VAGON MUHTELİF DÖVME MALZEMELERİ ALINACAKTIR
4458 SAYILI GÜMRÜK KANUNU VE 5607 SAYILI KAÇAKÇILIKLA
MÜCADELE KANUNU UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN ARAÇ/EŞYA SATILACAKTIR
MUHTELİF ADETLERDE KARTUŞ VE TONER SATIN ALINACAKTIR
Türk Hava
Kurumu Genel Başkanlığından:
MUHTLELİF HİZMET ALIMLARI YAPILACAKTIR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Kastamonu Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
AŞAĞIDA ÖZELLİKLERİ BELİRTİLEN MALZEMELERİN SATIŞI İŞİ
KAPALI TEKLİF VE ARTIRIM İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
EÜAŞ Afşin
Elbistan B Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
BORULU
TİP EŞANJÖR APARATLARI BORU TEMİZLEME İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE
EDİLECEKTİR
Kazım Taşkent Eskişehir Şeker
Fabrikası Müdürlüğünden:
HURDA, ESKİ VE KULLANIM DIŞI MALZEMELERİN MÜBADELESİ
YAPILACAKTIR
YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE HİZMET ALIM İŞİ YAPTIRILACAKTIR
ÇAYKUR Camidağı Çay Fabrikası Müdürlüğünden: Dörtyol/RİZE
YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE İŞİ YAPTIRILACAKTIR.
Arhavi Çay
Fabrikası Müdürlüğünden: Arhavi/ARTVİN
YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE HİZMET ALIM İŞİ
YAPTIRILACAKTIR
ÇAYKUR
Araklı Çay Fabrikası Müdürlüğünden: Araklı/TRABZON
YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE HİZMET ALIM İŞİ
YAPTIRILACAKTIR
ÇAYKUR
Cumhuriyet Çay Fabrikası Müdürlüğünden: Merkez/RİZE
YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE HİZMET ALIM İŞİ
YAPTIRILACAKTIR
ÇAYKUR Salarha Çay Fabrikası Müdürlüğünden: Çaykent/RİZE
YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE HİZMET ALIM İŞİ
YAPTIRILACAKTIR
ÇAYKUR
Kalecik Çay Fabrikası Müdürlüğünden: İyidere/RİZE
TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU İLE TÜRKİYE İLAÇ VE TIBBİ
CİHAZ KURUMU KAMPÜSÜ YAPIM İŞLERİ İLE ÜRÜN VE HİZMETLERİN TEMİN EDİLMESİ İŞİNE
İLİŞKİN İZLEME VE DEĞERLENDİRME DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI DÜZELTME İLANI
VAGON MUHTELİF DÖVME MALZEMELERİ ALINACAKTIR
TÜLOMSAŞ
Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2015/38277
1 - İdarenin
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0(222) 224 00 00
(4435-4436) 225 50 60 - 225 72 72
2 - İhale konusu işin niteliği,
türü ve miktarı : 12 kalem Vagon Muhtelif Dövme Malzemeleri,
teknik şartname ve resimlere göre imal ettirilmek suretiyle satın alınacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 17/04/2015 - Saat
15:00
4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli isteklilerden
teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığına 17/04/2015
günü saat 15:00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı
adresten 100,- TL bedelle (KDV dahil) temin
edilebilir.
7 - Teklif edilen bedelin en az % 3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
2857/1-1
4458 SAYILI GÜMRÜK KANUNU VE 5607 SAYILI KAÇAKÇILIKLA
MÜCADELE KANUNU UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN ARAÇ/EŞYA SATILACAKTIR
Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı Uludağ Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Bursa Tasfiye
İşletme Müdürlüğünden:
1 - Satışa esas bedeli en az 5,14.- TL ile en çok
382.594,88.- TL arasında değişen; 14/04/2015 günü saat
16.00’a kadar yatırılması gereken güvence tutarı da en az 1,00- TL en çok
38.259,00.- TL arasında olan, cinsi, miktarı, bulunduğu yeri, özellikleri,
satışa esas bedeli ve güvence tutarı ayrı ayrı şartname eki listede gösterilen
(Cep Telefonu, Giyim eşyası, Kağıt hamuru, Çapraz araç kirişi, Polyester kumaş,
Torna makinası, Kömür fırçalar, Masa, Etajer, Konteyner, Boş şişe, Endüksiyon
makinası, Metal işleme makinası, Amortisör, Alternatör, Keçe, Vernik, Silikon,
Pompa aksamı, Çini kahve fincanı ve tabağı, Monitör, Yakıt tankı, Kalıp
taşıyıcı, Motor, Kayış, Tornavida, Metal taşıma kasası, Koltuk, Sehpa, Pil,
Akü, Koltuk aksamı, Fırın, Keçe tela, Kumaş ve Dökme Çay vb.) 37 grup eşya açık
artırma suretiyle, Bursa Tasfiye İşletme Müdürlüğü İhale Salonu - Fethiye
Mahallesi Ata Bulvarı No: 105 Nilüfer/BURSA adresindeki ihale salonunda 15/04/2015 günü saat 10.00’da satışa sunulacaktır.
Satışa sunulan eşya/araç ve söz konusu ihale hakkında ayrıntılı bilgiye
www.gbt.gov.tr internet adreslerimiz ile (0) (224) (243 43 30) numaralı
telefondan ulaşılabilir.
2 - Kimliklerini belirlemeye yarayan
belge, gerçek kişilerin T.C. kimlik numarası ve ikametgâh beyanı, tüzel
kişilerin vergi kimlik numarası ve işyeri merkezi beyanı, güvencenin
yatırıldığına ilişkin belge, vekil olarak katılanlar için vekâletname aslı veya
noter onaylı örneği, Tüzel kişiler adına katılacaklardan, yetki belgesinin aslı
veya noter onaylı örneğinin veya Vekâletname kartının satış günü ihale
salonunda ibraz edilmesi gerekir.
3 - Bu ilanda bulunmayan hususlarda şartname ve eki
listelerde belirtilen hükümler geçerlidir. Açık artırma yöntemi ile eşya satış
şartnamesi ve ekleri 10,00 TL (KDV dahil) bedel
karşılığı Bursa Tasfiye İşletme Müdürlüğü ile Uludağ Gümrük ve Ticaret Bölge
Müdürlüğünden alınabilir.
İlan olunur.
2940/1-1
MUHTELİF ADETLERDE KARTUŞ VE TONER SATIN ALINACAKTIR
Türk
Hava Kurumu Genel Başkanlığından:
1. Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığı’nın ihtiyacı olan
40 kalem muhtelif adetlerde kartuş ve toner alımı 27 Nisan 2015 Pazartesi günü
saat: 14.30’da teklif alma usulüyle ihale edilecektir.
2. İstekliler
şartnameye göre hazırlayacakları kapalı zarf teklif mektuplarını, ihale gün ve
saatine kadar Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığı (Atatürk Bulvarı No: 33
Opera/ANKARA) İhale ve Kontrat Yönetim Müdürlüğüne vereceklerdir.
3. İstekliler bu işe ait şartnameyi 30,00.-TL
karşılığında yukarıda belirtilen adresten temin edebilirler.
4. Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığı 4734 Sayılı Kamu
İhale Kanununa tabi değildir.
Bilgi Tel : (0
312) 303 73 78 – 79 – 80
3008/1-1
MUHTLELİF HİZMET ALIMLARI YAPILACAKTIR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Kastamonu Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
Fabrikamız “Tephir ve Isı Değiştirici Borularının
Değişimi ve Temizliği Hizmet Alımı ile Muhtelif Kaynak İşleri Hizmet Alımı”
işleri T.Ş.F.A.Ş. Mal ve Hizmet Alım Yönetmeliği hükümlerine göre açık ihale
usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2015/35854
1 - İdarenin
a) Adresi : Taşköprü Yolu 18. Km Bük köyü Mevkii
37070/KASTAMONU
b) Telefon ve faks numarası : 0 366 242 73 11 - 0 366
242 73 33
c) Elektronik posta adresi : -
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : - 31935 adet tephir ve ısı değiştirici borularının temizlik
ve değişim işlerinin yapılması.
- Muhtelif
çaplardaki dikişli boru, Cr - Ni boru ve dirseklerin demontajı, montajı ve boyama dahil
kaynak yapılması işi.
b) Yapılacağı yer : Kastamonu Şeker Fabrikası
c) İşin süresi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip;
- Muhtelif kaynak işlerinde (90) takvim günü.
- Tephir ve ısı değiştirici borularının
temizlik ve değişimi işi (30) takvim günü.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Kastamonu Şeker Fabrikası Ofis binası Toplantı
Salonu
b) Tarihi ve saati : 16.04.2015 Saat 14.00
4 - İhale dokümanı Kastamonu Şeker Fabrikası adresinde
görülebilir ve (KDV dahil) 100,00 TL karşılığı aynı
adresten temin edilebilir. Kargo ve Posta yoluyla satış bedeli (KDV Dahil) 120,00 TL’dir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunludur. Kargo ya da posta yoluyla alımlarda
dokümanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da eksik olmasından dolayı
İdare hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
5 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kastamonu
Şeker Fabrikası Haberleşme Şefliği’ne verilebileceği
gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
6 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
7 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 45 (Kırk beş) takvim günü olmalıdır.
8 - İş bu şartname konusu hizmet alımı Ceza ve
yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı kanunlara tabi olmayıp İdare
ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta serbesttir.
2920/1-1
AŞAĞIDA ÖZELLİKLERİ BELİRTİLEN MALZEMELERİN SATIŞI İŞİ
KAPALI TEKLİF VE ARTIRIM İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
EÜAŞ
Afşin Elbistan B Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
1 - İdarenin;
a) Adres : Afşin Elbistan B Termik Santralı İşletme
Müdürlüğü Çoğulhan Kasabası Afşin/KAHRAMANMARAŞ
b) Telefon ve faks numarası : 0344 524 26 75 - 76 0344 524 25 80
- 82
c) Elektronik Posta Adresi : afsinb@euas.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü, miktarı:
S. No |
a) Niteliği ve Türü |
Miktarı |
Dosya No |
Şartname Bedeli |
İhale Tarihi |
1 |
1.Kategori Atık Yağ |
45Ton |
AEBTS-2015/11 |
59,00 TL |
27.04.2015 |
b) Teslim yeri : Afşin Elbistan B Termik Santralı İşletme
Müdürlüğü Atık Yağ Depolama Alanı
c) Teslim Tarihi : Sözleşme tarihinden itibaren 30 iş günü
içerisinde bedeli peşin yatırılarak teslim alınacaktır.
d) İhale usulü : Kapalı teklif açık artırım yolu ile
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : Afşin Elbistan B Termik Santralı İşletme
Müdürlüğü İhale Toplantı Salonu.
b) Tarihi ve Saati : 27.04.2015 Tarih, Saat : 14.00
c) İhale Dokümanlarının
Görülmesi ve
Temini : Afşin Elbistan B Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Ticaret Servisi
4 - İhale dökümanı : (Dosya
No:2015/11)
5 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
Satış Teklif İsteme Şartnamenin 7. maddesinde belirtilmiştir.
İhale dokümanı EÜAŞ Afşin Elbistan B Termik Santralı
İşletme Müdürlüğü Çoğulhan Mahallesi - Afşin/K.MARAŞ
adresinde görülebilir ve istenildiği takdirde 59,00 TL (KDV dahil)
karşılığında bu adresten satın alınabilir. İhaleye teklif verecek isteklilerin
ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
6 - Teklifler 27/04/2015, saat
14:00'e kadar EÜAŞ Afşin Elbistan B Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Muhaberat
Servisine verileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
7 - İhale ile ilgili bilgilere www.euas.gov.tr.'den
ihaleler bölümünden ulaşılabilir.
8 - Bu ihale EÜAŞ Malzeme-Taşıt-İş Makinaları
Değerlendirme ve Satış Yönetmeliği hükümleri doğrultusunda yapılacaktır.
2796/1-1
BORULU
TİP EŞANJÖR APARATLARI BORU TEMİZLEME İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE
EDİLECEKTİR
Kazım
Taşkent Eskişehir Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
İhale kayıt no : 2015/37503
1 - İdarenin:
a) Adresi : Sivrihisar Cad. No: 195 Eskişehir
b) Telefon ve faks numarası : 0222-230 27 39 (10 hat) Dahili: 1353
0222-230
27 38
2 - İhale konusu hizmetin :
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : Borulu tip eşanjör aparatlarındaki boruların, iç cidarlarındaki
kirliliklerin basınçlı su jeti makinesi ile temizlenmesi işi.
62.592
Adet.
b) Yapılacağı yer : Kazım Taşkent Eskişehir Şeker Fabrikası
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Kazım Taşkent Eskişehir Şeker Fabrikası
Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 20.04.2015 Pazartesi Günü Saat 14:00
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler:
4.1.
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri
kapsamında sunmaları gerekir:
a) Mevzuatı
gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya ilgili Meslek Odası
Belgesi;
1) Gerçek
kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda
alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına veya ilgili Meslek
Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel
kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu
Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde
bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
b) Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
1) Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları,
üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten
son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir ticaret
sicil gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere
ilgili ticaret sicil gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.
c) Şekli ve
içeriği bu Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
d) Vekâleten
ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin
noter onaylı vekâletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi.
e)
İsteklinin ortak girişim olması halinde, şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen
iş ortaklığı beyannamesi.
f) Tüzel kişi tarafından İş Deneyimini göstermek için sunulan belgenin,
tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde,
Türkiye Odalar ve Borsalar birliği veya Yeminli Mali Müşavir ya da Serbest
Muhasebeci Mali Müşavir ve ya Noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra
düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son 1 yıldır kesintisiz olarak
bu şartın korunduğunu gösteren, Standart forma uygun belge.
4.2. Mesleki
ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler:
4.2.1. İş
Deneyim Belgeleri:
Yurt içinde
veya yurt dışında kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme
kapsamında taahhüt edilen ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin olarak;
İlk ilan veya davet tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kabul işlemleri
tamamlanan hizmet alımlarıyla ilgili iş deneyimini gösteren belgelerin,
Devredilen
işlerde devir öncesindeki veya sonrasındaki dönemde toplam sözleşme bedelinin
en az %80’inin tamamlanması şartıyla, ilk ilan veya davet tarihinden geriye
doğru son beş yıl içinde kabul işlemleri tamamlanan hizmet işlerine ilişkin
deneyimi gösteren belgelerin verilmesi zorunludur.
Kabul tarihi
veya gerçekleşme oranının toplam sözleşme bedelinin en az %80'ine ulaştığı
tarihin, ilk ilan veya davet tarihi ile ihale veya son başvuru tarihi arasında
olan işler de yukarıdaki fıkra kapsamında değerlendirilir.
Teklif
edilen bedelin %20’si oranında, ihale konusu iş veya benzer işlere ait tek
sözleşmeye ilişkin iş deneyimini gösteren belgelerin sunulması gerekir.
İş
ortaklığında pilot ortağın, istenen iş deneyim tutarının en az %70’ini, diğer
ortakların her birinin ise istenen iş deneyim tutarının en az %10’unu sağlaması
gerekir. Ancak, diğer ortak veya ortakların iş deneyim tutarı toplamı, istenen
iş deneyim tutarının %30’undan az olamaz.
4.2.2. İş
deneyiminde değerlendirilecek benzer işler:
Her türlü
basınçlı su jeti makinesi ile yapılan temizleme hizmetleri.
5 - İhaleye
sadece yerli istekliler katılabilecektir.
6 - İhale
konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
7 - Bu
ihalede tekliflerin değerlendirilmesinde ekonomik açıdan en avantajlı teklif;
en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
8 - İhale
dokümanı Kazım Taşkent Eskişehir Şeker Fabrikası Ticaret servisi adresinde
görülebilir ve 100,00 TL karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye
teklif verecek olanların İhale dokümanını satın almaları zorunludur.
9 -
Teklifler, 20.04.2015 Pazartesi günü saat 14:00’de
kadar Kazım Taşkent Eskişehir Şeker Fabrikası Haberleşme Servisine
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
10 - Gereği
halinde açık eksiltme ve pazarlık yapılabileceğinden, isteklilerin ihale gün ve
saatinde fabrikamızda hazır bulunmaları gerekmektedir.
11 -
İstekliler tekliflerini, her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatların
miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat
şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekli ile her bir
iş kalemi için teklif edilen birim fiyatın miktarlarla çarpılması sonucu
bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat sözleşme düzenlenecektir. Bu
ihalede işin tamamı için teklif verilecektir.
12 - İstekliler
teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri oranda
geçici teminat vereceklerdir.
13 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 45 takvim günü
olmalıdır.
14 -
Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
15 - Bu İhale (ceza ve yasaklamalarla ilgili hususlar
hariç) 4734 ve 4735 sayılı kamu ihale kanunlarına tabi değildir
2896/1-1
HURDA, ESKİ VE KULLANIM DIŞI MALZEMELERİN MÜBADELESİ
YAPILACAKTIR
Emniyet
Genel Müdürlüğünden:
4645 sayılı Kanun ve bu kanuna istinaden yayımlanan
Emniyet Genel Müdürlüğüne Ait Araç, Gereç, Mal ve Malzemelerin Satış, Hibe, HEK
ve Hurda Durum ve İşlemleri ile Hizmet Satışına Dair Yönetmeliğin 38’inci
maddesi uyarınca hurda, eski ve kullanım dışı malzemelerin mübadelesi yapılacaktır.
1 - İdarenin; |
|
a) Adı |
Emniyet Genel
Müdürlüğü |
a) Adresi |
Emniyet Genel
Müdürlüğü İkmal ve Bakım Dairesi Başkanlığı 1 Nolu Satınalma Şube Müdürlüğü (O) Blok 2. kat Ayrancı Mah.
Dikmen Cad. No: 11 06100 Çankaya/ANKARA |
b) Telefon ve faks
numarası |
0 312 462 39 54 - Fax : 0
312 462 39 56 |
c) Elektronik posta
adresi |
--- |
2 - Mübadele Konusu
İdare Tarafından Verilecek Malın; |
|
Adı, niteliği, türü ve
miktarı |
1 - 134 kalem hurda
demirbaş malzeme 2 - 50.000 kg sarı boş
kovan hurdası 3 - 3.680 kg muhtelif
alüminyum hurdası 4 - 27.200 kg muhtelif
demir hurdası 5 - 3.000 kg kurşun
hurdası 6 - 120 kg galvaniz
hurdası |
Durumu
ve özellikleri (mübadelesi yapılacak taşıtların modeli, markası, motor hacmi
ve gücü, kilometresi, faal olup olmadığı ve hasar durumu ile malın cinsi,
markası, modeli, miktarı ve faal olup olmadığı) |
Mübadelesi
yapılacak hurda, eski ve kullanım dışı malzemelerin durum ve özelliği ile
ilgili bilgiler mübadele şartnamesinde veya idarede görülebilir. |
3 - Mübadele Konusu
İdare Tarafından Alınacak Malın; |
|
Adı, niteliği, türü ve
miktarı |
1 - 4 adet Toyota
Corolla 1.4 D-4D Advance
marka taşıt 2 - 1 adet Toyota
Corolla 1.4 D-4D Advance
MM (otomatik) marka taşıt 3 - 5 adet TNR
Prefabrik ISO 40 Feet yük konteyneri |
Durumu ve özellikleri |
Taşıtlar 2015
model ve kullanılmamış, konteynerler kullanılmamış olacaktır. |
4 - İdare Tarafından Alınacak
Malın/Malların Teslim Etme yeri; |
Mübadelede teklif
edilen mallar Emniyet
Genel Müdürlüğü İkmal ve Bakım
Dairesi Başkanlığı Lojistik Şube Müdürlüğü İstanbul Yolu 7. Km Yenimahalle/ANKARA adresine bir defada teslim edecektir. |
5 - İdare Tarafından
Verilecek Malın/Malların Teslim Alma
yeri; |
Mübadele
karşılığı verilecek mallar Emniyet Genel Müdürlüğü İkmal ve Bakım
Dairesi Başkanlığı Lojistik Şube Müdürlüğü İstanbul Yolu 7. Km Yenimahalle/ANKARA adresinden
teslim alınacaktır. |
6 - Mübadelenin; |
|
a) Yapılacağı yer |
Emniyet Genel
Müdürlüğü İkmal ve Bakım Dairesi Başkanlığı İhale Salonu (O) Blok 2. kat
Ayrancı Mah. Dikmen Caddesi No: 11 06100 Çankaya/ANKARA |
b) Tarihi ve saati |
16/04/2015 günü Saat: 10:00 |
7 - Değer Tespit
Komisyonu Tarafından Belirlenen Tahmini Bedel; |
443.109,00-TL
(Dört yüz kırk üç bin yüz dokuz Türk lirası) |
8 - İdare Tarafından
Alınacak Malın/Malların Tahmini Bedeli; |
445.410,00-TL
(Dört yüz kırk beş bin dört yüz on Türk lirası) |
9 - Mübadeleye katılabilme şartları ve istenilen
belgeler ile uygulanacak kriterler:
Mübadeleye katılacak gerçek veya tüzel kişilerin;
a) Mübadele Şartnamesi ekinde yer alan standart forma
uygun teklif mektubu,
b) Mübadele Şartnamesinde belirlenen geçici teminata
ilişkin standart forma uygun idare tarafından alınacak mala ait tahmini bedelin
%3 ünden (en az 13.362,30-TL) az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda
geçici teminat mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların
Saymanlık ya da Muhasebe Müdürlüklerine yatırıldığını gösteren makbuzlar,
c) Mevzuatı
gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası
belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilk ilan veya
mübadele tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu
gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya mübadele
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
ç) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin
tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin
tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
d) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
e) 3713 sayılı Terörle Mücadele Kanunu kapsamına giren
suçlar ile organize suçlardan dolayı hükümlü bulunmadığına dair;
1) Gerçek kişi olması halinde; kendisinin,
2) Tüzel kişi olması halinde; Türk
Ticaret Kanunu hükümleri uyarınca Anonim Şirket ise yönetim kurulu üyelerinin,
Limited Şirket ise şirket müdürünün, yoksa ortaklarının tamamının, Kollektif Şirket ise ortakların tamamının, Komandit
Şirkette Komandite ortakların hepsinin, Komanditer ortaklardan kendilerine
şirketi temsil yetkisi verilmiş olan ortakların, Kooperatiflerde yönetim kurulu
üyelerinin, Adalet Bakanlığı Adli Sicil İstatistik Genel Müdürlüğüne bağlı
birimlerden alınacak adli sicil belgesi,
istenir.
10 - Mübadele, şartnamesindeki katılma koşullarını
taşıyan tüm yerli isteklilere açıktır.
11 - Mübadele şartnamesi hazırlanmış olup, mübadele
dokümanı Emniyet Genel Müdürlüğü İkmal ve Bakım Dairesi Başkanlığı 1 Nolu Satınalma Şube Müdürlüğü (O)
Blok 2. kat Ayrancı Mah. Dikmen Caddesi No: 11 06100 Çankaya/ANKARA adresinde
görülebilir ve 50,00-TL (Elli Türk lirası) karşılığında aynı adresten temin
edilebilir. Mübadeleye teklif verecek olanların mübadele dokümanını satın
almaları zorunludur.
12 - Teklifler, 16/04/2015 günü saat: 10:00’a kadar
Emniyet Genel Müdürlüğü İkmal ve Bakım Dairesi Başkanlığı 1 Nolu
Satınalma Şube Müdürlüğü (O) Blok 2. kat Ayrancı Mah.
Dikmen Caddesi No: 11 06100 Çankaya/ANKARA adresine
verilecektir.
13 - Mübadele işlemi; yazılı tekliflerin alınmasının
ardından, isteklilerin pey tekliflerini açık artırma usulü ile mübadele
komisyonu önünde sözlü olarak belirtmeleri suretiyle gerçekleştirilir.
14 - Sözleşme yapılacaktır. Ancak, sözleşme yapma
süresi içinde şartname hükümlerinin eksiksiz olarak yerine getirildiğinin
tespit edilmesi halinde sözleşme yapılması ve kesin teminat yatırılması zorunlu
değildir.
15 - Bu işin tamamına teklif verilecek olup, kısmi
teklif verilmeyecektir.
16 - İlan tarihinden itibaren mübadele tarihinden bir
gün öncesine kadar hafta içi 09:30 ile 16:30 saatleri
arasında; mübadelesi yapılacak olan hurda, eski ve kullanım dışı malzemeler;
Emniyet Genel Müdürlüğü İkmal ve Bakım Dairesi Başkanlığı Lojistik Şube
Müdürlüğü İstanbul Yolu 7. Km Yenimahalle/ANKARA adresinde görülebilir.
17 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, mübadele
tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
18 - İdare mübadeleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
2926/1-1
YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE HİZMET ALIM İŞİ YAPTIRILACAKTIR
ÇAYKUR
Camidağı Çay Fabrikası Müdürlüğünden:
Dörtyol/Rize
1-
Müdürlüğümüz tarafından 14.200.000.Kg.yaş çay yükleme ve nakliye hizmet alım
işi %20 artar-azalır opsiyonlu olarak Satınalma ve İhale Yönetmeliğimizin 9 uncu maddesi
kapsamında açık ihale usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe
ait şartnameler, aşağıdaki adresten 50.00 TL. bedelle
tahsil fişi karşılığından temin edilebilir. Camidağı
Çay Fabrikası Müdürlüğü/ Dörtyol/Rize
3 - İhaleye
katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik şartname esasları dahilinde hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç
21.04.2015 Salı günü saat 14:00’e kadar Camidağı Çay
Fabrikası Müdürlüğü’nden Dörtyol/Rize adresinde bulunacak şekilde elden
vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün
saat 14:00’de açılacaktır.
4 - Postada
meydana gelen gecikmeler ile telgraf, teleks ve faks’la
yapılacak müracaatlar kabul edilmez.
5 -
Alternatif teklifler kabul edilmez.
6 - Kısmı teklif kabul edilmez. Nakliye işine teklif
verenler yükleme işine de teklif vermek zorundadır.
7 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
8 - Teklif edilen bedelin KDV hariç en az %3 oranında
geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç %6’sı oranında kesin
teminat alınır.
9 - İhale Camidağı Çay
Fabrikası Müdürlüğünde yapılacaktır.
10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satınalma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi
tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.
2671/1-1
YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE İŞİ YAPTIRILACAKTIR.
Arhavi
Çay Fabrikası Müdürlüğünden:
Arhavi/Artvin
1 - Müdürlüğümüz tarafından toplam 21.500.000.Kg. Yaş
Çay Yükleme ve Nakliye işi %20artar-azalır opsiyonlu
olarak Satınalma ve İhale Yönetmenliğimizin 9 uncu
maddesi kapsamında, Açık İhale usulü ile yaptırılacaktır.
2 - Bu işe ait şartnameler, aşağıdaki adresten 50,00 TL
bedelle tahsil fişi karşılığında temin edilebilir.
a) Arhavi Çay Fabrikası Müdürlüğü/Arhavi adresinden
temin edilebilir.
3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve
teknik şartname esasları dahilinde hazırlayacakları
teklif Mektuplarını en geç 16/04/2015 günü saat 14.00’e kadar Arhavi Çay
Fabrikası Evrak Kayıt Bürosu Arhavi adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri
veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat
14.00’de açılacaktır.
4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile,
telgraf ve faksla yapılacak müracaatlar kabul edilmez.
5 - İstekliler tekliflerinde istenen normlarda tek
fiyat vereceklerdir.
6 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
7 - İstekliler teklif edilen KDV hariç toplam bedelin
%3’ünden az olmamak üzere geçici teminat vereceklerdir. Kesin teminat, ihale
sonucuna göre yapılan sözleşme bedeli üzerinden % 6 oranında alınır.
8 - İstekliler bu ihalede yükleme işine ayrı nakliye
işine ayrı teklif vereceklerdir.
9 - İhale Arhavi Çay Fabrikası Müdürlüğü’nde
yapılacaktır.
10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve yasaklama
hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satınalma ve İhale Yönetmenliğimiz hükümlerince ihaleyi
tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.
2838/1-1
YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE HİZMET ALIM İŞİ
YAPTIRILACAKTIR
ÇAYKUR
Araklı Çay Fabrikası Müdürlüğünden:
Araklı/TRABZON
1 - Müdürlüğümüz tarafından 10.500 Kg. yaş çay yükleme
ve nakliye hizmet alım işi %20 artar-azalır opsiyonlu
olarak Satınalma ve İhale Yönetmeliğimizin 9 uncu
maddesi kapsamında açık ihale usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe ait şartnameler, aşağıdaki adresten 50.00
TL. bedelle tahsil fişi karşılığından temin
edilebilir.
Araklı Çay Fabrikası Müdürlüğü/Yolgören mahallesi
Cumhuriyet Caddesi no: 48/A Araklı/TRAZBON
3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve
teknik şartname esasları dâhilinde hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç
16 Nisan 2015 Perşembe günü saat 14:00’e kadar Araklı Çay Fabrikası Müdürlüğü/Yolgören
mahallesi Cumhuriyet Caddesi no: 48/A
Araklı/TRAZBON adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta ile
göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14:00’de
açılacaktır.
4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile telgraf,
teleks ve faks’la yapılacak müracaatlar kabul
edilmez.
5 - Alternatif teklifler kabul edilmez.
6 - Kısmı teklif kabul edilmez. Sadece Nakliye işi için
teklif verilecektir.
7 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
8 - Teklif edilen bedelin KDV hariç en az % 3 oranında
geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç %6’sı oranında kesin
teminat alınır.
9 - İhale Araklı Çay Fabrikası Müdürlüğünde
yapılacaktır.
10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satınalma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi
tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.
2694/1-1
YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE HİZMET ALIM İŞİ
YAPTIRILACAKTIR
ÇAYKUR
Cumhuriyet Çay Fabrikası Müdürlüğünden:
Merkez/RİZE
1 - Müdürlüğümüz tarafından 11.100.000 Kg. yaş çay
yükleme ve nakliye hizmet alım işi %20 artar-azalır opsiyonlu
olarak Satınalma ve İhale Yönetmeliğimizin 9 uncu
maddesi kapsamında açık ihale usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe ait şartnameler, aşağıdaki adresten 50.00 TL
bedelle tahsil fişi karşılığından temin edilebilir.
Cumhuriyet Çay Fabrikası Müdürlüğü/Taşlıdere
Sahilyolu Cad. No:68 Merkez/RİZE
3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik
şartname esasları dâhilinde hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç 16/04/2015 Perşembe günü saat 14:00’e kadar Cumhuriyet Çay
Fabrikası Müdürlüğü Taşlıdere Sahilyolu
Cad. No: 68 Merkez/RİZE adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta
ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14:00’de açılacaktır.
4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile telgraf,
teleks ve faks’la yapılacak müracaatlar kabul
edilmez.
5 - Alternatif teklifler kabul edilmez.
6 - Kısmı teklif kabul edilmez. Nakliye işine teklif
verenler yükleme işine de teklif vermek zorundadır.
7 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
8 - Teklif edilen bedelin KDV hariç en az %3 oranında
geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç %6’sı oranında kesin
teminat alınır.
9 - İhale Cumhuriyet Çay Fabrikası Müdürlüğünde
yapılacaktır.
10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satınalma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi
tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.
2751/1-1
YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE HİZMET ALIM İŞİ
YAPTIRILACAKTIR
ÇAYKUR
Salarha Çay Fabrikası Müdürlüğünden:
Çaykent/RİZE
1 - Müdürlüğümüz tarafından toplam 17.000.000 Kg. yaş
çay yükleme ve nakliye hizmet alım işi %20 artar-azalır opsiyonlu
olarak Satınalma ve İhale Yönetmeliğimizin 9 uncu
maddesi kapsamında açık ihale usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe ait şartnameler, aşağıdaki adresten 50 TL
bedelle tahsil fişi karşılığında temin edilebilir.
a- Salarha Çay Fabrikası
Müdürlüğü/Çaykent/RİZE
3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve
teknik şartname esasları dâhilinde hazırlayacakları teklif mektupları en geç
16.04.2015 günü saat 14:00'e kadar Salarha
Çay Fabrikası Evrak Kayıt Bürosu Çaykent/RİZE
adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri
gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14:00'de
açılacaktır.
4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile,
telgraf, teleks ve faks'la yapılacak müracaatlar
kabul edilmez.
5 - Alternatif teklifler kabul edilmez.
6 - Kısmi teklif kabul edilmez. Nakliye işine teklif
verenler yükleme işine de teklif vermek zorundadır.
7 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
8 - Teklif edilen bedelin KDV hariç en az %3 oranında
geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç %6'sı oranında kesin
teminat alınır.
9 - İhale Salarha Çay
Fabrikası Müdürlüğünde yapılacaktır.
10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve yasaklama
hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satınalma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi
tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.
2770/1-1
YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE HİZMET ALIM İŞİ
YAPTIRILACAKTIR
ÇAYKUR
Kalecik Çay Fabrikası Müdürlüğünden:
İyidere/RİZE
1 - Müdürlüğümüz tarafından 13.000.000 Kg. yaş çay
yükleme ve nakliye hizmet alım işi %20 artar-azalır opsiyonlu
olarak Satınalma ve İhale Yönetmeliğimizin 9 uncu
maddesi kapsamında açık ihale usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe ait şartnameler, aşağıdaki adresten 50.00
TL. bedelle tahsil fişi karşılığından temin
edilebilir.
Kalecik Çay Fabrikası Müdürlüğü/İyidere/Rize
3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve
teknik şartname esasları dâhilinde hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç
16.04.2015 günü saat 10.00’a kadar Kalecik Çay Fabrikası Kalecik Köyü
İyidere-Rize adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta ile
göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 10.00’da
açılacaktır.
4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile telgraf,
teleks ve faks’la yapılacak müracaatlar kabul
edilmez.
5 - Alternatif teklifler kabul edilmez.
6 - Kısmı teklif kabul edilmez. Nakliye işine teklif
verenler yükleme işine de teklif vermek zorundadır.
7 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
8 - Teklif edilen bedelin KDV hariç en az %3 oranında
geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç %6’sı oranında kesin
teminat alınır.
9 - İhale Kalecik Çay Fabrikası Müdürlüğünde
yapılacaktır.
10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satınalma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi
tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.
2801/1-1
TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU İLE TÜRKİYE İLAÇ VE TIBBİ
CİHAZ KURUMU KAMPÜSÜ YAPIM İŞLERİ İLE ÜRÜN VE HİZMETLERİN TEMİN EDİLMESİ İŞİNE
İLİŞKİN İZLEME VE DEĞERLENDİRME DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI DÜZELTME İLANI
Sağlık
Bakanlığından:
Türkiye Halk Sağlığı Kurumu ile
Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu Kampüsü Yapım İşleri İle Ürün ve Hizmetlerin
Temin Edilmesi İşine İlişkin İzleme ve Değerlendirme Danışmanlık Hizmet Alımı
işi 6428 Sayılı “Kamu Özel İş Birliği Modeli İle Tesis Yaptırılması,
Yenilenmesi ve Hizmet Alınması İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde
Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun” kapsamında açık ihale usulü ile ihale
edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer
almaktadır.
1 - İdarenin
a) Adı ve Adresi : T.C. Sağlık Bakanlığı, Sağlık Yatırımları
Genel Müdürlüğü Ziya Gökalp Cad. No: 40 Kat :6 Kızılay
– Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 0 312 585 64 92 - 0 312
585 64 94
c) Elektronik Posta Adresi : kamuozel_db@saglik.gov.tr
2 - İhale konusu danışmanlık
hizmet işinin
a) Niteliği, türü ve tutarı : Türkiye Halk
Sağlığı Kurumu ile Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu Kampüsü Yapım İşleri İle
Ürün ve Hizmetlerin Temin Edilmesi İşine İlişkin İzleme ve Değerlendirme
Danışmanlık Hizmet Alımı kapsamında teknik şartnamede belirtilen hizmetlerin;
konusunda deneyimli bir firmadan alınması amaçlanmaktadır.
b) Yapılacağı yer : Ankara
c) İşin başlama ve bitirme
tarihi : Sözleşmenin süresi; 6 (altı) yıl olup
Danışman’a ait işyeri teslim tarihinden itibaren 12 (oniki)
ayı inşaat öncesi ilk aşama ile kesin ve uygulama projelerinin (bir kısmı)
tasarım aşaması için, şirket tarafından inşaat ruhsatının alınmasından sonra
yapılan projeye ait yer teslim tarihinden itibaren 3 (üç) yılı inşaat (inşaat
kontrollüğü) aşaması ile kabul aşaması (bu aşamada uygulama projelerinin geri
kalan kısmı da birlikte yürütülecektir) için, 2 (iki) yılı işletmeye geçişi
müteakip Nihai Tamamlama Belgesi’nin imzalanmasına kadar geçecek olan süredir.
Yukarı da ki aşamalar süresinden önce bittiği zaman diğer aşamaya geçilecektir.
3 - İhalenin
a) Usulü : 6428 sayılı Kanunun 3’ üncü maddesinin altıncı
bendine ve Sağlık Bakanlığınca Kamu Özel İşbirliği Modeli ile Tesis Yaptırılması,
Yenilenmesi ve Hizmet Alınmasına Dair Uygulama Yönetmeliğinin 16’ ncı maddesinin birinci fıkrasının a bendine göre açık ihale
usulü.
b) Yapılacağı yer : Sağlık Bakanlığı Sağlık Yatırımları Genel
Müdürlüğü Ziya Gökalp Cad. No: 40 Kat: 6 Kızılay – Ankara
c) Tarihi ve saati : 13/05/2015 - 10:30
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen
belgeler.
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu
ilgili meslek odasından ya da ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
tarihinin ya da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış,
odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı
gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan tarihinin ya
da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel
kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri.
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli
imza beyannamesi.
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir, Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirkülerinin.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirtilen
standart forma uygun teklif mektubu ve eki birim fiyat teklif cetveli.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
geçici teminat.
4.1.5. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirtilen
bilgi formları.
4.1.6. Tüzel kişi tarafından iş
deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla
hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret
odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir
ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra
düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz
olarak bu şartın korunduğunu gösteren standart forma uygun belge.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Bankalardan temin edilecek belgeler.
İsteklinin, bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi
veya gayrinakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama
bulunmayan mevduatı, 5.000.000,00 TL’ den az olamaz.
Bu kriter mevduat ve kredi
tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak
suretiyle de sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler.
İsteklilerin veya ortak girişimi oluşturan gerçek veya
tüzel kişilerden her birinin sağlam bir malî yapıya sahip olduklarını bağımsız
denetim firmaları veya yeminli mali müşavir tarafından onaylanmış malî
tabloları ile kanıtlamaları zorunludur.
İsteklilerin ihale ilanının yayınlandığı yıldan önceki
son beş yıllık ortalama cirolarının 3.000.000,00 TL’ den daha düşük olmaması
gerekmektedir.
İstekliler, son beş yıllık döneme ilişkin olarak
bağımsız denetim firmaları veya yeminli mali müşavirlerce onaylanmış malî
tabloları sunması gerekmektedir. Söz konusu mali tablolar bilanço esasına tabi
teşebbüsler için özet bilanço ile serbest meslek erbabı için serbest meslek
kazanç defterinden oluşmalıdır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler.
İsteklilerin; ilk ilan tarihinden itibaren geriye doğru
son on beş yıl içinde kabul işlemleri tamamlanan, yapımla ilgili benzer bir
işin;
Danışmanlık hizmetini en az % 80’ i oranında
gerçekleştirmek koşuluyla, ihale konusu bir işi veya benzer bir işi
gerçekleştirmeleri asgari şart olarak istenmektedir. Değerlendirmede,
isteklilerin tek sözleşmeye dayalı olarak alınmış iş deneyimleri dikkate alınır.
Birden fazla iş deneyimi, bunlar benzer işlere ait olsa dahi toplanarak
değerlendirilmez.
4.3.2. Personel Durumu Koşulu.
4.3.2.1. TAMAMLAMAYA KADAR OLAN TEKNİK PERSONEL DURUMU
İşin başlangıcından “Nihai Tamamlama Belgesi’nin idare
tarafından onaylanmasına kadar olan süredeki teknik personel durumuyla
ilgilidir.
4.3.2.1.1. Kilit Teknik Personel
Tablo 1: Kilit Teknik Personelin Pozisyon ve
Nitelikleri
SIRA NO |
POZİSYON |
ASGARİ TECRÜBE |
ADET |
DENEYİM (YIL) |
1 |
Proje Koordinatörü veya Sorumlu Müdür |
En az 10.000 m2
kapalı alana sahip Biyomedikal veya Biyoteknoloji
veya Beşeri İlaç Üretim, Test ve Analiz veya Referans Laboratuvar kompleksi olan bir projenin proje tasarım, ön, avan, kesin ve uygulama projelerinde tasarım yapmış veya
tasarımı denetlemiş veya inşaatın denetiminde proje koordinatörü olarak
çalışmış olmak |
1 |
10 |
2 |
Proje Müdürü |
En az 10.000 m2
kapalı alana sahip Biyomedikal veya Biyoteknoloji
veya Beşeri İlaç Üretim, Test ve Analiz veya Referans Laboratuvar kompleksi olan bir projenin proje tasarım, ön, avan, kesin ve uygulama projelerinde tasarım yapmış veya
tasarımı denetlemiş veya inşaatın denetiminde Proje müdürü olarak çalışmış
olmak |
1 |
10 |
3 |
Kalite Kontrol Sorumlusu |
Tasarım veya
inşaat aşamaları boyunca etkili ve güvenilir bir kalite güvence programını geliştirmek
ve uygulamak için rehber kılavuzlar ve kontrol listeleri (checklist)
oluşturma konusunda uzmanlığını belgelemiş olmak |
1 |
10 |
4 |
Tasarım Yöneticisi (Kesin ve Uygulama Projesi ) |
En az 10.000 m2
kapalı alana sahip Biyomedikal veya Biyoteknoloji
veya Beşeri İlaç Üretim, Test ve Analiz veya Referans Laboratuvar kompleksi olan bir projenin proje tasarım, ön, avan, kesin ve uygulama tasarım yapmış veya tasarımı
denetlemiş veya inşaatın denetiminde Tasarım Yöneticisi olarak çalışmış olmak |
1 |
10 |
5 |
İnşaat Yöneticisi |
En az 10.000 m2
kapalı alana sahip Biyomedikal veya Biyoteknoloji
veya Beşeri İlaç Üretim, Test ve Analiz veya Referans Laboratuvar kompleksi olan bir projenin proje tasarım, ön, avan, kesin ve uygulama tasarım yapmış veya tasarımı
denetlemiş veya inşaatın denetiminde İnşaat Yöneticisi olarak çalışmış olmak |
1 |
10 |
6 |
Sözleşme Yöneticisi |
Tasarım veya
inşaat aşamaları boyunca sözleşme ve önemli dokümanların kayıtları ve idaresi
konusunda uzmanlığını belgelemiş olmak |
1 |
5 |
4.3.2.1.2. Taahhüt Teknik Personel
a) Tam Süreli
(Full-Time) Çalışması Zorunluluğu Olan Kesin ve Uygulama Projeleri ve Şantiye
Taahhüt Teknik Personeli
Tablo 2a – Tam Süreli (Full-Time) Çalışması Zorunluluğu
Olan Kesin ve Uygulama Projesi ve Şantiye Taahhüt Teknik Personelinin Pozisyon ve
Nitelikleri
SIRA NO |
GÖREVLENDİRME ALANI |
ADET |
DENEYİM (YIL) |
|
1 |
Tesis Üst Otomasyonu |
|
|
|
1a |
Tesis Üst Otomasyon
Uzmanı |
1 |
10 |
|
2 |
Mimari Ekip |
|
|
|
2a |
Mimari Proje
Koordinatörü |
1 |
10 |
|
2b |
Planlama ve Proje
Mimarı |
1 |
10 |
|
2c |
İnce Yapı Mimarı |
1 |
10 |
|
3 |
İç Mimari Ekip |
|
|
|
3a |
İç Mimari Proje
Koordinatörü |
1 |
10 |
|
4 |
Statik Ekibi |
|
|
|
4a |
Statik Proje
Koordinatörü |
1 |
10 |
|
4b |
Betonarme Statik
Uzmanı |
1 |
10 |
|
5 |
Mekanik Ekibi |
|
|
|
5a |
Mekanik Proje
Koordinatörü |
1 |
10 |
|
5b |
HVAC Konusunda Uzman
Makine Mühendisi |
1 |
10 |
|
5c |
Sıhhi Tesisat Uzman
Makine Mühendisi |
1 |
10 |
|
5d |
Elektro-mekanik
Otomasyon Uzmanı |
1 |
10 |
|
6 |
Elektrik, Elektronik ve Haberleşme Mühendis Ekibi |
|
|
|
6a |
Elektrik Proje
Koordinatörü |
1 |
10 |
|
6b |
Kuvvetli Akım
Konusunda Uzman Mühendis |
1 |
10 |
|
6c |
Zayıf Akım ve Data
Konusunda Uzman Elektrik Mühendisi |
1 |
10 |
|
7 |
Yangın Güvenlik Ekibi |
|
|
|
7a |
Yangın Güvenlik Proje
Koordinatörü |
1 |
10 |
|
8 |
Peyzaj Mimarlık Ekibi |
|
|
|
8a |
Peyzaj Mimari Proje
Koordinatörü |
1 |
10 |
b) Kısmi Süreli (Part-Time) ve/veya Geçici Süre Çalışabilecek Olan Kesin ve
Uygulama Projesi ve Şantiye Taahhüt Teknik Personeli
Tablo 2b – Kısmi Süreli (Part-Time)
ve/veya Geçici Süre Çalışabilecek Olan Kesin ve Uygulama Projesi ve Şantiye
Taahhüt Teknik Personelinin Pozisyon ve Nitelikleri
SIRA NO |
GÖREVLENDİRME ALANI |
ADET |
DENEYİM (YIL) |
|
1 |
Mimari Ekip |
|
|
|
1a |
Cephe Uzmanı ve
Çatı Uzmanı Mimar |
1 |
10 |
|
1b |
Biyomedikal veya Biyoteknoloji veya Referans Laboratuvarları* Konusunda
Uzman Mimar |
1 |
10 |
|
1c |
Deneysel hayvan
ünitesi Konusunda Uzman Mimar |
1 |
10 |
|
1d |
Biogüvenlik alanları Konusunda Uzman Mimar |
1 |
10 |
|
2 |
İç Mimari Ekip |
|
|
|
2a |
Biyomedikal veya Biyoteknoloji veya Referans Laboratuvarı* Konusunda Uzman
İç Mimar |
1 |
10 |
|
2b |
Ofis ve Ortak Mekanlar Konusunda Uzman İç Mimar |
1 |
10 |
|
2c |
Oditoryum
Konusunda Uzman İç Mimar |
1 |
10 |
|
3 |
Engelli ve Erişebilirlik Ekibi |
|
|
|
3a |
Engelli Erişebilirliği Konusunda Uzman Mimar veya Mühendis |
1 |
10 |
|
4 |
Statik Ekibi |
|
|
|
4a |
Çelik Taşıyıcı
Statik Uzmanı |
1 |
10 |
|
4b |
Cephe Statik
Uzmanı |
1 |
10 |
|
5 |
Mekanik Ekibi |
|
|
|
5a |
Gaz Tesisatı
Konusunda Uzman Makine Mühendisi |
1 |
10 |
|
5b |
Enerji Planlayıcısı |
1 |
10 |
|
6 |
Elektrik, Elektronik ve Haberleşme Mühendis Ekibi |
|
|
|
6a |
Aydınlatma Uzmanı |
1 |
10 |
|
6b |
Veri Merkezi
Uzmanı |
1 |
10 |
|
7 |
Yangın Güvenlik Ekibi |
|
|
|
7a |
Yangın Zonlaması Konusunda Uzman Mühendis |
1 |
10 |
|
7b |
Yangın Söndürme
ve Alarm Tesisatı Konusunda Uzman Mühendis |
1 |
10 |
|
8 |
Peyzaj Mimarı |
|
|
|
8a |
Peyzaj Mimarı |
1 |
10 |
|
9 |
BREEAM Ekibi |
|
|
|
9a |
BREEAM Uzmanı |
1 |
10 |
|
10 |
Akustik Ekibi |
|
|
|
10a |
Yapı Akustiği
Uzmanı (Lab.* Alanları için) |
1 |
10 |
|
10b |
Hacim Akustiği
Uzmanı (Oditoryum ve diğer Alanlar için) |
1 |
10 |
|
11 |
Biyogüvenlik Ekibi |
|
|
|
11a |
Biyogüvenlik Uzmanı |
1 |
10 |
* Laboratuvar: BSL2, BSL3, BSL4 ve referans
laboratuvarlarını kapsayan biyomedikal laboratuvarlarıdır.
c) İş Programına
Uygun Olarak Belli Zamanlarda Çalıştırılacak Danışman Teknik Personeli
Tablo 2c - İş Programına Uygun Olarak Belli Zamanlarda
Çalıştırılacak Danışman Teknik Personelin Pozisyon ve Nitelikleri
SIRA NO |
GÖREVLENDİRME ALANI |
ADET |
DENEYİM (YIL) |
1. |
Tesis Fiziksel Yapı
Güvenlik Uzmanı |
1 |
10 |
2. |
Laboratuvar* Ekipman
Planlayıcısı |
1 |
10 |
3. |
Asansör Uzmanı ve
Yürüyen Merdiven Uzmanı |
1 |
5 |
4. |
Laboratuvar* İş Akışı
Planlayıcı |
1 |
10 |
5. |
Biyomekanik ve
Kalibrasyon Cihaz Uzmanı |
1 |
10 |
6. |
Oditoryum Sahne
Tasarımı Uzmanı |
1 |
10 |
7. |
Hidroloji Uzmanı |
1 |
10 |
8. |
Jeoloji Mühendisi |
1 |
10 |
9. |
Bölgesel Ekolojist |
1 |
10 |
10. |
Rutubet ve Nem Uzmanı |
1 |
10 |
11. |
Rüzgâr Uzmanı |
1 |
10 |
12. |
Çevre ve İş Güvenliği
Uzmanı |
1 |
5 |
13. |
Trafik Uzmanı |
1 |
5 |
14. |
PPP Teknik Uzmanı |
1 |
3 |
15. |
PPP Finans Uzmanı |
1 |
3 |
16. |
PPP Hukuk Uzmanı |
1 |
3 |
17. |
Tesis Güvenlik Uzmanı |
1 |
10 |
18. |
CFD-HVAC Teknik Uzmanı |
1 |
5 |
19. |
BSL-3 ve BSL-4 İşletme
Uzmanı |
1 |
10 |
20. |
BSL-3 ve BSL-4 Uzman
Kullanıcı |
1 |
10 |
21. |
Bina Bakım, Onarım ve
Yenileme Servisi Uzmanı |
1 |
10 |
22. |
Güvenlik Uzmanı |
1 |
10 |
23. |
Temizlik Servisi
Uzmanı |
1 |
10 |
24. |
Yemek Servisi Uzmanı |
1 |
10 |
25. |
Çamaşırhane Servisi
Uzmanı |
1 |
10 |
26. |
Kreş Bakım Servisi
Uzmanı |
1 |
10 |
27. |
Yaşlı Bakım Evi
Servisi Uzmanı |
1 |
10 |
* Laboratuvar: BSL2, BSL3, BSL4 ve referans
laboratuvarlarını kapsayan biyomedikal laboratuvarlarıdır.
d) Kilit Teknik
Personel, Taahhüt Teknik Personelin özelliklerini anlatan özet tablo aşağıdaki
gibidir.
Tablo 3 – Kilit Teknik Personel, Taahhüt Teknik
Personelin Niteliklerini Anlatan Özet Tablo
PERSONEL DURUMU
VE ÖZELLİKLERİ |
Kilit Teknik Personel |
Taahhüt Teknik Personel |
||
Tam Süreli (Tablo 1) |
Tam
Süreli (Tablo 2a) |
Kısmi Süreli ve/veya Geçici Süreli (Tablo 2b) |
İş Programına Göre Belli Zamanlarda (Tablo 2c) |
|
Teklif tarihinden
önce işe alınmış ve teklif tarihi itibarıyla ihaleye girecek isteklinin
bünyesinde bulunuyor olması zorunluluğu |
Evet |
Hayır |
Hayır |
Hayır |
Geçmişte yaptıkları
benzer işler ile ilgili olarak detaylı bir CV ve iş deneyim belgelerini
Teklif Verme esnasında sunma zorunluluğu |
Evet |
Hayır |
Hayır |
Hayır |
Sözleşme imzalanma
tarihinden önce işe alınmış ve sözleşme tarihi itibarıyla isteklinin
bünyesinde bulunuyor olma zorunluluğu |
Evet |
Evet |
Hayır |
Hayır |
Alt yüklenici / danışmanlardan temin edilecek taahhüt teknik personelin, ihaleyi kazanan
istekli ile birlikte çalışacaklarına dair iş sözleşmelerini, sözleşme imza
tarihi itibarıyla ihaleyi kazanan istekli tarafından sunulma zorunluluğu |
Geçerli değil |
Geçerli değil |
Evet |
Hayır |
Teklif verme esnasında CV
ve iş deneyim belgesi sunma zorunluluğu olmamasına rağmen komisyon
değerlendirilmesinde avantaj sağlamak için ihaleye girecek istekli tarafından
sunulduğu takdirde, bu kişilerin CV ve iş deneyim belgelerini teklifte
sunabileceğine dair kişilerden alınmış izin yazısını teklif ile birlikte
sunma zorunluluğu |
Geçerli değil |
Evet |
Evet |
Evet |
İsteklinin bünyesinde
görev yaptıkları süre boyunca, başka bir gerçek veya tüzel kişinin bünyesinde
çalışamazlar. |
Çalışamaz |
Çalışamaz |
Çalışabilir |
Çalışabilir |
4.3.2.2. NİHAİ TAMAMLAMAYA KADAR OLAN TEKNİK PERSONEL
DURUMU
1) Madde 4.3.2.1
Tablo 1’de belirtilen “Kilit Teknik Personel”, Tablo 2a’da belirtilen, “Tesis
Üst Otomasyon Uzmanı”, “Mimari Proje Koordinatörü”, “Mekanik Proje
Koordinatörü” ve “Elektrik Proje Koordinatörü” personelinin bu sürede de
çalıştırılmaya devam ettirilmesi zorunludur.
2) Ancak, söz
konusu Proje’nin işleri öncelikli olmak ve aksatılmamak kaydıyla Danışman’ın
bünyesinde görev yaptıkları bu süre boyunca, başka projelerde çalışabilir.
3) Bu teknik
personel yanında, iş programı ve iş akışı ile uyumlu bir şekilde yeterli sayı
ve nitelikte diğer gerekli teknik personelinin de çalıştırılması zorunludur.
4.3.3. Metodoloji ve Organizasyon Yapısı
İstekliler, ihale konusu iş için önerdikleri çalışma
planı ve yöntem (Metodoloji) ile proje yönetim ve organizasyon yapısını
açıklayan bir raporu teknik teklifleri içerisinde vereceklerdir.
4.3.4. Organizasyon Planı ve İş Programı
İsteklilerin, işin yönetim ve organizasyonu için
önerdikleri “Organizasyon Planı’’ ve Teknik Personele ait zaman çizelgesi ile
çalışma planlarını gösterir “İş Programı’’ nı teknik
teklifleri içerisinde vereceklerdir.
4.3.5. Yönetim ve Teknik Personel Kadrosu
İstekliler, ihale konusu iş için önerdikleri Yönetici
Kadrosu ve Teknik Personel için 4.3.2. maddesinde belirtilen belgeleri teknik
teklifleri içerisinde vereceklerdir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler :
4.4.1. 20.000 m2 kapalı alana sahip Biyomedikal veya Biyoteknoloji veya Beşeri İlaç Üretim, Test ve Analiz veya
Referans laboratuvar kompleksi veya BSL3 veya BSL4
laboratuvarı ile ilgili bir projenin kontrolörlük veya denetim danışmanlığını
yapmış olmak veya Kamu Özel Ortaklığı [Public Private Partnership (PPP), Private Finance Initiative (PFI)
, Privately Financed Projects (PFP), vb.] Modeli ile yapılmış Sağlık Tesisi
yapım işinin kontrolörlük ve/veya denetim danışmanlığını yapmış olmak benzer iş
olarak değerlendirilecektir.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla
birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
6 - İhale, yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır. Bu
ihalede, tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat
avantajı uygulanmayacaktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı idarenin adresinde görülebilir ve
Merkez Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğüne ait Halk Bankası Kurumsal Şubesi
TR89 0001 2009 4520 0044 0000 04 hesap numarasına 5.000,00 TL yatırıldıktan
sonra idarenin adresinde ihale dokümanı temin edilebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
9 - Teklifler ihale tarih ve saatine kadar Sağlık
Bakanlığı, Sağlık Yatırımları Genel Müdürlüğü Ziya Gökalp Cad. No: 40 Kat: 6
Kızılay - Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli
taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
10 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
11 - Birden fazla gerçek veya tüzel kişi iş ortaklığı
oluşturmak suretiyle ihaleye teklif verebilir. Konsorsiyum olarak ihaleye
teklif verilemez.
12 - İhale, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu ile 4734
sayılı Kamu İhale Kanununa tabi değildir.
2930/1-1