2
ADET HAVA KALİTESİ İZLEME İSTASYONUNUN BAKIM VE ONARIMI HİZMET ALIMI İŞİ
YAPTIRILACAKTIR
EÜAŞ Tunçbilek Termik
Santralı İşletme Müdürlüğünden: TAVŞANLI – KÜTAHYA
4458 SAYILI GÜMRÜK
KANUNU UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR
4458 SAYILI KANUN
UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR
REFRAKTER MALZEME
SATIN ALINACAKTIR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
OTOKOPİ KAĞIDI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Basım İşletme Müdürlüğünden:
İHALEYE DAVET
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğünden:
AKARYAKIT
SATIN ALINACAKTIR
Yeni Çeltek
Kömür ve Madencilik Anonim Şirketi Genel Müdürlüğünden:
İŞTİRAK HİSSESİ
SATILACAKTIR
T.C. Ziraat Bankası Personeli Vakfından:
KRİSTAL ŞEKER TAHMİL-TAHLİYE VE İSTİF HİZMETLERİ ALIMI İHALESİ KAPALI
ZARFTA TEKLİF ALMA ESASINA GÖRE AÇIK İHALE USULÜ İLE FABRİKAMIZDA YAPILACAKTIR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş.-Yozgat Şeker Fabrikasından:
KAĞITHANE İLÇESİ GÜRSEL
MAHALLESİ ZEMİN ALTI KATLI OTOPARK ÜSTÜ PARK ALANI OLARAK DÜZENLENMESİ İŞİ
YAPTIRILACAKTIR
Kağıthane Belediyesi Başkanlığından:
TAŞIYICI BANT
KAYIŞLARI SATIN ALINACAKTIR
Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma
Dairesi Başkanlığından:
TCDD
3. BÖLGE CER MÜDÜRLÜĞÜ İŞYERLERİNDE LOKOMOTİF, YOLCU VAGONU, RAY OTOBÜSÜ, MOTORLU TREN DMU DİZİLERİ VE JENERATÖR
AGONLARININ TEMİZLİĞİNİN TOPLAM 88 İŞÇİ İLE YAPTIRILMASI HİZMET ALIMI İŞİ İHALE
EDİLECEKTİR
TCDD
İşletmesi İzmir 3. Bölge Müdürlüğünden:
DÜZELTME
İLANI
TEİAŞ 8.
İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğünden:
HARMAN
MAHALLESİ 37197 ADA 12 PARSEL KAT KARŞILIĞI SOSYAL KÜLTÜREL TESİS ALANI İNŞAATI
YAPILMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Mamak
Belediye Başkanlığı Fen İşleri Müdürlüğünden:
ABİDİNPAŞA
MAHALLESİ 9197 ADA 13 PARSEL KAT KARŞILIĞI SOSYAL KÜLTÜREL TESİS ALANI İNŞAATI
YAPILMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Mamak
Belediye Başkanlığı Fen İşleri Müdürlüğünden:
30 TONLUK DİNAMİT DEPOSU 3 (ÜÇ) YILLIĞINA
KİRALAMA İHALESİ YAPILACAKTIR
Erzincan İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığından:
ARSA SATIŞI
YAPILACAKTIR
Mersin Yenişehir Belediye Başkanlığından:
2 ADET HAVA KALİTESİ İZLEME İSTASYONUNUN BAKIM VE
ONARIMI HİZMET ALIMI İŞİ YAPTIRILACAKTIR
EÜAŞ Tunçbilek
Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
TAVŞANLI – KÜTAHYA
EÜAŞ Tunçbilek Termik Santrali İşletme Müdürlüğü Çevresinde
Kurulu 2 adet Hava Kalitesi İzleme istasyonunun Bakım ve Onarımının Teknik
Şartnameye Uygun Olarak Yapılması” işidir.
İhale Kayıt Numarası : 2013/14485
1 - İdarenin
a) Adresi : EÜAŞ Tunçbilek Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Tavşanlı
- Kütahya
b) Telefon ve faks numarası : 0274 638 30 53 –
0274 638 31 05
c) Elektronik posta adresi (varsa) : -
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 2 adet Hava
Kalitesi İzleme istasyonunun Bakım ve Onarımı - Hizmet alımı
b) Teslim yeri : EÜAŞ Tunçbilek Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
c) Teslim süresi : 365 takvim günü
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : EÜAŞ Tunçbilek Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
b) Tarihi ve saati : 22.02.2013, saat 15.00
4 - İhaleye
sadece yerli istekliler katılabilecektir.
5 - İhale
dokümanı EÜAŞ Tunçbilek Termik Santralı İşletme
Müdürlüğü Tavşanlı-Kütahya adresinde görülebilir ve 20,00-TL karşılığı aynı
adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
6 - Teklifler 22.02.2013 tarihi, saat 15:00’e
kadar EÜAŞ Tunçbilek Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Muhaberat
Servisi'ne verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
Posta vb. yollarla gönderilen tekliflerde gecikme olması durumunda sorumluluk
istekliye aittir.
7 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 (altmış)
takvim günüdür.
8 -
Konsorsiyum olarak başvuruda bulunulamaz.
9 - Bu
ilanda bulunmayan hükümler hakkında teknik ve idari şartnamedeki hükümler aynen
geçerlidir.
10 - Bu
ihale ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç, 4734 ve 4735 sayılı
yasalara tabi olmayıp, Şirketimizin Satın Alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve
esasları doğrultusunda yapılacaktır.
NOT:
İhalelerimiz www.euas.gov.tr ve www.tutes.gov.tr adreslerinden takip
edilebilir.
1005/1-1
4458
SAYILI GÜMRÜK KANUNU UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR
Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı İstanbul Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Erenköy İşletme
Müdürlüğünden:
1 - Satışa
esas bedeli en az 95,58 TL ile en çok 748.935,38 TL arasında değişen; 14/02/2013 günü saat 16.00'ya kadar yatırılması gereken
güvence tutarı da en az 10,00 TL, en çok 74.894,00 TL arasında olan, cinsi,
miktarı, bulunduğu yeri, özellikleri, satışa esas bedeli ve güvence tutarı ayrı
ayrı şartname eki listede gösterilen eşya satışlarında giyim eşyası, gözlük,
motor, kozmetik eşya, kumaş, elektronik devre, aksam, iplik, sentetik taş, saç
bakım malzemesi, giyim eşyası, okul ve büro malzemeleri, boya, çanta v.b. 42 (kırk iki) grup eşya açık artırma suretiyle Dudullu Caddesi İETT Anadolu Garajı Yanı Ataşehir/İSTANBUL adresindeki ihale salonunda 15/02/2013
tarihinde saat 09.30'da satışa sunulacaktır. Satışa sunulan eşya ve söz konusu
ihale hakkında ayrıntılı bilgiye www.gumrukticaret.gov.tr ve www.tasis.gov.tr
internet adreslerimiz ile (0) (216) 364 36 80/81/109-187
numaralı telefondan ulaşılabilir
2 -
Kimliklerini belirlemeye yarayan belge, gerçek kişilerin T.C. kimlik numarası
ve ikametgâh beyanı, tüzel kişilerin vergi kimlik numarası ve işyeri merkezi
beyanı, güvencenin yatırıldığına ilişkin belge, vekil olarak katılanlar için
vekâletname aslı veya noter onaylı örneği, tüzel kişiler adına katılacaklardan,
yetki belgesinin aslı veya noter onaylı örneğinin veya vekaletname
kartının satış günü ihale salonunda ibraz edilmesi gerekir.
3 - Bu
ilanda bulunmayan hususlarda şartname ve eki listelerde belirtilen hükümler
geçerlidir. Açık Artırma Yöntemiyle Eşya Satış Şartnamesi ve ekleri KDV dahil 10 TL bedel karşılığı Erenköy İşletme Müdürlüğü ile
Bölge Müdürlüğünden alınabilir.
İlan olunur.
933/1-1
4458
SAYILI KANUN UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı İstanbul
Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Bakırköy İşletme Müdürlüğünden:
1 - Satışa esas bedeli en az 8,75
TL. ile en çok 904.824,00 TL. arasında değişen;
11/02/2013 günü saat 16.00'ya kadar yatırılması gereken güvence tutarı da en
az 5,00 TL., en
çok 90.483,00 TL. arasında olan, cinsi,
miktarı, bulunduğu yeri, özellikleri, satışa esas bedeli ve güvence tutarı ayrı
ayrı şartname eki listede gösterilen elektronik malzeme, Tekstil Malzemesi,
Mensucat, Kumaş, aydınlatma cihazı, havaii fişek,
Akümülatör, Otomobil parçaları, muhtelif giyim eşyasından oluşan 55 grup eşya;
açık artırma suretiyle, Yeşilköy Mah. Yeni Havaalanı Yolu No: 1
Bakırköy/İSTANBUL adresindeki ihale salonunda 12/02/2013 tarihinde saat
09.30'da satışa sunulacaktır. Satışa sunulan eşya/araç ve söz konusu ihale
hakkında ayrıntılı bilgiye www.gumrukticaret.gov.tr ve www.tasis.gov.tr
internet adreslerimiz ile (0) (212) (465 80 14) numaralı telefondan
ulaşılabilir.
2 -
Kimliklerini belirlemeye yarayan belge, gerçek kişilerin T.C. kimlik numarası
ve ikametgâh beyanı, tüzel kişilerin vergi kimlik numarası ve işyeri merkezi
beyanı, güvencenin yatırıldığına ilişkin belge, vekil olarak katılanlar için
vekâletname aslı veya noter onaylı örneği, tüzel kişiler adına katılacaklardan,
yetki belgesinin aslı veya noter onaylı örneğinin veya vekaletname
kartının satış günü ihale salonunda ibraz edilmesi gerekir.
3 - Bu
ilanda bulunmayan hususlarda şartname ve eki listelerde belirtilen hükümler
geçerlidir. Açık Artırma Yöntemiyle Eşya Satış Şartnamesi ve ekleri (KDV dahil) 10,00 TL. bedel karşılığı
Bakırköy Tasfiye İşletme Müdürlüğü ile Bölge Müdürlüğünden alınabilir.
İlan olunur.
996/1-1
REFRAKTER
MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel
Müdürlüğünden:
Refrakter Malzeme Alımı İşi
Açık İhale Usulü ile İhale Edilecektir.
1 - İdarenin : Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğü
a) Adresi : Mithatpaşa Cad. No: 14 06100
Yenişehir/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 0 312 458 55 00 Faks: 0 312 458 58
00- 458 58 01
c) Elektronik posta adresi : -
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : A-MAGNEZİT
REFRAKTER MALZEME
- 95.206 Adet Muhtelif Cins ve Ebatta Magnezit
Krom Tuğla.
- 14.850 Kg. Muhtelif Özellikte Magnezit Örgü
Harcı.
B - ŞAMOT REFRAKTER MALZEME
- 26.470 Adet Muhtelif Cins ve Ebatta
Şamot
Tuğla.
- 130.050 Kg. Muhtelif Özellikte
Ateş Betonu ve
Örgü Harcı.
b) Teslim yeri : Muhtelif Şeker Fabrikalarımız.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 40 (Kırk)
takvim günü.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğü
b) Tarihi ve saati : 25.02.2013 Pazartesi günü, saat 14.00
4 - İhale
şartnamede belirtilen gereklilikleri yerine getiren yerli isteklilere açıktır,
5 - İhale
dokümanı Mithatpaşa Caddesi No:14 06100 Yenişehir/ANKARA adresindeki Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğü Satın Alma Servisi ile İstanbul İrtibat
Bürosu Kemeraltı Cad. Çullas
İş Merkezi No. 26 Kat: 7 Karaköy-Beyoğlu
(34433) İSTANBUL adresindeki Ticaret Servisinde görülebilir ve ihale dokümanı, KDV.dahil 100,00,-TL (Yüz Türk
Lirası) karşılığı aynı adreslerden temin edilebilir.
İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
6 -
Teklifler 25.02.2013 Pazartesi günü, saat 14.00’e kadar Mithatpaşa
Caddesi No.14 06100 Yenişehir/ANKARA
adresindeki Genel Müdürlüğümüz Haberleşme ve Arşiv Müdürlüğüne
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
7 -
İstekliler tekliflerini, birim fiyat üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle mal kalemi için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme
imzalanacaktır.
8 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 90 (Doksan) takvim
günü olmalıdır.
10 - Ceza ve yasaklamaya ilişkin hususlar hariç mezkur alımlar 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı
Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununa tabi değildir.
970/1-1
OTOKOPİ
KAĞIDI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Basım İşletme
Müdürlüğünden:
Aşağıda
cinsi ve miktarı yazılı Otokopi Kağıtlar
teknik ve ticari şartname esaslarına göre iç piyasadan “Açık Teklif Usulü” ile
satın alınacaktır.
Cinsi |
Ebadı |
Miktarı |
Neye Göre Alınacağı |
Son Teklif Verme Tarihi |
|
Bobin Otokopi Kağıdı CB (beyaz) |
480
mm. |
800.000 |
m² |
Teknik Şartname |
19.02.2013 |
Bobin Otokopi Kağıdı CFB (beyaz) |
480 mm. |
400.000 |
m² |
Teknik Şartname |
19.02.2013 |
Bobin Otokopi
Kağıdı CF (beyaz) |
480 mm. |
800.000 |
m² |
Teknik Şartname |
19.02.2013 |
Bobin Otokopi Kağıdı CB (beyaz) |
420
mm. |
100.000 |
m² |
Teknik Şartname |
19.02.2013 |
Bobin Otokopi Kağıdı CFB (beyaz) |
420 mm. |
100.000 |
m² |
Teknik Şartname |
19.02.2013 |
Bobin Otokopi Kağıdı CF (beyaz) |
420 mm. |
100.000 |
m² |
Teknik Şartname |
19.02.2013 |
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR BEDEL ŞARTNAME EKİ LİSTEDE BELİRTİLMİŞTİR
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını İşletmemiz Satın Alma Şefliğinde Ücretsiz olarak
inceleyebileceklerdir. Ayrıca ihale evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr
adresinin ihale ilanları bölümünde ilan edilmiştir.
b) Ancak,
ihaleye teklif verecek firmaların, ihaleye katılabilmeleri için ihale evrak
bedelini Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları
gerekmektedir.
c) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek,
dış zarfa konulması zorunludur. Belgenin aslı teklifler açıldıktan sonra
firmaya iade edilecektir. İhalenin bütünüyle iptali halinde, ihale evrak bedeli
ilgili firmaya iade edilecektir.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF
EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte
teknik ve ticari şartname ile eklerinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı
taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ek
şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler,
son teklif verme günü en geç saat 14.00'e kadar Devlet Malzeme Ofisi Basım
İşletme Müdürlüğü Cumhuriyet Mahallesi Güney Yan Yolu No: 22 D-100 Karayolu
Üzeri Çayırova- Gebze/KOCAELİ adresinde
bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate
alınmayacaktır.
4 - Teklif
mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00'de evvela dış zarfları
açılacak, dış zarf muhteviyatına göre tekliflerinde noksanlık bulunmayan
firmaların iç zarfları da açılacaktır.
Gerekli
görülmesi halinde firmalar hakkında mali ve teknik yönden yeterlilik
araştırması yaptırılacaktır.
5 -
Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.maddesinde belirtilen şartlarla iç
zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu
olacaktır.
6 -
İstekliler ihale konusu Otokopi kağıtların
tamamı için teklifte bulunacakları gibi miktarlar bölünmeksizin stok bazında
kısmi teklif de verebilirler. Bobin kağıtlarda bobin
uzunluklarındaki farklılıklar dikkate alınarak her stok için bölünmeyen
ambalajlamadan kaynaklanan ±%5 tolerans kabul edilecektir.
7 - Teklif
edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek
tutarda EN AZ 6 AY SÜRELİ GEÇİCİ TEMİNAT verilecektir.
8 - Söz
konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında
olup, İşletme satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale
etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir.
Duyurulur.
936/1-1
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğünden:
TAPU VE KADASTRO
MODERNİZASYON PROJESİ
(TKMP)
Kapsamında
Yapılacak
Kadastro Harita ve Bilgilerinin
Güncellenmesi (3402 S.K./22-a Uygulaması) İşi
Grup-12
IBRD Kredi No:
7537-TU
Türkiye
Cumhuriyeti Hükümeti, Uluslararası İmar ve Kalkınma Bankası’ndan, Tapu ve
Kadastro Modernizasyon (TKMP) Projesi’nin finansmanı için bir kredi almış olup
bu kredinin bir bölümünün Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’nün
gerçekleştireceği Kadastro Harita ve Bilgilerinin Güncellenmesi (3402 S.K./22-a
Uygulaması) İşi sözleşmeleri kapsamında yapılacak ödemeler için kullanılmasını
öngörmektedir
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü, ilgilenen firmaları aşağıda detayları
verilen 22-a uygulama alanlarında “Kadastro Harita ve Bilgilerinin
Güncellenmesi (3402 S.K./22-a Uygulaması) Grup-12” işlerinin gerçekleştirilmesi
için Dünya Bankası satın alma esas ve usulleri doğrultusunda, Ulusal Rekabetçi
İhale (National Competiti
ve Bidding – NCB) yöntemiyle kapalı zarf teklif
vermeye davet etmektedir. Bahsi
geçen işler 14 ihale paketi olarak yapılacaktır.
İhale Paketi No |
Sözleşme Referans No |
Yer |
Toplam Birim Sayısı |
1-18 |
ANK-CBK |
Ankara
İli Keçiören, Pursaklar ve Çubuk İlçeleri |
39 |
1-19 |
ANK-SCN |
Ankara
İli Sincan ve Kızılcahamam İlçeleri |
33 |
2-2 |
SKY-GYV |
Sakarya
İli Geyve İlçesi |
13 |
3-7 |
AYD-MRK |
Aydın
İli Merkez ve İncirliova İlçeleri |
18 |
4-13 |
CNK-BIG
II |
Çanakkale
İli Biga İlçesi |
11 |
4-14 |
YLV-CNR |
Yalova
İli Çınarcık, Termal ve Merkez İlçeleri |
18 |
6-10 |
BRD-MRK |
Burdur
İli Merkez İlçesi |
2 |
8-5 |
ERC-MRK |
Erzincan
İli Merkez ve Üzümlü İlçeleri |
18 |
8-6 |
IGD-MRK
II |
Iğdır
İli Merkez ve Karakoyunlu İlçeleri |
23 |
9-12 |
RZE-MRK
II |
Rize
İli Merkez, Çayeli, Kalkandere ve İyidere İlçeleri |
18 |
10-12 |
AMS-TAS
II |
Amasya
İli Taşova İlçesi |
16 |
12-15 |
ADN-CYH |
Adana
İli Ceyhan İlçesi |
19 |
15-3 |
BTS-TTN |
Bitlis
İli Tatvan, Adilcevaz, Ahlat ve Merkez İlçeleri |
24 |
22-14 |
CRM-MRK
IV |
Çorum
İli Merkez, Sungurlu, Boğazkale ve İskilip İlçeleri |
33 |
Bahsi geçen
işler ile ilgili her bir ihale paketi için belirlenen asgari yeterlilik
şartları, teklif verme koşulları ve ihale dokümanının temini için bilgilere
www.tkgm.gov.tr adresinde “ihaleler’ dosyasından” ulaşılabilir. Bu ilan
www.tkgm.gov.tr adresinde verilen ilan detayları ile birlikte bir bütün olarak
değerlendirilmelidir.
İhale Dokümanı, 300,00 TL (Üçyüz Türk Lirası)
bedelin Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Döner Sermaye İşletmesi Müdürlüğü ’nün
Ziraat Bankası Tandoğan şubesindeki 7038550–5001 nolu
Türk Lirası hesabına yatırılması karşılığında aşağıda verilen adresten temin
edilebilecek olup, ilgilenen teklif sahipleri ihtiyaç duydukları ilave
bilgileri aynı adresten temin edebilirler veya ihale dokümanlarını
görebilirler. Dokümanları almak
için yatırılan bedel hiçbir nedenle iade edilmeyecektir.
Tapu ve
Kadastro Genel Müdürlüğü (TKGM)
Ana Bina, Üçüncü
Kat, 317 numaralı oda, Dikmen Caddesi No: 14
06100
Bakanlıklar – ANKARA / TÜRKİYE
Tel: +90 312
413 64 16 Fax: +90 312 413 64 02
Teklifler,
Teklif açılış tarihi olan 14/03/2013’ den itibaren 90
takvim günü süreyle geçerli olacaktır. Teklifler Türk lirası cinsinden
verilecek olup, Teklif Bedelinin en az %2 oranındaki bir geçici teminatla
birlikte aşağıda verilen adrese 14/03/2013 Perşembe
günü, saat 10:00 ’a kadar teslim edilmelidir. Teklifler, teklif sahiplerinin
temsilcilerinden hazır bulunanların önünde aynı gün ve aşağıdaki adreste saat 10:30 ’ da
açılacaktır.
Tapu ve
Kadastro Genel Müdürlüğü (TKGM)
Ana Bina,
Zemin Kat, Z–58 numaralı oda, Dikmen Caddesi No: 14
06100
Bakanlıklar – ANKARA / TÜRKİYE
Geç verilen teklifler kabul edilmeyecek ve açılmadan
iade edilecektir. Bu ihale 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’na tabi değildir.
982/1-1
Yeni
Çeltek Kömür ve Madencilik Anonim Şirketi Genel Müdürlüğünden:
1 - Şirketimize ait olan Sorgun ve Merzifon Linyit
işletmelerinin ihtiyacı olan toplam 275.00 Litre ± %30
toleranslı Motorin (Euro Dizel-TÜPRAŞ Menşeli) alınacaktır.
2 - Teklif mektuplarının 20/2/2013
Çarşamba günü saat: 14:00’e kadar Kızılırmak Sokak No: 45 Kocatepe/Ankara
adresimizdeki Genel Müdürlüğümüz Muhaberat Servisimize verilmiş olacaktır.
3 - Bu iş ile ilgili şartname belirtilen adresteki
Ticaret Servisinden 50.00.-TL. ücret karşılığında
temin edilecektir.
4 - Şirketimiz ihale yasasına tabii değildir.
Tel: 418 96 97-418 68 22
977/1-1
T.C. Ziraat Bankası Personeli Vakfından:
İştiraklerimizden
Groupama Emeklilik A.Ş.’de
bulunan %9.11 oranındaki Vakfımız hisseleri ihale ile satılacaktır.
1 - İhale ile ilgili şartname 1.000 TL bedel karşılığında Vakfımızın
Sanayi Caddesi No: 22, 06050 Ulus/Ankara
adresinden temin edilebilir.
2 - İlk
ihale 27.02.2013 günü yapılacak olup ilk ihale için en geç 26.02.2013 günü saat
17.00’ye kadar teklif verilebilecektir. İlan edilen günde satılamayan
hisselerin satışına sürekli ihale usulü ile devam edilecek her haftanın Salı
günü saat 17.00 ye kadar verilen teklifler, takip eden iş günü toplanacak ihale
komisyonu tarafından değerlendirilecektir.
3 - Satışa
ilişkin ayrıntılı bilgi Vakfımızın 0312-3100411 numaralı telefonundan
edinilebilir.
4 - Bu ilan
halka arz ilanı değildir. Satış blok olarak yapılacaktır.
969/1-1
KRİSTAL ŞEKER TAHMİL-TAHLİYE VE İSTİF
HİZMETLERİ ALIMI İHALESİ KAPALI ZARFTA TEKLİF ALMA ESASINA GÖRE AÇIK İHALE
USULÜ İLE FABRİKAMIZDA YAPILACAKTIR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş.-Yozgat Şeker Fabrikasından:
Fabrikamızın 2013/2014 Kampanya döneminde Şeker Ambarlarında yapılacak
olan kristal şeker Tahmil-Tahliye ve İstif hizmetleri alımı ihalesi kapalı
zarfta teklif alma esasına göre Açık İhale Usulü ile Fabrikamızda yapılacaktır.
Fiyatların uygun bulunmaması halinde ihaleye açık eksiltme ve/veya pazarlık ile
devam edilecektir.
İhale kayıt numarası* : 2013/11067
1 - İdarenin
a) Adresi : Sorgun-Sivas Karayolu 5. Km. Sorgun/YOZGAT
b) Telefon ve faks
numarası : 0 354 441 10 10 – 0 354 441 10 18
c) Elektronik posta
adresi : yozgatseker@turkseker.gov.tr
2 - İhale konusu
hizmetin
a) Niteliği, türü ve
miktarı : Farikamız Şeker Ambarlarında yapılacak olan Tahmil-Tahliye ve İstif
işidir. Miktarı +/-%20 Toleranslı 100.000 Ton’dur
b) Yapılacağı yer : Yozgat Şeker Fabrikası
c) İşe başlama tarihi : Sözleşme imzalanmasından sonra idarece verilecek proğram dahilinde işe
başlanacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Yozgat Şeker Fabrikası
b) Tarihi ve saati : 19.02.2013 Salı günü, Saat 14:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik
değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 - İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1 - Tebligata esas adres beyanı; Ayrıca irtibat için telefon
numarası ve faks numarası ile elektronik posta adresi,
4.1.2 - Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi odası
belgesi,
4.1.2.1 - Gerçek kişi olması halinde; İhaleye ilişkin ilk ilanın
yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odasına kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.2.2 - Tüzel kişi olması halinde; Mevzuatı gereği tüzel kişiliğin
siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi odasından ihaleye ilişkin ilk
ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı
olduğuna dair belge,
4.1.3 - Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya
imza sirküleri,
4.1.3.1 - Gerçek kişi olması halinde noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.3.2 - Tüzel kişi olması halinde, İlgisine göre tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.4 - Şekil ve İçeriği İdari Şartnamede belirtilen teklif mektubu,
4.1.5 - Şekil ve İçeriği İdari şartnamede belirtilen geçici teminat,
4.1.6 - İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere
yaptırılamaz,
4.1.7 - İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
4.1.8 - Gerçek veya Tüzel Kişi olması durumuna göre ortağı olduğu
şahıs şirketleri sermayesinin yarısından fazlasına sahip olduğu sermaye
şirketlerine ilişkin beyanname,
4.1.9 - İş ortaklığı beyannamesi
4.1.10 - Ortaklık Hisse Durumu
4.2 - Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin
taşıması gereken kriterler;
4.2.1 - İş deneyim belgeleri;
İsteklinin son beş yıl içinde yurt içinde ve yurt dışında Kamu veya
Özel sektörde gerçekleştirdiği İdarece kusursuz kabul edilen ihale konusu iş
veya benzer işlere ait Sözleşme bedelinin %30 oranından az olmamak üzere tek
sözleşmeye bağlı iş deneyim belgesi.
4.3 - Bu ihalede benzer iş olarak; Kamu veya Özel Sektörde yapılan
İhale Konusu iş veya ambalajlı olarak yapılan her türlü yükleme-boşaltma ve
istif işleri kabul edilecektir.
5 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir. İhalede yerli
istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.
6 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre
belirlenecektir.
7 - İhale dokümanı Yozgat Şeker Fabrikası adresinde görülebilir ve
100,00 TL. Bedel karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif
verecek olanların ihale dokümanı satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler 19.02.2013 Salı günü, saat 14:00’e
kadar Yozgat Şeker Fabrikası haberleşme servisine verilebileceği gibi, iadeli
ve taahhütlü olarak posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, İdarece hazırlanmış cetvelde yer alan her
bir iş kalemi için teklif birim fiyat üzerinden verecek olup; İhale sonucu
üzerine ihale yapılan istekliyle iş kalemleri için teklif edilen birim
fiyatların miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim
fiyat sözleşme düzenlenecektir..
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere
kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en
az 30 (Otuz)Takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13-İhale konusu hizmet alımı ( Ceza ve Yasaklama hükümleri hariç )
4734 sayılı Kamu İhale Kanunun ile 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununa
tabi değildir.
849/1-1
KAĞITHANE
İLÇESİ GÜRSEL MAHALLESİ ZEMİN ALTI KATLI OTOPARK ÜSTÜ PARK ALANI OLARAK
DÜZENLENMESİ İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Kağıthane
Belediyesi Başkanlığından:
İşin Yeri |
Paf. No |
Ada No |
Par. No |
Muhammen Bedel
(TL) |
Geçici Teminat
(TL) |
Son Müracaat Tarih
ve Saati |
İhale Tarih ve
Saati |
Kağıthane İlçesi Gürsel Mahallesi |
246DyIa |
8871 |
16 ile 10 ve 11 parsel sayılı
yerin arası |
4.156.815,00 |
124.704,45 |
19/2/2013 saat:17:00 |
21/2/2013 saat:10:30 |
Yukarıda yeri,
pafta, ada ve parsel numarası ile muhammen bedeli belirtilen taşınmazlar
üzerine 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35/a maddesi gereği kapalı teklif
usulü “YAP - İŞLET - DEVRET ” modeli ile ihalesi yapılacaktır.
Şartname,
Sözleşme ve ekleri Kağıthane Belediyesi Sadabad Hizmet Binası Fen İşleri Müdürlüğünde görülebilecek
ve 500 TL karşılığında satın alınabilecektir.
İhaleye
katılacak gerçek veya tüzel kişi veya kişilerde aşağıdaki şartlar aranır.
İsteklilerin;
a) Kanuni ikametgah belgesini vermesi (2013 yılında alınmış)
(Şirketlerde bu belge aranmayacaktır.)
b)
Türkiye’de tebligat için adres beyanı vermesi.(2013 Yılı)
c) İhalenin
ilan edildiği yıla ait Ticaret ve Sanayi Odasından veyahut Esnaf ve Sanatkarlar Odasından alacakları belgenin aslını veya noter
tasdikli suretini vermesi.
c1) Tüzel
kişi olması halinde, tüzel kişiliğin İdare merkezinin bulunduğu yer
mahkemesinden veya siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve Sanayi odasından veya
benzeri bir Makamdan ihalenin yapıldığı yıl içinde tüzel kişiliğin siciline
kayıtlı olduğuna dair belgenin aslını veya noter tasdikli suretini vermesi.
c2) Gerçek
kişi olması halinde, Ticaret ve Sanayi odası veya Esnaf ve Sanatkarlar
siciline kayıtlı olduğunu gösterir belgenin
aslını veya noter tasdikli suretini vermesi.(2013 yılında alınmış.)
d) Noter
tasdikli İmza sirkülerini vermesi (2013yılı tasdikli)
d1) Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza sirkülerini vermesi. (2013 yılı
tasdikli)
d2) Tüzel
kişi olması halinde tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini vermesi
(2013 yılı tasdikli)
e)
İstekliler adına vekalet edilmesi halinde, istekli
adına teklifte bulunacak kimselerin noter tasdikli vekaletnameleri ile vekilin
yine noter tasdikli imza sirküleri vermesi. (2013 yılı tasdikli)
f) Ortak
girişim olması halinde bu iş için örneğine uygun Noter tasdikli ortak girişim
beyannamesi vermesi.
g) Muhammen bedelin %50’si kadar kullanılmamış nakit veya %50’si kadar
kullanılmamış teminat mektubu kredisi
olduğuna dair Banka Referans mektubu (Genel Müdürlük teyit yazılı.)
h) İlgili
vergi dairesinden ilan tarihi itibariyle alınacak vergi borcu olmadığına dair
belgenin aslı veya noter tasdikli suretinin İdareye verilmesi
ı) İlan
itibariyle alınmış S.S.K.’dan
prim borcu olmadığına dair belgenin aslı veya noter tasdikli suretinin idareye
verilmesi
j)
İsteklilerin son 5 yıl içerisinde tek sözleşmeye dayalı olarak asgari 30.000 m2
inşaat alanına sahip Kamu Binası ve İş merkezi gibi bina türü yapıları
tamamladığına dair iş bitirme veya yapı kullanma izin belgesinin noter onaylı
suretini vermesi gerekmektedir. Ortak girişim olması halinde Ortaklardan
birinin iş bitirme miktarı istenen miktarı sağlaması halinde diğer ortaklardan
iş bitirme belgesi aranmaz. Ayrıca varsa isteklilerin benzer işe ait işletme
veya yönetim yaptığına dair belge de eklenecektir. Altyapı ve üst yapı işlerine
ait iş bitirme belgeleri kabul edilmeyecektir.
Teknik
yeterlilik için ihale şartnamesinde belirtilen belgeler,
k)
Şirketlerin öz kaynaklarını gösteren bir önceki yıla ait bilançosunun ilgili
Vergi Dairesinden veya yeminli mali müşavir tarafından tasdiklenmiş aslı veya
noter tasdikli suretini vermesi.(özel kişilerde bu belge alınmaz )
l) İhale
konusu taşınmazın yerinde görüldüğüne dair teklif sahibinin yazılı beyan.
m) Ortak girişim
olması halinde her bir ortak ayrı ayrı (a,b,c,d,e,h,ı,k,l)
bentlerinde belirtilen belgeleri vermek zorundadır.
n) İhale
şartnamesini satın aldığını gösteren Kağıthane
Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğüne ait alındı belgesi
o) Daha önce
İdaremize yap-işlet-devret modeline göre iş yapıp işi zamanında bitirmeyen veya
cezalı çalışanlar ihaleye giremeyecektir.(Yeterlilik için idareye verilen
belgeler geri verilmeyecektir.)
- İhaleye
katılabilmek için istenilen belgeler;
a) İç zarfa
konulacak belgeler
1 - Teklif
mektubu
b) Dış zarfa
konulacak belgeler
b-1 - 1/200 Ölçekli Mimari
Avan Proje
b-2 - İç zarf
b-3 - İhalenin ilan edildiği
yıla ait Ticaret ve Sanayi Odasından veyahut Esnaf ve Sanatkarlar Odasından
olacakları belgenin aslını veya noter tasdikli suretini vermesi.
b-4 - Kanuni ikametgah
belgesi vermesi (2013 yılında alınmış) (Şirketlerde bu belge aranmayacaktır.)
b-5 - Türkiye de tebligat
için adres beyanı vermesi (2013 yılı)
b-6 - Noter tasdikli imza
sirkülerini vermesi. Vekaleten iştirak edenden noter tasdikli
vekaletname ile vekil tayin edilenin noter tasdikli imza sirkülerini vermesi
(2013 tarihli)
b-7 - Kağıthane Belediyesi
Mali Hizmetler Müdürlüğüne yatırılmış yukarıda tutarı belirtilen nakit geçici
teminat alındı makbuzu veya Kağıthane Belediyesi adına alınmış limit dahili ve
süresiz teyitli Banka geçici teminat mektubu.(2886 Sayılı yasaya göre
alınacaktır.)
b-8 - Tüm sayfaları istekli
tarafından imzalanmış olan ihale şartnamesi, idari şartname ve sözleşme örneği,
teknik şartname
c) Bütün bu
belgeler dış zarfın içine konularak ihale tarih ve saatine kadar Kağıthane Belediyesi Sadabad
Hizmet Binası Lalezar Cad. No: 1 Kağıthane/İSTANBUL adresinde bulunan Fen
İşleri Müdürlüğüne imza karşılığı vermiş olacaklardır.
d) Yeterlik
için başvuru dosyası Kağıthane Belediyesi Sadabad
Hizmet Binası Lalezar Cad No:1 Kağıthane/İSTANBUL adresinde bulunan Fen
İşleri Müdürlüğüne ilanda belirtilen gün ve saat bitimine kadar imza karşılığı
verilecek olup, dosyalar İdareye verildikten sonra son müracaat tarihinden önce
bile olsa dosya içerisindeki herhangi bir evrakın değiştirilmesi veya eksik
evrakın tamamlanması yönünde yapılacak müracaatlar değerlendirmeye
alınmayacaktır.
e)
İsteklilere ihale tarihinden önce ihaleye katılma belgesi verilmeyecek.
Yeterlik sonucu ihale komisyonunca açıklanacak ve yeterlik alamayan
isteklilerin zarfları açılmadan iade edilecektir.
f) Telgraf
veya faksla yapılacak müracaatlar ve postada meydana gelebilecek gecikmeler
kabul edilmeyecektir.
g) Bu ilana
ait ilan bedeli ile %0,569 ihale karar pulu ihale üzerinde kalan kişi veya
firmalardan sözleşme yapılmadan önce defaten tahsil edilecektir.
h) İdare
gerekçesini göstermek kaydıyla ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
965/1-1
TAŞIYICI
BANT KAYIŞLARI SATIN ALINACAKTIR
Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın
Alma Dairesi Başkanlığından:
İhale Kayıt Numarası : 2013/13334
1 - İdarenin
a) Adresi : Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok.
No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122942000 - 3122307184
c) Elektronik posta adresi (varsa) :
2 - İhale konusu malın niteliği,
türü ve miktarı : Emet Bor İşletme Müdürlüğü’nün ihtiyacı 116
adet Taşıyıcı Bant Kayışları alımı
3 - İhalenin / Yeterlik
Değerlendirmesinin:
a) Yapılacağı yer : Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü
b) Tarihi ve saati : 25.02.2013
- 14:00
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler :
4.1.
İstekliler;
4.1.1. Şekli
ve içeriği şartname ekinde yer alan teklif mektubunu (Ek:3),
4.1.2.
Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks
numarasını gösteren belgeyi,
4.1.3.
Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek
odası belgesini;
a) Gerçek
kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da
ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belgeyi.
b) Tüzel
kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya
sanayi odasından ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış,
tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belgeyi,
4.1.4.
Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
a) Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
b) Tüzel kişi olması halinde ilgisine göre, tüzel kişiliğin ortakları,
üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten
son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinin de bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere
ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.5.
İstekli adına vekaleten iştirak edilirse, istekli adına
teklifte bulunacak kimselerin bu konuda yetkili olduklarını gösteren noterde
düzenlenmiş vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenin noter tasdikli imza
beyannamesi,
4.1.6.
Geçici teminatın yatırıldığına dair belgeyi veya banka teminat mektubunu,
4.1.7
İsteklinin ortak girişim olması halinde istekli ortak girişim beyannamesini
(Ek-4),
4.1.8. Tüzel kişi tarafından is deneyimini göstermek için sunulan
belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması
halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil
memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir
tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye
doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart
forma uygun belge (Ek-5),
4.1.9. İhale
dokümanının satın alındığına dair belge,
4.2. İhaleye
İş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde;
4.2.1. İş
ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1.2, 4.1.3 ve 4.1.4 maddelerinde yer
alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur. İş ortaklığının tüzel kişi
ortağı tarafından, iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin tüzel
kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, bu
ortak 4.1.8. maddesindeki belgeyi de sunmak zorundadır.
5 - İhale
dokümanı Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığı
Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik -Keçiören/ANKARA,
Tel:03122942101-2596 adresinde ve Kurumumuz Web
sitesinde (www.etimaden.gov.tr) görülebilir ve 100,00 TL bedel karşılığı temin
edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunludur.
İhale
dokümanının posta veya kargo yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta veya
kargo yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler 110,00 Türk Lirası doküman
bedelini Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Mali İşler Dairesi Başkanlığına
veya Türkiye Ziraat Bankası A.Ş. Ankara Kurumsal Bankacılık Şubesi nezdindeki
(IBAN No:TR080001001745377122455001) 37712245-5001
no.lu Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü hesabına yatırmak zorundadır.
Dokümanın posta veya kargo yoluyla satın almak isteyen istekliler, fatura
düzenlenebilmesi için adı soyadı, ticaret unvanı, bağlı bulunduğu vergi dairesi
ve vergi numarası ile telefon ve faks numaraları belirtilen ihale dokümanı
talep yazısını ve doküman bedelinin yatırıldığına ilişkin dekontu
ihale tarihi dikkate alınarak Teşekkülün yukarıda yer alan faks numarasına veya
posta yoluyla bildirecektir. Teşekkül, talep sahibinin belirttiği adrese ihale
dokümanlarını gönderir. Dokümanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da
eksik olmasından dolayı Teşekkül hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
6 -
Teklifler 25.02.2013 Pazartesi günü, saat 14:00’a
kadar Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Gelen Evrak Servisine elden
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
7 - Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3.
maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç
4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp Teşekkülümüz, ihaleyi yapıp
yapmamakta tamamen serbesttir.
986/1-1
TCDD 3. BÖLGE CER MÜDÜRLÜĞÜ İŞYERLERİNDE LOKOMOTİF,
YOLCU VAGONU, RAY OTOBÜSÜ, MOTORLU TREN
DMU DİZİLERİ VE JENERATÖR AGONLARININ TEMİZLİĞİNİN TOPLAM 88 İŞÇİ İLE
YAPTIRILMASI HİZMET ALIMI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD
İşletmesi İzmir 3. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2013/12101
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD
İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Atatürk Caddesi No: 121/A 35220 ALSANCAK/ İZMİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 232
464 31 31/4108, 0 232 464 77 98
c) Elektronik Posta Adresi : 3bolgeihalekomisyonu@tcdd.gov.
d) İhale Dokümanlarının Görülebileceği
İnternet Adresi : www.tcdd.gov.tr
www.malzeme.tcdd.gov.tr.
2 - İhale Konusu Hizmetin Adı Ve Miktarı: TCDD 3. Bölge
Cer Müdürlüğü işyerlerinde Lokomotif, Yolcu Vagonu, Ray Otobüsü, Motorlu Tren DMU Dizileri ve Jeneratör
Vagonlarının Temizliğinin toplam 88 İşçi ile Yaptırılması Hizmet Alımı İşi.
3 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden
teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Mal
ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına 18.02.2013 Tarihi Pazartesi Günü Saat 15:00 ’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
5 - İhale dokümanı TCDD İşletmesi 3.Bölge Müdürlüğü Mal
ve Hizmet Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü
veznesinden KDV Dahil 500,00,- TL. Bedelle temin
edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
850/1-1
TEİAŞ
8. İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğünden:
380 kV Temelli Trafo
Merkezinin 3. Şahıslarca İşletilmesi (bakım ve güvenlik hariç) Hizmet Alımı
işinin ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak TEİAŞ’nin
4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 3/g maddesi Uyarınca Yapacağı Mal ve Hizmet
Alımlarında Uygulanacak Esas ve Usullere Dair Yönetmeliği 46’ncı maddesine göre
aşağıdaki hususlarda düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir.
[Tekliflerin] hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması
gerekmektedir.
İhale kayıt numarası : 2013/9692
1 - İdarenin
a) Adresi : Macun Mah. Fatih Sultan Mehmet Bulvarı No: 254
Yenimahalle/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 0312
3972400 – 0312 3972414
c) Elektronik posta adresi :
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : http://www.8iletim.gov.tr/
2 - Düzeltmeye konu ilanın yayımlandığı
a) Resmi Gazete tarih ve sayısı
(yayımlanmış
ise) : 31/01/2013 - 28545
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : T.C. Resmi Gazete
3 - Düzeltilen [madde/maddeler ]şunlardır : İlanın
7.1. maddesinin ikinci paragrafında belirtilen
idarenin Banka IBAN Numarası T.C. Ziraat Bankası Necatibey/ANKARA
Şubesi IBAN No: TR87 0001 0007 9537 7120 4460 37 olarak düzeltilmiştir.
987/1-1
HARMAN MAHALLESİ 37197 ADA 12 PARSEL KAT KARŞILIĞI
SOSYAL KÜLTÜREL TESİS ALANI İNŞAATI YAPILMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Mamak
Belediye Başkanlığı Fen İşleri Müdürlüğünden:
İlçesi :
Mamak
Mahallesi :
Harman
Ada :
37197
Parsel :
12
Yüzölçümü :
4276 m2
İmar Durumu :
Emsal: 0,50, Hmax: Serbest
İnşaat Alanı :
4053,53 m2
Muhammen Bedeli :
3.729.515,04.-TL
Geçici Teminat :
111.885,45.-TL
Yukarıda belirtilen taşınmaz mal; avan
projesi, idari ve teknik şartname hükümlerine uygun olarak; 05/03/2013
tarihinde ve saat:10:00‘da Mamak Belediyesi Encümen Toplantı Salonunda, 2886
sayılı İhale Kanununun 35/a maddesine göre “Kapalı Teklif Usulü” (Artırma)
sureti ile Kat Karşılığı İhalesi yapılacaktır.
İHALEYE KATILABİLME ŞARTLARI:
Mamak Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü’ne ödenecek
1.000,00.-TL’ lik makbuz karşılığı ihale şartnamesi
ve diğer evrakları Mamak Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü Planlama ve Yatırım
Şube Müdürlüğü Yatırım ve İhale Amirliği’nden temin edebileceği gibi aynı
Müdürlükte ücretsiz olarak da görülebilir.
1. İsteklilerin;
Yapım İşleri için Kapalı Teklif Usulü’ne, ihale
şartnamesine, ek özel şartnameye, Yapım Tesis ve Onarım İşleri İhalesine
Katılma Yönetmeliğine ve 2’nci maddede adı geçen uygun bedel tebliği
hükümlerine uygun başvuru dilekçesi ile birlikte; ihaleye katılmaya yeterli
olup olmadıklarının tespiti için 21/02/2013 günü saat
17:00’a kadar örneğine uygun başvuru dilekçesi ile birlikte Mamak Belediye
Başkanlığı Fen İşleri Müdürlüğü’ne verilmesi gerekmektedir.
2. Yeterlik değerlendirmesi için istenen belgeler:
2.1. Kanuni
ikametgâhı ve tebligat adresini gösteren belge (gerçek kişiler için
muhtarlıktan alınmış ikametgâh ilmühaberi, tüzel kişiler için adres
bildirgesi).
2.2. Ticaret ve/veya Sanayi Odası belgesi,
2.2.1. Gerçek kişi olması halinde ilgisine göre
Ticaret, Sanayi Odası veya Esnaf ve Sanatkarlar
siciline kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2.2.2. Tüzel kişi olması halinde
tüzel kişiliğin idare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya siciline
kayıtlı bulunduğu Ticaret ve sanayi Odasından veya benzeri makamdan, ihalenin
yapıldığı yıl için alınması gereken tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna
dair belge,(Türkiye’de şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişiliğin belgelerin bu
tüzel kişiliğin bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğu’nca veya Türk Dışişleri
Bakanlığı’nca onaylanmış olması gerekir.)
2.2.3.Ortak girişim olması halinde ortak girişimi
oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin 2.2.1. ve 2.2.2.maddedeki
esaslara göre temin edecekleri belge,
2.2.4. Ticaret Sicil Gazetesi,
2.3. İmza sirküleri,
2.3.1.Gerçek kişi olması halinde Noter tasdikli imza
sirküleri,
2.3.2. Tüzel kişi olması halinde Tüzel kişiliğinin
Noter tasdikli imza sirküleri,
2.3.3. Ortak girişim olması halinde, ortak girişimi
oluşturan gerçek kişi ve tüzel kişilerin her birinin 2.3.1 ve 2.3.2 deki
esaslara göre temin edecekleri belge,
2.4. İstekliler
adına vekaleten iştirak ediliyor ise istekli adına teklifte
bulunacak kimselerin vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenin noter
tasdikli imza sirküleri,
2.5. İsteklilerin
ortak girişim olması halinde şartnamedeki ekli örneğine uygun olarak noter
tasdikli ortak girişim beyannamesi ile ortaklarca imzalı ortaklık
sözleşmesi,(İhale üzerinde kaldığı takdirde noter tasdikli ortaklık sözleşmesi
verilir.) Ayrıca, ortaklığın bütün ortakları İdare ile yapacakları ihale
sözleşmesini şahsen veya vekilleri vasıtasıyla imzalayacaklardır.
2.6. İhale ilanı tarihi
itibarı ile vergi borcu bulunmadığına dair ilgili Vergi Dairesi’nden alınmış
belge,
2.7. İhale ilanı
tarihi itibarı ile SGK prim borcu bulunmadığına dair ilgili Sigorta
Müdürlüğü’nden alınmış belge,
2.8. Bu işin ilan
tarihinden sonra temin edilmiş tarih, sayı ve banka kaşesini ihtiva eden çift
imzalı ve Genel Müdürlükten teyitli, kullanılmamış nakit kredisi ile
kullanılmamış teminat mektubu kredisini gösteren Banka Referans Mektubu,
2.09. Mali Durum Bildirisi ve belgelerini,
2.10. Yapı Araçları Taahhütnamesini,
2.11. Teknik Personel Taahhütnamesini,
2.12. Halen Taahhüdündeki İşler Bildirisi ve
belgelerini,
2.13. Firmanın faaliyet süresi ile ilgili beyanı ve
belgeleri,
2.14. 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa göre cezalı
olmadığına dair beyanlarını,
2.15. İş yeri görme belgesini,
2.16. İhale dokümanı dosya alındı belgesinin aslı,
2.17. İhale Şartnamesi ve Özel Şartnamede istenilen
diğer belgeler,
2.18. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın 2012 Yılı Yapı
Yaklaşık Maliyetleri Hakkındaki Tebliğde belirtilen III-B ve üzeri Gruplarda
tanımlı yapılara uygun İş Bitirme Belgesi ile (III-B
ve üzeri Gruplarda tanımlı yapılar İş Bitirme Belgesinde veya Yapı Kullanma
İzin Belgesinde belirtilmiş olacaktır. Devam eden işler içinse %80’ini geçmesi
kaydı ile ilgili resmi kurumdan onaylı Seviye tespit Tutanağı ibraz
edilecektir.) benzer işlerden bitirmiş olduğunu
belgelemek zorundadır.
Bu belgeleri, Mamak Belediye Başkanlığı Fen İşleri
Müdürlüğü’ne vermeleri gerekmektedir.
3. İhaleye
katılmaya yeterlik alan isteklilerin tekliflerini en geç 05/03/2013
Salı günü saat 10:00’ a kadar Mamak Belediyesi Encümen Başkanlığı’na
vereceklerdir. Posta ile gönderilen teklifler kabul edilmeyecektir.
4. İhale
komisyonu ihaleyi yapıp yapmamakta ve en uygun teklifi tespit etmekte
serbesttir.
İlan olunur.
862/1-1
ABİDİNPAŞA MAHALLESİ 9197 ADA 13 PARSEL KAT KARŞILIĞI
SOSYAL KÜLTÜREL TESİS ALANI İNŞAATI YAPILMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Mamak
Belediye Başkanlığı Fen İşleri Müdürlüğünden:
İlçesi :
Mamak
Mahallesi :
Abidinpaşa
Ada :
9197
Parsel :
13
Yüzölçümü :
1750 m2
İmar Durumu :
Emsal: 2, Hmax: Serbest
İnşaat Alanı :
6804 m2
Muhammen Bedeli :
4.982.438,00.-TL
Geçici Teminat :
149.473,14.-TL
Yukarıda belirtilen taşınmaz mal; avan
projesi, idari ve teknik şartname hükümlerine uygun olarak; 05/03/2013
tarihinde ve saat:10:00‘da Mamak Belediyesi Encümen Toplantı Salonunda, 2886
sayılı İhale Kanununun 35/a maddesine göre “Kapalı Teklif Usulü” (Artırma)
sureti ile Kat Karşılığı İhalesi yapılacaktır.
İHALEYE KATILABİLME ŞARTLARI:
Mamak Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü’ne ödenecek
1.000,00.-TL’ lik makbuz karşılığı ihale şartnamesi
ve diğer evrakları Mamak Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü Planlama ve Yatırım
Şube Müdürlüğü Yatırım ve İhale Amirliği’nden temin edebileceği gibi aynı
Müdürlükte ücretsiz olarak da görülebilir.
1. İsteklilerin;
Yapım İşleri için Kapalı Teklif Usulü’ne, ihale
şartnamesine, ek özel şartnameye, Yapım Tesis ve Onarım İşleri İhalesine
Katılma Yönetmeliğine ve 2’nci maddede adı geçen uygun bedel tebliği
hükümlerine uygun başvuru dilekçesi ile birlikte; ihaleye katılmaya yeterli
olup olmadıklarının tespiti için 21/02/2013 günü saat
17:00’a kadar örneğine uygun başvuru dilekçesi ile birlikte Mamak Belediye
Başkanlığı Fen İşleri Müdürlüğü’ne verilmesi gerekmektedir.
2. Yeterlik değerlendirmesi için istenen belgeler:
2.1. Kanuni
ikametgâhı ve tebligat adresini gösteren belge (gerçek kişiler için
muhtarlıktan alınmış ikametgâh ilmühaberi, tüzel kişiler için adres
bildirgesi).
2.2. Ticaret ve/veya Sanayi Odası belgesi,
2.2.1. Gerçek kişi olması halinde ilgisine göre
Ticaret, Sanayi Odası veya Esnaf ve Sanatkarlar
siciline kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2.2.2. Tüzel kişi olması halinde
tüzel kişiliğin idare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya siciline
kayıtlı bulunduğu Ticaret ve sanayi Odasından veya benzeri makamdan, ihalenin
yapıldığı yıl için alınması gereken tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna
dair belge,(Türkiye’de şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişiliğin belgelerin bu
tüzel kişiliğin bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğu’nca veya Türk Dışişleri
Bakanlığı’nca onaylanmış olması gerekir.)
2.2.3.Ortak girişim olması halinde ortak girişimi
oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin 2.2.1. ve 2.2.2.maddedeki
esaslara göre temin edecekleri belge,
2.2.4.Ticaret Sicil Gazetesi,
2.3. İmza sirküleri,
2.3.1.Gerçek kişi olması halinde Noter tasdikli imza
sirküleri,
2.3.2. Tüzel kişi olması halinde Tüzel kişiliğinin
Noter tasdikli imza sirküleri,
2.3.3. Ortak girişim olması halinde, ortak girişimi
oluşturan gerçek kişi ve tüzel kişilerin her birinin 2.3.1 ve 2.3.2 deki
esaslara göre temin edecekleri belge,
2.4. İstekliler
adına vekaleten iştirak ediliyor ise istekli adına
teklifte bulunacak kimselerin vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenin
noter tasdikli imza sirküleri,
2.5. İsteklilerin
ortak girişim olması halinde şartnamedeki ekli örneğine uygun olarak noter tasdikli
ortak girişim beyannamesi ile ortaklarca imzalı ortaklık sözleşmesi,(İhale
üzerinde kaldığı takdirde noter tasdikli ortaklık sözleşmesi verilir.) Ayrıca,
ortaklığın bütün ortakları İdare ile yapacakları ihale sözleşmesini şahsen veya
vekilleri vasıtasıyla imzalayacaklardır.
2.6. İhale ilanı
tarihi itibarı ile vergi borcu bulunmadığına dair ilgili Vergi Dairesi’nden
alınmış belge,
2.7. İhale ilanı
tarihi itibarı ile SGK prim borcu bulunmadığına dair ilgili Sigorta
Müdürlüğü’nden alınmış belge,
2.8. Bu işin ilan
tarihinden sonra temin edilmiş tarih, sayı ve banka kaşesini ihtiva eden çift
imzalı ve Genel Müdürlükten teyitli, kullanılmamış nakit kredisi ile
kullanılmamış teminat mektubu kredisini gösteren Banka Referans Mektubu,
2.9.Mali Durum Bildirisi ve belgelerini,
2.10.Yapı Araçları Taahhütnamesini,
2.11.Teknik Personel Taahhütnamesini,
2.12.Halen Taahhüdündeki İşler Bildirisi ve
belgelerini,
2.13.Firmanın faaliyet süresi ile ilgili beyanı ve
belgeleri,
2.14. 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa göre cezalı
olmadığına dair beyanlarını,
2.15.İş yeri görme belgesini,
2.16.İhale dokümanı dosya alındı belgesinin aslı,
2.17.İhale Şartnamesi ve Özel Şartnamede istenilen
diğer belgeler,
2.18.Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın 2012 Yılı Yapı
Yaklaşık Maliyetleri Hakkındaki Tebliğde belirtilen III-B ve üzeri Gruplarda
tanımlı yapılara uygun İş Bitirme Belgesi ile (III-B
ve üzeri Gruplarda tanımlı yapılar İş Bitirme Belgesinde veya Yapı Kullanma
İzin Belgesinde belirtilmiş olacaktır. Devam eden işler içinse %80’ini geçmesi
kaydı ile ilgili resmi kurumdan onaylı Seviye tespit Tutanağı ibraz
edilecektir.) benzer işlerden bitirmiş olduğunu
belgelemek zorundadır.
Bu belgeleri, Mamak Belediye Başkanlığı Fen İşleri
Müdürlüğü’ne vermeleri gerekmektedir.
3. İhaleye katılmaya
yeterlik alan isteklilerin tekliflerini en geç 05/03/2013
Salı günü saat 10:00’a kadar Mamak Belediyesi Encümen Başkanlığı’na
vereceklerdir. Posta ile gönderilen teklifler kabul edilmeyecektir.
4. İhale
komisyonu ihaleyi yapıp yapmamakta ve en uygun teklifi tespit etmekte
serbesttir.
İlan olunur.
863/1-1
30
TONLUK DİNAMİT DEPOSU 3 (ÜÇ) YILLIĞINA KİRALAMA İHALESİ YAPILACAKTIR
Erzincan İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığından:
1 - Mülkiyeti İl Özel İdaresine
ait Gümüştarla Köyü hudutları dahilinde
bulunan 30 Tonluk Dinamit Deposu'nun 3 (üç) yıllığına, 2886 sayılı Devlet İhale
Kanununun 35/a maddesi gereğince KAPALI TEKLİF USULÜ ile İl Encümenince kira
ihalesi yapılacaktır.
2 - 2886 Sayılı Devlet
İhale Kanununun 40.Maddesine 5577 Sayılı Kanunun 1. Maddesi ile eklenen ek
fıkralarda belirtildiği üzere; "kapalı teklif usulü ile yapılan artırma
ihalelerinde; geçerli en yüksek teklifin altında olmamak üzere, oturumda hazır
bulunan isteklilerden sözlü veya yazılı teklif alınmak suretiyle ihale
sonuçlandırılır.
Ancak, geçerli teklifin
sayısının üçten fazla olması durumunda bu işlem, geçerli en yüksek teklif
üzerinden, oturumda hazır bulunan en yüksek üç teklif sahibi istekliyle, bu üç
teklif ile aynı olan birden fazla teklifin bulunması halinde ise bu istekliler dahil edilmek suretiyle yapılır.
Komisyon, uygun gördüğü
her aşamada oturumda hazır bulunan isteklilerden yazılı son tekliflerini alarak
ihaleyi sonuçlandırabilir. Bu husus, ihale komisyonunca ikinci bir tutanakla
tespit edilir." denilmektedir.
3 - İhale Geçici
teminatı Muhammen Bedelin %3'dür. Geçici teminat nakit olarak Erzincan T.
Vakıflar Bankası Şubesindeki TR 64 0001 5001 5800 7285 4742 08 nolu emanet hesabına ilanda belirtildiği gibi yatırılacaktır.
Teminat mektubu getirecekler 2886 sayılı Kanuna uygun olarak bankalardan
alacakları teminat mektuplarını vereceklerdir.
4 - Dinamit deposu kira
ihalesine katılabilmek için en az 5 (beş) yıllık iş deneyimi bulunan ve hala
aktif olarak bu işe devam eden satın alma, depolama, bayilik sözleşmesi ve
ruhsatı bulunan kişi/firmalar katılacaktır.
5 - İhale İl
Encümenince İl Özel İdaresi, Encümen Toplantı Salonunda aşağıda belirtilen
tarih ve saatte yapılacaktır.
6 - Kira İhalesi
yapılacak olan 30 tonluk dinamit deposuna ait şartnamenin mesai saatleri
içerisinde Erzincan İl Özel İdaresi (Yazı İşleri Müdürlüğünde)görülebilir.
7 - İsteklilerin
ihaleye katılabilmeleri için,
a - Erzincan İl Özel
İdaresi adına geçici teminata yatırıldığına dair banka makbuzu veya banka teminat
mektubu,
b - Nüfus cüzdanı aslı
veya tasdikli fotokopisi,
c -Tebliğe esas
İkametgâh belgesi,
d - İstekli Şirket ise
kanıtlayıcı belgeler(Oda kaydı, Ticaret Sicil Gazetesi)
e - Vekaleten iştirak
edilmesi halinde noter tasdikli vekaletname, Şirket adına iştirak edilmesi
halinde şirketi temsile yetkili olduğuna dair noter tasdikli yetki belgesi,
Ortak girişim olması halinde ise noter tasdikli ortaklık sözleşmesi,
f - Noter tasdikli imza sirküsü.
8 - İhaleye iştirak
edenler şartnameyi peşinen kabul etmiş sayılırlar.
9 - Posta ile yapılan
müracaatlar kabul edilmeyecektir.
10 - İdare İhaleyi
yapıp yapmamakta serbesttir.
İlan olunur.
SIRA NO |
İLİ |
İLÇESİ |
CİNSİ ve MEVKİİ |
TOPLAM MUHAMMEN BEDEL (TL) |
GEÇİCİ TEMİNAT MİKTARI (TL) |
İHALE TARİHİ |
İHALE SAATİ |
1 |
ERZİNCAN |
MERKEZ |
30 Tonluk Dinamit Deposu |
Aylık 41.666,67 3 Yıllığı Toplam 1.500.000,00 |
45.000,00 |
27.02.2013 |
10.30 |
913/1-1
Mersin Yenişehir Belediye Başkanlığından:
Mülkiyeti Belediyemize ait 1 adet arsa 2886 sayılı
Devlet İhale Kanunu Hükümlerine göre Kapalı Teklif Usulü İhale (Artırım) ile
satılacaktır. İhale Limonluk Mah. Vali Hüseyin Aksoy Cad. No:1 (Carrefour-SA karşısı) 33120 Yenişehir/Mersin adresindeki
Belediyemiz Hizmet Binası Encümen Toplantı Salonunda Encümen Huzurunda
yapılacaktır. Şartname ve ekleri mesai saatleri içinde Belediyemiz Emlak ve
İstimlak Müdürlüğünden 250,00-TL bedelle alınabilir. Satışı yapılacak olan
arsanın özellikleri ile tapu bilgileri, tahmini bedeli, geçici teminatı, ihale
tarih ve saati aşağıda belirtilmiştir.
İhaleye girebilmek için isteklilerin kanuni ikametgahı, Türkiye’de göstereceği tebligat adresi, ilgisine
göre Ticaret ve/veya Sanayi Odası sicil belgesi, imza sirküleri, tüzel kişi
olması halinde tüzel kişiliği temsile yetkili olduğuna dair belge, isteklilerin
adına vekaleten katılınıyor ise vekaleten katılanın
noter tasdikli vekaletnamesi ve imza sirküleri, ortak girişim olması halinde
ortak girişim beyannamesi ve ortaklarca imzalanmış ortaklık sözleşmesi, 2886
sayılı Devlet İhale Kanununa göre cezalı olmadığını gösterir kendi beyanı (bu
belgeler 2013 yılında alınmış asıl veya noter tasdikli suret
olacaktır.),şartname alındı belgesi ve geçici teminatla birlikte şartnameye
uygun olarak hazırlanmış teklif mektuplarını (gerçek kişiler için ihale
şartnamesinin 3. maddesin A-B-D-F-H-İ fıkralarında belirtilen belgeler
yeterlidir, ancak istekli adına vekaleten katılınıyor
ise E’deki belge de verilecek.)en geç ihale tarih ve saatine kadar sıra
numaralı alındılar karşılığında İhale Komisyon Başkanlığına (Belediyemiz Yazı
İşleri Müdürlüğüne) teslim etmeleri gerekmektedir. Süresinde verilmeyen
teklifler ile P.T.T. ile yapılan göndermelerde P.T.T.’deki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır. İhaleye yabancı istekliler katılamaz.
Duyurulur.
SATIŞI YAPILACAK OLAN ARSANIN;
MAH. |
PAFTA |
ADA |
PARSEL |
ALAN M2 |
İMAR DURUMU |
TAHMİNİ BEDELİ
(KDV’den istisnadır) |
GEÇİCİ TEMİNAT
BEDELİ (TL) |
İHALE TARİH VE
SAATİ |
Menteş |
21 J III |
6883 |
1 |
8017,66 |
E=0,9 Konut |
3.207.064 |
96.212 |
21/02/2013 14:00 |
737/1-1