8 Şubat 2017 ÇARŞAMBA

Resmî Gazete

Sayı : 29973

ARTIRMA, EKSİLTME VE İHALE İLÂNLARI

 


MUHTELİF MALZEMELER SATIN ALINACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:


BAKIM VE ONARIMLARI YAPILACAK TLM16V185 TİPİ MOTORLARIN HS430E TİPİ TURBOLARINDA KULLANILACAK 35 KALEM MALZEME SATIN ALINACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:


KARAMAN-KONYA-KARAMAN ARASINDA YOLCULARIN SEYAHATLERİNİN OTOBÜS İLE SAĞLANMASI HİZMET ALIMI İŞİ SATIN ALINACAKTIR

TCDD Taşımacılık A.Ş. Genel Müdürlüğünden:


7. BÖLGE MINTIKASINDA BULUNAN VAGON KANTARLARI VE BASKÜLLERİN BAKIM, ONARIM, AYAR, DAMGALAMA VE KONTROL İŞLERİNİN YÜRÜTÜLMESİ HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR

TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğünden:


YAŞ ÇAY NAKLİYE İŞİ YAPILACAKTIR

Araklı Çay Fabrikası Müdürlüğünden: Araklı/TRAZBON


MATBAA MAKİNALARI SATILACAKTIR

Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığından:


TAŞINMAZ MAL SATILACAKTIR

Antalya PTT Başmüdürlüğünden:


UNIMOG YEDEK PARÇASI SATIN ALINACAKTIR

E.Ü.A.Ş. Afşin - Elbistan Linyitleri İşletmesi Müdürlüğünden:


5 KALEM SU BORUSU VE BAGLANTI ELEMANI SATIN ALINACAKTIR

Elektrik Üretim Anonim Şirketi Genel Müdürlüğü Maden Sahaları Dairesi Başkanlığı Afşin-Elbistan Linyitleri İşletme Müdürlüğünden:


YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE İŞİ YAPILACAKTIR

Aşıklar Çay Fabrikası Müdürlüğünden: Çayeli/RİZE


YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE HİZMET ALIM İŞİ YAPTIRILACAKTIR

Sürmene Çay Fabrikası Müdürlüğünden: Sürmene/Trabzon


YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE HİZMET ALIM İŞİ YAPTIRILACAKTIR

ÇAYKUR Büyükköy Çay Fabrikası Müdürlüğünden: Çaycılar Mah. Küme Evler No. 134 Çayeli/RİZE


REKLAM ALANLARININ YAPIMI VE 10 YIL SÜRE İLE İŞLETİLMESİ İŞİ İHALE EDİLECEKTİR

Edirne Belediye Başkanlığından:


TURİSTİK TESİS DEMİRBAŞLARI İLE BİRLİKTE İHALE EDİLECEKTİR

Fethiye Belediye Başkanlığından:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


MUHTELİF MALZEMELER SATIN ALINACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:

İhale Kayıt Numarası                 :  2017/51396

1 - İdarenin

a) Adresi                                    :  Ahmet Kanatlı Cad. 26490 / ESKİŞEHİR

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0 (222) 224 00 00 (4435 - 4436) / 225 50 60 - 225 72 72

2 - İhale konusu işin niteliği,

     Türü ve miktarı                     :  246 Kalem Muhtelif Malzeme teknik bilgiye göre imal ettirilmek suretiyle satın alınacaktır.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                        :  TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu

b) Tarihi ve saati                        :  22.02.2017 - Saat 15:00

4 - Yukarıda belirtilen alımımız Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

5 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığına 22/02/2017 günü saat 15:00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı adresten 50,- TL bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.

7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.

1046/1-1


BAKIM VE ONARIMLARI YAPILACAK TLM16V185 TİPİ MOTORLARIN HS430E TİPİ TURBOLARINDA KULLANILACAK 35 KALEM MALZEME SATIN ALINACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:

İhale Kayıt No                                      : 2017/50570

1 - İdarenin;

a) Adresi                                              : Ahmet Kanatlı Cad. 26490 ESKİŞEHİR/TÜRKİYE

b) Telefon ve Faks Numarası               : 0 (222) 224 00 00 (Pbx) / 0 (222) 225 99 56

c) Elektronik Posta Adresi                   : tulomsas@tulomsas.com.tr

2 - İhale konusu malın adı ve miktarı   : 35 Kalem HS430E Tipi Turbo Malzemesi

Yukarıda belirtilen alımımız Yerli ve Yabancı İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

3 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına 09.03.2017 günü, saat 14.00’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

4 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Pazarlama Dairesi Başkanlığı, İthalat Müdürlüğünde görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Pazarlama Dairesi Başkanlığı, İthalat Müdürlüğünden KDV. Dahil. 100,- TL bedelle temin edilebilir.

5 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

6 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.

1010/1-1


KARAMAN-KONYA-KARAMAN ARASINDA YOLCULARIN SEYAHATLERİNİN OTOBÜS İLE SAĞLANMASI HİZMET ALIMI İŞİ SATIN ALINACAKTIR

TCDD Taşımacılık A.Ş. Genel Müdürlüğünden:

İhale Kayıt No                           :  2017/57471

1 - İdarenin:

a) Adresi                                    :  TCDD Taşımacılık A.Ş. Genel Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Talatpaşa Bulvarı 06330 - Gar/ANKARA

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0 (312) 309 05 15/71391 - 0 (312) 311 13 06

c) Elektronik Posta Adresi         :

2 - İhale konusu malın

     adı ve miktarı                        :  Karaman-Konya-Karaman arasında otobüs ile yolcu ve yolculara ait bagaj taşıma hizmetlerinin 20.02.2017-28.11.2017 tarihleri arasında YÜKLENİCİ’ye yaptırılması hizmet alım işidir.

3 - Yukarıda belirtilen alımımız yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

4 - Tekliflerin TCDD Taşımacılık A.Ş. Genel Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Yolcu Taşımacılığı Dairesi Başkanlığı Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına 16.02.2017 Perşembe günü saat 11:00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

5 - İhale dokümanı, TCDD Taşımacılık A.Ş. Genel Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Yolcu Taşımacılığı Dairesi Başkanlığı Mali ve İdari İşler Şubesinde (412 no.lu oda) görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD Taşımacılık A.Ş. Genel Müdürlüğü Merkez Veznesinden (Zemin Kat) KDV Dâhil 200,-TL. bedelle temin edilebilir.

6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.

1084/1-1


7. BÖLGE MINTIKASINDA BULUNAN VAGON KANTARLARI VE BASKÜLLERİN BAKIM, ONARIM, AYAR, DAMGALAMA VE KONTROL İŞLERİNİN YÜRÜTÜLMESİ HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR

TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğünden:

İhale Kayıt No                           :  2017/53348

İdarenin:

a) Adresi                                    :  TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Aliçetinkaya Mah. GAR/AFYONKARAHİSAR

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0 272 213 76 21- 0 272 214 19 43

c) Elektronik Posta Adresi         :  www.tcdd.gov.tr

                                                     (tcddihalekomisyonuafyon@mynet.com)

1 - İhale konusu işin adı ve miktarı:

TCDD 7. Bölge Müdürlüğü mıntıkasındaki Afyonkarahisar, Kütahya, Denizli, Isparta, Burdur ve Balıkesir il sınırları içindeki Gar ve istasyonlarda periyodik bakım, onarım, ayar, damgalama işleri 10 ay süreyle yapılacaktır. Toplamı 11 adet baskül, 7 adet vagon kantarıdır. (Ayrıntısı ihale dokümanında belirtilmiştir.)

2 - Yukarıda belirtilen alımımız yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

3 - Tekliflerin TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu Başkanlığına ihale gün ve saati olan 21/02/2017 günü saat 14:30’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

4 - İhale dokümanı TCDD İşletmesi 7. Bölge Malzeme Müdürlüğü Mal ve Hizmet Komisyonu Bürosu-AFYONKARAHİSAR adresinde görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. İhale dokümanı, TCDD İşletmesi 7. Bölge Afyonkarahisar Mali İşler Müdürlüğü veznesinden KDV Dahil 50,00 TL bedelle temin edilebilir.

5 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

6 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.

1035/1-1


YAŞ ÇAY NAKLİYE İŞİ YAPILACAKTIR

Araklı Çay Fabrikası Müdürlüğünden:

Araklı/TRAZBON

1 - Müdürlüğümüz tarafından toplam 12.500 Ton yaş çay nakliye hizmet alım işi %20 artar - azalır opsiyonlu olarak Satınalma ve İhale Yönetmeliğimizin 9’uncu maddesi kapsamında açık ihale usulü ile satın alınacaktır.

2 - Bu işe ait şartnameler aşağıdaki adresten 50,00 TL bedelle tahsil fişi karşılığında temin edilebilir.

Araklı Çay Fabrikası Müdürlüğü / Araklı/TRAZBON

3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik şartname esasları dahilinde hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç 23.02.2017 Perşembe günü saat 14:00’e kadar Araklı Çay Fabrikası Evrak Kayıt Bürosu Araklı/TRABZON adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14:00’de açılacaktır.

4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile telgraf, teleks ve faksla yapılacak müracaatlar kabul edilmez.

5 - Alternatif teklifler kabul edilmez.

6 - Kısmi teklif kabul edilmez.

7 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.

8 - Teklif edilen bedelin KDV hariç en az %3 oranında geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç %6 oranında kesin teminat alınır.

9 - İhale Araklı Çay Fabrikası Müdürlüğünde yapılacaktır.

10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satınalma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.

1005/1-1


MATBAA MAKİNALARI SATILACAKTIR

Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığından:

1 - Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığı envanterinde kayıtlı bulunan 23 kalem matbaa makinalarının satışı 23 Şubat 2017 Perşembe günü saat: 14.00’de kapalı teklif açık arttırma usulüyle ihale edilecektir.

2 - İstekliler şartnameye göre hazırlayacakları kapalı zarf teklif mektuplarını, ihale gün ve saatine kadar Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığı (Atatürk Bulvarı No: 33 Opera/ANKARA) Malzeme Yönetimi Direktörlüğüne vereceklerdir.

3 - İstekliler bu işe ait şartnameyi 150,00.-TL karşılığında yukarıda belirtilen adresten temin edebilirler.

4 - Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi değildir.

Bilgi Tel: THK Genel Başkanlığı (0 312) 303 73 78 – 80

1073/1-1


TAŞINMAZ MAL SATILACAKTIR

Antalya PTT Başmüdürlüğünden:

1 - Posta ve Telgraf Teşkilatı A.Ş. Burdur PTT Başmüdürlüğünün mülkiyetinde Burdur ili Yeşilova ilçesi, Hükümet Caddesinde bulunan, tapuda 12 pafta, 185 ada, 9 parsel no.lu 403,77 m2 arsa ve üzerinde betonarme karkas 4 katlı Yeşilova PTT Hizmet, Santral ve Lojman Binası taşınmaz mal Kapalı zarf artırma usulü ile satışa çıkarılmıştır.

2 - İhalenin yapılacağı yer: Antalya PTT Başmüdürlüğü - 7. Kat Toplantı Salonu Deniz Mah. Güllük Cad. No: 5 C Blok  07102 Muratpaşa / ANTALYA adresinde olup, Telefon No: 0 242 244 01 98 / 1526  Belge geçer: 0 242 244 01 94’dür.

3 - İhale konusu taşınmaza ait İhale Şartnamesi çalışma saatleri içerisinde Antalya PTT Başmüdürlüğü Yapı ve Teknik İşler Müdürlüğü 526 no.lu odada incelenebilecek ve 20,00.-TL karşılığı temin edilebilecektir.

4 - İsteklilerin ihaleye iştirak edebilmeleri için ihale başlangıç saatine kadar verecekleri teklif mektubu ile birlikte 7.510,12.-TL. (Yedibinbeşyüzon Türk Lirası Oniki Kuruş)’lik geçici teminat makbuzu veya mektubu (Banka teyit yazısı ile birlikte); ihale dokümanının satın alındığına dair belge, ikametgah senedi; tebligat için adres beyanı; gerçek kişi olması halinde nüfus cüzdanı örneği, tüzel kişi olması halinde tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, idare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya benzeri bir makamdan ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğuna dair belge aslı veya noter tasdikli sureti; teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi ve imza sirküleri (gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza sirküleri, tüzel kişi olması halinde, şirket ortaklarının hisse durumlarını ve şirketteki görevlerini belirten son durumunu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi aslı veya noter tasdikli sureti ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.); vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin noter tasdikli vekaletnamesi ile ile noter tasdikli imza sirküleri ve her sayfası imzalı şartname ile birlikte en geç ihale günü 14.03.2017 Salı günü saat 14:30’a kadar Antalya PTT Başmüdürlüğü-Yapı ve Teknik İşler Müdürlüğüne (Deniz Mah. Güllük Cad. No: 5   07102 C Blok Muratpaşa/ ANTALYA) teslim edilmesi veya iadeli taahhütlü olarak posta vasıtasıyla gönderilmesi gerekmektedir.

5 - Satıştan doğacak giderler (Satış işlemleri ve bu işler sırasında düzenlenen belgeler ile her çeşit vergi resim, harç ve diğer mali yükümlülükler) alıcıya aittir.

6 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale tarihinden itibaren en az 90 gündür.

7 - Taşınmaz satışı ile ilgili ihale 14.03.2017 Salı günü ve saat: 14:30’da Antalya PTT Başmüdürlüğü 7. Kat Toplantı Salonunda yapılacaktır.

8 - Taşınmaz malın muhammen bedeli 250.337,40.-TL (İkiyüzellibinüçyüzotuzyedi Türk Lirası Kırk Kuruş) olup, geçici teminat miktarı 7.510,12.-TL’dir (Yedibinbeşyüzon Türk Lirası Oniki Kuruş.)

9 - Satışa sunulan Burdur PTT Başmüdürlüğüne bağlı Yeşilova PTT Hizmet, Santral ve Lojman Binasının 2007 Deprem Yönetmeliği sonrası güçlendirmesi yapılmamıştır. İstekliler teklif vermekle bu durumu bildiğini ve kabul ettiğini beyan etmiş sayılırlar.

10 - Kurumumuz 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa tabi olmayıp ihaleyi yapıp yapmamakta yada dilediğine yapmakta serbesttir.

İlan olunur.

972/1-1


UNIMOG YEDEK PARÇASI SATIN ALINACAKTIR

E.Ü.A.Ş. Afşin - Elbistan Linyitleri İşletmesi Müdürlüğünden:

Aşağıda özellikleri belirtilen malzemelerin alımı işi Açık İhale Usulü ile ihale edilecektir.

1 - Teşekkülün;

a) Adres                                  :  AEL İşl. Müd. Çoğulhan Kasabası Afşin/ KAHRAMANMARAŞ

b) Telefon ve faks numarası   :  (0344) 524 22 82 / 524 22 80

c) Elektronik Posta Adresi      :  ael@euas.gov.tr

2 - İhale konusu malın

 

a) Niteliği ve Türü

Miktarı

İhale Kayıt No

Dosya No

Şartname Bedeli

İhale Tarihi

Unimog Yedek Parçası-Mal Alımı

14 Kalem

2017-46018

TER-AEL-2017-0012

100,00 - TL

09/03/2017

 

b) Teslim yeri                         :  AEL İşletme Müdürlüğü Merkez Ambarı

c) Teslim Tarihi                      :  Teknik Şartnamede termin planı bulunmuyor ise istekliler belirtecektir.

d) İhale usulü                          :  Açık İhale Usulü.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı Yer                    :  AEL İşletme Müd. İhale salonu.

b) Tarihi ve Saati                    :  Yukarıda belirtilen tarihlerde, Saat: 14.00

c) İhale Dokümanlarının

    Görülmesi ve Temini          :  AEL İşletmesi Satın alma Şube Müdürlüğü

4-1) İhale dökümanı (Teklif İsteme Belgeleri) aşağıda belirtilen adreslerde ve Şirketimizin İnternet Sitesinde(www.euas.gov.tr) bedelsiz olarak görülebilir. Ancak ihaleye teklif verecek olanların İhale Dokümanını satın alması zorunludur.

4.2) Konu ile ilgilenen teklif sahipleri, İhale Dokümanı (Teklif İsteme Belgelerini) bedelini

- Vakıfbank Elbistan Şubesi IBAN NO: TR920001500158007286006913

Hesabına yatırıldığına dair, üzerinde ihale konusu iş ile ilgili istekli firma bilgilerinin ve vergi numarasının yer aldığı banka dekontu ile müracaat edildiği takdirde, aşağıda belirtilen adresten temin edilebilir.

- EÜAŞ Afşin - Elbistan Linyitleri İşletme Md.lüğü. (Fak: 0 - 344 - 524 22 80) Çoğulhan kasabası Afşin/KAHRAMANMARAŞ

5 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler. (İsteklinin Ortak girişim olması halinde şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen Ortak Girişim Belgesi, ihale dokümanının satın alındığına dair belge.)

6 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3 (Yüzde üç)’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

7 - Teklifler, ihale tarihi saat 14.00’a kadar AEL İşletme Müdürlüğü Genel Muhaberatına verilebileceği gibi, İadeli Taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. (Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.)

8 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.

9 - İş bu ihaleler 4734 sayılı Kanunun 3.g maddesi kapsamında olduğundan, EUAŞ Genel Müdürlüğü Satın alma ve İhale Yönetmeliği hükümlerine göre yapılarak neticelendirilecektir.

1048/1-1


5 KALEM SU BORUSU VE BAGLANTI ELEMANI SATIN ALINACAKTIR

Elektrik Üretim Anonim Şirketi Genel Müdürlüğü Maden Sahaları Dairesi Başkanlığı Afşin-Elbistan Linyitleri İşletme Müdürlüğünden:

Aşağıda özellikleri belirtilen malzemelerin alımı işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir.

1 - Teşekkülün;

a) Adres                                     :  AEL İşletme Müd. Afşin/KAHRAMANMARAŞ

b) Telefon ve faks numarası      :  0 344 524 22 82 / 0 344 524 22 80

c) Elektronik Posta Adresi         :  ael@euas.gov.tr.

2 - İhale konusu malın              

 

a)

Niteliği ve Türü

Miktarı

İhale Kayıt No

Dosya No

Şartname Bedeli

İhale Tarihi

1

5 Kalem Su Borusu ve Baglantı Elemanı Alımı

5 kalem

2017-46110

TER-AEL- 2017-0023

175,00-TL

6.3.2017

 

b) Teslim yeri             :  AEL İşletme Müdürlüğü Merkez Ambarı

c) Teslim Tarihi          :  Teknik Şartnamede termin planı bulunmuyor ise istekliler belirtecektir

d) İhale usulü             :  Açık İhale Usulü.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı Yer       :  AEL İşletme Müdürlüğü İhale salonu.

b) Tarihi ve Saati        :  06.03.2017, Saat: 14:00

c) İhale Dokümanlarının Görülmesi ve Temini: AEL İşletmesi Satınalma Şube Müdürlüğü

4-1) İhale dokümanı (Teklif İsteme Belgeleri) aşağıda belirtilen adreslerde ve Şirketimizin İnternet Sitesinde(www.euas.gov.tr) bedelsiz olarak görülebilir. Ancak ihaleye teklif verecek olanların İhale dokümanını satın alması zorunludur.

4.2) Konu ile ilgilenen teklif sahipleri, İhale Dokümanı (Teklif İsteme Belgelerini) bedelini Vakıfbank (Elbistan Şb. Hesap No): TR92 0001 5001 5800 7286 0069 13 no’lu hesabına yatırıldığına dair, üzerinde ihale konusu iş ile ilgili istekli firma bilgilerinin yer aldığı banka dekontu ile müracaat edildiği takdirde, aşağıda belirtilen adreslerden temin edilebilir:

EÜAŞ Afşin-Elbistan Linyitleri İşletme Müdürlüğü (Faks:0 344-524 22 80)

Afşin/KAHRAMANMARAŞ

5 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler. (İş deneyim belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi, soru cevap formu, malzeme katologu, isteklinin Ortak girişim olması halinde şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen Ortak Girişim Belgesi, ihale dokümanının satın alındığına dair belge.)

6 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3 (Yüzde üç)’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

7 - Teklifler, İhale tarihi saat 14:00’a kadar AEL İşletme Müdürlüğü Genel Muhaberatına verilebileceği gibi, İadeli Taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. (Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.)

8 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, İhale tarihinden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.

9 - İş bu ihaleler 4734 sayılı Kanunun 3.g maddesi kapsamında olduğundan, EUAŞ Genel Müdürlüğü Satın alma ve İhale Yönetmeliği hükümlerine göre yapılarak neticelendirilecektir.

1049/1-1


YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE İŞİ YAPILACAKTIR

Aşıklar Çay Fabrikası Müdürlüğünden:

Çayeli/RİZE

1 - Müdürlüğümüz tarafından toplam 16.000 Ton yaş çay yükleme ve nakliye hizmet alım işi %20 artar-azalır opsiyonlu olarak Satınalma ve İhale Yönetmeliğimizin 9'uncu maddesi kapsamında açık ihale usulü ile yaptırılacaktır.

2 - Bu işe ait şartnameler aşağıdaki adresten 50,00 TL bedelle tahsil fişi karşılığında temin edilebilir.

Aşıklar Çay Fabrikası Müdürlüğü / Çayeli/RİZE

3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik şartname esasları dahilinde hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç 20.02.2017 Pazartesi günü saat 14:00'e kadar Aşıklar Çay Fabrikası Evrak Kayıt Bürosu Çayeli/RİZE adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14:00'de açılacaktır.

4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile telgraf ve faksla yapılacak müracaatlar kabul edilmez.

5 - Alternatif teklifler kabul edilmez.

6 - Kısmi teklif kabul edilmez. Nakliye işine teklif verenler yükleme işine de teklif vermek zorundadır.

7 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.

8 - Teklif edilen bedelin KDV hariç en az %3 oranında geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç %6 oranında kesin teminat alınır.

9 - İhale Aşıklar Çay Fabrikası Müdürlüğünde yapılacaktır.

10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satınalma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.

796/1-1


YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE HİZMET ALIM İŞİ YAPTIRILACAKTIR

Sürmene Çay Fabrikası Müdürlüğünden:

Sürmene/Trabzon

1 - Müdürlüğümüz tarafından toplam 10.800.000 kg yaş çay yükleme ve nakliye hizmet alım işi %20 artar-azalır opsiyonlu olarak Satınalma ve İhale Yönetmeliğimizin 9’uncu maddesi kapsamında açık ihale usulü ile satın alınacaktır.

2 - Bu işe ait şartnameler, aşağıdaki adresten 50,00 TL bedelle tahsil fişi karşılığında temin edilebilir.

Sürmene Çay Fabrikası Müdürlüğü/Sürmene/TRABZON

3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik şartname esasları dâhilinde hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç 22 Şubat 2017 Çarşamba günü saat 14.00’e kadar Sürmene Çay Fabrikası Sürmene/Trabzon adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14.00’de açılacaktır.

4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile telgraf, teleks ve faksla yapılacak müracaatlar kabul edilmez.

5 - Alternatif teklifler kabul edilmez.

6 - Kısmi teklifler kabul edilmez. Nakliye işine teklif verenler yükleme işine de teklif vermek zorundadır.

7 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.

8 - Teklif edilen bedelin KDV hariç en az %3 oranında geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç % 6 oranında kesin teminat alınır.

9 - İhale Sürmene Çay Fabrikası Müdürlüğünde yapılacaktır.

10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satınalma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.

797/1-1


YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE HİZMET ALIM İŞİ YAPTIRILACAKTIR

ÇAYKUR Büyükköy Çay Fabrikası Müdürlüğünden:

Çaycılar Mah. Küme Evler No. 134 Çayeli/RİZE

1 - Müdürlüğümüz tarafından 11.400.000 Kg. yaş çay yükleme ve nakliye hizmet alım işi %20 artar-azalır opsiyonlu olarak Satınalma ve İhale Yönetmeliğimizin 9’uncu maddesi kapsamında açık ihale usulü ile satın alınacaktır.

2 - Bu işe ait şartnameler, aşağıdaki adresten 50,00.- TL. bedelle tahsil fişi karşılığından temin edilebilir.

Çaykur Büyükköy Çay Fabrikası Müdürlüğü/Çaycılar Mah. Küme Evler No. 134 Çayeli/RİZE

3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik şartname esasları dâhilinde hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç 17.02.2017 CUMA günü saat 14:30’e kadar Büyükköy Çay Fabrikası Müdürlüğü/ Çaycılar Mah. Küme Evler No. 134 Çayeli/RİZE adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14:30’de açılacaktır.

4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile telgraf, teleks ve faks’la yapılacak müracaatlar kabul edilmez.

5 - Alternatif teklifler kabul edilmez.

6 - Kısmı teklif kabul edilmez. Nakliye işine teklif verenler yükleme işine de teklif vermek zorundadır.

7 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.

8 - Teklif edilen bedelin KDV hariç en az %3 oranında geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç %6’sı oranında kesin teminat alınır.

9 - İhale Çaykur Büyükköy Çay Fabrikası Müdürlüğünde yapılacaktır.

10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satınalma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.

893/1-1


REKLAM ALANLARININ YAPIMI VE 10 YIL SÜRE İLE İŞLETİLMESİ İŞİ İHALE EDİLECEKTİR

Edirne Belediye Başkanlığından:

Edirne Belediyesi sınırları içinde Belediyemize ait mevcut ve yüklenici tarafından ilave edilecek Reklam Materyalleri (Billboard, Raket Pano, Megalight) ve Otobüs Duraklarının yapım, bakım, onarım, temizliğinin yapılarak 10 (on) yıl süre ile işletilmesi işi 2886 sayılı D.İ.K. nun 35/a maddesine göre Kapalı Teklif Usulü (Artırma) ile ihale edilecektir.

Belediyemizce yükleniciye teslim edilecek mevcut Kent Mobilyaları

a) 100 Adet Billboard (EK.1)

b)   49 Adet Raket Pano (CLP)

c)     3 Adet Megalight

d)  72 Adet Otobüs Durağı (Reklam Panolu)

e) 114 Adet Turuncu Otobüs Durağı (Reklamsız Durak)

İhaleye konu yüklenici tarafından ilave edilecek Kent Mobilyaları

a) 100 Adet Billboard

b)   11 Adet Raket Pano (CLP)-Afiş Değiştiricili.

c)     2 Adet Megalight

d)   80 Adet Otobüs Durağı (50 Adet 1. Tip-30 Adet 2. Tip)

e)   25 Adet Akıllı Durak Cihazı

İşin artırma esas tahmini bedeli Yıllık brüt cironun en az % 20’si olup, bu bedel ilk yıl için aylık KDV hariç net 15.000,00TL den aşağı olamaz.

İkinci yılın bedeli ise 1. Yılın bedelinin üzerine bir önceki yılın aynı ayına göre TUİK tarafından yayımlanan Üretici Fiyat Endeksi (ÜFE) oranında artış uygulanarak bulunan bedeldir.

Müteakip yıllar için aynı şekilde uygulama yapılacaktır.

İhale ile belirlenen ciro taahhüdü bu bedelden aşağı olması durumunda yüklenici işbu asgari aylık bedeli ödemeyi kabul ve taahhüt eder.

Geçici teminatı 54.000,00 TL’dir.

Şartname her gün mesai saatlerinde Emlak ve İstimlak Müdürlüğü Destek Hizmetleri Biriminde ücretsiz görülebilir veya 3.000,00TL bedel karşılığında temin edilebilir.

İdare 2886 sayılı yasanın 29. Maddesi gereği ihaleyi yapıp yapmamakta ve uygun bedeli tespitte serbesttir.

İHALEYE KATILACAK OLANLARDAN İSTENECEK BELGELER

1 - Kanuni İkametgâh belgesi

2 - Türkiye’de tebligat için adres beyanı ve elektronik posta adresi

3 - İhaleye katılacak kişilerin Nüfus Cüzdan Sureti

4 - Gerçek kişi olması halinde ilgisine göre Ticaret, Sanayi Odası veya Esnaf Sanatkâr siciline kayıtlı olduğunu gösterir belge,

5 - Tüzel kişi olması halinde tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge (Türkiye’de şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişiliğinin belgelerinin, bu tüzel kişiliğinin bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğunca veya Türkiye Dışişleri Bakanlığınca onaylanmış olması gerekir.)

6 - Ortak girişim olması halinde ortak girişimi oluşturan gerçek ve tüzel kişilerin her birinin (4.) ve (5.)’deki esaslara göre temin edecekleri belge

Ayrıca, ortak girişimciler ihaleden sonra birlikte şirket kurabilirler. Şirket kurulması için idarenin onayının alınması mecburiyeti vardır. Ancak idareye karşı, ortaklar ve şirket hem birlikte, hem de ayrı ayrı Sözleşme ve Şartnamelerin tamamında sorumludurlar.

7 - Geçici teminat Makbuzu veya 2886 Sayılı Kanuna göre (mevduat veya katılım bankalarından alacakları) Süresiz Geçici Teminat Mektubu (Teminat mektubunda; İhale tarihinin ve hangi ihale için verildiğini içeren bilgilerin ve ilgili banka şubesince verilen teminat mektupları toplamı ile aynı şubenin limitlerinin de yazılması zorunludur.)

8 - İmza sirküleri

a) Gerçek kişi olması halinde noter tasdikli imza sirküleri

b) Tüzel kişi olması halinde, tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri(Türkiye’de şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişiliğin sirkülerinin bu tüzel kişiliğin bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğunca ve Türkiye Cumhuriyeti Dışişleri Bakanlığınca onaylanmış olması gerekir.)

c) Ortak girişim olması halinde, ortak girişimi oluşturan gerçek kişi veya tüzel kişilerin her birinin (a) ve (b) fıkralarındaki esaslara göre temin edecekleri belge

9 - Ticaret ve Sanayi Odası/Esnaf Odası’ndan İhale konusu işi (Açık Hava Reklamcılığı/Reklamcılık) en az 1 yıldır yaptıklarına dair belge (2017 yılı içinde alınmış olacak)

10 - İhale konusu işi Türkiye sınırları içinde nüfusu en az 100.000 (yüz bin) olan bir şehirde son 10 yıl içinde en az 1 yıl yaptığına dair iş deneyim/iş bitirme belgesi. Ortak girişim olması halinde pilot ortağın mezkür belgeyi sunması gerekir.

11 - İstekliler adına vekâleten iştirak ediyor ise istekli adına teklifte bulunacak kimselerin vekâletnameleri ile vekâleten iştirak edenin noter tasdikli imza sirküleri. (Türkiye’de şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişilerin vekaletnamelerinin bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğunca veya Türkiye Cumhuriyeti Dışişleri Bakanlığınca onaylanmış olması gerekir.)

12 - İştirakçilerin bağlı bulunduğu Vergi Dairesi ve SGK’dan alınmış olan mükellefiyet kayıt yazısı ve ihalenin yapıldığı tarihte vadesi geçmiş borcu olmadığına daire belge

13 - Belediyemiz Mali Hizmetler Müdürlüğünden alınacak borcu yoktur belgesi

14 - Şartname bedeli yatırdığına dair makbuz (3.000,00-TL)

15 - İhaleye teklif verenler, 2886 sayılı yasaya göre cezalı (yasaklı) olmadıklarına daire yazılı beyanı,

16 - Usulüne uygun olarak hazırlanmış teklif mektubunu içeren iç zarf.

17 - Yüklenicinin daha önce yapmış olduğu ihale konusu işlerin listesi ile bu işlere ilişkin ilgilisinin imzasını taşıyan referans mektubu.

18 - Yüklenici ihaleden önce Belediyemizce teslim edilecek mevcut kent mobilyalarını gördüğüne dair yer görme belgesi imzalayacaktır.

İdarenin

a) Adresi                                    :  Edirne Belediye Başkanlığı Babademirtaş Mahallesi Mimar Sinan Caddesi No: 1 Edirne

b) Telefon ve faks numarası      :  0 284 212 09 07 - 0 284 212 09 07

c) Elektronik Posta Adresi         :  destekhizmd@edirne.bel.tr

Teklifler 23 Şubat 2017 Perşembe günü ihale saatine kadar Edirne Belediye Başkanlığı İhale Komisyonu Başkanlığına (Encümen Başkanlığına) verilecektir. Teklifler iadeli taahhütlü olarak da gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale ilanında belirtilen saate kadar komisyon başkanlığına ulaşması şarttır. Postada olacak gecikmeler kabul edilmez. Komisyon Başkanlığına verilen teklifler herhangi bir sebeple geri alınamaz.

İhale 23 Şubat 2017 Perşembe günü saat 14.00’de Belediye Encümen Salonunda yapılacaktır

İlan olunur.

1025/1-1


TURİSTİK TESİS DEMİRBAŞLARI İLE BİRLİKTE İHALE EDİLECEKTİR

Fethiye Belediye Başkanlığından:

MADDE 1 - Belediye Meclisimizin 01.12.2016 tarih ve 107 nolu kararı gereği; mülkiyeti Belediyemize ait İlçemiz Karagözler Mahallesi, 2 pafta 250 ada 23 parselde bulunan ve tapu kaydında niteliği; kargir iki bina, kargir iki kanalizasyon sızdırması ve arsa olarak belirtilen 7503,00 m² taşınmaz içinde bulunan ekteki hâlihazırda gösterilen Turistik Tesis demirbaşları ile birlikte (zemin oturumu 1070 m² olan 3 katlı otel binası - 34 oda+ 14 suit- 124 yatak, 2 adet toplantı salonu - , Zemin kat oturumu 2195 m² olan müştemilat - sauna, hamam, mutfak, lokanta, motor odası, wc vb. -, 34 m² 1 katlı güvenlik kulübesi, 80 m² 1 katlı depo binası, 18 m² 1 katlı hidrofor dairesi, 102 m² 1 katlı kuaför salonu, 100 m² 1 katlı kazan dairesi, 32 m² 1 katlı trafo binası, zemin üstü 335 m² havuz, 15 m² çocuk havuzu, 67 m² ahşap bar, 44 m² WC, açık otopark); 2886 Sayılı Devlet İhale Yasasının 35. maddesinin (a) bendi gereğince kapalı teklif usulü ile ihale edilecektir.

MADDE 2 - İhale 23/02/2017 Perşembe günü saat 14:00’de Fethiye Belediyesi Encümen Salonunda; 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunun 35/a. maddesine göre kapalı teklif suretiyle Encümen huzurunda (İhale Komisyonu) yapılacaktır.

MADDE 3 - İhale ile ilgili Şartname ve kiraya konu alanın krokisi mesai saatleri içinde, Mali Hizmetler Müdürlüğünden 2.000,00-¨ karşılığında temin edilebilir, ücretsiz görülebilir.

MADDE 4 - Kiralanan taşınmazın Aylık Muhammen bedeli 33.700,00-¨ + KDV, 10 yıllık Muhammen bedeli 4.044.000,00-¨ + KDV olup geçici teminat 10 yıllık tahmin edilen bedel üzerinden %3 nispetinde 121.320,00-¨’dir. Ayrıca 2886 Sayılı Kanunun 16.Maddesi uyarınca Mali Yeterlilik tespiti için 10 yıllık 4.044.000,00-¨ muhammen bedel üzerinden % 5’i nispetinde 202.200,00-¨ Ek Teminat alınacaktır.

MADDE 5 - İhaleye katılacak olan iştirakçilerin, İhale Şartnamesinin 10. Maddesine göre hazırladıkları Tekliflerini 23.02.2017 Perşembe günü saat 13:50’ye kadar sıra numaralı alındılar karşılığında Belediyemiz Yazı İşleri Müdürlüğüne vermeleri gerekmektedir.

MADDE 6 - İhaleye katılacak olanlardan (İsteklilerden) aşağıdaki belgeler istenecektir,

A- Gerçek Kişiler:

6.1- Yasal Yerleşim Yeri Belgesi,

6.2- Nüfus Kayıt Örneği,

6.3- Tebligat için Türkiye’de adres göstermeleri, ayrıca irtibat için telefon numarası, faks numarası veya elektronik posta adresi,

6.4- İhalenin yapıldığı yıl içinde alınmış Noter tasdikli imza Beyannamesi,

6.5- Şartnamede belirlenen geçici ve % 5’lik ek teminat bedelinin yatırıldığına dair ayrı ayrı makbuz veya teminat mektubu,

6.6- 2886 Sayılı D.İ.K.’nun 37. maddesi gereğince hazırlanacak teklif mektubu,

6.7- İhalenin yapıldığı yıl içinde alınmış ilgilisine göre Ticaret ve Sanayi Odası veya Esnaf ve Sanatkârlar siciline kayıtlı olduğunu gösterir resmi kurum ve kuruluşlardan alınan belgelerden sadece biri,

6.8- Sabıka Kaydı (Son 1 ay içerisinde almış olmalıdır. Adli sicil kaydı olması halinde açıklamasını gösteren Mahkeme Kararı ya da yazısı sabıka kaydı ekinde bulunacaktır. İhalelere katılmaya engel sabıka kaydı bulunanlar ihaleyi kazanmış olsalar dahi sonradan herhangi bir ihtara gerek kalmadan ihale/sözleşme iptal edilecektir.)

6.9- Ortak katılım olması halinde istenilen diğer belgeler ile birlikte ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış şekli ve içeriği ilgili mevzuatlarca belirlenmiş Noter tasdikli Ortak Girişim Beyannameleri. 1-2-3-4-7-8-9-10-12-13-14.maddelerindeki istenilen belgeler her bir ortak tarafından ayrı ayrı verilecektir. Diğer belgeler bir ortak tarafından sağlanabilir

6.10- Vekaleten katılması halinde ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış Noter tasdikli vekaletname ve vekilin Noter onaylı imza örneği. Sabıka kaydı. (Sabıka kaydını son 1 ay içerisinde almış olmalıdır. Adli Sicil Kaydı olması halinde açıklamasını gösteren Mahkeme Kararı yada yazısı sabıka kaydı ekinde bulunacaktır. İhalelere katılmaya engel sabıka kaydı bulunanlar ihaleyi kazanmış olsalar dahi sonradan herhangi bir ihtara gerek kalmadan ihale/ sözleşme iptal edilecektir.)

6.11- İhale doküman bedelinin satın alındığına dair belge,

6.12- Fethiye Belediyesinden ilk ihale ilan tarihinden sonra alınmış borcu yoktur belgesi,

6.13- İhaleye iştirak eden tarafından her sayfası ayrı ayrı imzalanmış şartname,

6.14- İhalelere katılmaktan yasaklı ve cezalı olmadığına dair taahhütname,

NOT: İstenen Belgelerin aslı veya noter onaylı olması zorunludur.

Tüzel Kişiler:

6.1- Şirketin Kanuni adresini belirten adres beyanı. Ayrıca irtibat için telefon numarası, faks numarası veya elektronik posta adresi,

6.2- Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İhalenin yapıldığı yıl içinde alınmış Noter tasdikli imza sirküleri,

6.3- İhalenin yapıldığı yıl içinde alınmış Ticaret ve/ veya Sanayi Odasından, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

6.4- Şartnamede belirlenen geçici ve % 5’lik ek teminat bedelinin yatırıldığına dair ayrı ayrı makbuz veya teminat mektubu,

6.5- 2886 Sayılı D.İ.K.’nun 37. maddesi gereğince hazırlanacak teklif mektubu,

6.6- Ortak katılım olması halinde istenilen diğer belgeler ile birlikte ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış şekli ve içeriği ilgili mevzuatlarca belirlenmiş Noter tasdikli Ortak Girişim Beyannamesi. (1-2-3-6-7-9-10-11-12.maddelerindeki istenilen belgeler her bir ortak tarafından ayrı ayrı verilecektir. Diğer belgeler bir ortak tarafından sağlanabilir,

6.7- Vekaleten katılması halinde ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış Noter tasdikli vekaletname ve vekilin Noter onaylı imza örneği. Sabıka kaydı. (Sabıka kaydını son 1 ay içerisinde almış olmalıdır. Adli Sicil Kaydı olması halinde açıklamasını gösteren Mahkeme Kararı ya da yazısı sabıka kaydı ekinde bulunacaktır. İhalelere katılmaya engel sabıka kaydı bulunanlar ihaleyi kazanmış olsalar dahi sonradan herhangi bir ihtara gerek kalmadan ihale/ sözleşme iptal edilecektir),

6.8- İhale doküman bedelinin satın alındığına dair belge,

6.9- Fethiye Belediyesinden ilk ihale ilan tarihinden sonra alınmış borcu yoktur belgesi,

6.10- Tüzel kişilerde ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlerini belirten Ticaret Sicil Gazetesinin aslı veya ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış son güncel tasdikli örneği,

6.11- İhaleye iştirak eden tarafından her sayfası ayrı ayrı imzalanmış şartname,

6.12- İhalelere katılmaktan yasaklı ve cezalı olmadığına dair taahhütname,

NOT: İstenen Belgelerin aslı veya noter onaylı olması zorunludur.

Ortak Belgeler:

1 - İhale konusu turistik tesis, İlçemizin ve Belediyemizin önemli bir marka değeri olduğundan İsteklilerin, (Ortak Katılımlarda en az birinin) en az 5 yıldır, Turizm Tesislerinin Belgelendirilmesine ve Niteliklerine İlişkin Yönetmelikte yer alan, aşağıda sınırlı sayıda sayılan tesislerden birini işlettiklerine dair belgeyi ibraz etmeleri zorunludur. Kabul edilecek olan tesis türleri;

a) 4 ve üzeri yıldızlı oteller

b) Butik Oteller

c) Özel Tesisler (Özel Tesis Turizm İşletme Belgesi ibraz edemeyen istekliler değerlendirilmeyecektir)

2 - T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nca, sürdürülebilir turizm kapsamında, çevrenin korunması, çevre bilincinin geliştirilmesi, turistik tesislerin çevreye olan olumlu katkılarının teşvik edilmesi ve özendirilmesi amacıyla çevreye duyarlı konaklama tesisi belgesi verilmektedir. “Çevresel Değerlere Duyarlı Belediyecilik İlkesi” gereği ve ihale konusu turistik tesisin hâlihazırdaki durumu nedeniyle; ortak belgelerde belirtilen işletmeciliğin, Yeşil Yıldız Belgesi ile gerçekleştirilmiş olması şarttır. İsteklilerin, Yeşil Yıldız Belgeli ve ortak belgelerde sayılan tesis türlerinden birini işlettiklerini gösterir belgeleri ibraz etmeleri lazım gelmektedir.

3 - Mali duruma ilişkin belgeler,

a) Banka Referans Mektubu.

İsteklinin, muhammen bedelin asgari % 25 kadar kullanılmamış nakit kredisi veya asgari % 25 kadar kullanılmamış teminat mektubu kredisi olması şarttır.

Ortak girişimlerde pilot firmaya ait nakit ve teminat mektubu kredi miktarları tam olarak, ortak firmalara ait kredi miktarları ise % 50 oranında değerlendirilir.

b) Banka Referans Mektubu teyit yazısı,

c) İstekliler, ihalenin yapıldığı yıldan önceki 5 yıla ait, toplam cirosunun asgari 100.000.000,00 ¨ (yüzmilyontürklirası) olduğuna dair belgeleri sunacaklardır. (Gelir tabloları Yeminli Mali Müşavir veya Vergi Dairesi tasdikli olacaktır.)

4 - Sertifikalar,

Uluslararası kurallara uygun ve akredite edilmiş kalite kontrol sertifikalarının ibrazı, hem marka değerinin korunması hem de iş güvenliği ve hizmet kalite standardı açısından zorunludur. Bu anlamda, İsteklilerin, işletme açısından temel standartlar mahiyetteki sayılan asgari işbu sertifikaları ibraz etmeleri lazım gelmektedir;

a) İSO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Sertifikası

b) İSO 14001 Çevre Yönetim Sistemi Sertifikası

c) OHSAS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Sertifikası

d) İSO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Sertifikası

MADDE 7 - 2886 Sayılı Kanunun 6. Maddesinde belirtilen kişiler ihaleye katılamazlar. Bu hususun sonradan tespit edilmesi halinde sözleşme tek taraflı fesih edilir.

MADDE 8 - İhale sırasında hazır bulunmayan veya noterden tasdikli vekâletnameyi haiz bir vekil göndermeyen istekliler, ihalenin yapılış tarzına ve sonucuna itiraz edemezler.

İlan olunur.

1043/1-1