230 ADET BİLGİSAYAR
SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
53.000 TON KRİSTAL ŞEKERİN
50 KG.LIK POLİPROPİLEN TORBALARA AMBALAJLANMASI HİZMETİ İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Yozgat Şeker Fabrikasından:
1 ADET PLAKALI
EŞANJÖR, 3 ADET EŞANJÖR SERPANTİNİ VE 3 ADET BOYLER SERPANTİNİ SATIN ALINACAKTIR
Toprak Mahsülleri Ofisi Genel
Müdürlüğü Afyon Alkaloidleri Fabrikası İşletme Müdürlüğünden:
SOĞUTMA KULESİ İÇİN
SERT PVC PLAKA TEMİNİ VE MONTAJI İŞİ YAPTIRILACAKTIR
EÜAŞ Orhaneli Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
GÜMRÜK MEVZUATI
UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATIŞI YAPILACAKTIR
1 ADET CNC TEKERLEK
BODEN PROFİLİ İŞLEME TEZGAHI (TEKERLEK BANDAJ TORNA TEZGAHI) SATIN ALINACAKTIR
HURDA AHŞAP VE BETON
TRAVERS SATILACAKTIR
TCDD 6. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet
Alım İhale Komisyonundan:
İNŞAAT YAPTIRILACAKTIR
Isparta-Yalvaç (Deri) Küçük Sanayi Sitesi Yapı Kooperatifi
Başkanlığından:
9 KALEM MAL ALIMI İŞİ
(CİHAZ, SİSTEM, KAMERA, TELESKOP EKİPMANI, BİLGİSAYAR VE BİLGİSAYAR MALZEMESİ)
İHALE EDİLECEKTİR
İstanbul Üniversitesi Rektörlüğünden:
TAŞINMAZMAL
SATILACAKTIR
Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
REKLAM MATERYALLERİNİN
İŞLETME HAKKI 10 (ON) YIL SÜREYLE KİRAYA VERİLECEKTİR
Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
230
ADET BİLGİSAYAR SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C. Türkiye
Taş Kömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satın Alma Daire Başkanlığı ihtiyacı, 230
adet bilgisayar sistemi Kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak,
Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen
şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satın Alma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (95.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF
EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte
teknik şartname, Ofis Ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen
kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 -
Teklifler, 18.06.2010 günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satın
Alma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen
teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif
mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları
açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan
belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun
olduğu tespit edilenlerin, kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine
uygunluğunun belirlenmesini müteakip, teknik şartnamesine uygun olduğu tespit
edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir
tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan
teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 -
Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde
belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu
olacaktır.
6 - İhale
konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif
edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler
tarafından belirlenecek tutarda en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz
konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında
olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte
serbesttir.
4362/1-1
53.000
TON KRİSTAL ŞEKERİN 50 KG.LIK POLİPROPİLEN TORBALARA AMBALAJLANMASI HİZMETİ İŞİ
YAPTIRILACAKTIR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Yozgat Şeker
Fabrikasından:
Fabrikamızın
2010/2011 Kampanya döneminde yapılacak olan Kristal Şeker Ambalajlanması
hizmeti ihalesi kapalı zarfta teklif alma esasına göre
Açık İhale Usulü ile Fabrikamızda yapılacaktır.Fiyatların uygun bulunmaması
halinde ihaleye açık eksiltme ve/veya pazarlık ile devam edilecektir.
İhale kayıt numarası* : 2010/63083
1 - İdarenin
a) Adresi : Sorgun-Sivas Karayolu 5. Km. Sorgun/YOZGAT
b) Telefon ve faks numarası : 0 354 441 10 10 - 0 354
441 10 18
c) Elektronik posta adresi : yozgatseker@turkseker.gov.tr
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Fabrikamızın 2010/2011
Kampanya Döneminde üretilecek 53.000 Ton Kristal Şekerin 50 Kg.lık Polipropilen
torbalara ambalajlanması hizmeti
b) Yapılacağı yer : Yozgat Şeker Fabrikası
c) İşe başlama tarihi : Sözleşme yapıldığı tarihten sonra Fabrikaca
verilecek proğrama göre.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Yozgat Şeker Fabrikası
b) Tarihi ve saati : 22.06.2010 Salı günü, Saat 14.00
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler:
4.1 -
İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1 -
Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi odası belgesi,
4.1.1.1 -
Gerçek kişi olması halinde; İhaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde
alınmış,Ticaret ve/veya Sanayi Odasına kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2 -
Tüzel kişi olması halinde; Mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı
bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi odasından ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı
yıl içerisinde alınmış,tüzel kişiliğin sicile kayıtlı
olduğuna dair belge,
4.1.2 -
Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri,
4.1.2.1 -
Gerçek kişi olması halinde noter tasdikli imza
beyannamesi,
4.1.2.2 -
Tüzel kişi olması halinde, İlgisine göre tüzel kişiliğin ortakları,üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3 -
Şekil ve İçeriği İdari Şartnamede belirtilen teklif mektubu,
4.1.4 -
Şekil ve İçeriği İdari şartnamede belirtilen geçici teminat,
4.1.5 -
İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz,
4.1.6 -
İhale dökümanının satın alındığına dair belge,
4.1.7 -
Gerçek veya Tüzel Kişi olması durumuna göre ortağı olduğu şahıs şirketleri
sermayesinin yarısından fazlasına sahip olduğu sermaye şirketlerine ilişkin
beyanname,
4.1.8 -
Tüzel Kişi istekli tarafından sunulan iş deneyim belgesinin, aynı tüzel kişinin
yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Sunulacak iş
deneyim belgesinin başka bir tüzel kişiye kullandırılmayacağına dair
taahhütname,
4.1.9 - İş
ortaklığı beyannamesi
4.1.10 -
Ortaklık Hisse Oranı Beyanı
4.2 -
Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken
kriterler;
4.2.1 - İş
deneyim belgeleri;
İlk ilan
tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kabul
işlemleri tamamlanan ihale konusu iş veya benzer işlerle ilgili deneyimini
gösteren ve teklif edilen bedelin %30 oranından az olmamak üzere tek sözleşmeye
ilişkin iş deneyim belgesi.
4.3 - Bu
ihalede benzer iş olarak; Kamu ve Özel Sektörde gerçekleştirilen torba
ambalajlaması ve paketleme hizmet işleri kabul
edilecektir.
5 - İhaleye
sadece yerli istekliler katılabilecektir. İhalede yerli
istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.
6 - Ekonomik
açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
7 - İhale
dokümanı Yozgat Şeker Fabrikası adresinde görülebilir ve 100,00
TL. Bedel karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dökümanı satın almaları
zorunludur.
8 -
Teklifler 22.06.2010 Salı günü, saat 14.00’e kadar
Yozgat Şeker Fabrikası haberleşme servisine verilebileceği gibi, iadeli ve
taahhütlü olarak posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 -
İstekliler tekliflerini, İdarece hazırlanmış cetvelde yer alan
her bir iş kalemi için teklif birim fiyat üzerinden verecek olup; İhale sonucu
üzerine ihale yapılan istekliyle iş kalemleri için teklif edilen birim
fiyatların miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim
fiyat sözleşme düzenlenecektir.
10 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 30(Otuz)Takvim günü olmalıdır.
12 -
Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - İhale konusu hizmet alımı ( Ceza ve Yasaklama
hükümleri hariç ) 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun ile 4735 sayılı Kamu İhale
Sözleşmeleri Kanununa tabi değildir.
4028/1-1
—— • ——
1
ADET PLAKALI EŞANJÖR, 3 ADET EŞANJÖR SERPANTİNİ VE 3 ADET BOYLER SERPANTİNİ
SATIN ALINACAKTIR
Toprak
Mahsülleri Ofisi Genel Müdürlüğü Afyon Alkaloidleri Fabrikası İşletme
Müdürlüğünden:
Bolvadin’de
Kurulu bulunan Toprak Mahsulleri Ofisi Afyon Alkaloidleri Fabrikası İşletme Müdürlüğünde kullanılmak üzere a) 1 adet
300.000 kcal/h kapasiteli Plakalı Eşanjör, b) 2 adet 1.000.000 kcal/h
kapasiteli,1 adet 1.500.000 kcal/h kapasiteli Eşanjör
Serpantini ve 3 adet 5000 Lt. 250.000 kcal/h kapasiteli Boyler Serpantini
Teknik Şartname ve resim doğrultusunda kapalı zarfla teklif alma yolu ile satın
alınacaktır.
Şartnamesi
Afyonkarahisar İli Bolvadin İlçesindeki T.M.O. A.A.F. İşletme Müdürlüğünden,
50,-TL bedel ile temin edilebilir. Şartname bedelinin
Halk Bankası Bolvadin Şubesi 13000001 IBAN TR 91 0001 2009 1860 0013 0000 01
nolu hesaba yatırılıp dekontun (0272-6125667) numaralı Faksa gönderilmesi
durumunda şartname kargo ile isteklilerin adresine gönderilecektir ve bu konuda
0272 612 6662 / 316 nolu telefondan bilgi alabileceklerdir.
İhalede geçici teminatla birlikte verilecek diğer belge ve şartlar
şartnamelerde belirtilmiştir.
İsteklilerin 23/6/2010 Çarşamba günü saat 14.00’e kadar
kapalı zarf içindeki teklif mektuplarını A.A.F. İşletme Müdürlüğüne vermeleri
gerekmektedir.
Posta ve
kargodaki gecikmeler kabul edilmeyecektir.
Bu ihale Toprak Mahsulleri Ofisi İhale Yönetmeliğine göre yapılacaktır.
4364/1-1
SOĞUTMA
KULESİ İÇİN SERT PVC PLAKA TEMİNİ VE MONTAJI İŞİ YAPTIRILACAKTIR
EÜAŞ Orhaneli Termik Santralı İşletme
Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2010/67322
1 - İdarenin Adresi; : EÜAŞ Orhaneli Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Orhaneli/BURSA
a) Telefon ve Faks No : Tel : 0 224 831 73
47 - 3 Hat Faks : 0 224 831 73 46
2 - İhale Konusu İşin
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : Soğutma kulesi için sert
PVC plaka temini ve montajı işi
b) Teslim Yeri : Orhaneli Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
c) İşin Teslim Tarihi Süresi : Yüklenici firma,
sözleşmenin imzalanmasını müteakip 90 takvim gününde tüm malzemeleri EÜAŞ
İşletme Ambarı’na getirecek, yer teslimini müteakip ekteki teklif tablosundaki
tüm yapıştırma-demontaj-montaj-beton işlerini 45 takvim günü içinde bitirip
sistemi EÜAŞ’a teslim edecektir.
Sözleşmenin
imzalanması ve iş termin programının sunulmasını müteakip işe başlama tarihini
(PVC plakaların yapıştırılması ve demontaj-montaj işleri için), 2010 Yılı
Santral Revizyonu veya 2011 yılı Santral Revizyonu’ndan en az 10 gün önceden
EÜAŞ yazılı olarak yüklenici firmaya bildirecek ve EÜAŞ tarafından yüklenici
firmaya yer teslimi yapılacaktır.
3 - İhalenin Yapılacağı Yer : Aynı Adreste Satın alma ve İhale Komisyonu Salonu
a) İhalenin Tarihi ve Saati : 15.06.2010 Salı 2010
Saat 14:00
4 - İhale
dokümanı EÜAŞ Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Orhaneli /BURSA adresinde
bulunan Satın Alma Servisinde görülebilir 150,00- TL (Y/Yüzelli) (KDV Dahil)
karşılığı temin edilebilir.
5 - İhale
dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150,00
(YüzElli) Türk Lirası karşılığı aynı adresten satın alınabilir. İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür.
Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 150,00 (YüzElli) Türk Lirası doküman bedelini Halk Bankası
Orhaneli Şubesi TR52 0001 2009 2870 0013 0000 04 IBAN Nolu Müdüriyet Hesabına
yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale
doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği
adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale
tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü
içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale
dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya
geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir
şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın
satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
6 -
Teklifler, 15 Haziran 2010 Salı günü saat 14.00’e kadar
aynı adreste bulunan Muhaberat Servisimize verilebileceği gibi, iadeli
taahhütlü posta veya kargo ile gönderilir.
7 -
İstekliler tekliflerini, her bir iş kalemi için teklif edilen birim
fiyatlarının miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim
fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu, ihale üzerinde bırakılan istekliyle
her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatların miktarlarla çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
8 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ü oranında geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az
60 takvim Günü olmalıdır.
10 - Bu
ihaleye Konsorsiyumlar teklif veremezler.
11 - İdaremizin bu alımı, 4734 sayılı kanunun 3/g bendi
gereğince 4734 sayılı Kanundan istisna olup, Şirketimiz Satın alma ve İhale
Yönetmeliği usul ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.
4329/1-1
GÜMRÜK
MEVZUATI UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATIŞI YAPILACAKTIR
Başbakanlık
Gümrük Müsteşarlığı Tasfiye İşleri Döner Sermaye İşletmeleri Genel Müdürlüğü
İstanbul İşletme Bölge Müdürlüğü Erenköy İşletme Şube Müdürlüğünden:
1 - a)
Satışa esas bedeli en az 296,09 TL ile en çok 342.297,06 TL arasında değişen;
yatırılması güvence tutarı en az 30,00 TL, en çok 34.230,00 TL arasında olan,
cinsi, miktarı, bulunduğu yeri, özellikleri, satışa esas bedeli ve güvence
tutarı ayrı ayrı şartname eki listede gösterilen eşya satışlarında V
kayışı,oyuncak,radyatör,bambu, menteşe,eldiven,filtre,demir kasa,izolatör,kumaş
v.b. 43 (kırküç) grup eşya açık artırma suretiyle Dudullu Caddesi İETT Anadolu
Garajı Yanı Ataşehir/İSTANBUL adresindeki ihale salonunda 15/06/2010 tarihinde saat
09.30'da satışa sunulacaktır. Satışa sunulan eşya hakkında
daha detaylı bilgiye www.gumruk.gov.tr ve www.tasis.gov.tr internet
adresimizden ulaşılabilir.
b) Nakdi
olarak ödenecek güvence 14/06/2010 tarih ve saat 16.00'a kadar Dudullu Caddesi
İETT Anadolu Garajı Yanı Ataşehir/İSTANBUL adresindeki Erenköy İşletme Şube
Müdürlüğü veya Tüm İşletme Bölge Müdürlüklerine bağlı diğer İşletme Şube
Müdürlükleri ve Şefliklerinde bulunan sayman mutemetliklerine veya TASİŞ Döner
Sermaye İşletmesi Saymanlık Müdürlüğü veznesine yatırılması, Tasfiye
Yönetmeliğinin 11'nci maddesinde belirtilen tedavüldeki Türk parası
"dışında kalan değerlerin yulkarıda belirtilen tarih ve saate kadar Şaşmaz
mevkii Ergazi Tesisleri, Türk Kuşu Yanı Etimesgut/ANKARA adresinde bulunan
TASİŞ Döner Sermaye İşletmesi Saymanlık Müdürlüğü veznesine teslim edilmesi
gerekmektedir."
2 - Kimlik
belirlemeya yarayan belge, gerçek kişilerin T.C. Kimlik numarası ve ikametgah
beyanı, tüzel kişilerin vergi kimlik numarası ve işyeri merkezi beyanı,
güvencenin yatırıldığına ilişkin belge, vekil olarak katılanlar için
vekaletname aslı veya noter onaylı örneği,Tüzel kişiler adına katılacaklardan,
yetki belgesinin aslı veya noter onaylı örneğinin satış günü ihale salonunsa
ibraz edilmesi gerekir.
3 - Açık
Artırma Yöntemiyle Eşya Satış Şartnamesi ve ekleri Erenköy İşletme Şube
Müdürlüğümüz ve İşletme Bölge Müdürlüklerinden alınabilir.
4 - satışla ilgili olarak aşağıda belirtilen telefon
numarasından ayrıntılı bilgi alınabilir.
Bilgi için : Erenköy İşletme Şube Müdürlüğü (0216) 364 36
80-81/109-187
TASİŞ WEB
SAYFASI ADRESİ
"www.gumruk.gov.tr
www.tasis.gov.tr"
İlan olunur.
4338/1-1
—— • ——
1
ADET CNC TEKERLEK BODEN PROFİLİ İŞLEME TEZGAHI (TEKERLEK BANDAJ TORNA TEZGAHI)
SATIN ALINACAKTIR
TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2010/67523
1 - İdarenin;
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490
ESKİŞEHİR/TÜRKİYE
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 (222) 224 00 00/5910 –
5916 /225 99 56 – 225 72 72
c) Elektronik Posta Adresi : tulomsas@tulomsas.com.tr
2 - İhale konusu malın
adı ve miktarı : 1 adet CNC Tekerlek Boden Profili İşleme
Tezgahı
Yukarıda belirtilen alımımız Yerli ve Yabancı İsteklilerden teklif
alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
3 -
Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına
29.06.2010 Salı günü, saat 15.00’e kadar verilmiş veya
gelmiş olması şarttır.
4 - İhale
dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Pazarlama Dairesi Başkanlığı, İthalat
Müdürlüğünde görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunlu olup TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Pazarlama Dairesi
Başkanlığı, İthalat Müdürlüğünden KDV Dahil 100,-TL bedelle temin
edilebilir.
5 - Teklif
edilen bedelin en az % 3’ü oranında geçici teminat
verilecektir.
6 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
4341/1-1
—— • ——
HURDA
AHŞAP VE BETON TRAVERS SATILACAKTIR
TCDD 6.
Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonundan:
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 6.Bölge Müdürlüğü/ADANA
b) Telefon numarası : 03224536914/309
2 - Aşağıda Bulunduğu Yer ve Miktarı Yazılı Hurda Ahşap ve Beton Travers
Kapalı Zarf Yöntemi ile Satılacaktır.
Bulunduğu Yer |
Beton Travers |
Ahşap Travers |
Narlı-Salmanlı İst. yolda (dağınık) |
9780 Adet |
-- |
Konya-Ereğli arası yolda (dağınık) |
5000 Adet |
-- |
Fevzipaşa – İskenderun Arası yolda
(dağınık) |
3000 Adet |
-- |
Pozantı İstasyonu(toplu) |
-- |
500 Adet |
Belemedik İstasyonu (toplu) |
2000 Adet |
1000 Adet |
Kelebek İstasyonu (toplu) |
2000 Adet |
-- |
Akdoğan İstasyonu (toplu) |
--- |
5000 Adet |
Mersin –Toprakkale İst.yolda (dağınık)
|
900 Adet |
-- |
Serçehan İstasyonu (toplu) |
--- |
25000 Adet |
Nurdağ İstasyonu (toplu) |
--- |
5000 Adet |
İsdemir İstasyonu (toplu) |
--- |
1500 Adet |
3 -
Tekliflerin, 22.06.2010 tarih Salı günü saat 14.00’a kadar
TCDD 6. Bölge Mal ve Hizmet Alımı Komisyonu Başkanlığına verilmiş
veya gelmiş olması şarttır. Bu saatten sonra gelecek teklif mektupları kabul edilmeyeceği gibi, postada gecikmiş teklif mektupları
da dikkate alınmayacaktır.
4 - Yukarıda
belirtilen satışımız yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle kapalı zarf
yöntemi ile ihaleye çıkarılmış olup ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir. İhale dokümanı Adana
Malzeme Müdürlüğünde görülebilir.
5 - Teklif
edilen bedelin % 3’ü nispetinde geçici teminat verilecektir.
6 -
İstekliler bulunduğu yer bazında olmak kaydıyla kısmi teklifte bulunabilirler.
7 - İhaleye
iştirak edecek istekliler ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup, KDV
dahil 50. TL bedel ile Mali İşler Müdürlüğü veznesinden temin
edebileceklerdir.
8 - İhaleye
iştirak edeceklerden istenilen belgeler:
a) Kimlik
Belgesi
b) İkametgâh
Belgesi
c) Ticaret
ve sanayi odası veya Meslek odası belgesi
d) İmza
Sirküleri
e Şartname alındığına dair
makbuzun aslı veya fotokopisi.
Kuruluşumuz 2886 sayılı Devlet Kanununa tabi olmayıp, ihaleyi
yapıp yapmamakla, dilediğine vermekte serbesttir.
4214/1-1
Isparta-Yalvaç (Deri) Küçük Sanayi Sitesi
Yapı Kooperatifi Başkanlığından:
Sanayi ve Ticaret
Bakanlığının kredi desteği ile Yapı Kooperatifi Başkanlığımızın sorumluluğu
altında yapılacak olan Isparta-Yalvaç (Deri) Küçük Sanayi Sitesine ait, 24 adet
işyeri (prefabrik) yapım işi, birim fiyat esası ve birim fiyatların her biri
için geçerli olmak üzere işin tümüne indirim verilmek suretiyle, kapalı zarf
teklif alma usulü ile ihale edilecektir.
1- İdarenin
Adresi : SS. Deri İmalatçıları Küçük Sanayi Sitesi
Yapı Kooperatifi Tabakhane Cad. Yalvaç / Isparta
2 - İhale konusu yapım işinin
a) Niteliği, türü ve miktarı : 24 adet işyeri
(prefabrik) yapım işi.
b) Yapılacağı yer : Yalvaç / ISPARTA
c) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin noterce tescil edildiği günden
itibaren en geç 5 (Beş) gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
d) İşin süresi : 31.10.2013 tarihine kadar
tamamlanacaktır.
e) Keşif Bedeli (2010 B.F. ile) : 7.798.965.- TL
f) Geçici Teminatı : 545.927,55 TL
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Sanayi ve
Ticaret Bakanlığı Eskişehir Yolu 7. Km. No. 154
Ana Hizmet Binası 8. Kat Toplantı Salonu ANKARA
b) Tarihi ve saati : 29.06.2010 - Saat: 10.00
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler:
İsteklilerin
ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları
gerekir:
A) Tebligat
için adres beyanı, ayrıca irtibat için telefon numarası ve faks numarası ile
varsa elektronik posta adresini, uyruğunu, TC kimlik numarasını ve vergi kimlik
numarasını içeren, İhale Komisyonu Başkanlığına hitaben yazılacak başvuru
mektubu.
B) Mesleki
ve Teknik Yeterliğe İlişkin Belgeler.
1) Mevzuat
gereği kayıtlı olunan Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkar
Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi.
2) Teklif vermeye
yetkili olunduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
3) Vekaleten
ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişiye
ait noter tasdikli Vekaletname ile noter tasdikli İmza Beyannamesi.
4) İş
Deneyim Belgesi.
İsteklinin,
Yapım İşleri İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinde yazılı esas ve usullere uygun
olarak, kamu veya özel sektöre bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında taahhüt
edilen ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin olarak, idarece kusursuz
kabul edilecek şekilde gerçekleştirildiğini veya denetlendiğini veyahut
yönetildiğini gösteren, istekli tarafından teklif edilen bedelin en az % 100’ ü
oranında ihale konusu iş veya benzer bir işle ilgili İş Deneyim Belgesinin
aslının sunulması zorunludur. Bu iş deneyim belgesini tevsik amacıyla belge
vermeye yetkili kurum veya kuruluşa ibraz edilen diğer belgelerin aslı veya
noter tasdikli örneklerinin de sunulması gerekmektedir.
İş deneyiminde değerlendirilecek benzer işler; her türlü bina yapım
işleridir.
İş deneyim belgesi yerine diplomalarını sunmak suretiyle, ihaleye
girecek olan mühendis ve mimarlar için, Yapım İşleri İhaleleri Uygulama
Yönetmeliğinin 48.7. maddesi kapsamında değerlendirilmek üzere, Mimar veya İnşaat
Mühendisliği Bölümleri ihale konusu iş veya benzer işe denk sayılacaktır. Bu istekliler Yapım İşleri İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinin 39.
maddesinde belirtilen gerekli belgeleri sunmak
zorundadır.
5) İdari
Şartnamede belirtilen yapı araçları ve teknik personele ait taahhütname.
C) Ekonomik
ve Mali Yeterliğe İlişkin Belgeler.
1) Keşif
bedelinin en az % 20 ‘si oranında, bankalar nezdindeki
kullanılmamış nakit kredisini ve aynı oranda kullanılmamış teminat kredisini
gösterir, ilk ilan tarihinden sonra bankalardan alınacak belge. ( Bu belge, ilgili bankanın genel müdürlüğünden teyit
ettirilecektir. Faks ile yapılan teyitler, banka
şubesinin en az iki yetkilisinin imzasını taşımalıdır.)
2) Bildirim
tarihindeki mevduat ve kredi durumu gösterir, kendi beyanı mali
durum bildirimi.
D) Tüzel
kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin
yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi
odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli
mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan
tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir
yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge.
E) Tüzel
kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere, en az beş yıldır en az % 51
hissesine sahip mimar veya mühendis ortağının mezuniyet belgesinin sunulması
durumunda; ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret
sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir tarafından, ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği
tarihten geriye doğru son beş yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu
gösteren belge.
F) Ortağı
olduğu veya hissedarı bulunduğu tüzel kişiliklere ilişkin beyanname.
G) Keşif
bedelinin % 7’si oranında, İdari Şartnamede belirlenen niteliklere ve ekindeki
form örneğine uygun olarak, Yapı Kooperatifi Başkanlığımız adına
alınacak Geçici Teminat.
H) Son beş yılda bitirilen işlere ait taahhüt bildirimi.
İ) İhale dokümanının satın alındığına dair belge.
J) İç Zarf.
Şekli ve
içeriği idari şartnamede belirlenen esaslara ve ekindeki form örneğine uygun
olarak hazırlanacak kapalı zarf içerisinde teklif mektubunu içeren iç zarf
Kapalı zarf
içerisinde teklif mektubunu içeren iç zarf da dahil olmak üzere ihaleye
katılabilme şartı olarak yukarıda istenilen bütün belgeler dış zarfa konularak
oluşturulacak teklif dosyasının, en geç ihale günü saat 10.00’a kadar, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Eskişehir Yolu 7. Km. 154 nolu Ana Hizmet Binası 8. Kat 826
nolu odasına verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir. Belirtilen gün ve saatten sonra teslim
edilen veya postadaki gecikmeler nedeniyle ulaşmayan teklifler dikkate alınmaz.
İsteklilerce sunulacak Türkçe dışındaki belgelerin, idari şartnamenin
7.3 uncu maddesinde belirtilen niteliklere uygun olarak sunulması gerekir.
5 -
İsteklilerin gerçek veya tüzel kişi olması zorunludur.
Ortak Girişim (iş ortaklığı veya konsorsiyum) kabul
edilmez.
6 - İhaleye
sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale
dokümanı Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Eskişehir Yolu 7. Km.
154 nolu Ana Hizmet Binası 8.Kat 826 nolu odasında veya Isparta-Yalvaç (Deri)
Küçük Sanayi Sitesi Yapı Kooperatifi Başkanlığının SS. Deri İmalatçıları Küçük
Sanayi Sitesi Yapı Kooperatifi Tabakhane Cad. Yalvaç / ISPARTA adreslerinde
görülebilir veya 300.- TL karşılığı Sanayi ve Ticaret
Bakanlığı Eskişehir Yolu 7. Km. 154 nolu Ana Hizmet Binası 8.
Kat 826 nolu odasından temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunludur.
8 -
İstekliler tekliflerini, birim fiyatların her biri için geçerli olmak üzere
işin tümüne indirim vermek suretiyle birim fiyat esası üzerinden vereceklerdir.
İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekli ile keşif
bedeline teklif edilen indirim oranının uygulanması sonucu bulunan toplam
sözleşme bedeli üzerinden birim fiyat esaslı sözleşme düzenlenecektir.
9 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az
60 (Altmış) takvim günü olmalıdır.
10 - Kooperatifimiz, Kamu İhale Kanununa tabi değildir.
4316/2-2
9
KALEM MAL ALIMI İŞİ (CİHAZ, SİSTEM, KAMERA, TELESKOP EKİPMANI, BİLGİSAYAR VE
BİLGİSAYAR MALZEMESİ) İHALE EDİLECEKTİR
İstanbul Üniversitesi Rektörlüğünden:
İstanbul Üniversitesi
Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimince desteklenen projeler için
gerekli olan 9 kalem mal alımı işinin (cihaz, sistem, kamera, teleskop
ekipmanı,bilgisayar ve bilgisayar malz.) 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun
3.maddesi (f) bendi ile geçici 4. maddesi hükümlerine
dayanılarak hazırlanan 1/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki
esaslarının 20. maddesi (f) bendi uyarınca Pazarlık
Usulü ile ihale edilecektir.
1 - İdarenin
a) Adresi : İ.Ü.Rektörlük Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon
Birimi Besim Ömer Paşa Cad. 4/6 Beyazıt - İSTANBUL
b) Telefon ve Faks Numarası : Tel: 0 212
4400017– Faks: 0 212 4400019
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@istanbul.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) :
-
2 - İhale
Konusu malın :
a) |
Niteliği, türü |
Miktarı |
İhale tarihi |
İhale saati |
|
1- |
13 kalem CCD kamera,teleskop ve ekipmanları İhale kayıt no: 2010/62492 |
|
|
16.06.2010 |
10.00 |
1- |
Lazer Pointer |
4 |
adet |
|
|
2- |
Dürbün |
1 |
adet |
|
|
3- |
Göz Mercekleri |
12 |
adet |
|
|
4- |
Odak İndirgeyiciler ve Düzenleyiciler |
2 |
adet |
|
|
5- |
Tek Renk Derin Gökyüzü CCD Kamerası |
1 |
adet |
|
|
6- |
Mercekli Teleskop (f/10, 70mm) |
4 |
adet |
|
|
7- |
Güneş Filtre Seti |
2 |
adet |
|
|
8- |
Astronomik Video Kamera |
1 |
adet |
|
|
9- |
H_alfa Filtreli Teleskop |
1 |
adet |
|
|
10- |
Teleskop Takip Mekanizması |
1 |
adet |
|
|
11- |
Kalsiyum II K Filtresi |
1 |
adet |
|
|
12- |
2K x 2K Geniş Alan CCD Kamerası |
1 |
adet |
|
|
13- |
UV/IR ve Nötrol Filtre Seti |
2 |
adet |
|
|
2- |
İ.Ü. Yazılım Evi kurulumu için 35 kalem ekipman İhale kayıt no: 2010/68310 |
|
|
16.06.2010 |
10.30 |
1- |
Access Point |
2 |
adet |
|
|
2- |
Akıllı Tahta |
1 |
adet |
|
|
3- |
Barkod Okuyucu 1 D |
4 |
adet |
|
|
4- |
Barkod Okuyucu 2 D |
2 |
adet |
|
|
5- |
Barkod Yazıcı |
1 |
adet |
|
|
6- |
Harici Disk Ünitesi |
1 |
adet |
|
|
7- |
Dizüstü Bilgisayar |
2 |
adet |
|
|
8- |
Faks Cihazı |
1 |
adet |
|
|
9- |
Firewall |
1 |
adet |
|
|
10- |
Fotograf Makinesi |
1 |
adet |
|
|
11- |
Harici HDD |
2 |
adet |
|
|
12- |
Harici HDD 2.5" |
5 |
adet |
|
|
13- |
Hd Video Kamera |
1 |
adet |
|
|
14- |
IP Kamera |
2 |
adet |
|
|
15- |
Kabin |
2 |
adet |
|
|
16- |
Lazer Siyah Beyaz Yazıcı Network |
2 |
adet |
|
|
17- |
Mac Blok |
1 |
adet |
|
|
18- |
Masaüstü Bilgisayar |
15 |
adet |
|
|
19- |
Mikrofon |
4 |
adet |
|
|
20- |
Mikrofonlu Kulaklık |
5 |
adet |
|
|
21- |
Monitör 23" |
2 |
adet |
|
|
22- |
Monitör 19" |
15 |
adet |
|
|
23- |
Omurga Switch |
1 |
adet |
|
|
24- |
PDA |
1 |
adet |
|
|
25- |
Projeksiyon Cihazı (Mobil) |
2 |
adet |
|
|
26- |
Renkli Yazıcı |
1 |
adet |
|
|
27- |
RF Kart |
20 |
adet |
|
|
28- |
RF Okuyucu |
1 |
adet |
|
|
29- |
SAN Switch |
1 |
adet |
|
|
30- |
Ses Kayıt Cihazı |
2 |
adet |
|
|
31- |
Tv Kartı |
1 |
adet |
|
|
32- |
Vga Seçici |
1 |
adet |
|
|
33- |
Web Cam |
2 |
adet |
|
|
34- |
Workstation |
1 |
adet |
|
|
35- |
Yedekleme Ünitesi+Yedekleme Yazılımı |
1 |
adet |
|
|
3- |
2 kalem cihaz alımı İhale kayıt no:2010/62488 |
|
|
16.06.2010 |
11.00 |
1- |
Pulsed Field Gel Electrophoresis (PFGE) Cihazı |
1 |
adet |
|
|
2- |
PFGE için Bakteriyel Genom Plug Sistem |
1 |
adet |
|
|
4- |
Yüksek Performanslı Sıvı Kromotografi Sistemi İhale kayıt no:2010/62475 |
1 |
adet |
16.06.2010 |
11.30 |
5- |
4 kalem mal alımı İhale kayıt no:2010/62481 |
|
|
16.06.2010 |
12.00 |
1- |
A frame |
1 |
adet |
|
|
2- |
Kreyn |
1 |
adet |
|
|
3- |
Matafora |
2 |
adet |
|
|
4- |
Trol Vinci |
1 |
adet |
|
|
6- |
Sığ Sismik Sparker-Boomer Veri Toplama Cihazı İhale kayıt no:2010/68304 |
1 |
adet |
16.06.2010 |
12.30 |
7- |
Kapiler Elektroforez Cihazı İhale kayıt no:2010/62458 |
1 |
adet |
16.06.2010 |
13.00 |
8- |
Alternatif Alan Magnetik Temizleme (AF Demagnetizer) ve
Anhisterik Magnetizer Sistemi İhale kayıt no:2010/62466 |
1 |
adet |
16.06.2010 |
13.30 |
9- |
Üniversal Test Makinesi İhale kayıt no:2010/62498 |
1 |
adet |
16.06.2010 |
14.00 |
b-c) Teslim Tarihi ve Teslim
Yeri :
b-c-1) Tek parti olarak sözleşmenin imzalanmasına müteakip 60 takvim
günü içinde mesai saatlerinde yapılacaktır. İ.Ü.Fen Fakültesi Astronomi ve Uzay Bilimleri Bölümü
b-c-2) Tek parti olarak sözleşmenin imzalanmasına müteakip 30 takvim
günü içinde mesai saatlerinde yapılacaktır. İ.Ü. Uzaktan Eğitim Merkezi Müdürlüğü
b-c-3) Tek parti olarak sözleşmenin imzalanmasına müteakip 45 takvim
günü içinde mesai saatlerinde yapılacaktır. İ.Ü. İstanbul Tıp Fakültesi Mikrobiyoloji ve Klinik
Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
b-c-4) Tek parti olarak sözleşmenin imzalanmasına müteakip 30 takvim
günü içinde mesai saatlerinde yapılacaktır. İ.Ü.Fen Fakültesi
b-c-5) Tek
parti olarak sözleşmenin imzalanmasına müteakip 60 takvim günü içinde mesai
saatlerinde yapılacaktır.İ.Ü.Deniz Bilimleri ve İşletmeciliği Enstitüsü
b-c-6) Tek parti olarak sözleşmenin imzalanmasına müteakip 75 takvim
günü içinde mesai saatlerinde yapılacaktır. İ.Ü. Mühendislik Fakültesi Jeofizik Mühendisliği
Bölümü
b-c-7) Tek parti olarak sözleşmenin imzalanmasına müteakip 60 takvim
günü içinde mesai saatlerinde yapılacaktır. İ.Ü. Mühendislik Fakültesi, Kimya Bölümü, Analitik
Kimya Anabilim Dalı
b-c-8) Tek parti olarak sözleşmenin imzalanmasına müteakip 75 takvim
günü içinde mesai saatlerinde yapılacaktır. İ.Ü.Mühendislik Fakültesi
b-c-9) Tek parti olarak sözleşmenin imzalanmasına müteakip 75 takvim
günü içinde mesai saatlerinde yapılacaktır. İ.Ü.Orman Fakültesi Orman Endüstri
Müh. Bölümü
3 - İhalenin
a)
Yapılacağı Yer :
İ.Ü.Rektörlük Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi;
Besim Ömer Paşa
4/6 Beyazıt-İSTANBUL
4. İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlilik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler :
4.1. İhaleye
katılma şartları ve istenilen belgeler :
4.1.1.
Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek
odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi
odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilan yapılan hallerde ilk ilan
tarihinin veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel
kişi olması halinde,ilgili mevzuatı gereği kayıtlı
bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilan yapılan hallerde ilk ilan veya
ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.2.
Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel
kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya
kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu
gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde
bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil
Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter
tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu,
4.1.4.Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat,
4.1.5.
Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına
düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin
noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.6.
İsteklinin iş ortaklığı olması durumunda şekil ve içeriği İdari Şartnamede
belirtilen iş ortaklığı beyannamesi,
4.1.7.
Ürünün Sağlık Bakanlığı “T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası”
sistemine kayıtlı olması zorunludur. Teklif edilen ürünün
kayıtlı olduğunu gösteren barkod numaralarının, Sağlık Bakanlığı T.C.İlaç ve
Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasından (TITUBB) onaylandığını belirtir belgeyi
ihale dosyasında sunmaları gerekmektedir. ( sadece
3. sıra nolu ihale için istenmektedir. )
4.2. Mesleki
ve teknik yeterliliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken
kriterler:
4.2.1.
Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
(1.-2.-3.-4.-5.-6.-7.-8.
ve 9. sıra nolu ihale için istenmektedir)
a) İstekli
imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) İstekli
yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci
olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) İstekli
Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise
yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara
ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren
belgelerden birini sunması yeterlidir.
4.2.2.
Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik
şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
4.2.2.1.
İstekli tarafından önerilen ürün ile ilgili teknik şartname ile karşılaştırma
yapılabilmesi için teknik bilgilerin yer aldığı katalogların ,fotoğrafların ve
benzeri tanıtım materyallerini eksiksiz sunması gerekir. Teknik şartnameye
uygunluk belgesi adı altında
teknik şartnamenin tüm
maddelerinin cevabının isteklice imzalı
ve kaşeli olarak verilmesi gerekmektedir.
Önerilen ürünler teknik şartnameye uymak zorundadır.
Teknik Şartnameye uymayan ürünler değerlendirme dışı
bırakılır.
(1.-2.-3.-4.-5.-6.-7.-8.
ve 9. sıra nolu ihale için istenmektedir
4.2.3.
Kalite ve standart ile ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler ve taşıması
gereken kriterler:
4.2.3.1.
Üretici firma veya yetkili satıcı firma adına
düzenlenmiş kalite yönetim sistem belgesi. ( sadece 5.
sıra nolu ihale için istenmektedir. )
Türk
Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya
Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş
belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme
kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma
Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon
kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu
kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk
Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit
yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu
tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından
düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için
Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
5 - Ekonomik
açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - Bu
ihalelere sadece yerli istekliler katılabilecektir. Bu ihalelerde
yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.
7 - İhale
dokümanının görülmesi ve satın alınması :
7.1. İhale
dokümanı, idarenin adresinde (İ.Ü.Rektörlük Bilimsel Araştırma Projeleri
Koordinasyon Birimi Besim Ömer Paşa Cad. 4/6 Beyazıt – İSTANBUL) görülebilir ve
50,00- Türk Lirası karşılığı İ.Ü.Strateji Geliştirme
Başkanlığına (Süleymaniye Cad. No:25 Beyazıt-İstanbul)
yatırılan bedelin makbuzu ile yine aynı adresten satın alınabilir. (Her iş için
ayrı ayrı ihale
doküman bedeli yatırılmalıdır.)
7.2. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 -
Teklifler, ihale tarihi ve saatine kadar
İ.Ü.Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi, Besim Ömer
Paşa Cad. 4/6 Beyazıt-İstanbul adresine elden teslim
edilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 -
İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel
üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
Sadece 1, 2,
3 ve 5. sıra nolu ihalelerde ki mal kalemi- kalemleri
için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale
yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim
fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme
imzalanacaktır.
10 -
İstekliler ihalesine iştirak etmiş oldukları her iş için teklif edilen bedelin % 3’ünden az
olmamak üzere, kendi belirleyecekleri
tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az
60 takvim günü olmalıdır.
12 -
Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Bütün tekliflerin red edilmesi ve ihalelerin iptal
edilmesinde idare serbesttir.
4361/1-1
Gaziantep Büyükşehir Belediye
Başkanlığından:
1 - İHALENİN
KONUSU:
Mülkiyeti
Belediyemize ait tapunun Şehitkâmil İlçesi Beylerbeyi Mahallesinde kayıtlı,
aşağıda pafta, ada, parsel numarası, imar durumu, m2 rayiç bedeli ile toplam
muhammen bedeli ve geçici teminat tutarı belirtilen taşınmazın satışı işidir.
Sıra No |
Mahalle |
Pafta |
Ada |
Parsel |
Yüz ölçüm m2 |
İmar Durumu |
Rayiç Bedeli m2 |
Toplam Muhammen Bedeli |
Geçici Teminat |
1 |
Beylerbeyi |
22L-2c |
429 |
6 |
3.761,70 m2 |
Ticaret (hmax:
9,50 E=1,00) Akaryakıt ve LPG İstasyonu |
400,00.-TL |
1.504.680,00.-TL |
45.140,40.-TL |
2 - İHALENİN
YAPILIŞ ŞEKLİ :
İhale konusu
iş, 2886 Sayılı Devlet İhale Yasasının 35. Maddesinin ( a ) fıkrası gereğince kapalı teklif usulü artırma
suretiyle ihale edilecektir.
3 - İHALE
ŞARTNAMESİNİN TEMİNİ VE BEDELİ :
İhaleye
iştirak edecek gerçek ve tüzel kişiler ihale şartnamesini 250,00.-TL
karşılığında Belediyemiz Satın Alma Daire Başkanlığı İhale-Alım Sat. Şube
Müdürlüğünden temin edebilirler.
4 - GEÇİCİ
TEMİNAT MİKTARI:
İhaleye
iştirak edecek gerçek ve tüzel kişiler, teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici
teminat vereceklerdir. Teklif edilen bedelin % 3’ünden az
oranda geçici teminat veren isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı
bırakılacaktır.
Geçici
teminatını Türk Lirası olarak Belediyemiz Veznesine nakden yatırılabileceği
gibi T.Vakıflar Bankası Şehitkamil Şubesi IBAN NO:TR
220001500158007290404601 nolu Belediyemiz hesabına da yatırılabilir veya
süresiz teminat mektubu ya da devlet tahvilleri ve hazine kefaletine haiz
tahvil olarak verilebilir.
31.01.2007
tarih ve 26420 Sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan İç Zarfların Açılması ve Son
Tekliflerin Alınması Başlıklı 2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun 40. Maddesi gereği İhale Komisyonunca istenecek yazılı veya sözlü son
tekliflere ait % 3 geçici teminatlar, ihale günü mesai saatleri içerisinde
tamamlanacaktır.
5 - İHALENİN
SAATİ,YERİ ve EVRAKLARIN TESLİM SÜRESİ:
Söz konusu
yerin ihalesi 22 / HAZİRAN / 2010 Salı günü saat 14.00’te
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Encümen Toplantı Salonunda İhale Komisyonunca
(Encümenince) yapılacaktır.
İhaleye
iştirak edeceklerin, aşağıda istediğimiz belgelerle birlikte İhale Alım Satım
Şube Müdürlüğüne en geç ihale günü saat 12:00 ’ye kadar,
sıra alındılar karşılığında vermeleri, ya da taahhütlü olarak posta ile
göndermeleri gerekmektedir. Ancak, postada vakit gecikmeler ve telgrafla
yapılan başvurular İhale Komisyonunca kesinlikle kabul
edilmeyecektir
6 - İHALEYE
GİREBİLME ŞARTLARI:
Teklifler aşağıdaki bilgi ve belgeleri içerecek şekilde hazırlanacaktır.
A) İÇ ZARF
İç zarf aşağıdaki bilgi ve belgeleri içerecektir.
a ) Teklif Mektubu,
b)İhaleye iştirak eden özel
ve tüzel kişiler, teklif sahibi (kendisi) veya kanuni vekili tarafından
imzalanacak ve bu teklifte şartname ve eklerini aynen kabul edildiğini
belirtecektir.
Teklifler
hem rakamla hem yazıyla açık olarak yazılacaktır. Bunlardan
herhangi birine uygun olmayan veya üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme
bulunan teklifler reddedilir. Ve hiç ihaleye girmemiş
sayılır.
B) İÇ ZARFIN
KAPATILMASI
Bu teklif bir zarfa kapatıldıktan sonra, zarfın üzerine isteklinin adı,
soyadı ve tebligata esas olan açık adresi yazılır. Zarfın yapıştırılan yeri istekli
tarafından imzalanır veya mühürlenir.
C) DIŞ ZARF
Dış zarf
aşağıdaki bilgi ve belgeleri içerecektir.
a) Teklif
mektubunu içeren İç zarf
b) %3 geçici
teminatı yatırdığına dair belge
c) İhaleye
iştirak eden tarafından her sayfası ayrı ayrı
imzalanmış şartname
d) Kanuni
ikametgâh belgesi (Gerçek kişiler için)
e)
Türkiye’de tebligat için adres göstermesi
f) Tüzel
kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu
Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda
alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge ve faaliyet belgesi
(2010 Yılı)
g) Ortak
girişim olması halinde ortak girişimi oluşturan gerçek ve tüzel kişilerin her
biri istenen belgeleri vereceklerdir
h) Şartname
bedelinin ödendiğine dair makbuz,
ı) Gaziantep
Büyükşehir Belediyesine borcu olmadığına dair belge (2010 Yılı)
i) Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri
j) Vekâleten
ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin
ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza
beyannamesi.
D) DIŞ
ZARFIN KAPATILMASI
Yukarıda
belirtilen belgeler ve iç zarf bir zarfa konarak kapatılacaktır. Bu zarfın üzerine isteklinin adı- soyadı ve açık adresi ve teklifi
ne ile ilgili olduğu yazılarak kapatılacaktır. İç zarfta olduğu gibi dış
zarfında yapıştırılan yerinin mühür mumu veya imza ile işaretlenmesi ihtilafa
yol açmaması bakımından gereklidir.
İhaleye iştirak edeceklere duyurulur.
4302/1-1
REKLAM
MATERYALLERİNİN İŞLETME HAKKI 10 (ON) YIL SÜREYLE KİRAYA VERİLECEKTİR
Gaziantep
Büyükşehir Belediyesi sınırları ile mücavir alanları dâhilinde Belediyece
tespit edilecek şehrin muhtelif yerlerine Kent Mobilyaları adı altında ve
özellikleri teknik şartnamede tanımlanan tramvay durağı, otobüs durağı, CLP
afiş değiştiricili raket reklam panosu, CLP raket reklam panosu, mega light,
CLP döner silindirik reklam kulesi, LED ekran, kent bilgi sistemi ve
billboardların mevcutlarının bakım ve işletmesi ile aşağıda belirtilen kent
mobilyalarının yapılması, montajı ve bakım ve onarımı karşılığında reklam
materyallerinin işletme hakkının 10 (on) yıl süreyle kiraya verilmesi işidir.
İHALE KONUSU
KENT MOBİLYA MİKTARLARI:
TESPİT EDİLEN
YILLIK MUHAMMEN BEDEL (USD) |
420.000 |
||||||||
SIRA |
ÜRÜN ADI |
ADET |
BİRİMİ |
ÇARPAN |
İHALEYE ESAS M2 |
TOPLAM M2 |
YILLIK TEK MOBİLYA |
GÜNLÜK |
TOPLAM |
1 |
LED EKRAN |
10 |
7 |
3 |
21 |
210 |
1.030,74 |
2,82 |
10.307,35 |
2 |
MEGALIGHT (Sabit ) |
50 |
8 |
1,5 |
12 |
600 |
588,99 |
1,61 |
29.449,57 |
3 |
BİLLBOARD |
500 |
7 |
1 |
7 |
3.500 |
343,58 |
0,94 |
171.789,18 |
4 |
OTOBÜS DURAĞI |
350 |
4 |
2 |
8 |
2.800 |
392,66 |
1,08 |
137.431,34 |
5 |
CLP AFİŞ (Değiştiricili) RAKET REKLAM PANOSU |
10 |
8 |
2 |
16 |
160 |
785,32 |
2,15 |
7.853,22 |
6 |
RAKET PANO |
200 |
4 |
1 |
4 |
800 |
196,33 |
0,54 |
39.266,10 |
7 |
DÖNER SİLİNDİR KULE |
3 |
12 |
1 |
12 |
36 |
588,99 |
1,61 |
1.766,97 |
8 |
TRAMVAY DURAK |
28 |
8 |
2 |
16 |
448 |
785,32 |
2,15 |
21.989,01 |
9 |
KENT BİLGİ |
3 |
0,50 |
2 |
1 |
3 |
49,08 |
0,13 |
147,25 |
TOTAL |
1.154 |
|
|
|
8.557,00 |
4.761,01 |
13,04 |
420.000,00 |
TANIMLAR: Bu
şartnamede geçen,
Belediye-İdare:
Gaziantep Büyükşehir Belediyesini,
Yüklenici:
İhaleye giren Gerçek ve Tüzel kişileri,
Kent
Mobilyaları : Megalight, CLP Afiş Değiştiricili Raket Reklam Panosu, CLP Raket
Pano, Bilboard, Led Ekran, CLP Otobüs Durakları, CLP Tramvay Durakları, CLP
silindirik reklam kulesi ve Kent Bilgi Bankası cihazlarını
HESAPLAMA:
Metrekare
Birim Fiyatı: Fiyat Tespit Komisyonu tarafından kent mobilyalarında 1 m2 için
tespit edilen fiyattır.
Birim Alan:
Kent mobilyasının bir adedi üzerindeki reklam alanı
Katsayı Çarpanı:
Fiyat Tespit Komisyonu tarafından kent mobilyalarının birbirilerine göre
mukayeseli değeri.
İhaleye Esas
Alanı: Kent mobilyasının bir adedi üzerindeki reklam alanının katsayı çarpanı
ile çarpılarak hesaplanmış mukayeseli alanı.
Toplam Alan:
Bir çeşit kent mobilyasının toplamı üzerindeki mukayeseli reklam alanı
Birim Fiyat:
Kent mobilyasının bir adedinin birim fiyatı
Günlük
Kirası: Kent mobilyasının bir çeşidi için günlük kira bedeli
Yıllık
Kirası: Kent mobilyalarının toplam kira bedeli
M2 DEĞERİ =
MUHAMMEN BEDEL / TOPLAM M2
REKLAM
ÜNİTESİ HESAP TABLOSU:
BİRİM X
ÇARPAN X ADET X METRE KARE DEĞERİ /365 = GÜNLÜK
BİRİM X
ÇARPAN X ADET X METRE KARE DEĞERİ = YILLIK
MADDE 2 – İhalenin nerede hangi tarih ve saatte
yapılacağı, tekliflerin verileceği yer, ihalenin şekli
2.1. İhale
06 / Temmuz / 2010 Salı günü saat 14.00’de Gaziantep Büyükşehir Belediyesi
Hizmet Binası Encümen Salonunda yapılacaktır.
2.2. İhaleyi
yapıp yapmamakta ve uygun bedeli tespitte Belediye encümeni tamamen serbesttir.
2.3. İhale,
2886 Sayılı Devlet İhaleleri Kanunu’nun 35/a maddesi gereğince kapalı teklif
(artırma) usulü ile yapılacaktır.
MADDE 3 – Artırıma esas muhammen bedel ve geçici
teminatı
3.1. İşin
aylık muhammen bedeli 35.000 ABD Doları olmak üzere yıllık 420.000 ABD Doları
ve 10 yıllık toplam muhammen bedeli 4.200.000 ABD Dolarıdır. (Teklifler
ihale tarihindeki Merkez Bankası döviz satış kuru üzerinden hesap edilerek Türk
Lirası olarak verilecektir.)
3.2. Muhammen Bedelin %
5’i olup 210.000 $’dır.(31.05.2010 tarihli Merkez Bankası döviz alış kuru
1,5665 TL X 210.000 $ = 328.965,00.-TL.’dir.)
MADDE 4 –
Teminata İlişkin Esaslar
4.1. Geçici
teminat olarak kabul edilecek değerler aşağıda
belirtilmiş olup, bu değerlerden herhangi birisine ait belgeler geçici teminat
olarak kabul edilecektir.
4.1.1.
Tedavüldeki Türk Parası, Belediye veznesine veya Türkiye Vakıflar Bankası
Şehitkamil şubesi nezdindeki Gaziantep Büyükşehir Belediyesinin IBAN NO:
TR220001500158007290404601 nolu hesabına yatırılması ve makbuzlarının teklif
zarfının içinde sunulması gerekir.
4.1.2. 2886
Sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 26 ncı ve 27 nci maddelerine uygun olarak
bankalar veya özel finans kurumları tarafından düzenlenmiş süresiz limit içi
genel müdürlükçe teyitli teminat mektupları, bu teminat mektupları doğrudan ihale
teklif dosyasına konulacaktır. Süreli teminat mektupları kabul
edilmeyecektir.
4.1.3.
Hazine Müsteşarlığınca ihraç edilen Devlet İç Borçlanma Senetleri veya bu
senetler yerine düzenlenen belgeler (Nominal bedele faiz dahil edilerek ihraç
edilmiş ise bu işlemlerde anaparaya tekabül eden satış
değerleri esas alınır), ihaleye katılmak için bu belge verilecekse Gelirler
Şube Müdürlüğüne teslim edilerek karşılığında alınacak olan belge ihale
dosyasına konulacaktır.
4.2.
Üzerlerine ihale yapılanların geçici teminatları, ihaleden sonra belediyede
tutularak iade edilmeyecek olup, üzerine ihale yapılmayanların geçici
teminatları ise iade edilecektir.
4.3. Her ne
surette olursa olsun idarece alınan teminatlar haciz edilemez ve üzerine
ihtiyati tedbir konulamaz.
MADDE 5 – İhaleye girebilme şartları
5.1. Dilekçe
ve kanuni ikametgâh belgesi,
5.2.
Türkiye’de tebligat için adres göstermesi,
5.3.
Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası
belgesi,
5.3.1.
Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk ilanın
yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek
Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
5.3.2. Tüzel
kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin
siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ihaleye ilişkin
ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı
olduğuna dair belge.
5.4. Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri,
5.4.1.
Gerçek kişi olması halinde, Noter tasdikli imza
beyannamesi,
5.4.2. Tüzel
kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri
belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden
belgeler ile tüzel kişiliğin Noter tasdikli imza sirküleri,
5.5.
Yükleniciler adına vekâleten iştirak ediliyor ise, Yüklenici adına
katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin Noter tasdikli vekâletnamesi ile
Noter tasdikli imza beyannamesi. (Türkiye’de şubesi
bulunmayan yabancı tüzel kişilerin vekaletnamelerinin bulunduğu ülkedeki Türk
Konsolosluğunca veya Türkiye Dışişleri Bakanlığınca onaylanmış olması gerekir.)
5.6. Ortak
girişim olması halinde ilgisine göre tüm ortaklar ayrı ayrı 5.1, 5.2, 5.3, 5.4,
5.8, 5.9 5.10, 5.11’deki belgelerle Noter tasdikli ortak girişim beyannamesi,
5.7. İhaleye
katılacak olan isteklinin en az toplam muhammen bedelin % 20’si oranında
(840.000 ABD Doları) kullanılmamış nakit kredisi ile en az toplam muhammen
bedelin % 20’si oranında (840.000 ABD Doları) kullanılmamış gayri nakit
(teminat) kredisi bulunduğuna dair banka referans mektubu ibraz etmesi
zorunludur. İsteklinin ortak girişim olması halinde, ortak girişimi oluşturan
ortakların banka referans mektupları ortaklıktaki hisseleri
oranında değerlendirilecektir.
5.8. Geçici
teminat olarak belirtilen bedeli Belediyemiz veznesine ya da banka hesabına
yatırarak aldıkları makbuz veya 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 26 ncı
maddesinde belirtilen teminat yerine geçen belgelerden herhangi birisi,
5.9. Teknik
Yeterlilik Belgesi (Yükleniciler teknik şartname çerçevesinde yapılacak kent
mobilyalarından (bilboard, afiş değiştiricili (CLP), raket reklam panosu (CLP),
megalight, otobüs durağı, tramvay durağı) birer adet numunesini sağlam ve
çalışır vaziyette Gaziantep Büyükşehir belediyesince gösterilecek uygun alana
30 / Haziran / 2010 Çarşamba günü saat 16:00 ’a kadar hazır olacak şekilde
teşhir edilmek üzere montajını yapacaktır. Montajı yapılan kent mobilyalarının
şartnameye uygun olup olmadığı Başkanlık Makamınca oluşturulan 5 (beş) kişilik teknik komisyonca incelenecektir. Yapılacak inceleme neticesinde numuneleri teknik şartnameye uygun
olan ve “Teknik Yeterlilik Belgesi” almaya hak kazanan istekliler İhale
Komisyonunda hazır bulunan istekliler huzurunda açıklanacaktır. Teknik yeterlilik belgesi almaya hak kazanamayan isteklilerin
teklif zarfları açılmadan imza karşılığı isteklilere veya vekillerine iade
edilecektir.
5.10. 2886
sayılı yasaya göre ihalelere katılmaktan cezalı ve yasaklı olmadığına dair
belge,
5.11. Sosyal
Güvenlik Kurumuna, Vergi dairelerine ve Gaziantep Büyükşehir Belediyesine borcu
olmadığına ilişkin belge,
5.12. İdari
ve Teknik şartname bedeli 500 TL olup şartname bedelinin ödendiğine dair makbuz
aslı,
5.13.
Usulüne uygun olarak hazırlanmış teklif mektubunu içeren iç zarf.
5.14. Tüm bu
belgeler, eksiksiz olarak hazırlanarak teklif zarfına konulacak ve işbu
şartnamenin 8. maddesinde belirtildiği üzere teslim
edilecektir.
MADDE 6 – İhaleye katılamayacak olanlar
2886 Sayılı Kanunun 6. maddesinde yazılı kimseler ile geçici veya sürekli olarak
kamu ihalelerine katılmaktan yasaklanmış olanlar doğrudan veya dolaylı olarak
ihalelere katılamazlar. Bu yasağa uymayarak ihaleye
katılanların üzerine ihale yapılmış bulunsa dahi ihale iptal edilerek geçici
teminatı irada kaydedilir. Sözleşme yapılmış olması
halinde de sözleşme feshedilerek kesin teminatı irada kaydedilir.
MADDE 7 – Tekliflerin hazırlanması
Teklifler
aşağıdaki belgeleri ihtiva edecek şekilde hazırlanacaktır:
7.1. İç Zarf:
7.1.1. İç
Zarf, usulüne uygun olarak hazırlanmış teklif mektubunu içerecek olup,
içerisine başka evrak konulmayacaktır. Teklif mektubunda vereceği artırıma esas
bedelin rakam ve yazı ile açık olarak yazılması, şartname ve eklerinin tamamen
okunup kabul edildiğinin belirtilmesi zorunludur.
Bunlardan herhangi birine uygun olmayan veya üzerinde kazıntı, silinti, düzeltme(imza veya paraflı olsa dahi) bulunan teklifler
kabul edilmeyecektir. Teklif mektubu, teklif vermeye yetkili kişi
tarafından imzalanmış olmalıdır. Ortak girişim halinde teklif
mektupları bütün ortaklar tarafından imzalanacaktır. Burada
sayılan özellikleri ihtiva etmeyen teklif mektupları komisyon tarafından
reddedilecektir.
7.1.2. İç
Zarfın Kapatılması,
Yukarıda
belirtildiği şekilde hazırlanan teklif mektubu iç zarfa konularak, zarf
kapatılacak ve yapıştırılacaktır. Yapıştırılan kısımlar
Yüklenici tarafından imzalanacaktır. Zarfın üzerine
Yüklenicinin adı, soyadı ve ticari unvanı yazılacaktır. Bu zarfın üzerine “TEKLİF ZARFI” ibaresi yazılacaktır.
7.2. Dış
Zarf:
Dış zarfın
üzerine Yüklenicinin adı veya ticari unvanı, tebligat adresi ve teklifin hangi
ihale için verildiği yazılarak, iç zarf ile birlikte bu şartnamenin 5. maddesinde belirtilen belgeler Dış Zarf içerisine konularak
Dış Zarf kapatılacaktır.
MADDE 8 – Tekliflerin verilmesi
Yüklenicilerin,
ihale gün ve saatinden en geç 10 dakika öncesine kadar,
usulüne uygun olarak hazırlayacakları ihale dosyasını içeren teklif zarfını, Gaziantep
Büyükşehir Belediyesi Satın Alma Daire Başkanlığı İhale Alım Satım Şube
Müdürlüğü adresine vermeleri şarttır. Belirtilen saatten
sonra gelen teklifler ve postadaki gecikmeler değerlendirmeye alınmayacaktır.
İhaleye iştirak edeceklere duyurulur.
4303/1-1