15 Şubat 2014 CUMARTESİ

Resmî Gazete

Sayı : 28914

ÇEŞİTLİ İLÂNLAR

 


Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Rektörlüğünden (ÇOMÜ):

Nişantaşı Üniversitesi Rektörlüğünden:

Başbakanlık Vakıflar Genel Müdürlüğünden:

İçişleri Bakanlığı Göç İdaresi Genel Müdürlüğünden:

İçişleri Bakanlığından:

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Yapı İşleri Genel Müdürlüğünden:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Rektörlüğünden (ÇOMÜ):

ÖĞRETİM ELEMANLARI ALINACAKTIR

Üniversitemize Öğretim Üyesi alınacaktır. Adayların ilanın yayınlandığı tarihten itibaren en geç 15 gün içinde istenilen belgelerle birlikte Profesörlerin Rektörlüğe başvurmaları gerekmektedir.

Posta ile yapılan başvurulardaki gecikmeler ile eksik belgeli dosyalar kabul edilmeyecektir.

Adayların aşağıda belirtilen şartları taşımaları gerekmektedir.

1. 2547 Sayılı Kanunun 5572 Sayılı Kanunla değiştirilen 26. maddesinde belirtilen koşulları ve aynı kanun uyarınca Üniversitemiz Senatosunca belirlenen Öğretim Elemanı Kadrolarına Atanma ve Yükseltilme Kriterlerini (www.comu.edu.tr) taşıyor olmak,

2. Yabancı ülkelerden alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurul'ca denkliğinin onaylanmış olması,

3. Profesör kadroları daimi statüde olup, başvuracak adayların anabilim dallarını belirten dilekçelerine özgeçmişlerini, nüfus cüzdan sureti ve 2 adet fotoğraf ile bilimsel çalışma ve yayın listeleri ( Profesör kadroları için yedi nüsha) , Doçentlik Belgeleri, kamu hizmetinde bulunanların hizmet belgelerini de ekleyerek Rektörlüğe ulaştırmaları gerekmektedir. Adaylar başvuru dilekçelerinde başvurdukları birim veya anabilim dalını, ilanın açıklama kısmında ifade edilen ek şart ve çalışma alanlarına ait yeterlikleri sağladıklarını dilekçelerinde belirterek bunları belgelendirmelidirler.

4. Başvuran adayların koşullarının sonradan uygun olmadığının anlaşılması halinde atamaları yapılmayacak ve iptal edilecektir.

5. Bir adayın sadece 1 kadroya başvurma hakkı vardır.

6. Erkek adayların dosyalarına askerlik durum belgelerini eklemeleri gerekmektedir.

 

TIP FAKÜLTESİ

Bölüm

Anabilim Dalı

Prof

Doç.

Der

Açıklama

Dahili Tıp Bilimleri

Enf. Hast. ve Klin. Mik.

1

-

 

Kardiyovasküler enfeksiyonlar ile ilgili klinik ve deneysel çalışmalar yapmış olmak.

1236/1-1


Nişantaşı Üniversitesi Rektörlüğünden:

ÖĞRETİM ÜYESİ İLANI

Üniversitemize bağlı birimlere 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve bu Kanuna dayalı olarak çıkartılan yönetmelik hükümlerine göre öğretim üyeleri alınacaktır.

 

Akademik Birim

Bölüm

Kadro Sayısı

Kadro Unvanı

İktisadi İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi

Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği

1

Yrd. Doç. – Doç. – Prof.

 

Başvuruda Gerekli Belgeler

Profesörler: 2547 Sayılı Kanun’un 26. maddesinde belirtilen şekilde yayınlardan birini başlıca araştırma eseri olarak ve başvurdukları bölümü belirten dilekçeleri, ekinde son altı ayda çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf, özgeçmiş, nüfus cüzdan örneği, doçentlik belgesi, yayınlarını kapsayan 6 (altı) takım dosya ve yayın listesi vereceklerdir.

Doçentler: Üniversitelerarası Kurulun Doçentlik başvuruları için uygulamaya koyduğu asgari başvuru koşullarını sağlamış olmak koşulu ile başvurdukları bölümü belirten dilekçe, özgeçmiş, doçentlik belgesi onaylı sureti, nüfus cüzdan örneği ile 2 (iki) adet fotoğraf, bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 4 (dört) takım dosya ve yayın listesi vereceklerdir.

Yardımcı Doçentler: 2547 Sayılı Kanun’un 23. maddesindeki şartları sağlamaları gerekmekte olup, başvurdukları kadroyu ve yabancı dilini belirten dilekçe, 2 adet fotoğraf, nüfus cüzdanı örneği, lisans, yüksek lisans ve doktora diplomalarının onaylı örnekleri, özgeçmiş, yayın listesi ve yayınlardan oluşan dosyayı 4 (dört) takım halinde vereceklerdir. Yabancı dil sınav yeri ve tarihi ilgili birimlerce daha sonra tespit edilip adaylara ayrıca bildirilecektir.

Öğrenim belgesini yurt dışından almış olanların denkliğinin Üniversitelerarası Kurulca onaylanmış olması gerekmektedir.

Belirtilen bölümlerdeki kadrolarla ilgilenen öğretim üyelerinin 03.03.2014 tarihi mesai bitimine kadar Nişantaşı Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı ile iletişime geçmeleri gerekmektedir.

BAŞVURU ŞEKLİ: Şahsen veya Posta

İletişim Bilgileri:

Abdi İpekçi Cad. No: 89 Bayrampaşa/İstanbul

Tel: 0 (212) 210 10 10

Fax: 0 (212) 565 25 25

www. nisantasi.edu.tr

info@nisantasi.edu.tr

1237/1-1


Başbakanlık Vakıflar Genel Müdürlüğünden:

VAKFIN ADI: Engelli Eğitim Kültür Sağlık Spor Vakfı (kısa adı Engelli Vakfı)

VAKFEDENLER: Abdurrahman KURTASLAN, Kibare KURTASLAN

VAKFIN İKAMETGAHI: ANKARA

VAKFIN TESCİL KARARINI VEREN MAHKEMENİN ADI, KARAR TARİHİ VE NO’SU: Ankara 8. Asliye Hukuk Mahkemesinin 21.01.2014 tarih ve E.2013/562, K.2014/6 sayılı kararı

VAKFIN AMACI: Vakıf engellilerin Eğitim, Sağlık, Spor, Rehabilitasyon, İstihdam, bakım ve sosyal güvenliğine ilişkin sorunlarının çözümü ile her bakımdan gelişmelerini sağlamak, önlerindeki engelleri kaldırmak, topluma katılımlarını sağlayacak faaliyetlerde bulunmak, engelli kişilerin yaşamlarını öncelikle bulundukları ortamda sağlık, huzur ve güven içinde sürdürmesi, toplum içinde kendi kendini idare edebilecek ve üretken hale gelebilecek ortamın hazırlanması, bunların ihtiyacı olanların geçici ve sürekli bakımlarını kolaylaştırıcı faaliyetlerde bulunmak, bu çalışmalara engelli ailesinin katılımı için rehberlik yapmak, engellileri yetenekleri doğrultusunda yapabilecekleri bir işte eğitmek, meslek kazandırmak, gerçek ve tüzel kişilerce açılacak yetenek geliştirme merkezleri ve korumalı işyerlerinin değişik tipleri ile özel, işyerlerinde bireylerin bireysel gelişmeleri ve yeteneklerine uygun iş, v e becerileri edinmeleri için çalışmalar yapmak, engelliler ve aileleri ile ilgili bilgilendirme, biçimlendirme, yönlendirme ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunmak, engellilerin sorunlarını ve çözüm yollarını araştırmak ortaya çıkan sorunlar hakkında inceleme ve araştırma yapmak, yaptırmak, bu konuda proje ve teklifler hazırlamak ve hazırlatmak amacı ile kurulmuştur.

VAKFIN MAL VARLIĞI : Kurucular tarafından tahsis edilmiş 50.000.TL nakit paradır.

YÖNETİM KURULU :

VAKFIN SONA ERMESİ HALİNDE MAL VE HAKLARIN DEVRİ: Mal varlığı vakfın gayesine yönelik faaliyet yapan bir vakfa devredilir.

Türk Medeni Kanununun 104. maddesi gereğince ilan olunur.

1200/1-1


İçişleri Bakanlığı Göç İdaresi Genel Müdürlüğünden:

AVUKATLIK GİRİŞ (SÖZLÜ) SINAVI DUYURUSU

Göç İdaresi Genel Müdürlüğünce, merkez ve taşra teşkilatında boş bulunan ve aşağıdaki tabloda görev yeri, adedi ve kadro derecesi yazılı toplam 37 adet Avukat kadrosuna atama yapılması amacıyla Avukatlık Giriş Sınavı yapılacaktır.

 

MERKEZ

TEŞKİLATI

UNVANI

SINIFI

DERECESİ

ADET

Avukat

AH

9

3

Avukat

AH

8

3

Avukat

AH

7

3

Avukat

AH

6

3

 

TAŞRA

TEŞKİLATI

İL

UNVANI

SINIFI

DERECESİ

ADET

Adana

Avukat

AH

8

1

Adana

Avukat

AH

7

2

Ankara

Avukat

AH

8

1

Ankara

Avukat

AH

7

2

Ankara

Avukat

AH

6

1

Antalya

Avukat

AH

8

2

Erzurum

Avukat

AH

7

2

Gaziantep

Avukat

AH

8

2

İstanbul

Avukat

AH

8

1

İstanbul

Avukat

AH

7

2

İstanbul

Avukat

AH

6

1

İzmir

Avukat

AH

8

2

İzmir

Avukat

AH

7

2

Samsun

Avukat

AH

6

2

Van

Avukat

AH

8

1

Van

Avukat

AH

6

1

 

A) SINAVA BAŞVURU ŞARTLARI

1) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde sayılan genel şartları taşımak,

2) Hukuk fakültelerinden ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurtdışındaki öğretim kurumlarından mezun olmak,

3) ÖSYM tarafından (B) grubu kadrolar için 07-08 Temmuz 2012 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavının KPSSP3 puan türünden en az 70 puan almış olmak kaydıyla, yapılacak sıralamada en yüksek puanı alan adaydan başlamak üzere merkez teşkilatı ve iller itibarıyla ayrılan kontenjanın (5) beş katı aday arasına girmek (son sıradaki aday ile eşit puana sahip adaylar da sınava çağrılırlar),

4) Başvuru tarihinin son günü itibariyle avukatlık ruhsatnamesine sahip olmak.

BAŞVURU TARİHİ, ŞEKLİ VE YERİ

Giriş Sınavı başvuru tarihleri: 17-26 Şubat 2014

Başvurular, Genel Müdürlüğümüz www.goc.gov.tr internet adresinden veya Lalegül Çamlıca Mahallesi 122. Sokak No: 2/3 Yenimahalle/ANKARA adresinden temin edilecek başvuru formu doldurularak, istenilen belgeler ile birlikte şahsen İnsan Kaynakları Dairesi Başkanlığına yapılacaktır. Başvuru formu ve eki belgelerin incelenmesi sonucu yukarıda belirtilen şartlara haiz olup, sınava katılmaya hak kazanan adayların listesi www.goc.gov.tr internet adresinde ve Lalegül Çamlıca Mahallesi 122. Sokak No: 2/3 Yenimahalle /ANKARA adresinde yer alan hizmet binasında asılarak ilan edilecek olup, adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

Adaylar, başvuru sırasında sadece merkez veya bir ili tercih edebilecektir. Birden fazla tercih yapan adayların başvurusu kabul edilmeyecektir.

Sınava usulüne uygun başvuran ve katılma şartlarını taşıyan adaylardan; ayrı ayrı merkez ve il bazında kadro sayısının 5 (beş) katından fazla başvuru olması halinde, tercih ettikleri merkez teşkilatı veya il dikkate alınarak (KPSSP3) puanı en yüksek olan adaydan başlamak üzere 5 (beş) katı kadar aday (son sıradaki aday ile eşit puana sahip adaylar dahil) sözlü sınava katılmaya hak kazanacaktır.

SINAVA GİRECEKLERDEN İSTENEN BELGELER

Giriş sınavına katılmak isteyen adaylar, Genel Müdürlük veya Genel Müdürlük internet adresinden temin edecekleri sınav başvuru formunu doldurarak aşağıdaki belgeleri eklerler:

a) Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği (eğitimini yurtdışında tamamlamış olanların diploma denklik belgesinin aslı veya onaylı örneği),

b) Üç adet vesikalık fotoğraf,

c) KPSS sonuç belgesinin bilgisayar çıktısı,

ç) Özgeçmiş,

d) Avukatlık ruhsatnamesinin aslı veya onaylı örneği.

Bu belgeler, aslı ibraz edilmek kaydıyla Genel Müdürlükçe de onaylanabilir.

SÖZLÜ SINAVIN YERİ, TARİHİ, ŞEKLİ, KONULARI VE DEĞERLENDİRİLMESİ

Sözlü sınav, 17 - 21 Mart 2014 tarihlerinde, Lalegül Çamlıca Mahallesi 122. Sokak No:2/3 Yenimahalle /ANKARA adresinde yer alan hizmet binasında yapılacaktır.

Giriş sınavı sözlü olarak yapılır.

Sınavda, adayların kimlik tespitinde kullanılmak üzere, yanlarında fotoğraflı ve onaylı bir kimlik belgesi (nüfus cüzdanı veya pasaport) bulundurması zorunludur. Aksi halde adaylar sınava alınmayacaklardır.

Sözlü sınavda, başarı sıralaması, en yüksek not alan adaydan başlanarak merkez ve her il için ayrı ayrı nihai başarı sıralaması yapılacaktır. Sınav notlarının aritmetik ortalamasının eşitliği durumunda KPSS P3 puanı yüksek olan aday sıralamada üstte yer alır.

Sözlü sınavda adaylar Sınav Komisyon üyeleri tarafından

a) Anayasa Hukuku, Medeni Hukuk, Borçlar Hukuku, Ticaret Hukuku, Medeni Usul Hukuku, İcra ve İflas Hukuku, İdare Hukuku, İdari Yargılama Hukuku, Ceza Hukuku, Ceza Usul Hukuku, İş Hukuku, Uluslararası Hukuk, 6458 sayılı Yabancılar ve Uluslararası Koruma Kanunu konularına ilişkin bilgi düzeyi,

b) Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme gücü,

c) Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu,

ç) Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı,

d) Genel yetenek ve genel kültürü,

e) Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı,

yönlerinden ayrı ayrı puan verilmek suretiyle değerlendirilirler. Adaylar, Sınav Komisyonu tarafından (a) bendi için elli puan, diğer bentlerde yazılı özelliklerin her biri için onar puan üzerinden değerlendirilir ve verilen puanlar ayrı ayrı tutanağa geçirilir. Sözlü sınavda başarılı sayılmak için, Sınav Komisyonu ve üyelerinin yüz tam puan üzerinden verdikleri puanların aritmetik ortalamasının en az yetmiş olması şarttır.

SINAV SONUÇLARININ İLANI, İTİRAZ VE DİĞER HUSUSLAR

Sınav sonuçları, başarı puanı en yüksek olan adaydan başlanmak suretiyle sınav duyurusunda merkez ve iller itibariyle belirtilen avukat kadro sayısı kadar asıl aday ile bunların yarısı kadar yedek aday isimlerinden oluşturulan başarı listesi Genel Müdürlük internet sitesinde ve Genel Müdürlük hizmet binasında ilan edilmek suretiyle duyurulur.

Ayrıca, başarılı olan adaylara sonuç yazılı olarak bildirilir. Başarı sırasına göre oluşturulacak yedek aday listesi, sınav sonuçlarının ilanından itibaren altı ay süreyle geçerlidir. Sınavda yetmiş ve üzerinde puan almış olmak sıralamaya giremeyen adaylar için müktesep hak teşkil etmez.

Adaylar, duyuru tarihinden itibaren beş gün içerisinde sınav sonuçlarına itiraz edilebilir. Yapılan itirazlar Sınav Komisyonunca en geç on beş gün içinde sonuçlandırılır.

(1) Sınavı kazananlardan sınav başvuru formunda gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya sahte belge verdiği tespit edilenlerin sınav sonuçları geçersiz sayılır ve atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bunlar hiçbir hak talep edemez.

(2) Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya belge verdiği tespit edilenler hakkında Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur.

ATAMADAN ÖNCE İSTENECEK BELGELER VE ATANMA

Avukat kadrolarına atanmak üzere yapılan giriş sınavında başarılı olan adaylardan aşağıdaki belgeler istenir:

a) Erkek adayların askerlikle ilişiği olmadığına dair yazılı beyanı.

b) Dört adet vesikalık fotoğraf.

c) Adli sicil kaydına ilişkin yazılı beyanı.

ç) Sağlık açısından görevini devamlı olarak yapmaya engel bir durumu bulunmadığına dair yazılı beyanı.

d) Mal bildirimi.

e) Kamu etik sözleşmesi.

Giriş sınavında başarılı olan adaylardan, merkez ve iller itibariyle ilan edilen boş kadro sayısı kadar aday, başarı sıralamasına göre avukat olarak atanır. Asıl listeden hukuk müşavirliği veya avukatlığı kazanan adaylardan çeşitli sebeplerle göreve başlamayanların veya ataması yapılıp herhangi bir sebeple görevden ayrılanların yerine, yedek aday listesinden başarı sırasına göre atama yapılabilir.

(2) Gerekli belgeleri süresinde ibraz etmeyenlerin atamaları yapılmaz.

Giriş sınavına ilişkin gerekli görülen bilgilendirmeler, Genel Müdürlüğün www.goc.gov.tr internet sayfasından yapılacaktır.

İlan olunur.

İLETİŞİM BİLGİLERİ:

Adres: Göç İdaresi Genel Müdürlüğü Lalegül Çamlıca Mahallesi 122. Sokak No:2/3 Yenimahalle /ANKARA

Tlf: 0 312 397 56 42 - 0312 397 28 36

1250/1-1


 

—————

—————

—————

—————

—————


 

—————