2 KALEM KABLO SATIN
ALINACAKTIR
TKİ Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi
Müdürlüğünden:
53 KALEM ÇADIR MALZEMESİ ALINACAKTIR
Türk
Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
TÜRK KIZILAYI’NA AİT DEPOLARDA BULUNAN
MALZEMELERİN SİGORTASI YAPTIRILACAKTIR
Türk
Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
220 KİŞİLİK HİZMET ALIMI İŞİ İHALE
EDİLECEKTİR
YEAŞ
Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
KÖMÜR YAKICISI VE
KÖMÜR ÇIKARICISINA AİT SACLARIN İMALATI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
YEAŞ Yeniköy Termik Santrali İşletme Müdürlüğünden:
HİZMET SATIN ALINACAKTIR
YEAŞ
Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
VAGON
MUHTELİF MALZEMELERİ FASON OLARAK İMAL ETTİRİLECEKTİR
2013
YILI REVİZYONUNUNDA KULLANILMAK ÜZERE 11 KALEM ÇEŞİTLİ TİP RULMAN SATIN
ALINACAKTIR
1 ADET GENEL AMAÇLI
FLAT PANEL DEDEKTÖRLÜ ROTASYONEL DİJİTAL ANJİYOGRAFİ SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
TÜRKİYE: MERSİN ATIKSU
PROJESİ MEZİTLİ ATIKSU ARITMA TESİSİ MÜHENDİSLİK, İHALE DESTEĞİ VE İNŞAAT KONTROLLÜĞÜ
MÜŞAVİRLİK HİZMETLERİ
Mersin Su ve Kanalizasyon
İdaresi Genel Müdürlüğünden (MESKİ):
İHALEYE DAVET
Antalya Su ve Atıksu İdaresi Genel Müdürlüğünden:
MUHTELİF TEMİZLİK
MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
VAGON İMALATINDA
KULLANILMAK ÜZERE MUHTELİF BORU BAĞLANTI ELEMANI SATIN ALINACAKTIR
2
KALEM KABLO SATIN ALINACAKTIR
TKİ Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi
Müdürlüğünden:
1 - İdarenin
a) Adresi : ELİ. Müessesesi Müdürlüğü 13 Eylül Mah.
Atatürk Cad. No.111 45500 Soma/MANİSA
b) Telefon ve faks numarası : (236) 613 23 26 (4 hat) Fax: 612 20 13 – 613 20 13
c) Elektronik posta adresi : elimakikmal@eli.gov.tr
2 - İhale konusu malın:
a)-
İhalenin Niteliği Türü |
İ.K No |
Dosya no |
İhale Tarih - Saati |
Teslimat |
|
1 |
2 Kalem Kablo Alımı |
192701 |
2012-2490 |
27.12.2012 14.00 |
45 Gün |
b) Teslim yeri : ELİ Cenkyeri merkez
ambarı.
c) Teslim tarihleri : Sipariş mektubunun yükleniciye tebliğ
tarihinden itibaren yukarıda yazılı takvim günüdür.
3 - İhalenin Yapılacağı yer : ELİ Müessesesi
Müdürlüğü Satın Alma komisyonu toplantı salonu Soma/MANİSA
4 - İhale
dokümanı; ELİ Müessesesi Müdürlüğü Soma/Manisa, TKİ Genel Müdürlüğü Satın Alma
Dairesi Başkanlığı (1102 no’lu odadan), Ankara ve TKİ
Gümrük Şefliği Erzene Mah. 78 Sok. No. 3 D.4
Bornova/İzmir adreslerinde görülebilir ve 60.- TL karşılığı temin edilebilir.
İhaleye katılacak olanların şartname satın almaları zorunludur.
5 -
Teklifler, 2. maddede belirtilen ihale tarihi ve saatine kadar Ege Linyitleri
İşletmesi Müessesesi Müdürlüğü Genel Muhaberat Servisine verilebileceği gibi,
iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
6 - İstekliler
teklif tutarının %3’ünden az olmamak üzere geçici teminat vereceklerdir.
7 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 30 gün
olmalıdır.
8 - Bu
ihaleler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun İstisna maddesi (3/g) kapsamında olup,
(ceza ve yasaklamalarla ilgili hususlar hariç) 4734 ve 4735 sayılı kanunlarla
bunları tadil eden kanunlara tabi değildir.
9 - Web Sitemiz : www.eli.gov.tr
10146/1-1
53 KALEM ÇADIR
MALZEMESİ ALINACAKTIR
Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
1 - Kuruluşumuzca 53 Kalem Çadır Malzemesi
ilanen ihale edilerek kapalı zarfla teklif alınmak suretiyle satın alınacaktır.
2 - Firmalar, teklif ettikleri fiyatın en
az %3’ü nispetindeki geçici teminatı teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
3 - İhaleye ait şartnameler “ Ataç 1 Sok.
No: 32 Yenişehir/ANKARA” adresindeki Genel Müdürlüğümüzden, ‘’Balabanağa Mahallesi Büyük Reşit Paşa Caddesi No:18
Fatih/İSTANBUL” adresindeki İstanbul Müdürlüğümüzden 250,00- TL karşılığında
temin edilebilecektir.
İdari ve teknik şartnamelere
www.kizilay.org.tr/ihale ilanları adresinden ulaşılabilecektir.
4 - Firmaların tekliflerini en geç 04 OCAK
2013 günü saat 10:00’a kadar Genel Müdürlüğümüz
Lojistik Direktörlüğü İdari İşler Evrak Birimi’ne vermiş/göndermiş olmaları
gerekmektedir.
5 - Teklifler aynı gün saat 14:00’da Genel Müdürlüğümüz Toplantı Salonunda açılacaktır.
6 - Postada meydana gelecek gecikmeler
dikkate alınmaz.
7 - Telgraf ve faksla yapılacak müracaatlar
dikkate alınmayacaktır.
8 - Kurumumuz 4734 sayılı Kanuna tabi değildir.
10142/1-1
TÜRK KIZILAYI’NA
AİT DEPOLARDA BULUNAN MALZEMELERİN SİGORTASI YAPTIRILACAKTIR
Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
1 - Türk Kızılay’ına ait depolarda bulunan
malzemelerin sigortası ilanen ihale edilerek kapalı zarfla teklif alınmak
suretiyle yaptırılacaktır.
2 - Firmalar, teklif ettikleri fiyatın en az
%3’ü nispetindeki geçici teminatı teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
3 - İhaleye ait şartnameler" Ataç 1
Sok. No: 32 Yenişehir/ANKARA" adresindeki Genel Müdürlüğümüz, “Balabanağa Mahallesi Büyük Reşit Paşa Caddesi No: 18
Fatih/İSTANBUL” adresindeki İstanbul Müdürlüğümüzden 100,00- TL karşılığında
temin edilebilir.
İdari ve Teknik Şartnamelere
www.kizilay.org.tr/ihale ilanları adresinden ulaşılabilecektir.
4 - Firmaların tekliflerini en geç 02 OCAK
2013 günü saat 10:00’a kadar Genel Müdürlüğümüz İdari
İşler Birimine vermiş/göndermiş olmaları gerekmektedir
5 - Teklifler aynı gün saat 11:00’da Genel Müdürlüğümüz Toplantı Salonunda açılacaktır.
6 - Postada meydana gelecek gecikmeler
dikkate alınmaz.
7 - Telgraf ve faksla yapılacak müracaatlar
dikkate alınmayacaktır.
8 - Derneğimiz 4734 sayılı Kanuna tabi değildir.
10143/1-1
220 KİŞİLİK HİZMET
ALIMI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
1.inci 2.nci ve 3.üncü ünitelerdeki Genel revizyon, ara bakım, arıza bakım işleri, işletme ervislerinin sistem kontrolü ve sistemin temizlik
işlerinin; Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü tarafından belirlenen termin programına göre bakım, işletme prosedürleri,
talimatları ve şartname şartları çerçevesinde yapılmasını içeren 220 kişilik
hizmet (İşçilik) alımı işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2012/188841
1 - İdarenin :
a) Adresi : YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
YATAĞAN/MUĞLA
b) Telefon ve faks numarası : 0252 572 5191 FAX: 0252 572 5384
c) Elektronik posta adresi : ticaret@yatagants.gov.tr
d) İhale Dökümanının
Görülebileceği İnternet Adresi : www.yatagants.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : Muhtelif Niteliklerde 220 Kişilik Hizmet Alımı
b) Yapılacağı Yer : YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
c) İşin Süresi : İşe Başlama Tarihinden itibaren 12 (ONİKİ) AY’dır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 09.01.2013 Saat:14:00
4 - İhale dokümanı YEAŞ Yatağan Termik
Santralı İşletme Müdürlüğü Yatağan / MUĞLA adresinde görülebilir ve 50,00.-TL
bedel karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
(Şartname bedelinin yatırılacağı Hesap
Numarası: Halk Bankası Yatağan Şubesi: TR48 0001 2009 2630 0013 0000 02 İhale Dökümanı’nı satın alabilmek için hesap numarasına şartname
bedeli yatırıldıktan sonra dekont ve ilgili üst yazı 0
252 572 53 84 nolu fax’a
okunaklı bir şekilde gönderilecektir. İhale Doküman’ı
kurumumuz tarafından katılımcıya kargo ile ödemeli bir şekilde gönderilecektir.
)
5 - Teklifler, 09.01.2013 saat 14:00’e kadar YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme
Müdürlüğü’ne Muhaberat Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir.
6 - Bu ihale ceza ve yasaklama hükümleri hariç 4734 - 4735 sayılı
yasalara tabi olmayıp, 4964 sayılı kanunun 1.maddesinin son fıkrası ve
40.maddesinin son fıkrasına istinaden Şirketimizce uygulanmakta olan EÜAŞ Genel
Müdürlüğü Satınalma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve
esasları doğrultusunda yapılacaktır.
10029/1-1
KÖMÜR
YAKICISI VE KÖMÜR ÇIKARICISINA AİT SACLARIN İMALATI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
YEAŞ Yeniköy Termik Santrali İşletme
Müdürlüğünden:
Santralımız
ihtiyacı olan Kömür Yakıcısı ve Kömür Çıkarıcısına ait sacların aşınmaya karşı
sert kaynak kaplama yöntemiyle imalat işi açık ihale usulü ile ihale
edilecektir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/190778
1 - İdarenin
a) Adresi : Milas-Ören Karayolu 22. Km PK: 25 48201 Milas/
MUĞLA
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 252 558 02 90 (Dahili 1538) - 558 02 91
c) Elektronik Posta Adresi : info@yeas.gov.tr
2 - İhale Konusu İşin
a) Niteliği, Türü ve Miktarı:
S.N. |
MALZEME CİNSİ |
MİKTAR |
BİRİM |
RESİM NO |
1 |
Kömür Yakıcı Sabit Klepe
Mili |
32 |
Adet |
KB |
2 |
Kömür Yakıcı Sabit Klepe
Sacı |
32 |
Adet |
KB 369 B |
3 |
Kömür Çıkarıcı Taban Sacı |
52 |
Adet |
KB370 |
4 |
Kömür Çıkarıcı Bunker Altı
Sacı |
8 |
Adet |
KB370A |
5 |
Kömür Çıkarıcı Ek Saclar |
8 |
Adet |
KB370B |
Kimyasal Özellikler: Fiziksel
Özellikler:
C % : 3,9 -
5,0 Kaplama
Yüzeyinin Sertliği: 60 ± 2 HRC
Cr % : 27,0 -
32,0
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : YEAŞ Yeniköy Termik Santrali İşletme Müdürlüğü
İhale Salonu.
b) Tarihi ve Saat : 10/01/2013 Saat 14:00
4 - İhale
dokümanı, YEAŞ Yeniköy Termik Santrali İşletme Müdürlüğü Ticaret servisinde
görülebilir ve 30-TL karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif
verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
5 -
Teklifler, 10/01/2012 Saat 14:00’a kadar YEAŞ Yeniköy
Termik Santrali İşletme Müdürlüğü’ne verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü
posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
6 - Bu ihale, 4734 sayılı Kanunun 3.maddesinin (g)
bendi ve geçici 4.maddesi hükümlerine istinaden Şirketimizce uygulanmakta olan
EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve esasları
doğrultusunda yapılacaktır.
10104/1-1
YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
Müdürlüğümüze ait I.,II.
ve III. Ünite revizyonu kapsamında taze hava luvo
giriş ve taze hava luvo çıkışında bulunan 18 adet
metal kompansatörün sökülerek yerlerine bez kompansatörlerin montajının yapılması ve kompansatör izolasyonlarının yenilenmesi işi; açık ihale
usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer
almaktadır.
İhale kayıt numarası : 2012/186193
1 - İdarenin :
a) Adresi : YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
Yatağan/MUĞLA
b) Telefon ve faks numarası : 0252 572 5191 FAX: 0252 572 5384
c) Elektronik posta adresi (varsa) : ticaret@yatagants.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : I.,II. ve III. Ünite
revizyonu kapsamında taze hava luvo giriş ve taze
hava luvo çıkışında bulunan 18 adet metal kompansatörün sökülerek yerlerine bez kompansatörlerin
montajının yapılması ve kompansatör izolasyonlarının
yenilenmesi işi
b) Teslim yeri : YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
c) Teslim tarihi : İşe başlama tarihi firmaya 5 gün önceden bildirilecektir,
işin süresi 3. Ünitedeki kompansatörlerin değişimi
için maksimum 25 takvim günüdür. Diğer ünitelerin her biri için montaj- demontaj süresi 35’er takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 10.01.2013. 14.00
4 - İhale dokümanı YEAŞ Yatağan Termik
Santralı İşletme Müdürlüğü Yatağan / MUĞLA adresinde görülebilir ve 50,00.- TL
bedel karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunludur.(Şartname bedelinin yatırılacağı
Hesap Numarası: Halk Bankası Yatağan Şubesi IBAN: TR48 0001 2009 2630 0013 0000
02.İhale Dökümanı’nı satın alabilmek için hesap
numarasına şartname bedeli yatırıldıktan sonra dekont
ve ilgili üst yazı 0 252 572 53 84 nolu fax’a okunaklı bir şekilde gönderilecektir. İhale Doküman’ı kurumumuz tarafından katılımcıya kargo ile
ödemeli bir şekilde gönderilecektir.
5 - Teklifler, 10.01.2013 saat 14.00’e
kadar YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü’ne Muhaberat Servisine
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
6 - Bu ihale ceza ve yasaklama hükümleri hariç 4734 – 4735 sayılı
yasalara tabi olmayıp, 4964 sayılı kanunun 1.maddesinin son fıkrası ve
40.maddesinin son fıkrasına istinaden Şirketimizce uygulanmakta olan EÜAŞ Genel
Müdürlüğü Satın alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve esasları doğrultusunda
yapılacaktır.
10007/1-1
VAGON MUHTELİF MALZEMELERİ FASON OLARAK İMAL
ETTİRİLECEKTİR
TÜLOMSAŞ
Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2012/189415
1 - İdarenin
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 (222) 224 00 00
(4435-4436)/225 50 60 - 225 72 72
2 - İhale konusu işin niteliği,
türü ve miktarı : 9 kalem vagon muhtelif malzemesi; imalat
malzemeleri Şirketimizce verilmek suretiyle, teknik şartname ve resimlere göre,
EN 15085-2 CL1 sertifikasına sahip firmalara fason olarak imal ettirilecektir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 08/01/2013 - Saat
15:00
4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli isteklilerden
teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma
İkmal Daire Başkanlığına 08/01/2013 günü saat 15:00’e
kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma
İkmal Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı adresten 100,- TL bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.
7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
10026/1-1
2013 YILI REVİZYONUNUNDA KULLANILMAK ÜZERE 11 KALEM
ÇEŞİTLİ TİP RULMAN SATIN ALINACAKTIR
TÜLOMSAŞ
Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2012/188544
1 - İdarenin;
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490 ESKİŞEHİR/TÜRKİYE
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 (222) 224 00 00 (Pbx) / 0(222) 225 99 56
c) Elektronik Posta Adresi : tulomsas@tulomsas.com.tr
2 - İhale konusu malın adı
ve miktarı : 11 kalem Çeşitli Tip Rulman
Yukarıda belirtilen alımımız Yerli ve Yabancı
İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış
olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında
belirtilmiştir.
3 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet
Alım Komisyonu Başkanlığına 18.01.2013 günü, saat 14.00’e kadar verilmiş veya
gelmiş olması şarttır.
4 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Pazarlama
Dairesi Başkanlığı, İthalat Müdürlüğünde görülebilir. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü
Pazarlama Dairesi Başkanlığı, İthalat Müdürlüğünden KDV. Dahil.
100,- TL bedelle temin edilebilir.
5 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
6 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
10025/1-1
1
ADET GENEL AMAÇLI FLAT PANEL DEDEKTÖRLÜ ROTASYONEL DİJİTAL ANJİYOGRAFİ SİSTEMİ
SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Adnan Menderes Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi
ihtiyacı 1 adet Genel Amaçlı Flat Panel Dedektörlü Rotasyonel Dijital Anjiyografi Sistemi, Ofisimiz tip ticari
şartnamesi ile ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygun
olarak ve ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlar dahilinde,
açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
Bu nedenle,
istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak bildirecekler ve devamında sözlü
olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını
Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satın Alma Daire Başkanlığı’nda ücretsiz olarak
inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik şartnameler ile sair ihale evrakları
Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde ilan edilmiştir.
Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini (130.-TL) Ofis
veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF
EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte
teknik ve ticari şartname ile eklerinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve
ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen
belgeler bulunacaktır.
3 -
Teklifler, 24/12/2012 günü, en geç saat 12.00’ye kadar
Genel Müdürlüğümüz II No’lu Satın Alma Daire
Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler
dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış
zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli
olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara
uygun olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamesine de uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile
ilgili iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade
edilecektir.
5 - İhale
konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir. Ayrıca teklif edilen ürünlerin marka ve modeli teklif
mektuplarına belirtilecektir.
6 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
10136/1-1
TÜRKİYE:
MERSİN ATIKSU PROJESİ MEZİTLİ ATIKSU ARITMA TESİSİ MÜHENDİSLİK, İHALE DESTEĞİ
VE İNŞAAT KONTROLLÜĞÜ MÜŞAVİRLİK HİZMETLERİ
Mersin Su ve Kanalizasyon İdaresi
Genel Müdürlüğünden (MESKİ):
İhale Ref No :
Ülke : Türkiye
Sektör : Belediye
ve Altyapı
Proje No : 43170
Finansman : EBRD Kredisi
Sözleşme Tipi : Müşavirlik
İlan Tipi : İlgi Bildirimine
Davet
İlan Tarihi : 19 Aralık
2012
Kapanış Tarihi : 18 Ocak 2013 –
17:00 (Yerel Saat)
GİRİŞ
Mersin ili
Türkiye’nin Akdeniz kıyısında bulunmaktadır. Yaklaşık nüfusu 844,000 olup Mersin
Büyükşehir Belediyesi ve dört ilçe belediyesinden oluşmaktadır. İlçe
Belediyeleri Mezitli, Yenisehir, Toroslar,
ve Akdeniz’dir. Mersin Su ve Kanalizasyon İdaresi (“MESKİ”) su ve kanalizasyon
hizmetlerinden sorumlu Mersin Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı resmi bir
kuruluştur.
2005 yılında
şehre hizmet vermek üzere 2 atıksu arıtma tesisi için
bir Fizibilite Çalışması hazırlanmıştır. 2010 yılında şehrin doğusunda
Karaduvar Atıksu Arıtma Tesisi tamamlanmıştır. Daha
küçük kapasitede bir atıksu arıtma tesisinin
Mezitli’de inşası planlanmış, ancak arazi kamulaştırmalarından dolayı süreç
gecikmiştir.
2011 yılı
itibariyle Mezitli’de bir arsa kamulaştırılmış ve MESKİ, Avrupa İmar ve
Kalkınma Bankası’na (EBRD veya Banka) Mezitli Atıksu
Arıtma Tesisi’nin (Proje) finansmanı için
başvurmuştur. Bu arıtmanın ihale ve inşaat sürecinin Karaduvar tesisi ile aynı
şekilde olması tasarlanmıştır. Buna göre, önce bir mühendislik ve inşaat
kontrollüğü müşaviri tutulacaktır. Bu müşavir daha sonra Mezitli Atıksu Arıtma Tesisi’nin yapımını
ve 5 yıl boyunca işletmesini üstlenecek Yüklenici ile ilgili ihaleyi yürütecek
ve inşaatın kontrollüğünü gerçekleştirecektir.
Kasım 2012
tarihinde projenin yönetimine destek vermek üzere bir Proje Uygulama Müşaviri
tutulmuştur.
EBRD,
Mezitli Atıksu Arıtma Tesisi’nin
finansmanını sağlayacaktır. Bu projenin faydalanıcısı MESKİ olup projenin
yönetimi için bir Proje Uygulama Birimini (PUB) yetkili kılmıştır.
İŞ TANIMI
Müşavir’in ana görevi PUB’ne destek vererek Mezitli Atıksu
Arıtma Tesisi’nin yapımını ve 5 yıl boyunca
işletmesini üstlenecek Yüklenici ile ilgili ihaleyi yürütmek ve inşaatın
kontrollüğünü gerçekleştirmektir. Müşavirden beklenen hizmetler şunlardır:
* Mezitli Atıksu Arıtma Tesisi Kavramsal Tasarımı ve proses seçimini yapmak, avans projelerini hazırlamak;
* EBRD ihale
kılavuzlarına uygun olarak Proje-İnşaat-İşletme sözleşmesi komple İhale
Dosyasının hazırlanması;
* Proje
Uygulama Birimi (PUB)’ne söz konusu Proje-İnşaat-İşletme İhalesinin etkin ve
zamanında uygulanabilmesi için ihale değerlendirme hizmetleri dahil olmak üzere destek vermek;
* PUB’a, Yüklenicinin hazırlayacağı projelerin kontrolü ve
onaylanması için destek vermek;
*
Proje-İnşaat-İşletme sözleşmesi yönetimine destek ve İnşaat kontrollüğü
hizmetlerini sağlamak.
İşin Başlama
Tarihi ve Süresi: Toplam 42 ay süreli olacak İşin Mayıs 2013 tarihinde
başlaması beklenmektedir.
Müşavir:
Kurumsal hizmet talep edilmektedir. Müşavir bir firma veya birden fazla
firmanın oluşturduğu ortaklık şeklinde olabilir. Bir ortaklıktaki ortakların
müşterek ve müteselsil sorumlulukları dikkate alındığında, ortaklıktaki her bir
ortağın başvuru sahibi için istenecek olan ciro ve mali durum kriterlerinin en az %30’unu karşılaması beklenir. İdare bu
oranı artırabilir. Ayrıca, İdare Lider firma için istediği kriterleri
daha yüksek tutabilir. Bir ortaklık istenen kriterleri
müştereken karşılamalıdır ve bu amaçla ortaklığın toplam kapasitesi, her bir
ortağın ilgili kapasitelerinin toplanması ile bulunur.
Firmaların
kapasite ve yeterliliklerini belirlemek üzere teslim edilecek belge ve bilgiler
aşağıdakileri içermelidir:
* Firma
Profili. Firmanın kısa tarihçesini ve mevcut organizasyon ve yönetim yapısını
belirlemek, Müşavir’in Projenin gereklerini yerine
getirip getiremeyeceği konusunda bir değerlendirme imkanı
sunacaktır.
* Benzer
Proje Deneyimi ve Performansı. Son 5 sene içerisindeki benzer iş deneyimi ile Müşavir’in bu ilana konu hizmetler kapsamındaki yeterlilik
ve niteliği değerlendirilecektir. Müşavir, tercihen Uluslararası Finansman
Kuruluşu desteğiyle yürütülen projelerde benzer hizmetleri yürütmedeki
deneyimini, söz konusu hizmeti başarıyla ifa ettiğini ve bu hizmetleri yerine
getirmek için gerekli tüm teknik alanlarda bilgi sahibi olduğunu
gösterebilmelidir. Müşavir’in ilgili teknik
kapasitesini değerlendirirken hizmet vermiş olduğu benzer proje sayısı ve bu
çalışmalardaki sorumluluk oranı önem taşıyacaktır.
* Yerel
Deneyim. Benzer projelerdeki yerel ve bölgesel deneyim, Müşavir’in
önerilen hizmetler için ne kadar uygun olduğunun bir ölçüsü olacaktır.
* Mali
Kapasite. Bu değerlendirme, Müşavir’in makul bir mali
kapasiteye sahip olup olmadığını göstermelidir. Değerlendirme sürecinde, sadece
son 3 yılın mali kaynakları yapılacak işin büyüklüğüne uygun/kıyaslanabilir
bulunan firmalar kabul edilecektir.
* Anahtar
Personel: Teklif edilen tüm teknik ve mali uzmanlar, aşağıdakiler de dahil olmak üzere, önerildikleri benzer görevlerde, atıksu yönetim sektöründe kendi branşlarında deneyim sahibi
olmalıdır:
(a) benzer
projelerde tasarım ve proje yönetim deneyimi;
(b) benzer
projelerde inşaat kontrollüğü deneyimi;
(c) atıksu arıtma tesisi projelendirme deneyimi;
ve
(d) Yapım
işleri ihalesi deneyimi ve EBRD, Dünya Bankası gibi uluslararası finansman
kuruluşlarının satın alma kural ve süreçleri hakkında bilgi ve tecrübe sahibi olmak, ve FIDIC ve Dünya Bankası/EBRD Sözleşme Düzenlemeleri
konusunda bilgi ve tecrübe sahibi olmak.
Müşavir’in anahtar uzman
ekibi en azından şunlardan oluşacaktır: (i) Proje Müdürü; (ii) Uluslararası
Finans Kuruluşları İhale ve Sözleşme Düzenlemeleri Uzmanı; (iii) Atıksu Arıtma Tesisi Proje-Proses Mühendisleri; (iv) FIDIC
veya benzer sözleşme altında çalışma deneyimi olan İnşaat, Mekanik ve Elektrik
Kontrol Mühendisleri.
İlgi Bildirimi
Dosyası İçeriği: Kısa listeye girmek üzere başvuru yapan Müşavirlerin aşağıdaki
dokümanları teslim etmesi beklenmektedir:
(a) Firma
profili, organizasyon ve personel yapısı da dahil
olmak üzere firmanın/ ortaklığın kısa bir tanıtımı;
(b) Son 3 yılın
bilançosu ve mali bilgileri: ciro, gelir tablosu, v.b;
(c) firma
veya firmaların benzer deneyim bilgileri ve son 5 senede yüklendikleri benzer
işlerin bilgileri: sözleşme bedeli, sözleşme makamı/idare, proje yeri/ülkesi;
süre (ay/yıl ile ay/yıl arası şeklinde), sağlanan uzman ay katkılar, işin
bütçesi, ortaklık veya taşeronluk durumunda firmanın üstlendiği işin yüzdesi,
ana hedef ve faaliyetler;
(d) İşi
yürütebilecek anahtar uzmanların nitelik, benzer iş deneyimi, sözleşme
makamı/idare, proje yeri/ülkesi, süre (ay/yıl ile ay/yıl arası şeklinde),
sağlanan uzman ay katkıları, işin bütçesi ve ana faaliyetleri gösteren
özgeçmişleri.
(e) Örneği
aşağıdaki bağlantıdan ulaşılabilecek İrtibat Belgesi:
http://www.ebrd.com/pages/workingwithus/procurement/notices/csu/contact_sheet.doc
İlgi
Bildirimi 25 sayfayı geçmemelidir (Özgeçmişler ve İrtibat Belgesi hariç).
İlgi
Bildirimi, İngilizce ve Türkçe dillerinde, 1 orijinal ve 2 kopya olarak kapalı
bir zarf içinde, üstünde “Mersin Atıksu Projesi -
Mezitli Atıksu Arıtma Tesisi Mühendislik, İhale
Desteği ve İnşaat Kontrollüğü Müşavirlik Hizmetleri İLGİ BİLDİRİMİ” yazacak
şekilde 18 Ocak 2013 Cuma günü en geç saat 17:00’a
kadar İdare’nin eline geçecek şekilde teslim edilmelidir. Postadaki gecikmeler
dikkate alınmayacaktır. Elektronik posta ile yapılan başvurular kabul
edilmeyecektir.
Önemli
Notlar:
1. Bu ilgi
bildirimleri davetinin ardından, kısa listedeki, hak kazanan firmalar resmi
olarak, tekliflerini yollamak üzere davet edileceklerdir.
2. Bu işin
ihalesi 4734 ve 4735 sayılı Kamu İhale Kanunu hükümlerine tabi değildir. İhale,
finans anlaşması gereği EBRD’nin İhale Politikaları
ve Kuralları’na (PP&R) göre yapılacaktır.
İRTİBAT:
Leman Akkaş,
Genel Müdür Yrd. V.
Mersin Su ve
Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (MESKİ)
MESKİ Teknik
Hizmet Birimleri
Portakal
Mahallesi 203.Cadde No: 202 Toroslar,
MERSİN,
TURKEY
Phone : +90 324 321 24 02
Fax : +90 324 321 15 52
Email :
lemanakkas1@gmail.com
10140/1-1
Antalya Su
ve Atıksu İdaresi Genel Müdürlüğünden:
Belediye Hizmetleri Projesi Ek Finansman
Kredi No:7885-TU
“ASAT İÇMESUYU TESİSLERİ REHABİLİTASYON İŞLERİ”
(SÖZLEŞME NO: ASAT2 – W2)
1 - İller Bankası, Dünya Bankası’ndan (IBRD) Belediye Hizmetleri
Projesi Ek Finansman’ında kullanılmak üzere kredi
almıştır. İLLER BANKASI, kredinin bir
kısmını Antalya Su ve Atıksu İdaresi Genel
Müdürlüğü’ne (Bundan sonra Alt-Borçlu / İşveren olarak anılacaktır) “Antalya İçmesuyu ve Kanalizasyon Projesi” finansmanı için tahsis
etmiştir.
2 - İşveren, ASAT İçmesuyu Tesisleri
Rehabilitasyon İşleri Sözleşme Paketi için Dünya Bankası satın alma esas ve
usulleri doğrultusunda, Ulusal Rekabetçi İhale (National
Competitive Bidding – NCB)
yöntemiyle kapalı tekliflerini sunmaya davet etmektedir.
3 - İnşaat Sözleşme Paketi için geçerli olan minimum yeterlilik
kıstasları aşağıda belirtilmektedir.
(i) Gerçekleştirilmiş olan inşaat işleri bazındaki son beş (5) yılın
(2007-2011) (Son teklif verme tarihine kadar yapılan işler 2011’e dahil edilecektir) hakediş
belgeleri ile tevsik edilmiş yıllık Yeminli Mali Müşavir (YMM)/Mali Müşavir
veya Vergi Dairesi onaylı inşaat cirosu toplamının aritmetik ortalamasının en
az 11.000.000 (ONBİRMİLYON) ABD Doları olması (hakediş
belgeleri ait olduğu yılın 30 Haziran tarihinde açıklanan T.C. Merkez Bankası
Döviz Alış kurundan ABD Dolarına çevrilecektir) gerekmektedir.
(ii) Yüklenicilerin son on (10)
[(2002-2011) ve ihale tarihine kadar yapılan işler] yıl içinde, yurt içinde
veya yurt dışında kamu veya özel sektöre ana yüklenici veya özel ortak –Ortak
Girişim ortağı- olarak yaptığı ve yapıldığı Kurum ve Kuruluştan alınan İş
Bitirme belgeleri ile tevsik edilmek koşuluyla, bu ihale konusu işlerle benzer
mahiyette olmak üzere
(A) Bir sözleşme kapsamında kurulu kapasitesi (yedekler hariç) toplam
en az 1.000 l/sn veya en fazla iki sözleşme kapsamında kurulu kapasitesi (yedekler
hariç) toplam en az 1.500 l/sn olan içmesuyu veya kullanma suyu temin amaçlı kuyular
veya
(B) Bir sözleşme kapsamında kurulu
kapasitesi (yedekler hariç) toplam en az 1.000 l/sn
veya en fazla iki sözleşme kapsamında kurulu kapasitesi (yedekler hariç) toplam
en az 1.500 l/sn olan ve her birinin minimum kurulu
kapasitesi 200 l/sn olan bağımsız veya arıtma
tesisleri bünyesindeki içmesuyu, kullanma suyu veya atıksu pompa istasyonları
veya
(C) Bir sözleşme kapsamında proje debisi minimum 20.000 m3/gün olan içmesuyu veya biyolojik atıksu
arıtma tesisi inşaatı,
Elektromekanik ekipmanlarının temini, montajı ve inşaatı işleri veya
bunları içeren rehabilitasyon işlerini
Ana yüklenici veya özel ortak –Ortak Girişim ortağı- olarak ve
şartnamesine uygun olarak başarılı bir şekilde tamamlamış olması (Geçici veya
Kesin Kabul belgeleri ile belgelenecektir) gerekmektedir. :
Basit inşaat ve elektromekanik ekipman temin
ve montajını içermeyen rehabilitasyon, bakım-onarım işleri benzer iş olarak
kabul edilmeyecektir. Pompa istasyonları için, kurulu gücü 200 l/sn’nin altında olan işler, benzer iş olarak kabul
edilmeyecektir. Atıksu
arıtma tesisleri için; doğal arıtma yöntemleri ve stabilizasyon
havuzları benzer iş olarak kabul edilmeyecektir.
Yukarıda nitelikleri belirtilen işler 1.1.2002 tarihinden sonra
yapılması ve Geçici veya Kesin Kabul belgeleri ile belgelenmesi kaydıyla benzer
iş olarak kabul edilecektir.
(iii) Teklif sahibinin mevcut kredi olanaklarının 2.500.000,00 (ikimilyonbeşyüzbin) TL olması gerekmektedir.
(iv) Ortak Girişim olarak başvurulması halinde ortak girişim
beyannamesi ve İhale Davet Belgelerinde istenen diğer belgeler ve şartlar
sağlanacaktır. Ancak, bir ortak girişimin yeterli görülebilmesi için, ortaklardan
her birinin (i), (ii) ve (iii) alt maddelerdeki asgari kriterlerin
en az yüzde yirmibeş (%25)'ini, Sorumlu ortağın
(Pilot Ortak) ise bu kriterlerin en az yüzde kırk (%40)'ını
karşılaması gerekmektedir. Ancak Ortakların toplamda mutlaka yüzde yüz (%100)
değerine ulaşması gerekmektedir.
(v) İşin tatminkâr bir şekilde yapımı için gerekli olabilecek adet ve
tecrübede kilit personel ve bütün donanımlar ihaleyi alan firma tarafından
sağlanacaktır.
(vi) Başvuru sahibinin ihalelere katılma yasağı olmadığına dair
beyannamesi, (Türk firmaları için)
(vii) Başvuru sahibinin son beş (5) yıl içinde taahhüt ettiği işlere
ilişkin muhatabı olduğu davalarla ilgili bilgiler,
(viii) Ortak Girişim olarak başvurulması halinde ortak girişim
beyannamesi ve ihale davet belgelerinde istenen diğer belgeler.
4 - Teklif sahipleri ihtiyaç duydukları ilave bilgileri ve ihale
dokümanını Antalya Su ve Atıksu İdaresi Genel
Müdürlüğü’nün aşağıda belirtilen adresinden mesai saatleri olan 09:00-17:00 arasında temin edebilir ve inceleyebilirler.
Teklif sahipleri aşağıdaki adrese yazılı olarak başvurarak, bu paket ile ilgili
ihale dokümanını, 400,00 TL karşılığında aynı adresten satın alabileceklerdir.
İhale doküman bedeli, Antalya Su ve Atıksu İdaresi
Genel Müdürlüğü’nün Vakıflar Bankası 100. Yıl Şubesi (Şube Kodu: 313), TR63 0001 5001 5800 7292 3154 42 numaralı TL
hesabına, ASAT2-W2 referans numarası yazılarak yatırılacak olup, dokümanı satın
almak için yatırılan bedel, hiçbir nedenle iade edilmeyecektir.
5 - Teklifler, teklif açılış tarihinden itibaren doksan (90) takvim
günü süreyle geçerli olacak ve 335.000,00 TL veya eşdeğeri tutarda bir geçici
teminatla birlikte aşağıda verilen adrese 22 Ocak 2013, Salı günü saat 14.00’e
kadar teslim edilmelidir. Elektronik teklifler geçerli olmayacaktır.
6 - Teklifler, teklif sahiplerinin temsilcilerinden hazır bulunanların
önünde 22 Ocak 2013, Salı günü saat 14.15’de, ALDAŞ Altyapı Yönetim Danışmanlık
Elektrik Enerjisi Üretim Hizmetleri İnşaat Taahhüt San. ve
Tic. A.Ş. Liman Mahallesi, 2. Cadde, No: 11, Kat 3, Toplantı Salonu, 07070
ANTALYA adresinde açılacaktır.
7 - Teklif günü ve saatinden sonra verilen teklifler kabul edilmeyecek
ve açılmadan iade edilecektir.
8 - İhale dokümanlarına ilişkin, ALDAŞ Altyapı Yönetimi Danışmanlık
Elektrik Enerjisi Üretim Hizmetleri İnşaat Taahhüt San. ve
Tic. A.Ş. Liman Mahallesi, 2. Cadde, No:
11, Kat 3, Toplantı Salonu 07070 ANTALYA/ TÜRKİYE adresinde 4 Ocak 2013 Cuma
günü saat 11:00’de bir açıklama toplantısı düzenlenecektir.
9 - Bu ihale 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’na tabi değildir.
İhale evraklarının teslim edileceği Adres:
ALDAŞ Altyapı Yönetim Danışmanlık Elektrik Enerjisi
Üretim Hizmetleri İnşaat Taahhüt San. ve Tic.
A.Ş.
Liman Mahallesi, 2. Cadde, No: 11,
Kat 3, Oda No: 311
Antalya 07070, Türkiye
10045/1-1
MUHTELİF
TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Aşağıda cins
ve miktarı yazılı malzeme, teknik şartnamesi ile ticari şartname esaslarına
göre iç piyasadan açık teklif isteme usulü ile satın alınacaktır.
Malzeme Grubu |
Miktarı |
Neye Göre Alınacağı |
Son Teklif Verme Tarihi |
|
Tuvalet Sabunu (100 gr.) |
50.000 |
Kg. |
Teknik Şartname |
27.12.2012 |
Yüzey Temizleme
Maddesi (5 L ve 20 L) |
500.000 |
Litre |
Teknik Şartname |
27.12.2012 |
Yüzey Temizleme
Maddesi (Otomat Makineler İçin, 5 L ve
20 L) |
50.000 |
Litre |
Teknik Şartname |
|
Sıvı Sentetik Bulaşık
Deterjanı (5 L) |
500.000 |
Litre |
Teknik Şartname |
28.12.2012 |
Antibakteriyel Sıvı El Yıkama Maddesi (5 L) |
1.000.000 |
Litre |
Teknik Şartname |
02.01.2013 |
Kağıt Peçete (Çift Katlı) |
50.0000 |
Paket |
Teknik Şartname |
02.01.2013 |
Dispenser Kağıt Peçete |
120.000 |
Paket |
Teknik Şartname |
02.01.2013 |
Köpüğü Ayarlı Katkılı
Komple Sentetik Toz Deterjan |
500.000 |
Kg. |
Teknik Şartname |
03.01.2013 |
Köpüğü Ayarlı Ağartıcısız Sentetik Toz Deterjan |
50.000 |
Kg. |
Teknik Şartname |
|
Yardımcı Yıkama Maddesi
(Ağır Kir, Kan ve Yağ Çözücü Toz) |
40.000 |
Kg. |
Teknik Şartname |
03.01.2013 |
Yardımcı Yıkama Mad.(Grilik ve Sertlik Giderici, Kireç Çöz. Sıvı) |
10.000 |
Litre |
Teknik Şartname |
|
Yardımcı Yıkama Mad.(Su
Sertliği Giderici, Kireç Önleyici, Toz) |
10.000 |
Kg. |
Teknik Şartname |
|
Çamaşır Yumuşatıcısı (5
L ve 20 L) |
300.000 |
Litre |
Teknik Şartname |
04.01.2013 |
Sanayi Tipi Bulaşık
Makinesi Deterjanı (Sıvı) |
300.000 |
Litre |
Teknik Şartname |
07.01.2013 |
Sanayi Tipi Bulaşık
Makinesi Parlatıcısı (Sıvı) |
150.000 |
Litre |
Teknik Şartname |
|
Sanayi Tipi Bulaşık
Makinesi Kireç Çözücü (Sıvı) |
60.000 |
Litre |
Teknik Şartname |
|
Cam Temizleme Maddesi
(500 mL) |
200.000 |
Şişe |
Teknik Şartname |
04.01.2013 |
Cam Temizleme Maddesi (5
L ve 10 L) |
100.000 |
Litre |
Teknik Şartname |
|
Lavabo Açıcı (Granül) |
5.000 |
Kg. |
Teknik Şartname |
07.01.2013 |
Yağ Çözücü Temizleme
Maddesi (500 mL) |
40.000 |
Şişe |
Teknik Şartname |
08.01.2013 |
Yağ Çözücü Temizleme
Maddesi (5 L) |
100.000 |
Litre |
Teknik Şartname |
|
Yanmış Yağları Temizleme
Maddesi (1 L) |
30.000 |
Şişe |
Teknik Şartname |
|
Yanmış Yağları Temizleme
Maddesi (5 L) |
30.000 |
Litre |
Teknik Şartname |
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR. BEDEL ŞARTNAME EKİ LİSTEDE BELİRTİLMİŞTİR.
a)
İstekliler, ihale evrakını Ankara’da Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğü ile
İstanbul ve İzmir Bölge Müdürlüklerimizde görebilirler.
b) Ancak, ihaleye
teklif verecek firmaların, ihale evrak bedelini Ofis veznelerinden birine veya
Ofis banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.
c) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek,
dış zarfa konulması zorunludur. Belgenin aslı teklifler açıldıktan sonra
firmaya iade edilecektir. İhalenin bütünüyle iptali veya siparişten
vazgeçilmesi halinde, sipariş evrak bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA
TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla
birlikte teknik ve ticari şartname ile eklerinin aynen kabul edildiğini
belirten yazı ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ek
şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 -
Teklifler, yukarıda gösterilen günde en geç saat 12.00’ye kadar Genel
Müdürlüğümüz II Nolu Satın Alma Daire Başkanlığında
bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate
alınmayacaktır.
4 - Teklif
mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları
açılacak, dış zarf muhteviyatına göre tekliflerinde noksanlık bulunmayan
firmaların iç zarfları da açılacak olup, bunu müteakip yazılı teklifleri alınan
firmaların devamında tekliflerini sözlü olarakta
sürdürmeleri sağlanacaktır. İsteklilerin ihalenin devamında sözlü olarak
indirim teklifinde bulunabilmeleri için yetki belgelerini getirmeleri
gerekmektedir.
5 - Numune
istenerek ihalesine çıkılan malzeme için verilen firma numunelerinin istenilen
şartlara uygunluğunun tespiti amacıyla ayrıca inceleme yapılacağından, fiyatla
ilgili iç zarflar bu inceleme sonuna kadar açılmayacaktır. İnceleme sonucu
numuneleri istenilen şartlara uygun bulunan firmaların fiyat ile ilgili iç
zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacak, numuneleri uygun
bulunmayan firmaların iç zarfları ise açılmayarak firma yetkililerine diğer
belge ve numunelerle birlikte iade edilecektir. Verilecek numuneler teslimata
esas numune olarak değerlendirilecektir. Gerekli görülmesi halinde firmalar
hakkında mali ve teknik yönden yeterlilik araştırması yaptırılacaktır.
6 - Firmalar
sunacakları yazılı tekliflerinde ve bilahare sözlü olarak tekliflerini
sürdürmeleri halinde en ucuz teklifin belirlenmesinde yer alan kuruş hanesinde
iki rakamdan fazla küsüratlara yer verilmeyecektir.
7 -
Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.maddesinde belirtilen şartlarla iç
zarfların açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu
olacaktır.
8 -
İstekliler ihale konusu malzemenin tamamı için teklifte bulunabilecekleri gibi,
teklif edilen miktarın teslim mahalli itibariyle tespit edilen miktarın
yarısından az olmaması şartıyla, kısmi teklifte de bulunabilirler.
9 - Teklif
edilen bedelin %3‘ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek
tutarda EN AZ 6 AY VADELİ OLARAK VERİLECEK GEÇİCİ TEMİNAT metninde; ihalenin,
ilgili mevzuat ve şartname hükümlerine göre yerine getirileceği ibaresine yer
verilecektir.
10 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
10071/1-1
VAGON
İMALATINDA KULLANILMAK ÜZERE MUHTELİF BORU BAĞLANTI ELEMANI SATIN ALINACAKTIR
TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2012/189805
1 - İdarenin
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490 / ESKİŞEHİR/TÜRKİYE
b) Telefon ve faks numarası : 0 (222) 224 00 00 (Pbx): 0(222) 225
99 56
c) Elektronik posta Adresi : tulomsas@tulomsas.com.tr
2 - İhale konusu malın adı
ve miktarı : 19 kalem vagon muhtelif boru bağlantı
elemanları.
Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli ve Yabancı İsteklilerden teklif alınmak suretiyle
Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen
belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
3 -
Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına 16/01/2013 günü saat 15.00’e kadar verilmiş veya gelmiş
olması şarttır.
4 - İhale
dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Pazarlama Dairesi Başkanlığı, İthalat
Müdürlüğünde görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunlu olup TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Pazarlama Dairesi
Başkanlığı, İthalat Müdürlüğünden (KDV dahil) 100,- TL
bedelle temin edilebilir.
5 - Teklif
edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
6 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
10060/1-1