TCDD
5. BÖLGE MINTIKASINDA YABANCI OTLARLA MÜCADELE KAPSAMINDA KİMYASAL İLAÇ ALIMI
İŞİ, AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
TCDD
İşletmesi 5. Bölge Müdürlüğünden:
51.584
ADET BETON TRAVERS SATIN ALINACAKTIR
TCDD
İşletmesi Sivas 4. Bölge Müdürlüğünden:
MUHTELİF
İŞLER YAPTIRILACAKTIR
YEAŞ Yatağan
Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
TAŞINMAZ
MAL SATILACAKTIR
95 KİŞİ İLE HOSTES GRUP ŞEFİ (1), HOSTES GRUP ŞEF
YARDIMCISI (1), BAŞHOSTES
(25), HOSTES (50) VE TAŞIYICI (18) HİZMETLERİNİN ALIMI
TCDD Genel
Müdürlüğü Merkez Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu Başkanlığından:
4458
SAYILI GÜMRÜK MEVZUATI UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR
4458
SAYILI GÜMRÜK KANUNU İLE 5607 SAYILI KAÇAKÇILIKLA MÜCADELE KANUNU'NUN /16-1.
MADDESİ KAPSAMINDA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR
GÜMRÜK
MEVZUATI UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN ARAÇ/EŞYA SATILACAKTIR
HİZMET SATIN
ALINACAKTIR
EÜAŞ Çatalağzı Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
TTK İHTİYACI OLARAK
HİDROLİK DİREK 4734 SAYILI KANUNUN 3/G MADDESİ KAPSAMINDA AÇIK İHALE USULÜ İLE
İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğünden:
TTK
İHTİYACI OLARAK ALSZ OTOMATİK OCAK TELEFONU 4734 SAYILI KANUNUN 3/g MADDESİ
KAPSAMINDA AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğünden:
TTK
İHTİYACI OLARAK SANTRİFÜJ POMPA 4734 SAYILI KANUNUN 3/g MADDESİ KAPSAMINDA AÇIK
İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğünden:
CİSCO
MARKA AĞ CİHAZLARI VE KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAKLARI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
1
ADET CHECKPOİNT CES LİSANS GÜNCELLEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme
Ofisi Genel Müdürlüğünden:
DÜZELTME
İLANI
DÜZELTME
İLANI
Şanlıurfa
Tarıma Dayalı İhtisas Organize Sanayi Bölgesi Müteşebbis Heyet Başkanlığından:
TAŞINMAZ
MAL SATILACAKTIR
TCDD 5. BÖLGE MINTIKASINDA YABANCI OTLARLA MÜCADELE
KAPSAMINDA KİMYASAL İLAÇ ALIMI İŞİ, AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
TCDD
İşletmesi 5. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2013/169940
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 5. Bölge Müdürlüğü MALATYA
b) Telefon Numarası : 0 422 2124800/4118
c) Faks Numarası : 0 422 2124816
d) Elektronik Posta Adresi : 5bolgemalzeme@tcdd.gov.tr
2 - İhale
konusu malzemenin adı ve miktarı: Aşağıda Muhteviyatı yazılı olan Yabancı Otlarla
Mücadele için; 3700 LT HERBİSİT Kimyasal İlaç Alımı
3 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 -
Tekliflerin; TCDD. 5. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyon Şefliği
Bürosuna; 11/12/2013 tarih, saat: 14.00’a kadar
verilmiş olması şarttır.
5 - İhale dokümanı TCDD İşletmesi 5.Bölge Müdürlüğü Mal
ve Hizmet Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 5. Bölge Mali İşler
Müdürlüğü veznesinden KDV Dahil: 100,00.-TL bedelle
temin edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
9578/1-1
51.584 ADET BETON TRAVERS SATIN ALINACAKTIR
TCDD
İşletmesi Sivas 4. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2013/170187
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi Sivas 4. Bölge Müdürlüğü
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 346 2217000 0 346 2237677
c) Elektronik Posta Adresi : 4bolgeihalekomisyonu@tcdd.gov.tr
2 - İhale
konusu işin niteliği, türü ve miktarı : B-70 Beton
travers, 51.584 adet
3 - Yukarıda
belirtilen hizmet alımlarımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık
İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen
belgeler ihale dökümanında belirtilmiştir.
4 -
Tekliflerin TCDD Sivas 4. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı İhale Komisyon
Şefliğine (Giriş kat 12 nolu oda) 19/12/2013
günü saat 14:00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır. İhale yukarıda
belirtilen yer, tarih ve saatte toplantı salonunda yapılacaktır. (1. Kat 34 nolu oda)
5 - İhale
dokümanı TCDD Sivas 4. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı İhale Komisyonu
Şefliğinde (Giriş kat 12 nolu oda) görülebilir.
İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup;
İhale doküman bedeli Teşekkülümüz veznesine 300,00 TL. (KDV Dahil)
yatırmak şartıyla Mal ve Hizmet Alımı İhale Komisyonu Şefliğinden (Giriş kat 12
nolu oda) temin edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
7 - Bu ihale,
ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi
değildir.
9586/1-1
MUHTELİF İŞLER YAPTIRILACAKTIR
YEAŞ
Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
1. Ünite 210 MW POLONYA/ABB Zamech
(13K215) marka buhar türbininin yüksek basınç, orta basınç kısımları, türbin
buhar giriş ve çıkış boruları ve türbin buhar giriş kontrol valflerinin, türbin
gövde ısıtma ve valf ısıtma hatlarındaki mevcut asbest izolasyonların
sökülerek bertaraf edilmesi, bunun yerine her türlü işçilik ve malzeme firmaya
ait olmak üzere sökülebilir yastık tip izolasyonla kaplanması ve yangın
geciktirici koruma katmanı yapılması işi açık ihale usulü ile ihale
edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2013/169339
1 - İdarenin
a) Adresi : YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
Yatağan-Milas Karayolu 3. Km. Yatağan/MUĞLA
b) Telefon ve faks numarası : 0252 572 5191 FAKS: 0252
572 5384
c) Elektronik posta adresi : ticaret@yatagants.gov.tr
d) İhale Dokümanının Görülebileceği
İnternet Adresi : www.yatagants.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : YEAŞ
Yatağan Termik Santraline ait 1. ünite 210 MW POLONYA/ABB Zamech
(13K215) marka buhar türbininin yüksek basınç, orta basınç kısımları, türbin
buhar giriş ve çıkış boruları ve türbin buhar giriş kontrol valflerinin, türbin
gövde ısıtma ve valf ısıtma hatlarındaki mevcut asbest izolasyonların
sökülerek bertaraf edilmesi, bunun yerine her türlü işçilik ve malzeme firmaya
ait olmak üzere sökülebilir yastık tip izolasyonla kaplanması ve yangın
geciktirici koruma katmanı yapılması işi.
b) Teslim yeri : YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
c) Teslim tarihi : Tüm izolasyonların
sökümü için 25 takvim günü, montajı için 20 takvim günü’dür.
YEAŞ’ın onayının beklendiği zamanlarda geçen süreler
işin süresinden sayılmayacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 18.12.2013 saat 14.00
4 - İhale dokümanı YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme
Müdürlüğü Yatağan-Milas Karayolu 3. Km. Yatağan/MUĞLA adresinde görülebilir ve 50,00.-TL
bedel karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
(Şartname bedeli Yatağan Termik Santralı Banka Hesap
Numarasına veya Yatağan-Milas Karayolu 3. Km. Yatağan/MUĞLA adresindeki İşletme
Müdürlüğü Veznesine yatırılabilinir. Banka İban Numarası: Vakıfbank Yatağan Şubesi IBAN NO: TR 04 0001
5001 5800 7301 2545 69 İhale Dökümanını satın
alabilmek için hesap numarasına şartname bedeli yatırıldıktan sonra dekont ve ilgili üst yazı 0 252 572 53 84 nolu faks’a veya yukarıdaki
e-posta adresine gönderilecektir. İhale Dokümanı kurumumuz tarafından
katılımcıya kargo ile ödemeli bir şekilde gönderilecektir.)
5 - Teklifler, 18.12.2013 saat 14:00’e
kadar YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü’ne Muhaberat Servisine
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
6 - Bu ihale ceza ve yasaklama hükümleri hariç 4734 -
4735 sayılı yasalara tabi olmayıp, 4964 sayılı kanunun 1.maddesinin son fıkrası
ve 40.maddesinin son fıkrasına istinaden Şirketimizce uygulanmakta olan EÜAŞ
Genel Müdürlüğü Satınalma ve İhale Yönetmeliğinin
usul ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.
9498/1-1
Kocaeli
İl Özel İdaresinden:
1 - İlimiz Körfez İlçesi Barbaros Mahallesinde bulunan
Kocaeli İl Özel İdaresi mülkiyetinde olup altından LPG boru hatları geçen 2
adet taşınmaz, 2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun 35/a maddesine göre aşağıda
belirtilen muhammen bedeller üzerinden hizalarında yazılı ihale usulü ile satılacaktır.
2 - İhale 10/12/2013 Salı günü
saat 14:00'te başlamak üzere Kocaeli İl Özel İdaresi Hizmet Binası İl Encümeni
Toplantı Salonu'nda sırasıyla ayrı ayrı yapılacaktır.
3 - İhale şartnameleri mesai saatleri içerisinde
Kocaeli İl Özel İdaresi Emlak ve İstimlak Müdürlüğünden 500,00 TL bedel
karşılığında temin edilebilir.
4 - İsteklilerin ihaleye girebilmek için geçici teminat
ve şartnamesinde istenilen diğer belgeleri yukarıda belirtilen ihale saatine
kadar Kocaeli İl Özel İdaresi İhale Komisyonu Başkanlığına sunulmak üzere
Encümen Müdürlüğüne teslim etmiş olmaları gerekir.
5 - Telgrafla müracaatlar ve postadaki gecikmeler
dikkate alınmaz.
İlçe |
Taşınmazın Mevkii |
Ada/Parsel |
m2 |
Muhammen Bedeli (TL) |
Saat |
Geçici Teminatı (TL) |
Körfez |
Barbaros Mahallesi |
1021 Ada/ 3 Parsel |
2095,00(2413530/2419200) m21ik hisse |
2.613.000,00 |
14:00 |
78.390,00 |
Körfez |
Barbaros Mahallesi |
1439 Ada/ 5 Parsel |
14.239,00(12174/14239) m21ik hisse |
15.220.000,00 |
14:15 |
458.952,00 |
İlan olunur.
9426/1-1
95 KİŞİ İLE HOSTES GRUP ŞEFİ (1),
HOSTES GRUP ŞEF YARDIMCISI (1), BAŞHOSTES
(25), HOSTES (50) VE TAŞIYICI (18) HİZMETLERİNİN ALIMI
TCDD
Genel Müdürlüğü Merkez Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu Başkanlığından:
İhale Kayıt No : 2013/173110
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Gar/ANKARA
b) Telefon ve Faks Numarası : TEL: 0312 309 05 15/4199
-FAX:0312 311 53 05
c) Elektronik Posta Adresi : malzeme@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu malın
adı ve miktarı : 95 kişi ile Hostes Grup Şefi (l), Hostes Grup
Şef Yardımcısı (l), Başhostes (25), Hostes (50) ve Taşıyıcı (18) hizmetlerinin
01.01.2014-31.12.2014 tarihleri arasında 12 ay süreyle alımı
3 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin
TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım ihale Komisyonu Başkanlığına 19/12/2013 günü saat 14.30'e kadar verilmiş veya gelmiş
olması şarttır.
5 - İhale dokümanı
TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı Genel Sipariş Şubesi
Müdürlüğü bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunlu olup, TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Merkez
veznesinden KDV Dahil 200,-TL bedelle temin
edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3'ü oranında geçici
teminat verilecektir.
7 - Bu ihale,
ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi
değildir.
9649/1-1
4458 SAYILI GÜMRÜK MEVZUATI UYARINCA TASFİYELİK HALE
GELEN EŞYA SATILACAKTIR
Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı Ege Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü İzmir Tasfiye
İşletme Müdürlüğünden:
1 - Satışa esas bedeli en az 70,00 TL ile en çok
225,000,00 TL arasında değişen; 04.12.2013 günü saat 16.00'ya kadar yatırılması
gereken güvence tutarı da en az 7,00 TL, en çok 22.500,00 TL arasında olan,
cinsi, miktarı, bulunduğu yeri, özellikleri, satışa esas bedeli ve güvence
tutarı ayrı ayrı şartname eki listede gösterilen dondurulmuş pizza, boş konteynır, tahta palet, oto yedek parçaları, cep telefonu
aksamı, deniz motorini, kumar oyun makineleri, karışık plastik ve muhtelif
eşyalar vb. 48 grup eşya açık artırma suretiyle. Sevgi Mahallesi 905 Sk.No:1 Gaziemir / İZMİR adresindeki ihale salonunda 05.12.2013
tarihinde saat 09.30'da satışa sunulacaktır. Satışa sunulan eşyalar ve söz
konusu ihale hakkında ayrıntılı bilgiye www.gtb.gov.tr internet adresimiz ile
(0) (232) (274 28 52) numaralı telefondan ulaşılabilir.
2 - Kimliklerini
belirlemeye yarayan belge, gerçek kişilerin T.C. kimlik numarası ve İkametgah beyanı, tüzel kişilerin vergi kimlik numarası ve
işyeri merkezi beyanı, güvencenin yatırıldığına ilişkin belge, vekil olarak
katılanlar için vekâletname aslı veya noter onaylı örneği, tüzel kişiler adına
katılacaklardan, yetki belgesinin aslı veya noter onaylı örneğinin veya
vekaletname kartının satış günü ihale salonunda ibraz edilmesi gerekir.
3 - Bu ilanda
bulunmayan hususlarda şartname ve eki listelerde belirtilen hükümler
geçerlidir. Açık Artırma Yöntemiyle Eşya Satış Şartnamesi ve ekleri 10,00 TL
bedel karşılığı İzmir Tasfiye İşletme Müdürlüğü ile Ege Gümrük ve Ticaret Bölge
Müdürlüğünden alınabilir.
İlan olunur.
9667/1-1
4458 SAYILI GÜMRÜK KANUNU İLE 5607 SAYILI KAÇAKÇILIKLA
MÜCADELE KANUNU'NUN /16-1. MADDESİ KAPSAMINDA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA
SATILACAKTIR
Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı GAP Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Gaziantep Tasfiye
İşletme Müdürlüğünden:
1 - Satışa esas bedeli en az 177 TL. ile
en çok 64.428 TL arasında değişen; 03/12/2013 günü saat 16:00'ya kadar
yatırılması gereken güvence tutarı da en az 18 TL. en çok 6.443 TL arasında olan, cinsi,
miktarı, bulunduğu yeri, özellikleri, satışa esas bedeli ve güvence tutarı ayrı
ayrı şartname eki listede gösterilen cep telefonu, cep telefonu aksesuar ve aksamı 63 grup eşya
açık artırma suretiyle, Kolejtepe mahallesi Mühendisevler sokak GAP Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü
hizmet binası adresindeki 4.kat Toplantı
Salonunda 04/12/2013 tarihinde saat : 09.30 'da
satışa sunulacaktır. Satışa sunulan eşya/araç ve söz konusu ihale hakkında
ayrıntılı bilgiye www.gumrukticaret.gov.tr ve www.tasis.gov.tr. internet adreslerimiz ile 0 342 339 85 15 numaralı
telefondan ulaşılabilir.
2 - Kimliklerini belirlemeye yarayan belge, gerçek
kişilerin T.C. kimlik numarası ve ikametgah beyanı,
tüzel kişilerin vergi kimlik numarası ve işyeri merkezi beyanı, güvencenin
yatırıldığına ilişkin belge, vekil olarak katılanlar için vekâletname aslı veya
noter onaylı örneği, tüzel kişiler adına katılacaklardan, yetki belgesinin aslı
veya noter onaylı örneğinin veya vekaletname kartının satış günü ihale
salonunda ibraz edilmesi gerekir.
3 - Bu ilanda bulunmayan hususlarda şartname ve eki
listelerde belirtilen hükümler geçerlidir. Açık Artırma Yöntemiyle Eşya Satış
Şartnamesi ve ekleri 10,00 TL. (KDV dahil) bedel
karşılığı Gaziantep Tasfiye İşletme Müdürlüğü ile Bölge Müdürlüğünden
alınabilir.
İlan olunur.
9616/1-1
GÜMRÜK MEVZUATI UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN ARAÇ/EŞYA
SATILACAKTIR
Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı Batı Akdeniz Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Antalya
Tasfiye İşletme Müdürlüğünden:
1 - Satışa esas bedeli en az 3.000,00 TL ile en çok
46.016,80 TL arasında değişen; 05/12/2013 günü saat:
16.00'a kadar yatırılması gereken güvence tutarı da en az 300,00 TL, en çok
4.401,68 TL arasında olan, cinsi, miktarı, bulunduğu yeri, özellikleri, satışa
esas bedeli ve güvence tutarı ayrı ayrı şartname eki listede gösterilen binek
oto vb cinsi 20 (yirmi) adet araç; açık artırma
suretiyle, Liman Mah. Liman Cd. No: 28/1 Büyükliman/Antalya adresindeki ihale salonunda 06/12/2013
tarihinde saat: 09.30'da satışa sunulacaktır. Satışa sunulan araç ve söz konusu
ihale hakkında ayrıntılı bilgiye www.gumrukticaret.gov.tr ve www.tasis.gov.tr
internet adreslerimiz ile (0) (242) (259 03 80) numaralı telefondan
ulaşılabilir.
2 - Kimliklerini belirlemeye yarayan belge, gerçek
kişilerin T.C. kimlik numarası ve ikametgâh beyanı, tüzel kişilerin vergi
kimlik numarası ve işyeri merkezi beyanı, güvencenin yatırıldığına ilişkin
belge, vekil olarak katılanlar için vekâletname aslı veya noter onaylı örneği,
tüzel kişiler adına katılacaklardan, yetki belgesinin aslı veya noter onaylı
örneğinin veya vekaletname kartının satış günü ihale
salonunda ibraz edilmesi gerekir.
3 - Bu ilanda bulunmayan hususlarda şartname ve eki
listelerde belirtilen hükümler geçerlidir. Açık Artırma Yöntemiyle Eşya Satış
Şartnamesi ve ekleri 10,00 TL. (KDV Dahil) bedel
karşılığı Antalya Tasfiye İşletme Müdürlüğü ile Gümrük ve Ticaret Bölge
Müdürlüklerinden alınabilir.
İlan olunur.
9565/1-1
EÜAŞ Çatalağzı Termik Santralı İşletme
Müdürlüğünden:
Aşağıda
Özellikleri Belirtilen Araç Kiralama Hizmeti alımı işi açık ihale usulü ile
ihale edilecektir.
Dosya No : 2013/35
İhale Kayıt No : 2013/164686
1 - Teşekkülün:
a) Adresi : EÜAŞ ÇATALAĞZI-B TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
IŞIKVEREN - ZONGULDAK
b) Telefon ve faks numarası : TEL :
0-372 264 30 50 FAX : 0-372
264 23 99
c) Elektronik posta adresi :
2 - İhale konusu Malzemenin
a) Niteliği, türü ve miktarı : EÜAŞ Çatalağzı
Termik Santralı İşletme Müdürlüğü İhtiyacı,
1 Ad. 8+1 Kişilik Minibüs (1 Şoför ile Beraber),
2 Ad. 5+1 Kişilik Çift Kabin Kamyonet (4 Şoför ile Beraber),
1 Ad. Çift Kabin 4x2 Pick Up
(1 Şoför İle Beraber)
1 Ad. Damperli Kamyon 1+1 Kişi (1 Şoför ile Beraber)
1 Yıl Süreyle Kiralanması Hizmeti Alımı İşi
b) Teslim yeri : ÇATALAĞZI-B TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
c) İşin süresi : 1 Yıl ( 12 Ay )
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : ÇATALAĞZI-B TERMİK SANTARALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
IŞIKVEREN - ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 10/12 /2013 SALI Günü Saat:14:00
c) İhale Usulü : EÜAŞ Satın Alma ve İhale Yönetmeliği
Kapsamında Açık İhale Usulü
4 - İhale dokümanı EÜAŞ ÇATALAĞZI TERMİK SANTRALI
İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ IŞIKVEREN – ZONGULDAK adresinde görülebilir ve 100,00
TL karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
Ziraat
Bankası Kilimli Şb: IBN NO: TR93 0001 0004 5437 7120
4354 31
Vakıf Bank Zong. Şb: IBN NO: TR= 88000 15
00158 00728 503 58 21
5 -
Teklifler, 10/12/2013, saat 14:00’e kadar EÜAŞ
ÇATALAĞZI TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ Muhaberat servisine verilebileceği
gibi, iadeli taahhütlü posta ve kargo vasıtasıyla da gönderilebilir. Postadaki
ve kargodaki gecikme nedeniyle geç gelen teklifler değerlendirilmeye
alınmayacaktır.
6 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim günü
olmalıdır.
7 - Teklif
zarfları ihale gününde saat 14.00’de EÜAŞ Çatalağzı-B Termik Santralı İşletme
Müdürlüğü İhale salonunda alenen katılımcılar huzurunda açılacaktır.
8 -
Teşekkülümüz 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun 3. Maddesinin (g) bendi
doğrultusunda istisna kapsamındadır. İhaleyi yapıp yapmamakta veya dilediğine
kısmen veya tamamen vermekte serbesttir.
9 - Bu ihale 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabii
olmayıp, Şirketimizin Satın Alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve esasları
doğrultusunda yapılacaktır.
9584/1-1
TTK
İHTİYACI OLARAK HİDROLİK DİREK 4734 SAYILI KANUNUN 3/G MADDESİ KAPSAMINDA AÇIK
İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel
Müdürlüğünden:
1 - İdarenin
a) Adresi : Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü
Bağlık cad. Yayla Mah. İhsan Soyak Sok. No: 2
ZONGULDAK
b) Telefon ve faks numarası : Tel:0-372.252 40
00 (70 hat) Fax: 0.372-251 19 00
c) Elektronik posta adresi (varsa) : satinalma@taskomuru.gov.tr.
2 - İhale konusu işin nev’i : Malzemenin
Cinsi Miktarı
Hidrolik Direk 500 Ad.
a) Niteliği, türü ve miktarı
b) Teslim yeri : Yerli yükleniciler için: Kozlu Taşkömürü
İşletme Müessesesi İş Sahası Yabancı yükleniciler için: Sözleşmede belirtilen
teslim limanı
c) Teslim tarihi : Yerli yükleniciler için: Sözleşmenin
imzalanmasına müteakip aydır.
Yabancı yükleniciler için: sözleşmenin
imzalanmasını müteakip 6 aydır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TTK Satınalma Daire
Başkanlığı ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 08.01.2014 Çarşamba saat 15.00
c) Dosya no : 947- TTK/1402
4 - İhaleye
katılabilmek için gereken belgeler ve yeterlik kriterleri
4.1.
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri
kapsamında sunmaları gerekir:
a) Tebligat
için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile
elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı
gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek
kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde
alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odasına kayıtlı olduğunu
gösterir belge,
2) Tüzel
kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu
Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl
içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel
kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya
kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu
gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile
tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
d) İdari
Şartnamenin 9 uncu maddesinin (a), (b), (c), (d), (e) ve (g) bentlerinde
sayılan isteklilerin ihale dışı bırakılmasını öngören durumlarda bulunmadığına
dair, ihale tarihinden önceki üç ay içinde alınmış belgeler ile buna ilişkin
yazılı taahhütname,
e) Şekli ve
içeriği Şartnamede belirlenen teklif mektubu,
f)
Şartnamede belirlenen geçici teminat,
g) Vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan
kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter
tasdikli imza beyannamesi,
ğ) Mesleki
ve teknik yeterliliğe ilişkin aranacak belgeler ve bu belgelerin taşıması
gereken kriterler:
(Teçhizat, patlayıcı
atmosfer direktifi explosive Atmospheres
Directive 94/EC (ATEX) Grup 1
Katogori M1 ortamda
kullanılacaktır. Bütün mekanik parçalar, materyaller ve boyalar alevsızdırmaz sertifikalı olacaktır ve bu belgeler teklif
ile birlikte verilecektir. Bu sertifikaları içermeyen teklifler değerlendirmeye
alınmayacaktır.)
h)
İsteklinin iş ortaklığı olması halinde şekli ve içeriği bu Şartnamede
belirlenen iş ortaklığı beyannamesi,
i)
Şartnamenin 16.maddesinde belirtilmesi halinde, isteklilerin alt yüklenicilere
yaptırmayı düşündükleri işlere ait önerileri ve işlerin listesi,
j) İhale
dokümanının satın alındığına dair belge,
İsteklinin
ortak girişim olması halinde (b), (c) ve (d) de yer alan belgelerin her bir
ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
5 - Bu
ihalede kısmi teklif verilemez.
6 - İhale
yerli ve yabancı isteklilere açıktır.
7 - İhale dökümanı TTK Satınalma Daire
Başkanlığı Bülent Ecevit Caddesi Mithatpaşa Mahallesi
67090-Zonguldak ve TTK ANKARA Misafirhanesi 7. Cad.(Aşkaabat
Cad.) 19. Sok. No: 22 Bahçelievler/ANKARA adresinde görülebilir ve aynı
adreslerden 100,00 TL karşılığı temin edilebilir. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dökümanını satın almaları zorunludur.
8 -
Teklifler 08.01.2014 Carşamba saat 15.00’e kadar TTK Satınalma Daire Başkanlığı Bülent Ecevit Caddesi Mithatpaşa Mahallesi 67090-Zonguldak adresine verilebilecek
ve posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Ancak postada doğabilecek gecikmeden
idaremiz sorumlu değildir.
9 -
İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için
teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle her bir iş
kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşmesi düzenlenecektir.
10 -
İstekliler teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir. Teklif edilen bedelin
%3’ünden az oranda geçici teminat veren isteklilerin teklifleri değerlendirme
dışı bırakılacaktır.
11 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi ihale tarihinden itibaren en az 120 takvim günü
olmalıdır.
12 -
Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 -
Kurumumuz bu ihale ile ilgili olarak, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabii değildir.
13.1.1 -
İsteklilere uygulanacak cezai müeyyide ve ihalelerden yasaklama işlemlerinde
4734 sayılı kanun ve ilgili diğer mevzuat hükümleri uygulanır.
131.2 -
Sözleşmenin uygulanması safhasında yasak fiil ve davranışlar ile ihalelerden
yasaklama işlemleri Kurumumuz mal, hizmet alımları ve yapım işleri ile ilgili
yönetmeliğimizin 15/A ve 15/B maddelerinde yer alan hükümler uygulanır.
İlan olunur.
9677/1-1
TTK İHTİYACI OLARAK ALSZ OTOMATİK OCAK TELEFONU 4734
SAYILI KANUNUN 3/g MADDESİ KAPSAMINDA AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğünden:
1 - İdarenin
a) Adresi : Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü
Bağlık cad. Yayla Mah. İhsan Soyak Sok. No: 2 ZONGULDAK
b) Telefon ve faks numarası : Tel:0-372.252 40
00 (70 hat) Fax:
0.372-251 19 00
c) Elektronik posta adresi (varsa) : satinalma@ taskomuru.gov.tr.
2 - İhale konusu işin nev’i : Malzemenin Cinsi Miktarı
a) Niteliği, türü ve miktarı : ALSz Otomatik Ocak Telefonu 175
adet
b) Teslim yeri : Yerli yükleniciler için: TTK Makine ve İkmal
Dairesi Başk. Muayene ve Tesellüm işleri Şb. Md.
Tesellüm Ambarıdır.
Yabancı yükleniciler için: Sözleşmede belirtilen teslim limanı
c) Teslim tarihi : Yerli yükleniciler için: Sözleşmenin
imzalanmasına müteakip
idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için
gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren 120
takvim günüdür.
Yabancı yükleniciler için: sözleşmenin
imzalanmasını müteakip 120 takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TTK Satınalma Daire
Başkanlığı ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 08.01.2014 Çarşamba saat 15.00
c) Dosya no : 952-TTK E-78
4 - İhaleye
katılabilmek için gereken belgeler ve yeterlik kriterleri
4.1.
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri
kapsamında sunmaları gerekir:
a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için
telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk
ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya
Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ihaleye
ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile
kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel
kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları
tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
d) İdari Şartnamenin 9 uncu maddesinin (a), (b), (c),
(d), (e) ve (g) bentlerinde sayılan isteklilerin ihale dışı bırakılmasını
öngören durumlarda
bulunmadığına dair, ihale tarihinden önceki üç ay içinde alınmış
belgeler ile buna ilişkin yazılı taahhütname,
e) Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen teklif
mektubu,
f) Şartnamede belirlenen geçici teminat,
g) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli
vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
ğ) Mesleki ve teknik yeterliliğe ilişkin aranacak
belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
Teklif edilecek yer altında kullanılacak malzemeler
için Avrupa Konseyince onaylanmış bir kalite kontrol kuruluşu tarafından tanzim
edilmiş, Grup-1 gazlı (metan) ortamlara uygunluğunu gösteren AlSz Atex sertifikaları idari
şartnamenin 7.3 Maddesine uygun olarak teklifle
birlikte verilecektir. Atex sertifikalarının halen geçerli
olduğu, ihale ilan tarihi ile ihale tarihi arasında, sertifikaları düzenleyen
kuruluşça tanzim edilmiş ve yine idari şartnamenin 7.3
Maddesine uygun olarak teklifle birlikte sunulacak belge ile teyit edilecektir.
h) İsteklinin iş ortaklığı olması halinde şekli ve
içeriği bu Şartnamede belirlenen iş ortaklığı beyannamesi,
i) Şartnamenin 16.maddesinde belirtilmesi halinde,
isteklilerin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait önerileri ve
işlerin listesi,
j) İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
İsteklinin ortak girişim olması halinde (b), (c) ve (d)
de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
5 - Bu ihalede kısmi teklif verilebilecektir.
6 - İhale yerli ve yabancı isteklilere açıktır.
7 - İhale dökümanı TTK Satınalma Daire Başkanlığı Bülent Ecevit Caddesi Mithatpaşa Mahallesi 67090-Zonguldak ve TTK ANKARA
Misafirhanesi 7. Cad.(Aşkaabat Cad.) 19. Sok. No: 22
Bahçelievler/ANKARA adresinde görülebilir ve aynı adreslerden 50,00 TL
karşılığı temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dökümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler 08.01.2014 Çarşamba saat 15.00’e kadar
TTK Satınalma Daire Başkanlığı Bülent Ecevit Caddesi Mithatpaşa Mahallesi 67090-Zonguldak adresine verilebilecek
ve posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Ancak postada doğabilecek gecikmeden
idaremiz sorumlu değildir.
9 - İstekliler tekliflerini, her iş kaleminin miktarı
ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu
bulunan toplam bedeli üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekli ile her iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif
edilen birim biyatların çarpımı sonucu bulunan toplam
bedel üzerinden teklif birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
10 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.
Teklif edilen bedelin %3’ünden az oranda geçici teminat veren isteklilerin
teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale
tarihinden itibaren en az 120 takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Kurumumuz bu ihale ile ilgili olarak, ceza ve
ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabii
değildir
13.1.1 - İsteklilere uygulanacak cezai müeyyide ve
ihalelerden yasaklama işlemlerinde 4734 sayılı kanun ve ilgili diğer mevzuat
hükümleri uygulanır.
131.2 - Sözleşmenin uygulanması safhasında yasak fiil
ve davranışlar ile ihalelerden yasaklama işlemleri Kurumumuz mal, hizmet
alımları ve yapım işleri ile ilgili yönetmeliğimizin 15/A ve 15/B maddelerinde
yer alan hükümler uygulanır.
İlan olunur.
9678/1-1
TTK İHTİYACI OLARAK SANTRİFÜJ POMPA 4734 SAYILI KANUNUN
3/g MADDESİ KAPSAMINDA AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğünden:
1 - İdarenin
a) Adresi : Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü
Bağlık cad. Yayla Mah. İhsan Soyak Sok. No: 2
ZONGULDAK
b) Telefon ve faks numarası : Tel:0-372.252 40
00 (70 hat) Fax: 0.372-251 19 00
c) Elektronik posta adresi (varsa) : satinalma@taskomuru.gov.tr
2 - İhale konusu işin nev’i
a) Niteliği, türü ve miktarı : Santrifüj
Pompa, 3 adet
b) Teslim yeri : Yerli yükleniciler için: Üzülmez Taşkömürü
İşletme Müessesesi işyeri. Yabancı yükleniciler için: Sipariş şartlarına bağlı
olarak FOB limanı veya C+F Türkiye Limanı
c) Teslim tarihi : 180 takvim günü.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TTK Satınalma Daire
Başkanlığı ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 08.01.2014 Çarşamba saat 15.00
c) Dosya no : 936–TTK/ 1403
4 - İhaleye
katılabilmek için gereken belgeler ve yeterlik kriterleri
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için
telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk
ilanın yapıldığı yıl
içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek
Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ihaleye
ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile
kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel
kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
d) İdari Şartnamenin 9 uncu maddesinin (a), (b), (c), (d), (e) ve (g) bentlerinde sayılan isteklilerin ihale dışı
bırakılmasını öngören durumlarda bulunmadığına dair, ihale tarihinden önceki üç
ay içinde alınmış belgeler ile buna ilişkin yazılı taahhütname,
e) Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen teklif
mektubu,
f) Şartnamede belirlenen geçici teminat,
g) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli
vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
ğ) Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak
belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
1 - Teklif edilecek tulumbalar için TSE, ISO 9001, CE
belgesi ve satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi teklifle birlikte
verilecektir. Malzemenin üretiminden sonra düzenlenebilecek sertifikaların örneği
teklifle birlikte, bu sertifikanın aslı malzemenin tesliminde verilecektir.
2 - ISO Belgesi, Türk Akreditasyon Kurumu ‘TÜRKAK’
tarafından akreditasyonlu olacaktır.
h) İsteklinin iş ortaklığı olması halinde şekli ve
içeriği bu Şartnamede belirlenen iş ortaklığı beyannamesi,
i) Şartnamenin 16. maddesinde belirtilmesi halinde,
isteklilerin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait önerileri ve
işlerin listesi,
j) İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
İsteklinin ortak girişim olması halinde (b), ( c) ve
(d) de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
5 - Bu ihalede kısmi teklif verilemeyecektir.
6 - İhale yerli ve yabancı isteklilere açıktır.
7 - İhale dökümanı TTK Satınalma Daire Başkanlığı Bülent Ecevit Caddesi Mithatpaşa Mahallesi 67090-Zonguldak ve TTK ANKARA
Misafirhanesi 7. Cad.(Aşkabat Cad.) 19. Sok. No: 22 Bahçelievler/ANKARA
adresinde görülebilir ve aynı adreslerden 100,00 TL karşılığı temin edilebilir.
İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler 08.01.2014 Çarşamba saat 15.00 ‘e kadar
TTK Satınalma Daire Başkanlığı Bülent Ecevit Caddesi
No.2 Mithatpaşa Mahallesi 67090-Zonguldak adresine
verilebilecek ve posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Ancak postada doğabilecek
gecikmeden İdaremiz sorumlu değildir.
9 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin
miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif
edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim
fiyat sözleşmesi düzenlenecektir.
10 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.
Teklif edilen bedelin %3’ünden az oranda geçici teminat veren isteklilerin
teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale
tarihinden itibaren en az 120 takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Kurumumuz bu ihale ile ilgili olarak, ceza ve
ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabii
değildir.
13.1.1 - İsteklilere uygulanacak cezai müeyyide ve ihalelerden
yasaklama işlemlerinde 4734 sayılı kanun ve ilgili diğer mevzuat hükümleri
uygulanır.
131.2 - Sözleşmenin uygulanması safhasında yasak fiil
ve davranışlar ile ihalelerden yasaklama işlemleri Kurumumuz mal, hizmet
alımları ve yapım işleri ile ilgili yönetmeliğimizin 15/A ve 15/B maddelerinde
yer alan hükümler uygulanır.
İlan olunur.
9679/1-1
CİSCO MARKA AĞ CİHAZLARI VE KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAKLARI SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Karayolları
Genel Müdürlüğü ihtiyacı Cisco Marka Ağ cihazları ve kesintisiz güç kaynakları,
kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve markasına uygun olarak, Ofis’imiz
tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla,
açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (140.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslının
teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname, markası, Ofis tip ticari
şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten
yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile
ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 03/12/2013
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme
sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin teknik
şartnamesine ve markasına uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu
tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek
bir tarihte açılacaktır. Uygun
olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
9660/1-1
1 ADET CHECKPOİNT CES LİSANS GÜNCELLEMESİ SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Genelkurmay Başkanlığı Destek Kıtaları Grup
Komutanlığı ihtiyacı 1 adet Checkpoint Ces Lisans Güncellemesinin kuruluşça istenen markasına ve
Ofisimiz Ticari Şartnamesine eklenmesi istenilen idari hususlara uygun olarak,
Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen
şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (100.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI
OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname,
Ofisimiz Ticari Şartnamesine eklenmesi istenilen idari hususlar ile Ofis Ticari
Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten
yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile
ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 05/12/2013
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, ihtiyaç sahibi kuruluşça
istenen markasına ve Ofisimiz Ticari Şartnamesine eklenmesi istenilen idari
hususlara uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen
tekliflerin iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen
bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda
son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat
verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
9661/1-1
Eskişehir
Beylikova Tarıma Dayalı İhtisas Besi Organize Sanayi Bölgesi Müteşebbis Heyet
Başkanlığından:
Eskişehir Beylikova Tarıma Dayalı İhtisas Besi Organize
Sanayi Bölgesi Altyapı Yapım ve Elektrik Dağıtım Şebekesi Yapım İşi ihalesi
ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda düzeltme ilanı
yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında
düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale kayıt numarası : ---
1 - İdarenin
a) Adresi : İl Özel İdaresi İmar İnşaat Daire Başkanlığı
71 Evler Mh. Cumhuriyet Bulvarı No: 230 Eskişehir
b) Telefon ve faks numarası : 0
222 227 28 63 - 0 222 227 61 07
c) Elektronik posta adresi : ---
ç) İhale dokümanının görülebileceği adres : Gıda
Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Tarım Reformu Genel Müdürlüğü Organize Tarım ve
Hayvancılık Bölgeleri Daire Başkanlığı Eskişehir Yolu 9. Km. 12 kat 1229 nolu açık büro Lodumlu Ankara
2 - Düzeltmeye konu ilanın yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : ---
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : 18/11/2013 tarih ve 28825 sayılı Resmi Gazete
3 - Düzeltilen maddeler:
1) İlan metninin 3. Maddesinin b fıkrasındaki ihale
tarihi ve saati aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.
b) Tarihi ve saati : 10.12.2013
- Saat 10:30
2) İlan metninin 4. maddesinin B fıkrasının İş Deneyimi
başlıklı 4. alt bendi aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.
4) İş Deneyim Belgesi
İsteklinin, Yapım İşleri İhaleleri
Uygulama Yönetmeliğinde yazılı esas ve usullere uygun olarak, kamu veya özel
sektöre bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ihale konusu iş
veya benzer işlere ilişkin olarak, idarece kusursuz kabul edilecek şekilde
gerçekleştirildiğini gösteren, istekli tarafından teklif edilen bedelin en az %
80’i oranında ihale konusu iş veya benzer bir işle ilgili İş Deneyim Belgesinin
aslının sunulması zorunludur. Bu iş
deneyim belgesini tevsik amacıyla belge vermeye yetkili kurum veya kuruluşa
ibraz edilen diğer belgelerin aslı veya noter tasdikli örneklerinin de
sunulması gerekmektedir.
İş deneyiminde değerlendirilecek benzer işler; Yol,
içme suyu, kanalizasyon, yağmursuyu, drenaj, gölet ve baraj yapım işleridir.
İş Deneyim Belgesi yerine diplomalarını sunmak
suretiyle, ihaleye girecek olan mühendis ve mimarlar için, Yapım İşleri
İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinin 48.7. maddesi
kapsamında değerlendirilmek üzere, İnşaat Mühendisliği Bölümü ihale konusu iş
veya benzer işe denk sayılacaktır. Bu istekliler Yapım İşleri İhaleleri
Uygulama Yönetmeliğinin 39. maddesinde belirtilen gerekli belgeleri sunmak
zorundadır.
3) İlan Metninin 4. Maddesinin Ekonomik ve Mali
Yeterliliğe İlişkin Belgeler başlıklı C fıkrasına aşağıdaki madde eklenmiştir.
3) İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait
yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri.
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma
zorunluluğu olan isteklilerin, yıl sonu bilançosunu
veya bilançonun gerekli kriterleri sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma
zorunluluğu olmayan isteklilerin, yıl sonu bilançosunu
veya bilançonun gerekli kriterleri sağladığını gösteren bölümlerini ya da bu
kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest
muhasebeci mali müşavir tarafından standart formalarda yer alan “bilanço
bilgileri tablosuna” uygun olarak düzenlenen belgeyi sunmaları gerekmektedir.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Belli sürelerde nakit akışını
sağlayabilmesi için gerekli likiditeye ve kısa dönem (bir yıl) içinde borç
ödeme gücüne sahip olup olmadığını gösteren cari oranın (dönen varlıklar/kısa
vadeli borçlar) en az 0,75 olması, (hesaplama yapılırken; yıllara yaygın inşaat
maliyetleri dönen varlıklardan, yıllara yaygın inşaat hakediş
gelirleri ise kısa vadeli borçlardan düşülecektir),
b) Aktif varlıkların ne kadarının öz kaynaklardan
oluştuğunu gösteren öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15
olması, (hesaplama yapılırken, yıllara yaygın inşaat maliyetleri toplam
aktiflerden düşülecektir),
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının
0,50den küçük olması ve belirtilen üç kriterin
birlikte sağlanması zorunludur. Sunulan bilançolarda varsa yıllara yaygın
inşaat maliyetleri ile hakediş gelirlerinin
gösterilmesi gerekir.
Yukarıda belirtilen kriterleri
bir önceki yılda sağlayamayanlar, son üç yıla kadar olan yılların belgelerini
sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının
ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp
sağlanmadığına bakılır.
Bilanço veya bilançonun yukarıda belirtilen kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerinin ilgili
mevzuatına göre düzenlenmiş ve yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci
mali müşavir ya da vergi dairesince onaylanmış olması zorunludur. Yabancı
ülkede düzenlenen bilanço veya bilançonun yukarıda belirtilen kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerinin ise o ülke
mevzuatına göre düzenlenmesi ve bu belgeleri düzenlemeye yetkili merci
tarafından onaylanmış olması gereklidir.
Yabancı ülkede düzenlenen yayımlanması zorunlu olmayan
bilançoların veya bunların bölümlerinin ibraz edilmemesi durumunda, yukarıda
belirtilen kriterlerin sağlandığı o ülke mevzuatına
göre bu belgeleri düzenlemeye yetkili merci tarafından onaylanmış belge ile
tevsik edilebilir.
İsteklinin ortak girişim olması halinde, ortakların her
birinin istenen belgeleri ayrı ayrı sunması ve yukarıda belirtilen kriterleri sağlaması zorunludur.
4) İş hacmini gösteren belgeler
İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait,
aşağıda belirtilen belgelerden birini sunması yeterlidir;
a) Toplam cirosunu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüdü altında devam eden yapım işlerinin gerçekleştirilen
kısmının veya bitirilen yapım işlerinin parasal tutarını gösteren faturalar.
İsteklinin cirosunun teklif ettiği bedelin %25'inden,
taahhüt altında devam eden yapım işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya
bitirilen yapım işlerinin parasal tutarının ise teklif ettiği bedelin %
15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi
birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli
kabul edilir.
Bu kriterleri ihalenin
yapıldığı yıldan önceki yıl için sağlayamayanlar, ihalenin yapıldığı yıldan
önceki yıldan başlamak üzere birbirini takip eden son altı yıla kadarki
belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, belgeleri sunulan yılların parasal
tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin
sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Taahhüt altında devam eden yapım işlerinin
gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen yapım işlerinin parasal tutarını
tevsik etmek üzere; fatura örnekleri ya da bu örneklerin noter, yeminli mali
müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı
suretleri sunulur.
Gelir tablosunun, yeminli mali müşavir veya serbest
muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması zorunludur.
Yabancı ülkede düzenlenen gelir tablosunun o ülke mevzuatına göre düzenlenmesi
ve bu belgeyi düzenlemeye yetkili merci tarafından onaylanmış olması
gereklidir.
9669/1-1
Şanlıurfa
Tarıma Dayalı İhtisas Organize Sanayi Bölgesi Müteşebbis Heyet Başkanlığından:
Şanlıurfa Tarıma Dayalı İhtisas Organize Sanayi Bölgesi
2. Etap Altyapı Yapım ve YG-AG Elektrik Şebekesi Yapım İşi ihalesi ihale
edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda düzeltme ilanı
yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen
maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale kayıt numarası : ---
1 - İdarenin
a) Adresi : Şair Nabi Mahallesi Cumhuriyet Caddesi Prestij
İş Merkezi Kat 2 No: 6 Şanlıurfa
b) Telefon ve faks numarası : 0
414 314 44 42 - 0 414 215 45 75
c) Elektronik posta adresi : urfabosb@hotmail.com
ç) İhale dokümanının
görülebileceği adres : Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Tarım Reformu Genel Müdürlüğü Organize
Tarım ve Hayvancılık Bölgeleri Daire Başkanlığı Eskişehir Yolu 9. Km. 12 kat
1229 nolu açık büro Lodumlu
Ankara
2 - Düzeltmeye konu ilanın yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : ---
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : 18/11/2013 tarih ve 28825 sayılı Resmi Gazete
3 - Düzeltilen maddeler :
1) İlan metninin 3. Maddesinin b fıkrasındaki ihale
tarihi ve saati aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.
b) Tarihi ve saati : 10.12.2013
- Saat 14:30
2) İlan metninin 4. maddesinin B fıkrasının İş Deneyimi
başlıklı 4. alt bendi aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.
4) İş Deneyim Belgesi.
İsteklinin, Yapım İşleri İhaleleri
Uygulama Yönetmeliğinde yazılı esas ve usullere uygun olarak, kamu veya özel
sektöre bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ihale konusu iş
veya benzer işlere ilişkin olarak, idarece kusursuz kabul edilecek şekilde
gerçekleştirildiğini gösteren, istekli tarafından teklif edilen bedelin en az %
80’i oranında ihale konusu iş veya benzer bir işle ilgili İş Deneyim Belgesinin
aslının sunulması zorunludur. Bu iş
deneyim belgesini tevsik amacıyla belge vermeye yetkili kurum veya kuruluşa
ibraz edilen diğer belgelerin aslı veya noter tasdikli örneklerinin de
sunulması gerekmektedir.
İş deneyiminde değerlendirilecek benzer işler; Yol,
içme suyu, kanalizasyon, yağmursuyu, drenaj, gölet ve baraj yapım işleridir.
İş Deneyim Belgesi yerine diplomalarını sunmak
suretiyle, ihaleye girecek olan mühendis ve mimarlar için, Yapım İşleri
İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinin 48.7. maddesi
kapsamında değerlendirilmek üzere, İnşaat Mühendisliği Bölümü ihale konusu iş
veya benzer işe denk sayılacaktır. Bu istekliler Yapım İşleri İhaleleri
Uygulama Yönetmeliğinin 39. maddesinde belirtilen gerekli belgeleri sunmak
zorundadır.
3) İlan Metninin 4. Maddesinin Ekonomik ve Mali
Yeterliliğe İlişkin Belgeler başlıklı C fıkrasına aşağıdaki madde eklenmiştir.
3) İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait
yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri.
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma
zorunluluğu olan isteklilerin, yıl sonu bilançosunu
veya bilançonun gerekli kriterleri sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma
zorunluluğu olmayan isteklilerin, yıl sonu bilançosunu
veya bilançonun gerekli kriterleri sağladığını gösteren bölümlerini ya da bu
kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest
muhasebeci mali müşavir tarafından standart formalarda yer alan “bilanço
bilgileri tablosuna” uygun olarak düzenlenen belgeyi sunmaları gerekmektedir.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Belli sürelerde nakit akışını
sağlayabilmesi için gerekli likiditeye ve kısa dönem (bir yıl) içinde borç
ödeme gücüne sahip olup olmadığını gösteren cari oranın (dönen varlıklar/kısa
vadeli borçlar) en az 0,75 olması, (hesaplama yapılırken; yıllara yaygın inşaat
maliyetleri dönen varlıklardan, yıllara yaygın inşaat hakediş
gelirleri ise kısa vadeli borçlardan düşülecektir),
b) Aktif varlıkların ne kadarının öz kaynaklardan
oluştuğunu gösteren öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15
olması, (hesaplama yapılırken, yıllara yaygın inşaat maliyetleri toplam
aktiflerden düşülecektir),
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının
0,50’den küçük olması, ve belirtilen üç kriterin
birlikte sağlanması zorunludur. Sunulan bilançolarda varsa yıllara yaygın inşaat
maliyetleri ile hakediş gelirlerinin gösterilmesi
gerekir.
Yukarıda belirtilen kriterleri
bir önceki yılda sağlayamayanlar, son üç yıla kadar olan yılların belgelerini
sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının
ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp
sağlanmadığına bakılır.
Bilanço veya bilançonun yukarıda belirtilen kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerinin ilgili
mevzuatına göre düzenlenmiş ve yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci
mali müşavir ya da vergi dairesince onaylanmış olması zorunludur. Yabancı
ülkede düzenlenen bilanço veya bilançonun yukarıda belirtilen kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerinin ise o ülke
mevzuatına göre düzenlenmesi ve bu belgeleri düzenlemeye yetkili merci tarafından
onaylanmış olması gereklidir.
Yabancı ülkede düzenlenen yayımlanması zorunlu olmayan
bilançoların veya bunların bölümlerinin ibraz edilmemesi durumunda, yukarıda
belirtilen kriterlerin sağlandığı o ülke mevzuatına
göre bu belgeleri düzenlemeye yetkili merci tarafından onaylanmış belge ile
tevsik edilebilir.
İsteklinin ortak girişim olması halinde, ortakların her
birinin istenen belgeleri ayrı ayrı sunması ve yukarıda belirtilen kriterleri sağlaması zorunludur.
4) İş hacmini gösteren belgeler
İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait,
aşağıda belirtilen belgelerden birini sunması yeterlidir;
a) Toplam cirosunu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüdü altında devam eden yapım işlerinin
gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen yapım işlerinin parasal tutarını
gösteren faturalar.
İsteklinin cirosunun teklif ettiği bedelin % 25'inden,
taahhüt altında devam eden yapım işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya
bitirilen yapım işlerinin parasal tutarının ise teklif ettiği bedelin %
15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi
birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli
kabul edilir.
Bu kriterleri ihalenin
yapıldığı yıldan önceki yıl için sağlayamayanlar, ihalenin yapıldığı yıldan
önceki yıldan başlamak üzere birbirini takip eden son altı yıla kadarki
belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, belgeleri sunulan yılların parasal
tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin
sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Taahhüt altında devam eden yapım işlerinin gerçekleştirilen
kısmının veya bitirilen yapım işlerinin parasal tutarını tevsik etmek üzere;
fatura örnekleri ya da bu örneklerin noter, yeminli mali müşavir veya serbest
muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı suretleri sunulur.
Gelir tablosunun, yeminli mali müşavir veya serbest
muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması zorunludur.
Yabancı ülkede düzenlenen gelir tablosunun o ülke mevzuatına göre düzenlenmesi
ve bu belgeyi düzenlemeye yetkili merci tarafından onaylanmış olması
gereklidir.
4) İlan metninin 7. Maddesi aşağıdaki şekilde
değiştirilmiştir.
7 - İhale dokümanı Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı
Tarım Reformu Genel Müdürlüğü Organize Tarım ve Hayvancılık Bölgeleri Daire
Başkanlığı Eskişehir Yolu 9. Km. 12. Kat (1229 Nolu
açık büro) Lodumlu/ANKARA veya Şanlıurfa Tarıma
Dayalı İhtisas Organize Sanayi Bölgesi Müteşebbis Heyet Başkanlığı Şair Nabi
Mah. Cumhuriyet cad. Prestij İş merkezi Kat:2 No: 6
Şanlıurfa adreslerinde görülebilir veya 250-TL ihale dokümanı bedelini Şanlıurfa
Tarıma Dayalı İhtisas Organize Sanayi Bölgesinin Şanlıurfa Halk Bankası
İpekyolu Şubesi TR 39 0001 2001 3210 0016 1000 30 numaralı hesabına
yatırıldıktan sonra dekontla birlikte Gıda, Tarım ve
Hayvancılık Bakanlığı Tarım Reformu Genel Müdürlüğü Organize Tarım ve
Hayvancılık Bölgeleri Daire Başkanlığı Eskişehir Yolu 9. Km. 12. Kat (1229 Nolu açık büro) Lodumlu/ANKARA
adresinden temin edilebilir.
İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın
almaları zorunludur.
9696/1-1
Gaziantep
Defterdarlığından:
1 - Aşağıda
nitelikleri belirtilen taşınmazın 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 45 inci
maddesi uyarınca Açık Teklif Usulü ile satışı yapılacaktır.
2 - İhaleler
hizalarında belirtilen gün ve saatlerde Milli Emlak Müdürü odasında toplanacak
komisyonca yapılacaktır.
3 - İhaleye katılabilmek için;
a) Geçici
teminatın verilmesi (Tedavüldeki Türk parası, Mevduat ve Katılım Bankalarının
verecekleri süresiz teminat mektupları ve Hazine Müsteşarlığınca ihraç edilen
Devlet iç borçlanma senetleri veya bu senetler yerine düzenlenen belgeleri)
b) Yasal yerleşim
yerini gösterir belgeyi c) Tebligat için Türkiye'de adres gösterilmesi d)
Gerçek kişilerin TC. Kimlik numarasını bildirmeleri ve nüfus cüzdan suretini
vermeleri, ( Aslı ihale sırasında ibraz edilecektir) tüzel kişilerin vergi
kimlik numaralarım bildirmeleri, özel hukuk tüzelkişilerinin, idare
merkezlerinin bulunduğu yer mahkemesinden veya siciline kayıtlı bulunduğu
Ticaret ve Sanayi Odasından veya benzeri meslek kuruluşundan, ihalenin
yapıldığı yıl içinde alınmış sicil kayıt belgesi ile tüzel kişilik adına
ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel kişiliği temsile tam
yetkili olduklarını gösterir noterlikçe tasdik edilmiş imza sirkülerini veya vekaletnameyi ihale saatine kadar vermeleri; kamu tüzel
kişilerinin ise tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak
kişilerin tüzel kişiliği temsile yetkili olduğunu belirtir belgeyi vermeleri,
gerekmektedir.
4 - Postayla
yapılacak müracaatlarda teklifin 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu'nun 37.
maddesine uygun hazırlanması ve ihale saatine kadar Komisyona ulaşması
gerekmektedir. Postada meydana gelebilecek gecikme nedeni ile ihale saatine
kadar komisyona ulaşmayan teklifler işleme alınmayacaktır.
5 - Hazine'ye ait
taşınmazların satışı KDV’ye tabi olmadığı gibi bu satış ve devir işlemleri
sırasında düzenlenen belgeler vergi, resim ve harçtan müstesnadır. Satışı yapılan
taşınmazlar satış tarihini takip eden yıldan itibaren 5 yıl süre ile emlak
vergisine tabi tutulmaz.
6 - Şartnameler
mesai saatleri içerisinde Milli Emlak Müdürlüğünde ücretsiz olarak görülebilir.
7 - İhale Komisyonu İhaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
8 - İhale ile
ilgili bilgiler http://www.milliemlak.gov.tr internet adresinden öğrenilebilir.
S.NO |
KÖY / MAHALLE |
CİNSİ |
PAFTA |
ADA |
PARSEL |
YÜZÖLÇÜMÜ (m2) |
HAZİNE HİSSESİ |
İMAR DURUMU |
TAHMİNİ BEDEL (TL) |
GEÇİCİ TEMİNAT (TL) |
İHALE TARİHİ |
İHALE SAATİ |
1 |
Beylerbeyi Mahallesi |
Arsa |
22L.2B |
424 |
1 |
11.075,10 |
Tam |
1/1000'lik Uygulama imar planına göre Merkezi İş Alam |
3.887.360,10 |
388.736,01 |
10.12.2013 |
09:30 |
İlan olunur.
9606/1-1