SELVİ
KAVAK AĞACI SATILACAKTIR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Turhal Şeker Fabrikasından:
HAVA
KAPISI YEDEKLERİ ALINACAKTIR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire
Başkanlığından:
MUHTELİF MALZEME SATIN
ALINACAKTIR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Turhal Şeker Fabrikası
Müdürlüğünden:
YOL
MÜDÜRLÜĞÜNÜN ÇEKEN İSTASYONUNDA 50.000 M3 FİGÜRE HALDE BALAST ALIMI
İŞİ; 28/04/2015 TARİHİNDE SAAT: 14:00’DA AÇIK İHALE
USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
MUHTELİF
GENEL TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Türk Hava
Kurumu Genel Başkanlığından:
MUHTELİF
KİMYASAL TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Türk Hava
Kurumu Genel Başkanlığından:
50
ADET KATODİK KORUMA REDRESÖRÜ VE 50 ADET KATODİK KORUMA REDRESÖR EKRAN TAKIMI
İLE TAVA ÜNİTESİ ALINACAKTIR
Boru Hatları
İle Petrol Taşıma A.Ş. (BOTAŞ) Doğalgaz İşletmeleri Bölge Müdürlüğünden:
1
ADET YÜKSEK ÇÖZÜNÜRLÜKLÜ GASTROİNTESTİNAL VİDEO ENDOSKOPİ SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Gazi
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Biriminden:
1
ADET ENDOSONOGRAFİ SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Gazi
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Biriminden:
1
ADET SHEARWARE ELASTOGRAFİ ÖZELLİKLİ ULTRASONOGRAFİ CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Gazi
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Biriminden:
1
ADET FÜZYON-NAVİGASYON ÖZELLİKLİ ULTRASONOGRAFİ CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Gazi
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Biriminden:
TAŞINMAZ
SATILACAKTIR
Palandöken
İlçe Belediye Başkanlığı Emlak ve İstimlak Müdürlüğünden:
KİREÇTAŞI
ALINACAKTIR
Erzurum
Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
SELVİ
KAVAK AĞACI SATILACAKTIR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Turhal Şeker Fabrikasından:
1 -
Fabrikamız Artova Bölgesi Sulusaray Kantarında mevcut 136 adet Selvi (Tahminen
62,50 ton) Kavak Ağacı götürü bedel teklif vermek suretiyle satılacaktır.
2 - İhale 27/04/2015 Pazartesi günü, Saat 14:00’de Fabrikamız ofis
binası toplantı salonunda kapalı zarfta teklif alma usulü ile yapılacaktır.
Fiyatların uygun bulunmaması halinde ise açık artırma ve pazarlık usulü ile
ihaleye devam edileceğinden isteklilerin ihalenin yapılacağı gün ve saatte
fabrikamız ofis binasında hazır bulunmaları gerekmektedir. (İHALENİN
MUAMMEN BEDELİ 12.500,00 Y.ON İKİ BİN BEŞ YÜZ TL. dir)
3 - İhaleye
katılacaklardan istenilen belgeler aşağıda belirtilmiştir. Belgelerin aslı
yerine suretleri verilmesi halinde bunların noterden onaylı olması
gerekmektedir.
a) GERÇEK ve
TÜZEL KİŞİLERDEN;
1 - Teklif
Mektubu,
2 - Teminat
belgesi,
3 -
Şartnamenin istekli tarafından imzalanmış bir örneği,
4 - Gerçek
kişi olması halinde imza beyannamesi, Tüzel Kişilik olması halinde ise Ticaret
Sicil Gazetesi veya İmza Sirküleri ile Noter Tasdikli yetki belgesi.
5 - Kavak
Ağaçları peşin bedelle satılacak olup, Satış bedelinin tamamı ile bu bedelin
KDV’si sözleşmenin imzalanmasından sonra peşin tahsil edilecektir.
6 - Geçici
teminat tutarı teklif edilen bedelin %3’ünden az olmayacaktır.
7 - İstekliler
teklif mektuplarını İhalenin yapılacağı gün ve Saat’e kadar Fabrikamız
Haberleşme servisine vermiş olacaklardır.
8 - İhale
Konusu malzemenin tamamı için teklif verilecektir. Teklifler KDV. Hariç TL. olarak verilecek ve 60 gün opsiyonlu olacaktır.
9 -
Postadaki gecikmeler ve bu ilandan önce yapılan müracaatlar ile vaktinde
verilmeyen teklifler dikkate alınmayacaktır.
10 - İhale
ile ilgili şartname ve ekleri Fabrikamız Ticaret Servisinde görülebilir ve KDV.
Hariç TL. 50,00 bedel karşılığı temin edilebilir.
11 - İhale
Yetkilisinin onayından önceki herhangi bir aşamada İhale Komisyon Kararı
üzerine İdare, verilmiş olan bütün teklifleri reddederek ihaleyi iptal etmekte
serbesttir. İdare bütün tekliflerin reddedilmesi nedeniyle herhangi bir
yükümlülük altına girmez.
12 - İş bu
ihale konusu Kavak Ağaçları satışı 4734 ve 4735 Sayılı kanuna tabi değildir ve
İdare İhaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta serbesttir.
3204/1-1
HAVA KAPISI YEDEKLERİ ALINACAKTIR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire
Başkanlığından:
İşin Adı: Hava Kapısı Yedekleri alımı 4734 sayılı
kanunun 3/g maddesi kapsamında hazırlanan Kurumumuz yönetmeliği açık ihale
usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2015/42248
Dosya no : 1522029
1 - İdarenin :
a) Adres : Bağlık Caddesi Yayla Mahallesi İhsan Soyak
Sokak No: 2 67090 - ZONGULDAK
b) Telefon ve Faks numarası : Tel : 0.372
252 40 00 (70 Hat)
Faks : 0.372 251 19 00
c) Elektronik posta adresi :
2 - İhale Konusu Malın :
a) Niteliği, türü ve miktarı : Hava kapısı yedekleri : 3 kalem
b) Teslim yeri : Bülent Ecevit Caddesi’ndeki Türkiye Taşkömürü
Kurumu Genel Müdürlüğü Makina ve İkmal Dairesi Başkanlığı Muayene ve Tesellüm
İşleri Şube Müdürlüğü Tesellüm Şefliği Ambarı / ZONGULDAK
c) Teslim tarihi : İşe başlanmasını müteakip 45 takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı Bülent Ecevit Caddesi No:125
ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 30/04/2015 Perşembe günü Saat: 15:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlilik kriterleri;
4 -1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir.
a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için
telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk
ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya
Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuat gereği tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ihaleye
ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin siciline kayıtlı
olduğuna dair belge,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgilisine göre tüzel
kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
d) İdari Şartnamenin 9 uncu maddesinin (a), (b), (c),
(d), (e) ve (g) bentlerinde sayılan, isteklilerin ihale dışı bırakılmasını
öngören durumlarda bulunmadığına dair, İhale tarihinden önceki üç ay içinde
alınmış belgeler ile buna ilişkin yazılı taahhütname,
e) Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen teklif
mektubu,
f)- Şartnamede belirtilen geçici teminat,
g) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli
vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
h) İsteklinin ortak girişim olması halinde şekli ve
içeriği Şartnamede belirlenen ortak girişim beyannamesi,
ı) İhale dokümanının satın alındığına dair belge.
İsteklinin ortak girişim olması halinde (b), ( c), ve (d) de yer alan
belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.2. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak
belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler;
4.2.1.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İdari Şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan tüm
yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanı Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel
Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı Mithatpaşa Mah. Bülent Ecevit Cad.No:125 ZONGULDAK ve TTK
Ankara Misafirhanesi 7. Cadde (Aşkaabat Cd.) 19. Sokak No: 22 BAHÇELİEVLER - ANKARA adresinde
görülebilir ve şartnameler 20.00 TL. karşılığı aynı
adreslerden temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler en geç 30/04/2015
Perşembe günü saat 15:00’a kadar Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığına elden teslim edilebileceği
gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Ancak postada
doğabilecek gecikmeden idaremiz sorumlu değildir.
9 - İstekliler tekliflerini, her iş kaleminin miktarı
ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu
bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekli ile her iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif
edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif
birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
10 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’den az olmamak
üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale
tarihinden itibaren en az 120 (Yüzyirmi) takvim günü
olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Bu ihale ile ilgili olarak ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri için aşağıdaki maddeler uygulanır.
13.1.1. İsteklilere uygulanacak cezai müeyyide ve
ihalelerden yasaklama işlemlerinde 4734 sayılı Kanun ve ilgili diğer mevzuat
hükümler uygulanır.
13.1.2. Sözleşmenin uygulanması safhasında yasak fiil
ve davranışlar ile ihalelerden yasaklama işlemleri Kurumumuz Mal, Hizmet
Alımları ve Yapım İşleri ile İlgili Yönetmeliğimizin 15/A ve 15/B maddelerinde
yer alan hükümler uygulanır.
İlan olunur.
3238/1-1
MUHTELİF
MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Turhal Şeker
Fabrikası Müdürlüğünden:
31 KALEM
MUHTELİF MALZEME (CR-Nİ SAC,CR-Nİ BORU,CR-Nİ PATENT
DİRSEK,BORU ST 37, SAC ST 37) alımı T.Ş.F. A.Ş. Mal Alım Yönetmeliğimize göre
açık ihale usulü ile ihale edilecektir. Yapılacak mal alım ihalesi kapalı
zarfta teklif alma esasına göre açık ihale usulü ile Fabrikamızda yapılacaktır.
Fiyatların uygun bulunmaması halinde ihaleye açık eksiltme ve/veya pazarlık
usulü ile devam edilecektir.
İhaleye
ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2015/42124
1 - İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Caddesi 60300 Turhal/TOKAT
b) Telefon ve faks numarası : 3562753530
- 3562753539
c) Elektronik Posta Adresi : turhalseker@turkseker.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) :
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : Muhtelif Malzeme (31
Kalem Ürün)
b) Teslim yeri : Muammer Tuksavul -
Turhal Şeker Fabrikası Malzeme Ambarı
c) Teslim tarihi : İdaremizin vereceği termin
programı doğrultusunda
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Muammer TUKSAVUL-Turhal Şeker Fabrikası
Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 24/04/2015 - 14:00
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye
katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.
Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf
ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1.
Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2.
Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret
ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2.
Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1.
Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin
tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin
tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale
konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2.
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3. Mesleki
ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
İsteklinin
alım konusu malı teklif etmeye yetkisinin bulunup bulunmadığını belgelendirmesi
gerekir. Bu çerçevede istekli aşağıdaki bentlerde yer alan belgelerden kendi
durumuna uygun olan belge veya belgeleri sunabilir:
a) İstekli
imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) İstekli
yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci
olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) İş
ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin
imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren
belgelerden birini sunması yeterlidir.
İsteklinin
imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:
a) İstekli
adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b)
İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen
Kapasite Raporu,
5 - Ekonomik
açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - İhaleye
sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale
dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale
dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 118,00 TRY (Türk Lirası) karşılığı
Muammer TUKSAVUL-Turhal Şeker Fabrikası Ticaret Servisi adresinden satın
alınabilir.
7.2. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 -
Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Muammer TUKSAVUL-Turhal Şeker Fabrikası
Haberleşme Servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli
taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 -
İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar
üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir
mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme
imzalanacaktır.
Bu ihalede,
kısmi teklif verilebilir.
10 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 -
Fiyatların uygun bulunmaması halinde kesinlikle ikinci teklif alınmayacak olup,
ihaleye açık eksiltme ve /veya pazarlık usulü ile devam edileceğinden ihale
saatinde teklif vermeye yetkili personelin fabrikamızda hazır bulunması
gerekmektedir.
12 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim
günüdür.
13 - İhale
konusu hizmet alımı (Ceza ve Yasaklama hükümleri hariç) 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu
ile 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununa tabi değildir.
3240/1-1
YOL MÜDÜRLÜĞÜNÜN ÇEKEN İSTASYONUNDA 50.000 M3
FİGÜRE HALDE BALAST ALIMI İŞİ; 28/04/2015 TARİHİNDE
SAAT: 14:00’DA AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
TCDD
5. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2015/40453
1 - İdarenin:
a) Adres : TCDD.5.Bölge Müdürlüğü MALATYA
b) Telefon Numarası : 0 422 2124800/4118
c) Faks Numarası : 0 422 2124816
d) Elektronik Posta Adresi : 5bolgemalatyamalzeme@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu malzemenin
adı ve miktarı : Çeken İstasyonunda 50.000 m3 Figüre
halde Balast (Magmatik kökenli bazalt, granit, granodiyorit,
gabro ve diyabaz) Alımı,
3 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden
teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin; TCDD. 5. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet
Alım Komisyon Şefliği Bürosuna; 28/04/2015 tarih,
saat: 14.00’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
5 - İhale dokümanı TCDD İşletmesi 5. Bölge Müdürlüğü
Mal ve Hizmet Alımı İhale Komisyon bürosunda görülebilir. İhaleye teklif
verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup; TCDD. 5. Bölge
Mali İşler Müdürlüğü veznesinden KDV Dahil 100,00.-TL
Bedelle temin edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
3134/1-1
MUHTELİF GENEL TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığından:
1 - Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığı’nın ihtiyacı olan
38 kalem muhtelif adetlerde genel temizlik malzemesi alımı 05 Mayıs 2015 Salı
günü saat: 14.30’da teklif alma usulüyle ihale edilecektir.
2 - İstekliler
şartnameye göre hazırlayacakları kapalı zarf teklif mektuplarını, ihale gün ve
saatine kadar Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığı (Atatürk Bulvarı No: 33
Opera/ANKARA) İhale ve Kontrat Yönetim Müdürlüğüne vereceklerdir.
3 - İstekliler bu
işe ait şartnameyi 20,00.-TL karşılığında yukarıda belirtilen adresten temin
edebilirler.
4 - Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığı 4734 sayılı Kamu
İhale Kanununa tabi değildir.
Bilgi Tel: (0 312) 303 73 78 - 79 – 80
3298/1-1
MUHTELİF KİMYASAL TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığından:
1 - Türk Hava
Kurumu Genel Başkanlığı’nın ihtiyacı olan 6 kalem muhtelif adetlerde kimyasal
temizlik malzemesi alımı 05 Mayıs 2015 Salı günü saat: 15.30’da teklif alma
usulüyle ihale edilecektir.
2 - İstekliler
şartnameye göre hazırlayacakları kapalı zarf teklif mektuplarını, ihale gün ve
saatine kadar Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığı (Atatürk Bulvarı No: 33
Opera/ANKARA) İhale ve Kontrat Yönetim Müdürlüğüne vereceklerdir.
3 - İstekliler bu
işe ait şartnameyi 20,00.-TL karşılığında yukarıda belirtilen adresten temin
edebilirler.
4 - Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığı 4734 sayılı Kamu
İhale Kanununa tabi değildir.
Bilgi Tel: (0 312) 303 73 78 - 79 – 80
3299/1-1
50 ADET KATODİK KORUMA REDRESÖRÜ VE 50 ADET KATODİK
KORUMA REDRESÖR EKRAN TAKIMI İLE TAVA ÜNİTESİ ALINACAKTIR
Boru
Hatları İle Petrol Taşıma A.Ş. (BOTAŞ) Doğalgaz İşletmeleri Bölge
Müdürlüğünden:
50 Adet Katodik Koruma
Redresörü ve 50 Adet Katodik Koruma Redresör Ekran
Takımı İle Tava Ünitesi Alımı BOTAŞ Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği 12 inci
maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin
ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2015/44350
1 - İdarenin
a) Adresi : ESKİŞEHİR YOLU 23. KM YAPRACIK MEVKİİ
ETİMESGUT/ANKARA
b) Telefon ve Faks Numarası : 3122973600
- 3122998300
c) Elektronik Posta Adresi : ofarukdurmus@botas.gov.tr
ç) İhale Dokümanının Görülebileceği
İnternet
Adresi (varsa) : BOTAŞ Doğalgaz İşletmeleri Bölge Müdürlüğü,
İkmal Müdürlüğü, Eskişehir Yolu 23. Km Yapracık Mevkii Etimesgut/Ankara
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : 50 Adet Katodik Koruma Redresörü ve 50 Adet Katodik
Koruma Redresör Ekran Takımı İle Tava Ünitesi Alımı Ayrıntılı bilgiye ihale
dokümanı içinde bulunan İdari Şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim Yeri : BOTAŞ Doğalgaz İşletmeleri Bölge Müdürlüğü,
İkmal Müdürlüğü, Eskişehir Yolu 23. Km Yapracık Mevkii Etimesgut/Ankara
c) Teslim Tarihi : BOTAŞ ile yüklenici arasında sözleşme
imzalanmasına müteakip, malzemeler 120 takvim günü sonunda teslim edilecektir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : BOTAŞ Doğalgaz İşletmeleri Bölge Müdürlüğü
İkmal Müdürlüğü, Eskişehir Yolu 23. Km Yapracık Mevkii Etimesgut/Ankara
b) Tarihi ve Saati : 07.05.2015-15:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkârlar Odası belgesi
4.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi
Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkârlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuat] gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından,
ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin
odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2.1. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine
göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi,
bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu
bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu
hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği idari Şartnamede belirlenen
teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği idari Şartnamede belirlenen
geçici teminat.
4.1.5. İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt
yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe
ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İstekliler ISO 9001 kalite Yönetim Sistem
Belgelerini teklifleri ile birlikte sunacaklardır.
4.3.2. İsteklinin Yurtdışı üretici firmanın temsilcisi
olarak ihalemize katılması durumunda hâlihazırda Üretici Firmanın Türkiye
Temsilcisi olduğunu belgelendirecektir.
4.3.3. Alınacak olan Katodik
Koruma Redresörü ve Katodik Koruma Redresör Ekran
Takımı İle Tava Üniteleri sahaya montajından itibaren iki (2) yıl süre ile
garanti altında olacaktır.
4.3.4. İstekli, teklif ettiği Redresörler için 10 yıl
süreli yedek parça temin etme garantisi ile birlikte, garanti süresince
fiyatını arttırmamayı taahhüt ettiği, ayrıntılı yedek parça listesini birim
fiyatları ile birlikte teklif ekinde sunacaktır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek
işler:
4.4.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
30 TRY (Türk Lirası) karşılığı BOTAŞ Doğalgaz İşletmeleri Bölge Müdürlüğü,
İkmal Müdürlüğü, Eskişehir Yolu 23. Km Yapracık Mevkii Etimesgut/Ankara
adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması
mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 40 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini BOTAŞ Doğalgaz
İşletmeleri Bölge Müdürlüğü’nün T. Vakıflar Bankası Bilkent/ANKARA Şubesi
Nezdindeki TR860001500158007292429682 no.lu cari hesabına yatırmak zorundadır.
Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline
ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanının
gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını
yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden
en az beş gün önce gönderilmek zorundadır. İhale dokümanı iki işgünü içinde
bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta
yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya
da dokümanın eksik olmasından dolayı İdaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul
edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler,
ihale tarih ve saatine kadar BOTAŞ Doğalgaz İşletmeleri Bölge Müdürlüğü,
Haberleşme Birimi, Eskişehir Yolu 23. Km Yapracık Mevkii Etimesgut/Ankara
adresine elden teslim edilebileceği gibi,
aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için
teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekliye her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif
edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim
fiyat sözleşeme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri
Kanunu hükümlerine tabi değildir.
3397/1-1
1 ADET YÜKSEK ÇÖZÜNÜRLÜKLÜ GASTROİNTESTİNAL VİDEO
ENDOSKOPİ SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Gazi
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Biriminden:
Yüksek Çözünürlüklü Gastrointestinal
Video Endoskopi Sistemi Alımı işi, 4734 sayılı Kamu ihale Kanunu’nun 3. maddesi
(f) bendi ile geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki
esaslarının 20. maddesi (e) bendi uyarınca pazarlık usulü ile ihale
edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale kayıt numarası : 2015/44774
1 - İdarenin
a) Adresi : Gazi Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel
Araştırma Projeleri Birimi 06500 Teknikokullar/ANKARA
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 312 202 23 56 – 0 312
202 23 58
c) Elektronik Posta Adresi : bap.ihale@gazi.edu.tr
2 - İhale Konusu Malın
a) Niteliği, Türü Ve Miktarı : 1 Adet Yüksek
Çözünürlüklü Gastrointestinal Video Endoskopi Sistemi
b) Teslim Yeri : CIP/Ankara Gümrükleri (Gazi Üniversitesi Tıp
Fakültesi)
c) Teslim Tarihi : Akreditifin muhabir banka tarafından
yükleniciye bildirilmesinden itibaren işe başlanıp malzemelerin tamamı 90
(Doksan) takvim günü içinde CIP/Ankara gümrüklerine teslim edilecektir. (Ankara
Gümrüklerinden Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesine nakil/teslimi yüklenici
tarafından yapılacaktır.)
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : Gazi Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri
Birimi
b) Tarihi ve Saati : 28.04.2015 Salı günü, saat: 11:45
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1- İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi;
1) Gerçek kişi
olması halinde, kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde
bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösteren belge,
2) Tüzel kişi
olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya Sanayi
Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel
kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3. İdare şartname ekinde yer alan standart forma
uygun teklif mektubu,
4.1.4. İdari şartnamede belirlenen geçici teminata
ilişkin standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici teminat
mektupları dışındaki teminatların Saymanlık ya da Muhasebe Müdürlüklerine yatırıldığını
gösteren makbuzlar,
4.1.5. Vekaleten ihaleye
katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.6. İsteklinin ortak girişim olması halinde idari
şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
4.1.7. İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
İsteklinin iş ortaklığı olması halinde (4.1.1) ve
(4.1.2)’de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.2- Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İmalatçılığı/Yetkili satıcılığı gösteren
belgeler,
1) İstekli imalatçı ise, imalatçı olduğunu gösteren
belgeler,
2) İstekli yetkili satıcı ise, yetkili satıcı olduğunu
gösteren belgeler veya yetkili temsilci ise yetkili temsilci olduğunu gösteren
belgeler,
3) İstekli Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet
gösteriyor ise yukarıda ki belgelerin yanı sıra, serbest bölge faaliyet belgesi
verilecektir.
4.2.2. Tedarik edilecek malların katalogları,
fotoğrafları,
Teklif edilen malların ihale dokümanında belirlenen
şartlara uygunluğunu teyit etmek için teknik bilgilere ait doküman, katalog,
fotoğraf vb. materyaller verilecektir.
4.2.3. Teklif edilen malların marka ve model beyanı
verilecektir.
4.2.4. Teknik Şartnameye cevap (Şartnamenin bütün
maddelerine yazılı olarak) verilecektir.
4.2.5. İsteklilerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal
Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı olduklarını ve alımı yapılacak olan
cihazların T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (TİTUBB) Sağlık
Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu gösteren belgeler verilecektir.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla
birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
6 - İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satınalınması:
7.1- İhale dokümanı Gazi Üniversitesi Bilimsel
Araştırma Projeleri Birimi 06500 Teknikokullar/ANKARA adresinde görülebilir ve
40.-Türk Lirası karşılığı aynı adresten satın alınabilir.
7.2- İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler 28.04.2015 Salı günü, saat: 11:45’a kadar Gazi Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel
Araştırma Projeleri Birimi 06500 Teknikokullar/ANKARA adresine elden teslim
edilebileceği gibi aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel
üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda Geçici Teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 30 (otuz) takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif veremezler.
13 - İhalemiz 4734-4735 sayılı Kanun hükümlerine tabi
olmayıp, 01.12.2003 tarih ve 2003/6554 sayılı kararname eki esasları
hükümlerine göre yapılacaktır.
3318/1-1
1 ADET ENDOSONOGRAFİ SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Gazi
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Biriminden:
Endosonografi Sistemi Alımı işi, 4734 sayılı Kamu ihale Kanunu’nun
3. maddesi (f) bendi ile geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki
esaslarının 20. maddesi (e) bendi uyarınca pazarlık usulü ile ihale
edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2015/44761
1 - İdarenin
a) Adresi : Gazi Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel
Araştırma Projeleri Birimi 06500 Teknikokullar/ANKARA
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 312 202 23 56 – 0 312
202 23 58
c) Elektronik Posta Adresi : bap.ihale@gazi.edu.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : 1 Adet Endosonografi Sistemi Alımı
b) Teslim Yeri : CIP/Ankara Gümrükleri (Gazi Üniversitesi Tıp
Fakültesi)
c) Teslim Tarihi : Akreditifin muhabir banka tarafından
yükleniciye bildirilmesinden itibaren işe başlanıp malzemelerin tamamı 90
(Doksan) takvim günü içinde CIP/Ankara gümrüklerine teslim edilecektir. (Ankara
Gümrüklerinden Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesine nakil/teslimi yüklenici
tarafından yapılacaktır.)
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : Gazi Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri
Birimi
b) Tarihi ve Saati : 28.04.2015 Salı günü, saat: 11:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 - İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi;
1) Gerçek kişi
olması halinde, kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu
yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösteren belge,
2) Tüzel kişi
olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya Sanayi
Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel
kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3. İdare şartname ekinde yer alan standart forma
uygun teklif mektubu,
4.1.4. İdari şartnamede belirlenen geçici teminata
ilişkin standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici teminat
mektupları dışındaki teminatların Saymanlık ya da Muhasebe Müdürlüklerine
yatırıldığını gösteren makbuzlar,
4.1.5. Vekaleten ihaleye
katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.6. İsteklinin ortak girişim olması halinde idari
şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
4.1.7. İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
İsteklinin iş ortaklığı olması halinde (4.1.1) ve
(4.1.2)’de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.2- Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İmalatçılığı/Yetkili satıcılığı gösteren
belgeler,
1) İstekli imalatçı ise, imalatçı olduğunu gösteren
belgeler,
2) İstekli yetkili satıcı ise, yetkili satıcı olduğunu
gösteren belgeler veya yetkili temsilci ise yetkili temsilci olduğunu gösteren
belgeler,
3) İstekli Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor
ise yukarıda ki belgelerin yanı sıra, serbest bölge faaliyet belgesi
verilecektir.
4.2.2. Tedarik edilecek malların katalogları,
fotoğrafları,
Teklif edilen malların ihale dokümanında belirlenen
şartlara uygunluğunu teyit etmek için teknik bilgilere ait doküman, katalog,
fotoğraf vb. materyaller verilecektir.
4.2.3. Teklif edilen malların marka ve model beyanı
verilecektir.
4.2.4. Teknik Şartnameye cevap (Şartnamenin bütün
maddelerine yazılı olarak) verilecektir.
4.2.5. İsteklilerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal
Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı olduklarını ve alımı yapılacak olan
cihazların T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (TİTUBB) Sağlık
Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu gösteren belgeler verilecektir.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla
birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
6 - İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satınalınması:
7.1- İhale dokümanı Gazi Üniversitesi Bilimsel
Araştırma Projeleri Birimi 06500 Teknikokullar/ANKARA adresinde görülebilir ve
40.-Türk Lirası karşılığı aynı adresten satın alınabilir.
7.2- İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler 28.04.2015 Salı günü, saat: 11:00‘a kadar Gazi Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel
Araştırma Projeleri Birimi 06500 Teknikokullar/ANKARA adresine elden teslim
edilebileceği gibi aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel
üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda Geçici Teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 30 (otuz) takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif veremezler.
13 - İhalemiz 4734-4735 sayılı Kanun hükümlerine tabi
olmayıp, 01.12.2003 tarih ve 2003/6554 sayılı kararname eki esasları
hükümlerine göre yapılacaktır.
3319/1-1
1 ADET SHEARWARE ELASTOGRAFİ ÖZELLİKLİ ULTRASONOGRAFİ
CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Gazi
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Biriminden:
Shearware Elastografi Özellikli
Ultrasonografi Cihazı alımı işi, 4734 sayılı Kamu ihale Kanunu’nun 3. maddesi
(f) bendi ile geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki
esaslarının 20. maddesi (f) bendi uyarınca pazarlık usulü ile ihale
edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2015/44439
1 - İdarenin
a) Adresi : Gazi Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel
Araştırma Projeleri Birimi 06500 Teknikokullar/ANKARA
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 312 202 23 56 – 0 312
202 23 58
c) Elektronik Posta Adresi : bap.ihale@gazi.edu.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : 1 Adet Shearware Elastografi Özellikli
Ultrasonografi Cihazı alımı.
b) Teslim Yeri : Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi
c) Teslim Tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından itibaren 60
(Altmış) takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : Gazi Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri
Birimi
b) Tarihi ve Saati : 22.04.2015 Çarşamba günü, saat: 14:45
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1- İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi;
1) Gerçek kişi
olması halinde, kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde
bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösteren belge,
2) Tüzel kişi
olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya Sanayi
Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel
kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3. İdare şartname ekinde yer alan standart forma
uygun teklif mektubu,
4.1.4. İdari şartnamede belirlenen geçici teminata
ilişkin standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici teminat
mektupları dışındaki teminatların Saymanlık ya da Muhasebe Müdürlüklerine
yatırıldığını gösteren makbuzlar,
4.1.5. Vekaleten ihaleye
katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.6. İsteklinin ortak girişim olması halinde idari
şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
4.1.7. İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
İsteklinin iş ortaklığı olması halinde (4.1.1) ve
(4.1.2)’de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.2- Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İmalatçılığı/Yetkili satıcılığı gösteren
belgeler,
1) İstekli imalatçı ise, imalatçı olduğunu gösteren
belgeler,
2) İstekli yetkili satıcı ise, yetkili satıcı olduğunu
gösteren belgeler veya yetkili temsilci ise yetkili temsilci olduğunu gösteren
belgeler,
3) İstekli Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet
gösteriyor ise yukarıda ki belgelerin yanı sıra, serbest bölge faaliyet belgesi
verilecektir.
4.2.2. Tedarik edilecek malların katalogları,
fotoğrafları,
Teklif edilen malların ihale dokümanında belirlenen
şartlara uygunluğunu teyit etmek için teknik bilgilere ait doküman, katalog,
fotoğraf vb. materyaller verilecektir.
4.2.3. Teklif edilen malların marka ve model beyanı
verilecektir.
4.2.4. Teknik Şartnameye cevap (Şartnamenin bütün
maddelerine yazılı olarak) verilecektir.
4.2.5. İsteklilerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal
Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı olduklarını ve alımı yapılacak olan cihazların
T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (TİTUBB) Sağlık Bakanlığı
tarafından onaylı olduğunu gösteren belgeler verilecektir.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla
birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
6 - İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satınalınması:
7.1- İhale dokümanı Gazi Üniversitesi Bilimsel
Araştırma Projeleri Birimi 06500 Teknikokullar/ANKARA adresinde görülebilir ve
40.-Türk Lirası karşılığı aynı adresten satın alınabilir.
7.2- İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 -Teklifler 22.04.2015 Çarşamba günü, saat: 14:45’a kadar Gazi Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel
Araştırma Projeleri Birimi 06500 Teknikokullar/ANKARA adresine elden teslim
edilebileceği gibi aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel
üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda Geçici Teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 30 (otuz) takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif veremezler.
13 - İhalemiz 4734-4735 sayılı Kanun hükümlerine tabi
olmayıp, 01.12.2003 tarih ve 2003/6554 sayılı kararname eki esasları
hükümlerine göre yapılacaktır.
3320/1-1
1 ADET FÜZYON-NAVİGASYON ÖZELLİKLİ ULTRASONOGRAFİ
CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Gazi
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Biriminden:
Füzyon-Navigasyon Özellikli Ultrasonografi
Cihazı Alımı işi, 4734 sayılı Kamu ihale Kanunu’nun 3. maddesi (f) bendi ile
geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01/12/2003
tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esaslarının 20. maddesi (f) bendi
uyarınca pazarlık usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı
bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2015/44431
1 - İdarenin
a) Adresi : Gazi Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel
Araştırma Projeleri Birimi 06500 Teknikokullar/ANKARA
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 312 202 23 56 – 0 312
202 23 58
c) Elektronik Posta Adresi : bap.ihale@gazi.edu.tr
2 - İhale Konusu Malın
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : Füzyon-Navigasyon Özellikli Ultrasonografi Cihazı Alımı
b) Teslim Yeri : Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi
c) Teslim Tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından itibaren 60
(Altmış) takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : Gazi Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri
Birimi
b) Tarihi ve Saati : 22.04.2015 Çarşamba günü, saat: 14:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1- İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi;
1) Gerçek kişi
olması halinde, kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde
bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösteren belge,
2) Tüzel kişi
olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya Sanayi
Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel
kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3. İdare şartname ekinde yer alan standart forma
uygun teklif mektubu,
4.1.4. İdari şartnamede belirlenen geçici teminata
ilişkin standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici teminat
mektupları dışındaki teminatların Saymanlık ya da Muhasebe Müdürlüklerine
yatırıldığını gösteren makbuzlar,
4.1.5. Vekaleten ihaleye
katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.6. İsteklinin ortak girişim olması halinde idari
şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
4.1.7. İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
İsteklinin iş ortaklığı olması halinde (4.1.1) ve
(4.1.2)’de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.2- Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İmalatçılığı/Yetkili satıcılığı gösteren
belgeler,
1) İstekli imalatçı ise, imalatçı olduğunu gösteren
belgeler,
2) İstekli yetkili satıcı ise, yetkili satıcı olduğunu
gösteren belgeler veya yetkili temsilci ise yetkili temsilci olduğunu gösteren
belgeler,
3) İstekli Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet
gösteriyor ise yukarıda ki belgelerin yanı sıra, serbest bölge faaliyet belgesi
verilecektir.
4.2.2. Tedarik edilecek malların katalogları,
fotoğrafları,
Teklif edilen malların ihale dokümanında belirlenen
şartlara uygunluğunu teyit etmek için teknik bilgilere ait doküman, katalog,
fotoğraf vb. materyaller verilecektir.
4.2.3. Teklif edilen malların marka ve model beyanı
verilecektir.
4.2.4. Teknik Şartnameye cevap (Şartnamenin bütün
maddelerine yazılı olarak) verilecektir.
4.2.5. İsteklilerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal
Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı olduklarını ve alımı yapılacak olan
cihazların T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (TİTUBB) Sağlık
Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu gösteren belgeler verilecektir.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla
birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
6 - İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satınalınması:
7.1- İhale dokümanı Gazi Üniversitesi Bilimsel
Araştırma Projeleri Birimi 06500 Teknikokullar/ANKARA adresinde görülebilir ve
40.-Türk Lirası karşılığı aynı adresten satın alınabilir.
7.2- İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler 22.04.2015 Çarşamba günü, saat: 14:00’a kadar Gazi Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel
Araştırma Projeleri Birimi 06500 Teknikokullar/ANKARA adresine elden teslim
edilebileceği gibi aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel
üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda Geçici Teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 30 (otuz) takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif veremezler.
13 - İhalemiz 4734-4735 sayılı Kanun hükümlerine tabi
olmayıp, 01.12.2003 tarih ve 2003/6554 sayılı kararname eki esasları
hükümlerine göre yapılacaktır.
3321/1-1
Palandöken
İlçe Belediye Başkanlığı Emlak ve İstimlak Müdürlüğünden:
Sıra |
Mevki |
Mahallesi |
Taşınmazın Vasfı |
Ada |
Parsel |
Yüzölçümü m2 |
Muhammen Bedeli |
Geçici Teminat B. |
İhale Tarihi |
İhale Saati |
1 |
Palandöken |
H.avni ulaş |
Konut Arsası |
5899 |
1 |
3.374,28 m2 |
2.699.424,00 TL |
80.982.72 TL |
28.04.2015 |
14:00 |
AÇIKLAMA: Mülkiyeti Belediyemize ait Yukarıdaki taşınmazlar
2886 Yasanın 17 ve 35/a Maddesi uyarınca Kapalı Teklif usulü ile satışları
yapılacaktır. İhale 28.04.2015 tarihine müsadif Salı günü saat 14.00 de
Palandöken Belediyesi Encümen Salonunda yapılacaktır.
İhaleye Katılmak İsteyen İsteklilerin;
1 - İkametgah ilmühaberi, nüfus cüzdanının aslı veya fotokopisi,
vekaleten katılmak isteyenlerin 2015 yılı tasdikli vekaletnamelerini, tüzel
kişiler adına katılacak olanların yetki belgeleri ile imza sirkülerine ilişkin
belgeler ile geçici teminatın yatırıldığına dair vezne alındısı veya banka
teminat mektuplarını ihale saatine kadar komisyona verilmesi zorunludur.
2 - Satışı
yapılacak olan Konut arsaları ihale Onay tarihinden itibaren 15 (Onbeş) gün içerisinde İhale bedelleri ve KDV leri peşin olarak tahsil edilecektir Her türlü yasal Vergi,
resim, harç ve sözleşme giderleri alıcıya aittir. Satış işleminde KDV, resim ve
harç alınacaktır.
3 - Her bir Konut arsası satışı için ayrı ayrı ihale
dosyası almak zorunludur.
4 - Komisyon ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
5 - Kapalı teklif usulü ile yapılacak olan ihaleye
katılacak isteklilerin Tekliflerini 28.04.2015 tarihinde saat 13.30 'a kadar
Palandöken Belediyesi Yazı İşleri Müdürlüğüne tekliflerini vermek
zorundadırlar.
6 - Posta ile gönderilen teklifler dikkate
alınmayacaktır.
7 - İhaleye ilişkin şartname ve ekleri 250,00 TL bedel
karşılığında Belediyemiz Emlak ve İstimlak Müdürlüğünden alınabilir.
İlan olunur.
3325/1-1
Erzurum
Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
Kireçtaşı alımı işi açık ihale usulü ile ihale
edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2015/43784
1 - İdarenin
a) Adresi : Erzurum Şeker Fabrikası Müdürlüğü
b) Telefon ve faks numarası : 0442 631 38
46 - 0442 631 30 24
c) Elektronik posta adresi (varsa) : erzurumseker@turkseker.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 12.000 Ton
Kireçtaşı Temini
b) Teslim yeri : Erzurum Şeker Fabrikası stok sahasında teslim
c) Teslim tarihi : 01.07.2015 - 31.10.2015 (123 Takvim Gün)
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Erzurum Şeker Fabrikası Ofis Binası
b) Tarihi ve saati : 24.04.2015 Saat: 10:30
4 - İhale şartnamede belirtilen gereklilikleri yerine
getiren yerli isteklilere açıktır.
5 - İhale dokümanı [Erzurum
Şeker Fabrikası Ticaret Servisi] adresinde görülebilir ve 100,00 ¨ karşılığı aynı adresten temin edilebilir.
İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
6 - Teklifler, [24.04.2015], saat [10:30]’a
kadar Erzurum Şeker Fabrikası Müdürlüğü Haberleşme Servisine verilebileceği
gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
7 - İstekliler tekliflerini, İhale sonucu, üzerine
ihale yapılan istekliyle mal kalemi-kalemleri için teklif edilen birim
fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme
imzalanacaktır.
8 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 45 takvim günü olmalıdır.
10 - İdarenin ihaleyi yapıp yapmamakta, kısmen yapmakta
veya dilediğine yapmakta serbesttir.
11 - Mezkur alım 4734 Kamu
İhale Kanununa ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri kanununa tabi değildir.
3388/1-1