10 Aralık 2012 PAZARTESİ

Resmî Gazete

Sayı : 28493

ARTIRMA, EKSİLTME VE İHALE İLÂNLARI

 


14 KATLI (18.875,98 M2) YAPININ ENKAZ KARŞILIĞI YIKIMI VE MOLOZLARIN TAŞINMASI İŞİ YAPTIRILACAKTIR

Atatürk Orman Çiftliği Müdürlüğünden:


4000 METRE 50*2,5 MM2 SİNYAL KABLOSU SATIN ALINACAKTIR

YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:


MUHTELİF TİP VE ÖLÇÜLERDE VANANIN TEKNİK ŞARTNAME ESASLARINDA TEMİNİ VE TESLİMİ İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLEREK

TEMİN EDİLECEKTİR

YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:


CHANGE-OVER SİSTEMİ KONTROL ÜNİTESİNİN YENİLENMESİ İŞİ YAPTIRILACAKTIR

Elektrik Üretim A.Ş. Afşin-Elbistan A Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:


FABRİKAMIZ İHTİYACI “72.000 KG.PROFİL AĞIRLIKLI VE 18.000 KG.İNCE SAÇ AĞIRLIKLI PAN. BŞLT. MAK. ÇELİK KONST. PARÇALARININ PBM/003 VE

PBM 010 NO’LU TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE İMALİ İŞÇİLİĞİ” AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR

T.Ş.F.A.Ş. Eskişehir Makina Fabrikası Müdürlüğünden:


4458 SAYILI GÜMRÜK MEVZUATI UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA/ARAÇ SATILACAKTIR

Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Orta Anadolu Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Ergazi Tasfiye İşletme Müdürlüğünden:


150 ADET KABLOSUZ KAREKOD BARKOD OKUYUCU SATIN ALINACAKTIR

Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:


10.000 ADET BAFFLE BASKILI ALTI KAPALI (101*101*235 CM EBATLI) BİG-BAG TORBA TEKNİK RESİM VE TEKNİK ŞARTMANEYE GÖRE

SATIN ALINACAKTIR

Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bigadiç Bor İşletme Müdürlüğünden:


REQUEST FOR EXPRESSIONS OF INTEREST


ANKARA’DA 50 İŞÇİ İLE YOLCU VAGONU VE TREN SETİ TEMİZLİĞİ YAPTIRILACAKTIR

TCDD İşletmesi 2. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonundan:

 


ESKİŞEHİR’DE YOLCU VAGONU VE TREN TEMİZLİĞİ (10 İŞÇİ İLE 1 YIL) HİZMETİ ALINACAKTIR

TCDD İşletmesi 2. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonundan:

 


ANKARA -ESKİŞEHİR-KAYSERİ -KARABÜK-ÇATALAĞZI LOKO BAKIM ATÖLYESİ VE ÇANKIRIDA LOKOMOTİF VE ATÖLYE TEMİZLİĞİ (32 İŞÇİ 1 YIL)

İŞİ YAPTIRILACAKTIR

TCDD İşletmesi 2. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonundan:

 


JEOTERMAL KAYNAK DOĞAL MİNERALLİ SU ARAMA RUHSAT SAHASI İHALE EDİLECEKTİR

İstanbul Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığından:

 


30.000 KG ÇAYKUR SÜZEN POŞET VE 20.000 KG DEMLİK SÜZEN POŞET ÇAY FİLTRE KAĞIDI SATIN ALINACAKTIR

Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden RİZE:

 


ALÜMİNYUM ŞERİT, POLİETİLEN CONTA VE OLUKLU KARTON KUTU SATIŞI YAPILACAKTIR

Gayrimenkul Anonim Şirketinden:

 


20 ADET NR SP 100 POMPA HORTUMU SATIN ALINACAKTIR

Toprak Mahsülleri Ofisi Genel Müdürlüğü Afyon Alkaloidleri Fabrikası İşletme Müdürlüğünden:

 


MUHTELİF SUSTA SATIN ALINACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:

 


SOĞUTMA ÜNİTESİ BAKIM-ONARIMI YAPTIRILACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:

 


DEMONTAJ, TAMİR VE TEMİZLİK İŞİ YAPTIRILACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:

 


DİNGİL YATAK KUTUSU (KOMPLE) SATIN ALINACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:


9 KALEM MUHTELİF LOKOMOTİF MALZEMESİ (3 KALEMDE TOPLAM 60 ADET KUM KUTUSU, 260 ADET DİŞLİ KUTUSU, 2 ADET MOTOR, 1 ADET SOĞUTMA,

1 ADET FİLTRE KAPORTASI, 2 ADET SOĞUTMA 1 ADET DİNAMİK FREN ÇATISI.) SATIN ALINACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:


İHALE DAVETİ (İD)

Kayseri Büyükşehir Belediyesinden:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


14 KATLI (18.875,98 M2) YAPININ ENKAZ KARŞILIĞI YIKIMI VE MOLOZLARIN TAŞINMASI İŞİ YAPTIRILACAKTIR

Atatürk Orman Çiftliği Müdürlüğünden:

Mülkiyeti Müdürlüğümüze ait Ankara İli Yenimahalle İlçesi 63889 ada 5 parselde bulunan kaba inşaat aşamasında olan 14 katlı (18.875,98 m2) yapının enkaz karşılığı yıkımı ve molozların taşınması işi, Atatürk Orman Çiftliği Müdürlüğü Alım-Satım-Kiralama ve Kiraya Verme İhale Yönetmeliği’ne göre açık artırma usulü ile yaptırılacaktır.

İhalede zarflar açıldıktan sonra evrakları tamam olan iştirakçiler arasında açık artırmaya gidilecektir.

1 - İdarenin

a) Adresi                                             :  Alparslan Türkeş Cad. No: 75 Gazi Mahallesi-Yenimahalle/ANKARA

b) Telefon ve Faks Numarası              :  0312 2110170 - 0312 2110179

c) Elektronik Posta Adresi                  :  aoc@aoc.gov.tr

ç) İhale dökümanının görülebileceği   :  www.aoc.gov.tr

   internet adresi

d) İhale şartnamesinin temin               :  A.O.Ç. Müdürlüğü Ticaret Şubesi, 25,00,-TL

 edileceği yer ve ücreti                            Posta Yoluyla 35,00-TL

2 - İhale Konusu Hizmetin

a) Niteliği, Türü ve Miktarı                 :  Enkaz karşılığı 14 katlı (18.875,98 m2) yapının yıkımı

b) İşin Süresi                                      :  75 takvim günü

c) Muhammen Bedel                           :  58.000,00,-TL + KDV (işin yapılması karşılığında Müdürlüğe ödenecek bedel)

d) Geçici Teminat                                :  50.000,00,-TL

e) Kati Teminat                                    :  100.000,00,-TL

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                                 :  A.O.Ç. Müdürlüğü Binası

b) Tarihi ve Saati                                 :  21/12/2012 – 14:00

c) Teklif Mektuplarının en son

    teslim tarihi, saati ve teslim yeri      :  21/12/2012 – 14:00 A.O.Ç. Müdürlüğü Ticaret Şubesi

AOÇ Müdürlüğü ihaleyi yapıp yapmamakta ve A.O.Ç. Müdürlüğü menfaatleri gözetilerek en uygun bedeli tespit etmede serbesttir.

9681/1-1


4000 METRE 50*2,5 MM2 SİNYAL KABLOSU SATIN ALINACAKTIR

YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:

Müdürlüğümüzün ihtiyacı olan 4000 Metre 50*2,5 mm2 sinyal kablosu alım işi açık ihale usulü ile ihale edilerek mal satın alınacaktır.

İhale kayıt numarası

1 - İdarenin                                   :  2012/180961

a) Adresi                                       :  YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Yatağan/MUĞLA

b) Telefon ve faks numarası         :  0252 572 5191 FAX: 0252 572 5384

c) Elektronik posta adresi (varsa) :  ticaret@yatagants.gov.tr

2 - İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı             :  4 Adet 1000 Metrelik yekpare parçalar halinde; 50*2,5 mm2 sinyal kablosu.

b) Teslim yeri                               :  YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü

c) Teslim tarihi/süresi                   :  40 Gün

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                           :  YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü İhale Odası

b) Tarihi ve saati                           :  08.01.2013 - 14.00

4 - İhale dokümanı YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Yatağan/MUĞLA adresinde görülebilir ve 50,00.-TL bedel karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

(Şartname bedelinin yatırılacağı Hesap Numarası: Halk Bankası Yatağan Şubesi: TR48 0001 2009 2630 0013 0000 02 İhale dokümanını satın alabilmek için hesap numarasına şartname bedeli yatırıldıktan sonra dekont ve ilgili üst yazı 0 252 572 53 84 nolu faks’a okunaklı bir şekilde gönderilecektir. İhale doküman’ı kurumumuz tarafından katılımcıya kargo ile ödemeli bir şekilde gönderilecektir.)

5 - Teklifler, 08.01.2013 saat 14.00’e kadar YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü’ne Muhaberat Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

6 - Bu ihale ceza ve yasaklama hükümleri hariç 4734 – 4735 sayılı yasalara tabi olmayıp, 4964 sayılı kanunun 1.maddesinin son fıkrası ve 40. maddesinin son fıkrasına istinaden Şirketimizce uygulanmakta olan EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.

9682/1-1


MUHTELİF TİP VE ÖLÇÜLERDE VANANIN TEKNİK ŞARTNAME ESASLARINDA TEMİNİ VE TESLİMİ İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLEREK

TEMİN EDİLECEKTİR

YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:

Müdürlüğümüzün ihtiyacı olan muhtelif tip ve ölçülerde vananın Teknik Şartname esaslarında temini ve teslimi işi açık ihale usulü ile ihale edilerek temin edilecektir.

İhale kayıt numarası                   :  2012/181508

1 - İdarenin

a) Adresi                                    :  YEAŞ YATAĞAN TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ Yatağan/MUĞLA

b) Telefon ve faks numarası      :  TEL: 0 252 572 5191 FAX: 0 252 572 5384

c) Elektronik posta adresi          :  ticaret@yatagants.gov.tr

2 - İhale konusu işin                 

a) Niteliği, türü ve miktarı          :  Muhtelif tip ve ölçülerde vananın temini ve teslimi işi.

b) Teslim yeri                            :  YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Ambarı

c) Teslim tarihi                           :  Sözleşmeye Müteakip 30 (Otuz) Takvim Günüdür.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                        :  YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü İhale Odası

b) Tarihi ve saati                        :  07/01/2013 - 14:00

4 - İhale dokümanı YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Yatağan/ MUĞLA adresinde görülebilir ve 50,00.-TL bedel karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

(Şartname bedelinin yatırılacağı Hesap Numarası: HALKBANKASI YATAĞAN ŞUBESİ TR48 0001 2009 2630 0013 0000 02 İhale Dokümanı’nı satın alabilmek için hesap numarasına şartname bedeli yatırıldıktan sonra dekont ve ilgili üst yazı 0 252 572 53 84 nolu fax’a okunaklı bir şekilde gönderilecektir. İhale Doküman’ı kurumumuz tarafından katılımcıya kargo ile ödemeli bir şekilde gönderilecektir.)

5 - Teklifler, 07/01/2013 saat 14:00’e kadar YEAŞ Yatağan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü’ne Muhaberat Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

6 - Bu ihale ceza ve yasaklama hükümleri hariç 4734 - 4735 sayılı yasalara tabi olmayıp, 4964 sayılı kanunun 1. maddesinin son fıkrası ve 40. maddesinin son fıkrasına istinaden Şirketimizce uygulanmakta olan EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.

9644/1-1


CHANGE-OVER SİSTEMİ KONTROL ÜNİTESİNİN YENİLENMESİ İŞİ YAPTIRILACAKTIR

Elektrik Üretim A.Ş. Afşin-Elbistan A Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:

Müdürlüğümüz ihtiyacı olan ve aşağıda özellikleri belirtilen Malzeme Alımları açık ihale usulü İle ihale edilecektir.

1 - İdarenin                                     

a) Adresi                                          :  Çoğulhan Kasabası P.K.2 Afşin/Kahramanmaraş

b) Telefon ve faks numarası             :  Tlf: (0344) 524 22 04-05 Faks: (0344) 524 24 08

c) Elektronik posta adresi (varsa)     :  afsın@euas.gov.tr

2 - İhale konusu malın                    

A- a) Dosya No                               :  2012/98

b) Niteliği, türü ve miktarı                :  CHANGE-OVER SİSTEMİ KONTROL ÜNİTESİNİN YENİLENMESİ İŞİ

c) Teslim yeri                                   :  EÜAŞ Afşin-Elbistan A Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Afşin/KAHRAMANMARAŞ

d) Şartname bedeli                           :  100,00.-TL

e) İhale tarihi ve saati                       :  26.12.2012 Saat : 14.00

3 - İhalenin                                      

a) Yapılacağı yer                              :  EÜAŞ Afşin-Elbistan A Termik Santralı İşletme Müdürlüğü/AFŞİN

b) Şartname bedelinin

     yatırılacağı yer                             :  Vakıfbank Afşin Şb. :TR87 0001 5001 5800 7287 7572 71 -Afşin Ziraat Bankası Şb. :TR17 0001 0003 9037 7120 4354 40 no’lu hesaba

4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler: İdari Şartnamenin 7.maddesinde belirtilmiştir.

5 - İhale tüm isteklilere açıktır.

6 - İhale dokümanı Çoğulhan Kasabası P.K. 2 Afşin/KAHRAMANMARAŞ adresinde görülebilir ve ücreti karşılığı (aynı adresten) temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

7 - Teklifler belirtilen tarihte saat 14.00’e kadar EÜAŞ İşletme Müdürlüğü’ne verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

8 - İstekliler tekliflerini, (mal kalemleri için birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliye mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşmesi imzalanacaktır.)

9 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

10 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.

11 - Bu ihale 4964 sayılı Kanunun 1. Maddesinin son fıkrası ve 40. Maddesinin son fıkrasına istinaden Şirketimizin Satın Alma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.

Duyurulur.

9343/1-1


FABRİKAMIZ İHTİYACI “72.000 KG.PROFİL AĞIRLIKLI VE 18.000 KG.İNCE SAÇ AĞIRLIKLI PAN. BŞLT. MAK. ÇELİK KONST. PARÇALARININ PBM/003 VE

PBM 010 NO’LU TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE İMALİ İŞÇİLİĞİ” AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR

T.Ş.F.A.Ş. Eskişehir Makina Fabrikası Müdürlüğünden:

İhale Kayıt Numarası                       :  2012/184612

1 - İdarenin

a) Adresi                                          :  Sivrihisar Caddesi No: 195/C Tepebaşı/Eskişehir

b) Telefon ve faks numarası             :  0 222 230 27 39 (10 Hat)

                                                            Dahili 1476 – 0 222 230 59 15

c) Elektronik posta adresi(varsa)      :  eskisehirmakina@turkseker.gov.tr

ç) İhale dokümanının görülebileceği

     internet adresi (varsa)

2 - İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı                :  72.000 KG.PROFİL AĞIRLIKLI - 18.000 KG.İNCE SAÇ AĞIRLIKLI PAN. BŞLT. MAK. ÇELİK KONST. PARÇALARININ PBM / 003 ve PBM/ 010 NO’LU TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE İMALİ İŞÇİLİĞİ

b) Yapılacağı yer                              :  ESKİŞEHİR MAKİNA FABRİKASI-MONTAJ ATELYESİ

c) İşin süresi                                    :  Firmayla Sözleşme imzalandıktan sonra 1 Komplesi 60 takvim günü olup tamamı 90 takvim gününde teslim edilecektir.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                              :  ESKİŞEHİR MAKİNA FABRİKASI TOPLANTI SALONU

b) Tarihi ve saati                              :  24.12.2012- Pazartesi günü – Saat: 14:00

4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirilmesinde uygulanacak kriterler: İdari şartnamemizin 7.ve 8.maddelerinde belirtilmiştir.

5 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

6 - İhale dokümanı Eskişehir Makine Fabrikası-Sivrihisar Caddesi No:195/C-Tepebaşı / Eskişehir adresinde görülebilir ve 30,00 TL. ( Otuz Türk Lirası) karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 30 Türk Lirası doküman bedelini T.C.ZİRAAT BNK.-Y.EMRE ŞB.-TR26 0001 0008 8738 2482 7750 01 - HALKBANK - ESK. ŞB.- TR89 2009 3480 0013 0000 03 - VAKIFBANK - Y.EMRE ŞB.- TR47 0001 5001 5800 7295 8693 25 - T.İŞ BNK.-ESK. ŞB.- TR62 0008 4000 0014 4000 0163 61 - AKBANK- ESK.ŞB.- TR75 0004 6000 2688 8000 2810 21 nolu hesaplarından birine yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7 - Teklifler, 24.12.2012- Pazartesi günü saat 14:00’e kadar T.Ş.F.A.Ş.ESKİŞEHİR MAKİNA FABRİKASI Haberleşme Servisine verilebileceği gibi, PTT, Kargo vb. vasıtasıyla da gönderilebilir. Tekliflerin posta veya kargo ile gönderilmesi halinde vuku bulacak gecikmelerden İdaremiz sorumlu değildir.

8 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatlarının miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatların miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyatlı sözleşme düzenlenecektir. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

9 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

10 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 30 ( otuz ) takvim günü olmalıdır.

11 - Kurumumuz bu ihale ile ilgili olarak; ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabi değildir.

12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.

9814/1-1


4458 SAYILI GÜMRÜK MEVZUATI UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA/ARAÇ SATILACAKTIR

Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Orta Anadolu Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Ergazi Tasfiye İşletme Müdürlüğünden:

1 - Satışa esas bedeli en az 6,27 TL ile en çok 415.110,13 TL arasında değişen; 17.12.2012 günü saat 16.00’ya kadar yatırılması gereken güvence tutarı da en az 0,63 TL, en çok 41.511,01 TL arasında olan, cinsi, miktarı, bulunduğu yeri, özellikleri , satışa esas bedeli ve güvence tutarı ayrı ayrı şartname eki listede gösterilen 27 Kalem muhtelif eşya (Döküm Kalıp, Kapı ve Aksamı, Flaşlı Mil, Mil Karşılığı, TV, Makina Aksaam Parça, Boya hammadde, Fotokopi Makinası, Paketleme Makinası, Kozmetik Malzeme , Oto Bakım Ürünü, makina ve Aksesuarları, Kurdela, Mobilya ve Aksam Mermer Granit, Cam İşleme Makinası, Amonyum Nitrat, Tabi Asfalt, Toz kömür, Rulo Kumaş, Askılık, Dezenfektan Madde ve vs) ; açık artırma suretiyle, TASİŞ Ergazi Tesisleri Türkkuşu Yanı Etimesgut/ANKARA adresindeki ihale salonunda 18/12/2012 tarihinde saat 09:30 ' da satışa sunulacaktır. Satışa sunulan eşya/araç hakkında daha detaylı bilgiye www.gumruk.gov.tr ve www.tasis.gov.tr internet adreslerimiz ile (0) (312) (2431304) numaralı telefonlardan ulaşılabilir.

2 - Kimliklerini belirlemeye yarayan belge, gerçek kişilerin T.C. kimlik numarası ve ikametgâh beyanı, tüzel kişilerin vergi kimlik numarası ve işyeri merkezi beyanı, güvencenin yatırıldığına ilişkin belge, vekil olarak katılanlar için vekâletname aslı veya noter onaylı örneği, Tüzel kişiler adına katılacaklardan, yetki belgesinin aslı veya noter onaylı örneğinin veya vekaletname kartının satış günü ihale salonunda ibraz edilmesi gerekir.

3 - Bu ilanda bulunmayan hususlarda şartname ve eki listelerde belirtilen hükümler geçerlidir. Açık Artırma Yöntemiyle Eşya Satış Şartnamesi ve ekleri 10,00 TL bedel karşılığı Ergazi Tasfiye İşletme Müdürlüğü ile Bölge Müdürlüğünden alınabilir.

İlan olunur.

9804/1-1


150 ADET KABLOSUZ KAREKOD BARKOD OKUYUCU SATIN ALINACAKTIR

Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:

1 - Türk Kızılayı’nın ihtiyacı olan 150 adet kablosuz karekod barkod okuyucu idari ve teknik şartname hükümlerine göre kapalı zarfla teklif alınmak suretiyle satın alınacaktır.

2 - Firmalar, teklif ettikleri fiyatın en az %3’ü nispetindeki geçici teminatı teklifleri ile birlikte vereceklerdir.

3 - İhaleye ait şartname Ataç 1 Sok. No:32 Yenişehir/Ankara” adresindeki Genel Müdürlüğümüz ve “Balabanağa Mahallesi Büyük Reşit Paşa Caddesi No:18 Fatih/İSTANBUL” adresindeki Türk Kızılayı İstanbul Müdürlüğü’nden 100,00 TL karşılığında temin edilebilir.

4 - İdari şartname ve teknik şartnameye www.kizilay.org.tr adresinden ulaşılabilecektir.

5 - Firmaların tekliflerini en geç 21 ARALIK 2012 günü saat 11:00’a kadar Genel Müdürlüğümüz İdari İşler Birimine vermiş / göndermiş olmaları gerekmektedir.

6 - İhale zarfı, aynı gün saat 14:30’da Genel Müdürlüğümüz Toplantı Salonunda açılacaktır.

7 - Postada meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.

8 - Telgraf ve faksla yapılacak müracaatlar dikkate alınmayacaktır.

9 - Kurumumuz 4734 sayılı Kanuna tabi değildir.

9836/1-1


10.000 ADET BAFFLE BASKILI ALTI KAPALI (101*101*235 CM EBATLI) BİG-BAG TORBA TEKNİK RESİM VE TEKNİK ŞARTMANEYE GÖRE

SATIN ALINACAKTIR

Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bigadiç Bor İşletme Müdürlüğünden:

Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bigadiç Bor İşletme Müdürlüğü Öğütme Tesisinde kullanılacak olan 10.000 Adet baffle baskılı altı kapalı (101*101*235 cm ebatlı) big-bag torbanın teknik resim ve teknik şartmaneye göre alımı işi şartnamelerimiz hükümlerine göre Açık ihale usulü ile ihale edilecektir.

İhale Kayıt No                                  :  2012/185526

1 - İdarenin :

A) Adresi                                         :  Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bigadiç Bor İşletme Müdürlüğü Yeniköy Yolu 12. Km. Bigadiç / BALIKESİR

B) Telefon ve Fax Numarası            :  0 – 266 – 633 72 21- 22 / 633 72 23

C) Elektronik Posta Adresi (varsa)  :  bigadic11@etimaden.gov.tr

2 - İhale Konusu Malın                   

A) Niteliği, Türü ve Miktarı             :  10.000 Adet baffle baskılı altı kapalı (101*101*235 cm ebatlı) big-bag torba

B) Teslim Yeri                                 :  Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bigadiç Bor İşletme Müdürlüğü İşletme Ambarı

3 - İhalenin

A) Yapılacağı Yer                            :  Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bigadiç Bor işletme Müdürlüğü Toplantı Salonu Bigadiç/ BALIKESİR

B) Tarih ve Saati                              :  20/12/2012 Perşembe Günü Saat:14.00

4 - TEMİNAT OLARAK KABUL EDİLECEK DEĞERLER

Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere, istekli tarafından belirlenecek tutarda tekliflerin geçerlilik süresinden en az 30 gün fazla süreli olmak kaydıyla geçici teminat verilecek olup; Bu tarih 19/03/2013 tarihinden önce olmamak üzere istekli tarafından belirlenir. Teminat olarak kabul edilecek değerler aşağıda sayılmıştır;

a) Tedavüldeki Türk Parası,

b) Türk Bankaları ve Türk Katılım Bankaları tarafından verilen teminat mektupları.

c) İlgili mevzuata göre Türkiye’de faaliyette bulunmasına izin verilen yabancı bankaların düzenleyecekleri teminat mektupları,

d) Türkiye dışında faaliyette bulunan banka veya benzeri kredi kuruluşlarının kontr-garantisi üzerine, Türkiye’de faaliyette bulunan bankaların veya Katılım Bankalarının düzenleyecekleri teminat mektupları,

5) Teklifler kapalı zarf şeklinde ve ihale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günü süreli olacaktır.

6) İhale dokümanı aşağıda belirtilen adreste bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların İşletmece onaylı ihale dokümanını satın alması zorunludur.

İhale dokümanının görülebileceği ve satın alınabileceği yerler:

- Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bigadiç Bor İşletme Müdürlüğü Yeniköy yolu üzeri 12. Km. Bigadiç/BALIKESİR Tel: 0 – 266 - 633 72 21 - 22

İhale dokümanı satış bedeli (KDV dahil) : 50,00 TL.

Posta yoluyla ihale dokümanı satış bedeli (vergi dahil) : 60,00 TL.

7) Teklifler en geç ihale tarihi olan 20/12/2012 Perşembe Günü Saat:14.00’e kadar İşletme Müdürlüğümüz Haberleşme ve Arşiv şefliğine verilmiş olacaktır.

8) İhale, 20/12/2012 Perşembe Günü Saat:14.00’de Bigadiç Bor İşletme Müdürlüğü toplantı salonunda açık ihale usulü ile yapılacaktır.

9) İhaleye Katılabilme Şartları ve İstenilen Belgeler Aşağıdadır.

9.1.1. Şekli ve içeriği şartname ekinde yer alan teklif mektubunu,

9.1.2. Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresini gösteren belgeyi,

9.1.3. Ticaret siciline kayıtlı bulunduğunu belirten, ihalenin yapıldığı yıl için de Ticaret veya Sanayi Odasından alınmış belge aslı veya noter tasdikli suretini,

9.1.4. Firma sahibinin veya firmayı idare ve temsile yetkili kişilerin;

a) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini,

b) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlerini belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini,

9.1.5. İstekli adına vekaleten iştirak edilirse, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin bu konuda yetkili olduklarını gösteren noterde düzenlenmiş vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenin noter tasdikli imza sirkülerini,

9.1.6. Geçici teminatın yatırıldığına dair belgeyi veya banka teminat mektubunu,

9.1.7. İsteklinin ortak girişim olması halinde istekli ortak girişim beyannamesini,

9.1.8. Ortağı olduğu veya hissedarı bulunduğu tüzel kişiliklere ilişkin beyannameyi,

9.1.9. İhale dokümanının satın alındığına dair belgeyi,

9.1.10. İş Deneyim Belgesini,

İstekliler, Teklif edilen bedelin %25’inden az olmamak üzere, yurt içinde veya yurt dışında kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında gerçekleştirilen ihale konusu iş veya benzer işle ilgili olarak, ilk ilan tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kesin kabul işlemleri tamamlanan mal alımları ile ilgili iş deneyimini gösteren belgeleri sunacaklardır. Diğer hususlar 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinde olduğu gibidir.

9.1.10.1.Benzer İş olarak kabul edilecek işler,

Her türlü torba imalatı ve satışı benzer iş olarak kabul edilecektir.

teklif zarfına koyacaklar ve tekliflerini sunacaklardır.

10. İlan konusu ihale 4734 sayılı Kamu ihale kanununun 3. maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu ihale kanununa tabi olmayıp İşletme Müdürlüğümüz ihaleyi yapıp yapmamakta, ihale konusu işi kısmen veya tamamen verip vermemekte serbesttir.

9815/1-1


REQUEST FOR EXPRESSIONS OF INTEREST

 

Republic of Turkey

Istanbul Special Provincial Administration (ISPA)

Istanbul Project Coordination Unit (IPCU)

 

Istanbul Seismic Risk Mitigation and Emergency Preparedness (ISMEP) Project

Loan No: TU-161

 

Consultancy Services for Retrofitting Design of School Buildings in Istanbul (ISDB-CB1.3)

 

(2012)

 

The Republic of Turkey has received a technical assistance loan from the Islamic Development Bank (IDB) and intends to apply of this loan to payments under the contracts for Procurement of “Consultancy Services for Retrofitting Design of School Buildings in Istanbul (ISDB-CB1.3)”, which will be implemented by Istanbul Special Provincial Administration, Istanbul Project Coordination Unit.

 

The services to be performed for schools within the scope of ISDB-CB1.3 shall include:

 

1. Vulnerability assessment of the buildings by using the available data and conducting necessary tests and measurements at the sites, buildings as required.

2. Preparation of preliminary and final designs and estimated costs with respect to each school using conventional and innovative retrofitting techniques and new Turkish national retrofitting building codes in disaster prone areas.

3. Preparation of Bill of Quantities of Public buildings, final retrofitting drawings and technical specification after consultation with the Client.

4. Cost comparison for selected public buildings considering cost of retrofitting to the cost of replacement ratio.

The estimated duration of the services are approximately 12 months.

Istanbul Project Coordination Unit now invites eligible consultants to indicate their interest in providing the services. Interested consultants must provide information and documents indicating that they are qualified to perform the services (such as brochures, description and references from previous clients on the similar assignments, experience in similar conditions, availability of appropriate skills among staff, etc.).

Consultants may associate to enhance their qualifications. The “association” may take the form of a Joint Venture or a sub consultancy. In case of a Joint Venture (JV), all members of the JV will be evaluated jointly for the purpose of short listing and shall be jointly and severally liable for the assignment and shall sign the contract in case of award is made to that JV group. Interested consultants should clearly indicate the structure of their “association” and the duties of the partners and sub consultants in their application. Unclear expression of interests in terms of “in association with” and/or “in affiliation with” and etc. may not be considered for short listing.

The Client, within the interested international consultant firms in accordance with their qualifications and experience will form one shortlist group. Consultants will be shortlisted in accordance with the procedures set out in the “Guidelines for the Use of Consultants under Islamic Development Bank Financing, May 2009”

A Consultant will be selected in accordance with the Quality and Cost Based Selection (QCBS) method set out in the Consultant Guidelines.

Consultants are required to include the name and reference number of the tasks ISDB-CB1.3 in their Expression of Interests.

Interested consultants may obtain further information at the address below from 10:00 a.m. to 16:00 p.m. local time.

Expressions of interest must be delivered to the address below by January 10th, 2013, 16:00 (local time) by surface mail, courier or hand delivery. Applications by e-mail shall not be accepted IPCU reserves the right to reject the applications received after the above-referenced date.

 

Istanbul Project Coordination Unit (IPCU)

M. Kemalettin Mah. Tiyatro Cad. No:8

34126 Beyazıt, Istanbul, Turkey

 

Contact Person: K. Gökhan ELGİN (Director)

Tel : +90 212 518 55 00

Fax : +90 212 518 55 05

E-mail : info@ipkb.gov.tr

9673/1-1


ANKARA’DA 50 İŞÇİ İLE YOLCU VAGONU VE TREN SETİ TEMİZLİĞİ YAPTIRILACAKTIR

TCDD İşletmesi 2. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonundan:

İhale Kayıt No                                     :  2012/184377

1 - İdarenin:

a) Adresi                                             :  TCDD İşletmesi 2. Bölge Müdürlüğü Behiçbey-Yenimahalle/ANKARA

b) Telefon ve Faks Numarası              :  0312 211 14 49 - 211 12 25

c) Elektronik Posta Adresi                  :  …

İhale konusu hizmetin adı ve süresi    :  ANKARA DA 50 İŞÇİ İLE YOLCU VAGONU VE TREN SETİ TEMİZLİĞİ.

2 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

3 - Tekliflerin TCDD İşletmesi 2. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına 24/12/2012 günü saat 11.00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

4 - İhale dokümanı TCDD İşletmesi 2. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi Mali İşler Müdürlüğü veznesinden KDV-Dahil 250,00,-TL bedelle temin edilebilir.

5 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

6 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.

9689/1-1


ESKİŞEHİR’DE YOLCU VAGONU VE TREN TEMİZLİĞİ (10 İŞÇİ İLE 1 YIL) HİZMETİ ALINACAKTIR

TCDD İşletmesi 2. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonundan:

İhale Kayıt No                                     :  2012/184598

1 - İdarenin:

a) Adresi                                             :  TCDD İşletmesi 2. Bölge Müdürlüğü Behiçbey-Yenimahalle/ANKARA

b) Telefon ve Faks Numarası              :  0312 211 14 49 - 211 12 25

c) Elektronik Posta Adresi                  :  …

İhale konusu hizmetin adı ve süresi    :  ESKİŞEHİR’DE YOLCU VAGONU VE TREN TEMİZLİĞİ (10 İŞÇİ İLE 1 YIL)

2 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

3 - Tekliflerin TCDD İşletmesi 2. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına 25/12/2012 günü saat 11.00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

4 - İhale dokümanı TCDD İşletmesi 2. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi Mali İşler Müdürlüğü veznesinden KDV-Dahil 150,00,-TL bedelle temin edilebilir.

5 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

6 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.

9690/1-1


ANKARA -ESKİŞEHİR-KAYSERİ -KARABÜK-ÇATALAĞZI LOKO BAKIM ATÖLYESİ VE ÇANKIRIDA LOKOMOTİF VE ATÖLYE TEMİZLİĞİ (32 İŞÇİ 1 YIL)

İŞİ YAPTIRILACAKTIR

TCDD İşletmesi 2. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonundan:

İhale Kayıt No                                     :  2012/184590

1 - İdarenin:

a) Adresi                                             :  TCDD İşletmesi 2. Bölge Müdürlüğü Behiçbey-Yenimahalle/ANKARA

b) Telefon ve Faks Numarası              :  0312 211 14 49 - 211 12 25

c) Elektronik Posta Adresi                  :  …

İhale konusu hizmetin adı ve süresi    :  ANKARA-ESKİŞEHİR-KAYSERİ-KARABÜK-ÇATALAĞZI LOKO BAKIM ATÖLYESİ VE ÇANKIRIDA LOKOMOTİF VE ATÖLYE TEMİZLİĞİ (32 İŞÇİ 1 YIL)

2 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

3 - Tekliflerin TCDD İşletmesi 2. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına 25/12/2012 günü saat 10.00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

4 - İhale dokümanı TCDD İşletmesi 2. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi Mali İşler Müdürlüğü veznesinden KDV-Dahil 250,00,-TL bedelle temin edilebilir.

5 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

6 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.

9691/1-1


JEOTERMAL KAYNAK DOĞAL MİNERALLİ SU ARAMA RUHSAT SAHASI İHALE EDİLECEKTİR

İstanbul Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığından:

5686 Sayılı Jeotermal Kaynaklar ve Doğal Mineralli Sular Kanununun 10.maddesinin 1.fıkrası (c) bendi ve aynı Kanuna bağlı Uygulama Yönetmeliğinin 17.maddesi hükümleri kapsamında, aşağıda bilgisi verilen Jeotermal Kaynak/Doğal Mineralli Su Arama Ruhsat sahasının, 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunun 45.maddesine göre Açık Teklif (Artırma) Usulü ile 20 Aralık 2012 Perşembe Günü Saat 13.00’ de, Hırka-i Şerif Mahallesi Adnan Menderes Bulvarı (Vatan Cad.) No:64 Fatih/İSTANBUL adresinde bulunan İl Özel İdare Binasındaki Encümen Toplantı Salonunda İl Encümenince, şartnamesindeki kayıtlar uyarınca ihale edilecektir.

1 - İhale Konusu İşler :

Sarıyer İlçesi, Gümüşdere Köyü hudutları dahilinde bulunan 1.989,04 Hektar alanda Jeotermal Kaynak/Doğal Mineralli Su Arama Ruhsatlı saha için belirlenen 30.441,- TL (KDV hariç) bedel üzerinden 3 (üç) yıl süreli olarak arama ruhsatı verilecektir. Geçici Teminatı 913,23 TL.

 

 

1.Nokta

2.Nokta

3.Nokta

4.Nokta

Sağa (Y)

664070

669801

669666

663403

Yukarı (X)

4569639

4568104

4565377

4565868

 

2 - İhale Şartname ve Ekleri :

İstekliler;

a)                İstanbul İl Özel İdaresi Yazı İşleri ve Kararlar Daire Başkanlığı Encümen Müdürlüğünde ücretsiz olarak mesai saatleri içerisinde şartname ve eklerini görebilirler.

b) İhaleye girecek olan isteklilerin şartname ve eklerini 100 TL bedel karşılığında satın almaları zorunludur.

 

3 - İhaleye Katılma Belgeleri:

a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa belgegeçer numarası.

b) Gerçek Kişi İstekliler;

1- Yıl içinde alınmış yerleşim yeri belgesi.

2- Noter tasdikli imza beyannamesi.

3- T.C. Kimlik numarası içeren yıl içerisinde alınmış onaylı nüfus cüzdan sureti.

c) Tüzel kişi istekliler;

1 - Tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış Ticaret Sicil faaliyet belgesi.

2 - Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.

3 - Bağlı olduğu vergi dairesi ili ve vergi numarasını gösterir yıl içerisinde alınmış onaylı vergi levhası.

d) İstekliler adına vekaleten iştirak ediliyorsa istekli adına teklifte bulunacak olan kişilerin vekaletnameleri ile vekaleten iştirak edenlerin imza beyannamesi.

e) Ortak girişim olması halinde noter tasdikli ortak girişim beyannamesi ile ortaklarca imzalanmış ortaklık sözleşmesi.

f) Yurtdışında yapılacak başvurularda istenilen belgelerin tümünü T.C. Başkonsolosluklarınca veya T.C. Dış İşleri Bakanlığınca onaylı olması gerekmektedir.

g) İhale konusu işe ait yukarıda belirtilen miktardaki %3 geçici teminata ait alındı makbuzu veya banka teminat mektubu. (Bloke çek kabul edilmez. Banka Teminat Mektubu İstanbul Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığına hitaben işin adına ve 2886 Sayılı Yasa kapsamında alınacaktır. Şirket adına gireceklerin Geçici Teminatlarını şirket adına yatırmaları gerekmektedir.)

h) Şartname ve eklerini satın aldıklarına dair alındı makbuzu.

i) Vergi borcu yoktur yazısı.

4 - İsteklilerin 5686 Sayılı Jeotermal Kaynaklar ve Doğal Mineralli Sular Kanununun 4.maddesinde belirtilen; medeni hakları kullanmaya ehil Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olması, statüsünde jeotermal kaynaklar ve doğal mineralli sularla ilgili faaliyet yapabileceği hususu yer alan Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına göre kurulmuş tüzel kişiliği haiz şirket olması gerekmektedir.

5 - İhaleye katılmak isteyenlerin, ihale şartnamesinde ve ilanda öngörülen belgelerin aslını veya noter tasdikli suretlerini ihale esnasında, ihale komisyonu başkanlığına teslim etmeleri gerekmektedir.

6 - Belirtilen tarih ve saatten sonra verilen teklifler, telgraf veya faks ile yapılacak müracaatlar ve postada meydana gelebilecek gecikmeler kabul edilmeyecektir.

7 - Komisyon, ihaleleri yapıp yapmamakta serbesttir.

9639/1-1


30.000 KG ÇAYKUR SÜZEN POŞET VE 20.000 KG DEMLİK SÜZEN POŞET ÇAY FİLTRE KAĞIDI SATIN ALINACAKTIR

Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:

                                                           RİZE

1 - Teşekkülümüz 100.Yıl Çay Paketleme Fabrikası’nın ihtiyacı, 30.000 Kg Çaykur Süzen Poşet ve 20.000 Kg Demlik Süzen Poşet Çay Filtre Kağıdı Satın Alma ve İhale Yönetmeliğimizin 9 uncu maddesi kapsamında Açık İhale Usulü ile satın alınacaktır.

2 - Bu işe ait şartnameler, aşağıdaki adresten 50,00 TL bedelle tahsil fişi karşılığında temin edilebilir.

a- Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığı /RİZE

3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik şartname esasları dâhilinde hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç 25.12.2012 günü saat 14.00’e kadar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Haberleşme ve Arşiv Müdürlüğü, Evrak Kayıt Bürosu – Rize adresinde bulunacak şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün saat 14.00’de açılacaktır.

4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile telgraf ve faksla yapılacak müracaatlar kabul edilmez.

5 - İhale alternatif tekliflere kapalıdır.

6 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.

7 - Teklif edilen bedelin KDV hariç en az %3’ü oranında geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç %6’sı oranında kesin teminat alınır.

8 - İhale Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satın Alma Dairesi Başkanlığında yapılacaktır.

9 - İhale kısmi teklife açıktır.

10 - Teşekkülümüz bu ihalede, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satın Alma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.

9545/1-1


ALÜMİNYUM ŞERİT, POLİETİLEN CONTA VE OLUKLU KARTON KUTU SATIŞI YAPILACAKTIR

Gayrimenkul Anonim Şirketinden:

1. İdarenin

a) Adresi                                    :  Orhantepe Mah. Tekel Cad. tta Cevizli Kampusü 34865 Cevizli-Kartal/İSTANBUL

b) Telefon ve Faks Numarası    :  216 383 44 50/167 - 216 383 64 20

c) Elektronik Posta Adresi         :  ticaret@gayrimenkulas.gov.tr

2. Satışa Konu Malzemelerin

a) Niteliği, Türü ve Miktarı: Aşağıdaki tabloda ayrıntısı belirtilen, Alüminyum Şerit, Polietilen conta ve Oluklu karton kutudan oluşan malzemeler, Şirketimizin Satım ve Kiraya Verme Yönetmeliğinin 14 ve 29. maddeleri çerçevesinde, kapalı zarf yöntemiyle, birden fazla katılımcı olması halinde açık arttırma usulü ile tek katılımcı olması durumunda pazarlık usulüyle satışı yapılacaktır.

 

Sıra No

Malzemenin Adı

Miktarı

Cinsi

Geçici Teminat (TL)

1

203 mm Silver Alüminyum Şerit

68.862

Kg.

25.000,00

203 mm Gold Alüminyum Şerit

 565

Kg.

267 mm Silver Alüminyum Şerit

46.822

Kg.

267 mm Gold Alüminyum Şerit

32.709

Kg.

Lacivert Alüminyum Şerit

15.118

Kg.

Krem Alüminyum Şerit

10.257

Kg.

2

Polietilen Conta

35.686

Kg.

5.000,00

3

Oluklu Karton Kutu (56x46x25 cm)

39.500

Adet

2.000,00

 

b) İhaleye katılan istekliler her bir gruba ayrı ayrı teklif verebileceği gibi işin tamamına da teklif verebilirler.

3. İhalenin

3.1. Yapılacağı Yer : Orhantepe Mah.Tekel Cad. Cevizli yerleşkesi PK.34865 Cevizli-Kartal/İSTANBUL adresinde Gayrimenkul A.Ş. Genel Müdürlüğü ihale salonunda yapılacaktır.

3.2. Teklifler yukarıdaki tabloda belirtilen tüm malzemeler için 26/12/2012 Çarşamba günü saat 12.00’ye kadar, üzerinde Alüminyum şerit, Polietilen conta ve Oluklu karton kutu satış ihalesine ilişkin “Teklif-Gizli” ibaresi bulunan kapalı bir zarf içerisinde idarenin aşağıda bulunan adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese süresi içerisinde iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Son teklif verme tarih ve saatinden sonra idareye verilecek teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

3.3. İhale Şartnamesinde belirtilen hususlara göre teslim alınan ihale dosyaları, 26/12/2012 çarşamba günü saat 14.00’de ihale komisyonu huzurunda açılacaktır.

4. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

a) Noter onaylı veya idarece aslı gibidir onaylı kimlik fotokopisi (T.C.kimlik numaralı)

b) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

c) Tüzel kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya meslek odası belgesi, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza beyannamesi,

d) Adres beyanı,

5. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması

5.1. İhaleye teklif verecek olanların şartname ve ihale dokümanını satın almaları zorunludur. İhale şartnamesi 11/12/2012 tarihinden itibaren idarenin aşağıdaki adresinde görülebilir ve 100,00 TL. karşılığında aynı adresten satın alınabilir. İhale şartnamesi almak için ödenmiş olan bedel her ne suretle olursa olsun iade edilmez.

5.2. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Orhantepe Mh. Tekel Cad. Cevizli Yerleşkesi 34865 Cevizli-Kartal/İSTANBUL adresindeki Gayrimenkul A.Ş. Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Levazım ve Ticaret Şubesi Müdürlüğüne teslim edileceği gibi, aynı adrese süresi içerisinde iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Postada doğacak gecikmeler ile telgraf, teleks, faks veya elektronik postayla yapılacak başvurular dikkate alınmayacaktır.

6.Verilecek tekliflerin geçerlilik süresi ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

7. Geçici Teminat; İhaleye katılacak gerçek ve tüzel kişilerden satışa konu Malzemeler için 2. maddenin (a) bendindeki tabloda belirtilen tutarlarda geçici teminat olarak nakit veya ihale tarihinden itibaren geçerli olmak üzere 120 (yüz yirmi) gün süreli banka teminat mektubu alınacaktır. Mektup dışındaki teminatlar Gayrimenkul A.Ş. Genel Müdürlüğünün T.C. Ziraat Bankasının İstanbul/Kartal-Cevizli Şubesi nezdindeki (İBAN: TR 51 000 1000 851 0236 4057 6711) hesabına yatırılacaktır.

8. Kesin Teminat; İhale üzerinde kalan isteklilerden, ihalenin ihale yetkilisince tasdik edildiğinin kendilerine tebliğ tarihinden itibaren 10 (on) takvim günü içinde ihale bedelinin % 6’sı oranında kesin teminat alınarak sözleşme imzalanacaktır.

9. İşin Süresi; Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 15 (onbeş) takvim günü içerisinde ihale bedeli ile KDV tutarının tamamını Şirketimiz TC Ziraat Bankası Cevizli Şubesi nezdindeki IBAN TR 51 0001 000 851 0236 4057 6711 nolu hesabına yatırarak Teknik Şartnamenin ilgili maddelerinde belirtilen şartlar dâhilinde 45 (kırkbeş) iş günü içinde teslimat yapılacaktır.

10. İhale konusu malzemeler Orhantepe Mah. Tekel Cad. Cevizli Kampusü 34865 Cevizli- Kartal/İSTANBUL adresinde görülebilir.

11. İhaleye ilişkin diğer hususlar ihale şartnamesinde yer almaktadır.

12. Kuruluşumuz Resmi Gazete’nin 20/12/2008 tarihli ve 27086 sayılı nüshasında yayımlanan Gayrimenkul A.Ş. Genel Müdürlüğü Satım ve Kiraya Verme Yönetmeliği hükümlerine tabidir. 2886 sayılı Devlet İhale Kanununu ile 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, işi ihale edip etmemekte veya bir bölümünü ihale etmekte, bütün teklifleri reddederek ihaleyi iptal etmekte serbesttir.

Duyurulur.

 

GAYRİMENKUL ANONİM ŞİRKETİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Orhantepe Mahallesi, Tekel Caddesi, Cevizli Yerleşkesi

34865 Cevizli – Kartal - İSTANBUL

e-posta: ticaret@gayrimenkulas.gov.tr –Elektronik Ağ:www.gayrimenkul.gov.tr

Tel: 0216 442 61 23 Faks: 0216 383 64 20

9711/1-1


20 ADET NR SP 100 POMPA HORTUMU SATIN ALINACAKTIR

Toprak Mahsülleri Ofisi Genel Müdürlüğü Afyon Alkaloidleri Fabrikası İşletme Müdürlüğünden:

Bolvadin’de kurulu bulunan Toprak Mahsulleri Ofisi Afyon Alkaloidleri Fabrikası İşletme Müdürlüğünde kullanılmak üzere 20 adet NR SP 100 Pompa hortumu kapalı zarfla teklif alma yolu ile satın alınacaktır.

Şartnamesi Afyonkarahisar ili Bolvadin ilçesindeki T.M.O. A.A.F. İşletme Müdürlüğünden, 50,-TL karşılığında temin edilebilir. Şartname bedelinin Halk Bankası Bolvadin Şubesi 13000001 IBAN TR 91 0001 2009 1860 0013 0000 01 nolu hesaba yatırılıp dekontunun (0 272 612 56 67) nolu numaraya fakslanması durumunda isteklilere şartname kargo ile gönderilecektir ve bu konuda 0272 612 6662 / 9353 nolu telefondan bilgi alabileceklerdir.

İhalede geçici teminatla birlikte verilecek diğer belge ve şartlar şartnamelerde belirtilmiştir. İhale tarihi 24.12.2012 Pazartesi günü Saat 14.00 olup; isteklilerin belirtilen saate kadar kapalı zarf içindeki teklif mektuplarını A.A.F. İşletme Müdürlüğüne vermeleri gerekmektedir.

Posta ve kargodaki gecikmeler kabul edilmeyecektir.

Bu İhale Toprak Mahsulleri Ofisi İhale Yönetmeliğine göre yapılacaktır.

9695/1-1


MUHTELİF SUSTA SATIN ALINACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:

İhale Kayıt Numarası                 :  2012/183543

1 - İdarenin

a) Adresi                                    :  Ahmet Kanatlı Cad. 26490 /ESKİŞEHİR

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0(222) 224 00 00 (4435-4436)/ 225 50 60 - 225 72 72

2 - İhale konusu işin niteliği, türü ve miktarı: 3 Kalem [1.600 adet dış, 1.600 adet iç helezon, 800 adet (sağ-sol)] muhtelif susta, teknik şartname ve resimlere göre imal ettirilmek suretiyle satın alınacaktır.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                        :  TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu

b) Tarihi ve saati                        :  26/12/2012 - Saat 14:00

4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

5 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma İkmal Daire Başkanlığına 26/12/2012 günü saat 14:00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma İkmal Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı adresten 100,- TL bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.

7 - Teklif edilen bedelin en az % 3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.

9697/1-1


SOĞUTMA ÜNİTESİ BAKIM-ONARIMI YAPTIRILACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:

İhale Kayıt Numarası                 :  2012/183551

1- İdarenin

a) Adresi                                    :  Ahmet Kanatlı Cad. 26490 /ESKİŞEHİR

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0(222) 224 00 00 (4435-4436)/ 225 50 60 - 225 72 72

2 - İhale konusu işin niteliği, türü ve miktarı: 35 adet DE 24000 tipi lokomotiflere ait Soğutma Ünitesi Bakım-Onarım İşi, teknik şartnameye göre yaptırılacaktır.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                        :  TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu

b) Tarihi ve saati                        :  27/12/2012 - Saat 14:00

4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

5 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma İkmal Daire Başkanlığına 27/12/2012 günü saat 14:00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma İkmal Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı adresten 100,- TL bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.

7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.

9698/1-1


DEMONTAJ, TAMİR VE TEMİZLİK İŞİ YAPTIRILACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:

İhale Kayıt Numarası                 :  2012/183564

1 - İdarenin

a) Adresi                                    :  Ahmet Kanatlı Cad. 26490 /ESKİŞEHİR

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0(222) 224 00 00 (4435-4436)/ 225 50 60 - 225 72 72

2 - İhale konusu işin niteliği, türü ve miktarı: 8 kalem DE 24000-22000-33000-18000 ve E 43000 tipi lokomotif-vagon tekerleği ile buatların demontaj, tamir ve temizliği işi, teknik şartnameye göre yaptırılacaktır.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                        :  TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu

b) Tarihi ve saati                        :  03/01/2013 - Saat 14:45

4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

5 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma İkmal Daire Başkanlığına 03/01/2013 günü saat 14:45’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma İkmal Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı adresten 100,- TL bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.

7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.

9699/1-1


DİNGİL YATAK KUTUSU (KOMPLE) SATIN ALINACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:

İhale Kayıt Numarası                 :  2012/183578

1 - İdarenin

a) Adresi                                    :  Ahmet Kanatlı Cad. 26490 /ESKİŞEHİR

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0(222) 224 00 00 (4435-4436)/ 225 50 60 - 225 72 72

2 - İhale konusu işin niteliği, türü ve miktarı: 3.920 adet dingil yatak kutusu komple (döküm malzeme); teknik şartname ve resimlere göre imal ettirilmek suretiyle satın alınacaktır.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                        :  TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu

b) Tarihi ve saati                        :  03.01.2013 - Saat 14:00

4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

5 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma İkmal Daire Başkanlığına 03/01/2013 günü saat 14:00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma İkmal Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı adresten 100,- TL bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.

7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.

9700/1-1


9 KALEM MUHTELİF LOKOMOTİF MALZEMESİ (3 KALEMDE TOPLAM 60 ADET KUM KUTUSU, 260 ADET DİŞLİ KUTUSU, 2 ADET MOTOR, 1 ADET SOĞUTMA,

1 ADET FİLTRE KAPORTASI, 2 ADET SOĞUTMA 1 ADET DİNAMİK FREN ÇATISI.) SATIN ALINACAKTIR

TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:

İhale Kayıt Numarası                 :  2012/183586

1 - İdarenin:

a)Adresi                                     :  Ahmet Kanatlı Cad. 26490 /ESKİŞEHİR

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0(222) 224 00 00 (4435–4436)/ 225 50 60 – 225 72 72

c) Elektronik Posta Adresi         :  tulomsas@tulomsas.com.tr

2 - İhale konusu işin niteliği, türü ve miktarı: 9 Kalem muhtelif lokomotif malzemesi imal ettirilmek suretiyle satın alınacaktır.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                        :  TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu

b) Tarihi ve saati                        :  27.12.2012 14.45

4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık ihale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

5 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma İkmal Daire Başkanlığına 27.12.2012 günü saat: 14.45‘e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.

6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma İkmal Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dökümanını satın almaları zorunlu olup aynı adresten 100,- TL. bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.

7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.

9701/1-1


İHALE DAVETİ (İD)

Kayseri Büyükşehir Belediyesinden:

TÜRKİYE CUMHURİYETİ

BELEDİYE HİZMETLERİ PROJESİ-EK FİNANSMAN

Kredi No: 7885-TU

Alt Kredi: 18

 

KAYSERİ KATI ATIK DÜZENLİ DEPOLAMA TESİSİ VE

PİLOT KOMPOST TESİSİ İNŞAATI İŞİ

(KAY-W1)

 

1. Bu İhaleye Davet, bu projeyle ilgili olarak, Development Business dergisinde 12 Mayıs 2010 da yayınlanan Genel İhale İlanına müteakip hazırlanmıştır.

2. İller Bankası, Uluslararası İmar ve Kalkınma Bankasından (IBRD) Belediye Hizmetleri Projesi-Ek Kredinin maliyetlerinin karşılanması için bir kredi almıştır. İller Bankası, "Kayseri Katı Atık Yönetim Projesi " için bu kredinin bir kısmını Kayseri Büyükşehir Belediyesi’ne tahsis etmiştir. Kayseri Büyükşehir Belediyesi, bu belgenin geri kalan kısmında Alt Borçlu olarak anılacaktır. Alt Borçlu, bu kredinin bir kısmını Alt Kredi Anlaşması hükümlerine istinaden “Kayseri Katı Atık Düzenli Depolama Tesisi ve Pilot Kompost Tesisi İnşaatı İşi"(Sözleşme No. KAY-W1) için kullanmayı planlamaktadır.

3. Kayseri Büyükşehir Belediyesi, bu aşamada Türkiye'deki Kayseri Büyükşehir Belediyesi dâhilinde net atık depolama kapasitesi 3.250.000 m3 olan Kayseri Katı Atık Düzenli Depolama Tesisi, 5,000 t/yıl kapasiteli Pilot Kompost Tesisi, sızıntı suyu dengelem havuzu, 1,68 km uzunluğunda sızıntı suyu iletim hattı ve işletme yapıları(İdare Binası, Giriş Kontrol ve Kantar Binası ve Atölye Binası) inşaatı İşi için uygun ve ehil teklif vericileri kapalı zarf usulü teklif vermeye davet etmektedir. İnşaatın süresi on sekiz (18) aydır.

4. İhale, Dünya Bankasının Kılavuz Kitabı: IBRD İkrazları ve IDA Kredileri Kapsamında Satın Alma (Mayıs 2004, yeni baskı Ekim 2006 ve Mayıs 2010) adlı dokümanında belirtilen Uluslararası Rekabetçi İhale Yöntemlerine (ICB) göre yapılacak olup, İhale Dokümanlarında belirtilen uygun ülkelerden gelecek teklif sahiplerinin tamamına açık olacaktır.

5. İlgilenen teklif vericiler daha fazla bilgiyi,

Kayseri Büyükşehir Belediyesi,

Çevre Koruma ve Kontrol Daire Başkanlığı,

Sayın Dr. Seyit Ahmet Okur,

Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No: 15

38010 Kocasinan / Kayseri / Türkiye

Tel:(+90) 352 207 15 90 Pbx - Faks: (+90) 352 222 46 96,

e-mail: saokur@kayseri.bel.tr – cevre@kayseri.bel.tr

iletişim bilgileri aracılığıyla temin edebilir ve aşağıda verilen adresten İhale Belgelerini 09.00.ila 17.00 saatleri arasında (yerel saat) inceleyebilirler.

6. Yeterlilik gereksinimleri aşağıdaki hususları içermektedir:

(i) Teklif Sahibi, yıllık ortalama cirosunun minimum 20.000.000 AVRO (yirmi milyon AVRO) olduğunu, son beş (5) yılda (2007-2011) devam eden veya tamamlanmış sözleşmelerden elde edilen onaylı ödemelerin hesaplanması suretiyle gösterecektir. (Teklif sunum tarihine kadar olan 2012 cirosu 2011 yılına dahil edilecektir.) Bununla birlikte, bir Ortak Girişim’ in yeterliliği için; her bir ortak minimum gereksinimlerin en az yüzde otuzunu (% 30) , en az bir ortak da minimum gereksinimlerin yüzde ellisini (%50) karşılamalıdır. Her durumda, tüm ortakların birlikte toplamda yüzde yüz (%100) yeterliliğe ulaşması gerekmektedir.

(ii) Minimum nakit akış gereksinimi 2.000.000 AVRO’dur (iki milyon AVRO)

Teklif Sahibi, sözleşmeye dayalı avans ödemeleri dışında, likit varlıklar, ipoteksiz taşınmaz mallar, kredi imkanları ve diğer finansal araçlar gibi mali kaynaklarına erişimi, bunların mevcudiyetini gösterecektir: Ancak; bir Ortak Girişim yeterliliğinde tüm ortakların birlikte minimum nakit akış gereksinimine ulaşması gerekmektedir.

(iii) Genel Deneyim: Başvuruların son sunulma tarihinden önceki en az beş yıl (5) boyunca, yüklenici, altyüklenici veya yönetim yüklenicisi olarak, bu beş yıl içinde her yıl faaliyet(ler) içinde bulunmalıdır. Ancak; bir Ortak Girişim yeterliliğinde her bir ortak yüzde yüz (%100) yeterliliği sağlamak zorundadır.

(iv) Özel Konularda Deneyim;

(a) Yüklenici, yönetim yüklenicisi veya alt yüklenici olarak en azından on milyon (10.000.000) AVRO değerinde en az bir (1) sözleşmeye son beş (5) yıl içerisinde (2007 – 2011) iştirak; bunlar başarılı olmalı ve genel olarak tamamlanmalı ve teklif edilen İşlere benzer olmalıdır. Bu benzerlik, İhale Dokümanlarında tarif edilen fiziksel boyut, karmaşıklık, yöntem/teknoloji veya diğer özelliklere dayalı olmalı veya toprak dolgu baraj inşaatı sözleşmeleri veya karayolları inşaatı toprak işleri sözleşmeleri olmalıdır. Bir Ortak Girişim yeterliliğinde, en azından bir ortak minimum gereksinimlerin yüzde yüzünü (% 100) karşılamalı ve her bir ortak minimum gereksinimlerin en az yüzde otuzunu (% 30)’nu karşılamalıdır.

(b) Yukarıdaki (a) bölümünde beyan edilen süre boyunca akdedilen yukarıdaki veya diğer sözleşmeler için, aşağıdaki kilit eylemde minimum deneyim: Atık depolama kapasitesi en az 2,300,000 m3 olan katı atık düzenli depolama tesisi inşaatı. Bir Ortak Girişim yeterliliğinde, en azından bir ortak minimum gereksinimlerin yüzde yüzünü (% 100) karşılamalıdır.

(v) Askıdaki tüm hukuk davaları toplamda İsteklinin Öz kaynaklarının yüzde yirmi beşinden (%25) fazlasını temsil etmemelidir ve teklif sahibi aleyhine karara bağlanmış olarak kabul edilecektir.

(vi) Tümüyle karara bağlanmış anlaşmazlıklar veya hukuk davalarına dayanarak, başvuruların sunulması için son tarihten en az beş (5) yıl öncesine kadar bir sözleşmenin yerine getirilmemesi durumu olmamalıdır. Tümüyle karara bağlanmış anlaşmazlık veya hukuk davası, ilgili sözleşmeye tabi olarak Anlaşmazlıkların Çözümü Mekanizmasına uygun olarak çözüme kavuşturulmuş ve isteklinin aleyhine açılan tüm temyiz taleplerinin son bulduğu davalardır.

(vii) Başarılı Teklif Sahibi, yeterli kalite ve sayıda kilit personelini ve işin tatmin edici bir düzeyde tamamlanması için gereken tüm ekipmanı sunacaktır.

7. Teklif Sahipleri, teklif dokümanlarının hazırlanması ile ilgili olarak ihtiyaç duydukları ilave bilgileri ve ihale dokümanını Kayseri Büyükşehir Belediyesi’nin aşağıda belirtilen adresinden mesai saatleri olan 09:00 ila 17:00 arasında temin edebilir ve inceleyebilirler.

Teklif Sahipleri aşağıda yazılı adrese yazılı olarak başvuruda bulunarak, İhale Belgelerini İngilizce ve Türkçe dillerinde, 400,00 TL karşılığında (KDV dahil) Kayseri Büyükşehir Belediyesi’nin, Ziraat Bankası Kiçikapı Şubesindeki  TR92 0001 0010 9832 4314 13 5003 numaralı TL. hesabına açıklama kısmında Sözleşme No. KAY-W1 referans numarası yazılarak satın alabilirler. İhale Belgelerinin satın alınması için yatırılan bedel, hiçbir nedenle geri iade edilmeyecektir. Kargo masrafının alıcı tarafından karşılanması durumunda, Banka makbuzunun ibraz edilmesi ile İhale Belgeleri kurye ile teslim edilebilir.

8. Teklifler, tekliflerin açıldığı tarihinden itibaren yüz yirmi (120) takvim günü boyunca geçerli olacak ve teklif para birimi cinsinden veya konvertibl başka para birimi cinsinden ihale için minimum 300.000 AVRO değerinde bir geçici teminat ile birlikte aşağıda verilen adrese 30 Ocak 2013, saat (yerel saat) 14:00’a kadar teslim edilmelidir. E-posta yoluyla sunulan teklifler geçersiz kabul edilecektir. Belirtilen tarih ve saatten sonra sunulan teklifler reddedilecektir.

9. Teklifler, teklif sahiplerinin temsilcilerinden hazır bulunanların önünde

30 Ocak 2013 tarihinde Saat (yerel saat) 14:15’ de,

Kayseri Büyükşehir Belediyesi,

3. kat İhale Odası (Oda No:318-B),

Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No: 15,

38010 Kocasinan / Kayseri / Türkiye adresinde açılacaktır.

 

10. Teklif belgeleri şu adrese teslim edilecektir:

Kayseri Büyükşehir Belediyesi,

Çevre Koruma ve Kontrol Daire Başkanlığı (Oda No:110)

Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No: 15 - 1. Kat

38010 Kocasinan / KAYSERİ -TÜRKİYE

 

11. İhale öncesi toplantı, Aşağıdaki tarih, saat ve yerde yapılacaktır:

 

27/12/2012 Saat: 14:00 (yerel saat)

Kayseri Büyükşehir Belediyesi,

Çevre Koruma ve Kontrol Daire Başkanlığı (Oda No:110)

Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No: 15 - 1. Kat

38010 Kocasinan / KAYSERİ -TÜRKİYE

12. Bu İhale (KAY-W1), 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu’na tabi değildir.

9787/1/1-1

—————

Invitation for Bids (IFB)

 

REPUBLIC OF TURKEY

MUNICIPAL SERVICES PROJECT –ADDITIONAL FINANCE

Loan Number : 7885-TU

Sub Loan : 18

 

KAYSERI METROPOLITAN MUNICIPALITY

 

CONSTRUCTION WORKS FOR KAYSERI SANITARY LANDFILL AND

PILOT COMPOST PLANT

(KAY-W1)

 

1. This Invitation for Bids follows the General Procurement Notice for this Project that posted in Development Business online on May 12, 2010.

2. İller Bank has received an additional loan from International Bank for Reconstruction and Development (IBRD) toward the cost of Municipal Services Project. İller Bank has allocated some part of this loan to Kayseri Metropolitan Municipality for “Kayseri Solid Waste Management Project”. Kayseri Metropolitan Municipality is deemed the Sub-Borrower for the rest of this document. The Sub-Borrower is planning to use some part of this loan for the “Construction Works for Kayseri Sanitary Landfill and Pilot Compost Plant (Contract No. KAY-W1)”.

3. Kayseri Metropolitan Municipality now invites sealed bids from eligible and qualified bidders for construction of Kayseri Sanitary landfill, located within the Kayseri Metropolitan Municipal area, with a net waste disposal capacity of 3,250,000 m3, Pilot Composting Plant with capacity of 5,000 t/year, leachate balancing pond,1,68 km long leachate transmission line and operation buildings (Administration Building, Control and Weighbridge Building and Workshop Building). The construction period is eighteen (18) months.

4. Bidding will be conducted through the International Competitive Bidding (ICB) procedures specified in the World Bank’s Guidelines: Procurement under IBRD Loans and IDA Credits (May 2004, Revised October 2006, May 2010), and is open to all bidders from Eligible Source Countries as defined in the Bidding Documents.

5. Interested eligible bidders may obtain further information from

Kayseri Metropolitan Municipality,

Head of Department of Environmental Protection and Control,

Mr. Dr. Seyit Ahmet OKUR,

Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No: 15

38010 Kocasinan / Kayseri / Turkey

Tel:(+90) 352 207 15 90 Pbx - Fax:(+90) 352 222 46 96,

e-mail: saokur@kayseri.bel.tr – cevre@kayseri.bel.tr

and inspect the Bidding Documents at the address given below from 09.00 am. to 17.00 pm. (local time).

6. Qualification requirements include the following:

(i) Minimum average annual turnover of EUR 20,000,000 (twenty million EURO), calculated as total certified payments received for contracts in progress or completed, within the last five (5 ) years (2007 – 2011). (The turnover until the deadline for bid submission in 2012 shall be included in 2011). However; for qualification of a Joint Venture, each partner shall meet at least thirty percent (30%) of minimum requirement, and at least one partner shall meet at least fifty percent (50%) of minimum requirement. In all cases, all partners must attain at one hundred percent (100%) in total.

(ii) The minimum cash flow requirement is EUR 2,000,000 (twomillion EURO).

The Bidder must demonstrate access to, or availability of, financial resources such as liquid assets, unencumbered real assets, lines of credit, and other financial means, other than any contractual advance payments. However; for qualification of a Joint Venture, all combined partners must attain the minimum cash flow requirement.

(iii) General Experience under contracts in the role of contractor, subcontractor, or management contractor for at least the last five (5) years prior to the applications submission deadline provided that the bidder shall have activity (ies) in each year. However; for qualification of a Joint Venture, each partner must attain at one hundred percent (100%) in total.

(iv) Specific Experience;

(a) Participation as contractor, management contractor, or subcontractor, in at least one (1) contract within the last five (5) years (2007 – 2011) , with a value of at least EUR 10,000,000 (ten million EURO) equivalent that has been successfully and substantially completed and that are similar to the proposed works. The similarity shall be based on the physical size, complexity, methods/technology or other characteristics as described in Bidding Documents or contracts for earthfill dam construction, or contracts for earthworks for highway construction. For qualification of a Joint Venture, at least one partner must attain at one hundred percent (100%) and each partner shall meet at least thirty percent (30%) of minimum requirement.

 (b) For the above or other contracts executed during the period stipulated in (a) above, a minimum experience in the following key activity: A sanitary landfill project with a waste disposal capacity of at least 2,300,000 m3. For qualification of a Joint Venture, one partner shall meet at least hundred percent (100%) of minimum requirement.

(v) All pending litigation shall in total not represent more than twenty five percent (25%) of the Bidder’s net worth and shall be treated as resolved against the Bidder.

(vi) Non-performance of a contract did not occur within the last five (5) years prior to the deadline for application submission, based on all information on fully settled disputes or litigation. A fully settled dispute or litigation is one that has been resolved in accordance with the Dispute Resolution Mechanism under the respective contract, and where all appeal instances available to the bidder have been exhausted.

(vii) The successful Bidder shall provide the key staff in adequate quality and quantity and all equipment required for satisfactory completion of the work.

7. The Bidders may obtain further information which they may require for preparation of bid documents, and may review documents available at the following address of Kayseri Metropolitan Municipality during working hours 09.00 a.m. to 17.00 p.m.(local time).

The Bidders may, upon written application to the following address, purchase the Bidding Documents, in Turkish and English, at TRY 400,00 (VAT Included) which is to be deposited at TRY account no. TR92 0001 0010 9832 4314 13 5003 of the Kayseri Metropolitan Municipality in Kiçikapı Branch of Ziraat Bank, referring also to Contract No. KAY-W1. The fee deposited for purchasing the Bidding Documents shall by no means returned. Bidding Documents may be delivered by courier if requested upon submission of a Bank receipt if cargo cost born by the receiver.

8. Submitted Bids shall be valid for one hundred and twenty (120) calendar days from the date of bid opening and shall be delivered together with a bid security in the same currency with the bid currency or in any other convertible currency, and in the sum equal to minimum EUR 300,000 for the tender, at the following address not later than 30 January 2013 , 14.00 pm. (local time). Bids submitted via e-mail shall be disqualified. Bids submitted later than the specified date and time shall be rejected.

9. Bids shall be opened at the presence of representatives of bidders at the following address

Kayseri Metropolitan Municipality, 3rd Floor,

Tender Hall (Hall No:318-B),

Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No: 15

38010 Kocasinan / Kayseri,Turkey

on 30 January 2013 at 14:15 pm. (local time).

 

10. Bids will be delivered to the following address:

Kayseri Metropolitan Municipality,

Head of Department of Environmental Protection and Control (Room No:110)

Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No: 15, First Floor, 38010

Kocasinan / KAYSERİ -TURKEY

 

11. A Pre-Bid meeting will take place at the following date, time and place:

 

Date: 27/12/2012 Time: 14:00 hrs (local time)

Place: Kayseri Metropolitan Municipality,

Head of Department of Environmental Protection and Control (Room No: 110)

Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No: 15, First Floor, 38010

Kocasinan / KAYSERİ - TURKEY

 

12. This Bidding Procedure (KAY-W1) is not subject to Public Procurement Law No:4734 and Public Contracting Law No:4735.

9787/2/1-1