ARAÇ SATILACAKTIR
Maden Tetkik
ve Arama Genel Müdürlüğünden:
TAŞINMAZMAL SATILACAKTIR
Torbalı
Belediye Başkanlığından:
TAŞINMAZMAL SATILACAKTIR
Torbalı
Belediye Başkanlığından:
ŞİRKETİMİZ
İHTİYACI 5 PB 30-40 KAMLI ELEKLERİNE AİT DİŞLİLERİ SATIN ALINACAKTIR
SEAŞ Soma Elektrik Üretim ve
Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
İHALE
İPTAL İLANI
Hacettepe Üniversitesi
Rektörlüğü Bilimsel Araştırmalar Biriminden:
İHALE
İPTAL İLANI
Hacettepe Üniversitesi
Rektörlüğü Bilimsel Araştırmalar Biriminden:
TAŞINMAZ
SATIŞI YAPILACAKTIR
İstanbul Büyükşehir Belediye
Başkanlığından:
DÜZCE
İLİ, ÇİLİMLİ İLÇESİ, ULUCAMİ MAHALLESİNDE KAİN,
TAPUNUN 173 ADA, 2 PARSELİNDE KAYITLI TAŞINMAZ ÜZERİNE BANKA, OFİS BİNASI
İNŞAATI YAPTIRILACAKTIR
Türk Kızılayı
Genel Müdürlüğünden:
SÜRE UZATIM İLANI
33 TON
I. KATEGORİ- 4 TON II. KATEGORİ ATIK YAĞ SATILACAKTIR
Türkiye Elektrik İletim A.Ş.
12. İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğünden:
4.000.000
ADET BASKILI, LAMİNELİ POLİPROPİLEN KÖMÜR TORBASI SATIN ALINACAKTIR
TKİ. Kurumu Seyitömer Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğünden:
11 (ON BİR)
AY SÜREYLE (01.02.2012-31.12.2012 TARİHLERİ ARASINDA)VE 131 İŞÇİ İLE (ŞİRKET
TEMSİLCİSİ) MÜDÜR, BAŞHOSTES, AŞÇIBAŞI, AŞÇI, GARSON, HOSTES, HOST VE YATAKLI
SERVİS GÖREVLİSİ İLE TAŞIYICILIK HİZMETLERİNİN YAPTIRILMASI HİZMETİ SATIN
ALINACAKTIR
TCDD İşletmesi Genel
Müdürlüğünden:
İHTİYAÇ FAZLASI (ÖLÜSTOK) MALZEMELERİ SATILACAKTIR
TEİAŞ 3.
İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğünden:
SPECIFIC
PROCUREMENT NOTICE REPUBLIC OF TURKEY
Istanbul Special Provincial
Administration Istanbul Project Coordination
Unit (IPCU)
GAYRİMENKUL SATILACAKTIR
Düzce
Belediye Başkanlığından:
BİLGİSAYAR, DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR,
NOTEBOOK, SUNUCU, YAZICI, GÜÇ KAYNAĞI, USB BELLEK, SD HAFIZA KARTI, HDD, MONİTÖR, PROJEKSİYON
CİHAZI, DİJİTAL FOTOĞRAF MAKİNASI, DİJİTAL VİDEO KAMERA, DİJİTAL SES KAYIT
CİHAZI, HESAPLAMA SUNUCUSU, OYUN KONSOLU, LED TV, TABLET BİLGİSAYAR, AKILLI
TELEFON SATIN ALINACAKTIR
Gazi
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Biriminden:
KAT
KARŞILIĞI İNŞAAT İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Hatay Vakıflar Bölge
Müdürlüğünden:
Maden
Tetkik ve Arama Genel Müdürlüğünden:
Genel Müdürlüğümüze ait ekonomik ömrünü dolduran araçlara
ait satış işi kapalı teklif almak suretiyle Açık İhale Usulüne göre
yapılacaktır.
İhale dosya numarası : 2011 / 112-HŞ
1 - İdarenin
a) Adı : Maden Tetkik ve Arama Genel Müdürlüğü
b) Adresi : Üniversiteler
Mah. Dumlupınar Bulvarı No: 139 06800 Çankaya / ANKARA
c) Telefon numarası : 0312 201 20 53
d) Fax numarası : 0312 285 42 70
e) Elektronik posta adresi (varsa) : mta@mta.gov.tr
f) İlgili personelin adı-soyadı/unvanı : Fuat
ÖZDEMİR / Programcı
2 - İhale konusu satışın
a) Adı : İdareye ait değişik marka ve modellerde
araçların muhammen bedelli satışı (Söz konusu araçlar MTA Merkez Kampusunda
görülebilir.)
b) Fiziki Miktarı ve Türü : 46
Adet
(Ayrıntılı
araç listesi İdari şartnamenin eki olarak verilecek olup, Liste içeriği Kurum
elektronik posta adresinden görülebilir).
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : MTA Genel Müdürlüğü İhsan KETİN Toplantı
Salonu
b) Tarihi ve saati : 04.01.2012 - 10.30
4 - İhale dokümanı MTA Genel Müdürlüğü Alım Satım Şube
Müdürlüğü adresinde görülebilir ve 100 TL karşılığı aynı adresten temin
edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunludur.
5 - Teklifler, 04.01.2012 saat 10.30’a kadar MTA Genel
Müdürlüğü Genel Haberleşme Şube Müdürlüğüne verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü
posta vasıtasıyla da gönderilebilir. İhale (son teklif verme) saatine kadar
İdareye ulaşmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
6 - İstekliler, teklif mektubu eki fiyat teklif
cetvelinde yer alan bir veya birden fazla araca teklif verebilirler. Birden
fazla araca teklif verilmesi halinde fiyat teklif cetvelinde her bir araç için
ayrı teklif bedeli belirtilerek genel toplam teklif bedeli teklif mektubuna ve
fiyat teklif cetveline yazılacaktır.
7 - İstekliler her bir araç için teklif ettikleri bedelin
% 3’ünden (yüzdeüç) az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Birden fazla araca
teklif verilmesi halinde teklif edilen toplam bedelin % 3’ünden (yüzdeüç) az olmamak üzere tek bir teminat ya da her bir
araç için ayrı ayrı teminat verilir.
8 - Söz konusu ihale 2886 sayılı İhale Kanunu ile 4734
sayılı Kamu İhale Kanununa tabi değildir.
9771/1-1
Torbalı
Belediye Başkanlığından:
Belediyemiz mülkiyetinde bulunan, İzmir - Torbalı - Tepeköy
Mahallesi, tapu’nun 140 ada, 20 parselindeki 32/156
arsa paylı bodrum ve zemin kat’tan oluşan (Mevcut
Süper market binası) 2886 sayılı yasanın 35/a maddesi ve şartnamesi gereğince
Kapalı Teklif usulü ile ihale edilecektir.
1 - Sözkonusu taşınmaz
Tepeköy Mahallesi Kazım Dirik Caddesi üzerinde N: 23/A’da bulunan 6 katlı
betonarme binanın bodrum kat + zemin katında bulunmaktadır.( Halen Süper Market
olarak faaliyet göstermektedir.)
2 - Bu işe ait şartname Belediye Gelir Müdürlüğünden 100.00.-TL. karşılığında satın
alınabilir.
3 - Taşınmazın satış ihalesi 10 Ocak 2012 Salı günü
saat: 14.00’de Belediye hizmet binasında, Encümen Toplantı Salonunda
yapılacaktır.
4 - Taşınmazın satış ihalesi 2886 sayılı yasanın 35/a
maddesi gereğince Kapalı Teklif Usulü ile yapılacaktır.
5 - Taşınmazın muhammen satış bedeli 1.438.784.00.-TL.(Bir
milyon dört yüz otuz sekiz bin yedi yüz seksen dört Türk Lirası) olup, Geçici
Teminatı = (%3x 1.438.784.00.-TL.) = 43.163,52.-TL.(Kırk üç bin yüz altmış üç
lira elli iki Kuruştur).
6 - İHALEYE KATILMAK İÇİN GEREKLİ BELGELER:
A - Özel Kişi Olması Halinde:
a - Kanuni İkametgah belgesi vermesi (2012 yılı)
b - Nüfus Cüzdanı fotokopisi vermesi
c - Noterden onaylı imza sirküleri vermesi (2012 yılı)
d - Geçici teminatı yatırdığına dair Belediye
veznesinden alınacak makbuz veya banka teminat mektubu verilmesi (2012 yılı)
B - Tüzel Kişilik Olması Halinde:
a - Kanuni tebligat adresi vermesi (2012 yılı))
b - İhaleye teklif vermeye yetkili kişinin Noterden
onaylı imza sirküleri vermesi (2012 yılı)
c - Geçici teminatı yatırdığına dair, Belediye
veznesinden alınacak makbuz veya banka teminat mektubu verilmesi(2012 yılı)
d - Ticaret odası üye kayıt belgesi verilmesi (2012
yılı)
C - Ortak Girişim Olması Halinde:
a - 6.B maddesinde belirtilen belgelere ilaveten ortak
girişim beyannamesi vermesi(2012 yılı)
7 - İstekliler adına vekaleten
iştirak ediliyorsa, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin vekaletnameleri
ile vekaleten iştirak edenin noter onaylı imza sirküleri vermesi (2012 yılı)
8 - İstekliler tekliflerini iadeli taahhütlü olarak da
gönderebilir.
9 - Telgrafla müracaatlar ve postada meydana gelecek
vaki gecikmeler kabul edilmez.
10 - Encümen İhaleyi yapıp yapmamakta ve uygun bedeli
tespitte serbesttir.
11 - İsteklilerin yasaya uygun olarak hazırlayacakları
teklif zarflarını en geç ihale saatinden bir (1) saat öncesinde (saat 13.00’e) kadar,
Torbalı Belediyesi Encümen Başkanlığına vermeleri ilan olunur.
9829/1-1
—————
Torbalı
Belediye Başkanlığından:
Belediyemiz mülkiyetinde bulunan, İzmir - Torbalı - Yazıbaşı 29 Ekim Mahallesi, tapu’nun
326 ada, 16 parselindeki taşınmazın (Mevcut çalışır akaryakıt istasyonu) 2886
sayılı yasanın 35/a maddesi ve şartnamesi gereğince Kapalı Teklif usulü ile
ihale edilecektir.
1 - Sözkonusu taşınmaz 29
Ekim Mahallesi İzmir Aydın Caddesi üzerinde N: 15’da bulunan Taşınmaz
bulunmaktadır.( Halen Akaryakıt İstasyonu olarak faaliyet göstermektedir.)
2 - Bu işe ait şartname Belediye Gelir Müdürlüğünden 100.00.-TL. karşılığında satın
alınabilir.
3 - Taşınmazın satış ihalesi 10 Ocak 2012 Salı günü
saat: 15.00’de Belediye hizmet binasında, Encümen Toplantı Salonunda
yapılacaktır.
4 - Taşınmazın satış ihalesi 2886 sayılı yasanın 35/a
maddesi gereğince Kapalı Teklif Usulü ile yapılacaktır.
5 - Taşınmazın muhammen satış bedeli 2.452.063.00.-TL.(İki
milyon dört yüz elli iki bin altmış üç Türk Lirası) olup, Geçici Teminatı = (%3x
2.452.063.00.-TL.) = 73.561,89.-TL. (Yetmiş üç bin beş yüz altmış bir lira
seksen dokuz Kuruştur).
6 - İHALEYE KATILMAK İÇİN GEREKLİ BELGELER:
A - Özel Kişi Olması Halinde:
a - Kanuni İkametgah belgesi vermesi (2012 yılı)
b - Nüfus Cüzdanı fotokopisi vermesi
c - Noterden onaylı imza sirküleri vermesi (2012 yılı)
d - Geçici
teminatı yatırdığına dair Belediye veznesinden alınacak makbuz veya banka
teminat mektubu verilmesi (2012 yılı)
B - Tüzel Kişilik Olması Halinde:
a - Kanuni tebligat adresi vermesi (2012 yılı))
b - İhaleye teklif vermeye yetkili kişinin Noterden
onaylı imza sirküleri vermesi(2012 yılı)
c - Geçici teminatı yatırdığına dair, Belediye
veznesinden alınacak makbuz veya banka teminat mektubu verilmesi (2012 yılı)
d - Ticaret odası üye kayıt belgesi verilmesi (2012
yılı)
C - Ortak Girişim Olması Halinde:
a - 6.B maddesinde belirtilen belgelere ilaveten ortak
girişim beyannamesi vermesi (2012 yılı)
7 - İstekliler adına vekaleten
iştirak ediliyorsa, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin vekaletnameleri
ile vekaleten iştirak edenin noter onaylı imza sirküleri vermesi (2012 yılı)
8 - İstekliler tekliflerini iadeli taahhütlü olarak da
gönderebilir
9 - Telgrafla müracaatlar ve postada meydana gelecek
vaki gecikmeler kabul edilmez.
10 - Encümen İhaleyi yapıp yapmamakta ve uygun bedeli
tespitte serbesttir.
11 - İsteklilerin yasaya uygun olarak hazırlayacakları
teklif zarflarını en geç ihale saatinden bir (1) saat öncesinde (saat 13.00’e)
kadar, Torbalı Belediyesi Encümen Başkanlığına vermeleri ilan olunur.
9830/1-1
ŞİRKETİMİZ
İHTİYACI 5 PB 30-40 KAMLI ELEKLERİNE AİT DİŞLİLERİ SATIN ALINACAKTIR
SEAŞ Soma Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş.
Genel Müdürlüğünden:
5 PB 30-40 Kamlı Eleklerine Ait Dişlilerin açık ihale usulü ile kapalı
zarf usulü satın alınacaktır.
1 - İdarenin
a) Adresi : SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel
Müdürlüğü SOMA/MANİSA
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 236 613 19 83-613 31
00-612 84 49
c) Elektronik Posta Adresi : ticaret@seas.gov.tr
2 - İhale Konusu İşin:
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : Teknik şartnamedeki
özelliklere göre 3 Kalemde Toplam 155 Adet
b) Yapılacağı Yer : SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel
Müdürlüğü
c) İşin Süresi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 45 takvim
gününde teslim edilecektir.
d) Dos. No : 0A SEAS 11/98 2011/201294
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel
Müdürlüğü İhale Salonu
b) Tarihi ve Saati : 06.01.2012 Günü Saat 15:00
c) Teslim Yeri : SEAŞ Ambarı.
4 - İhale
Dokümanı SEAŞ Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü adresinde görüle
bilir ve 75,-TL. Karşılığı (aynı adresten) temin edilebilir. İhaleye teklif
verecek olanların İhale dokümanı satın almaları zorunludur. Posta yoluyla ihale
dokümanı almak isteyenler, posta masrafı hariç 75,-TL. doküman
bedelini 240-Vakıfbank Soma Şb. TR530001500158007260642600 hesabına yatırmak
zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman
bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının
gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını
yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye göndermek
zorundadır. İhale dokümanının posta ya da kargo yoluyla gönderilmesi halinde,
postanın yada kargonun ulaşmamasından veya geç
ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde
sorumlu tutulamaz.
5 -
Teklifler 06.01.2012 günü saat 15:00’a kadar SEAŞ
Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürlüğü’ ne verebileceği gibi iadeli
taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Postada meydana gelebilecek
gecikmelerden idaremiz sorumlu tutulamaz.
6 -
İstekliler Tekliflerini birim bedel TL. üzerinden
vereceklerdir. (TL./Adet). İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliye Birim
fiyat üzerinden Birim fiyat sözleşmesi düzenlenecektir.
7 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
8 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi ihale taahhüdünden itibaren en az 60 takvim günü
olmalıdır.
8.1. Bu
ihaleye kısmi teklif verilemez.
8.2. Bu
ihaleye alternatif teklif verilemez.
8.3. Bu
ihaleye Konsorsiyumlar teklif veremez.
9 - 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 Sayılı Kamu
İhale Sözleşmeleri Kanunu kapsamı dışında tutulan ve bu kanunlarda 3/g istisna
olarak belirtilen bu mal alım ihalesi ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş. GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Satın alma ve İhale Yönetmeliğine Göre yapılacaktır.
9756/1-1
Hacettepe Üniversitesi Rektörlüğü
Bilimsel Araştırmalar Biriminden:
5 Kalem Göz
Polikliniği Test Cihazlarının ihalesi, sayılı Kamu İhale Kanununun 3 üncü
maddesi (f) bendi ile geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan
1.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esaslarının 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale kayıt numarası : 2011/202960
1 - İdarenin
a) Adresi : Hacettepe Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar
Birimi Samanpazarı/ ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 311 26 14
– 305 25 48
c) Elektronik posta adresi : bilars@hacettepe.edu.tr.
2 - İptal edilen ihalenin
ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih
ve sayısı (yayınlanmış ise) : ------
b) Gazetenin adı ve tarihi
(yayımlanmış
ise) : 15.12.2011 tarih 28143 sayılı Resmi Gazete
3 - İhale iptal tarihi : 15.12.2011
4 - İptal nedeni veya nedenleri : İdarenin
gerekli görmesi nedeniyle ihale iptal edilmiştir.
9818/1-1
—————
İklimlendirme
(Klimatik) Test Kabini’nin ihalesi,
sayılı Kamu İhale Kanununun 3 üncü maddesi (f) bendi ile geçici 4. maddesi
hükümlerine dayanılarak hazırlanan 1.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname
eki esaslarının 16 ncı maddesine göre iptal
edilmiştir.
İhale kayıt numarası : 2011/202966
1 - İdarenin
a) Adresi : Hacettepe Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar
Birimi Samanpazarı/ ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 311 26 14 –
305 25 48
c) Elektronik posta adresi : bilars@hacettepe.edu.tr.
2 - İptal edilen ihalenin
ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve
sayısı (yayınlanmış ise) : ------
b) Gazetenin adı ve tarihi
(yayımlanmış
ise) : 15.12.2011 tarih 28143 sayılı Resmi Gazete
3 - İhale iptal tarihi : 15.12.2011
4 - İptal nedeni veya nedenleri : İdarenin gerekli
görmesi nedeniyle ihale iptal edilmiştir.
9831/1-1
İstanbul Büyükşehir Belediye
Başkanlığından:
Mülkiyeti
Belediyemize ait ve aşağıda özellikleri belirtilen taşınmazın satışı işinin
ihalesi yapılacaktır.
1) Encümen Kayıt No : 3108
2) Taşınmaza Dair Bilgiler :
a) İli : İstanbul
b) İlçesi : Şişli
c) Cinsi : Arsa
d) Pafta No : 303
e) Ada No : 1946
f) Parsel No : 96
g) Yüzölçümü : 8.309 m²
h) Satışa Konu Belediye Hissesi : 47/48
i) Halihazır : Boş
j) İmar Durumu : Kısmen E:2.50, turizm+ ticaret kısmen yol alanında
kalmaktadır. Ayrıca 139 parselle tevhit şartı vardır. (Ayrıntılar şartnamesinde
belirtilmiştir.)
k) Vakfiyesi Olup Olmadığı : Yok
l) Adres (Cadde-Sokak-No) : Mecidiyeköy
(Esentepe) Mah.
3) Muhammen Bedeli : 69.300.000.-TL
4) Geçici Teminatı : 2.079.000.-TL
5) İştirak Teminatı : 13.860.000.-TL
6) İhale Tarihi ve Saati : 28
Aralık 2011 – Saat: 12:00 Son teklif verme saati:
12:00
7) İhalenin Yapılacağı Yer : İstanbul
Büyükşehir Belediye Başkanlığı Encümen Salonu Saraçhane/İstanbul
8) İhale Usulü : 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 36.
maddesine istinaden Kapalı Teklif Usulü
9) İhale şartnamesi : Emlak Müdürlüğü’nden satın alınabilir. Ayrıca
ücretsiz olarak görülebilir.
(Fuatpaşa Cad. No: 66
Mercan/İstanbul)
Tel: 0212 455 33 88 Fax:
0212 449 51 33
10) Şartname Bedeli : 1.000.-TL
11) İhaleye
katılmak isteyen isteklilerin, tekliflerini aşağıdaki belgelerle birlikte
kapalı zarf içerisinde ibraz etmeleri gerekmektedir.
a) Teklif
mektubunu havi iç zarf
b) Nüfus
cüzdan sureti ve İkametgah belgesi ya da T.C. Kimlik
Numarasını ihtiva eden “Nüfus Cüzdanı”, “Sürücü Belgesi” veya “Pasaport” ibrazı
(Gerçek kişiler)
c) 2886
sayılı Devlet İhale Kanunu’nda belirtilen Geçici Teminat ve İhale İştirak
Teminatı
d) Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren, ihale tarihi itibariyle son bir yıl
içerisinde düzenlenmiş noter tasdikli imza sirküleri (Tüzel Kişiler)
e) Mevzuatı
gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi
Odasından, ihale tarihi itibariyle son bir yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin
sicile kayıtlı olduğuna dair belge (Tüzel Kişiler)
f) Vekaleten katılınması halinde
noter tasdikli vekâletname
g) Yabancı
istekliler için Türkiye’de gayrimenkul edinilmesine ilişkin kanuni şartları
taşımak ve Türkiye’de tebligat için adres beyanı
h) Ortak
katılım olması halinde Ortaklık Beyannamesi
ı)
Gayrimenkul satın alınmasına ilişkin Ticaret Sicilinden son bir yıl içerisinde
alınmış Yetki Belgesi (Tüzel Kişiler)
12) Yabancı isteklilerin
sunacakları yurtdışında düzenlenmiş her türlü belgenin Türkiye Cumhuriyeti
konsolosluklarınca tasdik edilmiş veya apostil
şerhini havi olması gerekmektedir.
13) İhaleye
katılmak isteyenlerin, yukarıda belirtilen belgelerle birlikte ihale şartnamesinde
belirtildiği şekilde hazırlayacakları teklif mektuplarını da içeren kapalı
zarflarını en geç ihale günü (28/12/2011) saat 12:00'a
kadar İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı Saraçhane-Fatih-İstanbul
adresindeki Encümen Müdürlüğü'ne sıra numaralı alındılar karşılığında teslim
etmeleri gerekmektedir. Belirtilen tarih ve saatten sonra verilen teklifler ve
postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
14) İhaleye
katılmak isteyenlerin, ihale saatinden önce ihale şartnamesini incelemeleri ve
tekliflerini de şartnamede belirtilen şartlar çerçevesinde vermeleri
gerekmektedir.
İlan olunur.
9807/1-1
—— • ——
DÜZCE
İLİ, ÇİLİMLİ İLÇESİ, ULUCAMİ MAHALLESİNDE KAİN,
TAPUNUN 173 ADA, 2 PARSELİNDE KAYITLI TAŞINMAZ ÜZERİNE BANKA, OFİS BİNASI
İNŞAATI YAPTIRILACAKTIR
Türk Kızılayı
Genel Müdürlüğünden:
Düzce İli,
Çilimli İlçesi, Ulucami Mahallesinde kain, tapunun 173
ada, 2 parselinde kayıtlı taşınmaz üzerine banka, ofis binası inşaatının
anahtar teslim götürü bedel ile yaptırılacaktır.
1 - İhale
dosyası; Ankara’da Türk Kızılayı Genel Müdürlüğü Yapı
Teknik ve Proje Yönetimi Müdürlüğü’nde (Ataç 1 Sokak No: 32 Yenişehir/ANKARA)
incelenebilir.
2 - İhale
dosyası bedeli 200,00TL olup, ihaleye girmek isteyenler ihale dosyasını, Ataç 1
Sokak No: 32 Yenişehir/ANKARA adresindeki Türk Kızılayı
Genel Müdürlüğü Yapı Teknik ve Proje Yönetimi Müdürlüğünden satın alacaklardır.
3 - İhale
dosyası içinde yer alan teklif alma şartnamesi ve sözleşme şartlarına göre
hazırlanacak teklif dosyası, en geç 27.12.2011 gün saat 11:00’a
kadar, Ankara’da Türk Kızılayı Genel Müdürlüğü Evrak
Birimi’ne (Ataç 1 Sokak No: 32 Yenişehir/ANKARA) verilecektir. İhale aynı gün
saat 14:30’da yapılarak teklifler açılacaktır.
4 - Posta
ile gönderilecek teklifler kabul edilmez.
5 - Detaylı
bilgi için www.kizilay.org.tr / ihale ilanları adresine başvurulabilir.
6 - Kurumumuz 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa ve 4734
sayılı Kamu İhale Kanunu’na tabi değildir.
9795/1-1
—— • ——
Tasarruf
Mevduatı Sigorta Fonu “Kümaş Manyezit Ticari ve
İktisadi Bütünlüğü” Satış Komisyonu Başkanlığından:
DOSYA
NO: 2005/123
11/11/2011 tarih ve 28109 sayılı Resmi Gazete’de
yayımlanan Kümaş Manyezit Ticari ve İktisadi
Bütünlüğü ihalesinde,
• Bilgi Odası ve
Tesis Ziyareti kapanış tarihinin 15/12/2011 tarihinden
06/01/2012 tarihine kadar uzatıldığı,
• Kapalı
zarfların son teslim tarihinin 19/12/2011 tarih, saat
17.00’dan, 09/01/2012 tarih, saat 17:00’a (Türkiye saatiyle) ertelendiği,
• İhale tarihinin
20/12/2011 tarih, saat 15.00’dan, 10/01/2012 tarih,
saat 15:00’a (Türkiye saatiyle) ertelendiği,
• Kurulun ihaleye
pazarlık usulü ile devam edilmesine karar vermesi halinde pazarlık tarihinin 21/12/2011 tarih, saat 15.00’dan, 11/01/2012 tarih, saat
15:00’a (Türkiye saatiyle) ertelendiği,
hususları ilanen duyurulur.
9802/1-1
33
TON I. KATEGORİ- 4 TON II. KATEGORİ ATIK YAĞ SATILACAKTIR
Türkiye Elektrik İletim A.Ş. 12. İletim
Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğünden:
12. İletim
Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğünce 33 Ton I. Kategori- 4 Ton II. Katagori Atık Yağ Çevre ve Orman Bakanlığınca 14.03.2005
tarih 25755 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan
"Tehlikeli Atıkların Kontrolü Yönetmeliği" hükümlerine göre piyasaya
satışı gerçekleştirilecektir. Satış İhalesine ilişkin ayrıntılı bilgiler
aşağıda yer almaktadır.
İhale Kayıt Numarası : 2011/1
1 - İdarenin
a) Adresi : Bahaeddin Nakıpoğlu
Bulvarı Yavuzeli Cad. Fevzi Çakmak pk:18 Ş.Kamil/GAZİANTEP
b) Telefon ve faks numarası : 0342 329
28 28 - 0342- 329 08 73
c) Elektronik Posta Adresi : 12grupmd@teias.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : ----------------
2 - İhale konusu satış işinin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Malzemenin
Sıra Nosu |
Adı ve Karekteristiği |
Miktarı |
Yeri |
Tehlikeli Atık Kodu |
1 |
I. Kategori Atık Yağ |
33 TON |
Afşin Elb.Ter.Sant.Şalt sahası /Afşin
/K.Maraş |
13 03 06 |
2 |
II. Kategori Atık Yağ |
4 TON |
G.Antep 2 TM açık sahası Başpınar/G.Antep |
13 03 06 |
b) Satış İhalesinin Yapılacağı yer : 12.
İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü (Bahaeddin Nakıpoğlu
Bulvarı Yavuzeli Cad. Fevzi Çakmak pk:18 Ş.Kamil/GAZİANTEP)
c) Tarih ve Saati : 23.12.2011-14:00
ç) İşin süresi : Sözleşme imza tarihinden itibaren 5 (beş) gün
içinde tesellüme başlanacak olup, 10 (on) takvim günü içerisinde teslim
tesellüm işlemleri tamamlanacaktır.
3. İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler:
3.1.
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri
kapsamında sunmaları gerekir:
a) Mevzuatı
gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası
belgesi;
1) Gerçek
kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da
ilgili meslek odasından, ilk ilan tarihinin veya ihale tarihinin içinde
bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel
kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya
sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış,
tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
b) Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları,
üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten
son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere
ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
c) Şartname
ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu,
ç)
Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin standart forma uygun geçici
teminat mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların Saymanlık
ya da Muhasebe Müdürlüklerine yatırıldığını gösteren makbuzlar,
d)
şartnamenin 7.3.1. maddesinde belirtilen, yeterlik belgesi,
e) Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş,
ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli
imza beyannamesi,
3.2. İhaleye
iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde;
3.2.1. İş
ortaklığının her bir ortağı tarafından 7.1. maddesinin
(a) ve (b) bentlerinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur.
3.3.
Yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
3.3.1. Şekli
ve İçeriği Tehlikeli Atıkların Kontrolü Yönetmeliği veya Atık Yağların Kontrolü
Yönetmeliğinde belirlenen;
a) Tehlikeli
Atık Bertaraf Lisansı
b) Tehlikeli
Atık Geri Dönüşüm Lisansı
c) Tehlikeli
Atık Ara Depolama Lisansı
Teklif
ekinde aslı, Noter onaylı sureti veya aslı idarece görülmüştür ibareli sureti
sunulması zorunludur. İsteklilerin (a, b, c, ) bendindeki belgelerden bir
tanesini sunmaları yeterlidir. İş
ortaklıklarında ortaklardan her biri (a, b, c) bendindeki belgelerden birini sunmak
zorundadır. Lisansların ihale tarihinden sonraki en az iki aylık süre içinde
geçerli olması zorunludur. Tehlikeli Atık Kodları Lisans belgelerinde veya
Çevre ve Orman Bakanlığınca Lisansa istinaden verilen Atık Listesinde mutlaka
bulunmalıdır. Belirtilen lisansları sunmayan yada,
Tehlikeli Atık Kodunu taşımayan ve/veya atık listesini sunmayan isteklilerin
teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
3.4.
Şartnamenin 15. maddesinin (a,b,c,d,e,f) bentlerinde
belirtilen durumda olunmadığına ilişkin taahhütname.
4. İhale,
açık arttırma sonucunda en yüksek fiyatla teklifte bulunan istekliye
bırakılacaktır.
5. İhaleye
sadece yerli istekliler katılabilecektir.
6. İhale
dokümanının görülmesi ve satın alınması:
6.1. İhale dokümanı,
idarenin adresinde görülebilir ve 50 TL (Türk Lirası) karşılığı TEİAŞ 12.
İLETİM TESİS VE İŞLETME GRUP MÜDÜRLÜĞÜ Ticaret ve Satın Alma Servisinden satın
alınabilir. İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta
yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TL (Türk
Lirası) doküman bedelini Gaziantep Vakıfbank merkez şubesinde bulunan TR 40000 1500 158 0072 859 980 52 nolu
hesaba yatırmak zorundadır. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın
alma tarihi olarak kabul edilecektir.
6.2. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
7.
Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TEİAŞ 12.İLETİM TESİS VE İŞLETME GRUP
MÜDÜRLÜĞÜ Muhaberat Servisine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese
iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
8.
İstekliler tekliflerini, teklif edilen birim fiyatların miktarlarla çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale
sonucu, ihale üzerinde bırakılan istekliyle teklif edilen birim fiyatların
miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat satış
sözleşmesi imzalanacaktır
9. Bu
ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10.
İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Geçici teminat
mektubunun süresi 23/03/2012 tarihinde önce olmayacak
şekilde verilmelidir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
9806/1-1
4.000.000 ADET BASKILI, LAMİNELİ POLİPROPİLEN KÖMÜR
TORBASI SATIN ALINACAKTIR
TKİ. Kurumu Seyitömer
Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğünden:
Mal Alımı
Açık İhale Usulü ile İhale Edilecektir.
1 - İdarenin
a) Adresi : Seyitömer Linyitleri
İşletmesi Müessesesi Müdürlüğü Seyitömer/KÜTAHYA
b) Telefon ve Fax No : 0274 248 56 70-75 (6 hat) 0274 248 56 76
c) e-mail adresi : satinalmaservisi@sli.gov.tr
2 - İhalenin Konusu Malın :
S. No |
a) Niteliği–Türü
Miktarı |
İhale Kayıt No |
İhale Tarih
ve Saati |
Mal Teslim Süresi |
İhale Doküman
Bedeli (KDV. dahil) |
Tekliflerin Geçerlilik Süresi |
1 |
4.000.000 Adet Baskılı, lamineli
Polipropilen Kömür Torbası Alımı |
2011/200364 |
27.12.2011 Saat: 14.00 |
40 Takvim Günü |
75,00 TL |
60 Takvim Günü |
b) Mal Teslim Yeri : SLİ Müessesesi Müdürlüğü Tesellüm Ambarı/ Seyitömer-KÜTAHYA
c) Mal Teslim Süresi : Sözleşmenin imzalanmasını veya sipariş
mektubunun yükleniciye tebliğini müteakip, termin
planı çerçevesinde yukarıda yazılı mal teslim süresidir.
d) İhalenin yapılacağı yer : S.L.İ Müessesesi
Müdürlüğü, İhale Komisyon Salonu / Seyitömer-KÜTAHYA
3 - Teklif
ve Sözleşme türü: İstekliler tekliflerini, her bir iş kalemi için teklif edilen
birim fiyatlarının miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden
teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan
istekliyle her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatların miktarlarla
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat sözleşme
düzenlenecektir. Bu ihalede işin tamamı için teklif verilecektir.
4 - İhaleye ait
dokümanın görülmesi ve temini;
a) İhale
dokümanın aşağıda belirtilen adresten bedelsiz olarak görülebilir.
b) İhale
dokümanının satın alınacağı yer :
- Ankara’da : TKİ Genel Müdürlüğü, Satın Alma Daire Başkanlığı
Hipodrom Cad. No: 12 YENİMAHALLE
- İzmir’de : TKİ Gümrük Şefliği Erzene
Mah. 78. Sokak No: 3 BORNOVA Tel: (0232) 339 26 71
- Bursa’da : B.L.İ Müdürlüğü ORHANELİ Tel: (0224) 827 64 71
- Kütahya’da : S.L.İ. Müessesesi Müdürlüğü, Satın Alma Şube
Müdürlüğü /SEYİTÖMER adreslerinden görülebilir ve yukarıdaki bedel üzerinden
aynı adreslerden temin edilebilir. İhaleye katılacak olanların şartname satın
almaları zorunludur.
5 -
Teklifler, yukarıda belirtilen tarihler ve saatlerde TKİ Seyitömer
Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğü, Genel Muhaberat Servisi’ne
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
İhale (Son teklif verme) saatine kadar idareye ulaşmayan teklifler
değerlendirmeye alınmayacaktır.
6 -
İstekliler teklif edilen bedelin %3’den az olmamak üzere kendi belirleyecekleri
oranda geçici teminat vereceklerdir. Geçici Teminat olarak sunulan teminat
mektuplarında geçerlilik tarihi belirtilmelidir. Bu tarih, teklif geçerlilik
süresinin bitiminden itibaren otuz (30) günden az olmamak üzere isteklilerce
belirlenir.
7 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az yukarıdaki
belirtilen süre olmalıdır
8 - Bu ihale
Kamu İhale Kanunun 3(g) maddesi kapsamında olup, (Ceza ve yasaklama hükümleri
hariç) 4734 ve 4735 Sayılı kanunlarla bunları tadil eden Kanunlara tabi
değildir.
9 - Web
Sitesi: www.sli.gov.tr
İlgililere duyurulur.
9725/1-1
—— • ——
11
(ON BİR) AY SÜREYLE (01.02.2012-31.12.2012 TARİHLERİ ARASINDA)VE 131 İŞÇİ İLE
(ŞİRKET TEMSİLCİSİ) MÜDÜR, BAŞHOSTES, AŞÇIBAŞI, AŞÇI, GARSON, HOSTES, HOST VE
YATAKLI SERVİS GÖREVLİSİ İLE TAŞIYICILIK HİZMETLERİNİN YAPTIRILMASI HİZMETİ
SATIN ALINACAKTIR
TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2011/203122
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü
b) Telefon ve Faks Numarası : 0.312.309 05 15/4199-4469
0.312.311 53 05
c) Elektronik Posta Adresi : malzeme@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu malın
adı ve miktarı : 11 (On Bir) Ay Süreyle ve 131 İşçi ile (Şirket
temsilcisi)Müdür, Başhostes, Aşçıbaşı, Aşçı, Garson, Hostes, Host ve Yataklı
Servis Görevlisi ile Taşıyıcılık Hizmetlerinin yaptırılması Hizmeti Satın
Alınacaktır.
3 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale
dokümanında belirtilmiştir.
4 -
Tekliflerin TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı İhale Komisyonu
Başkanlığına 02/01/2012 Pazartesi günü saat 14.00’e
kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
5 - İhale
dokümanı TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı Genel
Sipariş Şube Müdürlüğünde (Oda No: 1119) görülebilir. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi Genel
Müdürlüğü Merkez veznesinden KDV dahil 100,-TL. bedelle temin edilebilir.
6 - Teklif
edilen bedelin en az % 3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı, yasalara tabi değildir.
9791/1-1
—— • ——
İHTİYAÇ FAZLASI (ÖLÜSTOK) MALZEMELERİ SATILACAKTIR
TEİAŞ
3. İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğünden:
TEİAŞ 3. İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü Merkez
Ambar, Üniversite Ambarı, Aliağa T.M. ve Ebso T.M.’de Bulunan İhtiyaç Fazlası (Ölüstok)
Malzemelerin Satış 22/12/2011 tarihinde satışa arz
edilecektir.
İstekliler konu ile ilgili Satış Şartnamelerini 21/12/2011 tarihi saat 16:30’a kadar TEİAŞ 3. İletim Tesis
ve İşletme Grup Müdürlüğünün Üniversite Caddesi No: 57 Bornova/İZMİR adresinde
bulunan Veznesinden 11,80.-TL. (ONBİRTÜRKLİRASISEKSENKURUŞ) karşılığında temin
edebilirler.
İlgililere duyurulur.
Tlf. : 0232 4771388
Faks : 0232 4771389
9840/1-1
REPUBLIC OF TURKEY
Istanbul Special Provincial Administration
Istanbul Project Coordination Unit (IPCU)
Istanbul Seismic Risk Mitigation and Emergency Preparedness (ISMEP)
Project
Procurement of
IP Based Phone Exchange and IP Phone
Devices for HASDAL Command and Control Centre
Loan No: 4784-TU
(GA1.9)
1. This Invitation for Bids (IFB) follows the Specific
Procurement Notice (SPN) for this project
that appeared in UNDB online on 23 February 2006.
2. In order to prepare Istanbul
for a potential earthquake the Republic of Turkey has received a Loan from the International Bank for Reconstruction and Development toward the cost of the
Istanbul Seismic Risk Mitigation and Emergency Preparedness Project
(ISMEP) and it intends to apply part
of the proceeds of this Loan to
payments under the Contract resulting
from this IFB: ISMEP-GA1.9
3. IPCU serves as the implementing
agency for the Project and now invites sealed
bids from eligible Bidders for the Supply
of IP Based Phone Exchange and
IP Phone Devices for HASDAL
Command and Control Centre. The delivery
duration of the goods is maximum 180 calendar days.
4. Bidding will be conducted through the International Competitive Bidding (ICB) procedures specified in the World Bank’s Guidelines: Procurement under IBRD Loans and IDA Credits,
edition of May 2004 and revised in October 2006 & May
2010, and is open to all Bidders
eligible as defined in these Guidelines, that meet the
following minimum qualification
criteria:
- The Bidder must
show evidence that it will be able to provide
continued representation/
legal services in Turkey providing the sufficient
technical support for the proposed
System. The warranty services, including operational support activities, services must be provided locally within Istanbul.
- During the past five (5) years,
the Bidder must have successfully
completed at least two (2) similar contracts for the
supply, installation and testing services
of IP Based Phone systems with similar functional/technical characteristics given in the Technical Requirements in Section VI of this Bidding Document,
and provided their technical support. Other details are provided
in the bidding documents.
5. Interested eligible Bidders may obtain
further information from IPCU and inspect
the bidding documents at the address given below
from 9:00 to 17:00 hours (Turkey time).
6. A complete set of bidding documents in English may be purchased by interested
Bidders on submission of a written application to the address
below and upon payment of a nonrefundable fee of 200 TL or in 80 Euros. The method of payment
will be direct deposit to bank account numbers are as follows:
TL Account:
Vakıfbank
Mercan Branch Istanbul,
IBAN Number: TR31 0001 5001 5800 7286 1036 53
EURO Account:
Vakıfbank
Mercan Branch Istanbul,
IBAN Number: TR91 0001 5001 5804 8000 3946 63
The document
will be sent by certified mail.
7. Bids must be delivered
to the address
below at or before January 26, 2012 at 14:00 (Turkey time). Bids need to
be secured by a Bid Security. The amount of Bid Security required is: TL (Turkish Lira)
50,000 (fifty thousand) or an equivalent amount in a freely convertible currency. Late bids will
be rejected. Bids will be opened in the presence of Bidders’ representatives who choose to attend
at the address below January 26, 2012 at 14:00 (Turkey time).
8. The addresses referred
to above are:
ADDRESS FOR
OBTAINING FURTHER INFORMATION:
K. Gökhan
ELGİN - Director
Istanbul
Project Coordination Unit
M.
Kemalettin Mah. Tiyatro Cad. No: 16 34126
Beyazıt-Fatih
İSTANBUL -
TURKEY
Tel:
+90.212.5185500
Fax:
+90.212.5185505
e-mail: info@ipkb.gov.tr
ADDRESS FOR
BID SUBMISSION AND BID OPENING:
Istanbul
Project Coordination Unit
Satınalma
Birimi (Department of Procurement
Unit)
M.
Kemalettin Mah. Tiyatro Cad. No: 16 34126
Beyazıt-Fatih İSTANBUL – TURKEY
9759/1-1
—— • ——
Düzce
Belediye Başkanlığından:
1. İHALE KONUSU:
Mülkiyeti Düzce Belediyesine ait Kültür Mahallesi 11
ada 34 nolu parsel, 1.765.425,00TL muhammen bedel ile
2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 45. maddesi gereği "Açık Teklif Usulü
Arttırma" ile satılacaktır.
2. İHALE YERİ VE ZAMANI
İhale 27.12.2011 Salı günü Düzce Belediyesi encümen
Salonunda Encümen huzurunda yukarda belirtilen saatlerde yapılacaktır.
İsteklilerin en geç ihale başlangıç saatine kadar, "alındı ve sıra no" belgelerini temin etmeleri gerekmektedir. Başvurular
Belediyemiz Yazı İşleri Müdürlüğüne yapılacaktır.
3. KATILMAK İÇİN GEREKLİ BELGELER
Tebligat adresi: Gerçek kişi ise ikametgah
belgesi, tüzel kişi ise yeni tarihli Oda Kayıt Belgesi.
*Gerçek kişi ise nüfus cüzdanı fotokopisi (noter
tasdikli), tüzel kişi ise onaylı ticaret sicil belgesi ve imza sirküleri
*Vekaleten katılım varsa
tasdikli vekaletname ve isteklinin ve vekilinin onaylı nüfus kayıt örnekleri,
ikametgah belgeleri
*2886 Sayılı Devlet ihale Kanunun 26.maddesi gereği
yukarda belirtilen geçici teminatın yatırıldığına dair belge.
*Teklif mektubunun konulduğu zarf.
4. Yukarda belirtilen muhammen bedele KDV dahil değildir. Ödeme şekli, ihale sonucunun ilgilisine
tebliğinden itibaren 15 gün içinde ve peşin olacaktır
5. Tüm alım satım masrafları (vergi, resim ve harçlar)
alıcıya aittir.
6. İdare veya İhale komisyonu ihaleyi yapıp yapmamakta
serbesttir.
7. Düzce Adli Makamları, taraflar arasında olabilecek
her türlü anlaşmazlığı çözmeye yetkilidir.
9619/1-1
BİLGİSAYAR, DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR,
NOTEBOOK, SUNUCU, YAZICI, GÜÇ KAYNAĞI, USB
BELLEK, SD HAFIZA KARTI, HDD, MONİTÖR, PROJEKSİYON CİHAZI, DİJİTAL FOTOĞRAF
MAKİNASI, DİJİTAL VİDEO KAMERA, DİJİTAL SES KAYIT CİHAZI, HESAPLAMA SUNUCUSU,
OYUN KONSOLU, LED TV, TABLET BİLGİSAYAR, AKILLI TELEFON SATIN ALINACAKTIR
Gazi
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Biriminden:
Bilgisayar, Dizüstü Bilgisayar, Notebook, Sunucu,
Yazıcı, Güç Kaynağı, USB Bellek, SD Hafıza Kartı, HDD, Monitör, Projeksiyon
Cihazı, Dijital Fotoğraf Makinası, Dijital Video Kamera, Dijital Ses Kayıt
Cihazı, Hesaplama Sunucusu, Oyun Konsolu, LED TV, Tablet Bilgisayar, Akıllı
Telefon alımı işi, 4734 sayılı Kamu ihale Kanunu’nun 3. maddesi (f) bendi ile
geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01/12/2003
tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esaslarının 20. maddesi (f) bendi
uyarınca pazarlık usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı
bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale kayıt numarası : 2011/204036
1 - İdarenin
a) Adresi : Gazi Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel
Araştırma Projeleri Birimi 06500 Teknikokullar/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 0 312 202 23 56 - 0 312
202 23 58
c) Elektronik posta adresi : bap.ihale@gazi.edu.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 48 Kalem Bilgisayar,
Dizüstü Bilgisayar ,Notebook, Sunucu, Yazıcı, Güç
Kaynağı, USB Bellek, SD Hafıza Kartı, HDD, Monitör, Projeksiyon Cihazı, Dijital
Fotoğraf Makinası, Dijital Video Kamera, Dijital Ses Kayıt Cihazı, Hesaplama
Sunucusu, Oyun Konsolu, LED TV, Tablet Bilgisayar, Akıllı Telefon Alımı
|
Sıra No |
Malzemenin Cinsi |
Ölçü Birimi |
Miktarı |
|
1 |
1.Tip Masaüstü Bilgisayar |
Adet |
22 |
|
2 |
2.Tip Masaüstü Bilgisayar |
Adet |
13 |
|
3 |
1.Tip Dizüstü Bilgisayar |
Adet |
5 |
|
4 |
2.Tip Dizüstü Bilgisayar |
Adet |
37 |
|
5 |
3.Tip Dizüstü Bilgisayar |
Adet |
10 |
|
6 |
1.Tip Netbook |
Adet |
1 |
|
7 |
2.Tip Sunucu Bilgisayar |
Adet |
1 |
|
8 |
1.Tip Yazıcı |
Adet |
7 |
|
9 |
2.Tip Yazıcı |
Adet |
14 |
|
10 |
3.Tip Yazıcı |
Adet |
14 |
|
11 |
4.Tip Yazıcı |
Adet |
6 |
|
12 |
1.Tip Güç Kaynağı |
Adet |
1 |
|
13 |
1.Tip USB Bellek |
Adet |
10 |
|
14 |
2.Tip USB Bellek |
Adet |
2 |
|
15 |
3.Tip USB Bellek |
Adet |
12 |
|
16 |
4.Tip USB Bellek |
Adet |
2 |
|
17 |
1.Tip SD Hafıza Kartı |
Adet |
4 |
|
18 |
1.Tip Harici Hard Disk |
Adet |
30 |
|
19 |
2.Tip Harici Hard Disk |
Adet |
4 |
|
20 |
3.Tip Harici Hard Disk |
Adet |
6 |
|
21 |
1.Tip Monitör |
Adet |
3 |
|
22 |
1.Tip Projeksiyon Cihazı |
Adet |
7 |
|
23 |
Projeksiyon Cihazı |
Adet |
1 |
|
24 |
1.Tip Dijital Fotoğraf Makinası |
Adet |
3 |
|
25 |
2.Tip Dijital Fotoğraf Makinası |
Adet |
1 |
|
26 |
3.Tip Dijital Fotoğraf Makinası |
Adet |
1 |
|
27 |
4.Tip Dijital Fotoğraf Makinası |
Adet |
1 |
|
28 |
5.Tip Dijital Fotoğraf Makinası |
Adet |
1 |
|
29 |
6.Tip Dijital Fotoğraf Makinası |
Adet |
1 |
|
30 |
Dijital Fotoğraf Makinası Lensi |
Adet |
1 |
|
31 |
1.Tip Dijital Video Kamera |
Adet |
6 |
|
32 |
2.Tip Dijital Video Kamera |
Adet |
2 |
|
33 |
3.Tip Dijital Video Kamera |
Adet |
1 |
|
34 |
4.Tip Dijital Video Kamera |
Adet |
1 |
|
35 |
5.Tip Dijital Video Kamera |
Adet |
1 |
|
36 |
6.Tip Dijital Video Kamera |
Adet |
1 |
|
37 |
7.Tip Dijital Video Kamera |
Adet |
1 |
|
38 |
Dijital Ses Kayıt Cihazı |
Adet |
7 |
|
39 |
Hesaplama Sunucusu |
Adet |
1 |
|
40 |
Oyun Konsolu |
Adet |
1 |
|
41 |
LED TV |
Adet |
1 |
|
42 |
4.Tip Dizüstü Bilgisayar |
Adet |
2 |
|
43 |
5000 Yaprak Beslemeli Belge Tarayıcı |
Adet |
1 |
|
44 |
Tripod |
Adet |
5 |
|
45 |
LCD Ekran TV |
Adet |
1 |
|
46 |
LCD Ekran TV |
Adet |
5 |
|
47 |
Tablet Bilgisayar |
Adet |
4 |
|
48 |
Akıllı Telefon |
Adet |
3 |
b) Teslim yeri : Proje Yürütücülerinin Bulunduğu Birimler
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından itibaren 20
(yirmi) takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Gazi Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri
Birimi
b) Tarihi ve saati : 23.12.2011 Cuma günü, saat: 14:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 - İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu Ticaret
ve/veya Sanayi Odasından ya da Esnaf ve Sanatkarlar
Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya
kayıtlı olduğunu gösteren belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi,
bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu
bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu
hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. İdare şartname ekinde yer alan standart forma
uygun teklif mektubu,
4.1.4. İdari şartnamede belirlenen geçici teminata
ilişkin standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici teminat
mektupları dışındaki teminatların Saymanlık ya da Muhasebe Müdürlüklerine
yatırıldığını gösteren makbuzlar,
4.1.5. Vekaleten ihaleye
katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.6. İsteklinin ortak girişim olması halinde idari
şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
4.1.7. İhale dökümanının
satın alındığına dair belge,
İsteklinin iş ortaklığı olması halinde (4.1.1) ve
(4.1.2)’de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.2- Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Tedarik edilecek malların katalogları,
fotoğrafları,
Teklif edilen malların ihale dökümanında
belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek için teknik bilgilere ait doküman,
katalog, fotoğraf vb. materyaller,
4.2.2. Teklif edilen malların marka ve model beyanı,
4.2.3. Teknik Şartnameye cevap (Şartnamenin bütün
maddelerine yazılı olarak verilecektir),
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satınalınması:
7.1 - İhale dökümanı Gazi
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi 06500 Teknikokullar/ANKARA
adresinde görülebilir ve 60.-Türk Lirası karşılığı aynı adresten satın
alınabilir.
7.2 - İhaleye teklif verecek olanların ihale dökümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler 23/12/2011 Cuma
günü, saat 14:00‘a kadar Gazi Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma
Projeleri Birimi 06500 Teknikokullar/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği
gibi aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, mal kalemi-kalemleri için
teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale
yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif
edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim
fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda Geçici Teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 30 (otuz) takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif veremezler.
13 - İhalemiz 4734-4735 sayılı Kanun hükümlerine tabi
olmayıp, 01.12.2003 tarih ve 2003/6554 sayılı kararname eki esasları
hükümlerine göre yapılacaktır.
9834/1-1
KAT KARŞILIĞI İNŞAAT İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Hatay Vakıflar Bölge Müdürlüğünden:
Bölge
Müdürlüğümüzce aşağıda nitelikleri belirtilen taşınmaz üzerine 2886 Sayılı
Devlet İhale Kanunu’nun 35/a maddesi gereği kapalı teklif usulü ile Vakıflar
Meclisi’nin 29.11.2011 tarih ve B.02.1.VGM.0.05.00.00/824/649
sayılı kararı gereği Kat Karşılığı İnşaat yaptırılmak üzere ihale edilecektir.
İLİ : Hatay
İLÇESİ : İskenderun
BELDESİ : Karaağaç
MEVKİİ : Micana
PARSEL NO : 95
YÜZÖLÇÜMÜ : Toplam
42510,00 m2
CİNSİ : Sulu Tarla
İHALE USULÜ : 2886
Sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 35/a maddesi gereği kapalı teklif usulü ile
yapılacak ihalede Vakıflar Meclisinin 29.11.2011 tarihli ve B.02.1.VGM.0.05.00.00/824/649 sayılı kararında belirtilen
hususlar aynen muhafaza edilecektir.
MUHAMMEN BEDELİ : 9.714.136,00.-TL (DokuzmilyonyediyüzondörtbinyüzotuzaltıTürkLirası)
(Bu bedel inşaat maliyeti toplamıdır.)
GEÇİCİ TEMİNAT : 291.424,08.-TL
(İkiyüzdoksanbirbindörtyüzyirmidörtrTürklirasıSekizKuruş)
(Bu bedel muhammen bedelin % 3’ünü teşkil etmektedir.)
İHALE İLANLARI : İlanlar 2886
Sayılı Devlet İhale Kanunun 17. ve 18. maddelerinde belirtilen esaslar
çerçevesinde yapılacaktır.
İHALE TARİHİ VE SAATİ : 29.12.2011
Perşembe günü saat 14:00
A.1. Mevcut
mimari avan projeye göre tasarlanan inşaatta en az %
37,61 kat karşılığı oranı haiz 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24,
25, 26, 27, 28, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 60, 61, 62, 63 ve 64 no’lu villadan olmak üzere toplam 29 (yirmidokuz)
adet villa, 1 (bir) adet kafeterya ve 1 adet dükkanın
vakfa verilmesi,
A.2.
Paylaşım dışı kalan toplam 1000 m2 alana sahip yüzme havuzu ve çay
bahçesi ile diğer ortak yer ve alanların tapuda ortak alan olarak tescil
edilmesi,
A.3 -
Sözleşme tarihinden itibaren ilk 1 yıl içersinde
yüklenicisince;
A.3.a) Mevcut 1/5000 ölçekli Nazım İmar Planda, 1/1000 ölçekli
Uygulama İmar Planı Taslağına göre değişiklik yapılması, müteakiben önerilen
1/1000 ölçekli Uygulama İmar Planı Taslağının ilgili belediyenin karar
merciinden onaylatılarak resmiyet kazandırılması,
A.3.b) %
40’ın üzerinde terk edilecek alan olması halinde % 40’ın üzerindeki kısmın
bedelinin ekspertiz raporunda belirtilen arsa değeri
üzerinden hesaplanarak defaten İdaremize ödenmesi,
A.3.c) Taşınmazların imarlı parsel haline getirilmesi için
öncelikle 3194 sayılı kanunun 18. maddene göre, bunun gerçekleşmemesi halinde
15. ve 16. maddelerine göre uygulama yapılması,
A.3.ç) Kadastro Müdürlüğüne sunulmak üzere işlem dosyasının
hazırlatılması ve onaylatılması, müteakiben yeni imar parsellerinin tapularının
çıkarılması,
A.3.d) Mevcut mimarı avan projeye göre
uygulama projelerinin (mimari, statik, elektrik ve tesisat, çevre düzenlemesi
ve altyapı) hazırlanması,
A.3.e) Her türlü mimari proje revizyonun Vakıflar Genel Müdürlüğü
ve Hatay Vakıflar Bölge Müdürlüğü teknik elamanlarından oluşturulacak Proje
İnceleme Komisyonuna sunulması ve komisyonca kabul edilmesi halinde uygulamaya
geçilmesi,
A.3.f) Her
ne sebeple olursa olsun paylaşıma konu bağımsız bölüm sayısında artış ya da
azalış olması halinde ilk ekspertizdeki kriterlere göre yeniden tespit edilecek
satış değerleri baz alınarak ihale oranı üzerinden
paylaşım yapılması ve ilk paylaşımdaki konum, yön ve kat özellikleri dikkate
alınarak yapılacak yeni paylaşımda vakıfların öncelikle tercih hakkına sahip
olması,
A.3.g) Yapılacak yapılar ile ilgili gerekli tüm izin, ruhsat ve
diğer belgelerin Belediye ve diğer tüm ilgili kamu kurum ve kuruluşlarından
temin edilmesi, uygulama projelerinin İdaremize, Belediyeye ve ilgili tüm kurum
ve kuruluşlara onaylatılması, onay gereği yapılacak her türlü iş ve imalatın
yapılması,
A.3.ğ)
Mimarı avan proje bedelinin Mimarlar Odası’nca
belirlenen tarifeden fazla olmamak üzere proje müellifine ihale uhdesinde kalan
müteahhit tarafından defaten ödenmesi,
A.3.h) Taşınmazların yatırıma hazır hale getirilmesi, taşınmazlar
üzerinde varsa tüm yapıların yıkılması, enkazın uzaklaştırılması,
A.4. Meteakip 2 yıl içersinde inşaatın
onaylı projelere ve fen ve sanat kurallarına uygun olarak tamamlanması, aksi
takdirde sözleşmenin feshedilerek kesin teminatın gelir kaydedilmesi ve yapılan
imalatların İdareye bağışlanması,
A.5. Her
türlü masraf ve finansmanın müteahhit tarafından
karşılanması,
B. İhale yukarıda
belirtilen tarih ve saatte, Cumhuriyet Mahallesi, M. Lütfi Rifaioğlu
Caddesi No:9-ANTAKYA/HATAY adresinde bulunan Hatay Vakıflar Bölge
Müdürlüğü’ndeki toplantı salonunda toplanacak İhale Komisyonunca yapılacaktır.
C. İhaleye
teklif verecek istekliler, ihale dokümanını mesai saati içinde, M. Lütfi Rifaioğlu Caddesi No:9-ANTAKYA adresinde bulunan Hatay
Vakıflar Bölge Müdürlüğü/Emlak ve Yatırım İşleri Şube Müdürlüğü’nde
görebilirler.
D.
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, ihale şartnamesinin 5. maddesine
göre hazırlayacakları tekliflerini aynı şartnamenin 6. maddesi doğrultusunda 29
Aralık 2011 Perşembe günü saat 14:00’a kadar sıra
numaralı alındılar karşılığında Hatay Vakıflar Bölge Müdürlüğü İhale Komisyonu
Başkanlığına imza karşılığı teslim etmeleri gerekmektedir (Verilen teklifler
herhangi bir sebeple geri alınamaz).
İsteklilerin
ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri, teklifleri kapsamında
dış zarf ile birlikte sunmaları gerekmektedir.
Dış zarf
aşağıdaki belgeleri içerecektir.
D.a. Şekli
ve içeriği şartname ekindeki örneğine uygun olarak hazırlayacakları teklif
mektubu ve pay-puan cetvelini koyacakları iç zarf,
D.b. Türkiye’de tebligat
için adres gösteren imzalı bildirimi,
D.c. İhalenin ilan edildiği
yıla ait Ticaret ve Sanayi Odasından veya Esnaf ve Sanatkârlar Odasından
alacakları belgenin aslını veya noter tasdikli sureti,
D.d. İhalenin ilan edildiği
yıla ait Noter tasdikli imza sirküleri,
D.e. İstekliler adına
vekâlet edilmesi halinde, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin
noter tasdikli
vekâletnameleri ile vekilin yine noter tasdikli imza sirküleri (2011 yılı
tasdikli),
D.f. Ortak girişim olması
halinde bu iş için ekli örneğine uygun Noter tasdikli ortak girişim beyannamesi
ile ortaklarca imzalanmış ortaklık sözleşmesini vermesi.
D.g. İsteklinin ilgili vergi
dairesinden ilan tarihinden sonra alınacak vergi borcu olmadığına dair belgenin
aslı veya noter tasdikli sureti veya e- borcu yoktur belgesinin İdareye ibraz
edilmesi.
D.h. İlan tarihinden sonra
ilgili Sosyal Güvenlik Kurumundan alınacak prim borcu olmadığına dair belgenin
aslı veya noter tasdikli sureti veya e- borcu yoktur belgesinin İdareye ibraz
edilmesi.
D.i. İhale konusu taşınmazın
yerinde görüldüğüne dair Hatay Vakıflar Bölge Müdürlüğünden alınmış yer gördü belgesi.
D.j. Muhammen bedelin en az
% 10’u kadar kullanılmamış nakit kredisi veya teminat kredisini gösterir banka
referans mektubu, (alındığı banka ya da finans kurumunun genel müdürlüğünce
teyit yazılı).
D.k. İhale konusu işin adına
alınmış 2886 Sayılı Yasaya uygun (limit içi–süresiz)
291.424,08.-TL.(İkiyüzdoksanbirbindörtyüzyirmidörtrTürklirasıSekizKuruş)
tutarındaki geçici teminat mektubu veya Hatay Vakıflar Bölge Müdürlüğünün
Vakıflar Bankası-Antakya Şubesindeki (TR880001500158007285445549) nolu hesabına yatırılmış (işin adının açıkça belirtilmiş
olduğu) 1.988.871,12.-TL tutarındaki geçici teminat banka dekontu,
D.l. Ortak girişim olması
halinde her bir ortak ayrı ayrı (D.b., D.c., D.d.,
D.e., D.f., D.h, D.i., D.j.)
bentlerinde belirtilen belgeleri vermek zorundadır.
D.m. Şartnamedeki örneğe
uygun olarak; teknik personel taahhütnamesi;
D.n. İhale dokümanı satış
bedeli: 100,00 TL olup Vakıflar Bankası Antakya Merkez Şubesindeki
TR880001500158007285445549 no’lu Bölge Müdürlüğü
hesabına işin ismi ve istekli adı belirtilerek yatırılacak ve idareye ibraz
edilerek ihale dokümanı alınacaktır.
Dış zarfın
içerisine konulduktan sonra zarfı kapatıp, üzerine isteklinin adı ve soyadı,
Ticaret unvanı ile açık adresi ve teklifin hangi işe ait olduğu yazılarak en
geç 29 Aralık 2011 ve saat 14:00’a kadar ihale
komisyonu başkanlığına vermek zorundadırlar.
E. Telgraf
veya faksla yapılacak müracaatlar ve postada meydana gelecek gecikmeler kabul
edilmeyecektir.
F. Bu iş
için yapılmış olan ilan bedelleri dâhil tüm giderler (vergi, resmi harç,
sözleşme giderleri vs.) sözleşme esnasında defaten istekli tarafından
ödenecektir.
G. İdare,
ihaleyi yapıp-yapmamakta ve en uygun bedeli tespitte serbesttir.
İlan olunur.
9702/1-1