3 Ağustos 2015 PAZARTESİ

Resmî Gazete

Sayı : 29434

ÇEŞİTLİ İLÂNLAR

 


Başbakanlıktan:

Türkiye İstatistik Kurumu Başkanlığından:

Abant İzzet Baysal Üniversitesinden:

İçişleri Bakanlığı Jandarma Genel Komutanlığından:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Başbakanlıktan:

BAŞBAKANLIK UZMAN YARDIMCILIĞI GİRİŞ SINAVI DUYURUSU

Başbakanlık Merkez Teşkilatında çalıştırılmak ve Başbakanlık Uzmanı olarak yetiştirilmek üzere 26/03/2015 tarihli ve 29307 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan “Başbakanlık Uzmanlığı Yönetmeliği” hükümlerine göre 60 adet Başbakanlık Uzman Yardımcısı alımı için Giriş Sınavı yapılacaktır.

Giriş Sınavı, müracaat edenlerin mezun oldukları fakülte ve bölümlere göre iki grup halinde yapılacaktır.

I. Grupta; hukuk fakültesi, iktisat bölümü, işletme bölümü, kamu yönetimi bölümü ve uluslararası ilişkiler bölümü mezunları arasından 37 adet Başbakanlık Uzman Yardımcısı alınacaktır. Bu gruptan müracaat edeceklerin KPSSP95, KPSSP97, KPSSP103 ve KPSSP116 puan türlerinden birinden en az 85 almaları şarttır.

II. Grupta ise aşağıda mezun oldukları fakülte veya bölüm, bu fakülte veya bölümlere ayrılan kontenjan, sıralamada esas alınacak KPSS puan türü ve taban puanı belirtilen 23 adet Başbakanlık Uzman Yardımcısı alınacaktır.

                                                                                                                                   

 

Fakülte veya Bölüm

Kontenjan

KPSS Puan Türü

Taban Puan

1

İletişim Fakültesi

4

P4 veya P8

75

2

Bilgisayar Mühendisliği Bölümü

4

P4, P6 veya P7

80

3

Elektronik Mühendisliği Bölümü

3

P4, P6 veya P7

80

4

Endüstri Mühendisliği Bölümü

7

P4, P6 veya P7

80

5

Sosyoloji Bölümü

5

P4 veya P8

75

 

I - GİRİŞ SINAVINA BAŞVURU ŞARTLARI

Giriş Sınavına başvuracaklarda aşağıdaki şartlar aranır:

1 - 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen genel şartları taşımak.

2 - Üniversitelerin en az dört yıllık lisans eğitimi veren ve yukarıda belirtilen fakülte veya bölümlerinden veya bunlara denkliği Yüksek Öğretim Kurulu tarafından kabul edilen yurtiçindeki veya yurtdışındaki öğretim kurumlarından mezun olmak.

3 - Giriş Sınavının yapıldığı yılın ocak ayının birinci günü itibarıyla otuzbeş yaşını doldurmamış olmak.

4 - Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından; 5-6 Temmuz 2014 ve 4-5 Temmuz 2015 tarihlerinde yapılan Kamu Personel Seçme Sınavlarında fakülte veya bölümlere göre belirlenen puan türlerinden biri için tespit edilen taban puanı almak kaydıyla, müracaat edenlerin en yüksek puandan başlanarak sıralanması neticesinde kontenjanlara göre alınacak Başbakanlık Uzman Yardımcısı sayısının 4 katı aday arasına girmek. (Son sıradaki aday ile aynı puanı almış adaylar da Giriş Sınavına çağrılacaktır.)

5 - İstenilen belgeleri süresi içerisinde Kuruma teslim ederek Giriş Sınavına başvurmak.

II - BAŞVURU ŞEKLİ VE YERİ

Sınava katılmak isteyenler, başvurularını 10-14 Ağustos 2015 tarihleri arasında “Başbakanlık Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavı Başvuru Formu”nu doldurarak http://www.basbakanlik.gov.tr/ adresinden elektronik ortamda veya Başbakanlık Personel ve Prensipler Genel Müdürlüğüne iletmek suretiyle şahsen, elden veya posta yoluyla yapacaklardır.

Başvuru formunda yer alacak vesikalık fotoğraf son 6 ay içerisinde çekilmiş, mevzuata uygun, kişiyi kolaylıkla tanıtabilecek nitelik ve çözünürlükte olacaktır.

Postadaki gecikmeler ve zamanında yapılmayan başvurular dikkate alınmayacaktır. Başvuru koşullarını taşımadığı halde başvuruda bulunanların müracaatları kabul edilmeyecektir.

III - SINAVA GİRİŞ

Giriş Sınavına katılmaya hak kazandığı tespit edilenlerin listesi 19 Ağustos 2015 tarihinde http://www.basbakanlik.gov.tr/ adresinde ilan edilecektir. Adaylara ayrıca bir tebligat yapılmayacaktır. Bu adaylar, Giriş Sınavına katılabilmek için;

1 - Yükseköğrenim diplomasının veya geçici mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği ya da aslı ibraz edilmek şartıyla suretini,

2 - Özgeçmişini (Özgeçmiş formu http://www.basbakanlik.gov.tr/ adresinden temin edilebilecektir),

3 - İki adet vesikalık fotoğrafını,

4 - Başbakanlık Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavı Başvuru Formunun aslını,

20-26 Ağustos 2015 tarihleri arasında mesai saatleri içerisinde Başbakanlık Personel ve Prensipler Genel Müdürlüğüne şahsen teslim edecekler ve kendilerine “Sınav Giriş Belgesi” verilecektir. Sınava katılamayacaklara herhangi bir bildirimde bulunulmayacaktır.

IV - SINAV YERİ VE TARİHİ

Giriş Sınavı, 31 Ağustos-11 Eylül 2015 tarihleri arasında Ankara’da yapılacaktır. Giriş Sınavına girmeye hak kazanan adaylar, Başbakanlık Merkez Bina A Blok Kat 2 Bakanlıklar/Ankara adresinde sınav giriş belgeleri ve nüfus cüzdanları ile birlikte hazır bulunacaklardır.

V - SINAV ŞEKLİ VE KONULARI

Sözlü şekilde yapılacak Giriş Sınavında

Adaylar;

a) Mezun oldukları bölümlerin müfredatı dikkate alınarak alanlarına ilişkin bilgi düzeyi,

b) Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme gücü,

c) Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu,

ç) Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı,

d) Genel yetenek ve genel kültürü,

e) Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı,

yönlerinden ayrı ayrı puan verilmek suretiyle değerlendirileceklerdir.

VI - SINAV SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ VE İLANI

Adaylar, Giriş Sınavı Komisyonu tarafından yukarıda belirtilen (a) bendi için elli puan, (b) ila (e) bentlerinde yazılı özelliklerin her biri için onar puan üzerinden değerlendirilecektir. Giriş Sınavında başarılı sayılmak için, Giriş Sınavı Komisyonu başkan ve üyelerinin yüz tam puan üzerinden verdikleri puanların aritmetik ortalamasının en az 70 olması şarttır.

Başarı puanı en yüksek olan adaydan başlanmak ve duyuruda belirtilen kadro sayısını aşmamak suretiyle; Giriş Sınavında başarılı olanlar, http://www.basbakanlik.gov.tr/ adresinde ilan edilecektir. Adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Giriş Sınavında 70 ve üzerinde puan almış olmak, bu sıralamaya giremeyen adaylar için müktesep hak teşkil etmeyecektir. Giriş Sınavında başarılı olanların sayısı, ilan edilen kadro sayısından daha az ise sadece başarılı olanlar sınavı kazanmış kabul edilecektir.

Giriş Sınavını kazanan adaylardan atama yapılmadan önce; iki adet vesikalık fotoğraf ile birlikte görevini devamlı yapmaya engel olabilecek herhangi bir sağlık sorununun olmadığına, adli sicil kaydının bulunup bulunmadığına ve erkek adaylar için askerlik durumuna dair yazılı beyan istenecektir.

Giriş Sınavında başarılı olan ve atanmaya hak kazanan adaylardan süresi içerisinde belgelerini teslim edenlerin uzman yardımcısı kadrolarına atamaları yapılacaktır.

Giriş Sınavını kazananlardan başvuru belgelerinde ve işlemler sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılarak atamaları yapılmayacak, atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilecektir. Bu kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulacaktır.

Kamuoyuna duyurulur.

6994/1-1


Türkiye İstatistik Kurumu Başkanlığından:

UZMAN YARDIMCILIĞI GİRİŞ SINAVI DUYURUSU

Türkiye İstatistik Kurumu Uzmanı olarak yetiştirilmek üzere sınavla, Merkez Teşkilatına, aşağıda okul bölümü, puan türü ve sayısı belirtilen toplam 33 Türkiye İstatistik Kurumu Uzman Yardımcısı alınacaktır.

 

BÖLÜM

PUAN TÜRÜ

SAYI

İstatistik

KPSSP25

21

İktisat

KPSSP22

  4

İşletme

KPSSP23

  2

Uluslararası İlişkiler

KPSSP33

  1

Matematik

KPSSP7

  1

Kimya Mühendisliği

KPSSP7

  1

İnşaat Mühendisliği

KPSSP7

  1

Endüstri Mühendisliği

KPSSP7

  2

TOPLAM

33

 

1 - GİRİŞ SINAVINA BAŞVURU ŞARTLARI

a) Merkez Teşkilatında görevlendirilmek üzere 33 TÜİK Uzman Yardımcısı; Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından 5-6 Temmuz 2014 veya 4-5 Temmuz 2015 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarına ait yukarıdaki her bölüm karşısında yer alan puan türünden 80 ve üzerinde puan almış, İngilizce, Fransızca, Almanca, İspanyolca, Rusça, Çince ve Arapça dillerinden birinden Yabancı Dil Sınavından (YDS) 50 ve üzerinde puan almış olmak ya da buna denk kabul edilen ve uluslararası geçerliliği bulunan belgeye sahip olmak kaydıyla; müracaat edenlerin yukarıda belirtilen puan türlerinden alınacak, her bölüm kontenjanının 4 katı aday arasına girmek (sonuncu aday ile aynı puana sahip olanlar da giriş sınavına çağrılacaktır).

Aranan genel şartlar:

1 - 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun değişik 48’inci maddesinin (A) fıkrasında belirtilen genel şartları taşımak,

2 - Üniversitelerin en az 4 yıllık lisans eğitimi veren Fakültelerin; İstatistik, İstatistik ve Bilgisayar Bilimleri, İktisat, Uluslararası İlişkiler, Matematik, İşletme ile Mühendislik Fakültelerinin Kimya Mühendisliği, İnşaat Mühendisliği ve Endüstri Mühendisliği bölümlerinden ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarının birisinden mezun olmak,

3 - Giriş Sınavının yapıldığı yılın ocak ayının birinci günü itibariyle otuz beş (35) yaşını doldurmamış olmak. (01/01/1980) tarih ve sonraki doğumlular)

4 - Türkiye’nin her yerinde devamlı olarak görev yapmasına sağlık açısından engeli bulunmamak,

5 - Süresi içinde başvurmak ve giriş sınavı için istenilen belgeleri kuruma vermiş bulunmak,

Giriş sınavına başvuran adaylardan; yukarıda belirtilen okul ve bölüm dışında müracaat eden adayların müracaatları geçerli sayılmayacaktır.

2 - BAŞVURU ŞEKLİ VE YERİ

Başvuru için aşağıda sayılan belgelerle 05/08/2015 tarihinden itibaren 17/08/2015 günü Saat 18:00’a kadar Türkiye İstatistik Kurumu İnsan Kaynakları Daire Başkanlığı Necatibey Cad. No: 114 Çankaya/ANKARA adresine elden veya posta yolu ile başvurulması gerekmektedir. Bu tarihten sonra yapılan başvurular ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

Başvuruda istenen Belgeler:

a) İnsan Kaynakları Daire Başkanlığından veya Kurumun internet sayfasından elde edilerek doldurulacak

İş Talep Formu,

b) Öğrenim belgesinin veya çıkış belgesinin aslı veya kurumca onaylı örneği,

c) KPSS sonuç belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı ile YDS sonuç belgesinin veya buna denkliği kabul edilen ve uluslararası geçerliliği bulunup geçerlilik süresi dolmamış belgenin aslı veya bilgisayar çıktısı,

d) T.C. Kimlik Numarası beyanı.

e) 3 adet vesikalık renkli fotoğraf.

Aslı ibraz edilmek kaydıyla getirilen belgelerin fotokopisi İnsan Kaynakları Daire Başkanlığı tarafından tasdik edilebilecektir. Eksik belge ve bilgileri bulunan başvurular, başvuruları kabul edilip sınava girmeyenler ile şartları uymadığı halde yapılan başvurular, değerlendirmeye alınmayacaktır.

3 - SÖZLÜ SINAV ŞEKLİ VE KONULARI

Sözlü giriş sınavı, adayların; mezun olduğu bölüm ile ilgili konulardaki bilgilerinin, kavrayışlarının, kendilerini ifade etme yeteneği, temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerinin Türkiye İstatistik Kurumu Uzman Yardımcılığına uygunluğunun değerlendirildiği bir sınav olacaktır.

a) Sınav konularına ilişkin bilgi düzeyi. (50 puan)

b) Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme gücü. (10 puan)

c) Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu. (10 puan)

d) Özgüveni ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı. (10 puan)

e) Genel yetenek ve genel kültürü. (10 puan)

f) Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı. (10 puan)

Yönlerinden değerlendirilerek, ayrı ayrı puan verilmek suretiyle gerçekleştirilecektir.

4 - SINAV YERİ VE TARİHİ

Sözlü sınava girmeye hak kazanan adayların listesi 21/08/2015 tarihinde http://www.tuik.gov.tr adresinde ilan edilecektir. Sözlü sınav giriş kartı adayların müracaatları halinde elden teslim edilecektir.

Sözlü sınav 7-8-9-10-11/09/2015 tarihlerinde, Türkiye İstatistik Kurumu Başkanlığı Necatibey Cad. No: 114 Çankaya / ANKARA adresinde yapılacaktır. Adaylar ilan edilen yer ve zamanda sözlü sınav giriş kartı, nüfus cüzdanı veya sürücü belgesi gibi fotoğraflı ve onaylı bir kimlik belgesiyle hazır bulunacaklardır.

5 - SINAV SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ VE İLANI

Sözlü giriş sınavında başarılı sayılabilmek için yüz tam puan üzerinden en az yetmiş puan almak gerekir.

Sözlü sınav puanı esas alınarak, puanı en yüksek adaydan başlamak suretiyle nihai başarı puanı tespit edilir. İlan edilen kadro sayısı kadar aday başarı sırasına göre asıl liste oluşturulur.

Sınavda başarılı olanların sayısı ilan edilen kadro sayısından fazla ise, en yüksek puan alan adaydan başlamak üzere sıralama yapılarak belirtilen kadro sayısı kadar aday, giriş sınavını başarmış kabul edilecektir. Sınav Komisyonu, yapılan sınavda başarılı olmak şartıyla giriş sınavı duyurusunda belirtilen TÜİK Uzman Yardımcısı kadro sayısının yarısını geçmemek üzere puan sırasına göre yedek aday belirleyecektir. Giriş sınavında yetmiş ve üzerinde puan almış olmak, bu sıralamaya giremeyen adaylar için müktesep hak teşkil etmez. Sınavda başarılı olanların sayısı ilan edilen kadro sayısından daha az ise sadece başarılı olanlar sınavı kazanmış kabul edilir.

Nihai başarı listesi http://www.tuik.gov.tr adresinde sözlü sınavın bitimini takip eden 5 iş günü içinde ilan edilecek olup, sözlü sınavı kazanan (asil ve yedek) adayların adreslerine ayrıca posta yoluyla tebligat yapılmayacaktır. Kurum internet sayfasında atamasının yapılacağı ilan edilen adayların, atama işlemlerinin yapılması için 15 gün içerisinde İnsan Kaynakları Daire Başkanlığına müracaat etmeleri gerekir. İnternet sayfasında ilan edilen süre içinde geçerli bir mazereti olmadığı halde müracaat etmeyenlerin atama işlemleri yapılmaz. Müracaat etmeyen asıl adayların yerine, yedek aday listesinden en yüksek puan alandan başlamak üzere atama yapılır.

Belgelerde, başvuru ve işlemler sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılarak atamaları yapılmaz, atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talep edemezler ve haklarında, Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere, Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur.

Kamuoyuna duyurulur.

6915/1-1


Abant İzzet Baysal Üniversitesinden:

AKADEMİK PERSONEL ALINACAKTIR

Üniversitemizin aşağıda belirlenen birim ve anabilim dallarına 2547 sayılı Kanun ve Öğretim Üyeliğine Yükseltme ve Atanma Yönetmeliğinin ilgili maddeleri uyarınca, Üniversitemiz Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Kriterlerini (http://www.ibu.edu.tr/index.php/tr/akademik linkinden temin edilebilir.) sağlamış olmak koşuluyla öğretim üyesi alınacaktır.

Başvuru süresi ilanın yayım tarihinden itibaren on beş (15) gündür. Başvurular ilan edilen birime şahsen yapılacak olup, süresi içinde yapılmayan başvurular ve eksik belgeli dosyalar ile postayla yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir.

Profesör kadroları devamlı statü için olup; adaylar başlıca araştırma eserini de belirttikleri dilekçesine ekleyecekleri, doçentlik belgesi, diğer öğrenim belgeleri, nüfus cüzdanı fotokopisi, fotoğraf ve özgeçmiş ile bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan altı takım dosya ile Rektörlüğümüz Personel Daire Başkanlığına başvuracaklardır.

Doçent kadroları devamlı statü için olup; adaylar dilekçesine ekleyecekleri, doçentlik belgesi, diğer öğrenim belgeleri, nüfus cüzdanı fotokopisi, fotoğraf ve özgeçmiş ile bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan dört takım dosya ile Rektörlüğümüz Personel Daire Başkanlığına başvuracaklardır.

Yardımcı Doçent kadrolarına başvuracak adaylar; dilekçesine ekleyecekleri, öğrenim belgeleri, nüfus cüzdanı fotokopisi, fotoğraf, özgeçmiş ile bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan dört takım dosya ile kadronun ilan edildiği birime başvuracaktır. Bilim alanı bir yabancı dille ilgili olanlar başka bir yabancı dilde sınava girecektir. Adaylar dosyalarına haklarında bilimsel referans alınabilecek üç öğretim üyesinin isim ve adreslerini ekleyecektir.

Yardımcı Doçent adaylarının yabancı dil sınav tarihleri daha sonra belirlenecek ve adaylara başvurdukları birim tarafından duyurulacaktır.

Yurtdışından alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurulca denkliğinin onaylanmış olması gerekmektedir. Atamaların yapılabilmesi için adayların durumunun ilan edilen kadro derecelerine uygun olması gerekmektedir.

İlan edilen kadrolara ataması yapılan adaylar görev aldıkları birimin bulunduğu yerde ikamet etmek zorundadır.

Bu konularda ayrıca bir duyuru yapılmayacaktır.

 

Birim

Anabilim/ Anasanat Dalı

Ünvan

Derece

Adet

Açıklama

Eğitim Fakültesi

Eğitim Programları ve Öğretim

Profesör

1

1

 

Fen-Edebiyat Fakültesi

Analiz ve Fonksiyonlar Teorisi

Profesör

1

1

Lineer ve lineer olmayan operatörlerin yakınsalıkları konusunda çalışmaları olmak.

Fen-Edebiyat Fakültesi

Botanik

Profesör

1

1

Bitki fizyolojisi alanında doçentliğini almış olmak.

Fen-Edebiyat Fakültesi

Botanik

Doçent

2

1

Geofitlerin taksonomisi konusunda çalışmalar yapmış olmak.

Fen-Edebiyat Fakültesi

Cebir ve Sayılar Teorisi

Doçent

2

1

Hesaplamalı cebir konusunda çalışmalar yapmış olmak.

Fen-Edebiyat Fakültesi

Organik Kimya

Doçent

2

1

Yeşil Kimya ile organik sentez konusunda çalışmış olmak.

Güzel Sanatlar Fakültesi

Görsel İletişim Tasarımı

Yardımcı Doçent

5

1

İletişim Bilimleri alanında doktora yapmış olmak. Bilgisayarlı animasyon ve dijital kurgu konularında çalışmış olmak.

Güzel Sanatlar Fakültesi

Resim

Profesör

1

1

Plastik Sanatlar alanında doçent unvanı almış olmak. Sanat psikolojisi ve sanat eleştirisi konularında çalışmalar yapmış olmak.

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

İktisat Teorisi

Doçent

2

1

Endüstriyel organizasyon ve çalışma ekonomisi alanında çalışmaları olmak.

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Siyaset ve Sosyal Bilimler

Doçent

2

1

Siyasal düşünceler alanında doçent unvanı almış olmak. Siyasal liberalizm konusunda çalışmaları olmak.

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Uluslararası İlişkiler

Profesör

1

1

Siyasal hayat ve kurumlar alanında çalışmış olmak.

İletişim Fakültesi

Gazetecilik

Yardımcı Doçent

5

1

Medyanın eğitim işlevi konusunda çalışmış olmak.

İletişim Fakültesi

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Yardımcı Doçent

5

1

İletişim ve ideoloji konusunda çalışmış olmak.

Mühendislik-Mimarlık Fakültesi

Gıda Mühendisliği

Profesör

1

1

Gıda muhafazada yeni teknolojiler konusunda çalışmış olmak.

Mühendislik-Mimarlık Fakültesi

Konstrüksiyon ve İmalat

Doçent

2

1

Alüminyum matrix kompozit malzemelerin üretimi ve ısıl işlemleri konusunda çalışmış olmak.

Tıp Fakültesi

Kalp ve Damar Cerrahisi

Yardımcı Doçent

4

1

En az 5 (beş) yıllık Kalp ve Damar Cerrahisi uzmanı olmak. Çalışan kalpte koroner by-pass tecrübesi ve çalışması olmak.

Tıp Fakültesi

Nöroloji

Yardımcı Doçent

5

1

Akut inmede trombolitik tedavi uygulaması konusunda eğitim almış olmak. Damar tıkanıklığı ve NIHS skoru arasındaki ilişki konusunda çalışmış olmak.

Tıp Fakültesi

Radyoloji

Yardımcı Doçent

5

1

Girişimsel Radyoloji alanında sertifikası olmak. Difüzyon ağırlıklı görüntüleme konusunda çalışmış olmak.

Ziraat ve Doğa Bilimleri Fakültesi

Fitopatoloji

Profesör

1

1

Fitopatoloji alanında doçent unvanı almış olmak. Biyolojik savaş ve mikoloji alanında çalışmalar yapmış olmak.

Ziraat ve Doğa Bilimleri Fakültesi

Kanatlı Hayvan Yetiştiriciliği

Profesör

1

1

Hayvan besleme alanında doçent unvanı almış olmak. Etlik piliç beslenmesinde katkı maddelerinin kullanımı konusunda çalışmaları olmak.

Ziraat ve Doğa Bilimleri Fakültesi

Yaban Hayatı ve Ekolojisi Yönetimi

Doçent

2

1

Geyik popülasyonlarının düzenlenmesi ve orman entomolojisi konularında çalışmalar yapmış olmak.

6984/1-1