HİZMET SATIN ALINACAKTIR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Muş Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
LABORATUAR
HİZMETLERİ SATIN ALINACAKTIR
T.Ş.F.A.Ş. Çorum Şeker
Fabrikası Müdürlüğünden:
ZEYİLNAME
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş.
Ankara Şeker Fabrikasından:
DÖNER
KÖPRÜ’NÜN TAMİR, BAKIMI İÇİN HİZMET SATIN ALINACAKTIR
TCDD İşletmesi Sivas 4. Bölge
Müdürlüğünden:
JENERATÖR
VAGONLARI İÇİN YEDEK PARÇA SATIN ALINACAKTIR
TCDD İşletmesi Sivas 4.Bölge
Müdürlüğünden:
KAT
KARŞILIĞI İNŞAAT YAPTIRILACAKTIR
Elmadağ Belediye Başkanlığı
Fen İşleri Müdürlüğünden:
36.000 TON TOZ LİNYİT KÖMÜRÜ SATIN ALINACAKTIR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Burdur Şeker Fabrikasından:
SOĞUTMA KULESİ SİRKÜLASYON POMPALARI HİDROLİK
SİSTEMLERİNİN REHABİLİTASYONU İHALESİ YAPILACAKTIR
YEAŞ Yeniköy
Termik Santrali İşletme Müdürlüğünden:
TAŞINMAZMAL
SATILACAKTIR
Bursa İl Özel İdaresi İl
Encümen Başkanlığından:
8 KALEM
SARF TESİSAT MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Çay İşletmeleri Genel
Müdürlüğünden: RİZE
KRİSTAL
ŞEKER AMBALAJLAMA HİZMET ALIMI İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş
Kastamonu Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
10 ADET
VOR CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Hava Meydanları
İşletmesi (DHMİ) Genel Müdürlüğünden:
NAKİL
HİZMETİ ALINACAKTIR
Eti Maden İşletmeleri Genel
Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığından:
ARAÇ
KİRALAMA HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
Eti Maden İşletmeleri Genel
Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığından:
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Muş Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
2012/2013 Kampanya Dönemi Meydan Tesisleri Silo ve Elfada Pancar Yüzdürme Hizmet Alımı İşi Açık İhale Usulü
İle İhale Edilecektir
1 - İdarenin
a) Adı : Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Muş Şeker
Fabrikası Müdürlüğü
b) Adresi : Muş Bitlis Karayolu Üzeri 8. Km. Merkez - MUŞ
c) Telefon ve faks numarası : 0436-215 12 80 Faks: 0436 215 13
30
2 - İhale konusu Hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Fabrikamızın 2012/2013
yılı Kampanya döneminde 15 Adet İşçi ± %20 Toleranslı 85 Gün boyunca Meydan
Tesisleri Silo ve Elfada Pancar Yüzdürme (İşin
detayları Teknik Şartnamesinde belirtilmiştir
b) Yapılacağı Yer : Muş Şeker Fabrikası Meydan Tesisleri
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Muş Şeker Fabrikası Müdürlüğü Bitlis Karayolu
Üzeri 8. Km. MUŞ
b) Tarihi ve saati : 19.07.2012 Perşembe günü saat 14.00
4 - İhale şartnamede belirtilen gereklilikleri yerine
getiren yerli isteklilere açıktır.
5 - İhale dokümanı Muş Şeker Fabrikası Müdürlüğü / MUŞ
adresindeki Ticaret Servisinde görülebilir ve ihale dokümanları (KDV. Dahil) TL/Tk.
50,00 (ELLİ Türk Lirası) karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanlarını satın almaları zorunludur.
6 - Teklifler, 19.07.2012 Perşembe günü saat 14.00’e
kadar Muş Şeker Fabrikası Müdürlüğü Bitlis Karayolu Üzeri 8. Km. MUŞ
adresindeki Müdürlüğümüz Haberleşme Servisine verilebileceği gibi, iadeli
taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
7 - İstekliler tekliflerini, birim fiyat üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle teklif edilen
birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat
sözleşme imzalanacaktır.
8 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 45 (KIRKBEŞ) takvim günü olmalıdır.
10 - Ceza ve yasaklamaya ilişkin hususlar hariç, mezkur alım 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı
Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununa tabi değildir.
5579/1-1
LABORATUAR
HİZMETLERİ SATIN ALINACAKTIR
T.Ş.F.A.Ş. Çorum Şeker Fabrikası
Müdürlüğünden:
2012/2013
Kampanya Dönemi Kalite ve İşletme Kontrol Laboratuarı
ve Pancar Analiz Laboratuarı Hizmet Alımı İşi
T.Ş.F.A.Ş. Genel Müdürlüğü Mal Ve Hizmet Alımı Yönetmeliği Esaslarına Göre Açık
İhale Usulü İle İhale Edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2012/88209
1 - İdarenin
a) Adresi : Ankara Yolu 9. km ÇORUM
b) Telefon ve faks numarası : Tel: 364 235 04 70 (6
hat) - Faks: 364 235 04 77
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Çorum Şeker
Fabrikası 2012/2013 Kampanya Döneminde Kalite ve İşletme Kontrol Laboratuarı hizmetlerinin toplam 48 işçi ile +-%20
toleranslı 80 gün süresince yaptırılması işidir.
b) Yapılacağı yer : Çorum Şeker Fabrikası Laboratuarı
c) İşin süresi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren
İdarece yazılı olarak bildirilen tarihte işe başlanır. İşin süresi işe başlama
tarihinden itibaren Çorum Şeker Fabrikası 2012/2013 Kampanya Dönemidir (±%20
toleranslı 80 gün).
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Çorum Şeker Fabrikası Ankara Yolu 9. Km. ÇORUM
b) Tarihi ve saati : 25/07/2012 Çarşamba
günü, saat 14.00
4 - İhale
dokümanı Çorum Şeker Fabrikası Ticaret Servisi Ankara Yolu 9. Km. ÇORUM
adresinde görülebilir ve TL. 100,00- (Yüz Türk Lirası) karşılığı aynı adresten
temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın
almaları zorunludur.
5 - İstekliler
teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri
tutarda geçici teminat vereceklerdir.
6. - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 45 (kırkbeş) takvim günü olmalıdır.
7. - Mezkur alım 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 Sayılı
Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu'na (ceza ve yasaklamalarla ilgili hükümleri
hariç) tabi olmayıp ihale Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğü Mal ve
Hizmet Alımı Yönetmeliği esaslarına göre yapılacaktır. Teşekkülümüz ihaleyi
yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta serbesttir.
5628/1-1
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Ankara Şeker Fabrikasından:
İhale Kayıt no : 2012/83434
İhalenin Konusu : 2 Adet Çuval Ağzı Dikiş makinası (Besleyici,
kıvırma aparatı, pano ve aksesuarlarıyla birlikte) Alımı
İhale İlanının
2 - İhale Konusu Malların:
c) Teslim Tarihi : Malzemeler, sözleşmenin imzalanmasını müteakip,
en geç 30 Otuz) takvim günü içerisinde teslim edilecektir.
Yukarıda belirtildiği şekilde yayınlanmış olup,
İhale İlanının
2 - İhale Konusu Malların:
c) Teslim Tarihi : Malzemeler, sözleşmenin imzalanmasını
müteakip, en geç 45 (kırkbeş) takvim günü içerisinde
teslim edilecektir.
Yukarıda belirtildiği şekilde düzeltilmiştir.
5624/1-1
DÖNER
KÖPRÜ’NÜN TAMİR, BAKIMI İÇİN HİZMET SATIN ALINACAKTIR
TCDD İşletmesi Sivas 4. Bölge
Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2012/83903
1 - İdarenin :
a) Adresi : TCDD Sivas 4.Bölge Müdürlüğü
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 346 2217000 0 346
2237677
c) Elektronik Posta Adresi : 4bolgeihalekomisyonu@tcdd.gov.tr
2 - İhale
konusu işin niteliği, türü ve miktarı adı : Erzincan
Depo Şefliğinde bulunan Döner köprünün tamir, bakım ve taban raylarının
değiştirilmesi için hizmet satın alınması işi.
3 - İhalenin :
a) Yapılacağı Yer : TCDD Sivas 4.Bölge Müdürlüğü
b) Tarih ve Saati : 30/07/2012 10: 00
4 - Yukarıda
belirtilen hizmet alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık
İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen
belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 - İhale
dokümanı TCDD Sivas 4.Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı İhale Komisyonu
bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın
almaları zorunlu olup TCDD Sivas 4.Bölge Müdürlüğü veznesinden KDV Dahil 30,00 TL bedelle temin edilebilir.
6 - Teklif
edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
5537/1-1
JENERATÖR
VAGONLARI İÇİN YEDEK PARÇA SATIN ALINACAKTIR
TCDD İşletmesi Sivas 4.Bölge
Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2012/83956
1 - İdarenin :
a) Adresi : TCDD Sivas 4.Bölge Müdürlüğü
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 346 2217000 0 346
2237677
c) Elektronik Posta Adresi : 4bolgeihalekomisyonu@tcdd.gov.tr
2 - İhale
konusu işin niteliği, türü ve miktarı adı : TCDD
4.Bölge Cer Müdürlüğüne bağlı Sivas Loko Bakım Atölye
Müdürlüğünde bulunan Jeneratör vagonlarında kullanılmak üzere muhtelif 11 kalem
toplam 34 parça malzeme satın alınması işi.
3 - İhalenin :
a) Yapılacağı Yer : TCDD Sivas 4.Bölge Müdürlüğü
b) Tarih ve Saati : 30/07/2012 14:00
4 - Yukarıda
belirtilen hizmet alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık
İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen
belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 - İhale
dokümanı TCDD Sivas 4.Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı İhale Komisyonu
bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın
almaları zorunlu olup TCDD Sivas 4.Bölge Müdürlüğü veznesinden KDV Dahil 50,00 TL. bedelle temin
edilebilir.
6 - Teklif
edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
5538/1-1
KAT
KARŞILIĞI İNŞAAT YAPTIRILACAKTIR
Elmadağ Belediye Başkanlığı Fen İşleri
Müdürlüğünden:
Ankara İli
Elmadağ İlçesi Kemalpaşa Mahallesi Atatürk Bulvarı üzeri ve imarın 1170 ada 1
(Bir) parselde Mülkiyeti Elmadağ Belediyesine ait emsal harici alanlarla
beraber 7806.00 m2 inşaat alanı ve aşağıda işin adı,
imar ve inşaat durumu belirtilen taşınmaz üzerine 2886 Sayılı Devlet İhale
Kanunun 35/A maddesine göre kapalı teklif usulü ile kat karşılığı inşaat
yaptırılacaktır.
1 - Bu işin
keşif bedeli Bayındırlık ve İskan Bakanlığı’nın “2012 yılı Yapı Yaklaşık
Maliyetleri Hakkındaki Tebliğ “ esas alınarak 5.868.930,00 TL (Beşmilyon sekizyüzaltmışsekizbindokuzyüzotuzlira)
dır. Geçici teminat tutarı
176.067,90 TL (yüzyetmişaltıbinaltmışyediliradoksankuruş)
tur.
2 - İhale 23/07/2012 Pazartesi günü saat 14:00’de Elmadağ Belediyesi
Encümen Toplantısı Salonunda Belediye Encümeni huzurunda yapılacaktır.
3 - Elmadağ
Belediyesi Mali Hizmetler Birimi’ne ödenecek 250,00 TL’ (ikiyüzelli
lira) lik makbuz karşılığı ihale şartnamesi ve diğer
evrakları Elmadağ Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü’nden temin edebileceği gibi
aynı Müdürlükte ücretsiz olarak da görülebilir.
4 - İhaleye
katılmak istenilen suret belgeler Noter tasdikli olacak ve bu suretlerin ayrı
ayrı yevmiye numarası olacaktır.
5 - İsteklilerin
“Yapım İşleri için Kapalı Teklif Usulü ile İhale Şartnamesine “ihale
şartnamesine ek özel şartnameye “Yapım Tesis ve Onarım İşleri İhalesine katılma
yönetmeliğine ve 2’nci maddede adı geçen uygun bedel tebliği hükümlerine uygun
başvuru dilekçesi ile birlikte; ihaleye katılmaya yeterli olup olamadıklarının
tespiti için 16/07/2012 Pazartesi günü saat 16:30’a
kadar örneğine uygun başvuru dilekçesi ile birlikte;
a. Kanuni ikametgâhı ve
yazışma adresini gösteren belge (gerçek kişiler için muhtarlıktan alınmış
ikametgâh ilmühaberi, tüzel kişiler için adres bildirgesi).
b. Ticaret ve/veya Sanayi
Odası belgesini,(2012 yılı vizeli olacaktır)
c. İstekli şirket ise
kanıtlayıcı belgeleri, noter tasdikli imza sirküleri.
d. Ortak girişim olması
halinde noter tasdikli Ortak Girişim Beyannamesi ile ortaklarca imzalanmış
Ortaklık Sözleşmesini,
e. 2007-2012 (5 yıl)
yıllarına ait (2007’den sonra kurulan şirketler için kurulduğu yıldan itibaren)
Gelir ve Kurumlar Vergisi Borcu olmadığına dair belge,
f. Mali Durum Bildirisi ve
belgelerini,
g. Yapı araçları
taahhütnamesini,
h. Teknik personel
taahhütnamesini,
i. Halen taahhüdündeki işler
bildirisi ve belgelerini,
j. Firmanın faaliyet süresi
ile ilgili beyanı ve belgeleri,
k. 2886 sayılı Devlet İhale
Kanununa göre cezalı olmadığına dair beyanlarını,
l. İş yeri görme belgesini,
m. Dosya alındı belgesinin
aslı,
n. İhale Şartnamesi ve Özel
Şartnamede istenilen diğer belgeler,
o. Kamu İhale Tebliğinin (Benzer
işlere dair tebliğ) Benzer İş Grupları Listesi (B) Üst Yapı (Bina) Grubu İşler
III. Grup İşler’e uygun benzer İş Bitirme
Belgelerinin aslı.
Yukarıdaki
belgeleri eksiksiz olarak Elmadağ Belediye Başkanlığı Fen İşleri Müdürlüğü’ne
vermeleri gerekmektedir.
6 - İhaleye
katılacak olanlar tekliflerini en geç 23/07/2012
Pazartesi günü saat 14:00’a kadar Elmadağ Belediyesi Encümen Başkanlığı’na
vereceklerdir. Posta ile gönderilen teklifler kabul edilmeyecektir.
7 - İhale
komisyonu ihaleyi yapıp yapmamakta ve en uygun teklifi tespit etmekte
serbesttir.
İlan olunur.
5539/1-1
36.000 TON TOZ LİNYİT KÖMÜRÜ SATIN ALINACAKTIR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Burdur Şeker Fabrikasından:
36.000 ton Toz Linyit Kömürü alımı işi açık ihale usulü
ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2012/88061
1 - İdarenin
a) Adresi : Şeker Fabrikası Müdürlüğü 15520 BURDUR
b) Telefon ve faks numarası : 0
248 233 19 35/38 - 0 248 233 12 67
c) Elektronik posta adresi (varsa) :
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 22.500 Ton Linyit Toz (0,5-18mm) 3.200-3.600 kcal/kg
13.500
Ton Linyit (10-18mm) 5.200-5.600 kcal/kg
b) Teslim yeri : Burdur Şeker Fabrikası stok sahası, araç
üzerinde teslim
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Şeker Fabrikası Müdürlüğü Toplantı Salonu
BURDUR
b) Tarihi ve saati : 27.07.2012 Cuma günü saat 14.30
4 - İhale dokümanın görülmesi ve temini:
a) İhale dokümanının görüleceği yer : Burdur Şeker Fabrikası Ticaret Servisi
b) İhale dokümanının satın alınabileceği yer : Burdur
Şeker Fabrikası Ticaret Servisi
c) İhale dokümanının satış bedeli (KDV dahil) : TL 100,00
5 - İhaleye ilişkin bilgiler ile son teklif verme tarih
ve saati
a) Tekliflerin sunulacağı adres : Burdur
Şeker Fabrikası Haberleşme Şefliği
b) İhalenin yapılacağı adres : Burdur
Şeker Fabrikası Toplantı Salonu
c) İhale (son teklif verme) tarihi : 27/07/2012
d) İhale (son teklif verme) saati : Saat 14.30
6 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
7 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 90 takvim günü olmalıdır.
8 - Mezkur mal alımı ceza ve
yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu
İhale Sözleşmeleri Kanununa tabi olmayıp, Fabrikamız ihaleyi yapıp yapmamakta
veya kısmen yapmakta serbesttir.
5632/1-1
SOĞUTMA KULESİ SİRKÜLASYON POMPALARI HİDROLİK
SİSTEMLERİNİN REHABİLİTASYONU İHALESİ YAPILACAKTIR
YEAŞ
Yeniköy Termik Santrali İşletme Müdürlüğünden:
Santralımız ihtiyacı olan Soğutma Kulesi Sirkülasyon
Pompaları Hidrolik Sistemlerinin Rehabilitasyonu İşi açık ihale usulü ile ihale
edilecektir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/86920
1 - İdarenin
a) Adresi : Milas-Ören Karayolu 22. Km PK: 25 48201
Milas/MUĞLA
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 252 558 02 90 (Dahili 1538) - 558 02 91
c) Elektronik Posta Adresi : info@yeas.gov.tr
2 - İhale Konusu İşin
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : İşletmede iki ünite
ve bu iki ünitenin her birinde üç adet sirkülasyon
suyu pompası mevcuttur. Rehabilitasyonu yapılacak olan sirkülasyon
suyu pompası klapesinin hidrolik ünitesi hattı toplam 6 (altı) adettir.
b) Teslim Yeri : YEAŞ Yeniköy Termik Santrali İşletme
Müdürlüğü.
c) İşin Süresi : 6 adet klape hidrolik sistemi olup 1 adedi
yedektir. İşletme yedek ünitenin demontaj tarihini 7
gün önce firmaya bildirecektir. Firma santrale gelip yer teslimi yapılarak işe
başlanacaktır. Firma yer teslimi ile yedeğin demontajını
yapıp yenisinin montajını yapacaktır. Her biri için 15 takvim günü süre
verilecektir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : YEAŞ Yeniköy Termik Santrali İşletme Müdürlüğü
İhale Salonu.
b) Tarihi ve Saat : 30/07/2012 Saat 14:00
4 - İhale dokümanı, YEAŞ Yeniköy Termik Santrali
İşletme Müdürlüğü Ticaret servisinde görülebilir ve 30,-TL karşılığı aynı
adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
5 - Teklifler, 30/07/2012 Saat
14:00’a kadar YEAŞ Yeniköy Termik Santrali İşletme Müdürlüğü’ne verilebileceği
gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
6 - Bu ihale, 4734 sayılı Kanunun 3.maddesinin (g)
bendi ve geçici 4.maddesi hükümlerine istinaden Şirketimizce uygulanmakta olan EÜAŞ
Genel Müdürlüğü Satın Alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve esasları
doğrultusunda yapılacaktır.
5630/1-1
Bursa İl Özel İdaresi İl Encümen
Başkanlığından:
1- İhale
Konusu İşin;
a) Niteliği : Gayrimenkul satışı.
b) Miktarı : 2 Adet parselden oluşan Mudanya İlçesi Kumyaka köyünde bulunan ve üzerinde 4.675,00 m² alana sahip
Bahçeli iki katlı Kargir ev, Restaurant
ve müştemilatı ve 2.386,00 m² alana sahip zeytinlik ve iki katlı kargir binadan oluşan toplam 7061,00 m² arsa
c) Yeri : Bursa İli Mudanya İlçesi Kumyaka
köyü
d) İmar Durumu : Söz Konusu Gayrimenkuller 1/5000 Nazım İmar
Planında “Kırsal Yerleşim alanı” planlı olup 1/1000 ölçekli uygulama İmar planı
çalışmaları devam etmektedir.
2 - İhale Şartname ve eklerinin;
a) Alınacağı yer : İl Özel İdaresi İnsan Kaynakları Daire
Başkanlığı Encümen ve Meclis Kararlar Müdürlüğü Osmangazi/BURSA
b) Hangi şartlarda alınacağı : İhaleye girecek
olan isteklilerin şartname ve eklerini 250,00.-TL bedel karşılığında satın almaları
zorunludur. İstenildiğinde ihale şartname ve ekleri ücretsiz olarak mesai
saatleri içinde yukarıda yazılı adreste görülebilir. Şartname bedeli; Bursa
Valilik binasındaki İl Özel İdaresi Muhasebe Müdürlüğü’ne yatırılacaktır.
3 - İhalenin;
a) Yapılacağı yer : Bursa İl Özel İdaresi İl Encümeni toplantı
salonu -Çırpan Mah. İlkbahar Cad. Güçlü sok. Çarşambapazarı/BURSA
b) Yapılacağı tarih/saat : 25/07/2012 Çarşamba günü saat: 14:00’da
c) Usulü : 2886 sayılı D.İ.K.’nun
36. maddesine göre kapalı teklif (artırma) usulü.
4 - Tahmin Edilen Bedel : 2.175.745,00 TL
5 - Geçici Teminatı : 65.272,35
TL
6 - Tekliflerin;
a) Verileceği yer : Bursa İl Özel İdaresi İl Encümeni toplantı salonu,
Çırpan Mah. İlkbahar Cad. Güçlü sok. Çarşambapazarı/Osmangazi/BURSA
adresinde toplanacak Komisyona verilecektir.
b) Son teklif verme tarih ve saati : 25/07/2012 Çarşamba günü saat: 14:00’da
7 - İhaleye
katılma belgeleri;
İhaleye
katılacaklar aşağıdaki belgeleri teklif zarfı içerisinde komisyona
sunacaklardır.
a) Tebligat
için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa fax
numarası
b) Gerçek
kişi istekliler;
1 - Muhtarlıktan
ihalenin yapıldığı yıl içerisinde alınmış ikametgah
belgesi
2 - Noterden
tasdikli imza beyannamesi
3 - Muhtarlıktan
veya noterden, ihalenin yapıldığı yıl içerisinde alınmış nüfus cüzdan sureti
c) Tüzel
Kişi İstekliler;
1 - Tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin sicile
kayıtlı olduğuna dair belge
2 - Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları
tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin Noter tasdikli imza sirküleri
d) Ortak
katılım olması halinde (örneği şartname ekinde verilen) Ortak Girişim
Beyannamesi
e) Vekaleten katılınması halinde,
katılanın Noter tasdikli Vekaletnamesi ve noter tasdikli imza beyannamesi
f) 2886
Sayılı D.İ.K.’unda belirtilen tahmin edilen bedelin %
3’ü oranında geçici teminat
g) Şartname
ve eklerini satın aldıklarına dair vezne alındı makbuzu
h) Yer görme
belgesi (örneği şartname ekinde verilmiş taraflarca onaylı olacak)
ı) Teklif
mektubunu içeren iç zarf,
8 - İhaleye
katılmak isteyenlerin, yukarıda belirtilen belgelerin aslını veya noter
tasdikli suretleri ile birlikte teklif mektuplarını da içeren kapalı zarflarını
en geç son teklif verme tarih ve saate kadar, ihalenin yapılacağı adresteki komisyona,
sıra numaralı alındılar karşılığında teslim etmeleri gerekmektedir. Belirtilen
tarih ve saatten sonra verilen teklifler ve postadaki gecikmeler dikkate
alınmayacaktır.
9 - Komisyon
ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
İlan olunur.
5598/1-1
8
KALEM SARF TESİSAT MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
RİZE
1 -
Teşekkülümüz ihtiyacı olan 8 Kalem Sarf Tesisat Malzemesi, %20 artar - azalır
toleranslı olarak Satın Alma ve İhale Yönetmeliğimizin 9 uncu maddesi
kapsamında açık ihale usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe
ait şartnameler, aşağıdaki adreslerden 50,00 TL bedelle tahsil fişi
karşılığında temin edilebilir.
a) Çay
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığı, RİZE
b) Pazarlama
ve Üretim Bölge Müdürlüğü, Elmadağ-ANKARA
c) Pazarlama
ve Üretim Bölge Müdürlüğü, Sarıyer-İSTANBUL
3 - İhaleye
katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik şartname esasları dâhilinde
hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç 20.07.2012 günü saat 14.00’e kadar
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Haberleşme ve Evrak Kayıt Bürosu – Rize
adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri
gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14.00’de açılacaktır.
4 - Postada
meydana gelen gecikmeler ile, telgraf, teleks ve faks’la yapılacak müracaatlar kabul edilmez.
5 - Alternatif
teklifler kabul edilmez.
6 - Verilen
tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale
tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
7 - Teklif
edilen bedelin KDV hariç en az %3 oranında geçici teminat, yapılacak sözleşme
bedelinin KDV hariç %6’sı oranında kesin teminat alınır.
8 -
İstekliler en az bir kalem malzemenin tümüne teklif vermek koşuluyla kalem
bazında kısmi teklif verebilirler.
9 - İhale
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığında yapılacaktır.
10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satın Alma
ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp
yapmamakta serbesttir.
5326/1-1
KRİSTAL
ŞEKER AMBALAJLAMA HİZMET ALIMI İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş Kastamonu
Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
Fabrikamız
Kristal Şeker Ambalajlama Hizmet Alımı işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2012/83576
1 - İdarenin
a) Adresi : Taşköprü Yolu 18. Km Bük Köyü Mevkii 37070/KASTAMONU
b) Telefon ve faks numarası : 0 366 242 73 11 - 0 366
242 73 33
c) Elektronik posta adresi : -
2 - İhale konusu hizmetin
a) niteliği, türü ve miktarı : 2012/2013 Kampanya dönemi süresince (Tahmini 47
Gün, +-%20 toleranslı) istihsal
edilecek tahmini 23.000 ton (+-%20 toleranslı) Kristal Şekerin, her
vardiyada 7 kişi olmak üzere toplam 21 kişi ile ambalajlama ünitesinde 50
kg’lık Polipropilen torbalara doldurulup, torba
ağzının dikilerek şeker ambarına verilmesi. Ambalajlama malzemesi olan torba
ile dikiş ipliğinin fabrika malzeme ambarından yüklenici tarafından ambalajlama
ünitesine taşınması. Oluşan ambalaj atıklarının toplanarak
idarece gösterilen yerlere istif edilerek atılması. Üretim esnasında
oluşan avarya şekerlerin ayrılması, istiflenmesi, taşınması ve tarif edildiği
şekilde eritme işleminin yapılması.
b) Yapılacağı yer : Kastamonu Şeker Fabrikası
c) İşin süresi : Kampanya dönemi boyunca +-%20 toleranslı 47 (Kırkyedi) takvim günü
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Kastamonu Şeker Fabrikası Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 23.07.2012, 10:30
4. İhaleye
katılabilmek için gereken belgeler ve yeterlik kriterleri
4.1.
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri
kapsamında sunmaları gerekir:
a) Mevzuatı
gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası
belgesi;
1) Gerçek
kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da
ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel
kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya
sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış,
tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
b) Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları,
üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten
son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere
ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
c) İhaleye
ilişkin Şartname ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu,
ç) İhaleye
ilişkin Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin standart forma uygun
geçici teminat mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların
ihalenin yapıldığı yerdeki Muhasebe Müdürlüğü veznesine veya İdarenin banka
hesap numarasına yatırıldığını gösteren makbuzlar,
d) 4.3. ncü maddelerde belirtilen,
yeterlik belgeleri,
e) Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş,
ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli
imza beyannamesi,
f)
İsteklinin ortak girişim olması halinde, bu Şartname ekinde yer alan standart
forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
g) Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin,
tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde,
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest
muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra
düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz
olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. İhaleye
iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde;
4.2.1. İsteklinin
ortak girişim (iş ortaklığı) olması halinde, İş ortaklığının her bir ortağı
tarafından 4.1.nci maddesinin (a) ve (b) bentlerinde
yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur. İş ortaklığının tüzel kişi
ortağı tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel
kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, bu
ortak (g) bendindeki belgeyi de sunmak zorundadır.
4.3. Mesleki
ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş
Deneyim Belgeleri :
Yurt içinde
veya yurt dışında kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme
kapsamında taahhüt edilen ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin olarak;
İlk ilan veya davet tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kabul işlemleri
tamamlanan hizmet alımlarıyla ilgili iş deneyimini gösteren belgelerin,
Devredilen
işlerde devir öncesindeki veya sonrasındaki dönemde ilk sözleşme bedelinin en
az %80’inin gerçekleştirilmesi şartıyla, ilk ilan veya davet tarihinden geriye
doğru son beş yıl içinde kabul işlemleri tamamlanan hizmet işlerine ilişkin
deneyimi gösteren belgelerin verilmesi zorunludur.
Kabul tarihi
veya gerçekleşme oranının toplam sözleşme bedelinin en az %80'ine ulaştığı
tarihin, ilk ilan veya davet tarihi ile ihale veya son başvuru tarihi arasında
olan işler de yukarıdaki fıkra kapsamında değerlendirilir.
Teklif
edilen bedelin %30’u oranında, ihale konusu iş veya benzer işlere ait tek
sözleşmeye ilişkin iş deneyimini gösteren belgelerin sunulması şarttır.
İş
ortaklığında pilot ortağın, istenen iş deneyim tutarının en az %70’ini, diğer
ortakların her birinin ise istenen iş deneyim tutarının en az %10’unu sağlaması
gerekir. Ancak, diğer ortak veya ortakların iş deneyim tutarı toplamı, istenen
iş deneyim tutarının %30’undan az olamaz.
Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin,
tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde,
ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil
memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir
tarafından ilk ilan veya davet tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği
tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu
gösteren belgenin sunulması zorunludur.
Tüzel kişi
tarafından sunulan iş deneyimini gösteren belgenin, ihale veya son başvuru
tarihinden geriye doğru en az bir yıldır kesintisiz olarak aynı tüzel kişiliğin
yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, bu ortağa ait iş
deneyimini gösteren belgeler teminat süresi sonuna kadar başka bir tüzel kişiye
kullandırılamaz.
İş Deneyim
Belgelerinin düzenlenmesi, verilmesi, güncellenmesi ve değerlendirilmesi
hususlarında “Hizmet Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliği”nin
beşinci ve altıncı bölümünde (43-49 maddeler) yer alan düzenlemelere göre
hareket edilecektir.
5. Bu işte
benzer iş olarak kabul edilecek işler;
Personel
çalıştırılmasına dayalı her türlü iş benzer iş olarak kabul edilecektir.
6 - İhaleye
sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale
dokümanı Kastamonu Şeker Fabrikası Ticaret Servisinde görülebilir ve 100 TL
(Yüz TL) karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler,
ihale tarih ve saatine kadar Kastamonu Şeker Fabrikası Haberleşme Şefliği’ne verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - Gerektiğinde
açık eksiltme ve pazarlık yapılabileceğinden, isteklilerin veya Kanuni
Temsilcilerinin ihale gün ve saatinde fabrikamızda hazır bulunmaları
gerekmektedir.
10 - İstekliler
tekliflerini her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatların miktarlarla
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir iş kalemi
için teklif edilen birim fiyatların miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam
bedel üzerinden birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
11 - İstekliler
teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri
tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 45 (Kırkbeş) takvim günü olmalıdır.
13 - İş bu şartname konusu hizmet alımı Ceza ve yasaklama
hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı kanunlara tabi olmayıp İdare ihaleyi yapıp
yapmamakta veya kısmen yapmakta serbesttir.
5535/1-1
10
ADET VOR CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ)
Genel Müdürlüğünden:
10 adet VOR
Cihazı Alımı işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale Dosya Numarası : 2012/41
1 - İdarenin
a) Adresi : Mevlana Bulvarı (Konya Yolu üzeri) No:66 06330
Etiler-Yenimahalle/Ankara
b) Telefon ve faks numarası : +90 312 204 23 41-204 23 48-204 26 26-204 28
78-204 23 40
Fax: +90
312 212 81 58
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 10 adet VOR Cihazı
temini
b) Teslim yeri : Esenboğa Hava Limanında bulunan Malzeme
Dairesi Başkanlığı Merkez İkmal Müdürlüğü Esenboğa/Ankara
c) Teslim Tarihi : İşin teslim süresi işe başlama tarihinden
itibaren azami 180 gündür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : DHMİ Genel Müdürlüğü binası içerisinde bulunan
Malzeme Dairesi Başkanlığı
b) Tarihi ve saati : 15.08.2012 11.00
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler:
4.1 - İhaleye
katılma şartları ve istenilen belgeler:
a) Tebligat
için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile
elektronik posta adresi,
b) Kayıtlı
olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek
kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde
alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odasına kayıtlı olduğunu
gösterir belge,
2) Tüzel
kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu
Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl
içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel
kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya
kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir
Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
d) İdari
şartnamenin 10 uncu maddesinin (a), (b),
(c), (d), (e) ve (g) bentlerinde
sayılan durumlar da olunmadığına ilişkin, ihale tarihinden önceki üç ay içinde
alınmış belgeler ile buna ilişkin yazılı taahhütname,
e) Şekli ve
içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu,
f) İdari
şartnamede belirlenen geçici teminat,
g) İdari
şartnamenin 7.2 inci maddesinde belirtilen yeterlik belgeleri,
h) Vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan
kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter
tasdikli imza beyannamesi,
i)
İsteklinin iş ortaklığı olması halinde şekli ve içeriği İdari Şartnamede
belirlenen iş ortaklığı beyannamesi,
j)
İsteklilerin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait önerileri ve
işlerin listesi,
k) İhale
dokümanının satın alındığına dair belge,
l) Yerli malı teklif edenler lehine fiyat
avantajı tanınması durumunda, bu avantajdan yararlanmak isteyenlerce sunulacak
TOBB ya da TESK’e bağlı odalarca düzenlenen yerli
malı belgesi,
İsteklinin
ortak girişim olması halinde (b), ( c) ve
(d) de yer alan belgelerin her
bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
Yabancı
istekliler, İdari şartnamenin 10 uncu maddesinin (c) ve (d) bentlerinde yer
alan durumlarda olunmadığına ilişkin belgeler yerine, kendi ülkelerinin mevzuat
hükümleri uyarınca kesinleşmiş sosyal güvenlik prim borcu ve vergi borcu
olmadığına dair beyanname verebilirler.
4.2. Mesleki
ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken
kriterler
4.2.1 - İş
Deneyim Belgeleri:
İstekliler,
son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri
tamamlanan ve teklif edilen bedelin %20 oranından az olmamak üzere ihale konusu
iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belge veya teklif edilen
cihaz miktarında(Teslimat süresi içerisinde 10 Adet) üretim kapasite raporunu
sunacaktır.
Bu iki
belgeden birinin sunulması yeterlidir.
4.2.2.
Üretim, imalat kapasitesi, araştırma-geliştirme faaliyetlerini belirlemeye
yönelik belgeler;
4.2.2.1.
İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
4.2.2.2.
İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili
temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
4.2.2.3. İstekli Türkiye’de serbest bölgelerde
faaliyet gösteriyor ise 4.2.2.1. ve 4.2.2.2. de ki belgelerin yanı sıra serbest
bölge faaliyet belgesini verecektir.
4.2.2.1., 4.2.2.2., 4.2.2.3’de istenilen belgeleri iş ortaklığını
oluşturan ortaklardan birinin veya pilot ortağın vermesi yeterlidir.
İsteklinin
imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:
a) İstekli
adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b)
İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen
Kapasite raporu,
c)
İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen
İmalat Yeterlik Belgesi,
d)
İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak mevzuat uyarınca yetkili
kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu
gösteren belgeler
İş
ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin
imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren
belgelerden birini sunması yeterlidir.
4.2.3. Tedarik
Edilecek Malların katalogları, fotoğrafları:
Model, versiyon ve konfigürasyon olarak teklif edilen cihaza ait
güncelleştirilmiş orijinal teknik dokümanlar bir takım halinde teklife
eklenecek, dokümanların cihazla ilgili tüm detayları kapsaması bilhassa
aranacaktır. Aksi takdirde eksik dokümanlar ile yapılacak değerlendirme
sonucunda meydana gelebilecek aksaklıklardan İdaremiz sorumlu olmayacaktır.
Teklifle
beraber sunulacak bir takım doküman: cihazın gerçek fotoğraflarının yer aldığı
orijinal seri matbaa baskısı Katalog veya Broşür, Operatör(Kullanıcı) ve Teknik
Bakım kitaplarından oluşacaktır. Teklif edilen cihaza ait teknik dokümanlar
teklif değerlendirmede ihtiyaç duyulacak cihaz ile ilgili tüm bilgileri(Genel
prensipler, montaj, kalibrasyon, arıza arama usulleri,
ilk servise verme, bakım-onarım, açık devre şemaları, yedek parça listeleri
BITE listesi v.b.) ihtiva edecek şekilde, eksiksiz
olacaktır. Dokümanların cihazla ilgili tüm detayları kapsaması bilhassa aranacaktır.
Eksik dokümanlar ile yapılacak değerlendirme sonuçlarından İdare sorumlu
olmayacaktır.
4.2.4.
Windows ortamında kullanılmak üzere, teklif edilen cihaza ait teknik
dokümanlar, orijinal CD ROM olarak teklifte verilecektir. Seri numarası
olmayan, her türlü modifikasyona açık olan-kopya-CD’ler orijinal olarak kabul
edilmeyecektir.
4.3. Benzer
İş Olarak Kabul Edilecek İşler Aşağıda Belirtilmiştir.
Bu ihalede
benzer iş olarak “ILS ve/veya VOR ve/veya DME” kabul edilecektir.
4.4.
İsteklilerce sunulacak belgelerin İdari Şartnamenin “7.4.Belgelerin
Sunuluş Şekli”, maddesinde belirtildiği şekilde ibraz edilmesi zorunludur.
5 - Ekonomik
açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale,
ihale şartnamesindeki katılma koşullarını taşıyan yerli ve yabancı isteklilere
açıktır. Yerli malı teklif eden istekliye %15 (yüzde onbeş)
oranında fiyat avantajı uygulanacaktır. Yerli malı teklif eden isteklilerin
fiyat avantajından yararlanabilmesi için teklif ettiği mala/mallara ilişkin
yerli malı belgesini/belgelerini sunması zorunludur.
7 - İhale
dokümanı DHMİ Genel Müdürlüğü binası içerisinde bulunan Malzeme Dairesi
Başkanlığı, Dış Tedarik Şube Müdürlüğü 053 nolu odada
görülebilir ve 100,-TL (Yüz Türk Lirası) (KDV Dahil) karşılığı istekliler tarafından
yetkili kişilerce imzalanmış isteklilerin adres, vergi numarası vb.
bilgilerinin mevcut olduğu antetli kağıda yazılmış bir
dilekçe ile, İstekli yabancı ise;
temsilci tayin ettiği firma yada kişiye ait “istekli mümessili” olduğuna
dair belge ve bir dilekçe ile birlikte aynı adresten temin edilebilir. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler,
15.08.2012 günü, saat 11.00’e kadar DHMİ Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi
Başkanlığı, Dış Tedarik Şube Müdürlüğüne verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü
posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 -
İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için
teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle her bir iş
kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler
teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri
tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 120 takvim günü
olmalıdır.
12 -
Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 -
Kuruluşumuz bu ihalede 4734 ve 4735 sayılı Kamu İhale Kanunu hükümlerine tabi
olmayıp, işi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte tamamen serbesttir.
5597/1-1
Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü
Satın Alma Dairesi Başkanlığından:
İhale Kayıt Numarası : 2012/85234
1 - İdarenin
a) Adresi : Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Ayvalı
Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122942200
- 3122292132
c) Elektronik posta adresi (varsa) :
2 - İhale konusu hizmetin
niteliği, türü ve miktarı : Kırka Bor İşletme Müdürlüğü ve/veya Değirmenözü Lojistik Müdürlüğü’nün kapalı stok sahalarında
bulunan torbalı ve/veya paletli, ambalajlı ürünlerin, toplam 2.200 adet
konteynerlerle İzmir Alsancak, İzmir Aliağa (Nemport,
TCE EGE), İstanbul Ambarlı (Marport, Mardaş, Kumport), İstanbul
Haydarpaşa ve İzmit Körfezi Evyap limanlarına nakliyesi işidir.
3 - İhalenin / Yeterlik
Değerlendirmesinin:
a) Yapılacağı yer : Keçiören/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 01.08.2012 - 14:00
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler :
İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler :
4.1. Şekli
ve içeriği şartname ekinde yer alan teklif mektubu,
4.2.
Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks
numarasını gösteren belgeyi,
4.3.Mevzuatı
gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası
belgesini;
a) Gerçek kişi
olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili
meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış,
odaya kayıtlı olduğunu gösterir belgeyi.
b) Tüzel
kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya
sanayi odasından ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış,
tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belgeyi,
4.4. Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
a) Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
b) Tüzel kişi olması halinde ilgisine göre, tüzel kişiliğin ortakları,
üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten
son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinin de bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere
ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.5. İstekli
adına vekaleten iştirak edilirse, istekli adına
teklifte bulunacak kimselerin bu konuda yetkili olduklarını gösteren noterde
düzenlenmiş vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenin noter tasdikli imza
beyannamesi,
4.6. Geçici
teminatın yatırıldığına dair belgeyi veya banka teminat mektubunu,
4.7.
İsteklinin ortak girişim olması halinde istekli ortak girişim beyannamesini,
4.8. Tüzel kişi tarafından is deneyimini göstermek için sunulan
belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması
halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil
memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir
tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye
doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart
forma uygun belgeyi,
4.9. İhale
dokümanının satın alındığına dair belgeyi,
4.10. Mali
Durum Belgesini;
İsteklilerce,
teklif edecekleri bedelin %10’undan az olmamak üzere, bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya
gayri nakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir,
Türkiye’de veya yurt dışında faaliyet gösteren bankalardan temin edilecek banka
referans mektubu sunulacaktır.
Bu kriter, mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden
fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir.
Gerek
görüldüğünde, banka referans mektubunun teyidi ilgili bankanın genel
müdürlüğünden veya şubesinden idarelerce yapılır. Yapılan teyitlerin bankanın
en az iki yetkilisinin imzasını taşıması zorunludur
Banka
referans mektubunun ilk ilan veya davet tarihinden sonra düzenlenmiş olması
zorunludur.
İş
ortaklığında, ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından ortaklık oranına
bakılmaksızın bu yeterlik kriteri sağlanabilir.
4.10.1.İş
Deneyim Belgesi
İstekliler,
son beş yıl içinde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri
tamamlanan ve teklif edilen bedelin %25’inden az olmamak üzere, ihale konusu iş
veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeleri sunacaklardır.
Diğer hususlar 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun Hizmet Alımı İhaleleri Uygulama
Yönetmeliğinde olduğu gibidir.
4.10.2.
İhale konusu hizmet veya hizmetin bölümleriyle nitelik ve büyüklük bakımından
benzerlik gösteren, aynı veya benzer usullerle gerçekleştirilen, teçhizat, ekipman, mali güç ve uzmanlık bakımından benzer özellik
taşıyan her türlü kasalı ve/veya damperli kamyon, tır ile yapılan nakliye
işleri benzer iş olarak değerlendirilecektir.
4.10.3.İstekliler
“4925 sayılı Taşıma Kanunu ve Yönetmeliği” hükümleri uyarınca, yurtiçi
taşımacılık yapmaya yeterli olduğuna dair T.C. Ulaştırma Bakanlığı tarafından
verilmiş olan Taşıma Yetki Belgesi aslı veya noter onaylı sureti ibraz
edilecektir.
K1 yetki
belgesine sahip olan istekliler kendi adına kayıt ve tescil edilmiş özmal ticari taşıtları ile yük taşıyabileceğinden bu belge
eki olan Taşıt Listesini sunarak Teknik Şartnamede istenen taşıtları bu belge
üzerinde işaretlemek ve bu araçlara ilişkin tevsik edici ruhsat fotokopilerini
sunmak zorundadır.
Taşıma
işleri organizatörlüğü yetki belgesi sahiplerinin sadece bu belgeyi sunmaları
yeterlidir. Diğer belge sahipleri 4925 sayılı Taşıma Kanunu ve Yönetmeliğinde
yer alan hükümler doğrultusunda ihaleye katılmaları gerekmektedir.
İş ortaklığı
bu belgeleri ayrı ayrı sunmak zorundadır.
5. İhale dokümanı, Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma
Dairesi Başkanlığı Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A
Etlik-Keçiören/ANKARA, Kat: 12 No: 1208 adresinde (Tel:0 312 294 22 27) ve
Kurumumuz Web sitesinde (www.etimaden.gov.tr) görülebilir ve 150,00 TL bedel
karşılığı temin edilebilir. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. İhale
dokümanının posta veya kargo yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta veya
kargo yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, 160,00 TL doküman bedelini Eti
Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Mali İşler Dairesi Başkanlığına veya Ziraat
Bankası A.Ş. Ankara Kurumsal Bankacılık Şubesindeki (Hesap No: 37712245-5001, IBAN No: TR080001001745377122455001) Eti
Maden İşletmeleri Müdürlüğü hesabına yatırmak zorundadır. Dokümanın posta veya
kargo yoluyla satın almak isteyen istekliler, fatura düzenlenebilmesi için adı
soyadı, ticaret unvanı, bağlı bulunduğu vergi dairesi ve vergi numarası ile
telefon ve faks numaraları belirtilen ihale dokümanı talep yazısını ve doküman
bedelinin yatırıldığına ilişkin dekontu ihale tarihi
dikkate alınarak Teşekkülün yukarıda yer alan faks numarasına veya posta
yoluyla bildirecektir. Teşekkül, talep sahibinin belirttiği adrese ihale
dokümanlarını gönderir. Dokümanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da
eksik olmasından dolayı Teşekkül hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
6 -
Teklifler 01/08/2012 Çarşamba günü, saat 14:00’a kadar
Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Gelen Evrak Servisi Ayvalı Mah. Halil
Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA adresine elden
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
7 - Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3.
maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç
4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp Teşekkülümüz, ihaleyi yapıp
yapmamakta tamamen serbesttir.
5593/1-1
ARAÇ
KİRALAMA HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü
Satın Alma Dairesi Başkanlığından:
İhale Kayıt Numarası : 2012/86619
1 - İdarenin
a) Adresi : Ayvalı Mah. Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok.
06010
b) Telefon ve faks numarası : 3122942200
- 3122292132
c) Elektronik posta adresi (varsa) :
2 - İhale konusu hizmetin
niteliği, türü ve miktarı : 20 TEU’luk boş
konteynerlerin kamyon üzerinden indirilmesi, sahaya serilmesi ve dolu
konteynerlerin kamyon üzerine yüklenmesi ile TCDD tarafından getirilen vagon
üzerindeki konteynerlerin indirilmesi, sahaya serilmesi ve dolu konteynerlerin
vagon üzerine yüklenmesi işinin gerçekleştirilmesi için “1(bir) operatörü ile
birlikte 1(bir)Adet Konteyner İstifleme Aracının (Reachestacker)
Kiralanması
3 - İhalenin/Yeterlik
Değerlendirmesinin:
a) Yapılacağı yer : Keçiören/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 30.07.2012 - 14:00
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler :
İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler :
4.1. Şekli
ve içeriği şartname ekinde yer alan teklif mektubu,
4.2.
Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks
numarasını gösteren belgeyi,
4.3.Mevzuatı
gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası
belgesini;
a) Gerçek
kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da
ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belgeyi.
b) Tüzel
kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya
sanayi odasından ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış,
tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belgeyi,
4.4. Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
a) Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
b) Tüzel kişi olması halinde ilgisine göre, tüzel kişiliğin ortakları,
üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten
son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinin de bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere
ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.5. İstekli
adına vekaleten iştirak edilirse, istekli adına
teklifte bulunacak kimselerin bu konuda yetkili olduklarını gösteren noterde
düzenlenmiş vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenin noter tasdikli imza
beyannamesi,
4.6. Geçici
teminatın yatırıldığına dair belgeyi veya banka teminat mektubunu,
4.7.
İsteklinin ortak girişim olması halinde istekli ortak girişim beyannamesini,
4.8. Tüzel kişi tarafından is deneyimini göstermek için sunulan
belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması
halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil
memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir
tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye
doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart
forma uygun belgeyi,
4.9. İhale
dokümanının satın alındığına dair belgeyi,
4.10. Mali
Durum Belgesini;
İsteklilerce,
teklif edecekleri bedelin %10’undan az olmamak üzere, bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya
gayri nakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir,
Türkiye’de veya yurt dışında faaliyet gösteren bankalardan temin edilecek banka
referans mektubu sunulacaktır.
Bu kriter, mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden
fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir.
Gerek
görüldüğünde, banka referans mektubunun teyidi ilgili bankanın genel
müdürlüğünden veya şubesinden idarelerce yapılır. Yapılan teyitlerin bankanın
en az iki yetkilisinin imzasını taşıması zorunludur
Banka
referans mektubunun ilk ilan veya davet tarihinden sonra düzenlenmiş olması
zorunludur.
İş
ortaklığında, ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından ortaklık oranına
bakılmaksızın bu yeterlik kriteri sağlanabilir.
4.10.1.İş
Deneyim Belgesi
İstekliler,
son beş yıl içinde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri
tamamlanan ve teklif edilen bedelin %25’inden az olmamak üzere, ihale konusu iş
veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeleri sunacaklardır.
Diğer hususlar 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun Hizmet Alımı İhaleleri Uygulama
Yönetmeliğinde olduğu gibidir.
4.10.2.
İhale konusu hizmet veya hizmetin bölümleriyle nitelik ve büyüklük bakımından
benzerlik gösteren, aynı veya benzer usullerle gerçekleştirilen, teçhizat, ekipman, mali güç ve uzmanlık bakımından benzer özellik
taşıyan her türlü forklift, vinç, yükleme aracı, stacker v.b araçlar ile yapılan
yükleme, taşıma ve elleçleme işleri benzer iş olarak
değerlendirilecektir.
5. İhale dokümanı, Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma
Dairesi Başkanlığı Ayvalı Mah. Halil Sezai
Erkut Cad. Afra Sok. No:1/A Etlik-Keçiören/ANKARA, Kat: 12 No: 1208
adresinde (Tel:0 312 294 22 00) ve Kurumumuz Web sitesinde
(www.etimaden.gov.tr) görülebilir ve 50,00 TL bedel karşılığı temin edilebilir.
İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunludur. İhale dokümanının posta veya kargo
yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta veya kargo yoluyla ihale dokümanı
almak isteyenler, 60,00 TL doküman bedelini Eti Maden İşletmeleri Genel
Müdürlüğü Mali İşler Dairesi Başkanlığına veya Ziraat Bankası A.Ş. Ankara
Kurumsal Bankacılık Şubesindeki (Hesap No: 37712245-5001,
IBAN No: TR080001001745377122455001) Eti Maden İşletmeleri Müdürlüğü hesabına
yatırmak zorundadır. Dokümanın posta veya kargo yoluyla satın almak isteyen
istekliler, fatura düzenlenebilmesi için adı soyadı, ticaret unvanı, bağlı
bulunduğu vergi dairesi ve vergi numarası ile telefon ve faks numaraları
belirtilen ihale dokümanı talep yazısını ve doküman bedelinin yatırıldığına
ilişkin dekontu ihale tarihi dikkate alınarak
Teşekkülün yukarıda yer alan faks numarasına veya posta yoluyla bildirecektir.
Teşekkül, talep sahibinin belirttiği adrese ihale dokümanlarını gönderir.
Dokümanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da eksik olmasından dolayı
Teşekkül hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
6 -
Teklifler 30/07/2012 Pazartesi günü, saat 14:00’e
kadar Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Gelen Evrak Servisi Ayvalı Mah.
Halil Sezai Erkut Cad. Afra Sok. No: 1/A Etlik-Keçiören/ANKARA adresine elden
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
7 - Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3.
maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç
4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp Teşekkülümüz, ihaleyi yapıp
yapmamakta tamamen serbesttir.
5594/1-1