300 TON SODYUM
HİDROKSİT SATIN ALINACAKTIR
YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
TAŞINMAZMAL
SATILACAKTIR
Keşan Belediye Başkanlığından:
1 ADET DİZEL FORKLİFT
TEMİNİ İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğünden:
KAT KARŞILIĞI İNŞAAT
İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Konya Karatay Belediye Başkanlığından:
MADENİ YAĞLARIN TEMİNİ
VE TESLİMİ İŞİ YAPTIRILACAKTIR
YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
1.015
TON MAHSUL YAĞLIK AYÇİÇEĞİ PARTİLER HALİNDE AÇIK ARTTIRMA SURETİYLE İHALE
EDİLECEKTİR
Tarım
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Dalaman Tarım İşletmesi Müdürlüğünden:
DÜZELTME İLANI
Gazi Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri
Biriminden:
DÜZELTME İLANI
Gazi Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri
Biriminden:
11 ADET ARCGİS 3D
ANALYST CONCURRENT USE YAZILIM SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
4
ADET PROJEKSİYON CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
HASTANE OLARAK BİLİNEN TAŞINMAZIN ALIŞVERİŞ MERKEZİ OLARAK YENİLENMESİ
İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Samsun Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
4.ÜNİTE S11 SU ARITMA
TESİSLERİNDE KULLANILAN ELEKTRO-HİDROLİK ÇAMUR ALMA KEPÇESİNİN YEDEĞİNİN
ŞARTNAMEYE GÖRE İMALİ VE EÜAŞ’ A TESLİMİ İHALESİ YAPILACAKTIR
EÜAŞ Seyitömer Termik
Santralı İşletme Müdürlüğünden:
8 KALEM İHTİYAÇ DIŞI
(KULLANILAMAZ) TEHLİKESİZ ATIK MALZEMELER İLE HURDA TAŞIT VE İŞ MAKİNELERİ
SATILACAKTIR
Türkiye Elektrik İletim Anonim Şirketinden:
TAŞINMAZMAL
SATIŞ İHALESİ İLANI
Silivri
Belediye Başkanlığından:
TAŞINMAZMAL
SATILACAKTIR
İzmir Defterdarlığı Milli Emlak Dairesi Başkanlığı
Konak Emlak Müdürlüğünden:
SİGORTA
YAPTIRILACAKTIR
Türk Hava
Kurumu Genel Başkanlığından:
300
TON SODYUM HİDROKSİT SATIN ALINACAKTIR
YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme
Müdürlüğünden:
Müdürlüğümüzün
ihtiyacı olan 300 Ton Sodyum Hidroksit alımı ve teslimi işi açık ihale usulü
ile ihale edilerek satın alınacaktır.
İhale kayıt numarası : 2011/169299
1 - İdarenin :
a) Adresi : YEAŞ YATAĞAN TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
Yatağan/MUĞLA
b) Telefon ve faks numarası : 0252 572 5191
FAX: 0252 572 5384
c) Elektronik posta adresi (varsa) : ticaret@yatagants.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı 1-Sodyum Hidroksit NaOH : 300 Ton
b) Teslim yeri : YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip periyotlar halinde 1(bir) yıldır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 23.11.2011 14.00
4 - İhale
dokümanı YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Yatağan/MUĞLA adresinde
görülebilir ve 100,00.-TL bedel karşılığı aynı adresten temin edilebilir.
İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
(Şartname
bedelinin yatırılacağı Hesap Numarası: Halk Bankası Yatağan Şubesi: TR48 0001
2009 2630 0013 0000 02 İhale Dokümanı’nı satın
alabilmek için hesap numarasına şartname bedeli yatırıldıktan sonra dekont ve ilgili üst yazı 0 252 572 53 84 nolu fax’a okunaklı bir şekilde
gönderilecektir. İhale Doküman’ı kurumumuz tarafından
katılımcıya kargo ile ödemeli bir şekilde gönderilecektir.)
5 - Teklifler,
23.11.2011 saat 14.00’a kadar YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü’ne
Muhaberat Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
6 - Bu ihale ceza ve yasaklama hükümleri hariç 4734 –
4735 sayılı yasalara tabi olmayıp, 4964 sayılı kanunun 1.maddesinin son fıkrası
ve 40.maddesinin son fıkrasına istinaden Şirketimizce uygulanmakta olan EÜAŞ
Genel Müdürlüğü Satın alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve esasları
doğrultusunda yapılacaktır.
8485/1-1
Keşan Belediye Başkanlığından:
1 -
Belediyemize ait İlçemiz Yukarı Zaferiye Mahallesinde
bulunan ve aşağıda mahallesi, ada no, parsel no, miktarı, m2 muhammen bedeli, tamamının muhammen bedeli
ve geçici teminatı belirtilen gayrimenkuller ayrı ayrı satışı yapılmak üzere
2886 sayılı İhale Kanununun 35.maddesi (a) fıkrası gereğince Kapalı Teklif
usulü ile ihaleye çıkarılacaktır.
Mahallesi |
Ada No |
Parsel No |
Miktarı M2 |
M2 Muammen Bedeli TL |
Tamamı Muammen Bedeli TL |
Geçici Teminatı |
Yukarı Zaferiye |
1306 |
5 |
9.888,44 |
140,00 |
1.384.381,60 |
41.540,00 |
Yukarı Zaferiye |
1312 |
1 |
8.302,84 |
160,00 |
1.328.454,40 |
39.860,00 |
2 -
Gayrimenkulün ihalesi 24.11.2011 Perşembe günü saat 15.30’da Belediye Encümeni
huzurunda yapılacaktır.
3 -
Gayrimenkulün satışına ait şartname mesai saatleri dahilinde
Belediye Mali Hizmetler Müdürlüğünde görülebilir.
İlan olunur.
8613/1-1
—— • ——
1
ADET DİZEL FORKLİFT TEMİNİ İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2011/172166
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 1.Bölge Müdürlüğü
Haydarpaşa/İstanbul
b) Telefon Numarası : 0216 337 82 14
c) Faks Numarası : 0216 336 22 57
d) Elektronik Posta Adresi :--
2 - İhale
konusu malın adı ve miktarı: Kuruluşumuza bağlı, H.Paşa
Vag.Bak.Onr. Atl.Müd.nün ihtiyacı 1 Ad. Dizel forkliftin teknik şartnamesine göre temini işi.
3 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin
TCDD İşletmesi 1.Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına, 22/11/2011 Saat 14.30’a kadar verilmiş veya gelmiş olması
şarttır.
5 - İhale
dokümanı TCDD İşletmesi 1.Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Komisyonu bürosunda
görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunlu olup TCDD İşletmesi 1.Bölge Mali İşler Müdürlüğü veznesinden KDV Dahil 100 TL bedelle temin edilebilir.
6 - Teklif
edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
7 - Bu
ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı
yasalara tabi değildir.
8514/1-1
KAT
KARŞILIĞI İNŞAAT İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Konya Karatay Belediye Başkanlığından:
İşin Adı |
Muhammen Bedel |
Geçici Teminat |
Son Müracaat
Tarihi |
İhale Tarihi |
Kayacık Araplar
Mahallesi Kat Karşılığı |
1.164.080,25 TL 313.458,00 TL |
34.922,407 TL 9.403,740 TL |
30.11.2011 |
30.11.2011 |
İnşaat Yapım İşi |
|
|
Saat
:14:10 |
Saat
:14:10 |
1 - Tapunun
Kayacık Araplar Mahallesi19.M.I. Pafta, 31551 Ada, 1 nolu
parselin 1354/2400 hissesini 1.164.080,250 TL muhammen bedelle 152 daire
karşılığı 34.922.407 TL geçici teminatla,19.M.I. Pafta, 31552 Ada, 2 nolu parselin 1470/2400 hissesini 313.458,00 TL muhammen
bedelle 62 daire karşılığı 9.403,740 TL geçici teminatla, KDV hariç ve aynı
bedeller üzerinden vefa haklı olarak şartnamesi dahilinde
2886 sayılı kanunun 35-A maddesine göre kapalı teklif usulüyle ihaleye
konulmuştur.
2 - İhale,
Konya Karatay Belediyesi Encümen Salonunda yapılacaktır.
3 - İhale
dosyası şartnamesi ve diğer evrakları, mesai saatleri içerisinde İmar ve
Şehircilik
Müdürlüğü’nde
görülebilir.
İSTEKLİLERİN
1. Dilekçe,
kanuni ikametgahı olması tebligat için adres
göstermesi,
2. Ticaret
ve/veya Sanayi Odası belgesini, Esnaf ve Sanatkarlar
Odası belgesini,
3. İstekliler
şirket ise kanıtlayıcı belgelerini,
4. Ortak
girişim olması halinde noter tasdikli ortak girişim beyannamesi ile ortaklarca
imzalanmış ortaklık sözleşmesini,
5. 2007-2011
yıllarına ait (2011dan sonra kurulan şirketler için kurulduğu yıldan itibaren)
gelir veya kurumlar vergisi borcu olmadığına dair ilgili vergi dairesinden 2011
yılında alınmış belgeyi (Aslını ibraz etmek şartıyla örneğini veya
fotokopisini),
6. Noter
tasdikli imza sirkülerini,
7. İstekliler
adına vekalet en iştirak ediyor ise istekli adına
teklifte bulunacak kimselerin vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenin
noter tasdikli imza sirkülerini,
8. İşin
adına alınmış geçici teminata ait alındı veya banka teminat mektubunu,
9. Bu işin
ihalesine katılmak üzere kendi adına asaleten ve/veya başkaları adına vekaleten sadece tek bir başvuruda bulunabileceklerdir. Aksi
halde yapılacak başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
10. İsteklilerin
dilekçeyle beraber istenilen belgeleri 30.11.2011 Çarşamba günü saat14:10’a
kadar Encümen kalemine vermeleri şarttır. İhaleyi yapıp yapmamakta idare
serbesttir.
11. Telgraf
veya faksla yapılacak müracaatlar değerlendirmeye alınmayacaktır. Postadaki
gecikmeler kabul edilmeyecektir.
İlan olunur.
8505/1-1
MADENİ YAĞLARIN TEMİNİ VE TESLİMİ İŞİ YAPTIRILACAKTIR
YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
İşletme
Müdürlüğümüz Türbin Bakım, Dış Tesisler Bakım, Tınaz-Bağyaka
ve Oto Bakım Servislerinin ihtiyacı olan niteliği, türü, miktarı, teslim yeri
ve depolama kapasiteleri teknik şartnamede belirtilen madeni yağların temini ve
teslimi işi; açık ihale usulü ile ihale edilerek satın alınacaktır.
İhale kayıt numarası : 2011/169985
1 - İdarenin
a) Adresi : YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
Yatağan/Muğla
b) Telefon ve faks numarası : 0252 572 5191-Fax:0252 572
5384
c) Elektronik posta adresi : ticaret@yatagants.gov.tr
d) İhale Dökümanının
internet Adresi : www.yatagants.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :
S. No |
Cinsi |
Miktarı |
1 |
Mobil DTE Oilmedium |
15.000 kg |
2 |
Mobil DTE 24 |
10.000 kg |
3 |
Shell Tellus 37 |
2.700 kg |
4 |
Universal Keban EP 80/90 |
800 kg |
5 |
Super Gres 2 |
1.800 kg |
6 |
30 Numara motor yağı |
1.080 kg |
7 |
10 w hidrolik yağı |
1.800 kg |
8 |
20/50 motor yağı (dizel araçlar için) |
600 kg |
9 |
20/50 motor yağı (benzinli araçlar için) |
400 kg |
10 |
15/40 motor yağı |
1.280 kg |
11 |
ATF2 hidrolik direksiyon yağı |
96 kg |
b) Teslim yeri : YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmeyi müteakip 20 Takvim Günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 24/11/2011 saat:14.00
4 - İhale
dokümanı YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Yatağan/Muğla adresinde
görülebilir ve 50,00.-TL bedel karşılığı aynı adresten temin edilebir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur. Şartname bedelinin yatırılacağı Hesap Numarası: Halk
Bankası Yatağan Şubesi IBAN: TR48 0001 2009 2630 0013 0000 02. İhale Dökümanı’nı satın alabilmek için hesap numarasına şartname
bedeli yatırıldıktan sonra dekont ve ilgili üst yazı 0
252 572 53 84 nolu fax’a
okunaklı bir şekilde gönderilecektir. İhale Doküman’ı
kurumumuz tarafından katılımcıya kargo ile ödemeli bir şekilde gönderilecektir.
5 -
Teklifler, 24/11/2011 saat 14.00’e kadar YEAŞ Yatağan
Termik Santralı İşletme Müdürlüğü’ne Muhaberat Servisine verilebileceği gibi,
iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilecektir.
6 - Bu ihale
ceza ve yasaklama hükümleri hariç 4734 – 4735 sayılı yasalara tabi olmayıp,
4964 sayılı kanunun 1. maddesinin son fıkrası ve 40. maddesinin son fıkrasına istinaden
Şirketimizce uygulanmakta olan EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve İhale
Yönetmeliğinin usul ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.
8484/1-1
1.015 TON MAHSUL YAĞLIK AYÇİÇEĞİ PARTİLER HALİNDE AÇIK
ARTTIRMA SURETİYLE İHALE EDİLECEKTİR
Tarım İşletmeleri Genel
Müdürlüğü Dalaman Tarım İşletmesi Müdürlüğünden:
İşletmemizin 2011 yılı istihsali tahmini 1.015 Ton Mahsul Yağlık
Ayçiçeği Partiler halinde Açık Arttırma suretiyle ihale edilecektir.
1 - İhale 15 Kasım 2011 Salı günü saat 14.00 de işletmemizde
yapılacaktır. İhaleye iştirak olmadığı veya teklif edilen fiyatlar uygun
görülmediği takdirde 22 Kasım 2011 Salı günü aynı yer ve saatte tekrar edilecektir.
2 - İhaleye ait Partiler, Muhammen Fiyatı, Tutarı ve Geçici Teminat
Miktarları aşağıda belirtilmiştir.
Parti No |
Cinsi |
Bulunduğu Ambar
No |
Miktarı (Kg.) |
Muhammen Fiyatı (TL:/Kg.) |
Muhammen Tutarı (TL) |
%5 Geçici Teminatı (TL) |
1 |
Mahsul Ayçiçeği |
B-3 |
120.000 |
1,15 |
138.000,00 |
6.900,00 |
2 |
Mahsul Ayçiçeği |
A-10 |
125.000 |
1,15 |
143.750,00 |
7.187,50 |
3 |
Mahsul Ayçiçeği |
A-11 |
125.000 |
1,15 |
143.750,00 |
7.187,50 |
4 |
Mahsul Ayçiçeği |
12 |
165.000 |
1,15 |
189.750,00 |
9.487,50 |
5 |
Mahsul Ayçiçeği |
12 |
165.000 |
1,15 |
189.750,00 |
9.487,50 |
6 |
Mahsul Ayçiçeği |
13 |
160.000 |
1,15 |
184.000,00 |
9.200,00 |
7 |
Mahsul Ayçiçeği |
13 |
155.000 |
1,15 |
178.250,00 |
8.912,50 |
GENEL TOPLAM |
|
1.015.000 |
|
1.167.250,00 |
58.362,50 |
3 - İhaleye;
Geçici teminatın tamamı yatırılıp iştirak edilebileceği gibi istenilen partilere
ait geçici teminat yatırılarak da iştirak edilebilecektir.
4 - Yükleme
işletmemize aittir.
5 - Tartımda
işletmemiz kantarı geçerlidir.
6 - İhaleye
ait şartname mesai saatleri dahilinde İşletmemizde,
TİGEM’de (Karanfil Sokak No: 62 Bakanlıklar/ANKARA) ADANA - BALIKESİR - EDİRNE
- ESKİŞEHİR ve KIRKLARELİ Ticaret borsalarında görülebilir.
7 - TİGEM
satışlar yönünden 2886 sayılı kanuna tabi olmayıp, İşletme ihaleyi yapıp
yapmamakta, dilediğine yapmakta veya en uygun bedeli tespit etmekte serbesttir.
TEL : 0 252 692 3720 (2 Hat)
FAKS : 0 252 6925229
İlan olunur.
8630/1-1
Gazi Üniversitesi Bilimsel Araştırma
Projeleri Biriminden:
Manyetik ve
Elektriksel Ölçüm Sistemi’nin ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734
sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre
aşağıdaki hususlarda düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir.
Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması
gerekmektedir.
İhale kayıt numarası : 2011/174274
1 - İdarenin
a) Adresi : Gazi Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel
Araştırma Projeleri Birimi 06500 Teknikokullar/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 0 312
202 23 56 - 0 312 202 23 58
c) Elektronik posta adresi : bap.ihale@gazi.edu.tr
2 - Düzeltmeye konu ilanın yayımlandığı
a) Gazetenin adı ve tarihi : Resmi Gazete 01.11.2011
3 - Düzeltilen madde : 9- İstekliler tekliflerini, götürü bedel
üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam
bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
8651/1-1
—————
Gazi Üniversitesi Bilimsel Araştırma
Projeleri Biriminden:
Renkli ve
Real Tıme 4D Ultrasonografi Sistemi’nin ihale
edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda düzeltme ilanı
yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında
düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale kayıt numarası : 2011/174322
1 - İdarenin
a) Adresi : Gazi Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel
Araştırma Projeleri Birimi 06500 Teknikokullar/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 0 312
202 23 56 - 0 312 202 23 58
c) Elektronik posta adresi : bap.ihale@gazi.edu.tr
2 - Düzeltmeye konu ilanın yayımlandığı
a) Gazetenin adı ve tarihi : Resmi Gazete 01.11.2011
3 - Düzeltilen madde : 9- İstekliler tekliflerini, götürü bedel
üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam
bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
8652/1-1
11
ADET ARCGİS 3D ANALYST CONCURRENT USE YAZILIM SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce,
Genel Kurmay Başkanlığı Destek Kıtaları Grup Komutanlığı ihtiyacı, 11 adet Arcgis 3D Analyst Concurrent Use yazılımı kuruluşça
istenilen marka/modeline uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile
ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç
piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu
Satın Alma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler.
Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, ihale evrak bedelini (70.-TL)
Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF
EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte
kuruluşça istenilen marka/modellerin, Ofis Ticari Şartnamesi ve ihale ek
şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari
şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler,
15/11/2011 günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz,
III Nolu Satın Alma Daire Başkanlığında
bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate
alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış
zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli
olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara
uygun olduğu tespit edilenlerin, istenilen marka/modellerine uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile
ilgili iç zarflar açılacaktır. Uygun
olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler,
ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların
açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale
konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif
edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek
tutarda en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz
konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında
olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte
serbesttir.
8644/1-1
4 ADET PROJEKSİYON CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Diyarbakır 8’nci Ana Jet Üs Komutanlığı ihtiyacı olan 4
adet Projeksiyon Cihazının, kuruluşça hazırlanan teknik özelliklerine ve
marka/modeline uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan
satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satın Alma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz
internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların,
ihale doküman bedelini (100.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka
hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname, marka, Ofis Ticari
şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı
taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 11.11.2011 günü, saat 12.00’ye kadar Genel
Müdürlüğümüz, III Nolu Satın Alma Daire Başkanlığında
bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate
alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit
edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir
tarihte açılacaktır. Uygun olmayan
teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda en az 6 ay süreli geçici teminat
verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
8643/1-1
HASTANE OLARAK BİLİNEN TAŞINMAZIN ALIŞVERİŞ MERKEZİ
OLARAK YENİLENMESİ İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Samsun Büyükşehir
Belediye Başkanlığından:
1 - Samsun Büyükşehir Belediye Meclisinin 15/04/2011
tarih ve 124 sayılı kararı uyarınca,
Tapuda, İlkadım
İlçesi Ulugazi Mahallesi 374 ada 24 no’lu parselde, Mülkiyeti Samsun Büyükşehir Belediyesi
adına kayıtlı, Gazi Caddesi ve Sanat Sokağı ile sınırlı, halen Samsun
Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanlığı tarafından
kullanılan, Eski Askeri Hastane olarak bilinen, 374 ada 24 no'lu
parselden ifrazen oluşacak 1352,43 m2 arsa
içerisindeki 2288,00 m2 kapalı alanı olan taşınmazın, Samsun Kültür ve Tabiat
Varlıkları Koruma Bölge Kurulu’na projesi onaylattırılarak, alışveriş merkezi
olarak yenilenmesi;
Atakum İlçesi, Denizevleri
Mahallesi, Adnan Menderes Bulvarında, Tapuda 1521 ve 1522 parseller olarak
kayıtlı, Samsun Büyükşehir Belediyesine tahsisli Bölge Parkı içerisine,
projesine ve teknik şartnamesine uygun olarak yaklaşık 5475,24 m2 kapalı
1237,61 m2 açık inşaat alanı olan kültür merkezi yapılarak, Samsun Büyükşehir
Belediyesine devredilmesi;
Alışveriş merkezinin bulunduğu taşınmazın
tapu siciline, 30 yıl süre ile sınırlı ayni hak tesisi (daimi ve müstakil üst
hakkı tesisi) yapılarak, alışveriş merkezi işletme cirosundan Samsun Büyükşehir
Belediyesine pay verilmek suretiyle, 30 yıl süre ile işletilmesi, süre sonunda
Samsun Büyükşehir Belediyesine devredilmesi işi, 2886 Sayılı Devlet İhale
Kanunu’nun 36. maddesi uyarınca KAPALI TEKLİF USULÜ ile ihaleye çıkarılacaktır.
2 - İhale Dosyası ve İhale Şartnamesi, Samsun Büyükşehir Belediyesi Mali
Hizmetler Daire Başkanlığı Gelirler Şube Müdürlüğü veznesine 5.000,00 TL (Beş
bin Türk Lirası) yatırılarak, alınacak makbuz aslının ibrazı karşılığında,
Emlak ve İstimlâk Dairesi Başkanlığından temin edilecektir.
3 - Bahse konu İhale 18/11/2011 tarihinde, Cuma
Günü Saat 15.00'de Büyükşehir Belediye Encümen Toplantı Salonunda, 2886 Sayılı
Devlet İhale Kanunu’nun 36. maddesi gereğince kapalı teklif usulü ile
yapılacaktır.
4 - a) İhaleye konu kültür merkezinin projesine ve teknik şartnamesine
uygun olarak iç donanımı da dahil olmak üzere anahtar
teslim yapımına ait, tahmini bedeli KDV hariç 9.450.760,00 Türk Lirasıdır.
(Dokuz milyon dörtyüz elli bin yediyüz
altmış Türk Lirasıdır.)
Tahmini bedel yalnızca geçici ve kesin teminatın belirlenmesinde
kullanılacaktır.
b) İhaleye konu taşınmazın, işletme cirosundan 1. YIL ile 10. YIL
ARASINDA, İDARE’ye verilecek olan payın yıllık oranı,
KDV hariç minimum % 3 (yüzde üç) olup;
İhalede yarışma (artırım ) bu oran üzerinden yapılacaktır.
c) Geçici teminat oranı % 3, tutarı 283.523,00 Türk Lirasıdır. ( İki yüz
seksen üç bin beş yüz yirmi üç Türk Lirasıdır.)
5 - İhaleye katılacak olanlardan istenecek belgeler;
A. Nüfus cüzdanı sureti, (Gerçek kişiler için)
B. Kanuni ikametgâh belgesi,
C. Türkiye'de tebligat için adres göstermesi,
D. Ticaret ve Sanayi Odası belgesi,
a) Gerçek kişi olması halinde ilgisine göre ticaret, sanayi odası veya
esnaf sanatkâr siciline kaydı olduğuna dair belge,
b) Tüzel kişi olması durumunda,
tüzel kişiliğin idare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya siciline
kayıtlı bulunduğu Ticaret ve Sanayi Odası'ndan veya benzeri bir makamdan,
ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair
belge,
c) Ortak girişim olması halinde ortak girişimi oluşturan gerçek kişi
veya tüzel kişilerin her birinin (a) ve (b) deki esaslara göre temin edecekleri
belge,
D. İmza Sirküleri,
a) Gerçek kişi olması halinde noterden tanzim ve tasdik edilmiş imza
sirküleri,
b) Tüzel kişiliğin olması halinde, tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
(Türkiye'de şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişiliğin imza sirkülerinin,
bulunduğu ülkedeki Türkiye Büyükelçiliği veya Konsolosluğu tarafından
onaylanması gerekmektedir.)
c) Ortak girişim olması halinde, ortak girişimi oluşturan gerçek kişi ve
tüzel kişilerin her birinin (a) ve (b) fıkralarındaki esaslara göre temin
edecekleri belge,
F. İstekliler adına vekâleten iştirak ediliyor ise, istekli adına
teklifte bulunanın noter tasdikli vekâletnamesi ile,
vekâleten iştirak edenin noter tasdikli imza sirküleri,
G. Geçici teminat,
(Şartnamenin 3/a maddesinde belirtilmiş olup; 2886 Sayılı D.İ.K.’da
belirtilen geçici teminat olarak kabul edilen değerler olmalıdır.)
H. İhaleye katılanın veya vekilinin Büyükşehir Belediyesine problemli
borcu ve ilişiği olmadığına dair belge,
İ. 2886 sayılı D.İ.K. göre ihalelere katılmaktan yasaklı ve cezalı
olmadığına dair beyan,
J. İsteklinin (İsteklinin tüzel kişilik olması halinde tüzel kişiliğin veya
tüzel kişiliği oluşturan herhangi ortağın kendisinin veya iştirak ettiği başka
bir şirket olarak) işbu ihale konusu işe ait yeterliliğe ve tecrübeye sahip
olduğunu, en az 2 (iki) adet, alışveriş merkezinin geliştiricisi olduğunu
gösteren belgeler,
İstekli, Türkiye’de alışveriş merkezi geliştiricisi olarak tamamladığı
işlere dair deneyimlerini söz konusu projelerin isimlerini beyan ederek,
geliştirme anlaşmaları veya projelerin inşaat sözleşmeleri ve diğer kanıtlayıcı
belgelerle belgeleyecektir. İstekli ayrıca bu belgelerin doğruluğunu, aksi
durumun belirlenmesi halinde, ihalenin fesh olacağını
geçici/kesin teminatın irat kaydedileceğini yazılı olarak kabul ve taahhüt
ettiğini beyan edecektir.
K. İsteklinin (İsteklinin tüzel kişilik olması halinde tüzel kişiliğin
veya tüzel kişiliği oluşturan herhangi bir ortağın kendisinin veya iştirak
ettiği başka bir şirket olarak ) daha önce 2863 Sayılı Kültür ve Tabiat
Varlıklarını Koruma Kanunu uyarınca en az 1 (bir) projede çalışmış olması ve bu
durumu belgelendirmesi,
L. İsteklinin (İsteklinin tüzel kişilik olması halinde tüzel kişiliğin
veya tüzel kişiliği oluşturan herhangi bir ortağın kendisinin veya iştirak
ettiği başka bir şirket olarak) en az 1 (bir) adet alışveriş merkezinin
işletmecisi olduğunu gösteren anlaşmalar,
M. İsteklinin (İsteklinin tüzel kişi olması halinde tüzel kişiliğin veya
tüzel kişiliği oluşturan her bir ortağın) Mali durum bildirisi ve belgeler,
Bankalar nezdinde, tahmini bedelin (Şartnamenin 2/a maddesinde
belirtilmiştir.) en az % 25’i (yüzde
yirmi beşi) oranında kullanılmamış nakit kredisi ile kullanılmamış teminat
mektubu kredisini gösteren, Banka Genel Müdürlüğünden teyitli banka referans mektubu,
N. Vergi borcu borcu olmadığına dair ilgili
kurumdan alacakları belge aslı, (Belge ihale tarihinden en fazla bir ay önce
alınmış olmalıdır.)
O. SGK (Sosyal Güvenlik Kurumu) borcu olmadığına dair ilgili kurumdan
alacakları belge aslı, (Belge ihale tarihinden en fazla bir ay önce alınmış
olmalıdır.)
P. İhale dosya bedelinin ödendiğini gösteren makbuz,
6 - Teklifler ihale günü olan 18/11/2011 Cuma
günü Saat 15.00'e kadar, sıra numaralı alındılar karşılığında İhale Komisyon
Başkanlığına (Samsun Büyükşehir Belediyesi Yazı İşleri ve Kararlar Dairesi
Başkanlığına) verilecektir.
- Alındı numarası zarfın üzerine yazılacak, teklifler iadeli taahhütlü olarak da
gönderilebilecektir.
- Bu takdirde dış zarfın üzerine Komisyon Başkanlığının adresi ile hangi
işe ait olduğu, isteklinin adı ve soyadı ile açık adresi yazılacaktır.
- Posta ile gönderilecek tekliflerin ilanda belirtilen saate kadar
Komisyon Başkanlığına ulaşması şarttır.
- Komisyon Başkanlığına verilen tekliflerin herhangi bir sebeple geri
alınamayacağı ilan olunur.
8486/1-1
4.ÜNİTE
S11 SU ARITMA TESİSLERİNDE KULLANILAN ELEKTRO-HİDROLİK ÇAMUR ALMA KEPÇESİNİN
YEDEĞİNİN ŞARTNAMEYE GÖRE İMALİ VE EÜAŞ’ A TESLİMİ İHALESİ YAPILACAKTIR
EÜAŞ Seyitömer
Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
Aşağıda
özellikleri belirtilen malzeme açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/165076
1 - Teşekkülün ;
a) Adresi : EÜAŞ Seyitömer
Termik Santralı İşletme Müdürlüğü P.K:8 Seyitömer/KÜTAHYA
b) Telefon ve Faks Numarası : 0–274–248 56 60 (Pbx) Fax: 0–274- 248 56 65
c) Elektronik Posta Adresleri : www.euas.gov.tr &
www.somtes.gov.tr
2 - İhale konusu işin: a)
MALZEMENİN
CİNSİ, MİKTARI ve TEKNİK ÖZELLİKLERİ:
Sıra No |
Malzemenin adı |
Miktar (takım) |
1 |
S11 Tesisleri Elektro-Hidrolik Çamur Alma Kepçesi |
1 |
b) Teslim Yeri : EÜAŞ Seyitömer
Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Seyitömer/KÜTAHYA
c) Teslim Süresi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 45 Takvim
günüdür.
d) Dosya No : Ticaret 2011/71
e) İhale Usulü : Açık İhale
3 - İhalenin ;
a) Yapılacağı Yer : EÜAŞ Seyitömer
Termik Santralı İşletme Müdürlüğü İhale Komisyonu toplantı Odası
b) İhale Tarihi ve Saati : 29.11.2011
Saat: 14.00
4 - İhaleye
Katılma ve istenilen Belgeler:
İsteklilerin
ihaleye katılabilmeleri için aşağıda belirtilen belgeleri teklifleri kapsamında
sunmaları gerekir.
a) Tebligat
için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile
elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı
gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya meslek odası belgesi;
1) Gerçek
kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda
alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya ilgili Meslek Odasına kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel
kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu
Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde
bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge.
c) Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
1) Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel
kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya
kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu
gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile
tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.
d) Bu
şartname ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu,
e) Bu
Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin standart forma uygun geçici
teminat mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların Saymanlık
ya da Muhasebe Müdürlüklerine yatırıldığını gösteren makbuzlar,
f) İhale
dokümanının satın alındığına dair belge,
g) Vekâleten
ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya
ilişkin noter tasdikli vekâletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
h) İsteklinin
ortak girişim olması halinde, bu Şartname ekinde yer alan standart forma uygun
iş ortaklığı beyannamesi,
İsteklinin
iş ortaklığı olması halinde (a), (b), (c) bentlerinde yer alan belgelerin her bir ortak tarafından
ayrı verilmesi zorunludur. İhaleye katılabileceklerinin öngörülmesi halinde
Konsorsiyumlarda
(a), (b), (c) bentlerinde yer alan belgelerin her bir ortak tarafından ayrı
ayrı verilmesi gerekir.
İsteklilerin
yukarıda sayılan belgeleri sunarken aslını veya aslına uygunluğu noterce
onaylanmış suretlerini vermeleri zorunludur. İstekliler belgelerin aslı yerine
ihaleden önce EÜAŞ’ın yetkili personeli tarafından
“Aslı İdaremizce Görülmüştür” şerhi taşıyan suretlerini verebilirler.
İsteklinin
teklifi ile birlikte yanıltıcı belge verdiği veya yanıltıcı beyanda bulunduğu,
belgelerde tahrifat yapıldığı tespit edilirse, teklifi değerlendirmeye alınmaz
ve geçici teminatı irad kaydedilir. Sözleşmenin
imzalanmasından sonra böyle bir durum tespit edilirse, kesin teminatı EÜAŞ
lehine irad kaydedilir ve sözleşme feshedilir.
Her iki
halde de İstekli / Yüklenici EÜAŞ’ a hiç bir itirazda bulunamaz
5 - İhale Dökümanı:
a) EÜAŞ Seyitömer Termik Santralı İşletme Müdürlüğü adresinde
görülebilir ve istenildiği takdirde KDV Dâhil 50,-TL (Elli) Bedeli mukabili bu
adresten temin edebilirler. İhaleye teklif verecek isteklilerin İhale dokümanı
satın almaları zorunludur.
b) Firmalar
ihale doküman bedelini Müdürlüğümüz veznesine veya Kütahya Vakıflar Bankası
Şubesi neznindeki TR89 0001 5001 5800 7281 1575 49 no’lu hesaba yatırıp doküman bedelinin yatırıldığını
gösterir makbuz karşılığı elden veya tebligat adresi vergi dairesi ve vergi
numarasını gösterir yazı ile istenebilir.
6 - Teklifler
ihale 29.11.2011 günü saat 14.00’e kadar EÜAŞ Seyitömer
Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Muhaberat servisi’ne
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
Postadaki gecikme nedeni ile geç gelen teklifler değerlendirmeye
alınmayacaktır.
7 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 Takvim günü
olacaktır.
8 - Bu
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilir. Yabancı firmalar ile ortaklık
yapan yerli firmalar bu ihaleye katılamazlar.
9 - Ekonomik
açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
10 -
Konsorsiyumlar bu ihale konusu iş için teklif veremez.
11 - Teklif
zarfları ihale günü saat 14.00’de EÜAŞ Seyitömer
Termik Santralı İşletme Müdürlüğünde katılımcılar huzurunda alenen açılacaktır.
12 - İş bu ihale 4734 sayılı kanunun 3. maddesinin (g)
bendi kapsamında 04.12.2008 tarih 27074 sayılı Resmi Gazete’de
yayınlanan “EÜAŞ Genel Müdürlüğünün 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun 3.maddesinin
(g) bendi kapsamında yapacağı Mal ve Hizmet alımı kapsamındaki yönetmelik” usul
ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.
8335/1-1
8
KALEM İHTİYAÇ DIŞI (KULLANILAMAZ) TEHLİKESİZ ATIK MALZEMELER İLE HURDA TAŞIT VE
İŞ MAKİNELERİ SATILACAKTIR
Türkiye Elektrik İletim Anonim Şirketinden:
8. İletim
Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğünde Bulunan 8 Kalem İhtiyaç Dışı (Kullanılamaz)
Tehlikesiz Atık Malzemeler ile Hurda Taşıt ve İş Makinelerinin;
- Çevre ve
Orman Bakanlığının 17/06/2011 tarih ve 27967 sayılı
Resmi Gazete’de Yayımlanarak yürürlüğe giren “Bazı
Tehlikesiz Atıkların Geri Kazanımı Tebliği”,
- Atık
Yönetimi Genel Esaslarına İlişkin Yönetmelik,
- İhale
kapsamında satışa çıkarılan 16 02 14 tehlikesiz atık koduna ilişkin Elektronik
Malzeme Hurdası için 23/06/2010 tarihli Çevre ve Orman
Bakanlığının oluruna istinaden alınmış Uygunluk Yazısı,
- Ömrünü
Tamamlamış Araçların Kontrolü Hakkında Yönetmelik hükümlerine göre açık satış
yöntemi ile piyasaya satılacaktır.
Satış
İhalesine ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İhale Kayıt Numarası : 2011/175233
1 - İdarenin
a) Adresi : Macun Mahallesi Fatih Sultan Mehmet Bulvarı
(İstanbul Yolu) No: 254 Yenimahalle/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 03123972400 - 03123972414
c) Elektronik Posta Adresi : 8grupmd@teias.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : www.8iletim.gov.tr.
2 - İhale konusu satış işinin
a) Niteliği, türü ve miktarı : MALZEMENİN
SIRA NOSU |
ADI VE
KAREKTERİSTİĞİ |
MİKTARI |
YERİ |
TEHLİKELİ ATIK
KODU |
1 |
Demir - Çelik |
820.000 KG |
MERKEZ |
17 04 05 |
2 |
Alüminyum (Bünyesi Demirli) İletken |
251.360 KG |
MERKEZ |
17 04 02 |
3 |
Bakır |
3.000 KG |
MERKEZ |
17 04 01 |
4 |
İzolatör |
68.510 KG |
MERKEZ |
17 01 06 |
5 |
Elektronik Malzeme Hurdası |
2.000 KG |
MERKEZ |
16 02 14 |
6 |
Karışık Metal |
2.500 KG |
MERKEZ |
17 04 09 |
7 |
Alüminyum Bara |
600 KG |
MERKEZ |
17 04 02 |
8 |
Araçlar ve iş makineleri |
26.300 KG |
MERKEZ |
16 01 04 |
b) Yapılacağı yer : ANKARA
c) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 7
gün içinde malzeme bedelini ödeyerek tesellüme başlanacaktır.
ç) İşin süresi : Malzemelerin tesellüm işlerini malzeme
bedelinin yatırıldığı günden itibaren 20 (yirmi) takvim günü içerisinde tamamlanması
zorunludur.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TEİAŞ 8. İletim Tesis ve İşletme Grup
Müdürlüğü Macun Mahallesi Fatih Sultan Mehmet Bulvarı (İstanbul Yolu) No: 254
Yenimahalle/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 17.11.2011 - 14:30
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler:
4.1.
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri
kapsamında sunmaları gerekir:
a) Mevzuatı
gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası
belgesi;
1) Gerçek
kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da
ilgili meslek odasından, ilk ilan tarihinin veya ihale tarihinin içinde
bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel
kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya
sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış,
tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
b) Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları,
üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten
son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere
ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
c) Şartname
ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu,
ç)
Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin standart forma uygun geçici
teminat mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların Saymanlık
ya da Muhasebe Müdürlüklerine yatırıldığını gösteren makbuzlar,
d)
Şartnamenin 7.3. maddesinde belirtilen, yeterlik
belgeleri,
e) Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş,
ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli
imza beyannamesi,
4.2. İhaleye
iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde;
4.2.1. İş
ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1. maddesinin
(a) ve (b) bentlerinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur.
4.3.
Yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Çevre
ve Orman Bakanlığınca çıkartılan, 17/06/2011 tarih ve
27967 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren Bazı Tehlikesiz
Atıkların Geri Kazanımı Tebliğinde belirlenen atıklar için 29/04/2009 tarihli
27214 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Çevre Kanununca Alınması Gereken İzin ve
Lisanslar Hakkında Yönetmelik kapsamında alınmış olan;
a)
Tehlikesiz Atık Geri Kazanım Tesisleri ve Metal Hurda Islahı/Geri Kazanımı
Tesisleri için Çevre Lisansının (teklif verdiği atık kodunu içermesi
zorunludur.)
b) Çevre ve
Orman Bakanlığından alınan izin belgesinin (teklif verdiği atık kodunu içermesi
zorunludur.)
c)
Tehlikesiz Atık Toplama – Ayırma Tesisleri için Bazı Tehlikesiz Atıkların Geri
Kazanımı Tebliğinin 7. Maddesi birinci fıkrasının (d) bendinde istinaden
düzenlenen belgelerinin
Bazı
Tehlikesiz Atıkların Geri Kazanımı Tebliği kapsamındaki atıklar için teklif
sunacak isteklilerin (a, b, c,) bendindeki belgelerden bir tanesini sunmaları
yeterlidir. İş ortaklıklarında ise ortaklardan her biri (a, b, c) bendindeki
belgelerden birini sunmak zorundadır.
4.3.2. Bazı
Tehlikesiz Atıkların Tebliğinin Ek-2 sinde yer alan ve bu tebliğ kapsamında
bulunmayan 16.02.14 atık kodlu Elektrikli ve Elektronik Ekipman Atıkları için
Çevre Yönetimi Genel Müdürlüğünce alınan 23/06/2010
tarih ve 10770 sayılı Bakanlık Olur’una istinaden Atık Elektrikli ve Elektronik
Eşyaların depolanması, işlenmesi, geri kazanımı, bertarafına
ilişkin Çevre ve Orman Bakanlığınca düzenlenen uygunluk belgesinin;
4.3.3. Hurda
araç ve iş makineleri için, Ömrünü Tamamlamış Araçların Kontrolü Hakkında
Yönetmelikte belirlenen esaslara göre faaliyetini sürdüren işleme tesisleri 29/04/2009 tarihli 27214 Sayılı Resmi Gazete’de
yayımlanan Çevre Kanununca Alınması Gereken İzin ve Lisanslar Hakkında
Yönetmelik kapsamında alınmış olan çevre izin veya lisanslarının Teklifleri
ekinde aslı, noter onaylı sureti veya aslı idarece görülmüştür ibareli
suretinin sunulması zorunludur. Lisansların ihale tarihinden sonraki en az iki
aylık süre içinde geçerli olması zorunludur. Atık Kodları Lisans belgelerinde
veya Çevre ve Orman Bakanlığınca Lisansa istinaden verilen Atık Listesinde
mutlaka bulunmalıdır. Belirtilen lisansları sunmayan yada
4. maddede belirtilen Atık Kodlarını taşımayan ve/veya atık listesini sunmayan
isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
4.3.4.
Şartnamenin 15. maddesinin (a,b,c,d,e,f) bentlerinde
belirtilen durumda olunmadığına ilişkin taahhütname.
5 - İhale,
açık arttırma sonucunda en yüksek fiyatla teklifte bulunan istekliye
bırakılacaktır.
6 - İhaleye
sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale
dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde veya http://www.8iletim.gov.tr
internet adresinin ihaleler bölümünde görülebilir ve 50,00 TL (Türk Lirası)
karşılığı TEİAŞ 8. İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü (Satın Alma ve
Ticaret Şefliği) Macun Mahallesi Fatih Sultan Mehmet Bulvarı No:254
Yenimahalle/Ankara adresinden satın alınabilir.
İhale
dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale
dokümanı almak isteyenler 60,00 TL (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. ZİRAAT
BANKASI NECATİBEY ANKARA ŞUBESİ HESAP NO: 6571047-5001 nolu
banka hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak
isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu
ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı
talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak
idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale
dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir
şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın
alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler,
ihale tarih ve saatine kadar TEİAŞ 8.İLETİM TESİS VE İŞLETME GRUP MÜDÜRLÜĞÜ
(MUHABERAT VE ARŞİV ŞEFLİĞİ) MACUN MAHALLESİ FATİH SULTAN MEHMET BULVARI NO: 254 06105 YENİMAHALLE/ANKARA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler
tekliflerini, her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatlarının
miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat şeklinde
vereceklerdir. İhale sonucu, ihale üzerinde bırakılan istekliyle her bir iş
kalemi için teklif edilen birim fiyatların miktarlarla çarpımı sonucu bulunan
toplam bedel üzerinden birim fiyat satış sözleşmesi imzalanacaktır
10 - Bu
ihalede, kısmi teklif verilebilecektir. İstekliler satışı yapılacak her bir iş
kalemi için teklif verebilecektir. Teklifler her bir iş kaleminin tamamı için
verilecektir.
11 - İstekliler
teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri
tutarda geçici teminat vereceklerdir. Geçici teminat mektubunun süresi 17/02/2012 tarihinde önce olmayacak şekilde verilmelidir.
12 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim
günüdür.
13 - Diğer
hususlar:
13.1. İhale
konusu malzemelerin teslimatı, nakledilmesi, berterafı,
geri dönüşümü, ara depolama tesisine teslim edilmesi işleriyle ilgili olarak
Çevre ve Orman Bakanlığınca çıkarılan ve ihale tarihi itibariyle yürürlükte
olan mevzuat uygulanacaktır. Bu şartnamede hüküm bulunmayan hallerde Türkiye
Elektrik İletim Anonim Şirketi Genel Müdürlüğü İhtiyaç Fazlası (Ölü Stok) ve
İhtiyaç Dışı (Kullanılamaz) Malzemeler, İhtiyaç Fazlası, Ekonomik Ömrünü
Doldurmuş, Hurda Taşıt ve İş Makineleri Değerlendirme Yönetmeliği hükümleri
uygulanacaktır.
8637/1-1
TAŞINMAZMAL SATIŞ İHALESİ İLANI
Silivri Belediye
Başkanlığından:
1 - Aşağıda tabloda belirtilen, Mülkiyeti Silivri Belediyesi’ne ait,
1-14 sıra nolu, 14 (ondört)
adet taşınmazmalın, 2886 Sayılı Devlet İhale
Kanunu’nun 36. maddesi uyarınca, Kapalı Teklif Usulüyle, 17.11.2011 Perşembe
günü Saat 10:00’dan itibaren, sırasıyla hizalarındaki
Muhammen Bedeller üzerinden, Silivri Belediyesi Merkez Binası, Meclis Toplantı
Salonunda, Belediye Encümeni huzurunda, satış ihalesi yapılacaktır.
SATIŞA ÇIKARILACAK TAŞINMAZLARI GÖSTERİR TABLO |
||||||||
Sıra No |
İlçesi |
Mahallesi |
Pafta/Ada/ Parsel |
Cinsi |
Alanı m2 |
İmar Durumu |
Muhammen Bedel/ TL |
Geçici teminat % 3 /TL |
1 |
Silivri |
Selimpaşa |
1017
ada, 3 parsel |
Arsa |
1.300,00 |
Ayrık Nizam 4 kat Konut Alanı TAKS:0.25,KAKS:1.00 |
221.000,00 |
6.630,00 |
2 |
Silivri |
Selimpaşa |
1017
ada, 4 parsel |
Arsa |
1.501,37 |
Ayrık Nizam 4 Kat Konut Alanı TAKS:0.25,KAKS:1.00 |
255.232,90 |
7.657,00 |
3 |
Silivri |
Selimpaşa |
1017
ada, 5 parsel |
Arsa |
1.202,00 |
Ayrık Nizam 4 Kat Konut Alanı TAKS:0.25,KAKS:1.00 |
204.340,00 |
6.130,20 |
4 |
Silivri |
Selimpaşa |
989
ada, 3 parsel |
Arsa |
1.402,65 |
Ayrık Nizam 4 Kat Konut Alanı TAKS:0.25,KAKS:1.00 |
238.450,50 |
7.153,52 |
5 |
Silivri |
Selimpaşa |
989
ada, 4 parsel |
Arsa |
1.550,00 |
Ayrık Nizam 4 Kat Konut Alanı TAKS:0.25,KAKS:1.00 |
263.500,00 |
7.905,00 |
6 |
Silivri |
Selimpaşa |
989
ada, 5 parsel |
Arsa |
1.550,00 |
Ayrık Nizam 4 Kat Konut Alanı TAKS:0.25,KAKS:1.00 |
263.500,00 |
7.905,00 |
7 |
Silivri |
Selimpaşa |
989
ada, 6 parsel |
Arsa |
1.420,90 |
Ayrık Nizam Konut Alanı 4 Kat TAKS:0.25,KAKS:1.00 |
241.553,00 |
7.246,60 |
8 |
Silivri |
Selimpaşa |
843
ada, 2 parsel |
Arsa |
1.850,47 |
Ayrık Nizam Konut Alanı 2 Kat TAKS:0.15,KAKS:0.30 |
222.056,40 |
6.661,70 |
9 |
Silivri |
Selimpaşa |
192
ada, 1 parsel |
Arsa |
13.633,95 |
E:1.00 Konut Dışı
Kentsel Çalışma Alanı |
4.771.882,50 |
143.156,48 |
10 |
Silivri |
Ortaköy |
728
ada, 5 parsel |
Arsa |
3.286,85 |
Ayrık Nizam Konut Alanı 2 kat TAKS:0.15,KAKS:0.30 |
197.211,00 |
5.916,33 |
11 |
Silivri |
Pirimehmet Paşa |
1419
ada, 3 parsel |
Arsa |
5.200,00 |
Sanayi
Alanı 0.50 2 Kat 1/5000’de Üst Merkez Emsal 1.50 |
780.000,00 |
23.400,00 |
12 |
Silivri |
Pirimehmet Paşa |
1419
ada, 4 parsel |
Arsa |
9.942,06 |
Sanayi
Alanı 0.50 2kat 1/5000'de Üst Merkezde Emsal - 1.50 |
1.491.309,00 |
44.739,27 |
13 |
Silivri |
Gümüşyaka |
7
ada, 1 parsel |
Arsa |
1.900,00 |
Ayrık Nizam 2 Kat Konut Alanı TAKS:0.25,KAKS:0.50 |
190.000,00 |
5.700,00 |
14 |
Silivri |
Değirmenköy |
312
ada, 6 parsel |
Arsa |
1.549,92 |
Sanayi Alanı İmarlı
Emsal 0.50 |
154.992,00 |
4.649,76 |
2 - İHALEYE KATILMAK İÇİN İSTENEN BELGELER :
a) Nüfus cüzdan fotokopisi,
b) 2011 Yılına ait Kanuni ikametgah,
c) 2011 Yılına ait Tasdikli nüfus sureti,
d) Tüzel kişiler için Türkiye’de tebligat adres beyanı,
e) Gerçek kişiler için Noter tasdikli imza sirküleri,
f) Tüzel kişiler adına ihaleye gireceklerin 2011 yılı Noter tasdikli
yetki belgesi ve imza sirküleri
g) Gerçek / tüzel kişiler adına vekaleten
ihaleye gireceklerin 2011 yılı noter tasdikli vekaletname örneği ve imza
sirküleri,
h) İstekli tüzel kişi ise Sanayi ve / veya Ticaret Odası Belgesi ile
Ticaret Sicil Gazetesinin aslı veya 2011 yılı Noter Tasdikli sureti
ı) Her bir taşınmaz için ayrı ayrı yatırılmış ve üzerinde ait olduğu
taşınmazın Ada ve Parsel numarası yazılı geçici teminat makbuzu veya teminat
mektubu.
j) İsteklilerin ortak girişim olması halinde Noter tasdikli ortak
girişim beyannamesi.
k) Yukarıda b,c,d,e şıklarında belirtilen
belgeler ilan tarihinden sonra alınmış olacaktır.
l) İstekliler verecekleri fiyat tekliflerini yazı ve rakamla okunaklı ve
anlaşılır bir şekilde belirteceklerdir. Tekliflerde kazıntı ve silinti
olmayacaktır. Ayrıca şartnameyi kabul ve taahhüt ettiklerine dair imzalayarak
iç zarfa koyacaklardır.
m) İhaleye katılacakların istenen belgeleri, şartnamenin 10. maddede
belirtilen tarihlerde, mesai bitimine kadar, ayrı ayrı, hazırlayacakları kapalı
zarf içerisinde, Alındı Belgesi karşılığı, Belediye Emlak ve İstimlak
Müdürlüğüne teslim edeceklerdir.
3 - Kapalı teklif zarfları; istenilen belgeler ve fiyat teklifini içerir
iç zarfı ile birlikte dış zarfın içine konulacaktır. Belgeler ve iç zarfın
içine konulacağı dış zarfları; 16.11.2011 Çarşamba günü mesai bitimine kadar,
Emlak ve İstimlak Müdürlüğü’ne teslim edilecektir.
4 - İhaleye katılacaklar, yukarıda belirtilen %3 oranında geçici teminat
tutarını, katılacağı her parsel için ayrı yatıracak, ayrı ayrı dosya
hazırlayacaklardır.
5 - İdare İhaleyi yapıp yapmamakta ve uygun bedeli tespitte serbesttir.
6 - Satış İhalesine ait şartname, ilan edildikten sonra hergün mesai saatleri içerisinde Belediyemiz Emlak ve
İstimlak Müdürlüğü’nde görülebilir ve ücretsiz temin edilebilir.
7 - Telgraf ve faks ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecek olup,
ayrıca posta ile yapılan tekliflerdeki gecikmelerde dikkate alınmayacaktır.
İlan olunur.
8631/1-1
İzmir Defterdarlığı Milli Emlak Dairesi
Başkanlığı Konak Emlak Müdürlüğünden:
S A T I Ş I Y A P I L A C A
K T A Ş I N M A Z I N |
||||||||||||||
Taşınmaz No |
İlçesi |
Mah/ Köyü |
Mevkii |
Pafta |
Ada |
Parsel |
Yüzölçümü (m2) |
Hazine Payı |
Cinsi |
İmar Durumu |
Tahmini Satış
Bedeli (TL) |
Geçici Teminat
Miktarı (TL) |
İhale Tarihi |
İhale Saati |
35180101604 |
Kemalpaşa |
Ulucak Mh. |
Hayıtlıkır |
L18-b-03-d |
|
2904 |
4.100,00 |
Tam |
Tarla |
1/1000 ölçekli
imar planında Sanayi Alanı |
1.292.000,00 |
387.600,00 |
15.11.2011 |
09:45 |
1 - Yukarıda
tapu kaydı ve nitelikleri belirtilen taşınmazın satış ihalesi hizasında
gösterilen tarih ve saatte 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 45. Maddesine
göre açık teklif usulü ile belirtilen tahmini bedel üzerinden Hükümet Konağı C
Blok K:2 Konak/İZMİR adresinde bulunan Konak Emlak Müdürlüğü Makam odasında
yapılacaktır.
2 - İhaleye
katılacak isteklilerin; yasal yerleşim sahibi olmaları, tebligat için Türkiye’de
adres göstermeleri, gerçek kişilerin TC kimlik numarasını tüzel kişilerin ise
vergi kimlik numarasını bildirmeleri, Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğünce verilen
geçici teminat makbuzunu veya Banka Geçici Teminat Mektubunu (s ü r e s i z), yasal yerleşim belgesi, ve T.C. kimlik numarasını gösterir nüfus cüzdan
suretini, tüzel kişiler adına ihaleye katılacaklardan tüzel kişiliğin İdare
merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya siciline kayıtlı bulunduğu ticaret
veya sanayi odasından ve yahut benzeri mesleki kuruluştan 2011 yılı içerisinde
alınmış sicil kayıt belgesi ile tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya
teklifte bulunacak kişilerin tüzel kişiliği temsile tam yetkili olduklarını
gösterir noterlikçe tasdik edilmiş imza sirkülerini veya vekaletname ve nüfus
cüzdan sureti ile, özel kişiler adına ihaleye gireceklerin; nüfus cüzdan
sureti, yasal yerleşim belgesi ve Noter tasdikli vekaletname örneği, Kamu Tüzel
Kişileri adına ihaleye katılacakların ise ayrıca tüzel kişiliği temsile yetkili
olduğunu belirtir belge ile birlikte ihale saatine kadar Komisyon Başkanlığına
başvurmaları gerekmektedir. Ayrıca, ihale saatine kadar Komisyon Başkanlığına
ulaşmış olmak şartıyla teklif mektupları ile istenilen belgeler iadeli
taahhütlü posta ile gönderilebilir. Postadaki gecikmeler kabul edilmeyecektir.
3 - Geçici
teminatın bankalardan alınacak "Geçici Teminat Mektubu" ile verilmesi
halinde mektubun içeriğinin 2886 sayılı Kanunun 27'nci maddesi ve bu Kanun
uyarınca yayımlanmış "Hazine Taşınmazlarının İdaresi Hakkındaki Yönetmelik
" hükümlerinde belirtilen şartları taşıması ve süresiz olması gerekmektedir.
4 - 4706
sayılı yasa uyarınca Hazineye ait taşınmazların satış ihale bedelleri KDV ile
diğer vergi, resim ve harçlardan müstesnadır. Ayrıca, satışı yapılan taşınmaz,
5 yıl süre ile emlak vergisinden muaftır.
5 - İstenilmesi halinde alıcıları tarafından taşınmaz satış ihale bedeli
defaten (peşin) ödeneceği gibi, belediye ve mücavir alan sınırları içerisinde
5.000,00 TL, bu sınırlar dışında ise 1.000,00 TL’sını
geçtiği takdirde satış ihale bedelinin 1/4'ü peşin, geri kalan kısmı ise kanuni
faiz uygulanmak suretiyle iki (2) yılda ve sekiz (8) eşit taksitle ödeme
kolaylığı getirilmiştir.
6 -
Taşınmazların satış şartnamesi ve ekleri mesai saatleri içinde Konak Emlak
Müdürlüğüne (Hükümet Konağı C Blok Defterdarlık Binası 2.Kat Konak) müracaatla
bedelsiz olarak görülebilir.
7 - Sit
Sertifikası ile ihaleye katılacak maliklerince , sit
alanında kalması nedeniyle adlarına düzenlenen ve kullanılmayan veya kısmen
kullanılan belgeleri en geç 31/12/2011 tarihine kadar Hazineye ait
taşınmazların satış ihalelerinde ödeme aracı olarak kabul edilecek, bu tarihten
sonra ise kabul edilmeyecek olup, bu nedenle sertifika ile ihaleye katılacak
olanlar ihaleden önce bir dilekçe ile ödeme aracı olarak sertifika sunacağını ve
sertifikanın tasdikli bir suretinin ihale komisyonuna bildirmesi gerekmektedir.
Belge ile ödeme talebinin daha sonra yapılması halinde talep hakkında herhangi
bir işlem yapılmayacaktır.
8 - Komisyon
ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
9 - Bu ihaleye ilişkin bilgiler,
www.izmirdefterdarligi.gov.tr adresinden öğrenileceği gibi, Türkiye genelindeki
tüm ihale bilgileri www.milliemlak.gov.tr adresinden de öğrenilebilir. İlan olunur.
8433/1-1
—— • ——
Türk
Hava Kurumu Genel Başkanlığından:
1 - Türk Hava Kurumu kadrosunda bulunan uçucular,
paraşütçüler ve uçuşla ilgili personel ile Ankara ve İzmir’de bulunan paraşüt
kulelerinden atlayış yapan kişilerin, THK tarafından düzenlenen kurslara
katılan öğrencilerin ve THK adına yarışmalara katılan sporcuların ferdi kaza ve
özel güvenlik personeli için özel güvenlik mali sorumluluk, THK envanterinde
bulunan; muhtelif cins ve miktardaki hava araçlarının; gövde (tekne) (65 hava
aracının gövde savaş risk sigortası dahil), mali mesuliyet (koltuk) ve 3’üncü
şahıslara karşı mali mesuliyet, uçak hangarları, simülatör
cihazları ve taşınmaz malların zorunlu deprem, yangın, doğal afet ile
elektronik cihaz, kara araçlarının zorunlu trafik ve kasko sigortaları
01.01.2012 tarihinden geçerli olmak üzere 1 (Bir) yıl süreyle 08 Aralık 2011
Perşembe günü kapalı teklif alma usulü ile ihale edilecektir.
2 - İstekliler şartnameye göre hazırlayacakları kapalı
zarf teklif mektuplarını, 08 Aralık 2011 Perşembe günü Saat: 14.00’a kadar
Genel Evrak Kısmına teslim edecektir.
3 - İstekliler bu işe ait şartnameyi Atatürk Bulvarı
No: 33 Opera/ANKARA adresindeki Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığı İhale ve
Kontrat Yönetim Müdürlüğünden 250,00.-TL (İkiyüzelli)
bedel ile temin edebilirler.
4 - Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığı Kamu İhale
Yasasına tabi olmayıp, ihaleyi yapıp yapmamakta, dilediğine vermekte
serbesttir.
Bilgi Tel : (0
312) 310 48 40 / 263-274-363
8629/1-1