DENİZLİ BÜYÜKŞEHİR
BELEDİYE BAŞKANLIĞI DESKİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ELEKTRİK MAKİNE VE MALZEME İKMAL
DAİRESİ BAŞKANLIĞI İHTİYACI 42 ADET JENERATÖR SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
85 ADET EL TERMİNALİ
(OKUYUCU) VE 85 ADET MOBİL BARKOD YAZICISI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
YÜKSEK BAŞARIMLI
HESAPLAMA SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
40.000 TON PAKETLİ ÇAY
YÜKLEME BOŞALTMA İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü İzmir Pazarlama Bölge
Müdürlüğünden: Bayraklı/İZMİR
ARAÇ SATILACAKTIR
BOTAŞ Petrol İşletmeleri Bölge Müdürlüğünden:
TCDD. 7. BÖLGE
MÜDÜRLÜĞÜ MINTIKASINDA DEMİRYOLU HATTINDA 238 ADET 49 E1 VE 262 ADET 60E1 RAYA
UYGUN OLMAK ÜZERE TOPLAM 500 ADET YERİNDE İZOLE CONTA TEŞKİL EDİLMESİ
VE 100 ADET ALİMİNOTERMİT
RAY KAYNAĞI HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğünden:
AFYON LOKO BAKIM
ATELYE MÜDÜRLÜĞÜ DİNGİL İNDİRME TESİSİNİN BAKIM VE TADİLATI HİZMET ALIM İŞİ
(TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE) YAPTIRILACAKTIR
TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğünden:
DENİZLİ
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI DESKİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ELEKTRİK MAKİNE VE MALZEME
İKMAL DAİRESİ BAŞKANLIĞI İHTİYACI 42 ADET JENERATÖR SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Denizli
Büyükşehir Belediye Başkanlığı DESKİ Genel Müdürlüğü Elektrik Makine ve Malzeme
İkmal Dairesi Başkanlığı ihtiyacı ekli listede ayrıntısı belirtilen 42 adet
Jeneratör kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip
ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık
teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname
bedelini (100,00 TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF
EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte
teknik şartnamesi, Ofis tip ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin
aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 -
Teklifler 26.12.2014 günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış
zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli
olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara
uygun olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamelerine uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile
ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 -
Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla
iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu
olacaktır.
6 - İhale
konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif
edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek
tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat
verilecektir.
8 - Söz
konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında
olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte
serbesttir.
11547/1-1
85
ADET EL TERMİNALİ (OKUYUCU) VE 85 ADET MOBİL BARKOD YAZICISI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Denizli
Büyükşehir Belediye Başkanlığı DESKİ Genel Müdürlüğü Bilgi İşlem Dairesi
Başkanlığı ihtiyacı 85 adet El Terminali (Okuyucu) ve 85 adet Mobil Barkod
Yazıcısını kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip
ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık
teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, ihale
doküman bedelini (100.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF
EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte,
teknik şartnamesine, Ofis Ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin
aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 -
Teklifler, 26.12.2014 günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış
zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli
olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara
uygun olduğu tespit edilenlerin, kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine
uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin
fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine
iade edilecektir.
5 -
Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla
iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu
olacaktır.
6 - İhale konusu
malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif
edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek
tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat
verilecektir.
8 - Söz
konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında
olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte
serbesttir.
11548/1-1
YÜKSEK
BAŞARIMLI HESAPLAMA SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce,
Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı Makine İkmal ve İnşaat Daire Başkanlığı
ihtiyacı Yüksek Başarımlı Hesaplama Sistemi ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan
teknik şartnamelerine ve istenilen marka/modeline uygun olarak, Ofis’imiz tip
ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık
teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname
bedelini (130-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ
ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta
ise iç zarfla birlikte teknik şartname, marka/model ile Ofis Ticari Şartnamesi
ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı
taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 -
Teklifler, 29/12/2014 günü, saat 12.00’ ye kadar Genel
Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış
zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli
olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara
uygun olduğu tespit edilenlerin, ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik
şartnamesine, marka/modeline uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu
tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek
bir tarihte açılacaktır. Uygun
olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 -
Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla
iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu
olacaktır.
6 - İhale
konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif
edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek
tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat
verilecektir.
8-Söz konusu
ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup,
Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte
serbesttir.
11549/1-1
40.000 TON PAKETLİ ÇAY YÜKLEME BOŞALTMA İŞİ
YAPTIRILACAKTIR
Çay
İşletmeleri Genel Müdürlüğü İzmir Pazarlama Bölge Müdürlüğünden:
Bayraklı/İZMİR
1 - Müdürlüğümüz
ihtiyacı 40.000 ton paketli çay yükleme boşaltma işi kapalı zarf teklif alma usulü
ile yaptırılacaktır.
2 - Bu işe ait
şartnameler, belirtilecek banka ve hesap numaralarına 50.00,-TL yatırılarak,
Müdürlüğümüzden temin edilebilir.
3 - İhaleye
katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik şartname esasları dahilinde hazırlayacakları teklif mektupları ile geçici
teminatlarını en geç 20/01/2015 günü saat 14:00’a kadar Çay İşletmeleri Genel
Müdürlüğü İzmir Pazarlama Bölge Müdürlüğü - Emek Mah. Şehit Asteğmen Mesut Uzlu
Sok. No. 144 Bayraklı/İZMİR adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya
posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14:00’da açılacaktır.
4 - Postada
meydana gelen gecikmeler ile telgraf, teleks ve faksla yapılacak müracaatlar
kabul edilmez.
5 - İhale alternatif tekliflere kapalıdır.
6 - Verilen
tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale
tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
7 -
İstekliler teklif edilen KDV hariç toplam bedel üzerinden % 3 geçici teminat
vereceklerdir. Kesin teminat, ihale
sonucuna göre yapılan sözleşme bedeli üzerinden %6 oranında alınır.
8 - İstekliler bu ihalede kısmi teklif veremezler.
9 - İhale Çay İşletmeleri İzmir Pazarlama Bölge
Müdürlüğünde yapılacaktır.
10 - Teşekkülümüz
bu ihalede, ceza ve yasaklama hükümleri hariç, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa
tabi olmayıp, Satın Alma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen
veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.
11583/1-1
BOTAŞ Petrol İşletmeleri Bölge
Müdürlüğünden:
A) AŞAĞIDA
MODEL, MARKA VE CİNSLERİ BELİRTİLEN ARAÇLAR KAPALI ZARF USULÜ İLE SATILACAKTIR
S.NO |
CİNSİ |
MARKASI |
MODEL YILI |
ADET |
1 |
OTOMOBİL |
RENAULT- TOROS- 12-TXW |
1993 |
1 |
2 |
TRAKTÖR |
FORD -3610 |
1985 |
1 |
3 |
KAMYON |
FARGO-PD 700-AS- DAMPERLİ |
1987 |
1 |
4 |
KAMYON |
DESOTO-PD 700-AS |
1987 |
1 |
5 |
TANKER |
FORD –D-1210 |
1976 |
1 |
6 |
KAMYON |
FORD –D-1210- PLATFORUMLU |
1977 |
1 |
7 |
KAMYON |
FORD-D-1210 |
1976 |
1 |
8 |
KAMYON |
MERCEDES UNIMOG -U-84 |
1977 |
1 |
9 |
KAMYON |
MERCEDES UNIMOG -U-84 |
1977 |
1 |
B) Satış
şartları ihale dosyasında mevcut olup, ihale dosyası BOTAŞ Petrol İşletmeleri
Bölge Müdürlüğü İkmal Müdürlüğü'nde görülebilir ve ihaleye girecek istekliler
50.-TL (Elli) bedelle ihale dosyasını aynı üniteden satın alabilirler.
C) Satılacak
araçlar BOTAŞ Petrol İşletmeleri Bölge Müdürlüğü CEYHAN/ADANA terminalinde
olup, istekliler mesai gün ve saatlerinde görebilirler.
D) İhale 22.01.2015 tarihinde saat 14:00
de BOTAŞ Petrol İşletmeleri Bölge Müdürlüğünde yapılacak olup, istekliler
tekliflerini aynı gün ve saate kadar Müdürlüğümüz Haberleşme Şefliği’ne vereceklerdir.
11550/1-1
TCDD.
7. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ MINTIKASINDA DEMİRYOLU HATTINDA 238 ADET 49 E1 VE 262 ADET
60E1 RAYA UYGUN OLMAK ÜZERE TOPLAM 500 ADET YERİNDE İZOLE CONTA TEŞKİL EDİLMESİ
VE 100 ADET
ALİMİNOTERMİT RAY KAYNAĞI HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2014/173990
İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Aliçetinkaya Mah. GAR/AFYONKARAHİSAR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 272 213 76 21- 0 272
214 19 43
c) Elektronik Posta Adresi : www.tcdd.gov.tr
(malzeme7@hotmail.com)
1 - İhale
konusu işin adı ve miktarı:
TCDD. 7.
Bölge Müdürlüğü mıntıkasında demiryolu hattında 238 adet 49 E1 ve 262 adet 60E1
raya uygun olmak üzere toplam 500 adet yerinde izole conta teşkil edilmesi ve
100 adet Aliminotermit ray kaynağı hizmeti satın
alınacaktır.
2 - Yukarıda
belirtilen alımımız yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
3 -
Tekliflerin TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu
Başkanlığı- AFYONKARAHİSAR adresine ihale gün ve saati olan 13/01/2015
günü saat: 14.30’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
4 - İhale
dokümanı TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu
Bürosu-AFYONKARAHİSAR adresinde görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 7. Bölge Mali İşler
Müdürlüğü Afyonkarahisar veznesinden KDV dahil 100,00
TL bedelle temin edilebilir.
5 - Teklif
edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
6 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
11565/1-1
AFYON
LOKO BAKIM ATELYE MÜDÜRLÜĞÜ DİNGİL İNDİRME TESİSİNİN BAKIM VE TADİLATI HİZMET
ALIM İŞİ (TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE) YAPTIRILACAKTIR
TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2014/173980
İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Aliçetinkaya Mah. GAR / AFYONKARAHİSAR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 272 213 76 21- 0 272
214 19 43
c) Elektronik Posta Adresi : www.tcdd.gov.tr.
(malzeme7@hotmail.com)
1 - İhale
konusu malzemenin adı ve miktarı: Afyon Loko Bakım Atelye Müdürlüğü Dingil indirme tesisinin bakım ve tadilatı
hizmet alım işi (Teknik Şartnameye göre) yaptırılacaktır.
2 - Yukarıda
belirtilen alımımız yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
3 -
Tekliflerin TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu
Başkanlığına ihale tarihi olan 06/01/2015 günü saat
14.30’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
4 - İhale
dokümanı TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Komisyonu
Bürosu-AFYONKARAHİSAR adresinde görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 7. Bölge Mali İşler
Müdürlüğü veznesinden KDV dahil 50,00 TL bedelle temin
edilebilir.
5 - Teklif
edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
6 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
11566/1-1