ARAÇ ÜSTÜ TELESKOPİK ÇALIŞMA PLATFORMU İLE KAROTLU SONDAJ
MAKİNASI SATIN ALINACAKTIR
E.Ü.A.Ş.
Afşin-Elbistan Linyitleri İşletmesi Müdürlüğünden:
SABİT VE SEYYAR PANCAR BOŞALTMA MAKİNELERİNDE PANCARIN
BOŞALTILMASI, GÜNLÜK İŞLENECEK OLAN PANCARIN KANALLARDA YÜZDÜRÜLEREK FABRİKAYA SEVKİ,
SABİT VE SEYYAR BOŞALTMA TESİSLERİNİN REVİZYON (BAKIM – ONARIM) İŞLERİ HİZMETİ
SATIN ALINACAKTIR
T.Ş.F.A.Ş.
Ilgın Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
1 (BİR) KALEM MAMUL MAL ALIMI (DİŞ ÜNİTİ) İHALE
EDİLECEKTİR
Gaziantep Üniversitesi
Bilimsel Araştırma Projeleri Yönetim Biriminden:
1.500.000 ADET T.T.Y.Y. 1.000 GR. RİZE TURİST ÇAY POŞETİ
SATIN ALINACAKTIR
Çay İşletmeleri
Genel Müdürlüğünden: RİZE
DÜZELTME İLANI
100 ADET HEPSİ BİR ARADA (ALL IN ONE) BİLGİSAYAR SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI İHTİYACI 1 ADET ARRISCAN MARKA
4K STANDART/230V MODEL FİLM TARAMA CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
4 KALEM (2 KISIM) TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
2 ADET ENDOSKOPİ SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
YAĞMURSUYU YAPIM İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
MÜBADELE İLANI
İzmir
Valiliği İl Emniyet Müdürlüğünden:
ORMAN EMVALİ SATILACAKTIR
Akhisar
Devlet Orman İşletmesi Müdürlüğünden:
DÜZELTME İLANI
Gaziantep Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Yönetim Biriminden:
ARAÇ ÜSTÜ TELESKOPİK ÇALIŞMA PLATFORMU İLE KAROTLU
SONDAJ MAKİNASI SATIN ALINACAKTIR
E.Ü.A.Ş.
Afşin-Elbistan Linyitleri İşletmesi Müdürlüğünden:
Aşağıda özellikleri belirtilen malzemelerin alımı işi
Açık İhale usulü ile ihale edilecektir.
1 - Teşekkülün;
a) Adres : AEL İşl. Müd. Çoğulhan Kasabası
Afşin/KAHRAMANMARAŞ
b) Telefon ve faks numarası : (0344) 524 22 82 / 524 22
80
c) Elektronik posta adresi : ael@euas.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği ve Türü |
Miktarı |
İhale Kayıt No |
Dosya No |
Şartname Bedeli |
İhale Tarihi |
1
- Araç Üstü Teleskopik Çalışma Platformu |
1 Adet |
2014-93269 |
TER-AEL- 2014-305 |
90,00-TL |
10/09/2014 |
2 - Karotlu Sondaj Makinası |
1 Adet |
2014-93256 |
TER-AEL-2014-324 |
90,00-TL |
10/09/2014 |
b)
Teslim yeri : AEL İşletme Müdürlüğü Merkez Ambarı
c) Teslim tarihi : Teknik Şartnamede termin
planı bulunmuyor ise istekliler belirtecektir.
d) İhale usulü : Açık İhale Usulü.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : AEL İşletme Müd.
İhale Salonu.
b) Tarihi ve saati : Yukarıda belirtilen tarihlerde, Saat: 14.00
c) İhale Dokümanlarının Görülmesi ve Temini: AEL
İşletmesi Satın Alma Şube Müdürlüğü
4-1) İhale dokümanı (Teklif İsteme Belgeleri) aşağıda
belirtilen adreslerde ve Şirketimizin İnternet Sitesinde (www.euas.gov.tr)
bedelsiz olarak görülebilir. Ancak ihaleye teklif verecek olanların İhale
Dokümanını satın alması zorunludur.
4.2) Konu ile ilgilenen teklif sahipleri, İhale
Dokümanı (Teklif İsteme Belgelerini) bedelini
- Vakıfbank Elbistan Şubesi IBAN NO:
TR920001500158007286006913
Hesabına yatırıldığına dair, üzerinde ihale konusu iş
ile ilgili istekli firma bilgilerinin ve vergi numarasının yer aldığı banka dekontu ile müracaat edildiği takdirde, aşağıda belirtilen
adresten temin edilebilir.
- EÜAŞ Afşin-Elbistan Linyitleri İşletme Md.lüğü (Fak:0-344-5242280) Çoğulhan Kasabası Afşin/KAHRAMANMARAŞ
5 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler.
(Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası
belgesi, isteklinin Ortak Girişim olması halinde şekli ve içeriği İdari
Şartnamede belirlenen Ortak Girişim Belgesi, ihale dokümanının satın alındığına
dair belge.)
6 - İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3 (Yüzde
üç)’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
7 - Teklifler, ihale tarihi saat 14.00’a kadar AEL
İşletme Müdürlüğü Genel Muhaberatına verilebileceği gibi, İadeli Taahhütlü
posta vasıtasıyla da gönderilebilir. (Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.)
8 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden
itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.
9 - İş bu ihaleler 4734 sayılı kanunun 3.g maddesi
kapsamında olduğundan, EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve İhale Yönetmeliği
hükümlerine göre yapılarak neticelendirilecektir.
7344/1-1
SABİT VE SEYYAR PANCAR BOŞALTMA MAKİNELERİNDE PANCARIN
BOŞALTILMASI, GÜNLÜK İŞLENECEK OLAN PANCARIN KANALLARDA YÜZDÜRÜLEREK
FABRİKAYA SEVKİ, SABİT VE SEYYAR BOŞALTMA
TESİSLERİNİN REVİZYON (BAKIM – ONARIM) İŞLERİ HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
T.Ş.F.A.Ş.
Ilgın Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
Sabit ve Seyyar Pancar Boşaltma Makinelerinde Pancarın
Boşaltılması, Günlük İşlenecek Olan Pancarın Kanallarda Yüzdürülerek Fabrikaya
Sevki, Sabit ve Seyyar Boşaltma Tesislerinin Revizyon (Bakım – Onarım) İşleri
Hizmet Alımı işi T.Ş.F.A.Ş. Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği
Esaslarına Göre Açık İhale Usulü İle İhale Edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2014/98034
1 - İdarenin
a) Adresi : Konya Yolu Üzeri 8. Km. 42600 Ilgın/KONYA
b) Telefon ve faks numarası : Tel: 0.332.885 72 00 (10
hat) – Faks: 0.332.885 72 10
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Niteliği: Sabit ve
Seyyar Pancar Boşaltma Makinelerinde Pancarın Boşaltılması, Günlük İşlenecek
Olan Pancarın Kanallarda Yüzdürülerek Fabrikaya Sevki, Sabit ve Seyyar Boşaltma
Tesislerinin Revizyon (Bakım - Onarım) İşleri
Türü
ve miktarı: Sabit ve Seyyar Pancar Boşaltma Makinelerinde 925.000 Ton Pancarın
Boşaltılması ve Sabit ve Seyyar Boşaltma Tesislerinin Revizyon (Bakım - Onarım)
İşleri İle Günlük İşlenecek Olan Toplam 925.000 Ton Pancarın Kanallarda
Yüzdürülerek Fabrikaya Sevki.
b) Yapılacağı yer : Ilgın Şeker Fabrikası
c) İşin süresi : Sabit ve seyyar pancar boşaltma makinelerinde
pancarın boşaltılması işleri ile günlük işlenecek olan pancarın kanallarda
yüzdürülerek fabrikaya sevki işlerinin süresi sözleşmenin imzalanmasını
müteakip işe başlama tarihinden itibaren (±%20 toleranslı) 110 (yüzon) takvim günüdür. Sabit ve seyyar boşaltma
tesislerinin revizyon (bakım-onarım) işlerinin süresi
Mayıs - Temmuz ayları arasında İdarece seçilecek 90 takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Ilgın Şeker Fabrikası Toplantı Salonu Konya
Yolu Üzeri 8. Km. 42600 Ilgın/KONYA
b) Tarihi ve saati : 29/08/2014 Cuma günü,
saat 14.00
4 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
4.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
TL 118,00- (Yüz On Sekiz Türk Lirası) karşılığı Ilgın Şeker Fabrikası Ticaret
Servisi Konya Yolu Üzeri 8. Km. 42600 Ilgın/ KONYA adresinden satın alınabilir.
4.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
5 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
6 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 45 (Kırkbeş) takvim günü
olmalıdır.
7 - Diğer Hususlar
7.1. İhalede gerektiğinde açık eksiltme ve/veya
pazarlık yapılabilecektir. İsteklilerin veya kanuni vekillerinin ihale günü
fabrikamızda hazır bulunmaları gerekmektedir.
7.2. Mezkur alım 4734 Sayılı
Kamu İhale Kanunu ve 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu’na (ceza ve
yasaklamalarla ilgili hükümleri hariç) tabi olmayıp, ihale Türkiye Şeker
Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği esaslarına
göre yapılacaktır. Teşekkülümüz ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta
serbesttir.
7429/1-1
1 (BİR) KALEM MAMUL MAL ALIMI (DİŞ ÜNİTİ) İHALE
EDİLECEKTİR
Gaziantep
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Yönetim Biriminden:
Üniversitemiz Bilimsel Araştırma Proje kapsamında alımı
yapılacak olan 1 (Bir) Kalem Mamul Mal Alımı (Diş Üniti)
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (f) bendi ile geçici 4’üncü maddesi
hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01/12/2003 tarihli
2003/6554 sayılı kararname eki esaslarının 20’nci maddesi (a) bendi uyarınca
Pazarlık Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler
aşağıda yer almaktadır.
İhale kayıt numarası : 2014/97798
1 - İdarenin
a) Adresi : Üniversite Bulvarı 27310 Şehitkamil
- Gaziantep, TÜRKİYE
b) Telefon ve Fax numarası : Tel : 0 (342) 360 11 85
Fax : 0
(342) 360 17 01
c) Elektronik posta adresi : arsfon@gantep.edu.tr
ç) İhale Dokümanının
görülebileceği internet adresi : http://bap.gantep.edu.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği türü ve miktarı : 1 Kalem Mamul
Mal Alımı (Diş Üniti) 41 Adet
b) Teslim yeri : Gaziantep Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi
Üniversite Bulvarı PK. 27310 Şehitkamil/GAZİANTEP
c) Teslim tarihi : Sözleşme tarihi itibariyle 60 takvim günü
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : Gaziantep Üniversitesi Bilimsel Araştırma
Proje Yönetimi Birimi
Toplantı Salonu Şehitkamil/GAZİANTEP
b) Tarih ve Saati : 20/08/2014 Saat:
10.00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 . İhaleye katılma şartları
ve istenilen belgeler:
4.1.1. Yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan
İdari Şartnamesi madde 7.1’den görülebilir.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan
İdari Şartnamesi madde 7.4’den görülebilir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler.
4.3.1. Yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan
İdari Şartnamesi madde 7.5’den görülebilir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif: Fiyat dışı
unsurları da gözönüne alınarak yapılacaktır.
Ayrıntılı bilgi yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan İdari
Şartnamesi madde 36.2’de görülebilir.
6 - İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, İdarenin http://bap.gantep.edu.tr
adresinde görülebilir ve 100,00.-TL karşılığı Doküman bedelini Üniversitemiz Strateji
Geliştirme Dairesi Başkanlığının Halk Bankası Uydu şubesi nezdindeki TR85 0001
2001 3380 0080 0000 01 nolu hesaba yatırmak
zorundadır.
7.2. İhaleye başvuracak olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Başvurular; İhalenin yapılacağı saate kadar
Gaziantep Üniversitesi Bilimsel Araştırma Proje Yönetimi Birimi Üniversite
Bulvarı 27310 Şehitkamil/GAZİANTEP/TÜRKİYE adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla
da gönderebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, mal kalemi için teklif
birim fiyatı üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan
istekliyle mal kalemi miktarı ile bu mal kalemi için teklif edilen birim
fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşmesi
imzalanacaktır.
10 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, fiyatı
içeren ilk teklif verme tarihinden itibaren 45 takvim günüdür.
11 - Konsorsiyum olarak başvuruda bulunulamaz.
12 - Söz konusu ihale, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
3. maddesi (f) bendi ile geçici 4’üncü maddesi hükümlerine dayanılarak
hazırlanan 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı
kararname eki esasları hükümlerine göre yapılacaktır.
7485/1-1
1.500.000 ADET T.T.Y.Y. 1.000 GR. RİZE TURİST ÇAY
POŞETİ SATIN ALINACAKTIR
Çay
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
RİZE
1 - Teşekkülümüz ihtiyacı olan 1.500.000 adet 1.000 Gr.
Toplu Tüketim Yerlerine Yönelik Rize Turist çay poşeti, %20 artar - azalır
toleranslı olarak Satın Alma ve İhale Yönetmeliğimizin 9’uncu maddesi
kapsamında açık ihale usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe ait şartnameler, aşağıdaki adresten
70,00,-TL bedelle tahsil fişi karşılığında temin edilebilir.
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi
Başkanlığı, RİZE
3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik
şartname esasları dahilinde hazırlayacakları teklif
mektuplarını en geç 29.08.2014 günü saat 14.00’e kadar Çay İşletmeleri Genel
Müdürlüğü, Haberleşme ve Evrak Kayıt Bürosu – Rize adresinde bulunacak şekilde
elden vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları
aynı gün saat 14.00’de açılacaktır.
4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile,
telgraf, teleks ve faks’la yapılacak müracaatlar
kabul edilmez.
5 - Alternatif teklifler kabul edilmez.
6 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
7 - Teklif edilen bedelin KDV hariç en az % 3 oranında
geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç % 6’sı oranında kesin
teminat alınır.
8 - Kısmi teklife kapalıdır.
9 - İhale, Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma
Dairesi Başkanlığında yapılacaktır.
10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satın
Alma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp
yapmamakta serbesttir.
7242/1-1
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı İstanbul Gümrük ve Ticaret
Bölge Müdürlüğü Erenköy Tasfiye İşletme Müdürlüğünden:
15/8/2014 tarih ve 29089 sayılı Resmi Gazete’de
yayımlanan 46 Grup Eşya Satış ilanımızda güvence tutarı en çok 100.000,00 TL
olması gerekirken sehven 162.202,00 TL. olarak
yayımlanmıştır.
Düzeltilerek ilgililere duyurulur.
7522/1-1
100 ADET HEPSİ BİR ARADA (ALL IN ONE) BİLGİSAYAR SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı Bilgi İşlem
Daire Başkanlığı ihtiyacı Hepsi Bir Arada Bilgisayar kuruluşça hazırlanan
teknik şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan
satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel
Müdürlüğümüz III Nolu Satın Alma Daire Başkanlığında
ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan
firmaların, şartname bedelini (100.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis
banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname ile Ofis Ticari Şartnamesi ve
ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 26/08/2014
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satın Alma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile
postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit
edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir
tarihte açılacaktır. Uygun olmayan
teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
7475/1-1
KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI İHTİYACI 1 ADET ARRISCAN
MARKA 4K STANDART/230V MODEL FİLM TARAMA CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Kültür ve Turizm Bakanlığı Sinema Genel Müdürlüğü
ihtiyacı 1 adet Arriscan marka 4K Standart/230V model
Film Tarama Cihazının kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine marka/modeline
uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satın Alma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz
internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların,
şartname bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU
TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, marka ve
modeli, Ofis tip ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul
edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde
yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler 26/08/2014 günü,
saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satın Alma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile
postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
teknik şartnamesine, markasına ve modeline uygunluğunun belirlenmesini
müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları
bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
7476/1-1
4 KALEM (2 KISIM) TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, T.C. Necmettin Erbakan Üniversitesi
Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü ihtiyacı aşağıdaki
listede belirtilen 4 Kalem (2 Kısım) Tıbbi Cihaz, Ofisimiz tip ticari
şartnamesi ile ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamelerine uygun
olarak, ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlar dahilinde,
açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
Bu nedenle, istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak
bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
KISIM |
SIRA
NO |
MALZEMENİN
CİNSİ |
MİKTAR/
ADET |
İHALE
DOKÜMAN BEDELLERİ |
1.
Kısım |
1 |
Yoğun Bakım Ventilatörü
Erişkin Tip |
15 |
Bu gruba toplu olarak
teklif verilecek olup bu grup için kısmi teklif kabul edilmeyecektir. İhale evrak
bedeli 130.-TL’dir. |
2 |
Yoğun Bakım Ventilatörü
Çocuk Erişkin Tip |
8 |
||
2.
Kısım |
1 |
Hastabaşı Monitörü |
49 |
Bu gruba toplu olarak
teklif verilecek olup bu grup için kısmi teklif kabul edilmeyecektir. İhale
evrak bedeli 130.-TL’dir. |
2 |
Merkezi Sistem Monitör |
5 |
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz II Nolu Satın
Alma Daire Başkanlığı’nda ücretsiz olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik
şartnameler ile sair ihale evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale
ilanları bölümünde ilan edilmiştir. Ancak ihaleye teklif verecek olan
firmaların, şartname bedelini Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka
hesabına yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2) Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF
MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile
eklerinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3) Teklifler, 04/09/2014 günü,
en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II No’lu
Satın Alma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile
postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4) Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
teknik şartnamesine de uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu
tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları; firmalarca teklif
edilen ürünlere ait teknik dokümanların, teknik şartnamesine uygunluğunu
inceleyip, uygun olup olmadığı konusunda, ihale saatinde Kuruluş adına karar
verecek personelin, Kuruluşça görevlendirilerek gönderilmesi halinde aynı gün,
gönderilmemesi halinde ise bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5) İhale konusu her bir kısım malzemenin tamamı için
teklif vermek kaydıyla, kısmi teklif verilebilecektir. Ayrıca teklif edilen
ürünlerin marka ve modeli teklif mektuplarına belirtilecektir.
6) Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g)
fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
7477/1-1
2 ADET ENDOSKOPİ SİSTEMİ SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, T.C. Necmettin Erbakan Üniversitesi
Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü ihtiyacı 2 adet
Endoskopi Sistemi, Ofisimiz tip ticari şartnamesi ile ihtiyaç sahibi kuruluşça
hazırlanan teknik şartnamelerine uygun olarak, ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlar dahilinde, açık teklif usulü ile iç
piyasadan satın alınacaktır.
Bu nedenle, istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak
bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
SIRA NO |
MALZEMENİN CİNSİ |
MİKTAR/ADET |
İHALE DOKÜMAN BEDELLERİ |
1 |
Endoskopi Sistemi (Tüm Sistem Dahil) |
2 |
100 TL |
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz II Nolu Satın
Alma Daire Başkanlığı’nda ücretsiz olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik
şartnameler ile sair ihale evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale
ilanları bölümünde ilan edilmiştir. Ancak ihaleye teklif verecek olan
firmaların, şartname bedelini Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka
hesabına yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır.
İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış
zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile eklerinin aynen
kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı
belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 29/08/2014
günü, en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II No’lu
Satın Alma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile
postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
teknik şartnamesine de uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu
tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları; firmalarca teklif
edilen ürünlere ait teknik dokümanların, teknik şartnamesine uygunluğunu
inceleyip, uygun olup olmadığı konusunda, ihale saatinde Kuruluş adına karar
verecek personelin, Kuruluşça görevlendirilerek gönderilmesi halinde aynı gün,
gönderilmemesi halinde ise bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
Ayrıca teklif
edilen ürünlerin marka ve modeli teklif mektuplarına belirtilecektir.
6 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
7478/1-1
YAĞMURSUYU YAPIM İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Kahramanmaraş-Terziler
ve Konfeksiyoncular İhtisas Küçük Sanayi Sitesi Yapı Kooperatifi
Başkanlığından:
Bilim, Sanayi ve Teknoloji
Bakanlığının kredi desteği ile Yapı Kooperatifi Başkanlığımızın sorumluluğu
altında yapılacak olan, Kahramanmaraş-Terziler ve Konfeksiyoncular İhtisas
Küçük Sanayi Sitesi yağmursuyu yapım işi birim fiyat esası ve birim fiyatların
her biri için geçerli olmak üzere işin tümüne indirim verilmek suretiyle,
kapalı zarf teklif alma usulü ile ihale edilecektir.
1 - İdarenin
Adresi : Erkenez Mah. Ali
Coşkun Cad. No: 5/A Dulkadiroğlu/ KAHRAMANMARAŞ
2 - İhale konusu yapım işinin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Kahramanmaraş
Terziler ve Konfeksiyoncular İhtisas Küçük Sanayi Sitesi Yağmursuyu Yapım İşi
b) Yapılacağı yer : Dulkadiroğlu/KAHRAMANMARAŞ
c) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin noterce tescil edildiği günden
itibaren en geç 5 (Beş) gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
d) İşin süresi : 30/11/2014 tarihine
kadar tamamlanacaktır
e) Keşif bedeli (2014 B.F. ile) : 1.090.000.- TL
f) Geçici teminatı : 76.300.- TL
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Mustafa
Kemal Mah. Dumlupınar Bulvarı Eskişehir Yolu. 2151 Cad. No: 154 8. Kat Toplantı Salonu Söğütözü-ANKARA
b) Tarihi ve saati : 02/09/2014 - Saat:
10.00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
A) Tebligat için adres beyanı, ayrıca irtibat için
telefon numarası ve faks numarası ile varsa elektronik posta adresini,
uyruğunu, TC kimlik numarasını ve vergi kimlik numarasını içeren, İhale
Komisyonu Başkanlığına hitaben yazılacak başvuru mektubu.
B) Mesleki ve Teknik Yeterliğe İlişkin Belgeler.
1) Mevzuat gereği kayıtlı olunan Ticaret ve/veya Sanayi
Odası ya da Esnaf ve Sanatkar Odası veya ilgili Meslek
Odası Belgesi.
2) Teklif vermeye yetkili olunduğunu gösteren İmza
Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
3) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, istekli adına katılan kişiye ait noter tasdikli Vekaletname ile noter
tasdikli İmza Beyannamesi.
4) İş Deneyim Belgesi.
İsteklinin, Yapım İşleri İhaleleri
Uygulama Yönetmeliğinde yazılı esas ve usullere uygun olarak, kamu veya özel
sektöre bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ihale konusu iş
veya benzer işlere ilişkin olarak, idarece kusursuz kabul edilecek şekilde
gerçekleştirildiğini gösteren, istekli tarafından teklif edilen bedelin en az %
80’i oranında ihale konusu iş veya benzer bir işle ilgili İş Deneyim Belgesinin
aslının sunulması zorunludur. Bu iş
deneyim belgesini tevsik amacıyla belge vermeye yetkili kurum veya kuruluşa
ibraz edilen diğer belgelerin aslı veya noter tasdikli örneklerinin de
sunulması gerekmektedir.
İş deneyiminde değerlendirilecek benzer işler; Yol, içmesuyu, kanalizasyon, yağmursuyu, drenaj, gölet ve baraj
yapım işleridir.
İş deneyim belgesi yerine diplomalarını sunmak
suretiyle, ihaleye girecek olan mühendis ve mimarlar için, Yapım İşleri
İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinin 48.7. maddesi
kapsamında değerlendirilmek üzere, İnşaat Mühendisliği Bölümleri ihale konusu
iş veya benzer işe denk sayılacaktır. Bu istekliler Yapım İşleri İhaleleri
Uygulama Yönetmeliğinin 39. maddesinde belirtilen gerekli belgeleri sunmak
zorundadır.
5) İdari Şartnamede belirtilen yapı araçları ve teknik
personele ait taahhütname.
C) Ekonomik ve Mali Yeterliğe İlişkin Belgeler.
1) Keşif bedelinin en az % 20’si oranında, bankalar
nezdindeki kullanılmamış nakit kredisini ve aynı oranda kullanılmamış teminat
kredisini gösterir, ilk ilan tarihinden sonra bankalardan alınacak belge. (Bu belge, ilgili bankanın genel müdürlüğünden teyit
ettirilecektir. Faks ile yapılan teyitler, banka şubesinin en az iki
yetkilisinin imzasını taşımalıdır.)
2) Bildirim tarihindeki mevduat ve kredi durumu
gösterir, kendi beyanı mali durum bildirimi.
D) Tüzel kişi tarafından iş deneyimi
göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine
sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde
bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest
muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve
düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın
korunduğunu gösteren belge.
E) Tüzel kişi tarafından iş
deneyimini göstermek üzere, en az beş yıldır en az % 51 veya daha fazla
hissesine sahip mimar veya mühendis ortağının mezuniyet belgesinin sunulması
durumunda; ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret
sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir tarafından, ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği
tarihten geriye doğru son beş yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu
gösteren belge.
F) Ortağı olduğu veya hissedarı bulunduğu tüzel
kişiliklere ilişkin beyanname.
G) Keşif bedelinin % 7’si oranında, İdari Şartnamede
belirlenen niteliklere ve ekindeki form örneğine uygun olarak, Yapı Kooperatifi
Başkanlığımız adına alınacak Geçici Teminat.
H) Son beş yılda bitirilen işlere ait taahhüt
bildirimi.
İ) İhale dokümanının satın alındığına dair belge.
J) İç Zarf.
Şekli ve içeriği idari şartnamede belirlenen esaslara
ve ekindeki form örneğine uygun olarak hazırlanacak kapalı zarf içerisinde
teklif mektubunu içeren iç zarf
Kapalı zarf içerisinde teklif mektubunu içeren iç zarf
da dahil olmak üzere ihaleye katılabilme şartı olarak
yukarıda istenilen bütün belgeler dış zarfa konularak oluşturulacak teklif
dosyasının, en geç ihale günü saat 10.00’a kadar, Bilim, Sanayi ve Teknoloji
Bakanlığı Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Bulvarı Eskişehir Yolu. 2151 Cad. No: 154 8. Kat 826 nolu odasına verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir. Belirtilen gün ve saatten sonra teslim edilen
veya postadaki gecikmeler nedeniyle ulaşmayan teklifler dikkate alınmaz.
İsteklilerce sunulacak Türkçe dışındaki belgelerin,
idari şartnamenin 7.3 uncu maddesinde belirtilen
niteliklere uygun olarak sunulması gerekir.
5 - İsteklilerin gerçek veya tüzel kişi olması
zorunludur. Ortak Girişim (iş ortaklığı veya konsorsiyum)
kabul edilmez.
6 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanı Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı
Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Bulvarı Eskişehir Yolu. 2151 Cad. No: 154 8. Kat 826 nolu odasında veya Kahramanmaraş Terziler ve
Konfeksiyoncular İhtisas KSS Yapı Kooperatifi Başkanlığının Erkenez
Mah. Ali COŞKUN Cad. No: 5/A Dulkadiroğlu/KAHRAMANMARAŞ adreslerinde
görülebilir veya 500.-TL karşılığı Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Mustafa
Kemal Mah. Dumlupınar Bulvarı Eskişehir Yolu. 2151 Cad. No: 154 8. Kat 826 nolu
odasından temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - İstekliler tekliflerini, birim fiyatların her biri
için geçerli olmak üzere işin tümüne indirim vermek suretiyle birim fiyat esası
üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekli ile keşif
bedeline teklif edilen indirim oranının uygulanması sonucu bulunan toplam
sözleşme bedeli üzerinden birim fiyat esaslı sözleşme düzenlenecektir.
9 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 60 (Altmış) takvim günü olmalıdır.
10 - Kooperatifimiz, Kamu İhale Kanununa tabi değildir.
7410/2-1
İzmir
Valiliği İl Emniyet Müdürlüğünden:
Aşağıda cinsleri, miktarları ve özellikleri belirtilen HEK
araçlar ile hurda malzemeler, 4645 Sayılı Kanunun ilgili Yönetmeliğinin 38.
maddesi uyarınca mübadele usulü ile ihale edilecektir.
1 - İdarenin a) Adresi |
İzmir İl Emniyet Müdürlüğü İkmal Şube
Müdürlüğü 1365 sokak No: 2/A Kat: 2 Çankaya Ek Hizmet Binası (Eski Tekel
Binası) Konak/İZMİR |
b) Telefon ve Faks Numarası |
0 232 250 10 53 - Fax : 0 232 261 86 43 |
c) Elektronik Posta Adresi |
izmirikmalsube@egm.gov.tr |
2 - Mübadele Karşılığında Verilecek Mal ve
Malzemelerin Niteliği, Miktarı ve Özellikleri. |
HEK durumdaki, (23) adet binek, (9) adet çift sıra koltuklu
yandan camlı kamyonet cinsi combi, (3) adet çift sıra koltuklu
yandan camlı binek cinsi combi,
(7) adet midibüs, (3) adet minibüs, (9) adet motosiklet (1) adet panelvan kamyonet ile hurda durumdaki tahmini |
a) Tahmini Bedeli |
424.200,00 TL. |
3 - Mübadele
Karşılığında Alınacak Mal ve Malzemelerin Özellikleri |
En az (11) adet 2014 Model Fiat Yeni Doblo Combi Easy
|
a) Tahmini Bedeli |
424.514,00 TL. |
b) Teslim Etme ve Teslim Alma Yeri |
İzmir İl Emniyet Müdürlüğü İkmal Şube
Müdürlüğü 1365 sokak No: 2/A Kat: 2 Çankaya Ek Hizmet Binası (Eski Tekel
Binası) Konak/İZMİR |
c) Teslim Etme Tarihi |
Mübadele karşılığı alınacak olan mal ve
malzemeler, mübadele kararının tebliğinden itibaren (15) iş günü içinde
teslim edilecektir. |
d) Teslim Alma Tarihi |
Mübadelesi yapılan mal ve malzemeler
mübadele karşılığı olan mal ve malzemelerin teslim edildiği günü izleyen (15)
iş günü içerisinde yüklenici tarafından bulundukları yerlerden teslim alınması
zorunludur. |
4 - Mübadelenin Yapılacağı
Yer |
İzmir İl Emniyet Müdürlüğü İkmal Şube
Müdürlüğü 1365 sokak No: 2/A Kat: 2 Çankaya Ek Hizmet Binası (Eski Tekel
Binası) Konak/İZMİR |
a) Tarihi ve Saati |
28/08/2014 günü Saat :
14:00 |
5 - Mübadeleye katılabilme şartları ve istenilen
belgeler ile uygulanacak kriterler:
Açık teklif suretiyle yapılacak mübadeleye katılacak
gerçek veya tüzel kişiler;
a) Teklif Mektubu,
b) Geçici Teminat Mektubu veya Geçici Teminatın
ödendiğine dair “Vezne Alındı Makbuzu”
c) Mübadele tarihinden önceki altı aylık süre içinde
alınmış tebligat adresini gösterir bir belge,
d) Başkası adına vekil olarak mübadeleye katılanların
noterden onaylı vekâletnamesi, tüzel kişiliği temsilen katılanların ise
noterden onaylı imza sirküleri, gerçek kişi olması halinde noter tasdikli imza
beyannamesi.
e) Kimlikleri belirleyen fotoğraflı ve geçerli bir
belge (Nüfus cüzdanı, ehliyet v.b)
f) 3713 sayılı Terörle Mücadele Kanunu kapsamına giren
suçlar ile organize suçlardan dolayı hükümlü bulunmadığına dair;
1) Gerçek kişi olması halinde, kendisinin,
2) Tüzel kişi olması halinde; Türk
Ticaret Kanunu hükümleri uyarınca Anonim şirket ise yönetim kurulu üyelerinin,
limitet şirket ise şirket müdürünün, yoksa ortaklarının tamamının, kolektif
şirket ise ortaklarının tamamının, komandit şirkette ortakların hepsinin,
komanditer ortaklardan kendilerine şirketi temsil yetkisi verilmiş olan
ortakların, kooperatiflerde yönetim kurulu üyelerinden, Adalet Bakanlığı Adli
Sicil İstatistik Genel Müdürlüğüne bağlı birimlerinden alınacak adli sicil
belgesi istenir.
6 - Mübadele, şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan
tüm yerli isteklilere açıktır.
7 - Mübadele dokümanı İzmir İl Emniyet Müdürlüğü İkmal
Şube Müdürlüğü 1365 Sokak No: 2/A Kat: 2 Çankaya Ek Hizmet Binası (Eski Tekel
Binası) Konak/İZMİR adresinde görülebilir veya İzmir Defterdarlık Muhasebe
Müdürlüğüne 30 TL’sının yatırıldığına dair belgeyi
ibraz etmek sureti ile aynı adresten temin edilebilir. Mübadeleye teklif
verecek olanların mübadele dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Mübadelesi yapılacak olan mal ve malzemeler için
kısmi teklif verilmeyecektir. Teklifler 28.08.2014 günü saat 14:00’e
kadar İzmir İl Emniyet Müdürlüğü İkmal Şube Müdürlüğü 1365 sokak No: 2/A Kat: 2
Çankaya Ek Hizmet Binası (Eski Tekel Binası) Konak/İZMİR adresine teslim
edilecektir.
9 - Mübadeleye kapalı zarf usulü teklifler alındıktan
sonra açık artırma usulü ile devam edilecektir. Teklifler komisyon önünde sözlü
olarak verilecektir.
10 - İstekliler
mal ve malzemeler için belirlenen tahmini bedelin %3’ünden (12.726,00 TL.) den
az olmamak kaydıyla kendilerinin belirleyeceği oranda geçici teminat
vereceklerdir.
11 - Sözleşme yapılacak ancak notere tescil
ettirilmeyecektir. Sözleşme yapma süresi içinde şartname hükümlerinin eksiksiz
olarak yerine getirildiğinin tespit edilmesi halinde sözleşme yapılması ve
kesin teminatın yatırılması zorunlu değildir.
12 - Mal ve malzemelerin ayrıntılı özellikleri ile
bulundukları yerler şartname ekinde ve www.izmir.pol.tr/web sitesi ile Pol-net sayfasında belirtilmiştir. Mal ve malzemeler hafta
içi 09.00 ile 17.00 saatleri arasında görülebilecektir.
13 - Verilecek teklifler en az (30) otuz takvim günü
geçerli olacaktır.
14 - İdare mübadeleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
7498/1-1
Akhisar
Devlet Orman İşletmesi Müdürlüğünden:
İhale
Tarihi: 03.09.2014 Saati:
14.00 İhale
Yeri: Satış Sal./Saat: 14.00 |
|||||||||
S. No |
Deposu |
Cinsi |
Boy |
Adet |
Ster |
Metre Küp |
Parti |
Muh. Bedeli |
Teminat Tut. |
1 |
Soma |
İbr. Dikili satış |
|
|
|
1682,115 |
1 |
62,00 |
3.129,00 |
2 |
Soma |
İbr. Dikili satış |
|
|
|
3157,887 |
2 |
69,00 |
6.538,00 |
3 |
Soma |
İbr. Dikili satış |
|
|
|
1377,896 |
1 |
70,00 |
2.894,00 |
4 |
Soma |
İbr. Dikili satış |
|
|
|
1747,668 |
1 |
71,00 |
3.723,00 |
5 |
Soma |
İbr. Dikili satış |
|
|
|
2585,094 |
1 |
73,00 |
5.662,00 |
6 |
Soma |
İbr. Dikili satış |
|
|
|
4664,298 |
2 |
90,00 |
12.594,00 |
7 |
Göktepe |
İbr. Dikili satış |
|
|
|
408,118 |
1 |
49,00 |
600,00 |
8 |
Göktepe |
İbr. Dikili satış |
|
|
|
648,488 |
1 |
68,00 |
1.323,00 |
9 |
Göktepe |
İbr. Dikili satış |
|
|
|
511,618 |
1 |
74,00 |
1.136,00 |
10 |
Göktepe |
İbr. Dikili satış |
|
|
|
1770,025 |
1 |
80,00 |
4.249,00 |
11 |
Göktepe |
İbr. Dikili satış |
|
|
|
1635,325 |
1 |
81,00 |
3.974,00 |
12 |
Göktepe |
İbr. Dikili satış |
|
|
|
1059,751 |
1 |
84,00 |
2.671,00 |
13 |
Göktepe |
İbr. Dikili satış |
|
|
|
1049,271 |
1 |
88,00 |
2.771,00 |
14 |
Göktepe |
İbr. Dikili satış |
|
|
|
723,814 |
1 |
91,00 |
1.977,00 |
TOPLAM |
0 |
0 |
23021,368 |
16 |
|
53.241,00 |
1 - İşletme
Müdürlüğümüzün Soma, Göktepe, Zeytinliova
Şefliğimizin muhtelif bölmelerinde mevcut yukarıda yazılı 16 parti dikili
hizalarında yazılı muhammen bedeller üzerinden açık artırmalı satışa
çıkarılmıştır. Mal bedelinin % 10’u, vergi fon ve harçlar karşılığı peşin,
bakiyesi için 12 aya kadar vadeli aylık % 0,6 vade satış faizi karşılığı limit dahili süresiz banka teminat mektubu alınmak suretiyle
satışı yapılacaktır.
2 - Açık artırma
03.09.2014 gönüne rastlayan Çarşamba günü saat 14:00
de İşletme Satış Salonunda toplanacak komisyon huzurunda yapılacaktır.
Alıcıların muvakkat teminatlarını yatırmış olmaları halinde o partiyi muhammen
bedeli üzerinden satın almayı kabul etmiş sayılırlar. %3 teminatlar saat
13.50’e kadar İşletme Muhasebesinde alınacak olup, bu saatten sonra yapılacak
başvurular kesinlikle kabul edilmeyecektir.
3 - Tasdik edilen
ihale kararının alıcıya tebliğ tarihini takip eden 15. gün satış yapılması için
son gündür. Satış anında Makta Teslim Tesellümü yapılır.
4 - 6877 Sayılı
Dikili Ağaç Satış Tamimindeki Açık Artırmalı Dikili Ağaç Satış Şartnamesi
hükümleri uygulanacaktır.
5 - Satışa ait
şartname ve satış öncesi bilgi cetveli; Orman Genel Müdürlüğü, İzmir Orman
Bölge Müdürlüğü ve civar İşletme Müdürlükleri ile Akhisar Orman İşletme
Müdürlüğümüzde ve ayrıca Genel Müdürlüğümüz ve Bölge Müdürlüğümüz WEB
sayfasında görülebilir.
6 - Alıcıların
belirtilen gün ve saatte Akhisar İşletme Satış Salonunda hazır bulunmaları,
ihale saatinden önce geçici teminatlarını yatırmaları, Banka teminat mektubu
verecek olanların teminat mektubunda İşletme adını ve satış tarihini
bildirmeleri ve satışa katılacakların teminat mektubu ile komisyona
başvurmaları şarttır.
7 - Alıcıların
tebligat adreslerini gösterir tasdikli belgeyi, ticaret ve sanayi odası
belgesini yada meslek odası (orman ürünleri ticareti
ile ilgili) belgesini, vergi kayıtlarını, vekiller yılı içinde alınmış
vekaletnameleri veya yetki belgeleri ile kimliklerini ibraz etmeye
mecburdurlar. İbraz etmeyenler kesinlikle ihaleye alınmayacaklardır.
8 - Alıcıların talebi halinde satış tahsilatları P.O.S.
cihazı ile yapılacaktır.
9 - Dikili ağaç satışlarında DKGH 6000 M3’e kadar 6 ay
süreli hizmet akdiyle bir Orman Mühendisi çalıştırmak zorunluluğu vardır.
10 - Teminat Mektuplarında Bölge Müdürlüğümüzce bir ay
(30 gün) olan süre uzatma yetkisi iki aya (60 gün)’e çıkarılmıştır.
İlan olunur.
TEL: 0236 4134746-124 4142200-124
AVEA TEL: 0 505 3989933
FAKS: 0 236 4139311
Banka Hesap No: Akhisar Ziraat Bankası Şb.
IBAN NO: TR440001000189388440025001
e-posta:
akhisarisl@ogm.gov.tr
7315/1-1
Gaziantep
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Yönetim Biriminden:
[1 Kalem Mamul Mal Alımı] ihale edileceği ilan
edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı
maddesine göre aşağıdaki hususlarda düzeltme ilanı yayımlanmasına karar
verilmiştir. [Başvuruların] hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin
esas alınması gerekmektedir.
İhale kayıt numarası : 2014/85073
1 - İdarenin
a) Adresi : Gaziantep Üniversitesi Bilimsel Araştırma Proje
Yönetim Birimi Üniversite Bulvarı 27310 Şehitkamil/GAZİANTEP
b) Telefon ve faks numarası : Tel: 0 (342) 360 11 85 Fax: 0 (342) 360 17 01
c) Elektronik posta adresi : arsfon@gantep.edu.tr
ç) [Yeterlik/İhale] dokümanının
görülebileceği internet adresi : http://bap.gantep.edu.tr
2 - Düzeltmeye konu ilanın yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :
b) Gazetenin adı ve tarihi
(yayımlanmış
ise) : Resmi Gazete 01.08.2014 (29075 sayılı)
3 - Düzeltilen [maddeler] : Yukarıda belirtilen internet adresinden
görülebilir (1 nolu zeyilname)
7521/1-1