AFYON VE ERZİNCAN
MİNERALLİ SU İŞLETMELERİ MÜDÜRLÜĞÜ’NÜN İHTİYACI OLAN TAHTA PALET SATIN
ALINACAKTIR
Türk Kızılayı Mineralli Su
İşletmeleri Faaliyet Alanı Koordinatörlüğünden:
4458 SAYILI GÜMRÜK MEVZUATI
UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR
TOPLU TAŞIMA GÜZERGAH HATTI 10 YIL SÜRE İLE KİRAYA VERİLECEKTİR
Afyonkarahisar Belediye Başkanlığından:
DAĞILIMLI RAMAN
SPEKTROMETRE CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Gaziantep Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri
Yönetim Biriminden:
ÇİFT KİRİŞLİ TAVAN VİNÇİ ALINACAKTIR
HİZMET ALIMI
YAPILACAKTIR
FABRİKAMIZ ÇAMUR HAVUZLARININ
(2 ADET) TEMİZLENMESİ, HAFRİYATININ NAKLİYESİ VE TESVİYESİ İŞİ AÇIK İHALE USULÜ
İLE İHALE EDİLECEKTİR
TEPHİR VE ISITICI
BORULARININ TEMİZLİĞİNİN SU JETİ MAKİNESİ İLE YAPILMASI HİZMETİ ALINACAKTIR
T.Ş.F.A.Ş - Kırşehir Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
HIZAR PALASI VE HIZAR
ZİNCİRİ SATIN ALINACAKTIR
Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığından:
MÜBADELE İLANI
Manisa Valiliği İl Emniyet Müdürlüğünden:
49 (KIRKDOKUZ) KİŞİLİK
365 GÜN SÜRELİ KALİFİYE YARDIMCI HİZMET PERSONELİ ALINACAKTIR
TRT Genel Müdürlüğü Satınalma
Dairesi Başkanlığından:
TÜLOMSAŞ (TÜRKİYE LOKOMOTİF VE MOTOR SANAYİ A.Ş.) TARAFINDAN BALAST VAGON
İMALATINDA KULLANMAK ÜZERE 320 ADET ELASTOMERLİ SÜPER TAMPON VE 160 ADET
ELASTOMER SUSTALI CER PAKETİ SATIN ALINACAKTIR
AFYON
VE ERZİNCAN MİNERALLİ SU İŞLETMELERİ MÜDÜRLÜĞÜ’NÜN İHTİYACI OLAN TAHTA PALET
SATIN ALINACAKTIR
Türk Kızılayı
Mineralli Su İşletmeleri Faaliyet Alanı Koordinatörlüğünden:
1 - Türk Kızılayı Afyon Fabrika Müdürlüğü’nün ihtiyacı için 40.000
adet 80*120 -70.000 adet 100*120 ebatlarında, Erzincan Fabrika Müdürlüğü’nün
ihtiyacı için 8.000 adet 80*120-10.000 adet 100*120
ebatlarında tahta palet kapalı zarfla teklif alınmak suretiyle satın
alınacaktır.
2 - Firmalar
teklif ettikleri fiyatın en az %3’ü nispetindeki geçici teminatı teklifleri ile
birlikte vereceklerdir.
3 - İhaleye
ait şartnameler "İstasyon Mah. Türk Kızılayı
Cad. No:6 Etimesgut/ ANKARA" adresindeki Faaliyet Alanı
Koordinatörlüğümüzden, 100,00 TL + KDV karşılığında temin edilebilir.
İdari ve
teknik şartnamelere www.kizilay.org.tr ve www.kizilaymadensuyu.com.tr
adresinden ulaşılabilecektir.
4 -
Firmaların tekliflerini en geç 28 Mayıs 2015 saat: 11:30’a
kadar Faaliyet Alanı Koordinatörlüğümüz Lojistik Birimine vermiş/göndermiş
olmaları gerekmektedir.
5 - İhale
Zarfı 28 Mayıs 2015 saat 14:30’da Faaliyet Alanı
Koordinatörlüğümüz Toplantı Salonunda açılacaktır.
6 - Postada
veya Kargoda meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
7 - E-mail
veya Faksla yapılacak müracaatlar dikkate alınmayacaktır.
8 - Kurumumuz Kamu İhale Kanunlarına tabi değildir.
4055/1-1
4458 SAYILI GÜMRÜK MEVZUATI UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN
EŞYA SATILACAKTIR
Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı Ege Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü İzmir Tasfiye
İşletme Müdürlüğünden:
1 - Satışa esas bedeli en az 149,00
TL ile en çok 313.192,00 TL arasında değişen; 14.05.2015 günü saat 16.00'ya
kadar yatırılması gereken güvence tutarı da en az 15,00 TL, en çok 31.320,00 TL
arasında olan, cinsi, miktarı, bulunduğu yeri, özellikleri, satışa esas bedeli
ve güvence tutarı ayrı ayrı şartname eki listede gösterilen Çay, amonyum
sülfat, kayın kereste, matbaa makinesi, soğutucu ünite, buzdolabı ve muhtelif
eşyalar vb. 61 grup eşya açık artırma suretiyle, Sevgi Mahallesi 905 Sk. No: 1
Gaziemir/İZMİR adresindeki ihale salonunda 15.05.2015 tarihinde saat 09.30'da satışa
sunulacaktır. Satışa sunulan eşyalar ve söz konusu ihale hakkında ayrıntılı
bilgiye www.gtb.gov.tr internet adresimiz ile (0)(232)(463 90 53) numaralı
telefondan ulaşılabilir.
2 - Kimliklerini belirlemeye yarayan belge, gerçek
kişilerin T.C. kimlik numarası ve ikametgâh beyanı, tüzel kişilerin vergi
kimlik numarası ve işyeri merkezi beyanı, güvencenin yatırıldığına ilişkin
belge, vekil olarak katılanlar için vekâletname aslı veya noter onaylı örneği,
tüzel kişiler adına katılacaklardan, yetki belgesinin aslı veya noter onaylı
örneğinin veya vekaletname kartının satış günü ihale
salonunda ibraz edilmesi gerekir
3 - Bu ilanda bulunmayan hususlarda şartname ve eki
listelerde belirtilen hükümler geçerlidir. Açık Artırma Yöntemiyle Eşya Satış
Şartnamesi ve ekleri 10,00 TL bedel karşılığı İzmir Tasfiye İşletme Müdürlüğü
ile Ege Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğünden alınabilir.
İlan olunur.
3962/1-1
TOPLU TAŞIMA GÜZERGAH HATTI 10
YIL SÜRE İLE KİRAYA VERİLECEKTİR
Afyonkarahisar
Belediye Başkanlığından:
1 - Tasarrufu Belediyemize ait muhtelif yerlerde
bulunan Afyonkarahisar Belediyesi şehir içerisinde idari şartnamede güzergahları belirtilen 40 araçlı 15 (onbeş)
adet Toplu Taşıma güzergah hattı 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35.
maddesinin (a) bendi gereğince Kapalı Teklif Usulü ile Sözleşme tarihinden
itibaren 10 yıl süre ile hasılat paylaşımı yöntemine göre kiraya verilecektir.
2 - İşin muhammen bedeli 4.700.000 TL (Dörtmilyonyediyüzbinlira) olup, geçici ihale teminatı
141.000 TL (Yüzkırkbirbinlira)’dır.
3 - İhale ile ilgili şartnameler her gün mesai saatleri
içerisinde Belediyemiz Zabıta Müdürlüğü Trafik Biriminde görülebilir.
İsteklilerin yeterlilik belgesi alabilmesi ve ihaleye katılabilmeleri için son
başvuru tarihi olan 20/05/2015 tarihi saat 14:30’a
kadar aşağıdaki belgeler ile Belediye Zabıta Müdürlüğü Trafik Birimine başvurmaları
gerekmektedir.
4 - İsteklilerde Aranan Şartlar ve İstenen Belgeler :
İsteklilerde Aranan Şartlar ve İstenen Belgeler:
A - Dilekçe,
(Kiraya çıkan Otobüs Güzergah Hatlarının yerini
bildiğine ve gördüğüne dair.)
B - Kanuni ikametgâh Belgesi,
C - Türkiye’de tebligat için adres göstermesi,
D - Ticaret ve sanayi odası belgesi,
a) Gerçek kişi
olması halinde ilgisine göre ticaret sanayi odası veya esnaf ve sanatkârlar
siciline kayıtlı olduğuna dair belge,
b) Tüzel kişi
olması halinde; tüzel kişiliğin idari merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden
veya siciline kayıtlı bulunduğu ticaret ve sanayi odasından ihalenin yapıldığı
yıl içinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Ortak girişim
olması halinde; ortak girişimi oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her
birinin (a) ve (b) deki esaslara göre temin edecekleri belgeler.
E - İmza sirkülerinin verilmesi,
a) Gerçek kişi olması halinde noter tasdikli imza
sirküleri,
b) Tüzel kişi
olması halinde, şirket ortaklarının hisse durumları ve şirketteki görevlerini
belirten son durumu gösterir ticaret sicil gazetesinin aslı ve noter tasdikli
örneği ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri
c) Ortak girişim olması halinde ortak girişimi
oluşturan gerçek kişi veya tüzel kişilerin her birinin (a) ve (b)
fıkralarındaki esaslara göre temin edecekleri belgeler.
F - Vekâleten
ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya
ilişkin noter tasdikli vekâletnamesi ve noter tasdikli imza sirküleri,
G - İsteklinin
ortak girişim olması halinde noter tasdikli ortak girişim beyannamesi ve
yetkili olduğuna dair noter tasdikli beyanname,
H - 2886 sayılı
devlet ihale kanununun değişik 6’ncı maddesi gereğince ihale dışı bırakılma
sebeplerinden herhangi birini taşımadığına dair yazılı taahhütname,
I - Bu şartnamede
belirtilen geçici teminatın belediye veznesine yatırılmış olduğuna dair makbuz
veya bu miktarda banka veya finans kurumlarından alınmış genel müdürlük teyitli
teminat mektubu olacak. Teminat mektubu limit içi ve süresiz olacaktır,
İ - İhale
dokümanını 500.00 (beşyüzlira)
TL karşılığında satın aldığına dair makbuz ile idari ve teknik şartname ve
eklerinin her sayfasının okunduğu ve aynen kabul edildiği ibaresi yazılı ve
katılanın yetkili temsilcisi veya vekilince imzalanmış nüshası ibraz
edilecektir,
J - İsteklilerin
en az 100.000 nüfuslu yerleşim merkezlerinde 5 yıl süre ile şehir içi toplu
taşıma hizmeti verdiklerine dair “İş Bitirme Belgesi” ibraz edilecektir,
İstekliler ortak
girişim olarak ihaleye müracaat ettikleri takdirde I,İ,J bentlerindeki
hususları birlikte karşılayabilecekleri gibi ortak girişimcinin bir tarafının
karşılaması yeterli kabul edilecektir.
5 - Tekliflerin Sunulacağı Yer ve Saati:
5.1-Tekliflerin sunulacağı yer ve saati: 20/05/2015 günü saat 14:30’a kadar Afyonkarahisar Belediyesi
Zabıta Müdürlüğüne alındı karşılığında verilecektir.
Tekliflerin sunulacağı yer: Afyonkarahisar Belediye
Başkanlığı Zabıta Müdürlüğü Karaman Mahallesi Albay Reşat Çiğiltepe Caddesi No:
11 03100 /AFYONKARAHİSAR
Posta ile müracaat halinde Afyonkarahisar Belediye
Zabıta Müdürlüğüne, Teklifin elden verilmesi halinde Afyonkarahisar Belediyesi
Zabıta Müdürlüğüne yukarıda belirtilen tarih ve saate kadar elden alındı
karşılığı teslim edilecektir.
İhale tarihi : 20/05/2015
İhale saati : 14:30
İhale Yeri : Afyonkarahisar Belediyesi Encümen Salonunda
Encümen huzurunda yapılacaktır.
5.2- Teklifler ilanda belirtilen saate kadar, sıra
numaralı alındılar karşılığında Belediye Zabıta Müdürlüğüne teslim edilecektir.
Son teklif verme tarih ve saatine kadar yukarıda belirtilen yere verilebileceği
gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Son teklif verme
saatine kadar idareye ulaşmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
Postada olabilecek gecikmeler dikkate alınmayacaktır. Postadaki gecikmelerden
dolayı belediyemize sorumluluk yüklenemez.
5.3- İdareye verilen veya ulaşan teklifler, herhangi
bir sebeple geri alınamaz.
5.4- İhale için tespit olunan tarihin tatil gününe
rastlaması halinde, ihale takip eden ilk iş gününde yukarıda belirtilen saatte
aynı yerde yapılır.
5.5- Çalışma saatlerinin sonradan değişmesi halinde de
ihale yukarıda belirtilen saatte yapılır.
5.6- Saat ayarlarında Türkiye Radyo-Televizyon Kurumu
(TRT) ulusal saat ayarı esas alınır.
6 - İdare İhaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
İlan olunur.
3956/1-1
DAĞILIMLI
RAMAN SPEKTROMETRE CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Gaziantep Üniversitesi Bilimsel Araştırma
Projeleri Yönetim Biriminden:
Üniversitemiz
Bilimsel Araştırma Projeleri Yönetim Birimince DPT-2010K121510 kod nolu proje kapsamında alımı yapılacak olan 1 (Bir) Kalem
Mamul Mal Alımı (Dağılımlı Raman Spektrometre Cihazı) 4734 sayılı Kamu İhale
Kanununun 3.maddesi (f) bendi ile geçici 4 üncü maddesi hükümlerine dayanılarak
hazırlanan 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı
kararname eki esaslarının 20 nci maddesi (f) bendi
uyarınca Pazarlık Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı
bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İhale kayıt numarası : 2015/48954
1 - İdarenin
a) Adresi : Üniversite Bulvarı 27310 Şehitkamil
- Gaziantep, TÜRKİYE
b) Telefon ve faks numarası : Tel :
0 (342) 317 13 74 Fax: 0 (342) 360 17 01
c) Elektronik posta adresi : arsfon@gantep.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : http://bap.gantep.edu.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : Mamul Mal Alımı
(Dağılımlı Raman Spektrometre Cihazı) 1 Adet
b) Teslim [yeri/yerleri] : Gaziantep
Üniversitesi (Proje Yürütücüsüne)
c) Teslim [tarihi/tarihleri] : Sözleşme tarihi
itibariyle 90 takvim günü
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Gaziantep Üniversitesi Bilimsel Araştırma
Proje Yönetimi Birimi Toplantı Salonu Şehitkamil/
GAZİANTEP
b) Tarihi ve saati : 15.05.2015 Cuma günü Saat :
10:00
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye
katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1
Yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan İdari Şartnamesi madde 7.1’den görülebilir.
4.2-
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1
Yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan İdari Şartnamesi madde 7.4’den görülebilir.
4.3. Mesleki
ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1
Yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan İdari Şartnamesi madde 7.5’den görülebilir.
4.4. Bu
ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4. Bu
madde boş bırakılmıştır.
5 - Ekonomik
açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale
yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7 - İhale
dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale
dokümanı, İdarenin http://bap.gantep.edu.tr adresinde görülebilir ve 100,00.-TL
karşılığı Doküman bedelini Üniversitemiz Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığının
Halk Bankası Gaziantep Üniversite şubesi nezdindeki TR85 0001 2001 3380 0080
0000 01 nolu hesaba yatırmak zorundadır.
7.2. İhaleye
başvuracak olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 -
Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gaziantep Üniversitesi Bilimsel
Araştırma Proje Yönetimi Birimi Üniversite Bulvarı 27310 Şehitkamil/GAZİANTEP/TÜRKİYE
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderebilir.
9 -
İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme
imzalanacaktır.
10 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 takvim günüdür.
12 -
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif [verilemez.]
13 - Söz
konusu ihale, 4734 - 4735 sayılı Kanun hükümlerine
tabi olmayıp, 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esasları
hükümlerine göre yapılacaktır.
4040/1-1
ÇİFT
KİRİŞLİ TAVAN VİNÇİ ALINACAKTIR
TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2015/51515
1 - İdarenin
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 (222) 224 00 00 (4435-4436) / 225 50 60 - 225 72 72
2 - İhale konusu işin niteliği,
türü ve miktarı : 5 Adet çift kirişli tavan vinçi (kedi) teknik
şartnamesine göre satın alınacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 20/05/2015 - Saat
14:00
4 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 -
Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal
Daire Başkanlığına 20/05/2015 günü saat 14:00’e kadar
verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
6 - İhale
dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal
Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı adresten 100,- TL bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.
7 - Teklif
edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
8 - Bu ihale
ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara
tabi değildir.
3915/1-1
Erzurum
Şeker Fabrikasından:
Fabrikamız 2015/2016 Kampanya Dönemi Meydan
Tahmil-Tahliye Hizmetinin yürütülmesi işi açık ihale usulü ile ihale
edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2015/52319
1 - İdarenin
a) Adresi : YeniMah. E80
Karayolu Sok No: 114 AZİZİYE/ ERZURUM
b) Telefon ve faks numarası : 0 442 631 38 46 / 0442
631 30 24
c) Elektronik posta
adresi (varsa) : erzurumseker@turkseker.gov.tr
2 - İhale konusu hizmetin :
a) Niteliği, türü ve miktarı : Fabrikamız Sahasında ± %20 Toleranslı Meydan Tahmil Tahliye Hizmetinin
Yürütülmesi,
İŞİN MAHİYETİ |
MİKTARI (TON) |
Pres Filtre toprağı |
16.000 |
Kireç Taşı |
10.000 |
Kok Kömürü |
800 |
Taş ve ot tutucu
atıkları, pülp, pan. Kuy. |
800 |
TOPLAM TON |
27.600 |
b) Yapılacağı yer : Erzurum Şeker Fabrikası Meydan sahası.
c) İşin süresi : 60 takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Erzurum Şeker Fabrikası Ofis Binası Toplantı
Salonu
b) Tarihi ve saati : 15.05.2015 Saat: 10.30
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
5 - İhale dokümanı Erzurum Şeker Fabrikası adresinde
görülebilir ve 100,00 ¨
karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunludur.
6 - Teklifler, 15/05/2015
tarih Saat 10:30’a kadar Erzurum Şeker Fabrikası Haberleşme Servisine
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
7 - İstekliler tekliflerini, Her bir iş kalemi için
teklif edilen birim fiyatların miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel
üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekli ile her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat sözleşme
imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmi teklif verilemez.
8 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 45 takvim günü olmalıdır.
10 - İdarenin ihaleyi yapıp yapmamakta, kısmen yapmakta
veya dilediğine yapmakta serbestir.
11 - Bu ihale (Ceza yasaklamalarla ilgili hususlar
hariç) 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunun 3. maddesi (g) bendine istinaden 4734
Kamu İhale Kanununa ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri kanununa tabi
değildir.
3974/1-1
FABRİKAMIZ
ÇAMUR HAVUZLARININ (2 ADET) TEMİZLENMESİ, HAFRİYATININ NAKLİYESİ VE TESVİYESİ
İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Erciş Şeker Fabrikasından:
İhale kayıt numarası : 2015/50874
1 - İdarenin
a) Adresi : Van Yolu Üzeri 9. Km. ERCİŞ/VAN
b) Telefon ve faks numarası : 0.432 432 432 388
20 09-13 / 0.432 388 20 05
c) Elektronik posta adresi (varsa) : ercisseker@turkseker.gov.tr
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Detayları
Teknik şartnamede belirtilen, Fabrika tesisleri dışında 1 Adet, Fabrikamız
tesisleri içinde 1 adet olmak üzere toplam 2 adet toprak çamur havuzunun taban
kotlarına kadar hafriyatın yapılarak temizlenmesi ve istenilen eğime göre
tesviyesinin yapılması işi.
b) Yapılacağı yer : Erciş Şeker Fabrikası
c) İşin süresi : 30 (otuz) gün
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Erciş Şeker Fabrikası Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 21.05.2015 Perşembe günü Saat 14.00
4 - Ekonomik
açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
5 - İhale
dokümanı Erciş Şeker Fabrikası Van Yolu Üzeri 9.km. Erciş/Van adresinde
görülebilir ve 100,00 TL karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
6 - İş
Deneyim Belgeleri:
Son beş yıl
içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve
teklif edilen bedelin %30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya
benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
Benzer İş
Olarak Kabul Edilecek İşler :
a) Her türlü
kazı hafriyat yapı nakliye işleri
b) İnşaat
mühendisliği ve mimarlık bölümü diploması benzer işe benzer iştir.
7 - Teklif
edilen fiyatların İhale Komisyonumuzca yüksek bulunması halinde ihaleye açık
eksiltme veya pazarlık usulü ile devam edileceğinden isteklilerin ihale gün ve
saatinde Fabrikamız ofis binasında hazır bulunmaları kendi yararlarınadır.
8 -
İstekliler tekliflerini, anahtar teslimi götürü bedel üzerinden verilecektir.
İhale sonucu, en düşük teklifi veren istekliyle götürü bedel sözleşme
imzalanacaktır.
9 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
10 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden en az 60 (altmış) takvim günü
olmalıdır.
11 -
Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
12 - İhaleye
sadece yerli istekliler katılabilecektir.
13 - Mezkur alım 4734 sayılı
Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununa (ceza ve
yasaklamalarla ilgili hükümleri hariç) tabi olmayıp, Türkiye Şeker Fabrikaları
A.Ş. Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği esaslarına göre yapılacaktır. Teşekkülümüz
ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
3920/1-1
TEPHİR VE ISITICI BORULARININ
TEMİZLİĞİNİN SU JETİ MAKİNESİ İLE YAPILMASI HİZMETİ ALINACAKTIR
T.Ş.F.A.Ş
- Kırşehir Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
Fabrikamız Tephir ve Isıtıcı borularının temizliğinin
yüksek basınçlı su jeti makinesi ile yapılması hizmet alımı işi T.Ş.F.A.Ş. Mal
ve Hizmet Alımı Yönetmeliği Esasları Dahilinde Açık
İhale Usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2015 / 53641
1 - İdarenin
a) Adresi : Akçaağıl Köyü Şeker
Fabrikası Mevkii-KIRŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 0 386 221 61 30-37 / 0386 221 61 38
c) Elektronik posta adresi (varsa) : kirsehirseker@turkseker.gov.tr
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Fabrikamız
Tephir ve Isıtıcı borularının temizliğinin yüksek basınçlı su jeti makinesi ile
yapılması işidir.
Isı
Değiştirici / Buharlaştırıcı |
Temizlenecek Boru |
||||
Adı |
Adedi |
Evsafı |
Adedi |
Toplam Adet |
|
Isı Değiştiriciler |
Sulu Şerbet Isıtıcısı |
3 |
32x35x4000 AISI 304 |
3x568 |
1.704 |
Vakum Brüde Isıtıcısı |
3 |
32x35x4000 AISI 304 |
3x524 |
1.572 |
|
2.Satürasyon
Isıtıcısı |
2 |
32x35x4000 AISI 304 |
2x392 |
784 |
|
Buharlaştırıcılar |
3A
Tephir |
1 |
32x35x3005 AISI 304 |
5.220 |
5.220 |
3B
Tephir |
1 |
32x35x3005 AISI 304 |
5.220 |
5.220 |
|
4.
Tephir |
1 |
32x35x3005 AISI 304 |
3.494 |
3.494 |
|
5.
Tephir |
1 |
32x35x3005 AISI 304 |
1.924 |
1.924 |
|
TOPLAM |
12 |
|
19.918 |
b) Yapılacağı Yer : Kırşehir Şeker Fabrikası
c) İşin Süresi : 30 (Otuz) takvim günü
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Akçaağıl Köyü Şeker
Fabrikası Mevkii / KIRŞEHİR
b) Tarihi ve saati : 15.05.2015 Cuma Günü - Saat 10.00
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye
katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.-
Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya İlgili Meslek
Odası belgesi
4.1.1.1-
Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya
da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu
yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge
4.1.1.2-
Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2-
Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri
4.1.2.1-
Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2- Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamımn bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde,
bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu
hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3- Şekli
ve içeriği idari şartnamede belirlenen teklif mektubu,
4.1.4- Şekli
ve içeriği idari şartnamede belirlenen geçici teminat,
4.2.
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Bu
madde boş bırakılmıştır.
4.3. Mesleki
ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş
deneyim belgeleri:
Son beş yıl
içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve
teklif edilen bedelin %30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya
benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Bu
ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
Kamu
Kurumlarında veya Özel Sektörde Bedel İçeren Tek Bir sözleşme Kapsamında Kabul
İşlemleri Tamamlanan her türlü Su jeti makinesi ile yapılan boru temizleme
işleri, benzer iş olarak kabul edilecektir.
5 - Ekonomik
açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - İhaleye
sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale
dokümanının görülmesi ve satın alınması: İhale dokümanı, idarenin adresinde
görülebilir ve 59,00 TRY. (ElliDokuzTürkLirası)
karşılığı aynı adresten satın alınabilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 -
Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kırşehir Şeker Fabrikası Haberleşme
Servisi Kırşehir Şeker Fabrikası Akçaağıl Köyü Şeker
Fabrikası Mevkii adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli
taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 -
İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu
üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler
için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel
üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 45 takvim günü
olmalıdır.
12 -
Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Diğer
Hususlar:
13.1-
İhalede gerektiğinde açık eksiltme ve/veya pazarlık yapılabilecektir.
İsteklilerin veya kanuni vekillerinin ihale günü fabrikamızda hazır bulunmaları
gerekmektedir. İsteklinin komisyonda hazır bulunmaması halinde, mektup ile
gönderilen teklifi son ve kesin pey olarak kabul edilecektir.
13.2- Mezkûr alım 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735
Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu’na (ceza ve yasaklamalarla ilgili
hükümleri hariç) tabi olmayıp, ihale Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel
Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği esaslarına göre yapılacaktır. İdare,
ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta serbesttir.
4053/1-1
HIZAR PALASI VE HIZAR ZİNCİRİ SATIN ALINACAKTIR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire
Başkanlığından:
İşin Adı: Hızar
palası ve hızar zinciri 4734 sayılı kanunun 3/g maddesi kapsamında hazırlanan
Kurumumuz yönetmeliği açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2015/51423
Dosya no : 1526037
1 - İdarenin :
a) Adres : Bağlık Caddesi Yayla Mahallesi İhsan Soyak
Sokak No:2 67090-ZONGULDAK
b) Telefon ve Faks numarası : Tel : 0.372
252 40 00 (70 Hat)
Faks : 0.372 251 19 00
c) Elektronik posta adresi :
2 - İhale Konusu Malın :
a) Niteliği, türü ve miktarı : Hızar palası ve
hızar zinciri: 2 kalem
b) Teslim yeri : Türkiye Taşkömürü Kurumu Makine ve ikmal Daire
Başkanlığı Muayene ve Tesellüm İşleri Şube Müdürlüğü Tesellüm Şefliği Ambarı /
ZONGULDAK
c) Teslim tarihi : İşe başlanmasını müteakip 120 takvim günüdür.
3 - İhalenin :
a) Yapılacağı yer : Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı Bülent Ecevit Caddesi No:125 -
ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 26.05.2015 Salı günü saat: 15:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlilik kriterleri;
4-1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir.
a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için
telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk
ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya
Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuat gereği tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ihaleye
ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin siciline
kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgilisine göre tüzel
kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
d) İdari Şartnamenin 9 uncu maddesinin (a), (b), (c),
(d), (e) ve (g) bentlerinde sayılan, isteklilerin ihale dışı bırakılmasını
öngören durumlarda bulunmadığına dair, İhale tarihinden önceki üç ay içinde
alınmış belgeler ile buna ilişkin yazılı taahhütname,
e) Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen teklif
mektubu,
f) Şartnamede belirtilen geçici teminat,
g) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli
vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
h) İsteklinin ortak girişim olması halinde şekli ve
içeriği Şartnamede belirlenen ortak girişim beyannamesi,
ı) İhale dokümanının satın alındığına dair belge.
İsteklinin ortak girişim olması halinde (b), (c), ve (d) de yer alan belgelerin
her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.2. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak belgeler
ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler;
4. 2.1- --------------
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İdari Şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan tüm
yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanı Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel
Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı Mithat paşa
Mah. Bülent Ecevit Cad. No: 125 ZONGULDAK ve TTK Ankara Misafirhanesi 7.Cadde (Aşkaabat Cd.) 19. Sokak No:22
BAHÇELİEVLER-ANKARA adresinde görülebilir ve şartnameler 30.00 TL. karşılığı aynı adreslerden temin edilebilir. İhaleye teklif
verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler en geç 26.05.2015 SALI günü saat 15.00’a
kadar Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma
Dairesi Başkanlığına elden teslim edilebileceği gibi iadeli - taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir. Ancak postada doğabilecek gecikmeden idaremiz
sorumlu değildir.
9 - İstekliler tekliflerini, her iş kaleminin miktarı
ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu
bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekli ile her iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif
edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif
birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
10 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’den az olmamak
üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale
tarihinden itibaren en az 120 (Yüzyirmi) takvim günü
olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Bu ihale ile ilgili olarak ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri için aşağıdaki maddeler uygulanır;
13.1.1- İsteklilere uygulanacak cezai müeyyide ve
ihalelerden yasaklama işlemlerinde 4734 sayılı Kanun ve ilgili diğer mevzuat
hükümleri uygulanır.
13.1.2- Sözleşmenin uygulanması safhasında yasak fiil
ve davranışlar ile ihalelerden yasaklama işlemleri Kurumumuz Mal, Hizmet
Alımları ve Yapım İşleri ile ilgili Yönetmeliğimizin 15/A ve 15/B maddelerinde
yer alan hükümler uygulanır.
İlan olunur.
3919/1-1
Manisa
Valiliği İl Emniyet Müdürlüğünden:
Aşağıda cinsleri, miktarları ve özellikleri belirtilen
HEK araçlar ile hurda malzemeler, 4645 Sayılı Kanunun ilgili Yönetmeliğinin 38.
maddesi uyarınca mübadele usulü ile ihale edilecektir.
1 - İdarenin
a) Adresi : Manisa İl Emniyet Müdürlüğü Lojistik Şube
Müdürlüğü Uncubozköy Mah. Mimar Sinan Bulvarı No:173 Yunusemre/MANİSA
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 505 318 45 19 – Fax : 0 0236
233 63 11
2 - Mübadele Karşılığında Verilecek
Mal ve
Malzemelerin Niteliği,
Miktarı ve Özellikleri. : Hek durumdaki (20)
adet binek, (4) adet minibüs, (6) adet çift sıra koltuklu yandan camlı Panelvan, oluşan toplam (30) adet araç
a) Tahmini Bedeli : 251.000,00 TL.
3 - Mübadele Karşılığında Alınacak
Mal ve
Malzemelerin Özellikleri : En az (7) adet 2015 Model Yeni Fiat Doblo Combi 1.3
M.Jet 90 HP Easy+519 kapı (çift açılır kapı) taşıt
ile 5 paket Copier Bond marka A4 fotokopi kağıdı.
a) Tahmini Bedeli : 266.035,00 TL.
b) Teslim Etme ve
Teslim Alma Yeri : Manisa
İl Emniyet Müdürlüğü Lojistik Şube Müdürlüğü Taşınır Mal Saymanlık Büro
Amirliği Uncubozköy Mah. Mimar Sinan Bulvarı No:173 Yunusemre/MANİSA
c) Teslim Etme Tarihi : Mübadele karşılığı alınacak olan mal ve
malzemeler, mübadele kararının tebliğinden itibaren (15) iş günü içinde teslim
edilecektir.
d) Teslim Alma Tarihi : Mübadelesi yapılan mal ve malzemeler mübadele
karşılığı olan mal ve malzemelerin teslim edildiği günü izleyen (15) iş günü
içerisinde yüklenici tarafından bulundukları yerlerden teslim alınması
zorunludur.
4- Mübadelenin Yapılacağı Yer : Manisa İl Emniyet
Müdürlüğü 2. Kat Toplantı salonu Uncubozköy Mah.
Mimar Sinan Bulvarı No:173 Yunusemre/MANİSA
a) Tarihi ve Saati : 18/05/2015 günü Saat:
14:00
5 - Mübadeleye katılabilme şartları ve istenilen
belgeler ile uygulanacak kriterler:
Açık teklif suretiyle yapılacak mübadeleye katılacak
gerçek veya tüzel kişiler;
a) Teklif Mektubu,
b) Geçici Teminat Mektubu veya Geçici Teminatın
ödendiğine dair “Vezne Alındı Makbuzu”
c) Mübadele tarihinden önceki altı aylık süre içinde
alınmış tebligat adresini gösterir bir belge,
d) Başkası adına vekil olarak mübadeleye katılanların
noterden onaylı vekâletnamesi, tüzel kişiliği temsilen katılanların ise
noterden onaylı imza sirküleri, gerçek kişi olması halinde noter tasdikli imza
beyannamesi.
e) Kimlikleri belirleyen fotoğraflı ve geçerli bir
belge (Nüfus cüzdanı, ehliyet v.b)
f) 3713 sayılı Terörle Mücadele Kanunu kapsamına giren suçlar
ile organize suçlardan dolayı hükümlü bulunmadığına dair;
1) Gerçek kişi olması halinde, kendisinin,
2) Tüzel kişi olması halinde; Türk
Ticaret Kanunu hükümleri uyarınca Anonim şirket ise yönetim kurulu üyelerinin
limitet şirket ise şirket müdürünün, yoksa ortaklarının tamamının, kolektif
şirket ise ortaklarının tamamının, komandit şirkette ortakların hepsinin,
komanditer ortaklardan kendilerine şirketi temsil yetkisi verilmiş olan
ortakların, kooperatiflerde yönetim kurulu üyelerinden, Adalet Bakanlığı Adli
Sicil İstatistik Genel Müdürlüğüne bağlı birimlerinden alınacak adli sicil
belgesi istenir.
6 - Mübadele, şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan
tüm yerli isteklilere açıktır.
7 - Mübadele dokümanı Manisa İl Emniyet Müdürlüğü
Lojistik Şube Müdürlüğü Taşınır Mal Saymanlık Büro Amirliği Uncubozköy
Mah. Mimar Sinan Bulvarı No:173 Yunusemre/ MANİSA
adresinde görülebilir veya Manisa Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğüne 50 TL’sının yatırıldığına dair belgeyi ibraz etmek sureti ile
aynı adresten temin edilebilir. Mübadeleye teklif verecek olanların mübadele
dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Mübadelesi yapılacak olan mal ve malzemeler için
kısmi teklif verilmeyecektir. Teklifler 18.05.2015 günü saat 14:00
’e kadar Manisa İl Emniyet Müdürlüğü Lojistik Şube Müdürlüğü Taşınır Mal
Saymanlık Büro Amirliği Uncubozköy mah. Mimar Sinan Bulvarı No:173 Yunusemre/MANİSA
adresine teslim edilecektir.
9 - Mübadeleye kapalı zarf usulü teklifler alındıktan
sonra açık artırma usulü ile devam edilecektir. Teklifler komisyon önünde sözlü
olarak verilecektir.
10 - İstekliler mal ve malzemeler
için belirlenen tahmini bedelin %3’ünden (7.530,00 TL.) den az olmamak kaydıyla kendilerinin
Belirleyeceği oranda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Sözleşme yapılacak ancak notere tescil
ettirilmeyecektir. Sözleşme yapma süresi içinde şartname hükümlerinin eksiksiz
olarak yerine getirildiğinin tespit edilmesi halinde sözleşme yapılması ve
kesin teminatın yatırılması zorunlu değildir.
12 - Mal ve malzemelerin ayrıntılı özellikleri ile
bulundukları yerler şartname ekinde ve www.manisa.pol.tr/ web sitesi ile Pol-net sayfasında belirtilmiştir. Mal ve malzemeler hafta
içi 09.00 ile 17.00 saatleri arasında görülebilecektir.
13 - Verilecek teklifler en az (30) otuz takvim günü
geçerli olacaktır.
14 - İdare mübadeleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
4038/1-1
49 (KIRKDOKUZ) KİŞİLİK 365 GÜN SÜRELİ KALİFİYE YARDIMCI
HİZMET PERSONELİ ALINACAKTIR
TRT
Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığından:
Kurumumuzun İhtiyacı olan 49 kişilik 365 Gün süreli
Kalifiye Yardımcı Hizmet Personeli 3 (g) İstisna Yönetmeliğimiz kapsamında Açık
İhale Usulü ile ihale edilecektir.
1 - İhaleyi yapan kurumun :
a) Adresi : TRT Genel Müdürlüğü Satınalma
Dairesi Başkanlığı Satınalma Müdürlüğü
b) Telefon numarası : 0 312 463 43 00
c) Faks numarası : 0312 463 32 58
d) İlgili Personel : Zekeriya YUVALI
2 - İhale ile ilgili bilgiler:
a) İşin tanımı : TRT Genel Müdürlüğünün Ankara’da bulunan TRT Kurdi Kanal Koordinatörlüğüne 6’sı Birinci Tip, 15’i İkinci
Tip, 10’i Üçüncü Tip, 10’si Dördüncü Tip, 8’i Beşinci Tip olmak üzere toplam 49
kalifiye yardımcı hizmet personelinin 365 gün (üçyüzaltmışbeş)
süre ile kalifiye yardımcı hizmet satın alınması işidir.
b) İşin yapılacağı adres : Ankara ve
İstanbul’da bulunan TRT Kürdi Kanal Koordinatörlüğü’ dür.
c) İhale tarihi ve saati : 21.05.2015
günü saat 10.30
d) Tekliflerin verileceği yer : TRT Kurumu
Genel Müdürlüğü Genel Sekreterlik, Genel Evrak ve İç Dağıtım Servisi Zemin Kat
06109 Oran-Çankaya / ANKARA
e) Şartnamenin görülebileceği yer : TRT
Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı Satınalma Müdürlüğü C Blok kat:3 Oda No:306 06109 Oran -
Çankaya/ANKARA
f) Şartname bedeli : KDV dahil 150.- TL
3971/1-1
TÜLOMSAŞ (TÜRKİYE LOKOMOTİF
VE MOTOR SANAYİ A.Ş.) TARAFINDAN BALAST VAGON İMALATINDA KULLANMAK ÜZERE 320
ADET ELASTOMERLİ SÜPER TAMPON VE 160 ADET ELASTOMER SUSTALI CER PAKETİ SATIN
ALINACAKTIR
TÜLOMSAŞ
Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2015/53070
1 - İdarenin
;
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490 ESKİŞEHİR/TÜRKİYE
b) Telefon ve Faks Numarası : 0
(222) 224 00 00 (Pbx) / 0(222) 225 99 56
c) Elektronik Posta Adresi : tulomsas@tulomsas.com.tr
2 - İhale konusu malın adı ve miktarı:
- 320 ADET ELASTOMERLİ SÜPER TAMPON
- 160 ADET ELASTOMER SUSTALI CER PAKETİ
Yukarıda belirtilen alımımız Yerli ve Yabancı
İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış
olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında
belirtilmiştir.
3 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü
Pazarlama Dairesi Başkanlığı, İthalat Müdürlüğüne 21.05.2015 günü ve saat 15:00’ e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
4 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü
Pazarlama Dairesi Başkanlığı, İthalat Müdürlüğünde görülebilir. İhaleye teklif
verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TÜLOMSAŞ Genel
Müdürlüğü Pazarlama Dairesi Başkanlığı, İthalat Müdürlüğünden (KDV Dahil) 100- TL bedelle temin edilebilir.
5 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında
geçici teminat verilecektir.
6 - Bu ihale, ceza ve
ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi
değildir.
3972/1-1