KIZARTMALIK YAĞ ALIMI
YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş Genel
Müdürlüğünden:
PASTALIK SUSAM VE
SİMİTLİK SUSAM ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş Genel
Müdürlüğünden:
ÖZEL AMAÇLI BUĞDAY UNU
ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş Genel
Müdürlüğünden:
150 ADET DİZÜSTÜ
BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
10 ADET TARAYICI SATIN
ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
MUHTELİF CİNS VE
MİKTAR DONANIM VE YAZILIM SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
DMU TREN SETLERİNDE
KULLANILMAK ÜZERE 3 KALEM MALZEME SATIN ALINACAKTIR
TCDD İşletmesi Sivas 4. Bölge Müdürlüğünden:
ATS - 101 TREN DURDURMA
SİSTEMİ MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
TCDD İşletmesi Sivas 4. Bölge Müdürlüğünden:
MADENİ YAĞ SATIN ALINACAKTIR
KIZARTMALIK
YAĞ ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş Genel
Müdürlüğünden:
1 -
Fabrikamızda kullanılmak üzere 1.000 Kg Kızartmalık yağ alımı, teklif alma
usulüyle alınacaktır.
2 -
Kızartmalık Yağ Şartnamesi bedelsiz olarak fabrikamız Muhasebe Ticaret ve
Pazarlama Müdürlüğü’nden temin edilebilir.
3 -
Teklifler en geç 31.03.2015 Salı günü mesai bitimine kadar Fabrikamız Muhasebe
Ticaret ve Pazarlama Müdürlüğü’ne verilmiş olması gerekmektedir.
4 -
Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
ADRES:
ANKARA HALK EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu
Bulvarı No:13 Macunköy - Yenimahalle / ANKARA
Tel : 397 33 65 – 66
Faks : 397 33 71 – 74
2434/1-1
PASTALIK SUSAM VE SİMİTLİK SUSAM ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş Genel
Müdürlüğünden:
1 - Fabrikamız, konusu şartnamede belirtilen 5.000 Kg pastalık susam ve 5.000 Kg simitlik
susam alımı kapalı zarf ile teklif alma yoluyla ihale edilecektir.
2 - İhale 07.04.2015 Salı günü saat 14.00’da Fabrikamız
Genel Müdürlük toplantı salonunda yapılacaktır.
3 - İhale ile ilgili şartname 50 TL bedelle Fabrikamız Muhasebe,
Ticaret ve Pazarlama Müdürlüğü’nden temin edilebilir.
4 - Nihai teklifler en geç 07.04.2015 Salı günü saat
14.00’e kadar Fabrikamız Muhasebe, Ticaret ve Pazarlama Müdürlüğüne verilmiş
olması gerekmektedir.
5 - Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
6 - Bu İhale 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun İstisna
Alımı Kapsamındadır.
7 - 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 11. maddesinde
belirtilenler hiçbir şekilde ihaleye katılamazlar.
ADRES: ANKARA HALK EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu Bulvarı No:13 Macunköy
- Yenimahalle / ANKARA
Tel : 397 33 65 – 66
Faks : 397 33 71 – 74
2435/1-1
ÖZEL AMAÇLI BUĞDAY UNU ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş Genel
Müdürlüğünden:
1 - Fabrikamız, konusu şartnamede belirtilen 10.000
Çuval Özel Amaçlı Buğday unu alımı kapalı zarf ile teklif alma yoluyla ihale
edilecektir.
2 - İhale 30.03.2015 Pazartesi günü saat 14.00 ’da
Fabrikamız Genel Müdürlük toplantı salonunda yapılacaktır.
3 - İhale ile ilgili şartname 50 TL bedelle Fabrikamız
Muhasebe, Ticaret ve Pazarlama Müdürlüğü’nden temin edilebilir.
4 - Nihai teklifler en geç 30.03.2015 Pazartesi günü
saat 14.00’a kadar Fabrikamız Muhasebe, Ticaret ve Pazarlama Müdürlüğüne
verilmiş olması gerekmektedir.
5 - Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
6 - Bu İhale 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun İstisna
Alımı Kapsamındadır.
7 - 4734 sayılı
Kamu İhale Kanunu’nun 11. maddesinde belirtilenler hiçbir şekilde ihaleye
katılamazlar.
ADRES: ANKARA HALK EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu Bulvarı No:13 Macunköy
- Yenimahalle / ANKARA
Tel : 397 33 65 – 66
Faks : 397 33 71 – 74
2436/1-1
150 ADET DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Mardin Artuklu Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire
Başkanlığı ihtiyacı 150 adet Dizüstü Bilgisayar ihtiyaç sahibi kuruluşça
hazırlanan teknik şartnamesine ve istenilen MacBook Air (MD760TU/B) marka/modeline uygun olarak, Ofis’imiz tip
ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık
teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (100.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI
OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname,
marka/model ile Ofis Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen
kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler, 01/04/2015
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, uygun olduğu tespit
edilenlerin ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve
istenilen MacBook Air
(MD760TU/B) marka/modeline uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu
tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek
bir tarihte açılacaktır. Uygun
olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
TALEP TAKİP NO: BEKV4EBN6
2466/1-1
10 ADET TARAYICI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Döner
Sermaye İşletmesi Müdürlüğü ihtiyacı 10 adet tarayıcı teknik şartnamesine uygun
olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (100.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname, Ofis Ticari Şartnamesi ve
ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 27.03.2015 günü, saat 12.00’ ye kadar
Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen
tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte
açılacaktır. Uygun olmayan
teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
2456/1-1
MUHTELİF CİNS VE MİKTAR DONANIM VE YAZILIM SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Maliye Bakanlığı Milli Emlak Genel
Müdürlüğü ihtiyacı muhtelif cins ve miktar donanım ve yazılım kuruluşça
istenilen markalarına ve hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak, Ofis'imiz
tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla,
açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satmalına Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname
bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya
ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış
zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları
iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN
FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte
markaları, teknik şartnamesi ile Ofis Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar
listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari
şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler,
31.03.2015 günü, saat 12.00' ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 -
Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00'de evvela dış zarfları
açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan
belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun
olduğu tespit edilenlerin istenilen markalarına ve teknik şartnamesine
uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin
fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare gönderilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye
esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların
açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu
malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen
bedelin %3'ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda
son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat
verilecektir.
8 - Söz konusu
ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup,
Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte
serbesttir.
2457/1-1
DMU TREN SETLERİNDE KULLANILMAK ÜZERE 3 KALEM MALZEME
SATIN ALINACAKTIR
TCDD
İşletmesi Sivas 4. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2015/31435
1 - İdarenin
a) Adresi : TCDD İşletmesi Sivas 4. Bölge Müdürlüğü
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 346 2217000 - 4108 - 0
346 2237677
c) Elektronik Posta Adresi : 4bolgeihalekomisyonu@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu işin niteliği,
türü ve miktarı adı : DMU tren setlerinde kullanılmak üzere 2 adet
Turbo kompresör, 1 adet Motor Kontrol Modülü, 2 adet Apu
Turbo kompresör olmak üzere toplam 3 kalem yedek malzeme satın alınması işi.
3 - Yukarıda
belirtilen Mal alımı için Yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin
TCDD Sivas 4. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı İhale Komisyon Şefliğine
(Giriş kat 12 nolu oda) 16/04/2015
günü saat 14.00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır. İhale yukarıda
belirtilen yer, tarih ve saatte toplantı salonunda yapılacaktır. (1. Kat 34 nolu oda)
5 - İhale dokümanı TCDD Sivas 4. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı
İhale Komisyonu Şefliğinde (Giriş kat 12 nolu oda) görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup; İhale doküman bedeli Teşekkülümüz
veznesine 50,00 TL. (KDV Dahil) yatırmak şartıyla Mal
ve Hizmet Alımı İhale Komisyonu Şefliğinden (Giriş kat 12 nolu
oda) temin edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
7 - Bu ihale,
ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi
değildir. 2411/1-1
ATS - 101 TREN DURDURMA SİSTEMİ MALZEMESİ SATIN
ALINACAKTIR
TCDD
İşletmesi Sivas 4. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2015/31498
1 - İdarenin
a) Adresi : TCDD İşletmesi Sivas 4. Bölge Müdürlüğü
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 346 2217000-4108 - 0
346 2237677
c) Elektronik Posta Adresi : 4bolgeihalekomisyonu@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu işin niteliği,
türü ve miktarı adı : Lokomotiflerde kullanılmak üzere muhtelif
tipte 17 kalem ATS malzemesi satın alınması işi.
3 - Yukarıda
belirtilen Mal alımı için Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin
TCDD Sivas 4. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı İhale Komisyon Şefliğine
(Giriş kat 12 nolu oda) 15/04/2015
günü saat 14.00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır. İhale yukarıda
belirtilen yer, tarih ve saatte toplantı salonunda yapılacaktır. (1. Kat 34 nolu oda)
5 - İhale
dokümanı TCDD Sivas 4. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı İhale Komisyonu
Şefliğinde (Giriş kat 12 nolu oda) görülebilir.
İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup;
İhale doküman bedeli Teşekkülümüz veznesine 50,00 TL. (KDV Dahil)
yatırmak şartıyla Mal ve Hizmet Alımı İhale Komisyonu Şefliğinden (Giriş kat 12
nolu oda) temin edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
7 - Bu ihale,
ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi
değildir.
2413/1-1
Burdur
Şeker Fabrikasından:
Fabrikamız ihtiyacı olan madeni yağ temini ihalesi
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği esaslarına göre
ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2015/32119
1 - İdarenin
a) Adresi : Şeker Fabrikası Müdürlüğü - Şekerevleri Mah. Yunus
Emre Cad. Kapı No: 2 15220 BURDUR
b) Telefon ve faks numarası : 0 248 233 19 35 - 0 248
233 12 67
2 - İhale konusu hizmetin
a) Adı : Fabrikamız ihtiyacı olan madeni yağ temini
b) Niteliği ve miktarı : Aşağıdaki
tabloda gösterilen malzemenin, şartname ve sözleşmede belirtilen şartlar dahilinde Fabrikamız
Malzeme Ambarına teslim edilmek üzere satın alınacaktır.
|
ADI EVSAFI |
ÖLÇÜSÜ |
EVSAFI |
MİKTARI |
1 |
Petrol Ofisi Hidrolik Yağı |
Kg |
HD - 46 |
3.240 |
2 |
Petrol Ofisi Sanayi Dişli Yağı |
Kg |
M68 |
1.190 |
3 |
Petrol Ofisi Sanayi Dişli Yağı |
Kg |
90 |
160 |
4 |
Petrol Ofisi Sanayi Dişli Yağı |
Kg |
M150 |
185 |
5 |
Petrol Ofisi Sanayi Dişli Yağı |
Kg |
M220 |
1.570 |
6 |
Petrol Ofisi Sanayi Dişli Yağı |
Kg |
M320 |
925 |
7 |
Petrol Ofisi Sanayi Dişli Yağı |
Kg |
M460 |
925 |
8 |
Petrol Ofisi Sanayi Dişli Yağı |
Kg |
M680 |
555 |
9 |
Petrol Ofisi Kap Gres |
Kg |
Kırmızı |
240 |
10 |
Petrol Ofisi Kap Gres |
Kg |
NO: 3 |
360 |
11 |
Petrol Ofisi Komprosör
Oil |
Kg |
XT 46 |
1.440 |
12 |
PO Motor Yağı |
Kg |
15W40 |
330 |
13 |
Shell Hidrolik Yağı |
Kg |
Tellus - S 2 M 46 |
1.665 |
14 |
Shell Hidrolik Yağı |
Kg |
RetinaXWB2 |
925 |
15 |
Castrol Molub
- Alloy |
Kg |
8031/6000 |
543 |
16 |
Castrol Hyspin |
Kg |
AWS 100 |
1.480 |
17 |
Sentetik Dişli Yağı |
Kg |
Mobil SHC 630 |
160 |
18 |
Şanzıman Yağı |
Kg |
Mobil ATF 220 |
180 |
3 - İhale Konusu malın teslim yeri : Burdur
Şeker Fabrikası Malzeme Ambarı
4 - İhale dokümanın görülmesi ve temini:
a) İhale dokümanının görüleceği yer : Burdur
Şeker Fabrikası Ticaret Servisi
b) İhale dokümanının satın
alınabileceği yer : Burdur Şeker Fabrikası Ticaret Servisi
c) İhale dokümanının satış
bedeli (KDV dahil) : 60,00 TL
5 - İhaleye ilişkin bilgiler ile son
teklif verme tarih ve saati :
a) Tekliflerin sunulacağı adres : Burdur
Şeker Fabrikası Haberleşme Şefliği
b) İhalenin yapılacağı adres : Burdur
Şeker Fabrikası Toplantı Salonu
c) İhale (son teklif verme) tarihi : 03/04/2015 Cuma Günü
ç) İhale (son teklif verme) saati : Saat 14.30
6 - İstekliler
teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri
tutarda geçici teminat vereceklerdir.
7 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 45 takvim; günü
olmalıdır.
8 - Mezkur mal alımı ceza ve yasaklama hükümleri hariç 4734
sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu ihale Sözleşmeleri Kanununa tabi
olmayıp, Fabrikamız ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta serbesttir.
2442/1-1