MARGARİN
ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası
A.Ş Genel Müdürlüğünden:
NİŞASTA
ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un
Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
2 KALEM
MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Hitit Üniversitesi Rektörlüğü
Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğünden:
140
ADET TABLET BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel
Müdürlüğünden:
FOTOKOPİ
KAĞIDI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel
Müdürlüğünden:
AVİYONİK
EĞİTİM SETLERİ SATINALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel
Müdürlüğünden:
ÇANKIRI
MAKAS FABRİKASI MÜDÜRLÜĞÜNÜN İHTİYACI OLAN 6 KALEM DİL TAKOZUNUN TEKNİK
ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI YAPILACAKTIR
TCDD İşletmesi Çankırı Makas
Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonundan:
ÇANKIRI
MAKAS FABRİKASI MÜDÜRLÜĞÜNÜN İHTİYACI OLAN 12 KALEM GÖBEK ÖZEL SELETİNİN TEKNİK
ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI YAPILACAKTIR
TCDD İşletmesi Çankırı Makas
Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonundan:
ÇANKIRI
MAKAS FABRİKASI MÜDÜRLÜĞÜNÜN İHTİYACI OLAN 10 KALEM GÖBEK TAKOZUNUN TEKNİK
ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI YAPILACAKTIR
TCDD İşletmesi Çankırı Makas
Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonundan:
ÇANKIRI
MAKAS FABRİKASI MÜDÜRLÜĞÜNÜN İHTİYACI OLAN 6 KALEM DİL ÖZEL SELETİNİN TEKNİK
ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI YAPILACAKTIR
TCDD İşletmesi Çankırı Makas
Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonundan:
TAŞINMAZ
SATIŞI YAPILACAKTIR
İstanbul Büyükşehir Belediye
Başkanlığından:
TAŞINMAZLAR SATILACAKTIR
Mardin
Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğünden:
Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş
Genel Müdürlüğünden:
1.
Fabrikamız, konusu şartnamede belirtilen 5.000 Kg Margarin alımı kapalı zarf
ile teklif alma yoluyla ihale edilecektir.
2. İhale
19.02.2015 Perşembe günü saat 14.00 ’da Fabrikamız Genel Müdürlük toplantı
salonunda yapılacaktır.
3. İhale ile
ilgili şartname 50 TL bedelle Fabrikamız Muhasebe, Ticaret ve Pazarlama
Müdürlüğü’nden temin edilebilir.
4. Nihai
teklifler en geç 19.02.2015 Perşembe günü saat 14.00’e kadar Fabrikamız
Muhasebe, Ticaret ve Pazarlama Müdürlüğüne verilmiş olması gerekmektedir.
5. Postadaki
gecikmeler dikkate alınmaz.
6. Bu İhale
4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’ nun İstisna Alımı
Kapsamındadır.
7. 4734
sayılı Kamu İhale Kanunu’ nun 11. maddesinde
belirtilenler hiçbir şekilde ihaleye katılamazlar.
ADRES:
ANKARA HALK EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu
Bulvarı No:13 Macunköy - Yenimahalle / ANKARA
Tel : 397 33 65 – 66
Faks : 397 33 71 – 74
779/1-1
Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş
Genel Müdürlüğünden:
1.
Fabrikamız, konusu şartnamede belirtilen 50.000 Kg Nişasta alımı kapalı zarf
ile teklif alma yoluyla ihale edilecektir.
2. İhale
12.02.2015 Perşembe günü saat 14.00 ’da Fabrikamız Genel Müdürlük toplantı
salonunda yapılacaktır.
3. İhale ile
ilgili şartname 50 TL bedelle Fabrikamız Muhasebe, Ticaret ve Pazarlama
Müdürlüğü’nden temin edilebilir.
4. Nihai
teklifler en geç 12.02.2015 Perşembe günü saat 14.00’e kadar Fabrikamız
Muhasebe, Ticaret ve Pazarlama Müdürlüğüne verilmiş olması gerekmektedir.
5. Postadaki
gecikmeler dikkate alınmaz.
6. Bu İhale
4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’ nun İstisna Alımı
Kapsamındadır.
7. 4734
sayılı Kamu İhale Kanunu’ nun 11. maddesinde
belirtilenler hiçbir şekilde ihaleye katılamazlar.
ADRES: ANKARA
HALK EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu
Bulvarı No:13 Macunköy - Yenimahalle / ANKARA
Tel : 397 33 65 – 66
Faks : 397 33 71 – 74
780/1-1
2
KALEM MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Hitit Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel
Araştırma Projeleri Koordinatörlüğünden:
Teknik
Bilimler Meslek Yüksekokulu 2 Kalem Malzeme Alımı 4734 sayılı Kamu İhale
Kanununun 3 üncü maddesi (f) bendi ile geçici 4. Maddesi hükümlerine
dayanılarak hazırlanan 1.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esaslarının
20. Maddesi (f) bendi uyarınca Pazarlık
usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2015/8455
1 - İdarenin
a) Adresi : Hitit Üniversitesi Kuzey Kampüsü MERKEZ /
ÇORUM
b) Telefon ve faks numarası : Tel: (364) 2192052 – Faks:
(364) 2192054
c) Elektronik posta adresi : bap@hitit.edu.tr
ç) İhale dokümanının
görülebileceği internet
adresi (varsa) :
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 2 Kalem Mal (1 adet
Dilimli Sıkıştırıcı, 1 adet Bitümlü Asfalt Karıştırıcısı)
b) Teslim [yeri/yerleri] : Hitit
Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu / ÇORUM
c) Teslim [tarihi/tarihleri] : İşin süresi,
sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 180 (Yüz Seksen) takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Hitit Üniversitesi Rektörlük Binası İhale
Salonu Kuzey Kampüsü MERKEZ/ÇORUM
b) Tarihi ve saati : 06.03.2015 Cuma günü - Saat: 14:00
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye
katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.
Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek
odası belgesi;
4.1.1.1.
Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya
da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilan yapılan hallerde ilk ilan tarihinin
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu
gösterir belge,
4.1.1.2.
Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından, ilan yapılan hallerde ilk ilan veya ihale tarihinin
içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
4.1.2.
Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1.
Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin
tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin
tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirtilen standart forma uygun teklif mektubu,
4.1.4. Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5.
İsteklinin ortak girişim olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan
standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
4.1.6. İhale
konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2.
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İdare
tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter
belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki
ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İstekli
imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) İstekli
yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci
olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) İstekli
Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden
biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İş ortaklığında
ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin imalatçı veya
yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini
sunması yeterlidir.
İsteklinin
imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:
a) İstekli
adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b)
İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen
Kapasite Raporu,
c)
İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen
İmalat Yeterlik Belgesi,
d) İsteklinin
alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili
kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu
gösteren belgeler.
4.3.2.
İstekliler teklif ettikleri ürünlerin kataloglarını ve teknik şartnameye cevap
metinlerini teklif dosyası içerisinde sunacaktır.
5 - Ekonomik
açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - İhaleye
yerli ve yabancı tüm istekliler katılabilir.
7 - İhale
dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale
dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 75,00 TL (YetmişBeşTürkLirası)
karşılığı Hitit Üniversitesi Kuzey Kampüsü Bilimsel Araştırma Projeleri
Koordinatörlüğü MERKEZ/ÇORUM adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. İhale
dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale
dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 90,00
TL (Doksan TürkLirası) doküman bedelini Hitit
Üniversitesi Rektörlüğü Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı banka hesabına
(Halkbank Çorum Şb. TR66 0001 2009 3120 0006 0000 10)
yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale
doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale
dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep
başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye
ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş
günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının
posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç
ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde
sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma
tarihi olarak kabul edilecektir.
8 -
Teklifler, ihale tarih ve saatine
(06.03.2015 Cuma günü Saat 14:00) kadar Hitit Üniversitesi Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinatörlüğü Kuzey Kampüsü MERKEZ/ÇORUM adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli
taahhütlü posta vasıtasıyla ihale tarihi ve saatinde (Hitit Üniversitesi
Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü Kuzey Kampüsü MERKEZ/ÇORUM)
İdareye teslim edilecek şekilde gönderilebilir. Postadaki gecikme ve diğer
eksikliklerden Kurumumuz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
9 -
İstekliler tekliflerini, birim fiyat üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat üzerinden sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede
kısmi teklif verilebilir. Kısım sayısı 2 (İki)’dir.
10 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim
günüdür.
11 -
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12 - Söz Konusu İhale 4734-4735 sayılı Kanun
hükümlerine tabi olmayıp 1.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki
esasları hükümlerine göre yapılacaktır.
744/1-1
140
ADET TABLET BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ankara
Büyükşehir Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı Destek
hizmetleri ve Malzeme Temin Şube Müdürlüğü ihtiyacı olan 140 adet tablet
bilgisayar kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve istenilen markasına
uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname
bedelini (100.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF
EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname, marka, Ofis tip
ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini
belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler
ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 -
Teklifler 12.02.2015 günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış
zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli
olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara
uygun olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamesine ve istenilen markasına uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile
ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 -
Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla
iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu
olacaktır.
6 - İhale
konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif
edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek
tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat
geçici teminat verilecektir.
8 - Söz
konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında
olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte
serbesttir.
810/1-1
FOTOKOPİ
KAĞIDI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Aşağıda cins
ve miktarı yazılı malzeme, Ofis ticari şartnamesi, teknik şartnamesi ve ihale
ek şartları hükümleri dahilinde iç piyasadan açık
teklif usulü ile satın alınacaktır.
MALZEMENİN GRUBU |
MİKTARI (Top) |
NEYE GÖRE
ALINACAĞI |
GRUP 1: KAĞIT, KARTON ve MUKAVVA MAMULLERİ |
|
|
112501 stok nolu Fotokopi Kağıdı (I. Hamur,
80 gr/m2, A4,) |
1.200.000 |
Teknik Şartname |
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR. BEDEL ŞARTNAME EKİ LİSTEDE BELİRTİLMİŞTİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler.
b) Ancak,
ihaleye teklif verecek firmaların, ihaleye katılabilmeleri için ihale doküman
bedelini Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları
gerekmektedir.
c) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek,
dış zarfa konulması zorunludur. Belgenin aslı teklifler açıldıktan sonra
firmaya iade edilecektir. İhalenin bütünüyle iptali halinde, ihale evrak bedeli
ilgili firmaya iade edilecektir.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA
TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla
birlikte teknik şartname, Ofis Ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin
aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 -
Teklifler, 13.02.2015 günü en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz III
No.lu Satınalma Daire Başkanlığında
bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate
alınmayacaktır.
4 - Teklif
mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları
açılacak, dış zarf muhteviyatına göre tekliflerinde noksanlık bulunmayan
firmaların iç zarfları da açılacaktır. Numuneleri uygun bulunmayan firmaların
iç zarfları ise, açılmayarak diğer belge ve numunelerle birlikte iade
edilecektir. Gerekli görülmesi halinde firmalar hakkında mali ve teknik yönden
yeterlilik araştırması yaptırılacaktır.
5 -
Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla
iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu
olacaktır.
6 -
İstekliler ihale konusu malzemenin tamamı için teklifte bulunabilecekleri gibi,
teslim mahalleri itibariyle tespit edilen miktarın tamamı için ünite bazında
kısmi teklif de verilebilecektir.
7 - Teklif
edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere, istekliler tarafından belirlenecek
tutarda son teklif verme tarihi itibariyle geçerli EN AZ 6 AY GEÇERLİ GEÇİCİ
TEMİNAT verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
811/1-1
AVİYONİK
EĞİTİM SETLERİ SATINALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C. Deniz Kuvvetleri Komutanlığı Karamürselbey
Eğitim Merkezi Komutanlığı ihtiyacı Aviyonik Eğitim Setleri
(3 eksenli Otopilot Eğitim seti,1 adet Kokpit
Gösterge Eğitim Seti,1 adet Sayısal Veri Yolu Eğitim Seti) teknik ve idari
şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen şartlarla açık teklif usulü ile iç piyasadan satın
alınacaktır.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname
bedelini (130,00 TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF
EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte,
teknik ve idari şartname, Ofis Ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin
aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 -
Teklifler, 09.02.2015 günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III No.lu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen
teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış
zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli
olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara
uygun olduğu tespit edilenlerin, kuruluşça hazırlanan teknik ve idari
şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen
tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte
açılacaktır. Uygun olmayan
teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 -
Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla
iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu
olacaktır.
6 - İhale
konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif
edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek
tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat
verilecektir.
8 - Söz
konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında
olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte
serbesttir.
813/1-1
ÇANKIRI MAKAS FABRİKASI MÜDÜRLÜĞÜNÜN İHTİYACI OLAN 6
KALEM DİL TAKOZUNUN TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI YAPILACAKTIR
TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım
İhale Komisyonundan:
İhale Kayıt No : 2015/8767
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası
Müdürlüğü Merkez/Çankırı
b) Telefon ve Faks Numarası : 0376 213 02
31 - 213 02 28 - 29
c) Elektronik
Posta Adresi : cankirimakasfabrikasi@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu malın adı ve miktarı : 6
KALEM DİL TAKOZUNUN TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI
3 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 -
Tekliflerin TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım
İhale Komisyonu bürosuna 24.02.2015 günü saat 14.00’a kadar verilmiş veya
gelmiş olması şarttır.
5 - İhale
dokümanı TCDD Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale
Komisyonu bürosunda ve www.tcdd.gov.tr adresinde görülebilir. İhaleye teklif
verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur ve EKAP’a kayıt olma şartı aranmaktadır. Doküman TCDD İşletmesi
Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Muhasebe Şefliğinden doküman satış bedeli
olan KDV DAHİL 100 TL’nin İş Bankası Başkent Kurumsal
Şubesi 4399-13345 hesap ve TR-290006400000143990013345 iban
nolu hesaba yatırıldığını gösterir dekontla temin
edebilirler.
6 - Teklif
edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
859/1/1-1
ÇANKIRI MAKAS FABRİKASI MÜDÜRLÜĞÜNÜN İHTİYACI OLAN 12
KALEM GÖBEK ÖZEL SELETİNİN TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI YAPILACAKTIR
TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet
Alım İhale Komisyonundan:
İhale Kayıt No : 2015/8773
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası
Müdürlüğü Merkez/Çankırı
b) Telefon ve Faks Numarası : 0376 213 02
31 - 213 02 28 - 29
c) Elektronik Posta Adresi : cankirimakasfabrikasi@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu malın adı ve miktarı : 12
KALEM GÖBEK ÖZEL SELETİNİN TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI
3 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 -
Tekliflerin TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım
İhale Komisyonu bürosuna 25.02.2015 günü saat 11.00’a kadar verilmiş veya
gelmiş olması şarttır.
5 - İhale
dokümanı TCDD Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale
Komisyonu bürosunda ve www.tcdd.gov.tr adresinde görülebilir. İhaleye teklif
verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur ve EKAP’a kayıtlı olması şartı aranmaktadır. Doküman TCDD
İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Muhasebe Şefliğinden doküman satış
bedeli olan KDV DAHİL 100 TL’nin İş Bankası Başkent
Kurumsal Şubesi 4399-13345 hesap ve TR-290006400000143990013345 iban nolu hesaba yatırıldığını
gösterir dekontla temin edebilirler.
6 - Teklif
edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
859/2/1-1
ÇANKIRI
MAKAS FABRİKASI MÜDÜRLÜĞÜNÜN İHTİYACI OLAN 10 KALEM GÖBEK TAKOZUNUN TEKNİK
ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI YAPILACAKTIR
TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım
İhale Komisyonundan:
İhale Kayıt No : 2015/8779
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası
Müdürlüğü Merkez/Çankırı
b) Telefon ve Faks Numarası : 0376 213 02
31 - 213 02 28 - 29
c) Elektronik Posta Adresi : cankirimakasfabrikasi@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu malın adı ve miktarı : 10
KALEM GÖBEK TAKOZUNUN TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI
3 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 -
Tekliflerin TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım
İhale Komisyonu bürosuna 25.02.2015 günü saat 14.00’a kadar verilmiş veya
gelmiş olması şarttır.
5 - İhale
dokümanı TCDD Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale
Komisyonu bürosunda ve www.tcdd.gov.tr adresinde görülebilir. İhaleye teklif
verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur ve EKAP’a kayıtlı olması şartı aranmaktadır. Doküman TCDD
İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Muhasebe Şefliğinden doküman satış
bedeli olan KDV DAHİL 100 TL’nin İş Bankası Başkent
Kurumsal Şubesi 4399-13345 hesap ve TR-290006400000143990013345 iban nolu hesaba yatırıldığını
gösterir dekontla temin edebilirler.
6 - Teklif
edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
859/3/1-1
ÇANKIRI MAKAS FABRİKASI MÜDÜRLÜĞÜNÜN İHTİYACI OLAN 6
KALEM DİL ÖZEL SELETİNİN TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI YAPILACAKTIR
TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım
İhale Komisyonundan:
İhale Kayıt No : 2015/8755
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası
Müdürlüğü Merkez/Çankırı
b) Telefon ve Faks Numarası : 0376 213 02
31 - 213 02 28 - 29
c) Elektronik Posta Adresi : cankirimakasfabrikasi@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu malın adı ve miktarı : 6
KALEM DİL ÖZEL SELETİNİN TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI
3 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 -
Tekliflerin TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım
İhale Komisyonu bürosuna 24.02.2015 günü saat 11.00’a kadar verilmiş veya
gelmiş olması şarttır.
5 - İhale
dokümanı TCDD Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale
Komisyonu bürosunda ve www.tcdd.gov.tr adresinde görülebilir. İhaleye teklif
verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur ve EKAP’a kayıtlı olmaları şartı aranır. Doküman TCDD İşletmesi
Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Muhasebe Şefliğinden doküman satış bedeli
olan KDV DAHİL 100 TL’nin İş Bankası Başkent Kurumsal
Şubesi 4399-13345 hesap ve TR-290006400000143990013345 iban
nolu hesaba yatırıldığını gösterir dekontla temin
edebilirler.
6 - Teklif
edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
859/4/1-1
İstanbul Büyükşehir Belediye
Başkanlığından:
Mülkiyeti
Belediyemize ait ve aşağıda özellikleri belirtilen taşınmazın satışı işinin
ihalesi yapılacaktır.
1) Encümen Kayıt No : 4531
2) Taşınmaza Dair Bilgiler :
a) İli : İstanbul
b) İlçesi : Kağıthane
c) Cinsi : Arsa
d) Pafta No : ---
e) Ada No : 8852
f) Parsel No : 3
g) Yüzölçümü : 367 m²
h) Satılacak Hisse Oranı : Tamamı
ı) Vakfiye : Yok
j) Halihazır : İşgalli
k) İmar Durumu : 4 Kat Ticaret Alanı
l) Adres (Cadde-Sokak-No) : Gürsel Mah. Akmer Sok.
3) Muhammen Bedeli : 2.202.000.-TL
4) Geçici Teminatı : 66.060.-TL
5) İhale Tarihi ve Saati : 18 Şubat 2015 –
13:00 Son teklif verme saati : 13:00
6) İhalenin Yapılacağı Yer : İstanbul Büyükşehir
Belediye Başkanlığı Encümen Salonu Saraçhane/İstanbul
7) İhale Usulü : Devlet İhale Kanununun 36. maddesine istinaden
Kapalı Teklif Usulü
8) İhale Şartnamesi :
Emlak Müdürlüğü’nden satın alınabilir. Ayrıca ücretsiz olarak görülebilir.
Binbirdirek Mah. Piyarloti Cad.
No:4 Çemberlitaş-Fatih/İSTANBUL
Tel:
0212 455 33 88 Fax: 0212 449 51 33
9) Şartname Bedeli : 100.-TL
10) İhaleye
katılmak isteyen isteklilerin, tekliflerini aşağıdaki belgelerle birlikte kapalı
zarf içerisinde ibraz etmeleri gerekmektedir.
a) Teklif
mektubunu havi iç zarf
b) Nüfus
cüzdan sureti ve İkametgah belgesi ya da T.C. Kimlik
Numarasını ihtiva eden “Nüfus Cüzdanı”, “Sürücü Belgesi” veya “Pasaport” ibrazı
(Gerçek kişiler)
c) 2886 sayılı
Devlet İhale Kanunu’nda belirtilen Geçici Teminat
d) Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren, ihale tarihi itibariyle son bir yıl
içerisinde düzenlenmiş noter tasdikli imza sirküleri (Tüzel Kişiler)
e) Mevzuatı
gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi
Odasından, ihale tarihi itibariyle son bir yıl içerisinde alınmış tüzel
kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge (Tüzel Kişiler)
f) Vekâleten
katılınması halinde noter tasdikli vekâletname
g) Tüzel
kişilik tarafından ihaleye girmesi için yetkilendirme yapılmışsa noter tasdikli
Yetki Belgesi (Tüzel Kişiler)
h) Yabancı
istekliler için Türkiye’de gayrimenkul edinilmesine ilişkin kanuni şartları
taşımak ve Türkiye’de tebligat için adres beyanı
ı) Ortak
katılım olması halinde Ortaklık Beyannamesi
j)
Gayrimenkul satın alınmasına ilişkin Ticaret Sicilinden alınmış Yetki Belgesi
(Tüzel Kişiler)
11) Yabancı
isteklilerin sunacakları yurtdışında düzenlenmiş her türlü belgenin Türkiye
Cumhuriyeti konsolosluklarınca tasdik edilmiş veya apostil
şerhini havi olması gerekmektedir.
12) İhaleye
katılmak isteyenlerin, yukarıda belirtilen belgelerle birlikte ihale
şartnamesinde belirtildiği şekilde hazırlayacakları teklif mektuplarını da
içeren kapalı zarflarını en geç ihale günü (18 Şubat 2015) saat 13:00'a kadar İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı
Saraçhane-Fatih-İstanbul adresindeki Encümen Müdürlüğü'ne sıra numaralı
alındılar karşılığında teslim etmeleri gerekmektedir. Belirtilen tarih ve
saatten sonra verilen teklifler ve postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
13) Nüfus
Cüzdan sureti ve ikametgâh getirmeyen gerçek kişiler, kimlik paylaşım sistemi
kayıtlarının teyidi için ihale saatinden önce Encümen Müdürlüğü’ne (İstanbul
Büyükşehir Belediye Başkanlığı Kemalpaşa Mah. Şehzadebaşı Cad. No: 25 34134
Fatih/İSTANBUL) başvurmaları gerekmektedir.
14) İhaleye
katılmak isteyenlerin, ihale saatinden önce ihale şartnamesini incelemeleri ve
tekliflerini de şartnamede belirtilen şartlar çerçevesinde vermeleri
gerekmektedir.
İlan olunur.
850/1-1
Mardin
Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğünden:
Satışı Yapılacak Taşınmazların;
Sıra No |
İli/İlçesi/Mahallesi |
Ada No |
Parsel No |
Yüzölçümü (M2) |
Hazine Hissesi |
Cinsi |
İmar Durumu |
Tahmin Edilen Satış Bedeli |
Geçici Teminat Tutarı |
İhale Tarihi ve Saati |
1 |
Mardin/Artuklu/Acar Mahallesi |
- |
172 |
6.256,42 |
Tam |
Arsa |
1/1000 ölçekli uygulama
imar planı içerisinde Konut Alanı olarak ayrılmıştır. |
1 801.912,00 TL |
180.191,20 TL |
17/02/2015 09:00 |
2 |
Mardin/Artuklu/Acar Mahallesi |
- |
174 |
7.546,25 |
Tam |
Arsa |
1/İ000 ölçekli uygulama
imar planı içerisinde Konut Alanı olarak ayrılmıştır. |
2.173.320,00 TL |
217.332,00 TL |
17/02/2015 10:00 |
1 - Yukarıda nitelikleri belirtilen taşınmazların satış
ihalesi 2886 sayılı Yasanın 45 nci maddesi uyarınca
Açık Teklif usulü ile yapılacaktır.
2 - İhale Mardin Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğü
Makam Odasında (Defterdarlık Binası 6. kat) toplanacak Komisyon eliyle, 1.
maddede belirtilen Usul ile yukarıdaki her bir satırda gösterilen tarih ve
saatte yapılacaktır.
3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin ihale saatine
kadar,
a) Geçici teminat; (Tedavüldeki Türk parası, Mevduat ve
Katılım Bankalarının verecekleri süresiz teminat mektupları ve Hazine
Müsteşarlığınca İhraç edilen Devlet İç borçlanma Senetleri veya bu senetler
yerine düzenlenen belgeleri)
b) Yasal yerleşim yerini gösterir belgeyi,
c) Tebligat için Türkiye 'de adres göstermeleri
ç) Gerçek kişilerin T.C Kimlik numarasını bildirmeleri
ve nüfus cüzdanı suretini vermeleri, (Aslı ihale sırasında ibraz edilecektir.),
tüzel kişilerin vergi kimlik numaralarını bildirmeleri, Özel Hukuk tüzel
kişilerinin, idare merkezlerinin bulunduğu yer mahkemesinden veya siciline
kayıt bulunduğu Ticaret ve Sanayi Odasından veya benzeri mesleki kuruluştan,
ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış sicil kayıt belgesi ile tüzel kişilik
adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel kişiliği
temsile tam yetkili olduklarını gösterir noterce tasdik edilmiş imza sürkülerini veya vekaletnameyi
ihale saatine kadar vermeleri; Kamu tüzel kişilerinin ise tüzel kişilik adına
ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel kişiliği temsile
yetkili olduğunu belirtir belgeyi vermeleri zorunludur.
4 - İhalelere ilişkin şartname ve ekleri mesai saatleri
dahilinde Mardin Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğünde
görülebilir ve bedelsiz olarak temin edilebilir.
5 - Taşınmaz malın satış ve devir işlemleri sırasında
düzenlenen belgeler vergi, resim ve harçtan müstesnadır. Satışı yapılan
taşınmaz mal, satış tarihini takip eden yıldan itibaren beş yıl süre ile emlak
vergisine tabi tutulmaz.
6 - Taşınmaz malın bedelinin taksitle ödenmesi halinde,
satış bedelinin en az dörtte biri peşin, kalanı ise iki yılda ve taksitleri
kanuni faiz ile birlikte ödenebilir.
7 - Posta ile yapılacak müracaatlarda teklifin 2886
Devlet ihale Kanunun 37. maddesine uygun hazırlanması ve teklifin ihale
saatinden önce komisyona ulaşması şarttır.
8 - Postada meydana gelebilecek gecikmelerden dolayı
idare veya komisyon herhangi bir sorumluluk kabul etmez.
9 - İhale komisyonu ihaleyi yapıp yapmamakta
serbesttir.
10 - İhale ilanı
www.milliemlak.gov.tr,www.mardin.gov.tr ve www.mardindefterdar1iği.gov.tr
internet adreslerinde görülebilir.
502/1-1