SÜRE UZATMA İLANI
Başbakanlık Özelleştirme
İdaresi Başkanlığından:
I. HAMUR BASKI KAĞIDI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Basım İşletme Müdürlüğünden:
İŞ MAKİNELERİ ARIZALARINA MÜDAHALE VE PERİYODİK BAKIM HİZMETİ
ALINACAKTIR
TEİAŞ 8.
İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğünden: ANKARA:
4 KALEM MAL SATIN ALINACAKTIR
İstanbul
Üniversitesi Rektörlüğünden:
3 KALEM HİZMET SATIN ALINACAKTIR
İstanbul
Üniversitesi Rektörlüğünden:
ÖN YETERLİK İLANI
İstanbul
Üniversitesi Rektörlüğünden:
İHALEYE DAVET (İD)
Türkiye Cumhuriyeti İstanbul Valiliği İstanbul Proje
Koordinasyon Biriminden (İPKB):
Başbakanlık
Özelleştirme İdaresi Başkanlığından:
YATIRIMCILARA DUYURU
Bilindiği üzere İdare tarafından Maliye Hazinesi ve
T.C. Devlet Demiryolları İşletmesi Genel Müdürlüğü adına kayıtlı muhtelif
taşınmazların özelleştirilmesini teminen 18/12/2014 tarihinden itibaren yayımlanan ilanlarla ihaleye
çıkılmış ve ihale için son teklif verme tarihi 24/02/2014 olarak
belirlenmiştir.
Söz konusu taşınmazlara ait “İlan Metni” ve “İhale Şartnamesi”ne istinaden ihaleye ilişkin son teklif verme
tarihi 08/04/2015 tarihine kadar uzatılmıştır.
Yapılan değişiklik daha önce bu ihaleye katılmak için
“Tanıtım Dokümanı” ve “İhale Şartnamesi” alan yatırımcılara yazılı olarak
bildirilecektir.
Teklifler, “Tanıtım Dokümanı” ve “İhale Şartnamesi”nde belirtilen hususlar dikkate alınmak
suretiyle hazırlanarak yeniden belirlenmiş son teklif verme tarihi olan 08/04/2015 Çarşamba günü saat 17:00’ye kadar İdare’nin
belirtilen adresine elden teslim edilecektir. Son teklif verme tarih ve
saatinden sonra İdare’ye intikal edecek teklifler değerlendirmeye
alınmayacaktır.
T.C. BAŞBAKANLIK
Özelleştirme İdaresi Başkanlığı
Ziya Gökalp Cad. No: 80 06600 Kurtuluş / ANKARA /
TÜRKİYE
Tel: 312 / 585 84 52-53-54 Faks: 312 / 585 83 54
www.oib.gov.tr
1452/1-1
I. HAMUR BASKI KAĞIDI SATIN
ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Basım İşletme
Müdürlüğünden:
Aşağıda
cinsi ve miktarı yazılı I. Hamur Baskı Kağıtları teknik ve ticari şartname esaslarına göre
iç piyasadan “Açık Teklif Usulü”
ile satın alınacaktır.
CİNSİ |
EBADI |
MİKTARI |
NEYE GÖRE ALINACAĞI |
SON TEKLİF VERME TARİHİ |
|
I. Hamur Baskı Kağıdı 80 gr./m². |
648x917 mm. |
5.100 |
Top |
Teknik Şartname |
09.03.2015 |
I. Hamur Baskı Kağıdı 90 gr./m². |
707x1000 mm. |
2.250 |
Top |
Teknik Şartname |
09.03.2015 |
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dökümanlarını Basım
İşletme Müdürlüğü Satınalma Şefliğinde ve Ofisimiz
internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların,
şartname bedelini (100.-TL) Ofis veznelerinden birine veya İşletmenin banka
hesaplarından birisine yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif
evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ
ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta
ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi ile Ofis Ticari Şartnamesi ve ihale ek
şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari
şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 09/03/2015
günü, saat 14:00’e kadar Devlet Malzeme Ofisi Basım İşletme Müdürlüğü Cumhuriyet Mahallesi Güney Yan Yolu No: 22
D-100 Karayolu Üzeri Gebze/KOCAELİ adresinde bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postadaki vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış
zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli
olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara
uygun olduğu tespit edilenlerin iç zarfları açılacaktır. Uygun olmayan
teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
Gerekli
görülmesi halinde firmalar hakkında mali ve teknik yönden yeterlilik araştırması
yaptırılacaktır.
5 - Teklifler, ihaleye esas
ticari şartnamenin 7.maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını
müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İstekliler ihale konusu I. Hamur Baskı Kağıtların
tamamı için teklifte bulunacakları gibi miktarlar bölünmeksizin stok
bazında Kısmi teklif de verebilirler.
7
- Teklif edilen bedelin %3’ünden az
olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme
tarihi itibarı ile en az 6 ay geçerli
GEÇİCİ TEMİNAT verilecektir. Teminatın; Banka teminat mektubu olması halinde,
teminat mektubunda “…4734 ve 4735 sayılı kanun ibaresi yerine, ilgili kanunun
ve şartname hükümlerinin yerine getirmek üzere vermek zorunda olduğu …” ibaresi
yer alacaktır.
8
- Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun
3.maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, İşletme satın alma
konusu alımı işini ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
1438/1-1
İŞ MAKİNELERİ ARIZALARINA MÜDAHALE VE PERİYODİK BAKIM
HİZMETİ ALINACAKTIR
TEİAŞ
8. İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğünden:
ANKARA:
TEİAŞ’nin 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3/g Maddesi Uyarınca
Yapacağı Mal ve Hizmet Alımlarında Uygulanacak Esas ve Usuller Hakkında Yönetmeliği
19. maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin
ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale
kayıt numarası : 2015/19218
1
- İdarenin
a)
Adresi : Macun Mah. Fatih Sultan Mehmet Bulvarı
(İstanbul Yolu) No:254 06105
Yenimahalle/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : TEL:0312 397 24 00 FAX:0312.397 24 14
c)
Elektronik posta adresi : 8grupmd@teias.gov.tr
ç)
İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi
(varsa) : www.8iletim.gov.tr
2
- İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : 1) Mitsubishi
Kamyona monteli Aichi Vinç 5 Ton-MBV 82046 1982 Model,
2)
Hino Kamyona monteli Aichi
Vinç 5 Ton-MBV 91078
1991 Model,
3)
Hino kamyona monteli Aichi
Vinç 5 Ton MBV 91110
1991 Model
4)
Liugong vinç 8 ton-MBV12091 2012 Model,
5)
Liugong vinç 8 ton-MBV12092 2012 Model
6)
Tadano Vinç 20 Ton (Nissan Motorlu)-MBV 83012
1983
Model,
7)
6x6 Nissan Diesel Kamyon katlanabilir Vinçli ve Hysterli- 1982 Model (06 TOD 44 Plakalı )
Araçların arıza ve bakımı.
Araçlardan
herhangi birinin eksilmesi durumunda sözleşme birim fiyatı aynı oranda düşecek
ve faturaya yansıtılacaktır. Araç ilave edilmesi halinde de sözleşme birim
fiyatı aynı oranda arttırılarak faturaya yansıtılacaktır.
b)
Yapılacağı yer : ANKARA
c)
İşin süresi : Sözleşme imzalandığı tarihten itibaren 365
gündür
3
- İhalenin
a)
Yapılacağı yer : TEİAŞ 8.İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü
Macun Mah. Fatih Sultan Mehmet Bulvarı (İstanbul Yolu) No:254
Yenimahalle/ANKARA
b)
Tarihi ve saati : 03/03/2015 Salı
günü, Saat 10:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
a) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
b) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
c) Bu Şartname ekinde yer alan standart forma uygun
teklif mektubu,
ç) Bu Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin
standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici teminat mektupları
dışındaki teminatların Mali İşler/Muhasebe Birimlerine yatırıldığını gösteren
makbuzlar,
d) Bu ilanın 4.3 ve 4.4.
maddelerinde belirtilen, şekli ve içeriği TEİAŞ’nin
4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3/g Maddesi Uyarınca Yapacağı Mal ve Hizmet
Alımlarında Uygulanacak Esas ve Usullere Dair Yönetmeliğinde düzenlenen
yeterlik belgeleri,
e) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, vekil adına düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
f) İsteklinin ortak girişim olması halinde, bu Şartname
ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
g) Alt yüklenici çalıştırılmasına izin verilmesi
halinde, alt yüklenici kullanacak olan isteklinin alt yüklenicilere yaptırmayı
düşündüğü işlerin listesi,
ğ) Tüzel kişi tarafından iş
deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla
hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret
odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir
ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra
düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz
olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
h) 1- Bakım ve Onarımı yapılacak Teknik Şartnamenin 3.
Maddesinde belirtilen iş makinelerinin en az beş adetinin
servis ve yedek parça satış yetkilisi olduğuna dair imalatçı firmalardan ve
distribütörlerinden/tedarikçisinden temin ettiği onaylı belgeleri,
2- İstekli söz konusu işle ilgili hizmet sunumlarını
içeren ISO 9001:2008 Kalite Sistem belgesi,
3- İstekli söz konusu işle ilgili hizmet sunumlarını
içeren TSE hizmet yeri yeterlilik belgesi veya Sanayi Bakanlığı ilgili kuruluşlardan
alınacak faaliyet alanını belirten belgeleri,
4.2. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi
halinde;
4.2.1. İş
ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1. maddesinin
(a), (b) ve (h) bentlerinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur.
İş ortaklığının tüzel kişi ortağı tarafından, iş deneyimini göstermek üzere
sunulan belgenin tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait
olması halinde, bu ortak (ğ) bendindeki belgeyi de sunmak zorundadır.”
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İsteklinin
yurt içinde veya yurt dışında kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir
sözleşme kapsamında taahhüt edilen ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin
olarak;
a) İlk ilan tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde
kabul işlemleri tamamlanan hizmet alımlarıyla ilgili iş deneyimini gösteren
belgeleri veya
b) Devredilen işlerde devir öncesindeki veya
sonrasındaki dönemde ilk sözleşme bedelinin en az %80'inin gerçekleştirilmesi
şartıyla, ilk ilan veya davet tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kabul
işlemleri tamamlanan hizmet işlerine ilişkin deneyimini gösteren belgeleri,
sunması zorunludur. İstekli tarafından teklif edilen bedelin %25'den az olmamak
üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ait tek sözleşmeye ilişkin iş
deneyimini gösteren belgelerin sunulması gerekir.
İş ortaklığında pilot ortağın, istenen iş deneyim
tutarının en az %70’ini, diğer ortakların her birinin, istenen iş deneyim
tutarının en az %10’unu sağlaması ve diğer ortak veya ortakların iş deneyim
tutarı toplamının ise istenen iş deneyim tutarının %30’undan az olmaması
gerekir. Ancak, ihaleye katılan iş ortaklığının ortakları tarafından ortaklık
oranları ve yapısı aynı olmak kaydıyla daha önce kurulmuş olan iş ortaklığının
gerçekleştirdiği bir işten elde edilen iş deneyimini gösteren belgelerin
sunulması halinde, pilot ortak ve diğer ortakların her birinin birinci
cümledeki oranlara göre asgari iş deneyim tutarını sağlaması koşulu aranmaz. Konsorsiyumda
ise her bir ortağın kendi kısmı için istenen iş deneyim tutarını sağlaması
zorunludur.
Tüzel kişi tarafından iş deneyimini
göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine
sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası
bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da
serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan veya davet tarihinden sonra
düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz
olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgenin sunulması zorunludur.
4.3.2. Kalite yönetim sistem belgesinin Türk
Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya
Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan
ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları
tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının,
Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan
ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu
olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini
sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit
edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan
teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite
edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK
Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon
Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli
olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi
sunması yeterlidir.
4.3.3. İş deneyim belgesine ilişkin temel kriterler:
4.3.3.1. İstekliler teklif edilen bedelin en az %25’i
oranında ihale konusu iş veya benzer işlere ait tek sözleşmeye dayalı olarak
alınmış İş Deneyim Belgesi vereceklerdir. Birden fazla iş deneyim belgesinin
tutarının, toplanması ile oluşan bedel dikkate alınmayacaktır.
4.3.2.2. İş deneyimini gösteren belgeler, belge sahibi
gerçek veya tüzel kişiler dışındaki aday veya istekliler tarafından
kullanılamaz, devredilemez, kiraya verilemez ve satılamaz. İş deneyimini
gösteren belge sahiplerinin kuracakları veya ortak olacakları tüzel
kişiliklerin katılacakları ihalelerde bu belgelerin tüzel kişilik adına
kullanılabilmesi için belge sahibinin en az bir yıldır tüzel kişiliğin
yarısından fazla hissesine sahip olması, her ihalede bu oranın aranması ve
teminat süresince (kabule kadar) bu oranın muhafaza edilmesi zorunludur.
İş deneyimini gösteren belgeler,
1- Bakım ve Onarımı yapılacak
ilanın 2. Maddesinde belirtilen iş makinelerinin en az 5 (beş) adedinin servis ve yedek parça satış yetkilisi
olduğuna dair imalatçı firmalardan ve distribütörlerinden/tedarikçisinden
temin ettiği onaylı belgeleri,
2- İstekli söz konusu işle ilgili hizmet sunumlarını
içeren ISO 9001:2008 Kalite Sistem belgesi,
3- İstekli söz konusu işle ilgili hizmet sunumlarını
içeren TSE hizmet yeri yeterlilik belgesi veya Sanayi Bakanlığı ilgili
kuruluşlardan alınacak faaliyet alanını belirten belgeleri,
İsteklinin ihale
konusu hizmet veya benzer hizmetlerdeki mesleki deneyimini ortaya koyan; İş
Bitirme Belgesi, İş Durum Belgesi, İş Denetleme ve İş yönetme
belgeleridir.
4.4. Benzer iş olarak kabul edilecek işler aşağıda
belirtilmiştir:
a) Vinç tamir ve bakım işleri,
b) Kamyon tamir ve bakım işleri,
c) Kamu sektöründe tek bir sözleşme kapsamında
gerçekleştirilen iş makinesi ve vinçlerin her türlü tamir bakım ve revizyon işleri benzer işler olarak kabul edilecektir.
Sayılan bu işlerden herhangi birine veya bir kaçına ilişkin sunulan iş deneyim
belgesi benzer iş kapsamında değerlendirilecektir.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı İdarenin adresinde görülebilir ve
50,00 TL (ElliTürkLirası) karşılığı aynı adresten
satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler,
ihale tarih ve saatine kadar TEİAŞ 8.İletim Tesis ve İşletme Grup
Müdürlüğü Muhaberat ve Arşiv Şefliği Macun Mah. Fatih Sultan Mehmet Bulvarı
(İstanbul Yolu) No:254 06105 Yenimahalle/ANKARA adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla
da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini birim fiyatlar üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş
kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 60 (altmış) takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
1445/1-1
İstanbul
Üniversitesi Rektörlüğünden:
İstanbul Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri
Koordinasyon Birimince desteklenen projeler için gerekli olan 4 kalem mal alımı
işinin (cihaz, sistem, kit) 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (f)
bendi ile geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 1/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esaslarının
20. maddesi (f) bendi uyarınca Pazarlık Usulü ile ihale edilecektir.
1 - İdarenin
a) Adresi : İstanbul Üniversitesi Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinasyon Birimi Merkez Kampüsü Astronomi ve Uzay Bilimleri Binası
Beyazıt/İSTANBUL
b) Telefon ve Faks Numarası : Tel:0 212 4400017 - Faks:
0 212 4400019
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@istanbul.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi
(varsa): -
2 - İhale Konusu malın:
a) |
Niteliği, Türü |
Miktarı |
İhale Tarihi |
İhale Saati |
|
1) |
3 Kalem Mal Alımı İhale kayıt no:2015/18657 |
05.03.2015 |
10:00 |
||
1 - Sanal Masaüstü Kümesi Sunucu |
1 |
Adet |
|||
2 - İnce İstemci |
109 |
Adet |
|||
3 - Monitör |
109 |
Adet |
|||
2) |
MTDSC (Modulated
Temperature Differential Scanning Calorimetry) İhale kayıt no:2015/18678 |
1 |
Adet |
05.03.2015 |
10:30 |
3) |
14 Kalem Malzeme Alımı İhale kayıt no:2015/18697 |
05.03.2015 |
11:00 |
||
1 - Pipet Ucu, Eppendorf
Tüp |
1 |
Adet |
|||
2 - GMO Screen RT
IPC (NR) 35S/NOS/FMV/IPC) (96rxns) |
6 |
Adet |
|||
3 - GMO Screen RT Colour Compensation Kit on LC 480 |
1 |
Adet |
|||
4 - AOCS CRM Corn
(35S, NOS, FMV) (10 gr) |
1 |
Adet |
|||
5 - AOCS CRM Corn (Blank) (10 gr) |
1 |
Adet |
|||
6 - Gene Spin Isolation
Kit (50 smpls) |
5 |
Adet |
|||
7 - Quant Verification
Kit |
4 |
Adet |
|||
8 - GMO Quant (LR) Event BT11 Corn |
2 |
Adet |
|||
9 - GMO Quant (LR) Event Mon88017 Corn |
2 |
Adet |
|||
10 - GMO Quant (LR)
Roundup Ready Soy |
2 |
Adet |
|||
11 - GMO Quant (LR) Event Mon89788 Soy |
2 |
Adet |
|||
12 - Species Ident RT Corn/Maize Species
(96 rxns) |
2 |
Adet |
|||
13 - Specie Ident RT IPC
(LR/HR+) Soy Species (96 rxns) |
2 |
Adet |
|||
14 - Pipet Seti (Ependorf
/2,5, 20 ul, 200 ul,1000 ul) |
4 |
Adet |
|||
4) |
21 Kalem Mal İhale kayıt no:2015/18705 |
05.03.2015 |
11:30 |
||
1
- İkili Tek Yüzlü Kütüphane Rafı
(186 cm,33 cm,207 cm) |
34 |
Adet |
|||
2-İkili Tek Yüzlü Kütüphane Rafı (186 cm,33
cm,137 cm) |
37 |
Adet |
|||
3
- Üçlü Tek Yüzlü Kütüphane
Rafı (277 cm,33 cm,207 cm) |
26 |
Adet |
|||
4
- Üçlü Tek Yüzlü Kütüphane
Rafı (277 cm,33 cm,137 cm) |
26 |
Adet |
|||
5
- İkili Çift Yüzlü Kütüphane
Rafı (186 cm,62 cm,207 cm) |
8 |
Adet |
|||
6
- İkili Çift Yüzlü Kütüphane
Rafı (186 cm,62 cm,137 cm) |
8 |
Adet |
|||
7
- Üçlü Çift Yüzlü Kütüphane
Rafı (277 cm,62 cm,207 cm) |
2 |
Adet |
|||
8
- Üçlü Çift Yüzlü Kütüphane
Rafı (277 cm,62 cm,137 cm) |
2 |
Adet |
|||
9
- Özel
çalışma masası 30 mm melamin tablalı, profil boyalı ayaklı, ön perdeli alçak hareketli kesonlu. (160 cm,80 cm,75 cm) |
1 |
Adet |
|||
10
- Özel çalışma masası 30 mm melamin tablalı, profil boyalı
ayaklı, ara melamin seperatörlü,
alçak hareketli kesonlu. (100 cm, 70 cm,75 cm) |
2 |
Adet |
|||
11 - Özel tip melamin
gövdeli, melamin kapaklı kilitli dosya dolabı (80 cm,40 cm,160 cm) |
1 |
Adet |
|||
12 - Özel tip kütüphane sistemine montajlı 40 mtül uzunluğunda hareket alanı sağlanmış profil boru, rulmanlar ve tekerleklerden imal edilmiş
merdiven bağlantı aparatlarının alt kısmına masif ahşap ile montajı sağlanmış
hareketli kütüphane merdiveni. |
1 |
Adet |
|||
13 - Özel tip profilden
imal hareketli bağımsız kütüphane merdiveni |
5 |
Adet |
|||
14 - Özel tip kitap taşıma arabası |
3 |
Adet |
|||
15 - Özel tip sehpa profil
ayaklı, 30 mm melamin tablalı |
1 |
Adet |
|||
16 - Özel tip çalışma koltuğu multitilt mekanizmalı, kromaj
ayaklı tekerlekli, file arkalıklı, kolçaklı. |
3 |
Adet |
|||
17 - Özel tip misafir koltuğu kromaj ayaklı, file arkalıklı, kolçaklı |
2 |
Adet |
|||
18 - 2'li Compact Arşiv Dolabı 12 Ünite -
Söküm, Tamir |
3 |
Adet |
|||
19 - 2'li Compact Arşiv Dolabı 2'li 15 Ünite -
Söküm, Tamir ve Yeni Yerine Montaj |
1 |
Adet |
|||
20 - 2'li Compact Arşiv Dolabı 10.5 Ünite - Söküm, Tamir ve Yeni Yerine Montaj |
2 |
Adet |
|||
21 - 2'li Compact Arşiv Dolabı 2'li 6 Ünite - Söküm,
Tamir ve Yeni Yerine Montaj |
1 |
Adet |
b-c) Teslim Tarihi ve Teslim Yeri:
b-c-1) Tek parti olarak sözleşmenin imzalanmasına
müteakip 30 takvim günü içinde teslimat İstanbul Üniversitesi Fen Fakültesi ‘ne
yapılacaktır.
b-c-2) Tek parti olarak sözleşmenin imzalanmasına
müteakip 30 takvim günü içinde teslimat İstanbul Üniversitesi Orman
Fakültesi‘ne yapılacaktır.
b-c-3) Tek parti olarak sözleşmenin imzalanmasına
müteakip 30 takvim günü içinde teslimat İstanbul Üniversitesi Fen Fakültesi ‘ne
yapılacaktır.
b-c-4) Tek parti olarak sözleşmenin imzalanmasına
müteakip 120 takvim günü içinde teslimat İstanbul Üniversitesi Edebiyat
Fakültesi‘ne yapılacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer: İ.Ü Bilimsel Araştırma Projeleri
Koordinasyon Birimi Merkez Kampüsü Astronomi Binası Beyazıt/İSTANBUL
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlilik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1.İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilan yapılan
hallerde ilk ilan tarihinin veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilan yapılan hallerde ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya
kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine
göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi,
bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu
bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu
hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
teklif mektubu,
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
geçici teminat,
4.1.5. Vekaleten ihaleye
katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.6. İsteklinin iş ortaklığı olması durumunda şekil
ve içeriği İdari Şartnamede belirtilen iş ortaklığı beyannamesi,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliliğe ilişkin belgeler ve
bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
Bu madde boş bırakılmıştır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliliğe ilişkin belgeler ve
bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri,
katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları
içeren doküman:
4.3.1.1. İstekli tarafından önerilen ürün ile ilgili
teknik şartname ile karşılaştırma yapılabilmesi için teknik bilgilerin yer
aldığı katalogların, fotoğrafların ve benzeri tanıtım materyallerini eksiksiz
sunması gerekir. Teknik şartnameye uygunluk belgesi adı altında teknik
şartnamenin tüm maddelerinin cevabının isteklice
imzalı ve kaşeli olarak verilmesi gerekmektedir. Önerilen ürün teknik
şartnameye uymak zorundadır. Teknik Şartnameye uymayan ürün değerlendirme dışı
bırakılır.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale, katılma koşullarını sağlayan tüm yerli ve yabancı
isteklilere açık olup yerli istekli lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde (İ.Ü. Bilimsel
Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi Merkez Kampüs Astronomi ve Uzay
Bilimleri Binası Beyazıt/İSTANBUL) görülebilir ve 100,00 - Türk Lirası
karşılığı İ.Ü. Strateji Geliştirme Başkanlığına (Süleymaniye Cad. No: 25
Beyazıt-İstanbul) yatırılan bedelin makbuzu ile yine aynı adresten satın
alınabilir. (Her iş için ayrı ayrı ihale doküman bedeli yatırılmalıdır.)
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, ihale tarihi ve saatine kadar İ.Ü.
Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi Merkez Kampüs Astronomi ve
Uzay Bilimleri Binası Beyazıt/İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği
gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - 2 sıra nolu ihaleye
iştirak edecek istekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir.
İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü
bedel sözleşme imzalanacaktır.
10 - 1, 3, 4 sıra nolu
ihalelerdeki mal kalemi- kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal
kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
11 - İstekliler ihalesine iştirak etmiş oldukları her
iş için teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere, kendi belirleyecekleri
tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.
13 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
14 - Bütün tekliflerin red
edilmesi ve ihalelerin iptal edilmesinde idare serbesttir.
1461/1/1-1
3 KALEM HİZMET SATIN ALINACAKTIR
İstanbul
Üniversitesi Rektörlüğünden:
İstanbul Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri
Koordinasyon Birimince desteklenen proje için gerekli olan 3 Kalem Hizmet Alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (f) bendi ile geçici 4. maddesi
hükümlerine dayanılarak hazırlanan 1/12/2003 tarihli
2003/6554 sayılı kararname eki esaslarının 20. maddesi (f) bendi uyarınca
Pazarlık Usulü ile ihale edilecektir.
1 - İdarenin
a) Adresi : İ.Ü. Rektörlük Bilimsel Araştırma Projeleri
Koordinasyon Birimi Merkez Kampüsü Astronomi ve Uzay Bilimleri Binası Beyazıt -
İSTANBUL
b) Telefon ve Faks Numarası : Tel 0 212 4400017
- Faks: 0 212 4400019
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@istanbul.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi
(varsa): -
2 - İhale Konusu malın:
a) |
Niteliği,
türü |
Miktarı |
İhale Tarihi |
İhale Saati |
||
|
3 Kalem Hizmet Alımı İhale kayıt no:2015/18717 |
05.03.2015 |
12:00 |
|||
|
||||||
1
- Arapça, Farsça ve
Osmanlıca Farklı Dillerde Basma Nadir Eser’in II. Düzey Kataloglama
İşlemlerinin Yapılması |
10.000 |
Adet |
||||
2
- Kayıtsız Olan Latin Harfli
Kitapların II. Düzey Kataloglama İşlemlerinin Yapılması |
60.000 |
Adet |
||||
3
- Kayıtlı Olan Latin Harfli
Kitapların Katalog Bilgilerinin Gözden Geçirilmesi ve Eksikliklerin II. Düzey
Kataloglama Kuralına Göre Tamamlama İşlemlerinin Yapılması |
40.000 |
Adet |
b-c) Teslim Tarihi ve Teslim Yeri:
b-c-1) Aylık periyotlarla sözleşmenin imzalanmasına
müteakip 240 (31/12/2015 tarihine kadar) takvim günü içinde teslimat İ.Ü.
Edebiyat Fakültesi’ne yapılacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer: İ.Ü. Rektörlük Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinasyon Birimi; Merkez Kampüsü Astronomi Binası Beyazıt-İSTANBUL
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlilik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilan yapılan
hallerde ilk ilan tarihinin veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilan yapılan hallerde ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya
kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
teklif mektubu,
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
geçici teminat,
4.1.5. Vekaleten ihaleye
katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.6. İsteklinin iş ortaklığı olması durumunda şekil
ve içeriği İdari Şartnamede belirtilen iş ortaklığı beyannamesi,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler;
Bu madde boş bırakılmıştır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler;
Bu madde boş bırakılmıştır.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale, katılma koşullarını sağlayan tüm yerli ve
yabancı isteklilere açık olup yerli istekli lehine fiyat avantajı
uygulanmayacaktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin
adresinde (İ.Ü. Rektörlük Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi
Merkez Kampüsü Astronomi ve Uzay Bilimleri Binası Beyazıt- İSTANBUL)
görülebilir ve 100,00 - Türk Lirası karşılığı İ.Ü. Strateji Geliştirme
Başkanlığına (Süleymaniye Cad. No: 25 Beyazıt - İstanbul) yatırılan bedelin
makbuzu ile yine aynı adresten satın alınabilir. (Her iş için ayrı ayrı ihale doküman bedeli
yatırılmalıdır.)
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, ihale tarihi ve saatine kadar İ.Ü.
Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi, Merkez Kampüsü
Astronomi Binası Beyazıt-İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi,
iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, birim fiyat üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir hizmet
kalemi miktarı ile bu hizmet kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme
imzalanacaktır.
10 - İstekliler ihalesine iştirak etmiş oldukları her
iş için teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere, kendi belirleyecekleri
tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Bütün tekliflerin red
edilmesi ve ihalelerin iptal edilmesinde idare serbesttir.
1461/2/1-1
İstanbul
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Taşkırma (ESWL) Sistemi alımı işi, 4734 sayılı Kamu İhale
Kanununun 3.maddesi (f) bendi ile geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak
hazırlanan 1/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı
kararname eki esaslarının 19. maddesine göre belli istekliler arasında ihale
usulüyle ihale edilecektir. Ön yeterlik değerlendirmesi sonucu yeterliliği
tespit edilen bütün istekliler teklif vermeye davet edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer
almaktadır:
İhale kayıt numarası : 2015/18726
a) Adresi : İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü, Besim Ömer
Paşa 4/6 Beyazıt İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 0212 440
00 17-0212 440 00 19
c) Elektronik posta adresi : satinalma@istanbul.edu.tr
ç) Ön yeterlik ve ihale dokümanının :
görülebileceği internet adresi (varsa)
2 - Ön yeterlik konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : Taşkırma (ESWL) Sistemi
….. 1 Adet
b) Teslim yerleri : İ.Ü. İstanbul Tıp Fakültesi
c) Teslim tarihi : Tek parti olarak sözleşmenin imzalanmasına
müteakip 60 takvim günü içinde mesai saatlerinde yapılacaktır.
3 - Ön yeterlik değerlendirmesinin
a) Yapılacağı yer : İstanbul Üniversitesi Merkez Kampüsü,
Astronomi ve Uzay Bilimleri Binası, Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon
Birimi, Beyazıt/İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 1 - 05/03/2015, 12:30
4 - Ön yeterlik değerlendirmesine katılabilme şartları
ve istenilen belgeler ile ön yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. Ön yeterlik değerlendirmesine katılma şartları ve
istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
a) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilk ilan veya
son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu
gösterir belge,
b) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya son başvuru
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.2 Ön yeterlik başvurusu yapmaya yetkili olduğunu
gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
a) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
b) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin
tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin
tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3) İdari Şartname ekinde
yer alan standart forma uygun başvuru mektubu,
4.1.4) İdari Şartnamenin 7.4
ve 7.5 inci maddelerinde belirtilen yeterlik belgeleri,
4.1.5) Vekaleten ön
yeterliliğe katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin
noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.6) Adayın ortak girişim
olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş
ortaklığı beyannamesi,
4.1.7) Tüzel kişi tarafından
iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından
fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi
odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli
mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan
tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir
yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun
belge,
4.1.8) İstekliler T.C. Sağlık
Bakanlığı’nın belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda
Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut
Dışında Kullanılan (In Vitro)
Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD) kapsamındaki teklif ettikleri
Ürünlere ait T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası(TITUBB)’ndan onaylandığını belirtir belgeleri ve T.C. Sağlık
Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası(TITUBB)’ndan onaylı
FİRMA BAYİ veya ANA BAYİ veya TEDARİKÇİ koduna sahip olduğunu gösterir
belgeleri ihale dosyasında teklifi ile birlikte sunmalıdır. Eğer
teklif edilen ürün yukarıda belirtilen direktifler kapsamında değilse istekli
teklif ettiği ürünlerin “T.C. Sağlık Bakanlığı’nın belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmelği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif
Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları
Yönetmeliği (98/79/EC IVDD)” kapsamında olmadığına dair yazılı beyanlarını
teklif zarfında sunmalıdır.
4.2- Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Bankalardan temin edilecek belgeler:
55.350.000,00-TL’
den az olmamak üzere, istekli tarafından
belirlenecek tutarda, bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan
mevduatını gösterir banka referans mektubu, Türkiye’de veya yurt dışında
faaliyet gösteren bankalardan temin edilebilir. Banka referans mektubunun ilk
ilan veya davet tarihinden sonra düzenlenmiş olması zorunludur.
4.2.2- Bilanço veya eşdeğer belgeler:
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen
bölümlerinin yoksa buna eşdeğer belgelerin sunulması zorunludur.
a) Belli sürelerde nakit akışını sağlayabilmesi için gerekli
likiditeye ve kısa dönem (bir yıl) içinde borç ödeme gücüne sahip olup
olmadığını gösteren cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az
0,75 olması, (hesaplama yapılırken; yıllara yaygın inşaat maliyetleri dönen
varlıklardan, yıllara yaygın inşaat hakediş gelirleri
ise kısa vadeli borçlardan düşülecektir),
b) Aktif
varlıkların ne kadarının öz kaynaklardan oluştuğunu gösteren öz kaynak oranının
(öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması, (hesaplama yapılırken, yıllara
yaygın inşaat maliyetleri toplam aktiflerden düşülecektir),
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının
0,50’den küçük olması,
yeterlik
kriterleri olarak öngörülür ve sayılan üç kriter
birlikte aranır. Sunulan bilançolarda varsa yıllara yaygın inşaat maliyetleri
ile hakediş gelirlerinin gösterilmesi zorunludur.
Yukarıda
belirtilen kriterleri bir önceki yılda
sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son
iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin
sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4/1/1961 tarihli ve 213 sayılı Vergi Usul Kanununun 174 üncü
maddesine göre takvim yılından farklı hesap dönemi belirlenen aday ve
isteklinin bilançoları için bu hesap dönemi esas alınır.
Bilanço veya
bilançonun gerekli görülen bölümlerinin ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve
yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi
dairesince onaylanmış olması zorunludur. Yabancı ülkede düzenlenen bilanço veya
bilançonun gerekli görülen bölümlerinin ise o ülke mevzuatına göre düzenlenmesi
ve bu belgeleri düzenlemeye yetkili merci tarafından onaylanmış olması
gereklidir.
Yayımlanması
zorunlu olmayan bilançolarını veya bunların bölümlerini ibraz etmeyenler,
yukarıda belirtilen kriterleri sağladıklarını yeminli
mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavirce onaylı belgelerle tevsik
edebilirler. Yabancı ülkede düzenlenen ve yayımlanması zorunlu olmayan
bilançoların veya bunların bölümlerinin ibraz edilmemesi durumunda, yukarıda
belirtilen kriterlerin sağlandığı o ülke mevzuatına göre
bu belgeleri düzenlemeye yetkili merci tarafından onaylanmış belge ile tevsik
edilebilir.
Aday veya
isteklinin ortak girişim olması halinde, ortakların her birinin istenen
belgeleri ayrı ayrı sunması ve ikinci fıkranın (a), (b) ve (c) bentlerinde
belirtilen kriterleri sağlaması zorunludur.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu
gösteren gelir tablosunun veya taahhüt altında devam eden mal satışlarının
gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal satışlarının parasal tutarını
gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturaların
sunulması zorunludur.
Taahhüt altında
devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal satışlarının
parasal tutarını tevsik etmek üzere; mal satışlarıyla ilgili fatura örnekleri
ya da bu örneklerin noter, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali
müşavir ya da vergi dairesince onaylı suretleri sunulur.
Toplam ciro;
gelir tablosundaki brüt satışlar tutarından, satıştan iadeler, satış iskontoları ve diğer indirimlerin tutarları düşülmek
suretiyle ulaşılan net satışlar tutarıdır.
Taahhüt altında
devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal
satışlarının parasal tutarının hesabında, yurt içinde ve yurt dışında yapılmış
olan mal satışlarından elde edilen gelirlerin toplamı dikkate alınır.
İş hacmini
gösteren belgelere ilişkin kriterler aşağıdaki
esaslara göre belirlenir: toplam ciro 276.621,00-TL tutarında, taahhüt altında
devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal
satışlarının parasal tutarı için ise 165.973,00-TL asgari yeterlik kriteri
olarak öngörülür. Bu kriterlerden herhangi birini
sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan aday veya istekli yeterli
kabul edilir.
Yukarıda ki kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla
ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının
ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp
sağlanmadığına bakılır.
213 sayılı Vergi
Usul Kanununun 174 üncü maddesine göre takvim yılından farklı hesap dönemi
belirlenen aday ve isteklinin gelir tablosu için bu hesap dönemi esas alınır.
Gelir tablosunun,
yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi
dairesince onaylı olması zorunludur. Yabancı ülkede düzenlenen gelir tablosunun
o ülke mevzuatına göre düzenlenmesi ve bu belgeyi düzenlemeye yetkili merci
tarafından onaylanmış olması gereklidir.
İş ortaklığı
olarak ihaleye katılan aday ve isteklilerde; iş hacmine ilişkin kriterlerin, her bir ortak tarafından iş ortaklığındaki
hissesi oranında sağlanması zorunludur.
Aday veya
isteklinin ortak girişimin ortağı olarak taahhüdü altında devam eden mal
satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirdiği mal satışlarının parasal
tutarı; iş ortaklığındaki hissesi oranında hesaplanır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren
belgeler:
a) Aday veya istekli imalatçı ise imalatçı olduğunu
gösteren belge veya belgeler,
b) Aday veya
istekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili
temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Aday veya
istekli Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki
belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İş ortaklığında
ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin imalatçı veya
yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini
sunması yeterlidir.
4.3.2. İş deneyimini gösteren belgeler:
331.945,00-TL’den az olmamak üzere
ihale konusu iş veya benzer işlere ait tek sözleşmeye ilişkin, yurt içinde veya
yurt dışında kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında
gerçekleştirilen ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin olarak; ilk ilan
veya davet tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kesin kabul işlemleri
tamamlanan mal alımlarıyla ilgili iş deneyimini gösteren belgesinin sunulması
zorunludur.
Devredilen
işlerde (Ek: 3/7/2009-27277 R.G/3. Md.) ilk sözleşme
bedelinin en az % 80’inin tamamlanması şartıyla, ilk ilan veya davet tarihinden
geriye doğru son beş yıl içinde kesin kabul işlemleri tamamlanan mal
alımlarıyla ilgili iş deneyimini gösteren belgesi sunulabilir.
İş ortaklığında
pilot ortağın, asgari iş deneyim tutarının en az %20’sini sağlaması gerekir.
Ancak, her durumda pilot ortağın iş deneyim tutarının diğer ortaklardan her
birinin iş deneyim tutarından fazla olması zorunludur. Pilot ortağın iş deneyim
tutarının diğer ortaklardan her birinin iş deneyim tutarından fazla olması ve
asgari iş deneyim tutarının en az %20’sini sağlaması şartıyla iş deneyim
tutarının kalan kısmı diğer ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından
karşılanabilir. Pilot ortağa ait iş deneyimini gösteren belgenin yeterlik kriterini sağlaması halinde, diğer ortaklar iş deneyimini
gösteren belge sunmak zorunda değildir.
İş deneyimini
gösteren belgeler; adayın veya isteklinin ihale konusu mal veya benzer
işlerdeki deneyimini ortaya koyan iş bitirme belgesi ile gerçek kişilere veya
iş bitirme belgesi düzenlemeye yetkili olmayan her türlü kurum ve kuruluşa
gerçekleştirilen işlere ilişkin olarak Yönetmeliğin 46 ncı
maddesinde belirtilen belgelerdir. Bu belgeler;
Bu Kanun kapsamındaki idareler ile Kanun kapsamı dışındaki kamu
kurum ve kuruluşlarına (kamu kurumu niteliğindeki meslek kuruluşları ve vakıf
yükseköğretim kurumları hariç), bedel içeren tek bir sözleşmeye dayalı olarak
yurt içinde veya yurt dışında gerçekleştirilen ve kesin kabulü yapılarak
tamamlanan mal alımları için yükleniciye bu Yönetmelik ekinde yer alan standart
form esas alınarak iş bitirme belgesi düzenlenir. Bu belge, idarenin
ilgili birimi tarafından hazırlanır ve sözleşmeyi yapan yetkili makam
tarafından onaylanır.
Kamu kurumu niteliğindeki meslek kuruluşları ile vakıf
yükseköğretim kurumlarına gerçekleştirilen işlerde; sözleşme ve bu sözleşmenin
uygulanmasına yönelik olarak 213 sayılı Vergi Usul Kanununun ilgili hükümleri
çerçevesinde düzenlenen fatura örnekleri veya bu örneklerin noter, yeminli mali
müşavir, serbest muhasebeci mali müşavir veya vergi dairesi onaylı suretleri
ile serbest meslek makbuzu nüshaları veya bu nüshaların noter, yeminli mali
müşavir, serbest muhasebeci mali müşavir veya vergi dairesi onaylı suretleri,
iş deneyimini gösteren belgelerdir. Bu belgelerin değerlendirilmesinde;
özel sektöre gerçekleştirilen işlerin değerlendirilmesinde uygulanan hükümler
esas alınır.
Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan
belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması
halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil
memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir
tarafından ilk ilan veya davet tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği
tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu
gösteren belgenin sunulması zorunludur.
Tüzel kişi
tarafından sunulan iş deneyimini gösteren belgenin, ihale veya son başvuru
tarihinden geriye doğru en az bir yıldır kesintisiz olarak aynı tüzel kişiliğin
yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, bu ortağa ait iş
deneyimini gösteren belgeler teminat süresi sonuna kadar başka bir tüzel kişiye
kullandırılamaz.
4.3.3.Tedarik edilecek malların numuneleri,
katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları
içeren doküman
4.3.3.1. İstekli tarafından önerilen ürün ile ilgili
teknik şartname ile karşılaştırma yapılabilmesi için teknik bilgilerin yer
aldığı katalogların, fotoğrafların ve benzeri tanıtım materyallerini eksiksiz
sunması gerekir. Teknik şartnameye uygunluk belgesi adı altında teknik
şartnamenin tüm maddelerinin cevabının isteklice
imzalı ve kaşeli olarak verilmesi gerekmektedir. Önerilen ürünler teknik şartnameye uymak
zorundadır. Teknik Şartnameye uymayan ürünler değerlendirme dışı bırakılır.
4.4.Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1. Benzer iş olarak, kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen
her türlü tıbbi cihazı ismini içeren iş deneyim belgesi kabul edilecektir.
5 - İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhalede yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.
6 - Ön yeterlik dokümanının görülmesi ve satın
alınması:
6.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde (İ.Ü. Bilimsel
Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi Merkez Kampüs Astronomi ve Uzay
Bilimleri Binası Beyazıt/İSTANBUL) görülebilir ve 100,00- Türk Lirası karşılığı
İ.Ü. Strateji Geliştirme Başkanlığına (Süleymaniye Cad. No:25 Beyazıt-İstanbul)
yatırılan bedelin makbuzu ile yine aynı adresten satın alınabilir.
6.2. Ön yeterliğe başvuracak olanların ön yeterlik
dokümanını satın almaları zorunludur.
7 - Ön yeterlik başvurusu, ön yeterlik değerlendirmesi
tarihi ve saatine kadar İstanbul Üniversitesi Merkez Kampüsü, Astronomi ve Uzay Bilimleri Binası, Bilimsel
Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi, Beyazıt/İSTANBUL adresine elden teslim
edilebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
8 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
1461/3/1-1
Türkiye Cumhuriyeti İstanbul Valiliği İstanbul Proje
Koordinasyon Biriminden (İPKB):
İstanbul Sismik Riskin Azaltılması ve Acil Durum Hazırlık Projesi
(İSMEP)
“EĞİTİM YAPILARI YENİDEN YAPIM İNŞAATI SÖZLEŞME PAKETİ”
(AF-CEB-WB04-YAPIM-04)
1 - Türkiye Cumhuriyeti, Dünya Bankası (IBRD), Avrupa
Yatırım Bankası (EIB), Avrupa Konseyi Kalkınma Bankası (CEB) ve İslam Kalkınma
Bankası’ndan (IDB) İstanbul’daki Hastane, Okul ve İdari Binaları İçeren Kamu
Binalarının yeniden yapımında kullanılmak üzere kredi almıştır.
2 - Türkiye
Cumhuriyeti İstanbul Valiliği İstanbul Proje Koordinasyon Birimi (İPKB),
firmaları aşağıdaki tabloda belirtilen inşaat sözleşme paketi kapsamındaki
eğitim yapılarının anahtar teslimi götürü bedel yeniden yapım işleri için Dünya
Bankasının satın alma esas ve usulleri doğrultusunda, Uluslararası Rekabetçi İhale
- Küçük İşler (International Competiti ve Bidding - ICB Smaller Works)
yöntemiyle kapalı tekliflerini sunmaya davet etmektedir.
İnşaat Sözleşme Paketi -(AF-CEB-WB04-YAPIM-04)
İstanbul İlinde 6 adet okulun yeniden yapım işi anahtar
teslimi götürü bedel olarak gerçekleştirilecektir.
AF-CEB-WB04-YAPIM-04 |
|||
S. No |
İli |
İlçesi |
Yapının Adı-Adresi |
1 |
İstanbul |
Arnavutköy |
Arnavutköy Özel Eğitim Uygulama Merkezi Yıkılacak Bina Adresi: Haraççı Beldesi 1011 sok. No:
1/2 Arnavutköy Yeni Okul Arsası: Bolluca Mah. 296 Ada 7 parsel |
2 |
İstanbul |
Kağıthane |
Refet Angın İmam Hatip Ortaokulu Hürriyet Mah. Sağlam Sok.No:24 Kağıthane |
3 |
İstanbul |
Sancaktepe |
Tolgacan Sipahi İmam Hatip Ortaokulu Yenidoğan
Mah. Ergene Sk. No: 6 Sancaktepe |
4 |
İstanbul |
Üsküdar |
Kısıklı Ortaokulu Kısıklı Mh. Reşat Bey Sk. No: 1 Üsküdar |
5 |
İstanbul |
Kağıthane |
Çeliktepe İlköğretim Okulu Çeliktepe
Mah. Ulubatlı Cad. No: 32 |
6 |
İstanbul |
Kadıköy |
İbrahim Öktem İlkokulu Dört Derslikli Ek Prefabrik Bina Zühtüpaşa
Mahallesi Recep Peker Caddesi No: 16 |
3 - İnşaat
Sözleşme Paketi için geçerli olan minimum yeterlilik kıstasları aşağıda
belirtilmektedir.
I - Gerçekleştirilmiş
olan inşaat işleri bazındaki son 3 (üç) yılın (2011-2012-2013), Yeminli Mali
Müşavir (YMM) onaylı hakediş belgeleri ile tevsik
edilmiş, Yeminli Mali Müşavir (YMM) veya Vergi dairesi onaylı yıllık inşaat
cirosunun, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı karne katsayıları kullanılmak sureti
ile 2014 yılına çevrilmiş tutarlarının aritmetik ortalamasının en az
80.000.000,00 TL olması gerekmektedir (2014 yılında gerçekleştirilen inşaat
işleri cirosu da 2013 yılı cirosuna eklenecektir).Teklif Sahibinin yükleniminde
İstanbul Proje Koordinasyon Birimi (İPKB) kapsamında ihalesini kazandığı veya
devam eden ve geçici kabulü yapılmamış sözleşmeler bulunması durumunda beyan
ettiği son 3 yılın inşaat cirosu toplamından; ihalesini kazandığı ve / veya
yükleniminde olan işlerin sözleşme bedelleri toplamı düşülerek işlem yapılır. Bu işlem neticesinde bulunan değerin 3 yıllık aritmetik
ortalaması yukarıda istenilen ortalama ciro değeri altına düşerse yeterlilik
alamaz. Yüklenimi altında bulunan işleri özel ortaklık olarak aldıysa, özel ortaklıktaki
hissesinin sözleşme bedeli ile çarpımından bulunan rakam toplam ciro rakamından
düşülür. Bu işlem neticesinde bulunan değerin 3 yıllık aritmetik ortalaması
yukarıda istenilen ortalama ciro değeri altına düşerse yeterlilik alamaz.
II - Teklif Sahibinin son 5 (beş) yıl
(2009-2013) içinde yurt içinde veya yurt dışında kamu veya özel sektöre ana
yüklenici, ortak girişim ortağı veya alt yüklenici olarak yaptığı ve işin
yapıldığı Kurum ve Kuruluşundan alınan İş Bitirme belgeleri (Gerçek kişi veya kamu
kurum ve kuruluşları ile kamu kurumu niteliğindeki kuruluşlar dışındaki tüzel
kişilere gerçekleştirilen işlere ait iş bitirme belgeleri için, belediye
sınırları veya mücavir alan içinde ise ilgili belediye tarafından, belediye
sınırları veya mücavir alan dışında ise ilgili Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
tarafından onay alınmak zorundadır) ile tevsik edilmek koşuluyla, bu ihale
konusu işlerle benzer mahiyette ve karmaşıklıkta olmak üzere tek bir Sözleşme
Paketi kapsamında en az 50.000 m2 yeni bina inşaatı (alan hesaplamalarda kapalı
alan toplamı dikkate alınacaktır) işini/işlerini şartnamesine uygun olarak
başarılı bir şekilde tamamlamış olması gerekmektedir. Son teklif verme tarihine kadar alınan iş bitirme
belgeleri de değerlendirmeye alınacaktır. İş durum belgeleri geçerli
sayılmayacaktır.
III - Teklif sahibinin mevcut nakit kredi olanaklarının
minimum miktarının 18.000.000,00 TL olması, Teklif Sahibinin yükleniminde
İstanbul Proje Koordinasyon Birimi (İPKB) kapsamında ihalesini kazandığı veya
devam eden ve geçici kabulü yapılmamış sözleşmeler bulunması durumunda; Teklif Sahibinin
ihalede yeterlilik alabilmesi için, en az teklif verdiği sözleşme paketi ve
İPKB ihalesini kazandığı veya yükleniminde olan işler için ihale aşamasında
istenen kredi olanaklarının toplamı kadar banka nakit kredi olanaklarına sahip olması
gerekmektedir. Teklif Sahibinin IPKB kapsamında yükleniminde olan işleri ortak
girişim halinde yürütmesi durumunda ise, sözleşme paketi(leri)
kapsamındaki hissesi oranında işlem yapılır.
IV - Ortak Girişim olarak başvurulması halinde ortak
girişim beyannamesi ve İhale Davet Belgelerinde istenen diğer belgeler ve
şartlar sağlanacaktır. Ancak, bir ortak girişimin yeterli görülebilmesi için,
ortaklardan her birinin I, II. ve III maddelerdeki asgari kriterlerin
en az %25'ini, Sorumlu ortağın (Pilot Ortak) ise bu kriterlerin en az %50'sini
karşılaması gerekmektedir. Ancak Ortakların toplamda mutlaka %100 değerine
ulaşması gerekmektedir.
V - İşin tatminkâr bir şekilde yapımı için gerekli
olabilecek adet ve tecrübede kilit personel ve bütün donanımlar ihaleyi alan
firma tarafından sağlanacaktır.
VI - Başvuru sahibinin son beş yıl içinde taahhüt
ettiği işlere ilişkin muhatabı olduğu davalarla ilgili bilgiler,
VII - Ortak
Girişim olarak başvurulması halinde ortak girişim beyannamesi ve ihale davet
belgelerinde istenen diğer belgeler.
4 - Teklif
sahipleri ihtiyaç duydukları ilave bilgileri ve ihale dokümanını İstanbul Proje
Koordinasyon Birimi (İPKB)’nin aşağıda belirtilen
adresinden mesai saatleri olan 09:00-17:00 arasında
temin edebilir ve inceleyebilirler. Teklif sahipleri aşağıdaki adrese yazılı
olarak başvurarak, bu paket ile ilgili ihale dokümanını, 500.- TL veya 200 Euro
karşılığında aynı adresten satın alabileceklerdir. İhale doküman bedeli, İstanbul
Proje Koordinasyon Birimi (İPKB)’nin İstanbul
Vakıfbank Mercan Şubesinde bulunan: TL için IBAN-NO: TR31 0001
5001 5800 7286
1036 53 veya Euro için IBAN-NO: TR91 0001 5001 5804 8000 3946 63 numaralı
hesabına, teklifin verileceği sözleşme paketine ait referans numarası
(AF-CEB-WB04-YAPIM-04) yazılarak yatırılacak, dokümanı satın almak için
WEB sitemizde örneği bulunan dilekçe
eşliğinde başvurulacak olup yatırılan bedel, hiçbir nedenle iade
edilmeyecektir.
5 - Teklifler,
teklif açılış tarihinden itibaren 90 takvim günü süreyle geçerli olacak ve
teklif para birimi cinsinden veya konvertible başka bir para birimi cinsinden
ihale paketi için 1.350.000,00TL veya eşdeğeri bir geçici teminatla birlikte
aşağıda verilen adrese 30 Mart, 2015 günü saat (yerel saat) 14:00’e
kadar teslim edilmelidir. Elektronik teklife izin verilmeyecektir.
6 - Teklifler,
teklif sahiplerinin temsilcilerinden hazır bulunanların önünde aynı gün ve
saatte aşağıdaki adreste açılacaktır.
7 - Geç verilen teklifler kabul edilmeyecek ve
açılmadan iade edilecektir.
Türkiye Cumhuriyeti
İstanbul Valiliği
İstanbul Proje Koordinasyon Birimi (İPKB)
Mimar Kemalettin Mah. Tiyatro Caddesi No: 8 34126
Beyazıt/İSTANBUL/TÜRKİYE
Tel : +(90) (212) 518 55 00
Fax : +(90) (212) 518 55 05
E-mail : info@ipkb.gov.tr
Web : www.ipkb.gov.tr
1463/1/1-1
—————
INVITATION FOR BIDS (IFB)
REPUBLIC OF TURKEY
Governorship
of Istanbul
Istanbul
Project Coordination Unit
İstanbul Seismic Risk Mitigation
and Emergency Preparedness Project (ISMEP)
“CONTRACT PACKAGE FOR RECONSTRUCTION WORK OF
EDUCATIONAL BUILDINGS”
(AF-CEB-WB04-WORKS-04)
1 - The Government of Turkey has received a loan from the the
International Bank for Reconstruction
and Development (IBRD), European
Investment Bank (EIB), Council
of Europe Development Bank (CEB) and Islamic Development Bank (IDB), and
intends to use this loan
for reconstruction of Public Buildings covering Hospitals, Schools and Administrative Buildings in Istanbul.
2 - Republic of Turkey, Governorship of Istanbul, Istanbul Project Coordination Unit (IPCU) now invites the Bidders
to submit sealed bids under
International Competitive Bidding
– Smaller Works (ICB) in accordance
with the World Bank procurement guidelines for the Reconstruction
Work of Educational Buildings in lump sum bases under
the scope of contract package given below.
Construction Contract Id. No - (AF-CEB-WB04-WORKS-04)
Lump Sum Turnkey
Reconstruction works of the following 6 Educational Buildings shall be realized in Istanbul.
AF-CEB-WB04-WORKS-04 |
|||
No |
City |
District |
Name-Adress
of Building |
1 |
İstanbul |
Arnavutköy |
Arnavutköy Special Education and Aplication Center Building to be demolished:
Haraççı Beldesi 1011 sok. No:1/2 Arnavutköy Location of the new
building: Bolluca Mah 296
Ada 7 parsel |
2 |
İstanbul |
Kağıthane
|
Refet Angın İmam Hatip Secondary School Hürriyet Mah. Sağlam Sok. No: 24 Kağıthane |
3 |
İstanbul |
Sancaktepe
|
Tolgacan Sipahi İmam Hatip Secondary
School Yenidoğan Mah. Ergene Sk. No: 6 Sancaktepe |
AF-CEB-WB04-WORKS-04 |
|||
No |
City |
District |
Name-Adress of Building |
4 |
İstanbul |
Üsküdar |
Kısıklı Secondary School Kısıklı Mh. Reşat Bey Sk. No:1 Üsküdar |
5 |
İstanbul |
Kağıthane |
Çeliktepe Elementary School Çeliktepe Mah. Ulubatlı Cad. No : 32 |
6 |
İstanbul |
Kadıköy |
İbrahim Öktem Primary School Additional Prefabricated Building with four
class Zühtüpaşa Mahallesi Recep Peker Caddesi No16 |
3 - Minimum qualification criteria valid for contract package
are given below:
I - Minimum average
annual turnover in construction work of
80.000.000,00 TL, calculated as the
average of total certified payments certified by Certified (Sworn-in)
Public Accountant and received for
construction works in progress or completed,
within the last 3 (three) years (2011, 2012 and 2013), for which the
annual turnovers for corresponding years should be brought to 2014 basis by using
Ministry of Environment and
Urban Planning certificate coefficients
(Turnover in construction works performed in 2014 shall be included to turnover for
year 2013). If, the Bidder has been awarded or
has an on-going contract for a construction contract with IPCU for which the
provisional acceptance has
not yet been issued, the sum of such
contract prices must be subtracted from the sum
of the-last-three-years-annual turnover
in construction work. As a result of this reduction, if the average
annual turnover amount for the
last three years has become less than the
requested minimum average annual turnover amount above, the
Bidder cannot be qualified. In case
the Bidder performing such contract (s) within the structure of a joint venture for
IPCU, the financial value of said contract
should be taken as the proportionate amount of the partnership
share of the Bidder in such Joint Venture. As a result of this reduction, if the
average annual turnover amount for the last
three years has become less than
the requested minimum average annual turnover amount above, the Bidder
cannot be qualified.
II. Successful experience performed in accordance with the contract
and technical specifications for public or private
sector either in Turkey or abroad
as a prime contractor, or a
joint venture partner or subcontractor,
within last 5 (five) years (2009-2013) of having satisfactorily completed works of similar nature and complexity as follows; Construction of a new building with a total closed construction area of 50.000 m2 (calculated as sum of closed construction
area) under one contract. Successful
completion of the works should be evidenced by the
work completion certificates (for a natural person, or a legal entity other than a public
authority or organizations in public capacity) taken from relevant institution
or organization. If the construction
area is located within the municipal
borders or adjacent area, the certificates must be approved by the relevant
municipality otherwise certificates must be approved by the
relevant Provincial Directorate of Environment and
Urban Planning. Works completion certificates taken up to
the bid submission
date will also be accepted. Work status certificates
will not be accepted.
III. The Bidder must
demonstrate and prove at a minimum 18.000.000,00 TL available
cash credit line in a bank. In case the Bidder has been awarded or has an on-going contract for a construction contract with IPCU for which the
provisional acceptance has
not yet been issued, the Bidder must
have a line of cash credit in the total sum of requested lines of bank cash credit at the bidding time of such contracts plus the requested
amount as minimum financial
requirement by this Bid. In case the
Bidder performing such contract (s) within the structure
of a joint venture for IPCU, the financial
value of said contract should be taken as the proportionate
amount of the partnership share of the Bidder in such
Joint Venture
IV - In the
form of Joint Ventures, The Bidder shall
submit The Joint Venture Declaration
and meet the qualification criteria as well as other documentation and conditions given by the
Invitation for Bids. For a Joint Venture to
be qualified; Leading
Partner (Partner in Charge) shall
meet at least 50% of the minimum criteria specified in Items I, II, and III specified above, while the
each of the other partners shall meet at least
25 % of the minimum criteria
specified in Item I, II, and III above. However, all partners
must satisfy collectively %100 of each qualification criteria.
V - The Bidder shall
provide required number of key personnel
with appropriate experience and all necessary equipments
for the satisfactory
completion of the Works.
VI - The Bidder
shall provide accurate information on any current or
past litigation or arbitration resulting from contracts completed, terminated, or under execution by him over
the past 5 (five) years.
VII - In the form of Joint Ventures, The Joint
Venture Declaration and other documentation
given by the Invitation for Bids
4 - Interested Bidders may obtain
further information and review the
bidding documents at the address of IPCU given below between
the working hours of 09:00-17:00. The Bidders may
purchase the bidding documents regarding to this
package at the same address by
a written application and upon payment
of a non-refundable fee of
500 Turkish Liras or 200 Euros. Interested
bidders shall deposit aforementioned non-refundable fee to the IPCU’s
account: for TL
IBAN-NO: TR31 0001
5001 5800 7286
1036 53 and
for Euro IBAN-NO:
TR91 0001 5001 5804 8000 3946 63 at Vakıfbank, Mercan Branch/İstanbul/Turkey together with the
Contract Identification No
of AF-CEB-WB04-WORKS-04. The purchasing application shall be made by a letter
for which a sample is given at the web site of IPCU and the payment shall
not be refunded for any reason.
5 - Bids shall
be valid for a period of 90 calendar days after Bid
opening and accompanied by a Bank security of 1.350.000,00 TL or equivalent minimum in bid price currency or another convertible
currency for tender package and shall
be delivered to the address given
below on or before March 30th, 2015 at 14:00 hrs. local
time. Electronic bids are
not allowed.
6 - Bids will be opened
at the same time and hours given
above in the presence of the representative of the bidders who
wish to attend.
7 - Late bids
will be rejected and returned unopened
to the bidders.
Republic of Turkey
Governorship of Istanbul
Istanbul Project Coordination Unit (IPCU)
Mimar Kemalettin Mah. Tiyatro Caddesi No: 8 34126
Beyazıt/Istanbul/Turkey
Phone : +(90) (212) 518 55 00
Fax : +(90) (212) 518 55 05
E-mail : info@ipkb.gov.tr
Web : www.ipkb.gov.tr
1463/2/1-1