500 METRE VE 750 METRE
ÖLÇÜLERİNDE KABLO SATIN ALINACAKTIR
YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
DOZER İÇİN SOL YÜRÜYÜŞ
POMPASI (HİDROMOTOR) SATIN ALINACAKTIR
EÜAŞ 18 Mart Çan Termik Santralı İşletme
Müdürlüğünden:
YATIRIMCILARA DAVET
Türkiye Denizcilik İşletmeleri Anonim Şirketinden:
64 KALEM ELEKTRİK
MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden: RİZE
STOKERLİ ÖN OCAKLI
BUHAR KAZANI VE EKİPMANLARI SATIN ALINACAKTIR
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden: RİZE
TEŞEKKÜLÜMÜZE AİT TEK
MERMER SAHASI OLAN VE 35 YILLIK RUHSAT SÜRESİ BULUNAN BALIKESİR MARMARA
ADASINDAKİ 178,55 HEKTAR ALANA SAHİP İR.73997 SAYILI MERMER SAHASININ RUHSAT
HAKKININ 3. ŞAHIS VEYA ŞİRKETLERE DEVRİ İHALESİ, FİRMA VEYA ŞAHISLARIN
VERECEKLERİ
TEKLİFLER ÜZERİNDEN
AÇIK İHALE USULÜ İLE YAPILACAKTIR
Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
BAKIM VE ONARIM
HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
Türk Kızılayı Genel
Müdürlüğünden:
40.000 ADET AİLE
MUTFAK SETİ SATIN ALINACAKTIR.
Türk Kızılayı Genel
Müdürlüğünden:
SUNUCU, DEPOLAMA VE
VERİ MERKEZİ MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
YHT SETLERİNE 16 ADET
RÖMORK 8 ADET DİŞLİ TEKERLEK TAKIMININ MALZEMESİNİN TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE
ALIMI
TCDD İşletmesi YHT Bölge Müdürlüğünden:
7 (YEDİ) ADET 10 TON
KAPASİTELİ VE 2 ADET 5 TON KAPASİTELİ OLMAK ÜZERE TOPLAM 9 (DOKUZ) ADET TRAKTÖR
RÖMORKU SATIN ALINACAKTIR
Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
28.490 KG RULO BALYA
MAKİNESİ İPİ SATIN ALINACAKTIR
Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
33.820 KG. PRİZMATİK
BALYA MAKİNASI İPİ İTHAL YOLUYLA SATIN ALINACAKTIR
Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
ŞEHİRLERARASI OTOBÜS
TERMİNALİ 15 YILLIĞINA KİRAYA VERİLECEKTİR
Sinop Belediye Başkanlığından:
YATIRIMCILARA DUYURU
Başbakanlık Özelleştirme İdaresi Başkanlığından:
ELEKTRONİK ÜCRET
TOPLAMA, GÜZERGAH ARAÇ TAKİP, KAMERA VE AKILLI DURAK
SİSTEMİNİN KURULMASI VE İŞLETİLMESİ İŞİ YAPTIRILACAKTIR
46 KALEM SAC, PROFİL,
BORU, MİL MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden: RİZE
56 KALEM RULMAN,
KAYIŞ. KASNAK, ZİNCİR, DİŞLİ, ELEKTROT, CIVATA MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden: RİZE
32 KALEM VANTİLATÖR,
REDÜKTÖRLÜ MOTOR, KAUÇUK KAPLI TAMBUR MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden: RİZE
20 KALEM PVC TRANSPORT
KAYIŞ (BANT), POLYESTER BANT MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden: RİZE
GAYRİMENKUL
SATILACAKTIR
Selçuklu Belediye Başkanlığından:
TAŞINMAZMAL
SATILACAKTIR
Çekmeköy Belediye Başkanlığından:
DEDEKTÖR VE X-RAY
BAGAJ KONTROL CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
THK Gökçen Havacılık İktisadi İşletmesinden:
TCDD 3. BÖLGE
MÜDÜRLÜĞÜNE TAHSİSLİ DM 15000 TİPİ ÜNİTELERDE KULLANILMAK ÜZERE TALEP
LİSTESİNDE BELİRTİLEN 6 KALEM YEDEK MALZEMENİN MAHALLİ PİYASADAN TEMİN EDİLMESİ
İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi İzmir 3. Bölge Müdürlüğünden:
500
METRE VE 750 METRE ÖLÇÜLERİNDE KABLO SATIN ALINACAKTIR
YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme
Müdürlüğünden:
Müdürlüğümüzün
ihtiyacı olan 500 metre ve 750 metre ölçülerinde kablo Teknik Şartname
esaslarında açık ihale usulü ile ihale edilerek temini ve teslimi işidir.
İhale kayıt numarası : 2013/10124
1 - İdarenin
a) Adresi : YEAŞ YATAĞAN TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
Yatağan/MUĞLA
b) Telefon ve faks numarası : TEL:0 252 572 5191 FAX:
0 252 572 5384
c) Elektronik posta adresi : ticaret@yatagants.gov.tr
2 - İhale konusu işin
a) Niteliği, türü ve miktarı : 500 metre ve 750
metre ölçülerinde kablo Teknik Şartname esaslarında açık ihale usulü ile ihale
edilerek temini ve teslimi işidir.
b) Teslim yeri : YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmeye Müteakip 40 (Kırk) Takvim Günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 25/02/2013 14:00
4 - İhale
dokümanı YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Yatağan/MUĞLA adresinde
görülebilir ve 50,00.-TL bedel karşılığı aynı adresten temin edilebilir.
İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
(Şartname
bedelinin yatırılacağı Hesap Numarası: Halk Bankası Yatağan Şubesi IBAN: TR48
0001 2009 2630 0013 0000 02 İhale Dokümanı’nı satın
alabilmek için hesap numarasına şartname bedeli yatırıldıktan sonra dekont ve ilgili üst yazı 0 252 572 53 84 nolu fax’a okunaklı bir şekilde
gönderilecektir. İhale Doküman’ı kurumumuz tarafından
katılımcıya kargo ile ödemeli bir şekilde gönderilecektir. )
5 -
Teklifler, 25/02/2013 saat 14:00’e kadar YEAŞ Yatağan
Termik Santralı İşletme Müdürlüğü’ne Muhaberat Servisine verilebileceği gibi, iadeli
taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
6 - Bu ihale ceza ve yasaklama hükümleri hariç 4734 –
4735 sayılı yasalara tabi olmayıp, 4964 sayılı kanunun 1. maddesinin son
fıkrası ve 40. maddesinin son fıkrasına istinaden Şirketimizce uygulanmakta
olan EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve esasları
doğrultusunda yapılacaktır.
1006/1-1
DOZER
İÇİN SOL YÜRÜYÜŞ POMPASI (HİDROMOTOR) SATIN ALINACAKTIR
EÜAŞ 18 Mart Çan Termik Santralı İşletme
Müdürlüğünden:
Liebherr marka 2003 model
PR742-BL 581 6482 seri no’lu dozer için 1 adet Sol
Yürüyüş Pompası (Hidromotor) alımı ve araca montajı
işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İKN:
2013/13315
1 - İdarenin
a) Adresi : P.K.9 17400-ÇAN/ÇANAKKALE
b) Telefon ve faks numarası : 0 286 4353370 – 286
4353375
c) Elektronik posta adresi : euascan1@ttmail.com
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : Teknik şartname
esasları dahilinde; Liebherr
marka 2003 model PR742-BL 581 6482 seri no’lu dozer
için 1 adet Sol Yürüyüş Pompası (Hidromotor) (Parça
No:5801088) alımı ve araca montajı işi.
b) Teslim yeri : EÜAŞ 18 Mart Çan Termik Santralı İşletme
Müdürlüğü Ambarı ÇAN/ÇANAKKALE
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip, 30 takvim
gününde teslim edilecektir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : EÜAŞ 18 Mart Çan Termik Santralı İşletme
Müdürlüğü Komisyon Toplantı Salonu.
b) Tarihi ve saati : 25/02/2013 - 14.00
4 - İhale
dokümanı EÜAŞ 18 Mart Çan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü ile www.euas.gov.tr
ve www.euas.gov.tr/can web adreslerinde görülebilir. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dokümanını KDV dahil 20,00 TL
karşılığı müdürlüğümüzden satın almaları zorunludur.
5 -
Teklifler 25/02/2013 Pazartesi günü, saat 14.00’e
kadar EÜAŞ 18 Mart Çan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Çan-ÇANAKKALE adresine
elden teslim edilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
6 -
İstekliler tekliflerini, mal kalem/kalemleri için teklif birim fiyatlar
üzerinden vereceklerdir.
İhale
sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile iş
kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam
bedel üzerinden birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
Bu ihalede,
işin tamamı için teklif verilecektir.
7 - Bu ihale 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabi
olmayıp, Şirketimiz Satın Alma ve İhale Yönetmeliği’nin Usul ve Esasları
doğrultusunda yapılacaktır.
925/1-1
Türkiye Denizcilik İşletmeleri Anonim
Şirketinden:
Türkiye
Denizcilik İşletmeleri Anonim Şirketi (TDİ)’ne Ait M/T Ömerli Su Tankeri, 4046
Sayılı Özelleştirme Uygulamaları Hakkında Kanun Hükümleri Çerçevesinde “Satış”
Yöntemiyle Özelleştirilecektir.
Geminin Adı |
Geçici
Teminat Bedeli |
Tanıtım
Dokümanı ve İhale
Şartları Belgesi Bedeli |
Son
Teklif Verme Tarihi |
M/T ÖMERLİ |
5.000,00 (Beşbin ABD Doları) |
100,00 (Yüz Türk Lirası) |
26/02/2013 |
1. İhale,
kapalı zarf içerisinde teklif almak ve görüşmeler yapmak suretiyle pazarlık
usulü ile gerçekleştirilecektir. İhale Komisyonunca gerekli görüldüğü takdirde
ihale, pazarlık görüşmesine devam edilen teklif sahiplerinin katılımıyla açık
artırma suretiyle sonuçlandırılabilir.
2. İhaleye
katılabilmek için İhale Şartname ve Tanıtım Dokümanı alınması zorunludur. İhale
Şartname ve Tanıtım Dokümanı bedeli olarak, TDİ’nin T.Vakıflar
Bankası A.Ş. Salıpazarı Şubesi /İstanbul nezdindeki TR180001500158007297027057
(IBAN NO.LU) hesabına yatırılarak, “ilgili geminin adı ile İhale Şartnamesi ve
Tanıtım Dokümanı Bedeli” ifadesini içerir şekilde, üstünde ihaleye katılacak
olan gerçek/tüzel kişi veya Ortak Girişim Grubunun adının veya üyelerinden
birinin isminin açıkça belirtildiği dekont
karşılığında, aşağıda belirtilen adresten 08/02/2013 gününden itibaren alındı
belgesi karşılığında temin edilebilecektir.
Her ne
surette olursa olsun İhale Şartları Belgesi ve Tanıtım Dokümanı karşılığı
olarak alınan bedel iade edilmez.
3. İhaleye
Türk ve yabancı uyruklu gerçek/tüzel kişiler ile Ortak Girişim Grupları
katılabilirler. Teklif Sahiplerinden ihaleye katılabilmek için yukarıda
belirtilen tutarda geçici teminat alınacaktır.
4. Teklifler
ABD Doları olarak alınacak ve ihale ABD Doları üzerinden sonuçlandırılacaktır.
Teklifler, gemi için peşin olarak verilecektir. İhale bedeli sözleşmenin imza
tarihinde peşin ödenecektir.
5.
Teklifler, Şartname ve Tanıtım Dokümanında belirtilen hususlar dikkate alınarak
hazırlanıp son teklif verme tarihi olan 26/02/2013
Salı günü saat 14:00’e kadar Türkiye Denizcilik İşletmeleri A.Ş. Genel
Müdürlüğü, İdari Mali ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı, (Kemankeş Mahallesi
Kemankeş Caddesi Merkez Han No: 32 Kat:4 34425 Karaköy-Beyoğlu /İSTANBUL)
adresine elden teslim edilecektir. Son teklif verme tarih ve saatinden sonra
TDİ’ye intikal edecek teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
6.
Özelleştirme işlemleri 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu hükümlerine tabi olmayıp
TDİ/ÖİB ihaleyi yapıp yapmamakta, dilediğine yapmakta ve teklif verme süresini
uzatmakta serbesttir.
7.
Özelleştirme işlemleri; 3065 sayılı Katma Değer Vergisi Kanunu’nun Geçici
12’nci maddesi gereğince Katma Değer Vergisinden ve 4046 sayılı Kanun’un 27’nci
maddesi gereğince her türlü vergi, resim ve harçtan muaftır.
Türkiye
Denizcilik İşletmeleri A.Ş. Genel Müdürlüğü
Destek
Hizmetler Dairesi Başkanlığı
Kemankeş
Mahallesi, Kemankeş Caddesi, Merkez Han No:32 Karaköy/İSTANBUL
Tel : (0212)
243 73 03 – (0212) 252 44 17 – (0212) 293 90 32 -Faks : (0212) 293 96 64
www.tdi.gov.tr
889/1-1
64
KALEM ELEKTRİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
RİZE
1 -
Teşekkülümüz ihtiyacı olan 64 Kalem Elektrik Malzemesi, %20 artar - azalır
toleranslı olarak Satın Alma ve İhale Yönetmeliğimizin 9 uncu maddesi
kapsamında açık ihale usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe
ait şartnameler, Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığı,
RİZE adresinden 50,00TL bedelle tahsil fişi karşılığında temin edilebilir.
3 - İhaleye
katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik şartname esasları dâhilinde
hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç 20.02.2013 günü saat 14:00’e kadar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Haberleşme ve
Evrak Kayıt Bürosu – Rize adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya
posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14:00’de açılacaktır.
4 - Postada
meydana gelen gecikmeler ile, telgraf, teleks ve faks’la yapılacak müracaatlar kabul edilmez.
5 -
Alternatif teklifler kabul edilmez.
6 - Verilen
tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale
tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
7 - Teklif
edilen bedelin KDV hariç en az %3 oranında geçici teminat, yapılacak sözleşme
bedelinin KDV hariç %6’sı oranında kesin teminat alınır.
8 -
İstekliler en az bir kalem malzemenin tümüne teklif vermek koşuluyla kalem
bazında kısmi teklif verebilirler.
9 - İhale
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığında yapılacaktır.
10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satın
Alma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp
yapmamakta serbesttir.
662/1-1
STOKERLİ
ÖN OCAKLI BUHAR KAZANI VE EKİPMANLARI SATIN ALINACAKTIR
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
RİZE
1 -
Teşekkülümüz 100.Yıl Çay Paketleme Fabrikası’nın ihtiyacı, Stokerli
Ön Ocaklı Buhar Kazanı ve Ekipmanları Satın Alma ve İhale Yönetmeliğimizin 9
uncu maddesi kapsamında Açık İhale Usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe
ait şartnameler, aşağıdaki adresten 100,00 TL bedelle tahsil fişi karşılığında
temin edilebilir.
- Çay
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığı Müftü Mah. Menderes Blv. /RİZE
3 - İhaleye
katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik şartname esasları dâhilinde
hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç 20.02.2013 günü saat 14:00’e kadar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Haberleşme ve
Arşiv Müdürlüğü, Evrak Kayıt Bürosu – Rize adresinde bulunacak şekilde elden
vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün
saat 14:00’de açılacaktır.
4 - Postada
meydana gelen gecikmeler ile telgraf ve faksla yapılacak müracaatlar kabul
edilmez.
5 - İhale
alternatif tekliflere kapalıdır.
6 - Verilen
tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale
tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
7 - Teklif
edilen bedelin KDV hariç en az %3’ü oranında geçici teminat, yapılacak sözleşme
bedelinin KDV hariç % 6’sı oranında kesin teminat alınır.
8 - İhale
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığında yapılacaktır.
9- İhale
kısmi teklife açıktır.
10 - Teşekkülümüz bu ihalede, 4734 sayılı Kamu İhale
Kanununa tabi olmayıp, Satın Alma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi
tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.
827/1-1
TEŞEKKÜLÜMÜZE
AİT TEK MERMER SAHASI OLAN VE 35 YILLIK RUHSAT SÜRESİ BULUNAN BALIKESİR MARMARA
ADASINDAKİ 178,55 HEKTAR ALANA SAHİP İR.73997 SAYILI MERMER SAHASININ RUHSAT
HAKKININ 3. ŞAHIS VEYA ŞİRKETLERE DEVRİ İHALESİ, FİRMA VEYA ŞAHISLARIN
VERECEKLERİ TEKLİFLER ÜZERİNDEN AÇIK İHALE USULÜ İLE YAPILACAKTIR
Eti Maden İşletmeleri Genel
Müdürlüğünden:
Teşekkülümüze
ait aşağıda detayları verilen tek mermer sahası olan ve 35 yıllık ruhsat süresi
bulunan Balıkesir Marmara Adasındaki 178,55 hektar alana sahip İR.73997 sayılı
mermer sahasının ruhsat hakkının 3. şahıs veya şirketlere devri ihalesi, firma
veya şahısların verecekleri teklifler üzerinden açık ihale usulü ile
yapılacaktır.
1 - İdarenin:
a) Adresi : Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok.
No:1\A 06010 Keçiören/ANKARA
b) Telefon No : 0312 294 20 00/27 17
c) Faks No : (312) 230 71 84
2- İhalenin Konusu : Balıkesir
Marmara Adasındaki İR.73997 sayılı mermer sahasının ruhsat hakkının,
firma veya şahısların verecekleri teklifler üzerinden açık ihale usulü ile 3.
şahıs veya şirketlere devridir.
3- Ruhsat Sahası ile İlgili Bilgiler:
A - Sahanın Hukuki Durumu:
İli : Balıkesir
İlçesi : Marmara
Köy/Mevkii : Marmara Adası, Saraylar Beldesi
Ruhsat (Sicil) No : İR.73997
Ruhsat Gurubu : II. Gurup
Ruhsat Tarihi : 15.05.1987
Ruhsatın Bitiş Tarihi : 15.05.2047
Alanı (Ha) : 178,55
Maden Cinsi : Mermer
Ulaşım : Balıkesir Erdek İlçesi veya Tekirdağ üzerinden
ulaşım mümkündür.
B - Rezerv
Durumu: MTA tarafından yapılan çalışmalar sonucunda, 18.582.000 m3
görünür, 27.900.000 m3
muhtemel olmak üzere toplam 46.482.000 m3 rezerv bulunduğu rapor
edilmiştir. Ancak bu bilgiler ihaleye iştirak edene bilgi verilmesi açısından
konulmuştur.
4 - İhalenin
Yapılacağı Yer: Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1\A 06010
Keçiören/ANKARA
5 - İhalenin
Tarih ve Saati: 25.03.2013 Pazartesi günü, saat: 14.00
6 - İhale Dokümanının Görüleceği Yerler: İhale dosyası, Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı Maden
Hakları Birimi Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No: 1\A 06010
Keçiören/ANKARA, İstanbul Lojistik Müdürlüğü (Atatürk Bulvarı No:156
Aksaray/İSTANBUL), İzmir Lojistik Müdürlüğü (Halit Ziya Bulvarı No: 1
Konak/İZMİR) adreslerinde görülebilir.
İhale
dosyası, Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Mali İşler Dairesi Başkanlığı
veznesine veya TEŞEKKÜL’ün T.C. Ziraat Bankası A.Ş.
Ankara Kurumsal Bankacılık Şubesindeki 37712245-5001 hesap numaralı,
TR080001001745377122455001 İBAN Nolu TL hesabına
dosya başına 200,-TL (KDV dahil) yatırılmasını
müteakip, ödenti makbuzunun ibraz edilerek, yukarıda belirtilen adreslerden
temin edilebilir.
İhaleye
katılacak isteklilerin ihale dosyası satın almaları ve ihale için teklif
dokümanı/zarfı hazırlamaları gerekmektedir.
7 - Geçici
Teminat Miktarı: İstekliler teklif ettikleri fiyatın %5’i kadar geçici teminat
vereceklerdir.
8 - Tekliflerin Verileceği Yer: Teklifler, 25.03.2013
Pazartesi günü, saat 14.00’e kadar kapalı zarfla ve zarfın üzerine “İR.73997
sayılı mermer sahasına ait tekliftir” yazılarak Eti Maden İşletmeleri Genel
Müdürlüğü–Genel Evrak Servisi’ne verilebileceği gibi, iadeli-taahhütlü posta ile
de gönderilebilir (Postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır).
897/2-2
BAKIM
VE ONARIM HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
Türk Kızılayı
Genel Müdürlüğünden:
1 - Türk Kızılayı Genel Müdürlüğü ve hizmet binaları bünyesinde
çalışan sistemlerin yıllık bakım ve onarım hizmeti kapalı zarfla teklif alınmak
suretiyle satın alınacaktır.
2 -
Firmalar, teklif ettikleri fiyatın en az %3’ü nispetindeki geçici teminatı
teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
3 - İhaleye
ait şartnameler " Ataç 1 Sok. No: 32 Yenişehir/ANKARA" adresindeki
Genel Müdürlüğümüz, “Balabanağa Mahallesi Büyük Reşit
Paşa Caddesi No: 18 Fatih/İSTANBUL” adresindeki İstanbul Müdürlüğümüzden 50,00
TL karşılığında temin edilebilir.
İdari ve
Teknik Şartnamelere www.kizilay.org.tr/ihale ilanları adresinden
ulaşılabilecektir.
4 -
Firmaların tekliflerini en geç 26 ŞUBAT 2013 günü saat 11:00’a
kadar Genel Müdürlüğümüz İdari İşler Birimine vermiş / göndermiş olmaları
gerekmektedir
5 - 2 Nolu “Teklif ve Teminat Mektubu” zarfı 27 ŞUBAT 2013 günü
saat 14:30’da Genel Müdürlüğümüz Toplantı Salonunda
açılacaktır.
6 - Postada
meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
7 - Telgraf
ve faksla yapılacak müracaatlar dikkate alınmayacaktır.
8 - Derneğimiz 4734 sayılı Kanuna tabi değildir.
1008/1-1
40.000
ADET AİLE MUTFAK SETİ SATIN ALINACAKTIR.
Türk Kızılayı
Genel Müdürlüğünden:
1 - Türk Kızılayı tarafından afetlerde kullanılmak üzere 40.000 Adet
Aile Mutfak Seti idari ve teknik şartname hükümlerine göre kapalı zarfla teklif
alınmak suretiyle satın alınacaktır.
2 - Firmalar
teklif ettikleri fiyatın en az %3’ü nispetindeki geçici teminatı teklifleri ile
birlikte vereceklerdir.
3 - İhaleye
ait şartnameler " Ataç 1 Sok. No: 32 Yenişehir/ANKARA " adresindeki
Genel Müdürlüğümüzden ve “Balabanağa Mahallesi Büyük
Reşit Paşa Caddesi No:18 Fatih/ İSTANBUL” adresindeki Türk Kızılayı
İstanbul Müdürlüğü’nden 100,00 TL karşılığında temin edilebilir.
İdari ve
teknik şartnamelere www.kizilay.org.tr adresinden ulaşılabilecektir.
4 - Firmaların
ihale zarflarını en geç 01 MART 2013 günü saat 11:00’e
kadar Genel Müdürlüğümüz İdari İşler Evrak Birimine vermiş / göndermiş olmaları
gerekmektedir.
5 - 2 Nolu “Teklif ve Teminat Mektubu” zarfı 04 MART 2013 günü
saat 14:30’da Genel Müdürlüğümüz Toplantı Salonunda
açılacaktır.
6 - Postada
meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
7 - Telgraf
ve faksla yapılacak müracaatlar dikkate alınmayacaktır.
8 - Kurumumuz 4734 sayılı kanuna tabi değildir.
1009/1-1
SUNUCU,
DEPOLAMA VE VERİ MERKEZİ MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce,
Türkiye Büyük Millet Meclisi Genel Sekreterliği Bilgi İşlem Başkanlığı ihtiyacı
Sunucu, Depolama ve Veri Merkezi Malzemesinin kuruluşça hazırlanan teknik
şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın
alınacaktır.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu
Satın Alma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler.
Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini (140.-TL) Ofis
veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF
EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte
teknik şartnamesi ile Ofis Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin
aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 -
Teklifler, 18/02/2013 günü, saat 12.00’ ye kadar Genel
Müdürlüğümüz, III Nolu Satın Alma Daire Başkanlığında
bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate
alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış
zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli
olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara
uygun olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini
müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları
bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 -
Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla
iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu
olacaktır.
6 - İhale
konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif
edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek
tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat
verilecektir.
8 - Söz
konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında
olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte
serbesttir.
1022/1-1
YHT
SETLERİNE 16 ADET RÖMORK 8 ADET DİŞLİ TEKERLEK TAKIMININ MALZEMESİNİN TEKNİK
ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI
TCDD İşletmesi YHT Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2013 /14483
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi YHT Bölge Müdürlüğü
b) Telefon ve Faks Numarası : 0312 309 05 15 / 1737 Fax: 0312 309 05 75
c) Elektronik Posta Adresi :
2 - İhale
konusu malın adı ve miktarı : YHT Setlerine16 adet
römork ve 8 adet dişli tekerlek takımın malzemesinin Teknik Şartnameye Göre
Alımı.
3 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli ve Yabancı İsteklilerden teklif alınmak suretiyle
Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen
belgeler ihale dökümanında belirtilmiştir.
4 -
Tekliflerin TCDD İşletmesi YHT Bölge Müdürlüğü İhale Bürosuna 05/03/2013 günü saat 14:00’e kadar verilmiş veya gelmiş
olması şarttır.
5 - İhale dökümanı TCDD İşletmesi YHT Bölge Müdürlüğü İhale Bürosunda
görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dökümanını
satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 2.Bölge Müdürlüğü veznesinden KDV Dahil 80 TL bedelle temin edilebilir.
6 - Teklif
edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
1081/1-1
7
(YEDİ) ADET 10 TON KAPASİTELİ VE 2 ADET 5 TON KAPASİTELİ OLMAK ÜZERE TOPLAM 9
(DOKUZ) ADET TRAKTÖR RÖMORKU SATIN ALINACAKTIR
Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
Genel
Müdürlüğümüze bağlı; Altınova ve Anadolu Tarım İşletmesi Müdürlükleri ihtiyacı
7 (yedi) adet 10 ton kapasiteli ve 2 adet 5 ton kapasiteli olmak üzere toplam 9
(dokuz) adet traktör römorku satın alınacaktır.
Konu ile
ilgili Şartname Genel Müdürlük Ticaret Daire Başkanlığından 100 TL karşılığı
temin edilebilir.
İhale kapalı
zarf usulü ile yapılacak olup, isteklilerce teklif tutarının en az %3’ü
oranında geçici teminat verilecektir.
Teklif
mektuplarının kapalı zarf içerisinde en geç 01.03.2013 Cuma günü saat 15.00’a
kadar Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü Genel Evrak Servisine teslim edilmiş
olması gerekmektedir.
İhale aynı
gün ve saatte TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İHALE TOPLANTI SALONU’nda yapılacaktır.
Geciken
teklifler dikkate alınmaz.
Bu ihale
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3/g maddesi gereğince istisna kapsamında olup,
TİGEM ihaleyi yapıp yapmamakta veya dilediğine yapmakta serbesttir.
A D R E S :
TARIM
İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Karanfil
Sok. No. 62
06100
Bakanlıklar-ANKARA
Tel : (0312) 417 84 70
Fax : (0312) 425 59 55
1025/1-1
28.490 KG RULO BALYA MAKİNESİ İPİ SATIN ALINACAKTIR
Tarım
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
Genel Müdürlüğümüzce 28.490 Kg Rulo Balya Makinesi İpi
satın alınacaktır.
Konu ile ilgili Şartname Genel Müdürlüğümüz Ticaret
Daire Başkanlığı’ndan 100,00 TL karşılığında temin edilebilir.
İhale kapalı zarf usulü ile yapılacak olup,
isteklilerce teklif tutarının en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
Teklif mektuplarının kapalı zarf içerisinde en geç 20/02/2013 Çarşamba günü saat 14.30’a kadar TİGEM Genel
Evrak Servisi’ne teslim edilmiş olması gerekmektedir.
İhale aynı gün ve saatte TARIM İŞLETMELERİ GENEL
MÜDÜRLÜĞÜ’ nde yapılacaktır.
Geciken teklifler dikkate alınmaz.
Bu ihale 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 3/g maddesi
gereğince istisna kapsamında olup, TİGEM ihaleyi yapıp yapmamakta veya
dilediğine yapmakta serbesttir.
A D R E S :
TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Karanfil Sokak No: 62 Bakanlıklar/ANKARA
Tlf. : (0.312) 417 84 70 (5 Hat)
Fax : (0.312) 425 59 55
1026/1-1
33.820 KG. PRİZMATİK BALYA MAKİNASI İPİ İTHAL YOLUYLA
SATIN ALINACAKTIR
Tarım
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
1 - Dövizi İdaremizce temin edilmek üzere 33.820 kg
prizmatik balya makinesi ipi ithal yoluyla, kapalı teklif usulü ile satın
alınacaktır.
2 - Bu işe ait şartname (Teknik ve İdari) 300,-TL
mukabili Karanfil Sok. No:62 Bakanlıklar/ANKARA adresindeki Genel Müdürlüğümüz
Ticaret Daire Başkanlığından temin edilebilir. Şartname bedeli Genel Müdürlük
veznesine veya Vakıflar Bankası Ankara/Başkent Şubesi nezdinde bulunan
TR310001200940800004000020 nolu hesabına
yatırılacaktır.
3 - Bu ihale için teklif edilen tutarının %3’ü kadar
geçici teminat verilecektir.
4 - İsteklilerin teklif mektuplarını en geç 04/03/2012 Pazartesi günü saat 14.30’a kadar Tarım
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Genel Evrak Servisine vermeleri veya bu tarihte ele
geçecek şekilde göndermeleri şarttır.
5 - Postadaki vaki gecikmeler kabul edilmez.
6 - Bu ihale 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3/g
maddesi gereğince istisna kapsamında olup, TİGEM ihaleyi yapıp yapmamakta,
dilediğine yapmakta veya en uygun bedeli tespit etmekte serbesttir.
A D R E S :
Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü
Karanfil Sok. No. 62
06100 Bakanlıklar-ANKARA-TÜRKİYE
Tel
:90 (312) 417 00 47
Fax :90 (312) 425 59 55
1027/1-1
ŞEHİRLERARASI
OTOBÜS TERMİNALİ 15 YILLIĞINA KİRAYA VERİLECEKTİR
Sinop Belediye Başkanlığından:
1 - İHALENİN
KONUSU:
İlimiz Korucuk Köyü Mevkiinde bulunan 1 Pafta, 1016 Parsel 1 Pafta da
kayıtlı ve imar planına göre Şehirlerarası Otogar olarak işlenen Sinop
Belediyesi Şehirlerarası Otobüs Terminalinin 15 yıllığına sınırlı ayni hak
tesisi yolu ile işletilmek üzere 2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun 35/a
maddesine göre kapalı teklif usulü ile kiraya verilmesi ihalesidir.
2 - TAŞINMAZ
ÜZERİNDE BULUNAN GAYRİMENKULLERİN LİSTESİ:
Bodrum Katta
B Blok Kazan Dairesi
Zemin Katta
A Blok 10
Adet bilet satış peronu , 2 adet büfe, danışma ve
yolcu bekleme salonu
B Blok 6
Adet dükkan, açık kafeterya, bay ve bayan WC
C Blok Yolcu
bekleme salonu, Atm’ler, danışma, telefonlar ve yolcu
bekleme salonu
D Blok 15 Adet bilet satış peronu, 1 PTT Şubesi, 1 Adet banka şubesi, 1
Adet emanet odası, yolcu bekleme salonu,
bay ve bayan WC 1. Katta B Blok 100 kişilik restoran,
bay ve bayan WC
C Blok Tek
katlıdır,1 kat seviyesinde çelik köprü ile B ve D Bloklarını birbirine bağlar
D Blok 9
Adet büro,1 adet hostes odası,1 adet şoför dinlenme odası,1 adet sağlık
kabini, 1 adet güvenlik odası,5 adet
idari oda, bay ve bayan mescit ile bay ve bayan WC
3 -
KİRALANACAK TAŞINMAZIN KDV HARİÇ BEDELİ:
Pafta |
Parsel |
M2 Si |
Aylık Muhammen
Bedel |
Yıllık |
15 Yıllık |
Geçici Teminat |
1 |
1016 |
30.000 |
37.794,00.-TL |
453.528,00.-TL |
6.802.920,00.-TL |
204.087,60.-TL |
4 - İHALENİN
YERİ, TARİHİ VE SAATİ:
İhale
20.02.2013 Çarşamba günü saat: 10:00’da Sinop Belediye
Başkanlığı Encümen toplantı salonunda yapılacaktır. İhaleye katılacakların aşağıda
istenen belgeler ile birlikte 20.02.2013 Çarşamba günü saat 09:30’a
kadar Mali Hizmetler Müdürlüğü ihale servisine müracaat etmeleri gerekmektedir.
6 - İHALEYE
GİREBİLME KOŞULLARI:
A - İSTEKLİ
GERÇEK KİŞİ İSE:
1 - Nüfus
Cüzdanı Örneği
2 - İkametgah belgesi
3 - Tebligat
adresi
4 - Ticaret ve/veya Sanayi Odasından Siciline kayıtlı olduğunu gösterir
belge (2013 yılına ait)
5 - İstekli
adına vekaleten ihaleye katılınıyor
ise vekaletname ve vekalet verenin imza sirküsü ile
iştirak edenin imza sirküsü (Noter onaylı olacak)
6 - Geçici
teminat makbuzu
7 - İhaleye
katılan isteklinin Sinop Belediyesine problemli borcu olmadığını gösteren,
Sinop Belediyesi Gelir Servisinden alınan belge,
8 - Şartname
satın alındığına dair belge
9 - Vergi ve
sigorta borcu olmadığına dair Vergi Dairesi ve Sigorta İl Müdürlüklerinden
alacakları borcu yoktur belgesi, (Sözleşme imzalarken getirilecektir.)
10 -
İhaleden yasaklı olmadığına dair belge
11 -
Ulaştırma Bakanlığından Sinop Otobüs Terminali için T2 Yetki Belgesi alınması
şarttır. İhale öncesi T2 Yetki Belgesi alacağına dair noter onaylı taahhütname
ibraz edilecektir.
B - İSTEKLİ
TÜZEL KİŞİ İSE:
1 - Tüzel
kişiliği temsilen katılanların nüfus cüzdanı örneği
2 - Tebligat
Adresi
3 - Şirket
adına ihaleye girecek kişilerin noter onaylı vekaletname
ve imza sirküleri
4 - Ticaret
ve/veya Sanayi Odasından şirketin oda sicil kaydı ve halen faaliyette olduğunu
gösterir belge (2013 yılına ait)
5 - Geçici
teminat makbuzu
6 - İhaleye katılan
isteklinin Sinop Belediyesine problemli borcu olmadığını gösteren, Sinop
Belediyesi Gelir Servisinden alınan belge,
7 - Şartname
satın alındığına dair belge,
8 - Tüzel
kişiliğin vergi ve sigorta borcu olmadığına dair vergi dairesi ve sigorta il
müdürlüklerinden alacakları borcu yoktur belgesi,
9 - İhaleden
yasaklı olmadığına dair belge,
10 -
Ulaştırma Bakanlığından Sinop Otobüs Terminali için T2 Yetki Belgesi alınması
şarttır. İhale öncesi T2 Yetki Belgesi alacağına dair noter onaylı taahhütname
ibraz edilecektir.
C - ORTAK
GİRİŞİM İSE:
1 - İhaleye
katılacak olan ortak girişimi oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin
ayrı ayrı 6-A ve 6-B maddelerindeki belgeleri ile ortak girişim beyannamesi.
Katılımcılar
için ihale ile ilgili Şartnameler Belediye Başkanlığı Mali Hizmetler Müdürlüğü
ihale servisinde ücretsiz olarak görülebilir.
Şartname
bedeli 250,00.-TL’dır.
İlanen duyurulur.
771/1-1
Başbakanlık Özelleştirme İdaresi
Başkanlığından:
İdaremiz
tarafından 21.11.2012 tarihinde yapılan ihale ilanında yer alan;
“İzmir ili,
Konak ilçesi, Halkapınar Mahallesi,
- 1443 ada,
37 no.lu parseldeki 63.702,93 m2 yüzölçümlü,
- 1454 ada,
23 no.lu parseldeki 7.725 m2 yüzölçümlü gayrimenkullerin üzerlerindeki binalar
ile birlikte satış” ifadesi,
Gayrimenkullere
ilişkin ifraz işlemlerinin tamamlanması nedeniyle;
“İzmir ili,
Konak ilçesi, Halkapınar Mahallesi;
- 8505 ada,
1 no.lu parseldeki 41.520,83 m2 yüzölçümlü, gayrimenkulün üzerindeki binalar
ile birlikte satış” şeklinde değiştirilmiştir.
T.C.
BAŞBAKANLIK
Özelleştirme
İdaresi Başkanlığı
Ziya Gökalp Cad.
No: 80 Kurtuluş / ANKARA / TÜRKİYE
Tel: 312 / 585 83
20 - Faks: 312 / 585 80 51
www.oib.gov.tr
1019/1-1
ELEKTRONİK
ÜCRET TOPLAMA, GÜZERGAH ARAÇ TAKİP, KAMERA VE AKILLI
DURAK SİSTEMİNİN KURULMASI VE İŞLETİLMESİ İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Ankara Büyükşehir Belediyesi Elektrik
Havagazı ve Otobüs İşletmesi Müessesesi (EGO) Genel Müdürlüğünden:
1 -
Kuruluşumuzca, Toplu Taşıma Elektronik Ücret Toplama, Güzergah
Araç Takip, Kamera ve Akıllı Durak Sisteminin kurulması ve kurulacak sistemin
10 yıl süre ile işletilmesi işi.
2 - Söz konusu iş ile ilgili şartname; Emniyet
Mahallesi Hipodrom Caddesi No: 5 A Blok 4.Kat Yenimahalle/ANKARA adresindeki
EGO Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı,
Ticaret Şube Müdürlüğünden 2.500,00 TL (ikibinbeşyüztürklirası) bedel karşılığında temin edilebilir.
3 - İhale, 05/03/2013 tarihinde Salı günü saat 14.00’de, Emniyet
Mahallesi Hipodrom Cad. No:5 Yenimahalle /Ankara adresindeki EGO Genel
Müdürlüğü İdare Encümeni Toplantı Salonunda; 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun
35a. maddesi gereği kapalı teklif usulü ile anılan yasanın 36.,
37., 38., 39. ve 40. Maddeleri ve aynı yasanın diğer ilgili madde hükümlerine
göre 10 yıllığına ihale edilecektir.
4 - Bu işin
muhammen bedeli 186.906.712,50 TL (%18 KDV Hariç) olup, muhammen bedelin %3’ü
oranında (5.607.201,38 TL) 2886 sayılı kanun hükümlerine uygun olarak geçici
teminat verilmesi zorunludur.
5 -
İsteklilerin ihaleye girebilmesi için;
1.
Türkiye’de tebligat için adres göstermesi, kanuni ikametgâh sahibi olması,
ayrıca irtibat için de telefon ve faks numarası ile elektronik posta adresi
vermesi,
2. Mevzuatı
gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
a. İsteklinin gerçek kişi
olması halinde, ilgisine göre Ticaret ve Sanayi Odası veya Esnaf ve Sanatkârlar
Odası siciline kayıtlı olduğunu gösterir belge (ihalenin yapıldığı tarihten en
fazla 1 (bir) ay öncesinde alınmış)
b. İsteklinin Tüzel kişi
olması halinde, tüzel kişiliğinin kayıtlı olduğu Ticaret veya Sanayi Odasından
alınacak Faaliyet Belgesi ve Yetki Belgesi (ihalenin yapıldığı tarihten en
fazla 1 (bir) ay öncesinde alınmış)
c. Ortak girişim olması
halinde, ortak girişimi oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin (a)
ve (b)’deki esaslara göre temin edecekleri belge.
3.
İsteklinin gerçek kişi olması halinde noter tasdikli imza beyannamesi, Tüzel
kişi olması halinde ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları üyeleri veya
kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevleri belirtilen son durumu
gösterir Ticaret sicil gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile
tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.
4.
İsteklinin tüzel kişi olması halinde, şirket kuruluşuna ilişkin ana
sözleşmenin, son sermaye artışının ve temsil ve ilzama ilişkin kararının tescil
ve ilan edildiğini gösteren ticaret sicil gazetesi. Son sermaye artışı
sonrasında ortaklık yapısı değişmiş ise, ortaklık yapısının son durumu gösteren
şirketin yetkililerince imzalanmış belge.
5. İstekli; Türkiye’de toplu taşıma işletmeciliğinde en az 2 (iki)
Büyükşehir Belediyesi’nde elektronik ücret toplama sisteminin işletmenliğini en
az 2 (iki)’şer yıl yapmış veya 1(bir) veya 1(bir)den fazla yerde toplamda en az
500 (beşyüz) adet validatör
ile toplu taşıma ücret toplama sistemini en az 2(iki)’şer yıl işletmiş
olmalıdır. İstekli teklifinde,
ihale tarihinden önce ilgili belediyeler veya bağlı iştirakleri tarafından
düzenlenmiş iş deneyim belgelerini, referans listesi ile beraber tekliflerinde
verecektir.
6.
İsteklinin, 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu’na göre cezalı olmadığına dair
beyanlarını içerir beyan yazısı vermesi gerekmektedir. 2886 sayılı Devlet İhale
Kanunu ve 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’na göre yasaklı olanlar ihaleye
katılamazlar.
7. İstekli,
bağlı bulunduğu vergi dairesinden ihale gününden en fazla 1 (bir) ay
öncesindeki bir tarihte alınmış vergi borcu bulunmadığını belirtir belgeyi
teklif dosyasına koyacaktır.
8. İstekli
Sosyal Güvenlik Kurumu’ndan ihale gününden en fazla 1 (bir) ay öncesindeki bir
tarihte alınmış prim borcu bulunmadığını belirtir belgeyi teklif dosyasına
koyacaktır.
9. Bu
şartnamenin 6. Maddesindeki şartlardaki geçici teminatın yatırıldığına dair
alındı belgesi veya banka teminat mektubu verecektir.
10.
İsteklilerin sistemde kullanacakları Validatör
cihazlarına ait, CE veya TSE/TSEK belgesi ile ayrıca e37 (e-Mark) ile
EMC-89/336/EEC Belgelerini, Üreticiye ait ISO 9001:2008, Üreticiye ait Sanayi
Sicil Belgesi, Kapasite Raporu ile Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik, TSE-HYB
belgelerinin tamamını teklifiyle beraber sunması gerekir.
11.
İsteklinin, bir ortak girişim olması halinde, teklifinde ortakların
belirtildiği ortak girişim beyannamesini verecektir.
12. İstekli
tarafından her ne suretle olursa olsun, gerçeğe aykırı bilgi ya da bilgileri
içeren ya da yetkisiz kurum ve kuruluşlardan alınmış veya yetkili imza
sahiplerince düzenlenmemiş belge sunulması durumunda, istekli ihale dışı
bırakılarak teminatları gelir kaydedilir.
13. Bu
şartnamenin 7. Maddesinde yazılı esaslara göre hazırlayacağı teklifini, İhale
dosyasına ekleyecektir.
14.
İsteklinin ortak girişim olması halinde, geçici, kesin teminat miktarı ortaklık
oranına veya işin uzmanlık gerektiren kısımlarına verilen tekliflere
bakılmaksızın ortaklardan biri veya birkaçı tarafından karşılanabilir.
6. İhaleye
iştirak edecek İstekliler tekliflerini en geç 05/03/2013
günü saat 14:00’e kadar EGO Genel Müdürlüğü evrakına verecekler ve idarenin
göstereceği yerde bu işe ait idari ve teknik şartnameye uygun ve belirtilen
niteliklere sahip teknik ekipmanlarının ana unsurları olan validatör,
kart dolum cihazı ve araç içi bilgilendirme ekranını çalışır hale getirecekler,
bunlarla birlikte akıllı kart tipleri ile kullan at kart bilet örneklerini de
incelenmek üzere ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. İhale komisyonu
tarafından bu cihaz, kart ve biletler şartnamelere uygunluğu açısından
öncelikle incelenecek veya incelettirilecektir. Bu inceleme sonucunda cihazları
uygun bulunmayan İstekliler ihale dışı bırakılacaktır. İhaleye katılan ve
teklif veren tüm İstekliler bu şartı önceden kabul etmiş sayılır. Cihazlar
incelemeden sonra iade edilecektir.
7.
İsteklilerin ihaleye ait evrakları ve teklifleri ihale komisyonu tarafından
ihaleye katılan firmalar huzurunda açılacaktır.
8. Teklif
mektuplarının istekli tarafından imzalanması ve bu mektuplarda şartname ve
eklerinin tamamen okunup kabul edildiğinin belirtilmesi, teklif edilen fiyatın
rakam ve yazı ile açık olarak yazılması zorunludur. Bunlardan herhangi birine
uygun olmayan veya üzerinde kazıntı, silinti veya düzeltme bulunan teklifler
ret olunur.
9.
İstekliler, ihale konusu işin kurulumu ve işletimini idari şartname ve
sözleşmede belirtilen hükümler doğrultusunda gerçekleştirecek olup, yüklenici
tüm masraflarına karşılık olarak, toplanan günlük ciro üzerinden yüzde
oranında, kapalı teklif usulü pay eksiltmesi teklifi yapacaklardır.
10. Toplanan
günlük ciro, KDV dahil fiyatlardan oluştuğundan talep
edilecek pay için yapılacak teklife KDV dahil olacak, Teklifler Türkçe olarak
verilecektir.
11. İdare ihaleyi yapıp, yapmamakta tamamen serbesttir.
989/1-1
46
KALEM SAC, PROFİL, BORU, MİL MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
RİZE
1 - Teşekkülümüzün
ihtiyacı olan 46 Kalem Sac, Profil, Boru, Mil malzemeleri Satın Alma ve İhale
Yönetmeliğimizin 9.maddesi kapsamında Açık İhale Usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe
ait ihale dokümanı, Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığı
- RİZE adresinden 50,00-TL bedelle tahsil fişi karşılığında temin edilebilir
veya aynı adreste ücretsiz olarak görülebilir. Ayrıca Teşekkülümüzün Rize
Şubesindeki Vakıf Bank İBAN: TR55 0001 5001 5800 7290 0377 35, Ziraat Bankası
İBAN: TR30 0001 0002 4829 3289 8760 32, Halk Bankası İBAN: TR91 0001 2009 6900
0013 0000 03 banka hesap numaralarına doküman bedeli yatırılarak, bedelin
yatırıldığına dair düzenlenmiş olan dekontun
04642130226'ya fakslanmasının ardından ihale dokümanları kargo ile isteklilere
gönderilir. İhaleye teklif verecek olan isteklilerin ihale dokümanını satın
almaları zorunludur.
3 -
İsteklilerin teklif mektuplarını en geç 25.02.2013 günü saat 14:30'a
kadar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Haberleşme ve Evrak Kayıt Bürosu-RİZE
adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri
gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14:30'da
açılacaktır. Postada meydana gelen gecikmeler ile telgraf ve faksla yapılacak
müracaatlar kabul edilmez.
4 - İhale
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığında yapılacaktır.
5 - Verilen
tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale
tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
6 - Teklif
edilen bedelin KDV hariç en az %3'ü oranında geçici teminat, yapılacak sözleşme
bedelinin KDV hariç %6'sı oranında kesin teminat alınır.
7 - İhale
alternatif tekliflere kapalıdır.
8 - İhale
kısmi teklife açıktır.
9 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve yasaklama
hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satın Alma ve
İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta
serbesttir.
979/1-1
56
KALEM RULMAN, KAYIŞ. KASNAK, ZİNCİR, DİŞLİ, ELEKTROT, CIVATA MALZEMELERİ SATIN
ALINACAKTIR
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
RİZE
1 - Teşekkülümüzün
ihtiyacı olan 56 Kalem Rulman, Kayış, Kasnak, Zincir, Dişli, Elektrot, Cıvata
malzemeleri Satın Alma ve İhale Yönetmeliğimizin 9.maddesi kapsamında Açık
İhale Usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe
ait ihale dokümanı, Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi
Başkanlığı - RİZE adresinden 50,00-TL bedelle tahsil fişi karşılığında temin
edilebilir veya aynı adreste ücretsiz olarak görülebilir. Ayrıca Teşekkülümüzün
Rize Şubesindeki Vakıf Bank İBAN: TR55 0001 5001 5800 7290 0377 35, Ziraat Bankası
İBAN: TR30 0001 0002 4829 3289 8760 32, Halk Bankası İBAN: TR91 0001 2009 6900
0013 0000 03 banka hesap numaralarına doküman bedeli yatırılarak, bedelin
yatırıldığına dair düzenlenmiş olan dekontun
04642130226'ya fakslanmasının ardından ihale dokümanları kargo ile isteklilere
gönderilir. İhaleye teklif verecek olan isteklilerin ihale dokümanını satın
almaları zorunludur.
3 -
İsteklilerin teklif mektuplarını en geç 25.02.2013 günü saat 14:30'a
kadar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Haberleşme ve Evrak Kayıt Bürosu-RİZE
adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri
gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14:30'da
açılacaktır. Postada meydana gelen gecikmeler ile telgraf ve faksla yapılacak
müracaatlar kabul edilmez.
4 - İhale
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığında yapılacaktır.
5 - Verilen
tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale
tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
6 - Teklif
edilen bedelin KDV hariç en az %3'ü oranında geçici teminat, yapılacak sözleşme
bedelinin KDV hariç %6'sı oranında kesin teminat alınır.
7 - İhale
alternatif tekliflere kapalıdır.
8 - İhale
kısmi teklife açıktır.
9 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve yasaklama hükümleri
hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satın Alma ve İhale
Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta
serbesttir.
978/1-1
32
KALEM VANTİLATÖR, REDÜKTÖRLÜ MOTOR, KAUÇUK KAPLI TAMBUR MALZEMELERİ SATIN
ALINACAKTIR
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
RİZE
1 -
Teşekkülümüzün ihtiyacı olan 32 Kalem Vantilatör, Redüktörlü
Motor, Kauçuk kaplı tambur malzemeleri Satın Alma ve İhale Yönetmeliğimizin
9.maddesi kapsamında Açık İhale Usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe
ait ihale dokümanı, Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi
Başkanlığı - RİZE adresinden 50,00-TL bedelle tahsil fişi karşılığında temin
edilebilir veya aynı adreste ücretsiz olarak görülebilir. Ayrıca Teşekkülümüzün
Rize Şubesindeki Vakıf Bank İBAN: TR55 0001 5001 5800 7290 0377 35, Ziraat
Bankası İBAN: TR30 0001 0002 4829 3289 8760 32, Halk Bankası İBAN: TR91 0001
2009 6900 0013 0000 03 banka hesap numaralarına doküman bedeli yatırılarak,
bedelin yatırıldığına dair düzenlenmiş olan dekontun
04642130226'ya fakslanmasının ardından ihale dokümanları kargo ile isteklilere
gönderilir. İhaleye teklif verecek olan isteklilerin ihale dokümanını satın
almaları zorunludur.
3 -
İsteklilerin teklif mektuplarını en geç 20.02.2013 günü saat 15:00'a
kadar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Haberleşme ve Evrak Kayıt Bürosu-RİZE
adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri
gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 15:00'da
açılacaktır. Postada meydana gelen gecikmeler ile telgraf ve faksla yapılacak
müracaatlar kabul edilmez.
4 - İhale
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığında yapılacaktır.
5 - Verilen
tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale
tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
6 - Teklif
edilen bedelin KDV hariç en az %3'ü oranında geçici teminat, yapılacak sözleşme
bedelinin KDV hariç %6'sı oranında kesin teminat alınır.
7 - İhale
alternatif tekliflere kapalıdır.
8 - İhale
kısmi teklife açıktır.
9 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve yasaklama
hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satın Alma ve
İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta
serbesttir.
981/1-1
20
KALEM PVC TRANSPORT KAYIŞ (BANT), POLYESTER BANT MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
RİZE
1 - Teşekkülümüzün
ihtiyacı olan 20 Kalem PVC Transport kayış (bant), Polyester bant malzemeleri
Satın Alma ve İhale Yönetmeliğimizin 9.maddesi kapsamında Açık İhale Usulü ile
satın alınacaktır.
2 - Bu işe
ait ihale dokümanı, Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi
Başkanlığı - RİZE adresinden 50,00-TL bedelle tahsil fişi karşılığında temin
edilebilir veya aynı adreste ücretsiz olarak görülebilir. Ayrıca Teşekkülümüzün
Rize Şubesindeki Vakıf Bank İBAN: TR55 0001 5001 5800 7290 0377 35, Ziraat
Bankası İBAN: TR30 0001 0002 4829 3289 8760 32, Halk Bankası İBAN: TR91 0001
2009 6900 0013 0000 03 banka hesap numaralarına doküman bedeli yatırılarak,
bedelin yatırıldığına dair düzenlenmiş olan dekontun
04642130226'ya fakslanmasının ardından ihale dokümanları kargo ile isteklilere
gönderilir. İhaleye teklif verecek olan isteklilerin ihale dokümanını satın
almaları zorunludur.
3 -
İsteklilerin teklif mektuplarını en geç 20.02.2013 günü saat 15:00'a
kadar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Haberleşme ve Evrak Kayıt Bürosu-RİZE
adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri
gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 15:00'da
açılacaktır. Postada meydana gelen gecikmeler ile telgraf ve faksla yapılacak
müracaatlar kabul edilmez.
4 - İhale Çay
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığında yapılacaktır.
5 - Verilen
tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale
tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
6 - Teklif
edilen bedelin KDV hariç en az %3'ü oranında geçici teminat, yapılacak sözleşme
bedelinin KDV hariç %6'sı oranında kesin teminat alınır.
7 - İhale
alternatif tekliflere kapalıdır.
8 - İhale
kısmi teklife açıktır.
9 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve yasaklama
hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satın Alma ve
İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta
serbesttir.
980/1-1
Selçuklu Belediye Başkanlığından:
1 –
Mülkiyeti Belediyemize ait aşağıda tapu kaydı yazılı Mesken sahalarına isabet
eden gayrimenkullerin 2886 sayılı yasanın 35/A maddesi hükümleri dahilinde kapalı zarf usulü ile satılacaktır.
2 – Şartname
ve ekleri Belediyemiz Harita Emlak ve İstimlâk Müdürlüğünde ücretsiz olarak
görülebilir.
3 – İhale 21/02/2012 Perşembe günü saat 14.00’de Belediyemiz Encümen
Salonunda yapılacaktır.
4 – Muhammen
bedel ile geçici teminat aşağıda belirtilmiştir.
5 –
Teklifler aşağıdaki belgeleri ihtiva edecek şekilde hazırlanacaktır.
İHALEYE
KATILACAK OLANLARDAN İSTENEN BELGELER
A) İç Zarf :
İç zarf yalnız
teklif mektubunu içerecektir.
B) Dış Zarf :
Dış zarf
aşağıdaki belgeleri içerecektir.
a) İç zarf
b) Ticaret
ve/veya Sanayi odası veya esnaf ve sanatkârlar sicil kayıt belgeleri (2013
yılı-Tüzel kişi )
c) Noter
tasdikli imza sirküleri ( Tüzel kişi )
d)
Gerekiyorsa noter tasdikli vekâletname ( Gerçek ve tüzel kişiler )
e) Geçici
teminata ait alındı belgesi veya banka teminat mektubu ( Gerçek ve tüzel kişi )
f) Noter
tasdikli ortak girişim beyannamesi ve eki ortaklık sözleşmesi ( Tüzel kişi )
C) Dış zarfın
kapatılması:
Yukarıda
belirtilen belgeler ve iç zarf ikinci bir zarfa konularak kapatılacaktır. Bu
zarfın üzerine isteklinin adı, soyadı veya ticari unvanı ile açık adresi ve
teklifi yazılarak kapatılacaktır.
6 - Arsa
bedelinin ödeme şekli 1/8’u 15 gün içerisinde peşin, geri kalan kısmı 7 eşit
taksitte ödenecektir. (K.D.V alınmayacaktır.)
7 - İhaleye
katılacak kişilerin ihale evraklarını en geç 21/02/2013
günü saat 12.00’ye kadar Yazı İşleri Müdürlüğüne teslim etmeleri gerekmektedir.
İlan olunur.
No |
Mahalle |
Pafta |
Ada |
Par Sel |
M2 Si |
Geçici Teminat (TL) |
Muhammen Bedel (TL) |
Niteliği |
Taks/Kaks |
Mevkii |
1 |
Sille |
26 L 1 |
29396 |
1 |
17639,11 |
150.000,00 |
5.000.000,00 |
Mesken |
E=1.40 Hmax=7 Kat |
Yazır Mah. Beyhekim Cad. |
2 |
Sille |
26 L 4 |
29399 |
2 |
9274,40 |
75.000,00 |
2.500.000,00 |
Mesken |
E=1.40 Hmax=7 Kat |
Yazır Mah. Beyhekim Cad. |
995/1-1
Çekmeköy
Belediye Başkanlığından:
1 - Mülkiyeti
Belediyemize ait ve aşağıda özellikleri belirtilen taşınmaz 2886 sayılı Devlet
İhale Kanununun 36. maddesi uyarınca Kapalı Teklif Usulü ile satılacaktır.
İhale, Merkez Mahallesi, Piri Reis Caddesi, No:5 Çekmeköy/İstanbul
adresindeki Çekmeköy Belediye Binası 3. Kattaki
Encümen toplantı salonunda yapılacaktır.
Mahalle |
Pafta |
Ada |
Parsel |
Parsel Alanı (m²) |
İmar Durumu |
Muhammen Bedeli |
Geçici Teminat |
İhale Tarih ve Saati |
Nişantepe |
F22C21A2C |
470 |
8 |
3.490,27 |
E=0.25 Hmax=3 Kat
İrtifalı Ticaret Alanı |
1.396.108,00 TL+%18 KDV |
41.883,24 TL |
21.02.2013 09:30 |
2 - Şartname
bedeli 400,00 TL (Dört Yüz Türk Lirası) olup, Çekmeköy
Belediyesi Emlak ve İstimlâk Müdürlüğünden satın alınabilir veya aynı yerde
ücretsiz görülebilir.
3 - İhaleye
katılmak isteyenler, tekliflerini ve aşağıda belirtilen belgeleri (İhalenin
yapıldığı tarih esas alınarak geriye doğru 6 (altı) ay içinde alınmış olmak
şartıyla) kapalı zarf içerisinde ibraz etmeleri gereklidir.
A. Gerçek
Kişilerden;
İkametgâh Belgesi,
Nüfus Cüzdan Sureti, Noter Tasdikli İmza Beyannamesi, Geçici Teminat Mektubu
veya Makbuzu, Temsil durumunda; noter tasdikli vekâletname ve vekâlet edene ait
noter tasdikli imza sirküleri,
B. Tüzel
Kişilerden;
Tüzel kişinin siciline kayıtlı bulunduğu idareden (Dernekler
Müdürlüğünden, Ticaret veya Sanayi Odasından, Ticaret Sicili Müdürlüğünden,
Vakıflar Bölge Müdürlüğünden, İdare Merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya
ilgili makamdan) ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış tüzel kişinin siciline
kayıtlı olduğuna dair belge, Şirketlerden; Noter tasdikli imza sirküleri,
Vakıflardan; ihaleye katılmak üzere yetkili organ tarafından alınmış kararın
aslı veya noter tasdikli sureti ve ihaleye katılmak üzere yetkilendirilen
kişinin noter tasdikli imza sirküleri, Derneklerden; ihaleye katılmak üzere
yetkilendirdiği kişiyi belirten karar defterinin ilgili sayfasının noter
tasdikli sureti ve yetkilinin noter tasdikli imza beyannamesi, Derneklerden;
dernek tüzüğünün noter tasdikli sureti, Temsil durumunda; Noter tasdikli
vekâletname ve vekâlet edene ait imza beyannamesi, geçici teminat mektubu veya
makbuzu,
C. Ortak
Girişimlerden;
Noter
tasdikli Ortak Girişim Beyannamesi, Ortak girişimi oluşturan gerçek veya tüzel
kişilerin her biri için, işbu maddedeki (A) veya (B) bentlerinde belirtilen
belgeleri ibraz etmeleri zorunludur.
Yabancı istekliler için Türkiye’de gayrimenkul edinilmesine ilişkin
kanuni şartları taşımak ve Türkiye’de tebligat için adres beyanı, yabancı
istekliler, gerçek veya tüzel kişi olması durumuna göre (A) veya (B) bentlerine
göre ibraz edeceği belgeler, işbu belgeler yurtdışında düzenlenmiş ise her
türlü belgenin Türkiye Cumhuriyeti konsolosluklarınca tasdik edilmiş veya apostil şerhini havi olması gereklidir.
4 - 2886
sayılı Devlet İhale Yasasının 6. maddesindeki kişiler veya 83. maddesinde
belirtilen yasak fiil ve davranışta bulunan kişiler ihaleye katılamazlar.
5 - İhaleye
katılmak isteyenlerin, yukarıda belirtilen belgeleri ihale şartnamesinde
belirtildiği şekilde hazırlayacakları teklif mektuplarını da içeren kapalı
zarflarını en geç ilanda belirtilen ihale tarih ve saatine kadar, Çekmeköy Belediye Başkanlığı, Merkez Binası 3. Katta
bulunan Yazı İşleri Müdürlüğüne sıra numaralı alındılar karşılığında teslim
etmeleri gerekmektedir. Belirtilen tarih ve saatten sonra verilen teklifler ve
postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
6 - Müşteri
kesin ihale kararının kendisine tebliğinden itibaren 15 (on beş) takvim günü
içinde ihale bedeli ile taşınmazın devri ile ilgili her türlü vergi, resim,
harçlar ve diğer giderleri ödeyecektir.
7 - Bu ilan kapsamında yapılacak olan satış
işlemlerinde 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu hükümleri uygulanır. İhale
Komisyonu 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu uyarınca ihaleyi yapıp yapmamakta
serbesttir. Komisyonun ihaleyi yapmama kararına itiraz edilemez.
1020/1-1
DEDEKTÖR
VE X-RAY BAGAJ KONTROL CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
THK Gökçen Havacılık İktisadi
İşletmesinden:
1. Aşağıda
cinsi ve miktarı belirtilen el tipi metal dedektör,
x-ray bagaj kontrol cihazı ile kapı tipi metal dedektör
alımı 19 Şubat 2013 Salı günü
saat: 15.30’da kapalı teklif alma usulüyle ihale edilecektir.
S/N |
CİNSİ |
MİKTARI |
1. |
EL
TİPİ METAL DEDEKTÖR |
1 ADET |
2. |
X-RAY
BAGAJ KONTROL CİHAZI |
1 ADET |
3. |
KAPI
TİPİ METAL DEDEKTÖR |
1 ADET |
2. İstekliler
şartnameye göre hazırlayacakları kapalı zarf teklif mektuplarını, ihale gün ve
saatine kadar Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığı (Atatürk Bulvarı No: 33
Opera/ANKARA) İhale ve Kontrat Yönetim Müdürlüğüne vereceklerdir.
3.
İstekliler bu işe ait şartnameyi 20,00.-TL karşılığında yukarıda belirtilen
adresten temin edebilirler.
4. THK
Gökçen Havacılık İktisadi İşletmesi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununa tabi
değildir.
Bilgi Tel : (0 312) 310 48 40 / 263-274-363
1023/1-1
TCDD
3. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNE TAHSİSLİ DM 15000 TİPİ
ÜNİTELERDE KULLANILMAK ÜZERE TALEP LİSTESİNDE BELİRTİLEN 6 KALEM YEDEK MALZEMENİN
MAHALLİ PİYASADAN TEMİN EDİLMESİ İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi İzmir 3. Bölge
Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2013/12111
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 3.Bölge Müdürlüğü Atatürk
Caddesi No: 121/A
35220 Alsancak/İZMİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 232 464 31 31/4108 - 0
232 464 77 98
c) Elektronik Posta Adresi : 3bolgeihalekomisyonu@tcdd.gov.tr
d) İhalenin Görülebileceği
İnternet
Adresi : www.tcdd.gov.tr.
www.malzeme.tcdd.gov.tr
2 - İhale
konusu malın adı ve miktarı : TCDD 3. Bölge Müdürlüğüne
Tahsisli DM 15000 Tipi Ünitelerde Kullanılmak Üzere Talep Listesinde Belirtilen
6 Kalem Yedek Malzemenin Mahalli Piyasadan Temin Edilmesi İşi.
3 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 -
Tekliflerin TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu
Başkanlığına 19.02.2013 Salı Günü Saat 15:00’e kadar
verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
5 - İhale
dokümanı TCDD İşletmesi 3.Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Komisyonu bürosunda
görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunlu olup TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü veznesinden KDV Dâhil 200,00.-TL
bedelle temin edilebilir.
6 - Teklif
edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
851/1-1