YEDEK PARÇA SATIN
ALINACAKTIR
TKİ Kurumu E.L.İ. Müessesesi Çan Linyitleri İşletmesi
Müdürlüğünden:
MUHTELİF ARAÇ VE
MUHTELİF HURDA MALZEME SATILACAKTIR
Makina ve Kimya Endüstrisi Kurumu Hurda İşletmesi
Müdürlüğünden:
10 YIL MÜDDETLE TIBBİ
ATIK İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Samsun Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
MERSİN BÜYÜKŞEHİR
BELEDİYESİ YENİ OTOGAR TESİSİ İÇİNDE YER ALAN 81 ADET İŞ YERİNİN TAMAMI KAPALI
TEKLİF USULÜ İLE KİRAYA VERİLECEKTİR
Mersin Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
ŞİRKETİMİZ İHTİYACI
ELEKTRİK AYDINLATMA VE BAKIM ONARIM İŞLERİ HİZMET ALIMI YAPILACAKTIR
SEAŞ Soma Elektrik Üretim Ve Ticaret A.Ş. Genel
Müdürlüğünden:
KRAFT KAĞIT TORBA SATIN ALINACAKTIR
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden: RİZE
FABRİKAMIZ İHTİYACI
“KONVEYÖR BANT BEZİ İMALİ” AÇIK İHALE USULÜ İLE SATIN ALINACAKTIR
T.Ş.F.A.Ş. Eskişehir Makina Fabrikası Müdürlüğünden:
PETROL BİNASI, SOSYAL
TESİS VE ARSA VASIFLI (AKARYAKIT SATIŞ İSTASYONU) SATILACAKTIR
Niğde İl Özel İdaresi İl Encümen Başkanlığından:
HEMZEMİN GEÇİT
BEKÇİLİĞİ HİZMETİ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD 6. Bölge Müdürlüğünden: ADANA
TKİ Kurumu E.L.İ. Müessesesi Çan
Linyitleri İşletmesi Müdürlüğünden:
İşletme
Müdürlüğümüz Komatsu İş Makinalarında kullanılmak
üzere yedek parça temini işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale Kayıt Numarası : 2014/174683
1 - İdarenin
a) Adresi : TKİ Çan Linyitleri İşletmesi Müdürlüğü Çanakkale
Cad. Çayırlar Mevkii Asma Köprü Yanı ÇAN/ÇANAKKALE
b) Telefon ve faks numarası : Tel: 0286-4162001 Faks: 0286-4163700
c) Elektronik
posta adresi : clibilgiislem@cli.gov.tr
d) İnternet
adresi : www.cli.gov.tr.
2 - İhale konusu malın:
a) Niteliği,
türü ve miktarı: İşletme Müdürlüğümüze ait Komatsu İş
Makinalarında kullanılmak üzere 165 kalem yedek parça temini işi.
b) Teslim yeri : ÇLİ Müdürlüğü ÇAN/ÇANAKKALE
3 - İhalenin
a) İhale usulü : Açık İhale
b) Yapılacağı yer : ÇLİ Satın Alma Şube Müdürlüğü Toplantı Salonu
c) Tarihi ve saati : 20/01/2015 - 15.00
d) Dosya no : 246-KÇLİ/2014-0917
4 - İhaleye
ait dokümanlar;
ÇLİ Satın
Alma Şube Müdürlüğü ÇAN/ÇANAKKALE adresinde görülebilir ve “Ziraat Bankası Çan
Şb. TR88 0001 0003 3832 8725 2750 41, Halk Bankası Çan ŞbTR13 0001 2009 6410
0013 0000 03,Vakıfbank Çan Şb TR10 0001 5001 5800
7286 0732 82 nolu ÇLİ Banka hesaplarına KDV dahil 120,00 TL’dir. (Posta yoluyla 130.00
TL) yatırılması karşılığı aynı adresten
temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın
almaları zorunludur.
5 -
Teklifler 20/01/2015 saat 15.00’a kadar ÇLİ Genel
Muhaberatına verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir. Son başvuru saatine kadar idareye ulaşmayan teklifler
değerlendirmeye alınmayacaktır.
6 -
İstekliler teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri oranda Geçici Teminat vereceklerdir.
7 - Verilen
Tekliflerin geçerlilik süresi ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim günü
olmalıdır.
8 - Kurumumuz bu ihale ile ilgili olarak; ceza ve
ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabi
değildir.
11588/1-1
MUHTELİF
ARAÇ VE MUHTELİF HURDA MALZEME SATILACAKTIR
Makina ve Kimya Endüstrisi Kurumu Hurda
İşletmesi Müdürlüğünden:
TEKNİK
ÖZELLİKLERİ VE DURUMU İTİBARIYLA İHTİYAÇ FAZLASI OLAN AŞAĞIDA MÜFREDATI KAYITLI
MUHTELİF ARAÇLAR VE MUHTELİF HURDA MALZEMELER KAPALI ZARFLA TEKLİF ALINARAK
İHALE SURETİYLE AŞAĞIDA BELİRTİLEN TARİHLERDE SATIŞA ARZ EDİLMİŞTİR.
ARAÇLAR
TRAFİĞE TESCİL EDİLEBİLİR. ASKERİ BOYA RENGİ (HAKİ) İLE TRAFİĞE ÇIKARILAMAZ.
ASKERİ BOYA RENGİ BİR BAŞKA RENK İLE DEĞİŞTİRİLECEKTİR. YURTDIŞINA SATILAMAZ.
BİR AY İÇERİSİNDE TRAFİĞE TESCİL ETTİRİLECEKTİR. SATILAN ARAÇLARIN TESLİMATLARI,
KARAYOLLARI TRAFİK KANUNU USUL VE ESASLARI DAHİLİNDE
YAPILACAKTIR.
MUHTELİF İŞ
MAKİNESİ VE MUHTELİF ARAÇ VE ARAÇ PARÇALARI, KOMPRESÖR, JENERATÖR, KARKAS
VASFINDA DIŞ LASTİK, ELEKTRİK ELEKTRONİK MALZEME, MUHTELİF ALÜMİNYUM, DİESEL,
BENZİNLİ MOTOR, AKÜ, YAĞLI TİP TRAFO VE TRAFO PARÇALARI, PİK, PASLANMAZ, MOTOR
BİSİKLET, TEZGAH, PVC VE PLASTİK MALZEME, MANGANLI
DEMİR ÇELİK, FİBER TEKNE, DEMİR ÇELİK HALAT, KUMAR MAKİNELERİ, ELEKTRİK
MOTORLARI, SONDAJ BORUSU, SONDAJ MATKAP UÇLARI, İNŞAAT DEMİRİ, BANDAJ TEKER MİLİ,
TIR DORSESİ, BENZİNLİ TANK MOTORU VE PARÇALARI, ARAÇ KUPASI, ARAÇ ŞASESİ,
KARAVAN VB. HURDALARI.
İHALE TARİHİ |
İHALE SAATİ |
İHALE YERİ |
06 OCAK 2015 |
14.00 |
MERKEZ/ANKARA |
13 OCAK 2015 |
14.00 |
MERKEZ/ANKARA |
20 OCAK 2015 |
14.00 |
MERKEZ/ANKARA |
21 OCAK 2015 |
14.00 |
MERKEZ/ANKARA |
27 OCAK 2015 |
14.00 |
MERKEZ/ANKARA |
28 OCAK 2015 |
14.00 |
MERKEZ/ANKARA |
Şartnameler,
Ankara MKE Hurda İşletmesi Pazarlama ve Satış Müdürlüğü, KIRIKKALE, Aliağa/İZMİR
ve Seymen/İZMİT MKE Hurda Müdürlüklerinden temin edilebilir.
TEKLİFLER EN
GEÇ YUKARIDA BELİRTİLEN TARİHLERDE SAAT 14:00'E KADAR
ANKARA MKE HURDA İŞLETMESİ PAZARLAMA ve SATIŞ MÜDÜRLÜĞÜNE VERİLMİŞ OLACAKTIR.
Geçici ve
kesin teminatlar 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununda belirtilen kapsam ve şekle
uygun olacaktır.
İşletmemiz
2886 sayılı Kanuna tabi olmayıp, ihaleyi yapıp yapmamakta veya dilediğine
yapmakta veya ihale mevzuunu parçalayıp ayrı ayrı yapmakta serbesttir.
Daha geniş
bilgi için aşağıdaki telefonlarımıza müracaat edilebilir.
PAZARLAMA MÜDÜRLÜĞÜ : 03123841065 – 0312 384 03 07-178-216
ALİAĞA HUR. MD. :
02326251120/128-129-130
KIRIKKALE HUR. MD. : 03182242898
SEYMEN HUR. MD. :
02623413797/124-126
11646/1-1
10 YIL MÜDDETLE TIBBİ ATIK İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Samsun
Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
1 - SAMSUN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ sınırları içerisinde
faaliyet gösteren ünitelerden kaynaklanan tıbbi atıkların 22.07.2005 tarih ve
25883 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanarak yürürlüğe giren
Tıbbi Atıkların Kontrolü Yönetmeliği kapsamında insan sağlığına ve çevreye
zarar vermeden diğer atıklardan ayrı olarak toplanması, taşınması, tıbbi atık
sterilizasyon tesisinde sterilize edilmesi, bertarafı, yeni bir sterilizasyon ünitesi kurulması ve
tesisin işletilmesi işi, tanzim olunan İdari ve Teknik Şartnamelerine göre ve
2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 36. maddesi uyarınca KAPALI TEKLİF USULÜ
ile 10 (On) yıl müddetle ihale edilecektir.
2 - İhale Şartnamesi, Samsun Büyükşehir Belediyesi Mali
Hizmetler Daire Başkanlığı Gelirler Şube Müdürlüğü veznesine 500,00.-TL.
(BEŞYÜZ TÜRK LİRASI) yatırılarak, alınacak makbuz aslının ibrazı karşılığında,
Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı Atık Yönetimi Şube Müdürlüğünden
temin edilecektir.
3 - Yüklenici tıbbi atıkların toplanması, taşınması,
sterilizasyonu karşılığında ünitelerden elde edeceği brüt gelirlerinden İdareye
(KDV Hariç) % oranında pay verecektir.
İhale brüt gelirin (KDV Hariç) % oranın artırılması ile
yapılacaktır. İhalede artırılacak olan muhammen (tahmini) % oranı, %25 olarak
belirlenmiştir.
Artırım % 25 dan
başlayacaktır.
İhalede verilecek teklifler için de (KDV Hariç) brüt
gelirlerinden elde edilecek gelirin en yüksek % oranını verecek katılımcıya
ihale edilecektir.
4 - TAHMİN EDİLEN BEDEL (MUHAMMEN BEDEL):
A. SAMSUN Büyükşehir Belediyesi sınırları dahilinde yer alan ilçelerden, 2014 yılı tahmini
toplama/taşıma ve bertarafı yapılacak tıbbi atık
miktarı yaklaşık günde 4.750 (DÖRTBİN YEDİYÜZ ELLİ) kg’dır. Bu miktarın
yaklaşık 4.000 (DÖRTBİN) kg’ı İlkadım, Atakum, Canik ve Tekkeköy İlçelerini kapsamaktadır.
Yaklaşık 750 (YEDİYÜZ ELLİ) kg’ı ise Bafra, Çarşamba, Terme, Havza, Kavak, Ladik, Vezirköprü, Salıpazarı, Alaçam, Yakakent, 19 Mayıs,
Ayvacık ve Asarcık İlçelerini kapsamaktadır. İşletme süresi olan 10 (ON) yıllık
ise (26 gün x 12 ay x 10 yıl) tahmini toplam tıbbi atık miktarı 14.820.000
(ONDÖRTMİLYON SEKİZYÜZYİRMİBİN) kg’dır.
B. 2014 yılı tıbbi atık
toplama/taşıma ve bertaraf bedeli Mahalli Çevre Kurulu Kararı ile (İlkadım, Atakum, Canik, Tekkeköy
İlçeleri için) KDV hariç 2,12 TL/kg olup 10 (ON) yıllık tıbbi atık
toplama/taşıma ve bertaraf tahmini brüt geliri 26.457.600,00 (YİRMİALTIMİLYON
DÖRTYÜZELLİYEDİBİN ALTIYÜZ) TL’dir (12.480.000 Kg x 2.12 TL).
C. 2014 yılı tıbbi atık toplama/taşıma ve bertaraf
bedeli Mahalli Çevre Kurulu kararı ile (Bafra, Çarşamba, Terme, Havza, Kavak, Ladik, Vezirköprü, Salıpazarı, Alaçam, Yakakent, 19 Mayıs,
Ayvacık ve Asarcık İlçeleri için) KDV hariç 2,46 TL/kg olup 10 (ON) yıllık
tıbbi atık toplama/taşıma ve bertaraf tahmini brüt geliri 5.756.400,00
(BEŞMİLYON YEDİYÜZELLİALTIBİN DÖRTYÜZ) TL’dir (2.340.000 Kg x 2.46 TL).
D. 2014 yılı tıbbi atık toplama/taşıma ve bertarafına ilişkin tahmini brüt gelir 32.214.000,00
(OTUZİKİMİLYON İKİYÜZONDÖRTBİN) TL’dir.
E. 10 (ON) yıllık muhammen bedel, 10 (ON) yıllık tıbbi
atık toplama/taşıma ve bertaraf tahmini brüt gelirinin % 25 payı (32.214.000,00
TL x %25) KDV Hariç 8.053.500,00 (SEKİZMİLYON ELLİÜÇBİN BEŞYÜZ) TL olarak
belirlenmiştir.
5 - GEÇİCİ TEMİNATI:
F. 10 (ON) yıllık işletme süresinin %25’lik payı
8.053.500,00 TL olup %3’ü geçici teminat olarak 241.605,00 (İKİYÜZKIRKBİRBİN
ALTIYÜZBEŞ) TL’dir.
6 - Bahse konu İhale 09.01.2015 tarihinde, Cuma Günü
Saat 15.15’te Büyükşehir Belediye Encümen Toplantı Salonunda, 2886 Sayılı
Devlet İhale Kanunu’nun 36. maddesi gereğince kapalı teklif usulü ile
yapılacaktır.
7 - İhaleye katılacak gerçek- tüzel kişi veya kişilerde
aşağıdaki şartlar aranır.
A. Kanuni ikametgah sahibi
olmak,
B. Tebligat için Türkiye’ de adres göstermek,
C. Bu şartnamenin 7.maddesindeki miktar kadar geçici
teminatı yatırmış olmak,
D. Ticaret ve Sanayi Odası veya Esnaf Sanatkarlar siciline kayıtlı olduğunu gösterir belge,
a) Gerçek kişi olması halinde ilgisine göre Ticaret ve
Sanayi Odası veya Esnaf ve Sanatkarlar Odası siciline
kayıtlı olduğunu gösterir, ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış belge,
b) Tüzel kişi olması halinde, tüzel
kişiliğinin idare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinde veya siciline kayıtlı
bulunduğu Ticaret ve Sanayi Odası’ndan veya benzeri makamdan, ihalenin
yapıldığı yıl içinde alınmış, tüzel kişiliğinin siciline kayıtlı olduğuna dair
belge, Türkiye’de şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişiliğin belgelerinin bu
tüzel kişiliğin bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğu veya Türkiye Dışişleri Bakanlığınca
onaylanmış olması gerekir.
c) Ortak girişim olması halinde, ortak girişimi
oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin a ve b’ deki esaslara göre
temin edecekleri belge.
E. İmza sirkülerinin verilmesi,
a) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
sirküleri,
b) Tüzel kişi olması halinde, tüzel kişiliğin noter
tasdikli imza sirküleri, (Türkiye’de şubesi bulunmayan tüzel kişiliğin
sirkülerinin bu tüzel kişiliğin bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğunca veya
Türkiye Dışişleri Bakanlığınca onaylanmış olması gerekir.)
c) Ortak girişim olması halinde ortak girişimi
oluşturan gerçek kişi veya tüzel kişilerin her birinin a ve b fıkralarındaki
esaslara göre temin edecekleri belge.
F. İstekliler adına vekâleten iştirak ediliyor ise Yüklenici
adına teklifte bulunacak kimselerin vekâletnameleri ile vekâleten iştirak
edenin noter tasdikli imza sirküleri vermesi, (Türkiye’de şubesi bulunmayan
yabancı tüzel kişilerin vekâletnamelerinin bulunduğu ülkedeki Türk
Konsolosluğunca veya Türkiye Dışişleri Bakanlığınca onaylanmış olması
gereklidir).
G. İsteklilerin ortak girişim olması halinde, uygun
ortak girişim beyannamesi ile ortaklarca imzalanan ortaklık sözleşmesini
vermesi, (ihale üzerinde kaldığı takdirde noter tasdikli ortaklık sözleşmesini
şahsen veya vekil tayin edecekleri kişiler vasıtasıyla imzalarlar).
H. İstekli firmanın iş durumu ve tutumu ile ilgili
beyanlarını 2886 sayılı yasaya göre cezalı olmadığına dair beyanlarını ve
Samsun Büyükşehir Belediyesi başta olmak üzere benzer kuruluşlarla ihtilaflı
olup olmadığı, varsa açıklayıcı beyanlarını içerir beyan yazısı.,
İ. İstekli bahse konu iş ile ilgili olarak ihale tarihi
itibari ile geçerlilik süresini doldurmamış, Tıbbi Atık içerikli TS EN ISO
9001:2008 Kalite Yönetim Sistem Belgesi ile TS EN ISO 14001:2004 Çevre Yönetim
Sistem Belgesine sahip olmalıdır. Bu belgelerin Türk Akreditasyon Kurumu
tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası
Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon
kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi
zorunludur.
J. Bu iş bünyesinde istekliler iş deneyim belgelerini
sunmak zorundadır. İstekliler tıbbi atık sterilizasyon
ünitesi kurmuş (tıbbi atık sterilizasyon ünitesi kurulum işine ait iş bitirme
veya resmi kurumlardan alınmış sterilizasyon tesisi kurduğuna dair resmi belge)
olduğunu, en az 6 (ALTI) ay süre ile tıbbi atık toplama/taşıma işi yaptığını ve
en az 6 (ALTI) ay süre ile sterilizasyon tesisi işletmiş olduğunu kanıtlayan
resmi belgeleri sunmak zorundadır.
K. Ortak girişimlerde ortakların herhangi biri İ ve J
maddelerindeki belgeleri sunacaktır.
L. Vergi dairesinden vergi borcu olmadığına dair belge,
M. Sermaye durumunu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi,
N. İhale dosyasının idareden satın alındığına dair
makbuzun aslı ve fotokopisi,
O. İhale şartnamesi Samsun Büyükşehir Belediyesi Mali
Hizmetler Dairesi Başkanlığı Gelirler Şube Müdürlüğü veznesine 500 TL (BEŞYÜZ
TÜRK LİRASI) yatırılarak, alınacak makbuz aslının ibrazı karşılığında Çevre
Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı Atık Yönetimi Şube Müdürlüğünden temin
edilebilir.
P. Araç ve personel taahhütnamesi.
8 - Teklifler İhale günü olan 09.01.2015 Cuma günü
Saat:15.15’e kadar, sıra numaralı alındılar karşılığında İhale Komisyon
Başkanlığına (Samsun Büyükşehir Belediyesi Yazı İşleri ve Kararlar Dairesi
Başkanlığı- Encümen Kalemine ) verilecektir.
-Alındı numarası zarfın üzerine yazılacak, teklifler
iadeli taahhütlü olarak da gönderilebilecektir.
- Bu takdirde dış zarfın üzerine Komisyon Başkanlığının
adresi ile hangi işe ait olduğu, isteklinin adı ve soyadı ile açık adresi
yazılacaktır.
-Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale saati olan
Saat:15.15’e kadar Komisyon Başkanlığına ulaşması şarttır.
-Komisyon Başkanlığına verilen tekliflerin herhangi bir
sebeple geri alınamayacağı ilan olunur.
11355/1-1
MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ YENİ OTOGAR TESİSİ İÇİNDE
YER ALAN 81 ADET İŞ YERİNİN TAMAMI KAPALI TEKLİF USULÜ İLE KİRAYA VERİLECEKTİR
Mersin
Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
MADDE 1. İHALE KONUSU İŞİN NİTELİĞİ, YERİ VE MİKTARI
Yeni otogar tesisi içinde yer alan 81 adet iş yerinin
tamamı 2886 sayılı D.İ.K. gereği kapalı teklif usulü ile 3 (üç) yıl süreliğine
kiraya verilmesi işi.
TAŞINMAZIN |
|||
İli |
MERSİN |
Yüzölçümü
(M²) |
5887,97 |
İlçesi |
TOROSLAR |
Ada/Sahife
No |
11052 |
Bağımsız
bölüm adedi |
81 |
Parsel/Sıra
No |
1 |
MADDE 2. ŞARTNAME VE EKLERİNİN NEREDEN VE HANGİ
ŞARTLARDA ALINACAĞI
Şartname ve ekleri Mersin Büyükşehir Belediyesi Yazı
İşleri ve Kararlar Daire Başkanlığından 250,00 TL bedelle satın alınabilir.
MADDE 3. İHALENİN NEREDE, HANGİ TARİH VE SAATTE HANGİ
USULLE YAPILACAĞI
a) İhalenin Yapılacağı yer : Mersin Büyükşehir
Belediyesi Kongre ve Sergi sarayı Encümen Toplantı salonu
b) İhale tarihi ve saati : 09.01.2015
tarihinde saat 10:00 de yapılacak ihale ile kiraya
verilecektir.
c) İhale Usulü : 2886 sayılı Devlet İhale Kanunun 35/a Maddesi
gereği Kapalı teklif usulü ile kiraya verilecektir.
MADDE 4. VARSA TAHMİN EDİLEN BEDEL VE GEÇİCİ TEMİNAT
MİKTARI
a) İhalenin Yıllık Tahmini
Kira Bedeli : 5.622.252,00 TL + KDV (Beşmilyonaltıyüzyirmiikibinikiyüzelliiki
TL)
b) Geçici teminat Tutarı : 168.668,00 TL (Yüzatmışsekizbinaltıyüzatmışsekiz
TL)
MADDE 5. İSTEKİLERDEN İSTENİLEN BELGELER
İhaleye katılmak isteyen isteklilerden aşağıdaki
şartlar aranır.
a) Tebligat için kanuni ikametgâhı ve ayrıca irtibat
için telefon ve varsa fax numarası ile elektronik
posta adresi Türkiye’de tebligat için adres beyannamesi.
b) İstekliler adına vekâleten ihaleye katılması
durumunda istekli adına teklifte bulunacak kimselerin vekâletnameleriyle
birlikte vekâlet eden kişiye ait aslı veya noter taktikli imza sirküleri
vermesi
c) Bu İhale ilanının 4. Maddesinin (b) bendinde yazılı
tutarda geçici teminat yatırmaları.
d) Bu İhale ilanının 2. Maddesinde belirlenen tutarda
şartname alındı belgesi
Diğer belgeler;
1 - Mersin Büyükşehir Belediyesi Gelirler Müdürlüğünden
alınacak Borcu yok yazısı.
2 - Gerçek kişi olması halinde T.C. Vatandaşı olduğunu
gösterir noter tasdikli nüfus cüzdan fotokopisi.
3 - Tüzel kişi olması halinde tüzel kişiliğin siciline
kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından veya İdare Merkezinin
bulunduğu yer mahkemesinden veya benzeri bir makamdan ihaleye ilişkin ilk
ilanın yapıldığı yıl içinde düzenlenmiş Tüzel kişiliğin siciline kayıtlı
olduğuna dair belgenin aslı.
4 - Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirkülerinin aslı veya noter tasdikli sureti
5 - Gerçek kişi olması halinde noter tasdikli imza
beyannamesinin aslı veya noter tasdikli sureti
6 - Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesi’nde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
7 - İlk ilanın yapıldığı ay içerisinde Adli Sicil Kaydı
belgesinin aslı
8 - İsteklinin tahmini kira
bedelinden az olmamak üzere bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan
mevduatını gösteren banka referans mektubu
sunması zorunludur. Banka referans mektubunun ilk ilan tarihinden sonra
düzenlenmiş olması zorunludur.
Yukarıdaki kriter, mevduat ve
kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak
suretiyle de sağlanabilir.
MADDE 6. TEKLİFLERİN TESLİM YERİ, TARİHİ VE SAATİ
Hazırlanan teklif zarfları 09.01.2015 tarihinde en geç
saat 09:00’ a kadar Mersin Büyükşehir Belediyesi Yazı
İşleri ve Kararlar Daire Başkanlığına teslim edilecektir.
İlan olunur.
11654/1-1
ŞİRKETİMİZ İHTİYACI ELEKTRİK AYDINLATMA VE BAKIM ONARIM
İŞLERİ HİZMET ALIMI YAPILACAKTIR
SEAŞ
Soma Elektrik Üretim Ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
Elektrik Aydınlatma ve Bakım Onarım İşleri Hizmet Alımı
işi açık ihale usulü ile kapalı zarf usulü satın alınacaktır.
1 - İdarenin
a) Adresi : SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel
Müdürlüğü SOMA/MANİSA
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 236 613 19 83-612 84 49
c) Elektronik Posta Adresi : ticaret@seas.gov.tr
2 - İhale Konusu İşin:
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : 1 yıl süreyle 25
personelle Elektrik Aydınlatma ve Bakım Onarım İşleri Hizmet Alımı işi.
b) Yapılacağı Yer : SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel
Müdürlüğü
c) İşin Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 365 (ÜçYüzAltmışBeş) Takvim Günüdür.
d) Dos. No : 30.5 SEAS 14/109 2014/167185
3 - İhalenin
a)Yapılacağı Yer : SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel
Müdürlüğü Toplantı Salonu
b) Tarihi ve Saati : 12.01.2015 Pazartesi saat 15:00
c) Teslim Yeri : SEAŞ Genel Müdürlüğü.
4 - İhale Dokümanı SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş.
Genel Müdürlüğü adresinde görüle bilir ve 50,00 TL Karşılığı (aynı adresten)
temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların İhale dokümanı satın
almaları zorunludur. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta
masrafı hariç 50,00 TL doküman bedelini 240-Vakıfbank Soma Şb.
TR530001500158007260642600 hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale
dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de
belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks
numarasına veya yazılı olarak idareye göndermek zorundadır. İhale dokümanının
posta ya da kargo yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ya da kargonun
ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı
idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
5 - Teklifler 12.01.2015 Pazartesi saat 15:00’a kadar SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel
Müdürlüğü’ ne verebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir. Postada meydana gelebilecek gecikmelerden idaremiz sorumlu
tutulamaz.
6 - İstekliler Tekliflerini birim bedel TL. üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan
istekliye Birim fiyat üzerinden Birim fiyat sözleşmesi düzenlenecektir.
7 - İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
8 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale
taahhüdünden itibaren en az 120 takvim günü olmalıdır.
8.1. Bu ihaleye kısmi teklif verilemez.
8.2. Bu ihaleye alternatif teklif verilemez.
8.3. Bu ihaleye Konsorsiyumlar teklif veremez.
9 - İhaleye katılacak firmaların tek sözleşme kapsamında
ihaleye verecekleri teklifin fiyatının en az %25’i oranında iş deneyimi belgesi
sunmaları gerekmektedir.
9.1. İhaleye iştirak edecek firmalar; kamu kurumlarında
şartname konularını kapsayan işler ile ilgili olarak elektrik sistemlerin
bakım-onarım işi hizmet alımı dair İş Deneyim belgelerini teklifleri ile
birlikte vermeleri zorunludur.
9.2. Firmalar bu işte kullanacakları Vinç ve Pikap
özelliklerini teklifleri ile birlikte ihale komisyonuna vermeleri gereklidir.
10 - 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 Sayılı Kamu
İhale Sözleşmeleri Kanunu kapsamı dışında tutulan ve bu kanunlarda 3/g istisna
olarak belirtilen bu mal alım ihalesi ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Satın alma ve İhale Yönetmeliğine Göre yapılacaktır.
11551/1-1
KRAFT KAĞIT TORBA SATIN
ALINACAKTIR
Çay
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
RİZE
1 - Teşekkülümüze ait işletmelerimizin ihtiyacı olan
4.400.000 adet Kraft Kağıt Torba %20 artar-azalır opsiyonlu
olarak Satınalma ve İhale Yönetmeliğimizin 9 uncu
maddesi kapsamında Açık İhale Usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe ait
şartnameler, Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma
Dairesi Başkanlığı/RİZE adresinden 100,00 TL bedelle tahsil fişi karşılığında
temin edilebilir.
3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve
teknik şartname esasları dâhilinde hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç
09.01.2015 günü saat 14.00’e kadar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Haberleşme
ve Arşiv Müdürlüğü, Evrak Kayıt Bürosu - Rize adresinde bulunacak şekilde elden
vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün
saat 14.00’de açılacaktır.
4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile, telgraf ve faksla
yapılacak müracaatlar kabul edilmez.
5 - İhale alternatif tekliflere kapalıdır.
6 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
7 - Teklif edilen bedelin KDV hariç en az % 3’ü
oranında geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç % 6’sı oranında
kesin teminat alınır.
8 - İhale Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığında yapılacaktır.
9 - Bu ihalede firmalar ihale miktarının tamamına
teklif verebileceği gibi ½’lik kısmına da teklif verebilirler.
10 - Teşekkülümüz, bu ihalede ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satınalma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi
tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.
11321/1-1
FABRİKAMIZ İHTİYACI “KONVEYÖR BANT BEZİ İMALİ” AÇIK İHALE
USULÜ İLE SATIN ALINACAKTIR
T.Ş.F.A.Ş.
Eskişehir Makina Fabrikası Müdürlüğünden:
İHALE KAYIT NUMARASI : 2014/172594
1 - İdarenin
a) Adresi : T.Ş.F.A.Ş. Eskişehir Makine Fabrikası
Sivrihisar Cad. No: 195/C ESKİŞEHİR
b) Telefon numarası : 0 222 230 13 44 veya 0 222 230 27 39 (10 Hat) Dahili 1476
c) Faks numarası : 0 222 230 59 15
ç) Elektronik posta adresi(varsa) : eskisehirmakina@turkseker.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 40.000 MT.
KONVEYÖR BANT BEZİ DOKUNMASI (KAU-TŞ - 012 C) NOLU TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE
660
mm lik 13.000 MT./810 mm lik
5.000 MT./ 1010 mm lik 22.000 MT.
b) Teslim yeri : ESKİŞEHİR MAKİNA FABRİKASI MALZEME AMBARI
c) Teslim tarihi : Firmayla Sözleşme İmzaladıktan Sonra;
1.
Parti: 20 ŞUBAT 2015 - %50’si
2.
Parti: 22 MAYIS 2015 - %50’si teslim edilecektir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : ESKİŞEHİR MAKİNA FABRİKASI TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve saati : 07.01. 2015 - Çarşamba - Saat: 14:00
c) İhale usulü : Açık İhale Usulü
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirilmesinde uygulanacak kriterler:
Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif
alınmak suretiyle Açık ihale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, İhaleye
katılabilmek için istenen belgeler İdari şartnamemizin 7. ve 8. maddelerinde
belirtilmiştir.
5 - İhale dokümanı T.Ş.F.A.Ş. Eskişehir Makine
Fabrikası-Sivrihisar Caddesi No: 195/C-Eskişehir adresinde görülebilir ve
50.-TL.( Elli Türk Lirası)karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanı satın almaları zorunludur. İhale
dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale
dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 50 Türk
Lirası doküman bedelini T.C. ZİRAAT BANKASI – YUNUSEMRE ŞB. – TR26 0001 0008
8738 2482 7750 01 – HALKBANK – ESKİŞEHİR ŞB. – TR89 0001 2009 3480 0013 0000 03
– VAKIFBANK – YUNUSEMRE ŞB.- TR47 0001 5001 5800 7295 8693 25 - İŞ BANKASI –
ESKİŞEHİR ŞB. – TR62 0006 4000 0014 4000 0163 61 – AKBANK - ESKİŞEHİR ŞB. – TR
75 0004 6000 2688 8000 2810 21 - no’lu hesaplarından
birine yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak
isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu
ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı
talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak
idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale
dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir
şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın
alma tarihi olarak kabul edilecektir.
6 - Teklifler, 7/1/2015 -
Çarşamba günü saat 14:00’e kadar T.Ş.F.A.Ş.ESKİŞEHİR MAKİNA FABRİKASI
Haberleşme Servisine verilebileceği gibi, PTT, Kargo vb. vasıtasıyla da
gönderilebilir.
7 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kalemi için
teklif edilen birim fiyatlarının miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam
bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir iş kalemi için teklif edilen birim
fiyatların miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif
birim fiyatlı sözleşme düzenlenecektir. Bu ihalede, kısmı teklif verilemez.
8 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 45 ( kırk beş )takvim günü olmalıdır.
10 - Kurumumuz bu ihale ile ilgili olarak; ceza ve
ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı kanunlara tabi
olmayıp, İhale T.Ş.F.A.Ş. Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği
esaslarına göre yapılacaktır. Teşekkülümüz ihaleyi yapıp yapmamakla veya kısmen
yapmakta serbesttir.
11 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
11354/1-1
PETROL
BİNASI, SOSYAL TESİS VE ARSA VASIFLI (AKARYAKIT SATIŞ İSTASYONU) SATILACAKTIR
Niğde İl Özel İdaresi İl Encümen
Başkanlığından:
Mülkiyeti
Niğde il özel idaresine ait İlimiz Altunhisar İlçesi Yakacık Köyü 3406 Parselde
kayıtlı 9.960,52 m² alana sahip Petrol Binası, Sosyal Tesis ve Arsa vasıflı
(Akaryakıt Satış İstasyonu ) taşınmaz satışı yapılmak üzere 2886 sayılı Devlet
İhale Kanununun 36. maddesi gereğince Kapalı Teklif Usulü ile ihaleye
çıkarılmıştır.
Satışı
yapılacak taşınmaz KDV'den muaf olup, tahmini bedeli ve geçici teminatı aşağıda
belirtilmektedir.
İhale
07.01.2015 Çarşamba günü saat 11.00'de Yukarıkayabaşı
Mahallesi Sağlık Caddesi Adliye Yanı Niğde İl Özel İdaresi İl Genel Meclis
Binasında bulunan İl Encümen Toplantı Salonunda İl Encümeni tarafından
yapılacaktır.
İhale
şartnamesi mesai saatleri içerisinde Emlak ve İstimlak Müdürlüğü (Adana yolu
üzeri 2. km İl Özel İdaresi Hizmet binası/NİĞDE ) veya Yazı İşleri Müdürlüğü (Yukarıkayabaşı
Mahallesi Sağlık Caddesi Adliye Yanı İl Özel İdaresi İl Genel Meclis
Binası/NİĞDE) adreslerinde görülebilir ve 500,00.-TL karşılığında satın alınabilir.
İhaleye
iştirak edecek olanlar tekliflerini 07.01.2015 Çarşamba günü saat 11.00'e kadar
sıra numaralı alındılar karşılığında İhale Komisyonu Başkanlığına veya İhale
Komisyonu Başkanlığına ulaştırılmak üzere İl Özel İdaresi Yazı İşleri Müdürlüğü personeline imza karşılığında
verebileceği gibi iadeli taahhütlü posta ile de gönderilebilir.
İhaleye
iştirak edecek olanların;
1)
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri dış zarf
ile birlikte sunmaları gerekmektedir. Dış zarf aşağıdaki belgeleri içerecektir.
2-) Gerçek
kişilerin Kanunu ikametgah Belgesi ile ayrıca irtibat
için telefon ve faks numarası ile varsa elektronik posta
adresi,
3-) İhaleye
tüzel kişilik adına katılacaklardan; Şirketin son adresinin bulunduğunu
kanıtlar belge; Ticaret Sicil Gazetesinin aslı veya Noter onaylı sureti, Tebligat
için adres beyanı ile ayrıca irtibat için telefon ve faks numarası ile varsa
elektronik posta adresi,
4-) Vekaleten ihaleye katılma halinde istekli adına vekaleten
katılan kişinin noter tasdikli vekâletnamesi ile noter tasdikli imza
beyannamesi,
5-) 2886
sayılı Devlet İhale Kanununun 37. maddesine göre hazırlanmış olan ve Teklif
mektubunu içeren iç zarf,
6-) Niğde İl
Özel İdaresi İl Encümen Başkanlığına hitaben işin adına alınmış 45,000.00 TL
tutarında geçici teminat makbuzu veya geçici teminat mektubu (Limit içi-süresiz
ve teyit yazılı)
7-) İhale
şartnamesinin satın alındığına dair 500,00.-TL’lık banka makbuzu,
8-)
Kesinleşmiş Vergi Borcunun olmadığına dair ihale tarihinin içinde bulunduğu
yılda alınmış belge,
9-) Kesinleşmiş
Sosyal Güvenlik Prim borcu olmadığına dair ihale tarihinin içinde bulunduğu
yılda alınmış belge,
10-) Ortak
girişim olması halinde noter tasdikli ortak girişim beyannamesi ile ortaklarca
imzalanmış ortaklık sözleşmesini ibraz etmek suretiyle belirtilen gün ve saatte
hazır bulunmaları gerekmektedir.
İdare
ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
Postada
meydana gelebilecek gecikmeler kabul edilmez.
İlan olunur.
İl/İlçe |
Köyü |
Ada No |
Parsel No |
Yüzölçümü (m2) |
Cinsi |
İmar Durumu |
Tahmini Bedel |
%3 Geçici Teminat |
İhale Tarihi |
İhale Saati |
Niğde/ Altunhisar |
Yakacık Köyü |
3406 |
9,960.52 m2 |
Petrol Binası
Sosyal Tesis ve Arsası |
Akaryakıt Satış
İstasyonu |
1,500,000.00.-TL |
45,000.00.-TL |
07.01.2015 |
11.00 |
11692/1-1
HEMZEMİN GEÇİT BEKÇİLİĞİ HİZMETİ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD
6. Bölge Müdürlüğünden:
ADANA
İhale Kayıt No : 2014/175383
1 - İdarenin:
a) Adresi : Kurtuluş Mah. Atatürk Cad. 01120 Seyhan/Adana
b) Telefon ve Faks Numarası : 0322 4575354 / 4531195
c) Elektronik Posta Adresi : 6bolgemudurlugu@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu hizmetin adı ve miktarı: 11 Ay süre
ile 104 işçi ile 31 adet hemzemin geçit bekçiliği hizmeti
3 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden
teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin TCDD 6.Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet
Alım Komisyonu Başkanlığına 15/01/2015 günü saat 10.00
kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
5 - İhale dokümanı TCDD İşletmesi 6.Bölge Müdürlüğü Mal
ve Hizmet Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 6.Bölge Müdürlüğü
veznesinden KDV Dahil 500,00TL bedelle temin
edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
11567/1-1