Fatih Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Pamukkale Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Başbakanlık Vakıflar Genel
Müdürlüğünden:
Kayseri ve Civarı Elektrik
T.A.Ş. den:
Elektrik Üretim A.Ş. Genel
Müdürlüğünden:
İçişleri Bakanlığı Mahalli
İdareler Genel Müdürlüğünden:
Kültür ve Turizm
Bakanlığından:
KAMU KURUM VE KURULUŞLARININ İHALELERİNE KATILMAKTAN
YASAKLAMA KARARININ KALDIRILMASI
Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi
ihtiyacı için 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19. Maddesine göre açık ihale
usulü ile gerçekleştirilen 2013/147519 İKN.’lı 100
Kişi İle Hastanemiz Teknit Tesisat Bakım Onarım ve
İşletilmesi Hizmetleri İhalesinde;
Melikşah Mh. Sivaslı Ali Kemali Caddesi
No:12/A Meram / KONYA adresinde faaliyet gösteren ve 29660 sicil no ile Konya Ticaret Odasına Kayıtlı Konya-Mini-Tur Turizm
Taşımacılık ve Temizlik Sanayi Ticaret Limited Şirketi’nin ve şirket
sermayesinin yarısından fazlasına sahip olan şirket ortağı 12272360774
T.C. nolu Aysel TINKIR hakkında 4734 sayılı Kamu
İhale Kanunu gereğince verilen ve 21.03.2014 tarih ve 28948 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren 1 yıl süre ile 4734
sayılı Kamu İhale Kanunu kapsamında bulunan bütün kamu kurum ve kuruluşlarının
ihalelerine katılmaktan yasaklama işlemi Ankara 16. İdare Mahkemesinin
22.01.2015 tarihli Esas No: 2014/2251 sayılı kararda dava konusu işlemin
yürütmesinin durdurulması kararı verildiğinden;
Melikşah Mh. Sivaslı Ali Kemali
Caddesi No: 12/A Meram / KONYA adresinde faaliyet gösteren ve 29660 sicil no ile Konya Ticaret Odasına Kayıtlı Konya-Mini-Tur Turizm
Taşımacılık ve Temizlik Sanayi Ticaret Limited Şirketi’nin ve şirket
sermayesinin yarısından fazlasına sahip olan şirket ortağı 12272360774
T.C. nolu Aysel TINKIR hakkındaki yasaklama kararı
Bakanlık Makamının 20.03.2015 tarih ve 3057514 sayılı Oluru ile iptal
edilmiştir.
İlan olunur.
2533/1/1-1
—————
KAMU KURUM VE KURULUŞLARININ İHALELERİNE KATILMAKTAN
YASAKLAMA KARARININ KALDIRILMASI
Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi
ihtiyacı için 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19. Maddesine göre açık ihale
usulü ile gerçekleştirilen 2013/147528 İKN.’lı 130
Kişi İle Malzemesiz Yemekhane Hizmetleri İhalesinde;
Melikşah Mh. Sivaslı Ali Kemali
Caddesi No:12/A Meram / KONYA adresinde faaliyet gösteren ve 29660 sicil no ile Konya Ticaret Odasına Kayıtlı Konya-Mini-Tur Turizm
Taşımacılık ve Temizlik Sanayi Ticaret Limited Şirketi’nin ve şirket
sermayesinin yarısından fazlasına sahip olan şirket ortağı 12272360774
T.C. nolu Aysel TINKIR ile Topraksarnıç
Mh. Erentepe Sk. No:4 Meram / KONYA adresinde faaliyet gösteren ve 36666
sicil no ile Konya Ticaret Odasına kayıtlı Mek Grup Temizlik Yemek Bilgisayar İnşaat Tar. Ltd. Şti.’nin ve şirket sermayesinin yarısından fazlasına sahip olan
şirket ortağı 25082251768 T.C. nolu
Zayit AKOĞLAN hakkında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu
gereğince verilen ve 21.03.2014 tarih ve 28948 sayılı Resmi Gazete’de
yayımlanarak yürürlüğe giren 1 yıl süre ile 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu
kapsamında bulunan bütün kamu kurum ve kuruluşlarının ihalelerine katılmaktan
yasaklama işlemi Ankara 16. İdare Mahkemesinin 22.01.2015 tarihli Esas No:
2014/1498 sayılı ve Ankara 16. İdare Mahkemesinin 22.01.2015 tarihli ve
E:2014/2259 sayılı kararda dava konusu işlemin yürütmesinin durdurulması kararı
verildiğinden;
Melikşah Mh. Sivaslı Ali Kemali
Caddesi No:12/A Meram / KONYA adresinde faaliyet gösteren ve 29660 sicil no ile Konya Ticaret Odasına Kayıtlı Konya-Mini-Tur Turizm
Taşımacılık ve Temizlik Sanayi Ticaret Limited Şirketi’nin ve şirket
sermayesinin yarısından fazlasına sahip olan şirket ortağı 12272360774
T.C. nolu Aysel TINKIR ile Topraksarnıç
Mh. Erentepe Sk. No:4 Meram / KONYA adresinde faaliyet gösteren ve 36666
sicil no ile Konya Ticaret Odasına kayıtlı Mek Grup Temizlik Yemek Bilgisayar İnşaat Tar. Ltd. Şti.’nin ve şirket sermayesinin yarısından fazlasına sahip olan
şirket ortağı 25082251768 T.C. nolu
Zayit AKOĞLAN hakkındaki yasaklama kararı Bakanlık
Makamının 18.03.2015 tarih ve 2992133 sayılı Oluru ile iptal edilmiştir.
İlan olunur.
2533/2/1-1
Fatih
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemize; 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunun
ilgili maddeleri ile “Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği”
uyarınca aşağıda nitelikleri belirtilen kadrolara Doçent ve Profesör öğretim
üyeleri alınacaktır.
Adayların, başvurduğu bölüm/anabilim
dalı ve başlıca araştırma eserini (Profesör kadrosu için) belirttikleri
müracaat dilekçelerine özgeçmişlerini, 1 adet fotoğraflarını, nüfus cüzdan
suretlerini, doçentlik belgelerini, bilimsel yayınlarını, kongre - konferans
tebliğleri ile bunlara yapılan atıfları, yönettiği doktora çalışmalarını ve
eğitim - öğretim faaliyetlerini kapsayan ve belgeleyen dosyaları (Doçent
kadrosuna başvuracak adayların 4 (Dört), Profesör kadrosuna başvuracakların ise
6 (Altı) takım dosya hazırlaması) ekleyerek Rektörlüğümüze teslim etmeleri
gerekmektedir. Son başvuru tarihi
ilanın yayın tarihinden itibaren 15 günlük sürenin bitimidir. Müracaatlar
şahsen yapılacaktır. Süresi içinde yapılmayan ve eksik evrakla yapılan
başvurular kabul edilmeyecektir. İlanla ilgili tüm bilgilere Üniversitemizin
www.fatih.edu.tr adresinden haberler ve duyurular sayfasından ulaşabilirsiniz.
Fakülte |
Bölümü |
Anabilim Dalı |
Unvan |
Adet |
Tıp Fakültesi |
Cerrahi
Tıp Bilimleri |
Üroloji |
Prof. Dr. |
1 |
Mühendislik Fak. |
Genetik
ve Biyomühendislik |
|
Doçent |
3 |
Makine
Mühendisliği |
|
Doçent |
2 |
2449/1-1
Pamukkale
Üniversitesi Rektörlüğünden:
DÜZELTME İLANI
18.03.2015 tarihli ve 29299 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan Üniversitemiz Akademik Personel
İlanımızda yer alan Tıp Fakültesi Dahili Tıp Bilimleri
Bölümü Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı doçent kadrosu için
aşağıdaki şekilde düzeltme yapılmıştır.
İlgililere duyurulur.
TIP FAKÜLTESİ |
|||||
BÖLÜMÜ |
ANABİLİM DALI |
KADRO UN. |
AD |
DER |
AÇIKLAMA |
Dahili
Tıp Bilimleri |
Çocuk
Sağlığı ve Hastalıkları |
Doçent |
1 |
1 |
Çocuk
Kardiyolojisi uzmanı olmak |
Dahili
Tıp Bilimleri |
Çocuk
Sağlığı ve Hastalıkları |
Doçent |
1 |
1 |
Çocuk
İmmünolojisi ve Alerji hastalıkları uzmanı olmak |
2458/1-1
Başbakanlık
Vakıflar Genel Müdürlüğünden:
Güzelkent Hizmet Vakfı, Türkeli Asliye Hukuk Mahkemesinin 06/03/2015 tarihinde kesinleşen 05/12/2014 tarih ve E:
2012/23, K: 2014/176 sayılı kararına istinaden dağılmıştır.
Türk Medeni Kanununun 104. maddesi gereğince İlan
olunur
2452/1-1
Bodrum 3.Asliye
Hukuk Mahkemesinin 2010/382 Esas sayılı dosyasının kaybolduğu anlaşıldığından,
4473 sayılı Yangın, Yersarsıntısı, Seylap veya Heyelan Sebebiyle Mahkeme ve
Adliye Dairelerinde Ziyaa Uğrayan Dosyalar Hakkında
Yapılacak Muamelelere Dair Kanun hükümlerinin söz konusu dosya için
uygulanmasına ve anılan Kanun hükümleri gereğince işlem yapılmasına karar
verildiği,
İlan olunur.
2414/1-1
SÖZLEŞMELİ PERSONEL
ALIM SINAVI DUYURUSU
Başbakanlık
Devlet Arşivleri Genel Müdürlüğünde (Cumhuriyet Arşivi Daire Başkanlığında
“Ankara” ve Osmanlı Arşivi Daire Başkanlığında “İstanbul”) 3056 Sayılı Kanun’un
35 inci maddesine göre çalıştırılmak üzere, aşağıdaki tabloda bölümleri ve
kontenjan adedi belirtilen toplam otuz beş (35) adet Sözleşmeli Personel alımı
için sınav yapılacaktır.
Kontenjan Adedi |
Unvanı |
MEZUN OLUNAN BÖLÜMLER (ÖN LİSANS) |
10 |
Tekniker (Fotoğrafçı) |
Fotoğraf, Fotoğrafçılık, Fotoğrafçılık ve
Kameramanlık Ön Lisans programlarının birinden mezun olmak. |
4 |
Tekniker (Elektrik) |
Elektrik Ön Lisans programından mezun
olmak. |
3 |
Tekniker (Soğutma ve İklimlendirme) |
İklimlendirme-Soğutma, Soğutma Tesisatçılığı,
Soğutma Tesisatı, Soğutma ve Havalandırma, İklimlendirme Teknolojisi,
İklimlendirme ve Soğutma Teknolojisi Ön Lisans programlarının birinden mezun
olmak. |
4 |
Tekniker (Isıtma ve Havalandırma) Tekniker (Sıhhi Tesisat) |
Doğalgaz, Isıtma ve Sıhhi Tesisat Teknolojisi,
Sıhhi Tesisat ve Doğalgaz, Doğalgaz ve Isıtma, Doğalgaz ve Boru Hatları
Teknolojisi, Gaz ve Tesisatı Teknolojisi Ön Lisans programlarının birinden
mezun olmak. |
5 |
Tekniker (Bilgisayar) |
İnternet ve Ağ Teknolojileri, Bilgisayar ve Enformasyon Sistemleri,
Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri, Bilgisayar Teknolojileri ve Yönetimi,
Bilgisayar Teknolojisi, Bilgisayar Donanımı, Bilgisayar Teknolojileri ve
Bilişim Sistemleri Ön Lisans programlarının birinden mezun olmak. |
Kontenjan Adedi |
Unvanı |
MEZUN OLUNAN BÖLÜMLER (LİSANS) |
2 |
Kitap Pataloğu |
Tıbbi
Biyolojik Bilimler, Biyoloji, Moleküler Biyoloji, Moleküler Biyoloji ve
Genetik Lisans programlarının birinden mezun olmak. Geleneksel
Türk El Sanatları veya Geleneksel El Sanatları, Restorasyon, Taşınabilir
Kültür Varlıklarını Koruma ve Onarım, Kültür Varlıklarını Koruma ve Onarım
Lisans programlarının birinden mezun olmak. Kimya Lisans programından mezun olmak. Sanat Tarihi Lisans programından mezun olmak. |
3 |
Çözümleyici |
Fakültelerin Fizik veya Matematik bölümleri
ile Mühendislik fakültelerinin Elektrik, Elektrik-Elektronik, Elektronik,
Bilgisayar, Yazılım, Endüstri Mühendisliği ile ilgili bölümlerinden veya
bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından onaylanmış yurt dışındaki
yükseköğretim kurumlarının ilgili Lisans bölümlerinin birinden mezun olmak. Bilgisayar sistemleri yönetimi ile
sistem çözümleme veya sistem programlama konularında tecrübeli olmak. Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit
Sınavından (YDS) en az (C) düzeyinde veya bu sınava denkliği kabul edilen ve
uluslararası geçerliliğe sahip bir sınavdan bu düzeye eşdeğer geçerli bir
puana sahip olmak. |
4 |
Programcı |
Fakültelerin Fizik veya Matematik
bölümleri ile Mühendislik Fakültelerinin Elektrik, Elektrik-Elektronik,
Elektronik, Bilgisayar ve Yazılım ile ilgili bölümlerinden veya bunlara
denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından onaylanmış yurt dışındaki
Yükseköğretim Kurumlarının ilgili Lisans bölümlerinin birinden mezun olmak. Bilgisayar programlama dillerinden en
az üçünü bilmeleri, Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit
Sınavından (YDS) en az (D) düzeyinde veya bu sınava denkliği kabul edilen ve
uluslararası geçerliliğe sahip bir sınavdan bu düzeye eşdeğer geçerli bir
puana sahip olmak. |
1 - GİRİŞ
SINAVINA BAŞVURU ŞARTLARI
1- 657 sayılı
Devlet Memurları Kanunu'nun 48’inci maddesinde belirtilen genel şartlara haiz
olmak,
2-
Üniversitelerin en az 2 yıllık Ön Lisans ve 4 yıllık Lisans eğitimi veren
fakültelerinin; Yukarıdaki tabloda yer alan Ön Lisans ve Lisans Programları
veya bunlara denkliği yetkili makamlarca kabul edilen yurt içi ve yurt
dışındaki yükseköğretim kurumlarının birisinden mezun olmak.
3- Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından; 5-6 Temmuz 2014
tarihinde (Lisans /Lisans Düzeyi) yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP:
3 Puan türünden ve 27 Eylül 2014 tarihinde yapılan (Ön Lisans/Ön Lisans Düzeyi)
Kamu Personeli Seçme Sınavından KPSSP:93 puan türünden 70 ve üzerinde puan
almak kaydıyla; müracaat edenlerin en yüksek puandan başlanarak sıralanması
neticesinde, yukarıdaki tablonun her bir maddesi için ayrı ayrı olmak üzere
alınacak toplam Sözleşmeli Personel sayısının altı (6) katı aday arasına girmek
(son sıradaki aday ile aynı puana sahip olanlar da giriş sınavına
çağrılacaktır).
4- Erkek
adaylar için askerlikle ilişiği olmamak.
5- Görevini
devamlı yapmasına engel olabilecek daimi vücut veya akıl hastalığı veya vücut
sakatlığı ile engeli bulunmamak.
6- Giriş
Sınavına süresi içinde başvurmak ve sınav için istenilen belgeleri belirtilen
sürede kuruma vermiş olmak.
2 - BAŞVURU
ŞEKLİ, YERİ VE SINAVA GİRİŞ
Adaylar
başvurularını (27 Mart - 06 Nisan 2015) tarihleri arasında mesai bitimine kadar
http://www.basbakanlik.gov.tr/ ve
http://www.devletarsivleri.gov.tr İnternet adreslerinden “Sözleşmeli Personel
Başvuru Formu”nu doldurmak suretiyle elektronik
ortamda yapacaklardır. Başvuru formuna yüklenilecek vesikalık fotoğraf, son 6
ay içinde çekilmiş ve adayı kolaylıkla tanıtabilecek nitelikte olacaktır.
Adaylar internet üzerinden bilgilerini kaydedip Başvuru Formunun çıktısını alıp
imzalayacaklardır. Sınava katılmaya hak kazandığı tespit edilen adayların
listesi (08 Nisan 2015) tarihinden
itibaren http://www.basbakanlik.gov.tr ve http://www.devletarsivleri.gov.tr adreslerinde,
Ankara’da Genel Müdürlük ve İstanbul’da Osmanlı Arşivi Daire Başkanlığı hizmet
binası girişlerinde ilan edildikten sonra, sınava girmeye hak kazanan bu
adaylar; giriş sınavına katılabilmek için, yukarıda belirtilen başvuru formuna
ilave olarak aşağıdaki belgeleri (09 -17 Nisan 2015) tarihleri arasında (Saat
08.30 -17.00) Osmanlı Arşivi Daire Başkanlığı İmrahor Cad. Sadabat
Mevkii Kağıthane/İSTANBUL adresine kargo-taahhütlü
posta, APS yoluyla veya elden teslim edeceklerdir. (Postadaki gecikmeler
dikkate alınmayacaktır.) Belgeleri elden teslim edenlere Sınav Giriş Belgesi
kayıt esnasında elden, kargoyla ve posta yoluyla gönderenlere sınav günü
sınavdan önce verilecektir. Adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
İSTENİLEN
BELGELER
1- Yüksek öğrenim diplomasının veya çıkış belgesinin tasdikli fotokopisi
(Yabancı Okul Mezunları
İçin Denklik
Belgesi),
2- Adayın
kendi el yazısı ile yazılmış; anne ve babasının adları ile meslek ve işleri,
ilk, orta ve yüksek öğrenimini yaptığı okullar, yüksek
öğrenimden sonra ne gibi işler yaptığı ve kendi hakkında bilgi verebilecek iki
kişinin isimleri ile T.C. Kimlik Numarasının, e-posta adresinin, iş ve
ikametgâh adreslerinin de belirtildiği ve sağlık açısından görev yapmasına
engel bir hali olmadığının beyan edildiği özgeçmiş formu
http://www.basbakanlik.gov.tr ve http://www.devletarsivleri.gov.tr)
adreslerinden temin edilerek doldurulacaktır,
3- KPSS
Sonuç belgesi çıktısı.
4- YDS Sonuç
belgesi çıktısı.
Yanlış
beyan, eksik belge ve bilgileri bulunan adayların başvuruları kabul
edilmeyecektir.
3 - SINAV
ŞEKLİ VE KONULARI
Bu ilanda
yer alan tablonun Ön lisans ve Lisans programlarından mezun olup sınava girmeye
hak kazanan adaylar, Devlet Arşivleri Genel Müdürlüğü Osmanlı Arşivi Daire
Başkanlığı İmrahor Cad. Sadabat Mevkii Kağıthane/İSTANBUL’da alanları ile
ilgili uygulamalı ve genel kültür alanında sözlü sınava tabi tutulacaklardır.
4 - SINAV
YERİ VE TARİHİ
Uygulamalı
ve genel kültür alanında Sözlü sınav (20-21-22 Nisan 2015) tarihlerinde saat 09:30’da Devlet Arşivleri Genel Müdürlüğü (Osmanlı Arşivi
Daire Başkanlığı İmrahor Cad. Sadabat Mevkii
Kağıthane/İSTANBUL’da) hizmet binasında yapılacaktır.
Adaylar yukarıda belirtilen adres ve saatte giriş belgesi, nüfus cüzdanı veya
sürücü kimlik belgesi gibi fotoğraflı ve onaylı bir kimlik belgesiyle hazır
bulunacaklardır.
5 - SINAV
SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ VE İLANI
Uygulamalı
ve sözlü sınava katılanların, sınavda başarılı sayılabilmesi için Sınav
Komisyonu üyelerinin her birinden 100 tam puan üzerinden en az 60 puan almak
kaydıyla ortalamasının 70 puan olması gerekir.
Sınavda
başarılı olanların sayısı; ilan edilen sayıdan fazla ise, en yüksek puan alan
adaydan başlamak üzere sıralama yapılarak belirtilen sayı kadar aday, giriş
sınavını başarmış kabul edilecektir. Sınavda 70 ve üzerinde puan almış olmak,
bu sıralamaya giremeyen adaylar için müktesep hak teşkil etmeyecektir. Sınavda
başarılı olanların sayısı ilan edilen sayıdan daha az ise, sadece başarılı
olanlar sınavı kazanmış kabul edilecektir.
Nihai başarı
listesi http://www.basbakanlik.gov.tr ve http://www.devletarsivleri.gov.tr
adresleri ve Devlet Arşivleri Genel Müdürlüğünde (Cumhuriyet Arşivi Daire
Başkanlığı “Ankara” ile Osmanlı Arşivi Daire Başkanlığı “İstanbul”) ilan
edilecek olup, kişilere ayrıca herhangi bir tebligat yapılmayacaktır. Kazanan
adayların kendilerine bildirilen tarihe kadar müracaat etmeleri halinde
atamaları yapılır. Başka bir kurumda çalışmakta iken sınavı kazanan adayların,
bu görevlerinde aldıkları olumsuz sicil ve mütalaa ile disiplin cezalarını
değerlendirme hakkı saklıdır.
Başvuru ve
işlemler sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin
sınavları geçersiz sayılarak atamaları yapılmayacak, atamaları yapılmış olsa
dahi iptal edilecektir. Bu kişiler, hiçbir hak talep edemeyecek ve haklarında
Türk Ceza Kanunu’nun ilgili hükümleri uygulanmak üzere, Cumhuriyet
Başsavcılığı’na suç duyurusunda bulunulacaktır.
Kamuoyuna duyurulur.
2198/2-2
|
Kültür ve Turizm Bakanlığından:
KÜLTÜR
VARLIKLARINI KORUMA BÖLGE KURULLARININ KARARLARINI GÖRMEK İÇİN