6 KALEM TIBBİ CİHAZ
SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
ÇOK FONKSİYONLU YAZICI
SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
ÇALIŞMA VE SOSYAL
GÜVENLİK BAKANLIĞI İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI İHTİYACI IP TABANLI
GÜVENLİK KAMERA SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
DUYURU
Başbakanlık Özelleştirme İdaresi Başkanlığından:
ARSA BEDELİ KAT
KARŞILIĞI İNŞAAT İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Ilgın Belediyesi Başkanlığından:
YAZILIM SATIN
ALINACAKTIR
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Rektörlüğünden:
TAŞINMAZ SATILACAKTIR
Torbalı Belediyesi Başkanlığından:
ATIK YAĞ SATIŞI
YAPILACAKTIR
ATIK YAĞ SATIŞI
YAPILACAKTIR
TEİAŞ 10. Bölge Müdürlüğünden:
4458 SAYILI GÜMRÜK
KANUNU VE 5607 SAYILI KAÇAKÇILIKLA MÜCADELE KANUNU UYARINCA TASFİYELİK HALE
GELEN EŞYA SATILACAKTIR
GAYRİMENKULLER
SATILACAKTIR
Ankara Doğal Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel
Müdürlüğünden:
80.000 M3
BALAST YÜKLENECEKTİR
TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğünden:
İHALE İPTAL İLANI
İETT İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
GAYRİMENKUL
SATILACAKTIR
Konya Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
6 KALEM TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, T.C. Harran Üniversitesi Araştırma ve
Uygulama Hastanesi ihtiyacı 6 kalem Tıbbi Cihaz, Ofisimiz tip ticari şartnamesi
ile ihtiyaç sahibi kurumca hazırlanan teknik şartnamelerine uygun olarak ve
ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlar dahilinde,
açık teklif usulü ile iç piyasadan satınalınacaktır.
Bu nedenle, istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak
bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
II No.lu Satınalma Daire Başkanlığında ücretsiz
olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik şartnameler ile sair ihale
evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde ilan
edilmiş, çıktısı alınabilmekte olup, Başkanlığımızca ayrıca bir doküman
verilmeyecektir. Ancak, ihaleye teklif verecek olan firmaların, malzeme
listesinde belirtilmiş olan şartname bedelini Ofis veznesine veya İhale Ek
Şartlarında belirtilen Ofis banka hesaplarından birine yatırmaları
gerekmektedir.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin dış zarfa
konulması zorunludur.
2 - Teklifler iç içe konulmuş iki zarf (dış zarf – iç
zarf) halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU
TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile
ihale dokümanlarının aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin
2. maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler, 17.09.2015 günü, en geç saat 12.00’ye
kadar Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma Daire
Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler
dikkate alınmayacaktır.
4 - İhale konusu her bir kısmın tamamı için teklif
vermek kaydıyla kısmi teklif verilebilecektir. Ayrıca teklif edilen ürünlerin
marka, model ve menşei teklif mektuplarına belirtilecektir.
5 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
8037/1-1
ÇOK FONKSİYONLU YAZICI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Destek
Hizmetleri Daire Başkanlığı İhtiyacı Çok Fonksiyonlu Yazıcı ihtiyaç sahibi
kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari
şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif
usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (100.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname ile Ofis Ticari Şartnamesi ve
ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 14.09.2015 günü, saat 12.00’ ye kadar
Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat
14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte
gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda
belgelerin teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun
olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarflar bilahare
bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan
teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
8036/1-1
ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI İDARİ VE MALİ
İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI İHTİYACI IP TABANLI GÜVENLİK KAMERA SİSTEMİ SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı İdari ve Mali İşler
Dairesi Başkanlığı ihtiyacı ekli listede ayrıntısı belirtilen IP Tabanlı
Güvenlik Kamera Sistemi teknik şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari
şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif
usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, ihale dokümana bedelini (130,00 TL) Ofis veznelerinden
birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte, teknik şartname, Ofis Ticari şartnamesi ve
ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 14.09.2015 günü, saat 12.00’ye kadar
Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit
edilenlerin, kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile
ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
8035/1-1
Başbakanlık
Özelleştirme İdaresi Başkanlığından:
Özelleştirme İdaresi Başkanlığı (ÖİB) tarafından
aşağıda belirtilen varlıklar bir bütün halinde 4046 sayılı özelleştirme
uygulamaları hakkında kanun hükümleri çerçevesinde “satış” yöntemi uygulanmak
suretiyle özelleştirilecektir.
İHALE
KONUSU VARLIKLAR |
GEÇİCİ
TEMİNAT TUTARI (TL) |
İHALE
ŞARTNAMESİ BEDELİ (TL) |
SON
TEKLİF VERME TARİH VE SAATİ |
- Kastamonu
İnebolu Limanının işletme hakkına da sahip olan Ankara Doğal
Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. (ADÜAŞ)’nin sermayesinde bulunan % 100 oranındaki ÖİB hissesinin
“blok satış” yöntemiyle - Atıl durumda bulunan Hopa Termik
Santralinin de bulunduğu taşınmazlar ve üzerindeki varlıkların “varlık satış”
yöntemiyle bir bütün halinde
özelleştirilmesi |
15.000.000.- |
10.000.- |
09.10.2015,
17:00 |
1 - İhale, kapalı
zarf içerisinde teklif almak ve görüşmeler yapmak suretiyle “Pazarlık” usulü
ile gerçekleştirilecektir. İhale Komisyonunca gerekli görülmesi halinde
ihaleler, pazarlık görüşmesine devam edilen teklif sahiplerinin katılımıyla
“Açık Artırma” suretiyle sonuçlandırılabilecektir.
2 - İhale konusu
varlıkların tamamı için tek teklif verilecektir. Verilen teklifler herhangi bir
şartı içeremez.
3 - İhale konusu
varlıklar için, ihale şartnamesinde belirtilen hususlar da dikkate alınarak hazırlanacak
teklifler, yukarıdaki tabloda belirtilen son teklif verme tarih ve saatine
kadar kapalı zarf içerisinde İdarenin aşağıda belirtilen adresine elden teslim
edilecektir. Son teklif verme tarih ve saatinden sonra İdareye verilecek
teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
4 - İhaleye
yalnızca tüzel kişiler ile Ortak Girişim Grupları katılabilir. Gerçek kişiler
ve özel yatırım fonları, en az bir tüzel kişinin bulunduğu Ortak Girişim
Grubunda üye olarak yer alabilirler. İhalelere katılabilmek için Gizlilik Taahhütnamesi’nin imzalanması, ihale hakkında hazırlanan
İhale Şartnamesi ile Tanıtım Dokümanı’nın satın
alınması zorunludur. Ortak Girişim Grubu üyelerinden birinin İhale Şartnamesi
ve Tanıtım Dokümanı alması yeterli olmakla birlikte, Ortak Girişim Grubunun her bir üyesinin ayrı bir Gizlilik Taahhütnamesi
imzalaması gerekmektedir.
5 - İhale
Şartnamesi ve Tanıtım Dokümanı alacak tüzel kişi ve Ortak Girişim Grubunun,
İhale Şartnamesi ve Tanıtım Dokümanı’nı İdare’den
“Alındı Belgesi” karşılığında temin edebilmeleri için;
- İdare’nin aşağıdaki adresinden ya da www.oib.gov.tr
web adresinden temin edilebilecek Gizlilik Taahhütnamesi’ni
imzalayarak (tüzel kişi ve Ortak Girişim Grubu üyelerini temsil ve ilzama
yetkili kişi/kişiler tarafından imzalanacak) İdare’ye teslim etmeleri,
- İhale Şartnamesi ve Tanıtım Dokümanı bedeli olarak
10.000.- (onbin) TL’nin İdare’nin;
• T. HALK BANKASI
A.Ş. ANKARA KURUMSAL ŞUBESİ nezdindeki TR25 0001 2009 4520 0083 0000 06 no.lu
Özelleştirme Fonu Vadesiz TL,
• T.C. ZİRAAT BANKASI
A.Ş. ANKARA KAMU KURUMSAL ŞUBESİ nezdindeki TR40
0001 0017 4538 7756 6157 38 no.lu Özelleştirme Fonu Vadesiz Satış ve Temettü
Gelirleri TL,
• T. VAKIFLAR
BANKASI T.A.O. MERKEZ ŞUBESİ nezdindeki TR22 0001 5001 5800 7287 5506 67 no.lu
Özelleştirme Fonu Vadesiz TL
hesaplarından birisine yatırıldığına dair banka dekontunu (dekontun
üstünde, ADÜAŞ ve Hopa Taşınmazları İhale Şartnamesi - Tanıtım Dokümanı
Bedeli”, ifadesi ile ihaleye katılacak olan tüzel kişinin ve/veya Ortak Girişim
Grubunun veya Ortak Girişim Grubu üyelerinden birinin isminin açıkça
belirtilerek) İdare’ye teslim etmeleri gerekmektedir. Her ne surette olursa
olsun, İhale Şartnamesi ve Tanıtım Dokümanı almak için ödenmiş tutarlar iade
edilmez.
6 - İhale, 2886
sayılı Devlet İhale Kanununa tabi olmayıp, İdare ihaleyi yapıp yapmamakta,
dilediğine yapmakta ve son teklif verme süresini belirli bir tarihe kadar veya
bilahare belirlenecek bir tarihe kadar uzatmakta serbest olup bu husus teklif
verme sürelerinin sona ermesinden önce duyurulur.
7 - Özelleştirme işlemleri her türlü vergi, resim ve
harç ve KDV’den muaftır.
8 - İhale konusu
varlıkların yabancı uyruklu gerçek kişiler ile yabancı ülkelerde kendi
ülkelerinin kanunlarına göre kurulan tüzel kişiliğe sahip şirketler ve
Türkiye’de kurulan yabancı sermayeli şirketlere satışı, yürürlükteki Doğrudan
Yabancı Yatırımlar Kanunu, Tapu Kanunu ile ilgili diğer mevzuat hükümlerine
tabidir. Bu kişiler, satışın mümkün olup olmadığını önceden araştırmakla ve
ihaleyi kazanmaları halinde en kısa sürede gerekli işlemleri yapmakla
yükümlüdürler.
9 - İhaleye ilişkin diğer hususlar İhale Şartnamesinde
yer almaktadır.
T.C.
BAŞBAKANLIK
ÖZELLEŞTİRME İDARESİ BAŞKANLIĞI
Ziya Gökalp Caddesi No: 80 06600 Kurtuluş / ANKARA
Tel: 90 312 585 82 70 ve Faks: 90 312 585 83 54
8043/1-1
ARSA BEDELİ KAT KARŞILIĞI İNŞAAT İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Ilgın
Belediyesi Başkanlığından:
1 - Mülkiyeti Ilgın Belediyesi’ne ait olan, Tapu
sicilinin Konya ili, Ilgın ilçesi 2828D pafta, 126 ada 21, 22, 23, 24, 52 ve
959 ada 53 no’lu taşınmazlarda bulunan toplam 10662 m2
arsa üzerine yapılacak konut inşaatı kat karşılığı olarak (şerefiye olarak
müteahhitle eşit şartlarda belirlenmiş daire ve dükkanların
en az % 22’si idareye verilecek şekilde) 13.907.512,80- TL muhammen bedelle,
2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35/a maddesine göre kapalı teklif usulü ile
Belediye encümeninin kararı doğrultusunda yapılacaktır.
2 - İşin Muhammen Bedeli: 13.907.512,80-TL (On üç
milyon dokuz yüz yedi bin beş yüz on iki lira seksen kuruş)’tur.
3 - İhale 16.09.2015 tarihinde Çarşamba günü, saat:
14.00’de Ilgın Belediyesi Meclis Salonu’nda Belediye Encümeni huzurunda
yapılacaktır.
4 - İhale Şartnamesi ile işin yapılacağı yer, ihale
dosyası ve diğer evraklar Belediye Destek Hizmetler Müdürlüğü’nden (Ilgın
Belediye Başkanlığı-Ilgın/KONYA) mesai saatleri içerisinde görülebilir ve
500,00-TL bedeli karşılığında satın alınabilir.
5 - İhaleye katılmaya yeterli olduklarının tespiti için
16.09.2015 Çarşamba günü, Saat:14:00’a kadar aşağıdaki
belgeleri Ilgın Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü’ne vereceklerdir. Bu
belgeler:
a) 2014 yılına
ait gelir ve kurumlar vergi borcu olmadığına dair ilgili Vergi dairesinden
alınmış belgenin aslı veya noter tasdikli sureti,
b) Şartname ve
eklerinin tamamen okunup kabul edildiğini belirten ihaleye katılmak istendiğine
dair dilekçe,
c) Kanuni ikametgâh belgesi ile birlikte tebligat için
adres beyanı,
d) Ticaret veya Sanayi Odası’na kayıtlı olduğuna dair
belge ibraz etmek,
1 - İştirakçi Tüzel kişilik olması halinde; tüzel
kişiliğin idare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya siciline kayıtlı
bulunduğu Ticaret ve Sanayi Odasından veya benzeri bir makamdan ihalenin
yapıldığı yıl içinde alınmış Tüzel kişiliğinin halen siciline kayıtlı olduğuna
dair belge,
2 - Gerçek kişi olması halinde; bağlı olduğu Ticaret
Sanayi Odası veya Esnaf Sanatkarlar siciline kayıtlı
olduğunu gösterir yılı içerisinde alınmış belge,
3 - Ortak girişim olması halinde; ortak girişimi
oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin (1) ve (2) deki maddelerindeki
esaslara göre temin edecekleri belge,
e) İsteklilerin
Ortak Girişim olması halinde, bu şartnameye girişim beyannamesi vermesi ayrıca
ihaleyi alan isteklinin sözleşme imzalanmadan önce ortaklarca imzalanan
ortaklık sözleşmesinin noter onaylı sureti vermesi,
f) İmza sirküleri vermesi,
1 - Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
sirküleri,
2 - Tüzel kişi olması halinde, tüzel kişiliğinin noter
tasdikli imza sirküleri,
3 - Ortak girişim kuruluşu olması halinde, ortak
teşebbüsü oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin noterden alacağı
imza sirküleri,
g) İdari
Şartnamenin 36.Maddesinde belirtilen nitelikte teknik personel taahhütnamesi,
h) İş yerini gördüğüne dair idareden alınmış yer görme
belgesi,
i) Şartname ve eklerinin itirazsız onayladıkları bir
sureti,
j) Vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan
kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noterden onaylı vekaletnamesi ile vekaleten
katılanın noter tasdikli imza sirküleri,
k) İş bitirme
belgesi: İsteklinin yurt içinde ve yurt dışında kamu veya özel sektörde en az
muhammen bedelin %20’si kadar gerçekleştirdiği ihale konusu işler veya benzer
işler. Her türlü bina yapım işi benzer iş olarak kabul edilecektir. İş
ortaklarında, ortaklardan birinin istenen asgari iş deneyim tutarının tamamını
sağlaması yeterli olacaktır.
l - Şartname ve eklerinin satın alındığına dair makbuz,
m) Muhammen
bedelin %3’ü olan 417.226,00-TL tutarındaki Geçici teminata ait makbuzu, banka
teminat mektubu veya Hazine bonosu. Banka geçici teminat mektupları süresiz ve
limit içi olacaktır, 2886 sayılı yasanın 26 ve 27 maddelerindeki şartları
taşıyacaktır.
n) Teklif
mektubu; Teklif mektuplarının istekli tarafından imzalanması ve bu mektuplarda
şartname ve eklerinin tamamen okunup kabul edildiğinin belirtilmesi, teklifin
rakam ve yazı ile açık olarak yazılması zorunludur. Bunlardan herhangi birine
uygun olmayan veya üzerine kazıntı, silinti veya düzeltme bulunan teklifler
geçersiz sayılarak hiç teklif yapılmamış sayılacaktır.
o) İhaleye
katılabilmek için Belediyemiz birimlerine borcu olmadığına dair borcu yoktur
yazısı alınacaktır.
6 - İhaleye katılacak olanlar, tekliflerini en geç
16.09.2015 tarihinde, saat 14:00’e kadar Destek
Hizmetleri Müdürlüğü’ne teslim etmeleri gerekmektedir.
7 - Teklifler aşağıdaki belgeleri ve şartları ihtiva
edecek şekilde hazırlanacaktır.
Dış zarf aşağıdaki belgeleri içerecektir:
a) İç zarf (Teklif mektubunu içerir.)
b) İlanın 5. Maddesinde ihaleye katılabilmek için
istenen belgeler
c) İlgili ihaleye ait teknik, idari şartname ve
sözleşme taslağının onaylı sureti.
İhaleye katılabilmek için şartnamedeki hükümlere uygun
olarak hazırlanacak olan gerekli belgeler, iç zarfa konulacak teklif mektubu
ile birlikte dış zarfın içerisine konulacaktır.
İç zarf kapatıldıktan sonra, zarfın üzerine isteklinin,
adı, soyadı, ticaret unvanı ve kanuni tebligata esas olarak göstereceği açık
adresi yazacaktır. Zarfın yapıştırılacak yeri istekli tarafından imzalanacak
veya mühürlenecektir. Bütün belgeler, dış zarfın içine konulduktan sonra zarf kapatılıp,
üzerinde isteklinin adı, soyadı, açık adresi ile teklifin hangi işe ait olduğu
yazılacaktır.
8 - Her türlü vergi, resim, harçlar, KDV v.s. yükümlülükler, ilan bedelleri, sözleşme giderlerinin
tamamı ile ruhsat harçları işi alan tarafından ödenecektir.
9 - İsteklilere ihale saatinden önce, ihaleye katılma
yeterlilik belgesi verilmeyecek. İhale esnasında teklifler açılmadan önce
yeterlilik hususu Encümen tarafından açıklanacak, yeterli bulunmayanların
teklifleri iade edilecektir.
10 - Faks ve posta yoluyla yapılacak olan müracaatlar
kabul edilmeyecektir.
11 - İdare ihaleyi yapıp yapmamakta ve en uygun teklifi
tespit etmekte serbesttir.
12 - İhtilafların çözümü için Ilgın Mahkemeleri ve İcra
Müdürlükleri yetkilidir.
İlanen duyurulur.
7959/1-1
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğünden:
Bilimsel Araştırma Projelerinde kullanılmak üzere, 1
Adet (Komple) NX CAD/CAM yazılımı alım işi, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3
üncü maddesi (f) bendi ile geçici 4 üncü maddesi hükümlerine dayanılarak
hazırlanan 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı
kararname eki esasların 20 nci maddesi (f) bendine
göre Pazarlık Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler
aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası/
İhale Kayıt Numaraları : 2015/114440
1 - İdarenin
a) Adresi : Ondokuz Mayıs
Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetimi Ofisi Başkanlığı Kurupelit
- Atakum / SAMSUN
b) Telefon ve Faks Numarası : Tel: 0 (362)
312 19 19 / 7091 - 7093
Faks:
0 (362) 457 60 21
c) Elektronik Posta Adresi : pyo@omu.edu.tr
ç) İhale Dokümanının Görülebileceği
İnternet
Adresi (varsa) : - - -
2 - İhale Konusu Malın
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : NX CAD/CAM
Yazılımı, 1 Adet (Komple)
b) Teslim Yeri/Yerleri : Üniversitemiz Mühendislik Fakültesi Makine Mühendisliği
Bölümü ve SAMPA Otomotiv San. ve Tic. A.Ş.
c) Teslim Tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip, 45 (kırkbeş) takvim günü
3 - Yeterlik Değerlendirmesinin/İhalenin
a) Verileceği/Yapılacağı Yer : Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetimi Ofisi
Başkanlığı Satınalma Bürosu Kurupelit-Atakum
/ SAMSUN
b) Tarihi ve Saati/
Tarih ve
Saatleri : Tarih: 15/09/2015
Saat: 14,00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri yeterlik başvurusu kapsamında sunmaları gerekir.
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilk ilan veya
ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Yeterlik başvurusu yapmaya / Teklif vermeye
yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3. Vekaleten ihaleye
katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi
4.1.4. İdari Şartname ekinde yer alan standart forma
uygun başvuru mektubu,
4.1.5. Tedarik edilecek malların numuneleri,
katalogları, fotoğrafları;
(Teklif edilen malın ihale dokümanında belirlenen
şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla)
a) Teklif edilen ürünlerin marka ve modelleri ile
menşei ülkesi belirtilerek ürünler hakkında ayrıntılı teknik bilgilerin yer
aldığı katalogların, prospektüslerin, fotoğrafların ve
benzeri tanıtım materyallerin verilmesi ve varsa referans listeleri tekliflere
eklenecektir.
b) İstekliler; teklif ettikleri ürünlerin
özelliklerini, Teknik şartnamede karşılık gelen maddelere göre karşılaştırmalı
olarak ayrı ayrı cevap verecekler ve her sayfasını imza ve kaşeleri ile tasdik
ederek tekliflerine ekleyeceklerdir.
c) Tekliflerin değerlendirilmesi sırasında İhale
Komisyonunca ihtiyaç duyulması halinde demonstrasyon
yapılmak üzere İstekliler, teklif ettikleri ürünlerin numunelerini istenilen
tarihe kadar İdareye kurulu ve çalışır vaziyette teslim edileceğine dair
beyanlarını tekliflerine ekleyeceklerdir.
4.1.6. İsteklinin ortak girişim olması halinde, İdari
Şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi.
4.1.7. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi
halinde; (4.1.1) ve (4.1.2)’ de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı
vermesi zorunludur.
4.2. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Mevzuatı gereği ihale konusu mala ilişkin tıbbi
cihaz yönetmelikleri kapsamında, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi
Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı olması ve TİTUBB’da
Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu tevsik edici belgeler. (İnternet
çıktısı olarak sunulabilir; tıbbi cihaz kapsamındaki teklifler için
sunulmalıdır.)
4.2.2. İsteklinin kendi adına veya anlaşmalı olduğu bir
firma adına düzenlenmiş TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi veya Gümrük ve Ticaret
Bakanlığı, Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi (tıbbi cihaz kapsam
dışındaki teklifler için sunulmalıdır.)
4.2.3. Yetkili satıcılığı ve imalatçılığı gösteren
belgeler:
a) Aday veya istekli imalatçı ise imalatçı olduğunu
gösteren belge veya belgeler,
b) Aday veya istekli yetkili satıcı veya yetkili
temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Aday veya istekli Türkiye’de serbest bölgelerde
faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest
bölge faaliyet belgesi.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale idari şartnamedeki katılma koşullarını
taşıyan tüm yerli ve yabancı isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
her bir ihale için ayrı ayrı 50,00- Türk Lirası karşılığı: Ondokuz
Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetimi Ofisi Başkanlığı Satınalma Bürosu Kurupelit-Atakum
/ SAMSUN satın alınabilir. İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması
mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil her bir ihale için ayrı ayrı 60,00- Türk Lirası
doküman bedelini Üniversitemiz Strateji Geliştirme Daire Başkanlığının Ziraat
Bankası Üniversite Bürosu nezdinde bulunan TR870001001479097123705001 no.lu
hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak
isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu
ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı
talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak
idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale
dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir
şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın
alma tarihi olarak kabul edilecektir.”
7.2. İhaleye başvuracak olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur. (ihale dokümanı satın alındığına dair belge;)
8 - Başvuruları; ihalenin yapılacağı saate kadar, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetim Ofisi
Başkanlığı Satınalma Bürosu Kurupelit
Atakum / SAMSUN adresine elden teslim edilebileceği
gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel
üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda (yeterliği tespit edilen adaylar
fiyatı içeren teklif verme aşamasında sunulmalıdır.) geçici teminat
vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, fiyat
içeren ilk teklif verme tarihinden itibaren en az 45 (kırkbeş)
takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Söz konusu ihale, 4734 - 4735 sayılı Kanun
hükümlerine tabi olmayıp, 01/12/2003 tarihli 2003/6554
sayılı kararname eki esasları hükümlerine göre yapılacaktır.
8006/1-1
Torbalı
Belediyesi Başkanlığından:
1 - İHALENİN KONUSU: Belediyemiz Mülkiyetinde bulunan Ayrancılar
Mahallesi tapunun L18C.01A.4A pafta 783 ada 1 numaralı parselinde kayıtlı
19.713,08 M2 yüzölçümlü taşınmazın satışı
İhale kapsamında satışı yapılacak taşınmaz malla ilgili
tapu ve imar bilgileri aşağıda verilmiştir
İli |
İlçesi |
Mahallesi ve Mevkii |
Pafta |
Ada |
Parsel |
Yüzölçümü |
İzmir |
Torbalı |
Ayrancılar |
L18C.01A.4A |
783 |
1 |
19.713,08 m² |
1/1000 ölçekli Uygulama İmar Planı’nda E=1.00 Hmax=24.50 m
2 - İHALE USULÜ: 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 36.
maddesine göre Kapalı Teklif Usulü ile ihalesi yapılacaktır.
3 - İHALENİN NEREDE, HANGİ SAATTE VE TARİHTE
YAPILACAĞI: İhale, 15/09/2015 Salı günü saat 14:30 da
Torbalı Belediyesi Encümenince; Encümen Toplantı Salonunda Tepeköy Mahallesi
Atatürk Meydanı No:1 Torbalı/İZMİR adresinde Encümen huzurunda yapılacaktır.
İsteklilerin, Şartnamede belirtilen hükümler çerçevesinde verecekleri
tekliflerini 15/09/2015 Salı günü saat 12.00’ye kadar
sıra numaralı alındılar karşılığında İhale Komisyonu Başkanlığına vermeleri
gerekmektedir.
4 - ŞARTNAMENİN TEMİNİ: İstekliler Bahse konu satış ile
ilgili ihale dokümanları, Torbalı Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürlünde
bedelsiz olarak görülebilir ve bedelsiz olarak şartnameyi alabilirler.
5 - MUHAMMEN BEDEL VE GEÇİCİ TEMİNAT:
Satılacak olan taşınmazın muhammen bedeli 4.504.438,80
TL’ dır. (KDV kanununun
17/4- r maddesince KDV vergisinden muaftır ) Geçici teminat miktarı %3 (yüzde
üç) olup 135.133,16 (yüz otuz beş bin yüz otuz üç TL on altı KR)’dır.
İhaleye katılmak isteyenler geçici teminatlarını teklif
zarflarının içinde sunmak zorundadır. Kesin teminat bedeli ise kesinleşen ihale
bedelinin %6’sıdır.
6 - İSTENİLEN BELGELER: İstenilen belgeler 2886 sayılı
kanun hükümlerine uygun olarak hazırlanarak 15/09/2015
Salı günü saat 12:00’ye kadar Torbalı Belediyesi Torbalı Belediyesi İmar ve
Şehircilik Müdürlüne teslim edilecektir.
- Gerçek Kişiler;
a) Geçici teminat makbuzu veya teminat mektubu,
b) İkametgah belgesi veya
yerleşim yeri belgesinin aslı,
c) Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi
d) Vekalet ile ihaleye
gireceklerin noter tasdikli vekaletname örneğinin aslı ve noter tasdikli imza
sirkülerinin aslı,
- Tüzel Kişiler;
a) Geçici teminat makbuzu veya teminat mektubu,
b) 2015 yılı içinde alınmış Ticaret Odası kayıt
belgesinin aslı veya noter tasdikli sureti,
c) 2015 yılı içinde Ticaret Odasından alınmış yetki
belgesinin aslı veya noter tasdikli sureti
d) Tüzel kişiliği temsile yetkilinin imza sirkülerinin
aslı veya noter tasdikli sureti
e) Vekalet ile ihaleye gireceklerin
noter tasdikli imza sirkülerinin aslı ve 2015 yılı içinde alınmış noter
tasdikli vekaletname örneğinin aslı.
- Ortak Girişim;
a) Geçici teminat makbuzu veya teminat mektubu,
b) 2015 yılı içinde alınmış noter tasdikli ortak
girişim beyannamesinin aslı,
c) 2015 yılı içinde alınmış noter tasdikli ortaklık
sözleşmesinin aslı,
d) Ortak girişimin pilot ortağının imza sirkülerinin
aslı veya noter tasdikli sureti.
İlan olunur.
7885/1-1
TEİAŞ
9. Bölge Müdürlüğünden:
Atık Yağların Kontrolü Yönetmeliği hükümlerine göre yağ
satışı yapılacaktır. Satış ihalesine ilişkin bilgiler aşağıda yer almaktadır.
Satış Kayıt Numarası : 2015/1
1 - İdarenin;
a) Adresi : Yazır Mah. Yeni
İstanbul Cad. No: 199 Selçuklu/KONYA
b) Telefon ve faks numarası : 0 332 265 0960 - O 332 265
0972
c) Elektronik posta adresi : 9grupmd@teias.gov.tr
2 - İhale konusu satış işinin;
a) Niteliği, türü ve miktarı : I. Kategori Atık Trafo
Yağı.
SIRA NO |
MAMÜL |
MIKTARI |
BULUNDUGU YER |
ATIK KODU |
1 |
I. Kategori Atık Yağ |
Yaklaşık 17.000 kg |
Bölge Müdürlüğümüze bağlı Konya-3 TM |
13.03.06 |
b) Teslim edileceği yer : Bölge Müdürlüğümüz Konya-3 Trafo Merkezi/KONYA
c) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 3
(Üç) iş günü içinde sözleşme bedelinin (KDV dahil)
Bölge Müdürlüğümüz hesabına yatırılmasına müteakip teslimata başlanacaktır.
ç) İşin süresi : 15 (onbeş) iş
günüdür.
3 - Satış İhalenin:
a) Yapılacağı yer : TEİAŞ 9. Bölge Müdürlüğü - Toplantı Salonu Oda
No: 106- Yazır Mah. Yeni İstanbul Cad. No:199
Selçuklu KONYA
b) Tarihi ve saati : 10.09.2015 - Saat:10.30
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4. 1 İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
a) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve / veya
Sanayi Odası veya ilgili meslek odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu Ticaret
ve/veya Sanayi Odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan tarihinin veya
ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
b) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin görevlilerini belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu
bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu
bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu
hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
c) Satış dokümanı ekinde yer alan standart forma uygun
teklif mektubu,
ç) Satış dokümanı ekinde yer alan standart forma uygun
Geçici Teminat Mektubu,
d) Teklif İsteme Şartnamesinin 10. maddesinde
belirtilen yeterlik belgeleri,
e) Vekâleten ihaleye katılma halinde, vekil adına
düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekâletname ile vekilin
noter tasdikli imza beyannamesi,
4.2. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi
halinde;
4.2.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından Teklif
İsteme Şartnamesi 10. maddesinin (a). (b) ve (c) bentlerinde yer alan
belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur.
4.3. Yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin
taşıması gereken kriterler:
4.3. Üstekiler, Şekli ve içeriği Tehlikeli Atıkların
Kontrolü Yönetmeliği ile Atık Yağların Kontrolü Yönetmeliğinde belirlenen;
Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca bu alıma uygun olarak düzenlenmiş İzin
Lisansına sahip olmaları gerekmektedir. Teklif ekinde aslı veya Noter onaylı
sureti veya "Aslı İdarece Görülmüştür" ibareli suretin sunulması
zorunludur. Satışa konu olan malzemelerle ilgili lisans belgelerinde atık
kodlarını taşımayan ve/veya atık listesini sunmayan isteklilerin teklifleri
değerlendirmeye alınmayacaktır.
a) Tehlikeli Atık Bertaraf Lisansı
b) Tehlikeli Atık Geri Kazanım Lisansı
c) Tehlikeli Atık Ara Depolama Lisansı
İsteklilerin (a, b, c) bendindeki belgelerden birini
sunmaları yeterlidir. İş ortaklıklarında ortaklardan her biri ( a, b, c )
bendindeki belgelerden birini sunmak zorundadır.
Lisansların geçerlilik süreleri ihale tarihinden
itibaren en az 60 (altmış) takvim günü olması zorunludur.
5 - Satış, açık arttırma sonucunda, en yüksek fiyatla
teklifle bulunan istekliye bırakılacaktır.
6 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
7.2 - İhale dokümanı, TEİAŞ 9. Bölge Müdürlüğü (Satınalma ve Ticaret Şefliği) Yazır
Mah. Yeni İstanbul Cad. No: 199 Selçuklu/KONYA adresinde görülebilir ve 50,00.-
TL. (Elli Türk Lirası) bedeli Ziraat Bankası A.Ş. Nalçacı Şb-
TR74 0001000912377120446047 nolu
hesap numarasına yatırılarak satın alınabilir. İhale dokümanının posta yoluyla
satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta
masrafı dahil 65,00 TL. doküman
bedelini Ziraat Bankası A.Ş. Nalçacı Şb- TR74
0001000912377120446047 nolu hesaba yatırmak
zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler. ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale
dokümanının gönderileceği adresin belirtildiği talep başvurularını, idarenin
yukarıda yer alan faks numarasına ihale tarihinden en az (5) beş gün önce
göndermek zorundadır. Dokümanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da
eksik olmasından dolayı İdare hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
8 - Teklif, ihale tarihinde saat 10:30'a
kadar TEİAŞ Bölge Müdürlüğü Muhaberat Servisi- Yazır
Mah. Yeni İstanbul Cd. No: 199 Selçuklu/KONYA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler, tekliflerini birim fiyatlar üzerinden
vereceklerdir. Satış sonrası istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile bu
kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam
bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı
için teklif verilecektir.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3'ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda Geçici Teminat vereceklerdir.
Geçici Teminat Mektubunun süresi 09/12/2015 tarihinden
önce olmayacak şekilde verilmelidir.
11 - Tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden
itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12 - İhale konusu malzemelerin teslimatı, nakledilmesi,
bertarafı, geri dönüşümü. ara
depolama tesisine teslim edilmesi işleriyle ilgili olarak Çevre ve Şehircilik
Bakanlığınca çıkarılan ve ihale tarihi itibariyle yürürlükte olan mevzuat
uygulanacaktır. Bu şartnamede hüküm bulunmayan hallerde Türkiye Elektrik İletim
Anonim Şirketi Genel Müdürlüğü İhtiyaç Fazlası (Ölü Stok) ve İhtiyaç Dışı
(Kullanılamaz) Malzemeler, ihtiyaç Fazlası, Ekonomik Ömrünü Doldurmuş, Hurda
Taşıt ve İş Makineleri Değerlendirme Yönetmeliği hükümleri uygulanacaktır.
7904/1-1
TEİAŞ
10. Bölge Müdürlüğünden:
Ekonomik Ömrünü Doldurmuş Atık Yağları; Türkiye
Elektrik İletim Anonim Şirketi Genel Müdürlüğü İhtiyaç Fazlası (Ölü Stok) ve
İhtiyaç Dışı (Kullanılamaz) Malzemeler, İhtiyaç Fazlası, Ekonomik Ömrünü
Doldurmuş, Hurda Taşıt ve İş Makineleri Değerlendirme Yönetmeliği” hükümlerine
göre satışı yapılacaktır. Satış ihalesine ilişkin bilgiler aşağıda yer almaktadır.
Satış Kayıt Numarası : 2015/01
1 - İdarenin
a) Adresi : Samsun - Ordu karayolu 9. km Tekkeköy/SAMSUN
b) Telefon ve Faks Numarası : 362 266 8 140 - 362 266
52 49
c) Elektronik posta adresi : 10grup.satinalma@teias.gov.tr
2 - İhale konusu satış işinin
a) Niteliği, türü ve miktarı : 1. Kategori Atık
Güç Trafosu (İzolasyon) Yağı.
S. NO |
MAMÜL |
MİKTARI |
BULUNDUĞU YER |
ATIK KODU |
1 |
1. Kategori Atık
Yağ |
(Yaklaşık) 56.000 Kg. |
10. Bölge Müdürlüğü Trafo Merkezleri |
13.03.06 |
3 - Satış İhalesinin
a) Yapılacağı Yer : TEİAŞ 10. Bölge Müdürlüğü - İhale Toplantı
Salonu - Samsun - Ordu karayolu 9. km Tekkeköy/SAMSUN
b) Tarihi ve Saati : 15.09.2015 - 10:30
c) Doküman Satış Yeri : TEİAŞ 10. Bölge
Müdürlüğü - Satın Alma ve Ticaret Şefliği Samsun - Ordu karayolu 9. km
Tekkeköy/SAMSUN
4 - İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
a) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi
odası veya ilgili meslek odası belgesi;
b) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
c) Satış dokümanı ekinde yer alan standart forma uygun
teklif mektubu,
ç) Satış dokümanı ekinde yer alan standart forma uygun
geçici teminat mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların,
Müdürlüğümüz Muhasebe servisine yatırıldığını gösteren makbuzlar,
d) Adres, telefon ve faks beyanı
4.1. İstekliler, Şekli ve içeriği Tehlikeli Atıkların
Kontrolü Yönetmeliği ile Atık Yağların Kontrolü Yönetmeliğinde belirlenen;
Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca bu işe uygun olarak düzenlenmiş Atık Madeni
Yağ Geri Kazanım Lisansı - Belgesine sahip olmaları gerekmektedir. İstekliler,
belgelerin aslını ya da Noter onaylı sureti veya aslı idarece görülmüştür
ibareli suretini teklif ekinde sunması zorunludur. Satışa konu olan
malzemelerle ilgili lisans belgelerinde atık kodlarını taşımayan ve/veya atık
listesini sunmayan isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.
Lisansların geçerlilik süreleri ihale tarihinden
itibaren en az 60 (altmış) takvim günü olması zorunludur.
5 - Satış, açık satış usulü sonucunda, en yüksek
fiyatla teklifte bulunan istekliye bırakılacaktır. Komisyon gerekli gördüğünde
açık artırmaya gidebilir.
6 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanı TEİAŞ 10. Bölge Müdürlüğü (Satın
Alma ve Ticaret Şefliği) Samsun - Ordu karayolu 9. km Tekkeköy/SAMSUN adresinde
görülebilir ve 300,00 TL (Üç yüz Türk Lirası) karşılığı alınabilir. İhale dokümanının
posta yoluyla alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak
isteyenler, posta masrafı dâhil 310,00 TL (Türk Lirası) doküman bedelini
VAKIFBANK SAMSUN MERKEZ ŞB: IBAN NO: TR42 0001 5001 5800 7287 0664 71 nolu banka hesabı yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale
dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de
belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks
numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce
göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta
yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde,
postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından
dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği
tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
8 - Teklif mektupları en geç 15.09.2015 Salı günü saat:
10:30’a kadar TEİAŞ 10. Bölge Müdürlüğü (Muhaberat
Servisi) Samsun - Ordu karayolu 9. km Tekkeköy/SAMSUN adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
9 - İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
Geçici teminatın banka mektubu olarak verilmesi halinde, mektubunun süresi
14.12.2015 tarihinden önce olmayacak şekilde verilmelidir.
7984/1-1
4458 SAYILI GÜMRÜK KANUNU VE 5607 SAYILI KAÇAKÇILIKLA
MÜCADELE KANUNU UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR
Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı Doğu Anadolu Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Van Tasfiye
İşletme Müdürlüğünden:
1 - Satışa esas bedeli en az 31,27 TL ile en çok
229.760,16 TL arasında değişen; 28/09/2015 günü saat 16:00'ya kadar yatırılması
gereken güvence tutarı da en az 5,00 TL., en çok
22.980,00 TL arasında olan, cinsi, miktarı, bulunduğu yeri, özellikleri, satışa
esas bedeli ve güvence tutarı ayrı ayrı
şartname eki listede gösterilen 49 grup eşya (cep telefonu ve aparatları, kürk
halı, kol saati, gözlük, muhtelif tekstil ürünleri, hırdavat eşyaları, yemek
takımı, züccaciye ürünleri, playstation
4, kamera, çay ve şeker vb.); açık artırma usulü ile, Van Tasfiye İşletme
Müdürlüğü Özalp Yolu Üzeri TCDD yanı Gümrük Kompleksi adresindeki ihale
salonunda 29/09/2015 tarihinde saat 09:30'da satışa sunulacaktır. Satışa
sunulan eşyalar ve söz konusu ihale hakkında ayrıntılı bilgiye www.gtb.gov.tr
internet adresimiz ile (0432) (2234026-46) numaralı telefondan ulaşılabilir.
2 - Kimliklerini belirlemeye yarayan belge, gerçek
kişilerin T.C. kimlik numarası ve ikametgâh beyanı, tüzel kişilerin vergi
kimlik numarası ve işyeri merkezi beyanı, güvencenin yatırıldığına ilişkin
belge, vekil olarak katılanlar için vekâletname aslı veya noter onaylı örneği,
tüzel kişiler adına katılacaklardan, yetki belgesinin aslı veya noter onaylı
örneğinin veya vekaletname kartının satış günü ihale
salonunda ibraz edilmesi gerekir.
3 - Bu ilanda bulunmayan hususlarda şartname ve eki
listelerde belirtilen hükümler geçerlidir. Açık Artırma Yöntemiyle Eşya Satış
Şartnamesi ve ekleri 10,00 TL bedel karşılığı Van Tasfiye İşletme Müdürlüğü ile
Doğu Anadolu Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğünden alınabilir.
İlan olunur.
7968/1-1
Ankara
Doğal Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
Ankara Doğal Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. (ADÜAŞ)
tarafından aşağıda belirtilen taşınmazlar 4046 sayılı özelleştirme uygulamaları
hakkında kanun hükümleri çerçevesinde, “satış” yöntemi uygulanmak suretiyle
özelleştirilecektir.
SIRA |
SATIŞA
KONU TAŞINMAZLAR |
GEÇİCİ
TEMİNAT TUTARI (TL) |
İHALE
ŞARTNAMESİ BEDELİ (TL) |
SON
TEKLİF VERME TARİH VE SAATİ |
1 |
İstanbul ili, Esenler
ilçesi, Atışalanı Mahallesi, 742 ada, 55 parselde
(50,28 m2) kayıtlı taşınmaz. |
5.000.- |
500.- |
06.10.2015,
10:00 |
2 |
İzmir ili, Gaziemir
ilçesi, Sakarya Mahallesi, 1477 ada 18 parselde (363,00 m2)
kayıtlı taşınmaz. |
25.000.- |
1.000.- |
07.10.2015,
10:00 |
3 |
İzmir ili, Menemen ilçesi,
Ulucak köyü 60352 ada, 1 parselde kayıtlı 3.045 m2 hisseli
taşınmazda Türkiye Elektrik Kurumu’na isabet eden 50/2400 oranındaki hisse
(63,44 m2) |
1.500.- |
200.- |
08.10.2015,
10:00 |
4 |
Antalya ili, Alanya
ilçesi, Kargıcak köyü, 516 ada 1 parselde
(13.616,00 m2) kayıtlı taşınmaz. |
50.000.- |
1.000.- |
12.10.2015,
10:00 |
1 - İhaleler,
kapalı zarf içerisinde teklif almak ve görüşmeler yapmak suretiyle “Pazarlık”
usulü ile gerçekleştirilecektir. İhale Komisyonunca gerekli görülmesi halinde
ihaleler, pazarlık görüşmesine devam edilen teklif sahiplerinin katılımıyla
“Açık Artırma” suretiyle sonuçlandırılabilecektir.
2 - Satışa konu
taşınmazlardan birine teklif verilebileceği gibi ayrı ayrı olmak koşuluyla
birden fazla taşınmaz için de teklif verilebilir. Verilen teklifler herhangi
bir şartı içeremez ve birden fazla teklif verilmesi halinde bu teklifler
birbiriyle ilişkilendirilemez.
3 - Satışa konu
taşınmazlar için, ihale şartnamelerinde belirtilen hususlar da dikkate alınarak
hazırlanacak teklifler, yukarıdaki tabloda belirtilen son teklif verme tarih ve
saatine kadar kapalı zarf içerisinde ADÜAŞ’ın aşağıda
belirtilen adresine elden teslim edilecektir. Son teklif verme tarih ve
saatinden sonra ADÜAŞ’a verilecek teklifler
değerlendirmeye alınmayacaktır.
4 - İhalelere
katılabilmek için İhale Şartnamelerinin satın alınması zorunludur. İhale
Şartnameleri; T.Halk Bankası Ankara Mithatpaşa Şubesi nezdinde bulunan ADÜAŞ Genel Müdürlüğünün
TR820001200939600010260124 no.lu hesabına yukarıdaki tabloda belirtilen
tutarlar, birden fazla teklif verilmesi halinde her biri için ayrı ayrı
yatırılarak ve “Satışa Konu Taşınmazın İsmi, İhale Şartnamesi Bedeli” ifadesini
içerir şekilde ve üstünde ihaleye katılacak olan gerçek kişi, tüzel kişi veya
ortak girişim grubunun ve/veya ortak girişim gurubu üyelerinden birinin adının
belirtildiği dekont karşılığında, ADÜAŞ’ın
aşağıda belirtilen adresinden temin edilebilir. Yatırılan bedel hiçbir surette
iade edilmez.
5 - İhaleler 2886
sayılı Devlet İhale Kanununa tabi olmayıp, ADÜAŞ ihaleleri yapıp yapmamakta,
dilediğine yapmakta serbesttir.
6 - ADÜAŞ teklif
verme sürelerini belirli bir tarihe kadar veya bilahare belirlenecek bir tarihe
kadar uzatmakta serbest olup bu husus teklif verme sürelerinin sona ermesinden
önce duyurulur.
7 - Özelleştirme işlemleri her türlü vergi, resim ve
harç ve KDV’den muaftır.
8 - Yabancılara
taşınmaz satışı doğrudan yabancı yatırımlar mevzuatı ve tapu kanunu ile diğer
mevzuat hükümlerine tabidir.
9 - İhaleye ilişkin diğer hususlar İhale
Şartnamelerinde yer almaktadır.
ANKARA DOĞAL ELEKTRİK ÜRETİM VE TİCARET A.Ş.
GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Cumhuriyet Mah. İnkılap Sok. No: 4 D: 4 - 6 Kızılay Çankaya - ANKARA
Tel: (312) 286 62 46 Faks: (312) 286 62 48 www.aduas.gov.tr
8012/1-1
80.000 M3 BALAST YÜKLENECEKTİR
TCDD
İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2015/113022
İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Aliçetinkaya Mah. GAR/AFYONKARAHİSAR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 272 213 76 21 - 0 272
214 19 43
c) Elektronik Posta Adresi : www.tcdd.gov.tr
(tcddihalekomisyonuafyon@mynet.com)
1 - İhale konusu işin adı ve miktarı:
Yıldırımkemal, Kocatepe, Ekinova, Büyükçobanlar ve idarenin uygun göreceği diğer
istasyonlarda bulunan balast figüre sahasından balast (Fb.)
vagonlarına yüklenmesi (Teknik Şartnameye göre) işidir.
2 - Yukarıda
belirtilen alımımız yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
3 - Tekliflerin
TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına
ihale gün ve saati olan 15/09/2015 günü saat 14:30'a
kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
4 - İhale
dokümanı TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu
Bürosu - Afyonkarahisar adresinde görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 7. Bölge Mali İşler
Müdürlüğü Afyonkarahisar veznesinden KDV dahil 100,00
TL bedelle temin edilebilir.
5 - Teklif edilen bedelin en az %3 'ü oranında geçici
teminat verilecektir.
6 - Bu ihale,
ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi
değildir.
7983/1-1
İETT
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
09.09.2015 günü Saat: 14:00’te
ihalesi yapılacağı duyurulan “Metrobüs Hattında
Çalışan 100 Adet İETT Otobüsünün Dış Yüzeyinin Reklam Alanı Olarak Kiraya
verilmesi işi” ihalesi iptal edilmiştir.
İlgililere duyurulur.
7999/1-1
Konya
Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
İlçesi |
Mah. |
Pafta |
Ada |
Parsel |
m²’si |
Hisse |
Vasfı |
İmar Durumu |
Muhammen Bedeli |
Geçici Teminat |
Ödeme Şekli |
İhale Saati |
Selçuklu |
Yazır |
26M1 |
29409 |
3 |
4.894,37 |
Tam |
Arsa |
Ticaret Alanı E: 1.20 Hmax: 10.50 MaxTaks:0.40 Kat adeti: 3 |
3.950.000,00 TL |
118.500,00TL |
Tamamı peşin |
15:00 |
1 - Mülkiyeti Belediyemize ait, yukarıda tapu kaydı
belirtilen gayrimenkul, 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35 (a) maddesi ve
İhale Şartnamesi dahilinde kapalı teklif (artırma) ihale
usulü ile satılacaktır.
2 - İhale, 15.09.2015 Salı günü Belediyemiz Encümeni
tarafından, Belediye Sarayı 6. kattaki Encümen Toplantı Salonunda yapılacaktır.
İhaleyi yapıp-yapmamakta ve uygun bedeli tespitte Belediye Encümeni tamamen
serbesttir.
3 - Gayrimenkulün toplam yüzölçümü olan, 4.894,37m²’nin
2.446,87 m²’lik kısmına tekabül eden satış bedeline KDV uygulanacak olup,
2.447,50 m²’lik kısmına tekabül eden satış bedeli KDV’den muaf tutulacaktır.
4 - Tek katlı ve en fazla iki bağımsız bölümlü projeler
hariç, konut alanlarında imar planında belirtilmedikçe brüt 75 m²’den küçük
konut projelendirilemez.
5 - Gayrimenkulün muhammen bedeli, geçici teminatı,
ödeme şekli ve ihale saati yukarıda belirtilmiştir.
6 - İsteklilerin, 15.09.2015 günü en geç saat 14.00’e
kadar teklif zarfını Belediyemiz Yazı İşleri ve Kararlar Daire Başkanlığına
vermeleri şarttır. Belirtilen saatten sonra gelen teklifler ve posta ile
başvurulması halinde postadaki gecikmeler kabul edilmeyecektir.
7 - İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için istenen
belgeler:
5.1 Dilekçe,
5.2 Tebligat için adres beyanı,
5.3 Gerçek kişi olması halinde:
5.3.1 Nüfus Cüzdanı Fotokopisi (T.C. Kimlik numaralı),
5.3.2 İmza beyannamesi,
5.4 Tüzel kişi olması halinde:
5.4.1 İlgisine
göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi
veya bu hususları tevsik eden belgeler,
5.4.2 Ticaret
ve/veya Sanayi Odasından ihaleye ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış
belge,
5.4.3 Tüzel kişiliğin imza sirküleri,
5.5 İhalelere
katılacak olan gerçek veya tüzel kişilerin Konya Büyükşehir Belediyesine
herhangi bir borcu bulunmadığına dair belge,
5.6 Usulüne uygun teklif mektubunu içeren iç zarf,
5.7 İstekliler adına
vekaleten iştirak ediliyor ise, istekli adına ihaleye
katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin Noter tasdikli vekaletnamesi ile
Noter tasdikli imza beyannamesi,
5.8 Ortak girişim olması halinde ortak girişim
beyannamesi,
5.9 Geçici
teminat olarak belirtilen bedeli Belediyemiz veznesine yatırarak aldıkları
makbuz veya 2886 sayılı D.İ. Kanununun 26. maddesinde belirtilen teminat yerine
geçen belgelerden herhangi birisi. (Teminat mektubu verilmesi halinde geçici
teminat mektubunun süresiz ve limit içi olması, 2886 sayılı D.İ.K.na göre
düzenlenmiş olması gerekmektedir.)
8 - Şartnamesi mesai saatleri içerisinde Mali Hizmetler
Daire Başkanlığı Gelir Şube Müdürlüğünde bedelsiz olarak görülebilir.
İlan olunur.
7954/1-1