TASFİYE YÖNETMELİĞİNİN 22. MADDESİ UYARINCA
BEKLETİLMEYECEK EŞYA KAPSAMINDA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR
1 ADET HARİCİ
VERİ DEPOLAMA ÜNİTESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel
Müdürlüğünden:
FABRİKAMIZ
ARPALI VE ALTUNKENT KANTARLARI PERSONEL ÇALIŞTIRILMASINA DAYALI HİZMET
ALIM İHALESİ YAPTIRILACAKTIR
Erzurum Şeker Fabrikası
Müdürlüğünden:
BAGA-PERNO
MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
TEKLİF VERMEYE
DAVET
“SAĞLIKTA
DÖNÜŞÜM VE SOSYAL GÜVENLİK REFORMU PROJESİ (SDSGRP)” “SAĞLIĞIN TEŞVİKİ VE
GELİŞTİRİLMESİ İL DEĞERLENDİRME TOPLANTISI” ORGANİZASYON HİZMETİ ALIMI
FUEL OİL VE MOTORİN
TANKLARI SEVİYE ÖLÇÜM SİSTEMİ KURULUMU İŞİ YAPTIRILACAKTIR
EÜAŞ Ambarlı Fuel Oil Doğalgaz K. Ç. Santralı
İşletme Müdürlüğünden:
YAP - İŞLET - DEVRET MODELİ İLE ALIŞ VERİŞ MERKEZİ (AVM)
İNŞAATININ YAPIMI VE MAKSİMUM 20+5 YIL SÜRE İLE İŞLETİLMESİ (İNTİFA HAKKI) İŞİ
YAPTIRILACAKTIR
TASFİYE
YÖNETMELİĞİNİN 22. MADDESİ UYARINCA BEKLETİLMEYECEK EŞYA KAPSAMINDA TASFİYELİK
HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR
Gümrük ve
Ticaret Bakanlığı Tasfiye Hizmetleri Genel Müdürlüğü Ankara Tasfiye İşletme
Bölge Müdürlüğü Antakya Tasfiye İşletme Müdürlüğünden:
1-a) Satışa esas bedeli
en az 3.241,35 TL ile en çok 866.230,33 TL arasında değişen; yatırılması
gereken güvence tutarı da en az 324,14 TL ile en çok 86.623,03 TL arasında
olan, cinsi, miktarı, özellikleri, satışa esas bedeli ve güvence tutarı ayrı
ayrı şartname eki listede gösterilen paket çay, plastik çakmak cinsi 5 grup
eşya; açık artırma suretiyle Gündüz Caddesi Antakya/HATAY adresindeki Antakya
Belediye Parkı içinde bulunan Nikah ve Oda Tiyatrosu
Salonunda 15.09.2011 tarihinde saat: 09.30'da satışa sunulacaktır. Satışa
sunulan eşya hakkında daha detaylı bilgiye www.gumruk.gov.tr ve
www.tasis.gov.tr. internet adresimizden ulaşılabilir.
b)
Nakdi olarak ödenecek güvence; Satış için 14.09.2011 tarih ve saat 16.00'a
kadar Antakya Gümrük Müdürlüğü hizmet binası Karaali Beldesi İskenderun yolu
12. Km / ANTAKYA-HATAY adresinde bulunan ve satışı yapan Antakya Tasfiye
İşletme Müdürlüğü veya Tasfiye İşletme Bölge Müdürlüklerine bağlı diğer Tasfiye
İşletme Müdürlükleri ve Şefliklerde bulunan Sayman Mutemetlerine veya TASİŞ
Döner Sermaye İşletmesi Saymanlık Müdürlüğü veznesine yatırılması, Tasfiye
Yönetmeliğinin 11.inci maddesinde belirtilen tedavüldeki Türk parası dışında
kalan değerlerin, yukarıda belirtilen tarih ve saatlere kadar "Şaşmaz
Mevkii Ergazi Tesisleri, Türkkuşu
Yanı Etimesgut / ANKARA" adresinde bulunan TASİŞ Döner Sermaye İşletmesi
Saymanlık Müdürlüğü veznesine teslim edilmesi gerekmektedir.
2 - Kimliklerini gösterir
belge, gerçek kişilerin T.C. kimlik numarası ve ikametgah
beyanı, tüzel kişilerin vergi kimlik numarası ve işyeri merkezi beyanı,
güvencenin yatırıldığına ilişkin belge, vekil olarak katılanlar için
vekâletname aslı veya noter onaylı örneği, Tüzel kişiler adına katılacaklardan,
yetki belgesinin aslı veya noter onaylı örneğinin veya vekaletname kartının
satış günü ihale salonunda ibraz edilmesi gerekir.
3 - Açık Artırma
Yöntemiyle Eşya Satış Şartnamesi ve ekleri KDV dahil
10,00 TL bedel karşılığı Antakya Tasfiye İşletme Müdürlüğümüz ve Tasfiye
İşletme Bölge Müdürlüklerinden alınabilir.
4 - Satışla ilgili olarak
aşağıda belirtilen telefon numarasından ayrıntılı bilgi alınabilir.
Bilgi için
: Antakya Tasfiye İşletme Müdürlüğü 0 (326) 285 60 44
TASİŞ WEB SAYFASI ADRESİ
www.gumruk.gov.tr.
www.tasis.gov.tr.
İlan
olunur.
7169/1-1
1 ADET HARİCİ VERİ DEPOLAMA ÜNİTESİ SATIN
ALINACAKTIR
Devlet Malzeme
Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C. Anadolu Üniversitesi Rektörlüğü Döner Sermaye
İşletme Müdürlüğüne, 1 Adet Harici Veri Depolama Ünitesi Kuruluşça hazırlanan
teknik şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan
satın alınacaktır.
1 – İHALE DOKÜMANI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III
No'lu Satın Alma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz
internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların,
İhale döküman bedelini (100.-TL) Ofis veznelerinden
birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname, Ofis Ticari şartnamesi ve
ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 20.09.2011 günü, saat 12:00’ye
kadar Genel Müdürlüğümüz, III No'lu Satın Alma Daire
Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14:00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit
edilenlerin, kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, teknik şartnamesine uygun olduğu tespit edilen
tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte
açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade
edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek
olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3'ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda en az 6 ay süreli geçici teminat
verilecektir.
8 – Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g)
fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
7178/1-1
FABRİKAMIZ ARPALI VE ALTUNKENT KANTARLARI PERSONEL
ÇALIŞTIRILMASINA DAYALI HİZMET ALIM İHALESİ YAPTIRILACAKTIR
Erzurum Şeker
Fabrikası Müdürlüğünden:
Fabrikamız Arpalı ve Altunkent
Kantarları Personel Çalıştırılmasına Dayalı Hizmet alımı işi açık ihale usulü
ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası* : 2011/141205
1 - İdarenin
a) Adresi : Yeni Mah E80 Karayolu Sok No:114
AZİZİYE/ERZURUM
b) Telefon ve faks
numarası : 0 442 631 38 46/ 0442 631 30 24
c) Elektronik posta adresi
(varsa) : erzurumseker@turkseker.gov.tr
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Fabrikamız
Arpalı ve Altunkent kantarlarında 18 (Onsekiz) Personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alım
ihalesidir.
b) Yapılacağı yer : Erzurum Şeker Fabrikası
c) İşin süresi : Fabrikamız
Kampanya Dönemi 2 Ay 15 takvim gündür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Erzurum Şeker Fabrikası Ofis Binası
b) Tarihi ve saati : 23.09.2011 Saat: 14:30
4 - İhale şartnamede belirtilen gereklilikleri yerine
getiren yerli isteklilere açıktır.
5 - İhale dokümanı Erzurum Şeker Fabrikası Ticaret
Servisinde görülebilir ve 100,00,-TL karşılığı [aynı adresten] temin
edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunludur.
6 - Teklifler, [23.09.2011], saat [14:30]’a
kadar Erzurum Şeker Fabrikası Haberleşme Servisine verilebileceği gibi, iadeli
taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. (Postadaki gecikmelerden idare
sorumlu tutulmayacaktır.)
7 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kalemi için
teklif edilen birim fiyatların miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel
üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekliyle her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatların
miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat
sözleşme düzenlenecektir.
8 - İstekliler
teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri
tutarda geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden
itibaren en az 45 takvim günü olmalıdır.
10 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
11 - Bu ihale (Ceza yasaklamalarla
ilgili hususlar hariç) 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunun 3.maddesi (g) bendine
istinaden 4734 Kamu İhale Kanununa ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri
Kanununa tabi değildir.
7221/1-1
BAGA-PERNO MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
TÜLOMSAŞ Genel
Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2011/138897
1 - İdarenin:
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490 /ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0(222)
224 00 00 (4435–4436)/ 225 50 60 – 225 72 72
c) Elektronik Posta Adresi : tulomsas@tulomsas.com.tr
2 - İhale konusu işin niteliği,
türü ve miktarı : 19 Kalem Muhtelif ölçü, miktar ve kalitede vagon Baga-Perno malzemeleri teknik
şartname ve resimlere göre imal ettirilmek suretiyle satın alınacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 29.09.2011-15:00
4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli isteklilerden teklif
alınmak suretiyle Açık ihale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığına 29.09.2011 günü saat:
15.00’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı
adresten 100,- TL. bedelle (KDV dahil) temin
edilebilir.
7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden
yasaklanma hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
7144/1-1
—— • ——
“SAĞLIKTA DÖNÜŞÜM VE SOSYAL GÜVENLİK REFORMU PROJESİ (SDSGRP)” “SAĞLIĞIN
TEŞVİKİ VE GELİŞTİRİLMESİ İL DEĞERLENDİRME TOPLANTISI” ORGANİZASYON HİZMETİ
ALIMI
Sağlık
Bakanlığından:
Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti, Sağlıkta Dönüşüm ve Sosyal
Güvenlik Reformu Projesi (SDSGRP) uygulanabilmesi amacıyla Uluslararası İmar ve
Kalkınma Bankası’ndan bir ikraz (İkraz No: 7717-TU) temin etmiştir. T.C. Sağlık
Bakanlığı Temel Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü, SDSGRP kapsamında Antalya
İli Belek İlçesi sınırları içerisinde “Sağlığın Geliştirilmesi Anketör Eğitimi
Toplantısı ”Organizasyon Hizmeti satın alınacaktır.
Temel Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü uygun firmaları,
adı geçen organizasyonlar için teklif vermeye davet etmektedir. Hizmet alımına
yönelik daha fazla bilgi; www.saglik.gov.tr adresinde yer almaktadır. Son
teklif verme tarihi her bir ihale için aşağıdaki gibidir.
Organizasyon
Tarihi |
Son Teklif Verme
Tarihi |
05-09 ARALIK 2011 |
17 EKİM 2011,
saat 10.30 |
7175/1-1
FUEL OİL VE MOTORİN TANKLARI SEVİYE ÖLÇÜM SİSTEMİ
KURULUMU İŞİ YAPTIRILACAKTIR
EÜAŞ Ambarlı Fuel Oil Doğalgaz K. Ç. Santralı
İşletme Müdürlüğünden:
İşletmemiz Fuel Oil Doğal Gaz K. Ç. Santralı Fuel
Oil ve Motorin Tanklarına yeni seviye ölçüm
sisteminin Kurulması
İhale Kayıt Numarası : 2011/140971
1 – İDARENİN :
a) Adresi : P.K. 47 34315 Avcılar/İSTANBUL
b) Telefon ve Faks No : Tel
: (0212) 875 91 00 (8 Hat) Faks : (0212) 875 91 10-13
2 - İHALE KONUSUNUN :
a) Niteliği : İşletmemiz Fuel Oil Doğal Gaz K. Ç. Santralı Fuel
Oil ve Motorin Tanklarına, tüm software
mühendislik çalışmalarını da içerecek şekilde anahtar teslimi olarak yeni
seviye ölçüm sistemi Kurulması işidir.
b) Türü : Hizmet alımı
c) Dosya No : 2011/32
d) Şartname Bedeli : 100.-TL
e) Hizmetin Teslim Yeri : EÜAŞ
Ambarlı Fuel Oil Doğalgaz
K.Ç. Santralı İşletme Müdürlüğü
f) İşin Süresi : Toplam 77 takvim günüdür.
3 – İHALENİN :
a) Yapılacağı Yer : EÜAŞ Ambarlı Fuel Oil
Doğalgaz K.Ç. Santralı İşletme Müdürlüğü
b) Tarihi ve Saati : 29/09/2011 Perşembe günü – Saat 15:00’te
4 - İhale dokümanı şartname EÜAŞ Ambarlı Fuel Oil Doğalgaz K.Ç. Santralı
İşletme Müdürlüğü P.K. 47 Avcılar/İSTANBUL adresi; Ticaret servisinde
görülebilir ve 100.-TL karşılığı aynı adresten temin edilebileceği gibi şartname
bedeli İşletmemiz Vakıfbank Avcılar Çarşı Şb. TR 95000 1500 158007 296939 341 No’lu hesaba havale edildikten sonra, dekont
ile birlikte yapılacak yazılı başvuruya istinaden, gönderim bedeli alıcıya ait
olmak şartıyla İhale Dokümanları adrese de gönderilebilir. İhaleye teklif
verecek olanların ihale dokümanını satın alması zorunludur.
5 - İstekliler ihale ile ilgili tekliflerini 29/09/2011 Perşembe günü; saat 15:00’e kadar EÜAŞ Ambarlı Fuel Oil Doğalgaz K.Ç. Santralı
İşletme Müdürlüğü Muhaberat Servisine verebilecekleri gibi iadeli taahhütlü
posta ile gönderebilirler. Postadaki gecikmeler kabul edilmeyecektir.
6 - Teşekkülümüz 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun 3.
maddesinin (g) bendi doğrultusunda istisna kapsamındadır. İhaleyi yapıp
yapmamakta veya dilediğine kısmen veya tamamen vermekte serbesttir.
7 - Bu ihale 4964 sayılı Kanunun
1. Maddesinin son fıkrası ve 40. Maddesinin son fıkrasına istinaden Şirketimiz
(EÜAŞ) Satın Alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve esasları doğrultusunda
yapılacaktır.
7201/1-1
YAP - İŞLET -
DEVRET MODELİ İLE ALIŞ VERİŞ MERKEZİ (AVM) İNŞAATININ YAPIMI VE MAKSİMUM 20+5
YIL SÜRE İLE İŞLETİLMESİ (İNTİFA HAKKI) İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Biga Belediye Başkanlığından:
İHALENİN KONUSU VE ŞEKLİ
İLE İŞİN NEVİ VE MİKTARI
MADDE- 1-)
Mülkiyeti Belediyemize
ait Çanakkale İli, Biga İlçesi, Sakarya Mahallesi köşklübağ
mevkii 20L. IIId pafta, 900 ada 1 parselde bulunan, 3634.47 m2. miktarındaki, imar
planlarımızda ticaret alanı niteliğindeki arsaya, Belediyemiz Meclisinin
05/05/2011 tarih ve 2011/57 sayılı kararı gereğince, yap-işlet-devret modeli
ile Alış Veriş Merkezi inşaatı için gerekli tüm uygulama projelerinin
hazırlatılarak Belediye ile diğer kurumların tasdikinden sonra inşaat ruhsatı
alınması, inşaatın proje ve şartnamelere uygun olarak bitirilmesi, işletmeye
açılması ve tüm masrafları yüklenici firma tarafından karşılanmak kaydıyla
yapımı ve maksimum 20+5 (yirmi artı beş) yıl süreyle işletilmesi (intifa)
hakkının verilmesi ve işletme süresi sonunda tesislerin idareye şartsız,
borçsuz ve bedelsiz devir edilmesi işi, 2886 S.D.İ.K.nun
35/a maddesine göre kapalı teklif arttırma usulü ile ihale edilecektir.
ŞARTNAME VE EKLERİNİN
TEMİNİ
MADDE – 2 -)
İstekliler, İhale
şartname ve eklerini hafta içi her gün mesai saatleri içerisinde Biga
Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğünde ücretsiz görülebilir veya Belediyemiz
Tahsilat Servisine ihale dosya bedeli olan 1.000,00 TL (Bin Türk Lirası)
yatırılarak Fen İşleri Müdürlüğünden alınabilir.
İHALE YERİ VE TARİHİ
MADDE – 3 -)
İşin ihalesi 27/09//2011
Salı günü saat:11.00 de Biga Belediyesi Encümen Toplantı Salonunda, Belediye
Encümen’i huzurunda yapılacaktır.
İŞİN TAHMİN EDİLEN BEDELİ
MADDE – 4-)
ihaleye konu işin tahmini
inşaat maliyeti bedeli 6.410.625,00 TL (Altımilyon Dörtyüzonbin Altıyüzyirmibeş Türklirası) dır. Yapım bedeli, bu
bedeli aştığı takdirde yüklenici idareden herhangi bir hak iddia etmeyecektir.
İstekliler alışveriş
merkezinin intifa hakkı bedeli olarak, işletme süresinin başladığı yılın ilk
altı ayı için intifa hakkı bedeli ödemeyecek, 7. aydan itibaren aylık intifa
hakkı bedeli 5.000,00 TL olup (bu süre 4.5 yıldır), 6.
yıl için aylık intifa hakkı bedeli 20.000,00 TL olarak belirlenmiş olup,
istekliler bu bedeller üzeriden % yüzde olarak (tek bir yüzde artış oranı
belirtilerek) artış yapacaklardır.
7. yıldan itibaren aylık
intifa hakkı bedeli 6. yıl için belirlenen (20.000,00 TL + yüzde artış oranı)
aylık intifa hakkı bedeline Devlet İstatistik Kurumu tarafından yayınlanan tefe
tüfe fiyatlarının ortalaması alınarak artış yapılacaktır. Bu uygulama 25. yıla
kadar her yıl artışlı olarak aylık intifa hakkı bedellerine her yıla ait tefe
tüfe fiyatlarının ortalaması kadar artış uygulanarak belirlenecektir.
TEMİNATA İLİŞKİN ESASLAR
MADDE – 5 -)
5.1.) Geçici Teminat:
İşin tahmin edilen inşaat maliyet bedeli 6.410.625,00 TL (Altımilyon
Dörtyüzonbin Altıyüzyirmibeş
Türklirası) ile yıllık ortalama tahmini intifa hakkı
bedeli 60,000,00 TL.(Altmışbin Türklirası)
nın toplamı 6.470.625,00 TL.(Altımilyon
Dört yüzyetmişbin Altıyüzyirmibeş
Türklirası) nın %3’ü olan
194.118,75 TL (Yüzdoksandörtbin Yüzonsekiz
Türklirası Yetmişbeş Kuruş)
dır.
5.2.) Kesin Teminat: İşin
tahmini inşaat maliyet bedeli 6.410.625,00 TL (Altımilyon
Dörtyüzonbin Altıyüzyirmibeş
Türklirası) ile ihale sonucu oluşacak ortalama yıllık
intifa hakkı bedelinin % 6’sı oranında alınacaktır.
Tesisin sözleşmeye,
şartnamelere ve projelere uygun olarak tamamlanıp, kabulünün yapılmasını
müteakip, kesin teminatın tamamı iade edilecektir.
5.3.) Geçici ve kesin
teminat olarak kabul edilecek değerler aşağıda gösterilmiştir.
a) Tedavüldeki Türk
Parası,
b) Maliye Bakanlığı,
Hazine ve Dış Ticaret Müsteşarlığınca belirlenecek bankaların verecekleri
süresiz ve 2886 Sayılı Kanunun 27.maddesine uygun olarak düzenlenmiş banka
teminat mektupları,
c) Devlet Tahvilleri ve
Hazine kefaletine haiz tahviller ve Hazine Mektupları,
5.4.) İhaleye kabul
edilmeyen veya çekilen ya da kazanamayanların geçici teminatları, yetkilinin
dilekçe ile müracaatında iade edilir. İhaleyi kazananın geçici teminatı, kesin
teminatla değiştirilinceye kadar Kiralayan İdare tarafından tutulacaktır.
5.5.) Takip eden yıllara
ilişkin intifa hakkı bedeli artışı üzerinden kesin teminat
tamamlattırılacaktır.
5.6) İhaleye katılmak
isteyenler, belirtilen miktardaki geçici teminatlarını ihale günü en geç
saat:09.00’a kadar, Belediyemiz Veznelerine yatırmaları veya milli bankalardan
birinden bu bedel kadar teminat mektubu getirmeleri şarttır. İhale günü
saat:09.00 dan sonra teminat kabul edilmez. Teminat ve
ihale dosya bedeli yatırmayanlar ihaleye iştirak ettirilmezler.
İHALE TEKLİF ŞARTLARI
MADDE – 6 -) ihale teklif şartları idari ve diğer şartnamelerde
belirtilmiştir.
İHALEYE KATILACAKLARDAN
İSTENEN BELGELER
MADDE – 7 -)
İhaleye katılacak gerçek
ve tüzel kişi veya kişilerde aşağıdaki şartlar aranır.
a) Kanuni ikametgah belgesi,
b) Türkiye’de tebligat
için adres göstermek,
c) Ortak girişim olarak
müracaat edilmesi halinde, Ortak Girişim beyannamesi,
d) Şirket veya kişiyi tanıtıcı,
mali imkanlarını gösterir bilgi ve belgeler,
e) Ticaret ve/veya Sanayi
Odası veya Esnaf ve Sanatkarlar Siciline kayıtlı
olduğunu gösterir belge, (2011 yılı için tasdikli)
e-1) Gerçek Kişi olması
halinde ilgilisine göre Ticaret ve Sanayi Odası veya Esnaf ve Sanatkarlar Siciline Kayıtlı olduğunu gösterir belge,
e-2) Tüzel kişi olması
halinde, tüzel kişiliğin idare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya
benzeri bir makamdan, ihalenin yapıldığı yılı içinde alınmış, tüzel kişiliğin
sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
e-3) Ortak girişim olması
halinde, ortak girişimi oluşturan gerçek kişi veya tüzel kişilerin her birinin
(a) ve (b) fıkralarındaki esaslara göre temin edecekleri belge,
f) İmza sirküleri
verilmesi,
f-1) Gerçek kişi olması
halinde, noter tasdikli imza sirküleri,
f-2) Tüzel kişi olması
halinde, tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
f-3) Ortak girişim olması
halinde, ortam girişimi oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin (a)
ve (b) fıkralarındaki esaslara göre temin edecekleri belge,
g) İhaleye katılma
belgesi alınması,
İhaleye katılma belgesi
alabilmesi için, örneğe uygun dilekçe ile ilanda belirtilen gün ve saate kadar,
müracaatta bulunulması ve dilekçesi ile birlikte örneklerine uygun olarak ve
ihale şartnamesinde belirtilen açıklamalar doğrultusunda;
g-1) Mali durum bildirisi
ve belgelerini vermesi,
g-2) 2886 Sayılı Kanuna
göre yasaklı olmaması,
g-3) İstekli şirket ise,
şirketin son durumunu (şirket ortaklarını, bunların hisse durumunu ve
görevlerini içeren) gösteren belge,
h) İstekliler adına vekaleten ihaleye katılıyor ise, istekli adına teklifte
bulunacak kimselerin vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenin noter
tasdikli imza sirküleri verilmesi (Türkiye’de şubesi bulunmayan yabancı tüzel
kişilerin vekaletnamelerinin bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğunca veya
Dışişleri Bakanlığınca onaylanmış olması gerekir),
i) Geçici teminat olarak
belirtilen bedelin ve ihale dosya bedelinin yatırıldığına dair belge,
j) Vergi Dairesinden,
vergi borcu olmadığına dair belge,
k) ihale tarihi
itibariyle S.G.K. prim borcu bulunmadığına dair belge,
İHALEYE KATILAMAYACAK
OLANLAR
MADDE – 8-)
2886 S.D.İ.K.nun 6.maddesinde yazılı kimseler ile geçici veya sürekli
olarak kamu ihalelerine katılmaktan yasaklanmış olanlar, doğrudan veya dolaylı
olarak ihalelere katılamazlar. Bu yasağa uymayarak ihaleye katılanlar üzerine,
ihale yapılmış olsa dahi ihale iptal edilerek geçici teminatı irada kaydedilir.
Sözleşme yapılmış olması halinde de sözleşme feshedilerek kesin teminatı irada
kaydedilir.
TEKLİFLERİN HAZIRLANMASI
MADDE – 9 -)
9.1) İç Zarf: Kapalı
teklif usulünde teklifler yazılı olarak yapılır. Teklif mektubu bir zarfa
konulup kapatıldıktan sonra, zarfın üzerine isteklinin adı soyadı ve tebligata
esas olarak göstereceği açık adresi yazılır. Zarfın yapıştırılan yeri istekli
tarafından imzalanır.
9.2) Dış Zarf: İç zarf,
geçici teminata ait alındı veya banka teminat mektubu 7.maddede istenen diğer
belgeler ile birlikte ikinci bir zarfa konularak kapatılır.
TEKLİFLERİN VERİLMESİ
MADDE -10-)
10.1) Usulüne uygun
hazırlanmış teklifler en geç 27/09/2011 Salı günü
saat:09,30’ a kadar sıra numaralı alındılar karşılığında, İstiklal Mahallesi
İnönü Caddesi No:11’deki Biga Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğüne verilecektir.
Teklifler tamamlanmak veya değiştirilmek maksadıyla geri alınamaz.
10.2) Teklifler iadeli
taahhütlü olarak ta gönderilebilir.
10.3) Telgraf ile yapılan
müracaatlar ve postada meydana gelen gecikmeler kabul edilmez.
10.4) Saat ayarında;
Türkiye Radyo ve Televizyon (TRT) idaresinin saat ayarı esastır.
MADDE – 11-) Söz konusu
ihale 2886 S.D.İ.K.na göre düzenlenmiş olup, istenen bütün bilgi ve belgelerin
(teklif mektupları ve geçici teminatlar dahil) bu
kanuna uygun olması gerekmektedir. Ayrıca istenen bütün belgeler, ihalenin
yapıldığı yıl içersinde alınmış olmalıdır.
MADDE – 12-) İşbu ihale ilanı genel bilgi niteliğinde olup,
yap-işlet-devret modeli ile inşaatın yaptırılması ve maksimum 20+5 yıl süre ile
işletilmesi (intifa hakkı) işinde, ihale şartnameleri hükümleri uygulanacaktır.
MADDE – 13-) Belediye Encümeni 2886 S.D.İ.K.nun
29.maddesi gereğince, ihaleyi yapıp yapmamakta ve en uygun teklifi tespit
etmekte serbesttir.
İlan
olunur.
7172/1-1