26 Aralık 2014 CUMA

Resmî Gazete

Sayı : 29217

ARTIRMA, EKSİLTME VE İHALE İLÂNLARI

 


YEDEK PARÇA SATIN ALINACAKTIR

TKİ Kurumu E.L.İ. Müessesesi Çan Linyitleri İşletmesi Müdürlüğünden:


MUHTELİF ARAÇ VE MUHTELİF HURDA MALZEME SATILACAKTIR

Makina ve Kimya Endüstrisi Kurumu Hurda İşletmesi Müdürlüğünden:


10 YIL MÜDDETLE TIBBİ ATIK İŞİ İHALE EDİLECEKTİR

Samsun Büyükşehir Belediye Başkanlığından:


MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ YENİ OTOGAR TESİSİ İÇİNDE YER ALAN 81 ADET İŞ YERİNİN TAMAMI KAPALI TEKLİF USULÜ İLE KİRAYA VERİLECEKTİR

Mersin Büyükşehir Belediye Başkanlığından:


ŞİRKETİMİZ İHTİYACI ELEKTRİK AYDINLATMA VE BAKIM ONARIM İŞLERİ HİZMET ALIMI YAPILACAKTIR

SEAŞ Soma Elektrik Üretim Ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğünden:


KRAFT KAĞIT TORBA SATIN ALINACAKTIR

Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden: RİZE


FABRİKAMIZ İHTİYACI “KONVEYÖR BANT BEZİ İMALİ” AÇIK İHALE USULÜ İLE SATIN ALINACAKTIR

T.Ş.F.A.Ş. Eskişehir Makina Fabrikası Müdürlüğünden:


PETROL BİNASI, SOSYAL TESİS VE ARSA VASIFLI (AKARYAKIT SATIŞ İSTASYONU) SATILACAKTIR

Niğde İl Özel İdaresi İl Encümen Başkanlığından:


HEMZEMİN GEÇİT BEKÇİLİĞİ HİZMETİ İHALE EDİLECEKTİR

TCDD 6. Bölge Müdürlüğünden: ADANA


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


YEDEK PARÇA SATIN ALINACAKTIR

TKİ Kurumu E.L.İ. Müessesesi Çan Linyitleri İşletmesi Müdürlüğünden:

İşletme Müdürlüğümüz Komatsu İş Makinalarında kullanılmak üzere yedek parça temini işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir.

İhale Kayıt Numarası              :  2014/174683

1 - İdarenin

a) Adresi                                 :  TKİ Çan Linyitleri İşletmesi Müdürlüğü Çanakkale Cad. Çayırlar Mevkii Asma Köprü Yanı ÇAN/ÇANAKKALE

b) Telefon ve faks numarası   :  Tel: 0286-4162001 Faks: 0286-4163700

c)  Elektronik posta adresi      :  clibilgiislem@cli.gov.tr

d)  İnternet adresi                    :  www.cli.gov.tr.

2 - İhale konusu malın:

a) Niteliği, türü ve miktarı: İşletme Müdürlüğümüze ait Komatsu İş Makinalarında kullanılmak üzere 165 kalem yedek parça temini işi.

b) Teslim yeri                         :  ÇLİ Müdürlüğü ÇAN/ÇANAKKALE

3 - İhalenin

a) İhale usulü                          :  Açık İhale

b) Yapılacağı yer                    :  ÇLİ Satın Alma Şube Müdürlüğü Toplantı Salonu

c) Tarihi ve saati                     :  20/01/2015   - 15.00

d) Dosya no                            :  246-KÇLİ/2014-0917

4 - İhaleye ait dokümanlar;

ÇLİ Satın Alma Şube Müdürlüğü ÇAN/ÇANAKKALE adresinde görülebilir ve “Ziraat Bankası Çan Şb. TR88 0001 0003 3832 8725 2750 41, Halk Bankası Çan ŞbTR13 0001 2009 6410 0013 0000 03,Vakıfbank Çan Şb TR10 0001 5001 5800 7286 0732 82 nolu ÇLİ Banka hesaplarına KDV dahil 120,00 TL’dir. (Posta yoluyla 130.00 TL)  yatırılması karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

5 - Teklifler 20/01/2015 saat 15.00’a kadar ÇLİ Genel Muhaberatına verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Son başvuru saatine kadar idareye ulaşmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

6 - İstekliler teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri oranda Geçici Teminat vereceklerdir.

7 - Verilen Tekliflerin geçerlilik süresi ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.

8 - Kurumumuz bu ihale ile ilgili olarak; ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabi değildir.

11588/1-1


MUHTELİF ARAÇ VE MUHTELİF HURDA MALZEME SATILACAKTIR

Makina ve Kimya Endüstrisi Kurumu Hurda İşletmesi Müdürlüğünden:

TEKNİK ÖZELLİKLERİ VE DURUMU İTİBARIYLA İHTİYAÇ FAZLASI OLAN AŞAĞIDA MÜFREDATI KAYITLI MUHTELİF ARAÇLAR VE MUHTELİF HURDA MALZEMELER KAPALI ZARFLA TEKLİF ALINARAK İHALE SURETİYLE AŞAĞIDA BELİRTİLEN TARİHLERDE SATIŞA ARZ EDİLMİŞTİR.

ARAÇLAR TRAFİĞE TESCİL EDİLEBİLİR. ASKERİ BOYA RENGİ (HAKİ) İLE TRAFİĞE ÇIKARILAMAZ. ASKERİ BOYA RENGİ BİR BAŞKA RENK İLE DEĞİŞTİRİLECEKTİR. YURTDIŞINA SATILAMAZ. BİR AY İÇERİSİNDE TRAFİĞE TESCİL ETTİRİLECEKTİR. SATILAN ARAÇLARIN TESLİMATLARI, KARAYOLLARI TRAFİK KANUNU USUL VE ESASLARI DAHİLİNDE YAPILACAKTIR.

MUHTELİF İŞ MAKİNESİ VE MUHTELİF ARAÇ VE ARAÇ PARÇALARI, KOMPRESÖR, JENERATÖR, KARKAS VASFINDA DIŞ LASTİK, ELEKTRİK ELEKTRONİK MALZEME, MUHTELİF ALÜMİNYUM, DİESEL, BENZİNLİ MOTOR, AKÜ, YAĞLI TİP TRAFO VE TRAFO PARÇALARI, PİK, PASLANMAZ, MOTOR BİSİKLET, TEZGAH, PVC VE PLASTİK MALZEME, MANGANLI DEMİR ÇELİK, FİBER TEKNE, DEMİR ÇELİK HALAT, KUMAR MAKİNELERİ, ELEKTRİK MOTORLARI, SONDAJ BORUSU, SONDAJ MATKAP UÇLARI, İNŞAAT DEMİRİ, BANDAJ TEKER MİLİ, TIR DORSESİ, BENZİNLİ TANK MOTORU VE PARÇALARI, ARAÇ KUPASI, ARAÇ ŞASESİ, KARAVAN VB. HURDALARI.

 

İHALE TARİHİ

İHALE SAATİ

İHALE YERİ

06 OCAK 2015

14.00

MERKEZ/ANKARA

13 OCAK 2015

14.00

MERKEZ/ANKARA

20 OCAK 2015

14.00

MERKEZ/ANKARA

21 OCAK 2015

14.00

MERKEZ/ANKARA

27 OCAK 2015

14.00

MERKEZ/ANKARA

28 OCAK 2015

14.00

MERKEZ/ANKARA

 

Şartnameler, Ankara MKE Hurda İşletmesi Pazarlama ve Satış Müdürlüğü, KIRIKKALE, Aliağa/İZMİR ve Seymen/İZMİT MKE Hurda Müdürlüklerinden temin edilebilir.

TEKLİFLER EN GEÇ YUKARIDA BELİRTİLEN TARİHLERDE SAAT 14:00'E KADAR ANKARA MKE HURDA İŞLETMESİ PAZARLAMA ve SATIŞ MÜDÜRLÜĞÜNE VERİLMİŞ OLACAKTIR.

Geçici ve kesin teminatlar 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununda belirtilen kapsam ve şekle uygun olacaktır.

İşletmemiz 2886 sayılı Kanuna tabi olmayıp, ihaleyi yapıp yapmamakta veya dilediğine yapmakta veya ihale mevzuunu parçalayıp ayrı ayrı yapmakta serbesttir.

Daha geniş bilgi için aşağıdaki telefonlarımıza müracaat edilebilir.

PAZARLAMA MÜDÜRLÜĞÜ             : 03123841065 – 0312 384 03 07-178-216

ALİAĞA HUR. MD.                  : 02326251120/128-129-130

KIRIKKALE HUR. MD.             : 03182242898

SEYMEN HUR. MD.                 : 02623413797/124-126

11646/1-1


10 YIL MÜDDETLE TIBBİ ATIK İŞİ İHALE EDİLECEKTİR

Samsun Büyükşehir Belediye Başkanlığından:

1 - SAMSUN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ sınırları içerisinde faaliyet gösteren ünitelerden kaynaklanan tıbbi atıkların 22.07.2005 tarih ve 25883 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanarak yürürlüğe giren Tıbbi Atıkların Kontrolü Yönetmeliği kapsamında insan sağlığına ve çevreye zarar vermeden diğer atıklardan ayrı olarak toplanması, taşınması, tıbbi atık sterilizasyon tesisinde sterilize edilmesi, bertarafı, yeni bir sterilizasyon ünitesi kurulması ve tesisin işletilmesi işi, tanzim olunan İdari ve Teknik Şartnamelerine göre ve 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 36. maddesi uyarınca KAPALI TEKLİF USULÜ ile 10 (On) yıl müddetle ihale edilecektir.

2 - İhale Şartnamesi, Samsun Büyükşehir Belediyesi Mali Hizmetler Daire Başkanlığı Gelirler Şube Müdürlüğü veznesine 500,00.-TL. (BEŞYÜZ TÜRK LİRASI) yatırılarak, alınacak makbuz aslının ibrazı karşılığında, Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı Atık Yönetimi Şube Müdürlüğünden temin edilecektir.

3 - Yüklenici tıbbi atıkların toplanması, taşınması, sterilizasyonu karşılığında ünitelerden elde edeceği brüt gelirlerinden İdareye (KDV Hariç) % oranında pay verecektir.

İhale brüt gelirin (KDV Hariç) % oranın artırılması ile yapılacaktır. İhalede artırılacak olan muhammen (tahmini) % oranı, %25 olarak belirlenmiştir.

Artırım % 25 dan başlayacaktır.

İhalede verilecek teklifler için de (KDV Hariç) brüt gelirlerinden elde edilecek gelirin en yüksek % oranını verecek katılımcıya ihale edilecektir.

4 - TAHMİN EDİLEN BEDEL (MUHAMMEN BEDEL):

A. SAMSUN Büyükşehir Belediyesi sınırları dahilinde yer alan ilçelerden, 2014 yılı tahmini toplama/taşıma ve bertarafı yapılacak tıbbi atık miktarı yaklaşık günde 4.750 (DÖRTBİN YEDİYÜZ ELLİ) kg’dır. Bu miktarın yaklaşık 4.000 (DÖRTBİN) kg’ı İlkadım, Atakum, Canik ve Tekkeköy İlçelerini kapsamaktadır. Yaklaşık 750 (YEDİYÜZ ELLİ) kg’ı ise Bafra, Çarşamba, Terme, Havza, Kavak, Ladik, Vezirköprü, Salıpazarı, Alaçam, Yakakent, 19 Mayıs, Ayvacık ve Asarcık İlçelerini kapsamaktadır. İşletme süresi olan 10 (ON) yıllık ise (26 gün x 12 ay x 10 yıl) tahmini toplam tıbbi atık miktarı 14.820.000 (ONDÖRTMİLYON SEKİZYÜZYİRMİBİN) kg’dır.

B. 2014 yılı tıbbi atık toplama/taşıma ve bertaraf bedeli Mahalli Çevre Kurulu Kararı ile (İlkadım, Atakum, Canik, Tekkeköy İlçeleri için) KDV hariç 2,12 TL/kg olup 10 (ON) yıllık tıbbi atık toplama/taşıma ve bertaraf tahmini brüt geliri 26.457.600,00 (YİRMİALTIMİLYON DÖRTYÜZELLİYEDİBİN ALTIYÜZ) TL’dir (12.480.000 Kg x 2.12 TL).

C. 2014 yılı tıbbi atık toplama/taşıma ve bertaraf bedeli Mahalli Çevre Kurulu kararı ile (Bafra, Çarşamba, Terme, Havza, Kavak, Ladik, Vezirköprü, Salıpazarı, Alaçam, Yakakent, 19 Mayıs, Ayvacık ve Asarcık İlçeleri için) KDV hariç 2,46 TL/kg olup 10 (ON) yıllık tıbbi atık toplama/taşıma ve bertaraf tahmini brüt geliri 5.756.400,00 (BEŞMİLYON YEDİYÜZELLİALTIBİN DÖRTYÜZ) TL’dir (2.340.000 Kg x 2.46 TL).

D. 2014 yılı tıbbi atık toplama/taşıma ve bertarafına ilişkin tahmini brüt gelir 32.214.000,00 (OTUZİKİMİLYON İKİYÜZONDÖRTBİN) TL’dir.

E. 10 (ON) yıllık muhammen bedel, 10 (ON) yıllık tıbbi atık toplama/taşıma ve bertaraf tahmini brüt gelirinin % 25 payı (32.214.000,00 TL x %25) KDV Hariç 8.053.500,00 (SEKİZMİLYON ELLİÜÇBİN BEŞYÜZ) TL olarak belirlenmiştir.

5 - GEÇİCİ TEMİNATI:

F. 10 (ON) yıllık işletme süresinin %25’lik payı 8.053.500,00 TL olup %3’ü geçici teminat olarak 241.605,00 (İKİYÜZKIRKBİRBİN ALTIYÜZBEŞ) TL’dir.

6 - Bahse konu İhale 09.01.2015 tarihinde, Cuma Günü Saat 15.15’te Büyükşehir Belediye Encümen Toplantı Salonunda, 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 36. maddesi gereğince kapalı teklif usulü ile yapılacaktır.

7 - İhaleye katılacak gerçek- tüzel kişi veya kişilerde aşağıdaki şartlar aranır.

A. Kanuni ikametgah sahibi olmak,

B. Tebligat için Türkiye’ de adres göstermek,

C. Bu şartnamenin 7.maddesindeki miktar kadar geçici teminatı yatırmış olmak,

D. Ticaret ve Sanayi Odası veya Esnaf Sanatkarlar siciline kayıtlı olduğunu gösterir belge,

a) Gerçek kişi olması halinde ilgisine göre Ticaret ve Sanayi Odası veya Esnaf ve Sanatkarlar Odası siciline kayıtlı olduğunu gösterir, ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış belge,

b) Tüzel kişi olması halinde, tüzel kişiliğinin idare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinde veya siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve Sanayi Odası’ndan veya benzeri makamdan, ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış, tüzel kişiliğinin siciline kayıtlı olduğuna dair belge, Türkiye’de şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişiliğin belgelerinin bu tüzel kişiliğin bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğu veya Türkiye Dışişleri Bakanlığınca onaylanmış olması gerekir.

c) Ortak girişim olması halinde, ortak girişimi oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin a ve b’ deki esaslara göre temin edecekleri belge.

E. İmza sirkülerinin verilmesi,

a) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza sirküleri,

b) Tüzel kişi olması halinde, tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, (Türkiye’de şubesi bulunmayan tüzel kişiliğin sirkülerinin bu tüzel kişiliğin bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğunca veya Türkiye Dışişleri Bakanlığınca onaylanmış olması gerekir.)

c) Ortak girişim olması halinde ortak girişimi oluşturan gerçek kişi veya tüzel kişilerin her birinin a ve b fıkralarındaki esaslara göre temin edecekleri belge.

F. İstekliler adına vekâleten iştirak ediliyor ise Yüklenici adına teklifte bulunacak kimselerin vekâletnameleri ile vekâleten iştirak edenin noter tasdikli imza sirküleri vermesi, (Türkiye’de şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişilerin vekâletnamelerinin bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğunca veya Türkiye Dışişleri Bakanlığınca onaylanmış olması gereklidir).

G. İsteklilerin ortak girişim olması halinde, uygun ortak girişim beyannamesi ile ortaklarca imzalanan ortaklık sözleşmesini vermesi, (ihale üzerinde kaldığı takdirde noter tasdikli ortaklık sözleşmesini şahsen veya vekil tayin edecekleri kişiler vasıtasıyla imzalarlar).

H. İstekli firmanın iş durumu ve tutumu ile ilgili beyanlarını 2886 sayılı yasaya göre cezalı olmadığına dair beyanlarını ve Samsun Büyükşehir Belediyesi başta olmak üzere benzer kuruluşlarla ihtilaflı olup olmadığı, varsa açıklayıcı beyanlarını içerir beyan yazısı.,

İ. İstekli bahse konu iş ile ilgili olarak ihale tarihi itibari ile geçerlilik süresini doldurmamış, Tıbbi Atık içerikli TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem Belgesi ile TS EN ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistem Belgesine sahip olmalıdır. Bu belgelerin Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur.

J. Bu iş bünyesinde istekliler iş deneyim belgelerini sunmak zorundadır. İstekliler tıbbi atık sterilizasyon ünitesi kurmuş (tıbbi atık sterilizasyon ünitesi kurulum işine ait iş bitirme veya resmi kurumlardan alınmış sterilizasyon tesisi kurduğuna dair resmi belge) olduğunu, en az 6 (ALTI) ay süre ile tıbbi atık toplama/taşıma işi yaptığını ve en az 6 (ALTI) ay süre ile sterilizasyon tesisi işletmiş olduğunu kanıtlayan resmi belgeleri sunmak zorundadır.

K. Ortak girişimlerde ortakların herhangi biri İ ve J maddelerindeki belgeleri sunacaktır.

L. Vergi dairesinden vergi borcu olmadığına dair belge,

M. Sermaye durumunu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi,

N. İhale dosyasının idareden satın alındığına dair makbuzun aslı ve fotokopisi,

O. İhale şartnamesi Samsun Büyükşehir Belediyesi Mali Hizmetler Dairesi Başkanlığı Gelirler Şube Müdürlüğü veznesine 500 TL (BEŞYÜZ TÜRK LİRASI) yatırılarak, alınacak makbuz aslının ibrazı karşılığında Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı Atık Yönetimi Şube Müdürlüğünden temin edilebilir.

P. Araç ve personel taahhütnamesi.

8 - Teklifler İhale günü olan 09.01.2015 Cuma günü Saat:15.15’e kadar, sıra numaralı alındılar karşılığında İhale Komisyon Başkanlığına (Samsun Büyükşehir Belediyesi Yazı İşleri ve Kararlar Dairesi Başkanlığı- Encümen Kalemine ) verilecektir.

-Alındı numarası zarfın üzerine yazılacak, teklifler iadeli taahhütlü olarak da gönderilebilecektir.

- Bu takdirde dış zarfın üzerine Komisyon Başkanlığının adresi ile hangi işe ait olduğu, isteklinin adı ve soyadı ile açık adresi yazılacaktır.

-Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale saati olan Saat:15.15’e kadar Komisyon Başkanlığına ulaşması şarttır.

-Komisyon Başkanlığına verilen tekliflerin herhangi bir sebeple geri alınamayacağı ilan olunur.

11355/1-1


MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ YENİ OTOGAR TESİSİ İÇİNDE YER ALAN 81 ADET İŞ YERİNİN TAMAMI KAPALI TEKLİF USULÜ İLE KİRAYA VERİLECEKTİR

Mersin Büyükşehir Belediye Başkanlığından:

MADDE 1. İHALE KONUSU İŞİN NİTELİĞİ, YERİ VE MİKTARI

Yeni otogar tesisi içinde yer alan 81 adet iş yerinin tamamı 2886 sayılı D.İ.K. gereği kapalı teklif usulü ile 3 (üç) yıl süreliğine kiraya verilmesi işi.

 

TAŞINMAZIN

İli

MERSİN

Yüzölçümü (M²)

5887,97

İlçesi

TOROSLAR

Ada/Sahife No

11052

Bağımsız bölüm adedi

81

Parsel/Sıra No

1

 

MADDE 2. ŞARTNAME VE EKLERİNİN NEREDEN VE HANGİ ŞARTLARDA ALINACAĞI

Şartname ve ekleri Mersin Büyükşehir Belediyesi Yazı İşleri ve Kararlar Daire Başkanlığından 250,00 TL bedelle satın alınabilir.

MADDE 3. İHALENİN NEREDE, HANGİ TARİH VE SAATTE HANGİ USULLE YAPILACAĞI

a) İhalenin Yapılacağı yer    :  Mersin Büyükşehir Belediyesi Kongre ve Sergi sarayı Encümen Toplantı salonu

b) İhale tarihi ve saati          :  09.01.2015 tarihinde saat 10:00 de yapılacak ihale ile kiraya verilecektir.

c) İhale Usulü                      :  2886 sayılı Devlet İhale Kanunun 35/a Maddesi gereği Kapalı teklif usulü ile kiraya verilecektir.

MADDE 4. VARSA TAHMİN EDİLEN BEDEL VE GEÇİCİ TEMİNAT MİKTARI

a) İhalenin Yıllık Tahmini

    Kira Bedeli                      :  5.622.252,00 TL + KDV (Beşmilyonaltıyüzyirmiikibinikiyüzelliiki TL)

b) Geçici teminat Tutarı       :  168.668,00 TL (Yüzatmışsekizbinaltıyüzatmışsekiz TL)

MADDE 5. İSTEKİLERDEN İSTENİLEN BELGELER

İhaleye katılmak isteyen isteklilerden aşağıdaki şartlar aranır.

a) Tebligat için kanuni ikametgâhı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa fax numarası ile elektronik posta adresi Türkiye’de tebligat için adres beyannamesi.

b) İstekliler adına vekâleten ihaleye katılması durumunda istekli adına teklifte bulunacak kimselerin vekâletnameleriyle birlikte vekâlet eden kişiye ait aslı veya noter taktikli imza sirküleri vermesi

c) Bu İhale ilanının 4. Maddesinin (b) bendinde yazılı tutarda geçici teminat yatırmaları.

d) Bu İhale ilanının 2. Maddesinde belirlenen tutarda şartname alındı belgesi

Diğer belgeler;

1 - Mersin Büyükşehir Belediyesi Gelirler Müdürlüğünden alınacak Borcu yok yazısı.

2 - Gerçek kişi olması halinde T.C. Vatandaşı olduğunu gösterir noter tasdikli nüfus cüzdan fotokopisi.

3 - Tüzel kişi olması halinde tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından veya İdare Merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya benzeri bir makamdan ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içinde düzenlenmiş Tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğuna dair belgenin aslı.

4 - Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerinin aslı veya noter tasdikli sureti

5 - Gerçek kişi olması halinde noter tasdikli imza beyannamesinin aslı veya noter tasdikli sureti

6 - Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesi’nde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

7 - İlk ilanın yapıldığı ay içerisinde Adli Sicil Kaydı belgesinin aslı

8 - İsteklinin tahmini kira bedelinden az olmamak üzere bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösteren banka referans mektubu sunması zorunludur. Banka referans mektubunun ilk ilan tarihinden sonra düzenlenmiş olması zorunludur.

Yukarıdaki kriter, mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir.

MADDE 6. TEKLİFLERİN TESLİM YERİ, TARİHİ VE SAATİ

Hazırlanan teklif zarfları 09.01.2015 tarihinde en geç saat 09:00’ a kadar Mersin Büyükşehir Belediyesi Yazı İşleri ve Kararlar Daire Başkanlığına teslim edilecektir.

İlan olunur.

11654/1-1


ŞİRKETİMİZ İHTİYACI ELEKTRİK AYDINLATMA VE BAKIM ONARIM İŞLERİ HİZMET ALIMI YAPILACAKTIR

SEAŞ Soma Elektrik Üretim Ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğünden:

Elektrik Aydınlatma ve Bakım Onarım İşleri Hizmet Alımı işi açık ihale usulü ile kapalı zarf usulü satın alınacaktır.

1 - İdarenin

a) Adresi                                    :  SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü SOMA/MANİSA

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0 236 613 19 83-612 84 49

c) Elektronik Posta Adresi         :  ticaret@seas.gov.tr

2 - İhale Konusu İşin:

a) Niteliği, Türü ve Miktarı        :  1 yıl süreyle 25 personelle Elektrik Aydınlatma ve Bakım Onarım İşleri Hizmet Alımı işi.

b) Yapılacağı Yer                      :  SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü

c) İşin Süresi                             :  İşe başlama tarihinden itibaren 365 (ÜçYüzAltmışBeş) Takvim Günüdür.

d) Dos. No                                :  30.5 SEAS 14/109           2014/167185

3 - İhalenin

a)Yapılacağı Yer                        :  SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü Toplantı Salonu

b) Tarihi ve Saati                       :  12.01.2015 Pazartesi saat 15:00

c) Teslim Yeri                            :  SEAŞ Genel Müdürlüğü.

4 - İhale Dokümanı SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü adresinde görüle bilir ve 50,00 TL Karşılığı (aynı adresten) temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların İhale dokümanı satın almaları zorunludur. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı hariç 50,00 TL doküman bedelini 240-Vakıfbank Soma Şb. TR530001500158007260642600 hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye göndermek zorundadır. İhale dokümanının posta ya da kargo yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ya da kargonun ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

5 - Teklifler 12.01.2015 Pazartesi saat 15:00’a kadar SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü’ ne verebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Postada meydana gelebilecek gecikmelerden idaremiz sorumlu tutulamaz.

6 - İstekliler Tekliflerini birim bedel TL. üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliye Birim fiyat üzerinden Birim fiyat sözleşmesi düzenlenecektir.

7 - İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

8 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale taahhüdünden itibaren en az 120 takvim günü olmalıdır.

8.1. Bu ihaleye kısmi teklif verilemez.

8.2. Bu ihaleye alternatif teklif verilemez.

8.3. Bu ihaleye Konsorsiyumlar teklif veremez.

9 - İhaleye katılacak firmaların tek sözleşme kapsamında ihaleye verecekleri teklifin fiyatının en az %25’i oranında iş deneyimi belgesi sunmaları gerekmektedir.

9.1. İhaleye iştirak edecek firmalar; kamu kurumlarında şartname konularını kapsayan işler ile ilgili olarak elektrik sistemlerin bakım-onarım işi hizmet alımı dair İş Deneyim belgelerini teklifleri ile birlikte vermeleri zorunludur.

9.2. Firmalar bu işte kullanacakları Vinç ve Pikap özelliklerini teklifleri ile birlikte ihale komisyonuna vermeleri gereklidir.

10 - 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu kapsamı dışında tutulan ve bu kanunlarda 3/g istisna olarak belirtilen bu mal alım ihalesi ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Satın alma ve İhale Yönetmeliğine Göre yapılacaktır.

11551/1-1


KRAFT KAĞIT TORBA SATIN ALINACAKTIR

Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:

RİZE

1 - Teşekkülümüze ait işletmelerimizin ihtiyacı olan 4.400.000 adet Kraft Kağıt Torba %20 artar-azalır opsiyonlu olarak Satınalma ve İhale Yönetmeliğimizin 9 uncu maddesi kapsamında Açık İhale Usulü ile satın alınacaktır.

2 - Bu işe ait şartnameler, Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı/RİZE adresinden 100,00 TL bedelle tahsil fişi karşılığında temin edilebilir.

3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik şartname esasları dâhilinde hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç 09.01.2015 günü saat 14.00’e kadar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Haberleşme ve Arşiv Müdürlüğü, Evrak Kayıt Bürosu - Rize adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14.00’de açılacaktır.

4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile, telgraf  ve faksla yapılacak müracaatlar kabul edilmez.

5 - İhale alternatif tekliflere kapalıdır.

6 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.

7 - Teklif edilen bedelin KDV hariç en az % 3’ü oranında geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç % 6’sı oranında kesin teminat alınır.

8 - İhale Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığında yapılacaktır.

9 - Bu ihalede firmalar ihale miktarının tamamına teklif verebileceği gibi ½’lik kısmına da teklif verebilirler.

10 - Teşekkülümüz, bu ihalede ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satınalma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.

11321/1-1


FABRİKAMIZ İHTİYACI “KONVEYÖR BANT BEZİ İMALİ” AÇIK İHALE USULÜ İLE SATIN ALINACAKTIR

T.Ş.F.A.Ş. Eskişehir Makina Fabrikası Müdürlüğünden:

İHALE KAYIT NUMARASI        :  2014/172594

1 - İdarenin

a) Adresi                                          :  T.Ş.F.A.Ş. Eskişehir Makine Fabrikası Sivrihisar Cad. No: 195/C ESKİŞEHİR

b) Telefon numarası                         :  0 222 230 13 44 veya 0 222 230 27 39 (10 Hat) Dahili 1476

c) Faks numarası                              :  0 222 230 59 15

ç) Elektronik posta adresi(varsa)      :  eskisehirmakina@turkseker.gov.tr

2 - İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı                :  40.000 MT. KONVEYÖR BANT BEZİ DOKUNMASI (KAU-TŞ - 012 C) NOLU TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE

                                                            660 mm lik 13.000 MT./810 mm lik 5.000 MT./ 1010 mm lik 22.000 MT.

b) Teslim yeri                                   :  ESKİŞEHİR MAKİNA FABRİKASI MALZEME AMBARI

c) Teslim tarihi                                 :  Firmayla Sözleşme İmzaladıktan Sonra;

                                                            1. Parti: 20 ŞUBAT 2015 - %50’si

                                                            2. Parti: 22 MAYIS 2015 - %50’si teslim edilecektir.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                              :  ESKİŞEHİR MAKİNA FABRİKASI TOPLANTI SALONU

b) Tarihi ve saati                              :  07.01. 2015 - Çarşamba - Saat: 14:00

c) İhale usulü                                   :  Açık İhale Usulü

4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirilmesinde uygulanacak kriterler:

Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık ihale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, İhaleye katılabilmek için istenen belgeler İdari şartnamemizin 7. ve 8. maddelerinde belirtilmiştir.

5 - İhale dokümanı T.Ş.F.A.Ş. Eskişehir Makine Fabrikası-Sivrihisar Caddesi No: 195/C-Eskişehir adresinde görülebilir ve 50.-TL.( Elli Türk Lirası)karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanı satın almaları zorunludur. İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 50 Türk Lirası doküman bedelini T.C. ZİRAAT BANKASI – YUNUSEMRE ŞB. – TR26 0001 0008 8738 2482 7750 01 – HALKBANK – ESKİŞEHİR ŞB. – TR89 0001 2009 3480 0013 0000 03 – VAKIFBANK – YUNUSEMRE ŞB.- TR47 0001 5001 5800 7295 8693 25 - İŞ BANKASI – ESKİŞEHİR ŞB. – TR62 0006 4000 0014 4000 0163 61 – AKBANK - ESKİŞEHİR ŞB. – TR 75 0004 6000 2688 8000 2810 21 - no’lu hesaplarından birine yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

6 - Teklifler, 7/1/2015 - Çarşamba günü saat 14:00’e kadar T.Ş.F.A.Ş.ESKİŞEHİR MAKİNA FABRİKASI Haberleşme Servisine verilebileceği gibi, PTT, Kargo vb. vasıtasıyla da gönderilebilir.

7 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatlarının miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatların miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyatlı sözleşme düzenlenecektir. Bu ihalede, kısmı teklif verilemez.

8 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

9 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 45 ( kırk beş )takvim günü olmalıdır.

10 - Kurumumuz bu ihale ile ilgili olarak; ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı kanunlara tabi olmayıp, İhale T.Ş.F.A.Ş. Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği esaslarına göre yapılacaktır. Teşekkülümüz ihaleyi yapıp yapmamakla veya kısmen yapmakta serbesttir.

11 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.

11354/1-1


PETROL BİNASI, SOSYAL TESİS VE ARSA VASIFLI (AKARYAKIT SATIŞ İSTASYONU) SATILACAKTIR

Niğde İl Özel İdaresi İl Encümen Başkanlığından:

Mülkiyeti Niğde il özel idaresine ait İlimiz Altunhisar İlçesi Yakacık Köyü 3406 Parselde kayıtlı 9.960,52 m² alana sahip Petrol Binası, Sosyal Tesis ve Arsa vasıflı (Akaryakıt Satış İstasyonu ) taşınmaz satışı yapılmak üzere 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 36. maddesi gereğince Kapalı Teklif Usulü ile ihaleye çıkarılmıştır.

Satışı yapılacak taşınmaz KDV'den muaf olup, tahmini bedeli ve geçici teminatı aşağıda belirtilmektedir.

İhale 07.01.2015 Çarşamba günü saat 11.00'de Yukarıkayabaşı Mahallesi Sağlık Caddesi Adliye Yanı Niğde İl Özel İdaresi İl Genel Meclis Binasında bulunan İl Encümen Toplantı Salonunda İl Encümeni tarafından yapılacaktır.

İhale şartnamesi mesai saatleri içerisinde Emlak ve İstimlak Müdürlüğü (Adana yolu üzeri 2. km İl Özel İdaresi Hizmet binası/NİĞDE ) veya Yazı İşleri Müdürlüğü (Yukarıkayabaşı Mahallesi Sağlık Caddesi Adliye Yanı İl Özel İdaresi İl Genel Meclis Binası/NİĞDE) adreslerinde görülebilir ve 500,00.-TL karşılığında satın alınabilir.

İhaleye iştirak edecek olanlar tekliflerini 07.01.2015 Çarşamba günü saat 11.00'e kadar sıra numaralı alındılar karşılığında İhale Komisyonu Başkanlığına veya İhale Komisyonu Başkanlığına ulaştırılmak üzere İl Özel İdaresi Yazı İşleri         Müdürlüğü personeline imza karşılığında verebileceği gibi iadeli taahhütlü posta ile de gönderilebilir.

İhaleye iştirak edecek olanların;

1) İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri dış zarf ile birlikte sunmaları gerekmektedir. Dış zarf aşağıdaki belgeleri içerecektir.

2-) Gerçek kişilerin Kanunu ikametgah Belgesi ile ayrıca irtibat için telefon ve faks numarası ile varsa elektronik posta

adresi,

3-) İhaleye tüzel kişilik adına katılacaklardan; Şirketin son adresinin bulunduğunu kanıtlar belge; Ticaret Sicil Gazetesinin aslı veya Noter onaylı sureti, Tebligat için adres beyanı ile ayrıca irtibat için telefon ve faks numarası ile varsa elektronik posta adresi,

4-) Vekaleten ihaleye katılma halinde istekli adına vekaleten katılan kişinin noter tasdikli vekâletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,

5-) 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 37. maddesine göre hazırlanmış olan ve Teklif mektubunu içeren iç zarf,

6-) Niğde İl Özel İdaresi İl Encümen Başkanlığına hitaben işin adına alınmış 45,000.00 TL tutarında geçici teminat makbuzu veya geçici teminat mektubu (Limit içi-süresiz ve teyit yazılı)

7-) İhale şartnamesinin satın alındığına dair 500,00.-TL’lık banka makbuzu,

8-) Kesinleşmiş Vergi Borcunun olmadığına dair ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış belge,

9-) Kesinleşmiş Sosyal Güvenlik Prim borcu olmadığına dair ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış belge,

10-) Ortak girişim olması halinde noter tasdikli ortak girişim beyannamesi ile ortaklarca imzalanmış ortaklık sözleşmesini ibraz etmek suretiyle belirtilen gün ve saatte hazır bulunmaları gerekmektedir.

İdare ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.

Postada meydana gelebilecek gecikmeler kabul edilmez.

İlan olunur.

 

İl/İlçe

Köyü

Ada No

Parsel No

Yüzölçümü (m2)

Cinsi

İmar Durumu

Tahmini

Bedel

%3 Geçici Teminat

İhale Tarihi

İhale Saati

Niğde/

Altunhisar

Yakacık Köyü

3406

9,960.52 m2

Petrol Binası Sosyal

Tesis ve Arsası

Akaryakıt Satış İstasyonu

1,500,000.00.-TL

45,000.00.-TL

07.01.2015

11.00

11692/1-1


HEMZEMİN GEÇİT BEKÇİLİĞİ HİZMETİ İHALE EDİLECEKTİR

TCDD 6. Bölge Müdürlüğünden:

ADANA

İhale Kayıt No                           :  2014/175383

1 - İdarenin:

a) Adresi                                    :  Kurtuluş Mah. Atatürk Cad. 01120 Seyhan/Adana

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0322 4575354 / 4531195

c) Elektronik Posta Adresi         :  6bolgemudurlugu@tcdd.gov.tr

2 - İhale konusu hizmetin adı ve miktarı: 11 Ay süre ile 104 işçi ile 31 adet hemzemin geçit bekçiliği hizmeti

3 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

4 - Tekliflerin TCDD 6.Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına 15/01/2015 günü saat 10.00 kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

5 - İhale dokümanı TCDD İşletmesi 6.Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 6.Bölge Müdürlüğü veznesinden KDV Dahil 500,00TL bedelle temin edilebilir.

6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.

11567/1-1