ZEYİLNAME
Elektrik Üretim A.Ş. Genel
Müdürlüğünden (EÜAŞ):
SİMMENTAL VE ESMER IRKI SIĞIR SATIN ALINACAKTIR
Tarım
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
2.214 METRE TEMİZ SU BORUSU SATIN ALINACAKTIR
Tarım
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
4458
SAYILI GÜMRÜK MEVZUATI UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN ARAÇ SATILACAKTIR
HİZMET
ALIMI İŞİ YAPTIRILACAKTIR
TKİ Ege Linyitleri İşletmesi
Müessesesi Müdürlüğünden:
1 KALEM
İNKLİNOMETRE CİHAZI VE EKİPMANLARI İLE 20. KALEM KOMATSU İŞ MAKİNASI YEDEĞİ
SATIN ALINACAKTIR
TKİ Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi
Müdürlüğünden:
GAYRİMENKUL
3 (ÜÇ) YILLIĞINA KİRAYA VERİLECEKTİR
Beylikdüzü Belediye Başkanlığından:
İHALEYE
DAVET (İD)
Türkiye
Cumhuriyeti İstanbul İl Özel İdaresi İstanbul Proje Koordinasyon Biriminden
(İPKB):
10.000
ADET AFET ÇADIRI SATIN ALINACAKTIR
Türk Kızılayı
Genel Müdürlüğünden:
Elektrik Üretim A.Ş. Genel Müdürlüğünden
(EÜAŞ):
İhale ilanı
15.11.2011 tarih 28113 no.lu Resmi Gazete’de
yayınlanan MYD-DT-2011/18-MLZ-2601 referanslı dosya konusu Afşin Elbistan A
Termik Santrali İşletme Müdürlüğüne ait 4 adet ünite ve bu ünitelerin ortak barasında bulunan, mevcut koruma rölelerinin demontajı ve yerlerine, yeni nesil mikroişlemcili
çok fonksiyonlu, haberleşmeli elektronik rölelerin temini ve montajı, bara fiderlerini izleme amaçlı her ünite için ayrı ayrı ve ortak
bara için ayrı bir Scada sistemi kurulması, yapılan
işlere ve teçhizata ait tüm proje, belge ve dokümantasyonun sağlanması ve
yenilenen sistemin garanti kapsamında işletmeye alınması ihalesiyle ilgili
olarak Teknik Şartnamenin 3.2.3.7, 3.2.3.10 ve 3.2.3.14 maddeleri ve idari
şartnamenin 27.3. maddeleriyle ilgili değişiklikler
aşağıda yer almaktadır.
1 - Teknik
Şartname madde 3.2.3.7: Teklif edilen tüm röleler IEC 61850 protokolünü
sağlayacaktır.
Şeklinde
yazılmış olup;
Teklif
edilen tüm röleler IEC 61850 protokolünü sağlayacaktır. Tesis edilecek
haberleşme kabloları fiber optik kablo olacak, röle IEC 61850 haberleşme
portları kapalı ring sistemini destekleyen çift fiber portlu olacaktır.
Olarak
değiştirilmiştir.
2 - Teknik
Şartname madde 3.2.3.10: Rölelerin harici etkilerden korunma derecesi en az IP
52 olmalıdır.
Şeklinde
yazılmış olup;
Rölelerin
harici etkilerden korunma derecesi en az IP 51 olmalıdır.
Olarak
değiştirilmiştir.
3 - Teknik
Şartname Madde 3.2.3.14: Röleler, çalışma sıcaklığı ( operating
temperature ) - 25 …. + 70
ºC aralığında sorunsuz çalışabilir olacaktır.
Şeklinde
yazılmış olup
Röleler,
çalışma sıcaklığı ( operating temperature
) - 5 …. + 50 ºC aralığında sorunsuz çalışabilir
olacaktır.
Olarak
değiştirilmiştir.
4 - İdari şartnamenin Geçici teminat başlıklı 27.
Maddesinin 27.3. alt bendinde yer alan “26.04.2011”
tarihi “25.03.2012” olarak değiştirilmiştir.
9874/1-1
SİMMENTAL VE ESMER IRKI SIĞIR SATIN ALINACAKTIR
Tarım
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
Genel Müdürlüğümüzce yurtiçinden 300 baş (±% 10) simmental ve esmer ırkı sığır satın alınacaktır.
Konu ile ilgili Şartname Genel Müdürlüğümüz Ticaret
Daire Başkanlığı’ndan bedelsiz olarak temin edilebilir.
İhale kapalı zarf usulü ile yapılacak olup, istekliler
teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az olmamak üzere geçici teminat verecektir.
Teklif mektuplarının kapalı zarf içerisinde en geç 23/12/2011 Cuma günü saat 14.30’a kadar TİGEM Genel Evrak
Servisi’ne teslim edilmiş olması gerekmektedir.
İhale aynı gün ve saatte TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ’nde yapılacaktır.
Geciken teklifler dikkate alınmaz.
Bu ihale 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 3/g maddesi
gereğince istisna kapsamında olup, TİGEM ihaleyi yapıp yapmamakta veya
dilediğine yapmakta serbesttir.
ADRES:
TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Karanfil Sokak No: 62 Bakanlıklar/ANKARA
Tlf.: (0.312)
417 84 70 (5 Hat)
Fax: (0.312) 425 59 55
9835/1-1
—————
2.214 METRE TEMİZ SU BORUSU SATIN ALINACAKTIR
Genel
Müdürlüğümüze bağlı;
-
Polatlı Tarım İşletmesi Müdürlüğü ihtiyacı 2.214 Metre temiz su borusu satın
alınacaktır.
Konu ile
ilgili Şartnameler Genel Müdürlüğümüz Ticaret Daire Başkanlığı’ndan bedelsiz
olarak görülebilir. Ancak ihaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
100,00 TL bedelle satın alması zorunludur.
İhale
kapalı zarf usulü ile yapılacak olup, isteklilerce teklif tutarının %3’ünden az
olmamak üzere geçici teminat verilecektir.
Teklif
mektuplarının kapalı zarf içerisinde en geç 22/12/2011
Perşembe günü saat 14:30’a kadar TİGEM Genel Evrak Servisi’ne teslim edilmiş
olması gerekmektedir.
İhale
aynı gün ve saatte TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ’nde
yapılacaktır.
Geciken
teklifler dikkate alınmaz.
Bu ihale
4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 3/g maddesi gereğince istisna kapsamında
olup, idare kamu yararı ve hizmet gereklerine göre ihaleyi, en düşük teklif
edene verip vermemekte kısmen veya tamamen vermekte veya dilediğine vermekte serbesttir.
ADRES:
TARIM
İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Karanfil
Sokak No: 62 Bakanlıklar/ANKARA
Tlf.: (0.312) 417
84 70 (5 Hat)
Fax: (0.312) 425 59 55
9856/1-1
4458
SAYILI GÜMRÜK MEVZUATI UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN ARAÇ SATILACAKTIR
Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı Tasfiye Hizmetleri Genel Müdürlüğü İzmir İşletme Bölge
Müdürlüğü İzmir İşletme Şube Müdürlüğünden:
1 - a) Satışa esas bedeli en az 2.010,00 TL ile en çok 61.671,00
TL arasında değişen; yatırılması gereken güvence tutarı da en az 201,00 TL, en
çok 6.168,40 TL arasında olan, cinsi, miktarı, bulunduğu yeri, özellikleri,
satışa esas bedeli ve güvence tutarı ayrı ayrı şartname eki listede gösterilen
binek otomobil, minibüs, kamyonet, kapalı kasa kamyonet, araç hurdası, vb. 35
adet araç; açık artırma suretiyle, Atatürk Caddesi TCDD Sosyal Tesisleri Migros
Karşısı Alsancak / İZMİR adresindeki ihale salonunda 27.12.2011 tarihinde saat
09.30'da satışa sunulacaktır. Satışa sunulan araç hakkında daha detaylı bilgiye
www.gumruk.gov.tr ve www.tasis.gov.tr internet adresimizden ulaşılabilir.
b) Nakdi olarak ödenecek güvence 26.12.2011 tarih ve saat 16.00'a kadar
Ankara Cad No:75 İhsaniye Plaza Kat:4 Bayraklı/İZMİR
adresinde bulunan ve satışı yapan İzmir İşletme Şube Müdürlüğü veya diğer
İşletme Bölge Müdürlüklerine bağlı diğer İşletme Şube Müdürlükleri ve
Şefliklerde bulunan sayman mutemetliklerine veya TASİŞ Döner Sermaye İşletmesi
Saymanlık Müdürlüğü veznesine yatırılması, Tasfiye Yönetmeliğinin 11'inci
maddesinde belirtilen tedavüldeki Türk parası dışında kalan değerlerin,
yukarıda belirtilen tarih ve saate kadar Şaşmaz mevki Ergazi
Tesisleri, Türk Kuşu Yanı Etimesgut/ANKARA" adresinde bulunan TASİŞ Döner
Sermaye İşletmesi Saymanlık Müdürlüğü veznesine teslim edilmesi gerekmektedir.
2 -
Kimliklerini belirlemeye yarayan belge, gerçek kişilerin T.C. kimlik numarası
ve ikametgâh beyanı, tüzel kişilerin vergi kimlik numarası ve işyeri merkezi
beyanı, güvencenin yatırıldığına ilişkin belge, vekil olarak katılanlar için
vekâletname aslı veya noter onaylı örneği, Tüzel kişiler adına katılacaklardan,
yetki belgesinin aslı veya noter onaylı örneğinin veya vekaletname
kartının satış günü ihale salonunda ibraz edilmesi gerekir.
3 - Açık
Artırma Yöntemiyle Eşya Satış Şartnamesi ve ekleri 10,00 TL (KDV dahil) bedel karşılığı İzmir İşletme Şube Müdürlüğümüz ve
İşletme Bölge Müdürlüklerinden alınabilir.
4 - Satışla
ilgili olarak aşağıda belirtilen telefon numarasından ayrıntılı bilgi
alınabilir.
Bilgi için : İZMİR İşletme Şube Müdürlüğü (0) (232) (463 90 53)
TASİŞ WEB SAYFASI
ADRESİ
www.gumruk.gov.tr
www.tasis.gov.tr
İlan olunur.
9788/1-1
HİZMET
ALIMI İŞİ YAPTIRILACAKTIR
TKİ Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi
Müdürlüğünden:
Müessesemize
ait Hafif Vasıta Park Sahasında Bulunan Araçların Tamir ve Bakım İşçilikleri
Hizmet Alımı İşi, açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
1. İdarenin
a) Adresi : E.L.İ. Müessesesi Müdürlüğü 13 Eylül Mah.
Atatürk Cad. No.111 45500 Soma/MANİSA
b) Telefon ve faks numarası : (236) 613 23 26 (4 hat) Fax 612 20 13 – 613 20 13
c) Elektronik posta adresi : elisatinalma@eli.gov.tr
2. İhale konusu hizmetin
Niteliği Türü
Miktarı
|
İhale Kayıt No
|
Dosya No
|
İhale Tarih ve
Saati
|
İşin Süresi
|
Hafif Vasıta Park
Sahasında Bulunan Araçların Tamir ve Bakım İşçilikleri Hizmet Alımı İşi |
2011/202329 |
2011/2328 |
27.12.2011-14.00 |
365
gün |
b) Yapılacağı yer : TKİ ELİ Müessesesi Müdürlüğü (SOMA/MANİSA) dır.
c) İşin süresi : Yukarıda belirtilmiştir.
d) İhale usulü : Açık ihale
3. İhalenin Yapılacağı yer : ELİ Müessesesi Müdürlüğü Toplantı Salonu
(212 nolu oda) Soma/MANİSA
4. İhale
dokümanı; ELİ Müessese Müdürlüğü 13 Eylül Mah. Atatürk Cad. No.111 45500
Soma/MANİSA TKİ Genel Müdürlüğü Satın Alma Daire Başkanlığı (1102 nolu odadan),ANKARA ve TKİ Gümrük Şefliği Erzene Mah. 78 Sok. No.3 D.4 Bornova / İZMİR adreslerinde
görülebilir. İhale dokümanının şartnamesini 100,00-TL karşılığında aynı
adreslerden temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
5.
Teklifler, 2. maddede belirtilen ihale tarihi ve saatine kadar Ege Linyitleri
İşletmesi Müessesesi Müdürlüğü Genel Muhaberat Servisine verilebileceği gibi,
iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
6. İstekliler
teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri oranda
geçici teminat vereceklerdir.
7. Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim günü
olmalıdır.
8. Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunun 3 (g) maddesi kapsamında olup,
(ceza ve yasaklamalarla ilgili hususlar
hariç) 4734 ve 4735 Sayılı Kanunlarla bunları tadil eden Kanunlara tabi
değildir.
9. Web Sitemiz : www.eli.gov.tr
9784/1-1
1
KALEM İNKLİNOMETRE CİHAZI VE EKİPMANLARI İLE 20. KALEM KOMATSU İŞ MAKİNASI
YEDEĞİ SATIN ALINACAKTIR
TKİ Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi
Müdürlüğünden:
1 - İdarenin
a) Adresi : ELİ. Müessesesi Müdürlüğü 13 Eylül Mh. Atatürk Cd. No. 111 45500
Soma/MANİSA
b) Telefon ve faks numarası : (236) 613 23 26 (4 hat) Fax: 612 20 13
- 613 20 13
c) Elektronik posta adresi : elimakikmal@eli.gov.tr
2 - İhale konusu malın:
İhalenin
niteliği-Türü |
İ.K No |
Dosya No |
İhale Tarih -
Saati |
Teslimat |
|
1- |
1. Kalem İnklinometre
Cihazı ve Ekipmanları Alımı |
203562 |
2011–2335 |
28.12.2011–14.00 |
45 Gün |
2 |
20. Kalem Komatsu
İş Makinası Yedeği Alımı |
203567 |
2011-2336 |
28.12.2011-15.00 |
180 Gün |
b) Teslim yeri : ELİ Cenkyeri merkez
ambarı.
c) Teslim tarihleri : Sipariş mektubunun yükleniciye tebliğ tarihinden
itibaren yukarıda yazılı takvim günüdür.
3 - İhalenin Yapılacağı yer : ELİ Müessesesi
Müdürlüğü Satın Alma komisyonu toplantı salonu Soma/MANİSA
4 - İhale
dokümanı; ELİ Müessesesi Müdürlüğü Soma/Manisa, TKİ Genel Müdürlüğü Satın Alma
Dairesi Başkanlığı (1102 no’lu odadan), Ankara ve TKİ
Gümrük Şefliği Erzene Mh.
78 Sk. No. 3 D. 4 Bornova/İzmir adreslerinde
görülebilir ve 50.-TL karşılığı temin edilebilir. İhaleye katılacak olanların
şartname satın almaları zorunludur.
5 -
Teklifler, 2. maddede belirtilen ihale tarihi ve saatine kadar Ege Linyitleri
İşletmesi Müessesesi Müdürlüğü Genel Muhaberat Servisine verilebileceği gibi,
iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
6 -
İstekliler teklif tutarının % 3’ünden az olmamak üzere geçici teminat
vereceklerdir.
7 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 30 gün
olmalıdır.
8 - Bu
ihaleler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun İstisna maddesi (3/g) kapsamında
olup, (ceza ve yasaklamalarla ilgili hususlar hariç) 4734 ve 4735 sayılı
kanunlarla bunları tadil eden kanunlara tabi değildir.
9 - Web Sitemiz :
www.eli.gov.tr
9823/1-1
GAYRİMENKUL 3 (ÜÇ) YILLIĞINA KİRAYA VERİLECEKTİR
Beylikdüzü
Belediye Başkanlığından:
Cumhuriyet
Mahallesi, Çamlık Caddesi, 650 ada 1 parsel sayılı yerdeki mülkiyeti
Belediyemize ait l.Bodrum Kat 1698,84m2, 2.Bodrum Kat
1698,84 m2 ve 1. ve 2. Bodrum katta ilave olarak oluşturulan 4198,36 m2 alan
olmak üzere toplam 7596,04 m2'lik alanın 3 (üç) yıllığına kiralama işi, 2886
sayılı Yasanın 36.maddesine göre Kapalı Teklif Usulü ile 27/12/2011
Salı günü saat ll:00'da Belediye Encümen Odasında Encümen huzurunda ihale
edilecektir. İhale yapılacak alanın yeri, muhammen bedeli ve geçici teminatı
aşağıya çıkarılmıştır.
1 - İHALEYE
VERİLECEK YERİN;
Mevki |
Cinsi |
Muhammen Bedel |
Geçici Teminat |
Cumhuriyet Mah.
Çamlık Caddesi (650 ada
5 parsel) |
Gayrimenkul |
138.750,00-TL/AY |
149.850,00-TL |
2 - İhale, Belediye
Hizmet Binası içerisinde yer alan Belediye Encümen Odasında; Belediye Encümeni
huzurunda yapılacaktır.
3 - İhaleye
katılacak istekliler, Beylikdüzü Belediyesi Emlak ve
İstimlâk Müdürlüğünden Şartname ve eklerini 500,00- TL (Beş Yüz Türk Lirası) karşılığında
satın alabileceklerdir.
4 - İhaleye
katılacak istekliler Şartname ve eklerini Belediyemiz Emlak ve İstimlâk
Müdürlüğünden alabilirler.
5 - İhaleye
katılacak istekliler, tekliflerini en geç 27.12.2011 Salı günü saat 10:00' a kadar Belediyemiz Yazı İşleri Müdürlüğüne vermeleri
gerekmektedir.
6 -
İsteklilerden istenen belgeler ;
A. GERÇEK
KİŞİLER (ŞAHISLARIN);
a. Nüfus Cüzdan Sureti
b. İkametgah Senedi.
c. Sabıka Kaydı.
d. Yer Görme Belgesi.
e. Geçici teminat alındısı.
f. İhale dosya bedeli alındısı.
g. İsteklinin Belediyemiz
Mali Hizmetler Müdürlüğü Gelirler Bürosundan alınmış borcu olmadığına dair
doküman veya yazı.
B. TÜZEL
KİŞİLER (ŞİRKETLERİN);
a. Ticaret ve Sanayi Odasına
kayıtlı olduğuna dair belge (2011 yılı)
b. İmza Sirküleri (Noter Onaylı)
c. İhaleye katılacak için
yetki belgesi (Noter Onaylı)
d. İhaleye katılacak tüzel
kişilik iş ortaklığı ise ortaklık hisse beyanı.
e. Geçici teminat alındısı.
f. İhale dosya bedeli
alındısı.
g. Türkiye'de tebligat için
adres gösterilmesi.
h. Yer Görme Belgesi.
ı. İsteklinin Belediyemiz
Mali Hizmetler Müdürlüğü Gelirler Bürosundan alınmış borcu olmadığına dair
doküman veya yazı.
7 - İhale
Komisyonu (Belediye Encümeni) gerekçesini kararda belirtmek suretiyle ihaleyi
yapıp yapmamakta serbesttir.
İlan olunur.
9664/1-1
Türkiye
Cumhuriyeti İstanbul İl Özel İdaresi İstanbul Proje Koordinasyon Biriminden
(İPKB):
İstanbul
Sismik Riskin Azaltılması ve Acil Durum Hazırlık Projesi (İSMEP)
“EĞİTİM YAPILARI YENİDEN
YAPIM İNŞAATI”
(CEB-WB4-YAPIM-27)
1. Türkiye
Cumhuriyeti, Dünya Bankası (IBRD), Avrupa Yatırım Bankası (EIB) ve Avrupa
Konseyi Kalkınma Bankası’ndan (CEB) İstanbul’daki Hastane, Okul ve İdari
Binaları İçeren Kamu Binalarının yeniden yapımında kullanılmak üzere kredi
almıştır.
2. Türkiye Cumhuriyeti İstanbul İl Özel İdaresi İstanbul Proje
Koordinasyon Birimi (İPKB), firmaları aşağıdaki tabloda belirtilen inşaat
sözleşme paketi kapsamındaki eğitim yapısının anahtar teslimi götürü bedel
yeniden yapım işleri için Dünya Bankasının satın alma esas ve usulleri
doğrultusunda, Uluslararası Rekabetçi İhale – Küçük İşler (International Competitive Bidding – ICB Smaller Works) yöntemiyle kapalı tekliflerini sunmaya davet
etmektedir.
İnşaat
Sözleşme Paketi – (CEB-WB4-YAPIM-27
İstanbul
İlinde 3 adet İlköğretim Okulu ve 1 adet Lisenin anahtar teslimi götürü bedel
yeniden yapım işi ile 2 adet ilkögretim okulunun
ikmal (*) inşaatı işidir.
(CEB-WB04-YAPIM-27) |
|||
S. No |
İli |
İlçesi |
Yapının Adı |
1 |
İSTANBUL |
Beşiktaş |
Hasan Ali Yücel İÖO Nispetiye
Cad. Albay Nail Gönenli Sok. Etiler BEŞİKTAŞ/İSTANBUL |
2 |
İSTANBUL |
Üsküdar |
Halide
Edip Adıvar Lisesi Sultantepe Mah. Selvilik Cad. No: 87 Üsküdar, İSTANBUL |
3 |
İSTANBUL |
Bayrampaşa |
(*) Yahya Kemal İÖO Altıntepsi
Mah. Yahya Kemal Cad. No: 1 Bayrampaşa,
İSTANBUL |
4 |
İSTANBUL |
Bayrampaşa |
(*) Vatan İÖO Vatan Mah. Bağlar Cad. No: 35 Bayrampaşa, İSTANBUL |
5 |
İSTANBUL |
Beykoz |
Rüzgarlıbahçe İÖO Seyfi baba Sok. No: 3 Rüzgarlı
Bahçe Beykoz, İSTANBUL |
6 |
İSTANBUL |
Güngören |
Ali Fuat Cebesoy İÖO/Tozkoparan Mah. General Fehmi Tuncali Cad. No: 6 Güngören, İSTANBUL |
3. İnşaat
Sözleşme Paketi için geçerli olan minimum yeterlilik kıstasları aşağıda
belirtilmektedir.
I. Gerçekleştirilmiş olan inşaat işleri bazındaki son 3 (üç) yılın
(2008-2009-2010), Yeminli Mali Müşavir (YMM) onaylı hakediş
belgeleri ile tevsik edilmiş, Yeminli Mali Müşavir (YMM) veya Vergi dairesi
onaylı yıllık inşaat cirosunun, Bayındırlık ve İskân Bakanlığı karne
katsayıları kullanılmak sureti ile 2011 yılına çevrilmiş tutarlarının aritmetik
ortalamasının en az 60.000.000–TL olması gerekmektedir. Teklif Sahibinin yükleniminde İstanbul Proje
Koordinasyon Birimi (İPKB) kapsamında ihalesini kazandığı veya devam eden ve
geçici kabulü yapılmamış sözleşmeler bulunması durumunda beyan ettiği son 3
yılın inşaat cirosu toplamından; ihalesini kazandığı ve / veya yükleniminde
olan işlerin sözleşme bedelleri toplamı düşülerek işlem yapılır. Bu işlem
neticesinde bulunan değerin 3 yıllık aritmetik ortalaması yukarıda istenilen
ortalama ciro değeri altına düşerse yeterlilik alamaz. Yüklenimi altında
bulunan işleri özel ortaklık olarak aldıysa, özel ortaklıktaki hissesinin
sözleşme bedeli ile çarpımından bulunan rakam toplam ciro rakamından düşülür.
Bu işlem neticesinde bulunan değerin 3 yıllık aritmetik ortalaması yukarıda
istenilen ortalama ciro değeri altına düşerse yeterlilik alamaz.
II. Teklif
Sahibinin son 5 (beş) yıl (2006-2010) içinde yurt içinde veya yurt dışında kamu
veya özel sektöre ana yüklenici, ortak girişim ortağı (ana yüklenici) olarak
yaptığı ve yapıldığı Kurum ve Kuruluşundan alınan İş Bitirme belgeleri (Gerçek
kişi veya kamu kurum ve kuruluşları ile kamu kurumu niteliğindeki kuruluşlar
dışındaki tüzel kişilere gerçekleştirilen işlere ait iş bitirme belgeleri için,
belediye sınırları veya mücavir alan içinde ise ilgili belediye tarafından,
belediye sınırları veya mücavir alan dışında ise ilgili Bayındırlık ve İskân İl
Müdürlüğü tarafından onay alınmak zorundadır) ile tevsik edilmek koşuluyla, bu
ihale konusu işlerle benzer mahiyette ve karmaşıklıkta olmak üzere (B.III Grup
kapsamındaki tüm işler) tek bir Sözleşme Paketi kapsamında en az 50.000 m2 yeni
bina inşaatı (alan hesaplamalarda kapalı alan toplamı dikkate alınacaktır)
işini/işlerini ana müteahhit ve şartnamesine uygun
olarak başarılı bir şekilde tamamlamış olması gerekmektedir. Son teklif verme
tarihine kadar alınan iş bitirme belgeleri de değerlendirmeye alınacaktır. İş
durum belgeleri geçerli sayılmayacaktır.
III. Teklif sahibinin mevcut nakit kredi olanaklarının minimum
miktarının 12.750.000- TL olması, Teklif Sahibinin yükleniminde İstanbul Proje
Koordinasyon Birimi (İPKB) kapsamında ihalesini kazandığı veya devam eden ve
geçici kabulü yapılmamış sözleşmeler bulunması durumunda; Teklif Sahibinin
ihalede yeterlilik alabilmesi için, en az teklif verdiği sözleşme paketi ve
İPKB ihalesini kazandığı veya yükleniminde olan işler için ihale aşamasında
istenen kredi olanaklarının toplamı kadar banka nakit kredi olanaklarına sahip
olması gerekmektedir. Teklif
Sahibinin IPKB kapsamında yükleniminde olan işleri ortak girişim halinde
yürütmesi durumunda ise, sözleşme paketi(leri)
kapsamındaki hissesi oranında işlem yapılır.
IV. Ortak
Girişim olarak başvurulması halinde ortak girişim beyannamesi ve İhale Davet
Belgelerinde istenen diğer belgeler ve şartlar sağlanacaktır. Ancak, bir ortak
girişimin yeterli görülebilmesi için, ortaklardan her birinin I, II. ve III
maddelerdeki asgari kriterlerin en az %25'ini, Sorumlu
ortağın (Pilot Ortak) ise bu kriterlerin en az %50'sini karşılaması
gerekmektedir. Ancak Ortakların toplamda mutlaka %100 değerine ulaşması
gerekmektedir.
V. İşin
tatminkâr bir şekilde yapımı için gerekli olabilecek adet ve tecrübede kilit
personel ve bütün donanımlar ihaleyi alan firma tarafından sağlanacaktır.
VI. Başvuru
sahibinin son beş yıl içinde taahhüt ettiği işlere ilişkin muhatabı olduğu
davalarla ilgili bilgiler,
VII. Ortak Girişim
olarak başvurulması halinde ortak girişim beyannamesi ve ihale davet
belgelerinde istenen diğer belgeler.
4 - Teklif
sahipleri ihtiyaç duydukları ilave bilgileri ve ihale dokümanını İstanbul Proje
Koordinasyon Birimi (İPKB)’nin aşağıda belirtilen adresinden
mesai saatleri olan 09:00-17:00 arasında temin
edebilir ve inceleyebilirler. Teklif sahipleri aşağıdaki adrese yazılı olarak
başvurarak, bu paket ile ilgili ihale dokümanını, 400.- TL veya 200 Euro
karşılığında aynı adresten satın alabileceklerdir. İhale doküman bedeli,
İstanbul Proje Koordinasyon Birimi (İPKB)’nin İstanbul Vakıfbank Mercan Şubesinde bulunan: TL için
IBAN-NO: TR31 0001
5001 5800 7286 1036
53 veya Euro için IBAN-NO: TR91
0001 5001 5804 8000 3946 63 numaralı
hesabına, teklifin verileceği sözleşme
paketine ait referans numarası (CEB-WB4-YAPIM-27) yazılarak yatırılacak,
dokümanı satın almak için WEB sitemizde
örneği bulunan dilekçe eşliğinde başvurulacak olup yatırılan bedel, hiçbir
nedenle iade edilmeyecektir
5 -
Teklifler, teklif açılış tarihinden itibaren 90 takvim günü süreyle geçerli
olacak ve herhangi bir güçlü para birimi cinsinden (USD veya EURO) veya
idarenin ülkesinin para birimi olan TL cinsinden ihale paketi için 960.000 TL
veya eşdeğeri bir geçici teminatla birlikte aşağıda verilen adrese 23/01/ 2012
günü saat (yerel saat) 14:00’e kadar teslim
edilmelidir. Elektronik teklife izin verilmeyecektir.
6 -
Teklifler, teklif sahiplerinin temsilcilerinden hazır bulunanların önünde aynı
gün ve saatte aşağıdaki adreste açılacaktır
7 - Geç
verilen teklifler kabul edilmeyecek ve açılmadan iade edilecektir.
Türkiye
Cumhuriyeti
İstanbul İl
Özel İdaresi
İstanbul
Proje Koordinasyon Birimi (İPKB)
Mimar
Kemalettin Mah.Tiyatro Caddesi No:16 34126
Beyazıt/İSTANBUL/TÜRKİYE
Tel : +(90) (212) 518 55 00
Fax : +(90)
(212) 518 55 05
E-mail : info@ipkb.gov.tr
Web : www.ipkb.gov.tr
9785/1/1-1
—————
INVITATION FOR BIDS (IFB)
REPUBLIC OF TURKEY
Istanbul Special Provincial
Administration
Istanbul Project Coordination Unit
İstanbul Seismic Risk Mitigation and Emergency Preparedness Project
(ISMEP)
Loan No. F/P 1701 (2010)
“RECONSTRUCTION WORK OF EDUCATIONAL BUILDINGS”
(CEB-WB4-WORKS-27)
1. The Government
of Turkey has received a loan from the
International Bank for Reconstruction
and Development (IBRD), European
Investment Bank (EIB) and Council of Europe Development Bank (CEB), and intends to
use this loan for reconstruction
of Public Buildings covering Hospitals, Schools and Administrative Buildings in Istanbul.
2. Republic
of Turkey, Istanbul Special
Provincial Administration Istanbul
Project Coordination Unit
(IPCU) now invites the Bidders to
submit sealed bids under International Competitive Bidding – Smaller Works (ICB) in accordance
with the World Bank procurement guidelines for the reconstruction
work of educational buildings in lump sum bases under
the scope of contract package given below.
Construction Contract Id. No – (CEB-WB4-WORKS-27)
3 Primary Schools and 1 high schoool
in Istanbul shall be reconstructed and 2 primary schools in Istanbul shall be completed (*).
(CEB-WB04-WORKS-27) |
|||
No |
Province |
District |
Name of the Building |
1 |
İSTANBUL |
Beşiktaş |
Hasan Ali Yücel İÖO Nispetiye
Cad. Albay Nail Gönenli Sok. Etiler BEŞİKTAŞ/İSTANBUL |
2 |
İSTANBUL |
Üsküdar |
Halide Edip Adıvar Lisesi Sultantepe
Mah. Selvilik Cad. No: 87 Üsküdar, İSTANBUL |
3 |
İSTANBUL |
Bayrampaşa |
(*)Yahya Kemal İÖO Altıntepsi
Mah. Yahya Kemal Cad. No:1 Bayrampaşa,
İSTANBUL |
4 |
İSTANBUL |
Bayrampaşa |
(*)Vatan İÖO Vatan
Mah. Bağlar Cad. No: 35 Bayrampaşa, İSTANBUL |
5 |
İSTANBUL |
Beykoz |
Rüzgarlıbahçe İÖO Seyfi baba sok. no:3 Rüzgarlı
Bahçe Beykoz, İSTANBUL |
6 |
İSTANBUL |
Güngören |
Ali Fuat Cebesoy İÖO Tozkoparan Mah.
General Fehmi Tuncali Cad. No: 6 Güngören, İSTANBUL |
3. Minimum qualification criteria are given
below:
I. Minimum average
annual turnover in construction work of 60.000.000
TL, calculated as the average of total certified payments certified by Certified (Sworn-in)
Public Accountant and received for
construction works in progress or completed,
within the last 3 (three) years (2008-2009, and 2010), for which the
annual turnovers for corresponding years should be brought to 2011 basis by using
Ministry of Public Works certificate coefficients. Annual turnovers shall be verified by the documents
certified by Certified (Sworn-in) Public Accountant or Tax Authority.
If, the Bidder has been awarded or
has an on-going contract for a construction contract with IPCU for which the
provisional acceptance has
not yet been issued, the sum of such
contract prices must be subtracted from the sum
of the-last-three-years-annual turnover
in construction work. In case the
Bidder performing such contract (s) within the structure
of a joint venture for IPCU, the financial
value of said contract should be taken as the proportionate
amount of the partnership share of the Bidder in such
Joint Venture. As a result of this reduction, if the
average annual turnover amount for the last
three years has become less than
the requested minimum average annual turnover amount above, the Bidder
cannot be qualified.
II. Successful experience performed in accordance with the contract and
technical specifications for public or
private sector either in Turkey or abroad as a prime contractor, or a joint venture partner
(prime contractor), within last 5 (five) years
(2006-2010) of having satisfactorily
completed works of similar nature and complexity (All works under
the scope of BIII Group) as follows;
Construction of a new building with a total closed construction area of 50.000 m2 (calculated as sum of closed construction
area) under one contract.
Successful completion of the works should
be evidenced by the work completion
certificates (for a natural person, or a legal entity other than a public
authority or organizations in public capacity) taken from relevant institution
or organization. If the construction
area is located within the municipal
borders or adjacent area, the certificates must be approved by the relevant
municipality otherwise certificates must be approved by the
relevant Provincial Directorate of Public Works and Settlement. Works completion certificates taken up to the
bid submission date will also
be accepted. Work status certificates will not be accepted.
III. The Bidder
must demonstrate and prove at a minimum
12.750.000- TL available cash
credit line in a bank. In case the Bidder
has been awarded or has an on-going contract for a construction contract with IPCU for which
the provisional acceptance has not yet been issued, the Bidder
must have a line of cash credit
in the total sum of requested lines of bank cash credit at the bidding time of such contracts plus the requested
amount as minimum financial
requirement by this Bid. In case the
Bidder performing such contract (s) within the structure
of a joint venture for IPCU, the financial
value of said contract should be taken as the proportionate
amount of the partnership share of the Bidder in such
Joint Venture
IV. In the
form of Joint Ventures, The Bidder shall
submit The Joint Venture Declaration
and meet the qualification criteria as well as other documentation and conditions given by the
Invitation for Bids. For a Joint Venture to
be qualified; Leading
Partner (Partner in Charge) shall
meet at least 50% of the minimum criteria specified in Items I, II, and III specified above, while the
each of the other partners shall meet at least
25 % of the minimum criteria
specified in Item I, II, and III above. However, all partners
must satisfy collectively %100 of each qualification criteria.
V. The Bidder
shall provide required number of key personnel with
appropriate experience and all necessary
equipments for the satisfactory completion of the Works.
VI. The Bidder
shall provide accurate information on any current or
past litigation or arbitration resulting from contracts completed, terminated, or under execution by him over
the past 5 (five) years.
VII. In the
form of Joint Ventures, The Joint Venture
Declaration and other documentation given by the
Invitation for Bids
4 - Interested Bidders may obtain
further information and review the
bidding documents at the address of IPCU given below between
the working hours of 09:00-17:00. The Bidders may
purchase the bidding documents regarding to this
package at the same address by
a written application and upon payment
of a non-refundable fee of
400 Turkish Liras or 200 Euros. Interested
bidders shall deposit aforementioned non-refundable fee to the IPCU’s
account: for TL
IBAN-NO: TR31 0001
5001 5800 7286
1036 53 and
for Euro IBAN-NO:
TR91 0001 5001 5804 8000 3946 63
at Vakıfbank, Mercan Branch/İstanbul/Turkey together with the Contract
Identification No of
CEB-WB4-WORKS-27. The purchasing application shall be made by a letter
for which a sample is given at the web site of IPCU and the payment shall
not be refunded for any reason.
5 - Bids shall
be valid for a period of
90 calendar days
after Bid opening and accompanied
by a Bank security of Turkish Lira (TL)
960.000 TL or equivalent
minimum. The bid price shall
be in any hard currency
(USD or EURO) or in TL (Turkish Lira) which is the currency of the Employer’s country for tender package and shall
be delivered to the address given
below, on or before 23/01/2012, 14:00 hrs. local time. Electronic bids are not allowed.
6 - Bids will
be opened at the same time and hours
given above in the presence of the representative of the bidders who wish
to attend.
7 - Late bids
will be rejected and returned unopened
to the bidders.
Republic of Turkey
Istanbul Special Provincial
Administration
Istanbul Project Coordination Unit (IPCU)
Mimar Kemalettin Mah.Tiyatro
Caddesi No:16 34126
Beyazıt/Istanbul/Turkey
Phone : +(90)
(212) 518 55 00
Fax : +(90)
(212) 518 55 05
E-mail :
info@ipkb.gov.tr
Web :
www.ipkb.gov.tr
9785/2/1-1
10.000
ADET AFET ÇADIRI SATIN ALINACAKTIR
Türk Kızılayı
Genel Müdürlüğünden:
1 - Kurumumuz
ihtiyacı için 10.000 adet Afet Çadırı kapalı zarfla teklif alınmak suretiyle
satın alınacaktır.
2 - İhaleye
ait şartnameler “ Ataç 1 Sok. No: 32 Yenişehir/ANKARA” adresindeki Genel
Müdürlüğümüzden, “ Alemdar Mah. Prof. Kazım İsmail Gürkan Cad. No: 10
Cağaloğlu-Fatih/ İSTANBUL” adresindeki İstanbul Müdürlüğümüzden 300,00 TL
karşılığında temin edilebilecektir.
İngilizce ve
Türkçe idari, teknik şartnamelere www.kizilay.org.tr adresinden
ulaşılabilecektir.
3 -
Firmaların tekliflerini en geç 05 OCAK 2012 günü saat 10:00’a
kadar İstasyon Mah. Türk Kızılayı Cad. No: 3/E
Etimesgut/ANKARA adresindeki Yerleşim Sistemleri Üretim İşletmesi Sistemler
Yönetimi Birimine vermiş / göndermiş olmaları gerekmektedir.
4 -
Teklifler aynı gün saat 14:30’da Türk Kızılayı Etimesgut Yerleşkesinde bulunan Kan Hizmetleri
Genel Müdürlüğü Toplantı Salonunda açılacaktır.
5 - Postada
meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
6 - Telgraf
ve faksla yapılacak müracaatlar dikkate alınmayacaktır.
7 - Kurumumuz 4734 sayılı kanuna tabi değildir.
9855/1-1