İDARİ
ŞARTNAMEYE GÖRE KARAYOLU NAKLİYE HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
Türk Kızılayı
Genel Müdürlüğünden:
SÜRÜCÜLÜ
VE SÜRÜCÜSÜZ AHŞAP KASALI KAMYON VE KAMYONET ARAÇ KİRALANACAKTIR
TPAO Batman Bölge
Müdürlüğünden:
2 KALEM MALZEME VE KİT ALIMI YAPILACAKTIR
Gaziantep
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Yönetim Biriminden:
MOTOR
MUHTELİF PARÇALARI SATIN ALINACAKTIR
İHALE
İPTAL İLANI
Türkiye Şeker Fabrikaları
Anonim Şirketinden:
DENİZ
KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI KARAMÜRSELBEY EĞİTİM MERKEZİ KOMUTANLIĞI İHTİYACI HİDROLİK-PNÖMATİK
EĞİTİM SETLERİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel
Müdürlüğünden:
BLADE SUNUCU VE DEPOLAMA SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
101 KALEM (18 KISIM) MUHTELİF CİNS VE MİKTAR LABORATUVAR MALZEMESİ
SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
İDARİ
ŞARTNAMEYE GÖRE KARAYOLU NAKLİYE HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
Türk Kızılayı
Genel Müdürlüğünden:
1 - Türk Kızılayı’nın ihtiyacını karşılamak üzere aşağıdaki tabloda
cins ve miktarı belirtilen hizmet idari şartname hükümlerine göre ilanen kapalı
zarfla teklif alınmak suretiyle açık eksiltme yapılarak satın alınacaktır.
SIRA NO |
HİZMETİN CİNSİ |
MİKTARI |
1 |
KONYA, İSTANBUL, GAZİANTEP, ELAZIĞ VE
ANKARA’DAN IRAK ERBİL’E KARAYOLU NAKLİYESİ HİZMETİ |
50 TIR’A KADAR |
2 - Firmalar
8.500 TL değerindeki geçici teminatı teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
3 - İdari
şartnameye www.kizilay.org.tr adresinden ulaşılabilecektir.
4 - Firmaların
tekliflerini en geç 13 Kasım 2014 günü saat 11.00’a kadar Türk Kızılayı Cad. No:6 Etimesgut/ANKARA adresindeki
Uluslararası Programlar Sistemler Yönetimi Müdürlüğü’ne teslim etmiş/göndermiş
olmaları gerekmektedir.
5 - İhale
Zarfı 14 Kasım 2014 günü saat 14.30’da Müdürlüğümüz Toplantı Salonunda
açılacaktır.
6 - Postada
meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
7 - Telgraf
ve faksla yapılacak müracaatlar dikkate alınmayacaktır.
8 - Kurumumuz Kamu İhale Kanunlarına tabi değildir.
9302/1-1
SÜRÜCÜLÜ
VE SÜRÜCÜSÜZ AHŞAP KASALI KAMYON VE KAMYONET ARAÇ KİRALANACAKTIR
TPAO Batman Bölge Müdürlüğünden:
Açık İhale
Usulü Sürücülü ve Sürücüsüz Ahşap Kasalı Kamyon ve Kamyonet Araç Kiralama İşi.
İhale Kayıt No : 2014/129213
1 - İdarenin
a) Adresi : TPAO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ BATMAN
b) Telefon ve faks numarası : (488) 213 27 10
(6 Hat)
c) Elektronik posta adresi (varsa) : www.ayuruk@tpao.gov.tr
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : 1) 2010 model ve üstü 3,5 ton ve üstü yük taşıma kapasiteli Ahşap
Kasalı 8 Adet Sürücülü Kamyon 2) 2011 model ve üstü 4,5 ton ve üstü yük taşıma
kapasiteli Uzun Ahşap Kasalı 1 Adet Sürücüsüz Kamyon, 3) 2010 model ve üstü
2400 CC (Silindir Hacmi) ile 3000 CC (Silindir Hacmi) arası 15 adet Sürücülü
çift kabinli Kamyonet 4) 2010 model ve üstü 2400 CC (Silindir Hacmi) ile 3000
CC (Silindir Hacmi) arası 1 adet Sürücüsüz tek kabinli Kamyonet 5) 2006 model
ve üstü 3100 CC (Silindir Hacmi) ile 4500 CC (Silindir Hacmi) arası 3 adet
Sürücülü çift kabinli Kamyonet olmak üzere toplam 28 adet araç kiralama işi. - Açık İhale
b) Yapılacağı yer : TPAO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ BATMAN
c) İşin süresi ve başlama tarihi : SÖZLEŞMENİN
İMZALANMASI MÜTEAKKİP – İKİ YIL
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TPAO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ BATMAN
b) Tarihi ve saati : 11.11.2014 SAAT 14.00
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye
katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.
Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası
Belgesi;
4.1.1.1.
Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya
da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu
yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2.
Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2.
Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1.
Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri
belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının
bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek
üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile
tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5. İhale
konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6. Tüzel kişi tarafından iş deneyimini
göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret
ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları
veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk
ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir
yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun
belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin
taşıması gereken kriterler:
İdare
tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter
belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin
taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş
deneyim belgeleri: Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında
kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak
üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2.
Makine, Teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve
kapasite raporu:
Ulaştırma
Bakanlığı Kara Ulaştırma Genel Müdürlüğünde İsteklinin adına alınmış K1 Yetki
Belgesine sahip olması gerekir.
4.4. Bu
ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1. Her
Türlü İş Makinaları Kiralama İşi.
5. Ekonomik
açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye
sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale
dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale
dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TL (Türk Lirası) karşılığı TPAO
BATMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ- BON BAŞMÜHENDİSLİĞİ BATMAN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8.
Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TPAO BATMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ - MUHABERAT
ŞEFLİĞİ BATMAN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli
taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9.
İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu
üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler
için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel
üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede,
işin tamamı için teklif verilecektir.
10.
İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim
günüdür.
12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3.
maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç
4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp İdaremiz, ihaleyi yapıp yapmamakta
veya kısmen yapmakta serbesttir.
İlan olunur.
9110/1-1
2 KALEM MALZEME VE KİT ALIMI YAPILACAKTIR
Gaziantep
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Yönetim Biriminden:
Üniversitemiz Bilimsel Araştırma Proje kapsamında alımı
yapılacak olan 2 Kalem Malzeme ve Kit Alımı (Kit karşılığı geçici cihaz temini)
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (f) bendi ile geçici 4 üncü maddesi
hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01/12/2003 tarihli
2003/6554 sayılı kararname eki esaslarının 20 nci
maddesi (a) bendi uyarınca Pazarlık Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye
ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İhale kayıt numarası : 2014/127430
1 - İdarenin
a) Adresi : Üniversite
Bulvarı 27310 Şehitkamil - Gaziantep, TÜRKİYE
b) Telefon ve fax numarası : Tel : 0 (342) 360 11 85 Fax : 0(342) 360
17 01
c) Elektronik posta adresi : arsfon@gantep.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : http://bap.gantep.edu.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği türü ve miktarı : 2
Kalem Malzeme ve Kit Alımı (Kit karşılığı geçici cihaz temini)
|
No |
Malzemenin Adı |
Miktarı |
|
1 |
Ga-68 bağlı peptid
bileşiği |
150 Adet |
|
2 |
Lu-177 veya Y-90 peptid
bileşiği |
25 Adet 1 Kalem
Mamul |
b) Teslim yeri : Gaziantep Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi
Üniversite Bulvarı PK. 27310 Şehitkamil/ GAZİANTEP
c) Teslim tarihi : Sözleşme tarihi itibariyle 24 ay süreyle
peyderpey olmak üzere
3 - Yeterlilik değerlendirmesinin
a) Yapılacağı Yer : Gaziantep Üniversitesi Bilimsel Araştırma
Proje Yönetimi Birimi Toplantı Salonu Şehitkamil/ GAZİANTEP
b) Tarih ve Saati : 27/10/2014 Saat:
10.00
4 - Yeterlilik değerlendirmesine katılabilme şartları
ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. Yeterlilik değerlendirmesine katılma şartları ve
istenilen belgeler:
4.1.1. Yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan
İdari Şartnamesi madde 7.1’den görülebilir.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe
ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan
İdari Şartnamesi madde 7.4’den görülebilir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe
ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler.
4.3.1. Yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan
İdari Şartnamesi madde 7.5’den görülebilir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
: Sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, İdarenin http://bap.gantep.edu.tr
adresinde görülebilir ve 100,00.-TL karşılığı Doküman bedelini Üniversitemiz
Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığının Halk Bankası Uydu şubesi nezdindeki
TR85 0001 2001 3380 0080 0000 01 nolu hesaba yatırmak
zorundadır.
7.2. İhaleye başvuracak olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Başvurular; İhalenin yapılacağı saate kadar
Gaziantep Üniversitesi Bilimsel Araştırma Proje Yönetimi Birimi Üniversite
Bulvarı 27310 Şehitkamil/GAZİANTEP/TÜRKİYE adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla
da gönderebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, mal kalemi için teklif
birim fiyatı üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle
mal kalemi miktarı ile bu mal kalemi için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşmesi
imzalanacaktır.
10 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, fiyatı
içeren ilk teklif verme tarihinden itibaren 90 takvim günüdür.
11 - Konsorsiyum olarak başvuruda bulunulamaz.
12 - Söz konusu ihale, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
3.maddesi ( f ) bendi ile geçici 4 üncü maddesi hükümlerine dayanılarak
hazırlanan 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı
kararname eki esasları hükümlerine göre yapılacaktır.
9303/1-1
MOTOR
MUHTELİF PARÇALARI SATIN ALINACAKTIR
TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2014/131625
1 - İdarenin
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490 TEPEBAŞI/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 0 (222) 224 00 00
(4435-4436) / 225 50 60 - 225 72 72
2 - İhale
konusu işin niteliği, türü ve miktarı: TLM 16 V 185 tipi lokomotif motorlarında
kullanılmak üzere 5 kalem motor muhtelif parçaları teknik şartnamelere, teknik
bilgilere ve resimlere göre imal ettirilmek suretiyle satın alınacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 05/11/2014 - Saat
14:00
4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak
suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek
için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 -
Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma İkmal Daire Başkanlığına 05/11/2014 günü saat 14:00’e kadar verilmiş veya gelmiş
olması şarttır.
6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma İkmal Daire
Başkanlığında görülebilir. İhaleye teklif
verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı adresten
100,-TL bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.
7 - Teklif
edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
9138/1-1
Türkiye Şeker Fabrikaları Anonim
Şirketinden:
Şirketimizce
4046 sayılı Özelleştirme Uygulamaları Hakkındaki Kanun kapsamında “Satış”
yöntemi ve “Pazarlık Usulü” uygulanmak suretiyle özelleştirilmek üzere 24/09/2014 tarih ve 29129 sayılı Resmi Gazete’de
ihale ilanına çıkılan ve son teklif verme tarihi 31/10/2014 olan, Türkiye Şeker
Fabrikaları A.Ş.’ne ait satış ilanının; 4. Sırasında
yer alan Ankara İli, Nallıhan İlçesi, Aliağa Mahallesi, Ankara Caddesi
mevkiinde bulunan, tapuda 63 ada, 75-76-77 parsellerde kayıtlı 4.415,01 m2’lik taşınmaz
ile 5. Sırasında yer alan Ankara İli, Nallıhan İlçesi, Aliağa Mahallesi, Ankara
Caddesi mevkiinde bulunan, tapuda 64 ada, 53-54-55 parsellerde kayıtlı 5.425,56
m2’lik taşınmaz ile üzerinde bulunan mütemmimlerinin (Bahçeli 3 katlı kargir hizmet binası, lojman, 2 adet kargir
depo) özelleştirme ihalesi görülen lüzum üzerine iptal edilmiştir.
Duyurulur.
9300/1-1
DENİZ
KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI KARAMÜRSELBEY EĞİTİM MERKEZİ KOMUTANLIĞI İHTİYACI HİDROLİK-PNÖMATİK
EĞİTİM SETLERİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Deniz
Kuvvetleri Komutanlığı Karamürselbey Eğitim Merkezi
Komutanlığı ihtiyacı Hidrolik-Pnömatik Eğitim Setleri
kuruluşça hazırlanan teknik ve idari şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip
ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık
teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu
Satın Alma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler.
Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini (100,00 TL)
Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ
ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta
ise iç zarfla birlikte teknik ve idari şartnamesi, Ofis tip ticari şartnamesi
ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı
taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler
30.10.2014 günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satın Alma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış
zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli
olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara
uygun olduğu tespit edilenlerin teknik ve idari şartnameye uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile
ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler,
ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların
açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale
konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif
edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek
tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat
verilecektir.
8 - Söz
konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında
olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte
serbesttir.
9281/1-1
BLADE SUNUCU VE DEPOLAMA SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğü Teknoloji Dairesi
Başkanlığı ihtiyacı olan blade sunucu ve depolama
sisteminin kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip
ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık
teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satın Alma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz
internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların,
şartname bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik
şartnamesi, Ofis tip ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen
kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler 31/10/2014 günü,
saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satın
Alma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada
vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit
edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir
tarihte açılacaktır. Uygun olmayan
teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
9282/1-1
101 KALEM (18 KISIM) MUHTELİF CİNS VE MİKTAR
LABORATUVAR MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, T.C. Düzce Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve
Mali İşler Daire Başkanlığı ihtiyacı 101 kalem (18 Kısım) muhtelif cins ve
miktar laboratuvar malzemesinin, Ofisimiz tip ticari şartnamesi ile ihtiyaç
sahibi kurumca hazırlanan teknik şartnamelerine uygun olarak ve ihale ek
şartlar listesinde belirtilen şartlar dahilinde, açık
teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
Bu nedenle, istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak
bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satın Alma Daire Başkanlığı’nda
ücretsiz olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik şartnameler ile sair ihale
evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde ilan
edilmiştir. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini
Ofis veznesine veya İhale Ek Şartlarında belirtilen Ofis banka hesaplarından
birine yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2) Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF
MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile
eklerinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3) Teklifler, 03/11/2014 günü,
en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satın Alma Daire
Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler
dikkate alınmayacaktır.
4) İhale konusu her bir kısım malzemenin tamamı için
teklif vermek kaydıyla kısmi teklif verilebilecektir. Ayrıca teklif edilen
ürünlerin marka, model ve menşei teklif mektuplarına belirtilecektir.
5) Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
9283/1-1