FABRİKAMIZ HASANKALE
DENEME ŞEFLİĞİNE TARIMSAL FAALİYET HİZMET ALIMI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE
EDİLECEKTİR
MUHTELİF MALZEME AÇIK
İHALE USULÜ İLE SATIN ALINACAKTIR
TKİ Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi
Müdürlüğünden:
ÖĞRENCİ YURTLARI VE
SOSYAL TESİSLERİ YAPIM İŞİ İRTİFAK HAKKI TESİSİ İHALE EDİLECEKTİR
ÇELİK SARMA SATIN
ALINACAKTIR
Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satın Alma
Daire Başkanlığından:
154 KV YENİ ÇATES -
ÇAYCUMA 2-SAFRANBOLU - KARABÜK E. İ. HATTI YENİLEME KAMULAŞTIRMA PLANI VE VARSA
İMAR PLANI HAZIRLANMASI İŞLERİ HİZMETİ ALINACAKTIR
Türkiye Elektrik İletim A.Ş. Genel Müdürlüğü (TEİAŞ)
22. İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğünden:
1 (BİR) KALEM CİHAZ
SATIN ALINACAKTIR
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Rektörlüğünden:
2 (İKİ) KALEM CİHAZ
SATIN ALINACAKTIR
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Rektörlüğünden:
1 ADET UZAKTAN
KUMANDALI FLAT PANEL DEDEKTÖRLÜ DİJİTAL RONTGEN CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma
Projeleri Biriminden:
1 ADET BİRİM DOZ
PAKETLEME CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma
Projeleri Biriminden:
FABRİKAMIZ HASANKALE DENEME ŞEFLİĞİNE TARIMSAL FAALİYET
HİZMET ALIMI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Erzurum
Şeker Fabrikasından:
İhale kayıt numarası : 2015/29567
1 - İdarenin
a) Adresi : Yeni Mah. E80 Karayolu Sok No: 114 AZİZİYE/
ERZURUM
b) Telefon ve faks numarası : 0 442 631 38 46/
0442 631 30 24
c) Elektronik posta adresi (varsa) : erzurumseker@turkseker.gov.tr
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Fabrikamız Hasankale Deneme Şefliğine Tarımsal Faaliyet Hizmet Alımı
işi
b) Yapılacağı yer : Erzurum Şeker Fabrikası Hasankale
Deneme Şefliği
c) İşin süresi : 7 Ay, 16 Günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Erzurum Şeker Fabrikası Ofis Binası Toplantı
Salonu
b) Tarihi ve saati : 30.03.2015 Pazartesi Günü - Saat
: 10:30
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
5 - İhale dokümanı Erzurum Şeker Fabrikası adresinde
görülebilir ve 100,00 ¨ karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
6 - Teklifler, 30.03.2015 tarih Saat 10:30’a
kadar Erzurum Şeker Fabrikası Haberleşme Servisine verilebileceği gibi, iadeli
taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
7 - İstekliler tekliflerini, Her bir iş kalemi için
teklif edilen birim fiyatların miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden
teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan
istekli ile her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatların çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat sözleşme
imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmi teklif verilemez.
8 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 45 takvim günü olmalıdır.
10 - İdarenin ihaleyi yapıp yapmamakta, kısmen yapmakta
veya dilediğine yapmakta serbestir.
11 - Bu ihale (Ceza yasaklamalarla ilgili hususlar
hariç) 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunun 3. maddesi (g) bendine istinaden 4734
Kamu İhale Kanununa ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri kanununa tabi
değildir.
2230/1-1
MUHTELİF
MALZEME AÇIK İHALE USULÜ İLE SATIN ALINACAKTIR
TKİ Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi
Müdürlüğünden:
1 - İdarenin
a) Adresi : ELİ. Müessesesi Müdürlüğü 13 Eylül Mh. Atatürk Cd. No.111 45500
Soma/MANİSA
b) Telefon ve faks numarası : (236) 613 23 26 (4 hat) Fax: 612 20 13
– 613 20 13
c) Elektronik posta adresi : elimakikmal@eli.gov.tr
2 - İhale konusu malın a)-
İhalenin-
Niteliği- Türü |
İ.K
No |
Dosya No |
İhale Tarih - Saati |
Teslim Süresi |
|
1- |
7 Kalem Teknik Gaz Alımı |
29559 |
2015-0495 |
02.04.2015 - 14.00 |
300
Gün |
2- |
1 Adet Beton Köşk Alımı |
29561 |
2015-0496 |
02.04.2015 - 14.30 |
60
Gün |
3- |
63 Kalem Rulman Alımı |
29562 |
2015-0497 |
02.04.2015 - 15.00 |
30
Gün |
4- |
2.Adet (1 Adet Periyodik
Bakım Kamyonu ve 1 Adet Bakım Aracı) Alımı |
29563 |
2015-0498 |
02.04.2015 - 16.00 |
60
Gün |
5- |
160Ton (Aylık 20 şer ton) II
Kategori Atık Yağ SATIŞI |
------- |
2015-0499 |
09.04.2015 - 14.00 |
365
Gün |
b) Teslim yeri : ELİ Cenkyeri merkez
ambarı.
c) Teslim tarihleri : Sipariş mektubunun yükleniciye tebliğ
tarihinden itibaren yukarıda yazılı takvim günüdür.
3 - İhalenin Yapılacağı ye : ELİ Müessesesi
Müdürlüğü Satınalma komisyonu toplantı salonu
Soma/MANİSA
4 - İhale
dokümanı; ELİ Müessesesi Müdürlüğü Soma/Manisa adresinde görülebilir ve 60.-TL
karşılığı temin edilebilir. İhaleye katılacak olanların şartname satın almaları
zorunludur.
5 -
Teklifler, 2. maddede belirtilen ihale tarihi ve saatine kadar Ege Linyitleri
İşletmesi Müessesesi Müdürlüğü Genel Muhaberat Servisine verilebileceği gibi,
iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
6 -
İstekliler teklif tutarının %3’ünden az olmamak üzere geçici teminat vereceklerdir.
7 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 30 gün
olmalıdır.
8 - Bu
ihaleler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun İstisna maddesi (3/g) kapsamında
olup, (ceza ve yasaklamalarla ilgili hususlar hariç) 4734 ve 4735 sayılı kanunlarla
bunları tadil eden kanunlara tabi değildir.
9 - Web Sitemiz: www.eli.gov.tr
2272/1-1
ÖĞRENCİ
YURTLARI VE SOSYAL TESİSLERİ YAPIM İŞİ İRTİFAK HAKKI TESİSİ İHALE EDİLECEKTİR
Akdeniz Üniversitesinden:
MADDE 1 -
İhale konusu taşınmaz malın niteliği, yeri miktarı
İli : Antalya
İlçesi : Konyaaltı
Mahalle / Köyü : Pınarbaşı Mahallesi
Ada No : 20396
Parsel No : 3 (İfraz sonrası Değişecek)
Niteliği : Tarla
Alanı : 1.880.128,87 m2 (Yaklaşık yeri ekli
krokide belirli 60.770 m2 lik bölümünde
irtifak hakkı kurulacaktır.)
Mülkiyet Durumu : Akdeniz Üniversitesi Rektörlüğü (bundan sonra
idare olarak geçecektir.)
Cinsi : Tarla
Tapudaki şerhler : Yok
Sınırları : Planındadır.
Niteliği : Taşınmaz üzerinde herhangi bir bina, tesis
bulunmamaktadır.
Yukarıda
tapu kaydı, niteliği ve diğer özellikleri belirtilen taşınmazın üzerinde
Öğrenci Yurtları ve Sosyal Tesisleri Yapım
İşi amacıyla Akdeniz Üniversitesi Rektörlüğü idare binası 5. Kat 503 nolu toplantı odasında, 30/03/2015
tarihinde Pazartesi günü saat 10:00 da 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 51/g
maddesi uyarınca irtifak hakkı tesisi ihalesi yapılacaktır.
MADDE 2 -
Şartname ve eklerin nereden ve hangi şartlarla satın alınacağı veya
görülebileceği,
İhale
dokümanı Üniversitemiz İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığından bedelsiz olarak
görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, İdarece onaylı ihale
dokümanını Akdeniz Üniversitesi Rektörlüğü Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
veznesine veya Ziraat Bankası TR830001001236405079305001 nolu
hesaba 1000,00 – TL. yatırılması, karşılığından satın
alması zorunludur.
MADDE 3 -
İhalenin nerede, hangi tarih ve saatte ve hangi usulle yapılacağı,
a) İhalenin
yapılacağı adres: Akdeniz Üniversitesi Rektörlüğü İdare binası 5. Kat 503 nolu toplantı odası.
Dumlupınar Bulvarı 07058 Kampus/Antalya Tel: 0242 227 44 00 Faks 0242 227 44 43
b)
Tekliflerin sunulacağı adres: Akdeniz Üniversitesi Rektörlüğü İdare binası 3.
Kat 304 nolu oda. Dumlupınar Bulvarı 07058 Kampus /
Antalya
c) İhale
(son teklif verme) tarihi: 30/03/2015
d) İhale
(son teklif verme) saati:10:00
e) İhale
komisyonunu toplantı yeri: Akdeniz Üniversitesi Rektörlüğü İdare binası 5. Kat
503 nolu toplantı odası.
MADDE 4 -
2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 51/g maddesine göre pazarlık usulü ile
irtifak hakkı tesisi ihalesi yapılacaktır. İrtifak hakkı süresi 30(otuz)
yıldır. Süre hakkın tapuya tescili tarihinde başlayacaktır. En yüksek yıllık
irtifak hakkı bedel teklifini veren istekli ile sözleşme imzalanacaktır.
MADDE 5 -
Tahmin edilen bedel, alınacak geçici teminat miktarı
a) İlk yıl
tahmini irtifak hakkı bedeli: 467.929+ KDV TL
(DÖRTYÜZALTMIŞYEDİ-BİNDOKUZYÜZYİRMİDOKUZTÜRKLİRASI+KDV)
b) İnşaatın
muhammen bedeli: 52.000.000 TL (ELLİİKİMİLYONTÜRKLİRASI)
c) Tahmini
irtifak hakkı üzerinden alınan geçici teminat miktarı: 46.792,90 TL
(KIRKALTIBİNYEDİYÜZDOKSANİKİBİNLİRADOKSANKURUŞ)
d) İnşaatın
muhammen bedeli üzerinden alınan geçici teminat miktarı: 1.560.000,00 TL (BİRMİLYONBEŞYÜZALTMIŞBİNTÜRKLİRASI)
İstekliler
teminat olarak 2886 sayılı devlet ihale kanununa göre geçici teminat olarak
kabul edilen değerleri ibraz edebilecekleri gibi geçici teminatı nakit olarak
da Akdeniz Üniversitesi Rektörlüğü Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
veznesine veya Ziraat Bankası TR830001001236405079305001 nolu
hesaba ihale saatine kadar yatırabilirler.
MADDE 6 -
İsteklilerden aranılan belgelerin neler olduğu,
İhaleye
katılabilmek için, isteklilerin, 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunundaki, aynı
Kanunun 74 üncü maddesine dayanılarak çıkarılan Yönetmelikteki ve ihale
dokümanlarındaki şartları taşımaları, yukarıda belirtilen geçici teminatları
yatırmaları ve aşağıda istenilen belgeleri ihale dosyasında sunmaları
zorunludur;
İhaleye
katılabilme şartları
MADDE 7 -
İsteklilerden aranılan belgelerin neler olduğu,
A) İsteklilerin
ihaleye katılabilmeleri için aşağıda belirtilen belgeleri teklifleri kapsamında
sunmaları gerekir;
a) Kanuni ikametgah belgesi (şirketlerde bu belge aranmayacaktır.)
b) Tebligat
için adres beyanı.
c) İhalenin
yapıldığı yıl içinde alınmış Ticaret ve/veya Sanayi Odası belgesi,
1) Gerçek
kişi olması halinde, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Esnaf ve Sanatkarlar siciline kayıtlı olduğunu gösterir ihalenin
yapıldığı yıla ait belge,
2) Tüzel
kişi olması halinde, tüzel kişiliğin idare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden
veya siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından veya benzeri
bir makamdan, ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış tüzel kişiliğin siciline
kayıtlı olduğuna dair belge,
d) Ticaret
Sicil Gazetesi
e) Teklif
sahibinin son 5 yıla ait (2010-2014) vergi borcu olmadığına dair bağlı
bulunduğu Vergi Dairesinden 2015 yılında alınan belge,
2010
yılından sonra kurulan şirketler için kurulduğu yıldan itibaren Gelir ve
Kurumlar, Stopaj, Katma Değer vergisi borcu olmadığı 2015 yılında ilgili vergi
dairesinden alınacak yazı ile belgelendirilecektir.
Kollektif şirketlerde
ortaklardan her biri yukarıdaki şekilde vergi borcu olmadığını ayrı ayrı
belgelendirecektir.
Bu belgeler
isteklinin bağlı olduğu vergi dairesinden alınacaktır.
f) Sosyal
Güvenlik Kurumundan alınacak, Türkiye genelinde prim borcu olmadığına dair
belge
g) Gerçek
kişilerin T.C. kimlik numarasını, tüzel kişilerin ise vergi kimlik numarasını
bildirmeleri,
h) Sabıka
Kaydı (İhaleye katılan istekli tüzel kişilik ise; bu maddede istenen belge
Limited Şirketlerde Şirket Müdürüne, Anonim Şirketlerde ve Kooperatiflerde
Yönetim Kurulu Başkanına ait olacaktır.)
ı) İhalenin
yapıldığı yıla ait noter tasdikli imza sirküleri,
1) Gerçek
kişi olması halinde noter tasdikli, ihalenin yapıldığı yıla ait imza sirküleri
2) Tüzel
kişi olması halinde, tüzel kişiliği temsile yetkili olanların noter tasdikli,
ihalenin yapıldığı yıla ait imza sirküleri.
k)
İstekliler adına vekaleten ihaleye katılınıyorsa,
istekli adına teklifte bulunacak vekilin ihalenin yapıldığı yıla ait noter
tasdikli vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenin noter tasdikli imza
sirküleri,
l)
İsteklilerin ortak girişim olması halinde ortak girişimi oluşturan gerçek veya
tüzel kişilerin her birinin b,c,d,e,f,g,h,ı,k
bentlerinde belirtilen belgeler,
m)
İsteklilerin ortak girişim olması halinde iş ortaklığı beyannamesi
n) 2886
sayılı Devlet İhale Kanununa uygun olarak hazırlanmış geçici teminat mektubu
(Süresiz olmalıdır.) veya geçici teminatın idarenin banka hesabına
yatırıldığına ilişkin işin adının açıkça belirtilmiş olduğu banka dekontu,
o) İhale
Dokümanı satın alındığına dair ödeme dekontu.
p) Teklif
mektubu,
r) İhale
tarihinden önceki 15 yıl içerisinde yapmış/yapmakta olduğu işlerle ilgili, tek
sözleşmeye dayalı olarak en az 1000 kişilik otel, motel, öğrenci yurdu,
hastane, yaşlı bakım evi vb. bir tesis yapmış ve/veya işletmiş olmak ve bunu
belgelemek.
B) Ekonomik
ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İsteklinin
toplamda 52.000.000 TL den az olmamak üzere bankalar nezdindeki kullanılmamış
nakdi veya gayrinakdi kredisi ya da üzerinde
kısıtlama bulunmayan mevduatını gösteren banka referans mektubu sunması
zorunludur. Banka referans mektubunun ilk ilan tarihinden sonra düzenlenmiş
olması zorunludur.
Yukarıdaki kriter, mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden
fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir.
İş
ortaklığında, ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından ortaklık oranına
bakılmaksızın bu yeterlik kriteri sağlanabilir.
Komisyon
Başkanlığına verilen teklifler herhangi bir sebeple geri alınamaz.
MADDE 8 -
İhale 2886 sayılı Kanunun 51/g maddesi (pazarlık usulü) uyarınca ve aşağıda
belirtildiği şekilde yapılacaktır.
A)
Tekliflerin hazırlanması:
Teklif
mektubu, bir zarfa konulup kapatıldıktan sonra zarfın üzerine isteklinin adı,
soyadı ve tebligata esas olarak göstereceği açık adresi yazılır. Zarfın
yapıştırılan yeri istekli tarafından imzalanır veya mühürlenir. Bu zarf geçici
teminata ait alındı veya banka teminat mektubu ve istenilen diğer belgelerle
birlikte ikinci bir zarfa konularak kapatılır. Dış zarfın üzerine isteklinin
adı ve soyadı ile açık adresi ve teklifin hangi işe ait olduğu yazılır.
Teklif
mektuplarının istekli tarafından imzalanması ve bu mektuplarda şartname ve
eklerinin tamamen okunup kabul edildiğinin belirtilmesi, teklif edilen fiyatın
rakam ve yazı ile açık olarak yazılması zorunludur. Bunlardan herhangi birine
uygun olmayan veya üzerinde kazıntı, silinti veya düzeltme bulunan teklifler
ret olunarak hiç yapılmamış sayılır.
B)
Tekliflerin verilmesi:
Teklifler
ilanda belirtilen saate kadar, sıra numaralı alındılar karşılığında komisyon
başkanlığına verilir. Alındı numarası zarfın üzerine yazılır. Teklifler iadeli
taahhütlü olarak da gönderilebilir. Bu takdirde dış zarfın üzerine komisyon
başkanlığının adresi ile hangi işe ait olduğu, isteklinin adı ve soyadı ile
açık adresi yazılır. Posta ile gönderilecek tekliflerin ilanda belirtilen saate
kadar komisyon başkanlığına ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle
işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilir.
Komisyon
başkanlığına verilen teklifler herhangi bir sebeple geri alınamaz.
C) Dış
zarfların açılması
Tekliflerin
açılma saati gelince, kaç teklif verilmiş olduğu bir tutanakla belirtildikten
sonra dış zarflar hazır bulunan istekliler önünde alınış sırasına göre
açılarak, istenilen belgelerin ve geçici teminatın tam olarak verilmiş olup
olmadığı aranır. Dış zarfın üzerindeki alındı sıra numarası iç zarfın üzerine
de yazılır. Belgeleri ile teminatı usulüne uygun ve tam olmayan isteklilerin
teklif mektubunu taşıyan iş zarfları açılmayarak başkaca işleme konulmadan,
diğer belgelerle birlikte kendilerine veya vekillerine iade olunur. Bunlar
ihaleye katılamazlar.
D) İç
zarfların açılması ve son tekliflerin alınması
Teklif
mektuplarını taşıyan iç zarflar açılmadan önce, ihaleye katılacaklardan başkası
ihale odasından çıkarılır. Bundan sonra zarflar numara sırası ile açılarak,
teklifler komisyon başkanı tarafından okunur veya okutulur ve bir listesi
yapılır. Bu liste komisyon başkanı ve üyeleri tarafından imzalanır.
Şartnameye
uymayan veya başka şartlar taşıyan teklif mektupları kabul edilmez.
Komisyon
alınan tekliflerden sonra açılan zarf sırasına göre isteklilerden tekliflerini
sözlü olarak almaya başlar. Sözlü tekliflerin alınması işlemi tek istekli
kalıncaya kadar devam eder. Sözlü tekliflerin verilmesi sırasında o ana kadar
verilmiş en yüksek teklifin altında bir teklif verilemez. Çekilmek isteyen veya
teklifini artırmayan istekli bunu açıkça beyan eder. Turlar tek istekli
kalıncaya kadar devam eder.
Komisyon,
uygun gördüğü aşamada oturumda hazır bulunan isteklilerden yazılı son
tekliflerini alarak ihaleyi sonuçlandırabilir. Bu husus, ihale komisyonunca
ikinci bir tutanakla tespit edilir.
İhalede
uygun bedel, teklif edilen en yüksek yıllık irtifak hakkı bedelidir.
MADDE 9 -
İhale komisyonu gerekçesini kararda belirtmek suretiyle ihaleyi yapıp
yapmamakta serbesttir. Komisyonların ihaleyi yapmama kararı kesindir.
İlan olunur.
2232/1-1
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satın Alma Daire Başkanlığından:
İşin Adı: ÇELİK
SARMA alımı 4734 sayılı kanunun 3/g maddesi kapsamında hazırlanan Kurumumuz
yönetmeliği açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2015/28401
Dosya no : 1521020
1 - İdarenin:
a) Adres : Bağlık
Caddesi Yayla Mahallesi İhsan Soyak Sokak No: 2 67090 - ZONGULDAK
b) Telefon ve Faks numarası : Tel: 0.372 252 40 00 (70
Hat)
Faks:
0.372 251 19 00
c) Elektronik posta adresi :
2 - İhale Konusu Malın:
a) Niteliği, türü ve miktarı : ÇELİK SARMA (1
kalem - 1000 adet)
b) Teslim yeri : Bülent Ecevit Caddesi’ndeki Ttk Makina ve İkmal Dairesi Başkanlığı Muayene ve Tesellüm
İşleri Şube Müdürlüğü Tesellüm Ambarıdır.
c) Teslim tarihi : İşe başlanmasına müteakip 120 takvim günü.
3 - İhalenin:
a) Yapılacağı yer : Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma
Dairesi Başkanlığı Bülent Ecevit Caddesi No: 125 ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 06.04.2015 Pazartesi günü saat: 15:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlilik kriterleri;
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir.
a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için
telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk
ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya
Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuat gereği tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ihaleye
ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin siciline
kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgilisine göre tüzel
kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
d) İdari Şartnamenin 9 uncu maddesinin (a), (b), (c),
(d), (e) ve (g) bentlerinde sayılan, isteklilerin ihale dışı bırakılmasını
öngören durumlarda bulunmadığına dair, İhale tarihinden önceki üç ay içinde
alınmış belgeler ile buna ilişkin yazılı taahhütname,
e) Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen teklif
mektubu,
f) Şartnamede belirtilen geçici teminat,
g) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli
vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
h) İsteklinin ortak girişim olması halinde şekli ve
içeriği Şartnamede belirlenen ortak girişim beyannamesi,
ı) İhale dokümanının satın alındığına dair belge.
İsteklinin ortak girişim olması halinde (b), (c), ve (d) de yer alan belgelerin
her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.2. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak
belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler;
4.2.1. Teklif edilen malzemeye ait prospektüs,
katalog gibi standart dokümanlar.
4.2.2. Geniş kapsamlı 2 takım tanıtıcı katolog.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İdari Şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan tüm
yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanı Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel
Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı Mithat paşa Mah. Bülent Ecevit Cad. No: 2 ZONGULDAK ve TTK
Ankara Misafirhanesi 7. Cadde (Aşkaabat Cd.) 19. Sokak No: 22 BAHÇELİEVLER - ANKARA adresinde
görülebilir ve şartnameler 100,00 TL karşılığı aynı adreslerden temin
edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunludur.
8 - Teklifler en geç 06.04.2015 Pazartesi günü saat
15.00’a kadar Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma
Dairesi Başkanlığına elden teslim edilebileceği gibi iadeli - taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir. Ancak postada doğabilecek gecikmeden idaremiz
sorumlu değildir.
9 - İstekliler tekliflerini, her iş kaleminin miktarı
ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu
bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekli ile her iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif
edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif
birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
10 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’den az olmamak
üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale
tarihinden itibaren en az 120 (Yüzyirmi) takvim günü
olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Bu ihale ile ilgili olarak ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri için aşağıdaki maddeler uygulanır;
14.1. İsteklilere uygulanacak cezai müeyyide ve
ihalelerden yasaklama işlemlerinde 4734 sayılı Kanun ve ilgili diğer mevzuat
hükümleri uygulanır.
14.2 Sözleşmenin uygulanması safhasında yasak fiil ve
davranışlar ile ihalelerden yasaklama
işlemleri Kurumumuz Mal, Hizmet Alımları ve Yapım İşleri ile ilgili
Yönetmeliğimizin 15/A ve 15/B maddelerinde yer alan hükümler uygulanır.
İlan olunur.
2220/1-1
154 KV YENİ ÇATES - ÇAYCUMA 2-SAFRANBOLU - KARABÜK E.
İ. HATTI YENİLEME KAMULAŞTIRMA PLANI VE VARSA İMAR PLANI HAZIRLANMASI İŞLERİ HİZMETİ
ALINACAKTIR
Türkiye
Elektrik İletim A.Ş. Genel Müdürlüğü (TEİAŞ) 22. İletim Tesis ve İşletme Grup
Müdürlüğünden:
154 kV Yeni
Çates - Çaycuma 2-Safranbolu - Karabük E. İ. Hattı
yenileme kamulaştırma planı ve varsa imar planı hazırlanması işleri hizmet
alımı TEİAŞ’nin 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 3/g
maddesi Uyarınca Yapacağı Mal ve Hizmet Alımlarında Uygulanacak Esas ve
Usullere Dair Yönetmeliği 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale
edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer
almaktadır:
İhale kayıt numarası : 2015/29452
1 - İdarenin
a) Adresi : İnönü
Mahallesi Alparslan Türkeş Bulvarı 118/B KASTAMONU
b) Telefon ve faks numarası : 0366 2153900 -
0366 2144422
c) Elektronik posta adresi : 22grupmd@teias.gov.tr
ç) İhale dokümanının
görülebileceği
internet adresi (varsa) :
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : 94,05 km EİH
güzergâhlarına ait kamulaştırma haritası ile varsa imar planı tadilatının
yapılması ve onaylatılması ile tescile esas bilgi ve belgelerin temini hizmeti
b) Yapılacağı yer : Zonguldak ve muhtelif ilçeleri, Karabük ve
muhtelif ilçeleri
c) İşin süresi : 150 (yüzelli) takvim
günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : İnönü
Mahallesi Alparslan Türkeş Bulvarı 118/B KASTAMONU
b) Tarihi ve saati : 06/04/2015 Saat:
14:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya ilgili Meslek Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu
ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya
ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı
gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli
imza beyannamesi.
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif
mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
geçici teminat.
4.1.5. İhale konusu işte idarenin onayı ile alt
yüklenici çalıştırılabilir. Ancak, alt yüklenici sadece imar planı işlerini
yapabilir. İhale üzerinde kalan İsteklinin işe ait sözleşme imzalanmadan önce
alt yükleniciyi İdarenin onayına sunması gerekir. Bu durumda, alt yüklenicinin
yaptıkları işlerle ilgili sorumluluğu, yüklenicinin sorumluluğunu ortadan
kaldırmaz.
4.1.6. Tüzel kişi tarafından iş
deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla
hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret
odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir
ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra
düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz
olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.1.7. Bu Şartnamenin 4.3.1. maddesinde sayılan
belgeler,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Mali durumu göstermek üzere bankalardan temin
edilecek yeterlik belgesi, banka referans mektubudur. Banka referans mektubu,
Türkiye’de veya yurt dışında faaliyet gösteren bankalardan temin edilebilir.
Banka referans mektubunun ilk ilan veya davet tarihinden sonra düzenlenmiş
olması zorunludur.
Banka referans mektubuna ilişkin yeterlik kriterleri aşağıdaki esaslara göre belirlenir:
a) İsteklinin
bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayri nakdi kredisi ya da üzerinde
kısıtlama bulunmayan mevduatı, teklif edilen bedelin %10’undan az olamaz.
b) Yukarıdaki bentlerde belirtilen kriterler,
mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu
sunulmak suretiyle de sağlanabilir.
İş ortaklığında, ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı
tarafından ortaklık oranına bakılmaksızın bu yeterlik kriteri
sağlanabilir.
Gerek görüldüğünde, banka referans mektubunun
teyidi ilgili bankanın genel müdürlüğünden veya şubesinden idarelerce
yapılır. Yapılan teyitlerin bankanın en az iki yetkilisinin imzasını taşıması
zorunludur.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla
ait yılsonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri;
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma
zorunluluğu olan aday ve istekliler yıl sonu
bilançosunu veya bilançonun aşağıda belirtilen gerekli kriterlerin sağlandığını
gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı
uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan aday ve istekliler
yılsonu bilançosunu veya bilançonun aşağıda belirtilen gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu
kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest
muhasebeci mali müşavirce standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en
az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az
0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının
0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter
birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri
bir önceki yılda sağlayamayanlar, son üç yıla kadar olan yılların belgelerini
sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının
ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp
sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. 6235 sayılı TMMOB Kanunu, 4958
sayılı Mühendislik ve Mimarlık Hakkında Kanun, Harita ve Kadastro Mühendisleri
Odası Serbest Mühendislik Müşavirlik Büroları Tescil Yönetmeliği, Tapu ve
Kadastro Genel Müdürlüğünün Tescile Konu Olan Harita ve Planların Kontrolü
Hakkında Genelgesi ve ilgili diğer mevzuat hükümlerince aday ve isteklilerin
mesleki faaliyetini sürdürdüğünü ve teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren
harita mühendislik hizmetleriyle ilgili meslek odasından, ilk ilan tarihinin ya
da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış tescil belgesini
sunması zorunludur.
4.3.1.2. Son on beş yıl içinde bedel içeren bir
sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin %40’ ı oranından az
olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin
belgeler:
Anahtar teknik personel olarak
No |
Adet |
Pozisyon |
Mesleki Özellikleri |
01 |
1 |
Proje Yöneticisi (Jeodezi ve fotogrametri. Müh) |
Benzer işlerde En az 5 yıl tecrübeli |
02 |
1 |
Jeodezi ve fotogrametri Mühendisi |
Benzer işlerde En az 5 yıl tecrübeli |
03 |
2 |
Harita Teknikeri/Teknisyeni/Topoğraf |
Benzer işlerde En az 2 yıl tecrübeli |
Ayrıca, aday veya isteklinin organizasyon yapısına
ilişkin bilgi ve belgeler ile kendisi veya yönetici kadrosunun, teknik
personelin; eğitimini gösteren diploma veya mezuniyet belgesi ve toplam deneyim
süresini gösteren ilgili meslek odası üye kayıt belgesi ve/veya hizmet
çizelgesi ile özgeçmiş belgelerini sunmaları zorunludur.
Teknik personelin, özel sektörde
geçen toplam deneyim süresi ilgili meslek odası üye kayıt belgesiyle, kamuda
geçen toplam deneyim süresi hizmet çizelgesi ve/veya meslek odası üye kayıt
belgesiyle; ihale konusu iş ve benzer işlere ilişkin mesleki deneyimi özgeçmiş
formuyla, ilgisine göre son başvuru veya ihale tarihi itibarıyla aday veya
isteklinin bünyesinde bulunduğu hususu ise, son başvuru veya ihale tarihinden
bir önceki aya ait Sosyal Güvenlik Kurumu onaylı “Hizmet Bildirimi” ile tevsik
edilir.
İlgili mevzuat gereği kaydolabileceği bir meslek odası
bulunmayan teknik personelin, özel sektörde geçen toplam deneyim süresi diploma
veya mezuniyet belgesi ile kamuda geçen toplam deneyim süresi ise hizmet
çizelgesi ve/veya diploma ya da mezuniyet belgesiyle tevsik edilir.
İmarlı saha bulunan işlerde İstekli, yukarıdaki personele
ilave olarak en az 5 yıl tecrübeli ve yeterli karne grubuna sahip bir Şehir
Plancısını bünyesinde çalıştıracaktır. Bu iş için görev alacak Şehir Plancısı
eğer isteklinin bünyesinde istihdam edilmiyorsa istekli en az 5 yıl tecrübeli
ve yeterli karne grubuna sahip bir Şehir Plancısından taahhütname alacak ve
taahhütnameyi ihalenin üzerinde kalması halinde sözleşme imzalanmadan önce
İdareye verecektir.
4.3.2.3. Makine ve teçhizata ilişkin belgeler:
İhale konusu işin yerine getirilmesi için asgari olarak
aşağıda belirtilen ekipmanın temin edilmesi
gerekmektedir.
- 2 adet standart sapması 10 cc. veya daha hassas
elektronik takeometre ve bunlara ait yeterli sayıda ek donanım (reflektör,
telsiz v.b.)
- 1 Set (3 adet) çift frekanslı Real Time Kinematik
alım için yeterli teknik özellikte ve CORS uyumlu GPS alıcısı ve bunlara ait
yeterli sayıda donanım
- 1 adet ENH ve Kamulaştırma içerikli lisanslı çizim
programı
- 2 adet bilgisayar
- 1 adet ekip otosu
- Adayın veya
isteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman;
ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit
tutanağı ya da yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir
raporu ile tevsik edilir.
- Geçici ithalle
getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan
veya davet tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile
adayın veya isteklinin kendi malı sayılır.
- İş ortaklığında
makine, teçhizat ve ekipman ortaklardan biri, birkaçı
veya tamamı tarafından sağlanabilir.3
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak 2942 sayılı
Kamulaştırma Kanunu kapsamında yapılan tüm şeritvari
kamulaştırma haritalarının (yol, kanal, boru hattı, enerji iletim hattı vs.)
hazırlanması işleridir.
- İhale konusu işte, benzer iş kapsamında birden fazla
işin olması durumunda, bu işler ayrı ayrı benzer iş olarak kabul edilecektir.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
70,00 - Türk Lirası karşılığı TEİAŞ 22.
İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü/Satınalma ve
Ticaret Şefliği İnönü Mahallesi Alparslan Türkeş Bulvarı 118/B KASTAMONU
adresinden satın alınabilir. İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması
mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 85,00 TL doküman bedelini VAKIFBANK İBAN: TR 12000
15001 5800 7297 077411 nolu hesaba yatırmak
zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman
bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının
gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını
yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden
en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde
bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta
yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya
da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul
edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, ihale tarih ve
saatine kadar TEİAŞ 22. İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü Muhaberat
Servisi - İnönü Mahallesi Alparslan Türkeş Bulvarı 118/B KASTAMONU adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla
da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel
üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
2228/1-1
1 (BİR) KALEM CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemiz Rektörlük Bilimsel Araştırma Projelerinde
kullanılmak üzere, 1 (bir) kalem cihaz alım işi, 4734 sayılı Kamu İhale
Kanununun 3 üncü maddesi (f) bendi ile geçici 4 üncü maddesi hükümlerine
dayanılarak hazırlanan 01/12/2003 tarihli 2003/6554
sayılı kararname eki esasların 20 nci maddesi (e)
bendi uyarınca, (CIP/CIF) teslim şekline göre yabancı ülkelerden tedarik edilmek
üzere Pazarlık Usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 1 - 2015/29962
1 - İdarenin
a) Adresi : Ondokuz Mayıs
Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetimi Ofisi Başkanlığı Kurupelit-Atakum
/ SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası : Tel: 0
(362) 312 19 19 /7091-7093
Faks:
0 (362) 457 60 21
c) Elektronik posta adresi (varsa) : pyosatinalma@omu.edu.tr
ç) İhale Dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : -
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 -
Endoskopik Renkli Doppler Ultrasonografi Sistemi, 1 Adet (Komple)
b) Teslim yeri : CIP/CIF teslim şekli ile,
Üniversitemiz Tıp Fakültesi, İç Hastalıkları Anabilim Dalı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip,
Akreditifin açıldığının tebliğinden itibaren,
120 (yüzyirmi) takvim günü
3 - Yeterlik Değerlendirmesinin/İhalenin
a) Verileceği/Yapılacağı yer : Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetimi Ofisi
Başkanlığı Satınalma Bürosu Kurupelit
- Atakum/SAMSUN
b) Tarihi ve saati : 1) Tarih : 14/04/2015
Saat: 14:30
4 - Yeterlik başvurusu için gereken belgeler ve
yeterlik kriterleri
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri yeterlik başvurusu kapsamında sunmaları gerekir.
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilk ilan veya
ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Yeterlik başvurusu yapmaya /Teklif vermeye
yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3. Vekaleten ihaleye
katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi
4.1.4. İdari Şartname ekinde yer alan standart forma
uygun başvuru mektubu,
4.1.5. İsteklinin ortak girişim olması halinde, İdari
Şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi
4.1.6. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi
halinde; (4.1.1) ve (4.1.2)’ de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı
vermesi zorunludur.
4.2 - Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve
bu belgelerin taşıması gereken kriterler;
4.2.1. Mevzuatı gereği ihale konusu mala ilişkin tıbbi
cihaz yönetmelikleri kapsamında, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi
Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı olması ve TİTUBB’da
Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu tevsik edici belgeler. (İnternet Çıktısı olarak sunulabilir. tıbbi
cihaz kapsamındaki teklifler için istenilmektedir.)
4.2.2. İsteklinin kendi adına veya anlaşmalı olduğu bir
firma adına düzenlenmiş TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi veya Gümrük ve Ticaret
Bakanlığı, Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi veya bu belgelere
karşılık gelebilecek belgelerden biri. (tıbbi cihaz kapsam dışındaki teklifler için
sunulmalıdır.)
4.2.3. Üretim, imalat kapasitesi, araştırma-geliştirme
faaliyetlerini belirlemeye yönelik belgeler ile Yetkili satıcılığı ve
imalatçılığı gösteren belgeler;
a) Aday veya İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu
gösteren belgeler ve/veya sanayi sicil belgesi ve/veya kapasite raporu,
b) İhaleye katılacak yabancı ülkelerdeki yetkili satıcı
veya imalatçı firmaların kendi adlarına ve kendilerini temsilen Türkiye’de
ihalelere katılmak, taahhüde ve yüklenimlere girmek ve bunlarla ilgili
sözleşmeleri imzalamak üzere 2015 yılında yetkili olduklarına dair Mümessillik
(Temsilcilik) Belgeleri veya yabancı İsteklilerin Türkiye Şubeleri olduklarına
dair belge/veya belgeler
c) Aday veya istekli Türkiye’de serbest bölgelerde
faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest
bölge faaliyet belgesi.
d) İş ortaklığını oluşturan ortaklardan birinin veya
pilot ortağın tarafından bu belgelerin verilmesi.
4.2.4. Tedarik edilecek malların numuneleri,
katalogları, fotoğrafları;
(Teklif edilen malın ihale dokümanında belirlenen
şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla)
a) Teklif edilen ürünlerin marka ve modelleri ile
menşei ülkesi belirtilerek ürünler hakkında ayrıntılı teknik bilgilerin yer
aldığı katalogların, prospektüslerin, fotoğrafların ve
benzeri tanıtım materyallerin verilmesi ve varsa referans listeleri tekliflere
eklenecektir.
b) İstekliler; teklif ettikleri ürünlerin
özelliklerini, Teknik şartnamede karşılık gelen maddelere göre karşılaştırmalı
olarak ayrı ayrı cevap verecekler ve her sayfasını imza ve kaşeleri ile tasdik
ederek tekliflerine ekleyeceklerdir.
c) Tekliflerin değerlendirilmesi sırasında İhale
Komisyonunca ihtiyaç duyulması halinde demonstrasyon
yapılmak üzere İstekliler, teklif ettikleri ürünlerin numunelerini istenilen
tarihe kadar İdareye kurulu ve çalışır vaziyette teslim edileceğine (söz konusu
cihaz/aletin özel imalat süreci gerektirmesi veya kurulumu ve taşınmasında
güçlükler olması halinde; tüm masrafların isteklice
karşılanmak üzere ülkemizde kurulu ve çalışır durumda olan bir kurum yada
kuruluşta demonstrasyon yapacaklarına) dair beyanlarını tekliflerine
ekleyeceklerdir.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale İdari Şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan
ihaleye katılacak yabancı ülkelerdeki tedarikçi veya imalatçı firmaların kendi
adlarına ve kendilerini temsilen ihalelere katılmak üzere yetki verdikleri
Türkiye Mümessillerine (Temsilcilerine), Şubelerine, yabancı isteklilere ve
Serbest Bölgelerde Faaliyet Gösteren İsteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
her bir ihale için ayrı ayrı 150,00- Türk Lirası karşılığı: Ondokuz
Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetimi Ofisi Başkanlığı Satınalma Bürosu Kurupelit - Atakum/SAMSUN satın alınabilir. İhale dokümanının posta
yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak
isteyenler, posta masrafı dahil her bir ihale için
ayrı ayrı 160,00- Türk Lirası doküman bedelini Üniversitemiz Strateji
Geliştirme Daire Başkanlığının Ziraat Bankası Üniversite Bürosu nezdinde
bulunan TR87 0001 0014 7909 7123 7050 01 no.lu hesaba yatırmak zorundadır.
Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline
ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının
gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını
yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden
en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde
bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta
yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya
da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul
edilecektir.”
7.2. İhaleye başvuracak olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur. (ihale dokümanı satın alındığına dair belge;)
8 - Başvurular; ihalenin yapılacağı saate kadar Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetimi Ofisi
Başkanlığı Satınalma Bürosu Kurupelit
- Atakum/SAMSUN adresine elden teslim edilebileceği
gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel
üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda (yeterliği tespit edilen adaylar
fiyatı içeren teklif verme aşamasında sunulmalıdır.) geçici teminat
vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, fiyat içeren
ilk teklif verme tarihinden itibaren en az 120 (yüzyirmi)
takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Söz konusu ihale, 4734-4735 sayılı Kanun
hükümlerine tabi olmayıp, 01/12/2003 tarihli 2003/6554
sayılı kararname eki esasları hükümlerine göre yapılacaktır.
2215/1/1-1
2 (İKİ) KALEM CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemiz Rektörlük Bilimsel Araştırma Projelerinde
kullanılmak üzere, 2 (iki) kalem cihaz alım işi, 4734 sayılı Kamu İhale
Kanununun 3 üncü maddesi (f) bendi ile geçici 4 üncü maddesi hükümlerine
dayanılarak hazırlanan 01/12/2003 tarihli 2003/6554
sayılı kararname eki esasların 20 nci maddesi (f)
bendine göre Pazarlık Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı
bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale kayıt numarası/İhale kayıt numaraları : 1
- 2015/29947 2 - 2015/29954
1 - İdarenin
a) Adresi : Ondokuz Mayıs
Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetimi Ofisi Başkanlığı Kurupelit-Atakum
/ SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası : Tel:
0 (362) 312 19 19 /7091 - 7093
Faks:
0 ( 362) 457 60 21
c) Elektronik posta adresi : pyosatinalma@omu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : -
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktar(lar)ı : 1 - FULL HD Laparoskopi
Cerrahi Sistemi, 2 Adet (Komple)
2
- Üst Düzey (KBB) Ameliyat Mikroskobu, 1 Adet (Komple)
b) Teslim yeri/yer(ler)i : 1 - Tıp Fakültesi, Üroloji Anabilim Dalı,
2
- Tıp Fakültesi, Kulak Burun Boğaz Anabilim Dalı,
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip, 90
(doksan) takvim günü
3 - Yeterlik değerlendirmesinin/İhalenin
a) Verileceği/Yapılacağı yer :
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetimi
Ofisi Başkanlığı Satınalma Bürosu Kurupelit
- Atakum/ SAMSUN
b) Tarihi ve saati/Tarih(ler)i
ve saat(ler)i : 1 - Tarih: 15/04/2015
Saat: 14:00
2
- Tarih: 14/04/2015 Saat: 14:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri yeterlik başvurusu kapsamında sunmaları gerekir.
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilk ilan veya
ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Yeterlik başvurusu yapmaya / Teklif vermeye
yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3. Vekaleten ihaleye
katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi
4.1.4. İdari Şartname ekinde yer alan standart forma
uygun başvuru mektubu,
4.1.5. Tedarik edilecek malların numuneleri,
katalogları, fotoğrafları;
(Teklif edilen malın ihale dokümanında belirlenen
şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla)
a) Teklif edilen ürünlerin marka ve modelleri ile
menşei ülkesi belirtilerek ürünler hakkında ayrıntılı teknik bilgilerin yer
aldığı katalogların, prospektüslerin, fotoğrafların ve
benzeri tanıtım materyallerin verilmesi ve varsa referans listeleri tekliflere
eklenecektir.
b) İstekliler; teklif ettikleri ürünlerin
özelliklerini, Teknik şartnamede karşılık gelen maddelere göre karşılaştırmalı
olarak ayrı ayrı cevap verecekler ve her sayfasını imza ve kaşeleri ile tasdik
ederek tekliflerine ekleyeceklerdir.
c) Tekliflerin değerlendirilmesi sırasında İhale
Komisyonunca ihtiyaç duyulması halinde demonstrasyon
yapılmak üzere İstekliler, teklif ettikleri ürünlerin numunelerini istenilen
tarihe kadar İdareye kurulu ve çalışır vaziyette teslim edileceğine (söz konusu
cihaz/aletin özel imalat süreci gerektirmesi veya kurulumu ve taşınmasında
güçlükler olması halinde; tüm masrafların isteklice
karşılanmak üzere ülkemizde kurulu ve çalışır durumda olan bir kurum yada
kuruluşta demonstrasyon yapacaklarına) dair beyanlarını tekliflerine
ekleyeceklerdir.
4.1.6. İsteklinin ortak girişim olması halinde, İdari
Şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi.
4.1.7. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi
halinde; (4.1.1) ve (4.1.2)’ de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı
vermesi zorunludur.
4.2. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Mevzuatı gereği ihale konusu mala ilişkin tıbbi
cihaz yönetmelikleri kapsamında, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na
(TİTUBB) kayıtlı olması ve TİTUBB’da Sağlık Bakanlığı
tarafından onaylı olduğunu tevsik edici belgeler. (İnternet çıktısı olarak
sunulabilir; tıbbi cihaz kapsamındaki teklifler için sunulmalıdır.)
4.2.2. İsteklinin kendi adına veya anlaşmalı olduğu bir
firma adına düzenlenmiş TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi veya Gümrük ve Ticaret
Bakanlığı, Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi (tıbbi cihaz kapsam
dışındaki teklifler için sunulmalıdır.)
4.2.3. Yetkili satıcılığı ve imalatçılığı gösteren
belgeler
a) Aday veya istekli imalatçı ise imalatçı olduğunu
gösteren belge veya belgeler,
b) Aday veya istekli yetkili satıcı veya yetkili
temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Aday veya istekli Türkiye’de serbest bölgelerde
faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest
bölge faaliyet belgesi.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale idari şartnamedeki katılma koşullarını
taşıyan tüm yerli ve yabancı isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
her bir ihale için ayrı ayrı 50,00- Türk Lirası karşılığı: Ondokuz
Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetimi Ofisi Başkanlığı Satınalma Bürosu Kurupelit - Atakum/SAMSUN satın alınabilir. İhale dokümanının posta
yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak
isteyenler, posta masrafı dahil her bir ihale için
ayrı ayrı 60,00 - Türk Lirası doküman bedelini Üniversitemiz Strateji
Geliştirme Daire Başkanlığının Ziraat Bankası Üniversite Bürosu nezdinde
bulunan TR87 0001 0014 7909 7123 7050 01 no’lu hesaba
yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale
doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale
dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep
başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye
ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş
günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde,
postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından
dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği
tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.”
7.2. İhaleye başvuracak olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur. (ihale dokümanı satın alındığına dair belge; )
8 - Başvuruları; ihalenin yapılacağı saate kadar, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetim Ofisi
Başkanlığı Satınalma Bürosu Kurupelit
Atakum/SAMSUN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel
üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır. (2 sıra no’lu
cihaza verilecek teklifler için geçerlidir.)
9.1 - İstekliler tekliflerini, mal kalemi-kalemleri
için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekliyle her bir mal kaleminin miktarı ile bu mal kalemleri için teklif
edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim
fiyat sözleşme imzalanacaktır. (1 sıra no’lu cihaza
verilecek teklifler için geçerlidir.)
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda (yeterliği
tespit edilen adaylar fiyatı içeren teklif verme aşamasında sunulmalıdır. )
geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, fiyat
içeren ilk teklif verme tarihinden itibaren en az 90 (doksan) takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Söz konusu ihale, 4734-4735 sayılı Kanun
hükümlerine tabi olmayıp, 01/12/2003 tarihli 2003/6554
sayılı kararname eki esasları hükümlerine göre yapılacaktır.
2215/2/1-1
1 ADET UZAKTAN KUMANDALI FLAT PANEL DEDEKTÖRLÜ DİJİTAL
RONTGEN CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Uludağ
Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Biriminden:
1 ADET UZAKTAN KUMANDALI FLAT PANEL
DEDEKTÖRLÜ DİJİTAL RONTGEN CİHAZI alımı işi, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3
üncü maddesi (f) bendi ile geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan
1.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esaslarının 20. Maddesi (e)
bendi uyarınca, CIF teslim şekline göre Yurt dışından tedarik edilmek üzere
Pazarlık usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2015/28635
1 - İdarenin
a) Adresi : Uludağ Üniversitesi Bilimsel Araştırma
Projeleri Birimi İzmir Yolu 21. Km. Görükle Kampusü Nilüfer/BURSA
b) Telefon ve faks numarası : 0 224 2940258 -
0 224 2940255
c) Elektronik posta adresi (varsa) : metinozturk@uludag.edu.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 ADET
UZAKTAN KUMANDALI FLAT PANEL DEDEKTÖRLÜ
DİJİTAL RONTGEN CİHAZI 1 Adet
b) Teslim yeri : CIF teslim şekli ile-Uludağ Üniversitesi
Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Nilüfer/BURSA
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip;
akreditifin muhabir banka tarafından yükleniciye tebliğinden itibaren işe
başlanıp malzemenin tamamı 90 (doksan) takvim günü içinde Tek parti olarak
teslim edilecektir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü Mediko Sosyal Binası Satınalma
Komisyon Toplantı Odası Görükle Kampüsü Nilüfer/Bursa
b) Tarihi ve Saati : 30.03.2015 - Saat: 11.00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 - İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
a) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilan yapılan
hallerde ilk ilan tarihinin veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilan yapılan hallerde ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya
kayıtlı olduğunu gösterir belge,
b) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
c) Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen ve
İdari Şartname ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu,
ç) İdari Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin
İdari Şartnamede ekinde yer alan standart forma uygun geçici teminat mektubu
veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların U.Üniversitesi
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Muhasebe Birimine yatırıldığını gösteren
makbuzlar,
d) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
e) İsteklinin ortak girişim olması halinde, İdari
Şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
g) İhale dokümanının satın alındığına dair belge
h) İstekliler, TC. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi
Bankası'na (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi cihazların TİTUBB'
da Sağlık Bakanlığına kayıtlı olduğuna dair belgeyi ihale dosyası ile birlikte
vereceklerdir.
4.2. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi
halinde;
4.2.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1. maddesinin (a) ve (b) bentlerinde yer alan belgelerin
ayrı ayrı sunulması zorunludur. İş ortaklığının tüzel kişi ortağı tarafından iş
deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla
hissesine sahip ortağına ait olması halinde, bu ortak (h) bendindeki belgeyi de
sunmak zorundadır
4.3. Satış sonrası servis bakım ve onarıma ilişkin
belgeler
İstekliler ihale tarihi itibariyle geçerlilik süresini
doldurmamış Sanayi Bakanlığından alınan söz konusu ihale ile ilgili ürünlere
ait Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi veya TSE Hizmet Yeterlilik
Belgesini teklifi ile birlikte sunacaktır.
4.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları,
fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman :
Teklif edilen malın ihale dokümanında belirlenen
şartlarla uygunluğunu teyit etmek amacıyla, ayrıntılı teknik bilgilerinin yer
aldığı kataloglar, teknik şartnamenin tüm maddelerine teknik şartnameye
uygunluk belgesi adı altında teknik şartnameye cevaplar. (Bu cevaplar firmanın data prospektüsleri ile doğrulanacak) (teklif edilen malın
markası ve modeli ile menşei ülkesi ayrıntılı olarak yazılacaktır.)
4.5. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren
belgeler
İsteklinin kendi durumuna uygun olan belge veya
belgeleri sunar. Bu belgeler şunlardır:
a) Aday veya istekli imalatçı ise imalatçı olduğunu
gösteren belge veya belgeler,
b) Aday veya istekli yetkili satıcı veya yetkili
temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Aday veya istekli Türkiye’de serbest bölgelerde
faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest
bölge faaliyet belgesi.
5 - İhale, ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük
fiyat esasına göre alınmak suretiyle belirlenecektir.
6 - İhale idari şartnamedeki katılma koşullarını
taşıyan, ihaleye katılacak yabancı ülkelerdeki tedarikçi veya imalatçı
firmaların kendi adlarına ve kendilerini temsilen ihalelere katılmak üzere
yetki verdikleri Türkiye Mümessillerine (Temsilcilerine), şubelerine, yabancı
isteklilere ve Serbest Bölgelerde faaliyet gösteren isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanı Uludağ
Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Biriminde ücretsiz olarak
görülebilir ancak ihaleye teklif verecek olan isteklilerin Uludağ Üniversitesi
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı TR26 0001 2001 3290 0006 0000 02 no.lu
hesaba 100,00-TL bedeli yatırarak, ibraz edilen makbuz karşılığı aynı adresten
idarece onaylı ihale dokümanını temin edebilirler. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın
almaları zorunludur.
8 - İstekliler tekliflerini, ihale tarihi olan 30/03/2015 tarihi saat 11.00’e kadar Uludağ Üniversitesi
Rektörlüğü Mediko Sosyal Binası Satınalma
Komisyon Toplantı Odasına verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, mal-kalemi-kalemleri için
teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekliyle her bir mal kaleminin miktarı ile bu kalemleri için teklif
edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim
fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede işin tamamı için teklif verilecektir.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda teklif edilen para birimi
cinsinden geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 120 takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Söz konusu ihale 4734-4735 sayılı kanun
hükümlerine tabi olmayıp 01.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki
esasları hükümlerine göre yapılacaktır.
2234/1-1
1 ADET BİRİM DOZ PAKETLEME CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Uludağ
Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Biriminden:
Uludağ Üniversitesi Bilimsel
Araştırma Projeleri Birimince desteklenen araştırma projesi için gerekli Birim
Doz Paketleme Cihazı alımı işi, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3 üncü maddesi
(f) bendi ile geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 1.12.2003
tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esaslarının 20. Maddesinin (f) bendi
uyarınca Pazarlık usulü ile satın alınacaktır.
İhale kayıt numarası : 2015/28620
1 - İdarenin
a) Adresi : Uludağ Üniversitesi Bilimsel Araştırma
Projeleri Birimi İzmir Yolu 21. Km. Görükle Kampusü Nilüfer/BURSA
b) Telefon ve faks numarası : 0 224 2940258 -
0 224 2940255
c) Elektronik posta adresi (varsa) : metinozturk@uludag.edu.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 ADET BİRİM
DOZ PAKETLEME CİHAZI
b) Teslim yeri ve tarihi : Cihaz
Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezine,
ilgili proje yürütücüsüne; sözleşmenin imzalanmasına müteakip (90) takvim günü
içinde Tek parti olarak teslim edilecektir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü Mediko Sosyal Binası Satınalma
Komisyon Toplantı Odası Görükle Kampüsü Nilüfer/Bursa
b) Tarihi ve Saati : 30.03.2015 Saat:10.00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 - İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
a) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilan yapılan
hallerde ilk ilan tarihinin veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilan yapılan hallerde ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya
kayıtlı olduğunu gösterir belge,
b) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin
tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin
tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
c) Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen ve
İdari Şartname ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu,
ç) İdari Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin
İdari Şartnamede ekinde yer alan standart forma uygun geçici teminat mektubu
veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların U. Üniversitesi Strateji
Geliştirme Daire Başkanlığı Muhasebe Birimine yatırıldığını gösteren makbuzlar,
d) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
e) İsteklinin ortak girişim olması halinde, İdari
Şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
g) İhale dokümanının satın alındığına dair belge
h) İstekliler, TC. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi
Bankası'na (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi cihazların TİTUBB'
da Sağlık Bakanlığına kayıtlı olduğuna dair belgeyi ihale dosyası ile birlikte
vereceklerdir.
4.2. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi
halinde;
4.2.1. İş
ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1. maddesinin
(a) ve (b) bentlerinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur. İş
ortaklığının tüzel kişi ortağı tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan
belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması
halinde, bu ortak (h) bendindeki belgeyi de sunmak zorundadır
4.3. Satış sonrası servis bakım ve onarıma ilişkin
belgeler
İstekliler ihale tarihi itibariyle geçerlilik süresini
doldurmamış Sanayi Bakanlığından alınan söz konusu ihale ile ilgili ürünlere
ait Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi veya TSE Hizmet Yeterlilik
Belgesini teklifi ile birlikte sunacaktır.
4.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları,
fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman :
Teklif edilen
malın ihale dokümanında belirlenen şartlarla uygunluğunu teyit etmek amacıyla,
ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı kataloglar, teknik şartnamenin tüm
maddelerine teknik şartnameye uygunluk belgesi adı altında teknik şartnameye
cevaplar. (Bu cevaplar firmanın data prospektüsleri
ile doğrulanacak) (teklif edilen malın markası ve modeli ile menşei ülkesi
ayrıntılı olarak yazılacaktır.)
4.5. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren
belgeler
İsteklinin kendi
durumuna uygun olan belge veya belgeleri sunar. Bu belgeler şunlardır:
a) Aday veya istekli imalatçı ise imalatçı olduğunu
gösteren belge veya belgeler,
b) Aday veya
istekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili
temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Aday veya
istekli Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki
belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
5 - İhale, ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük
fiyat esasına göre alınmak suretiyle belirlenecektir.
6 - İhale idari şartnamedeki katılma koşullarını
taşıyan, ihaleye katılacak yabancı ülkelerdeki tedarikçi veya imalatçı
firmaların kendi adlarına ve kendilerini temsilen ihalelere katılmak üzere
yetki verdikleri Türkiye Mümessillerine (Temsilcilerine), şubelerine, yabancı
isteklilere ve Serbest Bölgelerde faaliyet gösteren isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanı Uludağ
Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Biriminde ücretsiz olarak
görülebilir ancak ihaleye teklif verecek olan isteklilerin Uludağ Üniversitesi
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı TR26 0001 2001 3290 0006 0000 02 no.lu
hesaba 100,00-TL bedeli yatırarak, ibraz edilen makbuz karşılığı aynı adresten
idarece onaylı ihale dokümanını temin edebilirler. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın
almaları zorunludur.
8 - İstekliler tekliflerini, ihale tarihi olan 30/03/2015 tarihi saat 10.00’a kadar Uludağ Üniversitesi
Rektörlüğü Mediko Sosyal Binası Satınalma
Komisyon Toplantı Odasına verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, mal-kalemi-kalemleri için
teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekliyle her bir mal kaleminin miktarı ile bu kalemleri için teklif
edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim
fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede işin tamamı için teklif verilecektir.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda teklif edilen para birimi
cinsinden geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 120 takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Söz konusu ihale 4734-4735 sayılı kanun
hükümlerine tabi olmayıp 01.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki
esasları hükümlerine göre yapılacaktır.
2235/1-1