17 Mart 2012 CUMARTESİ

Resmî Gazete

Sayı : 28236

ARTIRMA, EKSİLTME VE İHALE İLÂNLARI

 


GÜMRÜK MEVZUATI UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR

Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tasfiye Hizmetleri Genel Müdürlüğü İpekyolu Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Diyarbakır Tasfiye İşletme Müdürlüğünden:


5607 SAYILI KAÇAKÇILIKLA MÜCADELE KANUNU UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR

Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tasfiye Hizmetleri Genel Müdürlüğü Doğu Akdeniz Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Cilvegözü Tasfiye İşletme Müdürlüğünden:


65 ADET DALGIÇ ELEKTROMOTOPOMP VE AKSAMI, 114 ADET İÇ DONANIMLI YILDIZ ÜÇGEN KUMANDA PANOSU (97 ADET 132 KW, 17 ADET 160 KW) İLE 28.545 METRE MUHTELİF KESİTTE NYY KABLO MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:


23 (YİRMİÜÇ) ADET 10 AYAKLI VE 8 (SEKİZ) ADET 6 AYAKLI ASILIR TİP DİPKAZAN SATIN ALINACAKTIR

Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:


1. VE 2. ÜNİTE GENERATÖRLERİ MEVCUT ROTOR KEPLERİNİN DEMONTAJI VE YENİ TEKNOLOJİ MALZEMEDEN İMAL ETTİRİLMİŞ KEPLERİN, YENİ KEP ALTI İZOLASYON MALZEMELERİ KULLANILARAK İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜMÜZ SAHASINDA MONTAJI İLE 1. VE 2. ÜNİTE GENERATÖRLERİN DEVREYE ALINMASI İÇİN SÜPERVİZÖRLÜK VE İŞÇİLİK HİZMETİ ALIMI İŞİ YAPILACAKTIR

EÜAŞ Seyitömer Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:


TOPLU TAŞIMA HATTI 10 YILLIĞINA KİRAYA VERİLECEKTİR

Babaeski Belediye Başkanlığından:


ARSA SATILACAKTIR

Erzurum Yakutiye İlçe Belediye Başkanlığından:


İNTİFA HAKKI DEVRİ İLE PENDİK BEDESTEN VE ÇOK FONKSİYONLU EL SANATLARI MERKEZİ İNŞAA EDİLMESİ VE İŞLETİLMESİ İŞİ YAPTIRILACAKTIR

Pendik Belediye Başkanlığından:


TTK İHTİYACI OLARAK 9 KALEM VANTÜP, VANTÜP İÇİN “Y” PARÇASI (PANTOLON), REDÜKSİYON VE ÇELİK TELLİ VANTÜP ALIMI 4734

SAYILI KANUNUN 3/g MADDESİ KAPSAMINDA AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR

Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğünden:


TTK İHTİYACI OLARAK 2550 M³ MUKAVEMETLİ VE 1000 M³ PROJEKSİYON DOLGU KÖPÜĞÜ ALIMI 4734 SAYILI KANUNUN 3/g MADDESİ KAPSAMINDA AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR

Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğünden:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


GÜMRÜK MEVZUATI UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR

Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tasfiye Hizmetleri Genel Müdürlüğü İpekyolu Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Diyarbakır Tasfiye İşletme Müdürlüğünden:

1 - a) Satışa esas bedeli en az 28,29 TL ile en çok 70.387,63 TL arasında değişen; yatırılması gereken güvence tutarı da en az 5 TL, en çok 7.040 TL arasında olan, cinsi, miktarı, bulunduğu yeri, özellikleri, satışa esas bedeli ve güvence tutarı ayrı ayrı şartname eki listede gösterilen Elektronik Eşya, Cep Telefonu, Giyim Eşyası, Züccaciye, Gözlük, Araba Parçaları, Cam Şişe, Ampül, Oyuncak, Lastik, Çakmak vb. 27 grup eşya; açık artırma suretiyle, Diyarbakır Tasfiye İşletme Müdürlüğü Açık Artırma Salonu-Diyarbakır adresindeki ihale salonunda 29/03/2012 tarihinde saat 09.00'da satışa sunulacaktır. Satışa sunulan eşya/araç hakkında daha detaylı bilgiye www.gumruk.gov.tr ve www.tasis.gov.tr internet adresimizden ulaşılabilir.

b) Nakdi olarak ödenecek güvence 28/03/2012 tarih ve saat 16.00'a kadar Peyas Mahallesi Mahabat Bulvarı No: 20 Kayapınar/DİYARBAKIR adresindeki Diyarbakır Tasfiye İşletme Müdürlüğü veya Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüklerine bağlı diğer Tasfiye İşletme Müdürlüklerinde bulunan sayman mutemetliklerine veya Tasfiye Hizmetleri Genel Müdürlüğü Döner Sermaye İşletmesi Saymanlık Müdürlüğü veznesine yatırılması, Tasfiye Yönetmeliğinin 11'inci maddesinde belirtilen tedavüldeki Türk parası dışında kalan değerlerin, yukarıda belirtilen tarih ve saate kadar Şaşmaz Mevki Ergazi Tesisleri, Türk Kuşu Yanı Etimesgut/ANKARA" adresinde bulunan Tasfiye Hizmetleri Genel Müdürlüğü Döner Sermaye İşletmesi Saymanlık Müdürlüğü veznesine teslim edilmesi gerekmektedir.

2 - Kimliklerini belirlemeye yarayan belge, gerçek kişilerin T.C. kimlik numarası ve ikametgâh beyanı, tüzel kişilerin vergi kimlik numarası ve işyeri merkezi beyanı, güvencenin yatırıldığına ilişkin belge, vekil olarak katılanlar için vekâletname aslı veya noter onaylı örneği, Tüzel kişiler adına katılacaklardan, yetki belgesinin aslı veya noter onaylı örneğinin veya vekaletname kartının satış günü ihale salonunda ibraz edilmesi gerekir.

3 - Açık Artırma Yöntemiyle Eşya Satış Şartnamesi ve ekleri bedel karşılığı Diyarbakır Tasfiye İşletme Müdürlüğümüz ve Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüklerinden alınabilir.

4 - Satışla ilgili olarak aşağıda belirtilen telefon numarasından ayrıntılı bilgi alınabilir.

Bilgi için : Diyarbakır Tasfiye İşletme Müdürlüğü (0) (412) (257 43 78 ve 257 43 79)

TASİŞ WEB SAYFASI ADRESİ

www.gumruk.gov.tr

www.tasis.gov.tr

İlan olunur.

2137/1-1


5607 SAYILI KAÇAKÇILIKLA MÜCADELE KANUNU UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR

Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tasfiye Hizmetleri Genel Müdürlüğü Doğu Akdeniz Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Cilvegözü Tasfiye İşletme Müdürlüğünden:

1 - a) Satışa esas bedeli en az 100,00 TL ile en çok 538.421,50 TL arasında değişen; yatırılması gereken güvence tutarı da en az 10,00 TL ile en çok 53.842,15 TL arasında olan, cinsi, miktarı, özellikleri, satışa esas bedeli ve güvence tutarı ayrı ayrı şartname eki listede gösterilen kutu çay, plastik çakmak, dökme çay, akvaryum ısıtıcısı, akvaryum motoru, dorse soğutucu termoking, muhtelif çıkma aksam ve parçaları, muhtelif kol saati, dijital kamera bataryası, elektronik tartı, cep telefonu bataryası, içi boş yaylı yatak, değişik ebatlarda rulman, muhtelif mutfak malzemesi, muhtelif cep telefonu aksesuarı, muhtelif oto aksam ve parçaları cinsi 45 grup eşya; açık artırma suretiyle Gündüz Caddesi Antakya/HATAY adresindeki Antakya Belediye Parkı içinde bulunan Nikah ve Oda Tiyatrosu Salonunda 12/04/2012 tarihinde saat : 09.30'da satışa sunulacaktır. Satışa sunulan eşya hakkında daha detaylı bilgiye www.gumruk.gov.tr ve www.tasis.gov.tr. internet adresimizden ulaşılabilir.

b) Nakdi olarak ödenecek güvence; Satış için 11/04/2012 tarih ve saat 16.00'a kadar Antakya Gümrük Müdürlüğü hizmet binası Karaali Beldesi İskenderun yolu 12.Km / ANTAKYA-HATAY adresinde bulunan ve satışı yapan Cilvegözü Tasfiye İşletme Müdürlüğü veya Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüklerine bağlı diğer Tasfiye İşletme Müdürlükleri ve Tasfiye Hizmetleri Genel Müdürlüğü Döner Sermaye İşletmesi Saymanlık Müdürlüğü veznesine yatırılması, Tasfiye Yönetmeliğinin 11 inci maddesinde belirtilen tedavüldeki Türk parası dışında kalan değerlerin, yukarıda belirtilen tarih ve saatlere kadar "Şaşmaz Mevkii Ergazi Tesisleri, Türkkuşu Yanı Etimesgut/ANKARA" adresinde bulunan Tasfiye Hizmetleri Genel Müdürlüğü Döner Sermaye İşletmesi Saymanlık Müdürlüğü veznesine teslim edilmesi gerekmektedir.

2 - Kimliklerini gösterir belge, gerçek kişilerin T.C. kimlik numarası ve ikametgah beyanı, tüzel kişilerin vergi kimlik numarası ve işyeri merkezi beyanı, güvencenin yatırıldığına ilişkin belge, vekil olarak katılanlar için vekâletname aslı veya noter onaylı örneği, Tüzel kişiler adına katılacaklardan, yetki belgesinin aslı veya noter onaylı örneğinin veya vekaletname kartının satış günü ihale salonunda ibraz edilmesi gerekir.

3 - Açık Artırma Yöntemiyle Eşya Satış Şartnamesi ve ekleri KDV dahil 10 TL. bedel karşılığı Cilvegözü Tasfiye İşletme Müdürlüğümüz ve Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüklerinden alınabilir.

4 - Satışla ilgili olarak aşağıda belirtilen telefon numarasından ayrıntılı bilgi alınabilir.

Bilgi için : Cilvegözü Tasfiye İşletme Müdürlüğü 0 (326) 285 60 44

TASİŞ WEB SAYFASI ADRESİ

www.gumruk.gov.tr.

www.tasis.gov.tr.

İlan olunur.

2079/1-1


65 ADET DALGIÇ ELEKTROMOTOPOMP VE AKSAMI, 114 ADET İÇ DONANIMLI YILDIZ ÜÇGEN KUMANDA PANOSU (97 ADET 132 KW, 17 ADET 160 KW) İLE 28.545 METRE MUHTELİF KESİTTE NYY KABLO MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:

Genel Müdürlüğümüze bağlı;

- Ceylanpınar Tarım İşletmesi Müdürlüğü ihtiyacı 65 Adet Dalgıç Elektromotopomp ve aksamı, 114 adet iç donanımlı yıldız üçgen kumanda panosu (97 adet 132 kW, 17 adet 160 kW) ile 28.545 metre muhtelif kesitte NYY kablo malzemeleri satın alınacaktır.

Konu ile ilgili Şartnameler Genel Müdürlüğümüz Ticaret Daire Başkanlığı’ndan bedelsiz olarak görülebilir. Ancak ihaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını 100,00 TL bedelle satın alması zorunludur.

İhale kapalı zarf usulü ile yapılacak olup, isteklilerce teklif tutarının %3’ünden az olmamak üzere geçici teminat verilecektir.

Teklif mektuplarının kapalı zarf içerisinde en geç 27/03/2012 Salı günü saat 11:00’e kadar TİGEM Genel Evrak Servisi’ne teslim edilmiş olması gerekmektedir.

İhale aynı gün ve saatte TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞܒnde yapılacaktır.

Geciken teklifler dikkate alınmaz.

Bu ihale 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 3/g maddesi gereğince istisna kapsamında olup, idare kamu yararı ve hizmet gereklerine göre ihaleyi, en düşük teklif edene verip vermemekte kısmen veya tamamen vermekte veya dilediğine vermekte serbesttir.

 

A D R E S :

TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Karanfil Sokak No: 62 Bakanlıklar/ANKARA

Tlf.: (0.312) 417 84 70 (5 Hat)

Fax: (0.312) 425 59 55

2187/1-1

—————

23 (YİRMİÜÇ) ADET 10 AYAKLI VE 8 (SEKİZ) ADET 6 AYAKLI ASILIR TİP DİPKAZAN SATIN ALINACAKTIR

Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:

Genel Müdürlüğümüze bağlı; Tarım İşletmesi Müdürlüklerinde kullanılmak üzere 23 (yirmiüç) adet 10 ayaklı ve 8 (sekiz) adet 6 ayaklı asılır tip Dipkazan satın alınacaktır.

Konu ile ilgili Şartname Genel Müdürlüğümüz Ticaret Daire Başkanlığından 100 TL karşılığı temin edilebilir.

İhale kapalı zarf usulü ile yapılacak olup, isteklilerce teklif tutarının en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

Teklif mektuplarının kapalı zarf içerisinde en geç 13.04.2012 Cuma günü saat 14:30’a kadar Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü Genel Evrak Servisine teslim edilmiş olması gerekmektedir.

İhale aynı gün ve saatte TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞܒnde yapılacaktır.

Geciken teklifler dikkate alınmaz.

Bu ihale 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3/g maddesi gereğince istisna kapsamında olup, TİGEM ihaleyi yapıp yapmamakta veya dilediğine yapmakta serbesttir.

A D R E S :

TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Karanfil Sok. No. 62

06100 Bakanlıklar-ANKARA

Tel : (0312) 417 84 70

Fax: (0312) 425 59 55

2186/1-1


1. VE 2. ÜNİTE GENERATÖRLERİ MEVCUT ROTOR KEPLERİNİN DEMONTAJI VE YENİ TEKNOLOJİ MALZEMEDEN İMAL ETTİRİLMİŞ KEPLERİN, YENİ KEP ALTI İZOLASYON MALZEMELERİ KULLANILARAK İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜMÜZ SAHASINDA MONTAJI İLE 1. VE 2. ÜNİTE GENERATÖRLERİN DEVREYE ALINMASI İÇİN SÜPERVİZÖRLÜK VE İŞÇİLİK HİZMETİ ALIMI İŞİ YAPILACAKTIR

EÜAŞ Seyitömer Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:

Aşağıda özellikleri belirtilen hizmet açık ihale usulü ile ihale edilecektir.

İhale Kayıt Numarası                 :  2012/33823

1 - Teşekkülün

a) Adresi                                    :  EÜAŞ Seyitömer Termik Santralı İşletme Müdürlüğü P.K:8 Seyitömer/ KÜTAHYA

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0-274–248 56 60 (Pbx)  Fax: 0–274- 248 56 65

c) Elektronik Posta Adresleri     :  www.euas.gov.tr & www.somtes.gov.tr

2 - İhale konusu işin

a) Cinsi ve Miktarı                     :  1. ve 2. Ünite Generatörleri mevcut rotor keplerinin demontajı ve yeni teknoloji malzemeden imal ettirilmiş keplerin, yeni kep altı izolasyon malzemeleri kullanılarak İşletme Müdürlüğümüz sahasında montajı ile 1. ve 2. Ünite Generatörlerin devreye alınması için süpervizörlük ve işçilik hizmeti alımı işidir.

b) Yapılma Yeri                         :  EÜAŞ Seyitömer Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Seyitömer/KÜTAHYA

c) Teslim Süresi                         :  İşe başlama tarihine müteakip 156 (Yüzellialtı) Takvim Günü yürürlükte kalacaktır.

d) Dosya No                              :  Ticaret 2012/26

e) İhale Usulü                            :  Açık İhale

3 - İhalenin

a) Yapılacağı Yer                       :  EÜAŞ Seyitömer Termik Santralı İşletme Müdürlüğü İhale Komisyonu Toplantı Odası Seyitömer/KÜTAHYA

b) İhale Tarihi ve Saati               :  26.03.2012 günü Saat: 14.00

4 - İhaleye Katılma ve istenilen Belgeler:

İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda belirtilen belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir.

a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,

b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

1) Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına veya ilgili Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

d) Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen teklif mektubu,

e) Bu şartnamede belirlenen geçici teminat,

f) İsteklinin ortak girişim olması halinde şekli ve içeriği şartnamede belirlenen ortak girişim beyannamesi

g) Vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,

h) İhale dokümanının satın alındığını gösterir belge,

ı) İş Deneyim Belgesi:

Yurt içinde veya yurt dışında kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında gerçekleştirilen ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin olarak,

İlk ilan veya davet tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kesin kabul işlemleri tamamlanan, tutarı teklif edilen bedelin %30 (Otuz)’undan az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ait tek sözleşmeye ilişkin iş deneyimini gösteren belgenin sunulması zorunludur.

Benzer İş: En az 180 MVA gücündeki Generatörlerin rotor keplerinin sökümü ve akabinde yeni keplerin montajını İşleri

i) İstekliler teklifleri ile birlikte Güncel ISO 9001/2000 veya Güncel ISO 9001/2008 Kalite Yönetim Sertifikası,

j) İstekliler teklifleri ile birlikte Rotorların ve Rotor Keplerinin üretimini ve satışını yaptıklarına dair belge,

k) İstekliler teklifleri ile birlikte önereceği taslak iş programını vereceklerdir.

İsteklinin ortak girişim olması halinde (a), (b), (c), de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.

5 - İhale Dökümanı:

a) EÜAŞ Seyitömer Termik Santralı İşletme Müdürlüğü adresinde görülebilir ve istenildiği takdirde KDV Dahil 100,-TL (Y.Yüz Türk Lirası) Bedeli mukabili bu adresten temin edebilirler. İhaleye teklif verecek isteklilerin İhale dokümanı satın almaları zorunludur.

b) Firmalar ihale doküman bedelini Müdürlüğümüz veznesine veya Kütahya Vakıflar Bankası Şubesi neznindeki TR89 0001 5001 5800 7281 1575 49 IBAN no’lu hesaba yatırıp doküman bedelinin yatırıldığını gösterir makbuz karşılığı elden veya tebligat adresi, telefon, fax numarası, vergi dairesi ve vergi numarasını gösterir kaşeli ve imzalı yazı ile istenebilir.

6 - Teklifler ihale günü 26.03.2012 günü saat 14.00’e kadar EÜAŞ Seyitömer Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Muhaberat servisi’ne verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Postadaki gecikme nedeni ile geç gelen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

7 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 90 (Doksan) Takvim günü olacaktır.

8 - Bu İhaleye sadece yerli istekliler katılabilir. Yabancı firmalar ile ortaklık yapan yerli firmalar bu ihaleye katılamazlar.

9 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.

10 - Konsorsiyumlar bu ihale konusu iş için teklif veremez.

11 - Teklif zarfları ihale günü saat 14.00’de EÜAŞ Seyitömer Termik Santralı İşletme Müdürlüğünde katılımcılar huzurunda alenen açılacaktır.

12-İş bu ihale 4734 sayılı Kanunun 3.maddesinin (g) bendi kapsamında 04.12.2008 tarih 27074 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan “EÜAŞ Genel Müdürlüğünün 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun 3.maddesinin (g) bendi kapsamında yapacağı Mal ve Hizmet alımı kapsamındaki yönetmelik” usul ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.

2165/1-1


TOPLU TAŞIMA HATTI 10 YILLIĞINA KİRAYA VERİLECEKTİR

Babaeski Belediye Başkanlığından:

Babaeski Belediyesi şehir merkezi ve mücavir alanları dahilinde belediye tarafından tespit edilen 9 (dokuz) hatta, 25 (yirmibeş) adet özel halk otobüsü ile 10 (on) yıl süre ile (Belediye Meclisinin 18/11/2011 tarih ve 011000146 Sayılı Kararı ile) toplu taşımacılık hizmetlerinin yapılması için hat ve güzergahların kiralanması işi 2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun 35/a maddesine göre “Kapalı Teklif Usulü” ile ihale edilecektir.

1 - İdarenin

1.1 - Adresi                                      :  Babaeski Belediyesi Hacı Hasan Mahallesi,

                                                            Fatih Caddesi, No: 34 Kırklareli/Babaeski

1.2 - Telefon ve Faks Numarası       :  0288 512 12 36 / 0288 512 41 20

1.3 - Elektronik Posta Adresi           :  info@babaeski-bld.gov.tr

2 - İhale Konusu Kiralama İşinin

2.1 - Muhammen Bedeli                  :  İhale konusu işin 10 (on) yıllık hat kira muhammen bedeli KDV Hariç 1.750.000,00 TL (Birmilyonyedi- yüzellibin Türk Lirası)’dir.

2.2 Geçici Teminatı                          :  Muhammen bedelin %3’ü olup 52.500,00 TL (Elliikibin beşyüz Türk Lirası)’dir.

3 - İhale

3.1 - Yapılacağı Yer                         :  Babaeski Belediye Başkanlığı, Encümen Toplantı Odası

3.2 - Tarihi ve Saati                          :  03/04/2012 Salı günü Saat 14:30

4 - İhaleye Katılabilme şartları ve istenilen belgeler

İhaleye katılmak isteyen gerçek ve tüzel kişi isteklilerde aşağıdaki şartlar aranır.

4.1 - Nüfus Kayıt Örneği.

4.2 - İsteklilerin tebligat adres beyanı.

4.3 - Ticaret ve Sanayi Odası Belgesi veya ilgili meslek odası belgesi,

4.3.1 - Gerçek kişi olması halinde kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından yada ilgili meslek odasından, meslek odası bulunmuyorsa şoförler odasından ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.3.2 - Tüzel kişi olması halinde tüzel kişiliğin idare merkezinde bulunduğu yerin mahkemesinden veya siciline kayıtlı bulunduğu ticaret ve sanayi odasından veya benzeri bir makamdan ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış, tüzel kişiliğinin siciline kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.3.3 - Ortak girişim olması halinde ortak girişimi oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin 4.3.1 ve 4.3.2’deki belgeleri ayrı ayrı vermesi zorunludur.

4.4 - İmza Sirküleri,

4.4.1 - Gerçek kişi olması halinde noter tasdikli imza sirküleri,

4.4.2 - Tüzel kişi olması halinde şirket ortaklarının hisse durumları ve şirketteki görevlerini belirten son durumu gösterir ticaret sicil gazetesinin aslı veya noter tasdikli örneği veya bağlı olduğu ticaret sicil memurluğundan alınmış onaylı örneği ile şirketi temsile yetkilinin noter tasdikli imza sirküleri.

4.4.3 - Ortak girişim olması halinde ortak girişimi oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin 4.4.1 ve 4.4.2’deki belgeleri ayrı ayrı vermesi zorunludur.

4.5 - Vekaleten ihaleye katılma halinde istekli adına ihaleye katılan kişinin noter tasdikli vekaletnamesi ve noter tasdikli imza sirküleri,

4.6 - İsteklinin ortak girişim olması halinde noter tasdikli ortak girişim beyannamesi ve ortak girişimi temsile yetkili olduğunu gösterir noter tasdikli beyanname ile noter tasdikli imza sirküleri,

4.7 - Babaeski Belediye Başkanlığına borcu olmadığına dair belge

4.8 - Bu şartnamede yazılı Geçici teminatın Belediye veznesine yatırılmış olduğuna dair makbuz veya bu miktarca Banka teminat mektubu,

4.9 - İhale dokümanının satın alındığına dair makbuz.

5 - İhaleye girebilmek için; 4üncü maddede belirtilen belgelerle birlikte, teklif mektuplarını içeren iç zarfın da yer aldığı dış zarflarını 03/04/2012 Salı Günü saat 12:30’a kadar Babaeski Belediye Başkanlığı Hacı Hasan Mahallesi, Fatih Caddesi, No: 34 Destek Hizmetleri Müdürlüğü’ne sıra numaralı alındı karşılığında vereceklerdir.

6 - Başvurular 9 hat üzerinden 25 araç için yapılacaktır, hat ihalelerine ayrı ayrı teklifler kabul edilmeyecektir.

7 - Telgraf, faks veya posta ile yapılacak müracaatlar kabul edilmeyecektir.

2110/1-1

—— • ——

ARSA SATILACAKTIR

Erzurum Yakutiye İlçe Belediye Başkanlığından:

1. Mülkiyeti Belediyemize ait olan Erzurum Yakutiye Soğukçermik Mahallesinde bulunan pafta, ada ve parsel numarası ile alanı, muhammen bedeli ve geçici teminatı aşağıda yazılı arsa, 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35/a maddesine istinaden kapalı teklif usulü ile satışa çıkarılmıştır.

 

Sıra No

Mevkii

Vasfı

Pafta/ Ada/

Parsel

Alan (m2)

Muhammen Bedel (TL)

Geçici Teminat (TL)

İhale Tarih/Saat

1

Soğukçermik Mahallesi

Arsa

23 M III- 7421- 3

21.437,63

3.430.020,80

103.000,00

03/04/2012

09:30

 

2 - İhale, yukarıda belirtilen tarih ve saatlerde Belediyemiz Hizmet Binasının 3. kattaki Meclis salonunda Encümenimiz (İhale Komisyonu) huzurunda yapılacaktır.

3 - Bu ihaleye ait her bir arsa için İdari Şartname Belediyemiz İhale Hazırlık Servisinden 300,00 TL karşılığında temin edilebilir veya ücretsiz görülebilir.

4 - İhaleye katılmak isteyenlerin en geç 02/04/2012 tarihi saat 17:00’a kadar aşağıda belirtilen belgeleri hazırlayarak İhale Hazırlık Servisine teslim etmeleri gerekmektedir.

5 - İsteklilerde ihaleye katılabilmeleri için istenen belgeler:

a) Kanuni ikametgah belgesi,

b) Türkiye de tebligat için adres beyanı,

c) Noter tasdikli imza sirküleri,

d) Vekaleten katılacakların noter tasdikli imza sirküleri ile vekaletnameleri,

e) Satış şartnamesinin 5/c maddesinde belirtilen miktarda geçici teminat,

f) İhale dokümanın satın alındığına dair belge,

g) Şirketleri için Ticaret Sanayi Odası Belgesi (2012 yılında alınmış), Ticaret Sicil Gazetesi ve Şirket İmza sirküsü.

6 - Postada meydana gelebilecek gecikmeler dikkate alınmaz.

7 - İdaremiz ihaleyi yapıp yapmamakta, uygun bedeli seçmekte serbesttir.

İlan olunur.

2151/1-1


İNTİFA HAKKI DEVRİ İLE PENDİK BEDESTEN VE ÇOK FONKSİYONLU EL SANATLARI MERKEZİ İNŞAA EDİLMESİ VE İŞLETİLMESİ İŞİ YAPTIRILACAKTIR

Pendik Belediye Başkanlığından:

1 - İHALE KONUSU: Pendik Doğu mahallesi, Hatboyu caddesi üzerinde yer alan, mülkiyeti Pendik Belediyesine ait Merkez 99 pafta 832 ada 23 parsel sayılı taşınmazın 5393 sayılı Belediye Kanunu’nun 18/e maddesi gereğince ticari fonksiyon alanlarının intifa hakkının verilmesi ve işletilmesi karşılığında Bedesten ve Çok Fonksiyonlu El Sanatları Merkezi (Kurs odaları, Satış yerleri, yönetim alanı, restorant ve ticaret satış birimleri) inşa edilmesi, işi 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 35/a maddesine göre kapalı teklif usulü eksiltme suretiyle ihale edilecektir.

2 - İHALE KONUSU TAŞINMAZ:

İli

İlçesi

Bölge

Pafta

Ada

Parsel

Toplam Arsa Alanı (M2)

Toplam İnşaat Alanı (M2)

İstanbul

Pendik

Merkez

99

832

23

2075

6242

 

3 - İHALENİN NEREDE, HANGİ TARİH VE SAATTE YAPILACAĞI: İhale 11/Nisan/2012 Çarşamba günü, saat 14.30’da, “Batı Mah. 23 Nisan Cad. No: 11 PENDİK/İSTANBUL” adresindeki Pendik Belediye Binasındaki Encümen Salonunda yapılacaktır.

4 - ŞARTNAMENİN ALINACAĞI YER: İhale şartnamesi aynı adresteki Pendik Belediye Başkanlığı, Etüd Proje Müdürlüğünden 1.000,00 (binlira)TL bedel ödenerek alınabilecektir.

5 - İŞİN NİTELİĞİ, NEVİ ve MİKTARI : Pendik Doğu Mahallesi 99 pafta 832 ada 23 parsel sayılı taşınmaz üzerine çok fonksiyonlu el sanatları merkezi olarak kullanılmak üzere ayrıntıları şartname eki avan projede belirtilen 6242 m² kullanım alanlı betonarme karkas yapı inşa edilecektir.

Perselde inşa edilecek yapı, şartname ekinde bulunan avan projeye uygun olarak projelendirilecek ve yapının avan projede belirlenen alanları belediyenin kullanımına terk edilecek, ticari fonksiyon olarak belirlenen alanları ise yüklenicinin kullanımına bırakılacaktır.

Yüklenici, onaylanan avan projeye göre her türlü uygulama projelerini yaparak idareye onaylatacaktır.

Ayrıca ayrıntılı zemin etütleri, sayısal ortamda 3 boyutlu proje/animasyon ve 1/100 ölçekli aydınlatılmış maket de yüklenici tarafından yapılacak ve ruhsat tarihinden itibaren iki ay içinde idareye teslim edilecektir. Bu projelere, etüd ve makete ilişkin her türlü harcama yükleniciye aittir.

Yüklenici ruhsat süresi içinde, yapı ruhsatını alacak; iş süresi içinde, yapıyı tamamlayarak belediyenin kullanımına bırakılacak alanları eksiksiz ve kullanılabilir vaziyette belediyeye teslim edecek; kendi kullanımına bırakılmış olan alanları da işletme süresi içinde sözleşme ve şartnamede belirtildiği şekilde kullanacak süre sonunda idarenin izni ile yapılmış değişiklikleri de koruyarak, kullanmaya engel herhangi bir hali olmaksızın çalışır vaziyette sağlam ve boş olarak belediyeye devredecektir.

6 - TAHMİNİ BEDEL: İşin bedeli; istekliler tarafından 30 (otuz) yıl üzerinden eksiltme yapılarak teklif edilen en düşük yıl ve aydır. Geçici ve kesin Teminatlara, her türlü vergi ve harçlara esas teşkil edecek Pendik Doğu Mahallesi 99 pafta 832 ada 23 parsel sayılı taşınmaz üzerine çok fonksiyonlu el sanatları merkezi olarak kullanılmak üzere ayrıntıları şartname eki avan projede belirtilen 6242 m² kullanım alanlı betonarme karkas yapının Çevre ve Şehircilik Bakanlığı 2011 yılı yaklaşık yapı maliyet bedeline göre tespit edilen 6.461.039,25TL.dir. Geçici ve kesin teminatlar ile sözleşme bedeli üzerinden yapılacak tüm hesaplamalarda bu bedel esas alınacaktır.

Eksiltmede süre esası: ihale, bedel üzerinden değil (ruhsat süresi, iş süresi ve işletme sürelerinin toplamı olan) “ihale süresi” üzerinden eksiltme suretiyle yapılacak olup; en az ihale süresini teklif eden istekli üzerinde bırakılacaktır.

7 - İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI: İhaleye katılacak gerçek ve tüzel kişi veya kişilerin aşağıdaki belgeleri vermesi ve geçici teminatı yatırması gerekir.

A. İkametgah belgesi, (Tüzel kişiler için D/a bendindeki belgenin verilmesi yeterlidir.)

B. Tebligat için Türkiye'de adres gösterilmesi,

C. Gerçek kişilerin T.C. kimlik numarasını, tüzel kişilerin ise vergi kimlik numarasını bildirmeleri,

D.

a. Özel hukuk tüzelkişileri için, tüzelkişiliğin idare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya siciline kayıtlı bulunduğu ticaret veya sanayi odasından yahut benzeri meslekî kuruluştan ihalenin yapıldığı yıl içerisinde alınmış sicil kayıt belgesi,

b. Gerçek kişiler için ticaret veya sanayi odası veya esnaf ve sanatkârlar odası siciline kayıtlı olduğunu gösterir belge.

c. Ortak girişim olması halinde ortak girişimi oluşturan gerçek ve tüzel kişilerin her birine ait D/a ve D/b bentlerinde belirtilen esaslara göre temin edilecek belgeler.

E. İhalenin ilan edildiği yıla ait noter tasdikli imza sirküleri,

a. Gerçek kişi olması halinde, imza sirküleri,

b. Tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel kişiliği temsile tam yetkili olduklarını gösterir noterlikçe tasdik edilmiş imza sirküleri veya vekâletname ile imza sirküleri,

c. Ortak girişim olması halinde, ortak girişimi oluşturan gerçek veya tüzelkişilerin her birinin E/a ve E/b bentlerindeki esaslara göre temin edecekleri belgeler,

F. İsteklinin şirket olması halinde şirket tüzüğü ile şirket ortaklarını ve bunların hisse oranlarını ve görevlerini belirten belge,

G. İstekliler adına vekâleten ihaleye katılma söz konusu ise, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin ihalenin yapıldığı yıla ait noter tasdikli vekaletnameleri ve noter tasdikli imza sirküleri,

H. Bu şartnamenin 9. maddesinde yazılı geçici teminat,

İ. İsteklilerin ortak girişim olması halinde, bu şartnameye ekli örneğe uygun olarak hazırlanmış noter tasdikli ortak girişim beyannamesi ile ortaklarca imzalanmış ortaklık sözleşmesi,

J. Teklif sahibinin vergi borcu olmadığına dair vergi dairesinden ihalenin yapılacağı yılda alınmış belge,

K. Teklif sahibinin SGK prim borcu olmadığına dair ihalenin yapılacağı yılda alınmış belge,

L. İhale konusu taşınmazın yerinde görüldüğünü belirtir idareden temin edilecek “Yer Gördü Belgesi”,

M. Bu şartnamenin eki örneğe ve 11nci maddede belirtilen şartlara uygun olarak hazırlanmış teklif mektubu,

N. Bu şartnamenin 7 nci maddesinde belirtilen iş deneyimine sahip olduğuna dair belge,

O. İhale konusu iş kapsamında işin devamı süresince aşağıda belirtilen personeli istihdam edeceğine dair taahhütname (Yüklenici idarenin izni ile inşaat yapım işini alt yüklenicilere yaptırabilir bu durumda teknik personel bildirimini alt yüklenici verecektir.)

- 1 adet en az 5 yıl deneyimli inşaat mühendisi

- 1 adet en az 5 yıl deneyimli mimar (Geleneksel Türk mimarisi konusunda deneyimli)

- 1 adet en az 2 yıl deneyimli inşaat teknikeri

- 1 adet en az 5 yıl deneyimli iç mimar (kaba inşaat bittiğinde istihdam edilecektir)

8 - YETERLİLİK KRİTERLERİ: İlan tarihinden geriye doğru son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ihale konusu işe benzer işlerdeki deneyimini gösteren tek sözleşmeye ilişkin iş deneyim belgesi;

A) İnşaat işleri ile iştigal edenlerden toplam inşaat alanının (6242 m²) %50 si oranında inşaat işleri yapmış olduğuna dair iş bitirme belgesi,

B) işletme sahipliği ve işletmecilik ile iştigal edenlerden en az 120 kişiye hizmet sunan restoran, kafeterya, otel, turizm işletmesi vb. gibi işletme sahibi olması veya söz konusu işletmeleri kiralayıp en az iki yıl süre ile işletmiş olduğuna dair belge,

C) Finansörlük işi veya farklı bir iş kolu ile iştigal edenlerden, ihalenin yapıldığı yıldan bir önceki yıla ait isteklinin yıl sonu bilançosu veya gerekli görülen bölümleri yoksa bunlara eşdeğer belgeler

İsteklinin;

a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0.50 olması,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0.10 olması,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0.75`den küçük olması,

yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.

Bankalardan, teklif edilen bedelin % 5’inden az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda, bankalar nezdindeki kullanılmamış nakit kredisi veya kullanılmamış teminat mektubu kredisini ya da serbest mevduatını gösterir, yerli veya yabancı bankalardan alınacak belgeler.

İhalenin B ve C bendlerinde sayılan istekliler üzerinde kalması durumunda inşaat işleri için alt yüklenicinin A bendindeki şartları taşıdığına dair iş bitirme belgesi sunmaları ve idarinin onayını almaları zorunludur.

9 - UYGULANACAK İHALE USULÜ: İhalede, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunun 35/a maddesi uyarınca kapalı teklif usulü uygulanacaktır; ihale süreci aşağıdaki gibi olacaktır.

10 - TEKLİFLERİN HAZIRLANMASI:

Teklifler yazılı olarak şartnamede belirtilen usul ile yapılır.

11 - TEKLİFLERİN VERİLMESİ:

Teklifler ilânda belirtilen saate kadar, sıra numaralı alındılar karşılığında komisyon başkanlığına verilir. Alındı numarası zarfın üzerine yazılır.

Teklifler iadeli taahhütlü olarak da gönderilebilir. Bu takdirde dış zarfın üzerine komisyon başkanlığının adresi ile hangi işe ait olduğu, isteklinin adı ve soyadı ile açık adresi yazılır.

Posta ile gönderilecek tekliflerin ilânda belirtilen saate kadar komisyon başkanlığına ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilir. Komisyon başkanlığına verilen teklifler herhangi bir sebeple geri alınamaz.

12 - ARTIRIM TEKLİFLERİ: Teklifler, ihale dosyasındaki teklif mektubu örneği ile; idarece azami olarak belirlenmiş olan ihale süresi 30 (otuz) yıl üzerinden üçer aylık dilimler şeklinde eksiltme suretiyle verilecektir. Tekliflerde belirtilen süreler rakam ve yazı ile yazılacaktır. Bunun dışındaki teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

İhale komisyonunca oturumda hazır bulunan isteklilerden teklif alınması aşamasında eksiltme aylık dilimler şeklinde yapılacaktır.

İhale, en fazla eksiltmeyi yapan (en az ihale süresini teklif eden) istekli üzerinde bırakılacaktır.

13 - İDARENİN YETKİSİ: İdare ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir. (Belediye Encümeni 2886 S.D.İ.K.nun 29.maddesi gereğince, ihaleyi yapıp yapmamakta ve en uygun teklifi tespit etmekte serbesttir.)

İlan olunur.

2078/1-1


TTK İHTİYACI OLARAK 9 KALEM VANTÜP, VANTÜP İÇİN “Y” PARÇASI (PANTOLON), REDÜKSİYON VE ÇELİK TELLİ VANTÜP ALIMI 4734

SAYILI KANUNUN 3/g MADDESİ KAPSAMINDA AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR

Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğünden:

İhale kayıt numarası                      :  2012/31570

1 - İdarenin                                  

a) Adresi                                       :  Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığı ZONGULDAK

b) Telefon ve faks numarası         :  Tel:0-372.259 47 94 –84

                                                         Fax: 0 372-251 19 00 - 253 12 73

c) Elektronik posta adresi (varsa) :  satinalma@ taskomuru.gov. tr.

 

2-İhale konusu işin nev’i

Malzemenin Cinsi

Miktarı

(Ad.)

a) Niteliği, türü ve miktarı

 

9 Kalem

Vantüp, Vantüp İçin “Y” Parçası (Pantolon), Redüksiyon ve

Çelik Telli Vantüp

1- (Ø400 mm. X 15 mlik vantüp

2- (Ø600 mm. X 15 mlik vantüp

3- (Ø800 mm. X 15 mlik vantüp

4- (Ø600 mm - Ø400 mm redüksiyon vantüp

5- (Ø400 mm’lik “Y” parçası(pantolon) vantüp

6- (Ø600 mm’lik “Y” parçası (pantolon) vantüp

7- (Ø600mm - Ø400mm’lik “Y” parçası(pantolon) vantüp

8- (Ø400 mm. X 5 m. çelik telli vantüp

9- (Ø600 mm. X 5 m. çelik telli vantüp

600

700

60

15

35

35

 

30

105

95

TOPLAM:

1675

 

b) Teslim yeri                               :  TTK GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Makine ve İkmal Daire Başkanlığı Muayene ve Tesellüm işleri Şube Müdürlüğü Tesellüm Şefliği ambarıdır.

c) Teslim tarihi                              :  İstekliler malzemeyi teknik şartnamemizde belirtilen süre içinde teslim edeceklerdir.

3 - İhalenin                                  

a) Yapılacağı yer                           :  TTK Satınalma Daire Başkanlığı ZONGULDAK

b) Tarihi ve saati                           :  16.04.2012 Pazartesi–  saat 15: 00

c) Dosya no                                  :  1217016

4- İhaleye katılabilmek için gereken belgeler ve yeterlik kriterleri.

4- 1- İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:

a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,

b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;

1 - Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

2 - Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

1 - Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

2 - Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

d) İhale İdari Şartnamesinin 9 uncu maddesinin (a), (b),  (c), (d), (e) ve (g)  bentlerinde sayılan durumlar da olunmadığına ilişkin, ihale tarihinden önceki üç ay içinde alınmış belgeler ile buna ilişkin yazılı taahhütname,

e) Şekli ve içeriği İhale İdari Şartnamesinde belirlenen teklif mektubu,

f) İhale İdari Şartnamesinde belirlenen geçici teminat,

g) İhale İdari Şartnamesinin 55 inci maddesinde belirtilen yeterlik belgeleri,

h) Vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,

i) İsteklinin iş ortaklığı olması halinde şekli ve içeriği bu Şartnamede belirlenen iş ortaklığı beyannamesi ile 15 inci maddede konsorsiyumların da teklif verebilecekleri öngörülmüş ise, isteklinin konsorsiyum olması halinde şekli ve içeriği bu şartnamede belirlenen konsorsiyum beyannamesi,

j) İhale İdari Şartnamesinin 16 ıncı maddesinde belirtilmesi halinde, isteklilerin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait önerileri ve işlerin listesi,

k) İhale dokümanının satın alındığına dair belge,

İsteklinin ortak girişim olması halinde (b), ( c) ve (d) de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.

4- 2- Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler.

4-3- Firmalar, vantüplerin yer altı ocakları grup 1 (metan ) gazlı ortamlarda kullanılabileceğine ait akredite edilmiş kuruluşlarca verilen test raporu veya sertifikalarını teklifleri ile birlikte vereceklerdir. Firmalar imalatta kullanacakları Vantüp, “Y” parçası ve redüksiyon bezi üreticisine ait ISO 9001 Kalite Yönetim belgelerini, Vantüp, “Y” parçası ve redüksiyon bezine ait TSE veya buna karşılık gelen ISO standartlarına uygunluk belgelerini, teklifleri ile birlikte vereceklerdir. Belge vermeyen firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesi:

5- 1 - Ekonomik acıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir. 

5- 2 - İstekliler tekliflerini Türk lirası olarak vereceklerdir.

5- 3 - Ödemeye esas para birimi Türk Lirası olacaktır.

6 - İhale, İdari Şartnamesindeki katılma koşullarını taşıyan tüm yerli isteklilere açıktır.

7 - İhale dokümanı TTK Satınalma Dairesi Başkanlığı Bülent Ecevit Caddesi No: 2 Zonguldak ve TTK Ankara Misafirhanesi 7. Cadde (Aşkaabat Cd.) 19. Sokak No 22 Bahçelievler/Ankara görülebilir ve şartnameler 100,00 TL. karşılığı aynı adreslereden temin edilebilir.

“İhale dokümanı kargo yoluyla da satın alınması mümkündür. Kargo yoluyla ihlale dokümanı almak isteyenler, Kargo masrafı kendilerine ait olmak üzere 100,00 TL. İhale dokümanını Vakıflar Bankası Zonguldak Şubesindeki TR910001 5001 58007292564228 no’lu hesabımıza yatıracaklardır. Kargo yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, İhale dokümanı bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresinde belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden sonra en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanının kargo yoluyla gönderilmesi halinde, kargonun ulaşmamasından veya geç ulaşmasından yada dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanı satın almaları zorunludur.

8 - Teklifler en geç 16.04.2012 Pazartesi–  saat 15: 00’ a kadar Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığına elden teslim edilebileceği gibi iadeli-taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Ancak postada doğabilecek gecikmeden idaremiz sorumlu değildir.

9 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, ihale üzerine bırakılan istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede kısmi teklif verilebilir. İsteklilerce verilecek kısmi teklifler ihale konusu alımın tamamını kapsayabilecektir. Ancak her bir iş kaleminin miktarlar için kısmi teklif kabul edilmeyecektir.

10 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’den az olmamak üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir. Teklif edilen bedelin %3’ ünden az oranda geçici teminat veren isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.

11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale tarihinden itibaren en az 90 takvim günü olmalıdır.

12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.

13 - Bu ihale ile ilgili olarak ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri için aşağıdaki maddeler uygulanır.

13.1.1 - İsteklilere uygulanacak cezai müeyyide ve ihalelerden yasaklama işlemlerinde 4734 sayılı Kanun ve ilgili diğer mevzuat hükümleri uygulanır.

13.1.2 Sözleşmenin uygulanması safhasında yasak fiil ve davranışlar ile ihalelerden yasaklama işlemleri Kurumumuz Mal, Hizmet Alımları ve Yapım İşleri ile ilgili Yönetmeliğimizin 15/A ve 15/B maddelerinde yer alan hükümler uygulanır.

2135/1-1

—————

TTK İHTİYACI OLARAK 2550 M³ MUKAVEMETLİ VE 1000 M³ PROJEKSİYON DOLGU KÖPÜĞÜ ALIMI 4734 SAYILI KANUNUN 3/g MADDESİ KAPSAMINDA AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR

Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğünden:

İhale kayıt numarası                      :  2012/31075

1 - İdarenin                                  

a) Adresi                                       :  Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığı ZONGULDAK

b) Telefon ve faks numarası         :  Tel  : 0-372.259 47 94 –84

                                                         Fax : 0 372-251 19 00 – 253 12 73

c) Elektronik posta adresi (varsa) :  satinalma@ taskomuru.gov.tr.

 

2-İhale konusu işin nev’i

Malzemenin Cinsi

Miktarı (M3)

a) Niteliği, türü ve miktarı

Mukavemetli ve Projeksiyon

Dolgu Köpüğü

1 - Mukavemetli Dolgu Köpüğü

2 - Projeksiyon Köpüğü

2550

1000

                                                     Toplam:

3550

b) Teslim yeri                               :  TTK GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Makine ve İkmal Daire Başkanlığı Muayene ve Tesellüm işleri Şube Müdürlüğü Tesellüm Şefliği ambarıdır.

c) Teslim tarihi                              :  İstekliler malzemeyi teknik şartnamemizde belirtilen süre içinde teslim edeceklerdir.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                           :  TTK Satınalma Daire Başkanlığı ZONGULDAK

b) Tarihi ve saati                           :  16.04.2012 Pazartesi-saat 15:00

c) Dosya no                                  :  1217015

4 - İhaleye katılabilmek için gereken belgeler ve yeterlik kriterleri.

4 - 1 - İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:

a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,

b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;

1 - Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

2 - Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

1 - Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

2 - Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

d) İhale İdari Şartnamesinin 9 uncu maddesinin (a), (b),  (c), (d), (e) ve (g)  bentlerinde sayılan durumlar da olunmadığına ilişkin, ihale tarihinden önceki üç ay içinde alınmış belgeler ile buna ilişkin yazılı taahhütname,

e) Şekli ve içeriği İhale İdari Şartnamesinde belirlenen teklif mektubu,

f) İhale İdari Şartnamesinde belirlenen geçici teminat,

g) İhale İdari Şartnamesinin 55 inci maddesinde belirtilen yeterlik belgeleri,

h) Vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,

i) İsteklinin iş ortaklığı olması halinde şekli ve içeriği bu Şartnamede belirlenen iş ortaklığı beyannamesi ile 15 inci maddede konsorsiyumların da teklif verebilecekleri öngörülmüş ise, isteklinin konsorsiyum olması halinde şekli ve içeriği bu şartnamede belirlenen konsorsiyum beyannamesi,

j) İhale İdari Şartnamesinin 16 ıncı maddesinde belirtilmesi halinde, isteklilerin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait önerileri ve işlerin listesi,

k) İhale dokümanının satın alındığına dair belge,

İsteklinin ortak girişim olması halinde (b), ( c) ve (d) de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.

4-2 - Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler.

4-3 - Firmalar tekliflerinde sıvı köpük malzemesi teklif edeceklerdir. Toz köpük malzemesi teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesi:

5-1 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesi 1 m³ köpük elde edebilmek için kullanılacak malzemelerin toplam tutarında en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir. 

5-2 - İstekliler tekliflerini Türk Lirası, Amerikan Doları veya EURO olarak verebileceklerdir.

5-3 - Ödemeye esas para birimi Türk Lirası olacaktır.

6- İhale, İdari Şartnamesindeki katılma koşullarını taşıyan tüm yerli isteklilere açıktır.

7 - İhale dokümanı TTK Satınalma Dairesi Başkanlığı Bülent Ecevit Caddesi No: 2 Zonguldak ve TTK Ankara Misafirhanesi 7. Cadde (Aşkaabat Cd.) 19. Sokak No: 22 Bahçelievler/Ankara görülebilir ve şartnameler 200,00 TL. karşılığı aynı adreslereden temin edilebilir.

“İhale dokümanı kargo yoluyla da satın alınması mümkündür. Kargo yoluyla ihlale dokümanı almak isteyenler, Kargo masrafı kendilerine ait olmak üzere 200,00 TL. İhale dokümanını Vakıflar Bankası Zonguldak Şubesindeki TR910001 5001 58007292564228 no’lu hesabımıza yatıracaklardır. Kargo yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, İhale dokümanı bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresinde belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden sonra en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanının kargo yoluyla gönderilmesi halinde, kargonun ulaşmamasından veya geç ulaşmasından yada dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanı satın almaları zorunludur.

8 - Teklifler en geç 16.04.2012 Pazartesi-saat 15:00’a kadar Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığına elden teslim edilebileceği gibi iadeli-taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Ancak postada doğabilecek gecikmeden idaremiz sorumlu değildir.

9 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, ihale üzerine bırakılan istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. İhale konusu işe ilişkin kısmi teklif verilebilecektir. Ancak her bir iş kalemi miktarı için kısmi teklif verilemeyecektir.

10 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’den az olmamak üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir. Teklif edilen bedelin %3’ ünden az oranda geçici teminat veren isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.

11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale tarihinden itibaren en az 90 takvim günü olmalıdır.

12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.

13 - Bu ihale ile ilgili olarak ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri için aşağıdaki maddeler uygulanır.

13.1.1 - İsteklilere uygulanacak cezai müeyyide ve ihalelerden yasaklama işlemlerinde 4734 sayılı Kanun ve ilgili diğer mevzuat hükümleri uygulanır.

13.1.2 Sözleşmenin uygulanması safhasında yasak fiil ve davranışlar ile ihalelerden yasaklama işlemleri Kurumumuz Mal, Hizmet Alımları ve Yapım İşleri ile ilgili Yönetmeliğimizin 15/A ve 15/B maddelerinde yer alan hükümler uygulanır.

2136/1-1