FABRİKAMIZ İŞÇİ
BARAKALARI ÖNÜNDE BULUNAN BÜFE 12 AY SÜRESİNCE KİRAYA VERİLECEKTİR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Kırşehir Şeker
Fabrikası Müdürlüğünden:
HİZMET SATIN
ALINACAKTIR
TKİ Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi
Müdürlüğünden:
YG- AG ELEKTRİK
ŞEBEKESİ VE ENERJİ NAKİL HATTI YAPIM İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Kahramanmaraş Türkoğlu
Organize Sanayi Bölgesi Müteşebbis Heyet Başkanlığından:
736 ADET ARAÇ PARK
YERİ KİRALANMASI (PARKOMAT) İHALE EDİLECEKTİR
Yeni Adana İmar İnşaat Ticaret A. Ş. Genel
Müdürlüğünden:
SÜRE UZATIM İLANI
Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğünden
(DHMİ):
MİLLİ PİYANGO İDARESİ
GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İHTİYACI 200.000 ADET SAYISAL OYUNLAR TERMAL BİLET RULOSU SATIN
ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
1400 ADET KİŞİSEL
BİLGİSAYAR, 1500 ADET MOUSE VE 1500 ADET KLAVYE SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
1 ADET SAYISAL
FOTOGREMETRİ İŞ İSTASYONU SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
MİLLİ PİYANGO İDARESİ
İHTİYACI TOPLAM 85 MİLYON ADET SAYISAL OYUNLAR KUPONU SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
4 (DÖRT) KALEM ZİRAİ MÜCADELE
İLACI SATIN ALINACAKTIR
Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
FABRİKAMIZ İŞÇİ BARAKALARI ÖNÜNDE BULUNAN BÜFE 12 AY
SÜRESİNCE KİRAYA VERİLECEKTİR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Kırşehir Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
Fabrikamıza ait 1 (bir) adet İşçi Barakaları Önünde
bulunan Büfenin kiraya verilmesi işi Açık İhale usulü ile yapılacaktır. İhaleye
ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
1 - İdarenin
a) Adresi : Akçaağıl Köyü Şeker
Fabrikası Mevkii 40200 MERKEZ/KIRŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 3862216130 - 3862216138
c) Elektronik Posta Adresi : kirsehirseker@turkseker.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
adres : Kırşehir Şeker Fabrikası Ticaret Servisi
2 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Akçaağıl Köyü Şeker
Fabrikası Mevkii - Kırşehir
b) Tarihi ve saati : 17.11.2014 - 10:00
c) İşin Süresi : 12 (Oniki) aydır.
3 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgelerin aslını veya aslı idarece görülmüş suretlerini teklifleri
kapsamında sunmaları gerekir:
a - Teklif vermeye yetkili Gerçek veya Tüzel kişiliğe
ait noter onaylı imza sirküleri veya imza beyannamesi
b - Bağlı bulunduğu Oda veya Sanayi Odası Belgesi
c - Tüzel kişiliğe ait Ticaret Sicil Gazetesi
d - İmza Sirküleri veya İmza Beyannamesi
e - Vekaleten ihaleye katılması halinde Noter Onaylı
Vekaletname
f - Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen teklif
mektubu.
g - Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen geçici
teminat.
4 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
5 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
5.1- İhale dokümanı, İdarenin adresinde görülebilir ve
TL 59,00 (EllidokuzTürk Lirası) karşılığı aynı
adresten satın alınabilir.
5.2 - İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
6 - Teklifler, ihale tarihi ve saatine kadar Akçaağıl Köyü Şeker Fabrikası Mevkii - Kırşehir Şeker
Fabrikası Haberleşme Servisi adresine elden teslim edilecektir.
7 - Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
8 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür.
10 - İhalede, gerektiğinde açık artırma ve pazarlık
yapılabileceğinden, isteklilerin veya kanuni temsilcilerinin İhale günü ve
saatinde Fabrikamızda hazır bulunmaları gerekmektedir.
11 - Bu ihale, 4734 ve 4735 sayılı Kanunlarla bunları
tadil eden kanunlara tabi değildir. İdare ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen
yapmakta serbesttir.
9667/1-1
TKİ
Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğünden:
Müessese Müdürlüğümüz Dereköy’den
Soma Termik Santraline kömür taşınması, boşaltılması hizmet alımı işi açık
ihale usulü ile aşağıda belirtilen tarihlerde ihale edilecektir.
1 - İdarenin
a) Adresi : E.L.İ. Müessesesi Müdürlüğü Atatürk Cd. No. 111 45500 Soma/MANİSA
b) Telefon ve faks numarası : (236) 613 23 26
(4 hat) Fax 612 20 13 - 613
20 13
c) Elektronik posta adresi : elisatinalma@eli.gov.tr
2 - İhale konusu hizmetin a)-
Niteliği-Türü-Miktarı |
İhale Kayıt No |
Dosya No |
İhale Tarih ve Saati |
Süre |
|
1- |
Dereköy stok sahalarından 270.000 ton kömürün yüklenmesi,
Soma Termik Santralinin 1-4 Ünitesi (Balcıkapı-Yırcakapı
döküm noktalarına) ve 5-6 ünitelerine taşınması ve boşaltılması işi. |
2014-142266 |
2014-2019 |
12.11.2014 |
90 Takvim Günü |
b) Yapılacağı yer : ELİ Müessesesi Müdürlüğü SOMA/MANİSA.
c) İşin süresi : İhale süreleri takvim günü olup, yukarıda
belirtilmiştir.
d) İhale usulü : Açık ihale
3 - İhalenin Yapılacağı yer : ELİ Müessesesi
Müdürlüğü Komisyon odası Soma/ MANİSA
4 - İhale dokümanı; ELİ Müessesesi Müdürlüğü Atatürk cad. No. 111 45500 Soma/ MANİSA, TKİ Genel
Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığı (207 nolu odadan), ANKARA ve TKİ Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı İzmir Gümrük Şefliği Erzene mh. 78 sk.
No.3 D.4 Bornova / İZMİR adreslerinde
görülebilir. İhale dokümanlarının şartnamelerini 100,00 TL, karşılığında aynı
adreslerden temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunludur.
5 - Teklifler 2. maddelerde belirtilen ihale tarih ve
saatine kadar Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğü Genel Muhaberat
Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
6 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.
7 - Verilen tekliflerin geçerlilik süreleri, ihale
tarihinden itibaren 60 gündür.
8 - Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3 (g)
maddesi kapsamında olup, (ceza ve yasaklamalarla ilgili hususlar hariç) 4734 ve
4735 Sayılı Kanunlarla bunları tadil eden Kanunlara tabi değildir.
9 - Web Sitemiz: www.eli.gov.tr
9666/1-1
YG- AG ELEKTRİK ŞEBEKESİ VE ENERJİ NAKİL HATTI YAPIM
İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Kahramanmaraş Türkoğlu Organize Sanayi Bölgesi Müteşebbis
Heyet Başkanlığından:
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığının
kredi desteği ile Müteşebbis Heyet Başkanlığımızın sorumluluğu altında
yapılacak olan Kahramanmaraş Türkoğlu Organize Sanayi Bölgesine ait, YG- AG
elektrik şebekesi ve enerji nakil hattı yapım işi, birim fiyat esası ve birim
fiyatların her biri için geçerli olmak üzere işin tümüne indirim verilmek
suretiyle, kapalı zarf teklif alma usulü ile ihale edilecektir.
1 - İdarenin Adresi : Adana yolu 26. Km. Türkoğlu/ KAHRAMANMARAŞ
2 - İhale konusu yapım işinin
a) Niteliği, türü ve miktarı : OSB
alanına ait YG-AG elektrik şebekesi ve ENH yapım işi
b) Yapılacağı yer : Türkoğlu / KAHRAMANMARAŞ
c) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin noterce tescil edildiği günden
itibaren en geç 5 (Beş) gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
d) İşin süresi : 31/10/2015 tarihine
kadar tamamlanacaktır.
e) Keşif Bedeli (2014 Tedaş
B.F. ile) : 4.817.000.-TL
f) Geçici Teminatı : 337.190.-TL
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Mustafa
Kemal Mah. Dumlupınar Bulvarı Eskişehir Yolu. 2151 Cad. No: 154 8. Kat Toplantı
Salonu Söğütözü- ANKARA
b) Tarihi ve saati : 20/11/2014 - Saat
10.00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
A) Tebligat için adres beyanı, ayrıca irtibat için
telefon numarası ve faks numarası ile varsa elektronik posta adresini,
uyruğunu, TC kimlik numarasını ve vergi kimlik numarasını içeren, İhale
Komisyonu Başkanlığına hitaben yazılacak başvuru mektubu.
B) Mesleki ve Teknik Yeterliğe İlişkin Belgeler.
1) Mevzuat gereği kayıtlı olunan Ticaret ve/veya Sanayi
Odası ya da Esnaf ve Sanatkar Odası veya ilgili Meslek
Odası Belgesi.
2) Teklif vermeye yetkili olunduğunu gösteren İmza
Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
3) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, istekli adına katılan kişiye ait noter tasdikli Vekaletname ile noter
tasdikli İmza Beyannamesi.
4) İş Deneyim Belgesi.
İsteklinin, Yapım İşleri İhaleleri
Uygulama Yönetmeliğinde yazılı esas ve usullere uygun olarak, kamu veya özel
sektöre bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ihale konusu iş
veya benzer işlere ilişkin olarak, idarece kusursuz kabul edilecek şekilde
gerçekleştirildiğini veya denetlendiğini veyahut yönetildiğini gösteren,
istekli tarafından teklif edilen bedelin en az %80’i oranında ihale konusu iş
veya benzer bir işle ilgili İş Deneyim Belgesinin aslının sunulması zorunludur.
Bu iş deneyim belgesini tevsik
amacıyla belge vermeye yetkili kurum veya kuruluşa ibraz edilen diğer
belgelerin aslı veya noter tasdikli örneklerinin de sunulması gerekmektedir
İş deneyiminde değerlendirilecek benzer işler; havai
veya yer altı kablolu ENH, trafo indirici ve dağıtım merkezi, şalt tesisleri,
OG kompanzasyon tesisleri, AG-OG dağıtım şebekesi
veya harici aydınlatma şebekesi yapımı işleridir.
İş deneyim belgesi yerine diplomalarını sunmak
suretiyle, ihaleye girecek olan mühendis ve mimarlar için, Yapım İşleri
İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinin 48.7. maddesi
kapsamında değerlendirilmek üzere, Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümleri
ihale konusu iş veya benzer işe denk sayılacaktır. Bu istekliler Yapım İşleri
İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinin 39. maddesinde belirtilen gerekli belgeleri
sunmak zorundadır.
5) İdari Şartnamede belirtilen yapı araçları ve teknik
personele ait taahhütname.
C) Ekonomik ve Mali Yeterliğe İlişkin Belgeler.
1) Keşif bedelinin en az %20’si oranında, bankalar
nezdindeki kullanılmamış nakit kredisini ve aynı oranda kullanılmamış teminat
kredisini gösterir, ilk ilan tarihinden sonra bankalardan alınacak belge. (Bu belge, ilgili bankanın genel müdürlüğünden teyit
ettirilecektir. Faks ile yapılan teyitler, banka şubesinin en az iki
yetkilisinin imzasını taşımalıdır.)
2) Bildirim tarihindeki mevduat ve kredi durumu
gösterir, kendi beyanı mali durum bildirimi.
D) Tüzel kişi tarafından iş deneyimi
göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine
sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası
bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da
serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen
ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu
şartın korunduğunu gösteren belge.
E) Tüzel kişi tarafından iş
deneyimini göstermek üzere, en az beş yıldır en az %51 veya daha fazla
hissesine sahip mimar veya mühendis ortağının mezuniyet belgesinin sunulması
durumunda; ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret
sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir tarafından, ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği
tarihten geriye doğru son beş yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu
gösteren belge.
F) Ortağı olduğu veya hissedarı bulunduğu tüzel
kişiliklere ilişkin beyanname.
G) Keşif bedelinin %7’si oranında, İdari Şartnamede
belirlenen niteliklere ve ekindeki form örneğine uygun olarak, Müteşebbis Heyet
Başkanlığımız adına alınacak Geçici Teminat.
H) Son beş yılda bitirilen işlere ait taahhüt
bildirimi.
İ) İhale dokümanının satın alındığına dair belge.
J) İç Zarf.
Şekli ve içeriği idari şartnamede belirlenen esaslara
ve ekindeki form örneğine uygun olarak hazırlanacak kapalı zarf içerisinde
teklif mektubunu içeren iç zarf
Kapalı zarf içerisinde teklif mektubunu içeren iç zarf
da dahil olmak üzere ihaleye katılabilme şartı olarak
yukarıda istenilen bütün belgeler dış zarfa konularak oluşturulacak teklif
dosyasının, en geç ihale günü saat 10.00’a kadar, Bilim, Sanayi ve Teknoloji
Bakanlığı Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Bulvarı Eskişehir Yolu. 2151 Cad. No: 154 8. Kat 826 nolu oda Söğütözü-ANKARA adresine
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
Belirtilen gün ve saatten sonra teslim edilen veya postadaki gecikmeler
nedeniyle ulaşmayan teklifler dikkate alınmaz.
İsteklilerce sunulacak Türkçe dışındaki belgelerin, idari
şartnamenin 7.3 üncü maddesinde belirtilen niteliklere
uygun olarak sunulması gerekir.
5 - İsteklilerin gerçek veya tüzel kişi olması
zorunludur. Ortak Girişim (iş ortaklığı veya konsorsiyum)
kabul edilmez.
6 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanı Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı
Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Bulvarı Eskişehir Yolu. 2151 Cad. No: 154 8. Kat 826 nolu odasında veya Kahramanmaraş Türkoğlu Organize Sanayi
Bölgesi Müteşebbis Heyet Başkanlığının Adana yolu 26. Km. Türkoğlu /
KAHRAMANMARAŞ adreslerinde görülebilir veya 350.- TL karşılığı Bilim, Sanayi ve
Teknoloji Bakanlığı Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Bulvarı Eskişehir Yolu. 2151
Cad. No: 154 8. Kat 826 nolu
odasından temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8- İstekliler tekliflerini, birim fiyatların her biri
için geçerli olmak üzere işin tümüne indirim vermek suretiyle birim fiyat esası
üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekli ile keşif
bedeline teklif edilen indirim oranının uygulanması sonucu bulunan toplam
sözleşme bedeli üzerinden birim fiyat esaslı sözleşme düzenlenecektir.
9 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 60 (Altmış) takvim günü olmalıdır.
10 - Müteşebbis Heyetimiz, Kamu İhale Kanununa tabi
değildir.
9649/2-1
736 ADET ARAÇ PARK YERİ KİRALANMASI (PARKOMAT) İHALE EDİLECEKTİR
Yeni
Adana İmar İnşaat Ticaret A. Ş. Genel Müdürlüğünden:
1 - İHALENİN KONUSU VE ŞEKLİ:
a) Büyükşehir Belediye Meclisinin 10/09/2014
tarih ve 276 sayılı kararıyla şirketimize tahsis edilmiş olan 736 Adet araç
park yerinin kiralama yoluyla 2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun 35.Maddesinin
(a) bendi doğrultusunda kapalı teklif usulü ile yapılması İhalesidir.
b) Kiralama ihalesi kapalı zarf teklif alma usulü ile
yapılacaktır.
c) Kiralama İhalesinin 3 (üç) yıl için Muhammen Bedeli
(KDV hariç) 2.467,550,40 TL’dir. İlk yıl kira bedeli ihale bedeline göre
hesaplanacak olup, diğer yıllar kira artışı TÜFE oranında belirlenecektir.
d) Şirketimiz kiralama ihalesini yapıp yapmamakta
serbesttir.
2 - İHALENİN ŞARTNAMESİNİN TEMİNİ VE BEDELİ:
İhaleye iştirak edecek gerçek ve
tüzel kişiler ihale şartnamesini 500,00-TL karşılığında 4. maddede belirtilen adresimizden temin edebilirler.
3 - GEÇİCİ
TEMİNAT MİKTARI: İhaleye iştirak edecek gerçek ve tüzel kişiler, muhammen
bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir. Muhammen bedelin %3’ünden az geçici teminat veren isteklilerin
teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
4 - İHALENİN SAATİ, YERİ ve EVRAKLARIN TESLİM SÜRESİ:
a) Kiralama İhalesi şirketimizin; Belediye evleri
mahallesi 84298 sokak no: 21 A/1 blok 01160 Çukurova
/ ADANA adresinde yapılacaktır.
b) Kiralama İhalesi 14/11/2014
tarihine rastlayan Cuma günü saat 14:00’da yapılacaktır.
c) İhaleye katılacakların evraklarını; şirketimizin
Belediye evleri mahallesi 84298 sokak no: 21 A/1 blok
01160 Çukurova / ADANA adresinde, Yazı İşleri Evrak Kayıt Servisine ihale günü
saat 13:30’a kadar vermeleri zorunludur.
5 - İSTEKLİ GERÇEK KİŞİ İSE :
1 - Kanuni ikametgahı olması,
2 - İhaleye katılabilmek için dilekçe,
3 - Vekaleten iştirak ediyorsa
yetkili olduğuna dair noterden vekaletname ile imza beyanı,
4 - Nüfus cüzdanı sureti,
5 - İhale şartnamesi satın aldığını belirten makbuz
aslı.
6 - Geçici teminatın ödendiğine dair makbuz veya limit dahili süresiz banka teminat mektubu
7 - Parkomatlı otopark
sisteminin teknik şartnamedeki özelliklere sahip olduğunu gösteren katalog,
broşür, standart belgeleri vereceklerdir.
8 - En az 350 (üçyüzelli)
araçlık parkomat işletmeciliği yaptıklarına dair
belge
9 - İhale ilan tarihinden ihale tarihine kadar SGK ve
Vergi dairesinden alınacak borcu yoktur yazısı
10 - İhale konusu işi elektronik el aletleri ile
yapacağına dair taahhütnamesi.
11 - Devlet ihalelerine katılmaktan yasaklı olmadığına
dair yazılı beyanı. Herhangi bir hüküm veya yasa gereğince geçici veya sürekli
olarak kamu ihalelerine katılması yasaklanmış olanlar ihaleye
katılamayacaklardır.
12 - İlan tarihinden sonra ve ihale tarihinden önce
alınmış kullanılmamış nakit kredisi ile kullanılmamış teminat mektubu kredisini
gösteren banka referans mektubu, kullanılmamış nakit ve teminat mektubu
kredisinden herhangi biri muhammen bedelin %10’undan az olamaz.
(Banka referans mektubu genel müdürlük teyitli
olmalıdır.)
6 - İSTEKLİ TÜZEK KİŞİLİK İSE:
1 - İhaleye katılabilmesi için dilekçe
2 - İdare merkezinin bulunduğu yerin mahkemesinden veya
siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret Odasından veya diğer resmi makamdan şirketin
siciline kayıtlı ve halen faaliyette olduğuna dair ihale yılı içinde alınmış
belge
3 - Şirketin imza ve yetki sirkülerinin veya şirketin
adına girişimde bulunacak (ihaleye girecek) kimse veya kimselerin bu şirketin
vekili olduğuna dair noterden onaylı vekaletname ile
imza beyanı
4 - Şartnamede belirtilen geçici teminatın ödendiğine
dair makbuz veya belge veya süresiz banka teminat mektubu (Banka Teminat
Mektubu Genel Müdürlük Teyitli Olacaktır.)
5 - İhale şartnamesi satın aldığını belirten makbuz
aslı.
6 - İhale ilan tarihinden ihale tarihine kadar SGK ve
Vergi dairesinden alınacak borcu yoktur yazısı
7 - Parkomatlı otopark
sisteminin teknik şartnamedeki özelliklere sahip olduğunu gösteren katalog,
broşür, standart belgeleri verilecektir.
8 - En az 350 (üçyüzelli)
araçlık parkomat işletmeciliği yaptıklarına dair
belge
9 - Ortak girişim olması halinde ortak girişimi
oluşturan gerçek ve tüzel kişilerin her biri istenen belgeleri ayrı ayrı
vereceklerdir.
10 - İhale konusu işi elektronik el aletleri ile
yapacağına dair yazılı taahhütnamesi
11 - Devlet ihalelerine katılmaktan yasaklı olmadığına
dair yazılı beyanı. Herhangi bir hüküm veya yasa gereğince geçici veya sürekli
olarak kamu ihalelerine katılması yasaklanmış olanlar ihaleye
katılamayacaklardır.
12 - İlan tarihinden sonra ve ihale tarihinden önce
alınmış kullanılmamış teminat mektubu kredisini gösteren banka referans
mektubu, kullanılmamış nakit ve teminat mektubu kredisinden herhangi biri
muhammen bedelin %10’undan az olamaz. (Banka referans mektubu genel müdürlük
teyitli olmalıdır.)
Yeni Adana İmar İnşaat Ticaret A. Ş. Tel
: 444 13 07 pbx
9662/1-1
Devlet
Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğünden (DHMİ):
18.09.2014 tarihli Resmi Gazete yayınlanan ihale ilan
metni ile 07.11.2014 tarihinde saat 09.30’da sona ereceği bildirilen
Nevşehir/Kapadokya Havalimanının Kiralanmak Suretiyle İşletme Hakkının Devri
ihalesine ilişkin teklif alma tarihi 21.11.2014 günü saat 09.30’a ertelenmiştir.
İhale, aynı gün saat 10.00’da ihale ilanında belirtilen yerde yapılacaktır.
İlgililere ilanen duyurulur.
DEVLET HAVA MEYDANLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
MEVLANA BULVARI
(KONYA YOLU ÜZERİ) No: 66 06330 ETİLER/ANKARA
TELEFON (312) 204 2305 FAX: (312) 212 43 82 e-posta:
koiprj@dhmi.gov.tr
9650/1-1
MİLLİ PİYANGO İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İHTİYACI 200.000
ADET SAYISAL OYUNLAR TERMAL BİLET RULOSU SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Milli Piyango İdaresi Genel Müdürlüğü ihtiyacı, 200.000
adet sayısal oyunlar termal bilet rulosu, teknik şartnamesine uygun olarak,
ticari şartnamemiz ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen hükümler dahilinde ve teslimat programına göre, açık teklif usulü ile
iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak, ihaleye
teklif verecek firmaların, ihaleye katılabilmek için şartname bedelini
(140.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları
gerekmektedir.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek,
dış zarfa konulması zorunludur. Belgenin aslı teklifler açıldıktan sonra
firmaya iade edilecektir. İhalenin bütünüyle iptali veya siparişten
vazgeçilmesi halinde, ihale evrak bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA
TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla
birlikte teknik ve ticari şartname ile eklerinin aynen kabul edildiğini
belirten yazı ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ek
şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler,
12.11.2014 günü, en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler
dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14:00 de evvela dış zarfları açılacak, dış zarf
muhteviyatına göre tekliflerinde noksanlık bulunmayan firma numunelerinin
teknik şartnamesine göre istenilen şartlara uygunluğunun tespiti amacıyla
ayrıca numune incelemesi yapılacağından fiyatla ilgili iç zarflar bu inceleme
sonuna kadar açılmayacaktır. İnceleme sonucu numuneleri istenilen şartlara
uygun bulunan firmaların fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir
tarihte açılacaktır. Numuneleri uygun bulunmayan firmaların iç zarfları ise
açılmayarak diğer belge ve numunelerle birlikte iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İstekliler ihale konusu malzemenin tamamı için
teklif verecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihi itibariyle
EN AZ 6 AY GEÇERLİ GEÇİCİ TEMİNAT verilecektir.
8- Söz konusu
ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında olup,
Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte
veya dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir.
9651/1-1
1400 ADET KİŞİSEL BİLGİSAYAR, 1500 ADET MOUSE VE 1500
ADET KLAVYE SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Türkiye Büyük Millet Meclisi
Başkanlığı Bilgi İşlem Başkanlığı ihtiyacı 1400 adet kişisel bilgisayar, 1500
adet mouse ve 1500 adet klavye kuruluşça hazırlanan
teknik şartnamesine ve istenilen Asus, Dell, Fujitsu, HP ve Lenovo markalarından birine uygun olarak, Ofis’imiz tip
ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık
teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (140.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, markası, Ofis tip ticari
şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten
yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile
ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 11/11/2014
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme
sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin teknik
şartnamesine ve istenilen Asus, Dell,
Fujitsu, HP ve Lenovo
markalarından birine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit
edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
9652/1-1
1 ADET SAYISAL FOTOGREMETRİ İŞ İSTASYONU SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Orman ve Su İşleri Bakanlığı Orman Genel Müdürlüğü
ihtiyacı olan 1 adet sayısal fotogremetri iş
istasyonu kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip
ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık
teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (100-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2- Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, Ofis tip ticari şartnamesi
ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı
taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler 12/11/2014 günü,
saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen
teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit
edilen tekliflerin fiyat ile ilgili bilahare bildirilecek bir tarihte
açılacaktır Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade
edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
9653/1-1
MİLLİ PİYANGO İDARESİ İHTİYACI TOPLAM 85 MİLYON ADET SAYISAL
OYUNLAR KUPONU SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Milli Piyango İdaresi Genel Müdürlüğü ihtiyacı, 50
milyon adet sayısal loto, 35 milyon adet süper loto olmak üzere toplam 85
milyon adet oyun kuponu; kuruluşça hazırlanan teslim programına ve teknik
şartnamesine uygun olarak, ticari şartnamemiz ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen hükümler dahilinde açık teklif usulü ile iç
piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak; ihaleye teklif verecek firmaların, ihaleye
katılabilmek için şartname bedelini (130,- TL) Ofis veznelerinden birine veya
Ofis banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek,
dış zarfa konulması zorunludur. Belgenin aslı teklifler açıldıktan sonra
firmaya iade edilecektir. İhalenin bütünüyle iptali halinde, sipariş evrak
bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA
TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla
birlikte teknik ve ticari şartname ile eklerinin aynen kabul edildiğini
belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler
ile ek şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler,
10.11.2014 günü en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler
dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif
mektuplarının, son teklif verme günü saat 14:00 de
evvela dış zarfları açılacak, dış zarf muhteviyatına göre tekliflerinde
noksanlık bulunmayan firmaların numunelerinin teknik şartnamesine göre
istenilen şartlara uygunluğunun tespiti amacıyla ayrıca inceleme yapılacağından
fiyatla ilgili iç zarflar bu inceleme sonuna kadar açılmayacaktır. İnceleme
sonucu numuneleri istenilen şartlara uygun bulunan firmaların fiyat ile ilgili
iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacak. Numuneleri uygun
bulunmayan firmaların iç zarfları ise açılmayarak diğer belge ve numunelerle
birlikte iade edilecektir. Gerekli görülmesi halinde firmalar hakkında mali ve
teknik yönden yeterlilik araştırması yaptırılacaktır.
5 - Teklifler,
ihaleye esas ticari şartnamenin 7.maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların
açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İstekliler
ihale konusu malzemenin tamamı için teklifte bulunacaklardır. Kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen
bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda son
teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu
ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup,
Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte
veya dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir.
9654/1-1
4
(DÖRT) KALEM ZİRAİ MÜCADELE İLACI SATIN ALINACAKTIR
Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
Genel
Müdürlüğümüze bağlı İşletmelerimiz ihtiyacı olan 4 (Dört) kalem zirai mücadele
ilacı satın alınacaktır.
Konu ile
ilgili Şartname Genel Müdürlüğümüz Ticaret Daire Başkanlığı’ndan 200,00 TL
karşılığında temin edilebilir.
İhale kapalı
zarf usulü ile yapılacak olup, istekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere geçici teminat verecektir.
Teklif
mektuplarının kapalı zarf içerisinde en geç 17/11/2014
Pazartesi günü saat 14.30’a kadar TİGEM Genel Evrak Servisi’ne teslim edilmiş
olması gerekmektedir.
İhale aynı
gün ve saatte TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ’nde
yapılacaktır.
Geciken
teklifler dikkate alınmaz.
Bu ihale
4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 3/g maddesi gereğince istisna kapsamında
olup, ihale TİGEM Alım Satım ve İhale yönetmeliği esaslarında yapılmaktadır.
ADRES :
TARIM
İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Karanfil
Sokak No:62
Bakanlıklar/ANKARA
Tlf. : (0.312) 417 84 70 (5
Hat)
Fax : (0.312) 425 59 55
9655/1-1