4 Nisan 2015 CUMARTESİ

Resmî Gazete

Sayı : 29316

ARTIRMA, EKSİLTME VE İHALE İLÂNLARI

 


MUHTELİF MALZEME AÇIK İHALE USULÜ İLE SATIN ALINACAKTIR

TKİ Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğünden:


KÜÇÜKBAŞ HAYVAN DERİSİ VE BAĞIRSAK SATIŞI YAPILACAKTIR

Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğünden:


KÜÇÜKBAŞ HAYVAN SAKATATI SATIŞI YAPILACAKTIR

Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğünden:


BÜYÜKBAŞ SIRTTAN DÜŞME DERİ (KELLE DERİLERİ DAHİL) SATIŞI YAPILACAKTIR

Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğünden:


BÜYÜKBAŞ HAYVAN SAKATATI, YAN ÜRÜNLER İLE HAYVANSAL YAĞ SATIŞI YAPILACAKTIR

Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğünden:


KİREÇ TAŞI İSTİHRAÇ VE NAKLİYE HİZMET ALIMI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR

T.Ş.F.A.Ş. Ilgın Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:


10 KALEM SANAYİ TİPİ MUTFAK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:


BRANDT MARKA KENAR BANTLAMA MAKİNESİ VE WEEKE MARKA CNC İŞLEM MERKEZİ SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:


1 KISIM (44 KALEM) AMELİYATHANE VE STERİLİZASYON DEMİRBAŞI SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:


DEPOLAMA ÜNİTESİ GENİŞLEMESİ VE SİSTEM EK İHTİYAÇLARI SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:


ORMAN VE SU İŞLERİ BAKANLIĞI BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI İHTİYACI KAT YAZICISI VE YÖNETİM YAZILIMI SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:


ARSA KARŞILIĞI DAİRE YAPIM İŞİ İHALE EDİLECEKTİR

Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığından:


YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE HİZMET ALIM İŞİ YAPTIRILACAKTIR

ÇAYKUR Karaca Çay Fabrikası Müdürlüğünden: Of/TRABZON


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


MUHTELİF MALZEME AÇIK İHALE USULÜ İLE SATIN ALINACAKTIR

TKİ Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğünden:

1 - İdarenin

a) Adresi                                    :  ELİ. Müessesesi Müdürlüğü 13 Eylül mh. Atatürk Cd. No.111 45500 Soma/MANİSA

b) Telefon ve faks numarası      :  (236) 613 23 26 (4 hat) Fax: 612 20 13 – 613 20 13

c) Elektronik posta adresi          :  elimakikmal@eli.gov.tr

2 - İhale konusu malın a)-

 

 

İhalenin - Niteliği - Türü

İ.K. No

Dosya No

İhale Tarih - Saati

Teslim

Süresi

1-

12 Kalem Komatsu Kamyonlara Dısc+ Pleyt Alımı

38207

2015-0649

21.04.2015 -14.00

90 Gün

2-

52 Kalem Komatsu Yedeği Alımı

38208

2015-0650

21.04.2015-15.00

90 Gün

3-

1 Kalem LPG Dökme Gaz Alımı

38210

2015-0651

21.04.2015-16.00

300 Gün

 

b) Teslim yeri                            :  ELİ Cenkyeri merkez ambarı.

c) Teslim tarihleri                       :  Sipariş mektubunun yükleniciye tebliğ tarihinden itibaren yukarıda yazılı takvim günüdür.

3 - İhalenin Yapılacağı yer         :  ELİ Müessesesi Müdürlüğü Satınalma komisyonu toplantı salonu Soma/MANİSA

4 - İhale dokümanı; ELİ Müessesesi Müdürlüğü Soma / Manisa adresinde görülebilir ve 60.-TL karşılığı temin edilebilir. İhaleye katılacak olanların şartname satın almaları zorunludur.

5 - Teklifler, 2. maddede belirtilen ihale tarihi ve saatine kadar Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğü Genel Muhaberat Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

6 - İstekliler teklif tutarının % 3’ünden az olmamak üzere geçici teminat vereceklerdir.

7 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 30 gün olmalıdır.

8 - Bu ihaleler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun İstisna maddesi (3/g) kapsamında olup,( ceza ve yasaklamalarla ilgili hususlar hariç) 4734 ve 4735 sayılı kanunlarla bunları tadil eden kanunlara tabi değildir.

9 - Web Sitemiz: www.eli.gov.tr

3005/1-1


KÜÇÜKBAŞ HAYVAN DERİSİ VE BAĞIRSAK SATIŞI YAPILACAKTIR

Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğünden:

1 - Kurumumuza bağlı Adana, Ağrı, Bingöl, Denizli, Diyarbakır, Erzurum, Sakarya, Sincan, Van ve Yozgat Kombinalarınca 2015 yılı Mayıs - Ağustos aralığını kapsayan 4 (dört) aylık dönem içinde yapılacak/yaptırılacak küçükbaş hayvan kesimlerinden elde edilecek deri ve bağırsaklar ihale ile satılacaktır.

2 - İhaleler Kombina Müdürlüklerince yapılacak olup her Kombina Müdürlüğü kendi bölgesi (hinterlandı) için diğerleri ile aynı tarih ve saatte ihale yapacaktır.

3 - İstekliler ihale şartnamesine uygun olarak düzenleyecekleri tekliflerini ihale günü olan 14 Nisan 2015 günü saat 11.00’e kadar ilgili Kombina Müdürlüklerine teslim edecektir.

4 - İhaleye ait şartnameler ilgili Kombina Müdürlüklerinden 50,00 (Elli) TL karşılığında temin edilebilir.

5 - Kurumumuz, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na tabii olmadığından söz konusu satışı yapıp yapmamakta veya dilediğine satış yapmakta serbesttir.

3012/1/1-1


KÜÇÜKBAŞ HAYVAN SAKATATI SATIŞI YAPILACAKTIR

Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğünden:

1 - Kurumumuza bağlı Adana, Ağrı, Bingöl, Denizli, Diyarbakır, Erzurum, Sakarya, Sincan, Van ve Yozgat Kombinalarınca 2015 yılı Mayıs-Ağustos aralığını kapsayan 4 (dört) aylık dönem içinde yapılacak/yaptırılacak küçükbaş hayvan kesimlerinden elde edilecek olan sakatatlar ihale ile satılacaktır.

2 - İhaleler Kombina Müdürlüklerince yapılacak olup her Kombina Müdürlüğü kendi bölgesi (hinterlandı) için diğerleri ile aynı tarih ve saatte ihale yapacaktır.

3. - İstekliler ihale şartnamesine uygun olarak düzenleyecekleri tekliflerini ihale günü olan 14 Nisan 2015 günü saat 15:00’a kadar ilgili Kombina Müdürlüklerine teslim edecektir.

4 - İhaleye ait şartnameler ilgili Kombina Müdürlüklerinden 50,00 (Elli) TL karşılığında temin edilebilir.

5 - Kurumumuz, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na tabii olmadığından söz konusu satışı yapıp yapmamakta veya dilediğine satış yapmakta serbesttir.

3012/2/1-1


BÜYÜKBAŞ SIRTTAN DÜŞME DERİ (KELLE DERİLERİ DAHİL) SATIŞI YAPILACAKTIR

Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğünden:

1 - Kurumumuza bağlı Adana, Ağrı, Bingöl, Denizli, Diyarbakır, Erzurum, Sakarya, Sincan, Van ve Yozgat Kombinalarınca 2015 yılı Mayıs - Ağustos aralığını kapsayan 4 (dört) aylık dönem içinde yapılacak/yaptırılacak büyükbaş hayvan kesimlerinden elde edilecek sırttan düşme deriler (kelle derileri dahil) ihale ile satılacaktır.

2 - İhaleler Kombina Müdürlüklerince yapılacak olup her Kombina Müdürlüğü kendi bölgesi (hinterlandı) için diğerleri ile aynı tarih ve saatte ihale yapacaktır.

3 - İstekliler ihale şartnamesine uygun olarak düzenleyecekleri tekliflerini ihale günü olan 14 Nisan 2015 günü saat 10.00’a kadar ilgili Kombina Müdürlüklerine teslim edecektir.

4 - İhaleye ait şartnameler ilgili Kombina Müdürlüklerinden 50,00 (Elli) TL karşılığında temin edilebilir.

5 - Kurumumuz, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na tabii olmadığından söz konusu satışı yapıp yapmamakta veya dilediğine satış yapmakta serbesttir.

3013/1/1-1


BÜYÜKBAŞ HAYVAN SAKATATI, YAN ÜRÜNLER İLE HAYVANSAL YAĞ SATIŞI YAPILACAKTIR

Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğünden:

1 - Kurumumuza bağlı Adana, Ağrı, Bingöl, Denizli, Diyarbakır, Erzurum, Sakarya, Sincan, Van ve Yozgat Kombinalarınca 2015 yılı Mayıs - Ağustos aralığını kapsayan 4 (dört) aylık dönem içinde yapılacak/yaptırılacak büyükbaş hayvan kesimlerinden elde edilecek olan sakatat ve yan ürünler ile hayvansal yağlar ihale ile satılacaktır.

2 - İhaleler Kombina Müdürlüklerince yapılacak olup her Kombina Müdürlüğü kendi bölgesi (hinterlandı) için diğerleri ile aynı tarih ve saatte ihale yapacaktır.

3 - İstekliler ihale şartnamesine uygun olarak düzenleyecekleri tekliflerini ihale günü olan 14 Nisan 2015 günü saat 14.00’a kadar ilgili Kombina Müdürlüklerine teslim edecektir.

4 - İhaleye ait şartnameler ilgili Kombina Müdürlüklerinden 50,00 (Elli) TL karşılığında temin edilebilir.

5 - Kurumumuz, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na tabii olmadığından söz konusu satışı yapıp yapmamakta veya dilediğine satış yapmakta serbesttir.

3013/2/1-1


KİREÇ TAŞI İSTİHRAÇ VE NAKLİYE HİZMET ALIMI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR

T.Ş.F.A.Ş. Ilgın Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:

Kireç Taşı İstihraç ve Nakliye Hizmet Alımı işi T.Ş.F.A.Ş. Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği esasları dahilinde açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale kayıt numarası                            :  2015/38194

1 - İdarenin

a) Adresi                                             :  Konya Yolu Üzeri 8. Km 42600 Ilgın / KONYA

b) Telefon ve faks numarası                :  0.332.885 72 00 (10 Hat) - 0.332.885 72 10

c) Elektronik posta adresi                    :  Yok

ç) İhale dokümanının görülebileceği

    internet adresi (varsa)                      :  Yok

2 - İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı                   :  2015/2016 yılı kampanya ihtiyacı 30.000 Ton Kireçtaşının; İdaremize ait Tekeler Köyü Mevkiindeki, (Fabrikaya uzaklığı 32 km uzaklıkta) taş ocağından Yüklenici tarafından Şartname ve Sözleşmenin İlgili maddelerinde belirtilen evsafa uygun olarak istihracı, Fabrikaya Nakliyesi, İstif edilmesi ve bunlarla ilgili işlerin (Dekopajı, Balast ve Atıklarının istiflenmesi, Atılması, Nakliyesi v.b. ) Yapılmasıdır.

b) Yapılacağı yer                                 :  Fabrikamıza 32 km mesafedeki Taşocağından İstihracı ve Fabrikamız stok sahasına nakliyesi ve istif edilmesi.

c) İşin süresi                                       :  İşin süresi sözleşmenin imzalanmasını müteakip işe başlama tarihinden itibaren 150 (Yüzelli) takvim günüdür.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                                 :  Ilgın Şeker Fabrikası Konya Yolu Üzeri 8. Km. 42600 Ilgın/KONYA

b) Tarihi ve saati                                 :  16/04/2015 Perşembe günü Saat 14:00

4 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

4.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 118,00 (Yüzonsekiz) Türk Lirası karşılığı Ilgın Şeker Fabrikası Ticaret Servisi Konya Yolu Üzeri 8. Km. 42600 Ilgın / KONYA adresinden satın alınabilir.

4.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

5 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

6 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 45 (Kırkbeş) takvim günü olmalıdır.

7 - Diğer Hususlar

7.1. İhalede gerektiğinde açık eksiltme ve/veya pazarlık yapılabilecektir. İsteklilerin veya kanuni vekillerinin ihale günü fabrikamızda hazır bulunmaları gerekmektedir.

7.2. Mezkur alım 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu’na (ceza ve yasaklamalarla ilgili hükümleri hariç) tabi olmayıp, ihale Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği esaslarına göre yapılacaktır. Teşekkülümüz ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta serbesttir.

2938/1-1


10 KALEM SANAYİ TİPİ MUTFAK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:

Ofisimizce, T.C. Deniz Kuvvetleri Komutanlığı Deniz İkmal Merkezi Komutanlığı ihtiyacı 10 kalem sanayi tipi mutfak malzemesi, ihtiyaç sahibi kurumca hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak, Ofisimiz tip ticari şartnamesi ve ihale ek şartları listesinde belirtilen şartlar dahilinde, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.

Bu nedenle, istekliler ilk tekliflerini yazılı olarak bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.

1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.

a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz II Nolu Satınalma Daire Başkanlığı’nda ücretsiz olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik şartnameler ile sair ihale evrakı Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde ilan edilmiş olup, döküm alınabilmektedir. Ancak, ihaleye teklif verecek olan firmaların, eki malzeme listesinde belirtilen şartname bedelini Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.

b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.

2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile eklerinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda ve var ise teknik şartnamede belirtilen belgeler bulunacaktır.

3 - Teklifler, 17/04/2015 günü, en geç saat 12:00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II No’lu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14:00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamesine de uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları; firmalarca teklif edilen ürünlere ait teknik dokümanların, teknik şartnamesine uygunluğunu inceleyip, uygun olup olmadığı konusunda, ihale saatinde Kurum adına karar verecek personelin, Kurumca görevlendirilerek gönderilmesi halinde aynı gün, gönderilmemesi halinde ise bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.

5 - İhale konusu malzemelerin tamamı için teklif verilebileceği gibi herbir kalemin tamamına olmak üzere ayrı ayrı teklif de verilebilecektir.

6 - Teklif edilen ürünlerin marka ve modeli teklif mektubunda belirtilecektir.

7 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir.

2956/1-1


BRANDT MARKA KENAR BANTLAMA MAKİNESİ VE WEEKE MARKA CNC İŞLEM MERKEZİ SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:

Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı ihtiyacı BRANDT marka Kenar Bantlama Makinesi ve WEEKE marka CNC İşlem Merkezi teknik şartnamelerine ve markalarına uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.

1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.

a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini (100,00 TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.

b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.

2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte, teknik şartname, Ofis Ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.

3 - Teklifler, 13/04/2015 günü, saat 12:00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14:00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin, kuruluşça hazırlanan teknik şartnamelerine, BRANDT ve WEEKE markalarına uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.

5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.

6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.

7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.

8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.

2957/1-1


1 KISIM (44 KALEM) AMELİYATHANE VE STERİLİZASYON DEMİRBAŞI SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:

Ofisimizce, T.C. Sağlık Bakanlığı Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu Edirne İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği ihtiyacı 1 Kısım (44 Kalem) Ameliyathane ve Sterilizasyon Demirbaşı, Ofisimiz tip ticari şartnamesi ile ihtiyaç sahibi kurumca hazırlanan teknik şartnamelerine uygun olarak ve ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlar dahilinde, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.

Bu nedenle, istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.

1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.

a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma Daire Başkanlığında ücretsiz olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik şartnameler ile sair ihale evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde ilan edilmiştir. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini (130.-TL) Ofis veznesine veya İhale Ek Şartlarında belirtilen Ofis banka hesaplarından birine yatırmaları gerekmektedir.

b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.

2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile eklerinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.

3 - Teklifler, 14/04/2015 günü, en geç saat 12:00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

4 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir. Ayrıca teklif edilen ürünlerin marka, model ve menşei teklif mektuplarına belirtilecektir.

5 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir.

2958/1-1


DEPOLAMA ÜNİTESİ GENİŞLEMESİ VE SİSTEM EK İHTİYAÇLARI SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:

Ofisimizce, Türk Standartları Enstitüsü ihtiyacı Depolama Ünitesi Genişlemesi ve Sistem Ek İhtiyaçları, ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve istenilen marka/modellerine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.

1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.

a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini (100.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.

b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.

2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname ile Ofis Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.

3 - Teklifler, 16/04/2015 günü, saat 12:00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14:00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, uygun olduğu tespit edilenlerin ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve istenilen markalarına/modellerine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.

5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.

6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.

7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.

8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.

2959/1-1


ORMAN VE SU İŞLERİ BAKANLIĞI BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI İHTİYACI KAT YAZICISI VE YÖNETİM YAZILIMI SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:

T.C. Orman ve Su İşleri Bakanlığı Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ihtiyacı Kat Yazıcısı ve Yönetim Yazılımı teknik şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.

1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.

a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, ihale doküman bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.

b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.

2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, Ofis Ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.

3 - Teklifler, 14/04/2015 günü, saat 12:00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.

5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.

6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.

7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli GEÇİCİ TEMİNAT verilecektir.

8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.

2960/1-1


ARSA KARŞILIĞI DAİRE YAPIM İŞİ İHALE EDİLECEKTİR

Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığından:

1 - Mülkiyeti İl Özel İdaresine ait, İlimiz Merkez Evliya Çelebi Mahallesinde tapunun 83 pafta, 623 ada; 171, 174, 126 nolu parsellerinde kayıtlı toplam 2.742,80 m2 yüzölçümlü arsalar karşılığında İlimiz Yıldırım Beyazıt (Yenidoğan) Mahallesi 2993 ada, 12 parselde kayıtlı 6.621,09 m2 yüzölçümlü alana 2 blok halinde 25 daire yapım işi; 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35/a maddesine göre kapalı teklif usulü ile ihaleye çıkartılmıştır.

Karşılık Olarak Verilecek Arsalar:

 

Adres

Pafta, Ada, Parsel

m2

Kütahya Merkez Evliya Çelebi Mah.

83- 623- 126

748,00

Kütahya Merkez Evliya Çelebi Mah.

83- 623- 171

415,00

Kütahya Merkez Evliya Çelebi Mah.

83- 623- 174

1.579,80

 

Dairelerin Yapılacağı Arsa:

Adres

Pafta, Ada, Parsel

m2

Kütahya Merkez Yıldırım Beyazıt (Yenidoğan) Mh.

18.O.IV- 2993- 12

6.621,09

 

2 - Şartname ve diğer evraklar İl Özel İdaresi Yazı İşleri Müdürlüğü ile Emlak ve İstimlak Müdürlüğünde mesai saatleri içerisinde ücretsiz görülebilir.

3 - İhaleye girecek olanlar ihale dosyasını 250 TL ücret karşılığında alabileceklerdir. İhaleye girenlerin ihale dosyasını almaları ve ücretini yatırmaları zorunludur.

4 - İhale 16/04/2015 Perşembe günü saat 14:00’dan itibaren Kütahya İl Özel İdaresi Hizmet Binasındaki İl Encümen toplantı salonunda ihale komisyonu (İl Encümeni) huzurunda 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35/a maddesine göre kapalı teklif usulü uygulanmak suretiyle yapılacaktır.

5 - Muhammen bedel İdaremize kalacak 2 blok halinde 25 dairenin üzerine 87.156,00 TL’dir. KDV ile işbu ihale ve bağlı sözleşmesinden doğacak tüm vergi, resim, harçlar ve diğer ödemeler (karar pulu, noter onay ücreti vb.) yüklenici tarafından karşılanacaktır.

6 - Geçici teminat İdaremiz adına 406.575,00 TL’lik banka teminat mektubu (kesin ve süresiz) olarak verilecek veya nakit olarak idaremizin banka hesabına yatırılacaktır.

7 - İhaleye katılacaklardan istenilen belgeler:

A) Gerçek Kişiler;

a) Tebligata esas Kanuni ikametgâh belgesi,

b) Nüfus Cüzdan Fotokopisi ve Vatandaşlık Numarası, 

c) Girilecek ihale işi adına hitaben İl Özel İdaresinin ilgili banka hesabına yatırılacak geçici teminat mektubu veya geçici teminat bedelinin nakit olarak ödendiğine dair makbuz,

d) Vekaleten katılıyor ise noter tarafından düzenlenmiş vekaletname,

e) Noter tasdikli imza sirküleri,

f) 2886 Sayılı Kanuna göre herhangi bir şekilde cezalı olmadığına dair yazılı beyanı, vergi borcu olmadığına veya yapılandırıldığına dair vergi dairelerinden temin edecekleri belge,

g) Her sayfası imzalanmış şartname,

h) Şartname bedelinin yatırıldığına dair banka dekontu.

B) İsteklilerin Tüzel Kişilik Olması Halinde;

a) İdare merkezinin bulunduğu yer Mahkemesinden veya sicile kayıtlı olduğu Ticaret ve Sanayi Odasından şirketin sicile kayıtlı olduğu ve halen faaliyette bulunduğuna dair ihalenin yapılacağı yıl içinde alınmış bir belgeyi ibraz etmesi, (Ticaret Sicil Belgesi)

b) Vekaletname ve imza sirküleri (Noter tasdikli)

c) Girilecek ihale işi adına hitaben İl Özel İdaresinin ilgili banka hesabına yatırılacak geçici teminat mektubu veya geçici teminat bedelinin nakit olarak ödendiğine dair makbuz,

d) 2886 Sayılı Kanuna göre herhangi bir şekilde cezalı olmadığına dair yazılı beyanı, vergi borcu olmadığına veya yapılandırıldığına dair vergi dairelerinden temin edecekleri belge,

e) Her sayfası imzalanmış şartname,

f) Şartname bedelinin yatırıldığına dair banka dekontu.

C) Ortaklık Olması Halinde;

a) Ticari ortaklarda, ihaleye girdikleri takdirde ortaklığın hangi mahiyette olduğunu belirten belgelerin ibrazı ile ortaklığı temsilen giren temsilcinin temsil yetkisine haiz noter tasdikli vekaletnamesi, imza sirküsü ile birlikte ortaklığı temsil yetkisini veren yönetim kurulu kararını ibraz etmesi. Vekaletname ve imza sirküleri (Noter tasdikli)

b) Girilecek ihale işi adına hitaben İl Özel İdaresinin ilgili banka hesabına yatırılacak geçici teminat mektubu veya geçici teminat bedelinin nakit olarak ödendiğine dair makbuz,

c) 2886 Sayılı Kanuna göre herhangi bir şekilde cezalı olmadığına dair yazılı beyanı, vergi borcu olmadığına veya yapılandırıldığına dair vergi dairelerinden temin edecekleri belge,

d) Her sayfası imzalanmış şartname,

e) Şartname bedelinin yatırıldığına dair banka dekontu.

8 - İhaleye katılamayacak olanlar:

2886 Sayılı Kanunun 6. Maddesinde yazılı kimseler doğrudan veya dolaylı olarak ihaleye katılamazlar. Bu yasağa uymayarak ihaleye girenin üzerinde ihale kalmış olsa dahi ihale bozularak geçici teminatı İdarenin hesabına gelir kaydedilir.

9 - Geçici Teminata bedeli:

a) Tedavüldeki Türk parası ile Kütahya İl Özel İdaresinin T.C. Ziraat Bankası Kütahya Şubesindeki TR08 0001 0001 7935 0642 8650 14 Iban numaralı hesabına nakit olarak,

b) 2886 Sayılı Kanunun 26. ve 27. Maddelerine uygun olarak düzenlenmiş süresiz ve limit içi banka teminat mektubu olarak yatırılabilir.

10 - İhale Komisyonu gerekçesini karar içeriğinde belirtmek koşulu ile ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir. İhale Komisyonunca uygun görülerek karara bağlanan ihale kararı ise; İta Amiri’nin ONAY’ını takiben geçerlilik kazanacağı gibi, İta Amiri’nin ihaleyi feshetmesi halinde, iştirakçi İdareye karşı herhangi bir hak iddiasında bulunamaz.

İlan olunur.

2939/1-1


YAŞ ÇAY YÜKLEME VE NAKLİYE HİZMET ALIM İŞİ YAPTIRILACAKTIR

ÇAYKUR Karaca Çay Fabrikası Müdürlüğünden:

Of/TRABZON

1 - Müdürlüğümüz tarafından 17.100.000 Kg. yaş çay yükleme ve nakliye hizmet alım işi %20 artar-azalır opsiyonlu olarak Satınalma ve İhale Yönetmeliğimizin 9 uncu maddesi kapsamında açık ihale usulü ile satın alınacaktır.

2 - Bu işe ait şartnameler, aşağıdaki adresten 50.00 TL. bedelle tahsil fişi karşılığından temin edilebilir.

Karaca Çay Fabrikası Müdürlüğü Pınaraltı Mahallesi OF/TRABZON

3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik şartname esasları dâhilinde hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç 14.04.2015 günü saat 14:00’e kadar Karaca Çay Fabrikası Müdürlüğü Pınaraltı Mahallesi OF/TRABZON adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14:00’de açılacaktır.

4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile telgraf, teleks ve faks’la yapılacak müracaatlar kabul edilmez.

5 - Alternatif teklifler kabul edilmez.

6 - Kısmı teklif kabul edilmez. Nakliye işine teklif verenler yükleme işine de teklif vermek zorundadır.

7 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.

8 - Teklif edilen bedelin KDV hariç en az %3 oranında geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç %6’sı oranında kesin teminat alınır.

9 - İhale Karaca Çay Fabrikası Müdürlüğünde yapılacaktır.

10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satınalma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir. 2724/1-1