4 Ekim 2018 PERŞEMBE

Resmî Gazete

Sayı : 30555

ARTIRMA, EKSİLTME VE İHALE İLÂNLARI

 


ÇANKIRI MAKAS FABRİKASI MÜDÜRLÜĞÜNÜN İHTİYACI OLAN 1 ADET PORTAL VİNÇ KUMLAMA VE BOYAMA İŞİNİN TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI YAPILACAKTIR

TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonundan:


ÇANKIRI MAKAS FABRİKASI MÜDÜRLÜĞÜNE AİT OLAN 1 ADET PRESE BAKIM VE 2 ADET PRESE MANYETİK CETVEL KURULUMU İŞİNİN TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI YAPILACAKTIR

TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonundan:


OKÇUGÖL İSTASYONUNDA TESLİM 10.000 m3, YENİKÖY İSTASYONUNDA TESLİM 5.000 m3 TOPLAMDA 15.000 m3 KONKASÖR BALASTI TEMİNİ İHALE EDİLECEKTİR

TCDD İşletmesi İzmir 3. Bölge Müdürlüğünden:


4 ADET MOBİL GIDA LABORATUVAR ARACI İLE 15 ADET GIDA, SU KONTROL VE HİJYEN DENETİM ARACI SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:


FİLİGRANLI KAĞITLAR SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:


DHMİ MARDİN HAVALİMANI MÜDÜRLÜĞÜ ARAÇ ALTI GÖRÜNTÜLEME SİSTEMİ ALIMI İHALE EDİLECEKTİR

Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğü (DHMİ) Mardin Havaalanı Müdürlüğünden:


ARSA SATILACAKTIR

Gemlik Belediye Başkanlığından:


TAŞINMAZ MAL SATILACAKTIR

Menderes Belediye Başkanlığından:


1 (BİR) KALEM CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğünden:


ÖN YETERLİK İLANI

Pamukkale Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Biriminden:


GAYRİMENKULLER SATILACAKTIR

İstanbul Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü Avrupa Yakası Milli Emlak Dairesi Başkanlığından:


ŞEHİR İÇİ TOPLU TAŞIMA HATTININ KİRAYA VERİLMESİ İŞİ İHALE EDİLECEKTİR

Çınarcık Belediye Başkanlığından:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ÇANKIRI MAKAS FABRİKASI MÜDÜRLÜĞÜNÜN İHTİYACI OLAN 1 ADET PORTAL VİNÇ KUMLAMA VE BOYAMA İŞİNİN TEKNİK

ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI YAPILACAKTIR

TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonundan:

İhale Kayıt No                           :  2018/484858

1 - İdarenin:

a) Adresi                                    :  TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü

                                                     Merkez/Çankırı

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0376 213 02 31 - 213 02 28 - 29

c) Elektronik Posta Adresi         :  makasfabrikasi@hotmail.com

2 - İhale konusu malın

     adı ve miktarı                        :  1 ADET PORTAL VİNÇ KUMLAMA VE BOYAMA İŞİNİN TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI

3 -İhalenin yapılacağı yer           :  TCDD İŞLETMESİ ÇANKIRI MAKAS FABRİKASI MÜDÜRLÜĞÜ

4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

5 - Tekliflerin TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu bürosuna 25.10.2018 günü saat 11.00’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

6 - İhale dokümanı TCDD Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu bürosunda ve www.tcdd.gov.tr adresinde görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. Doküman TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Muhasebe Şefliğinden doküman satış bedeli olan KDV DAHİL 100 TL’nin T.C Ziraat Bankası Kamu Kurumsal Şubesi TR83 0001 0017 4507 0385 5751 34 İBAN nolu hesaba yatırıldığını gösterir dekontla temin edebilirler.

7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

8 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.

8341/1/1-1


ÇANKIRI MAKAS FABRİKASI MÜDÜRLÜĞÜNE AİT OLAN 1 ADET PRESE BAKIM VE 2 ADET PRESE MANYETİK CETVEL KURULUMU İŞİNİN

TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI YAPILACAKTIR

TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonundan:

İhale Kayıt No                           :  2018/484893

1 - İdarenin:

a) Adresi                                    :  TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü

                                                     Merkez/Çankırı

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0376 213 02 31 - 213 02 28 - 29

c) Elektronik Posta Adresi         :  makasfabrikasi@hotmail.com

2 - İhale konusu malın

     adı ve miktarı                        :  1 ADET PRESE BAKIM VE 2 ADET PRESE MANYETİK CETVEL KURULUMU İŞİNİN TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI

3 - İhalenin yapılacağı yer          :  TCDD İŞLETMESİ ÇANKIRI MAKAS FABRİKASI MÜDÜRLÜĞÜ

4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

5 - Tekliflerin TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu bürosuna 25.10.2018 günü saat 14.30’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

6 - İhale dokümanı TCDD Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu bürosunda ve www.tcdd.gov.tr adresinde görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. Doküman TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Muhasebe Şefliğinden doküman satış bedeli olan KDV DAHİL 100 TL’nin T.C Ziraat Bankası Kamu Kurumsal Şubesi TR83 0001 0017 4507 0385 5751 34 İBAN nolu hesaba yatırıldığını gösterir dekontla temin edebilirler.

7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

8 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.

8341/2/1-1


OKÇUGÖL İSTASYONUNDA TESLİM 10.000 m3, YENİKÖY İSTASYONUNDA TESLİM 5.000 m3 TOPLAMDA 15.000 m3 KONKASÖR

BALASTI TEMİNİ İHALE EDİLECEKTİR

TCDD İşletmesi İzmir 3. Bölge Müdürlüğünden:

İhale Kayıt No                           :  2018/470076

1 - İdarenin

a) Adresi                                    :  TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Atatürk Caddesi Binbaşı Fazıl Bey Meydanı No: 121/A   35220

                                                     Alsancak/ İZMİR

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0 232 464 31 31/4931 - 0 232 464 77 98

c) Elektronik Posta Adresi         :  tcddihale35@gmail.com

d) İnternet Adresi                      :  http://www.tcdd.gov.tr/ihaleler

2 - İhale Konusu Malın

     Adı ve Miktarı                      :  15.000 m3 Konkasör Balastı.

3 - Yukarıda belirtilen alımımız YERLİ İSTEKLİLERDEN teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

4 - Tekliflerin TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına 15.10.2018 Tarihi Pazartesi Günü Saat 15:00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

5 - İhale dokümanı TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü veznesinden (KDV Dahil) 500,00.- TL bedelle temin edilebilir.

6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.

8177/1-1


4 ADET MOBİL GIDA LABORATUVAR ARACI İLE 15 ADET GIDA, SU KONTROL VE HİJYEN DENETİM ARACI SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:

Ofisimizce, T.C. Milli Savunma Bakanlığı İstanbul Tedarik Bölge Başkanlığı ihtiyacını karşılamak amacıyla, 4 adet Mobil Gıda Laboratuvar Aracı ile 15 adet Gıda, Su Kontrol ve Hijyen Denetim Aracı, kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak, Ofisimiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesi hükümleri dahilinde, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.

1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR. BEDEL EK ŞARTLAR LİSTESİNDE BELİRTİLMİŞTİR.

 

Malzemenin Cinsi

İhale Evrak Bedeli

Kısım-1 - Mobil Gıda Laboratuvar Aracı için verilecek tekliflerde

130 TL

Kısım-2 - Gıda, Su Kontrol ve Hijyen Denetim Aracı için verilecek tekliflerde

140 TL

Tüm Kısımlar için verilecek tekliflerde

140 TL

 

a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz I Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak, ihaleye teklif verecek firmaların, şartname bedelini Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.

b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek, dış zarfa konulması zorunludur.

2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnameleri ile Ofis ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.

3 - İhale teklif dosyası içeriğine, talep takip numarası, ihale kayıt numarası ve iletişim bilgileri (e-posta ve KEP dahil) yazılacaktır.

4 - Teklifler, 24.10.2018 günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, I Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

5 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin iç zarfları açılacak olup, uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.

6 - Teklifler ihaleye esas ticari şartnamenin 6. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu olacaktır.

7 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklifte bulunulabileceği gibi her grup malzemenin tamamı için olmak üzere ayrı ayrı kısmi teklifte bulunabilirler.

8 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.

9 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu aracı ihale edip etmemekte, kısmen etmekte veya dilediği istekliye vermekte serbesttir.

OFİS’İMİZ BANKA HESAPLARI:

-Ziraat Bankası Ankara Kamu Kurumsal Şb.      : TR79 0001 0017 4537 7118 7650 07

-Ziraat Bankası Ankara Merkez Şb.                    : TR14 0001 0000 0137 7118 7666 59

-Ziraat Bankası Ankara K.K.K. Şubesi               : TR65 0001 0013 6837 7118 7666 49

-Vakıfbank Merkez Şb.                                      : TR19 0001 5001 5800 7293 8232 26

8370/1-1


FİLİGRANLI KAĞITLAR SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:

Aşağıda cinsi ve miktarı yazılı malzeme teknik şartnamelerine uygun olarak, ticari şartnamesi ile ihale ek şartları dahilinde iç ve dış piyasadan açık teklif isteme usulüne göre satın alınacaktır.

 

FİLİGRANLI KAĞITLAR

MALZEME CİNSİ

MİKTAR (TON)

NEYE GÖRE ALINACAĞI

SON TEKLİF VERME TARİHİ

Tip:1: Beyaz renkli 1. Hamur 70 gr /m2 700 mm.lik bobinden Fligranlı Oy Pusulası Kağıdı.

1.600

Teknik Şartname

24/10/2018

Tip:3: Sarı renkli 1. Hamur 70 gr/m2 245 mm.lik bobinden Fligranlı Oy Zarfı Kağıdı

  500

TOPLAM:

2.100

 

1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.

a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III No’lu Satınalma Daire Başkanlığında görebilirler.

b) Ancak, ihaleye teklif verecek firmaların,  ihaleye katılabilmek için ihale evrak bedelini (140.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.

2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,  dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile eklerinin aynen kabul edildiğini belirten yazı, İç Piyasadan Yapılacak Olan Satınalmalara Ait Ticari Şartnamenin 2. ve 5. maddesi ve Dış Piyasadan Yapılacak Olan Satınalmalara Ait Ticari Şartnamenin 5. (d bendi hariç) maddelerinde yazılı belgeler, şartname bedeline ait banka makbuzu veya kasa tahsil fişinin aslı ve bir örneği ile Ek Şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.

3 - Teklifler, yukarıda gösterilen günde en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz III No’lu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, dış zarf muhteviyatına göre tekliflerinde noksanlık bulunmayan firmaların iç zarfları da açılacaktır. Gerekli görülmesi halinde firmalar hakkında mali ve teknik yönden yeterlilik araştırması yapılacaktır. 

5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 60 gün opsiyonlu olacaktır.

6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.

7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda, 16/04/2019 tarihine kadar geçerli geçici teminat TL (TÜRK LİRASI) CİNSİNDEN verilecektir.

8 - Söz konusu alım, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22. Maddesinin (i) bendi kapsamında yapılacaktır.

9 - İşbu ihale, isteklilerin ilk tekliflerini yazılı olarak bildirmeleri ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdürmeleri şeklinde olacaktır.

Duyurulur.

8342/1/1-1

—————

By The State Supply Office General Directorate:

The commodities mentioned below shall be purchased from domestic and foreign markets by taking open bids, in accordance with the provisions of the commercial and technical specifications, and with additional conditions concerning the tender.

 

WATERMARKED PAPER

COMMODITY

QUANTITY (TONES)

BASIS OF PURCHASING

BIDDING DEADLINE

Type:1: White Colored Watermarked Voting Paper in Rolls (700 mm, 70 gr/m2, First Quality) 

1.600

Technical Specification

24/10/2018

Type:3: Yellow Colored Watermarked Voting Envelope in Rolls (245 mm, 70 gr/m2, First Quality) 

  500

Total:

2.100

 

1 - THE TENDER DOCUMENT IS WITH CHARGE.

a) For the aim of getting information, the candidates can obtain the tender documents from the 3rd Purchasing Department (III No’lu Satınalma Daire Başkanlığı) of General Directorate of the State Supply Office in Ankara without any charge.

b) However, the candidates to submit a proposal for the bid should make the payment of the tender document price (140.-TL) to any of our Office’s Cashiers or our Office’s bank accounts.

2 - The required bid documents must be put in two envelopes as one inside the other. ONLY THE BID FORMS INDICATING OFFER PRICE MUST BE PUT IN THE INNER ENVELOPE. In addition to the inner envelope, the outer envelope shall also contain the letter stating that the technical and commercial specifications and their annexes are accepted, the documents specified in the article 2 and 5 of the Commercial Specification on the Purchases to Be Made From Domestic Market, and in the article 5 (excluding clause d) of the Commercial Specification on the Purchases to Be Made From Abroad, the original and a copy of the bank or cashier receipt and the documents stated in the Additional Conditions.

3 - The bids must reach or be submitted to our Headquarters “III No’lu Satınalma Daire Başkanlığı” latest by 12:00 on the mentioned date. Bids submitted after this time will not be taken into consideration, regardless of the delays due to mail.

4 - Outer envelopes of the bids will be opened at 14:00 on the bidding deadline, the inner envelopes which contains the offers which has been found in compliance with the required conditions will also be opened. If required, bidders shall be cautioned and urged for inspection in terms of financial and technical sufficiency.

5 - The bid prices shall be valid for a period of sixty (60) days as from the date on which the inner envelopes are opened in accordance with article 7 of commercial specification concerning this tender.

6 - The offers must cover the whole quantity. Partial offers shall not be taken into consideration.

7 - Bidders must submit a preliminary guaranty in TL (TURKISH LIRAS), valid till 16/04/2019, at a rate to be determined by themselves, corresponding to not less than 3% of the bid price they will submit.

8 - This tender shall be made in accordance with the paragraph (i) of the Article 22 of Public Procurement Law no. 4734.

9 - The tender shall take place by receiving open bids, whereby bidders shall present their initial price quotations in writing, and continue by underbidding orally.

To be announced to all candidates.

8342/2/1-1


DHMİ MARDİN HAVALİMANI MÜDÜRLÜĞÜ ARAÇ ALTI GÖRÜNTÜLEME SİSTEMİ ALIMI İHALE EDİLECEKTİR

Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğü (DHMİ) Mardin Havaalanı Müdürlüğünden:

DHMİ Mardin Havalimanı Müdürlüğü Araç Altı Görüntüleme Sistemi Alımı 4734-3 g sayılı Kamu İhale Kanununun 14’üncü maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası                 :  2018/479484

1 - İdarenin

a) Adresi                                    :  KIZILTEPE YOLU ÜZERI 14. KM ÜZERI KIZILTEPE YOLU 01    47100   KIZILTEPE/MARDİN

b) Telefon ve faks numarası      :  482 313 34 00 - 482 313 34 04

c) Elektronik Posta Adresi         :  Turker.AGİRBAS@dhmi.gov.tr

ç) İhale dokümanının görülebileceği

     internet adresi (varsa)           :  https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2 - İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı          :  DHMİ Mardin Havalimanı Müdürlüğü Araç Altı Görüntüleme Sistemi Alımı

                                                     Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan teknik şartnamede ulaşılabilir.

b) Teslim yerleri                        :  DHMİ Mardin Havalimanı Müdürlüğü Giriş Nizamiyesi

c) Teslim tarihi                           :  Sözleşme tarihi itibarı 15 (on beş) takvim günüdür.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                        :  DHMİ Mardin Havalimanı Müdürlüğü Terminal Binası 2. Kat Toplantı Salonu

b) Tarihi ve saati                        :  25.10.2018 - 14:00

4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:

4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuat gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/ve ya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge;

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuat gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5. İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. Satış Sonrası Servis, Bakım ve Onarıma İlişkin Belgeler:

İş bitiminde As-BUİLT projeler 3 takım olarak hazırlanacak idareye teslim edilecektir.

4.4. SMM (Serbest Müşavir Mühendislik) - YMM (Yeminli Mali Müşavir) veya Vergi Dairesi onaylı Proforma Fatura eke fatura ile ilgili onaylı sözleşme isteklinin teklif ettiği bedelin en az %50’sine denk gelecek şekilde teklif zarfı içinde ihale günü sunacaktır. Bahse evrakların olmayan istekli/istekliler elenerek ihale dışı bırakılacaktır.

4.5. Yüklenici temin edilen araç altı görüntüleme ve plaka tanıma sisteminin Mardin Havalimanı giriş nizamiye noktasında montajı yapılması süresince sahada en az 5 yıl deneyimli bir adet elektronik mühendisi bulunduracaktır.

4.6. Söz konusu Sistem, güvenlik açısından önem arz ettiği için Yüklenici temin ve tesisi müteakip 2 yıl garanti süresince çıkabilecek arızalara, mesai saatleri içinde ve dışında 48 saat içerisinde, müdahale edilecektir. Arızaya geç müdahale edilmesi durumunda veya giderilmemesi durumunda 4734-3 g DHMİ İhale Kanunu ve 4734 İhale Kanunu çerçevesinde teminat nakde çevrilerek yasaklama yoluna gidilir.

5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6 - İhale sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında %15 (on beş) fiyat avantajı uygulanacaktır.

7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı DHMİ Mardin Havalimanı Müdürlüğü Satın Alma ve İkmal Şefliği adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanı Mardin Havalimanı Müdürlüğü Satın Alma ve İkmal Şefliğinden satın almaları zorunludur.

8 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar DHMİ Mardin Havalimanı Müdürlüğü Satın Alma ve İkmal Şefliği adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9 - İsteklilerin tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliye toplam bedel üzerinden götürü bedeli sözleşme imzalayacaktır.

10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

8242/1-1


ARSA SATILACAKTIR

Gemlik Belediye Başkanlığından:

1 - Gemlik Belediyesine ait olan ve aşağıda nitelikleri belirtilen taşınmaz (Arsa) 2886 sayılı D.İ.K.'nun 36. maddesi uyarınca Kapalı Teklif Usulü ile satışı yapılacaktır. İhale 19.10.2018 Cuma günü saat 09:00'da Hamidiye Mahallesi, Irmak Sokak, Sosyal Yaşam Merkezi Binası No: 138 Gemlik adresindeki Gemlik Belediye Başkanlığı binası Kent Konseyi Toplantı Salonunda Encümen tarafından yapılacaktır.

 

Sıra No

Mahalle/İlçe

Ada/Parsel

m²

Niteliği/İmar Durumu

Tahmini Bedel

Geçici Teminat

Saat

1

Engürücük Mah. Gemlik

-/2544

Tamamı 4183,94 m²

arsanın, 3305,07 m²lik

Belediye Hissesinin satışı

Arsa/Ticaret Alanı

2.500.000- TL

75.000-TL

09:00

 

2 - İhaleye katılacaklardan aşağıdaki belgeler istenecektir

a) Teklif Mektubu (Şartname eklerinde örneği mevcut)

b) Taşınmaz mal satış şartnamesi (Şartnamenin her sayfası ayrı ayrı ihaleye iştirak eden tarafından imzalanmak zorundadır.)

c) Geçici teminat bedeli makbuzu veya Teminat Mektubu

d) Gerçek kişiler için Nüfus cüzdanı sureti

e) Gerçek kişiler için İkametgah belgesi (Muhtarlık veya Nüfus Müdürlüğü)

f) Tebligat için Türkiye'de adres göstermek

g) İstekli adına vekaleten iştirak ediliyorsa, isteklinin adına teklif vermeye yetkili olduğuna dair noter tasdikli vekaletname ve imza örneği

h) Tüzel kişi olması halinde, Mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi veya Esnaf Odasından veya benzeri bir makamdan ihalenin yapılmış olduğu yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğuna dair belge (Tescil Belgesi) ve kayıtlı olduğu Vergi Dairesi Kaydı ve teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren noter tasdikli belge ve imza örneği

i) Vakıflardan; ihaleye katılmak üzere yetkili organ tarafından alınmış kararın aslı veya noter tasdikli sureti ve ihaleye katılmak üzere yetkilendirilen kişinin noter tasdikli imza sirküsü

j) Derneklerden; ihaleye katılmak üzere yetkilendirdiği kişiyi belirten karar defterinin ilgili sayfasının noter tasdikli sureti ve yetkilinin noter tasdikli imza beyannamesi, dernek tüzüğünün noter tasdikli sureti

k) Ortak girişim olması halinde şekli ve içeriği ilgili mevzuatlarca belirlenen noter tasdikli ortak girişim beyannamesi

l) İhale tarihinden en fazla 1 (bir) ay önce alınmış, SGK’dan ve Vergi Dairesinden ilişkisiz veya borcunun bulunmadığına dair belge

m) Yabancı istekliler için; Türkiye'de gayrimenkul edinilmesine ilişkin kanuni şartları taşımak ve yabancı isteklilerin idareye sunacakları her türlü belgeleri yeminli tercüman bürolarınca Türkçeye çevrilmesi ve onaylanması zorunludur

n) Şartname alındı makbuzu

o) Belediyemize borcu olmadığına dair Belediyemizden alınmış borcu yoktur belgesi

p) Yer görme belgesi.

3 - Taşınmazın ihale bedeli peşin ödenecektir.

4 - Tahmini bedel üzerinden % 3 Geçici Teminat alınır. İhale bedeli üzerinden % 6 Kesin Teminat alınır.

5 - İhale komisyonu gerekçesi kararda belirtmek suretiyle ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.

6 - Taşınmaz ihalesine teklif vereceklerin şartnamede belirtilen maddelere uygun olarak hazırlayacakları ihale zarfını 19.10.2018 Cuma günü saat 08:30’a kadar Destek Hizmetleri Müdürlüğü'ne alındı belgesi karşılığında teslim etmeleri zorunludur.

7 - İlgililer ihale şartnamesini mesai saatleri dahilinde Destek Hizmetleri Müdürlüğü’nde görebilecekleri gibi, aynı zamanda şartname bedeli olan 250 TL Belediye veznelerine yatırarak alabileceklerdir.

8 - İş bu ihale ilanı genel bilgi mahiyetinde olup, satışta ihale şartnamesi hükümleri uygulanacaktır.

8046/1-1


TAŞINMAZ MAL SATILACAKTIR

Menderes Belediye Başkanlığından:

Taşınmaz Bilgileri.

1 - İHALE KONUSU VE ŞEKLİ: İzmir ili, Menderes ilçesi, Çile Mahallesi Tekkealtı mevkiinde bulunan gayrimenkul (tarlanın) 2886 sayılı Devlet İhale Kanunun 35’nci maddesi (a) bendinde belirtilen Kapalı Teklif Usulü ile aynı kanunun 37. maddesine göre ihale edilerek satışı yapılacaktır.

SATILACAK GAYRİMENKUL:

 

İli

İZMİR

İlçesi

Menderes

Mahalle-Mevkii

Çile Mahallesi Tekkealtı Mevkii

Cadde No

Ada

125

Parsel

70

Pafta

Yüzölçümü

29.514,65 m2

Cinsi

Tarla

 

Muhammen Bedel

Geçici Teminat

Şartname Bedeli

3.246.612,00- TL

97.399,00.-TL

400,00.-TL

 

2 - İHALENİN YAPILACAĞI YER, TARİH VE SAAT: Yukarıda tapu kaydı, niteliği ve diğer özellikleri belirtilen taşınmaz Menderes Belediyesi’nce 17.10.2018 tarihine tesadüf eden Çarşamba günü Saat 10.00’da Menderes Belediyesi Encümen Salonunda yapılacak Kapalı Teklif Usulü ile satılacaktır.

3 - İHALE ŞARTNAMESİ: İstekliler ihaleye ilişkin bilgileri Menderes Belediyesi, İşletme İştirakler Müdürlüğünde mesai saatleri içerisinde görebilir ve ihale şartnamesini 400,00.-TL ücret karşılığında satın alabilirler.

4 - SON TEKLİF VERME SAATİ: 9.30

5 - İHALEYE KATILABİLMEK İÇİN VERİLMESİ GEREKEN BELGELER:

A) Gerçek kişiler için;

1) Nüfus cüzdanı fotokopisi

2) Noter tasdikli imza beyannamesi

3) Vekaleten ihaleye katılım halinde istekli adına katılan kişinin Noter onaylı vekaletname ,ve imza beyannamesi

4) Tebligat için adres beyanı

5) Geçici teminat yatırdığına dair belge

6) İkametgah sureti

7) Şartname alındığına dair makbuz ve şartname (her sayfası imzalanacak)

8) Menderes Belediyesine borcu yoktur belgesi (ilan tarihinden sonra alınacak)

9) Terör örgütlerine, iltisakı yahut bunlara irtibatı olmadığına dair taahhütname

B) Tüzel kişiler için:

1) İmza sirküleri (Aslı veya noter onaylı)

2) Tüzel kişilerin ilgili makamlardan sicil kaydı (yılı içinde) (aslı) (Ticaret, Sanayi odası vb.)

3) Vekaleten ihaleye katılım halinde istekli adına katılan kişinin noter tasdikli vekaletnamesi, imza sirküleri (Aslı veya noter onaylı)

4) Geçici Teminat yatırdığına dair belge

5) İlgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucularını belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi(aslı veya noter onaylı)

6) Şartname alındığına dair makbuz ve şartname (her sayfası imzalanacak)

7) Menderes Belediyesine borcu yoktur belgesi (ilan tarihinden sonra alınacak)

8) Terör örgütlerine, iltisakı yahut bunlara irtibatı olmadığına dair taahhütname

Satış ihalesine teklif verecekler, içinde iç zarfın ve yukarıda istenen belgelerin bulunduğu dış zarfı en geç ihale günü saat 9.30’a kadar İzmir Menderes Belediye Başkanlığı İşletme ve İştirakler Müdürlüğü kira ve ihale, satış birimine teslim etmeleri gerekmektedir. Belirtilen tarih ve saatten sonraki teklifler dikkate alınmayacaktır.

İstekliler 17.10.2018 tarihinde saat: 09.30’a kadar Belediyemizin ilgili birimine ulaşmış olmak şartıyla,2886 sayılı kanunun 37. maddesi ve şartname hükümlerine uygun olarak düzenleyecekleri tekliflerini iadeli taahhütlü bir mektupla da gönderebilirler. Teklif sahibi komisyonda hazır bulunmadığı taktirde posta ile gönderilen teklif son ve kesin olarak kabul edilir. Postalarda meydana gelen gecikmelerden Belediye Başkanlığının hiçbir sorumluluğu bulunmayacaktır

Satış şartnamesinde belirtilen hususlar alıcı tarafından aynen kabul edilmiş sayılır.

İhalenin kesinleşmesinden sonra ihale uhdesinde kalanlar, satış şartnamesine aykırı bir talepte bulunamazlar.

Yabancı isteklilerin sunacakları yurtdışında düzenlenmiş her türlü belgenin Türkiye Cumhuriyeti konsolosluklarınca tasdik edilmiş veya apostil şerhini havi olması gerekmektedir.

İlan olunur.

8266/1-1


1 (BİR) KALEM CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğünden:

Üniversitemiz Rektörlük Bilimsel Araştırma Projelerinde kullanılmak üzere, 1 (bir) kalem cihazın alım işi, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3’üncü maddesi (f) bendi ile geçici 4’üncü maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esasların 20’nci maddesi (f) bendine göre Pazarlık Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale kayıt numarası/

İhale kayıt numaraları                          :  2018/483610

1 - İdarenin

a) Adresi                                             :  Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi Kurupelit-Atakum/SAMSUN

b) Telefon ve faks numarası                :  Tel: 0 (362) 312 19 19 /7091-7090

                                                               Faks: 0 (362) 457 60 21

c) Elektronik posta adresi                    :  pyo@omu.edu.tr

ç) İhale dokümanının görülebileceği

    internet adresi (varsa)                      : 

2 - İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı                   :  Masaüstü Bilgisayar,

                                                               25 Adet (Komple)

b) Teslim yeri/yerleri                           :  Fen Edebiyat Fakültesi, İstatistik Bölümü;

c) Teslim tarihi                                    :  Sözleşmenin imzalanmasını müteakip, 90 (doksan) takvim günü

3 - Yeterlik değerlendirmesinin/İhalenin

a) Verileceği/Yapılacağı yer                :  Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetimi Ofisi Başkanlığı Satınalma Bürosu Kurupelit-Atakum/SAMSUN

b) Tarihi ve saati/Tarih ve saatleri       :  Tarih: 17/10/2018   Saat: 14:00

4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:

4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri yeterlik başvurusu kapsamında sunmaları gerekir.

4.1.1. Yeterlik başvurusu yapmaya/Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri. Ayrıca aday veya isteklilerin ihale tarihi itibarıyla mesleki faaliyetlerini mevzuatı gereği ilgili odaya kayıtlı olarak sürdürmesi gerekmekte olup, ihale üzerinde kalan isteklinin sözleşme imzalanmadan önce, bu durumu tevsik eden belgeleri 4734 sayılı Kanun ve ilgili mevzuat ile ön yeterlik ve ihale dokümanında yer alan düzenlemelere uygun olarak sunması gerekmektedir.

4.1.2. Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.3. İdari Şartname ekinde yer alan standart forma uygun başvuru mektubu,

4.1.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları;

(Teklif edilen malın ihale dokümanında belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla)

a) Teklif edilen ürünlerin marka ve modelleri ile menşei ülkesi belirtilerek ürünler hakkında ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı katalogların, prospektüslerin, fotoğrafların ve benzeri tanıtım materyallerin verilmesi ve varsa referans listeleri tekliflere eklenecektir.

b) İstekliler; teklif ettikleri ürünlerin özelliklerini, Teknik şartnamede karşılık gelen maddelere göre karşılaştırmalı olarak ayrı ayrı cevap verecekler ve her sayfasını imza ve kaşeleri ile tasdik ederek tekliflerine ekleyeceklerdir.

c) Tekliflerin değerlendirilmesi sırasında İhale Komisyonunca ihtiyaç duyulması halinde demonstrasyon yapılmak üzere İstekliler, teklif ettikleri ürünlerin numunelerini istenilen tarihe kadar İdareye kurulu ve çalışır vaziyette teslim edileceğine (söz konusu cihaz/aletin özel imalat süreci gerektirmesi veya kurulumu ve taşınmasında güçlükler olması halinde; tüm masrafların isteklice karşılanmak üzere ülkemizde kurulu ve çalışır durumda olan bir kurum yada kuruluşta demonstrasyon yapacaklarına) dair beyanlarını tekliflerine ekleyeceklerdir.

4.1.5. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği teknik şartnamede belirtilen belgeler.

4.1.6. İsteklinin ortak girişim olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi.

4.1.7. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde; (4.1.1) ve (4.1.2)’de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı vermesi zorunludur.

4.2. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.2.1. Mevzuatı gereği ihale konusu mala ilişkin tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamında, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı olması ve TİTUBB’da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu tevsik edici belgeler. (İnternet çıktısı olarak sunulabilir; tıbbi cihaz kapsamındaki teklifler için sunulmalıdır.)

4.2.2. İsteklinin kendi adına veya anlaşmalı olduğu bir firma adına düzenlenmiş TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi veya Gümrük ve Ticaret Bakanlığı, Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi (tıbbi cihaz kapsam dışındaki teklifler için sunulmalıdır.)

4.2.3. Yetkili satıcılığı ve imalatçılığı gösteren belgeler:

a) Aday veya istekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Aday veya istekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Aday veya istekli Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.

5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6 - İhale idari şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan tüm yerli ve yabancı isteklilere açıktır.

7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve her bir ihale için ayrı ayrı 100,00- Türk Lirası karşılığı: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetimi Ofisi Başkanlığı Satınalma Bürosu Kurupelit-Atakum / SAMSUN satın alınabilir. İhale dokümanının posta yoluylada satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil her bir ihale için ayrı ayrı 110,00- Türk Lirası doküman bedelini Üniversitemiz Strateji Geliştirme Daire Başkanlığının Ziraat Bankası Üniversite Bürosu nezdinde bulunan TR87 0001 0014 7909 7123 7050 01 no.lu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.”

7.2. İhaleye başvuracak olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. (ihale dokümanı satın alındığına dair belge; )

8 - Başvuruları; ihalenin yapılacağı saate kadar, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetim Ofisi Başkanlığı Satınalma Bürosu Kurupelit Atakum/SAMSUN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.

10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda (yeterliği tespit edilen adaylar fiyatı içeren teklif verme aşamasında sunulmalıdır.) geçici teminat vereceklerdir.

11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, fiyat içeren ilk teklif verme tarihinden itibaren en az 90 (doksan) takvim günü olmalıdır.

12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.

13 - Söz konusu ihale, 4734-4735 sayılı Kanun hükümlerine tabi olmayıp, 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı Kararname eki esasları hükümlerine göre yapılacaktır.

8258/1-1


ÖN YETERLİK İLANI

Pamukkale Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Biriminden:

LC-MS/MS 1 adet, DMA / Dinamik Mekanik Analizör 1 adet, DSC / Diferansiyel Taramalı Kalorimetre Sistemi 1 adet, TOC / Toplam Organik Karbon Analizörü 1 adet, işi, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun 3. maddesi (f) bendi ile geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01.12.2003 tarihli 2003/6554 Sayılı Kararname eki esaslarının 19. maddesine göre Belli İstekliler Arasında İhale usulüyle ihale edilecektir. Ön yeterlik değerlendirmesi sonucu yeterliği tespit edilen bütün istekliler teklif vermeye davet edilecektir.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.

İhale kayıt numarası                            :  2018/480907

1 - İdarenin

a) Adresi                                             :  Pamukkale Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi İleri Teknoloji Uygulama ve Araştırma Merkezi Kınıklı Kampüsü Denizli

b) Telefon ve faks numarası                :  0 258 296 3957 - 0258 296 3957

c) Elektronik posta adresi                    : bap@pau.edu.tr.

ç) Ön yeterlik ve ihale dokümanının

görülebileceği internet adresi (varsa)   :

2 - Ön yeterlik konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı                   :  Pamukkale Üniversitesi İleri Teknoloji Uygulama ve Araştırma Merkezi Laboratuvarı Alt Yapısının Oluşturulması” Projesi kapsamında ihtiyaç duyulan LC-MS/MS 1 adet, DMA/Dinamik Mekanik Analizör 1 adet, DSC/Diferansiyel Taramalı Kalorimetre Sistemi 1 adet, TOC/ Toplam Organik Karbon Analizörü 1 adet,

b) Teslim yeri                                      :  Pamukkale Üniversitesi İleri Teknoloji Uygulama ve Araştırma Merkezi Kınıklı Kampüsü Denizli

c) Teslim tarihi                                    :  Sözleşme tarihinden itibaren 45 takvim günüdür.

3 - Ön yeterlik değerlendirmesinin

a) Yapılacağı yer                                 :  Pamukkale Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi İleri Teknoloji Uygulama ve Araştırma Merkezi Kınıklı Kampüsü Denizli

b) Tarihi ve saati                                 :  18/10/2018 Perşembe günü, saat: 10,00

4 - Ön yeterlik değerlendirmesine katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile ön yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:

4.1. Ön yeterlik değerlendirmesine katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Tebligat için adres beyanı.

4.1.2. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi.

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sânatkar odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.3. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.

4.1.3.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.

4.1.3.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen başvuru mektubu.

4.1.5. İhale dokümanı satın aldığına dair belge.

4.1.6. ISO 9001:2008 kalite yönetim sistem belgesi veya eşdeğer belge

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin gereken kriterler :

4.2.1. Bu madde boş bırakılmıştır.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. Bu madde boş bırakılmıştır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:

4.4.1. İsteklinin ihale konusu iş veya benzer işlerde son beş yıl içinde kamu veya özel sektörde sözleşme bedelinin en az % 70’i oranında gerçekleştirdiği, idarece kusursuz kabul edilen, benzeri işlerle ilgili deneyimini gösteren belgeler.

4.4.2. Benzer iş tanımı: Her türlü teknik cihaz, Bilgisayar ve ekipmanları, elektronik cihazlar satımı, üretimi benzer iş kabul edilir.

5 - İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

6 - Ön yeterlik dokümanının görülmesi ve satın alınması:

6.1. Ön yeterlik ve ihale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir. Ön yeterlik dokümanı 100,00-TL (Yüz Türk Lirası) ve ihale dokümanı 100,00-TL (Yüz Türk Lirası) PAÜ Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi İleri Teknoloji Uygulama ve Araştırma Merkezi Kınıklı Kampüsü Denizli adresinden satın alınabilir.

6.2. Ön yeterliğe başvuracak olanların ön yeterlik dokümanını satın almaları zorunludur.

7 - Ön yeterlik başvurusu, ön yeterlik değerlendirmesi tarihi ve saatine kadar PAÜ Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi Kınıklı Kampüsü/Denizli adresine elden teslim edilebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

8 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

8315/1-1


GAYRİMENKULLER SATILACAKTIR

İstanbul Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü Avrupa Yakası Milli Emlak Dairesi Başkanlığından:

 

MARMARA EMLAK MÜDÜRLÜĞÜNDEN SATILIK GAYRİMENKULLER (Bu taşınmazların satış ihalesi 17.10.2018 günü ilanda belirtilen saatte yapılacaktır.)

Sıra No

Dosya No

İlçesi

Mahalle/Köy

Sokak/Mevkii

Pafta

Ada No

Parsel No

Miktar (m2)

Hazine Hissesi

Cinsi

Tahmini Bedel (TL)

Geçici Teminat (TL)

İmar Durumu/

Niteliği

İhale Saati

1

34370104356

Beylikdüzü

Yakuplu Mah.

Köyiçi Mevkii

456

2

889,46

Tam

Kargir Ağıl ve Avlusu ve Arsası

4.900.000,00

980.000,00

Şartnamede Belirtilmiştir

10:40

HALİÇ EMLAK MÜDÜRLÜĞÜNDEN SATILIK GAYRİMENKULLER (Bu taşınmazların satış ihalesi 17.10.2018 günü ilanda belirtilen saatte yapılacaktır.)

2

34120107421

Eyüpsultan

Kemerburgaz Mah.

Çağlayan Sok.

-

451

19

1.038,98

Tam

Arsa

5.500.000,00

1.100.000,00

Şartnamede Belirtilmiştir

11:10

 

1 - Yukarıda nitelikleri belirtilen Hazine adına kayıtlı taşınmaz mallar 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 45. maddesine göre "Açık Teklif Usulü" ile yukarıda gösterilen gün ve saatlerde satışa çıkarılmıştır.

2 - İhaleye iştirak etmek isteyenlerin;

a) Bu iş için yatırdığınız geçici teminat bedeline ilişkin Teminat Makbuzu veya Banka Teminat Mektubu, Geçici teminat mektubunun şekil ve içeriğinin 2886 sayılı Kanunun 27. maddesi bu kanun uyarınca yayınlanmış D.İ. Genelgelerinde belirtilen şartları (süresiz ve limit içi olarak düzenlenecek, işin özelliği belirtilecek, banka teyit yazısı ile birlikte getirilecektir) taşıması gerekmektedir.

b) Gerçek kişilerin tasdikli (T.C. Kimlik Numarasını içeren) Nüfus Hüviyeti Sureti veya aslı ibraz edilmek kaydıyla nüfus cüzdan fotokopisi, İkametgâh Belgesini Özel hukuk tüzel kişilerinin, idare merkezlerinin bulunduğu yer mahkemesinden veya siciline kayıtlı bulunduğu ticaret veya sanayi odasından yahut benzeri meslekî kuruluştan, ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış sicil kayıt belgesi ile tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel kişiliği temsile tam yetkili olduklarını gösterir noterlikçe tasdik edilmiş imza sirkülerini veya vekâletnameyi,

Kamu tüzel kişilerinin ise, tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel kişiliği temsile yetkili olduğunu belirtir belgeyi, Ortak katılım halinde ortak girişim beyannamesi ile birlikte; ihale saatine kadar Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü Avrupa Yakası Milli Emlak Dairesi Başkanlığı Kat: 1 Cağaloğlu - Fatih/İstanbul adresinde toplanacak olan ihale Komisyonu Başkanlığına başvurarak belgelerini teslim etmeleri gerekmektedir.

3 - Satış bedelinin tamamı peşin veya 1/4 ü peşin kalanı en fazla iki yılda, eşit taksitlerle ve üçer aylık dilimler halinde kanunî faizi ile birlikte ödenebilir.

4 - İhaleye ait şartname Müdürlüğümüzde görülebilir.

5 - İhaleye katılacakların nakit olarak yatırmak istedikleri geçici teminat bedelleri, hizmet binamızdaki Muhasebe Müdürlüğü veznesine başvurmak suretiyle yatırılabilir.

6 - Satışı yapılan taşınmaz mallar 5 yıl süre ile Emlak Vergisine tabi değildir.

7 - Satışı yapılan taşınmaz mallar KDV den satış ve devir işlemleri sırasında düzenlenen belgeler vergi, resim ve harçtan müstesnadır.

8 - Posta ile yapılacak müracaatlarda teklifin 2886 sayılı Devlet İhale Kanunun 37. maddesine uygun hazırlanması ve teklifin ihale saatinden önce komisyona ulaşması şarttır. Postadaki meydana gelebilecek gecikmelerden dolayı İdare veya komisyon herhangi bir sorumluluk kabul etmez. İlan olunur. Komisyon ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.

İlan olunur.

8210/1-1


ŞEHİR İÇİ TOPLU TAŞIMA HATTININ KİRAYA VERİLMESİ İŞİ İHALE EDİLECEKTİR

Çınarcık Belediye Başkanlığından:

MADDE 1 - 5393 Sayılı Belediye Kanununun 15.Maddesinin (f) ve (p) bendi gereği ve Belediye Encümeninin 10/09/2018 Tarih ve 2018/204 sayılı kararı gereğince, şehir içi toplu taşıma hattında çalışacak 20 (yirmi) adet toplu taşıma aracının 10 (on) yıllığına kiraya verilmesi işi 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35. Maddesinin (a) bendine göre Kapalı Teklif Usulü ile ihale edilerek verilecektir.

MADDE 2 - İŞİN NİTELİĞİ, MİKTARI

 

TOPLU TAŞIMA ARACI

İHALE KONUSU

İHALE GÜNÜ

İHALE SAATİ

MUAMMEN BEDEL

GEÇİCİ TEMİNAT

1 NOLU ARAÇ

Şehir İçi Toplu Taşıma

16.10.2018

10:30

180.000,00-TL+KDV

5.400,00-TL

2 NOLU ARAÇ

Şehir İçi Toplu Taşıma

16.10.2018

10:45

180.000,00-TL+KDV

5.400,00-TL

3 NOLU ARAÇ

Şehir İçi Toplu Taşıma

16.10.2018

11:00

180.000,00-TL+KDV

5.400,00-TL

4 NOLU ARAÇ

Şehir İçi Toplu Taşıma

16.10.2018

11:15

180.000,00-TL+KDV

5.400,00-TL

5 NOLU ARAÇ

Şehir İçi Toplu Taşıma

16.10.2018

11:30

180.000,00-TL+KDV

5.400,00-TL

6 NOLU ARAÇ

Şehir İçi Toplu Taşıma

16.10.2018

11:45

180.000,00-TL+KDV

5.400,00-TL

7 NOLU ARAÇ

Şehir İçi Toplu Taşıma

16.10.2018

12:00

180.000,00-TL+KDV

5.400,00-TL

8 NOLU ARAÇ

Şehir İçi Toplu Taşıma

16.10.2018

14:00

180.000,00-TL+KDV

5.400,00-TL

9 NOLU ARAÇ

Şehir İçi Toplu Taşıma

16.10.2018

14:15

180.000,00-TL+KDV

5.400,00-TL

10 NOLU ARAÇ

Şehir İçi Toplu Taşıma

16.10.2018

14:30

180.000,00-TL+KDV

5.400,00-TL

11 NOLU ARAÇ

Şehir İçi Toplu Taşıma

16.10.2018

14:45

180.000,00-TL+KDV

5.400,00-TL

12 NOLU ARAÇ

Şehir İçi Toplu Taşıma

16.10.2018

15:00

180.000,00-TL+KDV

5.400,00-TL

13 NOLU ARAÇ

Şehir İçi Toplu Taşıma

16.10.2018

15:15

180.000,00-TL+KDV

5.400,00-TL

14 NOLU ARAÇ

Şehir İçi Toplu Taşıma

16.10.2018

15:30

180.000,00-TL+KDV

5.400,00-TL

15 NOLU ARAÇ

Şehir İçi Toplu Taşıma

16.10.2018

15:45

180.000,00-TL+KDV

5.400,00-TL

16 NOLU ARAÇ

Şehir İçi Toplu Taşıma

16.10.2018

16:00

180.000,00-TL+KDV

5.400,00-TL

17 NOLU ARAÇ

Şehir İçi Toplu Taşıma

16.10.2018

16:15

180.000,00-TL+KDV

5.400,00-TL

18 NOLU ARAÇ

Şehir İçi Toplu Taşıma

16.10.2018

16:30

180.000,00-TL+KDV

5.400,00-TL

19 NOLU ARAÇ

Şehir İçi Toplu Taşıma

16.10.2018

16:45

180.000,00-TL+KDV

5.400,00-TL

20 NOLU ARAÇ

Şehir İçi Toplu Taşıma

16.10.2018

17:00

180.000,00-TL+KDV

5.400,00-TL

 

MADDE 3 - İhaleler 16/10/2018 Salı günü saat:10:30’dan itibaren Harmanlar Mahallesi Belediye Sokak No: 5  Çınarcık adresinde, Belediye Encümeni tarafından Çınarcık Belediyesi Meclis Toplantı Salonunda yapılacak olup, her aracın ihalesi ayrı ayrı yapılacaktır.

MADDE 4 - Şartname ve ekleri Belediyemiz İşletme ve İştirakler Müdürlüğü-Gelir Şefliğinde mesai saatleri içerisinde bedelsiz olarak görülebilir. Şartname bedeli 50,00-TL karşılığında temin edilebilir. İhaleye katılmak için şartnamenin alınması mecburidir.

MADDE 5 - Geçici Teminat (Muhammen Bedelin %3’ü) olarak belirtilen bedeli Belediyemiz veznesine yatırarak, aldıkları makbuz veya 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunun 26. Maddesinde belirtilen Teminat yerine geçen belgelerden herhangi birisinin sunulması zorunludur.

MADDE 6 - Kesin Teminat: İhale bedelinin %6‘dır.

MADDE 7 - İHALEYE KATILABİLME ŞARTLARI

A - Gerçek kişilerde aranacak şartlar:

a) Yerleşim Yeri Belgesi.

b) Noter tasdikli imza beyannamesi.

c) Tebligat için Türkiye’de adres beyanı; irtibat için varsa telefon numarası.

d) Nüfus Cüzdanı Fotokopisi.

B - Tüzel kişilerde aranacak şartlar:

a) Tebligat için Türkiye’de adres beyanı; irtibat için telefon numarası.

b) Tüzel kişiliğin idare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya sanayi odasından veya benzeri bir makamdan, ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış; tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belgenin aslı veya noter tasdikli sureti ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.

C - Gerçek ve Tüzel kişilerde aranacak ortak şartlar:

a) İhale Şartnamesinde belirtilen geçici teminata ait alındı belgesi.

b) Vekâleten ihaleye katılma halinde, istekli adına ihaleye katılan kişinin noter tasdikli vekâletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi.

c) Çınarcık Belediyesine vadesi geçmiş borcu yoktur yazısı (İşletme ve İştirakler Müdürlüğü - Gelir Şefliğinden alınacaktır.)

D - Ortak girişim olması halinde aranacak şartlar:

a) İsteklilerin ortak girişim olması halinde; ortak girişimi oluşturan gerçek ve tüzel kişilerin her biri (A) ve (B) bentlerinde istenen belgeleri verecektir.

b) Ayrıca bu şartnameye ekli örneğe uygun girişim beyannamesi ile ortaklarca imzalı ortaklık sözleşmesini vermeleri gerekmektedir.(İhale üzerine kaldığı takdirde noter tasdikli ortaklık sözleşmesi verilir.)

E) 2886 Sayılı Devlet İhale Kanununa göre ihalelere katılmaktan yasaklı olanlar bu ihaleye katılamazlar.

MADDE 8 - İhaleye katılmak isteyenler, teklif dosyalarını en geç 15/10/2018 Pazartesi günü saat 17.30’a kadar İşletme ve İştirakler Müdürlüğü-Gelir Şefliğine teslim etmeleri gerekmektedir.

MADDE 9 - İdare ihaleyi yapıp yapmamakta ve uygun bedeli tespitte Belediye Encümeni serbesttir.

7809/1-1