20 ADET SUNUCU BİLGİSAYAR, 1 ADET KVM
SWİTCH, 1 ADET KABİNET VE 32 ADET SERİAL INTERFACE POD (CAT5 KABLO KİTİ DAHİL)
SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
FGD-FAN RAF 33,5/19-1 TLT MARKA VEYA
MUADİLİ BACAGAZI BOOSTERFAN ROTORUNUN 1 SET OLARAK YEDEK PARÇALARININ TEKNİK
ŞARTNAME ESASLARI DAHİLİNDE TEMİNİ VE TESLİMİ İŞİ YAPILACAKTIR
EÜAŞ Orhaneli Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
MUHTELİF MAKİNA VE TEÇHİZAT SATIN
ALINACAKTIR
YEAŞ Yeniköy Termik Santrali İşletme Müdürlüğünden:
TAŞINMAZMAL SATIŞI YAPILACAKTIR
Elazığ İl Özel İdaresi Encümeninden:
PERLİT M-2 ALIMI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ
İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
POLİPROPİLEN TORBA AĞZI DİKİŞ İPLİĞİ ALIMI
İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
GAYRİMENKUL SATILACAKTIR
Keşan Belediye Başkanlığından:
14 KALEM ENDÜSTRİYEL YAĞ SATIN
ALINACAKTIR
YEAŞ Yeniköy Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
MUHTELİF YUVARLAK ÇELİK, LAMA, KARE,
KÖŞEBENT VE I-U PROFİL SATIN ALINACAKTIR
VAGON BOYA
İŞİ YAPTIRILACKATIR
1 AD. MAKAS BURAJ MAKİNESİNİN
KİRALANMASI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğünden:
BÖLGEMİZE BAĞLI TRAFO MERKEZLERİNE, 5
ADET KESİCİ TEMİN İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğünden:
1 AD. BURAJ MAKİNESİNİN KİRALANMASI
İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğünden:
3.580 TON FINDIK VE CEVİZ KÖMÜRÜ
SATIN ALINACAKTIR
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden Rize:
YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE İŞİ
YAPTIRILACAKTIR
Melyat Çay Fabrikası Müdürlüğünden Merdivenli Köyü 53300 Pazar /RİZE:
YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE İŞİ
YAPTIRILACAKTIR
Büyükköy Çay Fabrikası Müdürlüğünden Çayeli/Rize:
HAYDARPAŞA LİMANI LİMAN İÇİ GEMİDEN
İSTİFE-İSTİFTEN GEMİYE BOŞ VE DOLU 20 VE 40 FEETLİK KONTEYNERLERİN ÇEKİCİ VE
TREYLER SETİ İLE TAŞINMASI İŞİ YAPILACAKTIR
TCDD Haydarpaşa Liman İşletmesi Müdürlüğünden:
5607 SAYILI KANUNUN 16.MADDESİNE GÖRE
AÇIK ARTIRMA SURETİYLE SATIŞA ÇIKARILACAK ARAÇ SATILACAKTIR
20 ADET
SUNUCU BİLGİSAYAR, 1 ADET KVM SWİTCH, 1 ADET KABİNET VE 32 ADET SERİAL
INTERFACE POD (CAT5 KABLO KİTİ DAHİL) SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C. Anadolu
Üniversitesi Rektörlüğü Döner Sermaye İşletme Müdürlüğüne, 20 adet Sunucu
Bilgisayar, 1 adet KVM Switch, 1 adet Kabinet ve 32 adet Serial Interface Pod
(Cat5 kablo kiti dahil) Kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak,
Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen
şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satın Alma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF
EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte
teknik şartname, Ofis Ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen
kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 -
Teklifler, 22/4/2011 günü, saat 12.00’ye kadar Genel
Müdürlüğümüz, III Nolu Satın Alma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate
alınmayacaktır.
4 - Teklif
mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları
açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan
belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun
olduğu tespit edilenlerin, kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine
uygunluğunun belirlenmesini müteakip, teknik şartnamesine uygun olduğu tespit
edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir
tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan
teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 -
Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde
belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu
olacaktır.
6 - İhale
konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif
edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler
tarafından belirlenecek tutarda en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz
konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g)
fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
2822/1-1
FGD-FAN RAF 33,5/19-1 TLT MARKA VEYA MUADİLİ BACAGAZI
BOOSTERFAN ROTORUNUN 1 SET OLARAK YEDEK PARÇALARININ TEKNİK ŞARTNAME ESASLARI
DAHİLİNDE TEMİNİ VE TESLİMİ İŞİ YAPILACAKTIR
EÜAŞ Orhaneli Termik Santralı İşletme
Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2011/44897
1 - İdarenin Adresi : EÜAŞ Orhaneli Termik Santralı İşletme
Müdürlüğü Orhaneli/BURSA
a) Telefon ve Faks No : Tel: 0 224 831 73 47 - 3 Hat Faks : 0 224 831 73 46
2 - İhale Konusu İşin
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : EÜAŞ Orhaneli Termik Santrali İşletme Müdürlüğünün
ihtiyacı olan FGD-Fan RAF 33,5/19-1 TLT marka veya
muadili bacagazı boosterfan rotorunun 1 set olarak yedek parçalarının teknik
şartname esasları dâhilinde temini ve teslimi işi
b) Teslim Yeri : Orhaneli Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
c) İşin Teslim Tarihi Süresi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 240 takvim
günü içerisinde ihale konusu malzemeler Orhaneli Termik Santrali İşletme
Müdürlüğü ambarına mesai saatleri içerisinde teslim edilecektir. Teslim alınan malzemeler teknik servis tarafından kontrolü
yapılacak ve istenen özelliklerin sağlanması durumunda, tesellüm tutanağı
düzenlenerek teslim alınacaktır.
3 - İhalenin Yapılacağı Yer : Aynı Adreste Satın alma
ve İhale Komisyonu Salonu
a) İhalenin Tarihi ve Saati : 27/4/2011 Çarşamba Saat
14:00
4 - İhale
dokümanı EÜAŞ Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Orhaneli /BURSA adresinde
bulunan Satın Alma Servisinde görülebilir 100,00- TL (Y/Yüz) (KDV Dahil)
karşılığı temin edilebilir.
5 - İhale
dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100,00- TL
(Y/Yüz) (KDV Dahil) karşılığı aynı adresten satın alınabilir. İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür.
Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 100,00 (Yüz) Türk Lirası doküman bedelini Halk Bankası Orhaneli
Şubesi TR52 0001 2009 2870 0013 0000 04 IBAN Nolu Müdüriyet Hesabına yatırmak
zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman
bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de
belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan
faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce
göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta
yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi
halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından yada dokümanın eksik
olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın
postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi
olarak kabul edilecektir.
6 - Teklifler,
27 Nisan 2011 Çarşamba günü saat 14.00'e kadar aynı
adreste bulunun Muhaberat Servisimize verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü
posta veya kargo ile gönderilir.
7 - İstekli
firmalar teklif edilen her parça için birim fiyat üzerinden teklif vereceklerdir.
Değerlendirme ise toplam fiyat üzerinden yapılacaktır.
Yükleniciye birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
8 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ü oranında geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az
60 takvim Günü olmalıdır.
10 - Bu
ihaleye Konsorsiyumlar teklif veremezler.
11 - İdaremizin bu alımı, 4734 sayılı kanunun 3/g bendi
gereğince 4734 sayılı Kanundan istisna olup, Şirketimiz Satın Alma ve İhale
Yönetmeliği usul ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.
2451/1-1
MUHTELİF MAKİNA VE TEÇHİZAT SATIN
ALINACAKTIR
YEAŞ Yeniköy Termik Santrali İşletme Müdürlüğünden:
19 Kalem Muhtelif
Makine ve Teçhizat temini işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale Kayıt Numarası : 2011 / 50582
1 - İdarenin
a) Adresi : Milas-Ören Karayolu 22. Km PK: 25 48201
Milas/ MUĞLA
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 252 558 02 90 (Dahili 1480) - 558 02 91
c) Elektronik Posta Adresi : info@yeas.gov.tr
2 - İhale Konusu Malın
a) Niteliği, Türü ve Miktarı :
S. NO |
MALZEME ADI |
BİRİM |
MİKTAR |
1 |
Kaynak
Makinası |
Adet |
4 |
2 |
Hidrolik
Silindir (18-24 ton) |
Adet |
1 |
3 |
Hidrolik
Silindir (28-35 ton) |
Adet |
2 |
4 |
Ortası
Delik Hidrolik Silindir (28-35 ton) |
Adet |
2 |
5 |
Hidrolik
çektirme seti |
Adet |
1 |
6 |
Hidrolik
çektirme |
Adet |
1 |
7 |
Manuel
tork anahtarı |
Adet |
1 |
8 |
Kaynak
Makinası |
Adet |
2 |
9 |
650
A Kaynak Makinası |
Adet |
1 |
10 |
Hidrolik
Silindir |
Adet |
2 |
11 |
Vidalı
Kompresör(Kurutucusu ile birlikte) |
Set |
1 |
12 |
Dijital
Büret(50 ml) |
Adet |
6 |
13 |
Multiparametre
Ölçüm Cihazı |
Adet |
1 |
14 |
Lazerli
Kaplin Ayar Cihazı |
Adet |
1 |
15 |
Portatif
ph-metre |
Adet |
1 |
16 |
FeCI3
Transfer Pompası |
Adet |
2 |
17 |
H2SO4
Sevk Pompası |
Adet |
2 |
18 |
Kostik
Pompası |
Adet |
2 |
19 |
Seyyar
Kimyasal Yıkama Pompası |
Adet |
1 |
b) Teslim Yeri : YEAŞ Yeniköy Termik Santrali İşletme
Müdürlüğü Ambarı.
c) İşin Süresi : İhale konusu tüm kalemlerin son teslim tarihi
30/9/2011’ dir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : YEAŞ Yeniköy Termik Santrali İşletme
Müdürlüğü.
b) Tarihi ve Saati : 2/5/2011 Pazartesi / Saat 14.00
4 - İhale dokümanı, YEAŞ Yeniköy Termik
Santrali İşletme Müdürlüğü adresinde görülebilir ve 30-TL karşılığı aynı
adresten temin edilebilir. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
5 - Teklifler, 2/5/2011 Saat 14.00’e kadar YEAŞ Yeniköy Termik Santrali İşletme Müdürlüğü’ne
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
6 - Bu ihale,
4734 sayılı Kanunun 3. maddesinin (g) bendi ve geçici
4.maddesi hükümlerine istinaden Şirketimizce uygulanmakta olan EÜAŞ Genel
Müdürlüğü Satın Alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve esasları doğrultusunda
yapılacaktır.
2869/1-1
TAŞINMAZMAL
SATIŞI YAPILACAKTIR
Elazığ İl Özel İdaresi Encümeninden:
1 -
İdarenin;
a) Adresi:
İl Özel İdaresi Malatya Yolu 4. km. ELAZIĞ
b) Telefon
ve Fax No (0424) 2475327 - (0424) 2474796
2 -
Mülkiyeti İl Özel İdaresine ait olup aşağıda adres ve tapu bilgileri yazılı
olan taşınmazların satış işi, 2886 sayılı D.İ.K.nun 36. Maddesi
gereğince "Kapalı Teklif Usulü" ile ihaleye çıkarılmıştır.
3 -
Taşınmazların satış işine ait muhammen bedelleri aşağıya çıkartılmıştır.
4 - İhale
aşağıda belirtilen tarih ve saatte İl Özel İdaresi toplantı salonunda İl
Encümenince yapılacaktır.
5 - Satışı
yapılacak taşınmazlar K.D.V.'den muaftır.
6 - İhale
ile ilgili dosyalar 500,00.-TL bedel karşılığı İl Özel
İdaresinden temin edilebilirler. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
7 - İHALEYE
KATILABİLMEK İÇİN
a) İşin adına alınmış geçici teminatı yatırdığına ait dekont veya
banka teminat mektubunu,
b) Noter
tasdikli imza sirküsünü,
c) Nüfus
cüzdan suretini ve muhtardan tasdikli ikametgah ilmühaberini,
d) Tebligat
için adres beyanı, varsa irtibat için telefon ve faks numarası ile elektronik
posta adresini,
e) Vekaleten
ihaleye katılma halinde istekli adına katılan kişinin
Noter tasdikli imza sirkülerini,
f) Tüzel kişi olması halinde teklif vermeye yetkili olduğu gösterir
belge ile imza sirkülerini,
g)
İsteklinin ortak girişim olması halinde şekli ve içeriği ilgi mevzuatlarca
belirlenen Noter tasdikli Ortak Girişim Beyannamesini,
i) 2886
D.İ.K. 37. maddesine uygun olarak hazırlanacak teklif
mektubu ile birlikte kapalı zarf içerisinde ihale saatine kadar ihale
komisyonuna teslim etmeleri gerekmektedir.
8 - Telgraf
veya faksla yapılacak müracaatlar ile postada meydana gelebilecek gecikmeler kabul edilmeyecektir.
9 -
Şartnameye uymayan teklifler kabul edilmez.
10 - İhale
komisyonu, 2886 Sayılı kanunun 29. maddesi gereğince
İhaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
İlan olunur.
Taşınmazın bulunduğu
adresi |
Muhammen Bedel
TL. |
Geçici Teminat |
İhale Tarihi |
İhale Saati |
1 - Sürsürü Mah.Caddeüstü mevkii 12 ada 169 parselde
kayıtlı 8.157 m2 yüzölçümlü |
6.525.600.00 TL. |
195.750.00 TL. |
26/4/2011 |
10.00 |
2 – Sürsürü Mah. Caddeüstü mevkii 12 ada 170 parselde
kayıtlı 10.000 m2 yüzölçümlü |
8.500.000.00 TL. |
255.000.00 TL. |
26/4/2011 |
10.15 |
2876/1-1
PERLİT
M-2 ALIMI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel
Müdürlüğünden:
1-İdarenin
a) Adı : Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel
Müdürlüğü
b) Adresi : Mithatpaşa Cad. No:14
(06100) Yenişehir/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 0 (312) 458 55 00 Faks: 0
(312) 458 58 00 - 458 58 01
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 195 ton Perlit M-2
(Süzme Yardımcı Maddesi)
b) Teslim Yeri : İlgili Şeker Fabrikalarına teslim
edilecektir.
c) Teslim Tarihi : 195 ton Perlit M-2’nin tamamı veya en az %
25’i, 2011/Ağustos ayı sonuna kadar, bakiye % 75”i ise
en geç 15 Ekim 2011 tarihine kadar teslim edilmiş olacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel
Müdürlüğü Mithatpaşa Cad. No: 14 (06100) Yenişehir/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 2/5/2011 Pazartesi günü, saat 14.00
4 - İhale
şartnamede belirtilen gereklilikleri yerine getiren yerli isteklilere açıktır.
5 - İhale
dokümanları Mithatpaşa Caddesi No: 14 (06100) Yenişehir/ANKARA adresindeki
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğü Satın Alma Servisi ile Kemeraltı
Caddesi, Çullas İş Merkezi No: 26 Kat: 7 (34425) Karaköy-Beyoğlu/İSTANBUL
adresindeki İstanbul İrtibat Bürosunda görülebilir ve şartnameler (KDV dahil)
TL/Tk.50,00 (Elli Yeni Türk Lirası) karşılığı aynı
adreslerden temin edilebilir. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dokümanlarını satın almaları zorunludur.
6 -
Teklifler, 2/5/2011 Pazartesi günü, saat 14.00’e kadar
Mithatpaşa Caddesi No.14 (06100) Yenişehir/ANKARA adresindeki Genel
Müdürlüğümüz Haberleşme ve Arşiv Müdürlüğüne verilebileceği gibi, iadeli
taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
7 -
İstekliler tekliflerini, birim fiyat üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle mal kalemi için
teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden
birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
8 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az
90 (Doksan) takvim günü olmalıdır.
10 - Ceza ve
yasaklamaya ilişkin hususlar hariç, mezkur alım 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu
ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununa tabi değildir.
2773/1-1
—————
POLİPROPİLEN
TORBA AĞZI DİKİŞ İPLİĞİ ALIMI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel
Müdürlüğünden:
1 - İdarenin
a) Adı : Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel
Müdürlüğü
b) Adresi : Mithatpaşa Cad. No: 14 (06100)
Yenişehir/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 0312-458 55 00 Faks:
0312-458 58 00-458 58 01
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 11.800 Kg.
Polipropilen Torba Ağzı Dikiş İpliği
b) Teslim Yeri : Polipropilen Torba Ağzı Dikiş İpliği Muhtelif
Şeker Fabrikalarına teslim edilecektir.
c) Teslim Tarihi : Polipropilen Torba Ağzı Dikiş İpliği en geç
Ağustos 2011 ayı sonuna kadar teslim edilecektir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel
Müdürlüğü Mithatpaşa Cad. No:14 06100 - Yenişehir/ANKARA
b) Tarih ve saati : 2/5/2011 Pazartesi günü saat 11:00
4 - İhale
şartnamede belirtilen gereklilikleri yerine getiren yerli isteklilere açıktır.
5 - İhale
dokümanları Mithatpaşa Caddesi No:14 (06100)
Yenişehir/Ankara adresindeki Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş.Genel Müdürlüğü
Satın Alma Servisi ile Kemeraltı Caddesi Çullas İş Merkezi No 26 Kat 7
Karaköy/Beyoğlu (34425) İstanbul adresindeki İstanbul İrtibat Bürosu Ticaret
Servisinde görülebilir ve dökümanlar (KDV. Dahil) TL/Tk.25,00
(Yirmibeş Türk Lirası), karşılığında aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanlarını satın almaları
zorunludur.
6 -
Teklifler, 2/5/2011 Pazartesi günü saat 11:00’ e kadar
Mithatpaşa Caddesi No.14 06100 Yenişehir/Ankara adresindeki Genel Müdürlüğümüz
Haberleşme ve Arşiv Müdürlüğüne verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir.
7 -
İstekliler tekliflerini, birim fiyat üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle mal kalemi için
teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden
birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
8 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az
90 (Doksan) takvim günü olmalıdır.
10 - Ceza
ve yasaklamaya ilişkin hususlar hariç, mezkur alımlar 4734 sayılı Kamu İhale
Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununa tabi değildir.
2776/1-1
—— • ——
Keşan Belediye Başkanlığından:
1 - Belediyemize ait olan ve aşağıda
mahallesi, ada no, parsel no, miktarı, m2 muhammen bedeli, tamamının muhammen
bedeli ve geçici teminatı belirtilen gayrimenkul satışı yapılmak üzere 2886 sayılı
İhale Kanununun 35.maddesi (a) fıkrası gereğince kapalı teklif usulü ile
ihaleye çıkarılacaktır.
Mahallesi |
Ada No |
Parsel No |
Miktarı (M2) |
M2 Muhammen
Bedeli (TL) |
Tamamının
Muhammen Bedeli (TL) |
Geçici Teminatı
(TL) |
Yukarı Zaferiye |
1304 |
2 |
24.418,98 |
85,00.- |
2.075.613,30.- |
62.269,00.- |
2 -
Gayrimenkulün satış ihalesi 28/4/2011 Perşembe günü saat 15.30’da Belediye
Encümeni huzurunda yapılacaktır.
3 -
Gayrimenkulün satışına ait şartname mesai saatleri dahilinde Belediye Mali
Hizmetler Müdürlüğünde görülebilir.
İlan olunur.
2750/1-1
14
KALEM ENDÜSTRİYEL YAĞ SATIN ALINACAKTIR
YEAŞ Yeniköy Termik Santralı İşletme
Müdürlüğünden:
Termik Santral Genel ihtiyacı olan Muhtelif 14 Kalem Endüstriyel Yağ
temini ve teslimi işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/52911
1 -İdarenin
a) Adresi : Milas-Ören Karayolu 22.Km PK:25 48201 Milas / MUĞLA
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 252 558 02 90 - 558
02 91
c) Elektronik Posta Adresi : ---
2 - İhale Konusu Malın
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : 14 Kalem 36.360 Kg
Endüstriyel Yağ temini ve teslimi işi.
b) Teslim Yeri : YEAŞ Yeniköy Termik Santralı İşletme
Müdürlüğü Ambarına teslim edilecektir.
c) Teslim Tarihi : İstekli Firmalar tekliflerinde belirtecek
olup, sözleşmenin imzalanmasına müteakip 30 (Otuz) takvim günü içerisinde
teslim edeceklerdir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : YEAŞ Yeniköy Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
b) Tarihi ve Saati : 3/5/2011 14:00
4 - İhale
dokümanı, Yeniköy Termik Santralı İşletme Müdürlüğü adresinde görülebilir ve
30-TL karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunludur.
5 - Teklifler, 3/5/2011, Saat 14.00.’e kadar Yeniköy Termik Santralı İşletme Müdürlüğü’ne
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
6 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç, 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi olmayıp, 4964 sayılı Kanunun 1 inci
maddesinin son fıkrası ve 40’ıncı maddesinin son fıkrasına istinaden
Şirketimizce uygulanmakta olan EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve İhale
Yönetmeliğinin usul ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.
2805/1-1
—— • ——
MUHTELİF
YUVARLAK ÇELİK, LAMA, KARE, KÖŞEBENT VE I-U PROFİL SATIN ALINACAKTIR
TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2011/53069
1- İdarenin
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490 /ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 (222) 224 00 00 (4435-4436)/
225 50 60 - 225 72 72
2 - İhale konusu işin niteliği,
türü ve miktarı : 29 kalem muhtelif yuvarlak çelik, lama, kare,
köşebent ve I-U profil; vagon imalatında kullanılmak üzere satın alınacaktır.
3 – İhalenin
a) Yapılacağı yer : TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 2/5/2011 - Saat 14:00
4 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 -
Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma İkmal Daire Başkanlığına
2/5/2011 günü saat 14:00’e kadar verilmiş veya gelmiş
olması şarttır.
6 - İhale
dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma İkmal Daire Başkanlığında görülebilir.
İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup
aynı adresten 100,- TL bedelle (KDV dahil) temin
edilebilir.
7 - Teklif
edilen bedelin en az % 3’ü oranında geçici teminat
verilecektir.
8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
2803/1-1
————
VAGON
BOYA İŞİ YAPTIRILACKATIR
TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2011/53471
1- İdarenin
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490 /ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 (222) 224 00 00
(4435-4436)/ 225 50 60 - 225 72 72
2 - İhale konusu işin niteliği,
türü ve miktarı : 30 adet yeni imalat vagonu boyanması işi
teknik bilgiye göre TÜLOMSAŞ tesislerinde yaptırılacaktır.
3 – İhalenin
a) Yapılacağı yer : TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 4/5/2011 - Saat 14:00
4 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 -
Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma İkmal Daire Başkanlığına
4/5/2011 günü saat 14:00’e kadar verilmiş veya gelmiş
olması şarttır.
6 - İhale
dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma İkmal Daire Başkanlığında
görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunlu olup aynı adresten 50,- TL bedelle (KDV dahil)
temin edilebilir.
7 - Teklif
edilen bedelin en az % 3’ü oranında geçici teminat
verilecektir.
8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
2804/1-1
—— • ——
1
AD. MAKAS BURAJ MAKİNESİNİN KİRALANMASI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi 1.
Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2011/53762
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğü Haydarpaşa/
İSTANBUL
b) Telefon ve Faks Numarası : 0216 337 82 14
c) Elektronik Posta Adresi : 0216 337 82 14
2 - İhale konusu malın
adı ve
miktarı : Kuruluşumuza bağlı, Kapıkule Gar-Edirne Gar-
Tayyakadın İst. Abalar İst.-Uzunköprü İst.- Pehlivanköy İst. ve Alpulu Gar da
bulunan toplam 100 adet Makasın tamiratı için, 1 Ad. Makas Buraj Makinesinin 25
İş günü kiralanması işi
3 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına, 6/5/2011
Saat 15.00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması
şarttır.
5 - İhale
dokümanı TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet
Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 1.Bölge Mali İşler
Müdürlüğü veznesinden KDV Dahil 100 TL bedelle temin
edilebilir.
6 - Teklif
edilen bedelin en az % 3’ü oranında geçici teminat
verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
2808/1-1
————
BÖLGEMİZE
BAĞLI TRAFO MERKEZLERİNE, 5 ADET KESİCİ TEMİN İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İHALE
EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi 1.
Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2010/53542
1 - İdarenin:
a) Adresi : Gar Binası 3. Kat Komisyon Bürosu Haydarpaşa/
İSTANBUL
b) Telefon ve Faks Numarası : 0216 337 82 14
c) Elektronik Posta Adresi : 0216 337 82 14
2 - İhale konusu malın
adı ve miktarı : Çerkezköy-Kapıkule Elektrifikasyon
tesislerinden Velimeşe, Ballıhoca, Mandıra ve Edirne Trafo merkezine 5 Ad. 170
KV kesicilerin temini ( yerlerine montajı ve devreye
alınması ) işi.
3 -
Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık
İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen
belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına 6/5/2011
Tarih saat 14.30’da kadar verilmiş veya gelmiş olması
şarttır.
5 - İhale
dokümanı Haydarpaşa TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğü Mal ve
Hizmet Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif
verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup, TCDD İşletmesi
1. Bölge Mali İşler Müdürlüğü veznesinden KDV Dahil 100,00 TL bedelle temin edilebilir.
6 - Teklif
edilen bedelin en az % 3’ü oranında geçici teminat
verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
2806/1-1
—————
1
AD. BURAJ MAKİNESİNİN KİRALANMASI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi 1.
Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2011/53759
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğü Haydarpaşa/
İSTANBUL
b) Telefon ve Faks Numarası : 0216 337 82 14
c) Elektronik Posta Adresi : 0216 337 82 14
2 - İhale konusu malın
adı ve miktarı : Kuruluşumuza bağlı, Seyitler-Çerkezköy arası
konvansiyonel hatta eleme arkası son tamiratın veya İdarenin uygun göreceği
diğer yerlerde yol tamiratı için, 1 Ad. Buraj makinesinin
120.000 Mt.lik hat tamiri için, kiralanması işi.
3 -
Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık
İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen
belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına, 26/4/2011
Saat 14.00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması
şarttır.
5 - İhale
dokümanı TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet
Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 1.Bölge Mali İşler
Müdürlüğü veznesinden KDV Dahil 100 TL bedelle temin
edilebilir.
6 - Teklif
edilen bedelin en az % 3’ü oranında geçici teminat
verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
2807/1-1
3.580
TON FINDIK VE CEVİZ KÖMÜRÜ SATIN ALINACAKTIR
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden Rize:
1 -
Teşekkülümüz ihtiyacı olan 3.580 ton Fındık ve Ceviz Kömürü % 20 artar-azalır
opsiyonlu olarak Satın Alma ve İhale Yönetmeliğimizin 9 uncu maddesi kapsamında
Açık İhale Usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe
ait şartnameler, aşağıdaki adresten 100,00 TL bedelle
tahsil fişi karşılığında temin edilebilir.
- Çay
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığı /RİZE
3 - İhaleye
katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik şartname esasları dâhilinde
hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç 27/4/2011 günü saat 14.00’e kadar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Haberleşme ve Arşiv
Müdürlüğü, Evrak Kayıt Bürosu Rize adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri
veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları
aynı gün saat 14.00’de açılacaktır.
4 - Postada
meydana gelen gecikmeler ile, telgraf ve faksla yapılacak müracaatlar kabul edilmez.
5 - İhale
alternatif tekliflere kapalıdır .
6 - Verilen
tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
7 - Teklif
edilen bedelin KDV hariç en az % 3’ü oranında geçici
teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç % 6’sı oranında kesin teminat
alınır.
8 - İhale
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığında yapılacaktır.
9 - İhale
kısmi teklife kapalıdır.
10 - Teşekkülümüz bu ihalede, 4734 sayılı Kamu İhale
Kanununa tabi olmayıp, Satın Alma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi
tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.
2379/1-1
—— • ——
YAŞ
ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Melyat Çay Fabrikası Müdürlüğünden
Merdivenli Köyü 53300 Pazar /RİZE:
1 -
Müdürlüğümüz tarafından toplam 19.900.000 kg yaş çay yükleme ve nakliye işi %
20 artar –azalır opsiyonlu olarak Satın Alma ve ihale yönetmeliğimizin 9. maddesi kapsamında, açık ihale usulü ile yaptırılacaktır.
2 - Bu işe
ait şartnameler, aşağıdaki adresten 50,00 TL bedelle
tahsil fişi karşılığında temin edilebilir.
a- Melyat
Çay Fabrikası Müdürlüğü/Merdivenli Köyü 53300 Pazar/ RİZE
3 - İhaleye
katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik şartname esasları dahilinde
hazırlayacakları teklif mektupları en geç 25/4/2011 Pazartesi günü saat 14.00’e
kadar Melyat Çay Fabrikası Evrak Kayıt Bürosu Melyat
Çay fabrikası müdürlüğü /Merdivenli Köyü 53300 Pazar/ RİZE adresinde Bulunacak
şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14.00’de açılacaktır.
4 - Postada
meydana gelen gecikmeler ile, telgraf ve faks ile yapılan müracaatlar kabul edilmez.
5 -
İstekliler tekliflerinde istenen normlarda tek fiyat vereceklerdir.
6 - Verilen
tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon)ihale
tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
7 -
İstekliler teklif edilen KDV hariç toplam bedelin % 3’ün den az
olmamak üzere geçici teminat vereceklerdir. Kesin teminat
ihale sonucuna göre yapılan sözleşme bedeli üzerinden % 6 oranında alınır.
8 -
İstekliler bu ihalede yükleme işine ayrı nakliye işine ayrı teklif
vereceklerdir.
9 - İhale
Melyat Çay Fabrikası Müdürlüğünde yapılacaktır.
10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve yasaklama
hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satın Alma ve İhale
Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta
serbesttir.
2593/1-1
—— • ——
YAŞ
ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Büyükköy Çay Fabrikası Müdürlüğünden
Çayeli/Rize:
1 –
Müdürlüğümüz tarafından toplam 10.100 ton yaş çay yükleme ve nakliye işi % 20
artar-azalır opsiyonlu olarak Satın Alma ve İhale Yönetmeliğimizin 9. maddesi kapsamında, açık ihale usulü ile yaptırılacaktır.
2 – Bu işe
ait şartnameler, aşağıdaki adresten 50,00 -TL. bedelle tahsil fişi karşılığında temin edilebilir.
a- Büyükköy Çay Fabrikası
Müdürlüğü-Çayeli/RİZE
3 - İhaleye
katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik şartname esasları dâhilinde
hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç 26/4.2011 günü saat 14.00’e kadar Büyükköy Çay Fabrikası Evrak Kayıt Bürosu - Çayeli
adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri
gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14.00’de
açılacaktır.
4 - Postada
meydana gelen gecikmeler ile, telgraf ve faksla yapılacak müracaatlar kabul edilmez.
5 -
İstekliler tekliflerde istenen normlarda tek fiyat vereceklerdir.
6 - Verilen
tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
7 –
İstekliler teklif edilen KDV hariç toplam bedelin en az
% 3’ünden az olmamak üzere geçici teminat vereceklerdir. Kesin Teminat, ihale
sonucuna göre yapılan sözleşme bedeli üzerinden % 6 oranında alınır.
8 -
İstekliler bu ihalede yükleme işine ayrı nakliye işine ayrı teklif
vereceklerdir.
9 - İhale
Büyükköy Çay Fabrikası Müdürlüğü’nde yapılacaktır.
10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve yasaklama
hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satın Alma ve
İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta
serbesttir.
2594/1-1
—— • ——
HAYDARPAŞA LİMANI LİMAN İÇİ GEMİDEN İSTİFE-İSTİFTEN
GEMİYE BOŞ VE DOLU 20 VE 40 FEETLİK KONTEYNERLERİN ÇEKİCİ VE TREYLER SETİ İLE
TAŞINMASI İŞİ YAPILACAKTIR
TCDD
Haydarpaşa Liman İşletmesi Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2011/43527
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD Haydarpaşa Liman İşletmesi Müdürlüğü
b) Telefon ve Faks Numarası : ( 0 216) 348 80 20/4707- ( 0 216) 345 17 05
c) Elektronik Posta Adresi : -
İhale konusu hizmetin adı ve miktarı : Liman
içi taşıma, tahmini 10.000 sefer.
2 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dökümanında belirtilmiştir.
3 - Tekliflerin
TCDD Haydarpaşa Liman İşletmesi Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu
Başkanlığına, ihale tarihi olan 26/4/2011 Salı günü saat 15:00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
4 - İhale
dökümanı TCDD Haydarpaşa Liman İşletmesi Müdürlüğü Mal ve Hizmet Komisyonu
bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dökümanını satın
almaları zorunlu olup TCDD Haydarpaşa Liman İşletmesi Müdürlüğü veznesinden KDV
Dahil 100,00 TL bedelle temin edilebilir.
5 - Teklif edilen bedelin en az
% 3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
6 - Bu ihale,
ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi
değildir.
2526/1-1
—— • ——
5607
SAYILI KANUNUN 16.MADDESİNE GÖRE AÇIK ARTIRMA SURETİYLE SATIŞA ÇIKARILACAK ARAÇ
SATILACAKTIR
Başbakanlık Gümrük Müsteşarlığı Tasfiye
İşleri ve Döner Sermaye İşletmeleri Genel Müdürlüğü İstanbul İşletme Bölge
Müdürlüğü Edirne İşletme Şube Müdürlüğünden:
1 - a)
Satışa esas bedeli en az 660,00 TL ile en çok 219.689,93 TL arasında değişen;
yatırılması gereken güvence tutarı da en az 66,00 TL, en çok 21.968,99 TL
arasında olan, cinsi, miktarı, bulunduğu yeri, özellikleri, satışa esas bedeli
ve güvence tutarı ayrı ayrı şartname eki listede gösterilen binek otomobil,
minibüs, kamyonet, tır çekici, dorse, kamyon, tekne vb. 25 adet araç; açık
artırma suretiyle, Edirne Özel İdare İl Müdürlüğü Düğün Salonu 1.Murat
Mahallesi İstasyon Kavşağı Migros Karşısı EDİRNE adresindeki ihale salonunda
20/4/2011 tarihinde saat 09.30'da satışa sunulacaktır. Satışa
sunulan araç hakkında daha detaylı bilgiye www.gumruk.gov.tr ve
www.tasis.gov.tr internet adresimizden ulaşılabilir.
b) Nakdi
olarak ödenecek güvence 19/4/2011. tarih ve saat 16.30'a kadar Kapıkule Gümrük
Kompleksi KAPIKULE/EDİRNE adresinde bulunan ve satışı yapan Edirne İşletme Şube
Müdürlüğü veya diğer İşletme Bölge Müdürlüklerine bağlı diğer İşletme Şube
Müdürlükleri ve Şefliklerde bulunan sayman mutemetliklerine veya TASİŞ Döner
Sermaye İşletmesi Saymanlık Müdürlüğü veznesine yatırılması, Tasfiye
Yönetmeliğinin 11'inci maddesinde belirtilen tedavüldeki Türk parası dışında
kalan değerlerin, yukarıda belirtilen tarih ve saate kadar Şaşmaz mevki Ergazi
Tesisleri, Türk Kuşu Yanı Etimesgut/ANKARA adresinde bulunan TASİŞ Döner
Sermaye İşletmesi Saymanlık Müdürlüğü veznesine teslim edilmesi gerekmektedir.
2 -
Kimliklerini belirlemeye yarayan belge, gerçek kişilerin T.C. kimlik numarası
ve ikametgâh beyanı, tüzel kişilerin vergi kimlik numarası ve işyeri merkezi
beyanı, güvencenin yatırıldığına ilişkin belge, vekil olarak katılanlar için
vekâletname aslı veya noter onaylı örneği, Tüzel kişiler adına katılacaklardan,
yetki belgesinin aslı veya noter onaylı örneğinin satış günü ihale salonunda
ibraz edilmesi gerekir.
3 - Açık
Artırma Yöntemiyle Eşya Satış Şartnamesi ve ekleri bedel karşılığı Edirne İşletme
Şube Müdürlüğümüz ve İşletme Bölge Müdürlüklerinden alınabilir.
4 - Satışla
ilgili olarak aşağıda belirtilen telefon numarasından ayrıntılı bilgi
alınabilir.
Bilgi için : Edirne İşletme Şube Müdürlüğü (0) (284) (215 21 78)
TASİŞ WEB
SAYFASI ADRESİ
www.gumruk.gov.tr
www.tasis.gov.tr
İlan olunur.
2878/1-1