11 KALEM TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
MUHTELİF CİNS VE MİKTAR BİLİŞİM MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
KÖMÜR TAŞINMASI HİZMET ALIMI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İHALE
EDİLECEKTİR
TKİ Ege
Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğünden:
ŞEKER AMBARI TAHMİL TAHLİYE HİZMETİ ALINACAKTIR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Kırşehir Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
HİZMET SATIN ALINACAKTIR
İstanbul
Üniversitesi Rektörlüğünden:
5 KALEM
MAL ALIMI YAPILACAKTIR
İstanbul
Üniversitesi Rektörlüğünden:
KAT
KARŞILIĞI TİCARİ İŞ YERİ VE KONUT YAPTIRILMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Niğde İl Özel İdaresi İl
Encümen Başkanlığından:
1 ADET
OTOMATİK CABATA HATTI ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un
Fabrikası A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
11 KALEM TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, T.C. Sağlık Bakanlığı Türkiye Kamu
Hastaneleri Kurumu Edirne İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği
ihtiyacı 11 Kalem Tıbbi Cihaz Ofisimiz tip ticari şartnamesi ile ihtiyaç sahibi
kurumca hazırlanan teknik şartnamelerine uygun olarak ve ihale ek şartlar
listesinde belirtilen şartlar dahilinde, açık teklif
usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
Bu nedenle, istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak
bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinden inceleyebileceklerdir.
Ayrıca teknik şartnameler ile sair ihale evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr
adresinin ihale ilanları bölümünde ilan edilmiş olup döküm alınabilmektedir.
Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların şartname bedelini Ofis
veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2) Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA
TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla
birlikte teknik ve ticari şartname ile eklerinin aynen kabul edildiğini
belirten yazı ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ek
şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3) Teklifler, 23.02.2015
günü, en geç saat 12.00'ye kadar Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen
teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4) İhale konusu
her bir kalem malzemenin tamamı için teklif vermek kaydıyla, kısmi teklif
verilebilecektir. Teklif edilen ürünlerin marka ve modeli teklif mektuplarına
belirtilecektir.
5) Söz konusu
ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında olup,
Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte
veya dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir.
1001/1-1
MUHTELİF CİNS VE MİKTAR BİLİŞİM MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Genelkurmay Başkanlığı Destek Kıtaları
Gurup Komutanlığı ihtiyacı muhtelif cins ve miktar bilişim malzemesi teknik
özelliklerine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan
satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (130.- TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik özellikleri, Ofis Ticari Şartnamesi ve
ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 17.02.2015 günü, saat 12.00’ye kadar
Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
teknik özelliklerine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit
edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir
tarihte açılacaktır. Uygun olmayan
teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
1002/1-1
KÖMÜR TAŞINMASI HİZMET ALIMI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İHALE
EDİLECEKTİR
TKİ
Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğünden:
Müessese
Müdürlüğümüz Eynez Y.A’dan
İstasyon Vagon yükleme tesisine kömür taşınması hizmet alımı işi açık ihale
usulü ile aşağıda belirtilen tarihlerde ihale edilecektir.
1 - İdarenin
a) Adresi : E.L.İ. Müessesesi Müdürlüğü Atatürk cd. No. 111 45500 Soma/MANİSA
b) Telefon ve faks numarası : (236) 613 23 26 (4
hat) Fax
612 20 13 - 613 20 13
c) Elektronik posta adresi : elisatinalma@eli.gov.tr
2 - İhale konusu hizmetin a)-
Niteliği - Türü - Miktarı |
İhale Kayıt No |
Dosya No |
İhale Tarih ve Saati |
Süre |
|
1- |
Müessese
Müdürlüğü Eynez yeraltı Kontrol Şube Müdürlüğü’ne
bağlı stok sahalarından 150.000 ton kömürün İstasyon Vagon yükleme tesisine,
istasyon torbalama tesisine taşınması ve boşaltılması hizmet alımı işi. |
2015-11120 |
2015 - 240 |
20.02.2015 14:00 |
120 gün |
b) Yapılacağı yer : ELİ Müessesesi Müdürlüğü SOMA/MANİSA.
c) İşin süresi : İhale süreleri takvim günü olup, yukarıda
belirtilmiştir.
d) İhale usul : Açık ihale
3 - İhalenin
Yapılacağı yer: ELİ Müessesesi Müdürlüğü Komisyon odası Soma/MANİSA
4 - İhale dokümanı; ELİ Müessesesi Müdürlüğü Atatürk
Cad.
5 - No.111 45500 Soma/MANİSA, TKİ Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığı (1102 nolu
odadan),ANKARA ve TKİ Genel Müdürlüğü Satınalma
Dairesi Başkanlığı İzmir Gümrük Şefliği Erzene Mh. 78 Sk. No. 3 D.4 Bornova/İZMİR
adreslerinde görülebilir. İhale dokümanlarının şartnamelerini 100,00 TL,
karşılığında aynı adreslerden temin edilebilir. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
6 - Teklifler 2. maddelerde belirtilen ihale tarih ve
saatine kadar Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğü Genel Muhaberat
Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
7 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.
8 - Verilen tekliflerin geçerlilik süreleri, ihale
tarihinden itibaren 60 gündür.
9 - Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3 (g)
maddesi kapsamında olup, (ceza ve yasaklamalarla ilgili hususlar hariç) 4734 ve
4735 Sayılı Kanunlarla bunları tadil eden Kanunlara tabi değildir.
10 - Web Sitemiz: www.eli.gov.tr
933/1-1
ŞEKER AMBARI TAHMİL TAHLİYE HİZMETİ ALINACAKTIR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Kırşehir Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
Fabrikamız, Şeker Ambarı Tahmil Tahliye Hizmet Alımı
işi T.Ş.F.A.Ş. Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği Esasları dahilinde
Açık İhale Usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2015/12748
1 - İdarenin
a) Adresi : Akçaağıl Köyü Şeker
Fabrikası Mevkii 40200 -KIRŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 0 386 221 61
30-37 / 0386 221 61 38
c) Elektronik posta adresi (varsa) : kirsehirseker@turkseker.gov.tr
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Fabrikamız Şeker Ambarı Tahmil Tahliye miktarı ±%20 toleranslı
110.000 ton olup; Fabrikamız deposu, Bölge depoları ve Kiralık depolarda
bulunan Şekerlerin satışa verilmesi, Fabrikamızın 2015/2016 kampanya döneminde
üretilen şekerlerin istife alınması veya doğrudan satışa verilmesi, istife
alınan kiralık depolardaki şekerlerin istiften satışa verilmesi, başka bir
fabrika veya depodan gelen şekerlerin istiflenmesi ve sevk edilmesi, işin
konusunu teşkil eder.
b) Yapılacağı Yer : Kırşehir Şeker Fabrikası İç, Dış ve Kiralık
Şeker Ambarları
c) İşin Süresi : 12 (oniki) aydır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Akçaağıl Köyü Şeker
Fabrikası Mevkii 40200 - KIRŞEHİR
b) Tarihi ve saati : 17.02.2015 Salı Günü - Saat 09:30
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 - İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1 - Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya İlgili Meslek Odası belgesi
4.1.1.1 - Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu
ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya
ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge
4.1.1.2 - Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı
gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.2 - Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri
4.1.2.1 - Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli
imza beyannamesi,
4.1.2.2 - Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3 - Şekli ve içeriği idari şartnamede belirlenen
teklif mektubu,
4.1.4 - Şekli ve içeriği idari şartnamede belirlenen
geçici teminat,
4.1.5 - İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt
yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 - Tüzel kişi tarafından iş
deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla
hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği
veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter
tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye
doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart
forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında
kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %30 oranından az olmamak
üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren
belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu Kurumlarında veya Özel Sektörde Bedel İçeren
Tek Bir sözleşme Kapsamında Kabul İşlemleri Tamamlanan personel
çalıştırılmasına dayalı her türlü tahmil tahliye işleri, benzer iş olarak Kabul
Edilecektir.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1 - İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
118,00 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kırşehir Şeker Fabrikası - Ticaret Servisi
adresinden satın alınabilir.
7.2 - İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını, idareden ücreti mukabili satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Akçaağıl Köyü Şeker Fabrikası Mevkii 40200-KIRŞEHİR /
Kırşehir Şeker Fabrikası Haberleşme Servisi adresine elden teslim edilebileceği
gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş
kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren 45 (Kırkbeş) takvim günüdür.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - İhalede, gerektiğinde açık eksiltme ve pazarlık
yapılabileceğinden, isteklilerin veya kanuni temsilcilerinin İhale günü ve
saatinde Fabrikamızda hazır bulunmaları gerekmektedir. İsteklilerin veya kanuni
temsilcilerinin komisyonda hazır bulunmaması halinde, mektup ile gönderilen
teklifi, son ve kesin pey olarak kabul edilecektir.
14 - Bu ihale, (Ceza ve Yasaklamalarla ilgili hususlar
hariç) 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) bendine istinaden 4734
ve 4735 Sayılı Kanunlarla bunları tadil eden kanunlara tabi değildir. İdare
ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta serbesttir.
970/1-1
İstanbul
Üniversitesi Rektörlüğünden:
İstanbul Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri
Koordinasyon Birimince desteklenen proje için gerekli olan 2 Kalem Hizmet Alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (f) bendi ile geçici 4. maddesi
hükümlerine dayanılarak hazırlanan 1/12/2003 tarihli
2003/6554 sayılı kararname eki esaslarının 20. maddesi (f) bendi uyarınca
Pazarlık Usulü ile ihale edilecektir.
1 - İdarenin
a) Adresi : İ.Ü. Rektörlük Bilimsel Araştırma Projeleri
Koordinasyon Birimi Merkez Kampüsü Astronomi Binası Beyazıt - İSTANBUL
b) Telefon ve Faks Numarası : Tel: 0 212 4400017 -
Faks: 0 212 4400019
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@istanbul.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi
(varsa): -
2 - İhale Konusu malın:
a) |
Niteliği, türü |
Miktarı |
İhale Tarihi |
İhale Saati |
|
1- |
25 Kalem Hizmet Alımı (Müfredatın Sanal Ortama Aktarılması) İhale kayıt no:2015/12640 |
17.02.2015 |
10:00 |
||
1 - DÜĞÜM TEKNİKLERİ |
1 |
Adet |
|||
2 - YARA İYİLEŞMESİ-ANİMASYON |
1 |
Adet |
|||
3 - CERRAHİ SÜTÜR TEKNİKLERİ |
1 |
Adet |
|||
4 - BAĞLAMA TEKNİKLERİ |
1 |
Adet |
|||
5 - MAKET ÜZERİNDE SÜTÜR TEKNİKLERİ |
1 |
Adet |
|||
6 - PERİFERİK SANTRAL KATETER TAKILMASI |
1 |
Adet |
|||
7 - KAN ALMA UYGULAMASI |
1 |
Adet |
|||
8 - SERUM TAKMA UYGULAMASI |
1 |
Adet |
|||
9 - ALLERJİK HASTANIN HAZIRLANMASI |
1 |
Adet |
|||
10 - BÖBREK HASTALIKLARINDA HAZIRLIK |
1 |
Adet |
|||
11 - ANESTEZİ HAZIRLIĞI |
1 |
Adet |
|||
12 - YAŞLI HASTALARDA HAZIRLIK |
1 |
Adet |
|||
13 - ANAMNEZ VE FİZİK MUAYENE |
1 |
Adet |
|||
14 - BESLENME DURUMUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ |
1 |
Adet |
|||
15 - HEMATOLOJİK DEĞERLENDİRME |
1 |
Adet |
|||
16 - KARDİYOLOJİ KONSÜLTASYONU |
1 |
Adet |
|||
17 - KONSÜLTASYONLARDA HUKUKİ SORUMLULUK |
1 |
Adet |
|||
18 - HEKİMİN HUKUKİ SORUMLULUKLARI |
1 |
Adet |
|||
19 - SIKÇA SORULAN SORULAR |
1 |
Adet |
|||
20 - HEKİMİN CEZAİ SORUMLULUKLARI |
1 |
Adet |
|||
21 - DAVA SÜREÇLERİ - 1 |
1 |
Adet |
|||
22 - DAVA SÜREÇLERİ - 2 |
1 |
Adet |
|||
23 - MESLEKİ SİGORTA |
1 |
Adet |
|||
24 - TÜKETİCİ KANUNU VE MALPRAKTİS |
1 |
Adet |
|||
25 - ZAMAN AŞIMI |
1 |
Adet |
|||
2 - |
8 Kalem Hizmet Alımı (Aşağıda belirtilen konuların elektronik ortama
aktarılması) İhale kayıt no: 2015/12667 |
17.02.2015 |
10:30 |
||
1 - ASİSTAN GÖZÜYLE UZMANLIK EĞİTİMİ |
1 |
Adet |
|||
2 - ENFEKSİYON KONTROLÜ |
1 |
Adet |
|||
3 - KLİNİK BİYOKİMYA LABORATUVARLARINDA PREANALİTİK
SÜREÇ |
1 |
Adet |
|||
4 - HASTAHANEDE RESÜSİTASYON |
1 |
Adet |
|||
5 - ERİŞKİN İLERİ YAŞAM DESTEĞİ |
1 |
Adet |
|||
6 - ÇOCUKLARDA KARDİYOPULMONER
RESÜSİTASYON |
1 |
Adet |
|||
7 - UYGULAMALAR: ERİŞKİN TYD, ERİŞKİN
İYD, ÇOCUKTA KPR |
1 |
Adet |
|||
8 - BİLİMSEL
YAYIN TARANMASI, ARAŞTIRMA PLANLANMASI MAKALE YAZIMI |
1 |
Adet |
b-c) Teslim Tarihi ve Teslim Yeri:
b-c-1) Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 30 takvim günü
içinde teslimat İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi ‘ne yapılacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer: İ.Ü. Rektörlük Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinasyon Birimi;
Merkez Kampüsü Astronomi Binası Beyazıt-İSTANBUL
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlilik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilan yapılan
hallerde ilk ilan tarihinin veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilan yapılan hallerde ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya
kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin
tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü
göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren
belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
teklif mektubu,
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
geçici teminat,
4.1.5. Vekaleten ihaleye
katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.6. İsteklinin iş ortaklığı olması durumunda şekil
ve içeriği İdari Şartnamede belirtilen iş ortaklığı beyannamesi,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler;
Bu madde boş bırakılmıştır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler;
Bu madde boş bırakılmıştır.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - Bu ihalelere sadece yerli istekliler
katılabilecektir. Bu ihalelerde yerli istekliler lehine fiyat avantajı
uygulanmayacaktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin
adresinde (İ.Ü.Rektörlük Bilimsel Araştırma Projeleri
Koordinasyon Birimi Merkez Kampüsü Astronomi ve Uzay Bilimleri Binası Beyazıt -
İSTANBUL) görülebilir ve 100,00- Türk Lirası karşılığı İ.Ü. Strateji Geliştirme
Başkanlığına (Süleymaniye Cad. No: 25 Beyazıt - İstanbul) yatırılan bedelin
makbuzu ile yine aynı adresten satın alınabilir. (Her iş için ayrı ayrı ihale doküman bedeli
yatırılmalıdır.)
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, ihale tarihi ve saatine kadar İ.Ü.
Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi, Merkez Kampüsü
Astronomi Binası Beyazıt-İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi,
iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, birim fiyat üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir hizmet
kalemi miktarı ile bu hizmet kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme
imzalanacaktır.
10 - İstekliler ihalesine iştirak etmiş oldukları her
iş için teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere, kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Bütün tekliflerin red
edilmesi ve ihalelerin iptal edilmesinde idare serbesttir.
1009/1/1-1
5
KALEM MAL ALIMI YAPILACAKTIR
İstanbul
Üniversitesi Rektörlüğünden:
İstanbul Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri
Koordinasyon Birimince desteklenen projeler için gerekli olan 5 kalem mal alımı
işinin (cihaz, sistem, kit) 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (f) bendi
ile geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 1/12/2003
tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esaslarının 20. maddesi (f) bendi
uyarınca Pazarlık Usulü ile ihale edilecektir.
1 - İdarenin
a) Adresi : İstanbul Üniversitesi Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinasyon Birimi Merkez Kampüsü Astronomi Binası Beyazıt/İSTANBUL
b) Telefon ve Faks Numarası : Tel: 0 212 4400017 -
Faks: 0 212 4400019
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@istanbul.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi
(varsa): -
2 - İhale Konusu malın:
a) |
Niteliği,
türü |
Miktarı |
İhale
Tarihi |
İhale
Saati |
|
1 - |
7 Kalem Mal Alımı İhale kayıt no:
2015/12692 |
17.02.2015 |
11:00 |
||
1 - FULL HD ENDOSKOPİK KAMERA KONTROL
ÜNİTESİ |
1 |
Adet |
|||
2 - 300 W XENON IŞIK KAYNAĞI |
1 |
Adet |
|||
3 - FULL HD ENDOSKOPİK KAMERA KAFASI |
1 |
Adet |
|||
4 - 26'' HD TFT LCD MEDİKAL MONİTÖR |
1 |
Adet |
|||
5 - 10 MM 0˚ TELESKOP |
1 |
Adet |
|||
6 - FİBER OPTİK IŞIK KABLOSU |
1 |
Adet |
|||
7 - ENDOSKOPİ TAŞIMA ARABASI |
1 |
Adet |
|||
2 - |
2 Kalem Mal Alımı İhale kayıt no:
2015/12703 |
17.02.2015 |
11:30 |
||
1 - Sodyum İyodür Kristali Nal(TI) |
1 |
Adet |
|||
2 - Yüksek Enerjili Kolimatörü |
1 |
Adet |
|||
3 - |
3 Kalem Mal Alımı İhale kayıt no:2015/12718 |
17.02.2015 |
12:00 |
||
1 - TRUSEQ NANO LİBRARY CONSTRUCTİON KİT
A (24 SAMPLES) |
5 |
KUTU |
|||
2 - TRUSEQ PE CLUSTER KİT V3-cBOT-HS |
2 |
KUTU |
|||
3 - HISEQ SECUENCİNG V3-HS(200CYCLE) |
2 |
KUTU |
|||
4 - |
Side Scan Sonar
(Yandan Taramalı Sonar) Cihaz Seti İhale kayıt no:2015/12725 |
1 |
Adet |
17.02.2015 |
12:30 |
5 - |
X-Işınları Difraktometresi
(XRD) İhale kayıt no:2015/12737 |
1 |
Adet |
17.02.2015 |
13:00 |
b-c) Teslim Tarihi ve Teslim Yeri :
b-c-1) Tek parti olarak sözleşmenin imzalanmasına
müteakip 45 takvim günü içinde teslimat İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp
Fakültesi ‘ne yapılacaktır.
b-c-2) Tek parti olarak sözleşmenin imzalanmasına
müteakip 120 takvim günü içinde teslimat İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp
Fakültesi ‘ne yapılacaktır.
b-c-3) Tek parti olarak sözleşmenin imzalanmasına
müteakip 45 takvim günü içinde teslimat İstanbul Üniversitesi Fen Fakültesi ‘ne
yapılacaktır.
b-c-4) Tek parti olarak sözleşmenin imzalanmasına
müteakip 60 takvim günü içinde teslimat İstanbul Üniversitesi Deniz Bilimleri
ve İşletmeciliği Enstitüsü‘ne yapılacaktır.
b-c-5) Tek parti olarak sözleşmenin imzalanmasına
müteakip 120 takvim günü içinde teslimat İstanbul Üniversitesi Mühendislik
Fakültesi‘ne yapılacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer: İ.Ü Bilimsel Araştırma Projeleri
Koordinasyon Birimi Merkez Kampüsü Astronomi Binası Beyazıt/İSTANBUL
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlilik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1.İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilan yapılan
hallerde ilk ilan tarihinin veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı
bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilan yapılan hallerde ilk ilan veya
ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin
tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin
tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
teklif mektubu,
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
geçici teminat,
4.1.5. Vekaleten ihaleye
katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.6. İsteklinin iş ortaklığı olması durumunda şekil
ve içeriği İdari Şartnamede belirtilen iş ortaklığı beyannamesi,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliliğe ilişkin belgeler ve
bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
Bu madde boş bırakılmıştır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliliğe ilişkin belgeler ve
bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri,
katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları
içeren doküman:
4.3.1.1. İstekli tarafından önerilen ürün ile ilgili
teknik şartname ile karşılaştırma yapılabilmesi için teknik bilgilerin yer
aldığı katalogların, fotoğrafların ve benzeri tanıtım materyallerini eksiksiz
sunması gerekir. Teknik şartnameye uygunluk belgesi adı altında teknik
şartnamenin tüm maddelerinin cevabının isteklice
imzalı ve kaşeli olarak verilmesi gerekmektedir. Önerilen ürün teknik
şartnameye uymak zorundadır. Teknik Şartnameye uymayan ürün değerlendirme dışı
bırakılır.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale, katılma koşullarını sağlayan tüm yerli ve
yabancı isteklilere açık olup yerli istekli lehine fiyat avantajı
uygulanmayacaktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde (İ.Ü. Bilimsel
Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi Merkez Kampüs Astronomi ve Uzay
Bilimleri Binası Beyazıt/İSTANBUL) görülebilir ve 100,00 - Türk Lirası
karşılığı İ.Ü. Strateji Geliştirme Başkanlığına (Süleymaniye Cad. No: 25
Beyazıt-İstanbul) yatırılan bedelin makbuzu ile yine aynı adresten satın
alınabilir. (Her iş için ayrı ayrı ihale doküman bedeli yatırılmalıdır.)
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, ihale tarihi ve saatine kadar İ.Ü.
Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi Merkez Kampüs Astronomi ve
Uzay Bilimleri Binası Beyazıt/İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği
gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - 4,5 sıra nolu İhalelere
iştirak edecek istekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir.
İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü
bedel sözleşme imzalanacaktır.
10 - 1, 2, 3 sıra nolu
ihalelerdeki mal kalemi- kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal
kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
11 -İstekliler ihalesine iştirak etmiş oldukları her iş
için teklif edilen bedelin %3’ünden az
olmamak üzere, kendi belirleyecekleri
tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.
13 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
14 - Bütün tekliflerin red
edilmesi ve ihalelerin iptal edilmesinde idare serbesttir. 1009/2/1-1
KAT
KARŞILIĞI TİCARİ İŞ YERİ VE KONUT YAPTIRILMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Niğde İl Özel İdaresi İl Encümen
Başkanlığından:
Aşağıda yeri, pafta, ada ve parsel numarası ile Muhammen bedeli
belirtilen taşınmaz üzerine İl Encümeninin 21.01.2015 tarih ve 33,34 ve 35
sayılı kararı esas alınarak asgari istenilenlerin Niğde İl Özel İdaresine
verilmesi kaydı ile ihale şartnamesi, sözleşme ve eki teknik şartnameler
çerçevesinde kat karşılığı Ticari İş yeri ve konut yaptırılması işi 2886 Sayılı
Devlet İhale Kanunu’nun 35/a. Maddesi gereğince “Kapalı Teklif Usulü” ile
ihaleye çıkarılmıştır.
İL |
İLÇE |
MAH. |
ADA |
PARSEL |
YÜZÖLÜM |
TAHMİNİ İNŞAAT MALİYETİ |
%3 GEÇİCİ TEMİNAT |
İDAREYE ÖDENECEK
NAKİT BEDEL ARTIRIMI |
İHALE TARİHİ |
İHALE SAATİ |
Niğde |
Merkez |
Kumluca |
136 |
1-C |
11.175,75 m² |
32.778.900,00.-TL |
983.367,00.-TL |
70.000,00.-TL |
25.02.2015 |
11.00 |
Niğde |
Merkez |
Kumluca |
136 |
1-A |
6.348,43 m² |
18.818.800,00.-TL |
564.564,00.-TL |
50.000,00.-TL |
25.02.2015 |
11.30 |
Niğde |
Merkez |
Kumluca |
136 |
1-B |
9.464,86 m² |
28.241.500,00.-TL |
847.245,00.-TL |
60.000,00.-TL |
25.02.2015 |
12.00 |
İHALENİN
YERİ: Niğde Merkez Yukarıkayabaşı Mahallesi Sağlık
Caddesi Adliye Yanı Niğde il özel idaresi İl Genel Meclis Binasında bulunan İl Encümen
Toplantı Salonunda İl Encümeni tarafından yapılacaktır
ŞARTNEMİNİN
ALINACAĞI YER: İşle ilgili şartname ve ekleri mesai saatleri (08:00-12:00 ve 13.00- 17:00 saatleri)arasında Emlak İstimlak
Müdürlüğü (Adana yolu üzeri 2. Km. İl Özel İdaresi Hizmet binası/NİĞDE ) veya Yazı
İşleri Müdürlüğü (Yukarıkayabaşı Mahallesi Sağlık
Caddesi Adliye Yanı İl Özel İdaresi İl Genel Meclis Binası/NİĞDE) adresinde
görülebilir ve 250,00TL (ikiyüzellitürklirası)
karşılığında satın alınabilir.
DOSYANIN TESLİMİ: İhaleye iştirak edecek olanlar İhale Şartnamesinin 7.
maddesine göre hazırlayacakları tekliflerini 25.02.2015 Çarşamba günü yukarıda
belirtilen saate kadar sıra numaralı alındılar karşılığında İhale Komisyonu
Başkanlığına veya İhale Komisyonu Başkanlığına ulaştırılmak üzere İl Özel
İdaresi Yazı İşleri Müdürlüğü personeline imza karşılığında verilebileceği gibi
iadeli taahhütlü posta ile gönderebilir.
ASGARİ
İSTENENLER:
1 - Yukarıda özelliği belirtilen taşınmazlar üzerine İl Encümeninin
21.01.2015 tarih ve 33, 34, 35 sayılı kararına istinaden mevcut 1/100 ölçekli
mimari avan proje esas alınarak, İdarece belirlenen
ve şartname ekinde yer alan bağımsız bölümlerin (Bağımsız Bölüm Tablosunda numaralar
öngörü olarak yazılmış olup, kat irtifakı sırasında bağımsız bölüm numarasında
değişme olması halinde avan projede bağımsız bölüm
numarası ile gösterilen bölümler dikkate alınacaktır.) idareye kalmasının
yüklenici tarafından peşinen kabul edilmesi. (İhaleye sunulacak tekliflerde, İdareye kalacak
bağımsız bölümler ve alanlar dışında yükleniciye kalacak bağımsız bölümler
karşılığı, idareye ödenecek nakit bedel olarak artırımı yukarıda belirtilen
bedelden başlayacak olup, ihaleyi kazanan firmanın belirlenmesinde,
isteklilerin teklif edecekleri nakit bedeller üzerinden değerlendirme yapılacaktır.)
2 - Avan
projeye göre, uygulama projelerinin hazırlanması, ilgili kurum ve kuruluşlardan
gerekli izin ve onayların alınması ve alınacak bu izin ve onaylar doğrultusunda
imalatın yapılması, proje ve imalat aşamasında öngörülemeyenler de dahil olmak üzere tüm bu iş ve işlemlere ait masrafların da
yüklenici tarafından karşılanması.
3 - 3194
sayılı imar kanununa göre kamuya terk edilmesi gereken kısım var ise bedelsiz
terk edilmesi.
4 - İmar
durumunda iyileşme olması veya uygulama projelerinde emsal hesabında bağımsız
bölüm tablosunda yer alan alanlar haricinde ilave alanlar ortaya çıkması
durumunda bu alanların %35 oranında İdareye yansıtılmasının peşinen kabul
edilmesi ve paylaşım dışı yer ve alanların tapuda ortak alan olarak
gösterilmesi.
İsteklilerin
ihaleye katılabilmesi için;
1 - İsteklilerin
ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri kapsamında dış
zarf ile birlikte sunmaları gerekmektedir. Dış zarf aşağıdaki belgeleri
içerecektir.
2 - Şekli ve
İçeriği şartnamenin 7. maddesine uygun olarak isteklilerin hazırlayacağı, şartname
eki örneğine uygunteklif mektubunu koyacakları iç
zarf, (yukarıda belirtilen bedelden az olmamak üzere İdareye ödenecek olan
nakit bedel tutarı yazılacaktır.)
3 - Türkiye’de
tebligat için adres beyanı vermesi. (Beyanda telefon, faks var ise elektronik
posta adresi bilgilerinin belirtilmesi)
4 - Mevzuatı
gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkar Odası veya ilgili Meslek Odası belgesi; (aslı,
noter tasdikli sureti veya aslı İdarece görülmüş sureti)
4.1. Gerçek
kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da
esnaf ve sanatkâr odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.2. Tüzel
kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya
Sanayi odasından ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış,
tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge.
5 - Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri; (noter
tasdikli sureti veya aslı İdarece görülmüş sureti)
5.1. Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
5.2. Tüzel
kişi olması halinde, ilgilisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları
ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlerini belirtilen son durumu gösterir
Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili
Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini,
6 - İstekliler
adına vekâleten ihaleye katılma halinde, istekli adına teklifte bulunacak
kimselerin Noter tasdikli vekâletnameleri ile vekâleten iştirak edenin Noter
tasdikli imza beyannamesi (noter tasdikli sureti veya aslı İdarece görülmüş
sureti)
7 - Niğde İl
Özel İdaresine hitaben işin adına Vakıflar Bankası Niğde Şubesindeki TR890001500158007289024540
nolu hesabına nakit olarak yatırılmış geçici teminat
alındı makbuzu veya Niğde İl Özel İdaresine hitaben işin adına 2886 sayılı
Yasaya göre alınmış geçici teminat mektubu (Limit içi-süresiz ve teyit yazılı)
8 - İsteklilerin
ortak girişim olması halinde bu iş için ortak girişim beyannamesi,
9 - Şartname
eki teknik personel taahhütnamesini vermesi, (Ortak girişim halinde ortaklığı
oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her biri tarafından imzalanmış
olacaktır.)
(TEKNİK
PERSONEL)
Adet |
Pozisyonu |
Mesleki Unvanı |
Mesleki
Özellikleri |
1 |
Şantiye Mühendisi |
İnşaat Mühendisi veya Mimar |
En Az 5 Yıl
Deneyimli |
1 |
Şantiye Mühendisi |
Makine Mühendisi |
En Az 5 Yıl
Deneyimli |
1 |
Şantiye Mühendisi |
Elektrik Mühendisi |
En Az 5 Yıl
Deneyimli |
İşin
başından sonuna kadar iş başında bulunduracağını taahhüt edecek, ilk ilan
tarihinden sonra yapılacak olan bu taahhütte görevlendirilecek elemanların
diplomaları bu işte çalıştırılmak üzere görevlendirildiklerine dair belgeleri eklenecektir.
10 - İlan
tarihinden sonra ilgili vergi dairesinden veya internet vergi dairesinden
alınacak vergi borcu olmadığına dair belgenin aslı veya Vergi Dairesinden
alınan yazı aslının İdareye ibraz edilmesi.
11 - İlan
tarihinden sonra ilgili Sosyal Güvenlik Kurumundan veya Sosyal Güvenlik
Kurumunun internet adresi üzerinden alınacak prim borcu olmadığına dair
belgenin aslı veya Kurumdan alınan yazı aslının İdareye ibraz edilmesi.
12 - İhale
konusu taşınmazın yerinde görüldüğüne dair isteklinin yazılı beyan vermesi.
13 - Ortak
girişim olması halinde her bir ortak ayrı ayrı (1.,2.,3.,4.,8.,9.10
ve 11.) bentlerinde belirtilen belgeleri vermek zorundadır.
14 - Her
sayfasının okunup kabul edildiğine dair imzalanmış ihale şartnamesi ve teknik şartnameler.
15 - İhale
dokümanının satın alındığına dair 250,00.-TL'lik banka makbuzunu ibraz etmek
suretiyle 25.02.2015 Çarşamba günü yukarıda belirtilen saatlerde Niğde İl Özel
İdaresi İl Genel Meclis Binasında bulunan İl Encümen Toplantı Salonunda hazır bulunmaları
gerekmektedir. İşin kontrolü İdaremiz teknik elemanlarınca yapılacak olup, iş
4708 sayılı Yapı Denetim Kanunu’ndan muaftır.
Bu işin
ihalesine katılmak üzere kendi adına asaleten, başkaları adına vekaleten sadece tek bir başvuruda bulunabilecektir. Aksi
halde yapılacak başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
İdare
ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
Postada
meydana gelebilecek gecikmeler kabul edilmez.
İlan olunur.
898/1-1
1
ADET OTOMATİK CABATA HATTI ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş.
Genel Müdürlüğünden:
1. Fabrikamız,
konusu şartnamede belirtilen 1 adet otomatik cabata
hattı alımı kapalı zarf ile teklif alma yoluyla ihale edilecektir.
2. İhale
17.02.2015 Salı günü saat 14.00’da Fabrikamız Toplantı salonunda yapılacaktır.
3. Nihai
teklifler en geç 17.02.2015 Salı günü saat 14.00’a kadar Fabrikamız Muhasebe ve
Ticaret Müdürlüğüne verilmiş olması gerekmektedir.
4. Postadaki
gecikmeler dikkate alınmaz.
6. Bu İhale
4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun İstisna Alımı Kapsamındadır.
7. 4734
sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 11. maddesinde belirtilenler hiçbir şekilde
ihaleye katılamazlar.
ADRES: ANKARA HALK EKMEK VE UN
FABRİKASI A.Ş.
Anadolu Bulvarı No:
13 Macunköy - Yenimahalle/ANKARA
Tel : 397 33 65 - 66 Faks : 397 33 71 - 74
917/1-1