4 Nisan 2017 SALI

Resmî Gazete

Sayı : 30028

ARTIRMA, EKSİLTME VE İHALE İLÂNLARI

 


BÜYÜKBAŞ HAYVAN SAKATATI, YAN ÜRÜNLER İLE HAYVANSAL YAĞ SATIŞI YAPILACAKTIR

Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğünden:


SIRTTAN DÜŞME BÜYÜKBAŞ HAYVAN DERİSİ (KELLE DERİLERİ DAHİL) SATIŞI YAPILACAKTIR

Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğünden:


KÜÇÜKBAŞ HAYVAN DERİSİ VE BAĞIRSAK SATIŞI YAPILACAKTIR

Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğünden:


KÜÇÜKBAŞ HAYVAN SAKATATI SATIŞI YAPILACAKTIR

Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğünden:


E43000 TİPİ LOKOMOTİFLERDE KULLANILMAK ÜZERE 15 ADET ECB ELEKTRİKLİ ANADEVRE KESİCİ SATIN ALINACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:


200 GR. ALTINBAŞ ÇAYI BASKILI BOBİN SATIN ALINACAKTIR

Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden: RİZE


65000 TİPİ YÜKSEK HIZLI TREN SETLERİNE 19 KALEM YEDEK MALZEME SATIN ALINACAKTIR

TCDD Taşımacılık A.Ş. YHT İşletme Müdürlüğünden:


Supply for 'Maraş Pepper Cluster' in the South-east

Anatolia Region - Relaunch-2

EuropeAid/138382/ID/SUP/TR


GM REGÜLÂTÖRLERİNİN BAKIM, ONARIM VE KALİBRASYON İŞİ YAPTIRILACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:


MOTOR DEMONTE YIKAMA VE AMBALAJLAMA İŞİ YAPTIRILACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:


ÖN YETERLİLİK İLANI

Sakarya Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığından:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


BÜYÜKBAŞ HAYVAN SAKATATI, YAN ÜRÜNLER İLE HAYVANSAL YAĞ SATIŞI YAPILACAKTIR

Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğünden:

1 - Kurumumuza bağlı Adana, Ağrı, Bingöl, Denizli, Diyarbakır, Erzurum, Sakarya, Sincan, Van, Sivas ve Yozgat Kombinalarınca 2017 yılı Mayıs-Ağustos aralığını kapsayan 4 (dört) aylık dönem içinde yapılacak/yaptırılacak büyükbaş hayvan kesimlerinden elde edilecek olan sakatat ve yan ürünler ile hayvansal yağlar ihale ile satılacaktır.

2 - İhaleler Kombina Müdürlüklerince yapılacak olup her Kombina Müdürlüğü kendi bölgesi (hinterlandı) için diğerleri ile aynı tarih ve saatte ihale yapacaktır.

3 - İstekliler ihale şartnamesine uygun olarak düzenleyecekleri tekliflerini ihale günü olan 12 Nisan 2017 Çarşamba günü saat 14.00’e kadar ilgili Kombina Müdürlüklerine teslim edecektir.

4 - İhaleye ait şartnameler ilgili Kombina Müdürlüklerinden 50,00 (Elli) TL karşılığında temin edilebilir.

5 - Kurumumuz, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na tabii olmadığından söz konusu satışı yapıp yapmamakta veya dilediğine satış yapmakta serbesttir.

3010/1/1-1


SIRTTAN DÜŞME BÜYÜKBAŞ HAYVAN DERİSİ (KELLE DERİLERİ DAHİL) SATIŞI YAPILACAKTIR

Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğünden:

1 - Kurumumuza bağlı Adana, Ağrı, Bingöl, Denizli, Diyarbakır, Erzurum, Sakarya, Sincan, Sivas, Van ve Yozgat Kombinalarınca 2017 yılı Mayıs-Ağustos aralığını kapsayan 4 (dört) aylık dönem içinde yapılacak/yaptırılacak büyükbaş hayvan kesimlerinden elde edilecek sırttan düşme büyükbaş hayvan derileri (kelle derileri dahil) ihale ile satılacaktır.

2 - İhaleler Kombina Müdürlüklerince yapılacak olup her Kombina Müdürlüğü kendi bölgesi (hinterlandı) için diğerleri ile aynı tarih ve saatte ihale yapacaktır.

3 - İstekliler ihale şartnamesine uygun olarak düzenleyecekleri tekliflerini ihale günü olan 12 Nisan 2017 Çarşamba günü saat 10.00’a kadar ilgili Kombina Müdürlüklerine teslim edecektir.

4 - İhaleye ait şartnameler ilgili Kombina Müdürlüklerinden 50,00 (Elli) TL karşılığında temin edilebilir.

5 - Kurumumuz, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na tabii olmadığından söz konusu satışı yapıp yapmamakta veya dilediğine satış yapmakta serbesttir.

3010/2/1-1


KÜÇÜKBAŞ HAYVAN DERİSİ VE BAĞIRSAK SATIŞI YAPILACAKTIR

Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğünden:

1 - Kurumumuza bağlı Adana, Ağrı, Bingöl, Denizli, Diyarbakır, Erzurum, Sakarya, Sincan, Van, Sivas ve Yozgat Kombinalarınca 2017 yılı Mayıs-Ağustos aralığını kapsayan 4 (dört) aylık dönem içinde yapılacak/yaptırılacak küçükbaş hayvan kesimlerinden elde edilecek deri ve bağırsaklar ihale ile satılacaktır.

2 - İhaleler Kombina Müdürlüklerince yapılacak olup her Kombina Müdürlüğü kendi bölgesi (hinterlandı) için diğerleri ile aynı tarih ve saatte ihale yapacaktır.

3 - İstekliler ihale şartnamesine uygun olarak düzenleyecekleri tekliflerini ihale günü olan 12 Nisan 2017 Çarşamba günü saat 11.00’e kadar ilgili Kombina Müdürlüklerine teslim edecektir.

4 - İhaleye ait şartnameler ilgili Kombina Müdürlüklerinden 50,00 (Elli) TL karşılığında temin edilebilir.

5 - Kurumumuz, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na tabii olmadığından söz konusu satışı yapıp yapmamakta veya dilediğine satış yapmakta serbesttir.

3010/3/1-1


KÜÇÜKBAŞ HAYVAN SAKATATI SATIŞI YAPILACAKTIR

Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğünden:

1 - Kurumumuza bağlı Adana, Ağrı, Bingöl, Denizli, Diyarbakır, Erzurum, Sakarya, Sincan, Sivas Van ve Yozgat Kombinalarınca 2017 yılı Mayıs-Ağustos aralığını kapsayan 4 (dört) aylık dönem içinde yapılacak/yaptırılacak küçükbaş hayvan kesimlerinden elde edilecek olan sakatatlar ihale ile satılacaktır.

2 - İhaleler Kombina Müdürlüklerince yapılacak olup her Kombina Müdürlüğü kendi bölgesi (hinterlandı) için diğerleri ile aynı tarih ve saatte ihale yapacaktır.

3 - İstekliler ihale şartnamesine uygun olarak düzenleyecekleri tekliflerini ihale günü olan 12 Nisan 2017 Çarşamba günü saat 15:00’a kadar ilgili Kombina Müdürlüklerine teslim edecektir.

4 - İhaleye ait şartnameler ilgili Kombina Müdürlüklerinden 50,00 (Elli) TL karşılığında temin edilebilir.

5 - Kurumumuz, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na tabii olmadığından söz konusu satışı yapıp yapmamakta veya dilediğine satış yapmakta serbesttir.

3010/4/1-1


E43000 TİPİ LOKOMOTİFLERDE KULLANILMAK ÜZERE 15 ADET ECB ELEKTRİKLİ ANADEVRE KESİCİ SATIN ALINACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:

İhale Kayıt Numarası                                 :  2017/156192

1 - İdarenin;

a) Adresi                                                   :  Ahmet Kanatlı Cad. 26490 ESKİŞEHİR/ TÜRKİYE

b) Telefon ve Faks Numarası                    :  0 (222) 224 00 00 (Pbx)/0 (222) 225 99 56

c) Elektronik Posta Adresi                        :  tulomsas@tulomsas.com.tr

2 - İhale konusu malın adı ve miktarı        :  15 adet ECB Elektrikli Anadevre Kesici

Yukarıda belirtilen alımımız Yerli ve Yabancı İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

3 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Pazarlama Dairesi Başkanlığı, İthalat Müdürlüğüne 20.04.2017 günü ve 11:00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

4 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Pazarlama Dairesi Başkanlığı, İthalat Müdürlüğünde görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Pazarlama Dairesi Başkanlığı, İthalat Müdürlüğünden (KDV Dahil) 100,- TL bedelle temin edilebilir.

5 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

6 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.

2973/1-1


200 GR. ALTINBAŞ ÇAYI BASKILI BOBİN SATIN ALINACAKTIR

Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:

RİZE

1 - Teşekkülümüze ait 100. Yıl Çay Paketleme Fabrikası Müdürlüğü (RİZE) ihtiyacı 15.000 Kg. 200 gr. Altınbaş Çayı Baskılı Bobin %20 artar-azalır opsiyonlu olarak Satınalma ve İhale Yönetmeliğimizin 9 uncu maddesi kapsamında Açık İhale Usulü ile satın alınacaktır.

2 - Bu işe ait şartnameler, Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı/ RİZE adresinden 50,00 TL bedelle tahsil fişi karşılığında temin edilebilir.

3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik şartname esasları dâhilinde hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç 18.04.2017 günü saat 14.00’e kadar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Haberleşme ve Arşiv Müdürlüğü, Evrak Kayıt Bürosu - Rize adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14.00’de açılacaktır.

4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile telgraf ve faksla yapılacak müracaatlar kabul edilmez.

5 - İhale alternatif tekliflere kapalıdır.

6 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.

7 - Teklif edilen bedelin KDV hariç en az %3’ü oranında geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç %6’sı oranında kesin teminat alınır.

8 - İhale Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığında yapılacaktır.

9 - İhale kısmi teklife kapalıdır.

10 - Teşekkülümüz, bu ihalede ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satınalma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.

2674/1-1


65000 TİPİ YÜKSEK HIZLI TREN SETLERİNE 19 KALEM YEDEK MALZEME SATIN ALINACAKTIR

TCDD Taşımacılık A.Ş. YHT İşletme Müdürlüğünden:

İhale Kayıt No                           :  2017/153668

1 - İdarenin:

a) Adresi                                    :  TCDD Taşımacılık A.Ş. YHT İşletme Müdürlüğü

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0 312 309 05 15/1735 Fax: 0 312 309 05 75

c) Elektronik Posta Adresi         :  hasanhuseyingoren@tcddtasimacilik.gov.tr

2 - İhale konusu malın

     adı ve miktarı                        :  Teşekkülümüz 65000 Tipi Yüksek Hızlı Tren Setlerine 19 Kalem Yedek Malzeme Alımı işi

Yukarıda belirtilen alımımız Yerli veya Yabancı İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

3 - Tekliflerin TCDD Taşımacılık A.Ş. YHT İşletme Müdürlüğü İhale Bürosuna 04/05/2017 günü saat 10:00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

4 - İhale dokümanı TCDD Taşımacılık A.Ş. YHT İşletme Müdürlüğü İhale Bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD Taşımacılık A.Ş. Genel Müdürlüğü Merkez Mali İşler Müdürlüğü veznesinden KDV Dahil 200 TL bedelle temin edilebilir.

5 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

6 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.

2954/1-1


Supply for 'Maraş Pepper Cluster' in the South-east

Anatolia Region - Relaunch-2

EuropeAid/138382/ID/SUP/TR

Ministry of Science, Industry and Technology - DG for EU and Foreign Affairs - Directorate of EU Financial Programmes, (MoSIT/DoEUFP) intends to award a supply contract for Maraş Pepper Cluster Project with financial assistance from the Multi-annual operational programme "Regional Competitiveness" for Community assistance from the Instrument for Pre-Accession Assistance (IPA). The tender dossier is available from

Ministry of Science, Industry and Technology, DG for European Union and Foreign Affairs, Directorate of EU Financial Programmes, (MoSIT/DoEUFP)

TOBB İkiz Kuleleri C-Blok Kat: 23 İdari İşler Odası (Eskişehir Yolu 9. Km) 06530 Çankaya/Ankara, Turkey

and will also be published on the EuropeAid website:

https://webgate.ec.europa.eu/europeaid/online-services/index.cfm?do=publi.welcome.

and the website of the Contracting Authority: http://ipa.sanayi.gov.tr

The deadline for submission of tenders is 12:00 noon (Local Time- Turkey) 08.05.2017.

Possible additional information or clarifications/questions shall be published on the EuropeAid website:

https://webgate.ec.europa.eu/europeaid/online-services/index.cfm?do=publi.welcome and the website of the Contracting Authority: http://ipa.sanayi.gov.tr.

2994/1-1


GM REGÜLÂTÖRLERİNİN BAKIM, ONARIM VE KALİBRASYON İŞİ YAPTIRILACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:

İhale Kayıt Numarası                 :  2017/147081

1 - İdarenin

a) Adresi                                    :  Ahmet Kanatlı Cad. 26490/ESKİŞEHİR

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0 (222) 224 00 00 (4435-4436)/225 50 60 - 225 72 72

2 - İhale konusu işin niteliği, türü ve miktarı: 40 Adet DE 22000 ve DE 33000 tipi lokomotiflerde kullanılan GM regülatörlerinin bakım, onarım ve kalibrasyon işi teknik şartnameye göre yaptırılacaktır.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                        :     TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu

b) Tarihi ve saati                        :  19/04/2017 - Saat 14:00

4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

5 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığına 19/04/2017 günü saat 14:00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı adresten 100,- TL bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.

7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.

2869/1-1


MOTOR DEMONTE YIKAMA VE AMBALAJLAMA İŞİ YAPTIRILACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:

İhale Kayıt Numarası                 :  2017/147976

1 - İdarenin

a) Adresi                                    :  Ahmet Kanatlı Cad. 26490/ESKİŞEHİR

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0 (222) 224 00 00 (4435-4436)/225 50 60 - 225 72 72

2 - İhale konusu işin niteliği, türü ve miktarı: GM 22000-33000 ve DE 24000 tipi Motorların Demonte, Parça Yıkama ve Ambalajlama işi, TLM 16 V 185 tipi Motor Gövdeleri Hassas Yıkama Hizmet Alımı teknik şartnamelere göre yaptırılacaktır.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                        :  TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu

b) Tarihi ve saati                        :  19.04.2017 - Saat 15:00

4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

5 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığına 19.04.2017 günü saat 15:00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı adresten 100,- TL bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.

7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.

2870/1-1


ÖN YETERLİLİK İLANI

Sakarya Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığından:

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (f) bendi ile geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 1.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esaslarının 19. maddesi gereğince “Belli İstekliler Arasında İhale Usulü” ile ihale edilecektir.

İhale kayıt numarası                         :  2017/156864

1 - İdarenin

a) Adresi                                          :  Sakarya Üniversitesi İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı-Esentepe Kampüsü Serdivan/SAKARYA

b) Telefon ve faks numarası             :  0 264 295 5191 - 0 264 295 5186

c) Elektronik posta adresi (varsa)     :  ihale@sakarya.edu.tr

ç) Ön yeterlilik dokümanının

    görülebileceği web adresi             :  www.sakarya.edu.tr

2 - Ön yeterlilik konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı                :  X Işını Difraktometresi

b) Malın teslim edilme/işin yapılma

    yeri veya yerleri                           :  İnşaat Mühendisliği Bölümü

c) İşin süresi                                    :  3 Ay

3 - Ön yeterlilik değerlendirmesinin

a) Yapılacağı yer                              :  Sakarya Üniversitesi İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı

b) Tarihi ve saati                              :  24.04.2017- 10:30

4 - Ön yeterlik değerlendirmesine katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile ön yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:

4.1. Ön yeterlik değerlendirmesine katılma şartları ve istenilen belgeler:

a) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;

1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilk ilan veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

b) Ön yeterlik başvurusu yapmaya yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

c) Şartname ekinde yer alan standart forma uygun başvuru mektubu,

ç) İlanın 4.3’inci maddelerinde belirtilen, şekli ve içeriği 4734 sayılı Kanunun 3. maddesindeki (f) bendiyle geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı Kararname eki esaslarında düzenlenen yeterlik belgeleri,

d) Vekaleten ön yeterliliğe katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,

e) Adayın ortak girişim olması halinde, bu Şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,

f) Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

g) Ön yeterlik dokümanının satın alındığına dair belge,

4.1.1. Ön yeterliğe iş ortaklığı olarak başvuruda bulunulması halinde, İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1 maddesinin (a) ve (b) bentlerinin ayrı ayrı sunulması zorunludur.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.2.1. Bu madde boş bırakılmıştır.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. Yetkili satıcılığı ve imalatçılığı gösteren belgeler

a) Aday imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Aday yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, (üreticiden veya distribütöründen alınması gerekmektedir)

c) Aday Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.

4.3.2. Kalite ve Standart ile ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler

4.3.5. Tedarik edilecek malların markaları, numuneleri, katalogları, fotoğrafları

Teklif edilen malların teknik şartnameye uygunluğunu teyit etmek amacıyla

4.3.5.1. Adaylar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar orijinal dokümanları ile karşılaştırılacaktır. Dokümanlarda yer almayan özellikle fonksiyon ve yazılım özelliklerinin varlığının üretici firma yetkililerince ihale dosyasında yer alacak şekilde tevsik edilmesi gerekmektedir.

4.3.5.2. Teknik şartnamedeki cihaza ait ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı orijinal doküman, katalog fotoğraf veya benzeri materyaller verilecektir. (Teknik şartnameye cevaplar ile birebir uyumlu olacaktır.)

4.3.5.3. Marka ve model beyanı verilecektir.

5 - Bu ihale, yeterlik kriterlerini taşıyan yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

6 - Ön yeterlik dokümanın görülmesi ve satın alınması:

6.1. Ön yeterlik dokümanı Sakarya Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı İhale Şube Müdürlüğünde görülebilir ve 50,00 TL (Elli Türk Lirası) karşılığı aynı adresten temin edilebilir.

6.2. Ön yeterliğe başvuracak olanların ön yeterlik dokümanını satın almaları zorunludur.

7 - Ön yeterlik başvurusu, 24.04.2017 Tarihine kadar Sakarya Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve mali İşler Dairesi Başkanlığına elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

8 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.

9 - Söz Konusu İhale 4734-4735 sayılı Kanun hükümlerine tabi olmayıp 1.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı Kararname eki esasları hükümlerine göre yapılacaktır.

3006/1-1