DÜZELTME
Maden Tetkik ve Arama Genel Müdürlüğünden:
SİMİTLİK UN ALIMI
YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş. Genel
Müdürlüğünden:
İLKOKUL VE ORTAOKUL
İNŞAATI YAPTIRILACAKTIR
Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesinden:
ŞİRKETİMİZ İHTİYACI
KELEBEK VANA ALINACAKTIR
SEAŞ Soma Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel
Müdürlüğünden:
TEKERLEK DEMONTE,
TAMİR VE TEMİZLİĞİ YAPTIRILACAKTIR
MUHTELİF LOKOMOTİF
BUATLARININ TAMİR VE TEMİZLİK İŞİ YAPTIRILACAKTIR
PASLANMAZ LEVHA ALIMI
İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Ankara Makina
Fabrikasından:
İMTİYAZ DEVRİ YAPMAK
VE ARAZİ ÜZERİNDE 29 YILLIĞINA SINIRLI AYNİ HAK TESİS ETMEK SURETİYLE KATI
ATIKLARIN TOPLANMASI VE TAŞINMASI İLE ENTEGRE KATI ATIK YÖNETİMİ TESİSLERİNİN
YAPIMI VE İŞLETİLMESİ İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Edirne Katı Atık Yönetim Birliğinden:
SIRA CETVELİ
TAŞINMAZ MAL
SATILACAKTIR
Ataşehir Belediye Başkanlığından:
DALAMAN HAVALİMANI
MEVCUT DIŞ HATLAR TERMİNALİ, İÇ HATLAR TERMİNALİ VE MÜTEMMİMLERİNİN 21.04.2005
TARİH VE 5335 SAYILI KANUNUN 33. MADDESİ KAPSAMINDA İŞLETME HAKKININ DEVRİNE
İLİŞKİN İHALE İLANI
Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
Maden Tetkik ve Arama Genel
Müdürlüğünden:
Çimentolama
Pompa Ünitesi Alımı ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu
İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki
hususlarda düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin
hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale kayıt numarası : 2013/185118
1 - İdarenin
a) Adresi : MTA Genel Müdürlüğü Üniversiteler Mah.
Dumlupınar Bulvarı No: 139
06800 Çankaya/Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 0312
201 20 41 - 0312 285 58 14
c) Elektronik posta adresi :
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : mta.gov.tr
2 - Düzeltmeye konu ilanın yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin
tarih ve sayısı
(yayımlanmış ise) :
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : Resmi
Gazete - 16.12.2013
3 - Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır :
İdari
Şartnamenin;
“ Madde 3 -
İhaleye ilişkin bilgiler ile ihale ve son teklif verme tarih ve saati” başlığı
3.1 inci
maddesinin alt bendi
d) İhale
(son teklif verme) tarihi : 29/01/2014
“Madde 26 -
Geçici teminat” başlığı
26.3 üncü
maddesi
“Geçici teminat olarak sunulan teminat mektuplarında
geçerlilik tarihi belirtilmelidir. Bu tarih, 28/04/2014
tarihinden önce olmamak üzere istekli tarafından belirlenir” şeklinde
değiştirilmiştir.
10583/1-1
SİMİTLİK
UN ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş.
Genel Müdürlüğünden:
1 -
Fabrikamız, konusu şartnamede belirtilen 300 (üçyüz)
çuval simitlik un alımı, teklif alma usulüyle
alınacaktır.
2 - Şartname
bedelsiz olarak fabrikamız Muhasebe ve Ticaret Müdürlüğü’nden temin edilebilir.
3 -
Teklifler en geç 06.01.2014 Pazartesi günü mesai bitimine kadar Fabrikamız
Muhasebe ve Ticaret Müdürlüğü’ne verilmiş olması gerekmektedir.
4 -
Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
ADRES : ANKARA HALK EKMEK VE
UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu Bulvarı No: 13 Macunköy
- Yenimahalle / ANKARA
Tel : 397 33 65 -
66 Faks : 397 33 71 – 74
10666/1-1
İLKOKUL VE ORTAOKUL İNŞAATI YAPTIRILACAKTIR
Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesinden:
Kırgızistan
Türkiye Manas Üniversitesi Türkiye Cumhuriyeti Milli Eğitim Bakanlığı, Bişkek
Türk İlkokul ve Ortaokulu İnşaatı Yapım İşi; Üniversitemiz Satın Alma ve İhale
Yönetmeliğinin 8. Maddesine Göre Açık İhale Usulü İle İhale Edilecektir.
1 - İdarenin
a) Adresi : KIRGIZİSTAN TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ Yapı
İşleri Dairesi Başkanlığı, Cengiz Aytmatov Kampüsü, Cal/Bişkek/KIRGIZİSTAN
b) Telefon ve faks numarası : Tel (00996) 312 49 27
57-68
Faks
(00996) 312 54 19 35 --- (00996) 312 54 39 65
c) Elektronik
posta adresi (varsa) : bilgi.yidb@manas.edu.kg
2 - İhale konusu yapım işinin
a) Niteliği, türü, miktarı : Betonarme Karkas
b) Yapılacağı yer : Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi C.
Aytmatov Kampüsü
c) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihinden itibaren on
(10) gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
d) İşin süresi : Yer tesliminden itibaren 730 takvim günüdür.
e) Yaklaşık maliyet : ******************** ABD Doları’dır (KDV dahil)
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi Senato
Salonu Prospekt Mira No: 56 720042 Bişkek/KIRGIZİSTAN
b) Tarihi ve saati : 18/02/2014 Saat 14:00
(Kırgızistan Cumhuriyeti yerel saati)
c) İhale usulü : Açık İhale
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye
katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.
Tebligat için adres beyanı; ayrıca irtibat için telefon numarası ve faks
numarası ile elektronik posta adresi.
4.1.2. Mevzuatı
gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası Belgesi.
1) Gerçek
kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda
alınmış ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına veya ilgili Meslek Odasına
kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel
kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu
Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde
bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
4.1.3. Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
1) Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
2) Tüzel
kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya
kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu
gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile
tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.
4.1.4. İdari
Şartnamenin 10 uncu maddesinin (a), (b), (c), (d), (e), (g) ve (i) bentlerinde
sayılan durumlarda olunmadığına ilişkin taahhütname,
4.1.5. Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.6. İdari
Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.7. İdari
Şartnamede 7.2 ve 7.3 üncü maddelerde belirtilen,
şekli ve içeriği Yapım İşleri İhaleleri Uygulama Esaslarında düzenlenen belgeleri.
4.1.8. Vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan
kişinin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.9. İdari
Şartnamenin 19 uncu maddesine göre, ihale konusu işin belirli kısımları
Üniversiteden yazılı izin almak kaydı ile alt yüklenicilere yaptırılabilinir.
4.1.10. İhale
dokümanının satın alındığına dair belge.
4.1.11.
İdari Şartnamenin “VI- DİĞER HUSUSLAR” kısmında istenmesi halinde, Yapım İşleri
İhaleleri Uygulama Esaslarının 34 üncü maddesinin son fıkrasında belirtilen
belgeler.
4.1.12.
Tüzel kişi istekli tarafından sunulan iş deneyim belgesinin, aynı tüzel kişinin
yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde sunulacak İş
Deneyim Belgesinin Başka Bir Tüzel Kişiye Kullandırılmayacağına İlişkin
Taahhütname.
4.1.13. Ortağı
olduğu veya hissedarı bulunduğu tüzel kişiliklere ilişkin beyanname
4.1.14.
İnşaatların yapımı ve tamamlanması safhalarında Kırgızistan Devleti Resmi
Kurumlarından alınması gereken izin ruhsat ve benzeri belgeleri almak yüklenici
sorumluluğundadır. ( İdare gerekli yazışmalarda bulunacaktır)
4.2 -
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 -
Bankalardan temin edilecek isteklinin mali durumu ile ilgili belgeler.
4.2.2 -
İsteklinin iş hacmini gösteren toplam cirosu veya ihale konusu iş ile ilgili taahhüdü
altındaki ve bitirdiği iş miktarını gösteren belgeler.
4.2.3 -
İsteklinin bilançosu veya bilançosunun gerekli görülen bölümleri.
4.3 -
Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimi olarak, en az teklif bedelinin %80’ni veya %80’ninden
fazlası olmak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ait tek sözleşmeye
ilişkin son onbeş (15) yıl içinde Türkiye Cumhuriyeti
Devleti dışındaki ülkelerde veya Türkiye Cumhuriyeti Devleti içinde yapılan veya
yapılmakta olan işlerden alınmış iş bitirme veya iş durum belgesi.
4.3.2. İsteklinin
organizasyon yapısına ve ihale konusu işi yerine getirmek için yeterli sayıda
nitelikte personel çalıştırdığına ve çalıştıracağına ilişkin bilgi ve/veya
belgeler.
4.3.3. İhale
konusu yapım işlerinde isteklinin yönetici kadrosu ile işi yürütecek teknik
personelinin eğitimi ve mesleki niteliklerini gösteren belgeler.
4.4. Bu
ihalede benzer iş olarak; Eğitim Yapıları, Sağlık Yapıları, Kültür Tesisleri,
Spor Tesisleri, Konutlar, İş Merkezleri, Resmi Yapılar, Oteller ve benzeri
yapılar. (Altyapı işleri benzer iş olarak kabul edilmeyecektir)
5 - İhale
yerli ve yabancı isteklilere açıktır.
6 - İhale
dokümanı “Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi Yapı İşleri Dairesi Başkanlığı
Cal Kampusü-Cengiz Aytmatov Kampsü-Cal
Bişkek/KIRGIZİSTAN” veya “Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi Ankara İrtibat
Bürosu Müdürlüğü YÖK Başkanlığı Ek Binası 2. Kat 06539 Bilkent/ANKARA”
adreslerinde görülebilir ve 500 ABD Doları karşılığı aynı adreslerden temin
edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunludur.
7 - Teklifler
ihale saatine kadar: Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi Yapı İşleri Dairesi
Başkanlığı - Cal Kampusü Bişkek/KIRGIZİSTAN adresine
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine
kadar İdareye ulaşması şarttır.
8 - İstekliler
tekliflerini, Anahtar teslimi götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale
sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle anahtar teslimi götürü bedel sözleşme
imzalanacaktır.
9 - İstekliler
teklif edilen bedelin %3 ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda
geçici teminat vereceklerdir.
10 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim günü
olmalıdır.
11 - Konsorsiyum
ve/veya birden fazla gerçek veya tüzel kişi, iş ortaklığı oluşturmak suretiyle
ihaleye teklif veremez.
12 - Üniversite avans teminat mektubu karşılığında
ihale bedelinin %10’u (yüzde onu) kadar avans verir. Bu avans ilk 6 ay için %5,
ikinci 6 ay için %5 tutarında olacaktır. Verilen avanslar 6’ şar ay içinde eşit
taksitler halinde hakedişlerden kesilir.
10458/2-2
ŞİRKETİMİZ İHTİYACI KELEBEK VANA ALINACAKTIR
SEAŞ
Soma Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
Kelebek Vana açık ihale usulü ile kapalı zarf usulü
satın alınacaktır.
1 - İdarenin
a) Adresi : SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel
Müdürlüğü SOMA/MANİSA
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 236 613 19 83 - 612 84
49 - 613 26 27
c) Elektronik Posta Adresi : ticaret@seas.gov.tr
2 - İhale Konusu İşin:
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : Teknik şartnamedeki
özelliklerine göre 10 Adet
b) Yapılacağı Yer : SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel
Müdürlüğü
c) İşin Süresi : Sözleşme imza tarihi itibariyle, 75 (yetmişbeş) takvim gününde teslim edilecektir.
d) Dos. No : 24 SEAS 13/153 2013/171253
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel
Müdürlüğü Toplantı Salonu
b) Tarihi ve Saati : 20.01.2014 Pazartesi günü saat 15:00
c) Teslim Yeri : SEAŞ ambarı.
4 - İhale Dokümanı SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş.
Genel Müdürlüğü adresinde görülebilir ve ¨ 30,00
karşılığı (aynı adresten) temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların
İhale dokümanı satın almaları zorunludur. Posta yoluyla ihale dokümanı almak
isteyenler, posta masrafı hariç ¨ 30,00 doküman bedelini
240-Vakıfbank Soma Şb. TR530001500158007260642600 hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak
isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu
ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı
talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak
idareye göndermek zorundadır. İhale dokümanının posta ya da kargo yoluyla
gönderilmesi halinde, postanın ya da kargonun ulaşmamasından veya geç
ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde
sorumlu tutulamaz.
5 - Teklifler 20.01.2014 Pazartesi günü saat 15:00’a kadar SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel
Müdürlüğü’ne verebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir. Postada meydana gelebilecek gecikmelerden idaremiz sorumlu
tutulamaz.
6 - İstekliler Tekliflerini birim
bedel TL. üzerinden vereceklerdir. (TL./Adet). İhale
sonucu üzerine ihale yapılan istekliye
Birim Fiyat üzerinden Birim Fiyat Sözleşmesi düzenlenecektir.
7 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
8 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale
taahhüdünden itibaren en az 90 takvim günü olmalıdır.
8.1. Bu ihaleye kısmi teklif verilemez.
8.2. Bu ihaleye alternatif teklif verilemez.
8.3. Bu ihaleye Konsorsiyumlar teklif veremez.
9 - 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 Sayılı Kamu
İhale Sözleşmeleri Kanunu kapsamı dışında tutulan ve bu kanunlarda 3/g istisna
olarak belirtilen bu mal alım ihalesi ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Satın Alma ve İhale Yönetmeliğine göre yapılacaktır.
10481/1-1
TEKERLEK
DEMONTE, TAMİR VE TEMİZLİĞİ YAPTIRILACAKTIR
TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2013/192991
1 - İdarenin
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490 /ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0(222) 224 00 00
(4435-4436)/225 50 60 - 225 72 72
2 - İhale konusu işin niteliği, türü ve miktarı: 2
kalem (600 adet Q 1000 mm., 1300 adet Q 920 mm.
vagon tekerleği) vagon tekerlek takımlarının demonte,
tamir ve temizliği; teknik şartnameye göre yaptırılacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 16/01/2014 - Saat
14:00
4 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 -
Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire
Başkanlığına 16/01/2014 günü saat 14:00’e kadar
verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
6 - İhale
dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal
Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı adresten 100,- TL bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.
7 - Teklif
edilen bedelin en az % 3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
8 - Bu ihale ceza
ve ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi
değildir.
10453/1-1
MUHTELİF
LOKOMOTİF BUATLARININ TAMİR VE TEMİZLİK İŞİ YAPTIRILACAKTIR
TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2013/192945
1 - İdarenin:
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0(222) 224 00 00
(4435-4436)/225 50 60-225 72 72
c) Elektronik Posta Adresi : tulomsas@tulomsas.com.tr
2 - İhale konusu
işin niteliği, türü ve miktarı: 1040 Adet muhtelif lokomotif buatlarının tamir
ve temizlik işi teknik şartnamesine göre yaptırılacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 14/01/2014 saat: 15:00
4 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık ihale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 -
Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal
Daire Başkanlığına 14/01/2014 günü saat: 15:00’e kadar
verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
6 - İhale
dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal
Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı adresten 100,- TL bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.
7 - Teklif
edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
10454/1-1
PASLANMAZ
LEVHA ALIMI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Ankara
Makina Fabrikasından:
İhale kayıt numarası : 2013/194870
1 - İdarenin
a) Adı : Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş.-Ankara Makina
Fabrikası
b) Adresi : Ayaş Yolu, 18. Km. 06930, Etimesgut/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 0.312.244 90 55 (15
Hat)/2774 - 0.312.243 14 47
d) Elektronik posta adresi : fguven@turkseker.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : Muhtelif ebat ve
kalitede 85.955 Kg. Paslanmaz Levha
Malzemenin adı ve özelliği |
Miktarı/Kg. |
Levha 1,5x2000x3.000 mm. SAE 304 |
9.900 |
Levha 2x1500x3.000 mm. SAE 304 |
4.950 |
Levha4x2000 x |
5.650 |
Levha 5x2000x6.000 mm. SAE 304 |
9.420 |
Levha 6x2000 x |
11.300 |
Levha 8x2000 x |
11.300 |
Levha 10x2500 x |
11.775 |
Levha 11x2000 x |
10.360 |
Levha 12x2000 x |
11.300 |
b) Teslim Yeri : Ankara Makina Fabrikası-Malzeme Ambarı
c) Teslim Tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 30 (otuz)
takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Ankara Makina Fabrikası-Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 14/01/2014 Salı günü,
saat 14.00
4 - İhaleye
katılabilmek için gerekli belgeler İdari Şartnamenin 7 nci
maddesinde belirtilmiştir.
5 - İhale bu
şartnamedeki katılma şartlarını taşıyan tüm yerli isteklilere açıktır.
6 - İhale
dokümanı Ankara Makina Fabrikası'nın yukarıda yazılı adresinde görülebilir ve 100,00
TL (Yüz Türk Lirası) karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif
verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
7 -
Teklifler, 14/01/2013 Salı günü, saat 14.00'a kadar
Ankara Makina Fabrikası Haberleşme Şefliği’ne verilebileceği
gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Tekliflerin posta
ile gönderilmesi halinde, olabilecek gecikmelerden İdaremiz sorumlu
tutulmayacaktır.
8 -
İstekliler tekliflerini, birim fiyat üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle mal kalemi için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme
imzalanacaktır.
9 -
İstekliler teklif edilen bedelin %3 (yüzde üç) 'ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.
10 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 30 (Otuz) takvim
günü olmalıdır.
11 - İş bu
şartname konusu mal alımı; ceza ve yasaklama maddeleri hariç 4734 sayılı Kamu
İhale Kanunu’na ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu’na tabi değildir.
İhale, Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği
esaslarına göre yapılacaktır. Teşekkülümüz ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen
yapmakta serbesttir.
10577/1-1
İMTİYAZ
DEVRİ YAPMAK VE ARAZİ ÜZERİNDE 29 YILLIĞINA SINIRLI AYNİ HAK TESİS ETMEK
SURETİYLE KATI ATIKLARIN TOPLANMASI VE TAŞINMASI İLE ENTEGRE KATI ATIK YÖNETİMİ
TESİSLERİNİN YAPIMI VE İŞLETİLMESİ İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Edirne Katı Atık Yönetim Birliğinden:
1. Edirne Katı Atık Yönetim Birliği Birlik Meclisinin 24.01.2013 tarih,
2013/04 sayılı kararı ile Birlik Encümenine verilen yetki doğrultusunda, 5393
sayılı Belediye Kanununun 14. maddesi ile 15. maddesi 1. fıkrası (g) bendi ve 15.
madde 3. Fıkrasına göre Danıştay’ın görüşü ve İçişleri Bakanlığı’nın kararıyla
imtiyaz devri yapmak ve 18. maddesi (e) bendi gereğince arazi üzerinde 29
yıllığına sınırlı ayni hak tesis etmek suretiyle, “Katı Atıkların Toplanması ve
Taşınması ile Entegre Katı Atık Yönetimi Tesisleri’nin Yapımı ve İşletilmesi
İşi” ihalesi, 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35 (a) Maddesi çerçevesinde
Kapalı Teklif Usulü (Arttırma) ile yapılacaktır.
2. İdari Şartname hükümlerine göre yapılacak olan ihale, mülkiyeti Edirne
Katı Atık Yönetim Birliği’ne ait olan Edirne Merkez, Hıdırağa
Köyü, Yukarı Ova mevkii, E17D04D1C pafta, 1445 parsel sayılı 105.263,23 m2
alan üzerinde Teknik Şartname’de ayrıntıları
belirtilen şekilde, her türlü maliyeti Yüklenici tarafından karşılanmak
suretiyle kurulacak olan Entegre Katı Atık Yönetimi Tesisleri’nin inşası ile
bunların, imtiyaz süresince her türlü kar ve zararı Yüklenici'ye
ait olmak üzere 29 (yirmi dokuz) yıl süresince işletilmesi; bakım onarım ve
yenilenmelerinin muntazaman yapılması ve imtiyaz süresi sonunda bütün
tesislerin her türlü borçtan ari, bakımlı ve kullanılabilir durumda, bedelsiz
olarak İdare’ye devrini kapsar.
3. İşin
İdare tarafından tahmin edilen bedeli 26.614.585,60 ( yirmi altı milyon altı
yüz on dört bin beş yüz seksen beş lira, altmış kuruş) TL’dir.
4.
İstekliler, işin İdare tarafından tahmin edilen bedelinin %3’ü oranında
(798.437,57 TL (yedi yüz doksan sekiz bin dört yüz otuz yedi lira, elli yedi
kuruş)) geçici teminat vereceklerdir.
5. İhale
13.01.2014 Pazartesi günü saat 14:00’de Edirne Belediyesi, Hafızağa
Konağı 2. katında AB Uluslararası İlişkiler Bürosu, Meydan Mah. Hastane Sk.. No: 11 EDİRNE adresinde,
Birlik Encümeni huzurunda yapılacaktır.
6. İhaleye
ilişkin Şartname ile ekleri son teklif verme tarih ve saatine kadar mesai
saatleri içerisinde; “Edirne Belediyesi, Temizlik İşleri Müdürlüğü, Çavuşbey mah. Saraçhane mevkii,
No: 1 EDİRNE” adresindeki Edirne Katı Atık Yönetim Birliği - Yazı İşleri
Birimi’nde ücretsiz olarak görülebilir ve KDV dahil
2.500,00 (iki bin beş yüz) TL karşılığında aynı adresten temin edilebilir.
İhaleye teklif verecek olanların Şartname ve eklerini satın almaları
zorunludur.
7.
İsteklilerin ihaleye katılabilmek için Teklif dosyalarını, 10/01/2014
tarih saat 17.30’a kadar “Edirne Belediyesi, Temizlik İşleri Müdürlüğü, Çavuşbey mah. Saraçhane mevkii,
No: 1 EDİRNE” adresinde bulunan Edirne Katı Atık Yönetim Birliği - Yazı İşleri
Birimi’ne sıra numaralı alındı karşılığında teslim etmeleri gerekir.
-
İsteklilerin ihaleye katılabilmek için Teklif dosyalarını, son teklif verme
tarih ve saati olan 13/01/2014 Pazartesi günü, saat: 13:00’e kadar; “Edirne
Belediyesi, Hafızağa Konağı 2. katında AB
Uluslararası İlişkiler Bürosu, Meydan Mah. Hastane Sk.. No: 11 EDİRNE” adresinde teslim etmeleri gerekir.
8.
İsteklilerde aranan nitelikler ve istenen belgeler;
8.1.
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri
kapsamında sunmaları gerekir :
8.1.1.
Türkiye Cumhuriyeti’nde tebligat için adres beyanı, ayrıca irtibat için telefon
numarası, faks numarası ve elektronik posta adresi,
8.1.2.
Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek
odası belgesi;
Gerçek ve
tüzel kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da
ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
8.1.3.
Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
Gerçek kişi olması halinde; noter tasdikli imza beyannamesi, tüzel kişi
olması halinde; ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya
kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten, son durumu
gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde
bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil
Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter
tasdikli imza sirküleri,
8.1.4. Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirtilen ve ekte verilen örneğe uygun olarak
hazırlanmış teklif mektubu,
8.1.5. İdari
Şartname’de belirtilen ve ekinde verilen örneğe uygun
geçici teminata ilişkin geçici teminat mektubu veya geçici teminat mektupları
dışındaki teminatların Birlik hesabına yatırıldığını gösteren makbuzlar,
8.1.6. İhale
dokümanının satın alındığına dair makbuzun aslı,
8.1.7. İdari
Şartname’nin 15. Maddesi (a), (b), (c), (d), (e) ve
(g) bentlerinde sayılan durumlarda olmadığına ilişkin taahhütname,
8.1.8.
İstekli adına vekâleten ihaleye katılma halinde, istekli adına teklifte
bulunacak kişinin noter tasdikli vekaletnamesi ile
noter tasdikli imza sirküleri/beyannamesi.
8.1.9. İdari Şartname’nin
10.5.1. maddesi çerçevesinde işin ifası ve bitirilmesi maksadı ile Teknik
İşbirliği yapılacaksa İdari Şartname ekinde verilen örneğe uygun beyanname,
8.1.10.
İdari şartnamenin 12. maddesi çerçevesinde Alt Yüklenici kullanacak olan
isteklinin Alt Yükleniciye yaptırmayı düşündüğü işler hakkında İdari Şartname
ekinde verilen örneğe uygun beyanname,
8.1.11.
İsteklilerin ortak girişim olması halinde; İdari Şartname ekinde verilen örneğe
uygun İş Ortaklığı Beyannamesi ile ortaklarca imzalı ortaklık sözleşmesi,
8.1.12.
İstekli tüzel kişilik ise; çevre/atık/katı atık/enerji/temizlik vb. konulara da
yer verilen tüzel kişilik ana sözleşmesi,
8.1.13. Yurtdışındaki kurum, kuruluş ve idarelerden alınan belgelerin
ilgili ülkedeki Türk Büyükelçiliği veya Başkonsolosluğu’nca onaylanmış olması,
(Ancak, Yabancı Resmi Belgelerin Tasdiki Mecburiyetinin kaldırılması
Sözleşmesi’ne taraf ülkelerden sağlanan ve söz konusu Sözleşme’nin 1. (birinci)
maddesi kapsamındaki resmi belgeler, “apostille”
kaşesi taşıması kaydıyla belgelerin alındığı ülkedeki T.C. Konsolosluğu veya
T.C. Dışişleri Bakanlığı onay işleminden muaf olacaktır.)
8.1.14. Teknik
Şartnamenin 8. bölümünde tanımlanmış olan; kullanılacak teknolojilerin
tanımlamaları ve dizayn bilgileri, ürün tanımları ve
girdi-çıktı öngörüleri, proses artıklarının öngörüsü, istihdam öngörüsü ve iş
takvimi öngörüsü hususlarına ilişkin isteklinin hazırlamış olduğu dokümanlar,
ve İdari Şartname’de
istenen diğer belgelerin eksiksiz verilmesi gerekmektedir.
8.2. İhalenin bir gerçek kişi üzerinde kalması halinde; sözleşmenin
imzalanmasına kadar toplam sermayesinin en az %51 (yüzde elli bir) hissesi kendisine
ait olmak şartıyla “Türk Ticaret Kanunu” hükümleri uyarınca münhasıran bu işle
iştigal etmek üzere ve sermayesi madde 8.4.2. de belirtilenden az olmamak üzere
bir sermaye şirketi kurmaları ve şirket ana sözleşmesinin onaylı bir örneği ile
Ticaret Sicil Kayıtları’nı İdare’ye vermeleri
zorunludur. Sözleşme gerçek kişiler
ile değil, bunların kuracakları sermaye şirketi ile akdedilecektir. Sözleşmeyi
müteakip Yüklenici’nin; adres ve firma yönetiminde
yapacakları değişiklikleri 7 (yedi) iş günü içinde İdare’ye bildirmeleri
zorunludur. Firma yönetiminin değişmiş olması İdare’ye karşı işbu Şartname
karşısındaki mükellefiyetleri ortadan kaldırmaz,
8.3.
İsteklinin ortak girişim olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Ek-10’a
uygun İş Ortaklığı Beyannamesi hazırlanıp İdare’ye sunulacaktır. (İhalenin iş ortaklığı üzerinde kalması halinde, sözleşme
imzalanmadan önce, münhasıran bu işle iştigal etmek üzere; sermayesi 8.4.2.
maddesinde belirtilen miktardan az olmayacak, sermaye paylarının ihaleye
katılan ortak girişim ortaklarının ihaleden önceki hisse nispetlerine uygun
olacağı bir sermaye şirketi kurulacak ve sermaye şirketinin noter tescilli ana
sözleşmesi İdare’ye sunulacaktır. Sözleşme, yukarıda anılan şekilde kurulacak
sermaye şirketi ile imza edilecektir.)
8.4.
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
8.4.1. İhale
konusu tahmin edilen yatırım bedelinin %10 (yüzde on)'undan az olmamak üzere,
istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakit
kredisini veya kullanılmamış teminat mektubu kredisini ya da serbest mevduatını
gösterir yerli veya yabancı bankalardan alınacak referans
mektubunun/mektuplarının verilmesi zorunludur. (Tüzel
kişi isteklilerin en az %51 (yüzde elli bir) hissesine sahip olan tüzel
kişilerin, ortak girişim olmaları halinde de ortaklardan herhangi birinin bu
koşulu taşıyor olması yeterli kabul edilir. Tüzel kişi isteklilerinin
hissedarları ile bu hissedarların iştiraklerinin Banka Referans Mektubu yeterli
kabul edilecektir.)
8.4.2. İstekli firmanın kayıtlı sermayesinin en az 1.500.000,00 (bir
milyon beş yüz bin) TL olduğunu gösterir
belge,
8.5. Mesleki
ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
8.5.1.
İsteklinin ya da teknik işbirliğinde bulunduğu yerli veya yabancı firmanın
referanslarının verilmesi zorunludur.
8.5.2.
İsteklilerden aşağıda sayısı ve nitelikleri belirtilen teknik personel,
taahhütname ile istenmektedir. İhaleye katılacak istekli, bünyesinde İş’in
devamı süresinde aşağıda özellikleri verilen meslek gruplarına ait elemanları
bulundurmak zorundadır. Konu ile ilgili taahhütnamenin İdari Şartname Eki’nde
öngörüldüğü biçimde verilmesi gerekmektedir.
Teknik
personel listesi:
1 Çevre
Mühendisi (en az 3 yıl deneyimli)
1 Makine
Mühendisi (en az 3 yıl deneyimli)
1 Endüstri
Mühendisi (en az 3 yıl deneyimli)
1 Çevre
Teknikeri (en az 2 yıl deneyimli)
Yüklenicinin,
işin yürütülmesi sırasında çalıştıracağı teknik personelin idarece öngörülen nitelik
ve sayıda olduğuna dair belgeleri, yer tesliminin yapıldığı tarihten itibaren
beş gün içinde idareye sunması zorunludur. İş ortaklığında teknik personel,
ortaklık oranına bakılmaksızın pilot ve/veya diğer ortaklar tarafından
karşılanabilir. Personel belgelendirilmesine ilişkin belgelerin idareye
sunulduğu tarih itibariyle geçerli olması yeterlidir.
8.5.3. Son
10 (on) yıl içerisinde;
- Katı atık
toplama ve taşıma işinde son on yıl içerisinde tek sözleşmede en az
10.000.000,00 (on milyon) TL/yıl istihkak yapmış ve son 10 yıl içerisinde tek
bir sözleşmeye ait en az 250 (iki yüz elli) ton/gün kapasiteli katı atık
düzenli depolama tesisi işletmiş veya işletiyor olmak, ve son on yıl içerisinde
en az 400 (Dört yüz) ton/yıl tıbbi atıkların toplanması ve sterilize
edilmesi işini yapmış veya yapıyor olmak ve en az 100 (yüz) ton/ay kapasiteli
ambalaj atıkları tesisini yapmış, işletmiş veya işletiyor olmak.
Veya,
- Biyogaz
üretimi ve kompostlaştırma veya biyokurutma
ve alternatif yakıt üretimi (RDF) tesislerini içeren bir adet tesis inşaatını
yapmış, devreye almış, işletmiş olmak.
Bu maddede
benzer iş olarak sayılan işlerin İstekliler tarafından yurt içinde veya yurt
dışında, kamu veya özel sektörde yapılmış olması ve bunlara ait iş deneyim
belgelerini sunmaları yeterli kabul edilecektir.
Tüzel kişi
isteklilerin en az %51 (yüzde elli bir) hissesine sahip olan tüzel kişilerin,
ortak girişim olmaları halinde de ortaklardan herhangi birinin bu koşulu
taşıyor olması yeterli kabul edilir.
8.6.
Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremez.
8.7. İhaleye
iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde; İş ortaklığının her bir ortağı
tarafından 8.1.2., 8.1.3. ve 8.1.7. maddelerinde yer
alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur.
8.8. İhaleye
iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde; 8.1.1.,
8.1.4., 8.1.6., 8.1.9., 8.1.10., 8.1.14. ve 8.5.2. maddelerinde yer alan
belgelerin iş ortaklığı adına sunulması zorunludur.
8.9. İhaleye
iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde; 8.1.5 maddesinde sayılan belgeyi
ortakların her biri ayrı ayrı kendi adına ya da hisseleri oranında iş ortaklığı
adına verebileceği gibi ortaklar dilerse söz konusu belgeyi ortaklık adına da
sunabilirler.
8.10.
İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde; 8.4.2. maddesinde sayılan
şartlar ve belgeleri ortaklardan birinin sağlaması yeterli olacaktır.
9. İdareye
verilen veya ulaşan teklifler, herhangi bir sebeple geri alınamaz.
10. Bu işin
ihalesine katılmak üzere, kendi adına asaleten ve/veya başkaları adına vekaleten sadece bir tek başvuruda bulunabilecektir. Aksi
halde yapılacak başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
11.
Belgeleri eksik olan isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılarak
teklif mektubu açılmadan iade edilecektir.
12. 2886
sayılı Devlet İhale Kanununun 29. maddesi doğrultusunda İhale Komisyonu ihaleyi
yapıp yapmamakta serbesttir.
13. İlan olunur.
10542/1-1
Tasarruf
Mevduatı Sigorta Fonu Esyem Adapazarı Ticari ve İktisadi
Bütünlüğü Satış Komisyonu Başkanlığından:
DOSYA
NO : 2005/123
1. Ticari ve İktisadi Bütünlük Adı : Esyem Adapazarı Ticari ve İktisadi Bütünlüğü
2. Borçlu : Esyem Eskişehir Yem
Sanayi A.Ş.
3. İhale Tarihi : 28.05.2013
4. İhale Bedeli : 3.700.000.- TL
5. İhalenin Onay Tarihi : 18.07.2013
6. TİCARİ VE
İKTİSADİ BÜTÜNLÜK KAPSAMINDAKİ VARLIKLAR ÜZERİNDE TESİS EDİLEN REHİN BİLGİLERİ (İPOTEK)
Sakarya ili, Erenler ilçesi, Büyükesence
Mahallesi, 924 parsel sayılı, 2.580 m2 alanlı, Kargir Depo ve
Mısır Kurutma Tesisi,
Sakarya ili, Erenler ilçesi, Büyükesence
Mahallesi, 1742 parsel sayılı, 3.461 m2 alanlı, Un Fabrikası ve Hammadde
Depoları, Mamul Madde Deposu, Trafo Binası, Yedek Malzeme Deposu,
Sakarya ili, Erenler ilçesi, Büyükesence
Mahallesi, 1743 parsel sayılı, 6.703 m2 alanlı, Betonarme Yem Fabrikası Binası, İdare
Binası, Kantar, Kazan Dairesi, Silolar, Mamul Madde Deposu, Trafo Binası,
nitelikli taşınmazların tapu kaydında müşterek ipotek;
Sıra No |
Tarih |
Yevmiye No |
Derece / Sıra |
Miktar |
Alacaklı |
1 |
04.03.1999 |
886 |
1/0 (*) |
1.000.000.-TL |
Eskişehir Bankası
T.A.Ş. (Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu’na temlikli) |
(*) 1742 parselde işbu ipotek 2. derece olarak yer
almaktadır.
İşbu gayrimenkullerle müşterek
ipotekli; Sakarya ili, Adapazarı ilçesi,
Adliye Köyü, Maliye Mevkii, 15 pafta, 2634 ada 1 parselde kayıtlı 10.714,44 m2
alanlı kargir tavuk çiftliği ve müştemilatı
vasfındaki gayrimenkulün satış bedelinden ipotek alacağına mahsuben 198.590.-
TL pay ayrıldığından, işbu sıra cetvelinde bakiye ipotek bedeli olan 801.410.-
TL dikkate alınmıştır.
7. BORÇLU
ŞİRKETLERİN 5411 SAYILI KANUNUN 134. MADDESİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLEN DİĞER
KAMU KURUM VE KURULUŞLARI İLE ÜST KURULLARA OLAN BORÇ BİLGİLERİ
Alacaklı |
Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu |
Borçlu |
Esyem Eskişehir Yem Sanayi A.Ş. |
Borç Miktarı |
38.573.511,19 TL (gecikme zammı hariç) |
8. İLGİLİ MEVZUAT
• 5411 sayılı Bankacılık Kanununun 134. maddesinin 8.
fıkrası,
“Gerçek ve tüzel kişilerin sahip olduğu varlıkların, bu
maddede yer alan hükümler çerçevesinde ticari ve iktisadi bütünlük kapsamında
veya bu Kanunda yer alan hükümler çerçevesinde ayrı ayrı cebri icra yoluyla
satışlarından elde edilen bedelden; satış tarihine kadar tahakkuk etmiş olmak
şartıyla, sırasıyla Fon Kurulu tarafından karar verilmesi halinde şirketlerin
teknik bilgi, yazılım, donanım, ekipman, mal ve hizmet
alımından doğan geçmiş dönem borçları, kişilerin Devlete ve sosyal güvenlik
kuruluşlarına olan 6183 sayılı Kanun kapsamındaki borçları ile GSM imtiyaz
sözleşmesinden doğan Hazine payı borçları ödendikten sonra kalan kısım,
kişilerin diğer kamu kurum ve kuruluşları ile üst kurullara olan borçlarına garameten taksim edilerek ödenir.”
• Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu Tarafından Ticari ve
İktisadi Bütünlük Oluşturan Mahcuzların Satışına İlişkin Yönetmeliğin 26.
maddesi;
(1) Ticari ve iktisadi bütünlüğün ihale bedelinin
dağıtımına esas sıra cetveli, ihale bedelinin alıcı tarafından ödenmesinden
sonra Satış Komisyonu tarafından 5411 sayılı Kanuna uygun olarak düzenlenir.
Ancak 5411 sayılı Kanunda öncelikli paya sahip olduğu belirtilen alacaklılara
önceden ödeme yapılabilir.
(2) İhale bedelinden satış masrafları
çıkarıldıktan sonra; satış tarihine kadar tahakkuk etmiş olmak şartıyla,
sırasıyla Kurul tarafından ihale bedelinden ödenmesine karar verilmesi halinde
bu Yönetmeliğin 25 inci maddesi kapsamındaki geçmiş dönem borçları, kişilerin
Devlete ve sosyal güvenlik kuruluşlarına olan 6183 sayılı Kanun kapsamındaki
borçları ile GSM imtiyaz sözleşmesinden doğan Hazine payı borçları ödendikten
sonra kalan kısım, kişilerin diğer kamu kurum ve kuruluşları ile üst kurullara
olan borçlarına garameten taksim edilerek ödenir.
(3) 5411 sayılı Kanunun geçici 24 üncü maddesi
kapsamındaki satışlarda sıra cetvelinin düzenlenmesinde anılan madde hükmü de
dikkate alınır.
(4) Sıra cetvelinin bir sureti Satış Komisyonu
tarafından masrafını veren ilgililere tebliğe çıkarılır ve Resmî Gazete’de yayımlanır.
(5) Sıra cetveline itiraz süresi 15 gündür. İtiraz
süresi, ilan tarihinden itibaren başlar,
tebliğ masrafı veren ilgililer hakkında ise itiraz süresi tebliğ
tarihinden itibaren işlemeye başlar.
şekilde nemalandırır.
• 6183 sayılı Amme Alacaklarının Tahsil Usulü Hakkında
Kanunun 21.2. maddesi;
Rehinli alacaklıların hakları mahfuzdur. Ancak, gümrük
resmi, bina ve arazı vergisi gibi eşya ve gayrimenkulün aynından doğan âmme alacakları o eşya ve gayrimenkul bedelinden tahsilinde
rehinli alacaklardan evvel gelir.”
• 4721 sayılı Türk Medeni Kanununun 874.1
maddesi;
“Rehinli taşınmazın satış bedeli, alacaklılar arasında
sıralarına göre dağıtılır.”
• Diğer İlgili Mevzuat Hükümleri
DEĞERLENDİRME
5411 sayılı Bankacılık Kanununun 134. maddesi hükümleri
doğrultusunda Fon Kurulunun 19.01.2012 tarih ve 2012/29 sayılı kararı ile
oluşturulan “Esyem Adapazarı Ticari ve İktisadi
Bütünlüğü” 28.05.2013 tarihinde gerçekleştirilen ihalede ALP HİNDİ ÜRETİM SATIŞ
PAZARLAMA İTHALAT İHRACAT VE TİCARET LTD. ŞTİ.ye 3.700.000.- TL bedelle Fon
Kurulunun onayına sunulmak üzere ihale edilmiş, ihale Fon Kurulunun 18/07/2013 tarih ve 2013/196 sayılı kararı ile onaylanmış ve
3.700.000.- TL. ihale bedeli TMSF’nin
ilgili hesabına yatırılmıştır.
Esyem Adapazarı Ticari ve İktisadi Bütünlüğü satış gideri
olarak 27.330,16 TL masraf yapılmıştır.
Erenler Belediye Başkanlığı Mali Hizmetler Müdürlüğü
17.12.2013 tarih ve 347 sayılı yazısı ile Esyem
Eskişehir Yem Sanayi A.Ş.nin, Esyem
Adapazarı Ticari ve İktisadi Bütünlüğü kapsamında yer alan gayrimenkullerden
kaynaklanan, herhangi bir borcunun olmadığı bildirilmiştir.
Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı 15.08.2013
tarih ve 77473 sayılı yazısı ile Esyem Eskişehir Yem
Sanayi A.Ş.nin herhangi bir borcunun olmadığı
bildirilmiştir.
Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı Sigorta Primleri
Genel Müdürlüğü 25.10.2013 tarih ve 17190881 sayılı
yazısı ile Esyem Eskişehir Yem Sanayi A.Ş.nin herhangi bir borcunun olmadığı bildirilmiştir.
İhale bedeli, Esyem
Adapazarı Ticari ve İktisadi Bütünlüğü içerisinde mal ve varlıkları bulunan Esyem Eskişehir Yem Sanayi A.Ş.nin
tüm borçlarını karşılayamaması nedeniyle 3.700.000.- TL ihale bedelinden
öncelikle 27.330,16 TL satış masrafı çıkarıldıktan sonra kalan ihale bedeli
olan 3.672.669,84 TL ve ihale bedeline ödeme gününe kadar işleyecek faizi
aşağıdaki şekilde paylaştırılmıştır.
1. 6183 sayılı
Kanunun 21/2. maddesi ve 4721 sayılı Kanunun 874/1. maddesi uyarınca, yukarıda
6’da belirtilen 1. derece 1.000.000.- TL meblağlı müşterek ipotekten
kaynaklanan bakiye ipotek alacağı olan 801.410.-TL payın TMSF’ye
ayrılmasına,
2. Bakiye ihale bedeli olan 2.871.259,84 TL ile ihale
bedeli nemasının, yukarıda 7’de belirtilen alacağına mahsuben TMSF’ye ayrılmasına,
3. İhale
bedelinden kalan miktar olmadığından, yukarıda belirtilen mevzuat hükümlerine
göre, yukarıda 7’de belirtilen TMSF’nin bakiye
alacağı ve diğer alacaklıların (haciz vs) sıralamaya
alınmasına mahal olmadığına,
4. Sıra cetvelinin yayımlanmak üzere Resmi Gazete’ye gönderilmesine,
5. Sıra cetveline
itiraz süresi 15 gün olup sıra cetveline yapılan itirazların aynı süre
içerisinde Satış Komisyonuna bildirilmesine,
6. İlgili mevzuat
hükümlerinde saklı tutulan haller hariç olmak üzere sıra cetveli kesinleştikten
sonra paylaştırmaya konu ihale bedelinin hak sahiplerine ödenmesine, karar
verildi.
10668/1-1
Ataşehir Belediye Başkanlığından:
2886 SAYILI DEVLET İHALE KANUNUNUN 36. MADDESİNE GÖRE TAŞINMAZ MAL
SATILACAKTIR
İşin Adı |
Alanı (M2) |
İmar Durumu |
Muhammen Bedel (TL) |
Geçici Teminat (TL ) |
İhale Gün ve Saati |
Dosya Satış Bedeli TL |
Ataşehir İlçesi, Küçükbakkalköy
Mahallesi, 222 Pafta 2866 Ada, 9 Parsel sayılı taşınmaz 2886 Sayılı Devlet İhale
Kanunun 36. Maddesine göre satışı. 09.04.2012 tarih ve 6368 yevmiye numarası
ile ‘’ Diyarbakır Tanıtma Kültür Vakfı lehine irtifak hakkı şerhi’’
bulunmaktadır. Mevcut taşınmaz üzerinde Bodrum + Zemin katta kısmen oluşan
betonarme, çelik, karkas yapı bulunmaktadır. |
13.625,00 m2 |
26.05.2007-15.02.2013 Tasdik Tarihli imar planlarına
göre Bölgesel açık ve kapalı spor alanında kalmaktadır. |
54.500.000,00 |
1.635.000,00 |
31.12.2013 Saat 11:00 |
1.000,00 |
İsteklilerin ihaleye katılımında tanzim edilecek İhale
Dosyasında aranacak belgeler şunlardır:
a) Kanuni İkametgahı (Onaylı)
b) Nüfus Suret (Onaylı)
c) Geçici teminat makbuzu veya teminat mektubu (
Muhammen bedelin %3 kadar)
d) Dosya bedeli tahsilat makbuzu
e) Gerçek kişiler adına vekaleten
ihaleye giren kişilerden noter tasdikli vekalet
İstekli bir şirket olduğu takdirde;
a) Şirketin Ticaret siciline kayıtlı ve halen
faaliyette olduğuna dair ihale ilanının yayını tarihinden sonra alınmış bir
belge.
b) Şirketin sirkülerinin veya şirket adına tekliflerde
bulunacakların bu şirketin vekili olduğunu gösterir noter tasdikli vekaletname.
c) Yabancı tab’anın on
seneden beri Türkiye de mukim ve ticaret sicillerinde kayıtlı bulunması.
d) Yabancı şirketin b,c
fıkralarında yazılı şartların her ikisine de haiz bulunması ( Türkiye de Şubesi
olmayan şirketlerin belgesi Türkiye Cumhuriyeti Konsolosluklarınca tasdik
edilmiş bulunacaktır.)
e) Geçici teminat makbuzu veya teminat mektubu
(Muhammen bedelin %3 kadar)
f) Dosya bedeli tahsilat makbuzu
g) İsteklerin ortak girişim olması halinde Noter
tasdikli ortak girişim beyannamesi ve ortaklarca imzalı ortaklık sözleşmesi.
*İsteklilerin ihale saatinde yazılı teklif mektubu bir
zarfa konulup kapatıldıktan sonra zarfın üzerine isteklinin Adı, Soyadı ve
tebligata esas olarak göstereceği açık adresi yazılır. Zarfın yapıştırılan yeri
istekli tarafından imzalanır veya mühürlenir. Bu zarf geçici teminata ait
alındı veya banka teminat mektubu ve istenilen diğer belgelerle birlikte ikinci
bir zarfa konularak kapatılır. Dış zarfın üzerine isteklinin adı ve soyadı ile
adresi ve teklifin hangi işe ait olduğu yazılır.
*Teklif mektuplarının istekli tarafından imzalanması ve
bu mektuplarda şartname ve eklerinin tamamen okunup kabul edildiğinin belirtilmesi,
teklif edilen fiyatın rakam ve yazı ile açık olarak yazılması zorunludur.
Bunlardan herhangi birine uygun olmayan veya üzerinde kazıntı, silinti veya
düzeltme bulunan teklifler red olunarak hiç
yapılmamış sayılır.
Bu ihaleye ait dosyayı İhale gününden bir gün öncesine
kadar yukarıda belirtilen bedel karşılığı Emlak ve İstimlak Müdürlüğünden temin
edilebilir.
İsteklilerin teklif zarflarını İhale saatine kadar Ataşehir Belediye Başkanlığı Yazı İşleri Müdürlüğü Encümen Şefliği'ne vermeleri gerekir.
İlan olunur.
10444/1-1
DALAMAN HAVALİMANI MEVCUT DIŞ HATLAR TERMİNALİ, İÇ
HATLAR TERMİNALİ VE MÜTEMMİMLERİNİN 21.04.2005 TARİH VE 5335 SAYILI KANUNUN 33.
MADDESİ KAPSAMINDA İŞLETME HAKKININ DEVRİNE İLİŞKİN İHALE İLANI
Devlet
Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
Dosya No |
İhale Konusu |
Şartname Satış Bedeli (KDV Dahil) |
Geçici Teminat Tutarı |
Son Teklif Tarih/Saati |
2013/2 |
Dalaman Havalimanı Mevcut Dış Hatlar
Terminali, İç Hatlar Terminali ve Mütemmimlerinin 21.04.2005 tarih ve 5335
sayılı Kanunun 33. Maddesinde Belirtilen Usul ve Esaslar Çerçevesinde İşletme
Hakkının Devrine ilişkin verilmesi İşidir. |
50.000.- TL. (KDV Dahil) |
10 Milyon (Onmilyon) EURO veya karşılığı |
07/03/2014 09.30 |
1. Söz konusu işe ait ihale, 07/03/2014
günü saat 10.00’da DHMİ Genel Müdürlüğü binasında bulunan 1. Kat Mavi Salonda
İhale Komisyonunca İstekliler ve Kamuoyu huzurunda kapalı zarf içerisinde teklif
almak suretiyle Açık Arttırma usulüne göre yapılacaktır.
2. İhaleye katılmak için ihale dosyasının KDV Dahil 50.000.-TL bedel mukabilinde satın alınması ve buna
dair makbuzun teklif dosyası içerisinde ibrazı gerekmektedir. Ancak İstekliler
ihaleye ilişkin dosyayı, DHMİ Genel Müdürlüğü Strateji Geliştirme Dairesi
Başkanlığı KÖİ Projeleri Şube Müdürlüğünde ücretsiz olarak görebilirler.
3. İhaleye katılmak isteyen istekliler ihale dosyası
bedeli olan KDV dahil 50.000.-TL’sını DHMİ Genel
Müdürlüğü Mali İşler Dairesi Başkanlığı veznesi veya Kurum içerisinde bulunan T.Vakıflar Bankası DHMİ Bürosuna yatırmalarını müteakip,
buna dair makbuzla birlikte Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı KÖİ
Projeleri Şube Müdürlüğü’ne müracaat ederek dosyalarını alacaklardır.
4. Teklifler yukarıda belirtilen ihale tarihinde saat
09.30’a kadar bizzat istekli veya vekili tarafından İdarenin Satın Alma ve
İkmal Dairesi Başkanlığı Dış Satın Alma Şubesine teslim edilecektir. Belirtilen
gün ve saatten sonra verilen teklifler ile postada meydana gelecek gecikmeler
ve telgrafla/ faksla yapılacak başvurular kabul edilmez.
5. İhaleye katılabilecekler ile isteklilerde aranılacak
şartlar İhale Şartnamesinin 5. Maddesinde belirtilmiş olup, bu iş için geçici
teminat tutarı yukarıda belirtildiği gibi 10 Milyon EURO (Onmilyon
EURO) ilk ihale ilan tarihindeki Merkez Bankası Döviz Satış Kuru karşılığı;
a. Tedavüldeki Türk Parası,
b. Bankalar ve özel finans kurumları tarafından verilen
süresiz ve EURO üzerinden İdareye hitaben ve işin adına düzenlenmiş teminat
mektupları,
c. Hazine Müsteşarlığınca ihraç edilen Devlet İç
Borçlanma Senetleri ve bu senetler yerine düzenlenen belgeler.
6. Anılan iş 21.04.2005 tarih ve 5335 sayılı Kanunun
33. Maddesinde belirtilen Usul ve Esaslar Dahilinde
yürütülecektir.
7. İhale, 2886 sayılı ve 4734 Sayılı İhale Kanunlarına
tabi değildir. İdare uygun teklifi tespit etmede, ihaleyi yapıp yapmamakta
tamamen serbesttir. İdarenin bu serbest seçimi nedeniyle istekliler her hangi
bir nam altında İdareden talepte bulunamazlar.
NOT: İşletme Hakkının Devrine ilişkin şartname ve
ekleri 03.01.2014 tarihinden itibaren inceleme/satışa sunulacaktır.
DHMİ: DEVLET HAVA MEYDANLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
MEVLANA BULVARI (KONYA YOLU ÜZERİ) NO: 66 06330-ETİLER/ANKARA
TELEFON (312) 204 2305 FAX: (312) 212 43 82
e-posta:
koiprj@dhmi.gov.tr
10645/1-1