TARIM
İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI CEYLANPINAR TARIM İŞLETMESİNİN 2010-2011
YILI İSTİHSALİ 2.500 TON
KOYUN SÜTÜ
SATILACAKTIR
Tarım İşletmeleri Genel
Müdürlüğünden :
JET PLUS TİPİ
FİLTRE SATIN ALINACAKTIR
Eti Maden İşletmeleri Bandırma
Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğünden:
SAC VE PROFİL
SATIN ALINACAKTIR
Eti Maden İşletmeleri Bandırma
Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğünden:
SEKSİYONEL
PANJUR KAPI TEMİNİ VE MONTAJI İŞİ YAPTIRILACAKTIR
SÜRÜCÜLÜ ARAÇ
HİZMETİ KİRALANACAKTIR
TEİAŞ 11. İletim Tesis ve
İşletme Grup Müdürlüğünden : KAYSERİ
BANKAMIZ
İHTİYACINI KARŞILAMAK ÜZERE 18.500 ADET MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
Ziraat Bankası A. Ş. Genel
Müdürlüğü Satın Alma ve İdari Hizmetler Daire Başkanlığından :
ÖZEL GÜVENLİK
HİZMETİ ALINACAKTIR
Türk Kızılayı
Genel Müdürlüğünden :
MİNERALLİ SU
İŞLETMELERİ MAMUL MADDE NAKLİYE HİZMETİ ALINACAKTIR
Türk Kızılayı
Genel Müdürlüğünden :
TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI
CEYLANPINAR TARIM İŞLETMESİNİN 2010-2011 YILI İSTİHSALİ 2.500 TON
KOYUN SÜTÜ SATILACAKTIR
Tarım
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden :
1 - Ceylanpınar Tarım İşletmesinde 2010 - 2011 sağım
sezonunda istihsal edilecek tahmini 2.500 ton koyun sütü satılacaktır.
2 - İhale 07/12/2010 Salı günü
saat 14.30’da TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (Karanfil Sokak No: 62
Bakanlıklar-ANKARA) TOPLANTI SALONUNDA Merkez Alım-Satım ve İhale Komisyonu
huzurunda yapılacaktır. İhaleye iştirak eden olmadığı veya verilen fiyatlar
uygun görülmediği taktirde ihale, 14/12/2010 tarihinde
aynı yer de saat 10:30’da aynı şartlarda tekrar yapılacaktır.
İhale, açık artırma usulü ile yapılacaktır.
3 - TAHMİN EDİLEN BEDEL VE GEÇİCİ TEMİNATA İLİŞKİN
ESASLAR
Yıllık tahmini süt üretim miktarı, muhammen bedel ve
geçici teminat tutarı, aşağıdaki gibidir.
Muhammen bedel, alınacak teminat miktarının hesaplanması
için belirtilmiştir. Süt satış fiyatı şartnamenin 6-(a) maddesi esaslarında
tespit edilecektir.
İşletme Adı |
Cinsi |
Tahmini Bir Yıllık Mik. (Kg.) |
Muh.Fiyatı (TL/Kg) |
Muhammen Tutarı (TL) |
Geçici Teminat (% 3) (TL) |
Ceylanpınar TİM. |
Koyun Sütü |
2.500.000 |
1.300 |
3.250.000,00 |
97.500,00 |
4 - Koyun Sütünün sağımı ve nakliyesi müşteriye ait olmak
üzere, koyun sütü satış fiyatının belirlenmesinde; Altınova, Anadolu ve Koçaş Tarım İşletmesi Müdürlüklerinin inek sütü satış fiyatı
ortalaması (TL./Kg.) o dönem için esas alınacak fiyat olacaktır. Koyun sütü
satış ihalesinde verilecek teklifler, üç işletmenin ortalama inek sütü satış
fiyatı +%....... artırım
şeklinde yapılacaktır.
Bu artırım oranı % 25’in altında olmayacaktır. İhalede
belirlenecek %...... (Yüzde………)
artırım oranı sabit bir değer olup, bir (1) yıl süreyle geçerli olacaktır.
5 - Geçici teminat, muhammen bedelin % 3’ü tutarındadır.
6 - İhale şartnamesi Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü
(Karanfil Sok.N0:62 Bakanlıklar/ANKARA) ve İlgili İşletme Müdürlüğünden temin
edilebilir.
7 - TİGEM İktisadi Devlet Teşekkülü olup 2886 Sayılı
Devlet İhale Kanuna tabi değildir. Yapılan ihale satış işlemi olduğundan 4734
sayılı Kamu İhale Kanununa da tabi olmayıp, ihale TİGEM Alım-Satım ve İhale
Yönetmeliği esaslarında yapılmaktadır. TİGEM ihaleyi yapıp yapmamakta veya
dilediğine yapmakta yada en uygun bedeli tespit
etmekte serbesttir.
İlan Olunur.
ADRES :
TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜGÜ
Karanfil Sok. No: 62
Bakanlıklar/ANKARA
Tel : 0 312 417 84 70-80
Fax : 0 312 425 59 55
9070/1-1
JET PLUS TİPİ FİLTRE SATIN ALINACAKTIR
Eti Maden
İşletmeleri Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğünden:
1- İhalenin Konusu: İşletme Müdürlüğümüz ihtiyacı 1 Adet
Jet Plus Tipi Filtre (İmalat, Montaj, Devreye Alma)
Alımı işidir.
2- Şartnameler;
- Eti Maden İşletmeleri Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları
İşletme Müdürlüğü (600 Evler Mah. Atatürk Cad. No:70 Bandırma/BALIKESİR Tel:
0266 721 31 00) adresinde,
- www.etimaden.gov.tr internet
adresinde görülebilir.
- Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı
(Korkutreis Mah. Cihan Sokak No :2 Çankaya/Ankara Tel : 0 312 294 20 00),
- Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü İzmir İhracat
Müdürlüğü
(Halit Ziya Bulvarı No :1 İzmir
Tel : 0 232 484 37 17),
- Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü İstanbul Alım
Satım Müdürlüğü
(Atatürk Bulvarı No: 156 34134 Aksaray/İstanbul, Tel : 0 212 527 09 09),
- Eti Maden İşletmeleri Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme
Müdürlüğü
(600 Evler Mah. Atatürk Cad. No:70 Bandırma/BALIKESİR
Tel: 0266 721 31 00)
adreslerinden 75-TL (posta yoluyla
90-TL) bedel karşılığında temin edilebilir.
Şartname bedeli Vakıflar Bankası Bandırma Şb. nezdindeki IBAN No:
TR610001500158007260519557 nolu hesaba yatırılabilir.
3- İhalenin yapılacağı yer : Eti
Maden İşletmeleri Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü 600 Evler
Mah. Atatürk Cad. No:70 Bandırma/BALIKESİR
4- İhalenin yapılacağı Tarih ve Saat :
06/12/2010 Günü Saat 14:00
5- İhale Usulü : 4734 sayılı
Kamu İhale Kanununun 3. maddesinin (g) bendi gereğince 201 Sayılı Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma ve İhale Yönetmeliği - Açık İhale
6- İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI :
İSTEKLİLER;
6.1 Tebligat Adres Beyannamesi;
6.2. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
6.3. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
6.4 Vekaletname ve vekalet edenin İmza Sirküleri
;
6.5. İş Ortaklığı Beyannamesi ;
6.6. Geçici Teminat; İstekliler teklif edilen KDV hariç
toplam ihale bedelinin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri oranda
geçici teminat vereceklerdir.
6.7. Ortağı olduğu veya hissedarı bulunduğu tüzel
kişiliklere ilişkin beyannameyi;
6.8. İhale Dokümanının Satın Alındığına Dair Belgeyi;
6.9. Teklif Mektubu;
6.10. Broşürler, Kataloglar, Kalite Belgeleri (TSE veya
Uluslar arası belgeler) Referans Listeleri Belgelerini vereceklerdir.
7- Teklifler, Teklif Alma Şartnamesinin 12. maddesinde
belirtildiği gibi usulüne uygun olarak düzenlenmiş şekilde Kapalı Zarfta olmak
kaydıyla 06.12.2010 Günü Saat 14.00’e kadar Eti Maden İşletmeleri Bandırma Bor
ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü Muhaberat Şefliğine elden teslim
edilebileceği gibi iadeli-taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Ancak
posta ile gönderilen tekliflerin ihale günü saat 14.00’e kadar ulaşması
şarttır. Postada vaki olacak gecikmeler kabul edilmez.
8- İhalemiz 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3.
maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç
4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, ihaleyi yapıp yapmamakta, ihale
konusu işi kısmen veya tamamen verip vermemekte serbesttir.
9081/1-1
—————
SAC VE PROFİL SATIN ALINACAKTIR
Eti Maden
İşletmeleri Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğünden:
1 - İhalenin Konusu: İşletme Müdürlüğümüz ihtiyacı
262.656 kg St 37-2 Levha Sac ile 72.336 kg St 37 NPI ve NPU Profil Alımı işidir.
2 - Şartnameler;
- Eti Maden İşletmeleri Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme
Müdürlüğü
(600 Evler Mah. Atatürk Cad. No:70 Bandırma/BALIKESİR
Tel: 0266 721 31 00) adresinde,
- www.etimaden.gov.tr internet
adresinde görülebilir.
-Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi
Başkanlığı
(Korkutreis Mah. Cihan Sokak No : 2 Çankaya/Ankara Tel : 0 312 294 20 00),
-Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü İzmir İhracat
Müdürlüğü
(Halit Ziya Bulvarı No: 1 İzmir Tel : 0
232 484 37 17),
- Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü İstanbul Alım
Satım Müdürlüğü
(Atatürk Bulvarı No: 156 34134 Aksaray/İstanbul, Tel : 0 212 527 09 09),
- Eti Maden İşletmeleri Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları
İşletme Müdürlüğü
(600 Evler Mah. Atatürk Cad. No:70 Bandırma/BALIKESİR
Tel: 0266 721 31 00)
adreslerinden 75-TL (posta yoluyla
90-TL) bedel karşılığında temin edilebilir.
Şartname bedeli Vakıflar Bankası Bandırma Şb. nezdindeki IBAN No:
TR610001500158007260519557nolu hesaba yatırılabilir.
3 - İhalenin yapılacağı yer: Eti Maden İşletmeleri
Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü 600 Evler Mah. Atatürk Cad.
No:70 Bandırma/BALIKESİR
4 - İhalenin yapılacağı Tarih ve Saat: 09/12/2010
Günü Saat 14:00
5 - İhale Usulü: 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3.
maddesinin (g) bendi gereğince 201 Sayılı Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü
Satınalma ve İhale Yönetmeliği - Açık İhale
6 - İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI:
İSTEKLİLER;
6.1. Tebligat Adres Beyannamesi;
6.2. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
6.3. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi
veya imza sirküleri;
6.4 Vekaletname ve vekalet
edenin İmza Sirküleri;
6.5. İş Ortaklığı Beyannamesi;
6.6. Geçici Teminat; İstekliler teklif edilen KDV hariç
toplam ihale bedelinin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri oranda
geçici teminat vereceklerdir.
6.7. Ortağı olduğu veya hissedarı bulunduğu tüzel
kişiliklere ilişkin beyannameyi;
6.8. İhale Dokümanının Satın Alındığına Dair Belgeyi;
6.9. Teklif Mektubu;
Belgelerini vereceklerdir.
7 - Teklifler, Teklif Alma Şartnamesinin 12. maddesinde
belirtildiği gibi usulüne uygun olarak düzenlenmiş şekilde Kapalı Zarfta olmak
kaydıyla 09.12.2010 Günü Saat 14.00’e kadar Eti Maden İşletmeleri Bandırma Bor
ve Asit Fabrikaları İşletme Müdürlüğü Muhaberat Şefliğine elden teslim
edilebileceği gibi iadeli-taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Ancak
posta ile gönderilen tekliflerin ihale günü saat 14.00’e kadar ulaşması
şarttır. Postada vaki olacak gecikmeler kabul edilmez.
8 - İhalemiz 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3.
maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç
4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, ihaleyi yapıp yapmamakta, ihale
konusu işi kısmen veya tamamen verip vermemekte serbesttir.
8993/1-1
SEKSİYONEL PANJUR KAPI TEMİNİ VE MONTAJI İŞİ
YAPTIRILACAKTIR
Burdur Şeker Fabrikasından :
Fabrikamız Şeker Ambarlarının ihtiyacı olan seksiyonel panjur kapı temini ve montajı ihalesi Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş.Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği esaslarına göre ihale
edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2010/551596
1- İdarenin
a) Adresi : Şeker Fabrikası Müdürlüğü-Şekerevleri
Mah. Yunus Emre Cad. Kapı No:2 15220 BURDUR
b) Telefon ve faks
numarası : 0 248 233 19 35 – 0 248 233 12 67
2- İhale konusu Hizmetin
a) Adı : Seksiyonel panjur
kapı temini ve montajı.
b) Niteliği ve miktarı : 24 Adet Seksiyonel
panjur kapı (23 adet kapı 2,80x3,45,1 adet kapı 3,05x3,50 ölçülerinde olacaktır.Mevcut 8
adet kapı 2,13x2,80 boyutlarında olup,2,80x 3,45 boyutlarına uyarlanması için
gerekli ve diğer zorunlu inşaat işleri yüklenici tarafından yapılacaktır.Kapı
boyutları yaklaşık olarak ölçülmüş olup,yükleniciler kesin ölçüleri kendileri
alacaklardır.) temini ve montajı. (Teknik şartnamede detaylandırılmıştır.)
3- İhale Konusu malın
teslim yeri : Burdur Şeker Fabrikası
4- İhale dokümanın
görülmesi ve temini :
a) İhale dokümanının
görüleceği yer : Burdur Şeker Fabrikası Ticaret Servisi
b) İhale dokümanının satın
alınabileceği yer : Burdur Şeker Fabrikası Ticaret Servisi
c) İhale dokümanının satış
bedeli (KDV dahil) : TL 50,00
5- İhaleye ilişkin
bilgiler ile son teklif verme tarih ve saati
a) Tekliflerin sunulacağı
adres : Burdur Şeker Fabrikası Haberleşme Şefliği
b) İhalenin yapılacağı
adres : Burdur Şeker Fabrikası Toplantı Salonu
c) İhale (son teklif
verme) tarihi : 09/12/2010
d) İhale (son teklif
verme) saati : Saat 14.30
6- İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
7- Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden
itibaren en az 45 takvim günü olmalıdır.
8- Mezkur
mal alımı ceza ve yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve
4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununa tabi olmayıp, Fabrikamız ihaleyi
yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta serbesttir.
9040/1-1
SÜRÜCÜLÜ ARAÇ HİZMETİ KİRALANACAKTIR
TEİAŞ 11.
İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğünden :
KAYSERİ
19 adet sürücülü araç, bir yıl süreli kiralama hizmet
alımı işi, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 3 üncü maddesinin (g) bendine göre
açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale Kayıt numarası : 2010/549439
1 - İdarenin
a) Adresi : Osman Kavuncu Cad. 7.km. No 269
Melikgazi/KAYSERİ
b) Telefon ve faks
numarası : 352 331 12 76 - 352 331 12 82
c) Elektronik posta adresi : teias11.iletim@ttmail.com
2 - İhale Konusu Hizmetin
a) Niteliği, türü ve
miktarı : Arıza ve Bakım çalışmalarında görevlendirilmek üzere; 9 adet Çift
Kabin kamyonet (4x4) , 4 adet 12+1 kişilik minibüs, 2 adet 13+1 kişilik
minibüs, 2 adet kombivan, 2 adet klimalı binek araç
kiralanma hizmet alımı.
b) Yapılacağı yer : Grup Müdürlüğümüz merkezi ile Pınarbaşı/Kayseri Bor/Niğde,
Avanos/Nevşehir, Sivas ve Kırşehir de
görevlendirilecektir.
c) İşin süresi : 01.01.2011 – 31.12.2011
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TEİAŞ 11. İletim Tesisi ve İşletme Grup Müdürlüğü - Osman Kavuncu Cad. 7.km. No 269 Melikgazi/
KAYSERİ
b) Tarihi ve saati : 13/12/2010 - 14:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 - İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için
telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi.
4.1.2. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale
tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış Ticaret ve/veya Sanayi Odasına
veya ilgili Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin sicile
kayıtlı olduğuna dair belge,
4.1.3. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza
Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.3.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli İmza
Beyannamesi,
4.1.3.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel
kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri.
4.1.4. Bu Şartnamenin 10 uncu maddesinin (a), (b), (c),
(d), (e), (g) ve (i) bentlerinde sayılan durumlarda olunmadığına ilişkin yazılı
taahhütname.
4.1.5. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
teklif mektubu.
4.1.6. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
geçici teminat.
4.1.7. İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt
yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.8. İhale dokümanının satın alındığına dair belge
4.1.9. Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek
üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde
bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest
muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve
düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın
korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2 - Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler
4.2.1. Bankalardan temin edilecek belgeler
Teklif edilen bedelin % 10’undan az olmamak üzere istekli
tarafından belirlenecek tutarda, bankalar nezdindeki
kullanılmamış nakit kredisi veya kullanılmamış teminat mektubu kredisini ya da
serbest mevduatını gösterir, yerli veya yabancı bankalardan alınacak belgeler.
4.3- Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler
4.3.1. İş deneyim belgeleri
İstekliler, Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme
kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından
az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini
gösteren belgeler,
4.3.2. İsteklinin organizasyon yapısına ve personel
durumuna ilişkin belgeler
İstekliler; bu hizmet işinde kullanacağı ve sahibi
bulunduğu vasıtaların ruhsatlarının asıllarını veya idarece verilecek uygunluk
belgesini, başkalarından kiralayacağı araçların bu taşıma işine tahsis
edileceğini ve taşıma süresi sonuna kadar bu işte çalışacağına dair noter
onaylı vasıta kira sözleşmesini veya bunun yerine teklifte bulunduğu araçları
ve personelini sözleşme tarihine kadar temin edeceğini taahhüt eden noter
onaylı taahhütname.
4.3.3. Makine, tesis ve diğer ekipmana
ilişkin belgeler
İstekliler taşıma işinde kullanılacak vasıtaların trafik
ve koltuk sigorta
poliçelerini vereceklerdir.
4.4 - Bu ihalede benzer iş olarak, Kamu veya Özel
Sektörde bir bedel içeren her türlü sürücülü arazili araç, minibüs ve binek oto
vb. araçlarla personel taşımacılığı hizmeti benzer iş olarak kabul edilecektir.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilir.
7 - İhale dokümanı TEİAŞ 11. İletim Tesisi ve İşletme
Grup Müdürlüğü/Satın Alma ve Ticaret Servisi - Osman Kavuncu Cad. 7.km. No 269
Melikgazi/KAYSERİ
adresinde görülebilir ve 50 TL karşılığı aynı adresten temin
edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunludur.
8 - Teklifler ihale tarih ve saatine kadar TEİAŞ 11.
İletim Tesisi ve İşletme Grup Müdürlüğü - Osman Kavuncu Cad. 7. Km. No 269
Melikgazi/KAYSERİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli
taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir. İstekliler
tekliflerini, her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatların çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde
vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekli ile her bir iş kalemi
için teklif edilen birim fiyatların miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel
üzerinden teklif birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3'ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
Bu ihale, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 3 üncü
maddesinin (g) bendine göre, ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç bu
Kanuna tabi değildir.
Diğer hususlar :
9 Adet Arazili çift kabin (4x4)
kamyonetin 2 ad. Kayseri'de, 1 ad. Bor'da 1 ad. Avanos’da
1 ad. Pınarbaşı'da, 2 ad. Sivas'da,
2 ad Kırşehir'de 4 adet 12 +1 kişilik minibüs Kayseri 'de 2 adet 13+ 1 kişilik
minibüs Kayseri 'de 2 adet Kombivan tipi araç Kayseri
'de 2 adet klimalı binek tipi araç Kayseri 'de görevlendirilecektir.
9039/1-1
—— • ——
BANKAMIZ İHTİYACINI KARŞILAMAK ÜZERE 18.500 ADET
MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
Ziraat Bankası A. Ş. Genel Müdürlüğü Satın
Alma ve İdari Hizmetler Daire Başkanlığından :
- Bankamız ihtiyacını karşılamak üzere “18.500 adet
Masaüstü Bilgisayar” İdari Şartname, ekinde yer alan Teknik Şartname ve diğer
eklerde belirtilen özellikler ve hükümler dâhilinde satın alınacaktır.
- İhale kapalı zarf usulü teklif alınmak suretiyle ilgili
İhale Komisyonunca yapılacaktır.
- Konu ile ilgili Şartname Ankara’da Satın Alma ve İdari
Hizmetler Daire Başkanlığı’nın Yenimahalle Varlık Mahallesi Trafo Durağı
karşısındaki hizmet binasında 2.500.-TL. (BSMV Dahil)
bedel karşılığında alınabilir.
- Şartnamede belirtilen konular dahilinde
düzenlenecek teklif mektupları en geç 08.12.2010 günü saat 14.00’a kadar
yukarıda belirtilen adreste makbuz karşılığında teslim edilecektir.
- Bankamız 4734 (Yapım işleri ayrık) sayılı yasaya bağlı
değildir.
- İdari konularda tamamlayıcı
bilgi 0312- 584 53 38 no’lu, teknik konularda
tamamlayıcı bilgi 0312-289 11 91 no’lu telefonlardan
alınabilir.
9058/2-2
ÖZEL GÜVENLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden :
1 - Türk Kızılayı’na bağlı olan
Tıp Merkezleri/Hastanelerine 5188 sayılı Özel Güvenlik Hizmetlerine dair kanun
ve bu kanunun uygulamasına ilişkin yönetmelikler çerçevesinde Silahsız Koruma
ve Güvenlik Hizmeti teknik şartnameye göre kapalı zarfla teklif alınmak
suretiyle satın alınacaktır.
2 - İhaleye ait şartnameler “Ataç 1 Sok. No: 32
Yenişehir/ANKARA” adresindeki Genel Müdürlüğümüz, “Alemdar Mahallesi Prof.
Kazım İsmail Gürkan Caddesi No: 10 Cağaloğlu/
Fatih/İstanbul” adresindeki İstanbul Müdürlüğümüzden 100,00,-TL karşılığında
temin edilebilir.
İdari ve teknik şartnamelere www.kizilay.org.tr adresinden ulaşılabilecektir.
4 - Firmaların tekliflerini en geç 10 Aralık 2010 günü
saat 11:00’a kadar Genel Müdürlüğümüz İdari İşler
Birimine vermiş/göndermiş olmaları gerekmektedir.
5 - İhale Zarfı aynı gün saat 14:30’da
Genel Müdürlüğümüz Toplantı Salonunda açılacaktır.
6 - Postada meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
7 - Telgraf ve faksla yapılacak müracaatlar dikkate
alınmayacaktır.
8 - Derneğimiz 4734 sayılı Kanuna tabi
değildir.
9103/1-1
—————
MİNERALLİ SU İŞLETMELERİ MAMUL MADDE NAKLİYE
HİZMETİ ALINACAKTIR
Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden :
1 - Kurumumuz ihtiyacı olan Mineralli Su İşletmeleri
tarafından üretimi yapılan veya yapılacak her türlü mamulün fabrika sahası/sahalarından
(Afyon/Erzincan v.b.) alınarak bayi/zincirmarket
noktalarına tırla/kamyonla karayolu nakli ve
teslimatına ilişkin hizmet kapalı zarfla teklif alınmak suretiyle satın
alınacaktır.
2 - Firmalar, 100.000,00 TL’lik geçici teminatı
teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
3 - İhaleye ait şartnameler “Ataç 1 Sok. No: 32
Yenişehir/Ankara” adresindeki Genel Müdürlüğümüzden, “Alemdağ
Mah. Prof. Kazım İsmail Gürkan Cad. No: 10 Cağaloğlu-Fatih/
İstanbul” adresindeki İstanbul Müdürlüğümüzden ve “İhsaniye Gazlıgöl”
adresindeki Afyonkarahisar Kızılay Mineralli Su
İşletmeleri Müdürlüğümüzden 500,00,-TL karşılığında temin edilebilecektir.
İdari ve teknik şartnamelere www.kizilay.org.tr adresinden ulaşılabilecektir.
4 - Firmaların tekliflerini en geç 13 ARALIK 2010 günü
saat 10:00’a kadar Genel Müdürlüğümüz İdari İşler
Birimine vermiş/göndermiş olmaları gerekmektedir.
5 - Teklifler aynı gün saat 15:00’da
Genel Müdürlüğümüz Toplantı Salonunda açılacaktır.
6 - Postada meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
7 - Telgraf ve faksla yapılacak müracaatlar dikkate
alınmayacaktır.
8 - Derneğimiz 4734 sayılı Kanuna
tabi değildir.
9102/1-1