Çevre ve Şehircilik
Bakanlığı Yapı İşleri Genel Müdürlüğünden:
Başbakanlık Vakıflar Genel
Müdürlüğünden:
Nişantaşı Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Çevre ve
Şehircilik Bakanlığı Yapı İşleri Genel Müdürlüğünden:
Kocaeli İli, Çayırova
İlçesi, 5480 ada, 3 parsel üzerindeki 592933 YİBF nolu
inşaatın denetimini üstlenen CME Yapı Denetim Ltd. Şti.’nin
Uygulama Denetçisi, İnşaat Mühendisi Göksel ÇİÇEK (Denetçi No: 13685, Oda Sicil
No: 29845) tarafından Bakanlığımız aleyhine açılan davada, Ankara 11. İdare
Mahkemesinin 03.04.2015 tarihli ve E.2014/437 sayılı kararı ile “dava konusu
işlemin yürütülmesinin durdurulmasına” hükmedildiğinden, 02.01.2014 tarihli ve
28870 sayılı Resmi Gazete ilanı ile Göksel ÇİÇEK hakkında tesis edilmiş olan
geçici durdurma işleminin yürütmesi 06.05.2015 tarihli ve 12571 sayılı Makam
Olur’u ile durdurulmuştur.
İlgililere duyurulur.
4584/1-1
—————
Tekirdağ İli, Süleymanpaşa
İlçesi, 85 pafta, 1464 ada, 11 parsel üzerindeki 733223 YİBF nolu inşaatın denetimini üstlenen Meriç Yapı Denetim Ltd.
Şti.’nin Proje ve Uygulama Denetçisi, Elektrik
Mühendisi Nevzat GÜVEN (Denetçi No: 13709, Oda Sicil No: 8326) tarafından,
Ankara 1. İdare Mahkemesinin 2014/1901 esasına kayden
Bakanlığımız aleyhine açılan davada, 07.04.2015 tarihli ve
E.2014/1901-K.2015/690 sayılı karar ile “dava konusu işlemin iptaline”
hükmedildiğinden, 21.07.2014 tarihli ve 29067 sayılı Resmi Gazete ilanı ile
Nevzat GÜVEN hakkında tesis edilmiş olan geçici durdurma işlemi 12.05.2015 tarihli
ve 13145 sayılı Makam Olur’u ile iptal edilmiştir.
İlgililere duyurulur.
4576/1-1
—————
4708 sayılı Yapı Denetim Hakkında Kanuna dayalı olarak
çıkarılan Yapı Denetim Uygulama Yönetmeliğinin 16. maddesinin 1. Fıkrasında
“Yapı denetim kuruluşu, faaliyetine devam ettiği sürece 12’nci maddenin birinci
fıkrasının (ç) bendinde sayılan çekirdek personeli istihdam etmek zorundadır.
Bu durum üç ay içerisinde düzeltilmez ise, kuruluşun belgesi geçici olarak geri
alınır.” hükmü gereğince eksik çekirdek personeli istihdam etmeyen;
İstanbul ilinde faaliyet gösteren 2087 dosya nolu AKNER Yapı Denetim Ltd. Şti. ve 518 dosya nolu HAS Yapı Denetim Ltd. Şti.,
Gaziantep ilinde
faaliyet gösteren 1904 dosya nolu GAZİŞEHİR Yapı
Denetim A.Ş.,
Tekirdağ ilinde
faaliyet gösteren 1894 dosya nolu YAMANER Yapı
Denetim Ltd. Şti.,
Balıkesir ilinde
faaliyet gösteren 1837 dosya nolu YENİÇAĞ Yapı
Denetim Ltd. Şti.,
Şanlıurfa ilinde
faaliyet gösteren 1742 dosya nolu FERZAN Yapı Denetim
Ltd. Şti.,
Giresun ilinde
faaliyet gösteren 1525 dosya nolu GİRESUN SUR Yapı
Denetim Ltd. Şti.,
Samsun ilinde faaliyet gösteren 1357 dosya nolu RENES Yapı Denetim Ltd. Şti.,
Kırklareli ilinde
faaliyet gösteren 1339 dosya nolu ÖZKIRKLARELİ Yapı
Denetim Ltd. Şti.,
Diyarbakır ilinde
faaliyet gösteren 1209 dosya nolu DÜZLEM TEKNİK Yapı
Denetim Ltd. Şti.,
Tokat ilinde
faaliyet gösteren 1155 dosya nolu TOKAT ARTI Yapı
Denetim Ltd. Şti.,
Bursa ilinde
faaliyet gösteren 873 dosya nolu BURSA BAHAR Yapı
Denetim Ltd. Şti.,
Ankara ilinde faaliyet gösteren 221 dosya nolu UZ Yapı Denetim Ltd. Şti.’lerine
ait Yapı Denetim İzin Belgeleri Bakanlık Makamının 14.05.2015 tarih ve 13276
sayılı Olur'u ile geçici olarak geri alınmıştır.
İlgililere duyurulur.
4577/1/1-1
—————
Ticaret sicil kaydı silinmiş olan veya şirket unvan ve
amaç maddesini değiştirmesi nedeniyle tasfiyesine karar verilen aşağıdaki
kuruluşların 14.05.2015 tarih ve 13279 sayılı Makam Olur’una istinaden,
Sakarya ilinde faaliyet gösteren 539 dosya nolu ADAVİZYON Yapı Denetim Ltd. Şti.,
Gaziantep ilinde
faaliyet gösteren 756 dosya nolu BAŞPINAR Yapı
Denetim Ltd. Şti.
Elazığ ilinde
faaliyet gösteren 1243 dosya nolu DOĞU ANADOLU Yapı
Denetim Ltd. Şti.,
İstanbul ilinde
faaliyet gösteren 142 dosya nolu AKS Yapı Denetim
San. ve Tic. Ltd. Şti.,
Kayseri ilinde
faaliyet gösteren 1679 dosya nolu HİSARCIK Yapı
Denetim Hiz. Ltd. Şti,
Şanlıurfa ilinde
faaliyet gösteren 953 dosya nolu YILBAY Yapı Denetim
Ltd. Şti.,
Ankara ilinde
faaliyet gösteren 2048 dosya nolu SADEM Yapı Denetim
Ltd. Şti.’lerinin Yapı Denetim Sistemi üzerinden
tasfiye işlemi yapılarak, Yapı Denetim İzin Belgeleri iptal edilmiştir.
İlgililere duyurulur.
4577/2/1-1
Başbakanlık
Vakıflar Genel Müdürlüğünden:
VAKFIN ADI: İnci Bankoğlu
Eğitim ve Kültür Vakfı (İnci Bankoğlu).
VAKFEDENLER: Fatma İnci BANKOĞLU.
VAKFIN İKAMETGAHI: BARTIN.
VAKFIN TESCİL KARARINI VEREN
MAHKEMENİN ADI, KARAR TARİHİ VE NO'SU: Bartın 1. Asliye Hukuk Mahkemesinin 22/04/2015 tarihinde kesinleşen 31/03/2015 tarih, E:
2015/141, K: 2015/139 sayılı kararı.
VAKFIN AMACI: Vakfın temel amacı kız çocuk ve/veya
kadınlarının yetiştirilmesi, kazandığı kadın haklarının korunması,
geliştirilmesi, yaygınlaştırılması, sürdürülebilir olması ve böylece eğitim
yolu ile ülkemizin, bugün ve gelecekte çağdaş medeniyetler içinde yerini
güçlendirmek ve kalıcılığını sağlamaktır. Bu bağlamda vakıf, her türlü eğitim
öğretim faaliyeti yapar, tesisler ve öğrenci yurdu kurar, işletir, öncelik kız
ve kadınlar olmak üzere burs verir.
VAKFIN MAL VARLIĞI: 100.000,00 TL. Nakit.
YÖNETİM KURULU: Hüseyin Hasan BANKOĞLU, Hüseyin
BANKOĞLU, Aysu BANKOĞLU, Semdal ÇINÇIN, Celal ÖZKAN,
Mehmet KORKUT, Alparslan Selim DERVİŞ.
VAKFIN SONA ERMESİ HALİNDE MAL VE HAKLARIN DEVRİ:
Hazırlanacak dağılma/sona erme bilançosunda yer alacak bakiye, (öncelikli
olarak) Bartın ilindeki öğrencilere burs verilmesi şartıyla, Bartın ilinde
kurulu benzer amaçlı vakıf ve/veya derneklere devredilir.
Türk Medeni Kanununun 104. maddesi gereğince ilan
olunur.
4572/1-1
MÜNHAL NOTERLİKLER
Aşağıda 2014 yılı gayri safi gelirleri ve isimleri
yazılı olan noterliklerden birinci sınıf Kartal İkinci Noterliği 01.07.2015
tarihinde ve Çorum Üçüncü Noterliği 12.07.2015 tarihinde yaş tahdidi nedeniyle
boşalacaktır.
1512 sayılı
Noterlik Kanununun 22 ve müteakip maddeleri gereğince BİRİNCİ SINIF NOTERLERDEN
bu noterliklere atanmaya istekli olanların ilân tarihinden itibaren bir ay
içinde Bakanlığımıza veya bulundukları yer Cumhuriyet Başsavcılıklarına
başvurmaları gerekmektedir.
Posta ile
doğrudan doğruya Bakanlığa gönderilmiş olan dilekçeler başvurma süresi içinde
Bakanlığa gelmediği takdirde atama işleminde nazara alınmaz.
Keyfiyet
Noterlik Kanununun 22 nci maddesinin 2 nci fıkrası uyarınca ilân olunur.
SIRA NO |
NOTERLİĞİN ADI |
2014 YILI GAYRİSAFİ
GELİRLERİ |
1 |
ÇORUM ÜÇÜNCÜ NOTERLİĞİ |
1,241.636,17.-TL |
2 |
KARTAL İKİNCİ
NOTERLİĞİ |
1,871.295,52.-TL |
4578/1-1
2015 YILI 2. DÖNEM İLK DEFA VE YENİDEN AÇIKTAN ATAMA KURASI (ECZACI,
UZMAN DİŞ TABİBİ VE DİŞ TABİBİ İLE EMEKLİ OLAN TABİP VE UZMAN TABİPLER DAHİL)
Sağlık Hizmetleri Temel Kanununun Ek
- 1 maddesi (4924 Sayılı Kanunla eklenen) ile 15.02.2004 tarihli ve 25374
Sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren
“Kamu Kurum ve Kuruluşlarına Açıktan Kura ile Atanacak Bazı Sağlık Personelinin
Atama Esas ve Usullerine İlişkin Yönetmelik” hükümlerine göre Sağlık Bakanlığı
ve bağlı kuruluşları ile diğer kamu kurum ve kuruluşlarının ihtiyaçları için,
uzman tabip, uzman diş tabibi, tabip, diş tabibi ve eczacı kadrolarına
yerleştirme işlemleri ilan edilen takvim çerçevesinde noter tarafından
bilgisayar ortamında kura ile yapılacaktır.
A) GENEL ESASLAR
1 - Kura başvuruları Personel Bilgi Sistemi (PBS)
üzerinden yapılacaktır.
2 - Kura yeri ve saati (www.yhgm.saglik.gov.tr)
internet adresinden ilan edilecektir. Kura sonuçları kuranın çekildiği gün
internet adresinden yayımlanacaktır.
3 - Adaylar PBS
üzerinden başvuru yaptıktan sonra, başvuru formunu notere onaylatarak (notere
onaylatılmayan formlar kabul edilmeyecektir.) ilan edilen takvim çerçevesinde
T.C. Sağlık Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü Genel Evrak Şubesi Mithatpaşa Cad. No: 3 06434 Sıhhiye/ANKARA adresinde olacak
şekilde kargo şirketi veya APS ile gönderecekler ya da elden teslim
edeceklerdir. Elden
teslim edenler, evraklarını bizzat kendisi veya noter tarafından vekalet verdiği kişi
aracılığı ile teslim edecektir. Aksi takdirde evrak teslim alınmayacaktır.
Gönderilen belgelerin Sağlık Bakanlığına vaktinde ulaşmaması halinde sorumluluk
başvuru sahibine aittir.
4 - Kura başvurusunda bulunup, kura başvurusunu iptal
ettirmek isteyenler 04 Haziran 2015 Perşembe - 24 Haziran 2015 Çarşamba saat 18:00’ a kadar PBS üzerinden elektronik ortamda kura iptal
başvurusunda bulunmaları gerekmektedir. Kura başvurusunu iptal ettirenler bu
kuraya yeniden başvuruda bulunmayı talep edemeyeceklerdir.
5 - Bu Kuraya Başvurabilecekler
a) Açıktan (ilk defa veya yeniden) atanmak isteyen ve
5371 Sayılı Kanun gereği Devlet Hizmeti Yükümlülüğü bulunmayan uzman tabip ve
tabipler,
b) Kamu Kurum ve Kuruluşlarında 657 Sayılı Kanuna tabi
Devlet Memuru olarak çalışanlar dışındaki diğer statülerde görev yapan ve kura
son başvuru tarihi itibariyle Devlet Hizmeti Yükümlülüğünü tamamlamış olan
uzman tabip ve tabipler,
c) 5335 Sayılı Kanun’un 30’uncu maddesi, 30.01.2010
tarihli ve 27478 Sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak
yürürlüğe giren 5947 Sayılı Kanun’un 18’inci maddesi ile değiştirildiğinden
emekli olan uzman tabip ve tabipler,
ç) Atanmak istediği unvan ve branşta daha önce Sağlık
Bakanlığında çalışmış olanlar ve kura son başvuru tarihine kadar diploma tescil
işlemleri gerçekleştirilenler hariç olmak üzere kura son başvuru tarihi
itibariyle mezun olmuş diş tabibi ve eczacılar (En geç 01 Haziran 2015 tarihi
Pazartesi günü dahil mezun olduklarını gösteren geçici
mezuniyet belgesinin sureti veya diplomanın fotokopisini kura başvuru formu ile
birlikte göndermeleri gerekmektedir.),
d) Kura son başvuru tarihi itibariyle mezuniyetleri
Sağlık Bakanlığı tarafından tescil edilmiş uzman diş tabipleri,
e) Kamu Kurum ve Kuruluşlarında 657 Sayılı Kanuna tabi
Devlet Memuru olarak çalışanlar dışındaki diğer statülerde görev yapan uzman
diş tabibi, diş tabibi ve eczacılar,
f) Devlet memurluğundan çekilen ve çekilmiş sayılanların
yeniden atanmalarında 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 97’nci maddesi
dikkate alınır. Bu durumda olanlardan, kura son başvuru tarihi itibari ile
engel hallerinin bitimine 1 ay kalmış olanların başvuruları kabul edilecektir.
6 - Bu Kuraya Başvuramayacaklar
a) 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci
maddesinde belirtilen şartları taşımayanlar,
b) 5434 Sayılı Türkiye Cumhuriyeti Emekli Sandığı
Kanununun 40. maddesinde belirtilen yaş haddini doldurmuş olanlar,
c) 657 Sayılı Devlet Memurları Kanuna tabi olarak
Sağlık Bakanlığı ve bağlı kuruluşlar ile diğer kamu kurum ve kuruluşlarında
görev yapanlar,
ç) Sağlık Bakanlığı ve bağlı kuruluşlarda kura son
başvuru tarihi itibariyle halen 4924 Sayılı Kanuna göre sözleşmeli olarak
çalışanlar,
d) Emekli olan uzman diş tabibi, diş tabibi ve
eczacılar,
Bu durumda olanların başvuruları geçersiz sayılacaktır.
Başvuruları sehven kabul edilip kura neticesinde herhangi bir tercihine
yerleşmiş olsalar bile atamaları yapılmayacak ve/veya atamaları iptal edilecektir.
7 - Kamu kurum ve kuruluşlarında sözleşmeli çalışanlar
kuranın çekildiği günü takip eden ilk iş gününde kurumlarıyla ilişiklerini
kesmeleri gerekmektedir.
8 - Özel sağlık tesislerinde çalışanların 27 Temmuz
2015 tarihi Pazartesi gününe kadar kurumlarıyla ilişiklerini kesmiş olmaları
gerekmektedir.
9 - Sağlık Bakanlığı ve bağlı kuruluşlar kadrolarına
yerleşen adayların atamalarının tebligatında “Adrese Dayalı Nüfus Kayıt
Sisteminde” yer alan adresleri esas alınacaktır.
10 - Kurada yerleşenlerin kura tarihi itibari ile 1
(bir) yıl süreyle açıktan atama kuralarına başvuruları kabul edilmeyecektir.
11 - Devlet memuru olarak atanabilmek için aranan
şartlar ile ilan metninde belirtilen şartlara uymayan adayların başvuruları
kabul edilmeyecek; sehven başvuruları kabul edilip kura ile yerleştirilmeleri
sonucu atanmaları halinde yapılan atamaları iptal edilecektir.
B) ATAMAYA ESAS OLARAK İSTENEN BELGELER
1 - Kura sonrasında Sağlık Bakanlığı ve bağlı
kuruluşlar kadrolarına yerleşen adayların atama işlemlerinin tamamlanması için
aşağıda belirtilen belgeleri dilekçeleri ile birlikte;
a) Adli sicil durumunu beyan eden imzalı dilekçe,
b) Askerlikle ilişiklerinin olmadığına dair durumunu
beyan eden imzalı dilekçe (Bakaya olanların atamaları yapılmayacaktır),
c) Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl
hastalığı bulunmadığını beyan eden imzalı dilekçe,
ç) 6 adet fotoğraf (son altı ay içerisinde çekilmiş),
d) Diğer kamu kurum ve kuruluşlarında görev yapmakta
iken görevlerinden ayrılmış olanların, en son çalıştıkları kurumlarından
alacakları onaylı hizmet cetveli,
e) Mal bildirim formu,
f) Kamu kurum ve kuruluşlarında
sözleşmeli çalışanlar ve özel sağlık tesislerinde çalışanlar için yukarıdaki
belgelere ek olarak kurumlarıyla ilişiklerinin kesildiğine dair belgeyi ilan
edilen takvim çerçevesinde T.C. Sağlık Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel
Müdürlüğü Genel Evrak Şubesi Mithatpaşa Cad. No: 3
06434 Sıhhiye/ANKARA adresinde olacak şekilde kargo şirketi veya APS ile
gönderecekler ya da elden teslim edeceklerdir. Elden teslim edenler, evraklarını bizzat kendisi veya
noter tarafından vekâlet verdiği kişi aracılığı ile teslim edecektir. Aksi
takdirde evrak teslim alınmayacaktır. Gönderilen belgelerin Sağlık Bakanlığına
vaktinde ulaşmaması halinde sorumluluk başvuru sahibine aittir.
2 - Sağlık Bakanlığı ve bağlı kuruluşları kadroları
dışında bir kadroya yerleşenler atamaya esas belgelerini atandıkları kuruma
teslim edeceklerdir.
C) KURA TAKVİMİ
2015 YILI 2. DÖNEM İLK DEFA VE YENİDEN AÇIKTAN
ATAMA KURASI (ECZACI, UZMAN DİŞ TABİBİ VE DİŞ TABİBİ İLE EMEKLİ
OLAN TABİP VE UZMAN TABİPLER DAHİL) |
||
SIRA |
TARİH |
AÇIKLAMA |
1 |
25 Mayıs 2015 Pazartesi (Başvuru başlangıç tarihi) 01 Haziran 2015 Pazartesi (Son başvuru tarihi saat 18:00’a
kadar) |
PBS Üzerinden başvurularının yapılması |
2 |
04 Haziran 2015 Perşembe saat:18:00 |
Başvuru evrakları son geliş tarihi ve saati |
3 |
26 Haziran 2015 Cuma |
KURA TARİHİ (Yeri ve saati www.yhgm.saglik.gov.tr internet adresinde ilan edilecektir.) |
4 |
27 Temmuz 2015 Pazartesi
saat:18:00 |
Atamaya esas belgelerin son
geliş tarihi ve saati |
4518/1-1
Nişantaşı
Üniversitesi Rektörlüğünden:
1 - Üniversitemizin aşağıda belirtilen birimlerinde boş
bulunan kadrolarına 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu ile Öğretim Üyeliğine
Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği hükümleri doğrultusunda öğretim üyesi
alınacaktır.
2 - 2547 Sayılı Kanunun 26.
maddesinde belirtilen şartları taşıyan Profesör adaylarının; özgeçmişlerini,
yayın listelerini, Lisans, Yüksek Lisans, Doktora, Uzmanlık Belgesi veya
Sanatta Yeterlilik Belgesi, Doçentlik Belgesi, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi ile
birlikte Bilimsel Yayınlarını, Kongre ve Konferans Tebliğleri ile bunlara
yapılan Atıfları, yönetimlerinde devam eden ve biten Doktora ve Yüksek Lisans
çalışmalarını, Üniversite Yönetimine katkılarını kapsayan belge ve bilgileri
içeren 6 adet dosya ile birlikte özgeçmiş ve eserlerini içeren elektronik
ortamdaki 6 adet CD’yi ekleyerek Rektörlük Yazı İşleri Müdürlüğüne başvurmaları
gerekmektedir. (Dosyalar haricinde
dilekçeye Lisans, Yüksek Lisans, Doktora, Uzmanlık Belgesi veya Sanatta
Yeterlilik Belgesi, Doçentlik Belgesi, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi ile birlikte
özgeçmiş, yayın listesi ve kamu kurumlarında çalışmış ya da halen çalışmakta
olanların hizmet belgeleri eklenecektir).
3 - 2547 Sayılı Kanunun 25.
maddesinde belirtilen şartları taşıyan Doçent adaylarının; özgeçmis,
Lisans, Yüksek Lisans, Doktora, Uzmanlık Belgesi veya Sanatta Yeterlilik
Belgesi, Doçentlik Belgesi, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi ile birlikte Yayın Listesi
ile Bilimsel Çalışma ve yayınlarını kapsayan 4 adet dosya ile birlikte özgeçmiş
ve eserlerini içeren elektronik ortamdaki 4 adet CD’yi ekleyerek Rektörlük Yazı
İşleri Müdürlüğüne başvurmaları gerekmektedir. (Dosyalar haricinde dilekçeye Lisans, Yüksek Lisans,
Doktora, Uzmanlık Belgesi veya Sanatta Yeterlilik Belgesi, Doçentlik Belgesi,
Nüfus Cüzdanı Fotokopisi ile birlikte özgeçmiş, yayın listesi ve kamu
kurumlarında çalışmış ya da halen çalışmakta olanların hizmet belgeleri
eklenecektir).
4 - 2547 Sayılı Kanunun 23.
maddesinde belirtilen şartları taşıyan Yardımcı Doçent adaylarının; anabilim
dalı ve yabancı dillerini belirten dilekçe, özgeçmiş, Lisans, Yüksek Lisans,
Doktora Belgesi, Uzmanlık Belgesi veya Sanatta Yeterlilik Belgesi ile birlikte
Nüfus Cüzdanı Fotokopisi varsa yabancı dil başarı belgesi ile kamu kurumlarında
çalışmış ya da halen çalışmakta olanların Hizmet Belgelerini, Bilimsel Çalışma
Yayınlarını kapsayan 4 adet dosya ile birlikte özgeçmiş ve eserlerini içeren
elektronik ortamdaki 4 adet CD’yi ekleyerek Fakülte Sekreterliğine başvurmaları
gerekmektedir. (Dosyalar haricinde
dilekçeye Lisans, Yüksek Lisans, Doktora Belgesi, Uzmanlık Belgesi veya Sanatta
Yeterlilik Belgesi, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi varsa yabancı dil başarı belgesi
ile birlikte özgeçmiş, yayın listesi ve kamu kurumlarında çalışmış ya da halen
çalışmakta olanların hizmet belgeleri eklenecektir).
5 - İlanın yayımlandığı tarihten itibaren 15 (on beş)
gün içerisinde; Nişantaşı Üniversitesi Sadabad
Kampüsüne şahsen dilekçe ile başvurmaları gerekmektedir. Süresi içinde
yapılmayan veya posta ile yapılan başvurular geçerli kabul edilmeyecektir.
ADRES:
Nişantaşı Üniversitesi
Sadabad Cad. No: 88 Kağıthane/İSTANBUL
Telefon: 0 212 2101010
BİRİM |
BÖLÜM/ PROGRAM |
UNVAN |
KADRO |
ÖZEL ŞARTLAR |
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi |
İnşaat Mühendisliği |
Profesör |
1 |
Fotogrametri alanından doçentliği olmak, |
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi |
Profesör |
1 |
Kamu
Yönetimi alanından doçentliği olmak, |
Sanat ve Tasarım Fakültesi |
Radyo, Televizyon ve Sinema |
Profesör |
1 |
* Sinema
Araştırmaları alanında doktora yapmış olmak, * Sinema
veya benzer alanda doçentlik almış olmak, |
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi |
Makine Mühendisliği |
Yrd. Doç. Dr. |
1 |
*Metalurji ve Malzeme Mühendisliği alanında Lisans ve
Doktorası olmak, |
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi |
Makine Mühendisliği |
Yrd. Doç. Dr. |
1 |
* Makine
Mühendisliği alanında lisans, * Polimer
Bilimi ve Teknolojisi alanında Doktorası olmak, |
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi |
Mimarlık |
Yrd. Doç. Dr. |
1 |
* Mimarlık
alanında lisans ve Yüksek Lisans, * Mimarlık
Tarihi alanında Doktorası olmak, |
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi |
Yrd. Doç. Dr. |
1 |
* Siyaset
Bilimi ve Kamu Yönetimi alanında lisans, * Siyaset Teorisi alanında Yüksek Lisans ve
Doktorası olmak, |
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
Uluslararası İlişkiler |
Yrd. Doç. Dr. |
1 |
Harp Tarihi
ve Strateji alanında Yüksek Lisans, Ulusal ve Uluslararası Güvenlik
Stratejileri alanında Doktorası olmak, |
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
Ekonomi |
Yrd. Doç. Dr. |
1 |
* İşletme
alanında lisans, * İktisat alanında
Yüksek Lisans ve Doktorası olmak, |
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
Ekonomi |
Yrd. Doç. Dr. |
1 |
* İktisat
alanında lisans, *
Bankacılık ve Finans alanında Yüksek Lisans ve İktisat alanında Doktorası
olmak, |
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
İşletme |
Yrd. Doç. Dr. |
1 |
* Maliye
alanında Lisans ve doktora yapmış olmak, * İşletme Yönetimi ve Strateji alanında çalışma
yapmış olmak, |
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
Ekonomi ve Finans |
Yrd. Doç. Dr. |
1 |
Ekonometri
alanında Lisans ve Doktora yapmış olmak, |
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
Turizm İşletmeciliği |
Yrd. Doç. Dr. |
1 |
İşletme alanında Lisans ve Turizm İşletmeciliği alanında Doktora
yapmış olmak, |
Sanat ve Tasarım Fakültesi |
Grafik Tasarımı |
Yrd. Doç. Dr. |
1 |
* Görsel
İletişim tasarımı alanında Yüksek Lisans, * Endüstri
Ürünleri tasarımı alanında doktora yapmış olmak, |
Meslek Yüksekokulu |
İlk ve Acil Yardım |
Yrd. Doç. Dr. |
1 |
İç Hastalıkları
alanında uzmanlığını tamamlamış olmak. |
4595/1-1