29 Kasım 2016 SALI

Resmî Gazete

Sayı : 29903

ARTIRMA, EKSİLTME VE İHALE İLÂNLARI

 


4458 SAYILI GÜMRÜK KANUNU VE 5607 SAYILI KAÇAKÇILIKLA MÜCADELE KANUNU UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR

Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Doğu Anadolu Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Van Tasfiye İşletme Müdürlüğünden:


MUHTELİF İŞLER YAPTIRILACAKTIR

Ankara Orman Bölge Müdürlüğünden:


ORACLE MARKA LİSANS GÜNCELLEMESİ SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:


MUHTELİF CİNS VE MİKTAR YAZILIM SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:


MUHTELİF MALZEMELER SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:


HİZMET SATIN ALINACAKTIR

TKİ Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğünden:


ARSA SATILACAKTIR

Tire Belediye Başkanlığından:


TOZ ŞEKER ALIMI YAPILACAKTIR

Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


4458 SAYILI GÜMRÜK KANUNU VE 5607 SAYILI KAÇAKÇILIKLA MÜCADELE KANUNU UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR

Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Doğu Anadolu Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Van Tasfiye İşletme Müdürlüğünden:

1 - Satışa esas bedeli en az 13,10 TL ile en çok 9.154,20 TL arasında değişen; 02/12/2016 günü saat 16:00'ya kadar yatırılması gereken güvence tutarı da en az 5,00 TL., en çok 920,00 TL arasında olan, cinsi, miktarı, bulunduğu yeri, özellikleri, satışa esas bedeli ve güvence tutarı ayrı ayrı şartname eki listede gösterilen 95 grup eşya (Muhtelif cep telefonu ve aparatları, tek kırma av tüfeği, tüp, cam eşya, klima, muhtelif tekstil eşyası, kol saati, ampul, çay, toz şeker, makaron ve antrasit kömür vb.); açık artırma ve pazarlık usulü ile, Van Tasfiye İşletme Müdürlüğü- Beyüzümü Mah. Özalp Yolu Cad. No: 9 Gümrük Kompleksi TUŞBA/VAN adresindeki ihale salonunda 05/12/2016 tarihinde saat 09:30'da satışa sunulacaktır. Satışa sunulan eşyalar ve söz konusu ihale hakkında ayrıntılı bilgiye www.gtb.gov.tr internet adresimiz ile (0 432) (223 40 26-46) numaralı telefondan ulaşılabilir.

2 - Kimliklerini belirlemeye yarayan belge, gerçek kişilerin T.C. kimlik numarası ve ikametgâh beyanı, tüzel kişilerin vergi kimlik numarası ve işyeri merkezi beyanı, güvencenin yatırıldığına ilişkin belge, vekil olarak katılanlar için vekâletname aslı veya noter onaylı örneği, tüzel kişiler adına katılacaklardan, yetki belgesinin aslı veya noter onaylı örneğinin veya vekaletname kartının satış günü ihale salonunda ibraz edilmesi gerekir.

3 - Bu ilanda bulunmayan hususlarda şartname ve eki listelerde belirtilen hükümler geçerlidir. Açık Artırma Yöntemiyle Eşya Satış Şartnamesi ve ekleri 10,00 TL bedel karşılığı Van Tasfiye İşletme Müdürlüğü ile Doğu Anadolu Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğünden alınabilir.

İlan olunur.

10541/1-1


MUHTELİF İŞLER YAPTIRILACAKTIR

Ankara Orman Bölge Müdürlüğünden:

Mülkiyeti Orman Genel Müdürlüğüne ait Ankara İli Etimesgut İlçesi Yapracık Mahallesi 49692 Ada 2 Parsel ve Keçiören İlçesi Ovacık Mahallesi 91837 Ada 4 Parselin (Eski 90991 Ada 4 Parsel) verilmesine karşılık, uygulama projeleri ve mahal listeleri dokümanda verilmiş olan Ankara İli, Çankaya İlçesi, Mühye mahallesi 80016 ada 1 parsel (Eski 3229, 3230 Parsel) Devlet Ormanı (6831 sayılı Orman Kanunu 17. Mad.) üzerinde Ankara Orman Bölge Müdürlüğü İdare binası, Ankara Orman İşletme Müdürlüğü İdare Binası, Yangın Acil Durum Üniteleri, Elektrik ve Mekanik altyapı işleri ve Antalya ili Muratpaşa ilçesi Sedir Mahallesi, 646 Ada 24 Parsel üzerinde Antalya Yangın Eğitim Binası işlerinin yüklenici tarafından bedel talep edilmeden yaptırılması ve üzerine ilave bedel Alınması İşi 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunun 35’inci maddesinin (a) fıkrası uyarınca ve Orman Genel Müdürlüğü Taşınmazlarının İdaresi Hakkında Yönetmelik gereği “Kapalı Teklif” usulü ile ihale edilecektir.

1 - İdarenin

a) Adresi                                 :  Oğuzlar Mahallesi Ceyhun Atuf Kansu Caddesi No: 61 Balgat/Çankaya/Ankara

b) Telefon ve faks numarası   :  Tel: 0 312 296 45 00 - Faks: 0 312 296 47 05

2 - İhale konusu yapım işinin

a) Niteliği, türü ve miktarı       :  Uygulama projeleri ve mahal listeleri dokümanda verilmiş olan Ankara İli, Çankaya İlçesi, Mühye mahallesi 80016 ada 1 parsel (Eski 3229, 3230 parsel) Devlet Ormanı (6831 sayılı Orman Kanunu 17. Mad.) üzerinde yaklaşık; 10.000 m2 kapalı alanlı Ankara Orman Bölge Müdürlüğü İdare binası, 2.000 m2 kapalı alanlı Ankara Orman İşletme Müdürlüğü İdare Binası, 12.000 m2 kapalı alanlı Yangın Acil Durum Üniteleri, Elektrik ve Mekanik altyapı işleri ve Antalya ili Muratpaşa ilçesi Sedir Mahallesi, 5.000 m2 kapalı alanlı 646 Ada 24 Parsel üzerinde Antalya Yangın Eğitim Binası

b) Taşınmaz mal

    muhammen bedeli               :  46.086.700,00 TL.

c) İnşaat bedeli                        :  46.002.635,19 TL.

ç) İşe başlama tarihi                :  Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 10 (on) gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.

d) İşin süresi                           :  Yer tesliminden itibaren 540 (Beş Yüz Kırk) takvim günüdür.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                     :  Ankara Orman Bölge Müdürlüğü Oğuzlar Mahallesi Ceyhun Atuf Kansu Caddesi No: 61 Balgat/Çankaya/ Ankara 2. Kat Toplantı Salonu

b) Tarihi ve saati                     :  13.12.2016 Salı günü Saat: 11.00

4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:

4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Kanuni ikametgâh sahibi olmak,

4.1.2. Tebligat için adres beyanı, ayrıca irtibat için telefon numarası ve faks numarası ile elektronik posta adresi.

4.1.3. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası ya da esnaf ve sanatkar odası veya ilgili meslek odası belgesi;

4.1.3.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkar odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.3.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge.

4.1.4. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.4.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.4.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.

4.1.5. Bu işe ait İdari Şartname ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu.

4.1.6. Bu işe ait İdari Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin geçici teminat mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki nakdi teminatın Ankara Orman İşletme Müdürlüğü Döner Sermaye Saymanlığı Ziraat Bankası Kurumsal Şube TR75 0001 0025 3306 2881 7150 12 nolu hesabına yatırıldığını gösterir belge.

4.1.7. Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi.

4.1.8. İsteklinin ortak girişim olması halinde, bu işe ait İdari Şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi.

4.1.9. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde;

4.1.9.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1.3. maddesinin (4.1.3.1) ve (4.1.3.2) bentlerinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur.

4.1.10. Doküman alındı belgesi.

4.1.11. Teknik personel taahhütnamesi.

4.1.12. İhale Dışı Bırakılacak ve İhaleye Katılamayacak Olanlar Kapsamında Olmadığına İlişkin Taahhütname.

4.1.13. İş Ortaklığı Beyannamesi.

4.1.14. Banka Referans Mektubu.

5 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

6 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

6.1. İhale dokümanı, Ankara Orman Bölge Müdürlüğü Oğuzlar Mahallesi Ceyhun Atuf Kansu Caddesi No: 61 Balgat/Çankaya/Ankara adresinde görülebilir ve KDV Dahil 500,00 (Beşyüz) Türk Lirasının İhale adı belirtilmek sureti ile Ankara Orman İşletme Müdürlüğü Döner Sermaye Saymanlığı Ziraat Bankası Kurumsal ŞubeTR75 0001 0025 3306 2881 7150 12 nolu hesabına yatırıldığını gösterir belgenin ibraz edilmesi sureti ile Ankara Orman Bölge Müdürlüğü Oğuzlar Mahallesi Ceyhun Atuf Kansu Caddesi No: 61 Balgat/Çankaya/Ankara adresinden satın alınabilir.

6.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

7 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Orman Bölge Müdürlüğü Oğuzlar Mahallesi Ceyhun Atuf Kansu Caddesi No: 61 Balgat/Çankaya/Ankara 2.Kat Toplantı Salonu adresinde İhale Komisyonu Başkanlığı’na verilebileceği gibi, Ankara Orman Bölge Müdürlüğü Oğuzlar Mahallesi Ceyhun Atuf Kansu Caddesi No: 61 Balgat/Çankaya/Ankara adresine iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

8 - İstekliler tekliflerini, Uygulama projesi ve mahal listesi ihale şartnamesi ekindeki dokümanda verilmiş olan Ankara Orman Bölge Müdürlüğü İdare binası, Ankara Orman İşletme Müdürlüğü İdare Binası, Yangın Acil Durum Üniteleri ve Antalya Yangın Eğitim Binasını yapmayı taahhüt etmek ve 84.064,81 TL (SeksenDörtbinAltmışDört TL Seksenbir Krş) ilave bedele ek olarak kapalı teklif usulü ile pey sürerek artırmak suretiyle vereceklerdir. Bu ihalede uygun bedel; teklif edilecek bedellerin en yükseğidir. Tekliflerin rakam ve yazı ile açık olarak yazılması zorunludur. İlave bedel üzerine teklif edilen ek bedel ile birlikte toplam bedel üzerinden idare tarafından projeleri ve mahal listeleri hazırlanmış olan Ankara Orman Bölge Müdürlüğü veya Antalya Orman Bölge Müdürlüğü sınırları içerisinde kalacak şekilde idarenin belirleyeceği ek inşaatları yaptırılacaktır. Bu iş için anahtar teslimi sözleşme düzenlenecektir.

9 - Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10 - İstekliler 1.382.601,00 TL’den az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 takvim günüdür.

12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13 - İdare ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.

10531/1-1


ORACLE MARKA LİSANS GÜNCELLEMESİ SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:

Orman ve Su İşleri Bakanlığı Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğü Teknoloji Dairesi Başkanlığı ihtiyacı Oracle Marka Lisans Güncellemesi ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve istenilen Oracle markasına uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.

1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.

a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, ihale doküman bedelini (130.- TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.

b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.

2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, markaları, Ofis Ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.

3 - Teklifler, 05/12/2016 günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 15.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve istenilen Oracle markasına uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.

5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.

6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.

7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli verilecektir.

8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.

10544/1-1


MUHTELİF CİNS VE MİKTAR YAZILIM SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:

Ofisimizce, Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı ihtiyacı muhtelif cins ve miktar yazılım KISIM-1: 1 adet Uygulama Performans İzleme Yazılımı, 1 adet Güvenlik Testi Yazılımı, 1 adet Kod Analiz Testi Yazılımı ve 1 adet Gerçek Son Kullanıcı Deneyimi Ölçüm Yazılımı ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve marka/modeline uygun olarak, KISIM-2: 1 adet İzleme/Yönetim Yazılımı ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve marka/modeline uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.

 

İHALE KISIMLARI

İHALE EVRAK BEDELİ

KISIM-1:

- 1 ADET UYGULAMA PERFORMANS İZLEME YAZILIMI

- 1 ADET GÜVENLİK TESTİ YAZILIMI

- 1 ADET KOD ANALİZ TESTİ YAZILIMI

- 1 ADET GERÇEK SON KULLANICI DENEYİMİ ÖLÇÜM YAZILIMI

130.- TL

KISIM-2:

- 1 ADET İZLEME/YÖNETİM YAZILIMI

130.- TL

TÜM KISIMLAR VEYA BİRDEN FAZLA KISIM İÇİN

140.- TL

 

1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.

a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.

b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.

2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname, ilave hususlar listesi, marka/model ile Ofis Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.

3 - Teklifler, 05.12.2016 günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.30’da evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgelerin teknik şartnamesine ve markalarına uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarflar aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.

5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.

6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilebileceği gibi her kısmın tamamı için ayrı olmak üzere kısmi teklif de verilebilecektir.

7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.

8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.

10545/1-1


MUHTELİF MALZEMELER SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:

Aşağıda cins ve miktarı yazılı malzeme, firma numunesine, marka-modeline ve teknik şartnamesi ile ticari şartname esaslarına göre iç piyasadan açık teklif usulü ile satın alınacaktır.

 

MALZEMENİN GRUBU

MİKTARI

NEYE GÖRE ALINACAĞI

SON TEKLİF VERME TARİHİ

İmza dosyasından (içten körüklü 18 yapraklı)

15.000

Adet

P-48.b/28.03.2007

07.12.2016

İmza dosyasından (içten körüklü 10 yapraklı)

10.000

Adet

P-48.b/28.03.2007

07.12.2016

Karton telli dosya

300.000

Adet

P-49.c/04.03.2016

08.12.2016

Karton telli dosya (klasöre takılabilen)

150.000

Adet

P-49.c/04.03.2016

08.12.2016

Karton telli yarım dosya

750.000

Adet

P-49.c/04.03.2016

08.12.2016

Karton dosya gömleği

150.000

Adet

P-49.c/04.03.2016

08.12.2016

Tükenmez kalem sabit refilli (Mavi)

1.200.000

Adet

Marka-Model esasına göre

09.12.2016

Tükenmez kalem sabit refilli (Kırmızı)

200.000

Adet

Marka-Model esasına göre

09.12.2016

Tükenmez kalem sabit refilli (Siyah)

300.000

Adet

Marka-Model esasına göre

09.12.2016

Yapıştırıcı (Sentetik polimer bazlı) 20 g

200.000

Tüp

S-02/26.05.2015

12.12.2016

 

Yapışkan bant şeffaf 12mmx10m.

50.000

Rulo

S-03.f/22.06.2016

13.12.2016

Yapışkan bant şeffaf 12mmx33m.

100.000

Rulo

S-03.f/22.06.2016

13.12.2016

Yapışkan bant şeffaf 12mmx66m.

30.000

Rulo

S-03.f/22.06.2016

13.12.2016

 

Zımba makinesi teli uz. 6 mm.

400.000

Kutu

D-06.j/07.12.2005

14.12.2016

Zımba makinesi teli uz. 4,5 mm.

75.000

Kutu

D-06.j/07.12.2005

14.12.2016

Zımba makinesi teli uz. 9,5 mm.

30.000

Kutu

D-06.j/07.12.2005

14.12.2016

Dev ataş

15.000

Kutu

K-01 .c/24.04.2007

14.12.2016

Küçük boy ıstampa (Doğal kauçuk)

5.000

Adet

D-01 .d/24.02.2005

15.12.2016

Büyük boy ıstampa (Doğal kauçuk)

7.500

Adet

D-01 .d/24.02.2005

15.12.2016

 

Ambalaj bandı (Mat kahverengi renkli)

75.000

Rulo

S-06.f/26.04.2016

16.12.2016

Ambalaj bandı (Şeffaf)

75.000

Rulo

S-06.f/26.04.2016

16.12.2016

Roller kalem (dökümantasyon kullanımı için kalıcı siyah renk mürekkepli değiştirilebilir refilli )

50.000

Adet

Marka-Model esasına göre

19.12.2016

Roller kalem (dökümantasyon Kullanımı için kalıcı mavi renk mürekkepli değiştirilebilir refilli )

150.000

Adet

Marka-Model esasına göre

19.12.2016

Roller kalem (genel kullanım için siyah renk mürekkepli konik uçlu atılır tür)

100.000

Adet

Marka-Model esasına göre

19.12.2016

Roller kalem (genel kullanım için mavi renk mürekkepli konik uçlu atılır tür)

300.000

Adet

Marka-Model esasına göre

19.12.2016

Roller kalem (genel kullanım için kırmızı renk mürekkepli konik uçlu atılır tür)

50.000

Adet

Marka-Model esasına göre

19.12.2016

Roller kalem  (genel kullanım için yeşil renk mürekkepli konik uçlu atılır tür)

10.000

Adet

Marka-Model esasına göre

19.12.2016

 

1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR. BEDEL ŞARTNAME EKİ LİSTEDE BELİRTİLMİŞTİR.

a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler.

b) Ancak, ihaleye teklif verecek firmaların, ihaleye katılabilmeleri için ihale evrak bedelini Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.

c) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek, dış zarfa konulması zorunludur. Belgenin aslı teklifler açıldıktan sonra firmaya iade edilecektir. İhalenin bütünüyle iptali halinde, sipariş evrak bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.

2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte Teknik Şartname, Ticari Şartname ile İhale Ek Şartları ile Termin ve Teslim programının aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve Ticari Şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.

3 - Teklifler, son teklif verme günü en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları aynı tarihte açılacaktır. Numune istenerek ihalesine çıkılan malzemeler için verilen firma numunelerinin istenilen şartlara uygunluğunun tespiti amacıyla ayrıca inceleme yapılacağından, fiyatla ilgili iç zarflar bu inceleme sonuna kadar açılmayacaktır. İnceleme sonucu numuneleri istenilen şartlara uygun bulunan firmaların fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacak, teklifleri uygun bulunmayan firmaların iç zarfları ise açılmayarak firma yetkililerine diğer belge ve numunelerle birlikte iade edilecektir. Verilecek numuneler teslimata esas numune olarak değerlendirilecektir. Gerekli görülmesi halinde firmalar hakkında mali ve teknik yönden yeterlilik araştırması yapılacaktır.

5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.

6 - İstekliler, ihale konusu malzemenin tamamı için teklifte bulunabilecekleri gibi, her bir stok malzemenin tamamı için kısmi teklifte de bulunabilirler.

7 - Teklif edilen bedelin %3’den az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihi itibariyle geçerli EN AZ 6 AY GEÇERLİ GEÇİCİ TEMİNAT verilecektir. Teminatın; banka teminat mektubu olması halinde, teminat mektubunda, “... 4734 ve 4735 sayılı kanun ibaresi yerine, ilgili kanun ve şartname hükümlerini yerine getirmek üzere vermek zorunda olduğu ...”, ibaresi yer alacaktır.

8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir.

10546/1-1


HİZMET SATIN ALINACAKTIR

TKİ Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğünden:

Müessese Müdürlüğümüz TRİJEN TESİSİ İŞÇİ HİZMET ALIM İŞİ açık ihale usulü ile aşağıda belirtilen tarihlerde ihale edilecektir.

1 - İdarenin

a) Adresi                                 :  E.L.İ. Müessesesi Müdürlüğü Atatürk cd. No.111 45500 Soma/MANİSA

b) Telefon ve Faks Numarası :  (236) 613 23 26 (4 hat) Fax 612 20 13 – 613 20 13

c) Elektronik posta adresi       :  elisatinalma@eli.gov.tr

2 - İhale konusu hizmetin a)

 

Niteliği - Türü - Miktarı

İhale Kayıt No

Dosya No

İhale Tarih ve Saati

Süre

1-

E.L.İ. Müessesesi Müdürlüğü Trijen Tesislerini, (15 kişi ile) Montaj, Devreye alma, Tamir Bakım ve Komple Çalıştırma hizmet alımı

2016-517765

2016-2115

14.12.2016

14:30

180 gün

 

b) Yapılacağı yer                    :  ELİ Müessesesi Müdürlüğü SOMA/MANİSA.

c) İşin süresi                           :  İhale süreleri takvim günü olup, yukarıda belirtilmiştir.

d) İhale usulü                          :  Açık ihale

3 - İhalenin Yapılacağı yer      :  ELİ Müessesesi Müdürlüğü Komisyon odası Soma/MANİSA

4 - İhale dokümanı; ELİ Müessesesi Müdürlüğü Atatürk cad. No.111  45500 Soma / MANİSA, adreslerinde görülebilir. İhale dokümanlarının şartnamelerini 100,00 TL, karşılığında aynı adreslerden temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

5 - Teklifler 2. maddelerde belirtilen ihale tarih ve saatine kadar Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğü Genel Muhaberat Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

6 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.

7 - Verilen tekliflerin geçerlilik süreleri, ihale tarihinden itibaren 90 gündür.

8 - Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3 (g) maddesi kapsamında olup, (ceza ve yasaklamalarla ilgili hususlar hariç) 4734 ve 4735 Sayılı Kanunlarla bunları tadil eden Kanunlara tabi değildir.

9 - Web sitemiz: www.eli.gov.tr

10536/1-1


ARSA SATILACAKTIR

Tire Belediye Başkanlığından:

1 - Mülkiyeti Tire Belediyesine ait, İzmir İli, Tire İlçesi, Cumhuriyet Mahallesinde bulunan pafta, 1672 ada 1 parsel numaraları aşağıda belirtilen imar planında (Ticaret – Turizm) olan 1 adet arsa, 2886 Sayılı İhale Kanunun 35/a ve 36. maddesine göre “Kapalı Teklif Usulü” artırma suretiyle yapılacaktır.

2 - Adı geçen arsanın satış ihalesi 21.12.2016 Çarşamba günü saat 10.00'da Cumhuriyet Mahallesi 29 Ekim Caddesi No: 19 TİRE/İZMİR adresindeki Belediye Encümeni toplantı salonunda yapılacaktır.

3 - Satışı yapılacak olan Cumhuriyet Mahallesinde bulunan 1 adet arsa:

 

Sıra No

Mahallesi

Pafta

Ada

Parsel

Cinsi İmar Durumu

M2

Muhammen Bedeli

Teminat Bedeli

1

Cumhuriyet

 

1672

1

Arsa (Ticaret - Turizm)

4611,21

2.500.000,00 TL

75.000,00 TL

 

4 - İhaleye katılacaklardan aşağıdaki belgeler istenecektir.

DIŞ ZARF İÇİN İSTENİLECEK BELGELER

a) Gerçek kişiler için İkametgah belgesi (Muhtarlık veya Nüfus Müdürlüğü)

b) Taşınmazın satış şartnamesi (Şartnamenin her sayfası ayrı ayrı ihaleye iştirak eden tarafından imzalanmak zorundadır.)

c) Geçici teminat bedeli makbuzu veya teminat mektubu

d) Gerçek kişiler için Nüfus cüzdanı sureti (Nüfus Müdürlüğünden)

e) Tebligat için Türkiye’de adres göstermek

f) İstekli adına vekaleten iştirak ediliyorsa, isteklinin adına teklif vermeye yetkili olduğuna dair noter tasdikli vekaletname ve imza örneği

g) Tüzel kişi olması halinde, Mevzuatı gereği Tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi veya Esnaf Odasından veya benzeri bir makamdan ihalenin yapılmış olduğu yıl içerisinde alınmış Tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğuna dair belge (Tescil Belgesi) ve kayıtlı olduğu Vergi dairesi Kaydı ve teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren noter tasdikli belge ve imza örneği

h) Ortak girişim olması halinde şekli ve içeriği ilgili mevzuatlarca belirlenen noter tasdikli ortak girişim beyannamesi

ı) Belediyemize borcu olmadığına dair Belediyemiz Emlak Servisinden alınmış borcu yoktur belgesi

İÇ ZARFA TEKLİF MEKTUBU,

Konularak dış zarf kapatılacak olup 8.maddede belirtilen tarih ve saatte Belediye Yazı İşleri Müdürlüğüne alındı belgesi karşılığında teslim edilecektir.

5 - Adı geçen taşınmazın satış bedeli peşin ödenecek olup, % 18 KDV peşin ödenecektir.

6 - Tahmini bedel üzerinden %3 Geçici Teminat alınır.

7 - İhale komisyonu gerekçesi kararda belirtmek suretiyle ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir. (Komisyonun ihaleyi yapmama kararına itiraz edilemez.)

8 - Kapalı Teklif Usulü Taşınmaz ihalesine teklif vereceklerin şartnamede belirtilen maddeler uygun olarak hazırlayacakları ihale zarfını 21.12.2016 Çarşamba günü saat 09:30’a kadar Yazı İşleri Müdürlüğünden alındı belgesi karşılığında teslim etmeleri zorunludur.

9 - İlgililer ihale şartnamesini mesai saatleri dahilinde Emlak ve İstimlak Müdürlüğünden görebilecekleri gibi, aynı zamanda şartname bedeli olan 1.000,00 TL Belediye veznelerine yatırarak alabileceklerdir.

10 - İş bu ihale ilanı genel bilgi mahiyetinde olup, satışta ihale şartnamesi hükümleri uygulanacaktır.

11 - 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu'nun 6. maddesinde yazılı olanlar doğrudan veya dolaylı yollardan ihaleye katılamazlar.

12 - Mülkiyeti Belediyemize ait Cumhuriyet Mahallesi’nde bulunan 1672 Ada 1 parselde kayıtlı toplam 1 adet arsanın satış ihalesine katılmak isteyenlerin geçici teminat makbuzları ile birlikte belirtilen gün ve saatte Belediye Encümeni huzurunda hazır bulunmaları 2886 Sayılı Yasanın 17.maddesi gereğince ilan olunur.

10519/1-1


TOZ ŞEKER ALIMI YAPILACAKTIR

Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:

1 -    Fabrikamız, konusu şartnamede belirtilen 1.000 Çuval (1 Çuval = 50 kg) Toz Şeker alımı kapalı zarf ile teklif alma yoluyla ihale edilecektir.

2 - İhale 13.12.2016 Salı günü saat 14.00’da Fabrikamız Genel Müdürlük toplantı salonunda yapılacaktır.

3 - İhale ile ilgili şartname 100 TL (YüzTürklirası) bedelle Fabrikamız Ticaret Müdürlüğü’nden temin edilebilir.

4 - Nihai teklifler en geç 13.12.2016 Salı günü saat 14.00’a kadar Fabrikamız Ticaret Müdürlüğü’ne verilmiş olması gerekmektedir.

5 - Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.

6 - Bu İhale 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun İstisna Alımı Kapsamındadır.

7 - 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 11. maddesinde belirtilenler hiçbir şekilde ihaleye katılamazlar.

ADRES  :  ANKARA HALK EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş

                   Anadolu Bulvarı No:13 Macunköy - Yenimahalle/ANKARA

                   Tel: (0312) 397 33 65 - 66    Faks: (0312) 397 33 74 - 71

10517/1-1