HİZMET SATIN
ALINACAKTIR
T.Ş.F.A.Ş. Ağrı Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
BASINÇLI HAVALI
TESTERE SATIN ALINACAKTIR
Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satın Alma
Daire Başkanlığından:
SÜLFÜRİKASİT
SİRKÜLASYON POMPASI ALIMI YAPILACAKTIR
Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bandırma Bor ve
Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğünden:
BASINÇLI SU VE
VİDANJÖR İLE TEMİZLİK HİZMETLERİ YAPTIRILACAKTIR
Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bandırma Bor ve
Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğünden:
KARAYOLU PANCAR
NAKLİYE HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
T.Ş.F.A.Ş. Susurluk Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
ORMAN EMVALİ
SATILACAKTIR
Hanönü Orman İşletme Müdürlüğünden:
MÜESSESEMİZ
TINAZ-BAĞYAKA OCAKLARINDAN 250.000 m3 KÖMÜR KAZI, YÜKLEME VE YEAŞ
BUNKERLERİNE İŞ MAKİNESİ İLE BESLENMESİ
HİZMET ALIMI İŞİ AÇIK
İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
TKİ Kurumu S.S. Güney Ege Linyitleri İşletmesi
Müessesesi Müdürlüğünden:
TAŞINMAZMALLAR
SATILACAKTIR
T.Ş.F.A.Ş.
Ağrı Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
2013/2014 Kampanya Dönemi Pancar Analiz Laboratuarı Hizmeti alımı işi T.Ş.F.A.Ş. Genel Müdürlüğü
Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği Esaslarına Göre Açık İhale Usulü İle İhale
edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2013 / 117918
1 - İdarenin
a) Adresi : Eski Erzurum Yolu 8. Km AĞRI
b) Telefon ve faks numarası : 0 472 215 38 45 0 472 215
35 80
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 18 Adet İşçi ± %20
Toleranslı 30 Gün
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Ağrı Şeker Fabrikası
b) İşin Süresi : 2013/2014 Kampanya Dönemi süresince
(01.10.2013-30.10.2013)
c) Tarihi ve saati : 13/9/2013 - 14:00
4 - İhale şartnamede belirtilen gereklilikleri yerine
getiren yerli isteklilere açıktır.
5 - İhale dokümanı Ağrı Şeker Fabrikası Müdürlüğü /
AĞRI adresindeki Ticaret Servisinde görülebilir ve ihale dokümanları (KDV. Dahil) TL. 59,00 (Ellidokuz TL.) karşılığı aynı adreslerden temin edilebilir.
İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanlarını satın almaları zorunludur.
6 - Teklifler, 13.09.2013 Cuma günü saat 14.00’e kadar
Ağrı Şeker Fabrikası Müdürlüğü Eski Erzurum Yolu Üzeri 5. Km. AĞRI adresindeki
Müdürlüğümüz Haberleşme Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir.
7 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kalemi için teklif
edilen birim fiyatlarının miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel
üzerinden birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu, ihale üzerinde
bırakılan istekliyle her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatların
miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme
imzalanacaktır.
8 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 45 (Kırkbeş) takvim günü
olmalıdır.
10 - Ceza ve yasaklamaya ilişkin hususlar hariç, mezkur alım 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı
Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununa tabi değildir.
7382/1-1
BASINÇLI
HAVALI TESTERE SATIN ALINACAKTIR
Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü
Satın Alma Daire Başkanlığından:
İşin Adı : BASINÇLI HAVALI TESTERE alımı 4734 sayılı
kanunun 3/g maddesi kapsamında hazırlanan Kurumumuz yönetmeliği açık ihale
usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2013/116667
Dosya no : 1322540
1 - İDARENİN :
a) Adres : Bağlık
Caddesi Yayla Mahallesi İhsan Soyak Sokak No: 2
67090-ZONGULDAK
b) Telefon ve Faks numarası : Tel : 0.372 252 40 00 (70 Hat)
Faks : 0.372 251 19 00
c) Elektronik posta adresi :
2 - İHALE KONUSU MALIN :
a) Niteliği, türü ve miktarı : Basınçlı havalı testere ; 1 kalem (8 adet)
b) Teslim yeri : Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü
Makina ve İkmal Dairesi Başkanlığı Muayene ve Tesellüm İşleri Şube Müdürlüğü
Tesellüm Şefliği Ambarı ZONGULDAK
c) Teslim tarihi : İşe başlanmasını müteakip 30 takvim günüdür.
3 - İHALENİN :
a) Yapılacağı yer : Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satın
Alma Dairesi Başkanlığı
Bülent
Ecevit Caddesi No: 125 ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 19.09.2013 Perşembe günü saat
: 15:00
4 - İhaleye katılabilme
şartları ve istenilen belgeler ile yeterlilik kriterleri;
4-1.
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri
kapsamında sunmaları gerekir.
a) Tebligat
için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile
elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı
gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek
kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde
alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odasına kayıtlı olduğunu
gösterir belge,
2) Tüzel
kişi olması halinde, mevzuat gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu
Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl
içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel
kişi olması halinde, ilgilisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya
kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu
gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile
tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
d) İdari
Şartnamenin 9 uncu maddesinin (a), (b), (c), (d), (e) ve (g) bentlerinde
sayılan, isteklilerin ihale dışı bırakılmasını öngören durumlarda bulunmadığına
dair, İhale tarihinden önceki üç ay içinde alınmış belgeler ile buna ilişkin
yazılı taahhütname,
e) Şekli ve
içeriği Şartnamede belirlenen teklif mektubu,
f)
Şartnamede belirtilen geçici teminat,
g) Vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan
kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter
tasdikli imza beyannamesi,
h)
İsteklinin ortak girişim olması halinde şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen
ortak girişim beyannamesi,
ı) İhale
dokümanının satın alındığına dair belge. İsteklinin ortak girişim olması
halinde (b), ( c) ve (d) de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı
verilmesi zorunludur.
4.2. Mesleki
ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken
kriterler;
5 - Ekonomik
açıdan en avantajlı teklif, en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - İdari
Şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan tüm yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale
dokümanı Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığı
Mithatpaşa Mah. Bülent Ecevit Cad. No: 2 ZONGULDAK ve
TTK Ankara Misafirhanesi 7. Cadde (Aşkaabat Cd.) 19. Sokak No: 22 BAHÇELİEVLER-ANKARA adresinde görülebilir
ve şartnameler 20.00 TL. karşılığı aynı adreslerden
temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın
almaları zorunludur.
8 -
Teklifler en geç 19.09.2013 Perşembe günü saat 15.00’a kadar Türkiye Taşkömürü
Kurumu Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığına elden teslim
edilebileceği gibi iadeli - taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
Ancak postada doğabilecek gecikmeden idaremiz sorumlu değildir.
9 -
İstekliler tekliflerini, her iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için
teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekli ile her iş kaleminin
miktarı ile iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu
bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
10 -
İstekliler teklif edilen bedelin %3’den az olmamak üzere kendi belirleyecekleri
oranda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi ihale tarihinden itibaren en az 120 (Yüzyirmi) takvim günü olmalıdır.
12 -
Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13. Bu ihale
ile ilgili olarak ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri için aşağıdaki
maddeler uygulanır.
13.1.1.
İsteklilere uygulanacak cezai müeyyide ve ihalelerden yasaklama işlemlerinde
4734 sayılı Kanun ve ilgili diğer mevzuat hükümler uygulanır.
13.1.2.
Sözleşmenin uygulanması safhasında yasak fiil ve davranışlar ile ihalelerden
yasaklama işlemleri Kurumumuz Mal, Hizmet Alımları ve Yapım İşleri ile İlgili Yönetmeliğimizin
15/A ve 15/B maddelerinde yer alan hükümler uygulanır.
İlan olunur.
7292/1-1
SÜLFÜRİKASİT
SİRKÜLASYON POMPASI ALIMI YAPILACAKTIR
Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü
Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğünden:
İhale Kayıt
No: 2013/112980
1 - İhalenin
Konusu: 1 Adet Sülfürikasit Sirkülasyon Pompası Alımı
İşidir.
2 -
Şartnameler;
- Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü
600 Evler Mah. Atatürk Cad. No: 70 Bandırma/BALIKESİR Tel: 0266 721 31 00
adresinde,
-
www.etimaden.gov.tr internet adresinde görülebilir,
- Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığı
(Ayvalı Mah.
Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sokak No :1/A
Keçiören/Ankara Tel : 0312 294 22 31)
- Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü İzmir Lojistik Müdürlüğü
(Halit Ziya
Bulvarı No: 1 İzmir Tel : 0232 484 37 17),
- Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü İstanbul Lojistik Müdürlüğü
(Atatürk
Bulvarı No: 156 34134 Aksaray / İstanbul, Tel: 0212 527 09 09),
- Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü
(600 Evler
Mah. Atatürk Cad. No:70 Bandırma Tel: 0266 721 31 00) adreslerinden 50,00 TL
karşılığı temin edilebilir.
Posta
yoluyla ihale dokümanı satış bedeli: 60,00 TL
Şartname
bedeli Ziraat Bankası Bandırma Şubesi nezdindeki TR15 0001 0000 4837 7122 4555
29 IBAN nolu hesaba yatırılabilir.
3 - İhalenin
yapılacağı yer: Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bandırma Bor ve Asit
Fabrikaları İşletme Müdürlüğü 600 Evler Mah. Atatürk Cad. No: 70
Bandırma/BALIKESİR
4 - İhalenin
yapılacağı Tarih ve Saat: 19.09.2013 Perşembe günü Saat: 14.00
5 - İhale
Usulü: Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğünün 4734 sayılı Kamu İhale
Kanununun 3. maddesinin (g) bendi kapsamında yapacağı “Mal ve Hizmet
Alımlarında Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” hükümlerine göre -
Açık İhale
6 - İHALEYE
KATILABİLME ŞARTLARI
İSTEKLİLER;
6.1.Teklif
Mektubunu,
6.2.
Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks
numarasını gösteren belgeyi,
6.3.
Mevzuatı gereği, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek
odası belgesini;
- Gerçek
kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da
ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belgeyi,
- Tüzel kişi
olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel
kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belgeyi,
6.4. Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerini;
- Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
- Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları,
üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten
son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere
ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini,
6.5. İstekli
adına vekaleten iştirak edilirse, istekli adına
teklifte bulunacak kimselerin bu konuda yetkili olduklarını gösteren noterde
düzenlenmiş vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenin noter tasdikli imza
beyannamesini,
6.6. Geçici
teminatın yatırıldığına dair belgeyi veya banka teminat mektubunu; İstekliler
teklif edilen KDV hariç toplam ihale bedelinin %3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.
6.7.
İsteklinin ortak girişim olması halinde istekli ortak girişim beyannamesini,
6.8. İhale
dokümanının satın alındığına dair belgeyi,
6.9.
Teklifle birlikte;
• İstekliler
teklif ettikleri pompaların marka ve menşeini tekliflerinde belirteceklerdir.
• Pompalar;
Direkt akuple motor, şase, kaplın veya kayış-kasnaklı
ve muhafazalarını kapsayacak şekilde komple teklif edilmelidir.
• Firmalar
tekliflerinde pompaların karakteristikleri ile ilgili hususlara ayrıntılı cevap
vermelidir. Tekliflerine ilgili pompanın karakteristiklerini gösteren
diyagramları eklemelidir.
• Firmalar
pompalarla birlikte 1 adet fan, 1 adet mil, 1 adet salmastra kitini yedek
olarak verecektir. Bu malzemelerin fiyatları pompa teklif kapsamı içinde olacak
olup, bunlar için ayrıca bir ödeme yapılmayacaktır. Bu durum teklifte
belirtilecektir.
• Pompaların
Emme-Basma bağlantısı flanşlı olacak, flanş ölçüleri PN16 ’ya göre DIN 2501 normuna uygun olacak
olup, teklifte Giriş-Çıkış çapları belirtilecektir.
• Teklif
edilecek pompalar ve pompalara ait diğer ekipmanların
katalog ve kalite belgeleri teklif dosyasına eklenerek önerilen tip bu
kataloglarda işaretlenmelidir.
• Teklif
edilen pompalar ve pompalara ait ekipmanların
uluslararası ISO-9000 kalite belgeleri olmalı ve bu belgeler veya belge
numaraları teklife eklenmelidir.
• Önerilen
pompanın tüm parçalarının görüleceği ve malzeme kalitelerinin de gösterildiği
kesit resmi teklif dosyasında bulunmalıdır.
• Pompaya
ait tüm özelliklerin belirtildiği data sheet’ler teklif dosyasında olmalıdır. Ayrıca pompaların
monte edileceği alanda gerekli akuplasyonların
yapılabilmesi amacıyla pompa ve şase ölçüleri teklifle birlikte verilecektir.
• Teklif
edilen pompaya ait kapasite ve verim eğrileri teklif dosyasında bulunmalıdır.
• Yüklenici firma
pompalarla birlikte, pompaların montaj, devreye alma, işletme ve bakım
kataloglarını kapsayacak dokümanlarını İşletmemize verecek olup, bu husus
teklif kapsamı içinde olacaktır.
• Teklif
edilen pompaların Türkiye’de yetkili servisi olacaktır ve tekliflerinde
belirteceklerdir.
• Pompalar
devreye alınmadan 2 gün önce pompa firmasına bilgi verilecek, firma gerekli
kontroller için sahaya teknik elemanını görevlendirecek ve devreye almayı İdare
ve firma birlikte gerçekleştirecektir. Bu husus teklif kapsamında olacaktır.
• İstekliler
tekliflerinde önerdikleri pompanın birim enerji tüketim değerini verecek olup
ayrıca 1 yıllık enerji tüketim (24 saat ve 330 gün çalışma şekline göre)
değerlerini de ekleyeceklerdir. Enerji tüketimi teklif değerlendirmede dikkate
alınacaktır.
• Yüklenici
temin etmiş olduğu tüm pompa ve parçalar için devreye alma tarihinden itibaren
iki yıl (24 ay) sure ile (Mekanik salmastra için 1 yıl) çalışma garantisi
verecektir. Yüklenici, garanti kapsamında meydana gelebilecek her türlü arızayı
süresi içerisinde gidermekle sorumludur. Garanti hususu ve kapsamı teklifte
açıkça belirtilecektir.
teklif zarfına
koyacaklardır.
7 - Teklifler, İdari Şartnamenin 13. maddesinde belirtildiği gibi
usulüne uygun olarak düzenlenmiş şekilde Kapalı Zarfta olmak kaydıyla
19.09.2013 Perşembe günü Saat: 14.00’e kadar Eti Maden İşletmeleri Genel
Müdürlüğü Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü Evrak-Haberleşme
ve Arşiv İşlemleri Sorumlusuna elden teslim edilebileceği gibi iadeli-taahhütlü
olarak posta ile de gönderilebilir. Ancak
posta ile gönderilen tekliflerin ihale günü saat 14:00’e
kadar ulaşması şarttır. Postada vaki olacak gecikmeler kabul edilmez.
8 - İhalemiz
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve
ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi
olmayıp, ihaleyi yapıp yapmamakta, ihale konusu işi kısmen veya tamamen verip
vermemekte serbesttir.
7343/1-1
BASINÇLI
SU VE VİDANJÖR İLE TEMİZLİK HİZMETLERİ YAPTIRILACAKTIR
Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü
Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğünden:
İhale Kayıt
No: 2013/114868
1 - İhalenin
Konusu : 01.10.2013 - 31.12.2013 Tarihleri arasında
Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü bünyesindeki fabrikalarda
bulunan; Çeşitli çap ve boyda boru, serpantin, borulu ve plakalı tip eşanjör, açık ve kapalı tip kanal vb. ekipmanların basınçlı
su ile temizliği ile Pis su hatları, fosseptik ve atık su çukurları ile açık
kanalların vidanjör ile açılması ve temizliklerinin yapılması işidir.
2 -
Şartnameler;
- Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü
600 Evler Mah. Atatürk Cad. No:70 Bandırma/BALIKESİR Tel: 0 266 721 31 00
adresinde,
-
www.etimaden.gov.tr internet adresinde görülebilir,
- Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığı
(Ayvalı Mah.
Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A 06010 Keçiören/ANKARA Tel : 0 312 294 22 31)
- Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü İzmir Lojistik Müdürlüğü
(Halit Ziya
Bulvarı No :1 İzmir Tel : 0 232 484 37 17),
- Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü İstanbul Lojistik Müdürlüğü
(Atatürk
Bulvarı No: 156 34134 Aksaray/İstanbul, Tel : 0 212
527 09 09),
- Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü
(600 Evler Mah. Atatürk Cad. No: 70 Bandırma Tel: 0 266 721 31 00)
adreslerinden 50,00 TL karşılığı temin
edilebilir.
Posta
yoluyla ihale dokümanı satış bedeli : 60,00 TL
Şartname
bedeli T.C. Ziraat Bankası Bandırma Şubesi nezdindeki TR15 0001 0000 4837 7122
4555 29 nolu hesaba yatırılabilir.
3-İhalenin
yapılacağı yer : Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü
Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü 600 Evler Mah. Atatürk Cad.
No: 70 Bandırma/BALIKESİR
4 - İhalenin
yapılacağı Tarih ve Saat : 17.09.2013 Salı günü Saat:
14.00
5 - İhale Usulü : Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğünün 4734 sayılı
Kamu İhale Kanununun 3. maddesinin (g) bendi kapsamında yapacağı “Mal ve Hizmet
Alımlarında Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” hükümlerine göre -
Açık İhale
6 - İHALEYE
KATILABİLME ŞARTLARI
İSTEKLİLER;
6.1.Teklif
Mektubunu,
6.2.
Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks
numarasını gösteren belgeyi,
6.3.
Mevzuatı gereği, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek
odası belgesini;
- Gerçek
kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da
ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belgeyi,
- Tüzel kişi
olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel
kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belgeyi,
6.4. Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerini;
- Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,
- Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları,
üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten
son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere
ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini,
6.5. İstekli
adına vekaleten iştirak edilirse, istekli adına
teklifte bulunacak kimselerin bu konuda yetkili olduklarını gösteren noterde
düzenlenmiş vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenin noter tasdikli imza
beyannamesini,
6.6. Geçici
teminatın yatırıldığına dair belgeyi veya banka teminat mektubunu; İstekliler teklif edilen KDV hariç toplam ihale bedelinin
%3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat
vereceklerdir.
6.7.
İsteklinin ortak girişim olması halinde istekli ortak girişim beyannamesini,
6.8. Tüzel kişi tarafından is deneyimini göstermek için sunulan
belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması
halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil
memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir
tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye
doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart
forma uygun belge İhale dokümanının satın alındığına dair belgeyi,
6.9. İhale
dokümanının satın alındığına dair belgeyi,
6.10. İş
Deneyim Belgesini,
- Benzer iş
olarak kabul edilecek işler, endüstriyel temizlik işleridir.
6.11.
Referanslarını, kataloglarını ve yapacakları iş esnasında kullanacakları
basınçlı su pompası, basınçlı hava tabancası ve vidanjör özelliklerini teklif
zarfına koyacaklardır.
7 - Teklifler, İdari Şartnamenin 14. Maddesinde belirtildiği gibi
usulüne uygun olarak düzenlenmiş şekilde Kapalı Zarfta olmak kaydıyla
17.09.2013 Salı günü Saat: 14.00’e kadar Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü
Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü Evrak Haberleşme ve Arşiv
İşleri Sorumlusuna elden teslim edilebileceği gibi iadeli-taahhütlü olarak
posta ile de gönderilebilir. Ancak
posta ile gönderilen tekliflerin ihale günü saat 14:00’e
kadar ulaşması şarttır. Postada vaki olacak gecikmeler kabul edilmez.
8 - İhalemiz
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve
ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi
olmayıp, ihaleyi yapıp yapmamakta, ihale konusu işi kısmen veya tamamen verip
vermemekte serbesttir.
7344/1-1
KARAYOLU
PANCAR NAKLİYE HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
T.Ş.F.A.Ş. Susurluk Şeker Fabrikası
Müdürlüğünden:
2013/2014
Kampanya Dönemi Susurluk Şeker Fabrikası Kantarlarından Eskişehir Şeker
Fabrikasına Karayolu Pancar Nakliye Hizmet Alımı işi T.Ş.F.A.Ş. Genel Müdürlüğü
Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği Esaslarına Göre Açık İhale Usulü İle İhale
Edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2013/117445
1 - İdarenin
a) Adresi : Susurluk Şeker Fabrikası Müdürlüğü Bursa
Karayolu Üzeri 6. Km. Susurluk/BALIKESİR
b) Telefon ve faks numarası : : 0 266 865 19 40 (4 Hat)
- 0 266 865 26 05
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : 2013/2014 Kampanya
Döneminde 95.000 Ton pancarın Susurluk Şeker Fabrikası Kantarlarından Eskişehir
Şeker Fabrikasına Karayolu Pancar Nakliye Hizmet Alımı İşidir.
Bölge
ve Kantar Adı Taşınacak
Pancar (Ton)
Susurluk
– Fabrika 4.000
Burhaniye
– Altınova 1.300
Karacabey
– Karacabey 28.700
Karacabey
– Orhaneli 1.500
Karacabey
- Y. Sarıbey 1.200
Manyas
– Gönen 4.400
Manyas
– Haydar 2.100
M.
K. Paşa-M. K. Paşa 3.300
M.
K. Paşa – Tepecik 14.000
Yenişehir
– Barçın 15.500
Yenişehir
– İnegöl 9.000
Yenişehir
– Yenişehir 10.000
TOPLAM 95.000
b) Yapılacağı yer : Nakliye hizmeti. Fabrika, Altınova, Karacabey,
Orhaneli, Y. Sarıbey, Gönen, Haydar, M. K. Paşa,
Tepecik, Barçın, İnegöl ve Yenişehir kantarlarından
Eskişehir Şeker Fabrikasına yapılacaktır.
c) İşin süresi : 2013/2014 Kampanya süresince
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Şeker Fabrikası Müdürlüğü Ofis Binası Toplantı
Salonu Susurluk/BALIKESİR
b) Tarihi ve saati : 17/09/2013 Salı günü,
saat 14.00
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak
kriterler:
4.1 -
İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1 -
Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya İlgili Meslek
Odası belgesi
4.1.1.1 -
Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya
da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu
yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge
4.1.1.2 -
Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2 -
Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri
4.1.2.1 -
Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2 - Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin
tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin
tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3 -
Şekli ve içeriği idari şartnamede belirlenen teklif mektubu,
4.1.4 -
Şekli ve içeriği idari şartnamede belirlenen geçici teminat,
4.1.5 -
İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 - Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan
belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması
halinde, Ticaret ve Sanayi Odası/Ticaret Odası bünyesinde bulunan ticaret sicil
memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir
tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye
doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart
forma uygun belge,
4.1.7 -
Karayolu Taşıma Yönetmeliği'nde belirtilen isteklinin sahip olduğu taşıma yetki
belgesinin noter onaylı sureti, (Bu belgeler C2, L1 - L2, R1 - R2 ve K1 dir.)
4.2 -
Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak belgeler ve bu belgelerin taşıması
gereken kriterler:
4.2.1 - İş
deneyim belgesi:
1) Yurt
içinde veya yurt dışında kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme
kapsamında taahhüt edilen ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin olarak,
a) İlk ilan
tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kabul işlemleri tamamlanan hizmet
alımlarıyla ilgili iş deneyimini gösteren belgeleri veya,
b)
Devredilen işlerde devir öncesindeki veya sonrasındaki dönemde ilk sözleşme
bedelinin en az % 80’inin gerçekleştirilmesi şartıyla, ilk ilan veya davet
tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kabul işlemleri tamamlanan hizmet
işlerine ilişkin deneyimi gösteren belgelerin,
verilmesi zorunludur.
İstekli
tarafından teklif edilen bedelin % 30'undan az olmamak üzere, ihale konusu iş
veya benzer işlere ait tek sözleşmeye ilişkin iş deneyimini gösteren belgelerin
sunulması gerekir.
İş
ortaklığında pilot ortağın, istenen iş deneyim tutarının en az % 70'ini, diğer
ortakların her birinin ise istenen iş deneyim tutarının en az % 10'unu
sağlaması gerekir. Ancak, diğer ortak veya ortakların iş deneyim tutarı
toplamı, istenen iş deneyim tutarının % 30'undan az olamaz.
4.2.2 -
Makine ve Diğer Ekipmana İlişkin Belgeler:
11.06.2009
tarih ve 27255 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak
yürürlüğe giren ve 11.06.2009 tarihinde uygulamaya konulan Karayolu Taşıma
Yönetmeliği’nde belirtilen, isteklinin sahip olduğu karayolu taşıma yetki belge
kapasitesinin, teklifte bulunacakları kantarın/kantarların günlük taşınacak
pancar miktarına uygun olması gerekmektedir. Taşınacak günlük pancar miktarına
uygun olmayan belgeye sahip isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı
bırakılacaktır.
4.3 - Bu
ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.3.1 - Bu
ihalede benzer iş olarak Karayolu eşya taşımacılığında faaliyet gösteren gerçek
ve tüzel kişilerin yapmış olduğu işler kabul edilecektir.
5 - Ekonomik
açıdan en avantajlı teklif, kantar bazında teklif edilen fiyatların en düşük
olanıdır.
6 - İhaleye
sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale
dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1 - İhale
dokümanı, İdarenin adresinde görülebilir ve TL 100,00- (Yüz Türk Lirası)
karşılığı aynı adresten satın alınabilir.
7.2 -
İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 -
Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Susurluk Şeker Fabrikası Haberleşme
Servisine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir. (Postadaki gecikmelerden idare sorumlu
tutulamaz.)
9 -
İstekliler tekliflerini, birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu
üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler
için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel
üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu hizmet ihalesinde kısmi
teklif verilebilir.
10 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 90 takvim günü
olmalıdır.
12 -
Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 -
Gerektiğinde açık eksiltme ve pazarlık yapılabileceğinden, isteklilerin veya
kanuni temsilcilerinin İhale günü ve saatinde Fabrikamızda hazır bulunmaları
gerekmektedir.
14 - Mezkur hizmet alımı 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735
Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu'na (ceza ve yasaklamalarla ilgili
hükümleri hariç) tabi olmayıp, ihale Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel
Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği esaslarına göre yapılacaktır.
Teşekkülümüz ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta serbesttir.
7313/1-1
Hanönü
Orman İşletme Müdürlüğünden:
İhale Tarihi: 12/9/2013 İhale
Yeri: Satış Sal./14.00
Depo |
Cinsi |
M3 |
Parti |
Muh. Bed |
Teminat |
|
1 |
Gökçeağaç |
1 SUB Çk Tom.Kln |
30.000 |
1 |
360 |
325 |
2 |
Gökçeağaç |
1 SNB Çk Tom.Kln |
30.000 |
1 |
340 |
307 |
3 |
Gökçeağaç |
2 SUB Çs-Çk Tom.Kln |
180.000 |
6 |
Muhtelif |
1.422 |
4 |
Gökçeağaç |
2 SNB Çs-Çk Tom.Kln |
120.000 |
4 |
Muhtelif |
912 |
5 |
G.Ağaç-K.çay |
3 SUB Çs-Çk Tom.İnc-Kln |
1.520.000 |
33 |
180 |
9.259 |
6 |
G.Ağaç-K.çay |
3 SNB Çs-Çk Tom.İnc-Kln |
1.560.000 |
39 |
Muhtelif |
8.349 |
7 |
Gökçeağaç |
2 SUB Gök.Tom.Kln |
80.000 |
2 |
215 |
518 |
8 |
Gökçeağaç |
2 SNB Gök.Tom.Kln |
80.000 |
2 |
200 |
482 |
9 |
G.Ağaç-K.çay |
3 SUB Gök.Tom.İnc-Kln |
950.000 |
20 |
Muhtelif |
5.255 |
10 |
G.Ağaç-K.çay |
3 SNB Gök.Tom.İnc-Kln |
1.040.000 |
26 |
Muhtelif |
5.234 |
11 |
Gökçeağaç |
3 SNB Kn.Tom.İnc-Kln |
60.000 |
2 |
Muhtelif |
208 |
12 |
Gökçeağaç |
Çam Tel Dir 9
Boy |
80.000 |
2 |
230 |
554 |
13 |
G.Ağaç-K.çay |
Çam Mad.Dir.İnc-Kr-Kln |
610.000 |
17 |
Muhtelif |
2.303 |
14 |
G.Ağaç-K.çay |
Çam Kağıtlık M3 |
580.000 |
16 |
90 |
1.582 |
15 |
G.Ağaç-K.çay |
Göknar Kağıtlık M3 |
490.000 |
13 |
90 |
1.336 |
16 |
Gökçeağaç |
Kayın Kağıtlık(M3) |
170.000 |
5 |
100 |
515 |
17 |
Kuzaluç |
Meşe Lif Yonga Od |
327 |
2 |
45 |
442 |
18 |
Kuzaluç |
Kayın Lif Yon Od |
100 |
1 |
55 |
166 |
19 |
G.Ağaç-K.çay |
Yapraklı Yak Odun |
568 |
18 |
50 |
867 |
Toplam |
7.580.000 |
210 |
40.036 |
1 - İşletmemiz Depolarında bulunan yukarıda müfredatı
yazılı 210 Parti Orman Emvali 12/09/2013 tarihine
rastlayan Perşembe 14.00 de Açık Artırma suretiyle İşletme Müdürlüğümüz
Komisyonu huzurunda satılacaktır.
2 - İhalesi
kesinleşen İBRELİ-YAPRAKLI Emvaller %40 ı vergi ve fonlar peşin %60’ı 9
ay vadeli, İBRELİ, YAPRAKLI kağıtlık ve lif yonga
odunlarında enval % 30 u vergi ve fonlar peşin % 70 i
9 ay vadeli olarak satılacaktır. Emvallerde 9 aylık %
5,4 vade faizi mektuba ilave edilebilir.
3 - Müşterinin Adresine gönderilen tebligat aldığı Tarihden itibaren 15 Gün içinde satışı Yaptırmak zorundadır.
Tebliğatı 7 Günlük Posta hizmeti süresinde alma
zorunlu olup eğer bu süre içinde Tebliğatı almamış
ise İşletme Müdürlüğümüzün Tebliğatı Postaya veriş
tarihinden itibaren 22 Gün içinde satış yaptırmak zorundadır. Postada geciken
süreler yasal bir hak tanımadığı gibi 15 Gün içinde satış Yaptırmak Kaydı ile
%1,2 Enval gecikmesini + KDV ve Teminatını %6 ya
Çıkararak satış yaptırabilir.
4 - Alıcı Taahüdünden dönerse
Şartnamenin 14.Maddesi gereği % 9,50 Kanuni Faiz ve İki İhale arası meydana
gelen zarar müşteriden alınacaktır.
5 - Vadesi biten Teminat mektubu 30 Gün İşl. Müd. 60 Gün Bölge Müd.den
izin alarak Aylık %1,2 Gecikme + KDV sini Peşin Yatırarak süre uzaltımı isteyebilir.
6 - İlanımız, Sinop, Ayancık, Durağan, Türkeli, Küre, Karadere, Taşköprü, Kastamonu, Araç, Daday Or. Gen. Müd. ve Kastamonu Bölge Müd. görülebilir.
7 - Müşteriler kanuni ikametlerini Ticaret odası
kaydını vergi kayıt numarasını gösteren belgeyi yanında getirmeleri ayrıca
şirket adına katılanlar imza sirkülerini vekaleten
girenler vekaletnamelerini noterden tastikli birer
örneğini getirmeleri getirmeyenler ihaleye alınmayacaktır.
8 - Satış şartnamesi İşl. Müd.
ücretsiz temin edilebilir. Global İstifler Satıştan 1
Gün önce Hazır olup, Parti adeti veya envalin miktarı % 20 Eksik veya % 30 Fazlası Olabilir.
TEL: 0366 497 50 12 FAKS: 0366 497 54 75
BANKA HESAP NO: 25379510 5001
Hanönü Ziraatbank
IBAN NO : TR89 0001 0017 0325
3795 1050 01
7405/1-1
MÜESSESEMİZ
TINAZ-BAĞYAKA OCAKLARINDAN 250.000 m3 KÖMÜR KAZI, YÜKLEME VE YEAŞ
BUNKERLERİNE İŞ MAKİNESİ İLE BESLENMESİ
HİZMET ALIMI İŞİ
AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
TKİ Kurumu S.S. Güney Ege Linyitleri
İşletmesi Müessesesi Müdürlüğünden:
İhale kayıt No : 2013/117529
İhale Dosya No : GELİ/2013-929
1 - İdarenin
a) Adresi : GELİ Müessesesi Müdürlüğü Yatağan-Milas
Karayolu 8.Km. Yatağan/MUĞLA
b) Telefon ve faks numarası : (0 252) 572 59 05 Faks: (0
252) 572 59 03
c) Elektronik posta adresi : gelisatinalma@geli.gov.tr
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği türü miktarı : Müessesemiz Tınaz
ve Bağyaka Ocaklarından 250.000 m3 Kömür
Kazı, Yükleme ve YEAŞ Bunkerlerine iş makinesi ile
beslenmesi işidir.
b) Yapılacağı yer : GELİ Müessesesi Müdürlüğü Tınaz ve Bağyaka ocakları Yatağan/Muğla
c) İşin Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 150 (yüzelli) Takvim günüdür.
Sözleşmenin
imzalandığı tarihten itibaren 5 (beş) takvim günü içerisinde yer teslimi
yapılıp işe başlanacaktır.
3 - a) İhalenin yapılacağı yer : GELİ
Müessesesi Müdürlüğü İhale Toplantı Salonu Yatağan/MUĞLA
b) Tarih ve Saati : 17.09.2013 – 14.00
4 - İhale dokümanları :
- TKİ Kurumu
Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığı Hipodrom Cad. No: 12
Yenimahalle/ANKARA
- TKİ Kurumu
Gümrük Şefliği Erzene Mah.78. Sok. No: 3
Bornova/İZMİR
- TKİ Kurumu GELİ Müessesesi Müdürlüğü Satın Alma Şube Müdürlüğü Yatağan
- Milas Karayolu 8 Km. Yatağan/MUĞLA
adreslerinde görülebilir ve her bir ihale dokümanı 100,00 (Yüz) TL. Karşılığı
aynı adreslerden temin edilebilir. İhaleye katılacak olanların şartname satın almaları
zorunludur.
5 -
İstekliler Teklif ettiği bedelin %10’undan az olmamak üzere bankalar nezdindeki
kullanılmamış nakdi yada gayri nakdi kredisini yada
üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösteren banka referans mektubu vermek
zorundadırlar.
6 - İstekliler
ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu
bilançosu veya eşdeğer belgeleri sunmak zorundadırlar.
7 - İstekliler ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu
gösteren gelir tablosunu sunmak
zorundadırlar.
8 -
İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için
teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle her bir iş
kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
9 - İhale
konusu işin tamamı için teklif verilecektir.
10 - İlk
ilan tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kabul işlemleri tamamlanan hizmet
işlerine ilişkin deneyimini gösteren teklif edilen bedelin %25’inden az olmamak
üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ait tek sözleşmeye ilişkin iş
deneyimini gösteren belgenin verilmesi zorunludur.
11 - Kamu ve
özel sektörde geçekleştirilen her türlü Dekapaj,
kömür kazı, yükleme ve nakliye işleri ile taş, kum, çakıl kazı ve Yükleme
işleri veya dolgu işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.
12 -
Teklifler; 3. maddede belirtilen ihale tarihi ve saatine kadar GELİ Müessesesi
Müdürlüğü Genel Muhaberat Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir.
13 -
İstekliler teklif tutarının %3’ünden az olmamak üzere geçici teminat
vereceklerdir.
14 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 (Altmış)
takvim günü olmalıdır.
15 -
Konsorsiyumlar bu ihalelere teklif veremezler.
16 - Bu
ihaleler 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3 (g) maddesi kapsamında olup, (ceza
ve yasaklamalarla ilgili hususlar hariç) 4734 ve 4735 Sayılı Kanunlara tabi
değildir
17 - Web Sitemiz: www.geli.gov.tr
7320/1-1
Bayraklı Belediyesinden:
S. NO |
MAHALLE |
ADA |
PARSEL |
ALANI
(M2) |
TOPLAM
İNŞAAT ALANI (M2) |
CİNSİ |
FİİLİ
DURUMU |
MUHAMMEN
BEDEL |
GEÇİCİ
TEMİNAT |
İHALE
TARİHİ |
İHALE
SAATİ |
1 |
YAMANLAR |
25877 |
6 |
10.728,35 |
18.841,92 |
ARSA |
BOŞ |
5.375.000,00
TL |
161.250,00
TL |
17.09.2013 |
14:00 |
2 |
YAMANLAR |
25877 |
7 |
10.728,34 |
18.841,92 |
ARSA |
BOŞ |
5.375.000,00
TL |
161.250,00
TL |
17.09.2013 |
14:30 |
Yukarıdaki taşınmazlar
2886 Sayılı Kanunun 35/a Maddesi uyarınca ‘Kapalı Teklif Usulü’ ile ilanda
belirtilen tarih ve saatte Bayraklı Belediyesi Osmangazi Şubesinde bulunan
Encümen Toplantı salonunda yapılacaktır.
1) Satış
ihalelerinde alıcıları tarafından ihale bedeli 2886 Sayılı Kanunun 57.
Maddesine göre peşin ödenecektir.
2) İhaleye
ait genel şartlar ve diğer belgeler mesai saatleri içinde Belediyemiz Emlak ve
İstimlak Müdürlüğünde bedelsiz olarak görülebilir veya isteklilere bedelsiz
olarak verilir.
3) İhaleye
katılabilmek için; ilgililer şartnameye uygun hazırlayacakları tekliflerini 17/09/2013 Salı günü saat 13:30 kadar sıra numaralı
alındılar karşılığında Emlak ve İstimlak Müdürlüğüne vermeleri gerekmektedir.
4) İhaleye
katılabilmek için; İhalesine iştirak edilecek taşınmazın geçici teminat
bedelini veya buna ilişkin yasada ön görülen teminat karşılıklarının en geç
ihale günü saat 13:30’a kadar Belediyemiz hesabına
yatırmak zorundadır.
5) Satış ve
devirlerle ilgili her türlü vergi, resim, karar pulu ve harçlarla diğer
giderler ile birlikte alıcıya aittir.
6) İhaleye
girmek isteyen;
1 - İhaleye
girmek için isteklilerden şu şartlar aranır;
a) Yasal
yerleşim sahibi olmaları,
b) Tebligat
için Türkiye’de adres göstermeleri,
c) Gerçek
kişilerin T.C. Kimlik numarasını, Tüzel kişilerin ise vergi kimlik numarasını
bildirmeleri,
d) Geçici
Teminata ilişkin belge (Geçici Teminat Makbuzu, Mevduat veya Katılım
Bankalarının verecekleri 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa göre düzenlenmiş ve
İlgili Banka şubesince verilen teminat mektupları toplamı ile aynı şubenin
limitlerinin de gösterildiği süresiz Teminat Mektubu, Devlet iç Borçlanma
Senetleri veya bu senetler yerine düzenlenen belgeler),
e) Özel
Hukuk Tüzel kişilerinin, yukarıda belirtilen şartlardan ayrı olarak, idare
merkezlerinin bulunduğu Ticaret veya Sanayi Odasından yahut benzeri mesleki
kuruluştan İhalenin yapıldığı yıl içinde alınmış sicil kayıt belgesi ile Tüzel
kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin Tüzel
kişiliği temsile tam yetkili olduklarını gösterir Noterlikçe tasdik edilmiş
imza sirkülerini veya vekaletnameyi vermeleri; Kamu
Tüzel kişilerinin ise yukarıda (b), (d) ve (e) bentlerinde belirtilen
şartlardan ayrı olarak tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte
bulunacak kişilerin Tüzel kişiliği temsile yetkili olduğunu belirtir belgeyi
vermeleri şarttır.
İsteklinin:
2 - Gerçek
kişi olması halinde; Nüfus Cüzdanı Sureti, ikametgah
belgesi, geçici teminat makbuzu.
3 - Tüzel
kişi olması halinde; Tüzel kişiliğin İdare merkezinin bulunduğu yerin kayıtlı
bulunduğu Ticaret veya sanayi odasından veya benzeri bir makamdan, ihalenin
yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair
belge ve tüzel kişiliğin noterden tasdikli imza sirküsü.
- Özel Hukuk Tüzel kişileri ihaleye katılmaları halinde Genel
Merkezlerinin bulunduğu yerin Resmi Makamlarından iş bu ihalenin ilanından
sonra alınmış olan faaliyette bulunduğuna dair belgenin ibrazı, Genel
Kurullarından gayrimenkul alınması hususundaki Genel Kurul kararının noterden
tasdikli suretini ibraz etmesi ve ihaleye girecek temsile yetkili kılınan
şahsın noter tasdikli suretinin ibrazı ve yetkilinin noter tasdikli imza sirküsü
4 - Ortak
girişimci olması halinde; ortak girişimcinin ilgilisine göre ticaret ve sanayi
odalarından veya esnaf ve sanatkarlar siciline kayıtlı
olduğunu gösterir belge ve imza sirküsü (noterden)
oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin bu maddenin (4) ve (5)’deki
esaslara göre temin edecekleri belge ve ortak girişim beyannamesi ile ortaklık
sözleşmesi vermesi gerekmektedir.
5 -
İstekliler adına ihaleye vekil iştirak ediyor ise istekli adına teklifte
bulunacak kimselerin noter onaylı veya noterden alınmış vekaletnamelerinin
bulunması (Yurt dışında ikamet eden Türk vatandaşlarının ise bulunduğu ülkenin
Konsolosluğunca onaylanmış olması gerekir).
7)
İstekliler İhale Komisyonuna geçici teminat makbuzunu ibraz etmesi
gerekmektedir
8) KAPALI
TEKLİF USULÜNDE TEKLİFLERİN VERİLMESİ
1 - Teklifler
ilanda belirtilen saate kadar, sıra numaralı alındılar karşılığında Emlak ve
İstimlak Müdürlüğüne verilir. Alındı numarası zarfın üzerine yazılır. Teklifler
posta ile iadeli taahhütlü olarak da gönderilebilir. Bu takdirde dış zarfın
üzerine Emlak ve İstimlak Müdürlüğünün adresi ile hangi ihaleye ait olduğu,
isteklinin adı soyadı ile açık adresi alınır. Posta ile gönderilecek
tekliflerin ilanında belirtilen saate kadar Emlak ve İstimlak Müdürlüğüne
ulaşması şarttır. Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz, gecikme nedeniyle
işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilir.
2 - Komisyon
(Encümen) Başkanlığına verilen teklifler herhangi bir sebeple geri alınmaz.
3 - Kapalı
teklif zarfları istenilen belgeler ve fiyat teklifini içerir iç zarfı ile
birlikte dış zarfın içine konulacaktır. Belgeler ve iç zarfın içine konulacağı
dış zarfları 17.09.2013 tarih 13:30’a kadar Emlak ve
İstimlak Müdürlüğüne teslim edilecektir.
9) Komisyon (Encümen) ihaleyi yapıp yapmamakta
serbesttir.
7296/1-1