MUHTELİF
MALZEME AÇIK İHALE USULÜ İLE SATIN ALINACAKTIR
TKİ Ege
Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğünden:
KÜÇÜKBAŞ
HAYVAN DERİSİ VE BAĞIRSAK SATIŞI YAPILACAKTIR
Et ve Süt
Kurumu Genel Müdürlüğünden:
KÜÇÜKBAŞ
HAYVAN SAKATATI SATIŞI YAPILACAKTIR
Et ve Süt
Kurumu Genel Müdürlüğünden:
BÜYÜKBAŞ
SIRTTAN DÜŞME DERİ (KELLE DERİLERİ DAHİL) SATIŞI YAPILACAKTIR
Et ve Süt
Kurumu Genel Müdürlüğünden:
BÜYÜKBAŞ
HAYVAN SAKATATI, YAN ÜRÜNLER İLE HAYVANSAL YAĞ SATIŞI YAPILACAKTIR
Et ve Süt
Kurumu Genel Müdürlüğünden:
KİREÇ TAŞI İSTİHRAÇ VE NAKLİYE HİZMET ALIMI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
T.Ş.F.A.Ş. Ilgın Şeker Fabrikası
Müdürlüğünden:
10 KALEM SANAYİ TİPİ MUTFAK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
BRANDT MARKA KENAR BANTLAMA MAKİNESİ VE WEEKE MARKA CNC İŞLEM MERKEZİ
SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
1 KISIM (44 KALEM) AMELİYATHANE VE STERİLİZASYON DEMİRBAŞI SATIN
ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
DEPOLAMA ÜNİTESİ GENİŞLEMESİ VE SİSTEM EK İHTİYAÇLARI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
ORMAN VE SU İŞLERİ BAKANLIĞI BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI İHTİYACI KAT
YAZICISI VE YÖNETİM YAZILIMI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
ARSA KARŞILIĞI DAİRE
YAPIM İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığından:
YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE HİZMET ALIM İŞİ YAPTIRILACAKTIR
ÇAYKUR Karaca Çay Fabrikası
Müdürlüğünden: Of/TRABZON
MUHTELİF MALZEME AÇIK İHALE USULÜ İLE SATIN ALINACAKTIR
TKİ
Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğünden:
1 - İdarenin
a) Adresi : ELİ. Müessesesi Müdürlüğü 13 Eylül mh. Atatürk Cd. No.111 45500
Soma/MANİSA
b) Telefon ve faks numarası : (236) 613 23 26 (4 hat) Fax: 612 20 13 – 613
20 13
c) Elektronik posta adresi : elimakikmal@eli.gov.tr
2 - İhale konusu malın a)-
|
İhalenin
- Niteliği - Türü |
İ.K.
No |
Dosya No |
İhale Tarih - Saati |
Teslim Süresi |
1- |
12 Kalem Komatsu
Kamyonlara Dısc+ Pleyt
Alımı |
38207 |
2015-0649 |
21.04.2015 -14.00 |
90
Gün |
2- |
52 Kalem Komatsu
Yedeği Alımı |
38208 |
2015-0650 |
21.04.2015-15.00 |
90
Gün |
3- |
1 Kalem LPG Dökme Gaz Alımı |
38210 |
2015-0651 |
21.04.2015-16.00 |
300
Gün |
b) Teslim yeri : ELİ Cenkyeri merkez
ambarı.
c) Teslim tarihleri : Sipariş mektubunun yükleniciye tebliğ
tarihinden itibaren yukarıda yazılı takvim günüdür.
3 - İhalenin Yapılacağı yer : ELİ Müessesesi
Müdürlüğü Satınalma komisyonu toplantı salonu
Soma/MANİSA
4 - İhale dokümanı; ELİ Müessesesi Müdürlüğü Soma /
Manisa adresinde görülebilir ve 60.-TL karşılığı temin edilebilir. İhaleye
katılacak olanların şartname satın almaları zorunludur.
5 - Teklifler, 2. maddede belirtilen ihale tarihi ve
saatine kadar Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğü Genel Muhaberat
Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
6 - İstekliler teklif tutarının % 3’ünden az olmamak
üzere geçici teminat vereceklerdir.
7 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 30 gün olmalıdır.
8 - Bu ihaleler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
İstisna maddesi (3/g) kapsamında olup,( ceza ve yasaklamalarla ilgili hususlar
hariç) 4734 ve 4735 sayılı kanunlarla bunları tadil eden kanunlara tabi
değildir.
9 - Web Sitemiz: www.eli.gov.tr
3005/1-1
KÜÇÜKBAŞ HAYVAN DERİSİ VE BAĞIRSAK SATIŞI YAPILACAKTIR
Et
ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğünden:
1 - Kurumumuza bağlı Adana, Ağrı, Bingöl, Denizli,
Diyarbakır, Erzurum, Sakarya, Sincan, Van ve Yozgat Kombinalarınca 2015 yılı
Mayıs - Ağustos aralığını kapsayan 4 (dört) aylık dönem içinde
yapılacak/yaptırılacak küçükbaş hayvan kesimlerinden elde edilecek deri ve
bağırsaklar ihale ile satılacaktır.
2 - İhaleler
Kombina Müdürlüklerince yapılacak olup her Kombina Müdürlüğü kendi bölgesi (hinterlandı)
için diğerleri ile aynı tarih ve saatte ihale yapacaktır.
3 - İstekliler ihale şartnamesine uygun olarak
düzenleyecekleri tekliflerini ihale günü olan 14 Nisan 2015 günü saat 11.00’e
kadar ilgili Kombina Müdürlüklerine teslim edecektir.
4 - İhaleye ait
şartnameler ilgili Kombina Müdürlüklerinden 50,00 (Elli) TL karşılığında temin
edilebilir.
5 - Kurumumuz, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na tabii
olmadığından söz konusu satışı yapıp yapmamakta veya dilediğine satış yapmakta
serbesttir.
3012/1/1-1
KÜÇÜKBAŞ HAYVAN SAKATATI SATIŞI YAPILACAKTIR
Et
ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğünden:
1 - Kurumumuza
bağlı Adana, Ağrı, Bingöl, Denizli, Diyarbakır, Erzurum, Sakarya, Sincan, Van
ve Yozgat Kombinalarınca 2015 yılı Mayıs-Ağustos aralığını kapsayan 4 (dört)
aylık dönem içinde yapılacak/yaptırılacak küçükbaş hayvan kesimlerinden elde
edilecek olan sakatatlar ihale ile satılacaktır.
2 - İhaleler
Kombina Müdürlüklerince yapılacak olup her Kombina Müdürlüğü kendi bölgesi
(hinterlandı) için diğerleri ile aynı tarih ve saatte ihale yapacaktır.
3. - İstekliler ihale şartnamesine uygun olarak
düzenleyecekleri tekliflerini ihale günü olan 14 Nisan 2015 günü saat 15:00’a kadar ilgili Kombina Müdürlüklerine teslim
edecektir.
4 - İhaleye ait şartnameler ilgili Kombina
Müdürlüklerinden 50,00 (Elli) TL karşılığında temin edilebilir.
5 - Kurumumuz,
2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na tabii olmadığından söz konusu satışı yapıp
yapmamakta veya dilediğine satış yapmakta serbesttir.
3012/2/1-1
BÜYÜKBAŞ SIRTTAN DÜŞME DERİ (KELLE DERİLERİ DAHİL) SATIŞI YAPILACAKTIR
Et
ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğünden:
1 - Kurumumuza bağlı Adana, Ağrı, Bingöl, Denizli,
Diyarbakır, Erzurum, Sakarya, Sincan, Van ve Yozgat Kombinalarınca 2015 yılı
Mayıs - Ağustos aralığını kapsayan 4 (dört) aylık dönem içinde
yapılacak/yaptırılacak büyükbaş hayvan kesimlerinden elde edilecek sırttan
düşme deriler (kelle derileri dahil) ihale ile
satılacaktır.
2 - İhaleler
Kombina Müdürlüklerince yapılacak olup her Kombina Müdürlüğü kendi bölgesi
(hinterlandı) için diğerleri ile aynı tarih ve saatte ihale yapacaktır.
3 - İstekliler
ihale şartnamesine uygun olarak düzenleyecekleri tekliflerini ihale günü olan
14 Nisan 2015 günü saat 10.00’a kadar ilgili Kombina Müdürlüklerine teslim
edecektir.
4 - İhaleye ait
şartnameler ilgili Kombina Müdürlüklerinden 50,00 (Elli) TL karşılığında temin
edilebilir.
5 - Kurumumuz, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na tabii
olmadığından söz konusu satışı yapıp yapmamakta veya dilediğine satış yapmakta
serbesttir.
3013/1/1-1
BÜYÜKBAŞ HAYVAN SAKATATI, YAN ÜRÜNLER İLE HAYVANSAL YAĞ
SATIŞI YAPILACAKTIR
Et
ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğünden:
1 - Kurumumuza bağlı Adana, Ağrı, Bingöl, Denizli,
Diyarbakır, Erzurum, Sakarya, Sincan, Van ve Yozgat Kombinalarınca 2015 yılı
Mayıs - Ağustos aralığını kapsayan 4 (dört) aylık dönem içinde
yapılacak/yaptırılacak büyükbaş hayvan kesimlerinden elde edilecek olan sakatat
ve yan ürünler ile hayvansal yağlar ihale ile satılacaktır.
2 - İhaleler
Kombina Müdürlüklerince yapılacak olup her Kombina Müdürlüğü kendi bölgesi
(hinterlandı) için diğerleri ile aynı tarih ve saatte ihale yapacaktır.
3 - İstekliler
ihale şartnamesine uygun olarak düzenleyecekleri tekliflerini ihale günü olan
14 Nisan 2015 günü saat 14.00’a kadar ilgili Kombina Müdürlüklerine teslim
edecektir.
4 - İhaleye ait şartnameler ilgili Kombina
Müdürlüklerinden 50,00 (Elli) TL karşılığında temin edilebilir.
5 - Kurumumuz,
2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na tabii olmadığından söz konusu satışı yapıp
yapmamakta veya dilediğine satış yapmakta serbesttir.
3013/2/1-1
KİREÇ TAŞI İSTİHRAÇ VE NAKLİYE HİZMET ALIMI İŞİ İHALE
EDİLECEKTİR
T.Ş.F.A.Ş.
Ilgın Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
Kireç Taşı İstihraç ve Nakliye Hizmet Alımı işi
T.Ş.F.A.Ş. Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği esasları dahilinde
açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler
aşağıda yer almaktadır:
İhale kayıt numarası : 2015/38194
1 - İdarenin
a) Adresi : Konya Yolu Üzeri 8. Km 42600 Ilgın / KONYA
b) Telefon ve faks numarası : 0.332.885 72
00 (10 Hat) - 0.332.885 72 10
c) Elektronik posta adresi : Yok
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : Yok
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : 2015/2016 yılı kampanya ihtiyacı 30.000 Ton Kireçtaşının; İdaremize
ait Tekeler Köyü Mevkiindeki, (Fabrikaya uzaklığı 32 km uzaklıkta) taş
ocağından Yüklenici tarafından Şartname ve Sözleşmenin İlgili maddelerinde
belirtilen evsafa uygun olarak istihracı, Fabrikaya Nakliyesi, İstif edilmesi
ve bunlarla ilgili işlerin (Dekopajı, Balast ve
Atıklarının istiflenmesi, Atılması, Nakliyesi v.b. )
Yapılmasıdır.
b) Yapılacağı yer : Fabrikamıza 32 km mesafedeki Taşocağından
İstihracı ve Fabrikamız stok sahasına nakliyesi ve istif edilmesi.
c) İşin süresi : İşin süresi sözleşmenin imzalanmasını müteakip
işe başlama tarihinden itibaren 150 (Yüzelli) takvim
günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Ilgın Şeker Fabrikası Konya Yolu Üzeri 8. Km.
42600 Ilgın/KONYA
b) Tarihi ve saati : 16/04/2015 Perşembe
günü Saat 14:00
4 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
4.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
118,00 (Yüzonsekiz) Türk Lirası karşılığı Ilgın Şeker
Fabrikası Ticaret Servisi Konya Yolu Üzeri 8. Km. 42600 Ilgın / KONYA
adresinden satın alınabilir.
4.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
5 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
6 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 45 (Kırkbeş) takvim günü
olmalıdır.
7 - Diğer Hususlar
7.1. İhalede gerektiğinde açık eksiltme ve/veya
pazarlık yapılabilecektir. İsteklilerin veya kanuni vekillerinin ihale günü
fabrikamızda hazır bulunmaları gerekmektedir.
7.2. Mezkur alım 4734 Sayılı
Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu’na (ceza ve
yasaklamalarla ilgili hükümleri hariç) tabi olmayıp, ihale Türkiye Şeker
Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği esaslarına
göre yapılacaktır. Teşekkülümüz ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta
serbesttir.
2938/1-1
10 KALEM SANAYİ TİPİ MUTFAK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, T.C. Deniz Kuvvetleri Komutanlığı Deniz
İkmal Merkezi Komutanlığı ihtiyacı 10 kalem sanayi tipi mutfak malzemesi,
ihtiyaç sahibi kurumca hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak, Ofisimiz
tip ticari şartnamesi ve ihale ek şartları listesinde belirtilen şartlar dahilinde, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın
alınacaktır.
Bu nedenle, istekliler ilk tekliflerini yazılı olarak
bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz II Nolu Satınalma Daire Başkanlığı’nda ücretsiz olarak
inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik şartnameler ile sair ihale evrakı
Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde ilan edilmiş olup,
döküm alınabilmektedir. Ancak, ihaleye teklif verecek olan firmaların, eki
malzeme listesinde belirtilen şartname bedelini Ofis veznelerinden birine veya
Ofis banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF
MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile
eklerinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda ve var ise teknik şartnamede
belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 17/04/2015
günü, en geç saat 12:00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II No’lu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14:00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
teknik şartnamesine de uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu
tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları; firmalarca teklif
edilen ürünlere ait teknik dokümanların, teknik şartnamesine uygunluğunu inceleyip,
uygun olup olmadığı konusunda, ihale saatinde Kurum adına karar verecek
personelin, Kurumca görevlendirilerek gönderilmesi halinde aynı gün,
gönderilmemesi halinde ise bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun
olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - İhale konusu malzemelerin tamamı için teklif
verilebileceği gibi herbir kalemin tamamına olmak
üzere ayrı ayrı teklif de verilebilecektir.
6 - Teklif edilen ürünlerin marka ve modeli teklif
mektubunda belirtilecektir.
7 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
2956/1-1
BRANDT MARKA KENAR BANTLAMA MAKİNESİ VE WEEKE MARKA CNC
İŞLEM MERKEZİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler
Daire Başkanlığı ihtiyacı BRANDT marka Kenar Bantlama Makinesi ve WEEKE marka
CNC İşlem Merkezi teknik şartnamelerine ve markalarına uygun olarak, Ofis’imiz
tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla açık
teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (100,00 TL) Ofis veznelerinden
birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte, teknik şartname, Ofis Ticari şartnamesi ve
ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 13/04/2015
günü, saat 12:00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14:00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin,
kuruluşça hazırlanan teknik şartnamelerine, BRANDT ve WEEKE markalarına
uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin
fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır.
Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
2957/1-1
1 KISIM (44 KALEM) AMELİYATHANE VE STERİLİZASYON DEMİRBAŞI
SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, T.C. Sağlık Bakanlığı Türkiye Kamu
Hastaneleri Kurumu Edirne İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği
ihtiyacı 1 Kısım (44 Kalem) Ameliyathane ve Sterilizasyon Demirbaşı, Ofisimiz
tip ticari şartnamesi ile ihtiyaç sahibi kurumca hazırlanan teknik
şartnamelerine uygun olarak ve ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlar dahilinde, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın
alınacaktır.
Bu nedenle, istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak
bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma
Daire Başkanlığında ücretsiz olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik
şartnameler ile sair ihale evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale
ilanları bölümünde ilan edilmiştir. Ancak ihaleye teklif verecek olan
firmaların, şartname bedelini (130.-TL) Ofis veznesine veya İhale Ek
Şartlarında belirtilen Ofis banka hesaplarından birine yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF
MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile
eklerinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 14/04/2015 günü,
en geç saat 12:00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir. Ayrıca teklif edilen
ürünlerin marka, model ve menşei teklif mektuplarına belirtilecektir.
5 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
2958/1-1
DEPOLAMA ÜNİTESİ GENİŞLEMESİ VE SİSTEM EK İHTİYAÇLARI
SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Türk Standartları Enstitüsü ihtiyacı
Depolama Ünitesi Genişlemesi ve Sistem Ek İhtiyaçları, ihtiyaç sahibi kuruluşça
hazırlanan teknik şartnamesine ve istenilen marka/modellerine uygun olarak,
Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen
şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (100.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname ile Ofis Ticari Şartnamesi ve
ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 16/04/2015
günü, saat 12:00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14:00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, uygun olduğu tespit
edilenlerin ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve
istenilen markalarına/modellerine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun
olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare
bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan
teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
2959/1-1
ORMAN VE SU İŞLERİ BAKANLIĞI BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI
İHTİYACI KAT YAZICISI VE YÖNETİM YAZILIMI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C. Orman ve Su İşleri Bakanlığı Bilgi İşlem Daire
Başkanlığı ihtiyacı Kat Yazıcısı ve Yönetim Yazılımı teknik şartnamesine uygun
olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, ihale doküman bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden
birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, Ofis Ticari şartnamesi ve
ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 14/04/2015
günü, saat 12:00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, ihtiyaç sahibi kuruluşça
hazırlanan teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun
olduğu tespit edilen tekliflerin iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte
açılacaktır. Uygun olmayan
teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli GEÇİCİ TEMİNAT verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
2960/1-1
ARSA
KARŞILIĞI DAİRE YAPIM İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni
Başkanlığından:
1 - Mülkiyeti İl Özel İdaresine ait, İlimiz Merkez Evliya Çelebi
Mahallesinde tapunun 83 pafta, 623 ada; 171, 174, 126 nolu
parsellerinde kayıtlı toplam 2.742,80 m2 yüzölçümlü arsalar
karşılığında İlimiz Yıldırım Beyazıt (Yenidoğan)
Mahallesi 2993 ada, 12 parselde kayıtlı 6.621,09 m2 yüzölçümlü alana
2 blok halinde 25 daire yapım işi; 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35/a
maddesine göre kapalı teklif usulü ile ihaleye çıkartılmıştır.
Karşılık
Olarak Verilecek Arsalar:
Adres |
Pafta, Ada, Parsel |
m2 |
Kütahya Merkez Evliya
Çelebi Mah. |
83- 623- 126 |
748,00 |
Kütahya Merkez Evliya
Çelebi Mah. |
83- 623- 171 |
415,00 |
Kütahya Merkez Evliya
Çelebi Mah. |
83- 623- 174 |
1.579,80 |
Dairelerin
Yapılacağı Arsa:
Adres |
Pafta, Ada, Parsel |
m2 |
Kütahya Merkez
Yıldırım Beyazıt (Yenidoğan) Mh. |
18.O.IV- 2993- 12 |
6.621,09 |
2 - Şartname
ve diğer evraklar İl Özel İdaresi Yazı İşleri Müdürlüğü ile Emlak ve İstimlak
Müdürlüğünde mesai saatleri içerisinde ücretsiz görülebilir.
3 - İhaleye
girecek olanlar ihale dosyasını 250 TL ücret karşılığında alabileceklerdir.
İhaleye girenlerin ihale dosyasını almaları ve ücretini yatırmaları zorunludur.
4 - İhale 16/04/2015 Perşembe günü saat 14:00’dan itibaren Kütahya İl
Özel İdaresi Hizmet Binasındaki İl Encümen toplantı salonunda ihale komisyonu
(İl Encümeni) huzurunda 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35/a maddesine göre
kapalı teklif usulü uygulanmak suretiyle yapılacaktır.
5 - Muhammen bedel İdaremize kalacak 2 blok halinde 25 dairenin üzerine
87.156,00 TL’dir. KDV ile işbu ihale ve
bağlı sözleşmesinden doğacak tüm vergi, resim, harçlar ve diğer ödemeler (karar
pulu, noter onay ücreti vb.) yüklenici tarafından karşılanacaktır.
6 - Geçici
teminat İdaremiz adına 406.575,00 TL’lik banka teminat mektubu (kesin ve
süresiz) olarak verilecek veya nakit olarak idaremizin banka hesabına
yatırılacaktır.
7 - İhaleye
katılacaklardan istenilen belgeler:
A) Gerçek
Kişiler;
a) Tebligata
esas Kanuni ikametgâh belgesi,
b) Nüfus
Cüzdan Fotokopisi ve Vatandaşlık Numarası,
c) Girilecek
ihale işi adına hitaben İl Özel İdaresinin ilgili banka hesabına yatırılacak
geçici teminat mektubu veya geçici teminat bedelinin nakit olarak ödendiğine
dair makbuz,
d) Vekaleten katılıyor ise noter tarafından düzenlenmiş
vekaletname,
e) Noter
tasdikli imza sirküleri,
f) 2886
Sayılı Kanuna göre herhangi bir şekilde cezalı olmadığına dair yazılı beyanı,
vergi borcu olmadığına veya yapılandırıldığına dair vergi dairelerinden temin
edecekleri belge,
g) Her
sayfası imzalanmış şartname,
h) Şartname
bedelinin yatırıldığına dair banka dekontu.
B)
İsteklilerin Tüzel Kişilik Olması Halinde;
a) İdare
merkezinin bulunduğu yer Mahkemesinden veya sicile kayıtlı olduğu Ticaret ve
Sanayi Odasından şirketin sicile kayıtlı olduğu ve halen faaliyette bulunduğuna
dair ihalenin yapılacağı yıl içinde alınmış bir belgeyi ibraz etmesi, (Ticaret
Sicil Belgesi)
b) Vekaletname ve imza sirküleri (Noter tasdikli)
c) Girilecek
ihale işi adına hitaben İl Özel İdaresinin ilgili banka hesabına yatırılacak
geçici teminat mektubu veya geçici teminat bedelinin nakit olarak ödendiğine
dair makbuz,
d) 2886
Sayılı Kanuna göre herhangi bir şekilde cezalı olmadığına dair yazılı beyanı,
vergi borcu olmadığına veya yapılandırıldığına dair vergi dairelerinden temin
edecekleri belge,
e) Her
sayfası imzalanmış şartname,
f) Şartname
bedelinin yatırıldığına dair banka dekontu.
C) Ortaklık
Olması Halinde;
a) Ticari
ortaklarda, ihaleye girdikleri takdirde ortaklığın hangi mahiyette olduğunu
belirten belgelerin ibrazı ile ortaklığı temsilen giren temsilcinin temsil
yetkisine haiz noter tasdikli vekaletnamesi, imza sirküsü ile birlikte ortaklığı temsil yetkisini veren
yönetim kurulu kararını ibraz etmesi. Vekaletname ve
imza sirküleri (Noter tasdikli)
b) Girilecek
ihale işi adına hitaben İl Özel İdaresinin ilgili banka hesabına yatırılacak
geçici teminat mektubu veya geçici teminat bedelinin nakit olarak ödendiğine
dair makbuz,
c) 2886
Sayılı Kanuna göre herhangi bir şekilde cezalı olmadığına dair yazılı beyanı,
vergi borcu olmadığına veya yapılandırıldığına dair vergi dairelerinden temin
edecekleri belge,
d) Her
sayfası imzalanmış şartname,
e) Şartname
bedelinin yatırıldığına dair banka dekontu.
8 - İhaleye
katılamayacak olanlar:
2886 Sayılı
Kanunun 6. Maddesinde yazılı kimseler doğrudan veya dolaylı olarak ihaleye
katılamazlar. Bu yasağa uymayarak ihaleye girenin üzerinde ihale kalmış olsa
dahi ihale bozularak geçici teminatı İdarenin hesabına gelir kaydedilir.
9 - Geçici
Teminata bedeli:
a)
Tedavüldeki Türk parası ile Kütahya İl Özel İdaresinin T.C. Ziraat Bankası
Kütahya Şubesindeki TR08 0001 0001 7935 0642 8650 14 Iban
numaralı hesabına nakit olarak,
b) 2886
Sayılı Kanunun 26. ve 27. Maddelerine uygun olarak düzenlenmiş süresiz ve limit
içi banka teminat mektubu olarak yatırılabilir.
10 - İhale
Komisyonu gerekçesini karar içeriğinde belirtmek koşulu ile ihaleyi yapıp
yapmamakta serbesttir. İhale Komisyonunca uygun görülerek karara bağlanan ihale
kararı ise; İta Amiri’nin ONAY’ını
takiben geçerlilik kazanacağı gibi, İta Amiri’nin
ihaleyi feshetmesi halinde, iştirakçi İdareye karşı herhangi bir hak iddiasında
bulunamaz.
İlan olunur.
2939/1-1
YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE HİZMET ALIM İŞİ
YAPTIRILACAKTIR
ÇAYKUR
Karaca Çay Fabrikası Müdürlüğünden:
Of/TRABZON
1 - Müdürlüğümüz tarafından 17.100.000 Kg. yaş çay
yükleme ve nakliye hizmet alım işi %20 artar-azalır opsiyonlu
olarak Satınalma ve İhale Yönetmeliğimizin 9 uncu
maddesi kapsamında açık ihale usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe ait şartnameler, aşağıdaki adresten 50.00
TL. bedelle tahsil fişi karşılığından temin
edilebilir.
Karaca Çay Fabrikası Müdürlüğü Pınaraltı
Mahallesi OF/TRABZON
3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve
teknik şartname esasları dâhilinde hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç
14.04.2015 günü saat 14:00’e kadar Karaca Çay
Fabrikası Müdürlüğü Pınaraltı Mahallesi OF/TRABZON
adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri
gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14:00’de
açılacaktır.
4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile telgraf,
teleks ve faks’la yapılacak müracaatlar kabul
edilmez.
5 - Alternatif teklifler kabul edilmez.
6 - Kısmı teklif kabul edilmez. Nakliye işine teklif
verenler yükleme işine de teklif vermek zorundadır.
7 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
8 - Teklif edilen bedelin KDV hariç en az %3 oranında
geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç %6’sı oranında kesin
teminat alınır.
9 - İhale Karaca Çay Fabrikası Müdürlüğünde
yapılacaktır.
10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satınalma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi
tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir. 2724/1-1