YHT SETLERİ VE EKSPRES TRENLERİN YOLCU VAGONLARINDA
KULLANILMAK ÜZERE 15.000 LİTRE DEZENFEKTAN MADDESİ SATIN ALINACAKTIR
TCDD
İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
4458 SAYILI GÜMRÜK KANUNU VE 5607 SAYILI KAÇAKÇILIKLA
MÜCADELE KANUNU'NUN / 16-1. MADDESİ KAPSAMINDA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA
SATILACAKTIR
TAŞINMAZ SATILACAKTIR
İ.E.T.T.
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
SÜTLÜK DERİN DONDURUCULU DOLAP ALINACAKTIR
Ankara Halk
Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
KESME TARTMA MAKİNASI ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk
Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
KÜÇÜK KONİK YUVARLAYICI ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk
Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
16 ADET (6 ADET OPSİYONLU) BİNEK ARAÇ
KİRALANACAKTIR
THK Gökçen
Havacılık İktisadi İşletmesinden:
3 ADET MOBİL ÇOCUK EĞİTİM / BAKIM MERKEZİ SATIN ALINMASI
İHALESİ İPTAL EDİLMİŞTİR
Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
AŞAĞIDA CİNS VE MİKTARI YAZILI MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
AŞAĞIDA CİNS VE MİKTARI YAZILI MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
VİDEO
ENDOSKOPİ SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Türk Kızılayı
Özel Ticaret Borsası Hastanesinden:
30 YIL SINIRLI AYNİ HAK TESİSİ KURMA İHALESİ YAPILACAKTIR
Şanlıurfa
Büyükşehir Encümeni Başkanlığından:
YHT SETLERİ VE EKSPRES
TRENLERİN YOLCU VAGONLARINDA KULLANILMAK ÜZERE 15.000 LİTRE DEZENFEKTAN MADDESİ
SATIN ALINACAKTIR
TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2015/12069
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü
b) Telefon ve Faks Numarası : 0312 309 05 15/4419 - 4149 0312 311 53 05
c) Elektronik Posta Adresi : malzeme@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu malın adı ve
miktarı : 15.000 Litre Dezenfektan Maddesi Alımı
3 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli ve Yabancı İsteklilerden teklif
alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım
Komisyonu Başkanlığına 06/03/2015 günü saat 14.30’a
kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
5 - İhale dokümanı TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi
Başkanlığı Cer Sipariş Şube Müdürlüğünde görülebilir. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi Genel
Müdürlüğü Merkez Veznesinden KDV dâhil 300,-TL bedelle temin edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en
az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735
sayılı yasalara tabi değildir.
932/1-1
4458 SAYILI GÜMRÜK KANUNU VE 5607 SAYILI KAÇAKÇILIKLA
MÜCADELE KANUNU'NUN / 16-1. MADDESİ KAPSAMINDA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA
SATILACAKTIR
Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı GAP Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Gaziantep Tasfiye
İşletme Müdürlüğünden:
1 - Satışa esas bedeli en az 12 TL. ile
en çok 83.473,50 TL. arasında değişen; 11/02/2015 günü
saat 16:00'ya kadar yatırılması gereken güvence tutarı da en az 2 TL. en çok 8.348 TL arasında olan, cinsi, miktarı, bulunduğu
yeri, özellikleri, satışa esas bedeli ve güvence tutarı ayrı ayrı şartname eki
listede gösterilen çay, şeker, makaron, ampul, güneş
gözlüğü, oyuncak, hurda bakır, antep fıstığı ve bıçak
vb. cinsi 160 grup eşya açık artırma suretiyle, NESİMİ MAHALLESİ NESİMİ KÜME
EVLERİ NO: 20 ŞEHİTKAMİL/GAZİANTEP adresinde 12/02/2015 tarihinde saat: 09.30'da
satışa sunulacaktır. Satışa sunulan eşya/araç ve söz konusu ihale hakkında
ayrıntılı bilgiye www.gumrukticaret.gov.tr ve www.tasis.gov.tr. internet adreslerimiz ile 0342 337 33 80-81 numaralı
telefondan ulaşılabilir.
2 - Kimliklerini belirlemeye yarayan belge, gerçek
kişilerin T.C. kimlik numarası ve ikametgah beyanı,
tüzel kişilerin vergi kimlik numarası ve işyeri merkezi beyanı, güvencenin
yatırıldığına ilişkin belge, vekil olarak katılanlar için vekâletname aslı veya
noter onaylı örneği, tüzel kişiler adına katılacaklardan, yetki belgesinin aslı
veya noter onaylı örneğinin veya vekaletname kartının satış günü ihale
salonunda ibraz edilmesi gerekir.
3 - Bu ilanda bulunmayan hususlarda şartname ve eki
listelerde belirtilen hükümler geçerlidir. Açık Artırma Yöntemiyle Eşya Satış
Şartnamesi ve ekleri 10,00 TL. (KDV dahil) bedel
karşılığı Gaziantep Tasfiye İşletme Müdürlüğü ile Bölge Müdürlüğünden
alınabilir.
İlan olunur.
938/1-1
İ.E.T.T. İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
1) İhale konusu olan işin;
a) Niteliği: - İ.E.T.T.
İşletmeleri Genel Müdürlüğü'ne ait, İstanbul ili, Beyoğlu İlçesi, Hacımimi Mahallesi, 145 ada 16 ve 86 parsel numarası ile
kayıtlı bulunan kargir apartman ve müştemilatın
satışı
b) Teslim Yeri: Teknik
Şartnamede belirtilmiştir.
c) Miktarı: Teknik şartnamede
belirtilmiştir.
2) İhale şartnamesi, İ.E.T.T.
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Daire
Başkanlığı İhale İşleri Şube Müdürlüğü Hizmet İşleri Şefliği' ne müracaat
edilerek 250,00.-TL bedel karşılığında temin edilebilir.
3) İhale ile ilgili teklif
mektupları 18.02.2015 günü saat: 14:00'e kadar
İ.E.T.T. İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Daire
Başkanlığı İhale İşleri Müdürlüğü Hizmet İşleri Şefliği Şahkulu
Mh. Erkan-ı Harp Sk. No: 2 Metrohan Tünel-Beyoğlu/İST adresine teslim edilecek ve
teklif mektupları aynı adreste toplanan İhale Komisyonu huzurunda aynı gün saat
14:00'den itibaren açılacaktır.
4) İhale, 2886 Sayılı Devlet
İhale Kanununun 36. Maddesi doğrultusunda Kapalı Teklif Usulü Arttırma ile
yapılacaktır.
5) Söz konusu ihalenin tahmin
edilen toplam bedeli 15.000.000,00 TL'dir.
6) İsteklilerde aranılacak
şartlar:
A) Kanuni İkametgahı
olması,
B) Türkiye' de tebligat için
adres göstermesi,
C) Ticaret ve/veya Sanayi
Odası belgesi vermesi,
a) Gerçek kişi olması
halinde, ilgisine göre, ticaret, sanayi odası, veya
esnaf odası ve sanatkar siciline kayıtlı olduğunu gösterir belge,
b) Tüzel
kişi olması halinde, tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğu ticaret veya
sanayi odasından veya idare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya benzeri
bir makamdan, ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile
kayıtlı olduğuna dair belge.(Türkiye'de şubesi bulunmayan yabancı tüzel
kişiliğin belgelerinin bu tüzel kişiliğin bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğu
veya Türkiye Dışişleri Bakanlığınca onaylanmış olması gerekir.)
c) Ortak girişim olması
halinde, ortak girişimi oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin (a)
ve (b)'deki esaslara göre temin edecekleri belge,
D) İmza sirküleri vermesi,
a) Gerçek kişi olması halinde
noter tasdikli imza sirküleri
b) Tüzel kişi olması halinde,
tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri (Türkiye'de şubesi bulunmayan
yabancı tüzel kişiliğin sirkülerinin bu tüzel kişiliğin bulunduğu ülkedeki Türk
Konsolosluğunca veya Türkiye Dışişleri Bakanlığı'nca onaylanmış olması
gerekir.)
c) Ortak girişim olması
halinde, ortak girişimi oluşturan gerçek kişi veya tüzel kişililerin her
birinin (a) ve (b) fıkralarındaki esaslara göre temin edecekleri belge,
E) İstekliler adına vekaleten adına vekaleten ihaleye katılmıyor ise, istekli
adına teklifte bulunacak kimselerin vekaletnameleri ile vekaleten iştirak
edenin noter tasdikli imza sirküleri vermesi, (Türkiye'de şubesi bulunmayan
yabancı tüzel kişiliğin vekaletnamelerinin bulunduğu ülkedeki Türk
Konsolosluğunca veya Türkiye Dışişleri Bakanlığı'nca onaylanmış olması
gerekir.)
F) Tahmin edilen toplam
bedelin %3'ü oranında 450.000,00 TL'lik geçici teminat,
G) İsteklilerin ortak girişim
olması halinde ortak girişim beyannamesi ile ortaklarca imzalı ortaklık
sözleşmesini vermesi, (İhale üzerinde kaldığı takdirde noter tasdikli ortaklık
sözleşmesi verilir. Ayrıca, grubun bütün ortaklıkları idare ile yapacakları
ihale sözleşmesini şahsen veya vekilleri vasıtasıyla imzalayacaklardır.)
H) Şartnamede belirtilen
esaslara göre hazırlanacak teklif mektubu
F) Diğer belgeler: İstenmemektedir.
856/1-1
SÜTLÜK DERİN DONDURUCULU
DOLAP ALINACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş. Genel
Müdürlüğünden:
1. Yeni açılacak satış
mağazamızda (Çamlıdere) kullanılmak üzere 1 (Bir) adet sütlük derin donduruculu
dolap, teklif alma yoluyla alınacaktır.
2. Şartname bedelsiz olarak
fabrikamız Muhasebe, Ticaret ve Pazarlama Müdürlüğünden temin edilebilir.
3. Teklifler en geç
13.02.2015 Cuma günü mesai bitimine kadar Fabrikamız Muhasebe, Ticaret ve
Pazarlama Müdürlüğüne verilmiş olması gerekmektedir.
4. Postadaki gecikmeler
dikkate alınmaz.
ADRES: ANKARA HALK EKMEK VE
UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu Bulvarı No: 13 Macunköy
- Yenimahalle / ANKARA
Tel : 397 33 65 - 66 Faks : 397 33 71 – 74
943/1-1
KESME TARTMA MAKİNASI ALIMI
YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş. Genel
Müdürlüğünden:
1. Yeni açılacak satış
mağazamızda (Çamlıdere) kullanılmak üzere 1 Adet Kesme Tartma Makinası (Hamur
Bölücü) alımı, teklif alma usulüyle alınacaktır.
2. Kesme Tartma Makinası
(Hamur Bölücü) Şartnamesi bedelsiz olarak fabrikamız Muhasebe, Ticaret ve
Pazarlama Müdürlüğü’nden temin edilebilir.
3. Teklifler en geç
13.02.2015 Cuma günü mesai bitimine kadar Fabrikamız Muhasebe, Ticaret ve
Pazarlama Müdürlüğü’ne verilmiş olması gerekmektedir.
4. Postadaki gecikmeler
dikkate alınmaz.
ADRES: ANKARA HALK EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu Bulvarı No:13 Macunköy
- Yenimahalle / ANKARA
Tel : 397 33 65 - 66 Faks :
397 33 71 – 74
944/1-1
KÜÇÜK KONİK YUVARLAYICI ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş. Genel
Müdürlüğünden:
1. Yeni açılacak satış mağazamızda (Çamlıdere)
kullanılmak üzere 1 Adet Küçük Konik Yuvarlayıcı alımı, teklif alma usulüyle
alınacaktır.
2. Küçük Konik Yuvarlayıcı Şartnamesi bedelsiz olarak
fabrikamız Muhasebe, Ticaret ve Pazarlama Müdürlüğü’nden temin edilebilir.
3. Teklifler en geç 13.02.2015 Cuma günü mesai bitimine
kadar Fabrikamız Muhasebe, Ticaret ve Pazarlama Müdürlüğü’ne verilmiş olması
gerekmektedir.
4. Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
ADRES: ANKARA HALK
EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu
Bulvarı No: 13 Macunköy - Yenimahalle / ANKARA
Tel : 397 33 65 - 66 Faks :
397 33 71 – 74
945/1-1
16 ADET (6 ADET OPSİYONLU) BİNEK ARAÇ KİRALANACAKTIR
THK
Gökçen Havacılık İktisadi İşletmesinden:
1. THK Gökçen Havacılık İktisadi İşletmesi
hizmetlerinde kullanılmak üzere bu şartnamede belirtilen hususlar dahilinde 16 (On altı) adet Binek (6 adet Opsiyonel), hizmet taşıtının sürücüsüz ve akaryakıt hariç
kiralanması işi 16 Şubat 2015 Pazartesi günü saat: 14.00’da kapalı teklif alma
usulüyle ihale edilecektir.
2. İstekliler şartnameye göre hazırlayacakları kapalı
zarf teklif mektuplarını, ihale gün ve saatine kadar İstanbul Cad. Elif Sok.
No: 4/F İskitler/ANKARA adresindeki Lojistik Başkanlığına vereceklerdir.
3. İstekliler bu işe ait şartnameyi 50,00.-TL
karşılığında İstanbul Cad. Elif Sok. No: 4/F İskitler/ANKARA adresindeki Satınalma Biriminden temin edebilirler.
4. THK Gökçen Havacılık İktisadi İşletmesi 4734 Sayılı
Kamu İhale Kanununa tabi değildir.
Bilgi Tel : (0 312) 303 48 18 - 303 48 00 / 278-418
958/1-1
3 ADET MOBİL ÇOCUK EĞİTİM / BAKIM MERKEZİ SATIN ALINMASI
İHALESİ İPTAL EDİLMİŞTİR
Türk
Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
15.01.2015 tarih 29237 sayılı Resmi Gazete’de
yayınlanan 10.02.2015 tarihinde yapılacağı duyurulan 3 Adet Mobil Çocuk Eğitim
/ Bakım Merkezi satın alınması ihalesi iptal edilmiştir.
İlgililere duyurulur.
942/1-1
AŞAĞIDA CİNS VE MİKTARI YAZILI MALZEME SATIN
ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Aşağıda cins ve miktarı
yazılı malzeme, teknik şartnamesi ile ihale ek şartlarına uygun olarak,
Ofisimiz tip ticari şartnamesi esasları dahilinde iç
piyasadan açık teklif usulü ile satın alınacaktır.
MALZEME GRUBU |
MİKTARI |
NEYE GÖRE ALINACAĞI |
SON TEKLİF VERME TARİHİ |
|
Yardımcı Yıkama Maddesi (Oksijenli
Ağartıcı (Toz) |
20.000 |
Kg. |
Teknik Şartname |
20.02.2015 |
Yardımcı Yıkama Maddesi (Klorlu
Ağartıcı (Toz) |
20.000 |
Kg. |
Teknik Şartname |
|
Yardımcı Yıkama Maddesi (Ağır
Kir, Kan ve Yağ Çözücü (Toz) |
50.000 |
Kg. |
Teknik Şartname |
|
Yardımcı Yıkama Maddesi (Protein
Bazlı Leke Çözücü (Toz) |
20.000 |
Kg. |
Teknik Şartname |
|
Yardımcı Yıkama Maddesi(Grilik ve Sertlik
Giderici, Kireç Çözücü, Sıvı) |
20.000 |
Litre |
Teknik Şartname |
|
Yardımcı Yıkama Maddesi(Su
Sertliği Giderici, Kireç Önleyici (Toz) |
15.000 |
Kg. |
Teknik Şartname |
|
Çamaşır Yumuşatıcısı (5 L) |
300.000 |
Litre |
Teknik Şartname |
23.02.2015 |
Sanayi Tipi Bulaşık Makinesi Deterjanı (Sıvı) |
600.000 |
Litre |
Teknik Şartname |
24.02.2015 |
Sanayi Tipi Bulaşık Makinesi Parlatıcısı (Sıvı) |
300.000 |
Litre |
Teknik Şartname |
|
Sanayi Tipi Bulaşık Makinesi Kireç Çözücüsü
(Sıvı) |
100.000 |
Litre |
Teknik Şartname |
|
Cam Temizleme Maddesi (500 mL) |
250.000 |
Litre |
Teknik Şartname |
25.02.2015 |
Cam Temizleme Maddesi (5 L) |
250.000 |
Litre |
Teknik Şartname |
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
BEDEL ŞARTNAME EKİ LİSTEDE BELİRTİLMİŞTİR.
a) İstekliler, ihale evrakını Ankara’da Devlet Malzeme Ofisi Genel
Müdürlüğü ile İstanbul ve İzmir Bölge Müdürlüklerimizde görebilirler. (Ayrıca,
teknik şartnameler ile sair ihale evrakı Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin
ihale ilanları sayfasında yayınlanmış olup döküm alınabilmektedir.)
b) Ancak, ihaleye teklif verecek firmaların, ihale evrak bedelini Ofis
veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.
c) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif
evrakına eklenerek, dış zarfa konulması zorunludur. Belgenin aslı teklifler
açıldıktan sonra firmaya iade edilecektir. İhalenin bütünüyle iptali veya
siparişten vazgeçilmesi halinde, sipariş evrak bedeli ilgili firmaya iade
edilecektir.
d) İhtiyaç duyulması halinde düzenlenecek Zeyilnameler Ofisimizin www.dmo.gov.tr
adresinin ihale ilanları bölümünde yayınlanacaktır.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ
ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta
ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile eklerinin aynen kabul
edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler
ile ek şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, yukarıda gösterilen günde en geç saat 12.00’ye kadar
Genel Müdürlüğümüz II Nolu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela
dış zarfları açılacak, dış zarf muhteviyatına göre tekliflerinde noksanlık
bulunmayan firmaların iç zarfları da açılacak olup, bunu müteakip yazılı
teklifleri alınan firmaların devamında tekliflerini sözlü olarak da
sürdürmeleri sağlanacaktır. İsteklilerin ihalenin devamında sözlü olarak
indirim teklifinde bulunabilmeleri için yetki belgelerini getirmeleri
gerekmektedir.
5 - Numune istenerek ihalesine çıkılan malzeme için verilen firma
numunelerinin istenilen şartlara uygunluğunun tespiti amacıyla ayrıca inceleme
yapılacağından, fiyatla ilgili iç zarflar bu inceleme sonuna kadar
açılmayacaktır. İnceleme sonucu numuneleri istenilen şartlara uygun bulunan
firmaların fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte
açılacak, numuneleri uygun bulunmayan firmaların iç zarfları ise açılmayarak
firma yetkililerine teminatları ile birlikte iade edilecektir. Verilecek
numuneler teslimata esas numune olarak değerlendirilecektir. Gerekli görülmesi
halinde firmalar hakkında mali ve teknik yönden yeterlilik araştırması
yaptırılacaktır.
6 - Firmalar sunacakları yazılı tekliflerinde ve bilahare sözlü olarak
tekliflerini sürdürmeleri halinde en ucuz teklifin belirlenmesinde yer alan
kuruş hanesinde iki rakamdan fazla küsüratlara yer
verilmeyecektir.
7 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen
şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu
olacaktır.
8 - İstekliler ihale konusu malzemenin tamamı için teklifte
bulunabilecekleri gibi, teklif edilen miktarın teslim mahalli itibariyle tespit
edilen miktarın yarısından az olmaması şartıyla, kısmi teklifte de
bulunabilirler.
9 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler
tarafından belirlenecek tutarda EN AZ 6 AY VADELİ OLARAK VERİLECEK GEÇİCİ
TEMİNAT metninde; ihalenin, ilgili mevzuat ve şartname hükümlerine göre yerine
getirileceği ibaresine yer verilecektir.
10 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası
(istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte,
kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir.
940/1-1
AŞAĞIDA CİNS VE MİKTARI
YAZILI MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Aşağıda cins ve miktarı
yazılı malzeme, teknik şartnamesi ve ihale ek şartları ile ticari şartname
esaslarına göre iç piyasadan açık teklif isteme usulü ile satın alınacaktır.
MALZEME GRUBU |
MİKTARI |
NEYE GÖRE ALINACAĞI |
SON TEKLİF VERME TARİHİ |
|
Tuvalet Kağıdı (çift katlı) |
4.020.000 |
Rulo |
Teknik Şartname |
26.02.2015 |
Kağıt Havlu |
1.800.000 |
Rulo |
Teknik Şartname |
27.02.2015 |
Kağıt Peçete (Çift katlı) |
400.000 |
Paket |
Teknik Şartname |
02.03.2015 |
Dispenser Kağıt Peçete |
150.000 |
Paket |
Teknik Şartname |
02.03.2015 |
Tuvalet Kağıdı (Jumbo Boy) |
84.000 |
Rulo |
Teknik Şartname |
03.03.2015 |
Z Katlama (Dispenser) Tabaka Kağıt Havlu |
600.000 |
Paket |
Teknik Şartname |
04.03.2015 |
Kağıt Havlu (fotoselli dispenserler için
21 cm.) |
96.000 |
Rulo |
Teknik Şartname |
05.03.2015 |
Kağıt Havlu (fotoselli dispenserler için
25 cm.) |
60.000 |
Rulo |
Teknik Şartname |
05.03.2015 |
Kağıt Havlu (içten çekmeli dispenserler için) |
24.000 |
Rulo |
Teknik Şartname |
05.03.2015 |
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR. BEDEL ŞARTNAME EKİ LİSTEDE
BELİRTİLMİŞTIR.
a) İstekliler, ihale evrakını Ankara'da Devlet Malzeme
Ofisi Genel Müdürlüğünde görebilirler. Ayrıca, teknik şartnameler ile sair
ihale evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları sayfasında
yayınlanmış olup döküm alınabilmektedir.
b) Ancak, ihaleye
teklif verecek firmaların, ihale evrak bedelini Ofis veznelerinden birine veya
Ofis banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.
c) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek,
dış zarfa konulması zorunludur. İhalenin bütünüyle iptali veya siparişten
vazgeçilmesi halinde, sipariş evrak bedeli talebi üzerine ilgili firmaya iade
edilecektir.
ç) İhtiyaç
duyulması halinde düzenlenecek Zeyilnameler Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin
ihale ilanları bölümünde yayınlanacaktır.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA
TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla
birlikte teknik ve ticari şartname ile eklerinin aynen kabul edildiğini
belirten yazı ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ek
şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler,
yukarıda gösterilen günde en geç saat 12.00'ye kadar Genel Müdürlüğümüz II Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler
dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif
mektuplarının, son teklif verme günü saat 14:00'de
evvela dış zarfları açılacak, dış zarf muhteviyatına göre tekliflerinde
noksanlık bulunmayan firmaların iç zarfları da açılacak olup, bunu müteakip
yazılı teklifleri alınan firmaların devamında tekliflerini sözlü olarakta sürdürmeleri sağlanacaktır. İsteklilerin ihalenin
devamında sözlü olarak indirim teklifinde bulunabilmeleri için yetki
belgelerini getirmeleri gerekmektedir.
5 - Numune
istenerek ihalesine çıkılan malzeme için verilen firma numunelerinin istenilen
şartlara uygunluğunun tespiti amacıyla ayrıca inceleme yapılacağından, fiyatla
ilgili iç zarflar bu inceleme sonuna kadar açılmayacaktır. İnceleme sonucu
numuneleri istenilen şartlara uygun bulunan firmaların fiyat ile ilgili iç
zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacak, numuneleri uygun
bulunmayan firmaların iç zarfları ise açılmayarak firma yetkililerine
teminatları ile birlikte iade edilecektir. Verilecek numuneler teslimata esas
numune olarak değerlendirilecektir. Gerekli görülmesi halinde firmalar hakkında
mali ve teknik yönden yeterlilik araştırması yaptırılacaktır.
6 - Firmalar
sunacakları yazılı tekliflerinde ve bilahare sözlü olarak tekliflerini
sürdürmeleri halinde en ucuz teklifin belirlenmesinde yer alan kuruş hanesinde
iki rakamdan fazla küsüratlara yer verilmeyecektir.
7 - Teklifler,
ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların
açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu olacaktır.
8 - İstekliler
ihale konusu malzemenin tamamı için teklifte bulunabilecekleri gibi, teklif
edilen miktarın teslim mahalli itibariyle tespit edilen miktarın yarısından az
olmaması şartıyla, kısmi teklifte de bulunabilirler.
9 - Teklif edilen
bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda EN
AZ 6 AY VADELİ OLARAK VERİLECEK GEÇİCİ TEMİNAT metninde; 4734 sayılı veya sair
başka bir kanundan bahsedilmeyecek, ihalenin, ilgili mevzuat ve şartname
hükümlerine göre yerine getirileceği ibaresine yer verilecektir.
10 - Söz konusu
ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında olup,
Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte
veya dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir.
939/1-1
Arnavutköy Belediye Başkanlığı Emlak ve İstimlak
Müdürlüğünden:
1 - Aşağıda özellikleri
belirtilen Arnavutköy Belediyesine ait taşınmazlar ihale ile satılacaktır.
İhale “M. Akif Ersoy Mh. Atatürk Caddesi, No: 79 /
ARNAVUTKÖY” adresindeki Arnavutköy Belediyesi Taşoluk Hizmet Binasındaki
Encümen Odasında, Belediye Encümenince 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 36.
maddesi ve şartname uyarınca “Kapalı Teklif Usulü” artırma suretiyle
yapılacaktır. Şartname bedeli 300 (Üç Yüz) TL olup, Arnavutköy Belediyesi Emlak
ve İstimlak Müdürlüğü’nden (Hicret Mah. Abdullah GÜL Caddesi No:11
Arnavutköy/İSTANBUL) temin edilebilir.
Sıra No |
Bölge |
Ada |
Parsel |
Parsel Alanı (m²) |
İmar Durumu |
Muhammen Bedeli (TL) |
Geçici Teminat (TL) |
İhale Gün ve Saati |
1 |
Deliklikaya |
255 |
4 |
2.000,00 |
Sanayi E=1,50 |
2.120.000,00 |
63.600,00 |
19.02.2015 15.00 |
2 - İdare, ihale gününe
kadar, ilan edilen taşınmazın ihalesinden vazgeçme hak ve yetkisine sahiptir.
3 - İhaleye Katılacaklardan
İstenilecek Belgeler:
A) GERÇEK KİŞİLERDEN:
1 - İkametgâh belgesi,
2 - Nüfus cüzdan sureti,
3 - Noter tasdikli imza beyannamesi,
4 - Geçici teminat mektubu
veya makbuzu, şartname bedeli makbuzu
5 - Temsil durumunda Noter
tasdikli vekâletname ve vekâlet edene ait imza beyannamesi,
6 - Ortak girişim olması
halinde Noter tasdikli Ortak Girişim Beyannamesi.
7 - Belediyeye herhangi bir
borcu olmadığına dair Mali Hizmetler Müdürlüğünden alınmış belge (6183 sayılı
kanunun 48. maddesine göre yapılandırılmış borçlar istisna kabul edilecektir.)
B) TÜZEL KİŞİLERDEN:
1 - Tüzel kişinin siciline
kayıtlı bulunduğu idareden (Dernekler Müdürlüğünden, Ticaret veya Sanayi
Odasından, Ticaret Sicili Müdürlüğünden, İdare merkezinin bulunduğu yer
mahkemesinden veya ilgili makamdan) ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış tüzel
kişinin siciline kayıtlı olduğuna dair belge,
2 - Noter tasdikli imza sirküsü, (Dernekler için ihaleye katılmak üzere
yetkilendirdiği kişiyi belirten karar defterinin ilgili sayfasının noter
tasdikli sureti ve yetkilinin Noter tasdikli imza beyannamesi)
3 - Dernekler için; dernek
tüzüğünün noter tasdikli sureti,
4 - Geçici teminat mektubu
veya makbuzu, şartname bedeli makbuzu
5 - Temsil durumunda Noter
tasdikli vekâletname ve vekâlet edene ait imza beyannamesi,
6 - Ortak girişim olması
halinde Noter tasdikli Ortak Girişim Beyannamesi.
7 - Belediyeye herhangi bir
borcu olmadığına dair(İlan Tarihi İtibarı ile) Mali Hizmetler Müdürlüğünden
alınmış belge (6183 sayılı kanunun 48. maddesine göre yapılandırılmış borçlar
istisna kabul edilecektir.)
C) ORTAK GİRİŞİMLERDEN:
Ortak girişimi oluşturan
gerçek veya tüzel kişilerin her biri için, bu maddedeki (A) veya (B)
bentlerinde belirtilen belgeler istenecektir.
MADDE 4 - Geçici teminat:
Muhammen bedel üzerinden % 3 (yüzde üç) nispetinde hesap edilerek alınacaktır.
MADDE 5 - Kesin teminat:
İhale bedeli üzerinden % 6 (yüzde altı) nispetinde hesap edilerek alınacaktır.
MADDE 6 - Geçici ve Kesin
teminat olarak şunlar alınır:
a) Tedavüldeki Türk Parası
b) Bankalar ve özel finans
kurumlarının verecekleri süresiz teminat mektupları
c) Hazine Müsteşarlığınca
ihraç edilen Devlet iç borçlanma senetleri veya bu senetler yerine düzenlenen
belgeler (Nominal bedele faiz dahil edilerek ihraç
edilmiş ise bu işlemlerde anaparaya tekabül eden satış değerleri esas alınır).
MADDE 7 - Teminatların teslim
yeri: Bankalarca ve Özel Finans kurumlarınca verilen teminat mektupları
dışındaki teminatların istekliler tarafından Belediyemiz Mali Hizmetler
Müdürlüğüne yatırılması zorunludur. Teminat olarak Banka Teminat Mektubu
verecekler ise, bu teminat mektubunu istenilen diğer evraklarla birlikte ibraz
edeceklerdir. Verilmiş olan teminatlar, teminat olarak kabul edilen diğer
değerlerle değiştirilebilir.
MADDE 8 - Tekliflerin
Verilmesi: Teklifler 19.02.2015 günü saat 12.00'e kadar Emlak ve İstimlak
Müdürlüğü'ne teslim edilecektir. Teklifler iadeli taahhütlü olarak da
gönderilebilir. Bu takdirde dış zarfa Arnavutköy Belediyesi Emlak ve İstimlak
Müdürlüğünün adresi(Hicret Mahallesi Abdullah Gül Caddesi No: 11
Arnavutköy/İSTANBUL) ile hangi işe ait olduğu, isteklinin adı ve soyadı ile
açık adresi yazılır. Posta ile gönderilecek tekliflerin, ilanda belirtilen
saate kadar Emlak ve İstimlak Müdürlüğü'ne ulaşması şarttır. Postadaki gecikme
nedeniyle işleme konulamayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla
tespit edilir. Emlak ve İstimlak Müdürlüğü'ne verilen teklifler herhangi bir
sebeple geri alınamaz.
920/1-1
VİDEO
ENDOSKOPİ SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Türk Kızılayı
Özel Ticaret Borsası Hastanesinden:
Madde 1 - İş
Sahibi İdareye İlişkin Bilgiler
1.1. İş
Sahibi İdarenin
a) Adı: Türk
Kızılayı Özel Ticaret Borsası Hastanesi
b) Adresi : Karakurt Mah. Taşkapu Medrese Sok. No : 7 Meram/KONYA
c) Telefon
Numarası: 0 332 351 41 00
ç) Faks Numarası : 0 332 351 42 11
f) İlgili
Personelin Adı Soyadı: Emine TAŞPINAR
İstekliler
ihaleye ilişkin bilgileri yukarıdaki adres ve numaralardan ilgili personelle
irtibat kurmak suretiyle temin edilebilir.
Madde 2 -
İhale Konusu İşe İlişkin Bilgiler
İhale Konusu
İşin
a) Adı:
Kızılay Derneği Özel Ticaret Borsası Hastanesine Tıbbi Cihaz Alımı
SIRA NO |
MALZEME ADI |
MİKTAR |
1 - |
VİDEO ENDOSKOPİ
SİSTEMİ |
1 ADET |
b)
Yapılacağı Yer : Türk Kızılayı
Özel Ticaret Borsası Hastanesi/KONYA
Madde 3 -
İhaleye İlişkin Bilgiler
a) Tarih ve
Saat: 20.02.2014 / 10:00
b) İhale
Dokümanı Kızılay Derneği Özel Ticaret Borsası Hastanemizden dosya bedeli olan
50,00 TL ödenerek temin edilebilir. İhaleye katılacak olanların ihale
dokümanını almaları zorunludur.
c) Derneğimiz
4734 sayılı kanuna tabi olmayıp ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
İlan olunur.
919/1-1
30 YIL SINIRLI AYNİ HAK
TESİSİ KURMA İHALESİ YAPILACAKTIR
Şanlıurfa Büyükşehir Encümeni Başkanlığından:
1 - Aşağıda tapu kaydı,
mevcut durumu, muhammen bedeli, geçici teminatı belirtilen Şanlıurfa Büyükşehir
belediyesine ait, taşınmaz 2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun 35/a maddesine
göre Kapalı Teklif Usulü ile 30 yıl Sınırlı Ayni Hak Tesisi kurma İhalesi
Yapılacaktır.
İli |
İlçe |
Mahallesi |
Ada |
Parsel |
Yüzölçümü (m2) |
Mevcut Durumu |
Muhammen Bedeli (TL) |
Geçici Teminat Miktarı (TL) |
Ş.urfa |
Merkez |
Bamyasuyu |
139 |
23 |
35.397,85 |
Boş Arsa |
26.000.000,00+KDV |
780.000,00 |
2 - İhale Atatürk Mahallesi
Büyükşehir Belediye Binası Encümen Toplantı Salonunda 19/02/2015
Perşembe günü saat 14.30'da Belediye Encümenince yapılacaktır.
3 - Taşınmaz malın 30 yıl
Sınırlı Ayni Hak Tesisi Kurma şartnamesi Kanberiye
Mahallesi Büyükşehir Belediye Ek Hizmet Binası, Emlak İstimlâk Daire
Başkanlığında görülebilir ve 250,00 TL karşılığında aynı adresten temin
edilebilir. İhaleye teklifi olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunludur.
4 - İHALEYE GİREBİLME
ŞARTLARI;
a) 2886 Sayılı D.İ.K.'nun 37. maddesi gereğince hazırlanacak teklif mektubunu,
b) Yukarıda belirtilen Geçici
Teminat Bedelini; 2886 sayılı D.İ.K.'nun 27.
maddesinde belirtilen şartlara haiz ve süresiz geçici banka teminat mektubu
veya nakit olarak yatırıldığına dair banka makbuzunu,
c) İhaleye iştirak eden
tarafından her sayfası ayrı ayrı imzalanmış şartnameyi,
d) T.C. Kimlik Numaralı Nüfus
Cüzdanı sureti (Gerçek kişiler için)
e) İhalenin yapılmış olduğu
yıl içerisinde alınmış kanuni ikametgâh belgesini (Gerçek kişiler için),
f) Noter tasdikli imza
sirkülerini,
g) Türkiye'de tebligat için
adres gösterilmesi,
h) İsteklinin (İsteklinin
tüzel kişilik olması halinde tüzel kişiliğin veya tüzel kişili oluşturan her
biri ortağın kendisinin veya iştirak ettiği başka bir şirket olarak) işbu ihale
konusu ise ait yeterliliğe ve tecrübeye sahip olduğunu en az 300.000 m2
organize ticaret alan tesisi yatırımı, geliştirmesi ve yönetimi yaptığını
belgelemelidir. İstekli, Türkiye'de ve/veya yurt dışında alışveriş merkezi ve
/veya benzeri organize ticaret birimleri tamamladığı işlere dair deneyimlerini
söz konusu projelerin isimlerini beyan anlaşmaları veya projelerin inşaat
sözleşmeleri ve diğer kanıtlayıcı belgelerle belgeleyecektir. İstekli ayrıca bu
belgelerin doğruluğunu, aksi durumun belirlenmesi halinde, ihalenin fesh olacağını geçici/kesin teminatın irat kaydedileceğini
yazılı olarak kabul ve taahhüt ettiğini beyan edecektir.
i) İsteklinin ( İsteklinin
tüzel kişi olması halinde tüzel kişiliğin veya tüzel kişiliği oluşturan her bir
ortağın ) Mali durum bildirisi ve belgeler. Bankalar nezdinde, muhammen bedelin
(Şartnamenin 5 maddesinde belirtilmiştir.) en az % 25'ı (yüzde yirmibeş ) oranında kullanılmamış nakit kredisi ile
kullanılmamış teminat mektubu kredisini gösteren, Banka Müdürlüğünden teyitli
banka referans mektubu.
j) Vergi borcu ve SGK (Sosyal
Güvenlik Kurumu) borcu olmadığına dair ilgili kurumdan alacakları belge aslı
(Belge ihale tarihinden en fazla bir ay önce alınmış olmalıdır.)
k) Tüzel kişi olması halinde,
yukarda istenen belge dışında; mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı
bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi veya Esnaf Odasından veya benzeri bir makamdan
ihalenin yapılmış olduğu yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin siciline
kayıtlı olduğuna dair belge ve kayıtlı olduğu vergi dairesi ve numarası,
l) İsteklinin ortak girişim
olması halinde, yukarda istenen belgeler dışında; şekli ve içeriği ilgili
mevzuatlarca belirlenen noter tasdikli ortak girişim beyannamesi,
m) Tüzel kişi olması halinde,
yukarda istenen belgeler dışında; teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren
noter tasdikli imza beyannamesi veya imza sirküleri,
n) Vekâleten ihaleye katılma
halinde, yukarda istenen belgeler dışında; istekli adına katılan kişinin
ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekâletnamesi ile noter tasdikli imza
beyannamesi,
5 - Taşınmaz satış ihalesine
teklif verecekler; ihale zarflarını yukarıda ve şartnamede belirtilen belgeler
ile birlikte satış şartnamesinde belirtilen maddeler uygun olarak hazırlayarak 19/02/2015 tarihinde Perşembe günü saat 14:30'a kadar
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Emlak İstimlak Daire Başkanlığına teslim
edeceklerdir.
6 - Posta ile yapılacak
müracaatlarda teklifin 2886 sayılı Devlet İhale Kanununu 37.maddesine uygun
hazırlanması ve teklifin ihale saatinden önce komisyona ulaşması şarttır.
7 - Postada meydana
gelebilecek gecikmelerden dolayı, İdare yada komisyon
herhangi bir suretle sorumlu değildir.
8 - İhale Komisyonu
gerekçesini belirtmek suretiyle ihaleyi yapıp, yapmamakta serbesttir.
Bilgi İçin:
Şanlıurfa Büyükşehir
Belediyesi Emlak ve İstimlâk Daire Başkanlığı
Atatürk Mahallesi Büyükşehir
Belediye Binası-ŞANLIURFA
Telefon: 0414 313 16 07 Dahili 17 08 Faks: 0414 313 06 49 www.sanliurfa.bel.tr kalite@sanliurfa.bel.tr
e-posta: buyuksehiremlak63@hotmail.com
İlan olunur.
814/1-1