24 Mart 2015 SALI

Resmî Gazete

Sayı : 29305

ARTIRMA, EKSİLTME VE İHALE İLÂNLARI

 


HİZMET ALIMI YAPILACAKTIR

Burdur Şeker Fabrikasından:


3 ADET SYMANTEC GÜVENLİK YAZILIMI DONANIMI VE LİSANS GÜNCELLEMESİ SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:


AKARYAKIT SATIN ALINACAKTIR

Devlet Demiryolları İşletmesi Genel Müdürlüğü (TCDD) İzmir Liman İşletmesi Müdürlüğünden:


MOTORLU ARAÇ SÜRÜCÜSÜ HİZMET ALIMI YAPILACAKTIR

TEİAŞ 12. İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğünden: GAZİANTEP


GT-21 ÜNİTESİ YANMA AYARLARININ YAPILMASI İÇİN TEKNİK DANIŞMANLIK HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR

EÜAŞ Bursa Doğalgaz Kombine Çevrim Santralı İşletme Müdürlüğünden:


LOKOMOTİF KAPORTA BAKIM ONARIMI YAPTIRILACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:


YAPIM KARŞILIĞI KİRALAMA İHALESİ YAPILACAKTIR

Konya Vakıflar Bölge Müdürlüğünden:


TAŞINMAZ MAL SATILACAKTIR

Adana Defterdarlığı Milli Emlak Dairesi Başkanlığından:


TAŞINMAZ SATILACAKTIR

Bayraklı Belediyesinden:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


HİZMET ALIMI YAPILACAKTIR

Burdur Şeker Fabrikasından:

Fabrikamızın kaynak işlerinin yapılması İşi T.Ş.F.A.Ş. Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliğine göre ihale edilecektir.

İhale kayıt numarası                :  2015/33506

1 - İdarenin                            

a) Adı ve adresi                      :  Şeker Fabrikası Müdürlüğü Şeker evleri Mah Yunus Emre Cad. Kapı No: 2 - 15220 / BURDUR

b) Telefon ve faks numarası   :  0 248 233 19 35  (4 Hat) – 0 248 233 12 67

c) Elektronik posta adresi (varsa) :

2 - İhale konusu hizmetin      

a) Niteliği, türü ve miktarı       :  Fabrikamız kısımlarındaki çeşitli çap ve ebatlarda boru kesim, söküm, demontaj, montaj, kaynak, tamir işleri ile çeşitli ebatlarda ventil, redüksiyon, çekvalf, komprosör, flanş sökümü, montajı ve bahsi geçen işler için malzemelerin yerine getirilmesi, çıkan malzemelerin de Fabrikamız sahasında gösterilen yere taşınması işidir.

b) Yapılacağı yer                    :  Burdur Şeker Fabrikası

c) İşin süresi                           :  İşe başlama tarihinden itibaren 40 iş günüdür.

3 - İhalenin                            

a) Yapılacağı yer                     :  Burdur Şeker Fabrikası Müdürlüğü Ofis Binası Toplantı Salonu

b) Tarihi ve saati                     :  07/04/2015 Salı günü saat 14.30

4 - İhale dokümanı Burdur Şeker Fabrikası adresinde görülebilir ve (KDV dahil) 100,00 TL karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

5 - Teklifler 07/04/2015 Salı günü saat 14.30’a kadar Burdur Şeker Fabrikası Haberleşme Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

6 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

7 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 45 takvim günü olmalıdır.

8 - Mezkur hizmet alımı ceza ve yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı kanunlara tabi olmayıp, Fabrikamız ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta serbesttir.

2603/1-1


3 ADET SYMANTEC GÜVENLİK YAZILIMI DONANIMI VE LİSANS GÜNCELLEMESİ SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:

Elektrik Üretim A.Ş. Genel Müdürlüğü Ticaret Dairesi Başkanlığı ihtiyacı olan 3 adet symantec güvenlik yazılımı donanımı ve lisans güncellemesi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve istenilen markasına uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.

1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.

a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.

b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.

2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname, marka, Ofis tip ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.

3 - Teklifler 02/04/2015 günü, saat 12.00’ ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamesine ve istenilen markasına uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.

5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.

6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.

7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat geçici teminat verilecektir.

8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.

2537/1-1


AKARYAKIT SATIN ALINACAKTIR

Devlet Demiryolları İşletmesi Genel Müdürlüğü (TCDD) İzmir Liman İşletmesi Müdürlüğünden:

İhale Kayıt No                                     :  2015/31699

1 - İdarenin:

a) Adresi                                             :  TCDD İzmir Liman İşletme Müdürlüğü /Atatürk Caddesi No.97 Alsancak/İZMİR

b) Telefon ve Faks Numarası              :  0232 463 16 00 / 391 - Faks: 0232 463 22 48

c) Elektronik Posta Adresi                  :  izmirlimansatınalma@tcdd.gov.tr

2 - İhale konusu işin adı ve miktarı     :  Akaryakıt (Motorin) Alımı 1.700.000 Lt.

3 - İhale Tarihi ve Saati:

a) İhale tarihi                                       :  06.04.2015

b) İhale Saati                                       :  14:00

4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

5 - Tekliflerin, TCDD İzmir Liman İşletmesi Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına 06.04.2015 Pazartesi günü saat 14.00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

6 - İhale dokümanı TCDD İzmir Liman İşletmesi Müdürlüğü İhale Komisyonu Satın Alma Servisi’nde görülebilir.

İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup, TCDD İzmir Liman İşletmesi Müdürlüğü Muhasebe Veznesinden (KDV) Dahil 500.00.-TL (BeşyüzTürkLirası) bedelle temin edilebilir.

7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

8 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.

2604/1-1


MOTORLU ARAÇ SÜRÜCÜSÜ HİZMET ALIMI YAPILACAKTIR

TEİAŞ 12. İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğünden:

GAZİANTEP

Motorlu Araç Sürücüsü Hizmet Alımı (4 Adet Ağır Vasıta Şoförü Kiralama) işi, TEİAŞ’nın 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 3/g maddesi Uyarınca Yapacağı Mal ve Hizmet Alımlarında Uygulanacak Esas ve Usullere Dair Yönetmeliği 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale kayıt numarası                            :  2015/33033

1 - İdarenin

a) Adresi                                             :  Eyüp Sultan Mah. Bahaaddin Nakıpoğlu Cad. No:61 Fevzi Çakmak PK: 18 - 27001 Ş.Kamil/ GAZİANTEP

b) Telefon ve faks numarası                :  0 342 329 28 28 – 0 342 329 08 73

c) Elektronik posta adresi                    :  12grup.satinalma@teias.gov.tr

ç) İhale dokümanının görülebileceği

    internet adresi (varsa)                      :

2 - İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı                   :  Motorlu Araç Sürücüsü Hizmet Alımı (4 Adet Ağır Vasıta Şoförü Kiralama) işi

b) Yapılacağı yer                                 :  Gaziantep, Kahramanmaraş, Şanlıurfa

c) İşin süresi                                       :  1095 Gün

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                                 :  TEİAŞ 12. İletim Tesis ve İşletme Grup Müdürlüğü

b) Tarihi ve saati                                 :  07/04/2015 Salı Saat:10:00

4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:

4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:

a) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;

1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

b) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

c) İdari Şartname ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu,

ç) İdari Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların Mali İşler/Muhasebe Birimlerine (T.Vakıfbank Gaziantep Merkez Şubesinde bulunan TR 40000 1500 158 0072 859 980 52 nolu hesaba ) yatırıldığını gösteren makbuzlar,

d) İdari Şartnamenin 7.4. ve 7.5. maddelerinde belirtilen, şekli ve içeriği TEİAŞ’nin 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3/g Maddesi Uyarınca Yapacağı Mal ve Hizmet Alımlarında Uygulanacak Esas ve Usullere Dair Yönetmeliğinde düzenlenen yeterlik belgeleri,

e) Vekâleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekâletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,

f) İsteklinin ortak girişim olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,

g) Alt yüklenici çalıştırılmasına izin verilmesi halinde, alt yüklenici kullanacak olan isteklinin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündüğü işlerin listesi,

ğ) Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.1.2. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde;

4.1.2.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1. maddesinin (a) ve (b) bentlerinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur. İş ortaklığının tüzel kişi ortağı tarafından, iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, bu ortak (ğ) bendindeki belgeyi de sunmak zorundadır.”

4.1.3. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler

4.1.3.1. Bankalardan temin edilecek belgeler:

Teklif edilen bedelin % 10’undan, az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayri nakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatı gösteren banka referans mektubu, Bu kriter, mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir.

4.1.4. Bilanço veya eşdeğer belgeler

İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;

a) Yılsonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri,

b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler, a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir. İsteklinin;

a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması,

yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli görülen bölümlerini ya da bunlara eşdeğer belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

4.1.5. İş hacmini gösteren belgeler

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Toplam cironun teklif edilen bedelin %12’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %8’inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

4.1.6. Mesleki ve Teknik Yeterliğe İlişkin Belgeler ve Bu Belgelerin Taşıması Gereken Kriterler:

4.1.6.1. İstekliler aşağıdaki belgeleri teklifi ile birlikte vermek zorundadır. Belgelerden herhangi birinin eksik olması durumunda teklif değerlendirmeye alınmayacaktır.

4.1.6.2. İş deneyim belgesine ilişkin temel kriterler:

İlk ilan tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kabul işlemleri tamamlanan ihale konusu iş veya benzer işlerle ilgili deneyimi gösteren ve teklif edilen % 30 oranından az olmamak üzere, tek sözleşmeye ilişkin iş deneyimini gösteren belgeleri sunacaklardır.

4.1.6.3. Bu ihalede benzer iş olarak, Kamu veya özel sektörde yapılmış olan hizmet aracı işletmeciliği benzer iş olarak kabul edilecektir.

5 -  Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilir.

6 - Bu İhalede kısmi teklif verilemez

7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1.İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100,00 (yüz) Türk Lirası karşılığı satın alınabilir. “İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil, 110,00 (yüzon) Türk Lirası doküman bedelini Grup Müdürlüğümüzün Gaziantep Vakıfbank Merkez Şubesinde bulunan TR 40000 1500 158 0072 859 980 52 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.”

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

8 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Eyüp Sultan Mah. B.Nakıpoğlu Cad. No:61 27001 Ş.Kamil /GAZİANTEP adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9 - İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

10 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

11 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez

12 - Bu ihale dokümanı ve ekleri 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 3 üncü maddesinin (g) bendine göre ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç bu Kanuna tabi değildir.

2614/1-1


GT-21 ÜNİTESİ YANMA AYARLARININ YAPILMASI İÇİN TEKNİK DANIŞMANLIK HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR

EÜAŞ Bursa Doğalgaz Kombine Çevrim Santralı İşletme Müdürlüğünden:

Santralımızda mevcut MHI firmasının imalatı olan GT-21 ünitesi yanma odalarının bakımlarından sonra ilgili ünitede yanma ayarlarının yapılabilmesi için teknik danışmanlık hizmeti temin edilmesi işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir.

İhale Kayıt Numarası                 :  2015/32678

1 - İdarenin

a) Adresi                                    :  Ovaakça Santral Mahallesi Doğal Gaz Çevrim Santralı Küme Evler İdari Bina No: 22 Osmangazi/BURSA (Posta Adresi: PK:41 16105 Gençosman/BURSA)

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0 224 267 11 70 – 224 267 11 77

c) Elektronik Posta Adresi         :  bursaticaret@euas.gov.tr

2 - İhale Konusu İşin

a) Niteliği, Türü ve Miktarı        :  Santralımızda mevcut MHI firmasının imalatı olan GT-21 ünitesi yanma odalarının bakımlarından sonra ilgili ünitede yanma ayarlarının yapılabilmesi için teknik danışmanlık hizmeti temin edilmesi işi. (4 teknik danışman ile)

b) Teslim Yeri                           :  EÜAŞ Bursa Doğalgaz Kombine Çevrim Santralı İşletme Müdürlüğü

c) Teslim Tarihi                         :  20.04.2015 tarihinde işe başlanacaktır. Yaklaşık 2 gün.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı Yer                       :  EÜAŞ Bursa Doğalgaz Kombine Çevrim Santralı İşletme Müdürlüğü

b) Tarihi ve Saati                       :  31.03.2015 Salı Saat 14:30

4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler :

a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,

b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya meslek odası belgesi;

1) Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış ticaret ve/veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği kayıtlı tüzel kişiliğin kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri

d) İhale dokümanı ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu,

e) İhale dokümanında belirlenen geçici teminata ilişkin standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların Saymanlık ya da Muhasebe Müdürlüklerine yatırıldığını gösteren makbuzlar,

f) Vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,

g) İsteklinin iş ortaklığı olması halinde, ihale dokümanı ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,

İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde; İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 7.1. maddesinin (b) ve (c) bentlerinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur.

5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.

6 - İhale tüm yerli isteklilere açıktır. Yabancı isteklilerle iş ortaklığı yapanlar ihaleye teklif veremez. Yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.

7 - İhale dokümanı idaremizin yukarıda yazılı adresinde görülebilir ve 35 .- TL bedel karşılığı aynı adresten temin edilebilir. Teklifler 31.04.2015 saat 14.30'a kadar İdaremizin yukarıda yazılı adresine verilebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

8 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme düzenlenecektir

9 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

10 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale tarihinden itibaren en az 60 (altmış) takvim günü opsiyonlu olmalıdır.

11 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremez.

12 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç, 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi olmayıp, 4964 sayılı Kanunun 1 inci maddesinin son fıkrası ve 40 ıncı maddesinin son fıkrasına istinaden EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.

2441/1-1


LOKOMOTİF KAPORTA BAKIM ONARIMI YAPTIRILACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:

İhale Kayıt Numarası                 :  2015/32168

1 - İdarenin

a) Adresi                                    :  Ahmet Kanatlı Cad. 26490 /ESKİŞEHİR

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0 (222) 224 00 00 (4435-4436)

                                                      225 50 60  -  225 72 72

2 - İhale konusu işin niteliği,

      türü ve miktarı                     :  10 adet E 43000 tipi lokomotiflerin kaporta bakım onarımı ile yıkama, kumlama ve boya işleri; teknik şartnameye göre yaptırılacaktır.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                        :  TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu

b) Tarihi ve saati                        :  08/04/2015 - Saat 14:00

4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

5 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığına 08/04/2015 günü saat 14:00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı adresten 50,- TL bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.

7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.

2443/1-1


YAPIM KARŞILIĞI KİRALAMA İHALESİ YAPILACAKTIR

Konya Vakıflar Bölge Müdürlüğünden:

Bölge Müdürlüğümüzce aşağıda nitelikleri belirtilen taşınmazlar üzerine 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 35/a maddesi gereği kapalı teklif usulü ile yapım karşılığı kiralama modeli çerçevesinde uzun süreli kiralama ihalesi yapılacaktır.

İl                                          :  AKSARAY

İLÇES                                 :  MERKEZ

MAHALLESİ                     :  KILIÇASLAN

CADDESİ                          :  SELÇUK BULVARI (9. BULVAR)

PAFTA                               :  36

ADA NO                            :  1066

PARSEL NO                      :  298

YÜZÖLÇÜMÜ                  :  15.983,70 m2

İHALE USULÜ                 :  2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 35/a maddesi gereği kapalı teklif (bu teklifte) Vakıflar Müdürlüğünün 04.03.2015 gün ve 4795 sayılı yazısında belirtilen hususlar aynen muhafaza edilecektir.

MUHAMMEN BEDELİ    :  11.939.305,00. TL. (Onbirmilyon dokuzyüz otuz dokuz bin üç yüz on beş Türk Lirası) olup, bu bedel inşaat maliyet bedelidir.

GEÇİCİ TEMİNAT            :  358.179,15-TL (Üçyüzellisekiz Bin Yüzyetmişdokuz Lira on beş Krş) olup, bu bedel muhammen bedelin %3’ünü teşkil etmektedir.

İHALE GÜNÜ VE SAATİ   :  03.04.2015 - Cuma günü saat: 10,00

A. Yukarıda özellikleri belirtilen taşınmaz üzerine Vakıflar Genel Müdürlüğünün 03.03.2015 gün ve 32808994.160.07.02.[68]-4611 sayılı yazısı ve Konya Vakıflar Bölge Müdürlüğünün 13.03.2015 tarih ve 96725240-160.07.03/780 sayılı onay belgesine istinaden; Aksaray İli, Merkez İlçesi, Kılıçaslan Mahallesi’nde bulunan Vakıflar Genel Müdürlüğü adına kayıtlı taşınmazın;

1 - İşin süresinin sözleşme tarihi itibariyle başlaması,

2 - İlk 24 (yirmidört) ay içerisinde;

a) Araziye ait plankote çıkarılması ve 3194 sayılı İmar Kanununa göre kamuya terk edilecek alan olması halinde bedelsiz terk ya da 3194 sayılı İmar Kanunu’nun 18. Madde uygulaması ile ilgili işlemlerin yüklenici tarafından yapılması,

b) Yapılacak olan tesise ait mimarı, statik, mekanik, elektrik ve diğer tüm uygulama projelerinin ve imalat detaylarının hazırlanması, ilgili kurum ve kuruluşların onayı alınmasına müteakip inşaat ruhsatının alınması, uygulama projelerinin resmi kurum onaylı birer nüshasının İdaremize teslim edilmesi, inşaatın bitirilerek tesisin tüm ekipman ve iç donanımı ile tamamlanmış olarak işletme ruhsatının alınması ve işletmeye açılması, tamamlanan bina için cins değişikliğinin yapılması, aksi takdirde sözleşmenin feshedilerek o tarihe kadar yapılmış olan tüm imalatın İdaremize terk ve teberru edilmesi, yatırılan teminatlarla kiraların gelir kaydedilmesi,

3 - Sözleşme tarihinden itibaren ilk 24 (yirmidört) ay 1.500,00 TL (Bin beş yüz Türk Lirası), 25. aydan itibaren yani 3. yılın başından itibaren sözleşme imzalandığı tarihten itibaren her yıl için Üretici Fiyatları Endeksi (ÜFE) ilave edilmesi şartıyla aylık 10.000,00 (On Bin Türk Lirası) TL kira bedeline ihaledeki artış miktarının alınması müteakip aylar için bu bedele Türkiye İstatistik Kurumu’nca yayımlanan ÜFE (On iki aylık ortalamalara göre değişim % oranı) oranı dikkate alınarak belirlenecek bedelden aylık kira alınması, 137. Ayın başından itibaren sözleşme imzalandığı tarihten itibaren her yıl için Üretici Fiyatları Endeksi (ÜFE) ilave edilmesi şartıyla aylık 96.550,00 TL (Doksan altı bin beş yüz elli Türk Lirası) kira bedeline ihaledeki artış oranı da ilave edilerek aylık kiranın alınması, müteakip yıllar için ise, bu bedele Türkiye İstatistik Kurumu’nca yayımlanan ÜFE (On iki aylık ortalamalara göre değişim % oranı) oranı dikkate alınarak belirlenecek bedelden aylık kira alınması kira bedeline ihaledeki artış oranı da ilave edilerek aylık kiranın alınması, müteakip yıllar için ise, bu bedele Türkiye İstatistik Kurumu’nca belirlenen ÜFE Üretici Fiyat Endeksi (On İki Aylık Ortalamalara Göre Değişim %) oranında artırılarak bulunacak bedeller üzerinden 240. ayın sonuna kadar aylık kira alınması,

4 - Yasal düzenlemelerden ya da arazi kullanımından kaynaklanan zorunlu sebeplerle kapalı inşaat alanında artış olması durumunda, ihalede oluşacak aylık kira miktarının ihalede oluşan değer üzerinden aynı oranda arttırılması,

5 - Her türlü masrafın ve finansmanının yüklenicisince karşılanması,

6 - Sözleşme süresi sonunda (20. yılın sonunda) tesisin çalışır, bakımlı ve kullanılabilir şekilde hiçbir hak ve bedel talebinde bulunulmadan en geç bir ay içerisinde İdaremize teslim edilmesi veya kiralamaya devam etme durumunda; günün koşullarına göre İdarece tespit edilecek kira miktarı kabul edilirse 1 (bir) yıllık dönemler halinde kira akdi düzenlenmesi,

7 - 6098 sayılı Kanuna ve diğer mevzuata aykırı olarak kiralama süresi dolmadan taşınmazın tahliye edilmesi halinde yapılmış olan masrafların talep edilmemesi, yatırılan teminat ve kiraların gelir kaydedilmesi ve imalatla ilgili her türlü masrafın İdareye terk ve teberru edilmiş sayılması,

8 - Taşınmazın geçici kabulü yapılıncaya dek başka amaçlar için kullanılmaması,

9 - Kiracı tarafından vakıf taşınmaz üzerine, haciz, ipotek, teminat vb. yükümlülüklerin konulmaması şartıyla yapım karşılığı kiralama modeli çerçevesinde (240 ay) 20 yıllığına kira ihalesine çıkarılmasına,

B. İhaleye iştirak edecek istekliler;

1 - İhale, yukarıda belirtilen tarih ve saatte Hükümet Meydanı Şemsi Tebrizi Mahallesi 1.Vakıf İşhanı No:33 Kat:3 Karatay/Konya adresinde bulunan Konya Vakıflar Bölge Müdürlüğü Hizmet Binasında toplanacak olan, İhale Komisyonunun huzurunda yapılacaktır.

2 - İhale Şartnamesi ve tüm ekleri mesai saatleri içerisinde 09.30-12.00 ile 14.00-17.00 saatleri arasında, Konya Vakıflar Bölge Müdürlüğünde görülebilecektir.

3 - İsteklilerin; İhaleye katılabilmek için; İhale Şartnamesinin 6. maddesine göre hazırlayacakları tekliflerini, aynı şartnamenin 7. Maddesi doğrultusunda yukarıda belirtilen gün ve saate kadar sıra numaralı alındılar karşılığında Konya Vakıflar Bölge Müdürlüğü İhale Komisyonu Başkanlığına imza karşılığı teslim etmeleri gerekmektedir.

4 - İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri, teklifleri kapsamında dış zarf ile birlikte sunmaları gerekmektedir.

Dış zarf aşağıdaki belgeleri içerecektir.

a) İç zarf, (Şartnamenin 6-I maddesine göre hazırlanacaktır)

b) Gerçek Kişilerin yerleşim yeri belgesi vermesi. 2015 yılında alınmış; (Şirketlerde bu belge aranmaz.)

c) Türkiye’de tebligat için adres beyanı vermesi.

d) İhalenin ilan edildiği yıla ait Ticaret ve Sanayi Odasından veya Esnaf ve Sanatkârlar Odasından alacakları belgenin aslını veya noter tasdikli suretini vermesi.

e) Noter tasdikli imza sirkülerini vermesi.

f) İstekliler adına vekâlet edilmesi halinde, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin noter tasdikli vekâletnameleri ile vekilin yine noter tasdikli imza sirkülerini vermesi. (2015 yılı tasdikli)

g) Ortak girişim olması halinde bu iş için Şartname ekindeki örneğe uygun Noter tasdikli ortak girişim beyannamesini vermesi.

h) İlan tarihinden sonra ilgili vergi dairesinden alınacak vergi borcu olmadığına dair belgenin aslı veya noter tasdikli sureti veya aslının İdareye ibraz edilmesi (2015 yılında alınmış)

i) İlan tarihinden sonra ilgili Sosyal Güvenlik Kurumundan alınacak prim borcu olmadığına dair belgenin aslı veya noter tasdikli sureti veya aslının İdareye ibraz edilmesi. (2015 yılında alınmış)

j) Muhammen bedelin asgari %10’u kadar kullanılmamış nakit kredisi veya teminat kredisi olduğuna dair mali durum belgesi (Banka Genel Müdürlük teyit yazılı) (İhale tarihinden önceki üç ay içerisinde düzenlenmiş olması gerekir.)

k) İhale konusu taşınmazın yerinde görüldüğüne dair Konya Vakıflar Bölge Müdürlüğünden alınmış yer gördü belgesi.

l) 2886 Sayılı Yasaya uygun alınmış (limit içi-süresiz) geçici teminat mektubu veya Bölge Müdürlüğümüzün Vakıflar Bankası Merkez Şubesi nezdinde ki TR 570 0015 00158 007 295 184 422 numaralı hesabına yatırılmış (işin adının açıkça belirtilmiş olduğu) 358.179,15-TL tutarındaki geçici teminat banka dekontu,

m) Ortak girişim olması halinde her bir ortak ayrı ayrı (b, c, d, e, f, g, h, i, j ) bentlerinde belirtilen belgeleri vermek zorundadır.

n) Şartnamedeki EK-8 örneğe uygun olarak; teknik personel taahhütnamesi;

Dış zarfın içerisine konulduktan sonra zarfı kapatıp, üzerine isteklinin adı ve soyadı, Ticaret unvanı ile açık adresi ve teklifin hangi işe ait olduğu yazılarak en geç 03.04.2015 tarih ve saat 10.00’a kadar ihale komisyonu başkanlığına vermek zorundadırlar.

1 - Telgraf veya faksla yapılacak müracaatlar ve postada meydana gelecek gecikmeler kabul edilmeyecektir.

2 - Bu iş için yapılmış olan tüm ilan bedelleri dâhil tüm giderler sözleşme esnasında defaten istekli tarafından ödenecektir.

İdare, ihaleyi yapıp-yapmamakta ve en uygun bedeli tespitte serbesttir.

İlan olunur.

2417/1-1


TAŞINMAZ MAL SATILACAKTIR

Adana Defterdarlığı Milli Emlak Dairesi Başkanlığından:

BATI EMLAK MÜDÜRLÜĞÜNCE SATIŞI YAPILACAK OLAN TAŞINMAZIN;

S.

No

İlçesi

Köyü /

Mahallesi

Ada

No

Parsel

No

Yüzölçümü

Hazine

Hissesi M²

Fiili

Durumu

Cinsi

İmar

Durumu

Tahmin Edilen

Bedeli (TL)

Geçici

Teminatı

(TL)

İhale

Tarihi

İhale

Saati

1

Seyhan

Kanalüstü Mah.

2728

1

1.737,00

1.737,00

İşgalli

Arsa

Çarşı Alanı

2.432.000,00

243.200,00

09.04.2015

09:30

2

Seyhan

Zincirlibağlar Mah.

1178

75

1.829,59

1.829,59

İşgalsiz

Arsa

1,20 yoğunluklu yapı nizamı

2.287.000,00

228.700,00

09.04.2015

10:00

 

1 - Yukarıda özellikleri ve ihale bilgileri belirtilen mülkiyeti Hazineye ait taşınmazın, 2886 Sayılı Kanunun 45. maddesine göre açık teklif usulüyle satışı yapılmak üzere ihaleye çıkarılmıştır.

2 - Satışa sunulan taşınmazın, Defterdarlığımız Milli Emlak Dairesi Başkanlığı Batı Emlak Müdürlüğünce Defterdarlık Hizmet Binamızın zemin katında bulunan Eğitim Salonunda (İhale Salonu) hizasında gösterilen tarih ve saatte satış ihalesi yapılacaktır.

3 - Satış ihalesine ilişkin şartname mesai saatleri dahilinde Batı Emlak Müdürlüğünde bedelsiz olarak görülebilir.

4 - İhaleye iştirak etmek isteyenlerin; geçici teminat makbuzu veya 2886 sayılı Kanuna göre (mevduat veya katılım bankalarından alacakları) süresiz geçici teminat mektubu (Her teminat mektubunda; ihale tarihinin ve hangi taşınmaz ihalesi için verildiğini içerir mahallesi/köyü, ada, parsel vb. gibi bilgilerin ve ilgili banka şubesince verilen teminat mektupları toplamı ile aynı şubenin limitlerinin de yazılması zorunludur), ikametgah ilmuhaberi, nüfus cüzdan örneği, T.C. Kimlik Numarası, özel kişiler adına vekaleten ihaleye giren kişilerden noter tasdikli vekaletname, tüzel kişilerde siciline kayıtlı bulunduğu ticaret veya sanayi odasından yahut benzeri meslekî kuruluşundan 2015 yılı içerisinde alınmış sicil kayıt belgesi, vergi kimlik numarası ile tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel kişiliği temsile tam yetkili olduğunu gösterir noterlikçe tasdik edilmiş imza sirkülerini veya vekaletnamelerini ihale saatinden önce ilgili ihale komisyonuna teslim ederek ihale saatinde komisyon huzurunda hazır bulunmaları gerekmektedir.

5 - İsteklilerin ihale saatine kadar İhale Komisyonuna ulaşmış olması kaydıyla yukarıda belirtilen belgelerle birlikte, 2886 sayılı İhale Kanununun 37. maddesine göre hazırlayacakları teklif mektuplarını aynı Kanunun 46. maddesine göre posta ile iadeli taahhütlü olarak gönderebilirler. Postadan doğacak gecikmeler kabul edilmez.

6 - Taşınmazların satış bedeli talep edilmesi halinde, 4706 sayılı Kanunun 5. maddesine göre kanuni faizi ile birlikte (24) ay, (8) eşit taksitle ödenebilir. Satışımız KDV'ye tabi değildir. Tapudaki tüm işlemler bedelsizdir. (5) yıl emlak vergisinden muaftır.

7 - Komisyon ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.

8 - İsteklilerin, ihale tarihinden önce İdaremize müracaat etmeleri halinde taşınmazlar yerlerinde gösterilecektir.

TÜRKİYE GENELİNDE İHALE BİLGİLERİ http:www.milliemlak.gov.tr ve www.adanadefterdarligi.gov.tr adresinden öğrenilebilir.

BİLGİ İÇİN İRTİBAT TELEFONU: (322) 459 83 70 - 458 83 66

İlan olunur.

2552/1-1


TAŞINMAZ SATILACAKTIR

Bayraklı Belediyesinden:

 

BAYRAKLI BELEDİYESİ TAŞINMAZ SATIŞ İHALE İLANI

S. No

Mahalle

Ada

Parsel

Alanı (M2)

Toplam İnşaat Alanı (M2)

Cinsi

Fiili Durumu

Muhammen Bedel

Geçici Teminat

İhale Tarihi

İhale Saati

1

YAMANLAR

25877

6

10.728,35

18.841,92

ARSA

BOŞ

4.875.000,00 TL

146.250,00 TL

21.04.2015

14:00

2

YAMANLAR

25877

7

10.728,34

18.841,92

ARSA

BOŞ

4.875.000,00 TL

146.250,00 TL

21.04.2015

14:15

 

Yukarıdaki taşınmazlar 2886 Sayılı Kanunun 35/A Maddesi uyarınca “Kapalı Teklif Usulü” ile ilanda belirtilen tarih ve saatte Bayraklı Belediyesi Osmangazi Şubesinde bulunan Encümen Toplantı salonunda yapılacaktır.

1) Satış ihalelerinde alıcıları tarafından ihale bedeli 2886 Sayılı Kanunun 57. Maddesine göre peşin ödenecektir.

2) İhaleye ait genel şartlar ve diğer belgeler mesai saatleri içinde Belediyemiz Emlak ve İstimlak Müdürlüğünde bedelsiz olarak görülebilir veya isteklilere bedelsiz olarak verilir.

3) İhaleye katılabilmek için; ilgililer şartnameye uygun hazırlayacakları tekliflerini 21/04/2015 Salı günü saat 13:30 kadar sıra numaralı alındılar karşılığında Emlak ve İstimlak Müdürlüğüne vermeleri gerekmektedir.

4) İhaleye katılabilmek için; İhalesine iştirak edilecek taşınmazın geçici teminat bedelini veya buna ilişkin yasada ön görülen teminat karşılıklarının en geç ihale günü saat 13:30’a kadar Belediyemiz hesabına yatırmak zorundadır.

5) Satış ve devirlerle ilgili her türlü vergi, resim, karar pulu ve harçlarla diğer giderler ile birlikte alıcıya aittir.

6) İhaleye girmek isteyen;

1 - İhaleye girmek için isteklilerden şu şartlar aranır;

a) Yasal yerleşim sahibi olmaları,

b) Tebligat için Türkiye’de adres göstermeleri,

c) Gerçek kişilerin T.C. Kimlik numarasını, Tüzel kişilerin ise vergi kimlik numarasını bildirmeleri,

d) Geçici Teminata ilişkin belge (Geçici Teminat Makbuzu, Mevduat veya Katılım Bankalarının verecekleri 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa göre düzenlenmiş ve İlgili Banka şubesince verilen teminat mektupları toplamı ile aynı şubenin limitlerinin de gösterildiği süresiz Teminat Mektubu, Devlet iç Borçlanma Senetleri veya bu senetler yerine düzenlenen belgeler),

e) Özel Hukuk Tüzel kişilerinin, yukarıda belirtilen şartlardan ayrı olarak, idare merkezlerinin bulunduğu Ticaret veya Sanayi Odasından yahut benzeri mesleki kuruluştan İhalenin yapıldığı yıl içinde alınmış sicil kayıt belgesi ile Tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin Tüzel kişiliği temsile tam yetkili olduklarını gösterir Noterlikçe tasdik edilmiş imza sirkülerini veya vekaletnameyi vermeleri; Kamu Tüzel kişilerinin ise yukarıda (b), (d) ve (e) bentlerinde belirtilen şartlardan ayrı olarak tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin Tüzel kişiliği temsile yetkili olduğunu belirtir belgeyi vermeleri şarttır.

İsteklinin:

2 - Gerçek kişi olması halinde; Nüfus Cüzdanı Sureti, ikametgah belgesi, geçici teminat makbuzu.

3 - Tüzel kişi olması halinde; Tüzel kişiliğin İdare merkezinin bulunduğu yerin kayıtlı bulunduğu Ticaret veya sanayi odasından veya benzeri bir makamdan, ihalenin yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge ve tüzel kişiliğin noterden tasdikli imza sirküsü.

- Özel Hukuk Tüzel kişileri ihaleye katılmaları halinde Genel Merkezlerinin bulunduğu yerin Resmi Makamlarından iş bu ihalenin ilanından sonra alınmış olan faaliyette bulunduğuna dair belgenin ibrazı, Genel Kurullarından gayrimenkul alınması hususundaki Genel Kurul kararının noterden tasdikli suretini ibraz etmesi ve ihaleye girecek temsile yetkili kılınan şahsın noter tasdikli suretinin ibrazı ve yetkilinin noter tasdikli imza sirküsü

4 - Ortak girişimci olması halinde; ortak girişimcinin ilgilisine göre ticaret ve sanayi odalarından veya esnaf ve sanatkarlar siciline kayıtlı olduğunu gösterir belge ve imza sirküsü (noterden) oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin bu maddenin (4) ve (5)’deki esaslara göre temin edecekleri belge ve ortak girişim beyananamesi ile ortaklık sözleşmesi vermesi gerekmektedir.

5 - İstekliler adına ihaleye vekil iştirak ediyor ise istekli adına teklifte bulunacak kimselerin noter onaylı veya noterden alınmış vekaletnamelerinin bulunması (Yurt dışında ikamet eden Türk vatandaşlarının ise bulunduğu ülkenin Konsolosluğunca onaylanmış olması gerekir)

6 - İstekliler İhale Komisyonuna geçici teminat makbuzunu ibraz etmesi gerekmektedir.

8) KAPALI TEKLİF USULÜNDE TEKLİFLERİN VERİLMESİ

1 - Teklifler ilanda belirtilen saate kadar, sıra numaralı alındılar karşılığında Emlak ve İstimlak Müdürlüğüne verilir. Alındı numarası zarfın üzerine yazılır. Teklifler posta ile iadeli taahhütlü olarak da gönderilebilir. Bu takdirde dış zarfın üzerine Emlak ve İstimlak Müdürlüğünün adresi ile hangi ihaleye ait olduğu, isteklinin adı soyadı ile açık adresi alınır. Posta ile gönderilecek tekliflerin ilanında belirtilen saate kadar Emlak ve İstimlak Müdürlüğüne ulaşması şarttır. Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz, gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilir.

2 - Komisyon (Encümen) Başkanlığına verilen teklifler herhangi bir sebeple geri alınmaz.

3 - Kapalı teklif zarfları istenilen belgeler ve fiyat teklifini içerir iç zarfı ile birlikte dış zarfın içine konulacaktır. Belgeler ve iç zarfın içine konulacağı dış zarfları 21/04/2015 tarih 13:30’a kadar Emlak ve İstimlak Müdürlüğüne teslim edilecektir.

9) Komisyon (Encümen) ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.

İlan olunur.

2439/1-1