KÜL SİSTEMİ İÇİN TORBA
FİLTRE İLE SANAYİ DİŞLİ YAĞI (M150) SATIN ALINACAKTIR
Elektrik Üretim A.Ş. Afşin-Elbistan A Termik Santralı
İşletme Müdürlüğünden:
DENİZYOLU NAKLİYE
HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
Türk Kızılayı Genel
Müdürlüğünden:
TAÇ KAPAK SATIN
ALINACAKTIR
Türk Kızılayı Genel
Müdürlüğünden:
ŞURUP ODASI VE CIP
SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Türk Kızılayı Genel
Müdürlüğünden:
YAŞ ÇAY YÜKLEME VE
NAKLİYE İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Musadağı Çay Fabrikası Müdürlüğünden:
Çayeli/RİZE
HİZMET SATIN
ALINACAKTIR
TOPLAM 140 MİLYON ADET
SAYISAL OYUN KUPONU SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
140 MILLION PIECES OF GAME COUPON WILL BE PURCHASED
BY THE STATE SUPPLY OFFICE GENERAL DIRECTORATE
FABRİKAMIZ İHTİYACI
82.212 KG. MUHTELİF PROFİL MALZEME – KARE MALZEME – SAÇ - SAÇ LEVHA - KÖŞEBENT
ALIMI AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
T.Ş.F.A.Ş. Eskişehir Makina Fabrikası Müdürlüğünden:
DE - E TİP ANA HAT
LOKOMOTİF BODEN YAĞLAMA CİHAZI BAKIM ONARIMI YAPTIRILACAKTIR
380 KV.’LUK 3 FAZ
(-14,5 KM) ÇARŞAMBA -TİREBOLU E.İ. HATTININ 67-97 NOLU DİREKLERİ ARASI DEMONTAJ
HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
Türkiye Elektrik İletim A.Ş. Genel Müdürlüğü (TEİAŞ)
10. İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğünden:
KÜL
SİSTEMİ İÇİN TORBA FİLTRE İLE SANAYİ DİŞLİ YAĞI (M150) SATIN ALINACAKTIR
Elektrik Üretim A.Ş. Afşin-Elbistan A Termik
Santralı İşletme Müdürlüğünden:
Müdürlüğümüz
ihtiyacı olan ve aşağıda özellikleri belirtilen Malzeme Alımları açık ihale
usulü ile ihale edilecektir.
1 - İdarenin
a) Adresi : Çoğulhan
Kasabası P.K.2 Afşin/KAHRAMANMARAŞ
b) Telefon ve faks numarası : Tlf: (0344) 524 22 04-05 Faks: (0344) 524 22 02
c) Elektronik posta adresi (varsa) : afsın@euas.gov.tr
2 - İhale konusu malın
A - a) Dosya No : 2013/11
b) Niteliği,
türü ve miktarı : KÜL SİSTEMİ İÇİN TORBA FİLTRE ALIMI 3400
ADET
c) Teslim yeri : EÜAŞ Afşin-Elbistan A Termik Santralı
İşletme Müdürlüğü Afşin/KAHRAMANMARAŞ
d) Teslim tarihi : Teslim Süresi en geç 90 gündür.
e) Şartname bedeli : 100,00.-TL
f) İhale tarihi ve saati : 21/03/2013 Saat: 14.00
B - a) Dosya No : 2013/12
b) Niteliği, türü ve miktarı : SANAYİ
DİŞLİ YAĞI (M150) ALIMI 18.500 KG.
c) Teslim yeri : EÜAŞ Afşin-Elbistan A Termik Santralı
İşletme Müdürlüğü Afşin/KAHRAMANMARAŞ
d) Teslim tarihi : Teslim Süresi en geç 30 gündür.
e) Şartname bedeli : 100,00.-TL
c) İhale tarihi ve saati : 21/03/2013
Saat : 14.00
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : EÜAŞ Afşin-Elbistan A Termik Santralı
İşletme Müdürlüğü/AFŞİN
b) Şartname
bedelinin yatırılacak yer : Ziraat
Bankası Afşin Şubesi
Hesap
No: TR17 0001 0003 9037 7120 4354 40
Vakıfbank
Afşin Şubesi
Hesap
No : TR870001500158007287757271
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler: İdari Şartnamenin 7. maddesinde
belirtilmiştir.
5 - İhale tüm
isteklilere açıktır.
6 - İhale
dokümanı Çoğulhan Kasabası P.K. 2 Afşin/KAHRAMANMARAŞ
adresinde görülebilir ve ücreti karşılığı (aynı adresten) temin edilebilir.
İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
7 -
Teklifler ihale günü saat 14.00’e kadar EÜAŞ İşletme Müdürlüğü’ne
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
8 -
İstekliler tekliflerini, (mal kalemleri için birim
fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliye
mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam
bedel üzerinden birim fiyat sözleşmesi imzalanacaktır.)
9 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
10 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim günü
olmalıdır.
11 - Bu
ihale 4964 sayılı Kanunun 1. Maddesinin son fıkrası ve 40. Maddesinin son
fıkrasına istinaden Şirketimizin Satın Alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve
esasları doğrultusunda yapılacaktır.
Duyurulur.
1778/1-1
DENİZYOLU NAKLİYE HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
Türk
Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
1 - Kurumumuzun ihtiyacı olan, “Batı Afrikaya (Senegal, Nijer ve Moritanya) Denizyolu Nakliye
Hizmeti” kapalı zarfla teklif alınmak suretiyle satın alınacaktır.
2 - Firmalar, en az 225.000,00 TL (İkiyüzyirmibeşbin
Türk Lirası) tutarındaki geçici teminatı teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
3 - İhaleye ait şartnameler “Ataç 1 Sok. No: 32
Yenişehir/ANKARA” adresindeki Genel Müdürlüğümüzden, “Balabanağa
Mah. Büyük Reşit Paşa Cad. No: 18 Fatih/İstanbul” adresindeki İstanbul
Müdürlüğümüzden 500,00 TL karşılığında temin edilebilecektir.
4 - Firmaların ihale zarfını en geç 21 MART 2013 günü
saat 10:00’a kadar Genel Müdürlüğümüz İdari İşler
Evrak Birimine vermiş/göndermiş olmaları gerekmektedir.
5 - 2 Nolu “Teklif ve Teminat
Mektubu” zarfı 22 MART 2013 günü saat 14:30’da Genel
Müdürlüğümüz Toplantı Salonunda açılacaktır.
6 - Postada meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
7 - Telgraf, mail ve faksla yapılacak müracaatlar
dikkate alınmayacaktır.
8 - Kurumumuz Kamu İhale Kanunlarına tabi değildir.
1834/1-1
Türk
Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
1 - Kurumumuzun ihtiyacı olan, aşağıdaki tabloda evsaf
ve miktarı belirtilen malzeme kapalı zarfla teklif alınmak suretiyle satın
alınacaktır.
SIRA NO |
MAZLEMENİN CİNSİ |
MİKTARI |
1 |
TAÇ KAPAK |
1.600.000.000
Adet |
2 - Firmalar, teklif ettikleri fiyatın en az %3’ü nispetindeki
geçici teminatı teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
3 - İhaleye ait şartnameler “Ataç 1 Sok. No: 32
Yenişehir/ANKARA” adresindeki Genel Müdürlüğümüzden, “Balabanağa
Mah. Büyük Reşit Paşa Cad. No: 18 Fatih/İstanbul” adresindeki İstanbul Müdürlüğümüzden
250,00 TL karşılığında temin edilebilecektir.
İdari ve teknik şartnamelere www.kizilay.org.tr
adresinden ulaşılabilecektir.
4 - Firmaların ihale zarflarını en geç 21 MART 2013
günü saat 10:00’a kadar Genel Müdürlüğümüz İdari İşler
Evrak Birimine vermiş/göndermiş olmaları gerekmektedir.
5 - 2 Nolu “Teklif ve Teminat
Mektubu” zarfı 22 MART 2013 günü saat 10:00’da Genel
Müdürlüğümüz Toplantı Salonunda açılacaktır.
6 - Postada meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
7 - Telgraf, mail ve faksla yapılacak müracaatlar
dikkate alınmayacaktır.
8 - Kurumumuz Kamu İhale Kanunlarına tabi değildir.
1835/1-1
ŞURUP ODASI VE CIP SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Türk
Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
1 - Kurumumuzun ihtiyacı olan, aşağıdaki tabloda evsaf ve
miktarı belirtilen malzeme kapalı zarfla teklif alınmak suretiyle satın
alınacaktır.
SIRA NO |
MAZLEMENİN CİNSİ |
MİKTARI |
1 |
Şurup Odası ve
CIP Sistemi |
1 Adet |
2 - Firmalar, teklif ettikleri fiyatın en az %3’ü nispetindeki
geçici teminatı teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
3 - İhaleye ait şartnameler “ Ataç 1 Sok. No: 32
Yenişehir/ANKARA” adresindeki Genel Müdürlüğümüzden, “Balabanağa
Mah. Büyük Reşit Paşa Cad. No: 18 Fatih/İstanbul” adresindeki İstanbul Müdürlüğümüzden
250,00 TL karşılığında temin edilebilecektir.
İdari ve teknik şartnamelere www.kizilay.org.tr
adresinden ulaşılabilecektir.
4 - Firmaların ihale zarflarını en geç 22 MART 2013
günü saat 10:00’a kadar Genel Müdürlüğümüz İdari İşler
Evrak Birimine vermiş/göndermiş olmaları gerekmektedir.
5 - 2 Nolu “Teklif ve Teminat
Mektubu” zarfı 25 MART 2013 günü saat 14:30’da Genel
Müdürlüğümüz Toplantı Salonunda açılacaktır.
6 - Postada meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
7 - Telgraf, mail ve faksla yapılacak müracaatlar
dikkate alınmayacaktır.
8 - Kurumumuz Kamu İhale Kanunlarına tabi değildir.
1836/1-1
YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Musadağı Çay Fabrikası Müdürlüğünden:
Çayeli/RİZE
1 - Müdürlüğümüz tarafından toplam 13.100 ton yaş çay
yüklemesi ve nakliyesi işi % 20 artar-azalır opsiyonlu
olarak Satın Alma ve İhale Yönetmeliğimizin 9. maddesi kapsamında, açık ihale
usulü ile yapılacaktır.
2 - Bu işe ait şartnameler, aşağıdaki adresten 50,00 TL
bedelle tahsil fişi karşılığında temin edilebilir.
a - Musadağı Çay Fabrikası
Müdürlüğü Şirinköy Köyü No: 27 Çayeli/RİZE
3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve
teknik şartname esasları dahilinde hazırlayacakları
teklif mektuplarını en geç 21.03.2013 Perşembe günü saat 14.00’a kadar Musadağı Çay Fabrikası Evrak Kayıt Bürosu Şirinköy No: 27 Çayeli/RİZE adresinde bulunacak şekilde
elden vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları
aynı gün saat 14.00’de açılacaktır.
4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile telgraf ve
faks ile yapılacak müracaatlar kabul edilmez.
5 - İstekliler tekliflerinde istenen normlarda tek
fiyat vereceklerdir.
6 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
7 - İstekliler teklif edilen KDV hariç toplam bedelin %
3’ünden az olmamak üzere geçici teminat vereceklerdir. Kesin teminat, ihale
sonucuna göre yapılan sözleşme bedeli üzerinden % 6 olarak alınır.
8 - İstekliler bu ihalede yükleme işine ayrı, nakliye
işine ayrı teklif vereceklerdir.
9 - İhale Musadağı Çay
Fabrikası Müdürlüğünde yapılacaktır.
10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve yasaklama
hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satın alma ve İhale
Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta
serbesttir.
1862/1-1
TCDD.
5. Bölge Müdürlüğünden:
TCDD 5. Bölge Yol Müdürlüğüne bağlı Malatya-Baskil ve
Sallar-Diyarbakır İstasyonları Arasındaki Konvansiyonel hatlarda Buraj, Regülatör ve Hat Stabilizatörü Makası Kiralanarak
Yol tamiratının yapılması hizmet alımı işi Açık ihale Usulü ile ihale
edilecektir.
İhale Kayıt No : 2013/31150
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD. 5. Bölge Müdürlüğü MALATYA
b) Telefon Numarası : 0 422 2124800/4118
c) Faks Numarası : 0 422 2124816
c) Elektronik Posta Adresi : 5bolgemalzeme@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu
malzemenin adı ve miktarı : Malatya-
Baskil ve Sallar-Diyarbakır İstasyonları Arasındaki Konvansiyonel
hatlarda Buraj, Regülatör ve Hat Stabilizatörü Makası
Kiralanarak Yol tamiratının yapılması hizmet alımı işi
3 - Yukarıda belirtilen Hizmet alımı yerli
İsteklilerden teklif alınmak suretiyle 4734 sayılı kanunun 3/g maddesi
gereğince, Kısmı Teklife Açık, Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup,
ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin TCDD 5. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet
Alım İhale Komisyonu bürosuna 18.03.2013 Tarih, saat 14.00’e kadar verilmiş
veya gelmiş olması şarttır.
5 - İhale dokümanı TCDD 5. Bölge
Malzeme Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD 5. Bölge Mali İşler
Müdürlüğü veznesinden KDV- Dahil 200,00.-TL bedelle
temin edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
1861/1-1
TOPLAM
140 MİLYON ADET SAYISAL OYUN KUPONU SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Milli
Piyango İdaresi Genel Müdürlüğü ihtiyacı, 80 milyon adet sayısal loto, 60
milyon adet süper loto oyun kuponu (toplam 140 milyon adet); kuruluşça
hazırlanan termin programına, teknik şartnamesine ve
numunesine uygun olarak, ticari şartnamemiz ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen hükümler dahilinde açık teklif usulü ile iç
ve dış piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu
Satın Alma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler.
Ancak; ihaleye teklif verecek firmaların, ihaleye katılabilmek için şartname
bedelini (130.- TL ) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek,
dış zarfa konulması zorunludur. Belgenin aslı teklifler açıldıktan sonra
firmaya iade edilecektir. İhalenin bütünüyle iptali halinde, sipariş evrak
bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.
2 - Teklif
mektupları içiçe konulmuş iki zarf halinde olacaktır.
İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış
zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile eklerinin aynen
kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 -
Teklifler, 18.03.2013 günü en geç saat 12.00'ye kadar Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satın Alma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00'de evvela dış
zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli
olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara
uygun olduğu tespit edilenlerin, kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine
uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin
fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir. Gerekli görülmesi halinde firmalar hakkında mali
ve teknik yönden yeterlilik araştırması yaptırılacaktır.
5 -
Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla
iç zarfların açılmasını müteakip 60 gün opsiyonlu
olacaktır.
6 -
İstekliler ihale konusu malzemenin tamamı için teklifte bulunacaklardır. Kısmi
teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif
edilen bedelin %3'den az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek
tutarda son teklif verme tarihinden itibaren ENAZ 6 AY GEÇERLİ GEÇİCİ TEMİNAT
verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
1833/1/1-1
140 MILLION PIECES OF GAME COUPON WILL BE PURCHASED BY THE STATE SUPPLY
OFFICE GENERAL DIRECTORATE
140 million pieces of game coupon (80 million
pieces game coupon of sayısal Ioto and 60 million pieces game coupon
of super loto shall be purchased from domestic and foreign
market for the need of MPİ by taking open bids,
in accordance with the provisions of the commercial and technical specifications,
delivery schedule and with additional
conditions concerning the tender.
1. THE TENDER DOCUMENT IS WITH CHARGE.
a) For the
aim of getting information, the candidates can obtain the tender documents from the 3rd Purchasing
Department of General Directorate
of the State Supply Office in Ankara without any charge. However,
the candidates to submit a proposal
for the bid
should make the payment of the tender document's price (130.-TL) to any of our Office's
Cashiers or our Office's bank accounts.
b) The original
and a copy of the bank or cashier
receipt must be put in the outer envelope
by adding to the tender document.
The original of the receipt will
be returned back to the bidder
after opening all the bids.
In case of complete cancellation of tender or withdrawal from
order, the tender document's price shall be reimbursed to the relevant
bidder.
2. The required
bid documents must be put in two envelopes as one inside the other. ONLY THE BID FORMS
INDICATING OFFER PRICE MUST BE PUT IN THE INNER ENVELOPE. The letter
stating that the technical and
the commercial specification and their annexes are
accepted, the documents specified in the 2nd and 5th articles of the commercial specifications on the purchases to
be made from domestic market and 5th articles except (d) of the commercial specifications on the purchases to be made from abroad
and the original
and a copy of the bank or cashier
receipt, also the inner envelope
should all be put in the outer envelope.
3. The bids
should reach or be submitted to our Headquarter
Office "III Nolu Satmalına
Daire Başkanlığı" latest at 12:00
A.M. on 18.03.2013. Bids submitted
after this time will not be taken into consideration, regardless of the delays due to
mail.
4. Outer envelopes of the bids will
be opened at 14:00 P.M. on the bidding deadline,
and since the samples provided by the bidders
shall be inspected to find out
whether the samples of the companies with no deficiency as regards to their
outer envelope contents comply with the required
conditions, the inner envelopes containing the bid price information
shall not be opened till the end
of this inspection. With the results
of inspection, the inner envelopes of the bidders, whose
samples have been found appropriate
with the required conditions, shall be opened. Inner envelopes of the ones that are
not appropriate shall not
be opened and shall be returned to the bidders
with all the other documents
and samples. The opening date
and time of the inner envelopes shall be declared to the bidders.
If required, bidders shall be cautioned and urged
for inspection in terms of financial and technical sufficiency.
5. The bid
prices shall be valid for a period
of at least sixty (60) days as from the
inner envelopes are opened in accordance
with the 7th article of commercial specification concerning this tender
6. Bidders will bid for
the whole quantity. Partial offers shall not be taken into consideration.
7. Bidders must submit a PRELIMINARY
GUARANTEE valid for at least 6 months from the last
bidding day, in the same currency
of their offers at a rate to be determined by themselves, corresponding to not less than 3% of the bid price
they have submitted.
8. This work
which is subject of the tender is exempted from Public Procurement
Law in accordance with the paragraph
(g) (exception) of the article 3 of this Law. The Office reserves the right
to terminate the bid or
order the item in part or
in whole or even to choose
the winner of the bid.
To be announced to all candidates.
1833/2/1-1
FABRİKAMIZ
İHTİYACI 82.212 KG. MUHTELİF PROFİL MALZEME – KARE MALZEME –SAÇ - SAÇ LEVHA -
KÖŞEBENT ALIMI AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
T.Ş.F.A.Ş. Eskişehir Makina Fabrikası
Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2013/24124
1 - İdarenin
a) Adresi : Sivrihisar Caddesi No:195/C Tepebaşı/
Eskişehir
b) Telefon ve faks numarası : 0 222 230 27
39 (10 Hat) – 0 222 230 59 15
c) Elektronik posta adresi(varsa) : eskisehirmakina@turkseker.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi ( varsa ) :
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 82.212 KG.
(37 KALEM) MUHTELİF MALZEMELER
Sıra No |
Malzemenin
Cinsi ve Evsafı |
Miktarı Kg. |
||
1 |
|
520 |
||
2 |
UPN
100 x 6000 mm |
1590 |
||
3 |
UPN
120 x 6000 mm |
1610 |
||
4 |
UPN
140 x 6000 mm |
4800 |
||
5 |
UPN
160 x 6000 mm |
2820 |
||
6 |
UPN
200 x 6000 mm |
1520 |
||
7 |
UPN
300 x 12000 mm |
3330 |
||
8 |
|
2360 |
||
9 |
IPN
260 x 12000 mm |
3015 |
||
10 |
IPN
300 x 12000 mm |
9755 |
||
11 |
IPN
380 x 12000 mm |
8064 |
||
12 |
|
56 |
||
13 |
|
212 |
||
14 |
- 2
x 1500 x 3000 mm |
2826 |
||
15 |
-
2,5 x 1500 x 3000 mm |
265 |
||
16 |
- 3
x 1500 x 6000 mm |
2120 |
||
17 |
- 4
x 1500 x 6000 mm |
565 |
||
18 |
- 5
x 1500 x 6000 mm |
3532 |
||
19 |
- 6
x 1500 x 6000 mm |
1695 |
||
20 |
- 8
x 1500 x 6000 mm |
3390 |
||
21 |
-
10 x 1500 x 6000 mm |
10600 |
||
22 |
-
12 x 1500 x 6000 mm |
2545 |
||
23 |
-
16 x 1500 x 6000 mm |
5655 |
||
24 |
-
20 x 1500 x 6000 mm |
1415 |
||
25 |
-
25 x 1500 x 6000 mm |
1765 |
||
26 |
|
320 |
||
27 |
- 4
/ 5 x 1500 x 3000 mm |
710 |
||
28 |
- 5
/ 6 x 1500 x 3000 mm |
530 |
||
29 |
|
122 |
||
30 |
L
35 x 35 x 4 x 6000 mm |
126 |
||
31 |
L
40 x 40 x 4 x 6000 mm |
580 |
||
32 |
L
50 x 50 x 5 x 6000 mm |
1695 |
||
33 |
L
60 x 60 x 6 x 6000 mm |
325 |
||
34 |
L
65 x 65 x 6 x 6000 mm |
355 |
||
35 |
L
65 x 65 x 6 x 8000 mm |
284 |
||
36 |
L
65 x 65 x 7 x 6000 mm |
1024 |
||
37 |
L
80 x 80 x 8 x 6000 mm |
116 |
b) Yapılacağı yer : ESKİŞEHİR MAKİNA FABRİKASI MALZEME AMBARI
c) İşin süresi : Firmayla Sözleşme imzalandıktan sonra 7 gün
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : ESKİŞEHİR MAKİNA FABRİKASI TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve saati : 18.03.2013- Pazartesi – Saat: 14:00
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirilmesinde
uygulanacak kriterler: İdari şartnamemizin 7.ve
8.maddelerinde belirtilmiştir.
5 - İhaleye
sadece yerli istekliler katılabilecektir.
6 - İhale
dokümanı Eskişehir Makine Fabrikası-Sivrihisar Caddesi No:195/C-Tepebaşı/
Eskişehir adresinde görülebilir ve 30,00 TL. ( Otuz Türk Lirası) karşılığı aynı
adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur. İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması
mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 30 Türk Lirası doküman bedelini T.C. ZİRAAT BANK. –
Y.EMRE ŞB. Kurumsal– TR67 0001 0008 8737 7119 5864 51– HALKBANK – ESKİŞEHİR ŞB.
– TR89 0001 2009 3480 0013 0000 03 – VAKIFBANK – YUNUSEMRE ŞB.- TR47 0001 5001
5800 7295 8693 25 –T.İŞ BANKASI – ESKİŞEHİR ŞB. – TR62 0006 4000 0014 4000 0163
61 – AKBANK - ESKİŞEHİR ŞB. – TR75 0004 6000 2688 8000 2810 21 – ŞEKERBANK-
TAŞBAŞI ŞB. - TR 42 0005 9019 1013 0191 0058 73 - nolu
hesaplarından birine yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın
almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu
ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı
talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak
idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale
dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir
şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın
alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7 -
Teklifler, 18.03.2013 - Pazartesi günü saat 14:00’e
kadar T.Ş.F.A.Ş.ESKİŞEHİR MAKİNA FABRİKASI Haberleşme Servisine verilebileceği
gibi, PTT, Kargo vb. vasıtasıyla da gönderilebilir. Tekliflerin posta veya
kargo ile gönderilmesi halinde vuku bulacak gecikmelerden İdaremiz sorumlu
değildir.
8 -
İstekliler tekliflerini, her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatlarının
miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat
şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir
iş kalemi için teklif edilen birim fiyatların miktarlarla çarpımı sonucu
bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyatlı sözleşme düzenlenecektir.
Bu ihale için kısmi teklif verilebilecektir.
9 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
10 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 30 (otuz) takvim
günü olmalıdır.
11 -
Kurumumuz bu ihale ile ilgili olarak; ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabi değildir.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
1743/1-1
DE
- E TİP ANA HAT LOKOMOTİF BODEN YAĞLAMA CİHAZI BAKIM ONARIMI YAPTIRILACAKTIR
TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2013/24494
1 - İdarenin:
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490 /ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 (222) 224 00 00
(4435-4436)/ 225 50 60-225 72 72
c) Elektronik Posta Adresi : tulomsas@tulomsas.com.tr
2 - İhale konusu işin niteliği,
türü ve miktarı : 80 Takım DE - E tipi ana hat lokomotif boden yağlama cihazının bakım onarımı teknik şartnamesine
göre yaptırılacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 21/03/2013 saat:
15:00
4 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık ihale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 -
Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma İkmal Daire Başkanlığına 21/03/2013 günü saat: 15:00’e kadar verilmiş veya gelmiş
olması şarttır.
6 - İhale
dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma İkmal Daire Başkanlığında
görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunlu olup aynı adresten 50,-TL bedelle (KDV dahil)
temin edilebilir.
7 - Teklif
edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
1746/1-1
380
KV.’LUK 3 FAZ (-14,5 KM) ÇARŞAMBA -TİREBOLU E.İ. HATTININ 67-97 NOLU DİREKLERİ ARASI
DEMONTAJ HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
Türkiye Elektrik İletim A.Ş. Genel Müdürlüğü
(TEİAŞ) 10. İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğünden:
380 kV.’luk 3 Faz (-14,5 km) Çarşamba
-Tirebolu E.İ.Hattının 67-97 Nolu
Direkleri arası Demontaj Hizmet alımı işi 4734 sayılı
Kamu İhale Kanununun 3/g istisna maddesine göre (ceza ve yasaklama hükümleri
hariç bu kanuna tabi değildir) Açık İhale Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye
ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale kayıt numarası : 2013/25549
1 - İdarenin
a) Adresi : Samsun-Ordu Karayolu 9.Km. Atatürk Bulvarı PK:
133 55267
Tekkeköy/SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası : 0362 266 81
40 – 0362 266 52 49
c) Elektronik posta adresi : 10grupmd@teias.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : -
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Hizmet
Alımı - Toplam 31 adet 380 kV. 3 Faz 3 Bundle 1272 MCM PHEASANT iletkenli, 96 mm² Koruma İletkenli ve OPGW Koruma İletkenli galvanizli
demir direk ve tel demontajı
b) Yapılacağı yer : Ünye-ORDU ve Akçay-Terme-SAMSUN
c) İşin süresi : Yer tesliminden itibaren 120 (yüz yirmi)
takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TEİAŞ 10. İletim Tesis ve İşletme Grup
Müdürlüğü Samsun-Ordu Karayolu 9.Km. Atatürk Bulvarı PK: 133 55267
Tekkeköy/SAMSUN- Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 12.03.2013 Salı günü saat: 10:00
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler:
4.1.
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri
kapsamında sunmaları gerekir:
4.1. İhaleye
katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.
Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek
odası belgesi;
4.1.1.1.
Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya
da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu
yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2.
Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2.
Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1.
Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri
belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının
bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü
göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren
belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Bu
Şartname ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu,
4.1.4. Bu
Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin standart forma uygun geçici
teminat mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların Mali
İşler/Muhasebe Birimlerine yatırıldığını gösteren makbuzlar,
4.1.5. Bu
Şartnamenin 7.4. ve 7.5. maddelerinde belirtilen,
şekli ve içeriği TEİAŞ’nin 4734 Sayılı Kamu İhale
Kanununun 3/g Maddesi Uyarınca Yapacağı Mal ve Hizmet Alımlarında Uygulanacak
Esas ve Usullere Dair Yönetmeliğinde düzenlenen yeterlik belgeleri,
4.1.6. Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş,
ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli
imza beyannamesi,
4.1.7.
İsteklinin ortak girişim olması halinde, bu Şartname ekinde yer alan standart
forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
4.1.8. Alt
yüklenici çalıştırılmasına izin verilmesi halinde, alt yüklenici kullanacak
olan isteklinin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündüğü işlerin listesi,
4.1.9. Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan
belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması
halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil
memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir
tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye
doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart
forma uygun belge,
4.1.10.
İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde;
4.1.10.1. İş
ortaklığının her bir ortağı tarafından 7.1. maddesinin
(a) ve (b) bentlerinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur. İş
ortaklığının tüzel kişi ortağı tarafından, iş deneyimini göstermek üzere
sunulan belgenin tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait
olması halinde, bu ortak (ğ) bendindeki belgeyi de sunmak zorundadır.
4.1.10.2.
Çevresel Yükümlülük ve İlkeler:
Yüklenici,
ÇED Yönetmeliği kapsamı dışında değerlendirilen Enerji İletim tesisleri (EİT)
(154 kV ve üzeri 5 km’den kısa havai hatlar, yer altı
kabloları, aynı gerilim ve aynı uzunluktaki mevcut hat yerine yenileme şeklinde
tesisi planlanan havai hatlar, tek başına tesisi planlanan Trafo merkezleri ile
tevsiat işlemleri) için 2872 sayılı Çevre kanunu ve
bu Kanuna istinaden yayımlanan ilgili yönetmeliklere uymakla, mer’i mevzuat
uyarınca ilgili Kurum/kuruluşlardan gerekli izinleri almakla, ekolojik dengenin bozulmamasına, çevrenin korunmasına ve
geliştirilmesine yönelik tedbirlere riayet etmekle yükümlüdür.
Çevre
mevzuatı gereğince uyulması gerek yükümlülüklere, yüklenicinin uymadığının
TEİAŞ/Çevre ve Orman Bakanlığı/İlgili Valilik(ler)
veya üçüncü şahıslar tarafından tespit edilmesi durumunda tüm sorumluluk ve
yükümlülük yükleniciye ait olacaktır.
4.2.
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1.
Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif
edilen bedelin % 10 undan, az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda
bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi
kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatı gösteren banka referans
mektubu,
Bu kriter, mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden
fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir.
4.2.2. Bu
bent boş bırakılmıştır.
4.2.3. Bu
bent boş bırakılmıştır.
4.3. Mesleki
ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1 İsteklilerin tekliflerinde;
"Anahtar Teknik Personel Niteliğindeki Personel Listesi”ni
(Standart Form-KİK025.3/Y) sunmaları gereklidir. Anahtar
teknik personel olarak bildirilen mimar ve mühendisler ise, aday veya
isteklinin bünyesinde anahtar teknik personel olarak çalıştıklarına ve ihalenin
anahtar teknik personel olarak çalıştıkları kişinin üzerinde bırakılması
durumunda görev yaptıkları süre boyunca başka bir kişi bünyesinde
çalışmayacaklarına ilişkin olarak "Anahtar Teknik Personel
Beyannamesini" (Standart Form-KİK025.2/Y) vereceklerdir.
Anahtar
Teknik Personel;
NO |
ADET |
POZİSYONU |
MESLEKİ UNVANI |
MESLEKİ
ÖZELLİKLERİ |
01 |
1 |
KOORDİNATÖR |
Elektrik Müh. veya Elk-Elektronik
Müh. veya İnşaat Müh. veya Makine Mühendisi |
EN AZ 5 YIL
TECRÜBELİ |
4.3.2. İş
Deneyim Belgesine İlişkin Temel Kriterler:
İstekliler teklif
edilen bedelin en az %30’u oranında ihale konusu iş veya benzer işlere ait tek
sözleşmeye dayalı olarak alınmış İş Deneyim Belgesi vereceklerdir.
4.4. Bu
ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
Bu ihalede
benzer iş olarak, Yapım İşlerinde İş Deneyiminde Değerlendirilecek Benzer İşler
için 11.06.2011 tarih ve 27961 sayılı Resmi Gazete’de
Yayımlanan Yapım İşlerinde Benzer İş Gruplarına Dair Tebliğ’de yer alan D/I ve
D/III Grubu işler benzer işler olarak kabul edilecektir.
5 - Ekonomik
açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - İhaleye
sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale
dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale
dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 170,00 Türk Lirası karşılığı aynı adresten
satın alınabilir. İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür.
Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
180,00 Türk Lirası doküman bedelini VAKIFBANK/SAMSUN IBAN TR42 0001 5001 5800
7287 0664 71 no’lu banka hesabına yatırmak
zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman
bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının
gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını
yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden
en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde
bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta
yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya
da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın
postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 -
Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar: TEİAŞ 10. İletim Tesis ve İşletme Grup
Müdürlüğü/ Samsun-Ordu Karayolu 9.Km. Atatürk Bulvarı PK: 133 55267
Tekkeköy/SAMSUN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli
taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 -
İstekliler tekliflerini, birim fiyat üzerinden vereceklerdir; İhale sonucu
üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden birim fiyat Sözleşme
düzenlenecektir.
10 - Bu hizmet
alımı ihalesinde kısmi teklif verilemez.
11 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 takvim günüdür.
13 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
1736/1-1