Makina ve Kimya Endüstrisi
Kurumu Hurda İşletmesi Müdürlüğünden:
EKMEĞİN TOPTAN SATIŞI İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Adana Büyükşehir Belediye
Başkanlığından:
Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
Türkiye
Petrolleri A.O. Genel Müdürlüğünden:
İNTİFA HAKKI VERİLMEK SURETİYLE İNŞAAT
YAPTIRILACAKTIR
Büyükçekmece
Belediye Başkanlığından:
YEAŞ Yeniköy Termik Santrali
İşletme Müdürlüğünden:
SİSTEM ODASI VE BİLİŞİM ALTYAPI DONANIM VE YAZILIM
SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
MUHTELİF CİNS VE MİKTAR DONANIM MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR.
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
TAŞIYICI RULO SATIN ALINACAKTIR
Yeniköy Elektrik Üretim ve
Ticaret A. Ş. Genel Müdürlüğünden:
YEAŞ Yatağan
Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
YEAŞ Yatağan
Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
EÜAŞ Tunçbilek
Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden: TAVŞANLI - KÜTAHYA
Elektrik Üretim A.Ş.
Afşin-Elbistan A Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
80 ADET BASINÇLI CİLA (POLİSH) FİLTRE BEZİ SATIN ALINACAKTIR
Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğünden:
Bülent
Ecevit Üniversitesi Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projeleri Koordinatörlüğünden:
İLKOKUL VE ORTAOKUL İNŞAATI YAPTIRILACAKTIR
Kırgızistan Türkiye Manas
Üniversitesinden:
Türk Kızılayı
Mineralli Su İşletmeleri Faaliyet Alanı Koordinatörlüğünden:
Makina ve Kimya Endüstrisi Kurumu Hurda
İşletmesi Müdürlüğünden:
Teknik
özellikleri ve durumu itibarıyla ihtiyaç fazlası olan aşağıda müfredatı kayıtlı
muhtelif hurda malzemeler kapalı zarfla teklif alınarak ihale suretiyle aşağıda
belirtilen tarihlerde satışa arz edilmiştir.
Muhtelif iş
makinesi ve muhtelif araç parçaları, kompresör, jeneratör, traktör ve traktör
kepçe, karkas vasfında dış lastik, elektrik elektronik malzeme, muhtelif
alüminyum, diesel ve benzinli motor ile tekne motoru,
yağlı tip trafo ve trafo parçaları, pik, paslanmaz, bisiklet ve motorbisiklet, tezgah, pvc ve plastik malzeme, doğalgaz bağlantı parçaları, tren
bandaj tekeri ve mili, kamyon kasası (ahşap ve d.çelik),
pirinç, bakır ve alüminyum radyatör, demir çelik boru, lastikli tank paletleri
ve dolgu lastikli tank tekerleri, tekne, gemi, ayıklanması ekonomik olmayan
malzeme vb. hurdaları.
İHALE TARİHİ |
İHALE SAATİ |
İHALE YERİ |
07 OCAK 2014 |
14.00 |
MERKEZ/ANKARA |
14 OCAK 2014 |
14.00 |
MERKEZ/ANKARA |
21 OCAK 2014 |
14.00 |
MERKEZ/ANKARA |
28 OCAK 2014 |
14.00 |
MERKEZ/ANKARA |
Şartnameler,
Ankara MKE Hurda İşletmesi Pazarlama ve Satış Müdürlüğü, İstanbul Pazarlama
Şubesi Müdürlüğü ile KIRIKKALE, Aliağa/İZMİR ve Seymen/İZMİT MKE Hurda
Müdürlüklerinden temin edilebilir.
TEKLİFLER EN
GEÇ YUKARIDA BELİRTİLEN TARİHLERDE SAAT 14:00'E KADAR
ANKARA MKE HURDA İŞLETMESİ PAZARLAMA ve SATIŞ MÜDÜRLÜĞÜNE VERİLMİŞ OLACAKTIR.
Geçici ve
kesin teminatlar 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununda belirtilen kapsam ve şekle
uygun olacaktır.
İşletmemiz
2886 sayılı Kanuna tabi olmayıp, ihaleyi yapıp yapmamakta veya dilediğine
yapmakta veya ihale mevzuunu parçalayıp ayrı ayrı yapmakta serbesttir.
Daha geniş
bilgi için aşağıdaki telefonlarımıza müracaat edilebilir.
PAZARLAMA MÜDÜRLÜĞÜ : 03123841065 - 0312 384 03 07-178-216
ALİAĞA HUR. MD. :
02326251120/128-129-130
KIRIKKALE HUR. MD. :
03182242898
SEYMEN HUR. MD. :
02623413797/124-126
10471/1-1
EKMEĞİN
TOPTAN SATIŞI İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Adana Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
1 - Adana
Büyükşehir Belediyesi Ekmek Fabrikalarında Üretilen Ekmeğin Şartname Hükümleri
Doğrultusunda Toptan Satışı işi 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35.
Maddesinin (a) fıkrasına göre Kapalı Teklif Usulü İle İhaleye Konulmuştur.
2 - Bu işin
ihalesinde 16 Nisan 2002 Tarih ve 24728 sayılı Resmi Gazete’de
yayınlanan Bayındırlık ve İskan Bakanlığının Uygun
Bedele ait tebliğ hükümleri uygulanmayacaktır.
3 - İşin
tahmin edilen bedeli 7.063.500,00 TL, geçici teminatı ise 211.905,00 TL’dir.
4 - İhale
08.01.2014 Çarşamba günü saat 14.00’de Adana Büyükşehir Belediyesi Encümen
Salonunda yapılacaktır.
5 - İhale
Şartnamesi ve diğer evraklar Belediyemiz İşletme ve İştirakler Daire
Başkanlığında mesai saatleri içerisinde ücretsiz olarak görülebilecektir (İhale
Dosya Bedeli 250,00 TL’dir).
6 -
İsteklilerin teklif mektuplarını 08.01.2014 Çarşamba günü saat 12:00’ye kadar Adana Büyükşehir Belediyesi Yazı İşleri
Kararlar Daire Başkanlığına sıra numarası alındı karşılığında vermeleri
gerekmektedir.
7 - İhaleye
katılabilmek için;
a. Kanuni ikametgahı olması
b. Tebligat İçin Adres
Beyanı,
c. Ticaret ve/veya Sanayi
Odası Belgesi vermesi (2014 yılı)
1. Gerçek
kişi olması halinde, ilgisine göre Ticaret veya Sanayi Odası veya Esnaf ve Sanatkarlar Siciline kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2. Tüzel
kişi olması halinde, tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğu Ticaret veya
Sanayi Odasından alınmış belge,
3. Ortak
girişim olması halinde, ortak girişimi oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin
her birinin (1) ve (2) deki esaslara göre temin edecekleri belge
d. İmza sirküleri vermesi,
1. Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza sirküleri,
2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları,
üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten
son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere
ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
3. Ortak
girişim olması halinde, ortak girişimi oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin
her birinin (1) ve (2) deki esaslara göre temin edecekleri belge
e. İstekliler adına
vekaleten iştirak ediliyor ise istekli adına teklifte bulunacak kimselerin
vekaletnameleri ile birlikte vekaleten iştirak edenin noter tasdikli imza
sirküleri,
f. Ortak girişim olması
halinde ihale şartnamesindeki örneğine uygun noter tasdikli ortak girişim
beyannamesi ile ortaklarca imzalanan ortaklık sözleşmesi (Pilot Firmanın en çok
hisseye sahip olması zorunludur. Ortakların hisse oranları ortaklık
sözleşmesinde belirtilecektir)
g. Örneğine Uygun Başvuru
Dilekçesi
ğ. Benzer İş Yaptığına Dair
Belge. Keşif bedelinin en az %45’e kadar benzer iş yaptığına dair belge (Aslını
ibraz etmek şartıyla noter tasdikli sureti).
Benzer iş : Her türlü ekmek ve ekmek çeşitleri ile ilgili dağıtım
ve satış işleri.
h. Mali Durum Bildirisi ve
belgeleri
ı. İhale konusu işin keşif
bedelinin asgari %10’u kadar kullanılmamış nakit kredisi veya yine asgari %10’u
kadar kullanılmamış teminat kredisi olması (Banka referans mektubu genel
müdürlük teyitli olacaktır)
i. 2886 sayılı kanuna göre
cezalı olmadığına dair yazılı beyanı
j. İstekli şirket ise
kanıtlayıcı belge (Ticaret Sicil Gazetesi)
k. İsteklinin gerçek veya
tüzel kişilik durumuna göre gelir/kurumlar vergileri borcu olmadığına dair
bağlı bulundukları vergi dairesinden ihale ilan yayım tarihinden sonra alınan
belge (belgenin aslı verilecektir).
l. İş Araçları Taahhütnamesi
m. Personel Taahhütnamesi
n. Halen taahhüdündeki işler
bildirisi ve belgeleri
o. Son 15
yılda müteahhit veya taşeron olarak yapmış olduğu
işler bildirisi ve belgeleri
ö. Dosya alındı makbuzu,
p. Adana Büyükşehir
Belediyesi adına alınmış 211.905,00 TL tutarındaki geçici teminata ait alındı
veya banka teminat mektubu.
r. İhaleye katılabilmek için
örneğine uygun Teklif Mektubu
8 - Başvuru
dosyası İdareye verildikten sonra (son müracaat tarihinden önce olsa bile)
dosya içerisindeki herhangi bir evrakın değiştirilmesi veya evrak tamamlanması
yönünde yapılacak müracaatlar değerlendirmeye alınmayacaktır.
9 - Telgraf
veya faksla yapılacak müracaatlar ve postada meydana gelebilecek gecikmeler
kabul edilmeyecektir.
10 - İdare
ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
İlan olunur.
10556/1-1
Türk
Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
1. Türk Kızılayı’nın 3 yıllık ihtiyacı olan 19 litrelik polikarbonat damacanada Doğal Kaynak Suyu idari ve teknik
şartname hükümlerine göre kapalı zarfla teklif alınmak suretiyle satın
alınacaktır.
2. Firmalar,
teklif ettikleri fiyatın en az %3’ü nispetindeki geçici teminatı teklifleri ile
birlikte vereceklerdir
3. Firmalar idari
ve teknik şartnamelere www.kizilay.org.tr adresinden ulaşılabilecektir.
4. İhaleye ait
şartnameler “Ataç 1 Sok. No: 32 Yenişehir/ANKARA” adresindeki Genel
Müdürlüğümüz, “Balabanağa Mah. Büyük Reşit Paşa Cad.
No: 18 Fatih/İstanbul” adresindeki Türk Kızılayı
İstanbul Müdürlüğü’nden 100,00 TL karşılığında temin edilebilir.
İdari ve teknik şartnamelere www.kizilay.org.tr
adresinden ulaşılabilecektir.
5.
Firmalar ihale zarflarını en geç 13 Ocak 2014 saat 10:00’a
kadar Genel Müdürlüğümüz İdari İşler Evrak
Birimine vermiş/göndermiş olmaları gerekmektedir.
6. 2 Nolu “Teklif ve Teminat Mektubu” zarfı 14 Ocak 2014 günü
saat 14:30’da Genel Müdürlüğümüz Toplantı Salonunda
açılacaktır.
7. Postada meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
8. Telgraf ve faksla yapılacak müracaatlar dikkate
alınmayacaktır.
9. Kurumumuz Kamu İhale Kanunlarına tabi değildir.
10503/1-1
Türkiye
Petrolleri A.O. Genel Müdürlüğünden:
21.12.2013 tarih ve 28858 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan “Yurtdışı Nakliye ve Organizasyonu (Freight Forwarder) Hizmeti Satınalma” ihale metninin 13. Maddesi “Teklifler,
14.01.2014 tarih ve saat 14.30’a kadar T.P.A.O. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ / GELEN EVRAK
SERVİSİNE verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir. İhale saatine kadar Ortaklığımıza ulaşmayan teklifler
değerlendirmeye alınmayacaktır.” ve 17. Maddesi “Geçici teminat olarak verilen
teminat mektuplarında geçerlilik tarihi, 29.03.2014 tarihinden önce olmamak
üzere istekli tarafından belirlenir” olarak düzeltilmiştir.
10495/1-1
İNTİFA HAKKI VERİLMEK SURETİYLE İNŞAAT YAPTIRILACAKTIR
Büyükçekmece
Belediye Başkanlığından:
1 - Mülkiyeti Belediyemize ait,
Büyükçekmece Fatih Mahallesinde bulunan toplam arsa alanı 3.060,40 m2,
toplam inşaat alanı 11.892,39 m2 olan 4409-4410 ve 2424 parsellerin
intifa hakkı verilmek suretiyle “Fakülte, Yüksek Okul ve Eğitim Kurumları”
inşaatı için gerekli tüm uygulama projelerinin hazırlatılarak Belediye ile
diğer kurumların tasdikinden sonra inşaat ruhsatı alınması, inşaatın proje ve
şartnamelere uygun olarak bitirilmesi, işletmeye açılması ve tüm masrafların
yüklenici firma tarafından karşılanmak kaydıyla yapımı ve maksimum 30 (otuz)
yıl süreyle işletilmesi (intifa) hakkının verilmesi ve işletme süresi sonunda
tesislerin idareye şartsız, borçsuz ve bedelsiz devir edilmesi 2 - Mülkiyeti
Belediyemize ait, Büyükçekmece Batıköy Mahallesinde
bulunan toplam arsa alanı 2.814,32 m2, toplam inşaat alanı 7.429,94
m2 olan 485 ada 2 parselin intifa hakkı verilmek suretiyle “Özel
Eğitim Tesisleri” inşaatı için gerekli tüm uygulama projelerinin hazırlatılarak
Belediye ile diğer kurumların tasdikinden sonra inşaat ruhsatı alınması,
inşaatın proje ve şartnamelere uygun olarak bitirilmesi, işletmeye açılması ve
tüm masrafların yüklenici firma tarafından karşılanmak kaydıyla yapımı ve
maksimum 30 (otuz) yıl süreyle işletilmesi (intifa) hakkının verilmesi ve
işletme süresi sonunda tesislerin idareye şartsız, borçsuz ve bedelsiz devir
edilmesi işi 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 36.maddesine göre kapalı teklif
usulü ile ihale edilecektir.
2 - Şartname ve
ekleri Büyükçekmece Belediyesi Emlak İstimlak Müdürlüğünde görülebilir
veya satın alınabilir.
3 - İhale 07/01/2014 Salı günü
aşağıda belirtilen saatte 2886 sayılı yasanın 36. maddesine göre ”Kapalı Teklif
Usulü” yapılacaktır.
4 - İhaleye iştirak etmek isteyenler;
Özel Kişiler: a) Nüfus cüzdan
fotokopisi
b) Tebligat adresi
c) Geçici teminat makbuzu getireceklerdir.
Tüzel Kişiler: a) Faaliyet
Belgesi
b) İmza sirküleri
c) İhaleye katılacak için yetki belgesi
d) Ticaret Sicil Gazetesi
e) Geçici teminat makbuzu getireceklerdir.
5 - İhale Belediye Encümenince Belediye Encümen
odasında yapılacaktır.
6 - İhaleye iştirak etmek isteyen kişiler yukarıdaki
belgelerle birlikte 06/01/2014 Pazartesi günü
Saat:16:30’ye kadar Büyükçekmece Belediyesi Yazı İşleri Müdürlüğü’ne müracaat
edeceklerdir.
7 - Postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
8 - İdare ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
Ada/Parsel |
İntifa Hakkı Bedeli |
İnşaat Maliyeti |
Geçici Teminat |
İhale Gün-Saati |
Fatih Mahallesi 4409-4410-2424 |
66.000,00 TL (Yıllık) |
11.892,39 m2 x 1.015,00=12.070.775,85 TL |
364.103,28 TL |
07/01/2014 10:30 |
Batıköy Mahallesi 485 ada 2 parsel |
30.000,00 TL (Yıllık) |
7.429,94 m2x 650,00 TL=4.829.461,00 TL |
144.883,83 TL |
07/01/2014-11:00 |
10568/1-1
TÜLOMSAŞ
Genel Müdürlüğünden:
TLM 16 V 185 TİPİ DİZEL MOTORLARIN REVİZYONLARINDA
KULLANILMAK ÜZERE 10 ADET KOMPLE KRANK MİLİ SATIN ALIMI İÇİN YAPILACAK İHALE
28.01.2014 TARİH, SAAT 14:00'E ERTELENMİŞTİR
İhale Kayıt Numarası : 2013/181661
1 - İdarenin;
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490 ESKİŞEHİR/ TÜRKİYE
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 (222) 224
00 00 (Pbx) / 0(222) 225 99 56
c) Elektronik Posta Adresi : tulomsas@tulomsas.com.tr
2 - İhale konusu malın adı ve miktarı : 10
ADET KOMPLE KRANK MİLİ
Yukarıda belirtilen alımımız Yerli ve Yabancı
İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış
olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında
belirtilmiştir.
3 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Pazarlama
Dairesi Başkanlığı, İthalat Müdürlüğüne 28.01.2014 günü ve saat 14:00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
4 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Pazarlama
Dairesi Başkanlığı, İthalat Müdürlüğünde görülebilir. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü
Pazarlama Dairesi Başkanlığı, İthalat Müdürlüğünden (KDV Dahil)
100,- TL bedelle temin edilebilir.
5 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
6 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
10482/1-1
BİR
ADET KÜL SEVK HAVA KOMPRESÖRÜ TEMİNİ, MONTAJININ YAPILARAK ÇALIŞIR VAZİYETTE
TESLİMİ İŞİ YAPTIRILACAKTIR
YEAŞ Yeniköy Termik Santrali İşletme
Müdürlüğünden:
“Santralımız
ihtiyacı olan Bir Adet Kül Sevk Hava Kompresörü Temini, Montajının Yapılarak
Çalışır Vaziyette teslimi İşi” açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale Kayıt Numarası : 2013/192171
1 - İdarenin
a) Adresi : Milas-Ören
Karayolu 22. Km PK: 25 48201 Milas/Muğla
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 252 558 02 90 (Dahili 1480) - 558 02 91
c) Elektronik Posta Adresi : info@yeas.gov.tr
2 - İhale Konusu İşin
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : Bir Adet Kül Sevk
Hava Kompresörü Temini, Montajının Yapılarak Çalışır Vaziyette Teslimi İşi
b) Teslim Yeri : YEAŞ Yeniköy Termik Santrali İşletme
Müdürlüğü.
c) İşin Süresi : Sözleşme imzalanmasına müteakip 230 takvim
günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : YEAŞ Yeniköy Termik Santrali İşletme Müdürlüğü
İhale Salonu.
b) Tarihi ve Saat : 16/01/2014 Saat 14:00
4 - İhale
dokümanı, YEAŞ Yeniköy Termik Santrali İşletme Müdürlüğü Ticaret servisinde
görülebilir ve 50-TL karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif
verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
5 -
Teklifler, 16/01/2014 Saat 14:00’a kadar YEAŞ Yeniköy
Termik Santrali İşletme Müdürlüğü’ne verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü
posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
6 - Bu ihale, 4734 sayılı Kanunun 3. maddesinin (g)
bendi ve geçici 4.maddesi hükümlerine istinaden Şirketimizce uygulanmakta olan
EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve esasları
doğrultusunda yapılacaktır.
10409/1-1
SİSTEM ODASI VE BİLİŞİM ALTYAPI DONANIM VE YAZILIM
SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, T.C. İçişleri Bakanlığı
Göç İdaresi Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı ihtiyacı sistem
odası ve bilişim altyapı donanım ve yazılım ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan
teknik şartnamesine ve marka/modeline uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari
şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif
usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satın Alma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz
internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların,
ihale doküman bedelini (140.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka
hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname, Ofis Ticari şartnamesi ve
ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 30/12/2013
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satın Alma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile
postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme
sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin ihtiyaç
sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini
müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin iç zarfları bilahare
bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade
edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
10505/1-1
MUHTELİF CİNS VE MİKTAR DONANIM MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR.
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Gençlik ve Spor Bakanlığı Spor Genel Müdürlüğü ihtiyacı
olan muhtelif cins ve miktar donanım malzemesi kuruluşça hazırlanan teknik
şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın
alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satın
Alma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak
ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini (140.-TL) Ofis
veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, Ofis tip ticari şartnamesi
ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı
taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 30/12/2013
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satın Alma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile
postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit
edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
10506/1-1
TAŞIYICI
RULO SATIN ALINACAKTIR
Yeniköy Elektrik Üretim ve Ticaret A. Ş.
Genel Müdürlüğünden:
Kazan kömür
taşıyıcı sisteminde kullanılmak üzere taşıyıcı rulo imalatı ve teslimi işi açık
ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale Kayıt Numarası : 2013/192141
1 - İdarenin
a) Adresi : Milas-Ören
Karayolu 22.Km PK: 25 48201 Milas/MUĞLA
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 252 558 02 90 - 558 02 91
c) Elektronik Posta Adresi : info@yeas.gov.tr
2 - İhale Konusu Malın
a) Niteliği, Türü ve Miktarı :
|
No |
Malzeme Adı |
Ölçü |
Miktar (Adet) |
|
1 |
Kömür
park Mak. Taş. rulo |
Ø133x530xØ20 |
150 |
|
2 |
Kömür
taşıyıcı rulo |
Ø159x530xØ30 |
1000 |
|
3 |
Kömür
taşıyıcı rulo |
Ø159x530xØ30 |
1000 |
|
4 |
Kömür
park Mak. Taş. rulo |
Ø133x465xØ20 |
150 |
b) Teslim Yeri : YEAŞ Yeniköy Termik Santrali İşletme
Müdürlüğüne teslim edilecektir.
c) Teslim Tarihi : Sözleşmenin imzalandığı günden itibaren
başlayarak 90 takvim günü.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : YEAŞ Yeniköy Termik Santrali İşletme Müdürlüğü
İhale Salonu.
b) Tarihi ve Saati : 15.01.2014 - 14:00
4 - İhale
dokümanı, YEAŞ Yeniköy Termik Santrali İşletme Müdürlüğü Ticaret Servisinde
görülebilir ve 30,00-TL karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye
Teklif verecek olanların ihale dökümanını satın
almaları zorunludur.
5 -
Teklifler, 15.01.2014, Saat 14.00’e kadar YEAŞ Yeniköy Termik Santrali İşletme
Müdürlüğüne verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
6 - Bu ihale,4734 sayılı kanunun 3. maddesinin (g)
bendi ve geçici 4. maddesi hükümlerine istinaden şirketimizce uygulanmakta olan
EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın alma ve ihale yönetmeliğinin usul ve esasları
doğrultusunda yapılacaktır.
10408/1-1
ANKARA - GÖLBAŞI AMBARINDA BULUNAN EKONOMİK ÖMRÜNÜ
DOLDURMUŞ 65 ADET TAŞIT VE İŞ MAKİNESİNİN
PİYASAYA SATIŞI YAPILACAKTIR
TEDAŞ Genel Müdürlüğünden:
Araçların bulunduğu
yer;
Ankara
Gölbaşı Ambarı
Teklifler;
20 Ocak 2014 Salı günü saat 12.00’a kadar TEDAŞ Genel Müdürlüğü Nasuh
Akar Mahallesi Türk Ocağı Caddesi No: 2 Balgat/ANKARA adresindeki Malzeme
Yönetimi ve Satın Alma Dairesi Başkanlığı (11. Kat No: 38-A adresindeki)
Muhaberat Servisine verilecek olup, zarflar aynı gün saat 14.00’a Zemin Kat
Sefer Kul İhale Salonunda açılacaktır.
Şartname;
TEDAŞ Genel
Müdürlüğü Malzeme Yönetimi ve Satın Alma Dairesi Başkanlığı 11. Kat 56 numaralı
odadan temin edilecektir.
İrtibat
telefonları: (0312) 212 69 00/2026-2027 veya (312) 2137156
İlanen duyurulur.
10393/1-1
MÜDÜRLÜĞÜMÜZÜN İHTİYACI OLAN 1. VE 2.ÜNİTE REVİZYONU
KAPSAMINDA KAZAN HOPPER BÖLGESİNDEKİ SAĞ VE SOL YAN DUVAR BORULARININ (9856
METRE BORU) YENİSİYLE DEĞİŞİMİ, ARGON KAYNAK YÖNTEMİYLE KAYNAĞININ YAPILMASI VE
KAZANIN SORUNSUZ BİR ŞEKİLDE TESLİMİ İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLEREK
SATIN ALINACAKTIR
YEAŞ
Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
İhale kayıt numarası : 2013/188825
1 - İdarenin
a) Adresi : YEAŞ
YATAĞAN TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
Yatağan/MUĞLA
b) Telefon ve faks numarası : 0252 572 51 91
FAX:
0252 572 5384
c) Elektronik posta adresi (varsa) : ticaret@yatagants.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 - Boruların
argonla kaynağı : 2144 Adet
2
- S’li dirseklerin büküm işi : 704
Adet
3
- Firmalar izolasyon işi (izolasyon malzemesi temini, işçilik vs. ) için m2 : 900 m2
4
- Diğer tüm işler (imalat, malzeme temini, işçilik, nakliye vs.) : 1 Adet
b) Teslim yeri : YEAŞ Yatağan Termik Santralı işletme Müdürlüğü
Ambarı
c) Teslim tarihi : İşe başlanmasına müteakip 60 (altmış) (her bir
ünite için) takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 20.01.2014 - 14.00
4 - İhale dokümanı YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme
Müdürlüğü Yatağan / MUĞLA adresinde görülebilir ve 50,00.-TL bedel karşılığı
aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunludur.
(Şartname bedelinin yatırılacağı Hesap Numarası: T.C.
VAKIFLAR BANKASI YATAĞAN ŞUBESİ TR04 0001 5001 5800 7301 2545 69 İhale Dokümanı’nı satın alabilmek için hesap numarasına Şartname
bedeli yatırıldıktan sonra dekont ve ilgili üst yazı 0
252 572 53 84 nolu fax’a
okunaklı bir şekilde gönderilecektir. İhale Doküman’ı
kurumumuz tarafından katılımcıya kargo ile ödemeli bir şekilde gönderilecektir.)
5 - Teklifler, 20.01.2014 saat 14.00’a kadar YEAŞ
Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü’ne Muhaberat Servisine verilebileceği
gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
6 - Bu ihale ceza ve yasaklama hükümleri hariç 4734 -
4735 sayılı yasalara tabi olmayıp, 4964 sayılı kanunun 1. maddesinin son
fıkrası ve 40. maddesinin son fıkrasına istinaden şirketimizce uygulanmakta
olan EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve esasları
doğrultusunda yapılacaktır.
10315/1-1
YATAĞAN TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ DİPSİZ SU
BORU HATTININ KATODİK KORUMA SİSTEMİNE AİT ANOT ÇUKURUNUN VE REDRESÖR ÜNİTESİNİN
YENİLENMESİ İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLEREK HİZMET SATIN ALINACAKTIR
YEAŞ
Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
İhale kayıt numarası : 2013/184474
1 - İdarenin
a) Adresi : YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
Yatağan/MUĞLA
b) Telefon ve faks numarası : 0252 572 5191 FAX: 0252 572
5384
c) Elektronik posta adresi (varsa) : ticaret@yatagants.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : Yatağan
Termik Santralı İşletme Müdürlüğü dipsiz su boru hattının katodik
koruma sistemine ait anot çukurunun ve redresör ünitesinin yenilenmesi işi
b) Teslim yeri : YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
c) Teslim tarihi : Yüklenici firma sözleşmeyi imzaladıktan sonra
60 takvim günü içinde işi bitirecektir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 15.01.2014 - 14.00
4 - İhale dokümanı YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme
Müdürlüğü Yatağan / MUĞLA adresinde görülebilir ve 50,00.- TL bedel karşılığı
aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunludur.
(Şartname bedelinin yatırılacağı Hesap Numarası: T.C.
VAKIFLAR BANKASI YATAĞAN ŞUBESİ TR04 0001 5001 5800 7301 2545 69 İhale dokümanı’nı satın alabilmek için hesap numarasına şartname
bedeli yatırıldıktan sonra dekont ve ilgili üst yazı 0
252 572 53 84 nolu faks’a
okunaklı bir şekilde gönderilecektir. İhale doküman’ı
kurumumuz tarafından katılımcıya kargo ile ödemeli bir şekilde gönderilecektir.)
5 - Teklifler, 15.01.2014 saat 14.00’e kadar YEAŞ
Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü’ne Muhaberat Servisine verilebileceği
gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
6 - Bu ihale ceza ve yasaklama hükümleri hariç 4734 -
4735 sayılı yasalara tabi olmayıp, 4964 sayılı kanunun 1. maddesinin son
fıkrası ve 40. maddesinin son fıkrasına istinaden Şirketimizce uygulanmakta
olan EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve esasları
doğrultusunda yapılacaktır.
10142/1-1
EÜAŞ
TUNÇBİLEK TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNÜN İHTİYACI OLAN KAZAN BORULARININ
TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE İMALİ VE TESLİMİ İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
EÜAŞ Tunçbilek
Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
TAVŞANLI
- KÜTAHYA
İhale Kayıt Numarası : 2013/194182
1 - İdarenin
a) Adresi : EÜAŞ Tunçbilek Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Tunçbilek / Tavşanlı / Kütahya
b) Telefon ve faks numarası : 0274 638 30 53 -
0274 638 31 05
c) Elektronik posta adresi (varsa) : -
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : EÜAŞ Tunçbilek Termik Santralı İşletme Müdürlüğünün ihtiyacı
olan Kazan Borularının Teknik Şartnameye göre imali ve teslimi işi - Mal alımı
Miktar: 3. Gr. Ekran Borusu - 7.000 metre
4.
ve 5. Gr. Tekrar Kızdırıcı 1-2 Borusu - 20.000 metre
b) Teslim yeri : EÜAŞ Tunçbilek
Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
c) Teslim süresi : 120 takvim günü
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : EÜAŞ Tunçbilek
Termik Santralı İşletme Müdürlüğü İhale Salonu Tunçbilek/Tavşanlı/
Kütahya
b) Tarihi ve saati : 20.01.2014, Saat 15:00
4 - İhaleye
sadece yerli istekliler katılabilecektir.
5 - İhale
dokümanı EÜAŞ Tunçbilek Termik Santralı İşletme
Müdürlüğü Tavşanlı-Kütahya adresinde görülebilir ve 20,00-TL karşılığı aynı
adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
6 -
Teklifler 20.01.2014 tarihi, saat 15:00’e kadar EÜAŞ Tunçbilek Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Muhaberat
Servisi'ne verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir. Posta vb. yollarla gönderilen tekliflerde gecikme olması
durumunda sorumluluk istekliye aittir.
7 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 (altmış)
takvim günüdür.
8 -
Konsorsiyum olarak başvuruda bulunulamaz.
9 - Bu
ilanda bulunmayan hükümler hakkında teknik ve idari şartnamedeki hükümler aynen
geçerlidir.
10 - Bu
ihale ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç, 4734 ve 4735 sayılı
yasalara tabi olmayıp, Şirketimizin Satın alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve
esasları doğrultusunda yapılacaktır.
NOT:
İhalelerimiz www.euas.gov.tr ve www.tutes.gov.tr adreslerinden takip
edilebilir.
10483/1-1
MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
İHTİYACI OLAN VE AŞAĞIDA ÖZELLİKLERİ BELİRTİLEN MALZEME ALIMLARI AÇIK İHALE
USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Elektrik Üretim A.Ş. Afşin-Elbistan A
Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
1 - İdarenin
a) Adresi : Çoğulhan Kasabası
P.K. 2 Afşin/Kahramanmaraş
b) Telefon ve faks numarası : Tlf: (0344) 524 22 04-05 Faks: (0344) 524 22 02
c) Elektronik posta adresi (varsa) : afsın@euas.gov.tr
2 - İhale konusu malın
A-a) Dosya No : 2013/86
b) Niteliği, türü ve miktarı : PASLANMAZ SAC ALIMI (2x1500x3000 MM ÖLÇÜLERİNDE
100 ADET 304 KALİTE 7200 KG)
c) Teslim yeri : EÜAŞ Afşin-Elbistan A Termik Santralı İşletme
Müdürlüğü Afşin/KAHRAMANMARAŞ
d) Teslim tarihi : Teslim Süresi en geç 20 (yirmi) gündür.
e) Şartname bedeli : 100,00.-TL
f) İhale tarihi ve saati : 15/01/2014 ÇARŞAMBA Günü Saat: 14.00
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : EÜAŞ Afşin-Elbistan A Termik Santralı İşletme
Müdürlüğü/AFŞİN
b) Şartname bedelinin
yatırılacak yer : Ziraat Bankası Afşin Şubesi
Hesap
No: TR17 0001 0003 9037 7120 4354 40
Vakıfbank
Afşin Şubesi
Hesap
No : TR870001500158007287757271
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler: İdari Şartnamenin 7. maddesinde
belirtilmiştir.
5 - İhale
tüm isteklilere açıktır.
6 - İhale
dokümanı Çoğulhan Kasabası P.K. 2 Afşin/KAHRAMANMARAŞ
adresinde görülebilir ve ücreti karşılığı (aynı adresten) temin edilebilir.
İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
7 -
Teklifler ihale günü saat 14:00’e kadar EÜAŞ İşletme
Müdürlüğü’ne verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
8 -
İstekliler tekliflerini, (mal kalemleri için birim
fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliye
mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam
bedel üzerinden birim fiyat sözleşmesi imzalanacaktır.)
9 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
10 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim günü
olmalıdır.
11 - Bu
ihale 4964 sayılı Kanunun 1. Maddesinin son fıkrası ve 40. Maddesinin son
fıkrasına istinaden Şirketimizin Satın Alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve
esasları doğrultusunda yapılacaktır.
Duyurulur.
10479/1-1
80
ADET BASINÇLI CİLA (POLİSH) FİLTRE BEZİ SATIN ALINACAKTIR
Eti
Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2013/188111
1 - İhalenin
Konusu : 80 Adet Basınçlı Cila (Polish)
Filtre Bezi Alımı işi
2 -
Şartnameler;
- Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü
600 Evler Mah. Atatürk Cad. No: 70 Bandırma/BALIKESİR Tel: 0 266 721 31 00
adresinde,
-
www.etimaden.gov.tr internet adresinde görülebilir,
-Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi
Başkanlığı
(Ayvalı Mah.
Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No: 1/A 06010 Keçiören/ANKARA Tel :
0 312 294 22 31)
-Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü İzmir Lojistik Müdürlüğü
(Halit Ziya
Bulvarı No: 1 İzmir Tel : 0 232 484 37 17),
- Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü İstanbul Lojistik Müdürlüğü
(Atatürk
Bulvarı No: 156 34134 Aksaray / İstanbul, Tel : 0 212
527 09 09),
- Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü
(600 Evler Mah. Atatürk Cad. No: 70 Bandırma Tel: 0 266 721 31 00) adreslerinden
50,00 TL karşılığı temin edilebilir.
Posta
yoluyla ihale dokümanı satış bedeli : 60,00 TL
Şartname
bedeli T.C. Ziraat Bankası Bandırma Şubesi TR15 0001 0000 4837 7122 4555 29 nolu hesaba yatırılabilir
3 - İhalenin yapılacağı yer : Eti Maden İşletmeleri
Genel Müdürlüğü Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü 600 Evler
Mah. Atatürk Cad. No: 70 Bandırma/BALIKESİR
4 - İhalenin yapılacağı
Tarih ve
Saat : 14.01.2014 Salı günü Saat: 14.00
5 - İhale Usulü : Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğünün 4734
sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesinin (g) bendi kapsamında yapacağı “Mal ve
Hizmet Alımlarında Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” hükümlerine
göre - Açık İhale
6 - İHALEYE
KATILABİLME ŞARTLARI
İSTEKLİLER;
6.1. Teklif
Mektubunu,
6.2 Tebligat
için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarasını
gösteren belgeyi,
6.3.
Mevzuatı gereği, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek
odası belgesini;
- Gerçek
kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da
ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belgeyi,
- Tüzel kişi
olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel
kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belgeyi,
6.4. Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerini;
- Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
- Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları,
üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten
son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere
ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini,
6.5 İstekli
adına vekaleten iştirak edilirse, istekli adına teklifte
bulunacak kimselerin bu konuda yetkili olduklarını gösteren noterde düzenlenmiş
vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenin noter tasdikli imza beyannamesini,
6.6. Geçici
teminatın yatırıldığına dair belgeyi veya banka teminat mektubunu; İstekliler
teklif edilen KDV hariç toplam ihale bedelinin %3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.
6.7.
İsteklinin ortak girişim olması halinde istekli ortak girişim beyannamesini,
6.8. İhale
dokümanının satın alındığına dair belgeyi,
6.9.
İstekliler teklif ettikleri bezin teknik özelliklerini belirten analiz
sertifikasını teklif ile birlikte verecektir. Bezin raf ömrü ve garanti
şartları teklifte belirtilecektir.
teklif zarfına
koyacaklardır.
7 - Teklifler, İdari Şartnamenin 13. maddesinde belirtildiği gibi
usulüne uygun olarak düzenlenmiş şekilde Kapalı Zarfta olmak kaydıyla
14.01.2014 Salı günü Saat: 14.00’e kadar Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü
Evrak - Haberleşme Arşiv İşleri Sorumlusuna elden teslim edilebileceği
gibi iadeli-taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Ancak posta ile gönderilen tekliflerin ihale günü saat 14:00’e kadar ulaşması şarttır. Postada vaki olacak
gecikmeler kabul edilmez.
8 - İhalemiz
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve
ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi
olmayıp, ihaleyi yapıp yapmamakta, ihale konusu işi kısmen veya tamamen verip
vermemekte serbesttir.
10445/1-1
1 ADET MİKROSERTLİK TEST CİHAZI VE 1 ADET ATMOSFER
KONTROLLÜ LABORATUAR TİPİ FIRIN CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Bülent
Ecevit Üniversitesi Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projeleri Koordinatörlüğünden:
1 adet Mikrosertlik
Test Cihazı ve 1 adet Atmosfer Kontrollü Laboratuar
Tipi Fırın Cihazı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3 üncü maddesi (f)
bendi ile geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01.12.2003
tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esaslarının 20. Maddesi (f) bendi uyarınca
Pazarlık Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale kayıt numarası : 2013/189808
1 - İdarenin
a) Adresi : Bülent Ecevit Üniversitesi Bilimsel ve
Teknolojik Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü İncivez
/ ZONGULDAK
b) Telefon ve faks numarası : 0 372 257 40
10/1478 Faks:
0 372 257 4579
c) Elektronik posta adresi : -
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : http://w3.beun.edu.tr/
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 adet Mikrosertlik Test Cihazı ve 1 adet Atmosfer Kontrollü Laboratuar Tipi Fırın Cihazı alımı.
b) Teslim [yeri/yerleri] : B.E.Ü.
Mühendislik Fakültesi Makine Mühendisliği Anabilim Dalı Başkanlığı İncivez / ZONGULDAK
c) Teslim [tarihi/tarihleri] : Teslim
süreleri 1 adet Mikrosertlik Test Cihazı ve 1 adet
Atmosfer Kontrollü Laboratuar Tipi Fırın Cihaz için
işe başlama tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim
günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Bülent Ecevit Üniversitesi Merkez Kampüs Memur
Yemekhanesinde İncivez / ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 09.01.2014 Perşembe günü Saat:14:00
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye
katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.
Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek
odası belgesi;
1) Gerçek
kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da
esnaf ve sanatkârlar odasından, ilan yapılan hallerde ilk ilan tarihinin veya
ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
2) Tüzel
kişi olması halinde ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya
sanayi odasından, ilan yapılan hallerde ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu
yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3. İdari Şartname ekinde yer alan standart forma
uygun teklif mektubu,
4.1.4. İdari Şartnamede belirlenen geçici teminata
ilişkin standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici teminat
mektupları dışındaki teminatların Saymanlık ya da Muhasebe Müdürlüklerine
yatırıldığını gösteren makbuzlar,
4.1.5. İdari Şartnamenin 7.4
ve 7.5 inci maddelerinde belirtilen, şekli ve içeriği Mal Alımı İhaleleri
Uygulama Yönetmeliğinde düzenlenen yeterlik belgeleri,
4.1.6. Vekaleten ihaleye
katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.7. İsteklinin ortak girişim olması halinde, İdari
Şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
4.2. İhaleye İş ortaklığı olarak başvuruda bulunulması
halinde,
4.2.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından İdari
şartnamenin 7.1. maddesinin (a) ve (b) bentlerinde yer
alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur. İş ortaklığının tüzel kişi
ortağı tarafından, iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel
kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, bu
ortak (h) bendindeki belgeyi de sunmak zorundadır.
İsteklinin iş ortaklığı olması halinde (4.1.1) ve
(4.1.2)’de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.3.- Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
4.4. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.4.1. Temsilci Firma TSE Hizmet Yeterlik Belgesine
sahip olmalıdır.
4.4.2. Temsilci firma satış, servis, eğitim ve satış
sonrası servis hizmetlerini vermek için, üretici firma tarafından verilmiş
yetkilendirme sertifikasına sahip olmalıdır.( Mikrosertlik
Test Cihazı için istenmektedir.)
4.4.3. Ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı doküman
katalog, fotoğraf veya benzeri materyaller ile teknik şartnameye cevaplarını ve
açıklamalarını içeren doküman;
4.4.3.1.Teklif edilen ürünlerin idarece hazırlanan
teknik şartnameye uygunluğunu teyit edebilmek için istekliler teklif ettikleri
ürünlere ait broşür, katalog vb. materyaller ihale dosyasında sunulacaktır.
(broşür, katalog vb. materyaller İngilizce olarak sunulabilir.)
4.4.3.2. Teknik Şartnamenin tüm maddelerine teknik
şartnameye uygunluk beyanı adı altında teknik şartnameye cevaplar verilecektir.
4.4.4. Teklif veren firmalar cihazların en az 2 (iki)
yıl garanti belgesi ve garanti süresi bitiminden sonraki en az 10 (On) yıl süre
ile ücreti karşılığında yedek parça sağladığına dair belgeyi ihale dosyasında
sunacaktır.
Yukarıda sayılan belgeler ihale dosyasında
sunulacaktır.
4.5. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.5.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, en düşük fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
50,00.-TL (Elli Türk Lirası) karşılığı Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü
Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü İncivez/ZONGULDAK
adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, 09.01.2014 Perşembe günü Saat:14:00’a kadar Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel
ve Teknolojik Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü İncivez/ZONGULDAK
adresine elden teslim edilebileceği gibi,
aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, mal kalemi- kalemleri için
teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale
yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif
edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim
fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13 - Söz Konusu
İhale 4734-4735 sayılı Kanun hükümlerine tabi olmayıp 01.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esasları hükümlerine
göre yapılacaktır.
10449/1-1
İLKOKUL
VE ORTAOKUL İNŞAATI YAPTIRILACAKTIR
Kırgızistan Türkiye Manas
Üniversitesinden:
Kırgızistan
Türkiye Manas Üniversitesi Türkiye Cumhuriyeti Milli Eğitim Bakanlığı, Bişkek
Türk İlkokul ve Ortaokulu İnşaatı Yapım İşi; Üniversitemiz Satın Alma ve İhale
Yönetmeliğinin 8. Maddesine Göre Açık İhale Usulü İle İhale Edilecektir.
1 - İdarenin
a) Adresi : KIRGIZİSTAN TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ Yapı
İşleri Dairesi Başkanlığı, Cengiz Aytmatov Kampüsü, Cal/Bişkek/KIRGIZİSTAN
b) Telefon ve faks numarası : Tel: (00996) 312 49 27
57-68
Faks:
(00996) 312 54 19 35 --- (00996) 312 54 39 65
c) Elektronik
posta adresi (varsa) : bilgi.yidb@manas.edu.kg
2 - İhale konusu yapım işinin
a) Niteliği, türü, miktarı : Betonarme Karkas
b) Yapılacağı yer : Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi C.
Aytmatov Kampüsü
c) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihinden itibaren on
(10) gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
d) İşin süresi : Yer tesliminden itibaren 730 takvim günüdür.
e) Yaklaşık maliyet : ******************** ABD Doları’dır (KDV dahil)
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi Senato
Salonu Prospekt Mira No: 56 720042 Bişkek/KIRGIZİSTAN
b) Tarihi ve saati : 18/02/2014 Saat 14:00
(Kırgızistan Cumhuriyeti yerel saati)
c) İhale usulü : Açık İhale
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye
katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.
Tebligat için adres beyanı; ayrıca irtibat için telefon numarası ve faks
numarası ile elektronik posta adresi.
4.1.2.
Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası Belgesi.
1) Gerçek
kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda
alınmış ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına veya ilgili Meslek Odasına
kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel
kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu
Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde
bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
4.1.3.
Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
1) Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
2) Tüzel
kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya
kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu
gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile
tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.
4.1.4. İdari
Şartnamenin 10 uncu maddesinin (a), (b), (c), (d), (e), (g) ve (i) bentlerinde
sayılan durumlarda olunmadığına ilişkin taahhütname,
4.1.5. Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.6. İdari
Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.7. İdari
Şartnamede 7.2 ve 7.3 üncü maddelerde belirtilen,
şekli ve içeriği Yapım İşleri İhaleleri Uygulama Esaslarında düzenlenen
belgeleri.
4.1.8. Vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan
kişinin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.9. İdari
Şartnamenin 19 uncu maddesine göre, ihale konusu işin belirli kısımları
Üniversiteden yazılı izin almak kaydı ile alt yüklenicilere yaptırılabilinir.
4.1.10.
İhale dokümanının satın alındığına dair belge.
4.1.11.
İdari Şartnamenin “VI- DİĞER HUSUSLAR” kısmında istenmesi halinde, Yapım İşleri
İhaleleri Uygulama Esaslarının 34 üncü maddesinin son fıkrasında belirtilen
belgeler.
4.1.12.
Tüzel kişi istekli tarafından sunulan iş deneyim belgesinin, aynı tüzel kişinin
yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde sunulacak İş
Deneyim Belgesinin Başka Bir Tüzel Kişiye Kullandırılmayacağına İlişkin Taahhütname.
4.1.13.
Ortağı olduğu veya hissedarı bulunduğu tüzel kişiliklere ilişkin beyanname
4.1.14.
İnşaatların yapımı ve tamamlanması safhalarında Kırgızistan Devleti Resmi
Kurumlarından alınması gereken izin ruhsat ve benzeri belgeleri almak yüklenici
sorumluluğundadır. ( İdare gerekli yazışmalarda bulunacaktır)
4.2 -
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 -
Bankalardan temin edilecek isteklinin mali durumu ile ilgili belgeler.
4.2.2 -
İsteklinin iş hacmini gösteren toplam cirosu veya ihale konusu iş ile ilgili
taahhüdü altındaki ve bitirdiği iş miktarını gösteren belgeler.
4.2.3 -
İsteklinin bilançosu veya bilançosunun gerekli görülen bölümleri.
4.3 -
Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimi olarak, en az teklif bedelinin %80’ni veya %80’ninden
fazlası olmak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ait tek sözleşmeye
ilişkin son onbeş (15) yıl içinde Türkiye Cumhuriyeti
Devleti dışındaki ülkelerde veya Türkiye Cumhuriyeti Devleti içinde yapılan
veya yapılmakta olan işlerden alınmış iş bitirme veya iş durum belgesi.
4.3.2.
İsteklinin organizasyon yapısına ve ihale konusu işi yerine getirmek için
yeterli sayıda nitelikte personel çalıştırdığına ve çalıştıracağına ilişkin
bilgi ve/veya belgeler.
4.3.3. İhale
konusu yapım işlerinde isteklinin yönetici kadrosu ile işi yürütecek teknik
personelinin eğitimi ve mesleki niteliklerini gösteren belgeler.
4.4. Bu
ihalede benzer iş olarak; Eğitim Yapıları, Sağlık Yapıları, Kültür Tesisleri,
Spor Tesisleri, Konutlar, İş Merkezleri, Resmi Yapılar, Oteller ve benzeri
yapılar. (Altyapı işleri benzer iş olarak kabul edilmeyecektir)
5 - İhale
yerli ve yabancı isteklilere açıktır.
6 - İhale
dokümanı “Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi Yapı İşleri Dairesi Başkanlığı
Cal Kampusü-Cengiz Aytmatov Kampsü-Cal
Bişkek/KIRGIZİSTAN” veya “Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi Ankara İrtibat
Bürosu Müdürlüğü YÖK Başkanlığı Ek Binası 2. Kat 06539 Bilkent/ANKARA” adreslerinde
görülebilir ve 500 ABD Doları karşılığı aynı adreslerden temin edilebilir.
İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
7 -
Teklifler ihale saatine kadar: Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi Yapı
İşleri Dairesi Başkanlığı - Cal Kampusü
Bişkek/KIRGIZİSTAN adresine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale
dokümanında belirtilen ihale saatine kadar İdareye ulaşması şarttır.
8 -
İstekliler tekliflerini, Anahtar teslimi götürü bedel üzerinden vereceklerdir.
İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle anahtar teslimi götürü bedel
sözleşme imzalanacaktır.
9 -
İstekliler teklif edilen bedelin %3 ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
10 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim günü
olmalıdır.
11 -
Konsorsiyum ve/veya birden fazla gerçek veya tüzel kişi, iş ortaklığı
oluşturmak suretiyle ihaleye teklif veremez.
12 - Üniversite avans teminat mektubu karşılığında
ihale bedelinin %10’u (yüzde onu) kadar avans verir. Bu avans ilk 6 ay için %5,
ikinci 6 ay için %5 tutarında olacaktır. Verilen avanslar 6’ şar ay içinde eşit
taksitler halinde hakedişlerden kesilir.
10458/2-1
ERZİNCAN
MİNERALLİ SU İŞLETMELERİ MÜDÜRLÜĞÜ’NÜN İHTİYACI OLAN PLATFORM VE ÜST GEÇİT
YAPTIRILMASI İŞİ KAPALI ZARFLA TEKLİF ALINMAK SATIN ALINACAKTIR
Türk Kızılayı
Mineralli Su İşletmeleri Faaliyet Alanı Koordinatörlüğünden:
1 - Türk Kızılayı Erzincan Mineralli Su İşletmeleri Müdürlüğü’nün
ihtiyacı olan Platform ve Üstgeçit yaptırılması işi kapalı zarfla teklif
alınmak suretiyle satın alınacaktır.
2 - Firmalar
teklif ettikleri fiyatın en az %3’ü nispetindeki geçici teminatı teklifleri ile
birlikte vereceklerdir.
3 - İhaleye ait şartnameler "İstasyon Mah. Türk Kızılayı
Cad. No: 6 Etimesgut/ ANKARA" adresindeki Faaliyet Alanı
Koordinatörlüğümüzden, Ataç 1 Sokak No: 32 Yenişehir/Ankara adresindeki Genel
Merkezimizden “Alemdağ Mah. Prof. Kazım İsmail Gürkan Cad. No: 10
Cağaloğlu-Fatih/İstanbul” adresindeki İstanbul Müdürlüğümüzden ve “İhsaniye-Gazlıgöl” adresindeki Afyonkarahisar Kızılay Mineralli Su
İşletmeleri Üretim Yönetimi Müdürlüğümüzden 100,00 TL karşılığında temin
edilebilir.
İdari ve
teknik şartnamelere www.kizilay.org.tr ve www.kizilaymadensuyu.com.tr
adresinden ulaşılabilecektir.
4 -
Firmaların tekliflerini en geç 13 Ocak 2013 saat 10:00’a
kadar Faaliyet Alanı Koordinatörlüğümüz Lojistik Birimine vermiş/göndermiş
olmaları gerekmektedir.
5 - İhale Zarfı
13 Ocak 2013 saat 11:00’da Faaliyet Alanı
Koordinatörlüğümüz Toplantı Salonunda açılacaktır.
6 - Postada
veya Kargoda meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
7 - E-mail
veya Faksla yapılacak müracaatlar dikkate alınmayacaktır.
8 - Kurumumuz Kamu İhale Kanunlarına tabi değildir.
10580/1-1