ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş.YE
AİT SANTRALLERİN ÖZELLEŞTİRİLMESİ HAKKINDA İLAN
Başbakanlık Özelleştirme İdaresi Başkanlığından:
KIRTASİYE MALZEMESİ
SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
MAKİNELİ RAY ALIN
KAYNAĞI YAPTIRILMASI İÇİN HİZMET SATIN ALINACAKTIR
TCDD İşletmesi Sivas 4. Bölge Müdürlüğünden:
ÖN YETERLİK İLANI
İstanbul Teknik Üniversitesi Bilimsel Araştırma
Projeleri Biriminden:
ÖN YETERLİK İLANI
İstanbul Teknik Üniversitesi Bilimsel Araştırma
Projeleri Biriminden:
4 KALEM CİHAZ SATIN
ALINACAKTIR
Sinop Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetim Ofisi
Başkanlığından:
HASSAS YÜZEYLER İÇİN
30.000 KG. ALKALİ DETERJAN SATIN ALINACAKTIR
TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğünden:
480 TON PATİNAJ KUMU
SATIN ALINACAKTIR
TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğünden:
KOMPLE KÜÇÜK YOL
MALZEMESİNİN SÖKÜMÜ VE BAĞLANMASI İLE SÖKÜLEN MALZEMELERİN VAGONLARA YÜKLENMESİ
HİZMET ALIM İŞİ SATIN
ALINACAKTIR
TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğünden:
ELEKTRİK
ÜRETİM A.Ş.YE AİT SANTRALLERİN ÖZELLEŞTİRİLMESİ HAKKINDA İLAN
Başbakanlık Özelleştirme İdaresi
Başkanlığından:
Grup No. |
Santral Adı |
İhale Şartnamesi ve Tanıtım Dokümanı Bedeli (TL) |
Geçici Teminat Tutarı (ABD Doları) |
Son Teklif
Verme Tarihi |
1 |
Esendal, Işıklar (Visera) |
3.000.- (Üçbin) |
250.000.- (İkiyüzellibin) |
09/05/2014 |
2 |
Kayaköy |
3.000.- (Üçbin) |
500.000.- (Beşyüzbin) |
09/05/2014 |
3 |
Dere, İvriz |
3.000.- (Üçbin) |
250.000.- (İkiyüzellibin) |
09/05/2014 |
1- T.C.
Başbakanlık Özelleştirme İdaresi Başkanlığı (“İdare”)’nca,
4046 sayılı Özelleştirme Uygulamaları Hakkında Kanun hükümleri çerçevesinde,
Elektrik Üretim A.Ş. (“EÜAŞ”)’ye ait 3 Gruba ayrılan 5 adet Akarsu Santrali
“işletme hakkının verilmesi” yöntemi ile özelleştirilecektir.
2 -
İhaleler, kapalı zarf içerisinde teklif almak ve görüşmeler yapmak suretiyle
pazarlık usulü ile gerçekleştirilecektir. İhale Komisyonu (“Komisyon”)’nca gerekli görüldüğü takdirde ihaleler, pazarlık
görüşmesine devam edilen teklif sahiplerinin katılımı ile açık arttırma
suretiyle sonuçlandırılabilecektir.
İhalelere
gerçek kişiler, tüzel kişiler ve Ortak Girişim Grupları katılabilir. İhalelere
katılabilmek için teklif verilecek Grup hakkında hazırlanan İhale Şartnamesi ve
Tanıtım Dokümanı’nın alınması zorunludur. Ortak
Girişim Grubu üyelerinden birinin İhale Şartnamesi ve Tanıtım Dokümanı alması
yeterlidir.
3 - İhalelere
konu Gruplardan birine teklif verilebileceği gibi ayrı ayrı olmak koşuluyla
birden fazla Grup için de teklif verilebilir. Grup içinde yer alan santraller
için ayrı ayrı teklif verilemez. Verilen teklifler herhangi bir şartı içeremez
ve birden fazla teklif verilmesi halinde bu teklifler birbiriyle
ilişkilendirilemez.
4 - İhale
konusu Gruplar hakkında hazırlanan İhale Şartnamesi ve Tanıtım Dokümanları;
- T.HALK
BANKASI A.Ş. ANKARA KURUMSAL ŞUBESİ nezdindeki: TR25 0001 2009 4520 0083 0000
06 no’lu Özelleştirme Fonu Vadesiz TL,
- T.C.
ZİRAAT BANKASI A.Ş. ANKARA KAMU KURUMSAL ŞUBESİ nezdindeki: TR40 0001 0017 4538
7756 6157 38 no’lu Özelleştirme Fonu Vadesiz Satış ve
Temettü Gelirleri TL,
- T.VAKIFLAR
BANKASI T.A.O. MERKEZ ŞUBESİ nezdindeki: TR 22 0001 5001 5800 7287 5506 67 no’lu Özelleştirme Fonu Vadesiz TL
hesaplarından
birine yukarıdaki tabloda belirtilen tutarlar, birden fazla teklif verilmesi
halinde her biri için ayrı ayrı yatırılarak, “EÜAŞ’A AİT GRUP [....] SANTRALİ/SANTRALLERİ İÇİN İHALE ŞARTNAMESİ VE TANITIM
DOKÜMANI BEDELİ” ifadesini içerir şekilde üstünde ihaleye katılacak olan gerçek
kişi, tüzel kişi, Ortak Girişim Grubu ve/veya Ortak Girişim Grubu üyelerinden
birinin adının belirtildiği dekont karşılığında
İdarenin aşağıda belirtilen adresinden 24/03/2014 tarihinden itibaren “Alındı
Belgesi” karşılığında temin edilebilecektir. Her ne surette olursa olsun, İhale
Şartnamesi ve Tanıtım Dokümanı almak için ödenmiş tutarlar iade edilmez.
5 -
Katılımcıların, ihale konusu Gruba/Gruplara teklif verebilmeleri için teklif
verecekleri her bir Gruba ilişkin olarak yukarıdaki tabloda belirtilen ABD
Doları tutarında geçici teminat vermeleri gerekmektedir.
6 -
Tekliflerin, İhale Şartnamesi ve Tanıtım Dokümanı’nda
belirtilen hususlar dikkate alınarak, en geç 09/05/2014
günü saat 17:00’ye kadar üzerinde; Grup-1 için “EÜAŞ’A AİT GRUP [1] ESENDAL VE
IŞIKLAR (VİSERA) SANTRALLERİ İHALESİNE İLİŞKİN TEKLİF - GİZLİ”, Grup-2 için
“EÜAŞ’A AİT GRUP [2] KAYAKÖY SANTRALİ İHALESİNE İLİŞKİN TEKLİF - GİZLİ”, Grup-3
için “EÜAŞ’A AİT GRUP [3] DERE VE İVRİZ SANTRALLERİ İHALESİNE İLİŞKİN TEKLİF -
GİZLİ” ibaresi bulunan kapalı zarflar içerisinde İdare’nin aşağıdaki adresine
elden teslim edilmesi gerekmektedir. Yukarıda belirtilen son teklif verme tarih
ve saatinden sonra İdare’ye verilecek teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
7 -
İhaleler, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na tâbi olmayıp, İdare, ihaleyi yapıp
yapmamakta, dilediğine yapmakta ve teklif verme süresini belirli bir tarihe
kadar veya bilahare belirlenecek bir tarihe kadar uzatmakta serbesttir.
Santrallerin işletme hakkının yurtdışında yerleşik taraflara verilmesi 6446
sayılı Elektrik Piyasası Kanunu, ilgili diğer mevzuat ve yabancı sermaye
mevzuatına tabidir.
8 - İhaleye
ilişkin diğer hususlar Gruplara ait İhale Şartnamelerinde yer almaktadır.
T.C. BAŞBAKANLIK
Özelleştirme
İdaresi Başkanlığı
Ziya Gökalp Cad.
No: 80 Kurtuluş/ANKARA/TÜRKİYE
Tel: 312 / 585 82
90 Faks: 312 / 585 83 07
www.oib.gov.tr
2303/1-1
KIRTASİYE
MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Aşağıda cins
ve miktarı yazılı malzeme, firma numunesine, marka modeline, özelliklerine ve
teknik şartnamesi ile ticari şartname esaslarına göre iç piyasadan açık teklif
usulü ile satın alınacaktır.
MALZEMENİN GRUBU |
MİKTARI |
NEYE GÖRE ALINACAĞI |
SON TEKLİF VERME TARİHİ |
|
KIRTASİYE MALZEMESİ |
|
|
||
Roller Kalem (dokümantasyon kullanım için kalıcı siyah renk
mürekkepli, değiştirilebilir refilli) |
50.000 |
Adet |
Marka Model esasına göre (EK-3) |
02.04.2014 |
Roller Kalem (dokümantasyon kullanım için kalıcı mavi renk
mürekkepli, değiştirilebilir refilli) |
200.000 |
Adet |
Marka Model esasına göre (EK-3) |
02.04.2014 |
Roller Kalem (genel kullanım için mavi renk mürekkepli, konik uçlu
atılır tür) |
500.000 |
Adet |
Marka Model esasına göre (EK-4) |
02.04.2014 |
Roller Kalem (genel kullanım için kırmızı renk mürekkepli, konik
uçlu atılır tür) |
150.000 |
Adet |
Marka Model esasına göre (EK-4) |
02.04.2014 |
Roller Kalem (genel kullanım için yeşil renk mürekkepli, konik
uçlu atılır tür) |
10.000 |
Adet |
Marka Model esasına göre(EK-4) |
02.04.2014 |
Roller Kalem (genel kullanım için siyah renk mürekkepli, iğne uçlu
atılır tür) |
100.000 |
Adet |
Marka Model esasına göre(EK-5) |
02.04.2014 |
Roller Kalem (genel kullanım için mavi renk mürekkepli, iğne uçlu
atılır tür) |
150.000 |
Adet |
Marka Model esasına göre(EK-5) |
02.04.2014 |
Roller Kalem (genel kullanım için kırmızı renk mürekkepli, iğne
uçlu atılır tür) |
100.000 |
Adet |
Marka Model esasına göre(EK-5) |
02.04.2014 |
Roller Kalem (genel kullanım için yeşil renk mürekkepli, iğne uçlu
atılır tür) |
10.000 |
Adet |
Marka Model esasına göre (EK-5) |
02.04.2014 |
Kurşun kalem siyah |
60.000 |
Düzine |
G-09..C/20.12.1992 |
03.04.2014 |
Kopya kalemi (kırmızı) |
40.000 |
Düzine |
G-07.b/03.01.2005 |
03.04.2014 |
Kopya kalemi (mavi) |
10.000 |
Düzine |
G-07.b/03.01.2005 |
03.04.2014 |
Kopya kalemi (yeşil) |
12.000 |
Düzine |
G-07.b/03.01.2005 |
03.04.2014 |
Asetat kalemi (su bazlı
siyah) |
60.000 |
Adet |
Firma numunesine göre |
03.04.2014 |
Asetat kalemi (su bazlı
kırmızı) |
40.000 |
Adet |
Firma numunesine göre |
03.04.2014 |
Asetat kalemi (su bazlı
mavi) |
50.000 |
Adet |
Firma numunesine göre |
03.04.2014 |
Asetat kalemi ( siyah) |
10.000 |
Adet |
G-05/24.12.1992 |
03.04.2014 |
Asetat kalemi (kırmızı) |
10.000 |
Adet |
G-05/24.12.1992 |
03.04.2014 |
Asetat kalemi ( mavi) |
8.000 |
Adet |
G-05/24.12.1992 |
03.04.2014 |
Tükenmez kalem (cep tipi, plastik) |
20.000 |
Adet |
G-01.e/14.02.2006 |
03.04.2014 |
Tükenmez kalem sabit refilli
(mavi) |
1.000.000 |
Adet |
Marka Model esasına göre |
03.04.2014 |
Tükenmez kalem sabit refilli
(kırmızı) |
200.000 |
Adet |
Marka Model esasına göre |
03.04.2014 |
Beyaz yazı tahtası kalemi (siyah) |
30.000 |
Adet |
G-16.a/19.01.2010 |
03.04.2014 |
Beyaz yazı tahtası kalemi (mavi) |
30.000 |
Adet |
G-16.a/19.01.2010 |
03.04.2014 |
Beyaz yazı tahtası kalemi (kırmızı) |
30.000 |
Adet |
G-16.a/19.01.2010 |
03.04.2014 |
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR. BEDEL ŞARTNAME EKİ LİSTEDE BELİRTİLMİŞTİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler.
b) Ancak,
ihaleye teklif verecek firmaların, ihaleye katılabilmeleri için ihale evrak
bedelini Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları
gerekmektedir.
c) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek,
dış zarfa konulması zorunludur. Belgenin aslı teklifler açıldıktan sonra
firmaya iade edilecektir. İhalenin bütünüyle iptali halinde, sipariş evrak
bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA
TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla
birlikte teknik ve ticari şartname ile eklerinin aynen kabul edildiğini
belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler
ile ek şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 -
Teklifler, son teklif verme günü en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satın Alma Daire Başkanlığında
bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate
alınmayacaktır.
4 - Teklif
mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları
açılacak, dış zarf muhteviyatına göre tekliflerinde noksanlık bulunmayan
firmaların iç zarfları da açılacaktır. Numune istenerek ihalesine çıkılan
malzeme için verilen firma numunelerinin istenilen şartlara uygunluğunun tespiti
amacıyla ayrıca inceleme yapılacağından, fiyatla ilgili iç zarflar bu inceleme
sonuna kadar açılmayacaktır. İnceleme sonucu numuneleri istenilen şartlara
uygun bulunan firmaların fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir
tarihte açılacak, numuneleri uygun bulunmayan firmaların iç zarfları ise
açılmayarak firma yetkililerine diğer belge ve numunelerle birlikte iade
edilecektir. Verilecek numuneler teslimata esas numune olarak
değerlendirilecektir. Gerekli görülmesi halinde firmalar hakkında mali ve
teknik yönden yeterlilik araştırması yaptırılacaktır.
5 -
Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla
iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu
olacaktır.
6 -
İstekliler, ihale konusu malzemenin tamamı için teklifte bulunabilecekleri
gibi, her bir stok malzemenin tamamı için kısmi teklifte de bulunabilirler.
7 - Teklif
edilen bedelin %3’den az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek
tutarda son teklif verme tarihi itibariyle geçerli EN AZ 6 AY GEÇERLİ GEÇİCİ
TEMİNAT verilecektir. Teminatın; banka teminat mektubu olması halinde, teminat
mektubunda, “... 4734 ve 4735 sayılı kanun ibaresi yerine, ilgili kanun ve
şartname hükümlerini yerine getirmek üzere vermek zorunda olduğu ...”, ibaresi
yer alacaktır.
8 - Söz
konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında
olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale
etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir.
9 - İşbu ihale, isteklilerin ilk tekliflerini yazılı
olarak bildirmeleri ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdürmeleri
şeklinde olacaktır. Sözlü fiyat indirimine; istekli yetkililerinin (Vekaletname ve imza sirküleri ile birlikte) katılması
gerekmekte olup, katılamaması halinde, teklif mektubunda yazılı fiyat geçerli
olacaktır.
2278/1-1
MAKİNELİ RAY ALIN KAYNAĞI YAPTIRILMASI İÇİN HİZMET
SATIN ALINACAKTIR
TCDD
İşletmesi Sivas 4. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2014/33033
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi Sivas 4.Bölge Müdürlüğü
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 346 2217000-4108 0 346
2237677
c) Elektronik Posta Adresi : 4bolgeihalekomisyonu@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu işin niteliği, türü ve miktarı: TCDD
4. Bölge Yol Müdürlüğü mıntıkası Çaltı-Kemah istasyonları arasında, gerilim
almalı 1200 adet Makineli Ray Alın Kaynağı yaptırılması hizmet satın alınması
işi.
3 - Yukarıda belirtilen hizmet alımlarımız Yerli
İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış
olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında
belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin TCDD Sivas 4. Bölge Müdürlüğü Mal ve
Hizmet Alımı İhale Komisyon Şefliğine (Giriş kat, 12 nolu
oda) 15/04/2014 günü saat 14:00’e kadar verilmiş veya
gelmiş olması şarttır. İhale yukarıda belirtilen yer, tarih ve saatte toplantı
salonunda yapılacaktır. (1. Kat, 34 nolu oda)
5 - İhale dokümanı TCDD Sivas 4. Bölge Müdürlüğü Mal ve
Hizmet Alımı İhale Komisyonu Şefliğinde (Giriş kat, 12 nolu
oda) görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup; İhale
doküman bedeli Teşekkülümüz veznesine 50,00 TL. (KDV Dahil) yatırmak şartıyla Mal ve Hizmet
Alımı İhale Komisyonu Şefliğinden (Giriş kat, 12 nolu
oda) temin edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
2248/1-1
İstanbul Teknik Üniversitesi Bilimsel
Araştırma Projeleri Biriminden:
“Tarım Bilgi
Sistemi (TBS) Süreç İzleme ve Yönetim Sistemi Alımı (2014)”, 4734 sayılı Kamu
İhale Kanunun 3. maddesi (f) bendi ile geçici 4. maddesi hükümlerine
dayanılarak hazırlanan 2003/6554 Sayılı Kararnameni 19 uncu maddesine göre
belli istekliler arasında ihale usulüyle ihale edilecektir. Ön yeterlik
değerlendirmesi sonucu yeterliği tespit edilen bütün istekliler teklif vermeye
davet edilecektir
İhaleye
ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İhale kayıt numarası : 2014/34491
1 - İdarenin
a) Adresi : İTÜ
Rektörlüğü Ayazağa Yerleşkesi Maslak/İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 0212 285
6949-0212 285 6724
c) Elektronik posta adresi : kulh@itu.edu.tr
2 - Ön yeterlik konusu malın
a) Niteliği, türü ve konusu : Tarım Bilgi
Sistemi’nde (TBS) iş sürçlerinin izlenmesi, iş sürekliliğine dayalı hizmet
kalite seviyesinin yönetilebilmesi ve TBS kapsamındaki coğrafi bilgi sistemine
dayalı uygulamalarda mekânsal verilere ilişkin sorunların hızlı teşhis, çözüm
ve otomasyonu için “TBS Süreç İzleme ve Yönetim Sistemi” satın alınacaktır.
Sistem komuta kontrol merkez altyapısı, yazılımları, kurulum, test ve sistem
entegrasyonu dahil olmak üzere anahtar teslimi olarak
tedarik edilecektir.
b) Miktarı : 1 Kalem
c) Yapılacağı yer : TC. Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Ankara
– İstanbul Teknik Üniversitesi, TARBİL UYG-AR Merkezi, Maslak-İstanbul
d) Süresi : 240 gün
3 - Ön yeterlik değerlendirmesinin:
a) Yapılacağı yer : İTÜ Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon
Birimi, Maslak/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 07.04.2014 Pazartesi, 10.00
4 - Ön
yeterlik değerlendirmesine katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile ön
yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. Ön
yeterlik değerlendirmesine katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.
Tebligat için adres beyanı.
4.1.2.
Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi.
4.1.2.1.
Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya
da esnaf ve sânatkar odasından veya ilgili meslek
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya
kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2.2.
Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret
ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.3.
Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
4.1.3.1.
Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.3.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin
tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin
tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.4. Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen başvuru mektubu.
4.1.5. Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen taahhütname.
4.1.6. İhale
dokümanı satın aldığına dair belge.
5 -
İstekliler, ihale konusu alım kapsamında alt yüklenicilere yaptırmayı
düşündükleri işlere ve ilgili alt yüklenicilere ait listeyi sözleşme öncesinde
idarenin onayına sunacaklardır. Bu durumda alt yüklenicilerin yaptıkları
işlerle ilgi sorumluluğu, yüklenicinin sorumluluğunu ortadan kaldırmaz. Alt
yüklenici kullanılması halinde teknik ve idari şartname yükümlülükleri
açısından idarenin tek muhatabı sözleşme tarafı olan yüklenici olacaktır.
6 - İhale
yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7 - Ön
yeterlik dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. Ön
yeterlik dokümanı, idarenin adresinde görülebilir. Ön yeterlik dokümanı 200.-
TL bedelle satın alınabilir.
7.2. Ön
yeterliğe başvuracak olanların ön yeterlik dokümanını satın almaları
zorunludur.
8 - Ön
yeterlik başvurusu, ön yeterlik değerlendirmesi tarihi ve saatine kadar İTÜ
Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi, Maslak/İstanbul adresine
elden teslim edilebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
9 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
2271/1-1
İstanbul Teknik Üniversitesi Bilimsel
Araştırma Projeleri Biriminden:
“TAR-GEL Personeli Tablet İşletim Hizmet
Sistemi Alımı (2014)”, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun 3. maddesi (f) bendi ile
geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 2003/6554 Sayılı
Kararnameni 19 uncu maddesine göre belli istekliler arasında ihale usulüyle
ihale edilecektir. Ön yeterlik değerlendirmesi sonucu yeterliği tespit edilen
bütün istekliler teklif vermeye davet edilecektir
İhaleye
ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İhale kayıt numarası : 2014/34499
1 - İdarenin
a) Adresi : İTÜ
Rektörlüğü Ayazağa Yerleşkesi Maslak/İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 0212 285
6949-0212 285 6724
c) Elektronik posta adresi : kulh@itu.edu.tr
2 - Ön yeterlik konusu malın
a) Niteliği, türü ve konusu : Kırsal alanda
çalışan personele verilen görevlerin tablet bilgisayarlar aracılığı ile TARBİL
projesi kapsamında Tarım Bilgi Sistemi ile bağlantılı yürütülmesi, yapılan
görev ve iş süreç atamalarının gerçek zamanlı yönetilmesi amacıyla “TAR-GEL
Personeli Tablet İşletim Hizmet Sistemi Alımı (2014)” yapılacaktır. Bu amaçla
hizmet sistemi alt yapısı kurulması, Türkiye genelinde işletimi, servisi,
bakımı, iletişimi, onarımı, güncelleme ve entegrasyon
hizmetleri, hizmet alımı ile tedarik edilecektir.
b) Miktarı : 2 Kalem
c) İşin yapılacağı yer : TC. Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı,
Merkez birimi ve tüm il ve ilçe müdürlükleri, – İstanbul Teknik Üniversitesi,
TARBİL, UYG-AR Merkezi, Maslak/İstanbul
d) İşin süresi : a) Kurulum ve Entegrasyon Hizmeti, sözleşme
imzalandığı tarihten itibaren 45 gün
b)
İşletme ve İletişim Hizmeti, sözleşme imzalandığı tarihten itibaren 12 ay
3 - Ön yeterlik değerlendirmesinin
a) Yapılacağı yer : İTÜ Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi
Maslak/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 07.04.2014 Pazartesi, 11.00
4 - Ön
yeterlik değerlendirmesine katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile ön
yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. Ön
yeterlik değerlendirmesine katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.
Tebligat için adres beyanı.
4.1.2.
Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi.
4.1.2.1.
Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya
da esnaf ve sânatkar odasından veya ilgili meslek
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya
kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2.2.
Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret
ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.3.
Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
4.1.3.1.
Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.3.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin
tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin
tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren
belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.4. Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen başvuru mektubu.
4.1.5. Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen taahhütname.
4.1.6. İhale
dokümanı satın aldığına dair belge.
5 - İstekliler,
ihale konusu alım kapsamında alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere
ve ilgili alt yüklenicilere ait listeyi sözleşme öncesinde idarenin onayına
sunacaklardır. Bu durumda alt yüklenicilerin yaptıkları işlerle ilgi
sorumluluğu, yüklenicinin sorumluluğunu ortadan kaldırmaz. Alt yüklenici
kullanılması halinde teknik ve idari şartname yükümlülükleri açısından idarenin
tek muhatabı sözleşme tarafı olan yüklenici olacaktır.
6 - İhale
yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7 - Ön
yeterlik dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. Ön
yeterlik dokümanı, idarenin adresinde görülebilir. Ön yeterlik dokümanı 200.-TL
bedelle satın alınabilir.
7.2. Ön
yeterliğe başvuracak olanların ön yeterlik dokümanını satın almaları
zorunludur.
8 - Ön
yeterlik başvurusu, ön yeterlik değerlendirmesi tarihi ve saatine kadar İTÜ
Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi, Maslak/İstanbul adresine
elden teslim edilebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
9 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
2272/1-1
4 KALEM CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Sinop
Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetim Ofisi Başkanlığından:
Üniversitemiz Merkezi Araştırma Laboratuvarının teknik
bakımdan teçhizi için 2009K121090 nolu proje
kapsamında 4 (dört) kalem cihaz alım işi, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3
üncü maddesi (f) bendi ile geçici 4 üncü maddesi hükümlerine dayanılarak
hazırlanan 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı
kararname eki esasların 20 nci maddesi (e) bendi
uyarınca (CIP/CIF) teslim şekline göre yabancı ülkelerden tedarik edilmek üzere
Pazarlık Usulü ile ihale edilecektir. İhalelere ilişkin ayrıntılı bilgiler
aşağıda yer almaktadır:
İhale kayıt numarası : 1) 2014/28739 2) 2014/28742
3)
2014/28744 4)
2014/28745
1 - İdarenin
a) Adresi : Sinop Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetimi
Ofisi Başkanlığı Korucuk Köyü Trafo Mahallesi No: 36/57000 SİNOP
b) Telefon ve faks numarası : Tel:0 (368) 271 57 57
(1554-1555) Faks:0( 368) 271 57 18
c) Elektronik posta adresi : pyosatinalma57@sinop.edu.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 1) Gaz Kromatografisi-Kütle Spektrometresi (GC-MS) Sistemi,
1
Adet (Komple)
2)
Yüksek Performanslı Sıvı Kromotografi (HPLC) Sistemi,
1
Adet (Komple)
3)
ICP-MS (İndüktif Eşleşmiş Plazma Kütle Spektrometresi)
Cihazı,
1Adet
(Komple)
4)
LC-MS/MS cihazı, 1 Adet (Komple)
b) Teslim yeri :
Sinop Üniversitesi Bilimsel ve Teknolojik Araştırmalar Uygulama ve Araştırma
Merkezi Müdürlüğü
c) Teslim tarihi : 1) Sözleşmenin imzalanmasını müteakip,
Akreditifin açıldığının tebliğinden itibaren, 120 (yüzyirmi)
takvim günü
2)
Sözleşmenin imzalanmasını müteakip, Akreditifin açıldığının tebliğinden
itibaren, 120 (yüzyirmi) takvim günü
3)
Sözleşmenin imzalanmasını müteakip, Akreditifin açıldığının tebliğinden
itibaren, 120 (yüzyirmi) takvim günü
4)
Sözleşmenin imzalanmasını müteakip, Akreditifin açıldığının tebliğinden
itibaren, 120 (yüzyirmi) takvim günü
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Sinop Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetimi
Ofisi Başkanlığı İhale Odası Korucuk Köyü Trafo Mahallesi No: 36/57000 SİNOP
b) Tarihi ve saati : 1) 16/04/2014
Çarşamba günü, saat: 14:00
2)
16/04/2014 Çarşamba günü, saat: 15:00
3)
17/04/2014 Perşembe günü, saat: 14:00
4)
17/04/2014 Perşembe günü, saat: 15:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 - İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu Ticaret
ve/veya Sanayi Odasından ya da Esnaf ve Sanatkarlar
Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya
kayıtlı olduğunu gösteren belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı
bulunduğu ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin
içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3. İdare şartname ekinde yer alan standart forma
uygun teklif mektubu,
4.1.4. İdari şartnamede belirlenen geçici teminata
ilişkin standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici teminat
mektupları dışındaki teminatların Saymanlık ya da Muhasebe Müdürlüklerine
yatırıldığını gösteren makbuzlar,
4.1.5. Vekaleten ihaleye
katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.6. İsteklinin ortak girişim olması halinde idari
şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
4.1.7. İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
İsteklinin iş ortaklığı olması halinde (4.1.1) ve
(4.1.2)’de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.2 - Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve
bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Yetkili satıcılığı ve imalatçılığı gösteren
belgeler,
İstekli, alım konusu malları teklif etmeye yetkisinin
bulunduğunu gösteren ve kendi durumuna uygun olan belge veya belgeleri sunmak
zorundadır. Bu belgeler şunlardır:
1) İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren
belgeler,
2) istekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise
yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
3) İstekli Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet
gösteriyor ise yukarıda ki belgelerin yanı sıra, serbest bölge faaliyet
belgesi,
4) İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen
mala veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci
olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir.
4.2.2. İsteklinin organizasyon yapısına ve personel
durumuna ilişkin belgeler;
1) Teklif etmiş oldukları ürünlerin bakım ve onarımları
ile ilgili teknik servis hizmetlerini sağlayacak teknik kadro ve teşkilatları
hakkında ayrıntılı bilgileri tekliflerine ekleyeceklerdir. (İstekliler bu
belgelerin her sayfasını imza ve kaşeleri ile tasdik edeceklerdir.)
2) Teklif ettikleri ürünlerin en az 2 (iki) yıllık
yerinde bakım ve onarım yapılacağına dair garantilerine ait taahhütname
vereceklerdir. Garanti süresinden sonra yıllık bakım ve onarım sözleşme
bedelleri ve sürekli kullanımdan dolayı yıpranacak yedek parça ve malzemeleri
kalem kalem katalog numaraları ile birlikte
fiyatlandırılmış olarak gösterecekler ve bu fiyatlar ürünlerin garanti
süresinin sona erdiği tarihten itibaren en az 5 (beş) yıl süre ile geçerli
olacak ve bu fiyatlar ürünlerin fiyatlarına dahil
edilmeyerek ayrı liste halinde gösterilecektir. Teklif edilen ürünlerin garanti
süresinin sona erdiği tarihten itibaren en az 10 (on) yıl süre ile ücreti
karşılığında yedek parça ve malzemelerin temini ve teknik servis hizmetlerinin
yerine getirileceği garantisine ait taahhütnamelerini tekliflerine
ekleyeceklerdir. İstekliler bu belgelerin her sayfasını imza ve kaşeleri ile
tasdik edeceklerdir.
4.2.3. Tedarik edilecek malların katalogları,
fotoğrafları,
Teklif edilen malların ihale dokümanında belirlenen
şartlara uygunluğunu teyit etmek için teknik bilgilere ait doküman, katalog,
fotoğraf vb. materyaller verilecektir.
4.2.4. Teklif edilen malların marka ve modeli ile
menşeini belirten yazılı beyan verilecektir. Varsa referans listeleri
tekliflere eklenecektir.
4.2.5. İstekliler; teklif ettikleri malların
özelliklerini, Teknik şartnamede karşılık gelen maddelere göre karşılaştırmalı
olarak ayrı ayrı cevap verecekler ve her sayfasını imza ve kaşeleri ile tasdik
ederek tekliflerine ekleyeceklerdir.
4.2.6. Kalite ve Standarda ilişkin belgeler ve taşıması
gereken kriterler:
4.2.6.1. istekli kendi adına veya anlaşmalı olduğu
firma adına düzenlenmiş TSE Hizmet Yeterlilik Belgesini veya Gümrük ve Ticaret
Bakanlığı Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesini ve TÜRKAK onaylı ISO
9001:2008 Belgesini teklifle birlikte sunmalıdır. İstekliler teklif ettiği
malın ulusal veya dengi uluslararası standarda uygunluğunu gösteren TSE, TSEK,
ISO, VDE, FDA, IEC, TÜV, UL ve bunun gibi belgelerden en az birisini
sunmalıdır.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale idari şartnamedeki katılma koşullarını
taşıyan tüm yerli ve yabancı isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satınalınması:
7.1 - İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
her bir ihale için ayrı ayrı 100,00- Türk Lirası karşılığı: Sinop Üniversitesi
Rektörlüğü Proje Yönetimi Ofisi Başkanlığı Satın Alma Servisi Korucuk Köyü
Trafo Mahallesi No:36/ 57000 SİNOP adresinden satın alınabilir. İhale
dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale
dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil her bir
ihale için ayrı ayrı 110,00- Türk Lirası doküman bedelini Sinop Üniversitesi
Strateji Daire Başkanlığının T.C. Ziraat Bankası Sinop Şubesi neznindeki TR 9600 0100 0226 4868 2994 5012 IBAN nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı
satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu
ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı
talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak
idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale
dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir
şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın
alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2 - İhaleye başvuracak olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur. (ihale dokümanı satın alındığına dair belge)
8 - Teklifler ihalenin yapılacağı saate kadar Sinop
Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetimi Ofisi Satınalma
Servisi Korucuk Köyü Trafo Mahallesi No:36/ 57000 SİNOP adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel
üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda Geçici Teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 90 (doksan) takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif veremezler.
13 - İhalemiz 4734-4735 sayılı Kanun hükümlerine tabi
olmayıp, 01.12.2003 tarih ve 2003/6554 sayılı kararname eki esasları
hükümlerine göre yapılacaktır.
2243/1-1
HASSAS YÜZEYLER İÇİN 30.000 KG. ALKALİ DETERJAN SATIN
ALINACAKTIR
TCDD
İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2014 / 32535
İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Aliçetinkaya Mah. GAR/AFYONKARAHİSAR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 272 213 76 21- 0 272
214 19 43
c) Elektronik Posta Adresi : www.tcdd.gov.tr.
(malzeme7@hotmail.com)
1 - İhale konusu malzemelerin adı ve miktarı:
30.000 Kg.
Otomatik tren yıkama sisteminde kullanılmak üzere, hassas yüzeyler için alkali
deterjan (Teknik şartnameye göre) satın alınacaktır. Teslim süresi, işe başlama
tarihinden itibaren azami (60) gün içinde ve tek parti halinde Afyonkarahisar Loko Bakım Atelye Müdürlüğüne
teslim edilecektir.
2 - Yukarıda
belirtilen alımımız yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
3 - Tekliflerin
TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına
ihale gün ve saati olan 10/04/2014 günü saat 15.30’a
kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
4 - İhale
dokümanı TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu
Bürosu-Afyonkarahisar adresinde görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 7. Bölge Mali İşler
Müdürlüğü Veznesinden KDV Dahil 50,00 TL bedelle temin
edilebilir.
5 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
6- Bu ihale, ceza
ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi
değildir.
2245/1-1
480 TON PATİNAJ KUMU SATIN ALINACAKTIR
TCDD
İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2014/32531
İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Aliçetinkaya Mah. GAR/AFYONKARAHİSAR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 272 213 76 21 - 0 272
214 19 43
c) Elektronik Posta Adresi : www.tcdd.gov.tr.
(malzeme7@hotmail.com)
1 - İhale konusu
malzemenin adı ve miktarı: 480 Ton patinaj kumu (Teknik şartnameye göre) satın
alınacaktır.
1) TCDD. Loko Bakım Atölye Müd. AFYONKARAHİSAR - 300 Ton,
2) TCDD Depo Müd.
TAVŞANLI/KÜTAHYA - 160 Ton,
3) TCDD Depo Şefliği BURDUR - 20 Ton,
Yukarıda belirtilen yerlerde teslim alınmak üzere satın
alınacaktır.
2 - Yukarıda
belirtilen alımımız yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
3 - Tekliflerin
TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına
ihale tarihi olan 10/04/2014 günü saat 14.30’a kadar
verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
4 - İhale
dokümanı TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Komisyonu
Bürosu-AFYONKARAHİSAR adresinde görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 7. Bölge Mali İşler
Müdürlüğü veznesinden KDV dahil 50,00 TL bedelle temin
edilebilir.
5 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
6 - Bu ihale,
ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi
değildir.
2247/1-1
KOMPLE KÜÇÜK YOL MALZEMESİNİN SÖKÜMÜ VE BAĞLANMASI İLE SÖKÜLEN
MALZEMELERİN VAGONLARA YÜKLENMESİ
HİZMET ALIM İŞİ SATIN ALINACAKTIR
TCDD
İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2014/32230
İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Aliçetinkaya Mah. GAR/AFYONKARAHİSAR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 272 213 76 21- 0 272
214 19 43
c) Elektronik Posta Adresi : www.tcdd.gov.tr. (tcddihalekomisyonuafyon@mynet.com)
1 - İhale konusu işin adı ve miktarı:
Afyon-Akşehir ve Argıthan-llgın arası demiryolu
hattında beton traversler üzerinde bağlı toplam 775.000 adet (K) tipi komple
küçük malzemenin sökülerek ferş edilecek aynı hat
kesimindeki HM tip traverslerin bağlantılarının yapılması, travers ekerlerinin alınması, HM tipi bağlantı sisteminde bulunan tirfonların tirfonöz makinesi ile
sıkılması ve çıkan komple küçük malzemenin vagonlara yüklenmesi hizmet alım işi
satın alınacaktır.
2 - Yukarıda
belirtilen alımımız yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
3 - Tekliflerin
TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına
ihale gün ve saati olan 08/04/2014 günü saat 15.30'a
kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
4 - İhale
dokümanı TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Komisyonu Bürosunda
görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunlu olup TCDD İşletmesi 7. Bölge Mali İşler Müdürlüğü Afyonkarahisar
veznesinden KDV Dahil 100,00 TL bedelle temin
edilebilir.
5 - Teklif edilen bedelin en az %3'ü oranında geçici
teminat verilecektir.
6 - Bu ihale,
ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi
değildir.
2246/1-1