KUZEY
MARMARA (3. BOĞAZ KÖPRÜSÜ DAHİL) OTOYOLU PROJESİ
ODAYERİ-PAŞAKÖY (3. BOĞAZ KÖPRÜSÜ DAHİL) KESİMİ YAP-İŞLET-DEVRET MODELİ İLE
YAPILMASI, İŞLETİLMESİ VE DEVRİ PROJESİNİN YAPIM DÖNEMİNİN MÜŞAVİRLİK HİZMETİ
EK İLANI
Ulaştırma,
Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Karayolları Genel Müdürlüğünden:
DÜZELTME İLANI
TEİAŞ
7. İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğünden: ISPARTA
HİZMET ALIMI İŞİ
YAPTIRILACAKTIR
T.K.İ./ G.L.İ.
Müessesesi-Bursa Linyitleri İşletmesi Müdürlüğünden:
4458 SAYILI GÜMRÜK KANUNU VE 5607 SAYILI KAÇAKÇILIKLA
MÜCADELE KANUNU
UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA-ARAÇ SATILACAKTIR
5607
SAYILI KANUN UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN ARAÇ SATILACAKTIR
İLİMİZ
YENİ MAHALLE, TAPUNUN 21 L 3 PAFTA, 3048 ADA, 5 PARSELDE BULUNAN 3.800,61 M²
ARSA SATILACAKTIR (FORUM KAPADOKYA KARŞISI, TİCARET, AKARYAKIT VE LPG İKMAL
İSTASYONU RUHSATLI)
Nevşehir
Belediye Başkanlığından:
10.000.000 M3 SOĞUTMA SUYUNUN KİMYASAL
ŞARTLANDIRMA İŞİ-MAL ALIMI İHALESİ YAPILACAKTIR
EÜAŞ
Seyitömer Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ
ALINACAKTIR
TEİAŞ 20. İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğünden:
KUZEY MARMARA (3. BOĞAZ KÖPRÜSÜ DAHİL)
OTOYOLU PROJESİ ODAYERİ-PAŞAKÖY (3. BOĞAZ KÖPRÜSÜ DAHİL) KESİMİ
YAP-İŞLET-DEVRET MODELİ İLE YAPILMASI, İŞLETİLMESİ VE DEVRİ PROJESİNİN YAPIM
DÖNEMİNİN MÜŞAVİRLİK HİZMETİ EK İLANI
Ulaştırma,
Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Karayolları Genel Müdürlüğünden:
29.11.2012 tarihinde ilan edilerek ihalesine çıkılan
“Kuzey Marmara (3. Boğaz Köprüsü Dahil) Otoyolu
Projesi Odayeri-Paşaköy (3. Boğaz Köprüsü Dahil)
Kesimi Yap-İşlet-Devret Modeli ile Yapılması, İşletilmesi ve Devri Projesinin
Yapım Döneminin Müşavirlik Hizmeti” işinin 05 Şubat 2013 saat: 10.00 olan ihale
tarihi ve saati 19 Şubat 2013 saat: 10.00 olarak değiştirilmiştir.
İlgililere duyurulur.
246/1-1
—————
GEBZE-ORHANGAZİ-İZMİR (İZMİT KÖRFEZ GEÇİŞİ VE BAĞLANTI YOLLARI DAHİL) OTOYOLU YAP-İŞLET-DEVRET MODELİ İLE YAPILMASI,
İŞLETİLMESİ VE DEVRİ PROJESİNİN YAPIM DÖNEMİNİN MÜŞAVİRLİK HİZMETİ EK İLANI
29.11.2012 tarihinde ilan edilerek ihalesine çıkılan
“Gebze-Orhangazi-İzmir (İzmit Körfez Geçişi ve Bağlantı Yolları Dahil) Otoyolu Yap-İşlet-Devret Modeli ile Yapılması,
İşletilmesi ve Devri Projesinin Yapım Döneminin Müşavirlik Hizmeti” işinin 22
Ocak 2013 saat: 10.00 olan ihale tarihi ve saati 05 Şubat 2013 saat: 10.00
olarak değiştirilmiştir.
İlgililere duyurulur.
245/1-1
TEİAŞ 7. İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğünden:
ISPARTA
09.01.2013 tarihli ve 28523 sayılı Resmi Gazete’de
yayınlanan I. Kategori Atık Yağların Satışı ihalesi ilanının Başlığı “120 Varil
(22.000 kg) I. KATEGORİ ATIK YAĞ SATIŞI YAPILACAKTIR” şeklinde
değiştirilmiştir.
323/1-1
HİZMET
ALIMI İŞİ YAPTIRILACAKTIR
T.K.İ./ G.L.İ.
Müessesesi-Bursa Linyitleri İşletmesi Müdürlüğünden:
İşletme
Müdürlüğümüzün ihtiyacı olan, 1 adet Hizmet alımı işi, Açık İhale Usulü ile
ihale edilecektir.
1 - İdarenin
Adresi : Gümüşpınar Köyü
Orhaneli/Bursa
Telefon ve faks numarası : (0224) 827 64 71 –
(Faks) 827 64 34 – 827 64 79
Elektronik posta adresi (varsa) : blisatinalma@bli.gov.tr.
2 - İhale konusu işlerin
a) Niteliği, türü ve miktarı : B.L.İ. Müdürlüğü Gümüşpınar Köyü - Ocak Sahası içinde Personel taşıma işlerinde çalıştırılmak üzere (1 adet en az 2009 Model 27 kişilik Midibüs ile 2
vardiya/gün 2 yıl sürede toplam 50.000 Km. Şoförü ile birlikte) kiralama
hizmet alımı işi.
İKN : 2013/3972
b) Teslim yeri : B.L.İ. Müdürlüğü, Gümüşpınar
Köyü/Orhaneli-BURSA
3 - İhalelerin
Yapılacağı yer : B.L.İ. Müdürlüğü (Satınalma
Şube Müdürlüğü İhale Salonu) Gümüşpınar
Köyü/Orhaneli-BURSA
Tarih ve saati : 30.01.2013,-14:00
4 - İhale
dokümanları aşağıda yazılı adres de görülebilir ve ihale dokümanı KDV. Dahil 100,00-TL.’sı bedel ile satın alınabilir.
- İhale dokümanının
görülebileceği internet adresi : www.bli.gov.tr
- BURSA’da: B.L.İ. Müdürlüğü-Satın Alma Şube Müdürlüğü (Gümüşpınar Köyü/Orhaneli) 0224 827 64 71
İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
5 - Teklifler,
İhale tarih saatine kadar B.L.İ. Genel Muhaberat Servisine verilebileceği gibi,
iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Ancak belirtilen saat’ten sonra İşletmemiz Genel Muhaberat Servisine intikal
eden teklifler dikkate alınmayacak ve açılmadan iade edilecektir.
6 - İstekliler
tekliflerini birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale üzerine kalan istekliler
ile toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
7 - İstekliler
teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere, kendi belirleyecekleri oranda
geçici teminat vereceklerdir. Verilecek olan geçici teminatın geçerlilik
süresi, tekliflerin geçerlilik süresinden itibaren en az (30) gün fazla
olmalıdır.
8 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 (altmış)
takvim günüdür.
9 - Kurumumuz bu ihaleler ile ilgili olarak; Ceza ve
İhalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı kanuna tabi değildir.
317/1-1
4458 SAYILI GÜMRÜK KANUNU VE 5607
SAYILI KAÇAKÇILIKLA MÜCADELE KANUNU
UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA-ARAÇ SATILACAKTIR
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Doğu Karadeniz Gümrük ve
Ticaret Bölge Müdürlüğü Trabzon Tasfiye İşletme Müdürlüğünden:
1 - Satışa esas bedeli en az 62,44 TL
ile en çok 103.066,13 TL arasında değişen; 23.01.2013 günü saat 16.00'a kadar
yatırılması gereken güvence tutarı da en az 6,24 TL, en çok 10.306,13 TL
arasında olan, cinsi, miktarı, bulunduğu yeri, özellikleri, satışa esas bedeli
ve güvence tutarı ayrı ayrı şartname eki listede gösterilen elektronik malzeme,
elektrik malzemesi, kumaş, tekstil eşyası, bayan iç çamaşırı, kol saati, oto
aksamı, av tüfeği, granit, tespih, saç boyası vb. 44 grup eşya- araç, açık artırma
suretiyle, Hüseyin Kazaz Kültür Merkezi/ Ortahisar
Mahallesi Eski Vilayet Konağı Arkası/TRABZON adresindeki ihale salonunda
24.01.2013 tarihi saat 09.30'da satışa sunulacaktır. Satışa sunulan araç ve sözkonusu
ihale hakkında ayrıntılı bilgiye www.gumrukticaret.gov.tr ve www.tasis.gov.tr
internet adreslerimiz ile (0) (462) 326 22 36 numaralı telefondan ulaşılabilir
2 - Katılımcıların kimliklerini belirlemeye yarayan
belge, gerçek kişilerin T.C. kimlik numarası ve ikametgâh beyanı, tüzel
kişilerin vergi kimlik numarası ve işyeri merkezi beyanı, güvencenin
yatırıldığına ilişkin belge, vekil olarak katılanlar için vekâletname aslı veya
noter onaylı örneği, Tüzel kişiler adına katılacaklardan, yetki belgesinin aslı
veya noter onaylı örneğinin veya vekaletname kartının
satış günü ihale salonunda ibraz edilmesi gerekir.
3 - Bu ilanda bulunmayan hususlarda Şartname ve eki
listelerde belirtilen hükümler geçerlidir. Açık Artırma Yöntemiyle Eşya Satış
Şartnamesi ve Ekleri 10 TL (KDV dahil) bedel karşılığı
Trabzon İşletme Müdürlüğü ile Bölge Müdürlüğünden alınabilir.
İlan olunur.
277/1-1
5607 SAYILI KANUN UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN ARAÇ
SATILACAKTIR
Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı Trakya Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Edirne Tasfiye
İşletme Müdürlüğünden:
1 - a) Satışa esas bedeli en az 303,00 TL ile en çok
119.656,42 TL arasında değişen; 22.01.2013 günü saat 16:00’a
kadar yatırılması gereken güvence tutarı da en az 30,30 TL, en çok 11.965,64 TL
arasında olan, cinsi, miktarı, bulunduğu yeri, özellikleri, satışa esas bedeli
ve güvence tutarı ayrı ayrı şartname eki listede gösterilen binek otomobil,
otobüs, motosiklet vb. 30 adet araç; açık artırma suretiyle, Kapıkule Yolu
Üzeri 8. Km. ARSLANLI Dinlenme Tesisleri Kapıkule/EDİRNE adresindeki ihale
salonunda 23/01/2013 tarihinde saat 10:00'da satışa sunulacaktır. Satışa
sunulan araç ve söz konusu ihale hakkında ayrıntılı bilgiye www.gumruk.gov.tr
ve www.tasis.gov.tr internet adreslerimiz ile (0) (284) (215 21 78) numaralı
telefondan ulaşılabilir.
2 - Kimliklerini belirlemeye yarayan belge, gerçek
kişilerin T.C. kimlik numarası ve ikametgâh beyanı, tüzel kişilerin vergi
kimlik numarası ve işyeri merkezi beyanı, güvencenin yatırıldığına ilişkin
belge, vekil olarak katılanlar için vekâletname aslı veya noter onaylı örneği,
Tüzel kişiler adına katılacaklardan, yetki belgesinin aslı veya noter onaylı
örneğinin veya vekaletname kartının satış günü ihale
salonunda ibraz edilmesi gerekir.
3 - Bu ilanda bulunmayan hususlarda şartname ve eki
listelerde belirtilen hükümler geçerlidir. Açık Artırma Yöntemiyle Eşya Satış
Şartnamesi ve ekleri 10,00 TL bedel karşılığı Edirne Tasfiye İşletme Müdürlüğü
ile Bölge Müdürlüğünden alınabilir.
278/1-1
İLİMİZ YENİ MAHALLE, TAPUNUN 21 L 3 PAFTA, 3048 ADA, 5
PARSELDE BULUNAN 3.800,61 M² ARSA SATILACAKTIR (FORUM KAPADOKYA KARŞISI,
TİCARET, AKARYAKIT VE LPG İKMAL İSTASYONU RUHSATLI)
Nevşehir
Belediye Başkanlığından:
1 - Mülkiyeti Nevşehir Belediyesine ait İlimiz Merkez
Yeni Mahalle, tapunun 21 L 3 pafta, 3048 ada, 5 parselde bulunan 3.800,61m² arsa,
2886 Sayılı Devlet İhale kanununun 35/a Maddesi uyarınca kapalı teklif usulü
İhaleye çıkarılmıştır.
2 - İhale 30 Ocak 2013 Çarşamba günü Saat:10:30’da Nevşehir Belediye Meclis toplantı salonunda
yapılacaktır.
3 - İhaleye katılacak isteklilerden aşağıda sıralanan
şartları taşıması ve istenen belgeleri ibraz etmesi şarttır.
A. Kanuni ikametgâh sahibi olmak.
B. Türkiye’de tebligat için adres göstermesi.
C. Geçici teminatı yatırması ve şartnamede istenen
diğer belgeleri eksiksiz vermesi.
D. İmza sirküleri vermesi
a) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
sirküleri,
b) Tüzel kişi olması halinde, tüzel kişiliğin noter
tasdikli imza sirküleri ile ilgili evraklar,
c) Ortak girişim olması halinde, ortak girişimi
oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin (a) ve (b) bentlerdeki
esaslara göre temin edecekleri belgeler.
E. İstekli adına vekâleten ihaleye iştirak ediyorsa;
istekli adına teklifte bulunacak kimselerin vekâletnameleri ile vekâleten
iştirak edenin noter tasdikli imza sirküleri vermesi.
F. İsteklilerin ortak girişim olması halinde, noter
onaylı ortak girişim Sözleşmesi vermesi.
G. Teklif mektubunu şartname ekindeki
örneğe uygun olarak hazırlanıp vermesi.
4 - İhaleyle ilgili geniş bilgi ve şartname, mesai
saatleri dâhilinde Belediyemiz Mali Hizmetler Müdürlüğünden 100,00 TL bedelle
temin edilebilir.
5 - Muhammen bedel ve teminatlar;
- Tahmini bedeli: 2.299.369,05 TL’dir.
a) Tahmini bedel üzerinden %3 oranında geçici teminat
alınacaktır.
6 - Teklifler ihale günü Saat:10:20’ye
kadar sıra numaralı alındılar karşılığında İhale Komisyonu Başkanlığına
verilecektir.
7 - İhaleyi alan, ihale bedelini aşağıda belirlenen
miktarda ve günde13 taksitte ödeyecek olup;
1 inci taksit: İhalede teklif edilen bedelin
1.000.000,00 (Bir milyon) TL’sini İhale onayını takip eden 15 gün içerisinde,
Geri kalan ihale bedelini ise 12 eşit taksitte ödeyecek
olup;
2 inci taksit: ihale onayını takip eden 45 gün
içerisinde,
3 üncü taksit: ihale onayını takip eden 75 gün
içerisinde,
4 üncü taksit: ihale onayını takip eden 105 gün
içerisinde,
5 inci taksit: ihale onayını takip eden 135 gün
içerisinde,
6 ıncı taksit: ihale onayını
takip eden 165 gün içerisinde,
7 inci taksit: ihale onayını takip eden 195 gün
içerisinde,
8 inci taksit: ihale onayını takip eden 225 gün
içerisinde,
9 uncu taksit: ihale onayını takip eden 255 gün
içerisinde,
10 uncu taksit: ihale onayını takip eden 285 gün
içerisinde,
11 inci taksit: ihale onayını takip eden 315 gün
içerisinde,
12 inci taksit: ihale onayını takip eden 345 gün
içerisinde,
13 üncü taksit: ihale onayını takip eden 375 gün
içerisinde ödeyecektir.
8 - İhale bedeli üzerinden Damga Vergisi, İhale
bedelinin 13 üncü taksitiyle birlikte ödeyecektir.
9 - İhaleye ilişkin, sözleşme, vergi, resim, tapu
giderleri ve harçlar ihaleyi alan tarafından ödenecektir.
10 - Belediye Encümeni ihaleyi yapıp yapmamakta ve
uygun bedel tespitinde yetkilidir.
Not: 13/01/2013 Tarih ve 28527
Sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan İlanımızın 7.
Maddesinde belirtilen ödeme koşulu yanlış yayımlandığından ilan geçersizdir
295/1-1
10.000.000 M3
SOĞUTMA SUYUNUN KİMYASAL ŞARTLANDIRMA İŞİ-MAL ALIMI İHALESİ YAPILACAKTIR
EÜAŞ Seyitömer Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
Aşağıda özellikleri belirtilen malzeme açık
ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/196279
1 - Teşekkülün;
a) Adresi : EÜAŞ Seyitömer
Termik Santralı İşletme Müdürlüğü P.K:8 Seyitömer/KÜTAHYA
b) Telefon ve Faks Numarası : 0–274–248 56 60 (Pbx) Fax: 0–274- 248 56
65
c) Elektronik Posta Adresleri : www.euas.gov.tr & www.somtes.gov.tr
2 - İhale konusu işin: a)
Sıra No |
Malzemenin Adı |
Miktarı |
1 |
10.000.000 m³ Soğutma suyunun kimyasal
şartlandırılması işi |
10.000.000 m³ |
|
TOPLAM |
10.000.000 m³ |
b) Teslim Yeri : EÜAŞ Seyitömer
Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Seyitömer/KÜTAHYA
c) Teslim Süresi : Sözleşme imzalanmasına müteakip iş başlayacak
olup 10.000.000 m³ Soğutma Suyu Koşullandırma sona ermesiyle bitecektir.
d) Dosya No : Ticaret 2012/116
e) İhale Usulü : Açık İhale
3 - İhalenin;
a) Yapılacağı Yer : EÜAŞ Seyitömer
Termik Santralı İşletme Müdürlüğü İhale Komisyonu toplantı Odası
b) İhale Tarihi ve Saati : 05.02.2013 Saat: 14.00
4 - İhaleye Katılma ve istenilen Belgeler:
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için
aşağıda belirtilen belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir.
a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca
irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret
ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan
veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış ilgisine göre Ticaret
ve/veya Sanayi Odasına veya ilgili Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı
gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi
Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış,
tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren
imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter
tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre
tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi
veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
d) Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen
teklif mektubu,
e) Bu şartnamede belirlenen geçici teminat,
f) İsteklinin ortak girişim olması halinde
şekli ve içeriği şartnamede belirlenen ortak girişim beyannamesi
g) Vekaleten
ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya
ilişkin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
h) İhale dokümanının satın alındığını
gösterir belge,
ı)
1. Yabancı menşeli ürün teklif ederlerse
üretici firmanın Türkiye’deki tek yetkili temsilcisi belgesini teklifi ile
birlikte vereceklerdir.
2. İthalatı yapılan ürün Avrupa menşeli ise
ATR 1 belgesi, uzak doğu menşeli ise orjin
sertifikasını ve let numaralarını kapsayan analiz
sertifikalarının aslını veya noter onaylı kopyalarını teklifi ile birlikte
vereceklerdir.
3. Teklif veren firmalar yerli üretim
yapıyorsa GSM1,Ticaret odasından almış Kapasite Raporu ve Sanayi Sicil
Belgesini teklifi ile birlikte vereceklerdir.
4. Teklif edilen ürünün imalatçı firmanın
aslı veya noter onaylı ilgili yıla ait ISO900 ve ISO14000 (üreticiye ait) teklifi ile birlikte vereceklerdir.
5. Ürünlerin fiziksel ve kimyasal
özellikleri ile ana bileşenlerini gösterir Türkçe teknik dökümantasyonunu
ve 2 adet 1 lt’ lik numune
teklifi ile birlikte vereceklerdir.
6. Üretici firmanın Türkçe ürün broşürleri
teklifi ile birlikte vereceklerdir.
i) İş Bitirme
Belgesi; Yurt içinde veya yurt dışında kamu veya özel sektörde bedel içeren tek
bir sözleşme kapsamında gerçekleştirilen ihale konusu iş veya benzer işlere
ilişkin olarak İlk ilan veya davet tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde
kesin kabul işlemleri tamamlanan, tutarı teklif edilen bedelin %50 (Elli)’sindan az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere
ait tek sözleşmeye ilişkin iş deneyimini gösteren iş bitirme belgesinin
sunulması zorunludur.
Benzer İş: Yurtiçi veya Yurt dışında
(Termik Santral, Petrokimya, Rafineri, Demirçelik v.b) İşletmelerde soğutma suyu koşullandırma yaptığına dair
İş deneyim belgesini teklifi ile birlikte vereceklerdir.
İsteklinin ortak girişim olması halinde
(a), (b), (c), de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi
zorunludur.
İsteklinin teklifi ile birlikte yanıltıcı
belge verdiği veya yanıltıcı beyanda bulunduğu, belgelerde tahrifat yapıldığı
tespit edilirse, teklifi değerlendirmeye alınmaz ve geçici teminatı irad kaydedilir.
Sözleşmenin imzalanmasından sonra böyle bir durum tespit edilirse, kesin
teminatı EÜAŞ lehine irad kaydedilir ve sözleşme
feshedilerek Kamu İhale Kanununu 58. madde
hükümleri uygulanır.
Her iki halde de İstekli / Yüklenici EÜAŞ’
a hiç bir itirazda bulunamaz.
5 - İhale Dökümanı:
a) EÜAŞ Seyitömer
Termik Santralı İşletme Müdürlüğü adresinde görülebilir ve istenildiği takdirde
KDV Dâhil 100,-TL (Y.Yüz Türk Lirası) Bedeli mukabili
bu adresten temin edebilirler. İhaleye teklif verecek isteklilerin İhale
dokümanı satın almaları zorunludur.
b) Firmalar ihale doküman bedelini
Müdürlüğümüz veznesine veya Kütahya Vakıflar Bankası Şubesi neznindeki
TR89 0001 5001 5800 7281 1575 49 IBAN no’lu hesaba
yatırıp doküman bedelinin yatırıldığını gösterir makbuz karşılığı elden veya
tebligat adresi, telefon, fax numarası, vergi dairesi ve vergi numarasını gösterir
kaşeli ve imzalı yazı ile istenebilir.
6 - Teklifler ihale günü 05.02.2013 Salı
günü saat 14.00’e kadar EÜAŞ Seyitömer Termik
Santralı İşletme Müdürlüğü Muhaberat servisi’ne
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
Postadaki gecikme nedeni ile geç gelen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
7 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi,
ihale tarihinden itibaren en az 60 (Altmış) Takvim günü olacaktır.
8 - Bu İhaleye sadece yerli istekliler
katılabilir. Yabancı firmalar ile ortaklık yapan yerli firmalar bu ihaleye
katılamazlar.
9 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en
düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
10 - Konsorsiyumlar bu ihale konusu iş için
teklif veremez.
11 - Teklif zarfları ihale günü saat
14.00’de EÜAŞ Seyitömer Termik Santralı İşletme
Müdürlüğünde katılımcılar huzurunda alenen açılacaktır.
12 - İş bu ihale 4734 sayılı kanunun 3. maddesinin (g) bendi kapsamında
04.12.2008 tarih 27074 sayılı Resmi Gazete’de
yayınlanan “EÜAŞ Genel Müdürlüğünün 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun 3.maddesinin
(g) bendi kapsamında yapacağı Mal ve Hizmet alımı kapsamındaki yönetmelik” usul
ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.
106/1-1
ARAÇ
KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR
TEİAŞ 20. İletim Tesis ve İşletme Grup
Müdürlüğünden:
19 adet şoför ve yakıt yükleniciye ait ve 2 adet yakıt yükleniciye,
şoför idareye ait olmak üzere toplam 21 adet hizmet aracının 32 ay 22 gün
boyunca kiralanması hizmet alımı TEİAŞ'nin 4734
Sayılı Kamu İhale Kanununun 3/g Maddesi Uyarınca Yapacağı Mal ve Hizmet
Alımlarında Uygulanacak Esas ve Usullere Dair Yönetmelik hükümlerine göre açık
ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye
ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/3109
1 - İdarenin
a) Adresi : ŞÜKRÜPAŞA MAH. SU YOLLARI
MEVKİİ LALAPAŞA YOLU ÜZERİ 1.KM. EDİRNE 22000 EDİRNE MERKEZ/EDİRNE
b) Telefon ve faks numarası : 2842256950
- 2842256968
c) Elektronik Posta Adresi : 20grupsatinalma@teias.gov.tr
ç) İhale dokümanının
görülebileceği internet adresi : İdareden satın alınacaktır.
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : 19 adet şoför ve
yakıt yükleniciye ait ve 2 adet yakıt yükleniciye, şoför idareye ait olmak
üzere toplam 21 adet hizmet aracının 32 ay 22 gün boyunca kiralanması hizmet
alımı
b) Yapılacağı yer : Edirne / Kırklareli / Tekirdağ
c) Süresi : İşe başlama tarihi 08.04.2013, işin bitiş
tarihi 31.12.2015
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : ŞÜKRÜPAŞA MAHALLESİ SU
YOLLARI MEVKİİ LALAPAŞA YOLU 1. KM EDİRNE
b) Tarihi ve saati : 24.01.2013 - 14:30
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye
katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.
Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası
Belgesi;
4.1.1.1.
Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya
da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu
yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2.
Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2.
Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1.
Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri
belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının
bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü
göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren
belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5. İhale
konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6. Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan
belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması
halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil
memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir
tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye
doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart
forma uygun belge,
4.2.
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1.
Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif
edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli
tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya
gayri nakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir
banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden
fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2.
İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu
bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili
mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin
sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili
mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin
sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek
üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından
standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan
bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari
oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak
oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa
vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik
kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda
belirtilen kriterleri bir önceki yılda
sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son
iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin
sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest
meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış
serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait
toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin
parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması
şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya
serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya
son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait
belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu
belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki
önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda,
belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş
hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin
yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt
altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen
hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki
yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu
belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam
cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin
gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif
edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden
herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli
yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla
ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının
ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp
sağlanamadığına bakılır.
Yılın ilk
dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar,
iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç
önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan
yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin
sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki
ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş
deneyim belgeleri:
Son beş yıl
içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve
teklif edilen bedelin %20’den az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer
işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu
ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu
veya Özel sektörde tek bir sözleşmeye dayalı olarak gerçekleştirilen araç
kiralama hizmetleri ve personel taşıma hizmetleri bu ihalede benzer iş olarak
kabul edilecektir.
5 - Ekonomik
açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale
yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7 - İhale
dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale
dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası)karşılığı
TEİAŞ 20. İLETİM TESİS VE İŞLETME GRUP MÜDÜRLÜĞÜ (SATIN ALMA VE TİCARET
SERVİSİ) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden
e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8 -
Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TEİAŞ 20. İLETİM TESİS VE İŞLETME GRUP
MÜDÜRLÜĞÜ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli
taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 -
İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine
ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için
teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden
birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede,
işin tamamı için teklif verilecektir.
10 - İstekliler
teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri
tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim
günüdür.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
300/1-1